петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Више од „параде“

Kоментари (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 01 октобар 2013 16:55
Игор
Добра анализа Ђорђе. Замазују очи парадом док на Косову спроводе Тачијеве интересе...
Препоруке:
127
6
2 уторак, 01 октобар 2013 17:02
Љиљана
Господин Вукадиновић увек нађе праве речи за оно што и сама мислим, а не бих умела да изразим. Само се надам да ће овај текст прочитити што више људи, па између осталог и актери и организатори овог дрског и безобразног подцењивања и малтретирања народа. Једном ћемо се ваљда тргнути из летаргије, надам се, не прекасно!
Препоруке:
135
22
3 уторак, 01 октобар 2013 17:10
A
Bravo.
Препоруке:
70
8
4 уторак, 01 октобар 2013 17:10
Grgur
Odlican tekst. Zadire u sustinu problema. Postoji jedna narodna dosetka, doduse malo vulgarna: Na slaboga i mrav dize "onu stvar". Pored svih nasih muka, samo su nam jos pederi falili.
Препоруке:
94
11
5 уторак, 01 октобар 2013 17:16
Грађанин
Свака част господине Вукадиновићу на одличној анализи ! НСПМ је једини слободарски медиј у Србији !
Препоруке:
97
7
6 уторак, 01 октобар 2013 17:20
Горан Јевтовић
Ђорђе пише све боље и боље, толико да не оставља простор за било какве коментаре, а камоли критике или "недај Боже" неслагање.
Наравно, схватио је поодавно на којим "кривинама" га, сачекујемо.
Браво!
Препоруке:
113
12
7 уторак, 01 октобар 2013 17:39
Зоран Ђорђевић
И Горан Милетић и Јелко Кацин и шведска министарка за европске послове у својим првим изјавама нису рекли како ће забрана „параде поноса“, рецимо, отежати положај припадника ЛБГТ популације у Србији (као што, уосталом, и неће), него су сво троје злурадо истакли како ће та забрана бити „наведена у извештају о напретку Србије у евро-интеграцијама“ и да ће угрозити приближавање Србије ЕУ.
Многи из ЕУ, посебно Јелко Кацин, користе сваку могућу прилику да нам некако напакосте. Иако је оно што сам подвукао у цитату апсолутно тачно.
Омча око врата треба стално да нам се стеже, а учкур на гаћама да нам се развезује.
Препоруке:
94
12
8 уторак, 01 октобар 2013 17:46
пегепет
Бојим се да је "прајд" и овога пута послужио нашој влади као маска за издају националних интереса. Наиме, свесно су забранили "параду" и изазвали "гнев" запада, у замену за мало жмурења патриотског дела јавности на "косовске изборе", ма шта то било. Мислим, у старом, опробаном стилу "још само ово да прогурамо"... Као да их већ у децембру неће сачекати нови сет захтева "међународне заједнице" и нове препреке за отпочињање (не)чувених "преговора" са ЕУ.
Препоруке:
81
3
9 уторак, 01 октобар 2013 17:58
поента
По принципу, „јесте да малчице попуштамо око Косова, али смо, као што видите, и даље чврсти око Параде“. Уосталом, Митровица и Звечан су далеко и, уз мало среће и много медијске блокаде и медијског спиновања, већинска Србија неће ни знати какву тужну и нечасну улогу српске власти већ месецима играју на северу Косова.
Препоруке:
73
2
10 уторак, 01 октобар 2013 18:05
хм
Видим да су геј-лобисти кренули да се организују да лупају минусе на поједине коментаре. Види се да их је заболело.
Препоруке:
67
1
11 уторак, 01 октобар 2013 18:15
Дринко Кончаревић
Најављени банкрот УСА значајно мења важност прајд парада као политичког средства. Уколико се ово са УСА заврши банкротом, онда новца неће бити. А кад нема новаца нема ни политике, бар у овом облику којим нас тероришу. Чак и ако се УСА извуку из ове ситуације, новаца за прајд неће бити. Немачка, Турска, Велика Британија и друге земље које су везане за УСА, сада дрхте. Ником од њих не пада на памет организовање прајд парада. Кад су УСА на коленима онда су у истом положају и наведене земље. У "еу" живи око 50 милиона арапа. Ако крену државне штедње, многи економски емигранти постаће баласт у земљи домаћину. То ће направити толико проблема, да тим земљама Србија и њени "прајдовци" неће бити ни на крај памети. "Пуко филм".
Препоруке:
78
5
12 уторак, 01 октобар 2013 18:19
samist
pa ne znam da se bas slazem sa tekstom. ja to ipak nekako drugaciej gledam. Cinjenica je da je vecina Srbije protiv prajda ali je i cinjenica da je Beograd sasvim dovoljno sofioticiran da "istrpi" jedan takav dogadjaj da ljudi nisu nezadovoljni po mnostvo drugih osnova. A u takvoj situaciji bilo sta moze biti inicijator dogadjaja npr u Egiptu, ili ajde da ne pretjerujem onih u Istanbulu, ali da ni na drugu stranu ne pretjerujem, realno, nekog bunta izmedju dogadjaja u Kairu i Istanbulu.
Sve ostalo je demagogija a predtsavljanje Beograd ai Beogradjana na nivou pecinskog covjeka je necasno ali dobro dodje u politicke svrhe.
Препоруке:
24
14
13 уторак, 01 октобар 2013 18:20
vladan Cacak
Nije lose samo bez potpunog odgovora...I te pedere i te ekstremiste placa ili navija ista ruka.Kozni mantili iz 1944-te i dalje lukavo planiraju, organizuju prete i ubijaju naravno srbe.Najveci jugosloveni nikakvi srbi i dalje vode srbijicu i gradcic jugobeograd.Do istrage nase ili vase.....
Препоруке:
53
5
14 уторак, 01 октобар 2013 18:43
bog dano vic
aman ljudi pustite ih da setaju dok ne padnu s nogu sve po srbljanovickinim instrukcijama iznetim u rexu
Препоруке:
30
2
15 уторак, 01 октобар 2013 18:45
covek iz loznice
postovani g.vukadinovicu,vi ste u svom tekstu,analizirajuci,rekli i sledece,da zabiju koplje u nacionalisticki centar u srbiji...itd.mada ce mi se zameriti,da ,,iskacem s teme,,nekako je povezano to zabijanje koplja,ja bih rekao ne u nacionalisticki,vec u nacionalni centar srpske duse!a evo kako iskacem s teme,pa citajuci unazad 7 dana list,,blic,,prosto izbija iz tog lista histerija oko jovanke broz,tj.da budem precizniji,,neko tako snazno gura da se ista sahrani pored njenog voljenog tita na dedinju,po mogucnosti do samog njega,,!cak u danasnjem broju lista blic,citiram...nadnaslov..trazi se resenje da se uslisi zelja udovice,dalje,naslov..rodjaci jovanke i tita danas u kuci cveca...pa onda treba da se danas donese odluka itd.od pre neki dan u istom listu..izvor,clan vlade rekao da se trazi..RUPA U ZAKONU O SAHRANJIVANJU IZ 1996e,ej RUPA U ZAKONU,PA AKO IMA RUPA ZA JOVANKU IMA I ZA NAS 7 MILIONA RUPA U PLACANJU POREZA ITD!TACNO U CENTAR,ZABIJAJU KOPLJE,MEDJU SRBIMA.
Препоруке:
45
0
16 уторак, 01 октобар 2013 18:58
covek iz loznice
i tako,pernamentno zabijanje srbima u centar,dal s paradama sodomista,dal sahranjivanjem onog sto je srbiju na tri dela razbio,pa se jedan deo srca/KOSOVA I METOHIJE/odcepio,a i ovaj drugi bio na tom putu,zaista je mnogo!i sad bi jovanka budisavljevic da joj se klanjaju,donose na grob cvece,a sve to da platimo mi,ja koji nigde ne radim,zena me izdrzava,i jos da joj se klanjam!a ona brizna,kako zarko jokanovic rece u svojoj knjizi o jovanki,samo o srbiji-MISLILA-doduse ona kaze,,nasoj zemlji,,pa je jos navela da je poreklom sa KOSOVA RAVNOG,TE DA JE MALTENE S CAROM DUSANOM U RODU-TIPICNO MALOGRADJANSKI!gospodine vukadinovicu,imate ovozemaljsku misiju da raskrinkate sve ove sto su se na srbiju,srbe ostrvili,pa bi jos kao pobodeni u centar/ocito je sad dedinje centar-cim se jagme da se pocev od 1944-e,prvo ga otevsi,a sad i mrtvi zele NE otici sa istog centralnog brda srbije/ranjavali srbiju do iznemoglosti!tako i sa ,,ovim,,sto bi da paradiraju svoju razlicitost do iznemoglosti srbije!
Препоруке:
36
1
17 уторак, 01 октобар 2013 19:05
covek iz loznice
zaista silovanje srbije na svakom Bozijem koraku,narocito priblizavanjem stogodisnjice,i to je ,,ono preumljemenje srba u glavu,,!da zapamte,jednom za svagda!i to ide redom...ima da bude sahranjen u centru beograda on koji je iste,klao,ubijao u vrazijoj diviziji na ceru,macvi..ima da se odrzi ,,parada,,u centru,da je svi srbi upamte,ima da budete/srbi/preumljemeni jednom za svagda,ima da postanete krpa evrope jednom za svagda,ima da platite svaku bombu sto smo vam bacili 44-e,99-14-e,ima da..ima da.. ima da..kao onaj eror,eror,eror
Препоруке:
41
1
18 уторак, 01 октобар 2013 19:09
Срба
Било би много практичније да донесемо закон сличан руском, забрана на 100 година. Овако, нема смисла сваке године да се понавља исто, ем трошак, а сигурни смо да се неће одржати.
Препоруке:
49
0
19 уторак, 01 октобар 2013 19:12
фристајло
Мање-више- све је тачно у тексту, добро скенирање ситуације.
И управо стога- треба се организовати на време (што рече наш цењени председник чича Тома), и већ данас почети припреме за следећу; сви противници, нас 80%, мада мислим да је тај проценат и већи- треба да припреме изненађење за наредну годину.
Прва варијанта- у садејству са Црквама, одржати конференцију за штампу, и позвати народ на бојкот и "параде", и власти: опустети улице куда иде та процесија девијаната, са обећањем режиму да ће народ престати да плаћа своје обавезе, ако параде буде.
Друга варијанта- направити атмосферу потпуне тишине и неодговарања на било каква питања у вези са тим мрнталним силовањем, које траје, ево- 13 година, без икаквих информација о томе шта следи као одговор.
Нема режима који ће смети да се понаша противно жељама 80% популације (гласача), а ако и дозволи- кривац за кризу биће ЛГБТ лоби, који би тиме био потпуно демаскиран као политичка полуга непријатељског интереса.
Размислите, сви...
Препоруке:
47
2
20 уторак, 01 октобар 2013 19:28
s.p.Lajković
I vučić sit i pederi na broju.
Препоруке:
66
0
21 уторак, 01 октобар 2013 20:07
Свевлад
Власт је ... по релативно ниску цену, мало поправила свој нарушени имиџ у једном делу пaтриотског бирачког тела


Код мене није ни мало.

По националним и државним питањима моја начела су национално-конзервативна и патриотска, али себе не сматрам социјалним конзервативцем нити стављам знак једнакости између социјалног конзерватизма са једне и национално-конзервативног и/или патриотског са друге стране.

LGBT особе постоје у свакој националној заједници, и у свакој држави. Њихов допринос националној култури, уметности и науци - јучерашњи, данашњи и сутрашњи - не треба подаштавати, нити постоји разлог због којег би ти људи били искључивани из националне заједнице и/или проглашавани анти-државним елементом. Ти људи су нечија родбина - у питању је нечији родитељ, син или ћерка, брат или сестра.

Предлажем свима да проуче улогу и утицај који имају Log Cabin Republicans у САД, и видећете о чему причам.
Препоруке:
10
35
22 уторак, 01 октобар 2013 20:24
Deprimirani srpski rodoljub
Bravo Djordje legendo.Ostadoste jedino Vi i prof. dr Antonic i ekipa oko NSPM-a (uz jos neke casne pojedince i rodoljube) sve ovo ostalo je po svemu sudeci sitna boranija.
DSS ispade na koncu konca tipicna konstruktivna opozicija kao protiv su predaje Kosmeta a nista ne mogu realno da preduzmu i ucine da sprece kosmetsku u istoriji nezapamcenu veleizdaju i sramotu.Dveri se bave pederbalom i porodicnim setnjama vec mesecima i u njih sam se razocarao.SRS se bavi Hagom i Seseljevim tamnovanjem i od njih slaba vajda.Sve u svemu predstoje nam mucne i gorke godine propadanja i meke okupacije.Mozda cak i decenije.Na horizontu nista novo za Srbe i srpstvo.Perspektive su mracne!
Nada polako kao da umire!
Mozda su ovo poceci istorijskog opadanja do finalnog letalnog ishoda za srpsku naciju i drzavu.
Daj Boze da se varam i da gresim.
Препоруке:
31
4
23 уторак, 01 октобар 2013 20:34
Мићуновић
Има ли неко нормалан да објасни народу о чеме се воде преговори са Европском Унијом? Која је тема преговора? Слепац види да се ради о претњама, одузимању територија, уценама и окупацији. Побили би нас да их није срамота.
Докле ће слепци да нас воде? Јефтовићу, имате ли ви начин да то објасните? Зашто се не организују патриотски скупови, расправе, анализе? Да видимо какав може бити резултат "преговора". Убеђен сам да никаквих преговора нема, да се "елите" шеткају и троше фондове, пију виски и шампањац, иду на ручкове, тапшу се по раменима, сликају. Неко нешто напише, подметне. Слепци не читају, климају главом ко роботи, потписују или не потписју,одуговлаче - као преговори се настављају у "следећи понедељак".
Докле ће нам испирати мозгове они неписмењаци?
Препоруке:
44
0
24 уторак, 01 октобар 2013 20:42
Дејан
За Свевлада

Мислим да јако мало људи имају нешто против параде саме по себи. Проблем су Јелко Кацин и разни представници страних влада који раде директно са ЛБГТ организацијама на вршењу притиска на Србију.

Америка није добар пример. У Америци постоји тзв. Логанов закон (Logan act), по Логановом закону је кривично дело да амерички држављани комуницирају са страним владама, њиховим представнцима или другим странцима о питањима везаним за спољну или унутрашњу политику Америке.

Русија примењује друге методе. Кад је Буш посетио Москву, укључен је био и састанак са организацијама за људска права, и они су се Бушу жалили на кршење људских права у Русији.

Медведев је тада рекао суштину овог проблема:

Руски држављани о својим проблемима треба да се жале руском, а не америчком председнику.
Препоруке:
35
1
25 уторак, 01 октобар 2013 21:37
Lala
Posle jedne (u čitavom nizu) izvanredne, razložne i objektivne političke analize g. Vukadinovića, nekako je tugaljivo čitati osvrte pojedinih polupismenih komentatora sa više nego skromnim znanjem materije koja je predmet autorovog teksta.
Препоруке:
18
2
26 уторак, 01 октобар 2013 21:57
mileva m
Ono sto najvise cenim kod Vas g-dine Vukadinovicu je uvek i stalna paralela sa kosmetskom izdajom. I zato ce te uvek imati moje postovanje i divljenje. Sve drugo su "trice i kucine". Ocutimo li kosmetsku stvar- leka nam nema. Tj., dodjem do druge pohvale za komentar @deprimiranog srpskog... Odlican presek stanja.
Na zalost- izgleda da nam idu zle godine, koje smo sami ko drustvo generisali.
Препоруке:
22
2
27 уторак, 01 октобар 2013 22:48
@ Дејан
Српска LGTB заједница може да буде паметно и продуктивно интегрисана у национално-конзервативни и патриотски блок, то је оно што покушавам да објасним. Западних примера овога има доста, ја сам навео један из САД, европских има такође, кога занима може тиме да се позабави.

Третирати људе као непријатеље нације и државе због сексуалне орјентације (нешто што је потпуно лична ствар сваке одрасле особе) је потпуно сумануто. Ако их нација и држава због тога одбаце, шта им друго и преостаје него да се окрену ка споља, некој сподоби која само чека прилику као што је тај Јелко Кацин и дружина?

Такође ми је суманут ниво агресије према LGTB заједници у једном друштву где је наталитет у суноврату, и где има 120,000+ абортуса годишње. Хетеросексуална већина међу Србима треба пре свега овим да се мало позабави, уместо да чека да баца дрвље и камење на паради.

То је само двојни морал, причам једно радим друго, баш као и ови на власти што издају КМ до главе умотани у српске заставе.
Препоруке:
16
14
28 уторак, 01 октобар 2013 23:22
Marko Gay
Posto je ovo pitanje dominacije, ne moze se resiti racionalnim nadmudrivanjem niti milozvucnim ulagivanjem, kako naivni pederi u Srbiji zamisljaju.

Jer ovde je pitanje KO JE JACI.

To ce biti odluceno na MOJ nacin, onako kako se to pitanje svuda i uvek resava medu ljudima i majmunima.

Jednostavno, dokazacemo vam da smo jaci od vas i da se morate poviti pred nama uvek i svuda, pa cak i u sred Beograda. :)
Препоруке:
4
40
29 уторак, 01 октобар 2013 23:31
E pa ja ne razumem
Kako neko zbog Evrope pokloni Kosovo a onda zabrani paradu??? Pa Knjaz Miloš bi im zadnjicu okrenuo samo da sačuva Kosovo...
Препоруке:
24
1
30 уторак, 01 октобар 2013 23:42
Stanic Milan
Narode ne radi se ovde o pravima i slobodama LGBT populacije,vec je poenta stavljena namerno u politicki kontekst da se namerno pokaze"konzervativna barustina Srbije" izdasno sponzorirana od strane Zapada.Za takvu konstataciju i ne treba puno pameti,jer da je to prosvetiteljski akt, akcent bi bio stavljen na Tiranu i Pristinu,a ne na ojadjenu Srbiju u kojoj su izmesane ideologije podelile i atomizirale srpsko drustvo.Simbolicno,problem LGBT populacije stavljen je zizu politicke javnosti da bi se ogromni drustveni problemi maskirali dimnom zavesom u kome dominira KiM cvor,katastrofalno stanje u finansijama i privredi.Aktuelna vlast koja je dosla na krilima populizma"prodaje narodu rog za svecu",nema resenja za izlaz iz zacaranog kruga,sto nuzno za sobom nosi permanentnu drustvenu krizu koja dobiva na ubrzanju radi
cinjenice sto se ne zna - kako dalje?
Препоруке:
22
1
31 среда, 02 октобар 2013 00:34
Горан Јевтовић
Мићуновић
Докле ће слепци да нас воде? Јефтовићу, имате ли ви начин да то објасните?

Нису они "слепци", они су плаћеници чије су очи широм отворене, а џепови итекако дубоки.
Они су агенти запада који нису преко ноћи бачени у орбиту, већ су пажљиво и више година припремани. Неки од њих такав "стаж", имиџ и конкретно ангажовање имају преко две деценије.
Њихова моћ извире управо из тога, а не из онога што раде и како наступају.

С обзиром да је земља и дословно окупирана, да је успостављена марионетска власт која спроводи колонијалну пљачкашку и политику демонтирања државе и генерално неутралисања Српства и Православља, у условима потпуне медијске блокаде (војнички се тако нешто дефинише као "потпуна премоћ агресора на копну и у ваздуху"), остаје нам да, након свих неуспелих покушаја анимирања народа, кренемо, практично, од нуле.
За почетак, морају да се скупе не мала новчана средства са којима би се кренуло у професионално организовање отпора.

Поздрав!
Препоруке:
29
1
32 среда, 02 октобар 2013 01:05
Србин црнац, атеиста
И зато само наизглед парадоксалан налаз да се толеранција према хомосексуалцима у српском друштву постепено повећава, док се степен отпора према геј-паради реално не смањује.

И то је трагедија. С које год стране окренеш овај друштвени антицивилизацијски тумор напредује.
Препоруке:
9
0
33 среда, 02 октобар 2013 01:32
@Marko gay
Eto najzad da dodjemo do srzi problema.Znaci ne paradirate vi sto vam se krse ljudska prava nego sto vi kao marginalna manjina zelite da maltretirate vecinu.Pritom zelite i da vi budete jaci i da pobedite ostatak normalnog sveta.Otuda ste vase aktivnosti prosirili na celu nedelju.Ali posto vas niko u tome ne sprecava to vam ne pricinjava zadovoljstvo jer vi ustvari zelite da izazovete nemire,rusenja i paljenja Beograda jer ce vas onda videti citav svet.Svi ce biti zgrozeni slikom nasilja iz Beograda i zaliti jadne pedere a to vam je i domaci zadatak.Bez ispunjenja zadatka
nema ni para a volite lagodan zivot bez truda i rada.Jadna Srbijo,sa ovkvom decom,lose ti se pise.
Ako guzi.e treba da nas uvedu u EUropstvo onda dabogda nikad tamo ne stigli.
Препоруке:
27
0
34 среда, 02 октобар 2013 01:44
Драган Катун
Неопходно је зауставити режимску вртешку слуђивања, одавно је време за ,,прекид филма,,.
Препоруке:
11
0
35 среда, 02 октобар 2013 07:56
телетабис
Упорно понављам да овима гузним пропагаторима парада и не треба. Они само желе да направе рекламу, да власт добије тему да нас замлаћује глупостима. И једни и други су победници, да посебно не објашњавам, сви схватате то.

Пустите те парадере где хоћете да шетају, само им пре тога не дајте медијску пажњу и видећете да они неће да иду из Београда и неће да шетају јер нису медијски популарисани. Иначе на њих нико не би ни обратио пажњу. Овај народ има много преча посла у животу од ових зејебаната.

И да направимо закључак: педери добили рекламу у ударним вестима свих ТВ станица, на свим насловним странама штампе, власт се показала као да брине о народу а не само о себи, број хомосексуалаца се нити повећао нити смањио, ЕУ добила материјал да нам удара пацке мада она има два тома ставки за подјебавање будаластих земаља каква је Србија.

И остаје на крају питање: а чему све ово?
Препоруке:
13
1
36 среда, 02 октобар 2013 08:28
tva
Bravo za tekst.
Nismo culi koje dozvolio da prosetaju (spontano) uz pratnju policije i uz pratece slikanje, niti su nezavisni novinari i mediji to pitali bilo koga od politicara ili nadleznih organa??
Препоруке:
10
0
37 среда, 02 октобар 2013 08:49
Milos Stankovic
Kacin treba da bude proglasen personom non grata. Neizdrzivo je koliko je taj covek zlonameran. EU ga nije badava poslala ovde - zele da posalju jasnu poruku sta zele sa nama.
Препоруке:
20
0
38 среда, 02 октобар 2013 08:51
kaktus
Homoseksualci su tu i to je realnost.Sta je opasnost, to su ovi 'gej-aktivisti"koji rade za honorar i na sve nacine se trude da provociraju i proizvode probleme i konfrotaciju.Naravno da to ne bi bilo moguce bez moralne ,logisticke i finansijske pomoci iz inostranstva.Moze se tacno prepoznati rukopis i scenario 5 oktobra. Toliko agresije , toliko bezobrazluka, toliko vredjanja zdravog razuma.Politicari mogu da ovo rade sto rade, samo ako im gradjani dozvole, znaci da sami sebi krojimo sudbinu.
Препоруке:
13
0
39 среда, 02 октобар 2013 09:33
Љуба
То са забраном шетње педера је чиста фолиража. Ко да ови наши смеју ишта да ураде без дозволе еу (читај немачке). Ствар је намештена да смо сад ми сами себи отежали кретање ка светом циљу уласка у унију. Или ти, наша каравлада сад мора још жешће да се бори за "наше" интересе. Ми, Народ, смо криви што смо такви. То нам је Томица индиректно и сасуо у фацу.
Препоруке:
10
1
40 среда, 02 октобар 2013 10:37
Поштовалац НСПМ
Слажем се у потпуности са овим текстом
Препоруке:
12
1
41 среда, 02 октобар 2013 10:43
Alekta, Tisifona i Megajra
gej parada u poraženoj i poniženoj srbiji simbolizuje poraz i poniženje! dakle, istinu i realnost! vaše "junaštvo" nesposobno je čak i protiv gejeva! jer je bilo "sposobno" protiv civila Drugih! takvo "junaštvo" zaslužuje poniženje! i to je tek početak! alale,alala!
Препоруке:
1
18
42 среда, 02 октобар 2013 10:51
djoka
Vlast je "ispravno postupila" gospodine Vukadinovicu i oragnizovala paradu pedera,dan pre zakazanog termina u noci 27, pederi prosetali ulicama bgd-a uz jako obezbedjenje policije,bez problema. To znaci da je sve bilo dogovoreno na drzavnom nivou sa pederima oko parade, jer sta ce toliko obezbedjenje policije dan ranije,ako je pederska kolona bila zakazana za dan kasnije.Izjave vucka i dacitacic su bile samo da ne izadju oni koji su protiv ove bolesti,zvane pederstvo,zbog sigurnosti. Na ovaj nacin crna trojka je EU dokazala da ispunjavaju naloge i po tom pitanju, kao sto i ispunjavanjem naloga razbijaju zemlju,ali pri tom svakodnevno vrse velike pljacke od onoga sto je jos ostalo od bosa BoTa i njegove kamarile,ali i vrse reketiranje pojedinih lopova iz predhodne vlasti po preporuci tzv.mikija rakica,velikog i bliskog "brata" vucka. Ova vlast je odavno sazrela za optuzenicku klupu,a za ovo sto je dosad "odradila" puzeci pred srpskog neprijatelja ,ne gine je dozivotna robija,kad-tad.
Препоруке:
9
0
43 среда, 02 октобар 2013 10:51
Alekta, Tisifona i Megajra
ovaj tekst lažnom argumentacijom prividno objašnjava stvarnost,a zapravo prikriva netoleranciju autora! svi koji veruju u ovakve bajke zaslužuju poniženje i poraz! uostalom, to i imate! alale,alala!
Препоруке:
4
23
44 среда, 02 октобар 2013 12:38
Cuj ti alale,alala....
....ajde goni se u da ne kazem gde jer nece biti objavljen komentar.Ponesi i "meke kruske"da se malo zabavljas a i da ne ostanes gladan.Uporno se ovde javljas da guras prst u oko kao da si jedan od njih takozvanih "diskriminisanih".Kad neko od vas, cije su guzi.e vaznije od gladne i bolesne dece za koje nema para,bude ostao bez posla ili mu bude uskraceno lecenje zbog nastranosti onda cu biti na vasoj strani i imati razumevanja za vase probleme.Trenutno mislim da i treba da imate pederbal nocu dok normalni ljudi spavaju ili spremaju svoju decu u krevet.Vi taj osecaj nikad necete doziveti jer ili ste sami izabrali takav nastrani zivot ili vas je Bozja kazna stigla.Zato i jeste takvi bahati i antiprotivni svemu normalnom
i to iskazujete na drzak i bezobrazan nacin.
Slepo ispunjavate imbecilne zelje nasih neprijatelja da Srbi nestanu sa ovih prostora da bi oni ispunili svoje ciljeve.Zato i jeste njihovi satrapi jer vase veze nemaju potomstvo pa bi Srbi
belom kugom brzo nestali.
Препоруке:
15
1
45 среда, 02 октобар 2013 13:15
Нимбус
Још једном - ми болујемо од синдрома спороходне памети.
"Тајминг" илити правовременост у рекцији, доживљавамо као "глупост", "параноју" или такве неке ствари. Просто је увредљиво реаговати на време.
Пре неколико година написах да су врата наших мука са "прајдом" - који дакако нема благе везе са "поштовањем људских права", већ управо супротно, намера је терор мањине над већином, те тоталном окупацијом која се не може извршити док се не окупира свест жртве - отворена годину дана раније У ГУЧИ!!!
"О лудака!"
Када је у срцу Шумадије амерички војни трубачки оркестар без већих проблема издувао свој програм, Американци су знали да је народни дух добрано начет, и да могу даље да иду. Да смо их тада привели памети, не би се сада немерљиво више малтретирали.
Каква корист што су нетом касније депеше "Викиликса" показале да сам био 100% у праву. Џаба.
Вратите се корак по корак у назад, и видећете да је увек тако. Док не дођете до оних који су побијени. Е, ти су нам најкривљи!
Препоруке:
12
2
46 среда, 02 октобар 2013 18:51
Bob
@Marko Gay:

Upravo tako. Tuci slabijeg od sebe. Ali polako postajete svesni da ovo više nisu 90-e? Ajd da vas vidim u Moskvi ili Pekingu. Sutra ili malo sutra?
Препоруке:
4
1
47 среда, 02 октобар 2013 19:19
M
Dva pitanja.

Ako je Vukadinovic u pravu da je problem sa paradom sto se ona dozivljava kao pitanje zivota i smrti i kao nacionalno ponizenje, te da se u protivljenju paradi ne radi o odijumu prema homoseksualcima, kako je moguce da istrazivanje NSPM-a pokazuje tako bitnu razliku u protivljenju paradi spram protivljenja Hagu, briselskom sporazumu i pristupanju NATO-u? Zasto ima tako mnogo onih koji nemaju problema sa ove tri stavke a imaju problema sa paradom? Neuverljivo je objasnjenje da je mnogo onih koji dozivljavaju Hag, Brisel i NATO kao pitanja manje bitna od parade ili kao manja nacionalna ponizenja. Pre ce biti da zaista postoji nezavisno motivisana netrpeljivost prema homoseksualcima u ovom drustvu.

Drugo, ako je vlast izdajnicka kad ne postuje ustavni poredak Srbije potpisujuci briselski sporazum, kako moze ispravno da postupa kad ne postuje ustavni poredak krseci pravo na mirno okupljanje? Zasto Vukadinovic samo u slucaju parade, ali ne i Kosova, "prihvata realnost"?
Препоруке:
4
2
48 среда, 02 октобар 2013 19:30
Рђосав
@ Дејан уторак, 01 октобар 2013 22:48
Српска LGTB заједница може да буде паметно и продуктивно интегрисана у национално-конзервативни и патриотски блок, то је оно што покушавам да објасним.
Може. У праву си. Ево за почетак: нека све своје кампање и параде раде на ћирилици - и ја би` их пустио да парадирају три дана, строгим центром Београда.

Да није некоме смешна идеја? А писање латиницом је мање зло по српску културу и традицију? Јесте ли сигурни?
Препоруке:
3
3
49 среда, 02 октобар 2013 20:07
Рђосав
@Bob

Бобишка? Long time no see. Заборави` да те питам, бога-ти, који је Боб из српске националне историје био инспирација твоме куму? Боб Рок или Сунђер Боб Коцкалоне?
Препоруке:
2
1
50 среда, 02 октобар 2013 23:11
најмање парада(све остало)
"Јесте да малчице попуштамо око Косова,али смо као што видите,и даље чврсти око параде".
Догодине,проблем Косова неће постојати,бар не за ову владу,а онда неће бити ни оправдања да Николић или неко други,као и овај коментатор,не буду у праву са предвиђањем извесности одржавања"параде бламаже".
Препоруке:
1
0
51 среда, 02 октобар 2013 23:29
Члан хетеросексуалне заједнице
Зашто се за педере користи термин ЛГБТ ЗАЈЕДНИЦА? Термин ЗАЈЕДНИЦА сугерира да једно друштво није хомогено, да је сегментирано и конфликтно.Јер ако постоји хомосексуална заједница онда постоји и хетеросексуална заједница. Ако је неко геј треба једноставно рећи да је та особа хомосексуалац а не да је члан хомосексуалне заједнице. Разлика између те две формулације је огромна са правног али и са сваког другог становишта и са тим се не би требало играти.
Препоруке:
7
0
52 четвртак, 03 октобар 2013 00:42
ivan3012
NASTAVAK-zapadni "dusebriznici"nisu spomenuli ni huligane ni nacionaliste,ni pretnje ni dobru ili losu organizaciju-nista od onoga sto realno ima veze sa samim cinom parade.Pa cak ni to da je parada/u kasnim nocnim satima/prosla bez ikakvih problema..Budimo realni..Grupica od par stotina ljudi sa sarenim zastavama,pristojnog ponasanja ne predstavlja nikome nikakvu smetnju..Umesto bilo kakvog komentara,primedbi ili dobronamernih predloga za eventualnu buducu paradu-odmah je napadnuta DRZAVA SRBIJA.Sama parada je u sustini kao manifestacija-realno beznacajna.Pa zbog cega onda svake godine pretnje,uslovljavanja i sada i neskrivene pretnje i napad na drzavu kao instituciju..Od strane onih koji su nedavno doziveli od strane Rusije potpuni i sramotni poraz..Ili je to moze biti samo plod neke moje umisljene paranoje,sto svakako dozvoljavam..Zapravo,/da zakljucim/,mnogo mi se vise ne dopada- od same parade -cudna orkestriranost oko svega toga.
Препоруке:
3
0
53 четвртак, 03 октобар 2013 00:55
ivan3012
Cini mi se da je Djordje napravio jedan naizgled mali,a u stvari veoma bitan previd..Previd koji se tice Srbije i njene buducnosti.Djordje rece da lgbt aktivisti proglasise trijumf nad "Srbijom proslosti"..Pravi smisao toga je trijumf NAD SRBIJOM I SRPSKIM NARODOM.Mislim na drzavu Srbiju..Jer setite se proslogodisnje naizgled besmislene i sulude parole.Parole "Smrt drzavi"..Nije to ni malo slucajno,a jos manje"spontano".Ne znam sta je pravi cilj ovih svakogodisnjih provokacija koje sa autohtonom lgbt populacijom imaju veoma malo veze,ili uopste nemaju,/lgbt populacija je samo paravan-ili korisni idioti,dok je pravi cilj nesto mnogo vece i po Srbiju neuporedivo gore i opasnije/. Imam osecaj da se neka duboko antidrzavna i antinarodna nit provlaci kroz sva ova dogadjanja i da se to moze naslutiti,a ponekad i videti.Indikativna je cinjenica da je sama parada kao i sve manifestacije pre nje-prosla gotovo neprimeceno.Kao da parada sama po sebi i nije mnogo vazna.I jos nesto...
Препоруке:
3
1
54 четвртак, 03 октобар 2013 11:43
samist
modam u tri dijela ovo...1
Ova tema se rapslamsala I dosta interesantnih misljenja. No ipak ostajem pri misljenju da konacni zakljucak DJ.V djelimicno masi poentu. Cinjenica je da LGTB su jedni od korisnih idiota kao sto je I cinjenica da bez stvaranje tenzija nece dobiti kintu. Takodjer se ne slazem da u BG ima vise “prirodnog” I stvarnog otpora paradi nego li u Splitu ili Podgorici. Kakav god BG bio, sa svim svojim vrlinama o manam on je sofissticiraniji, kozmopolitskiiji I tolerantniji grad nego Zagreb, a o Splitu I Podgorici da I ne pricamo. Takodjer mislim da bi politicarima Srbije bilo zgodno da su pacifikovale I eliminisale jedne od od ovih parazitiskih korisnih idiota sto sa LGTB ne samo da su u BG mogli uciniti sada nego su mogli I ranijje.Mislim da prije nisu zato jer jnasi politicari nisu uopste principije4ni pa sve koriste kao instrument trgovine sa Briselom, tako su I ovo prije drzali kao adut u trgovini.
Препоруке:
3
2
55 четвртак, 03 октобар 2013 11:44
samist
Sada mislim da se zaista boje da I najmanji incidenti mogu prerasti u jedan mnogo siri opsti bunt koji nema veze sa seksualnom orjentiranoscu pojedinaca. Dakel opvo meni u oba smjera izgleda kao totalno orketrirano. I zahtjevi za paradu I bunt protiv. Svidja mi se ova opaska koju jedan komentator je gore primjetio: “Зашто се за педере користи термин ЛГБТ ЗАЈЕДНИЦА? Термин ЗАЈЕДНИЦА сугерира да једно друштво није хомогено, да је сегментирано и конфликтно.Јер ако постоји хомосексуална заједница онда постоји и хетеросексуална заједница”.
Препоруке:
5
0
56 четвртак, 03 октобар 2013 11:45
samist
3
Ove LGBT treba trivijalizirati stvaranjem razbnoraznih heteroseksualnih udrusenja. Naprimjer Heteroseksualno udruzenje sadamazohizma. Heteroseksualno udruzenje misionarske poze…Po meni homoseksualci treba da imaju sva prava ukljucujuci pravo na zajednice koje bi zakonski bile ekvivalentt braku (ovo zbog poreza I ravnopravnog tretmana sa standardnim brakovima) ali ovo je individualno pravo I individualne slobode. Ovo ne bi trebalo stvarati u interesnu grupu, grupe ljudi koji su definisani seksualnom orjentacijom. Ili u protivnom I HU S-M, ili HU MP (ovo je cak zgodno hump) ce imati svoje zahtjeve I pritiske.
Препоруке:
3
3
57 четвртак, 03 октобар 2013 13:31
брм
власт је тај дан имала много обиљније проблеме од шетњи Дверјана, лапрдања Образа код Миломира Марића и Прајда - 15 000 врхунски организованих радника, као у "најбољим данима" уличних протеста, на улицама . и то на пробним демонстрацијама опомене, без икакве подршке у медијима и медијске припреме.. . и због тога (потпуног прекида социјалног дијалога у вези новог скандалозног закона о раду) је добила пацке од ЕУ...
наравно о томе на ТВ ни ,кадра осим лажи, ко у доба Слобе..
још једном се показало да су и поседуодесничарске организације и "аналитичари" и "прајдисти" само циркусанери тајних служби власти..
Препоруке:
1
3
58 четвртак, 03 октобар 2013 13:36
брм
"Ajd da vas vidim u Moskvi ili Pekingu. Sutra ili malo sutra?"
оближњи Беиџинг и МОсква и удаљени Бондстил
Препоруке:
1
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер