Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ispovest jedne lude

Komentari (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 23 oktobar 2013 12:55
jasno je
EU je za političare koji se smenjuju na vlasti poslednja slamka spasa, pokušaj da se izvuku za neznanje, nesposobnost, neodgovornost, korupciju i sve veće propadanje u poslednjih petnaestak godina. Jer, nema više, došlo se do duvara, a oni su odgovorni, oni treba da snose odgovornost.

Oni ne umeju, ne znaju, nesposobni su, previše toga su upropastili da bi neko verovao njihovim predlozima i novim mazarijama.

Dakle, samo im je uvezena mantra o EU preostala, i s njom rade kao što su i sve do sada radili: neuko, grubo, poltronski prema višem autoritetu, bez obzira na posledice po naciju i građane.
U EU su toga, naravno, svesni, i cede nas ko sitno rešeto. Kao i druge propale, bivše socijalističke zemlje.
Preporuke:
85
0
2 sreda, 23 oktobar 2013 13:23
Hadži-Đera
Ukratko, ceo srpski "juriš" ka EU se svodi na jedno: UCENA.

Birajte sami čime smo (su) ucenjeni, kome je koji strah najjači: vize, careine, blokade svih vrsta, prestanak finasiranja, blage ili jake sankcije, ograničen ili totalni rat... sve smo odatle odavno već oprobali.

"Samo lud čovek može želeti rat!", je pravi smisao Dalićeve ludačke izjave.
Preporuke:
66
2
3 sreda, 23 oktobar 2013 13:51
uh....
kakav tekst! Majko mila, sta im ovaj covek uradi.
Preporuke:
105
1
4 sreda, 23 oktobar 2013 14:07
...
Dobar članak, duhovit, upečatljiv, sve čestitke autoru. Na mene su posebno ostavile utisak ove reči:

“sve moguće najgore ideologije, koje je svet novca izrodio, došle su nam sa zapada: i kapitalizam, i socijalizam. A nijednu nismo želeli ni tražili, i za sve smo bili nespremni i naivni kao deca”

Poslednje reči naročito pogađaju, i bole. Voleo bih da se razgovor, ako je moguće, usmeri u ovom pravcu. Zašto je to tako?
Preporuke:
102
0
5 sreda, 23 oktobar 2013 14:45
Sve je laž
Kažu da je titoistički bucov bio dobar đak, što
još jednom dokazuje tezu da nema veće budale, od školovane budale. Samo lud čovek može misliti da
će srpski Narod imati bilo kakve koristi od članstva u EU (Dačić i njegova bulumenta, će je sigurno imati).

A što se tiče onog od 27 godina, koji će da savetuje Ministra finansija, savremena psihologija
je dokazala da, suprotno stereotipnom mišljenju da
čovek sazreva sa 18 ili 21-om godinom, mladi ljudi
mogu da maštaju sve do svoje 27.godine života.
Pa, kakav god da im je život, uvek mogu da pobegnu
u maštarije.
Maštanje i nije tako loše, ako se mašta samo o sebi
i svojim problemima. Ali kad se mašta u ime Države,
ona polako nestaje, sve u oblačićima.
Preporuke:
76
0
6 sreda, 23 oktobar 2013 15:03
konobar
Smesno,zalosno...pa kako neko sa zapada moze da radi u VLADI besplatno...pa zar nije dosao po zadatku svoje VLADE koja ga placa...na svakom koraku lazne-prevara-lopovluk.Boze Gospde ima li Te?
Preporuke:
72
1
7 sreda, 23 oktobar 2013 15:04
Milivoje
Odlicno. Po svima! Ko sto i treba!
Preporuke:
57
1
8 sreda, 23 oktobar 2013 15:16
Karadjordje
Odlican clanak!
Srbija se nalazi u stanju totalne drustvene i politicke sizofrenije: nikada nije bilo vise price/pisanja o "demokratiji" i manje veze izmedju naroda ("demos") i vlasti, koju je sam taj narod izabrao! Naslos clanka je, iako cinican, adekvatan.
Preporuke:
66
0
9 sreda, 23 oktobar 2013 16:48
SM.
Samo na pomen Dačića,odmah se setim Dačića na Kalemegdanu,Objašnjava:Kale male,brdo,breg,planina,meni je žao što Beograd nije u Savi i Dunavu.Samo za ha ha ha.Takav politički tercet Srbija nije imala,ai neće imati.
Preporuke:
47
0
10 sreda, 23 oktobar 2013 18:06
istina
Odličan teks.Tačno pogođena dijagnoza naše političke i moralne bolesti.Možda u svemu ima i simbolike što je došla od jednog Dr.veterinarskih nauka.
Preporuke:
38
0
11 sreda, 23 oktobar 2013 18:32
Peter RV
Meni se opet, najvise svidja pasus:

" Za onog ko ne veruje ni u šta, najlakše je da veruje u svašta! Žena koja može uvek i sa svakim, a iz lične koristi, se na srpskom jeziku naziva kurva! Ali ne, ne da Ivica! To se na njegovom jeziku stranke zove „žena sa visokom koalicionim kapacitetom“. Ivica, i njegova stranka, smatra, ideološki, da su mu idealni partneri, baš oni, koji su i sami takvi!"

Autor je izdao konacnu presudu Dacicu i njegovoj 'stranci'.
Bravo za autora! i da ga cujemo vise.
Preporuke:
65
4
12 sreda, 23 oktobar 2013 18:38
The Tao of Groove
Sa ovakvim moralnim velicinama velikodostojnici Srpske Pravoslavne Crkve. Cak stavise, daju im znacaj i tezinu pozivajuci sirotinju da kleci pred njima i trazi milost, ili sta vec? A oni maskirani po potrebi sa brojanicama, ljube ruke, celivaju ikone, grle sa siledzijama, dilerima droge, oruzja, belog roblja. Daleko smo otisli kao narod. Predaleko kao pravoslavni.
Preporuke:
39
2
13 sreda, 23 oktobar 2013 18:41
Gale
Kako se raspao SSSR, tako se nadam da će se raspasti i EU, možda i NATO. Videćemo onda, šta će raditi oni koji sada uništavaju ovu zemlju, kada ne bude stranih bajoneta da na njima dolaze na vlast i vladaju. U koju će rupu Sveta da se sakriju.
Preporuke:
47
0
14 sreda, 23 oktobar 2013 19:14
Jasna*
"Malo je dobio na hrabrosti kada je sefa ,zajedno sa ostalima isporucio u Hag".
Koliko se ja secam Dacicevog (bivseg)sefa u Hag su isporucili Djindjic i Kostunica.
Preporuke:
17
20
15 sreda, 23 oktobar 2013 19:29
fristajlo
Šekler odličan, boli koliko je jasan i precizan.
Na kraju krajeva, ovi naši problemi, su i problemi celog sveta. I da se zna, sve moguće najgore ideologije, koje je svet novca izrodio, došle su nam sa zapada: i kapitalizam, i socijalizam i komunizam i fašizam!

Zato nam je i bilo najbolje dok smo "furali svoj fazon" i gradili "socijalističko samoupravljanje, autohtonu političko ekonomsku ideologiju- i dok smo je se držali- država je cvetala.
To nije bilo ni socijalizam, ni kapitalizam, ni diktatura, ni anarhija; no, preširoka tema za ovo ovde...
Još jednom- Šekleru, bravo!
Preporuke:
37
2
16 sreda, 23 oktobar 2013 21:00
Peter RV
@Jasna*
Da, jedna Seklerova ozbiljna greska.
Preporuke:
11
11
17 sreda, 23 oktobar 2013 21:41
Jasna*@Peter RV
Da bas ozbiljna greska ,al sve primeti oko sokolovo:)
Preporuke:
5
24
18 sreda, 23 oktobar 2013 22:29
Kiro B.
kralj tomica, kraljica dragica, prestolonaslednik princ radica,
knez ivica i nadvojvoda muslica
toliko predano ljube zadnjice
"medjunarodne zajednice" da
nesretni "industrijalac"
smrkac "prljavih ruku" polagano
izronjava kao istinski i
najozbiljniji Srbski patriota
Preporuke:
20
1
19 četvrtak, 24 oktobar 2013 00:13
Jasni...Zika..
Jasna
Kakva bre greska crna..o cemu pricas... Pa jel se bunio Dacici kad su mu sefa spakovali i poslali za Hag,,,Jel strajkovao gladju jer urlao jer se bunio...ili jedfva docekAO DA SLEDECE GODINE IZVRSI SMENU NA SASTANKU GLAVNOG ODBORA I DODJE NA mILOSEVICEVO MESTO.. oN JE SAMO CEKAO DA ZASEDNE NA NJEGOVO MESTO!!! On je samo cekoa da dodje na njegovo mesto i celo stranke.... da li je posetio svog tvorca u Hagu...NIJE,,, On je samo cekao mesto!!! Jel ga Milosevic podrzao na celu SPSa...NIJE!! I sta ti sad pricas Jasna... da ga on nije isporucio..NIje nije...samo trljao ruke da ode...Ne Jasna..jeste ga isporucio i on... kao cilepu>>> I ne provociraj ovde i ne prozivaj autora po prezimenu ako da si sa njim ovce cuvala.. Mislim, jesi ovce cuvala sigurno..ali autor nije...a sa tobom pogotovu!...Pozdrav za autora iz Rpeublike Srpske!
Preporuke:
42
3
20 četvrtak, 24 oktobar 2013 03:41
Onako iz ne vezanog
"A, pogledaj sumanutog coveka koji Arart hoce da srusi cekicem."

Vladika Nikolaj
Preporuke:
11
3
21 četvrtak, 24 oktobar 2013 08:57
s.p.Lajković
Odličan tekst i pitanje. Hoćemo li se ikad izvući iz kandži budala,izdajnika i lopova ili nam ovakvima naivnima - bukvalno, spasa nema ?
Preporuke:
24
0
22 četvrtak, 24 oktobar 2013 11:06
Gordana
Tekst sustinski zadire u problem. Svaka cas autoru. Svaka na mestu!
Jedan vazan zakljucak se moze izvuci za buduce izbore. GLASATI SAMO ZA ONE KOJE ZAPAD NIKAKO NE PODRZAVA I NA BILO KOJI NACIN POMAZE -NAPROTIV.Ti su jedini koji ce mozda bar pokusati da rade nesto za dobrobit Srbije.Dakle, na sledece izbore izaci masovno i glasati za partije koje su najvise ocrnjene u stranim , a narocito nasim, mediima.
Pa sta nam Bog da.
Preporuke:
15
4
23 četvrtak, 24 oktobar 2013 11:27
Sekler >odgovor s.p. Lajkovicu
Da, mi cemo se iz njihovih kandzi kad tad izvuci...ali oni iz nasih, nece nikada!
Preporuke:
17
3
24 četvrtak, 24 oktobar 2013 11:47
...
@Gordana
Draga gospođo Gordana, za koga god da glasamo, ko god da pobedi na izborima - zapad će ga kupiti, potpomoći, uceniti, ili, kako narod kaže, obrlatiti. Zapadna elita komunicira s našom elitom, i pri tome je ne zanima kome smo mi na izborima poverili elitističku ulogu u vođenju društva. Ja vam kažem - ne izlaziti na izbore. NE strankama i stranačkom načinu mišljenja. Narodni pokret a ne partije. [/b]
Preporuke:
29
2
25 četvrtak, 24 oktobar 2013 18:00
Ziki od Jasne
Dal se bunio ,ili se nije bunio,to je potpuno razlicito od toga da ga je isporucio Hagu ,kao sto je u tekstu napisano.Pismenom i inteligentnom coveku ne bi trebalo da predstavlja neki veci mentalni napor da shvati razliku.
Preporuke:
4
12
26 petak, 25 oktobar 2013 08:45
Lapovac
POzdrav istomišljeniče.
Preporuke:
8
0
27 petak, 25 oktobar 2013 10:53
Lapovac
Polemika sa komentatorima.
Ali mi smo ih stvorili takve kakvi jesu (mislim na sve naše političare odreda) našom naivnošću i izlaženjem na izbore, misleći da tako možemo nešto da promenimo. Zar ne vidite da im je pred svake izbore najveći strah da se slučajno ne desi velika neizlaznost (mada su se obezbedili zakonom koji su sami doneli,ne pitajući nas, da je navodno demokratski da na izbore izađe i nekolicina njihovih sipatizera). Oni su za sada samo surovi profesionalci koji nastoje da što više zarade od sport-biznisa koji se zove politika, kao naprimer teniseri. Važno je da igraš na turnirima koji se zovu izbori sa što više posetilaca-glasača, i što se probijaš bliže finalu više ćeš da zaradiš. Nije baš najvažnije da pobediš na svakom turniru, dovoljno je da budeš među prvih deset. Ali ako na te njihove turnire, zbog recimo njihove neozbiljnosti i foliranja, posetioci prestanu da dolaze, sponzori će odmah da prekinu finansiranje.
Imao bih još, al nek ostane za drugi put.
Preporuke:
11
1
28 subota, 26 oktobar 2013 15:08
pegepet
Ne znam koliko je dobro smejati se sopstvenoj nesreći, ali sam se slatko nasmejao uz ovaj tekst. Samo se plašim da ne izgubimo iz vida da je Dačić ipak nesreća za ovaj narod. Mislim, stvarno jeste smešan, ali je stvarno i velika nesreća...
Preporuke:
6
0
29 nedelja, 27 oktobar 2013 00:47
Teofil Od Vizantije
Fristajlu
Kad ćeš brate da se maneš ovakvog komentarisanja. Uvek lepo kreneš, a onda sve uprskaš.Socijalizam se od samoupravljanja manje razlikuje nego obična vaška od stidne.Neka svi jugonostalgičari, kao što si ti, utuve sebi u glavu da su komunisti za 50 godina vladavine upropastili Srbiju više nego Turci za 500.Tvoj titoizam (samoupravljanje) određuju tri činioca: nedemokratsko stanje, protivsrpsko kretanje, privid slobode.Svih ovih elemenata ima u modernoj srpskoj istoriji, ali je njihova zgusnutost u titoizmu najveća.Samo je u titoizmu gotovo institucionalizovano pounutrašnjivanje srpske krivice kao gotove činjenice, i te forme se ponavljaju u jednoobraznosti naloga da Evropa nema alternativu. Podsetiću čitaoce šta je fristajlo ovde napisao 21.10 2013.u22:27:“No, suma sumarum- bolna istina, koja se mnogima ovde neće dopasti- mi sposobnijeg (od Aleka Vučića)-nemamo!“Fistajlo, NSPM je ozbiljan sajt, pa pre nego što nešto ovde napišeš napravi dogovor sam sa sobom. Sjajan tekst gospodina Šeklera!
Preporuke:
12
0
30 nedelja, 27 oktobar 2013 14:23
NEMANjA VIDIĆ
Bedan odziv čitalaca na izvanredan tekst.
Najvažnija mi se čini sledeća misao :"Nema jačanja reda i države bez razvijanja i podizanja patriotizma ,a patriotizma nema bez tradicionalnih vrednosti."
Da sam na njegovom mestu ja bih ovde pomenuo ćirilicu, tim pre što je povoljna okolnost u tome da makar Hrvati čekićanjem ćirilice uče Srbe da je ona isto što i Srbin.
Preporuke:
5
0
31 ponedeljak, 28 oktobar 2013 08:46
VELIMIR POPOVIĆ
Samo koji dan pre pojave odličnog Šeklerovog teksta video sam na prvom nadvožnjaku na ulazu u Beograd iz Šida transparent s porukom DOBRO DOŠLI U ZEMLjU ĆIRILICE. Kad mi juče javiše da isti ima i na ulazu iz Niša i Obrenovca. E to je patriotizam na delu,na kojem insistira Šekler.Ali je dobro primetio Vidić u svom komentaru da je uz pominjanje patriotizma i tradicionalnih vrednosti trebalo kao primer toga navesti makar ćirilicu. Previše je teorije i akademizma , a malo konkretnog podsticaja za narod. Treba podsticati akcije, jer gram akcije vredi više od tone priče. I to akcije sa slikama, kao ovo na nadvožnjacima.To jeste ohrabrujuće, ali je odgovor Srba morao biti stotinu puta jači , s obzirom na to da su im Hrvati mnogo pomogli da razumeju nacionalno simboličku funkciju ćirilice.
Šta to može pokrenuti Srbe ako nikome u Beogradu i na Kosovu i Metohiji nije zasmetala hrvatska latinica u srpskom jeziku na šiptarskim glasačkim listićima . STRAŠNO, STRAŠNO, STRAŠNO !
Preporuke:
5
0
32 ponedeljak, 28 oktobar 2013 09:48
Milanko Šekler
Hvala svima, Nemanji Vidiću i Velimiru Popoviću, na pohvalama, i na savetima. Poštujem vaš pristup i vreme odvojeno za komenatar. Ja se samo trudim da iznesem svoj stav o našim problemima, kao i o rešenjima, koji je potpuno nezavisan, iskren i pošten.
Preporuke:
8
0
33 ponedeljak, 28 oktobar 2013 17:58
PETAR RADONjIĆ
Šta to bi , gospodine Šekleru, pa se pobornicima srpske ćirilice zahvaliste na hrvatskoj latinici.
Šta bi to mogla biti srpska tradicija, ako nije srpska ćirilica ? Posle Vašeg javljanja jedna luda je mogla zapaziti da plače predsednik srpske Vlade. I to suza suzu stiže !Nije zbog Kosova. Nije plakao ni za svojim šefom, niti mu je išao na sahranu. Nije rekao da je nastavljač njegove politike, nego je rekao da je nastavljač Titove politike, pa je oplakivao njega preko njegove udovice.Izjasnio se za Tita na mitingu u Užicu ( ako nije izmislio Vidić), kad je još pozvao narod da se njegov spomenik vrati u centar grada.Ali njega i Srbe u celini umiruje i ohrabruje ono Tito znamenje u vidu latiničkog imena na njegovom grobu. Kako je ono pevao Aleksa Šantić "I grobovi naši boriće se sa vama", tako će i latinički Titov grob za vjeki vjekov biti jači od živih Srba i njihove latinice.
Vidiću i Popoviću, džaba ste krečili, a Šekler pogotovo.
Preporuke:
3
0
34 ponedeljak, 28 oktobar 2013 23:30
Dragoljub Zbiljić
Zaista vrlo zanimljivo. Nemanja Vidić, veliki borac za vraćanje srpske ćirilice u život, pohvali ovaj tekst Šeklera spomenuvši kako se srpska ćirilica čekića i danas u Hrvatskoj, a on -- Šekler, odmah mu zahvali na pohvali baš na tuđem pismu -- hrvatskoj latinici.

Meni je srpska ćirilica i njeno9 proterivanje u Srbiji zahvaljujući srpskim institucijama jezičke nauke i državne uprave prava paradigma današnje opštesrpske propasti. Svaki drugi narod u svetu, zahvaljujuću stručnjacima za jezik i pismo i državnim službama znaju koje je njihovo pismo9, samo srpski stručnjaci i srpske vlasti čereče ovaj jadan serpski narod na dva pisma i dalje i tako se dovršava ubijanje srpske ćirilice planirano na Novosadskom dogovoru stručnjaka za jezik i pismo 1954. godine.

Jedini je srpski narod na svetu, preko svojih stručnjaka i vlasti, doveden do toga da jedini u svetu ne zna koje je njegovo pismo danas u njegovom (srpskom) jeziku!
Preporuke:
6
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner