Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li se i „prvi vučići u vodu bacaju“?

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 12 novembar 2013 17:50
potvrdan odgovor
Odličan tekst i još bolji naslov.
Preporuke:
116
4
2 utorak, 12 novembar 2013 18:11
Goran Jevtović
I tek sad stižemo do Vučića. Ako ste mislili da sve ovo Vučić ne zna varate se. Zna on ovo vrlo dobro.

Strašan, briljantan tekst!
Svaka čast gospodine Ristivojeviću, ne samo na sadržajnosti, već pre svega na hrabrosti, imajući u vidu represiju koja se sprema i koja nam dolazi.

Pisali ste kao da ste nedavno boravili u "City of London" , u sedištu "Secret Intelligence Service - section - 6", i koristili njihovu "bogatu biblioteku", odeljak Balkan, dakle, baš tamo gde je naš "junak" ponikao 1992.godine, nakon čega su ga "uspavali" i "zamrzli" za "bolja vremena".
Eto ih, došla su ta vremena još 2008. kada se naš "junak" demaskirao.
Šta vredi, dok narod to sazna, prođoše svi vozovi.
Preporuke:
140
10
3 utorak, 12 novembar 2013 19:12
Jasna*
"Umesto da odgovornim domacinskim potezima razvije privredu ona je i dalje unistava".
Vidi,vidi,i DSS za cijeg vakta je obavljen gro pljackaske privatizacije se setio privrede?
Cudo jedno ,milina pogledati kako se svi pretvore u domacine cim sidju s vlasti.
Preporuke:
23
92
4 utorak, 12 novembar 2013 20:05
Jasna*
"Covek moze sebi da ucini samo jednu stvar goru od toga da bude americki neprijatelj,da bude americki prijatelj.Ko ne veruje u ovo nek pita Sadama,Pinocea,Gadafija,Milosevica..."
A zasto Kostunicu da ne pita?
Preporuke:
44
49
5 utorak, 12 novembar 2013 20:25
fristajlo
Pre nego što se složim sa velikim delom teksta- jedno pitanje za sve funkcionere i simpatizere DSS.
Kada će neko od vas da napravi jednako kritičan tekst prema periodu dok ste vršili vlast, ili mislite da je sve to bilo savršeno?
Pomenuću samo "Kolubaru", Bubala, neobaveštenost, kreditno zaduženje stanovništva, Dinkića u svakoj vašoj garnituri, a u jednoj i Đelića, Tadića kao ministra odbrane...
Možda "vučiće" i treba podaviti u kofi; ali, kako je vi izbegoste?
Vidite trun u tuđem oku, a brvno u svom vam ne smeta...
Preporuke:
38
41
6 utorak, 12 novembar 2013 20:34
Goran Jevtović
Jasna*
Ko ne veruje u ovo nek pita Sadama,Pinocea,Gadafija,Milosevica..."
A zasto Kostunicu da ne pita?


On, Jasna, nije bio prijatelj amerikanaca, već centrali te najače kolonije, britancima. To "prijateljstvo" je još uvek aktuelno. Na žalost.

Što se tiče Miloševića, autoru je to jedina greška. Strpao ga je u društvo kojem nije pripadao, niti je bio "prijatelj" amerikanaca, niti bilo kojih drugih satrapa. Nema validnih i originalnih podataka niti ih je bilo, na tu temu. I naravno, surova praksa je neumoljiva pokazala, ko je bio Milošević.

Jednostavno, bio je diplomatski uviđavan, ali umešan, kalibar pravog državnika i pokušavao je da, u nikad težim okolnostima (a to svi zaboravljaju ili minimiziraju!), izvuče maksimum kako bi izbegao ono najgore.
Preporuke:
69
24
7 utorak, 12 novembar 2013 20:37
Drinko Končarević
Da li se prvi vučići bacaju u vodu sasvim je svejedno, jer su svi pre vučiča, već bačeni. Voda je tako i tako zagađena tako da ni tu nema problema. Ostaje samo pitanje da li ih baciti ali negde u svemir, u beskonačnost.
Preporuke:
50
0
8 utorak, 12 novembar 2013 21:00
G.S
Sve pohvale autoru!Ovo je vreme suočavanja sa istinom.Istina je jedini izlaz za Srbe.Nastavimo tako dok god bude bilo potrebno.

Ali ima nešto vrlo interesantno a to je ponovno pominjanje imena jednog drugog političara.
Preporuke:
36
2
9 utorak, 12 novembar 2013 21:37
Jasna*@Goran Jevtovic
Nije to nikakva greska Gorane ,vec namera.Oni moraju da kaljaju Milosevica,jer na taj nacin peru Kostunicu.Medjutim to je DSS. Poznati po svojoj velikoj "objektivnost",niko ne valja sem njih najpametnijih,bezgresnih,najpostenijih,jedinih neukaljanih.itd.Nisu oni sebi bezveze dali ime "Razlicak".Oni zaista veruju u tu bajku o njima drugacijima,bezgresnima,postenima,pogotovo veruju u bajku o njihovom vodji.Medjutim stvarnost im ne ide u prilog,ali verovatno racunaju na kratko pamcenje kod Srba.Dobro im kaze Fristajlo ,oni svoje greske niti vide,niti priznaju.
Preporuke:
21
39
10 utorak, 12 novembar 2013 22:31
Little Big Serb
Bacaju se, naravno . Zasto uvek i samo prvi dacici ?!
Preporuke:
27
1
11 utorak, 12 novembar 2013 22:40
Grgur
Pa, to vam je, kao kad imate auto sa propalim motorom. I sada, hocete da ga dovedete u red tako sto cete ga prefarbati, a motor niste ni pipnuli. Motor jedne drzave je narod. Politicari mu dodju kao soferi. Ali, ni najbolji sofer ne vredi puno ako nema sta da vozi. U ovoj zemlji je definitivno sve do te mere propalo da fakticki nemate vise sta da vodite, niti vise nad cim da upravljate. Kada ispred sebe nemate zdrav i savestan narod, onda je, potpuno nehumano, pa, ako hocete, i prilicno besmisleno biti u strukturama vlasti. Takvom narodu nije potrebna vlast, nego ozbiljna terapija. Medjutim, ti nasi terapeuti moraju biri strucni i profesionalni ljudi. Nazalost, mi takve ne mozemo izvuci iz domacih resursa iz prostog razloga, sto ih nemamo. Trebalo bi da ih uvezemo, ali, nemamo para za to. Jedino sto nam preosteje, jeste, da gledamo u nebo i da se molimo bogu, da on nadje neko resenje za nas. Ja verujem u boga!
Preporuke:
10
5
12 utorak, 12 novembar 2013 23:17
B
Bravo profesore!Sledite primer Vašeg kolege Orlovića!
Preporuke:
17
1
13 utorak, 12 novembar 2013 23:35
Rđosav
- Logična je nervoza DSS: ta stranka ne može da izdrži dva mandata bez vlasti. Jer nema nikakvu ideološku čvrstinu, niti sistem vrednosti - ništa. Samo prazna vera u Njega, Nepogrešivog. Jedno davnašnje istraživanje pokazalo je da je najveća disperzija odgovora članstva - na svako pitanje, na svaku dilemu - najveća upravo u DSS. Pitaš: crno ili belo - i dobiješ fifti-fifti rezultat.

Da se podsetimo: DSS je bila marginalna stranka pre petooktobarskog prevrata, a onda je neprirodno narasla, tako što se u nju zatrčalo `i ćoravo i sakato`, verujući u prostu logiku: ako je V.K. pobedio Slobu, a Sloba vladao 13 godina - sigurno će i On vladati toliko. Plus dobitna formula: najveći koalicioni kapacitet. Taj recept im je lukavi Dačić preoteo. Sada postaje sasvim izvesno da DSS neće skoro u Vladu. A bez toga - šta? Pa - ništa, razlaz. Pad ispod cenzusa. Stranka koja se posle 20 godina postojanja bori za cenzus? - to treba da nestane. Ceterum autem censeo, Carthaginem...
Preporuke:
13
40
14 utorak, 12 novembar 2013 23:37
G.S
Samo doprinos autorovom istraživanju,čućemo za tri dana da li se budzašto prodaje veoma važna naša firma koja pozitivno posluje.
Preporuke:
14
2
15 utorak, 12 novembar 2013 23:58
G.S
@Goran Jeftović
Odlično objašnjavate mnoge stvari,ali ipak "nešto ne štima" jer vas Jasna* stalno navlači na tanak led.Oprostite,ništa zlonamerno.
Preporuke:
21
5
16 sreda, 13 novembar 2013 00:05
Marko Gay
@ Goran Jevtović

On, Jasna, nije bio prijatelj amerikanaca, već centrali te najače kolonije, britancima.


Vidim u Srbiji ne mogu da se dogovore da li Amerikom vlada Izrael ili Britanija.

Nije mi jasno zasto su Srbi toliko prijemcivi za nelogicne teorije o repu koji vrti psa.

Evo konkretno, na osnovu cega mislite da Britanija upravlja Amerikom, a ne obrnuto?
Preporuke:
5
20
17 sreda, 13 novembar 2013 00:18
vlks
@fristajlo
Šta smatraš pod kreditnim zaduženjem stanovništva? Ako tu misliš na kredite koje uzima naš izvršni organ kako bi pokrio rupe u budžetu, onda si se prevario da je to delo Koštunice i DSS-a. Mislim da je u medijima bio grafikon zaduženosti Srbije aktuelan i da je ona za vreme Kotšuničine dve vlade pala na 30 posto, pa su onda demokrate često isticale kako smo nisko zadužena zemlja uzimajući kredite od 2008. godine. Posle 5-6 godina to više nismo. Vezuješ se za ličnosti, pa tako ističeš Đelića koji je bio u vladi sa DSS-om. Koja je razlika između Đelića i Krstića? Meni promiče. Razlika između SNS-a i DSS-a je ta što Đelić nije bio predlog Koštunice, već je on doveden nagodbom sa DS-om(vreme pokazalo pogrešnom). Dok je Krstić postavljen direktno od Vučića. Tadić kao ministar odbrane. Niti ga je DSS doveo, niti ostavio na toj funkciji po preuzimanju vlasti. Koštunica nije imao apsolutnu vlast do 2004. godine, a jedan period kad nije imao nikakvu je bio taj kad je Tadić bio ministar.
Preporuke:
33
5
18 sreda, 13 novembar 2013 01:06
Goran Jevtović
G.S

Uvaženi G.S., nije tačno ovo što ste naveli u vezi Jasne. Ne navlači me ni "pod razno"!
Redovno je kritikujem zbog slepe odanosti SNS-u i to se lako može proveriti uvidom u arhivu tekstova.
Žestoko je prozivam što se uporno vraća na period pre 2012. i to čini krajnje providno i tvrdoglavo, što je sve zajedno nekorektno i u krajenjem provokativno.

Njenu konstataciju oko Koštunice, iskoristio sam ovom prilikom samo kao šlagvort da iznesem svoju opservaciju u vezi sa tim, a cenim da je vrlo bitno.

I u konačnom, istina je samo jedna i nesmemo je izvitoperiti i zaboraviti. Bez obzira ko je iznosi.

Srdačan pozdrav.
Preporuke:
18
4
19 sreda, 13 novembar 2013 01:25
Goran Jevtović
Marko Gay
Evo konkretno, na osnovu cega mislite da Britanija upravlja Amerikom, a ne obrnuto?

Na osnovu gomile podataka koji su desetinama godina unazad curili iz vrhova globalnih vladara sveta.
Kada kažem Britanija, mislim na njih (vladare) a ne na Britance odnosno Engleze kao takve.

Udružena masonska i judeo elita, pod komandom Jezuita je još od vremena Olivera Kromvela, kada su se preselili iz Venecije i drugih kontinetalnih gradova na Ostrvo, praktično pokorila izvornu Britaniju, odakle je organizovano i sa preciznim planom krenulo osvajanje sveta i stvaranje antihrišćanskog Novog svetskog poretka.

Tamo se nalazi "Okrugli Sto" koji operativno realizuje navedeni plan.
U Londonu im je još finansijski centar sveta, Vašington (Pentagon) a to znači SAD je borbena pesnica, dakle, vojna i svakovrsna sila.

Mozak zavere (ne "teorije zavere"), znači celokupne operacije nalazi se u Vatikanu, koji je pored toga i budući "duhovni" centar "Nju Ejdža".
I, čeka se ko?
Preporuke:
26
4
20 sreda, 13 novembar 2013 01:29
vlks
@Rđosave
Verujem u JEDINOG, NEPOGREŠIVOG I BOGOM DANOG predsednika moje Demokratske stranke Srbije. O presvetli Bože, tvorcu svega hvala ti na njemu i podari mu sreće i zdravlja da nas grešne vodi. Idem da se izbičujem dok recitujem NjEMU.
Promašio si stranku i vođu u opisu. Prof. dr Ristivojević uopšte nema razloga da bude nervozan. Bio na vlasti ili u opoziciji uvek će imati profesorsko mesto. Tako je u prošlom mandatu upravo zahvaljujući toj činjenici ostao među dva odbornika DSS-a u novosadskoj skupštini koja nisu kupljena od vlasti. Nas u DSS-u ujedinjuje ideja da će Srbija jednog dana moći da bude država u kojoj će se poštovati Ustav i zakoni. Za koju će važiti ista pravila kao i za sve druge zemlje u međunarodnim odnosima i koja će podržavati svoje sunarodnike u okruženju odnosno braniti svoje i njihove interese.
Preporuke:
32
2
21 sreda, 13 novembar 2013 01:59
Agaton
Vucko mnogo prica,obecava a narodu nista bolje. Pricao je i sad prica o nekakvoj pravnoj drzavi gde niko nece biti postedjen zakona...
Ispod (ili ispred) nosa mu Sutanovac dize zgradurinu ,na uzurpiranom polju vracarskom.Niko ga ne pita odakle mu pare.
A jes,odgovarace za 2.5 m2,koliko ono bese,sto je mimo plana sagradio. A ono sa unistenjem vojske,privom Vucica o lopovu na milijarde...Vidite li vi,gospodo moja,da niko nije stradao od Tadicevih.Ni: Suti,ni Dilas,ni Djelic,ni Tadic...Samo je u drzavi Srbiji kriv Saric i njega jurimo iz dnevnika u dnevnik i Miskovic. Beko je postenjacina koliko i Palma. Sto neko ne nagazi Palmu,makar pitanjem sta je taj radio u zadnjih 20 godina? Prpa,Vucko,a?
Vucic se sa Srbijom pita koja sa Japanom...
Odradi to sto traze i evropejac kakvog nema.Toma je zadnji put vidjen gde sahranjuje ponovo nekoga.Na groblju nije bilo Vucica.Vucic je sprecen zbog Srbije.Vadi joj dusu na pamuk.
Preporuke:
24
0
22 sreda, 13 novembar 2013 02:10
fristajlo
vlks
@fristajlo
Šta smatraš pod kreditnim zaduženjem stanovništva?

Na postavljenje Dinkića za ministra finansija, koji je pozatvarao domaće banke i otvorio prostor stranim; veruješ li da to Koštunica nije znao?
Koja je razlika između Đelića i Krstića? Meni promiče.

Nema je, referenti MMF, obojica.
Đelić nije bio predlog Koštunice, već je on doveden nagodbom sa DS-om(vreme pokazalo pogrešnom). Tadić kao ministar odbrane. Niti ga je DSS doveo, niti ostavio na toj funkciji po preuzimanju vlasti.

Ako premijer nije odgovoran za rad svoje Vlade- ko jeste?
Ja nemam više tolerancije ni za čije greške, jer ih niko nema ni za moje; Lično- stid me je što sam mu i ja neko vreme verovao.
Isapostavlja se- ili je i on deo te klike, ili je- prosto- nesposoban.
Vi sami izaberite u šta ćete verovati.
Bio je na vlasti, rezultati su loši; ne vidim zašto bi mu ponovo davali priliku.
Nama trebaju dobri, a ne manje loši.
Preporuke:
21
8
23 sreda, 13 novembar 2013 02:53
Ica
U vreme vladavine Koštunice, svi aranžmani sa MMF-om su prekinuti i prestalo je zaduživanje preko te institucije. Rđosave, pa DSS je jedina stranka koja ima ideološku čvrstinu i doslednost, svi ostali su bili i biće sa svakim gazeći svoje osnovne principe i postulate. DSS je prekinuo vladavinu kada je došlo do razmimoilaženja sa DS, a Koštuničino 'vraćanje mandata' narodu je demokratski čin koji nije, niti će biti viđen opet na ovim prostorima što govori da im nikada nije bio cilj da vladaju 13 i kusur godina. Bez DSS u vlasti, naš sunovrat je krenuo vrtoglavom brzinom.
Preporuke:
14
5
24 sreda, 13 novembar 2013 05:18
A s nama sta ce biti?
Uvek se najezim kad osetim kako se neki nasladjuju zamisljajuci kako ce Englezi koliko sutra da "sutnu" Vucica, kao sto su prethodno, je li, oni ili Nemci, sutnuli i Tadica! I - sta ce onda biti? Dovesce nam nekoga jos goreg, jos perverznijeg! Jer, o tome se radi: nije Zapadu dovoljno da zagospodari Srbijom, on hoce da Srbe pretvori doslovno u stoku, bez mozga, koja poslusno krece u tor ili u stalu kad pastir pucne bicem! Otuda su u pastira proizveli Vucica, koji je u svim fazama svog politickog delovanja bio ludjak i fasista, a uz to ga preporucuje i siptarski otac, bas kao sto je i Tadica preporucivala pripadnost franceticevskoj lozi! A povezuje obojicu i "gejevska" perverznost, kad ne ruse Srbiju oni jasu na srpskim mladicima! Vec godinama srpski vladari podsecaju na holandske pedofile, one sto su plasirali nauzasniji "slogan" - da i "deca imaju pravo na seks"! Naravno, bas s njima, tim odvratnim tipovima! Tako i nasi suludi vladari tvrde da kosovski Srbi maju "pravo" - na Tachija!
Preporuke:
11
1
25 sreda, 13 novembar 2013 05:28
Cmok Toronto
Dobro Jutro autore.
Nije mi do njih....nego do Nas.
Preporuke:
6
1
26 sreda, 13 novembar 2013 05:58
s.p.Lajković
Nema nama spasa jer kada čovek napiše i objavi istinu uvek se nadje gomila budala da sumnjičavo i glupedarski kritikuju pojedine delove i prave neumesna poredjenja ...Nema veze što je sve istina ali... "eto a što ne okrpiš i Koštunicu ?!?" Pa pitao bih te prepametne kritičare - gde je sad Koštunica jeli na vlasti možda ? Pa on je najveći dokaz istine u tekstu - Koštunica čak i nije bio prijatelj sa amerima ali su oni njega u jednom trenutku videli kao prijatelja jer su im smakli favorita (Djindjića) i bio je okružen bolimentom djindjićrvih smrdljivaca koji su uradili sve ono što se sada njemu pripisuje ...a vi što volite vučića volićete ga još i više kada vam šiptari dodju u kuću sa puškom da vam donesu malo GMO a da zamezite i kad shvatite da bolujete od neke neizlečive bolesti vi ili vaša deca ... čekajte samo i nadajte se da se to neće desiti....jer kad udjemo u evropu svi će da nas maze i paze kao ZEKA DJOKU !
Preporuke:
16
4
27 sreda, 13 novembar 2013 08:22
Sinisa Bogdanovic
@Goran Jevtović - S.M je bio americki "covek", doveli su ga na vlast (ili bolje receno omogucili da ostane) a on im je za uzvrat radio sve prljave poslove, vesto maskirajuci u plast "patriotizma" - izdao je RSK i RS, a u trenutku kada je n.a.t.o. bio pred kolapsom potpisao kapitulaciju (da ne polemisemo o tome da je to bilo "primirje" i sta vec povukao je vojsku i prepustio narod). Zamislite samo da je Kralj Petar posle golgote potpisao kapituaciju? Ako ides, idi do kraja! Mi smo '99 trebali jos par nedelja da izdrzimo, ma kolika bila cena ali bismo zadrzali KiM. Ali S.M. tada odradi ulogu koju su mi namenili.
Preporuke:
10
7
28 sreda, 13 novembar 2013 08:59
G.S
@Goran Jeftović

Prihvatam,korigujem se, trebalo je upotrebiti neki drugi izraz.Shvatam da je teško mnogima koji ne znaju da čitaju odozgo na gore,s leva na desno i po dijagonali.Ali zato smo tu da sve objasnimo.
Preporuke:
5
1
29 sreda, 13 novembar 2013 09:22
Marko Gay
@ Goran Jevtović

dUružena masonska i judeo elita, pod komandom Jezuita je još od vremena Olivera Kromvela, kada su se preselili iz Venecije i drugih kontinetalnih gradova na Ostrvo, praktično pokorila izvornu Britaniju, odakle je organizovano i sa preciznim planom krenulo osvajanje sveta i stvaranje antihrišćanskog Novog svetskog poretka


Ali situacija se prilicno promenila od 17. veka, u svakom pogledu.

Na osnovu gomile podataka koji su desetinama godina unazad curili iz vrhova globalnih vladara sveta


Ni jedan podatak niste naveli, osim tvrdnji da se centar nalazi ovamo ili onamo (Vatikan, London...) Mozda zato sto ipak nema takvih podataka?

Kada kažem Britanija, mislim na njih (vladare) a ne na Britance odnosno Engleze kao takve.


Sad ispada da kad kazete Britanija, mislite na Amerikance? :)
Preporuke:
4
7
30 sreda, 13 novembar 2013 10:02
Gordana
Veoma interesantno, covek napisao odlican clanak; ozbiljan, analitican, upozoravajuci, a diskusija se , na neki volsevni nacin, probrati u pljuvanje Kostunice?!
Nije mi jasna agresija kod komentatora kako uspeju da stave Kostunicu u bilo kakav kontekst.
Prvo, on nije na vlasti ima tome vec 9 godina. Uspe li ista da se , u tom periodu ZNACAJNO popravi, ili hocete da kazete da je on, toliko upropastio Srbiju, da ni period pre njega (Milosevic), ni posle njega (DS) nisu mogli da ista poprave?!
Druga interesantna tema je ; O Kostunici SVE NAJGORE, ali o Djindjicu , koji je bio na vlasti u isto vreme i daleko vise odlucivao i vuko konce, apsolutno nema nikakve primedbe , verovatno pod izgovorom "o mrtvima samo lepo!"
Polako ,ljudi, umerite se. Nije nama najveci i glavni problem Kostunica. Imamo mi trenutno mnogo vece i ozbiljnije probleme , pa gledajte kako cemo to da resavamo. Za Kostunicu cemo lako!
Preporuke:
17
6
31 sreda, 13 novembar 2013 10:20
Rđosav
vlks:
@Rđosave
Promašio si stranku i vođu u opisu.

....ma ja to iz altruizma, brinem za čoveka, ima 70 godina a još mora da radi...

Bio na vlasti ili u opoziciji uvek će imati profesorsko mesto...

Naravno, naravno, nema zime za DSS profesore. To je najpametnije opredeljenje - biti za DSS. Još ispadneš nekakav nacionalista, a siguran si. Jer imaš dozvolu za nošenje nacionalizma. Ko izdaje dozvolu? - pa, Zapad, Amerika. Opasno je ako si Slobista ili Šešeljevac, ali DSS-ovac - prava stvar. Ili ti misliš da je Univerzitet stvarno nezavisan? - Pa jeste, ako se uklapa u `demokratski blok`. Univerzitet(i) se i sastoji(e) samo od Žutih i Žućkastih, trećih ima u tragovima...
Preporuke:
9
11
32 sreda, 13 novembar 2013 10:25
Slavisa
Nikolic i Vucic su dokaz da se istorija ponavlja, a neka visa sila kao da ima smisla za crni humor. Nikolic imitira Kneza Milosa, kazem imitira! Knez Milos je imao Tomu VUCICA Perisica kao coveka za prljave rabote, a Toma Nikolic ima VUCICA Aleka. Knez Milos je podvodio narod Turcima dok je grabio sto vecu licnu vlast i bogatstvo. Nikolic podvodi narod EU silovatelju dok grabi sto vecu licnu vlast. Milos je svojom despotskim delovanjem prouzrokovao narodne bune. Samo je pitanje vremena kada ce ovakva vlast prouzrokovati neke nove bune. I da ne zaboravim obojica su izdali svoje kumove! Prokletstvo je Milosa i njegove potomke stiglo, a neko novo prokletstvo ceka Nikolica i njegovu svitu zbog istog cina. Kumo-ubistva! Prezivela je Srbija razne dahije, pa ce i ove nove.
Preporuke:
12
2
33 sreda, 13 novembar 2013 10:27
Poštovalac NSPM
Profesore zapažanje konstatacija korelacija sve je tu sjajno. Za komentatore Jasnu i Jevtovića da ih podsetim svi su naši političari i Miošević i Koštunica a o ostalima i da ne govorim bili sa zmajem, da li samo pili kafu ili i ručali i spavali nije bitno, bitno je da danas imamo to što niko nema a to je zemlju i narod bez države. Mi kao glasamo a bude onako kako zle sile kažu, pretpostavljam da je profesor imajući uvidu da se radi o časnom čoveku koji se ponaša prema uzusima i kanonima jednog akademskog čoveka što je retkost ovih dana, želeo da razobliči to naše zlo i svrsta se u red onih koji nisu izdali već dali svoj sud o stanju države. Namera mu je svakako iskrena i čini se da pomalo već sad želi da izbije argumente izdajnicima o neophodnosti povinovanja i saradnje sa zlim silama, da njihova priča o manjem zlu koje su eto morali da biraju ne bi poslužila kao opravdanje i olakšavajuća okolnost. Uvažavnje takvih argumenata samo olakšavamo posao izrodima i zlim silama. Živela.Srbija.
Preporuke:
16
3
34 sreda, 13 novembar 2013 11:05
Panta
Marko Gay
Vidim u Srbiji ne mogu da se dogovore da li Amerikom vlada Izrael ili Britanija.


Ti si, kao, obavešten? Onda bi trebalo da znaš da Amerikom, kao i celim Zapadom (stranom smrti, kako kaže etrurska i egipatska mitologija), vladaju jezuiti, odnosno njihov general-crni papa.

Pre početka rasturanja država širom sveta, što biste vi neofašisti rekli "stvaranja novog svetskog poretka", na brifingu kod belog pape su bili Buš i Gorbačov (hegelovsko jedinstvo suprotnosti, isto kao komunizam-fašizam, tj. jezuiti su na obe strane). I onda još treba pročitati tekst jezuitske zakletve, i sve će postati jasno.
Preporuke:
13
1
35 sreda, 13 novembar 2013 11:07
vlks
@fristajlo
Ako misliš na Dinkića kao ministra finansija, onda tako reci.
Jeste, premijer je odgovoran za rad cele Vlade makar nekome poverio EU integracije i vodio tu Vladu 8 meseci.
Preporuke:
7
1
36 sreda, 13 novembar 2013 12:01
Panta
Opasno je ako si Slobista ili Šešeljevac, ali DSS-ovac - prava stvar.

Rđo, samo da ti skrenem pažnju da si, namerno ili zlonamerno, ispustio Novu komunističku partiju Jugoslavije. Juče smo videli kako SKOJ rastura NATO pakt.
Preporuke:
9
3
37 sreda, 13 novembar 2013 15:40
Zapazanje
Ristivojevicu, lepo si ti ovo sastavio, ali si zaboravio da je DSS "prvi kum" ove vlasti. Setimo se podrske Nikolicu, setimo se da ste u Novom Sadu u vlasti sa SNS, da pozamasno koristite gradske resurse, da vam ne pada na pamet da napustite savez sa Vucicevim pajtasima. Jedno pricate, a drugo radite. Isti ste kao i oni.Braca blizanci.
Preporuke:
8
2
38 sreda, 13 novembar 2013 16:04
Rđosav
@Pantelijo? To se zove zlobna i pakosna niskost. Izdigni se malo. I nikad nemoj da budeš u onoj grupi. Kad karavan prolazi.
Preporuke:
5
3
39 sreda, 13 novembar 2013 16:34
siniša
Evo jednog primera iz sudske prakse.
Radi se o kolegi veštaku. Ja veštačim građevinske struke, a kolega je veštak psihijatar i on mi je ispričao ovaj slučaj.

Neka bitanga nađe jednog psihijatra koji mu napiše nalaz da je zdrav i on sudskim putem ostvari neko pravo, materijalnu korist, na osnovu tog nalaza. Drugi psihijatar mu napiše da je bolestan i on sudskim postupkom u drugom postupku ostvari neko pravo. Opet novac.

Treći psihijatra kaže da su ta dva nalaza protivurečna. I šta se desi?
Ko je od pomenute trojice kažnjen? Imate pravo da pogađate samo jednom. Ja sam pogodio od prve. Kažnjen je onaj ko je ukazao na protivrečnosti prva dva veštačenja.

Naravno, bitanga je pomalo kriv, krivi su i veštaci, ali najkrivlji je sudija ili sudije koji su to dozvolili. To je primer kako se razara sama srž države.

Umalo da zaboravim, bitanga je aktivista jedne parlamentarne stranke.
Preporuke:
11
1
40 sreda, 13 novembar 2013 16:36
seljak bezemljaš
Na početku ne beše tama, već vlast.
I razumeše oni da će uzeti vlast, osloncem na "strani faktor". Da se uzme vlast i da se stvore "pristalice" I bi tako.

Komisioni posao, rekli bi pravnici.
U svoje ime a za tuđ račun.
Iduće godine u oktobru, možemo da slavimo 70 godina tog posla. I kao što znamo promenili su 1949.g. komintenta. Novi se bolje uklapao u "slomiti velikosrpsku hegemoniju"
Dovesti Srbiju u granice od Beograda do Kruševca (Đunisa).
Model vlasti pored oslonca na stranu "pomoć"zasnivao se na dve manipulacije.
Fizikoj i ekonomskoj.
U početku je dominirala fizička manipulacija.
Likvidiranje stvarnih ili izmišljenih protivnika.
Otimanje od "neprijatelja" i delenje otetog pristalicama. Tako su stvorene "pristalice".
"Pristalica" je klijent. Navikao na "donacije" "stranog faktora".
nastavak
Preporuke:
10
2
41 sreda, 13 novembar 2013 17:45
Rđosav
seljak bezemljaš:
...Dovesti Srbiju u granice od Beograda do Kruševca (Đunisa)...

- Ceniš? Ja opet mislim da je Titova Srbija - najveća Srbija. Uostalom, imaćeš prilike da proveriš. Nađi negde staru kartu SRS (Socijalističke Republike Srbije). Pa ćeš videti kolika je. Bila. Od Dragaša do Horgoša. Za naših života sigurno, a za dalje ne znamo - nikad više tolika.

A tebi, ko uze tu zemlju za kojom kukaš? Zašto si bezemljaš? Ja imam dva ektera, nekoseno i neorano, šuma osvaja. Niko nama zemlju nije uzimao, u planinama bio maksimum 20 ektera, ni najbogatiji nisu imali ni približno toliko. Bile familije brojne, svaka naša baba rađala po pe-šes` u proseku, zemlja se ubrzano usitnjavala, zato je narod sišao u gradove, u industriju i građevinu. Da nije - već u sledećoj generaciji bi umirali od gladi, bila demografska eksplozija, šta je tebi? Tako smo i opstali kroz sve one ratove i nesreće.

Stvarno, o čemu li ti pričaš?
Preporuke:
9
7
42 sreda, 13 novembar 2013 18:07
siniša @ Jasna*
Ne napadate vi Koštunicu zbog Miloševića, nego zbog Vučića.Koštunica nikada Miloševića nije nazvao ustašom, a Vučić jeste. Nazvao ga je ustašom zato što nije uveo Srbiju u rat kad je pala Krajina. Pred skupštinom u kamere.Kako vi, kad toliko volite Miloševića i kad Koštunici nikako e možete da oprostite što je učestvovao u izborima protiv njega, možete da oprostite takvu uvredu.Takve metode odaju najgore karaktere. Da bi branili svog favorita, očto da je to Vučić, spremni ste da izazovete tuču i tar između onih koji vole Koštunicu i onih koji vole Miloševića, kako bi vi i vaš lider imali rejting od 100%. E samo da mi je znati šta će sa tim ili bilo kojim drugim rejtingom. Da ga neće sipati u traktore, mazati po hlebu ili hapsiti krimial i korupciju?
Preporuke:
9
5
43 sreda, 13 novembar 2013 18:30
Jasna*@Goran Jevtovic
"Redovno je kritikujem sto stalno istice dogadjaje pre 2012.god. i to cini krajnje providno i tvrdoglavo,sto sve cini nekorektno i u krajnjem provokativno".
Bas ,naprotiv,moje insistiranje na tim dogadjajima je korektno, buduci da je politika PROCES,i ona zavisi od dogadjaja iz blize ,ili dalje proslosti i odluka koje su donosene u proslosti,onda te dogadjaje morate uzeti u obzir ako zelite da budete objektivni,i ne mozete trenutne politicke aktere i njihove akcije posmatrati nezavisno iodvojeno od prethodnih jer su akcije trenutnih aktera u mnogome zavisne i uslovljene akcijama prethodnih aktera i njihovim odlukama koje su donosili.To je jedini razlog zasto ja uporno insistiram na dogadjajima od pre 2012g jer se ti dogadjaji ne mogu jednostavno izbrisati gumicom,sto je bilo ,bilo je i vise ne vazi.Jedini momenat kad se prethodni dogadjaji ne racunaju i krece ispocetka jesu revolicionarne promene,kada nova vlast nasilno stupa i ponistava sve od prethodne vlasti,kao DOS npr.
Preporuke:
4
5
44 sreda, 13 novembar 2013 18:36
Rđosav
Jasna, dozvoljavate? - hvala lepo:

siniša:
Ne napadate vi Koštunicu zbog Miloševića, nego zbog Vučića.Koštunica nikada Miloševića nije nazvao ustašom, a Vučić jeste.

- Ajde ćuti. Među nama i vama je jaz, isti kao i pre petog oktobra. Svako je ostao na svojoj strani. I baš je lepo da se stari dobri DOS opet okuplja. I treba da se okupi. Ipak su to snage Demokratije i Progresa, zar ne?

- nisu Vučić i Dačić oborili Miloševića, ma šta o njemu govorili, onda ili sada. Milošević i Šešelj su bili `ratni saveznici`, i svađali su se samo oko koncepcije vođenja rata. I mogućnosti ili nemogućnosti postizanja nacionalnih ciljeva. A Đinđić i Koštunica su Peta kolona Zapada. I tu mira ne može biti. I nema ga. Samo neka taktička primirja...
Preporuke:
8
7
45 sreda, 13 novembar 2013 19:01
Jasna*@Rdjosav
Naravno Rdjosave,nemam sta ni da dodam ni da oduzmem:)
Preporuke:
4
3
46 sreda, 13 novembar 2013 19:30
fristajlo
Rđosav
A Đinđić i Koštunica su Peta kolona Zapada. I tu mira ne može biti. I nema ga. Samo neka taktička primirja...

Don Oksidije- ako mož' mala primedbica...
Za prvog- prilično sam uveren da ste u pravu; iznenadilo bi me da nije...
Inače, poginuo je kad je probao da se igra srpskog premijera; dok je bio samo ono prvo- bio je živ (setite se onih pisama ambasadorima "Kvinte", u vezi kosovskog pitanja)...
Za ovog drugog- čisto sumnjam da je i vrbovan; takve kao on brzo procene kao nepouzdane.
Jerbo- narcisoidna priroda je ćudljiva, nepredvidiva i teška za kontrolisanje, i može da pričini puno štete.
On je sve to radio iz UVERENjA!
Slušajte ga pažljivo; i dan- danas, on tvrdi da nigde nije pogrešio, i da su za sve drugi krivi. Naprosto, pređe preko teme koje mu se ne dopadaju, prepokrije ih kritikama drugih, i realno- menja priču po potrebi, ali to tako formuliše da se ne primećuje.
Verbalno vešt i moralno gumen.
Preporuke:
6
2
47 sreda, 13 novembar 2013 19:42
Panta
Rđo, od tebe i Jasne se mogu napraviti dva dobra člana Titovog CK, po principu: Ima li ovde Srba?
- nisu Vučić i Dačić oborili Miloševića, ma šta o njemu govorili, onda ili sada.

Slažem se, sam je sebe oborio, čim je takvima verovao. To je isto kao da se ja uzdam u tebe i neke u odbrani srpstva. Pukao bih kao zvečka, svojom ludošću.
Milošević i Šešelj su bili `ratni saveznici`, i svađali su se samo oko koncepcije vođenja rata.

Nešto kao Tito i Draža? Tito se borio za Jugoslaviju po konceptu Štrosmajera, a Draža po konceptu MI-6 (jedinstvo suprtnosti), ali svi, opet u istom cilju.
A Đinđić i Koštunica su Peta kolona Zapada.

Opet jedinstvo suprotnosti. Borba do uništenja Srba.

I tu mira ne može biti. I nema ga. Samo neka taktička primirja...

Eto vidiš kako sam dođeš do jezuitskog zaključka-cilja. Nema mira dok se ne ostvari Štrosmajerovo "jugoslovenstvo":
„Svi Slaveni (južni) ujedinjeni pod Habzburzima i pod Papom“.
Preporuke:
8
2
48 sreda, 13 novembar 2013 20:04
Panta
Rđo, vidi ovo, šta rade ovi tvoji drugovi u koje je drug Sloba imao veru, i oni u njega.

Informer: Dačić špijunira Vučića?
SPS: Kabinet Dačića ne "prati" Vučića

Liči na obračun nekih "španskih drugova", ali ovo "španskih" nije iz "španskih serija" koje su osnova obrazovanja "drugarice Jasne", koja još nije stigla do ključnog predavanja Kumrovečke partijske škole: "Tito-Partija-Revolucija". Ona je naučila početne postulate KPJ:
- da je komunizam sistem u kome svako radi koliko i šta može, a svako uzima koliko može i koliko mu je potrebno.
- religija je opijum za narod

Navedeni postulati joj se mnogo sviđaju. Za dobru partijsku karijeru drugarice, toliko je sasvim dovoljno. Uostalom, Joka je to dokazala.
Preporuke:
5
3
49 sreda, 13 novembar 2013 20:19
Rđosav
fristajlo:
Don Oksidije- ako mož' mala primedbica...

- ... dozvolićete, ako mogu da biram, Don Korozio mi se više dopalo... - hehe...

- inače, u pravu ste skroz, iako mislite da ste u pravu polovično. Pa cela ta bulumenta su petokolonaši iz ubeđenja. Sa sve onom uličnom ruljom. Davno sam rekao: kamo lepe sreće da su bili plaćenici - uneli bi silne milijarde u Srbiju! Pa bi mi danas bili k`o Švajcarska. No su svi jurišali iz ubeđenja. Sem retkih profesionalaca. Ali to nije nikakva kontradikcija - nije ni Franko platio svoju Petu kolonu, i on je imao pristalice u Madridu koji su dejstvovali iz ubeđenja. Dakle: petokolonaš ne znači plaćenik, nema nesporazuma...
Preporuke:
4
5
50 sreda, 13 novembar 2013 20:42
seljak bezemljaš
nastavak
Stvaranjae "pristalica"oslanjalo se i na neke naše etno-psihološke osobine gajene u ropstvu.
Na tamnu stranu Kraljevića Marka.(molim komentatore da ih ovo ne zbuni kao što je zbunilo moje nastavnike u osnovnoj školi pre mnogo godina)
To je osobina Markova da pritiska "cara" da bi ovaj dao pare. Zveče tih stotinu dukata kroz našu istoriju od 1389g. pa do danas.
Istorijski zahtev i prilika za industralizacijom
bila je u funkciji održanja vlasti.Od sredine šezdesetih gledao sam tu partijsko-političku prepreku razvoju. Svođenje darovitih na priglupe.
Naše su institucije pravljene, onako, da kažemo da ih i mi imamo.
Kada se kolo neefikasnosti zavrtelo, usisalo je sve.
Sem povremenih hapšenja, koja su unosila strah i nesigurnost, sve se dešavalo na nivou ekonomske manipulacije. Biti ispravnomisleći građanin značilo je biti maloumna budala.
Istinoljubiv je i sebi i drugima ličio na ludaka.
nastavak
Preporuke:
6
2
51 sreda, 13 novembar 2013 21:00
Vladimir
Odlican tekst kozerije srpske politike.

Jedino me i dalje cude ljubitelji Futura Prvog, sto spominju Kostunicu. Da "preotmu" oreol postenja i pripisu Futuru Prvom.

Oko Kostunice je sve jasno. Dosledna politika bez licnog bogacenja, pomno razaran medijski i nasilno okruzen raznim dousnicima i "sluzbenicima", posto mnogima nije odgovarao sistem rada sa medom (za drzavu) bez prolivanja meda.
I u stranci i dok je bio na funkcijama.

Ono sto obozavaoce Futura Prvog, nekadasnje "kartonske kutije" zemunske Glavne, najvise iritira, je verovatno mirnoca boravka u opoziciji, TRECE po jacini parlamentarne stranke(osim ako teske, dvocifrene, koalicije ne ubrajate u "stranke"), mirnoca cistog obraza i dosledne politike, koju niko za minornih 20 godina nije uspeo da zadrzi na pocetnom koloseku...

E..da im je da nestane Kostunica, pa da se pohvale kako su dosledni u promenama misljenja, posto je to u blagougodnoj politici dozvoljeno..
Nema "prvog" Kostunice...
Preporuke:
7
4
52 sreda, 13 novembar 2013 21:08
Crnoje
RTS Oko: Podsticaji za trošenje, ili zapošljavanje

Aleksandar Miloradović: "Mi smo pre dve nedelje imali premijera [Dachica] koji je savrseno sublimirao nas investicioni paket u Londonu je predstavio i zaokruzio ga finansijskim podsticajima. Vi nedelju kasnije imate njegovoh ministra privrede [Radulovic] koji kaze da se s tom praksom [podsticaja zaposljavanja] vise nece nastaviti." (20-ti minut)

http://tinyurl.com/lubppc8

--------------------

Ovako trabunjanje i javasluk ne mogu da traju, sve da se moze baciti i nekoliko Dachica i Vuchica!

Pade, pade, pade vlada! ;o))
Preporuke:
7
0
53 sreda, 13 novembar 2013 21:14
Goran Jevtović
To je jedini razlog zasto ja uporno insistiram na dogadjajima od pre 2012g jer se ti dogadjaji ne mogu jednostavno izbrisati gumicom,sto je bilo ,bilo je i vise ne vazi.

Mutite Jasna ali, ponavljam, providno.

- Jesu li mogli da se ponište Borkovi sporazumi, koji pritom nisu imali ama baš nikakvu niti pravnu niti političku snagu?

- Jesu li morali da kreću u briselske razgovore sa licem sa poternice?

- Jesu li mogli da bar traže u SB UN (preko Rusije i Kine) da se EULEH-u oduzme mandat i da se sve vrati u potpuni okvir Rezolucije 1244 ne postoji takva neprijateljska organizacija?

Ovakva pitanja sa "jesu li mogli", mogao bih do sutra da ponavljam. Ali bi to bilo teško gubljenje vremena.

Prihvatite da imamo na vlasti zapadne plaćenike i agente koji su, u inzvaredno organizovanoj obaveštajno-subverzivnoj operaciji kriznog mendžmenta obaveštajne koalicije zapadnih službi (to se sve tako stručno zove, nije moja impresija!), dovedeni da rastoče zemlju!
Preporuke:
11
3
54 sreda, 13 novembar 2013 21:23
seljak bezemljaš
nastavak
Apsolutno neefikasna privreda, institucije na nivou štapa i kanapa, su podloga za svako posrnuće i našim partijama i našim usrećiteljima.
Sve je isto.
Kada nije funkcionisala ekonomska manipulacija
(sankcije) pribeglo se fizičkoj. Kažu da su neke bombe pale na isto mesto kao i 1943-1944.g.
Iza bombardera stigli su "revolucionari" sa dolarima.
"Prva proleterska i dalje protiv prve šumadijske"
(ovo je definicija jednog mog sada pokojnog poznanika koji je odlično poznavajući politički život u Srbiji posle 1945.g. definisao sindrom da se kao opozicija vlasti uvek javi grupa koja će biti kooperativnija u predaji nacionalnih interesa i u beskraj)
Nezavisne i jake institucije ne postoje.
Partijska država šalje snažnu poruku da znanje i trud
ili ne daj bože talenat nisu važni.

Šta će biti kada većina diplomaca sa "megatrendova"
shvate da su želeći da prevare prevareni.
Za sada svi oni,svi uplašeni, svi sa "lažnim biografijama"
nastavak
Preporuke:
7
0
55 sreda, 13 novembar 2013 21:28
Rđosav
@seljak bezemljaš

Seljak? Šta ti to radiš? Pišeš knjigu protiv Komunista? Pa malo si okasnio, to ti niko više neće štampati. Što reče neko, ništa tužnije od disidentske literature posle pada Berlinskog zida. Nepotrebno, seljak, odbačeno, kao upotrebljen kondom.

Zato - sedi kući i piši, tu uzaludnu knjigu, ako nemaš pametnija posla, a ovde si dosadan!
Preporuke:
6
12
56 sreda, 13 novembar 2013 21:39
Jasna*@Goran Jevtovic
Mogli su ,ali takva politika bi znacila vracanje na onu pre 5.oktobra,a za koju nisu dobili mandat.
Za takvu politiku ne bi imali ni koalicione partnere,sto ce reci svi bi se razbezali (ukljucujuci i hrabrog na recima Kostunicu) ,sto dalje znaci bili bi manjina i ne bi mogli da oforme vlast,sto dalje znaci opet bi postali radikali i ostali ispod cenzusa.
Preporuke:
4
12
57 sreda, 13 novembar 2013 22:25
Panta
- Jesu li mogli da se ponište Borkovi sporazumi, koji pritom nisu imali ama baš nikakvu niti pravnu niti političku snagu?

Jeftoviću, ne vredi ti objašnjavati Jasni. To ti je kao da objašnjavaš Rđi. Njemu je ruska reč "šar", reljef. Nemaju pojma, a ovde sve svoje vaspitanje i obrazovanje potrošiše braneći Marksa, Lenjina i Tita-klasične jezuite.

Znaš li ti da je Ustav EU potpisan "slučajno" ispod slike pape Inoćentija 10.? A vidi kako se radilo pod njegovom jurisdikcijom:
Inoćentije X je snažno podržavao nezavisnu (i katoličku) konfederativnu Irsku. Papa je poslao Đovanija Batistu Rinučinija, fermskog nadbiskupa kao izvanrednog nuncija u Irsku. On je stigao u Kilkeni sa velikom količinom oružja, vojne opreme (uključujući dvadeset hiljada funti baruta), i vrlo velikom količinom novca.

Evo, neka prof. Rđa upozna Jasnu gde je na Balkanu najveća katolička katedrala, i neka joj kao SKOJ-evki, objasni zašto je baš tu.
Preporuke:
8
1
58 sreda, 13 novembar 2013 22:27
Goran Jevtović
Jasna*
Mogli su ,ali takva politika bi znacila vracanje na onu pre 5.oktobra,a za koju nisu dobili mandat.
Za takvu politiku ne bi imali ni koalicione partnere,sto ce reci svi bi se razbezali (ukljucujuci i hrabrog na recima Kostunicu) ,sto dalje znaci bili bi manjina i ne bi mogli da oforme vlast,sto dalje znaci opet bi postali radikali i ostali ispod cenzusa.

Jeste li dobro razmislili pre nego što ste napisali ovaj traktat?
Pročitajte još jednom ovo gore.
Ovo što ste napisali je primer kako se izvodi prevara i kako se uništava država!

Da ne bih više mlatio praznu slamu, šta vi zagovarate ovde, odnosno vaša NAPREDNA POLITIKA, vaše NAPREDNE STRANKE?
Stranka i vlast iznad države, iznad slobode, iznad očuvanja teritorije, iznad Ustava, iznad razuma, pameti...?!

Mislim da ste ovim komentarom stavili i onaj poslednji pečat na sliku o sebi, a jasno vam je poodavno, kakva je ta slika.
Tačka.
Preporuke:
16
4
59 sreda, 13 novembar 2013 22:53
seljak bezemljaš
Rđosave
Posekao sam stablo nerodne voćke. U korenu je bila zaražena i prenosila zarazu na druge voćke.
Iz panja su izbijale mladice.
Izvadim panj.
Sada iz korenja koje truli duboko u zemlji izbijaju otrovne gljive.
O tome pišem.
Od kuda te zaražene mladice. Od kuda otrovne gljive.

Neverovatno je da si toliko slep. I nisi jedini. Većina si. PLODOVE KOJE BEREMO ZASEJANI SU U PROŠLOSTI.
Odlazak sa sela u grad, da bi se u gradu šile gaće, ili cipele je više od gluposti.
U gradu treba da je prestavništvo,a jednostavne operacije u malom mestu. Pa još na to natovariti
"nadgradnju". Ti hoćeš da te lažu političari. I oni te lažu. Nećeš da ti kažu da je selo uništeno sedamdesetih a da su gradovi
Osamdesetih sam i ja dizao kredite 1:3:9 posle kojih ti ostane 6000 maraka pa ponovo u krug.
Sa punom svešću da je to bestijalna želja vlasti da preživi još koji dan. Sa svešću da će mi te pare trebati kada ludilo donese plod.
Sa svešću da minusi ostaju u banci.
nastavak
Preporuke:
11
1
60 sreda, 13 novembar 2013 22:55
Rđosav
Goran Jevtović:
Jasna*
Mislim da ste ovim komentarom stavili i onaj poslednji pečat na sliku o sebi, a jasno vam je poodavno, kakva je ta slika. Tačka.

- Ma šta ti pričaš? Jasna je u pravu, Evropski Put zacrtali su Đinđić i Koštunica, i samo takav program u Srbiji prolazi. Koliko su puta Radikali bili najjača stranka - na antievropskoj platformi! - pa niko nije hteo da pravi vladu sa njima? Znaš ti dobro. Pokušali su i sami, sa parolom `50% + 1`, ali su od tog cilja bili predaleko (na oko 28% u biračkom telu, ili 33-34% u parlamentu) i - šta? Koštunica je dvaput bio premijer, sve u Ambasadorskim vladama, sa SRS nije hteo, valjda mu bili previše ekstremni. Na kraju su se pocepali, i ova frakcija koja je oformila SNS je pokupila šnjur. Na proevropskom programu. Zato što antievropski program ne prolazi.

I sad ćeš ti da mi reklamiraš Koštunicu? A mi smo veverice pa ćemo da te poslušamo?
Preporuke:
6
14
61 sreda, 13 novembar 2013 23:06
Goran Jevtović
Panta

Srdačan pozdrav uvaženi Panto!
Posebno mi je drago da ste veoma upućeni u globalističku zaveru (a ne "teoriju zavere", kako nam drug Rđo i ostali spočitavaju) i da svojim komentarima dajete snažan doprinos u otvaranje očiju mnogih zavedenih i smućenih Srba.

Idemo dalje, svako dobro vam želim.
Preporuke:
7
3
62 sreda, 13 novembar 2013 23:25
Goran Jevtović
Rđosav
I sad ćeš ti da mi reklamiraš Koštunicu? A mi smo veverice pa ćemo da te poslušamo?

Rđosave,
ti si školski primer kako izgleda "lik" koji prođe kroz neokortikalni rat i psihološko-propagandne operacije.
Da ti pojasnim, "neokortikalno ratovanje" je udar na koru velikog mozga putem elektromagnetnih talasa niske frekfrencije.

Ajd' živ mi ti bio, takav kakav si.
Preporuke:
9
3
63 sreda, 13 novembar 2013 23:43
Panta
- Ma šta ti pričaš? Jasna je u pravu, Evropski Put zacrtali su Đinđić i Koštunica, i samo takav program u Srbiji prolazi.

Rđo, daj se, bre, skoncentriši, ili se lati knjige da nešto naučiš. "Jevropski put" Srbije je od njenog nastanka, jednako "učinkovit". Papa Srbe ne ispušta iz kandži. Još su kralja Milutina napadali Hrvati i Ugari po Mačvi. Cara Dušana su otrovali, jer je od krstaša tražio da ga poljube u noge, da se zna ko je glavni u svojoj zemlji. Za uzvrat mu je papa organizovao udar s leđa od strane Stefana Kotromanića (i tada je bilo "srba"), pa je Dušan njega i Ugare morao da tera do Varaždina. Takav Dušan nije odgovarao Vatikanu, pa su zato i doveli Turke da ratuju protiv njega. Rđo, bre, zar ti je komunizam toliko popio pamet?

A Kulin ban je morao da žrtvuje sina da bi spasio Srbe u Bosni od krstaškog rata, ko zna kojeg po Bosni. To, što ti misliš da je ovo različito od ranijih krstaških ratova, to govori koliko si nenačitan ili naivan.
Preporuke:
10
1
64 četvrtak, 14 novembar 2013 00:28
Rđosav
Nagradno pitanje: Da li je moguće sastaviti antievropsku vladu na osnovu aktuelnog sastava Skupštne, koji je prilikom formiranja bio ovakav:

Pokrenimo Srbiju – Tomislav Nikolić 73
Izbor za bolji život - Boris Tadić 67
Ivica Dačić - SPS, PUPS, JS 44
DSS - Vojislav Koštunica 21
Čedomir Jovanović - Preokret 19
URS - Mlađan Dinkić 16
Vajdásagi Magyar Szövetség - Pásztor István 5
SDA Sandžaka - Sulejman Ugljanin 2
...i još neke manjine.

Potrebno je da, uz pretpostavku da su se Tomča i Vučko volšebno vratili na Radikalske pozicije, sastavite većinu (126 poslanika) od antievropskih stranaka (recimo, DSS i - pretpostavimo! - SNS, i??? ko još???)

Pitanje vredi milion dolara.
Preporuke:
5
12
65 četvrtak, 14 novembar 2013 00:33
@redi ili rđosav
Ma šta ti pričaš? Jasna je u pravu, Evropski Put zacrtali su Đinđić i Koštunica, i samo takav program u Srbiji prolazi.


Zacrtano može da se precrta, kao recimo kad zacrtani radikal i zacrtani socijalista (bivši savez komunista) postanu napredne zapadne demokrate i zastupnici libralnog kapitalizma.

Ne sećam se da su se Nikolić, Vučić i Dačić zakleli - nikad sa Đinđićevog i Koštuničinog puta?! Ne sećam se da su položili zakletvu da će poštovati svaku njihovu grešku koju su napravili i unaprediti svaki njihov pogrešan potez.

Ova trojica položila su zakletvu da će poštovati Ustav Srbije za koji su sami glasali (bar su tako rekli javnosti). Ako ih je mrzelo da čitaju Ustav pre nego što su glasali za njega i položili zakletvu, to su trebali javno da kažu - polažemo zakletvu samo da bi se dočepali vlasti, ne znamo hoćemo li poštovati Ustav.
Preporuke:
8
2
66 četvrtak, 14 novembar 2013 00:58
ZAKON O VLADI ("Sl. glasnik RS", br. 55/2005, 71/2005 - ispr., 101/2007 i 65/2008)
Početak i prestanak mandata Vlade
Član 16
Mandat Vlade teče od polaganja zakletve pred Narodnom skupštinom.
Zakletva glasi: "Zaklinjem se na odanost Republici Srbiji i svojom čašću obavezujem da ću poštovati Ustav i zakon, da ću dužnost člana Vlade vršiti savesno, odgovorno i predano i biti posvećen očuvanju Kosova i Metohije unutar Republike Srbije".
Preporuke:
16
0
67 četvrtak, 14 novembar 2013 01:04
posmatrac
Autoru svaka cast. Sto se tice komentatora moram da primetim da ima dobrih al sam razocaran naivnoscu raznih eksperata nazovi . . .kada ne mogu da skeniraju one koji razvodnjavaju temu po zadatku. . .zato bih nekima oduzeo cinove .. .svaka rasprava sa takvima rusi smisao i skrece temu i poentu clanka.
Preporuke:
9
3
68 četvrtak, 14 novembar 2013 01:51
ko je prvi?
Dobro,u nekom religijskom ili filozofskom smislu svi smo s krstom ili na njemu,žrtve u dnk lancu.
A po pitanju ovozemaljskih žrtvovanja,nije A.V.jedini ni poslednji.
Ponajmanje je prvi.
I kako im je suđeno,kako je i kum odredio:prvi do prvog.
A.V.se nešto slabo eksponira po pitanju KiM.
Opečen neslavnim boravkom u pokušaju ubeđivanja kosovskih Srba,ne računajući pojedinačne ispade(posle smaknuća Litvanca..)malo je skrajnut da bi se sačuvao,ili sačuvao kontinuitet vlade po odlasku prvog tj I.D.
Tako da pitanje iz naslova može biti potvrdno,uslovno potvrdno ili delimično potvrdno,u svakom slučaju dopunjeno sa:prvi dačići se...
Preporuke:
5
0
69 četvrtak, 14 novembar 2013 11:36
greed&ignorance
....osim ako nije jako glup ili pohlepan, što je retkost kod ljudi uspešnih u svom poslu...
u polju kulture i umetnosti samo pohlepni i glupavi su uspešni u srbiji.
Preporuke:
7
0
70 četvrtak, 14 novembar 2013 13:16
Rđosav
Da se razumemo: - ako Vučko odradi najavljena hapšenja i totalnu zabranu:

- dilovanja droge,
- (navijačkog?!) huliganstva -


- on će sebi podići spomenik, bez obzira na sve ostalo. Jer - sve ostalo je već bilo loše, ništa on nije pokvario - može eventualno da popravi - ali dilere i huligane policija odavno poznaje i - neće da ih uništo. Nego s njima sarađuje. I sam Vučko je u svojoj nedavnoj prošlosti bio `na vezi` s izvesnim navijačkim grupama - ne znam ali se takav dojam nameće! - te vrlo dobro zna mehanizme pokretanja `spontanih izliva gneva ogorčenih navijača`. Čiji su `komandanti` istovremeno lokalni dileri...
Preporuke:
4
11
71 četvrtak, 14 novembar 2013 15:57
@redi ili rđosav
pokvari ti apelacioni sud agitovanje - oslobodi gnjilansku grupu šiptarskih terorista uhapšenu 2008. od strane premijera i ministra policije.

Ladno si otišao na drugu temu sateran u ćošak oko zacrtanog puta i zakletve.

Huligani najveći problem i odgovor države će biti žestok - to smo već čuli od Homena i zbog te izjave drvio si ovde kako bivšoj vlasti izdaja ne smeta nego omladina koja brani državu.
Preporuke:
5
6
72 četvrtak, 14 novembar 2013 19:14
Rđosav
neki anonimus:
pokvari ti apelacioni sud agitovanje - oslobodi gnjilansku grupu šiptarskih terorista uhapšenu 2008. od strane premijera i ministra policije.

... šta da radiš, to je valjda moderno, tako Koštunica pustio onu Fljoru Brovinu i amnestirao sve Šiptare koje su naši na`vatali tokom 1999-te. Videli od Koštunice, pa i oni...

Inače: ima Redi -al` ima i Rđosav. Ne zna se ko vas više razbija, a? Redi je valjda od ranije, a Rđosav je novi fenomen. Mada ne i mlad...
Preporuke:
5
9
73 petak, 15 novembar 2013 18:44
Vladimir@ Rdjosav
Ne vredi Rdjosave da pevas radikalske pesme. Fljora Brovina je pustena zato sto je trebalo da bude pustena, a svakako je nije "pustio" Kostunica, kao recimo Diplomac sto je pomilovao silovatelja i ubicu sudskog sluzbenika, koji je ponovio silovanje nakon nekoliko meseci.

Kostunica, za razliku od mnogih, je radio SVOJ posao, nije bio BESPOSLEN i samoangazovan na "svim poljima" navodno resavajuci SVE navedene probleme, u Futuru neizvrsenom, sa raznim arsinima, brizan prema saradnicima i pripadnicima..

Kaznise i idiote sa stadiona, zapretivsi im jezivo, da nece smeti da UDJU na stadion 5 godina!

A to je gore od kakve robije, valjda...

Kostunica i Djindjic jesu bili za Evropsku uniju, onakvu kakva je bila u to vreme, mastali smo o "Irskom" receptu napretka..

Djindjic je nastradao od recidiva rezima, a Kostunica je odustao od EU, koja sakati Srbiju.

Dok sadasnjim konzumentima bahate vlasti, nije strano da ludilo "Ogulina" zamene Briselom...
Preporuke:
3
2
74 petak, 15 novembar 2013 22:04
G.S.
Bio jednom jedan Aleksandar o kojem je napisano mnogo knjiga.Jedna od njih je Fire from Heaven(VATRA IZ RAJA) autora Mary Renault.
Predpostavljam da svi znaju da je autorka opisala Aleksandra Velikog,kojem su Makedonci podigli spomenik.
Ako bi ista autorka napisala knjigu o "našem" Aleksandru Vučiću,njen naslov bi najverovatnije trebalo da bude Fire from Hell(VATRA IZ PAKLA)
Preporuke:
2
0
75 subota, 16 novembar 2013 00:14
G.S.
Vic za laku noć:


-Gospodine, kredit Vam je odobren!
-A ziranti?
-Za ovaj kredit Vam ne trebaju ziranti!
-Pa neću ga valjda ja otplacivati!?
Preporuke:
3
0
76 četvrtak, 21 novembar 2013 19:17
zile
Ima nade, ali prvi korak je najbitniji i nije dobar.
Trebalo je proglas bankrota a potom Ustavni sud da
ukine vodecu stranku koja je dovela do toga.Izmerite
vredjanje neprijateljske istupe, govor mrznje sto je moderno sa bedom i lopovlukom. reci jesam li u pravu.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner