четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Да ли се и „први вучићи у воду бацају“?

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 12 новембар 2013 17:50
потврдан одговор
Одличан текст и још бољи наслов.
Препоруке:
116
4
2 уторак, 12 новембар 2013 18:11
Горан Јевтовић
И тек сад стижемо до Вучића. Ако сте мислили да све ово Вучић не зна варате се. Зна он ово врло добро.

Страшан, бриљантан текст!
Свака част господине Ристивојевићу, не само на садржајности, већ пре свега на храбрости, имајући у виду репресију која се спрема и која нам долази.

Писали сте као да сте недавно боравили у "City of London" , у седишту "Secret Intelligence Service - section - 6", и користили њихову "богату библиотеку", одељак Балкан, дакле, баш тамо где је наш "јунак" поникао 1992.године, након чега су га "успавали" и "замрзли" за "боља времена".
Ето их, дошла су та времена још 2008. када се наш "јунак" демаскирао.
Шта вреди, док народ то сазна, прођоше сви возови.
Препоруке:
140
10
3 уторак, 12 новембар 2013 19:12
Jasna*
"Umesto da odgovornim domacinskim potezima razvije privredu ona je i dalje unistava".
Vidi,vidi,i DSS za cijeg vakta je obavljen gro pljackaske privatizacije se setio privrede?
Cudo jedno ,milina pogledati kako se svi pretvore u domacine cim sidju s vlasti.
Препоруке:
23
92
4 уторак, 12 новембар 2013 20:05
Jasna*
"Covek moze sebi da ucini samo jednu stvar goru od toga da bude americki neprijatelj,da bude americki prijatelj.Ko ne veruje u ovo nek pita Sadama,Pinocea,Gadafija,Milosevica..."
A zasto Kostunicu da ne pita?
Препоруке:
44
49
5 уторак, 12 новембар 2013 20:25
фристајло
Пре него што се сложим са великим делом текста- једно питање за све функционере и симпатизере ДСС.
Када ће неко од вас да направи једнако критичан текст према периоду док сте вршили власт, или мислите да је све то било савршено?
Поменућу само "Колубару", Бубала, необавештеност, кредитно задужење становништва, Динкића у свакој вашој гарнитури, а у једној и Ђелића, Тадића као министра одбране...
Можда "вучиће" и треба подавити у кофи; али, како је ви избегосте?
Видите трун у туђем оку, а брвно у свом вам не смета...
Препоруке:
38
41
6 уторак, 12 новембар 2013 20:34
Горан Јевтовић
Jasna*
Ko ne veruje u ovo nek pita Sadama,Pinocea,Gadafija,Milosevica..."
A zasto Kostunicu da ne pita?


Он, Јасна, није био пријатељ американаца, већ централи те најаче колоније, британцима. То "пријатељство" је још увек актуелно. На жалост.

Што се тиче Милошевића, аутору је то једина грешка. Стрпао га је у друштво којем није припадао, нити је био "пријатељ" американаца, нити било којих других сатрапа. Нема валидних и оригиналних података нити их је било, на ту тему. И наравно, сурова пракса је неумољива показала, ко је био Милошевић.

Једноставно, био је дипломатски увиђаван, али умешан, калибар правог државника и покушавао је да, у никад тежим околностима (а то сви заборављају или минимизирају!), извуче максимум како би избегао оно најгоре.
Препоруке:
69
24
7 уторак, 12 новембар 2013 20:37
Дринко Кончаревић
Да ли се први вучићи бацају у воду сасвим је свеједно, јер су сви пре вучича, већ бачени. Вода је тако и тако загађена тако да ни ту нема проблема. Остаје само питање да ли их бацити али негде у свемир, у бесконачност.
Препоруке:
50
0
8 уторак, 12 новембар 2013 21:00
Г.С
Све похвале аутору!Ово је време суочавања са истином.Истина је једини излаз за Србе.Наставимо тако док год буде било потребно.

Али има нешто врло интересантно а то је поновно помињање имена једног другог политичара.
Препоруке:
36
2
9 уторак, 12 новембар 2013 21:37
Jasna*@Goran Jevtovic
Nije to nikakva greska Gorane ,vec namera.Oni moraju da kaljaju Milosevica,jer na taj nacin peru Kostunicu.Medjutim to je DSS. Poznati po svojoj velikoj "objektivnost",niko ne valja sem njih najpametnijih,bezgresnih,najpostenijih,jedinih neukaljanih.itd.Nisu oni sebi bezveze dali ime "Razlicak".Oni zaista veruju u tu bajku o njima drugacijima,bezgresnima,postenima,pogotovo veruju u bajku o njihovom vodji.Medjutim stvarnost im ne ide u prilog,ali verovatno racunaju na kratko pamcenje kod Srba.Dobro im kaze Fristajlo ,oni svoje greske niti vide,niti priznaju.
Препоруке:
21
39
10 уторак, 12 новембар 2013 22:31
Little Big Serb
Bacaju se, naravno . Zasto uvek i samo prvi dacici ?!
Препоруке:
27
1
11 уторак, 12 новембар 2013 22:40
Grgur
Pa, to vam je, kao kad imate auto sa propalim motorom. I sada, hocete da ga dovedete u red tako sto cete ga prefarbati, a motor niste ni pipnuli. Motor jedne drzave je narod. Politicari mu dodju kao soferi. Ali, ni najbolji sofer ne vredi puno ako nema sta da vozi. U ovoj zemlji je definitivno sve do te mere propalo da fakticki nemate vise sta da vodite, niti vise nad cim da upravljate. Kada ispred sebe nemate zdrav i savestan narod, onda je, potpuno nehumano, pa, ako hocete, i prilicno besmisleno biti u strukturama vlasti. Takvom narodu nije potrebna vlast, nego ozbiljna terapija. Medjutim, ti nasi terapeuti moraju biri strucni i profesionalni ljudi. Nazalost, mi takve ne mozemo izvuci iz domacih resursa iz prostog razloga, sto ih nemamo. Trebalo bi da ih uvezemo, ali, nemamo para za to. Jedino sto nam preosteje, jeste, da gledamo u nebo i da se molimo bogu, da on nadje neko resenje za nas. Ja verujem u boga!
Препоруке:
10
5
12 уторак, 12 новембар 2013 23:17
Б
Браво професоре!Следите пример Вашег колеге Орловића!
Препоруке:
17
1
13 уторак, 12 новембар 2013 23:35
Рђосав
- Логична је нервоза ДСС: та странка не може да издржи два мандата без власти. Јер нема никакву идеолошку чврстину, нити систем вредности - ништа. Само празна вера у Њега, Непогрешивог. Једно давнашње истраживање показало је да је највећа дисперзија одговора чланства - на свако питање, на сваку дилему - највећа управо у ДСС. Питаш: црно или бело - и добијеш фифти-фифти резултат.

Да се подсетимо: ДСС је била маргинална странка пре петооктобарског преврата, а онда је неприродно нарасла, тако што се у њу затрчало `и ћораво и сакато`, верујући у просту логику: ако је В.К. победио Слобу, а Слоба владао 13 година - сигурно ће и Он владати толико. Плус добитна формула: највећи коалициони капацитет. Тај рецепт им је лукави Дачић преотео. Сада постаје сасвим извесно да ДСС неће скоро у Владу. А без тога - шта? Па - ништа, разлаз. Пад испод цензуса. Странка која се после 20 година постојања бори за цензус? - то треба да нестане. Ceterum autem censeo, Carthaginem...
Препоруке:
13
40
14 уторак, 12 новембар 2013 23:37
Г.С
Само допринос ауторовом истраживању,чућемо за три дана да ли се будзашто продаје веома важна наша фирма која позитивно послује.
Препоруке:
14
2
15 уторак, 12 новембар 2013 23:58
Г.С
@Горан Јефтовић
Одлично објашњавате многе ствари,али ипак "нешто не штима" јер вас Јасна* стално навлачи на танак лед.Опростите,ништа злонамерно.
Препоруке:
21
5
16 среда, 13 новембар 2013 00:05
Marko Gay
@ Горан Јевтовић

Он, Јасна, није био пријатељ американаца, већ централи те најаче колоније, британцима.


Vidim u Srbiji ne mogu da se dogovore da li Amerikom vlada Izrael ili Britanija.

Nije mi jasno zasto su Srbi toliko prijemcivi za nelogicne teorije o repu koji vrti psa.

Evo konkretno, na osnovu cega mislite da Britanija upravlja Amerikom, a ne obrnuto?
Препоруке:
5
20
17 среда, 13 новембар 2013 00:18
влкс
@фристајло
Шта сматраш под кредитним задужењем становништва? Ако ту мислиш на кредите које узима наш извршни орган како би покрио рупе у буџету, онда си се преварио да је то дело Коштунице и ДСС-а. Мислим да је у медијима био графикон задужености Србије актуелан и да је она за време Котшуничине две владе пала на 30 посто, па су онда демократе често истицале како смо ниско задужена земља узимајући кредите од 2008. године. После 5-6 година то више нисмо. Везујеш се за личности, па тако истичеш Ђелића који је био у влади са ДСС-ом. Која је разлика између Ђелића и Крстића? Мени промиче. Разлика између СНС-а и ДСС-а је та што Ђелић није био предлог Коштунице, већ је он доведен нагодбом са ДС-ом(време показало погрешном). Док је Крстић постављен директно од Вучића. Тадић као министар одбране. Нити га је ДСС довео, нити оставио на тој функцији по преузимању власти. Коштуница није имао апсолутну власт до 2004. године, а један период кад није имао никакву је био тај кад је Тадић био министар.
Препоруке:
33
5
18 среда, 13 новембар 2013 01:06
Горан Јевтовић
Г.С

Уважени Г.С., није тачно ово што сте навели у вези Јасне. Не навлачи ме ни "под разно"!
Редовно је критикујем због слепе оданости СНС-у и то се лако може проверити увидом у архиву текстова.
Жестоко је прозивам што се упорно враћа на период пре 2012. и то чини крајње провидно и тврдоглаво, што је све заједно некоректно и у крајењем провокативно.

Њену констатацију око Коштунице, искористио сам овом приликом само као шлагворт да изнесем своју опсервацију у вези са тим, а ценим да је врло битно.

И у коначном, истина је само једна и несмемо је извитоперити и заборавити. Без обзира ко је износи.

Срдачан поздрав.
Препоруке:
18
4
19 среда, 13 новембар 2013 01:25
Горан Јевтовић
Marko Gay
Evo konkretno, na osnovu cega mislite da Britanija upravlja Amerikom, a ne obrnuto?

На основу гомиле података који су десетинама година уназад цурили из врхова глобалних владара света.
Када кажем Британија, мислим на њих (владаре) а не на Британце односно Енглезе као такве.

Удружена масонска и јудео елита, под командом Језуита је још од времена Оливера Кромвела, када су се преселили из Венеције и других континеталних градова на Острво, практично покорила изворну Британију, одакле је организовано и са прецизним планом кренуло освајање света и стварање антихришћанског Новог светског поретка.

Тамо се налази "Округли Сто" који оперативно реализује наведени план.
У Лондону им је још финансијски центар света, Вашингтон (Пентагон) а то значи САД је борбена песница, дакле, војна и сваковрсна сила.

Мозак завере (не "теорије завере"), значи целокупне операције налази се у Ватикану, који је поред тога и будући "духовни" центар "Њу Ејџа".
И, чека се ко?
Препоруке:
26
4
20 среда, 13 новембар 2013 01:29
влкс
@Рђосаве
Верујем у ЈЕДИНОГ, НЕПОГРЕШИВОГ И БОГОМ ДАНОГ председника моје Демократске странке Србије. О пресветли Боже, творцу свега хвала ти на њему и подари му среће и здравља да нас грешне води. Идем да се избичујем док рецитујем ЊЕМУ.
Промашио си странку и вођу у опису. Проф. др Ристивојевић уопште нема разлога да буде нервозан. Био на власти или у опозицији увек ће имати професорско место. Тако је у прошлом мандату управо захваљујући тој чињеници остао међу два одборника ДСС-а у новосадској скупштини која нису купљена од власти. Нас у ДСС-у уједињује идеја да ће Србија једног дана моћи да буде држава у којој ће се поштовати Устав и закони. За коју ће важити иста правила као и за све друге земље у међународним односима и која ће подржавати своје сународнике у окружењу односно бранити своје и њихове интересе.
Препоруке:
32
2
21 среда, 13 новембар 2013 01:59
Agaton
Vucko mnogo prica,obecava a narodu nista bolje. Pricao je i sad prica o nekakvoj pravnoj drzavi gde niko nece biti postedjen zakona...
Ispod (ili ispred) nosa mu Sutanovac dize zgradurinu ,na uzurpiranom polju vracarskom.Niko ga ne pita odakle mu pare.
A jes,odgovarace za 2.5 m2,koliko ono bese,sto je mimo plana sagradio. A ono sa unistenjem vojske,privom Vucica o lopovu na milijarde...Vidite li vi,gospodo moja,da niko nije stradao od Tadicevih.Ni: Suti,ni Dilas,ni Djelic,ni Tadic...Samo je u drzavi Srbiji kriv Saric i njega jurimo iz dnevnika u dnevnik i Miskovic. Beko je postenjacina koliko i Palma. Sto neko ne nagazi Palmu,makar pitanjem sta je taj radio u zadnjih 20 godina? Prpa,Vucko,a?
Vucic se sa Srbijom pita koja sa Japanom...
Odradi to sto traze i evropejac kakvog nema.Toma je zadnji put vidjen gde sahranjuje ponovo nekoga.Na groblju nije bilo Vucica.Vucic je sprecen zbog Srbije.Vadi joj dusu na pamuk.
Препоруке:
24
0
22 среда, 13 новембар 2013 02:10
фристајло
влкс
@фристајло
Шта сматраш под кредитним задужењем становништва?

На постављење Динкића за министра финансија, који је позатварао домаће банке и отворио простор страним; верујеш ли да то Коштуница није знао?
Која је разлика између Ђелића и Крстића? Мени промиче.

Нема је, референти ММФ, обојица.
Ђелић није био предлог Коштунице, већ је он доведен нагодбом са ДС-ом(време показало погрешном). Тадић као министар одбране. Нити га је ДСС довео, нити оставио на тој функцији по преузимању власти.

Ако премијер није одговоран за рад своје Владе- ко јесте?
Ја немам више толеранције ни за чије грешке, јер их нико нема ни за моје; Лично- стид ме је што сам му и ја неко време веровао.
Исапоставља се- или је и он део те клике, или је- просто- неспособан.
Ви сами изаберите у шта ћете веровати.
Био је на власти, резултати су лоши; не видим зашто би му поново давали прилику.
Нама требају добри, а не мање лоши.
Препоруке:
21
8
23 среда, 13 новембар 2013 02:53
Ица
У време владавине Коштунице, сви аранжмани са ММФ-ом су прекинути и престало је задуживање преко те институције. Рђосаве, па ДСС је једина странка која има идеолошку чврстину и доследност, сви остали су били и биће са сваким газећи своје основне принципе и постулате. ДСС је прекинуо владавину када је дошло до размимоилажења са ДС, а Коштуничино 'враћање мандата' народу је демократски чин који није, нити ће бити виђен опет на овим просторима што говори да им никада није био циљ да владају 13 и кусур година. Без ДСС у власти, наш суноврат је кренуо вртоглавом брзином.
Препоруке:
14
5
24 среда, 13 новембар 2013 05:18
A s nama sta ce biti?
Uvek se najezim kad osetim kako se neki nasladjuju zamisljajuci kako ce Englezi koliko sutra da "sutnu" Vucica, kao sto su prethodno, je li, oni ili Nemci, sutnuli i Tadica! I - sta ce onda biti? Dovesce nam nekoga jos goreg, jos perverznijeg! Jer, o tome se radi: nije Zapadu dovoljno da zagospodari Srbijom, on hoce da Srbe pretvori doslovno u stoku, bez mozga, koja poslusno krece u tor ili u stalu kad pastir pucne bicem! Otuda su u pastira proizveli Vucica, koji je u svim fazama svog politickog delovanja bio ludjak i fasista, a uz to ga preporucuje i siptarski otac, bas kao sto je i Tadica preporucivala pripadnost franceticevskoj lozi! A povezuje obojicu i "gejevska" perverznost, kad ne ruse Srbiju oni jasu na srpskim mladicima! Vec godinama srpski vladari podsecaju na holandske pedofile, one sto su plasirali nauzasniji "slogan" - da i "deca imaju pravo na seks"! Naravno, bas s njima, tim odvratnim tipovima! Tako i nasi suludi vladari tvrde da kosovski Srbi maju "pravo" - na Tachija!
Препоруке:
11
1
25 среда, 13 новембар 2013 05:28
Цмок Торонто
Добро Јутро ауторе.
Није ми до њих....него до Нас.
Препоруке:
6
1
26 среда, 13 новембар 2013 05:58
s.p.Lajković
Nema nama spasa jer kada čovek napiše i objavi istinu uvek se nadje gomila budala da sumnjičavo i glupedarski kritikuju pojedine delove i prave neumesna poredjenja ...Nema veze što je sve istina ali... "eto a što ne okrpiš i Koštunicu ?!?" Pa pitao bih te prepametne kritičare - gde je sad Koštunica jeli na vlasti možda ? Pa on je najveći dokaz istine u tekstu - Koštunica čak i nije bio prijatelj sa amerima ali su oni njega u jednom trenutku videli kao prijatelja jer su im smakli favorita (Djindjića) i bio je okružen bolimentom djindjićrvih smrdljivaca koji su uradili sve ono što se sada njemu pripisuje ...a vi što volite vučića volićete ga još i više kada vam šiptari dodju u kuću sa puškom da vam donesu malo GMO a da zamezite i kad shvatite da bolujete od neke neizlečive bolesti vi ili vaša deca ... čekajte samo i nadajte se da se to neće desiti....jer kad udjemo u evropu svi će da nas maze i paze kao ZEKA DJOKU !
Препоруке:
16
4
27 среда, 13 новембар 2013 08:22
Sinisa Bogdanovic
@Горан Јевтовић - S.M je bio americki "covek", doveli su ga na vlast (ili bolje receno omogucili da ostane) a on im je za uzvrat radio sve prljave poslove, vesto maskirajuci u plast "patriotizma" - izdao je RSK i RS, a u trenutku kada je n.a.t.o. bio pred kolapsom potpisao kapitulaciju (da ne polemisemo o tome da je to bilo "primirje" i sta vec povukao je vojsku i prepustio narod). Zamislite samo da je Kralj Petar posle golgote potpisao kapituaciju? Ako ides, idi do kraja! Mi smo '99 trebali jos par nedelja da izdrzimo, ma kolika bila cena ali bismo zadrzali KiM. Ali S.M. tada odradi ulogu koju su mi namenili.
Препоруке:
10
7
28 среда, 13 новембар 2013 08:59
Г.С
@Горан Јефтовић

Прихватам,коригујем се, требало је употребити неки други израз.Схватам да је тешко многима који не знају да читају одозго на горе,с лева на десно и по дијагонали.Али зато смо ту да све објаснимо.
Препоруке:
5
1
29 среда, 13 новембар 2013 09:22
Marko Gay
@ Горан Јевтовић

дУружена масонска и јудео елита, под командом Језуита је још од времена Оливера Кромвела, када су се преселили из Венеције и других континеталних градова на Острво, практично покорила изворну Британију, одакле је организовано и са прецизним планом кренуло освајање света и стварање антихришћанског Новог светског поретка


Ali situacija se prilicno promenila od 17. veka, u svakom pogledu.

На основу гомиле података који су десетинама година уназад цурили из врхова глобалних владара света


Ni jedan podatak niste naveli, osim tvrdnji da se centar nalazi ovamo ili onamo (Vatikan, London...) Mozda zato sto ipak nema takvih podataka?

Када кажем Британија, мислим на њих (владаре) а не на Британце односно Енглезе као такве.


Sad ispada da kad kazete Britanija, mislite na Amerikance? :)
Препоруке:
4
7
30 среда, 13 новембар 2013 10:02
Gordana
Veoma interesantno, covek napisao odlican clanak; ozbiljan, analitican, upozoravajuci, a diskusija se , na neki volsevni nacin, probrati u pljuvanje Kostunice?!
Nije mi jasna agresija kod komentatora kako uspeju da stave Kostunicu u bilo kakav kontekst.
Prvo, on nije na vlasti ima tome vec 9 godina. Uspe li ista da se , u tom periodu ZNACAJNO popravi, ili hocete da kazete da je on, toliko upropastio Srbiju, da ni period pre njega (Milosevic), ni posle njega (DS) nisu mogli da ista poprave?!
Druga interesantna tema je ; O Kostunici SVE NAJGORE, ali o Djindjicu , koji je bio na vlasti u isto vreme i daleko vise odlucivao i vuko konce, apsolutno nema nikakve primedbe , verovatno pod izgovorom "o mrtvima samo lepo!"
Polako ,ljudi, umerite se. Nije nama najveci i glavni problem Kostunica. Imamo mi trenutno mnogo vece i ozbiljnije probleme , pa gledajte kako cemo to da resavamo. Za Kostunicu cemo lako!
Препоруке:
17
6
31 среда, 13 новембар 2013 10:20
Рђосав
влкс:
@Рђосаве
Промашио си странку и вођу у опису.

....ма ја то из алтруизма, бринем за човека, има 70 година а још мора да ради...

Био на власти или у опозицији увек ће имати професорско место...

Наравно, наравно, нема зиме за ДСС професоре. То је најпаметније опредељење - бити за ДСС. Још испаднеш некакав националиста, а сигуран си. Јер имаш дозволу за ношење национализма. Ко издаје дозволу? - па, Запад, Америка. Опасно је ако си Слобиста или Шешељевац, али ДСС-овац - права ствар. Или ти мислиш да је Универзитет стварно независан? - Па јесте, ако се уклапа у `демократски блок`. Универзитет(и) се и састоји(е) само од Жутих и Жућкастих, трећих има у траговима...
Препоруке:
9
11
32 среда, 13 новембар 2013 10:25
Slavisa
Nikolic i Vucic su dokaz da se istorija ponavlja, a neka visa sila kao da ima smisla za crni humor. Nikolic imitira Kneza Milosa, kazem imitira! Knez Milos je imao Tomu VUCICA Perisica kao coveka za prljave rabote, a Toma Nikolic ima VUCICA Aleka. Knez Milos je podvodio narod Turcima dok je grabio sto vecu licnu vlast i bogatstvo. Nikolic podvodi narod EU silovatelju dok grabi sto vecu licnu vlast. Milos je svojom despotskim delovanjem prouzrokovao narodne bune. Samo je pitanje vremena kada ce ovakva vlast prouzrokovati neke nove bune. I da ne zaboravim obojica su izdali svoje kumove! Prokletstvo je Milosa i njegove potomke stiglo, a neko novo prokletstvo ceka Nikolica i njegovu svitu zbog istog cina. Kumo-ubistva! Prezivela je Srbija razne dahije, pa ce i ove nove.
Препоруке:
12
2
33 среда, 13 новембар 2013 10:27
Поштовалац НСПМ
Професоре запажање констатација корелација све је ту сјајно. За коментаторе Јасну и Јевтовића да их подсетим сви су наши политичари и Миошевић и Коштуница а о осталима и да не говорим били са змајем, да ли само пили кафу или и ручали и спавали није битно, битно је да данас имамо то што нико нема а то је земљу и народ без државе. Ми као гласамо а буде онако како зле силе кажу, претпостављам да је професор имајући увиду да се ради о часном човеку који се понаша према узусима и канонима једног академског човека што је реткост ових дана, желео да разобличи то наше зло и сврста се у ред оних који нису издали већ дали свој суд о стању државе. Намера му је свакако искрена и чини се да помало већ сад жели да избије аргументе издајницима о неопходности повиновања и сарадње са злим силама, да њихова прича о мањем злу које су ето морали да бирају не би послужила као оправдање и олакшавајућа околност. Уважавње таквих аргумената само олакшавамо посао изродима и злим силама. Живела.Србија.
Препоруке:
16
3
34 среда, 13 новембар 2013 11:05
Панта
Marko Gay
Vidim u Srbiji ne mogu da se dogovore da li Amerikom vlada Izrael ili Britanija.


Ти си, као, обавештен? Онда би требало да знаш да Америком, као и целим Западом (страном смрти, како каже етрурска и египатска митологија), владају језуити, односно њихов генерал-црни папа.

Пре почетка растурања држава широм света, што бисте ви неофашисти рекли "стварања новог светског поретка", на брифингу код белог папе су били Буш и Горбачов (хегеловско јединство супротности, исто као комунизам-фашизам, тј. језуити су на обе стране). И онда још треба прочитати текст језуитске заклетве, и све ће постати јасно.
Препоруке:
13
1
35 среда, 13 новембар 2013 11:07
влкс
@фристајло
Ако мислиш на Динкића као министра финансија, онда тако реци.
Јесте, премијер је одговоран за рад целе Владе макар некоме поверио ЕУ интеграције и водио ту Владу 8 месеци.
Препоруке:
7
1
36 среда, 13 новембар 2013 12:01
Панта
Опасно је ако си Слобиста или Шешељевац, али ДСС-овац - права ствар.

Рђо, само да ти скренем пажњу да си, намерно или злонамерно, испустио Нову комунистичку партију Југославије. Јуче смо видели како СКОЈ растура НАТО пакт.
Препоруке:
9
3
37 среда, 13 новембар 2013 15:40
Zapazanje
Ristivojevicu, lepo si ti ovo sastavio, ali si zaboravio da je DSS "prvi kum" ove vlasti. Setimo se podrske Nikolicu, setimo se da ste u Novom Sadu u vlasti sa SNS, da pozamasno koristite gradske resurse, da vam ne pada na pamet da napustite savez sa Vucicevim pajtasima. Jedno pricate, a drugo radite. Isti ste kao i oni.Braca blizanci.
Препоруке:
8
2
38 среда, 13 новембар 2013 16:04
Рђосав
@Пантелијо? То се зове злобна и пакосна нискост. Издигни се мало. И никад немој да будеш у оној групи. Кад караван пролази.
Препоруке:
5
3
39 среда, 13 новембар 2013 16:34
синиша
Ево једног примера из судске праксе.
Ради се о колеги вештаку. Ја вештачим грађевинске струке, а колега је вештак психијатар и он ми је испричао овај случај.

Нека битанга нађе једног психијатра који му напише налаз да је здрав и он судским путем оствари неко право, материјалну корист, на основу тог налаза. Други психијатар му напише да је болестан и он судским поступком у другом поступку оствари неко право. Опет новац.

Трећи психијатра каже да су та два налаза противуречна. И шта се деси?
Ко је од поменуте тројице кажњен? Имате право да погађате само једном. Ја сам погодио од прве. Кажњен је онај ко је указао на противречности прва два вештачења.

Наравно, битанга је помало крив, криви су и вештаци, али најкривљи је судија или судије који су то дозволили. То је пример како се разара сама срж државе.

Умало да заборавим, битанга је активиста једне парламентарне странке.
Препоруке:
11
1
40 среда, 13 новембар 2013 16:36
сељак беземљаш
На почетку не беше тама, већ власт.
И разумеше они да ће узети власт, ослонцем на "страни фактор". Да се узме власт и да се створе "присталице" И би тако.

Комисиони посао, рекли би правници.
У своје име а за туђ рачун.
Идуће године у октобру, можемо да славимо 70 година тог посла. И као што знамо променили су 1949.г. коминтента. Нови се боље уклапао у "сломити великосрпску хегемонију"
Довести Србију у границе од Београда до Крушевца (Ђуниса).
Модел власти поред ослонца на страну "помоћ"заснивао се на две манипулације.
Физикој и економској.
У почетку је доминирала физичка манипулација.
Ликвидирање стварних или измишљених противника.
Отимање од "непријатеља" и делење отетог присталицама. Тако су створене "присталице".
"Присталица" је клијент. Навикао на "донације" "страног фактора".
наставак
Препоруке:
10
2
41 среда, 13 новембар 2013 17:45
Рђосав
сељак беземљаш:
...Довести Србију у границе од Београда до Крушевца (Ђуниса)...

- Цениш? Ја опет мислим да је Титова Србија - највећа Србија. Уосталом, имаћеш прилике да провериш. Нађи негде стару карту СРС (Социјалистичке Републике Србије). Па ћеш видети колика је. Била. Од Драгаша до Хоргоша. За наших живота сигурно, а за даље не знамо - никад више толика.

А теби, ко узе ту земљу за којом кукаш? Зашто си беземљаш? Ја имам два ектера, некосено и неорано, шума осваја. Нико нама земљу није узимао, у планинама био максимум 20 ектера, ни најбогатији нису имали ни приближно толико. Биле фамилије бројне, свака наша баба рађала по пе-шес` у просеку, земља се убрзано уситњавала, зато је народ сишао у градове, у индустрију и грађевину. Да није - већ у следећој генерацији би умирали од глади, била демографска експлозија, шта је теби? Тако смо и опстали кроз све оне ратове и несреће.

Стварно, о чему ли ти причаш?
Препоруке:
9
7
42 среда, 13 новембар 2013 18:07
синиша @ Jasna*
Не нападате ви Коштуницу због Милошевића, него због Вучића.Коштуница никада Милошевића није назвао усташом, а Вучић јесте. Назвао га је усташом зато што није увео Србију у рат кад је пала Крајина. Пред скупштином у камере.Како ви, кад толико волите Милошевића и кад Коштуници никако е можете да опростите што је учествовао у изборима против њега, можете да опростите такву увреду.Такве методе одају најгоре карактере. Да би бранили свог фаворита, очто да је то Вучић, спремни сте да изазовете тучу и тар између оних који воле Коштуницу и оних који воле Милошевића, како би ви и ваш лидер имали рејтинг од 100%. Е само да ми је знати шта ће са тим или било којим другим рејтингом. Да га неће сипати у тракторе, мазати по хлебу или хапсити кримиал и корупцију?
Препоруке:
9
5
43 среда, 13 новембар 2013 18:30
Jasna*@Goran Jevtovic
"Redovno je kritikujem sto stalno istice dogadjaje pre 2012.god. i to cini krajnje providno i tvrdoglavo,sto sve cini nekorektno i u krajnjem provokativno".
Bas ,naprotiv,moje insistiranje na tim dogadjajima je korektno, buduci da je politika PROCES,i ona zavisi od dogadjaja iz blize ,ili dalje proslosti i odluka koje su donosene u proslosti,onda te dogadjaje morate uzeti u obzir ako zelite da budete objektivni,i ne mozete trenutne politicke aktere i njihove akcije posmatrati nezavisno iodvojeno od prethodnih jer su akcije trenutnih aktera u mnogome zavisne i uslovljene akcijama prethodnih aktera i njihovim odlukama koje su donosili.To je jedini razlog zasto ja uporno insistiram na dogadjajima od pre 2012g jer se ti dogadjaji ne mogu jednostavno izbrisati gumicom,sto je bilo ,bilo je i vise ne vazi.Jedini momenat kad se prethodni dogadjaji ne racunaju i krece ispocetka jesu revolicionarne promene,kada nova vlast nasilno stupa i ponistava sve od prethodne vlasti,kao DOS npr.
Препоруке:
4
5
44 среда, 13 новембар 2013 18:36
Рђосав
Јасна, дозвољавате? - хвала лепо:

синиша:
Не нападате ви Коштуницу због Милошевића, него због Вучића.Коштуница никада Милошевића није назвао усташом, а Вучић јесте.

- Ајде ћути. Међу нама и вама је јаз, исти као и пре петог октобра. Свако је остао на својој страни. И баш је лепо да се стари добри ДОС опет окупља. И треба да се окупи. Ипак су то снаге Демократије и Прогреса, зар не?

- нису Вучић и Дачић оборили Милошевића, ма шта о њему говорили, онда или сада. Милошевић и Шешељ су били `ратни савезници`, и свађали су се само око концепције вођења рата. И могућности или немогућности постизања националних циљева. А Ђинђић и Коштуница су Пета колона Запада. И ту мира не може бити. И нема га. Само нека тактичка примирја...
Препоруке:
8
7
45 среда, 13 новембар 2013 19:01
Jasna*@Rdjosav
Naravno Rdjosave,nemam sta ni da dodam ni da oduzmem:)
Препоруке:
4
3
46 среда, 13 новембар 2013 19:30
фристајло
Рђосав
А Ђинђић и Коштуница су Пета колона Запада. И ту мира не може бити. И нема га. Само нека тактичка примирја...

Дон Оксидије- ако мож' мала примедбица...
За првог- прилично сам уверен да сте у праву; изненадило би ме да није...
Иначе, погинуо је кад је пробао да се игра српског премијера; док је био само оно прво- био је жив (сетите се оних писама амбасадорима "Квинте", у вези косовског питања)...
За овог другог- чисто сумњам да је и врбован; такве као он брзо процене као непоуздане.
Јербо- нарцисоидна природа је ћудљива, непредвидива и тешка за контролисање, и може да причини пуно штете.
Он је све то радио из УВЕРЕЊА!
Слушајте га пажљиво; и дан- данас, он тврди да нигде није погрешио, и да су за све други криви. Напросто, пређе преко теме које му се не допадају, препокрије их критикама других, и реално- мења причу по потреби, али то тако формулише да се не примећује.
Вербално вешт и морално гумен.
Препоруке:
6
2
47 среда, 13 новембар 2013 19:42
Панта
Рђо, од тебе и Јасне се могу направити два добра члана Титовог ЦК, по принципу: Има ли овде Срба?
- нису Вучић и Дачић оборили Милошевића, ма шта о њему говорили, онда или сада.

Слажем се, сам је себе оборио, чим је таквима веровао. То је исто као да се ја уздам у тебе и неке у одбрани српства. Пукао бих као звечка, својом лудошћу.
Милошевић и Шешељ су били `ратни савезници`, и свађали су се само око концепције вођења рата.

Нешто као Тито и Дража? Тито се борио за Југославију по концепту Штросмајера, а Дража по концепту МИ-6 (јединство супртности), али сви, опет у истом циљу.
А Ђинђић и Коштуница су Пета колона Запада.

Опет јединство супротности. Борба до уништења Срба.

И ту мира не може бити. И нема га. Само нека тактичка примирја...

Ето видиш како сам дођеш до језуитског закључка-циља. Нема мира док се не оствари Штросмајерово "југословенство":
„Сви Славени (јужни) уједињени под Хабзбурзима и под Папом“.
Препоруке:
8
2
48 среда, 13 новембар 2013 20:04
Панта
Рђо, види ово, шта раде ови твоји другови у које је друг Слоба имао веру, и они у њега.

Информер: Дачић шпијунира Вучића?
СПС: Кабинет Дачића не "прати" Вучића

Личи на обрачун неких "шпанских другова", али ово "шпанских" није из "шпанских серија" које су основа образовања "другарице Јасне", која још није стигла до кључног предавања Кумровечке партијске школе: "Тито-Партија-Револуција". Она је научила почетне постулате КПЈ:
- да је комунизам систем у коме свако ради колико и шта може, а свако узима колико може и колико му је потребно.
- религија је опијум за народ

Наведени постулати јој се много свиђају. За добру партијску каријеру другарице, толико је сасвим довољно. Уосталом, Јока је то доказала.
Препоруке:
5
3
49 среда, 13 новембар 2013 20:19
Рђосав
фристајло:
Дон Оксидије- ако мож' мала примедбица...

- ... дозволићете, ако могу да бирам, Дон Корозио ми се више допало... - хехе...

- иначе, у праву сте скроз, иако мислите да сте у праву половично. Па цела та булумента су петоколонаши из убеђења. Са све оном уличном руљом. Давно сам рекао: камо лепе среће да су били плаћеници - унели би силне милијарде у Србију! Па би ми данас били к`о Швајцарска. Но су сви јуришали из убеђења. Сем ретких професионалаца. Али то није никаква контрадикција - није ни Франко платио своју Пету колону, и он је имао присталице у Мадриду који су дејствовали из убеђења. Дакле: петоколонаш не значи плаћеник, нема неспоразума...
Препоруке:
4
5
50 среда, 13 новембар 2013 20:42
сељак беземљаш
наставак
Стварањае "присталица"ослањало се и на неке наше етно-психолошке особине гајене у ропству.
На тамну страну Краљевића Марка.(молим коментаторе да их ово не збуни као што је збунило моје наставнике у основној школи пре много година)
То је особина Маркова да притиска "цара" да би овај дао паре. Звече тих стотину дуката кроз нашу историју од 1389г. па до данас.
Историјски захтев и прилика за индустрализацијом
била је у функцији одржања власти.Од средине шездесетих гледао сам ту партијско-политичку препреку развоју. Свођење даровитих на приглупе.
Наше су институције прављене, онако, да кажемо да их и ми имамо.
Када се коло неефикасности завртело, усисало је све.
Сем повремених хапшења, која су уносила страх и несигурност, све се дешавало на нивоу економске манипулације. Бити исправномислећи грађанин значило је бити малоумна будала.
Истинољубив је и себи и другима личио на лудака.
наставак
Препоруке:
6
2
51 среда, 13 новембар 2013 21:00
Vladimir
Odlican tekst kozerije srpske politike.

Jedino me i dalje cude ljubitelji Futura Prvog, sto spominju Kostunicu. Da "preotmu" oreol postenja i pripisu Futuru Prvom.

Oko Kostunice je sve jasno. Dosledna politika bez licnog bogacenja, pomno razaran medijski i nasilno okruzen raznim dousnicima i "sluzbenicima", posto mnogima nije odgovarao sistem rada sa medom (za drzavu) bez prolivanja meda.
I u stranci i dok je bio na funkcijama.

Ono sto obozavaoce Futura Prvog, nekadasnje "kartonske kutije" zemunske Glavne, najvise iritira, je verovatno mirnoca boravka u opoziciji, TRECE po jacini parlamentarne stranke(osim ako teske, dvocifrene, koalicije ne ubrajate u "stranke"), mirnoca cistog obraza i dosledne politike, koju niko za minornih 20 godina nije uspeo da zadrzi na pocetnom koloseku...

E..da im je da nestane Kostunica, pa da se pohvale kako su dosledni u promenama misljenja, posto je to u blagougodnoj politici dozvoljeno..
Nema "prvog" Kostunice...
Препоруке:
7
4
52 среда, 13 новембар 2013 21:08
Crnoje
РТС Oko: Подстицаји за трошење, или запошљавање

Александар Милорадовић: "Mi smo pre dve nedelje imali premijera [Dachica] koji je savrseno sublimirao nas investicioni paket u Londonu je predstavio i zaokruzio ga finansijskim podsticajima. Vi nedelju kasnije imate njegovoh ministra privrede [Radulovic] koji kaze da se s tom praksom [podsticaja zaposljavanja] vise nece nastaviti." (20-ti minut)

http://tinyurl.com/lubppc8

--------------------

Ovako trabunjanje i javasluk ne mogu da traju, sve da se moze baciti i nekoliko Dachica i Vuchica!

Pade, pade, pade vlada! ;o))
Препоруке:
7
0
53 среда, 13 новембар 2013 21:14
Горан Јевтовић
To je jedini razlog zasto ja uporno insistiram na dogadjajima od pre 2012g jer se ti dogadjaji ne mogu jednostavno izbrisati gumicom,sto je bilo ,bilo je i vise ne vazi.

Мутите Јасна али, понављам, провидно.

- Јесу ли могли да се пониште Боркови споразуми, који притом нису имали ама баш никакву нити правну нити политичку снагу?

- Јесу ли морали да крећу у бриселске разговоре са лицем са потернице?

- Јесу ли могли да бар траже у СБ УН (преко Русије и Кине) да се ЕУЛЕХ-у одузме мандат и да се све врати у потпуни оквир Резолуције 1244 не постоји таква непријатељска организација?

Оваква питања са "јесу ли могли", могао бих до сутра да понављам. Али би то било тешко губљење времена.

Прихватите да имамо на власти западне плаћенике и агенте који су, у инзваредно организованој обавештајно-субверзивној операцији кризног менџмента обавештајне коалиције западних служби (то се све тако стручно зове, није моја импресија!), доведени да расточе земљу!
Препоруке:
11
3
54 среда, 13 новембар 2013 21:23
сељак беземљаш
наставак
Апсолутно неефикасна привреда, институције на нивоу штапа и канапа, су подлога за свако посрнуће и нашим партијама и нашим усрећитељима.
Све је исто.
Када није функционисала економска манипулација
(санкције) прибегло се физичкој. Кажу да су неке бомбе пале на исто место као и 1943-1944.г.
Иза бомбардера стигли су "револуционари" са доларима.
"Прва пролетерска и даље против прве шумадијске"
(ово је дефиниција једног мог сада покојног познаника који је одлично познавајући политички живот у Србији после 1945.г. дефинисао синдром да се као опозиција власти увек јави група која ће бити кооперативнија у предаји националних интереса и у бескрај)
Независне и јаке институције не постоје.
Партијска држава шаље снажну поруку да знање и труд
или не дај боже таленат нису важни.

Шта ће бити када већина дипломаца са "мегатрендова"
схвате да су желећи да преваре преварени.
За сада сви они,сви уплашени, сви са "лажним биографијама"
наставак
Препоруке:
7
0
55 среда, 13 новембар 2013 21:28
Рђосав
@сељак беземљаш

Сељак? Шта ти то радиш? Пишеш књигу против Комуниста? Па мало си окаснио, то ти нико више неће штампати. Што рече неко, ништа тужније од дисидентске литературе после пада Берлинског зида. Непотребно, сељак, одбачено, као употребљен кондом.

Зато - седи кући и пиши, ту узалудну књигу, ако немаш паметнија посла, а овде си досадан!
Препоруке:
6
12
56 среда, 13 новембар 2013 21:39
Jasna*@Goran Jevtovic
Mogli su ,ali takva politika bi znacila vracanje na onu pre 5.oktobra,a za koju nisu dobili mandat.
Za takvu politiku ne bi imali ni koalicione partnere,sto ce reci svi bi se razbezali (ukljucujuci i hrabrog na recima Kostunicu) ,sto dalje znaci bili bi manjina i ne bi mogli da oforme vlast,sto dalje znaci opet bi postali radikali i ostali ispod cenzusa.
Препоруке:
4
12
57 среда, 13 новембар 2013 22:25
Панта
- Јесу ли могли да се пониште Боркови споразуми, који притом нису имали ама баш никакву нити правну нити политичку снагу?

Јефтовићу, не вреди ти објашњавати Јасни. То ти је као да објашњаваш Рђи. Њему је руска реч "шар", рељеф. Немају појма, а овде све своје васпитање и образовање потрошише бранећи Маркса, Лењина и Тита-класичне језуите.

Знаш ли ти да је Устав ЕУ потписан "случајно" испод слике папе Иноћентија 10.? А види како се радило под његовом јурисдикцијом:
Иноћентије X је снажно подржавао независну (и католичку) конфедеративну Ирску. Папа је послао Ђованија Батисту Ринучинија, фермског надбискупа као изванредног нунција у Ирску. Он је стигао у Килкени са великом количином оружја, војне опреме (укључујући двадесет хиљада фунти барута), и врло великом количином новца.

Ево, нека проф. Рђа упозна Јасну где је на Балкану највећа католичка катедрала, и нека јој као СКОЈ-евки, објасни зашто је баш ту.
Препоруке:
8
1
58 среда, 13 новембар 2013 22:27
Горан Јевтовић
Jasna*
Mogli su ,ali takva politika bi znacila vracanje na onu pre 5.oktobra,a za koju nisu dobili mandat.
Za takvu politiku ne bi imali ni koalicione partnere,sto ce reci svi bi se razbezali (ukljucujuci i hrabrog na recima Kostunicu) ,sto dalje znaci bili bi manjina i ne bi mogli da oforme vlast,sto dalje znaci opet bi postali radikali i ostali ispod cenzusa.

Јесте ли добро размислили пре него што сте написали овај трактат?
Прочитајте још једном ово горе.
Ово што сте написали је пример како се изводи превара и како се уништава држава!

Да не бих више млатио празну сламу, шта ви заговарате овде, односно ваша НАПРЕДНА ПОЛИТИКА, ваше НАПРЕДНЕ СТРАНКЕ?
Странка и власт изнад државе, изнад слободе, изнад очувања територије, изнад Устава, изнад разума, памети...?!

Мислим да сте овим коментаром ставили и онај последњи печат на слику о себи, а јасно вам је поодавно, каква је та слика.
Тачка.
Препоруке:
16
4
59 среда, 13 новембар 2013 22:53
сељак беземљаш
Рђосаве
Посекао сам стабло неродне воћке. У корену је била заражена и преносила заразу на друге воћке.
Из пања су избијале младице.
Извадим пањ.
Сада из корења које трули дубоко у земљи избијају отровне гљиве.
О томе пишем.
Од куда те заражене младице. Од куда отровне гљиве.

Невероватно је да си толико слеп. И ниси једини. Већина си. ПЛОДОВЕ КОЈЕ БЕРЕМО ЗАСЕЈАНИ СУ У ПРОШЛОСТИ.
Одлазак са села у град, да би се у граду шиле гаће, или ципеле је више од глупости.
У граду треба да је преставништво,а једноставне операције у малом месту. Па још на то натоварити
"надградњу". Ти хоћеш да те лажу политичари. И они те лажу. Нећеш да ти кажу да је село уништено седамдесетих а да су градови
Осамдесетих сам и ја дизао кредите 1:3:9 после којих ти остане 6000 марака па поново у круг.
Са пуном свешћу да је то бестијална жеља власти да преживи још који дан. Са свешћу да ће ми те паре требати када лудило донесе плод.
Са свешћу да минуси остају у банци.
наставак
Препоруке:
11
1
60 среда, 13 новембар 2013 22:55
Рђосав
Горан Јевтовић:
Jasna*
Мислим да сте овим коментаром ставили и онај последњи печат на слику о себи, а јасно вам је поодавно, каква је та слика. Тачка.

- Ма шта ти причаш? Јасна је у праву, Европски Пут зацртали су Ђинђић и Коштуница, и само такав програм у Србији пролази. Колико су пута Радикали били најјача странка - на антиевропској платформи! - па нико није хтео да прави владу са њима? Знаш ти добро. Покушали су и сами, са паролом `50% + 1`, али су од тог циља били предалеко (на око 28% у бирачком телу, или 33-34% у парламенту) и - шта? Коштуница је двапут био премијер, све у Амбасадорским владама, са СРС није хтео, ваљда му били превише екстремни. На крају су се поцепали, и ова фракција која је оформила СНС је покупила шњур. На проевропском програму. Зато што антиевропски програм не пролази.

И сад ћеш ти да ми рекламираш Коштуницу? А ми смо веверице па ћемо да те послушамо?
Препоруке:
6
14
61 среда, 13 новембар 2013 23:06
Горан Јевтовић
Панта

Срдачан поздрав уважени Панто!
Посебно ми је драго да сте веома упућени у глобалистичку заверу (а не "теорију завере", како нам друг Рђо и остали спочитавају) и да својим коментарима дајете снажан допринос у отварање очију многих заведених и смућених Срба.

Идемо даље, свако добро вам желим.
Препоруке:
7
3
62 среда, 13 новембар 2013 23:25
Горан Јевтовић
Рђосав
И сад ћеш ти да ми рекламираш Коштуницу? А ми смо веверице па ћемо да те послушамо?

Рђосаве,
ти си школски пример како изгледа "лик" који прође кроз неокортикални рат и психолошко-пропагандне операције.
Да ти појасним, "неокортикално ратовање" је удар на кору великог мозга путем електромагнетних таласа ниске фрекфренције.

Ајд' жив ми ти био, такав какав си.
Препоруке:
9
3
63 среда, 13 новембар 2013 23:43
Панта
- Ма шта ти причаш? Јасна је у праву, Европски Пут зацртали су Ђинђић и Коштуница, и само такав програм у Србији пролази.

Рђо, дај се, бре, сконцентриши, или се лати књиге да нешто научиш. "Јевропски пут" Србије је од њеног настанка, једнако "учинковит". Папа Србе не испушта из канџи. Још су краља Милутина нападали Хрвати и Угари по Мачви. Цара Душана су отровали, јер је од крсташа тражио да га пољубе у ноге, да се зна ко је главни у својој земљи. За узврат му је папа организовао удар с леђа од стране Стефана Котроманића (и тада је било "срба"), па је Душан њега и Угаре морао да тера до Вараждина. Такав Душан није одговарао Ватикану, па су зато и довели Турке да ратују против њега. Рђо, бре, зар ти је комунизам толико попио памет?

А Кулин бан је морао да жртвује сина да би спасио Србе у Босни од крсташког рата, ко зна којег по Босни. То, што ти мислиш да је ово различито од ранијих крсташких ратова, то говори колико си неначитан или наиван.
Препоруке:
10
1
64 четвртак, 14 новембар 2013 00:28
Рђосав
Наградно питање: Да ли је могуће саставити антиевропску владу на основу актуелног састава Скупштне, који је приликом формирања био овакав:

Покренимо Србију – Томислав Николић 73
Избор за бољи живот - Борис Тадић 67
Ивица Дачић - СПС, ПУПС, ЈС 44
ДСС - Војислав Коштуница 21
Чедомир Јовановић - Преокрет 19
УРС - Млађан Динкић 16
Vajdásagi Magyar Szövetség - Pásztor István 5
СДА Санџака - Сулејман Угљанин 2
...и још неке мањине.

Потребно је да, уз претпоставку да су се Томча и Вучко волшебно вратили на Радикалске позиције, саставите већину (126 посланика) од антиевропских странака (рецимо, ДСС и - претпоставимо! - СНС, и??? ко још???)

Питање вреди милион долара.
Препоруке:
5
12
65 четвртак, 14 новембар 2013 00:33
@реди или рђосав
Ма шта ти причаш? Јасна је у праву, Европски Пут зацртали су Ђинђић и Коштуница, и само такав програм у Србији пролази.


Зацртано може да се прецрта, као рецимо кад зацртани радикал и зацртани социјалиста (бивши савез комуниста) постану напредне западне демократе и заступници либралног капитализма.

Не сећам се да су се Николић, Вучић и Дачић заклели - никад са Ђинђићевог и Коштуничиног пута?! Не сећам се да су положили заклетву да ће поштовати сваку њихову грешку коју су направили и унапредити сваки њихов погрешан потез.

Ова тројица положила су заклетву да ће поштовати Устав Србије за који су сами гласали (бар су тако рекли јавности). Ако их је мрзело да читају Устав пре него што су гласали за њега и положили заклетву, то су требали јавно да кажу - полажемо заклетву само да би се дочепали власти, не знамо хоћемо ли поштовати Устав.
Препоруке:
8
2
66 четвртак, 14 новембар 2013 00:58
ZAKON O VLADI ("Sl. glasnik RS", br. 55/2005, 71/2005 - ispr., 101/2007 i 65/2008)
Početak i prestanak mandata Vlade
Član 16
Mandat Vlade teče od polaganja zakletve pred Narodnom skupštinom.
Zakletva glasi: "Zaklinjem se na odanost Republici Srbiji i svojom čašću obavezujem da ću poštovati Ustav i zakon, da ću dužnost člana Vlade vršiti savesno, odgovorno i predano i biti posvećen očuvanju Kosova i Metohije unutar Republike Srbije".
Препоруке:
16
0
67 четвртак, 14 новембар 2013 01:04
posmatrac
Autoru svaka cast. Sto se tice komentatora moram da primetim da ima dobrih al sam razocaran naivnoscu raznih eksperata nazovi . . .kada ne mogu da skeniraju one koji razvodnjavaju temu po zadatku. . .zato bih nekima oduzeo cinove .. .svaka rasprava sa takvima rusi smisao i skrece temu i poentu clanka.
Препоруке:
9
3
68 четвртак, 14 новембар 2013 01:51
ко је први?
Добро,у неком религијском или филозофском смислу сви смо с крстом или на њему,жртве у днк ланцу.
А по питању овоземаљских жртвовања,није А.В.једини ни последњи.
Понајмање је први.
И како им је суђено,како је и кум одредио:први до првог.
А.В.се нешто слабо експонира по питању КиМ.
Опечен неславним боравком у покушају убеђивања косовских Срба,не рачунајући појединачне испаде(после смакнућа Литванца..)мало је скрајнут да би се сачувао,или сачувао континуитет владе по одласку првог тј И.Д.
Тако да питање из наслова може бити потврдно,условно потврдно или делимично потврдно,у сваком случају допуњено са:први дачићи се...
Препоруке:
5
0
69 четвртак, 14 новембар 2013 11:36
greed&ignorance
....осим ако није јако глуп или похлепан, што је реткост код људи успешних у свом послу...
u polju kulture i umetnosti samo pohlepni i glupavi su uspešni u srbiji.
Препоруке:
7
0
70 четвртак, 14 новембар 2013 13:16
Рђосав
Да се разумемо: - ако Вучко одради најављена хапшења и тоталну забрану:

- диловања дроге,
- (навијачког?!) хулиганства -


- он ће себи подићи споменик, без обзира на све остало. Јер - све остало је већ било лоше, ништа он није покварио - може евентуално да поправи - али дилере и хулигане полиција одавно познаје и - неће да их уништо. Него с њима сарађује. И сам Вучко је у својој недавној прошлости био `на вези` с извесним навијачким групама - не знам али се такав дојам намеће! - те врло добро зна механизме покретања `спонтаних излива гнева огорчених навијача`. Чији су `команданти` истовремено локални дилери...
Препоруке:
4
11
71 четвртак, 14 новембар 2013 15:57
@реди или рђосав
поквари ти апелациони суд агитовање - ослободи гњиланску групу шиптарских терориста ухапшену 2008. од стране премијера и министра полиције.

Ладно си отишао на другу тему сатеран у ћошак око зацртаног пута и заклетве.

Хулигани највећи проблем и одговор државе ће бити жесток - то смо већ чули од Хомена и због те изјаве дрвио си овде како бившој власти издаја не смета него омладина која брани државу.
Препоруке:
5
6
72 четвртак, 14 новембар 2013 19:14
Рђосав
неки анонимус:
поквари ти апелациони суд агитовање - ослободи гњиланску групу шиптарских терориста ухапшену 2008. од стране премијера и министра полиције.

... шта да радиш, то је ваљда модерно, тако Коштуница пустио ону Фљору Бровину и амнестирао све Шиптаре које су наши на`ватали током 1999-те. Видели од Коштунице, па и они...

Иначе: има Реди -ал` има и Рђосав. Не зна се ко вас више разбија, а? Реди је ваљда од раније, а Рђосав је нови феномен. Мада не и млад...
Препоруке:
5
9
73 петак, 15 новембар 2013 18:44
Vladimir@ Rdjosav
Ne vredi Rdjosave da pevas radikalske pesme. Fljora Brovina je pustena zato sto je trebalo da bude pustena, a svakako je nije "pustio" Kostunica, kao recimo Diplomac sto je pomilovao silovatelja i ubicu sudskog sluzbenika, koji je ponovio silovanje nakon nekoliko meseci.

Kostunica, za razliku od mnogih, je radio SVOJ posao, nije bio BESPOSLEN i samoangazovan na "svim poljima" navodno resavajuci SVE navedene probleme, u Futuru neizvrsenom, sa raznim arsinima, brizan prema saradnicima i pripadnicima..

Kaznise i idiote sa stadiona, zapretivsi im jezivo, da nece smeti da UDJU na stadion 5 godina!

A to je gore od kakve robije, valjda...

Kostunica i Djindjic jesu bili za Evropsku uniju, onakvu kakva je bila u to vreme, mastali smo o "Irskom" receptu napretka..

Djindjic je nastradao od recidiva rezima, a Kostunica je odustao od EU, koja sakati Srbiju.

Dok sadasnjim konzumentima bahate vlasti, nije strano da ludilo "Ogulina" zamene Briselom...
Препоруке:
3
2
74 петак, 15 новембар 2013 22:04
Г.С.
Био једном један Александар о којем је написано много књига.Једна од њих је Fire from Heaven(ВАТРА ИЗ РАЈА) аутора Mary Renault.
Предпостављам да сви знају да је ауторка описала Александра Великог,којем су Македонци подигли споменик.
Ако би иста ауторка написала књигу о "нашем" Александру Вучићу,њен наслов би највероватније требало да буде Fire from Hell(ВАТРА ИЗ ПАКЛА)
Препоруке:
2
0
75 субота, 16 новембар 2013 00:14
Г.С.
Виц за лаку ноћ:


-Gospodine, kredit Vam je odobren!
-A ziranti?
-Za ovaj kredit Vam ne trebaju ziranti!
-Pa neću ga valjda ja otplacivati!?
Препоруке:
3
0
76 четвртак, 21 новембар 2013 19:17
zile
Ima nade, ali prvi korak je najbitniji i nije dobar.
Trebalo je proglas bankrota a potom Ustavni sud da
ukine vodecu stranku koja je dovela do toga.Izmerite
vredjanje neprijateljske istupe, govor mrznje sto je moderno sa bedom i lopovlukom. reci jesam li u pravu.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер