Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Napredna transformacija" i kosovski izbori

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 05 novembar 2013 11:56
Mila
Dokle god Srbi sa severa Kosova odolevaju prljavim igrama izdajničkog režima iz Beograda, dotle i ima šanse da se sačuva KiM u okviru pravnog poretka Srbije, kojeg izdajnički beogradski režim drastično krši, a Srbi sa severa Kosova ga svim srcem i dušom brane…!
Preporuke:
106
2
2 utorak, 05 novembar 2013 12:29
Kralj
Sve je ovde moguće. Moguće je u dogledno vreme i da Čeda Jovanović i Nenad Čanak, okupe četnike sa Ravne gore i smene ovu naprednjačku vlast, a Nataša Kandić bude ministar vera.
Preporuke:
70
2
3 utorak, 05 novembar 2013 12:49
boban
"napredna transformacija"Treba reci Nikoliceva I Vuciceva transformacija.Oni su doneli odluku da se prodaju strancima.Ostali clanovi SNS ih prate, takodje iz licne koristi.Suocimo se sa istinom.Srbija je puna ljudi koji bi prodali interese Srbije za radno mesto,novi djip ili 20 Evra.
Patriote su u Srbiji u velikoj manjini,oko 15% populacije.U drugim zemljama patriote su 99% populacije.Biti patriota u drugim zemljama je nesto sto se podrazumeva.U Srbiji patriote nazivaju ekstremistima,nacionalistima.
Srbija je prepuna Jugoslovena,bivsih kadrova SFRJ,koji su sve ali nisu Srbi.
Kako je moguce da u Nemackoj, najvaznijoj evropskoj zemlji ,Srbiju predstavlja (ambasador) 100% Hrvat,rodjen u Hrvatskoj?U Cileu je nemoguce da Peruanac ili Argentinac dobije mesto ambasadora.Nemoguce.
Preporuke:
68
1
4 utorak, 05 novembar 2013 12:49
Anta
Zanimljivo je da se malo ljudi zapitalo , uoči poslednjih izbora, otkud to da su građanski talibani tipa V Pešić gromoglasno davali podršku našem Tomi i Aleksu....
Preporuke:
60
0
5 utorak, 05 novembar 2013 13:13
Drinko Končarević
@Mila
Svaka vam čast.
Preporuke:
30
1
6 utorak, 05 novembar 2013 13:57
Anka Krajina
kao činiti ono što se od njih očekuje.

Budite ozbiljni!
Toliko prozirnih kameleona svet nije video!
Jedino ako hoćeš da veruješ u bajke.
Preporuke:
31
1
7 utorak, 05 novembar 2013 15:37
Ultravizitor
Nije problem u Nikoliću, Vučiću, Đuknoviću, Tadiću i ostalim izdajnicima. Problem je u Srbima u Srbiji bez Kosmeta naravno. Mentalitet izdaje i potkupljivosti je izvanredan. To nigde nećete naći, posebno ne među zapadnim Srbima. Sreća pa su Srbi u Srpskoj hrabri i odlučni, inače danas Srba ne bi ni bilo.
Preporuke:
56
6
8 utorak, 05 novembar 2013 16:13
Milentije
Toliko o Slobodanu Miloševiću i iskrenosti njegove borbe protiv SAD. Gola borba za vlast, to su njegovi motivi.
Preporuke:
14
29
9 utorak, 05 novembar 2013 17:04
G.S.
Umesto komentara predlažem da se pročita trostruki filter test:

U drevnoj Grčkoj (469 - 399), Sokrat je bio naširoko hvaljen zbog svoje mudrosti.
Jednog dana dođe mu poznanik - vrlo uznemiren :
- „Sokrate, znate šta sam upravo čuo o Diogenu ?“
- „Samo trenutak“ odgovori Sokrat. „Pre nego što mi kažeš šta si čuo napravićemo mali test.“

To se zove TROSTRUKI FILTER TEST

-„Trostruki filter ?“
-„Tačno, pre nego što mi ispričaš o Diogenu, profiltriraćemo ono što mi nameravaš reći.
Prvi filter je istina. Jesi li apsolutno siguran da je ono što mi nameravaš reći istina ?“
- „Ne, zapravo sam samo čuo o tome.“
- „Dobro, znači ne znamo je li to istina ili ne. Pokušajmo s drugim filterom, filterom dobrote.“
„Je li ono što mi nameravaš reći o Diogenu nešto dobro ?“
- „Ne, naprotiv...“
Preporuke:
28
0
10 utorak, 05 novembar 2013 17:06
G.S.
- „Dakle, želiš mi reći nešto o Diogenu što može biti loše, čak i ako nisi siguran da je istina ?“
Čovek je slegnuo ramenima, malo zbunjen.
Sokrat je nastavio :
- „Vest još uvek može da prođi test jer postoji i treći filter, filter korisnosti.“
„Hoće li ono što mi želiš reći o Diogenu biti korisno za mene ?“
-„Ne, mislim da neće.“
-„Pa“ zaključio je Sokrat, „ako ono što mi želiš reći nije istina, niti dobro, niti korisno, zašto mi to reći ? Meni, ili bilo kome uopšte ?“

Čovek je bio zbunjen i posramljen.
______
OVO JE PRIMER ZAŠTO JE SOKRAT BIO VELIKI FILOZOF I ZAŠTO JOŠ UVEK IMAMO VISOKO MIŠLjENjE O NjEMU.
TO, TAKOĐE, OBJAŠNjAVA ZAŠTO SOKRAT NIKAD NIJE DOZNAO DA MU DIOGEN SPAVA SA ŽENOM
Preporuke:
49
0
11 utorak, 05 novembar 2013 17:26
@ultravizitor
Potpuno sam saglasan sa vama.Uvjario sam se u taj rajinski mentalitet ovdje na zapadu,jedino se nebih slozio u potpunosti sa ovom drugom konstatacijom.Poticem iz najzapadnijih srpskih krajeva i tvrdim da u manjoj mjeri toga ima i tamo,ali su cini mi se,dosli sa kulturom cece i goce iz centralne Srbije.
Preporuke:
21
4
12 utorak, 05 novembar 2013 17:56
Jasna*
Niti je Kostunica izgubio vlast zbog Ahtisarijevog plana(izgubio je vlast jer nije hteo u koaliciju sa Radikalima,a mogao je ),niti je Tadic izgubio vlast zbog navodnog opiranja Zapadu zbog Kosova,(nije se opirao,naprotiv, cak i sada javno podrzava sve sto ova vlast sprovodi u vezi Kosova,vec je izgubio zbog ogromne korupcije i afera koje su pratile vladavinu DSa dugu 12 godina).A zanimljivo je kako je i zasto S.Milosevic izgubio vlast,sto je autor preskocio.
Preporuke:
31
6
13 utorak, 05 novembar 2013 20:27
Katarina Krstic
kako je i zasto S.Milosevic izgubio vlast

Zbog izdaje Republike Srpske Krajine i upinjanja da isto ucini i sa Republikom Srpskom.

Isto je i sa ostalim pobrojanim. Sve sto je navedeno kao razlog za ostale je samo puki size. U delovanju svakog od njih vidljiva je pre svega izdaja. Tu ni pokajnice ne pomazu, nije to tek obicno ubistvo, pa makar i kuma.
Preporuke:
18
13
14 utorak, 05 novembar 2013 20:29
Grgur
Visedecenijskim bavljenjem Kosovom postali smo najnesrecniji narod na svetu.
Ne pamtim da je prosao neki dan, a da se nije pricalo o Kosovu. Srbija je decenijama resavala kosovske probleme i propadala. Danas imamo da ni jedan problem nije resen, Kosovo je definitivno izgubljeno a Srbija skroz propala. Mi se, nazalost, i dalje bavimo Kosovom. Primecujem da su neki ljudi debelo profitirali na toj kosovskoj nesreci. Da li postoji kraj price o Kosovu, ili ce ta agonija trajati dok svi ne pocrkamo.
Preporuke:
4
38
15 utorak, 05 novembar 2013 21:22
Vladimir@Grgur
Ne Grgure, ne bavimo se svi Kosovom i Metohijom, vec se Kosovom i Metohijom "bave" prevrtljivi, korumpirani, alavi i bahati politicari.
Koji svojom ljigavoscu i lazima "zaradjuju" pozicije vlasti.
U tom njihovom putu do "vrha" ih prate verni clanovi, slicnih osobina, sa manjkom strucnosti i viskom titula, i veliki deo zavedenog stanovnistva, koje vise i ne zna u sta i kome da veruje.
A dilema, da li cemo pocrkati, to takodje zavisi od doticnih, realno nesposobnih ali zednih vlasti, moci, uticaja..
U Srbiji, ko god se baci kamenom na drzavu, ko god obeca rasparcavanje, ili na neki nacin unisti deo Srbije, privatizacijom, pljackom, krsenjem Ustava ili necinjenjem kada nesto treba preduzeti, taj ce imati podrsku "spolja" za visoku poziciju u vlasti.
Preporuke:
26
1
16 utorak, 05 novembar 2013 21:54
Neša
@Jasna, Katarina Krstic

Nikada nije dokazano da je Milošević izgubio vlast, ona mu je oteta. RIK nikada nije objavio zvanične rezultate pošto brojanje glasova nije završeno jer je deo glasačkih listića izgoreo u masovnim paljevinama 5. oktobra. Na osnovu informacija sa birališta bilo je naznaka da glasanje ne protiče po planu Zapada pa je aktiviran tkzv. Plan B, nasilno otimanje vlasti.

@Grgur

"Da li postoji kraj price o Kosovu, ili ce ta agonija trajati dok svi ne pocrkamo"

Niste pažljivo čitali tekst. Voren Kristofer: "Vi izgleda, još uvek niste sve shvatili. Nema posebnih uslova koje ćemo vam zadati i vi ih ispuniti. Potrebno je da uvek, na svakom mestu i svakim povodom uradite ono što se od vas očekuje."

Reč je o tkzv. politici stalnih uslovljavanja. Milošević se tome odupro te se sve završilo NATO agresijom "Milosrdni anđeo"(!) a zapečatilo pogrešnom odlukom potpisivanja Kumanovskog sporazuma jer je NATO bio pred odlukom o prekidu dejstava čime bi doživeo poraz.
Preporuke:
22
5
17 utorak, 05 novembar 2013 22:14
Dragoslavić
Grgure, Grgure.....imaš li ti pretke?
Preporuke:
17
2
18 utorak, 05 novembar 2013 22:25
Neša
@Jasna, Katarina Krstic

Nikada nije dokazano da je Milošević izgubio vlast, ona mu je oteta. RIK nikada nije objavio zvanične rezultate pošto brojanje glasova nije završeno jer je deo glasačkih listića izgoreo u masovnim paljevinama 5. oktobra. Na osnovu informacija sa birališta bilo je naznaka da glasanje ne protiče po planu Zapada pa je aktiviran tkzv. Plan B, nasilno otimanje vlasti.

@Grgur

"Da li postoji kraj price o Kosovu, ili ce ta agonija trajati dok svi ne pocrkamo"

Niste pažljivo čitali tekst. Voren Kristofer: "Vi izgleda, još uvek niste sve shvatili. Nema posebnih uslova koje ćemo vam zadati i vi ih ispuniti. Potrebno je da uvek, na svakom mestu i svakim povodom uradite ono što se od vas očekuje."

Reč je o tkzv. politici stalnih uslovljavanja. Milošević se tome odupro te se sve završilo NATO agresijom "Milosrdni anđeo"(!) a zapečatilo pogrešnom odlukom potpisivanja Kumanovskog sporazuma jer je NATO bio pred odlukom o prekidu dejstava čime bi doživeo poraz.
Preporuke:
8
2
19 utorak, 05 novembar 2013 22:27
@grgur
Da, ta agonija ce trajati dok svi ne pocrkamo.Nema izbora kad je Kosovo u pitanju. Tako stoje stvari.
Preporuke:
8
7
20 utorak, 05 novembar 2013 22:58
Neša
@ "@grgur"

"Da, ta agonija ce trajati dok svi ne pocrkamo.Nema izbora kad je Kosovo u pitanju. Tako stoje stvari."

Ima izbora ali to svakako nije stajanje na stranu onog ko nam prikriveno ali sve otvorenija stavlja do znanja da nam ne misli dobro.

Na nimalo dobronamerne, prijateljske, pozitivne, korisne... korake može se suprotstaviti isključivo dovoljno jaka Srbija ili slaba Srbija sa dovoljno jakim saveznikom. Treba se ugledati na najnovije primere u Severnoj Koreji i Siriji.

Sve mi se čini da je SNS vlast dostigla svoj maksimum. Bilo je više kikseva, "borba" protiv korupcije nije dala nikakve rezultate, nema obećanih investicija, marketinška propagandna obećanja nisu ispunjena i polako ponestaju, radnici blokiraju pruge i mostove, građani bojkotuju pozive vlasti na "izbore", vlast ih optužuje za neposlušnost...
Preporuke:
17
2
21 sreda, 06 novembar 2013 00:20
hm
Ako i sadašnja i bivša vlast, i Vulin "julovac" i Vesna Pešić "drugosrbijanac", i Drecun "ložač" i Borko "opeglani", i RTS i B92, i Novosti i Kurir...da ne nabrajam dalje, imaju skoro identične stavove o Kosovu i budućnosti Srbije, zar vam već jednom nije jasno koliko vas je malo!?
Preporuke:
0
22
22 sreda, 06 novembar 2013 00:26
...
@Neša

"Sve mi se čini da je SNS vlast dostigla svoj maksimum."

Odličan Vam je komentar. Najbolja rečenica u ovoj diskusiji! Čestitam! Nadajmo se da ste u pravu, jer zna se šta sledi iza maksimuma, posle nekakvog vrhunca…
Preporuke:
19
0
23 sreda, 06 novembar 2013 00:31
SNS-ovac
Ne postoji napredna transformacija. Ta stranka je još od svog osnivanja 2008 imala jasan kurs kao proevropska i prozapadna stranka. Mogu vam citirati niz izjava čelnika SNS-a koju potvrđuju to.
Stranka koju je bilo reformisati i transformisati bila je SRS. Jednostavno trebalo je u tom trenutku ogromnu masu desno opredeljeno biračkog tela skrenuti sa "radikalnog" i prihvatiti neminovnost proevropskog i proatlantskog kursa Srbije. Naravno zbog neozbiljnosti i sabotaže Šešelja to nije uspelo ali je uspela priča sa SNS-om.
Što se tiče pominjane gospode. Voren Kristofer je bio vrsan diplomata, uz Ričarda Holbruka i Madlen Olbrajt jedan od najznačajnijih za uspostavljanje mira na Balkanu. Vesna Pešić je heroina srpske demokratije, britkog uma i neumorni borac za proevropsku Srbiju o Nataši Kandić tek ne treba trošiti reči. Meni je čast što poznajem obe gospođe još od najranijih opozicionih dana a još veća što i SNS ima veliku podršku takvih intelektualnih veličina.
Preporuke:
1
33
24 sreda, 06 novembar 2013 01:15
Dejan
Grgur je upravo objasnio razlog SNS-ovog naizgled neverovatnog uspeha. Ipak nije mala stvar da jedna stranka po prvi put od SPS-a 1990-te može posle izbora sama da formira vladu.

Razlog je što u Srbiji ima dosta samoživih ljudi koji su reagovali na Vučićevu odlučnost da preda Kosovo šiptarima sa olakšanjem - konačno da neko preseče i reši nas te bede, to je rezonovanje tih ljudi.

Nacija koja se odrekne pedlja svoje teritorije je u međunarodnim odnosima plen za svakog predatora. Danas nas i Rumuni ucenjuju sa vlaškom manjinom.

O ekonomiji da ne govorimo. Ko će da izdejstvuje iole povoljne trgovinske uslove kad predaje svoju nacionalnu postojbinu.

Predajom Kosova, dragi samoživi Grgure, nismo se ratosiljali problema, samo smo pokazali da smo mrtvi kao nacija.

Lako je uz laži u sveopštoj klimi apatije izdati Kosovo, kao što je lako da ne proizvodimo ništa nego samo uzimamo nove kredite. Lako je da zadužimo praunuke Grgure, ali kao što vidite od linije manjeg otpora nam je sve gore.
Preporuke:
19
0
25 sreda, 06 novembar 2013 01:29
Dejan
Kao politički fenomen meni je zanimljivo jedinstvo srpskog naroda u pogledu osnovnih državnih pitanja koju ogromna većina ljudi previđa.

Sa izuzetkom plaćenih NVO i malog broja ljudi

Niko drugi u Srbiji ne kaže da su šiptari, bošnjaci ili hrvati bili u pravu u pogledu ratova.

Niko ne osporava hrvatske, bošnjačke ili šiptarske zločine nad srpskim narodom.

Niko ne smatra da je Kosovo po pravdi šiptarska teritorija.

Malo ljudi smatra da su naši ljudi u Hagu stvarno zločinci.

Niko ne smatra da je haški sud nepristrasan.

Jedina razlika među nama je samoživost, neki su svesni svega toga, ali su spremni mnogo štošta da puste niz reku zbog svoje sitne čapre i fantomskog raja EU.

Da znamo da nećemo biti materijalno bolje stojeći u EU i da nećemo nikada da postanemo članovi, ovaj narod bi se okrenuo za 180 stepeni.

Nas samo razlikuje stepen samoživosti, mala ali tragična razlika za jedan narod.
Preporuke:
16
0
26 sreda, 06 novembar 2013 08:42
Jasna*@Katarina Krstic@Nesa
Samo je Slobodan Milosevic izgubio vlast zato sto je sprovodio politiku koja nije bila po volji Zapada,(i to nasilnim putem u reziji tog istog zapada uz pomoc domacih protagonista).
Preporuke:
10
5
27 sreda, 06 novembar 2013 09:27
Biljana Nikolić
Ako i sadašnja i bivša vlast, i Vulin "julovac" i Vesna Pešić "drugosrbijanac", i Drecun "ložač" i Borko "opeglani", i RTS i B92, i Novosti i Kurir...da ne nabrajam dalje, imaju skoro identične stavove o Kosovu i budućnosti Srbije, zar vam već jednom nije jasno koliko vas je malo!?


Jednoumlje nikad nije izraz slobode mišljenja i nije dokaz da je takvo mišljenje ispravno. Jednoumlje je najjači dokaz DIKTATURE. Diktaturu sprovodi manjina nad većinom. Sve ti istomišljenici misle kako im naredi jedan centar koji ih direktno ili plaća kroz NVO ili dovodi i održava na vlasti.
Vas koji sprovodite diktaturu je malo i svi ste se okupili ovde da nas ubedite kako treba da "legnemo na rudu".
Preporuke:
16
1
28 sreda, 06 novembar 2013 10:25
Nimbus
Dokle više zemljaci i zemljakinje?

Jasna*
Niti je Kostunica izgubio vlast zbog Ahtisarijevog plana(izgubio je vlast jer nije hteo u koaliciju sa Radikalima,a mogao je )


Kakav je stav Koštunice prem Kosmetskom pitanju, vidimo i danas kada DSS uz još nekoliko orzanizacija, brani Srbe sa Kosmeta.
Ali gornji citat je prosto logička rapsodija: Isovremeno, Koštunicu krive i za učešće u navodnoj izdaji, i što nije hteo u koaliciju sa Nikolićem i Vučićem.
E, zbog takve pameti dobrog dela Srba Koštunica jeste izgubio izbore, i zato nam je danas tako kako jeste.

A zanimljivo je kako je i zasto S.Milosevic izgubio vlast,sto je autor preskocio.

Neobično zanimljio. Nakon poslednje u nizu izdaja, Milošević je ostao bez Kosmeta, gde je najviše krao glasova. Em što narod više nije mogao da trpi njegovu izdajničku tiraniju, njegovu bahatu decu i Miru Marković sa biznismenima iz JUL-a.
I, konačno, zar danas na vlasti nisu iste Slobine "patriote"?
Ni to ne vidite?
Preporuke:
11
9
29 sreda, 06 novembar 2013 12:06
s.p.Lajković
"Zaključili su da se Srbija nalazi u vazalnom položaju kao u Miloševo doba i odlučili da vode neku modernu verziju lukave Miloševe politike. Ova politika mogla bi da podrazumeva, pokoravanje Imperiji, ali istovremeno ekonomsko, vojno i demografsko jačanje, sa ciljem da se u određenom trenutku napravi zaokret."

Ako im je ovo cilj onda su tek budale. Pa šta je danas zapad u odnosu na Turke onda ? Šta su oni (zapad) blesavi, da nas puste da ojačamo ekonomski i demografski ?
Naravno da nije, za razliku od stanja u prošlosti kada nije bilo nikakve komunikacije a kamoli brze komunikacije a ni marketingških mogućnosti upravljanja masama sada postoji znanje i mogućnosti upravljanja masama od GMO-a, vakcinacije, zaprašivanja teritorija do ko zna čega sve ne kojima će da kontrolišu i koliko Srba ima i koliko su zdravi Srbi na nekoj teritoriji, sad će priglupi srpski političar da doaka imperiji.
Imperiji se možemo suprotstaviti samo i odmah otporom i priklanjanjem njegovim neprijateljima.
Preporuke:
7
0
30 sreda, 06 novembar 2013 15:34
Stanić Milan
Koji je sledeći korak kad je u pitanju KiM?Kapitalizacija političke dobiti dobrovoljnim pristajanjem Beograda na amputaciju državne teritorije verifikacijom "Briselskog sporazuma"i zaokruživanje NATO državice u koljevici srpstva,koja će u sledećem zadatku preću( u ovoj ili onoj formi) u sastav Albanije.Koje, i kako će biti sa ostalim delovima teritorije gde žive etnički Albanci(Makedonija, C.Gora,Grčka)ostaje da se vidi.Uglavnom,Srbi kao politički narod trebali su dobro apostrofirati citiranu rečenicu prof.Vorena Kristofera i američku politiku prema Balkanu koja ima svoj zacrtani kontinuitet bez obzira na raspored politički snaga u SAD.
Iz komentara se isčitava duboka podeljenost u srpskom društvu(iako uzorak nije stat.reprezentativan)- svet Aćima Katića i Uroša Babovića politikomana D.Ćosića.Jer,kako objasnitik situaciju da se predaje 12,3% državne teritorije,a narod ide kao omađijan za Vučićem.Da li će se na ovom stati?
Preporuke:
2
5
31 sreda, 06 novembar 2013 21:31
Zabrinut
Nije nista zavrseno na zalost ,dok postojeca vlast tzv nazadna stranka ne dovede Srbiju u beogradski pasaluk ,koji ce prikljuciti EU , pod uslovom da se ista ne raspadne mada zelim da se raspadne i to sto prije da prestane zaludjenost sa EU.Prevelika se cena placa ulaska u EU ,posledice ce biti nesagledive po nas.Od Velike Srbije dodjose do Beogradskog pasaluka,sramota,koji zaokret,kakav salto u politici,da li je nesto slicno vidjeno u istoriji covevanstva??????????????
Preporuke:
2
0
32 četvrtak, 07 novembar 2013 00:07
ja!
@ HM
U pravu ste.
Vremena sve više potsećaju na devedesete.
Sećate se koliki stepen jedinstva i usaglašenih stavova je tada postojao.
Samo šta se to desilo tada?
Uoči 5.Oktobra slična situacija,sećate li se koliko je članica dos imao?
16-17
ali ipak,biti poseban,biti samo svoj!
Biti izvan i znad mase,imati svoje ja.
Svoj stav!
Ima li šta bolje?
Preporuke:
3
2
33 četvrtak, 07 novembar 2013 00:21
glupost!
Samo je Slobodan Milosevic izgubio vlast zato sto je sprovodio politiku koja nije bila po volji Zapada,(i to nasilnim putem u reziji tog istog zapada uz pomoc domacih protagonista).


Ovo samo diletant može da napiše i to zlonamerni! Milošević je otišao kao je sproveo politiku koja je maksimalno bila po volji zapada, oslobodio Hrvatsku od Srba, pristao na stvaranje nove države BiH, potpisao saradnju sa Hagom, potpisao Kumanovski sporazum i uveo strane trupe na teritoriju Srbije. E tada je se zapad pogladio po bradi i rekao - od njega dosta!
Preporuke:
7
7
34 četvrtak, 07 novembar 2013 12:47
...
@ja!
Vremena sve više potsećaju na devedesete.
Sećate se koliki stepen jedinstva i usaglašenih stavova je tada postojao."

Usaglašenost je postojala protiv zajedničkog političkog protivnika, koji je tada bio svemoćan, ili je bar tako izgledao, a ne oko zajedničkih ciljeva, što dokazuje i brojnost članica DOS-a. Pokazala se tačnom ona Spinozina rečenica, da mržnja ne ujedinjuje.
Preporuke:
7
0
35 petak, 08 novembar 2013 12:19
Trident@glupost
Kada bi zapad sve svoje saveznike ubijao i bacao u zatvore ko bi radio za njih?
Mislite o tome pal mal......
Preporuke:
1
1
36 nedelja, 10 novembar 2013 10:23
?
@@ja
zajednički cilj,
srušiti protivnika.
Uz malu pomoć"prijatelja",
srazmernu cilju.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner