Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nasilje i izdaja

Komentari (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 17 septembar 2013 23:11
Ivan Aleksić
Sve odavno viđeno i previđeno... Ipak, svaka čast na tekstu profesore. Sve u svemu, nije to sve toliko loše, oni ljudi koji se do sad nisu prodali su sasvim sigurno nešto najbolje što Srbija ima, i mi svi znamo između sebe koji su ti. Jednog dana, a nadam se da će taj dan biti uskoro, znaćemo odlično ko je bio na kojoj strani.

@E-Luković

Evo ti ga Antonić, lička li ti... divizija.
Preporuke:
288
3
2 utorak, 17 septembar 2013 23:24
old fashion Srbin
Ni ja ne znam kako će skončati vučić i dačić ali znam kako izdajnici zaslužuju da skončaju. Pre neki dan imali smo na stranicama ovog sajta podsećanje na sudbinu Vidkuna Kvislinga.
Preporuke:
311
1
3 utorak, 17 septembar 2013 23:30
Goran Jevtović
I dok jedan deo našeg Miladina arogantno demonstrira kako potpuno kontroliše sistem ..., drugi mu se deo boji šta će biti s njim kada jednom „završi posao“ – ili kad prosto izgubi zaštitu Imperije.

Kao prekaljenom, dvodecenijskom školovanom Agentu od uticaja, koji je pripreman za tzv. ofanzivno vođenje kada na red stigne taj deo imperijalnog plana, blagovremeno mu je od strane mentora predočeno kako se postupa sa onima koji ne izvršavaju subverzivne zadatke i krenu sa okretanjem leđa, te mu je otuda sve kristalno jasno.

Onima koji se profesionalno bave ovom problematikom, poznato je da se u centrima za obuku i na drugim lokacijama, "pitomcima", poput (tada) mlađanog Miladina, recimo, pokazuju fotografije, video zapisi i razni drugi dokazi o tome kako su prošle neposlušne "kolege".
To je razlog (i samo to) zbog čega je ovako rigorozan, bezskrupulozan, uporan...

Profesore, tekst koji se napisali je pravo čudo, ili, "nauka na delu".
Čestitke!
Preporuke:
304
7
4 utorak, 17 septembar 2013 23:41
tvajlajt zoun baj štros kan-kan
Američko-Nemačka koprodukcija serijala "Zone sumraka" je dobila svog novog glumca-statistu u liku prvog vic-premijera, i dok se hipnotiziranim Srbima pred očima vrte nekakvi spiralni krugovi dotle S-N-S mašinerija mahnito obrće svoje spin-generatore nedajući predaha u akciji opšte-društvene promene svesti do padanja u nesvest! Kome je on dobar ni krugovi mu neće teško pasti!
Preporuke:
160
1
5 utorak, 17 septembar 2013 23:44
Nenad
Tekst je izuzetno superioran. Nema premca. Upravo za one sto su se "raspitivali" o Antonicu. Srbija se rastace, ima li sanse za preokret ( a da u tome ne ucestvuju Angloamerikanci) ?
Preporuke:
206
0
6 utorak, 17 septembar 2013 23:46
Drinko Končarević
U zemlji Srbiji, izgleda da ima više izdajica nego Srba.
Preporuke:
215
5
7 utorak, 17 septembar 2013 23:48
prag
"Za razliku od drugih,ja bar ne krijem da je krivica do mene(osmeh).
Priznajem da sam ja kriv što još nisam odlučio,ko će biti šef bia-e."
Prethodnik je takođe bio proiozvod matketinga,do određene tačke kada je počeo da razmišlja o govorima koje je trebalo da pročita,a po svemu sudeći,potonje je sam izgovarao,čak vrlo dobro.
Još ne znamo,po profesoru,da li je kod aktuelnog,formalno prvog do prvog,dostignut prag,posle koga sledi autoritativno donošenje odluka u skladu sa jedinim kriterijumom"odlučio sam",
nakon čega više ništa nije isto.
Preporuke:
121
1
8 utorak, 17 septembar 2013 23:52
PYC
Vrlo argumentovan odgovor i proročanska analiza.
Iz tvojih usta u Božje uši. Čestitam.
Preporuke:
163
1
9 sreda, 18 septembar 2013 00:13
Ne klepeći nanulama
Jeste zaista pisali, lično sam smatrao odnosno nisam mogao verovati da takvi likovi mogu godinama da egzistiraju uz g-dina Šešelja.Ne bih čoveku na muku da dajem packe, ali ne može moj um shvatiti da je g-din Šešelj mogao držati kraj sebe toliko deponovanog ... ukoliko ga narod ne skloni ,scenario propasti će se ostvariti a to je zaista živo blato.
Preporuke:
131
0
10 sreda, 18 septembar 2013 00:17
vlks
Ovi će sve završiti sa Kosovom i po mom mišljenju na kraju nam sledi promena Ustava kada Kosovo dobije stolicu u UN. Jedini koji mogu da im poremete planove trenutno su Srbi sa Kosmeta. Priče oko toga da je DSS kupljen potkrepite činjenicama. Jel pravio tri protesta(namerno se provlači 2) protiv Briselskog sporazuma koja su se završila katastrofama u kojima nije bilo nikog osim Srba sa Kosmeta, idealista i članova DSS-a? Ta tri protesta su pokazatelj stanja srpskog naroda, pa i članstva DSS-a i ostalih organizacija i stranaka. Svi znaju šta nam rade, ali će i dalje da vide u Nikoliću četničkog vojvodu kao što su u Slobi 90-ih videli patriotu. Nije nama niko kriv Antoniću do nas samih. Sve što ste pobrojali su videli i njihovi glasači. Mogli su glasači SNS-a da daju podršku SRS-u, DSS-u ili Dverima. To se nije desilo. Prošle godine nije bilo velike prevare. Sve su oni ovo govorili onome koje hteo da ih čuje. Sad ćemo da kusamo ono što su nam bivši radikali zamesili.
Preporuke:
121
41
11 sreda, 18 septembar 2013 00:33
Biljana Nikolić
Porazna je činjenica da ostareli narod Srbije još uvek nije izlečen od bolesti zvane - poslušno jednoumlje.
Preporuke:
195
3
12 sreda, 18 septembar 2013 00:40
svesno u nesvesno
Miladin će svakako ostati upamćen u sledeća tri generacije Srbalja kao neko ko je krenuo sa promenjenom svešću a skončao sa izmenjenim stanjem svesti!
Preporuke:
131
0
13 sreda, 18 septembar 2013 00:45
trgovac
"a DSS je prosto pacifikovan (čitaj: kupljen) pukim nagoveštajem koalicije sa SNS"

a poznati trgovac Koshtunica je opet uhvacen u kradji
:-)
Preporuke:
65
95
14 sreda, 18 septembar 2013 01:37
Pukovnikov učenik
Ovaj presek ranijih tekstova jasno pokazuje da je prof. Antonić uvek bio u pravu. Nadajmo se da je i sada.

Nada još uvek plamti.
Preporuke:
102
6
15 sreda, 18 septembar 2013 01:58
Marko Gay
I dok jedan deo arogantno demonstrira kako potpuno kontroliše sistem, drugi mu se deo boji šta će biti s njim.


Ovo je problem i u svetskim razmerama: ko ostavi utisak da sve kontrolise, na kraju ce biti okrivljen za sve, a onda jao njemu.

Eto zato moramo imati veci vojni budzet i vise oruzja nego sav ostatak sveta zajedno.

Ako neko vidi kakav drugi spas za nas osim batine, samo javite.
Preporuke:
19
64
16 sreda, 18 septembar 2013 01:59
Turas
Upravo je stvar krenula naopako kako ukazuje Antonijević. Samo što ne naziremo nadolazeću tačku pucanja sistema. Po meni dobar deo odgovornosti je u nedostatku ne samo parlametarizma već i jako "oslabljene" opozicije koja nije ,ruku na srce ,i ako u mogućnosti ništa pokušala da zaustavi širenje SNSovske diktature. Neznam zašto se Antonić na ovo samo neznatno osvrće,kada je po meni to jedan bitan faktor brzine ne samo privrednog već i društvenog propadanja Srbije.
Preporuke:
68
0
17 sreda, 18 septembar 2013 02:05
Srbin Obični
Standardno dobar članak gdina Antonića. Nažalost kao i većina naših komentara ima i svoju "Ahilovu petu":

Čak i najoštriji kritičari prethodnog režima danas sa čuđenjem primećuju da „Vučić Zapadu odrađuje sve što Tadić nije hteo“. Da li neko u Vladi misli da svi ti uvredljivi i ponižavajući potezi mogu biti duže povlačeni, a da se još više ne pojačaju ionako već dovoljno nagomilani ogorčenost i frustriranost Srba?


Ti srbi - a ja vjerujem da gdin Antonić misli na tzv. Srbe iz Srbije - odavno su legli na rudu tako da i sami predstavljaju, odnosno čine, najveći dio tog metastaziranog raspada morala.

Izdaja je pošast koja se širi na ceo organizam, razarajući strukture i nadomeštavajući funkcionalne sklopove zloćudnim vezama. Ona počiva na nasilju prema osnovnim normama zajednice (Ustavu i zakonima), a to nasilje ne može biti „kontrolabilno“ i „lokalizovano“.


Ne bih želio nikoga da razočaran ali ja nikakvu "bunu naroda" u Srbiji ne vidim.
Preporuke:
100
3
18 sreda, 18 septembar 2013 02:55
Katarina
U pravu ste, svi nas varaju u službi ,,gazdinih" interesa. Stanje je slično onome pod Turcima. Tada smo se oslobodili zahvaljujući: 1)jedinstvu i odlučnosti čitavog naroda, 2)međunarodnim prilikama koje su nam išle naruku. Sada nemamo ni jedno, ni drugo. Prvo je isključivo na nama, a na ovo drugo moramo da čekamo...
Preporuke:
71
2
19 sreda, 18 septembar 2013 03:00
Veritas Triumphus
Fenomenalno receno...nas buda ispod drveta polako postaje da bude nervozan, ostao mu je samo kiseli smesak, ali ruke mu vise nisu zalepljene...e da, ne gleda vise u daljinu...mora da infuzija deluje malo drugacije. :)
Preporuke:
67
0
20 sreda, 18 septembar 2013 03:01
Cmok Toronto
Pa do okršaja mora dođi. LUKoVic već priziva.Ako Rusi odbrane Siriju stižu punom snagom na Balkan.
Ako je za utehu...Drago mi je da sada znate kako je biti pod nevidnjivom okupacijom.
Gužva i tuča ispred H&M ,za par krpica ,(e Trst je bio svetinja)je dobra slika stalja u nas.To što Turci nisu za 550 godina.. mi sami uradismo samo za šaku $ i za 20 godina.
Ako je za utehu...Antonić je u pravu.
Preporuke:
89
2
21 sreda, 18 septembar 2013 04:13
Bojan Đukanović
Izvanredna analiza! Bez greške, bez suvišne reči, u srce problema. Dodao bih samo: ne znam da je u Srbiji bilo jadnijeg i smešnijeg "vođe". Sloba s kraja 80-tih u odnosu na ovu žalost izgleda privlačan kao Kenedi, a rečit kao Čerčil. Ispod dna uvek ima još neko dno, ali Bože dragi, ko li je dno za ovog? Ima li i takvog? Pitam, a znam da ima. Uvek ima.
Preporuke:
104
0
22 sreda, 18 septembar 2013 04:43
bog dano vic
profesore da li vi uvek morate da kazete to sto vidite pa brozov osnovi princi je bio das levi a skrenes desno to i ovi sada pokusavaju
Preporuke:
7
58
23 sreda, 18 septembar 2013 05:46
silovanje Istine
Zasto se nebi Kazlo ,da smo urusili 168 NATO aviona za pocetak.Okidac.Izgleda da je to i Objektivnim zabranjeno stampati.Netko mora poceti,pukovnici-pokojinici,mozda nema tko da im pise...?Sve to pocne sa malo lazi,malim zlom i ...,zbrajanje Velike lazi i Veliko Zlo. I sta sad/...moj predlog ANALIZIRATI sve do subatoma.ej da mi je ..da teljubim ko ranije
Preporuke:
2
76
24 sreda, 18 septembar 2013 06:17
Brane2
Puno teorija, malo utemeljenja.

Eto, uzmimo za primer pretpostavku o pritisku zapada na Vućića/Nikolića.

Prema njoj, zapad koristi Aikido metode pritiska i poluge da skrene SNS tamo, gde on očigledno inače ne bi išao. Pri tom je poluga Vučić.

Da bi to bilo moguće, potreban je tako veliki deformitet ličnosti da bi njegovo javno raskrivanje prešlo svaku opasnost, koja bi mogla da vreba ako se pritisku ukloni.

Imate li neku takvu mogućnost na umu ? Čime bi mogli toliko da ga ucenjuju ? Njegovom ulogom u prošlosti "na drugoj strani" ? Ne verujem.

Pretpostavimo da je eto recimo transseksualac i krosdreser i da na svakih par nedelja šeta stanicom odeven u ženu, sa visokim petama, dubokim dekolteom i lažnim sisama.

Ne vidim da bi čak i material te vrste usred Klingonskog imperija prevagnuo u njegovoj odluci da se upusti u rizike te vrste sa Kosovom itd.

A još manje da u tom učestvuju Nikolić, Dačić, Vulin itd itd.

Eto, već tu je problem, da o ostalom i ne govorimo.
Preporuke:
7
107
25 sreda, 18 septembar 2013 07:10
Sinisa Bogdanovic
"Profesorski" napisano i objasnjeno! Svaka cast!
Preporuke:
69
3
26 sreda, 18 septembar 2013 08:23
Tatijana
Ovaj tekst gospodina Antonića je jedna stranica naše istorije (za nota bene). Treba zaboraviti na formalnu opoziciju i tražiti je u svim skrajnutim medijima i sferama društva, i naravno, prepoznati je zato među svetom bez ikakvih dodirnih tačaka sa političko-ekonomskim i kulturnim sistemom. Imamo posla sa prekomponovanjem čovečanstva i stvaranjem uslova za jednu svetsku vladu gde nema mesta za samostalne i nezavisne države i narode. Iz tog razloga je naša zemlja 1999-e godine bila razlupana, a slika bivšeg predsednika uvedena u stalnu postavku muzeja u Ninbergu, jer, njega su kreatori NWO prepoznali kao balkanski egzemplar državnika socijalno-nacionalnog opredeljenja, bez obzira što je to bio njegov iznuđen odgovor njima, u krajnjem slučaju. (Nerve smo pogubili u taktici kreni-stani.) Upadljivo ćutanje naših političkih zvaničnika o ovome se sasvim lepo uklapa u naslov teksta profesora Antonića - prihvatili su nasilje nad njima pretvorivši ga u navodnu saradnju, i izdali svoj narod i državu.
Preporuke:
94
0
27 sreda, 18 septembar 2013 08:33
Milos Stankovic
@vlks

Pravo u metu!
Preporuke:
5
35
28 sreda, 18 septembar 2013 08:46
siniša
Postoji rešenje za ovu situaciju i sada ću ga navesti.

Pred utakmicu Srbija-Hrvatska jedan gospodin, mislim da se preziva Petrović, direktor stadiona Zvezde, je ukazivao na bezbedonosne rizike utakmice. Održan je sastanak, prenosila televizija na kome je pored Miladina učestvovao i Vanja Udovičić i ostali i Miladin se obratio " Rođo, ne brini, dobićeš helikoptere, dobićeš konjicu". I to sve sa osmehom. Da se zna šta on ima, čime raspolaže, i koja je to njegova sila. Helikopteri i konjica.

To što je sila to je i rešenje.

Potrebno je da se konji pobune i da neće da gaze što im Miladin kaže.

A i Vanja je dao divnu izjavu. Miladin je nešto o porazu vaterpolita protiv Crne Gore. A onda je Vanja odgovorio " Svi znaju šta je to pobeda i poraz". Da prevedem za one koji se ne bave sportom. To znači, nisi igrao utakmicu, pogotovo tog nivoa i ne znaš ni šta je poraz ni šta je pobeda. Ako hoćeš da pričaš uđi u bazen pa zaplivaj i zaroni. Da vidimo kako Miladin roni.
Preporuke:
73
0
29 sreda, 18 septembar 2013 09:46
Suvorov
Zašto našeg vrlog "državnika" nazivati Miladinom, a ne Marinkom (Marinkovićem). Janko Veselinović bi se naljutio!
Preporuke:
55
2
30 sreda, 18 septembar 2013 10:06
Vladimir NS
Tekst potpisujem!
Moje poštovanje g-ne Antoniću.
Samo bih dodao nešto u vezi dve stvari iz vašeg teksta. Praksu suspenzija Ustava i voluntarističkog izigravanja zakona uvela je Petooktobarska Al Kaida. Kad god se kršio Ustav ili Zakon govorili su: „Nije legalno, ali je legitimno“.
E sad, što sam napisao Al Kaida zato što to i jeste. Znamo da je Imperija osnovala Al Kaidu i da je pod njenom kontrolom. Uglavnom sve stranke u Srbiji ponašaju se kao „nezavisne ćelije“. Nije bitno koja je na vlasti a koja u opoziciji. Cilj im je isti. I one ga spovode nezavisno od drugih „ćelija“. Cilj je dovesti državu i njene građane u kolonijalni i podanički položaj. Upravljanje bilo čim, dal’ institucijama, dal’ preduzećima i na kraju državom uopšte ima za cilj uništenje iste. Devastiranje svega što se dotaknu uz širenje straha, bede, nasilja i opšte nesigurnosti.
Preporuke:
94
1
31 sreda, 18 septembar 2013 10:27
SomborSrbija
Bravo Gospodine Antoniću, svaka čast na analizi (koja je na našu žalost potpuno tačna)
Preporuke:
74
0
32 sreda, 18 septembar 2013 10:29
SAMO VAS GLEDAM (ČITAM) IZ BJRM
Ovako:

AUTOR povodom "10 godina od 5-og oktobra" - ali UGLAVNOM IZJAVI da je GORD na SVOJU ulogu U STVARANjU ATMOSFERE i druge svoje ZASLUGE za njegovu izvedbu (i valjda NIŠTA TU NE BI MENjAO);

"OTAC NACIJE" izjavi da JESU posledice delovanja KPJ (SKJ) POGUBNE za SRBSKI narod, ali DA BI ON LIČNO (i kad bi dobio šansu da SVE TO PONOVO PROŽIVI) SVE ISTO URADIO;

KOČA POPOVIĆ (1988 u intervjuu "Razgovori sa Kočom") NE NALAZI DA JE BILO ŠTA pogrešno, a ne daj Bože NA ŠTETU SRBA nešto uradio (makar da se ne sećam da MU JE takvo EKSPLICITNO pitanje postavljeno)...

A SRBI (i SRBIJA) u buli DO NOSA!

A ONI SVI "INTELIGENCIJA", more SAVEST...

Ili SAMO NEVIĐENI EGOISTI? A ODGOVORNOST!

DOSADNO PONOVO predložih da Srbi iz Srbije utvrde KADA JE, KAKO I OD KOGA "oslobođeno" Valjevo, 16-18.09.1944.

I KO (ime i prezime) počini TE (i OSTALE) POKOLjE U SRBIJI 1944-45!

'Rvati juče PODIGLI OPTUŽNICU, eej PROTIV J. BOLjKOVCA (za ubistvo "ujki"), OVDE MUK.

Pozdrav iz BJRM
Preporuke:
49
3
33 sreda, 18 septembar 2013 10:57
drgogigo
Odličan tekst. BRAVO !!!
Preporuke:
44
1
34 sreda, 18 septembar 2013 10:59
Srbin iz Peci
Ma koliko se slagao sa profesorom, pitam se sta je alternativa? Istina, PPV, kako ga duhovito zovu, je izdao Kosovo i Metohiju. Bolje reci prodao, za cenu ne znamo kolika je. Medjutim, ovakvi kakvi smo sada, da nam se svi uklone sa puta, i NATO i kosovska vojska, i prosto nam vrate Kosovo i Metohiju, ovakvo kakvo je sada, sta bismo mi sa tim? Sta da radimo sa jos milion nekvalifikovanih, a mozda i nepismenih ljudi?

Svaki Srbin je pomalo podeljena licnost, cak smo podeljeni po nekoliko aspekata. Niti smo Istok niti smo Zapad. Ne znamo ni gde idemo, a ponekad ne znamo ni gde smo trenutno. Hocemo Kosovo, vezani smo za njega neraskidivo, a pokazali smo se nesposobnim da ga za 100 godina integrisemo. Hteli smo Makedoniju, Makedonce smo smatrali Srbima (kao i Bugari uostalom), za 100 godina ih nismo integrisali. Uspeli smo, uz pomoc nasih prijatelja, da nepovratno otudjimo od sebe Srbe muslimane. Lista raskoraka izmedju zelja i mogucnosti je ogromna.
Preporuke:
38
67
35 sreda, 18 septembar 2013 12:00
Bojan, Priština
Sistem je razvaljen i to neminovno vodi u nasilje, kad će do nasilja doći to će kao i sve ostalo odlučiti oni koji kontrolišu sve u Srbiji a to su zapadnjaci.

Nasilje će kao muku osetiti opet obični građani dok će ovi nesrećni političari koji su nas u ovaj haos uveli biti na nekom bezbrižnom i zaštićenom mestu.

Koliko je kriva vlast toliko je krivlja patriotska opozicija, DSS je bruka, dok su bili na vlasti iako su radili uglavnom časno i pošteno dozvolili su da ih mediji pokažu kao nesposobne i neobaveštene "narodnjake" kako im se zvala koalicija, u trenutku kada imaju razloga da grme i ne skidaju se sa TV i pridobiju narod oni ćute ne smeju jednu reč da kažu protiv glavnih aktera što me navodi na konačni sud da je Koštunica bio najveća nesreća kad nam je preko svojih leđa skinuo Miloševića i doveo ovu bedu na vrat od koje se nikada nećemo moći oporaviti
Preporuke:
69
6
36 sreda, 18 septembar 2013 12:03
Bojan
U istoriji smo imali prilike da vidimo da Srbi posjeduju kapacitet da se kao narod izvuku iz vrlo nezgodnih pozicija i tako reći uzdignu iz pepela.
Sada vidimo da imaju i vrlo visok kapacitet trpljenja i tolerancije.. svega.
Ono što će se u narednom periodu odvijati nema puno opcija.
Prva opcija je da Srbi nastave da budu pasivni i sačekaju da ih dokrajče.
Druga opcija je da se trznu i bore za svoje mjesto u budućnosti.

Za sada, opcija jedan je na sceni.
Preporuke:
58
0
37 sreda, 18 septembar 2013 12:05
VH
Srećom, ta tačka još nije distignuta. Ali, ne bih se smeo zakleti da se već u narednom periodu ta tačka neće početi nazirati.
Zasto srecom ako iz vaseg clanka proizilazi da je to resenje za sadasnju situaciju?
Preporuke:
8
9
38 sreda, 18 septembar 2013 12:10
Bojan, Priština
... SRS pak, bez obzira na to što su u osnovi dobri Srbi, i što imaju prave i časne ciljeve uvek su mislli da se do tih ciljeva može stići nekim fantazijskim idejama i najprimitivnijim oblicima komunikacije meću ljudima.

Dveri pak, imaju par odličnih ljudi ali tek što su dobili malo vlasti u Vojvodini već su se raspali i izdelili, što opet ne daje neku nadu.

Na Severu Kosova se je izvajao kvalitetan sloj ljudi koji vodi Srbe, to su ljudi od autoriteta u svojoj sredini koji znaju i umeju.

Dok ostatak Srbije ne snađe muka kao Kosovo, takav sloj kvalitetnih ljudi neće stati na njeno čelo i u njeno vođstvo.

Bog nam je dao i previše šansi da se u miru prizovemo razumi, ali mi smo birali DS, SNS itd e sada će koliko vidim da dopusti nevolju na nas pa ćemo se u patnji urazumiti.
Preporuke:
52
5
39 sreda, 18 septembar 2013 12:17
Perun
Najveca satisfakcija tkzv.druge Srbije,odnosno simpatizera autenticne progresivne i proevropske politike izvornog DS-a i Djindjica i svih naprednih snaga ove zemlje,najbolje sprovode upravo njegovi nekadasnji ideoloski i svaki drugi protivnici Vucic,Dacic i Nikolic.To je istovremeno najveca ironija i najveca nocna mora autora teksta i ostalih "novih (citaj:retrogradnih) srpskih mislioca".
Preostale su im samo da se uhvate prevazidjenih politickih "velicina" tipa DSS,Dveri i ostalih minornih stranaka i pokreta.
Preporuke:
4
76
40 sreda, 18 septembar 2013 12:26
Blagoje
Malo je ljudi u Srbiji koji racionalno koriste internet a samim tim čitaju ovakve tekstove. Lakše im je biti pasivni konzumenti i žrtve informacionog terora televizija, a kad dođu izbori, onako zbunjeni, stajavši između očajne realnosti i bajki koje slušaju, uglavnom se odlučuju na apstinenciju, odnosno zabijanje glave u pesak, umesto aktivnog otpora i glasanja za partije koje su otvoreno za prekid evroatlantskih (dez)integracija Srbije.
Preporuke:
50
0
41 sreda, 18 septembar 2013 12:31
Goran Stanković
Intelektualno nadmoćan tekst u moru analiza tipa farma.
O besmislu izbora u Srbiji veće sam komentarisao ( pre svega nemoć birača da opozove svoj glas onome koji provodi SUPROTNU politiku od predizborno deklamovane ).
Jedini KOJI imaju pravo i obavezu, a da ne budu zalutali pojedinci protiv države i naroda ( bla, bla, ... ), da POZOVU, ORGANIZUJU i ODRŽE građansku neposlušnost, mirne i nenasilne demonstracije, otpor nenarodskom režimu jesu članovi parlamenta. Njih 250 ( imenom, prezimenom, članstvom u strankam ), jer oni su, recimo prema pravilima igre, takođe dobili glas naroda. Moje pitanje svih pitanja, zašto oni ćute? Ili veruju, da dok uživaju u privilegijama, neko drugi treba to da uradi u ime njih. Suviše je nerealno očekivati to od pojedinca mimo političkog establišmenta, makar da je i redovni posetilac ovog sajta.
Preporuke:
30
2
42 sreda, 18 septembar 2013 12:42
Stanić Milan
Šlagvort(kao izvrstan analitički tekst) koga je predočio Prof. Antonić zaslužuje našu pažnju i potrebu za jednim širim sučeljavanjem mišljenja.Na našu žalost,eks JU,a zatim Srbija, je eklatantan primjer razloga i dometa spec.rata koje je NATO alijansa uzela po završenim analizama kao primer, kako dalje pr upravljati sa krizama.Kako je eks JU tako i Srbija tonula sve više u institucionalnu krizu80-tih,tako su se po meri uvodile sankcije,izazivali ratovi,podstican klerošovinizam i separatizam,da bi po fragmentaciji zemlje centralno mesto zauzela Srbija u fokusu NATO alijanse upravo radi svog geostrateškog položaja,nacionalne slojevitosti,iscrpljene ratovima i sankcijama,nametnute ustavne kompozicije zemlje Ustavom iz 1974.gde je kao prvi zadatak sa retrogradnim političkim snagama 2000-te izvršen klasični državni udar,kome je prethodila oružana agresija NATO radi"omekšavanja"žrtve.Lakši deo posla odrađuje se sada sa ljudima koji su eksponirani od inostranih gazdi sa preciznim zadacima(nastavak)
Preporuke:
37
3
43 sreda, 18 septembar 2013 12:45
fristajlo
Ništa ne ukazuje da je Antonić u pravu, u svojim predviđanjima.
Nište ne ukazuje ni da- greši.
Tako to biva kada se političke odluke donose negde drugde, skrivene od naroda na koji se odnose; u zamračenim hodnicima, komandama izdatim u pola glasa, preko autsajdera koji bi to bili doživotno, da im neko nije dao da budu ono što nikad ne bi sami dosegli.
Tako je nastala kompletna "srpska opozicija", koja je danas "vlast".
Tako se u ovoj zemlji postane i "PPV", i premijer, i predsednik, već neko vreme. A nije ih teško nagovoriti; samo im se kaže da tako mogu "uticati" na zbivanja, i spasti, šta se spasti može.
Sujeta osujećenih je idealno oruđe za manipulaciju. Bihejvioralna psihologija je poodavno razvila tehnike kojima se od takvih dobije željena reakcija, i mislim da se upravo o tome i radi.
Da li će se Antonićea predviđanja ostvariti?
Ja mislim da hoće; ne baš na način na koji je predvideo, i sa malo drugačijim ishodom, ali- biće svašta.
A doći će iznenada.
Preporuke:
31
7
44 sreda, 18 septembar 2013 12:54
Stanić Milan 2
Rezultat.Izgubljeno 12% državne teritorije,odnosno bukvalno predato šiptarskim teroristima zajedno sa srpskim narodom.Vezujući se za EU ide se ka daljnjoj razgradnji zemlje.Danas u Srbiju dolazi famozni Kacin sa zahtevom da se "definiše" autonomija Vojvodine što nije slučajno i što se nalazi na "mapi puta" daljnje razgradnje Srbije i njeno svođenje na teritorij od 1912. kako je 90-tih tražio DŽems Bejker.Okrećući leđa Rusiji,političkom podrškom "trojcu" građani Srbije nisu ni svesni da se ide ka političkom samoubistvu nacije,što govori o mnogo čemu.U potpunom ideološkom haosu,beznađu,ne snalaženju snažnih društvenih poluga kao što bi trebala biti SPC koja lavira između "trojca",svojih interesa(pojedinačnih) i naroda,Srbija upada u tešku institucionalnu krizu čiju eroziju neće biti moguće zaustaviti.Tragedija je tim veća što se na političkom nebu ne vidi ni jedna profilirana politička snaga koja bi bila kontrabalans političkom korovu koji je premrežio Srbiju.
Preporuke:
42
4
45 sreda, 18 septembar 2013 13:07
Perun@Cmok Toronto
Antonic je u pravu,a vi svi odoste u omrazene zemlje zapada i NATO pakta,a ne u voljenu Rusiju.
Zato nemojte vise nama ovde da solite pamet sa vase bezbedne i udobne udaljenosti.
Preporuke:
10
59
46 sreda, 18 septembar 2013 13:21
Marko
Antonic je u pravu, ali on ne shvata d aje ovo stanje izdaje ono sto narod istinski zeli. Srbi iz Srbije danas mrze Srbe sa Kosova jer ovi navodno "imaju dve plate" itd. SNS je izraz danasnjih zelja vecine populacije koj amasta o EU kao o raju u kome "ce nas Svabe izdrzavati"
Preporuke:
57
9
47 sreda, 18 septembar 2013 13:37
Slavomir Srpski
Tamo gde vlast krsi zakone i Ustav neminovno kad-tad dolazi do nasilja. Izgleda da je bolsevizam duboko ukoren jos u Srba, pa nemaju sluha za pravo i za krsenje zakona. Od pravne drzave ovde nema ni mrvice, a ovi bi da nas uguraju u jevropske vrednosti silom i krsenjem zakona. Tretiraju narod kao stoku, a narod to ne uvidja (mislim na vecinu). Ponovo je Antonic jasno ukazao na slabosti naseg drustva, gde caruje nepotizam, vozdovi i politicke kukavice i jajare. A narod nem, pust, bez snage da se samoorganizuje. Kad dodje do nasilja, ono ce biti vekiko bas zbog ovakve neuravnotezenosti i politicke nezrelosti gradjana.
Preporuke:
41
2
48 sreda, 18 septembar 2013 14:00
mr Branislav O. Popović
Tačno DSS je pacifikovan i kupljen. Učestvovanje u lokalnim vlastima sa SNS-om pod parolom "samo da odu žuti" se iscrpla onog momenta kada su otišli žuti, a SNS se i definitivno profilisao kao stranka Atlanterne (možda bolji izraz od Vašingterne).
Ima onih u DSS-u koji će pravdati dalju kolaboraciju pod plaštom jačanja stranačke infrastrukture, ali u pitanju je ništa drugo nego prodaja. Isto je i sa Trećom Srbijom u NS. Možete vući koliko god hoćete "nacionalno odgovornih" poteza na lokalu, ali u konačnom zbiru vi ugrađujete ciglu u zid izdajničke vlasti. Ni od kakvog značaja nisu ni vajkanja da su lokalne sredine specifične i da to ne bi trebalo vezivati sa Republikom.
Međutim, ubeđen sam da kada bi centrala DSS-a i dala instrukciju svojim odborima da napuste lokalne vlasti sa SNS-om da bi većina odbora odbegla. Čak nije ni od značaja rušenje Pajtića u APV jer ako nema razlike između DS i SNS, onda će im Pokrajinska politika biti ista.
Prosto.
Preporuke:
53
4
49 sreda, 18 septembar 2013 14:33
Aga-ton
Dao sam glas ovim izdajnicima.Ne,sto su bili moj izbor,nego nisam imao izbora. Onamo odvratni i prepotentni Tadic sa 1000 lazi,okruzen ministrima koji nijedaN NIJE IMUN OD LOPOVLUKA.
Opet,ona velika usta koja kritikovase svaku epravdu,sutanovcu,dinkicu,malome Svrcu od 12 miliona...pokazivahu zatvor i zatvorske kosulje....Pomislih,i da slazu pola,dosta ce biti da opravddaju moj glas. Kad vidi sad,ne samo da ne jure lopove iz DS,vec vracaju one protiv kojih su bile optuznice i dokazi....Naravno,zna se zbog cega to postenjacine cine.
Toma da ima obraza,zbog lazne diplome bi sam dao otkaz. Zato i radi sve sto mu se kaze,jer ce oni....zna se.Imaju ga u ruke. Seselj bijase u pravu kad rece za ove engleske spijune ko su....
No i narod nam je sludjen.Izdaju Kosovo,a da se nije desilo ni okupljanje 100 ljudi pred vladu (tamo gde je nekad stiropor trazio pravdu).
Preporuke:
47
2
50 sreda, 18 septembar 2013 14:37
srđan conić
Od profesora se nije moglo ništa drugo očekivati nego anliѕa koja se pamti i o kojoj će se tek pričati i koja će vremenom sve više dobijati na težini. Svaka čast.
Preporuke:
35
1
51 sreda, 18 septembar 2013 14:53
jbgbgd
Antonić je sve lepo predvideo, a to je i skladu sa onom starom "ko visoko leti, nisko pada". Toliko o podvali zvanoj "Gospodin".
Preporuke:
28
1
52 sreda, 18 septembar 2013 15:11
Perunika
Nema drugog scenarija: Srbiji sleduje haos. Reziseri ovoga sto zivimo znaju da i enormno trpilo Srbina ima svoju granicu. Oni ce je postaviti kad treba. U medjuvremenu su odradili vise od pola posla i to tezu polovinu, sad ide paralelno cerupanje ostatka zamlje Srbije i duznicko davljenje naroda. I nece se zaustaviti dok je komplet ne rastave. Nece biti ni Bgd-pasaluka, ne nadajmo se. Ovo nece stati. Stradanje nam ne gine. Pitanje je samo da li cemo se kroz stradanje boriti za slobodu ili cemo nestati kao gnjide. Za sada, vecina naroda u Srbiji (koliko je tu Srba ne zna se, jer nije korektno raspitivati se) cuti (a cutanje je, sta?), ceka da dahije obave svoj krvavi posao, a onda ce da vidi dal je u plusu ili u minusu. Trebalo bi reci na vreme, da ne bude nismo znali: novi svetski poredak je novo ropstvo, a robovi ne mogu imati svoje stanove kuce, zemlju. Zato nam se pripremaju porezi "sa nultom tolerancijom" i ostalo sto sledi. Sa boscom preko ramena,Srbine, pa u beli svet. No sledi.
Preporuke:
51
1
53 sreda, 18 septembar 2013 19:48
Jasna*
Ja zaista ni pored najbolje volje,ne vidim uopste svrhu ovakvih tekstova.Analiza tuzne srbijanske stvarnosti i konstatacija da je
izdaja svuda oko nas i u proslosti i u sadasnjosti ,a kako stvari stoje sa srbijanskom opozicijom, i u buducnosti.To smo konstatovali i sta sad?
Za mene bi ovaj tekst imao daleko vecu vrednost da je napisan npr.2000.kao upozorenje sta ce se desiti sa Srbijom .
Preporuke:
16
43
54 sreda, 18 septembar 2013 20:30
Kaze se...
...nosiLACa, a ne nosioca, Slobo slobodo, bolan.
Preporuke:
17
0
55 sreda, 18 septembar 2013 20:55
@ Brane 2 @ Perun
Ti si tako maštovit , ma drugi Hičkok...

Perune opismeni se , kako se piše skračenica takozvani, kada to naučiš onda trebaš ponoviti kurs za instruktora NVO , hehheeeeeeeee!PERUN Hhhhhhhhhheeeeeeee! Hajde Bože reci voliš li drugu dvojicu bogića ili samo jednog iz crne trojke, vidim završio si osnovnu školu.
Preporuke:
15
0
56 sreda, 18 septembar 2013 21:03
Izdaja
Tacno je da izdaja izaziva nasilje, zato sto je izdaja sama po sebi nasilje najviseg stepena. Izdaja je gazenje i ukidanje istorije,zakonitosti, prava, pravicnosti, istine, istorijske i duhovne vertikale...Izdaja je laz i prevara, izdaja je cin najnizeg ljudskog poriva. Posle prvobitnog soka, izdaja neminovno vodi u revolt i nepristajanje. U nasilno odupiranje nasilju.
Preporuke:
23
2
57 sreda, 18 septembar 2013 21:13
nije dobro i neće ni biti
Vučić mi je još iz devedesetih jedna od dve najantipatičnije figure na političkoj sceni, najviše zbog njegove neiscrpne demagogije.
No, nije ništa bez razloga. Svetska politika danas se zasniva na demagogiji, lažima, prevarama, pravu jačega, sili, pohlepi, nemoralu. Srpski političari na vlasti se uklapaju u nju po tim osobinama i građani verovatno, pošto su isprobani drukčiji pristupi i propalli su, daje ovima šansu da vide da li će se i uklopiti u takvu stvarnost. Drugim rečima, znamo kakvi su - loši, ali i okruženje je loše, pa možda se desi da uspeju u nečemu.

Ono što predstavlja veliku opasnost jeste što su ovi i dalje suviše sitna boranija, što su svi redom odavno korumpirani pa tako podložni ucenama, što nemaju viziju zasnovanu na dobrim vrednostima (takva, verodostojna, bi pokrenula mnoge potencijale ...) i što ih takve koriste da ostvare svoje ekonomske (izvlačenje kapitala) i geopolitičke ciljeve (svođenje Srbije na manju meru)... pa se Srbija tako samo dalje rastače i propada.
Preporuke:
36
2
58 sreda, 18 septembar 2013 21:50
@silovanje istine
Ala vam je primer!!! "168 NATO aviona za pocetak. Okidac." Okidač čega? Pa čitavo sramno bombardovanje Srbije je bilo jedno monstruozno silovanje istine. Počev od uzroka - Markale, Račak.. preko toka zbivanja do završnice. Strane medijske kuće su objavljivale vesti o uništenoj srpskoj vojnoj sili pa onda nisu mogli da dođu sebi kad je ta vojna sila netaknuta počela da se povlači sa Kosova. Ali njihova javnost je to progutala (a poneko i kod nas) jer silovanje istine uvek ide sa silovanjem mozgova. A mozgovi mogu biti različitog kvaliteta.
Preporuke:
44
0
59 sreda, 18 septembar 2013 21:57
@Jasna*****
"Ja zaista ni pored najbolje volje,ne vidim uopste svrhu ovakvih tekstova."

I šta je vaš predlog? Kakve tekstove bi po vama trebalo pisati? Ili možda smatrate da 2013. više nema svrhe pisati?
Preporuke:
47
3
60 sreda, 18 septembar 2013 22:34
ustav
"No takva situacija je opasna za demokratiju"

Ovo je najvažnija tačka u tekstu, ona pokazuje da prof. Antonić birne ne samo za nacionalnu stvar nego i za očuvanje parlamentarne demokratije i višestranačkog sistema te slobode govora, u kome će se - što je isto naglasio - poštovati Ustav. Sistema u kome će se poštovati da drugi imaju pravo na drugačije mišljenje bez etiketiranja, u kome će se poštovati pravo na okupljanje, kao što su štrajk ili mirne demonstracije....svaka čast
Preporuke:
23
0
61 sreda, 18 septembar 2013 23:05
Jasna*@@Jasna
Pa npr ja od nase intelektualne elite ocekujem nesto konstruktivnije od pukih konstatacija zatecenog stanja ,npr sta nam je ciniti ,kako da izadjemo iz corsokaka i sl. .
Preporuke:
13
30
62 sreda, 18 septembar 2013 23:40
SAVET PRISTALALICAMA SNS I SPS
Ako ne vidite svrhu pisanja ovakvih analiza, nemojte ih čitati i komentarisati. Čitajte partijske izveštaje o napretku Srbije i veličini briselskog sporazuma, to je vaš partijski intelektualni domen.

Moraćete da trpite ovakve analize mislećih ljudi kojima je sudbina Srbije važnija od uskostranačkih interesa, ljudi koji znaju da se svest ovog naroda mora PROBUDITI a ne promeniti.
Preporuke:
57
5
63 četvrtak, 19 septembar 2013 01:10
Caki
Da profesore odlican tekst. Veoma je zabrinjavajuce stanje. Meni je nepodnosljiva lakoca sa kojom rade to sto rade, a cini mi se poprilicno svesno. Takav je ceo ambijent u Srbiji, sto rece veliki ekonomista i intelektualac N.Katic na svom blogu (parafraziram) "U Srbiji postoje "majstori" da i najbolju ekonomsku ideju "pacifikuju" i dovedu do besmisla". Mislim da je cela drzava dovedena do besmisla, bas ovako kako opisujete u clanku.
Preporuke:
18
0
64 četvrtak, 19 septembar 2013 02:56
Tiosav
Meni je jasno bilo o kakvom se smutljivcu radi još dok sam ga slušao u SRS-u kako se hvalisa svojom biografijom prodavača sladoleda na ulicama londona do velikih tuča u kojima je učestvovao kao navijač CZ. Ja jos tada nisam mogao da verujem da takav sklop ličnosti može imati neku ozbiljnu funkciju u stranci. Zanimljivo bi bilo da se napravi intervju sa nekim njegovim školskim drugom, da vidimo šta bi oni rekli o Aci Faci...žestokom momku iz novobeogradskih blokova
Preporuke:
23
0
65 četvrtak, 19 septembar 2013 03:33
Komentar naslova
Kao i besmrtni Monteskje, britko i jasno, u samo srz problema oblika vladavine koju i sam De Sekonda naziva "cezaristickom". Neka Bog uskori rasplet situacije, upravo kako je u knjigama opisan i na sta se Gospodin Antonic briljantno poziva.
Tekst Profesora Antonica moze da se, u bliskoj buducnosti, dobro iskoristi kao osnova za optuznicu protiv CT-DKO.

PS> Neko se zapitao "a gde vam je Antonic"?

Pa evo ga. He, he, he ....
Preporuke:
22
2
66 četvrtak, 19 septembar 2013 03:59
silovanje istine 2
odgovor Silovatelju Istine @silovanje istine.Eto bas ste je vi silovali izostavljajuci prvi deo recenice koji kaze -Zasto se nebi kazlo(kazalo, reklo ,objavilo) da Srbska pvo Srusila 59 aviona i ostatak do 168 ostetila.To bi bio sasvim pristojan okidac ISTINE za Silovatelje,a ostalima kako je Bogo udelio nekom seno nekom otavu hm... Deo komentara o Analiziranju je Ruganje zato sto se to radi desetlecima,Akcija - Nulica. Bravo za plusic ,ako je razumeo a,da nije kao i onih 47 ,po kljucu ....evo zore evo dana
Preporuke:
3
4
67 četvrtak, 19 septembar 2013 05:59
Nikola Petković
@fristajlo
Ništa ne ukazuje da je Antonić u pravu, u svojim predviđanjima.
Nište ne ukazuje ni da- greši.

Ti bre fristajlo nit` smrdiš, nit` mirišeš.
Sve, ali apsolutno sve ukazuje da je profesor u debelom pravu. Budi barem kao alkar ili brisel pa da ti sa radošću zveknem minus.
Preporuke:
16
8
68 četvrtak, 19 septembar 2013 07:51
Brane 1
Upozorenje je sasvim na mestu. Prosto je neverovatno da izabrani ljudi na izborima sebi daju za pravo da su oni država...izgleda da su novac - vlast -slava uzroci ''pomućene'' pameti mnogih u vrhu koji su umislili da su Bogovi ili da su najbliži Bogu. Neznanje, totalna neobrazovanost takođe...Nije dobro i nemože biti dobro ni narodu ni Državi u uslovima kada se ne poštuju propisane norme i Ustav.
Preporuke:
12
0
69 četvrtak, 19 septembar 2013 08:20
siniša @ Jasna*
Svojevremeno kad je SNS bio u opoziciji oni, tj. vi su odbijali da odgovore šta bi učinili sa Kosovom, finansijama, privredom, obrazovanjem i slično, jer je to po njima bila pre svega briga vlasti , tada su to bili DS, kako su ih naprednjaci zvali "žuti". program naprednjaka je bio tajna nad tajnama, patent, božanska formula. Kad tamo, a ono blef i to za maloumne.

Danas su naprednjaci na vlasti, za sve se pitaju, i za pare i za nameštenja, a mi misleći Srbi treba da mislimo za njih i da im nudimo rešenja. Baš su pametni. Ali, da ne bi bilo da sam sebičan, evo odmah, da vam odgovorim šta nam je činiti.

Prvo treba da Vučić i Nikolić budu smenjeni sa vlasti, a drugo da se postavi pitanje zakonske odgovornosti za ono šta su učinili za ovu godinu dana. Na čemu, kojim propisima, su utemeljili svoju aktivnost štetočinsku aktivnost.

Eto šta nam valja činiti, kad već pitate.
Preporuke:
34
3
70 četvrtak, 19 septembar 2013 09:26
...
Ovaj tekst jasno pokazuje da je prof. Antonić uvek bio u pravu.
Odličan tekst. BRAVO !!!
Preporuke:
15
3
71 četvrtak, 19 septembar 2013 10:03
Za silovanje istine br.2 i svi sledeći brojevi
Al' vam je rečnik, al' vam je logika!!!
Preporuke:
6
0
72 četvrtak, 19 septembar 2013 10:11
Ne klepeći nanulama
G-dine Siniša naravno da sam saglasan sa Vama , samo bih još dodao , nova vlast koja smeni đavolju trojku ,osim krivičnog gonjenja njih ne sme zaboraviti članove Ustavnog suda Republike Srbije. Koliko su prvi direktni krivci za antiustavno delovanje , ništa manja nije odgovornost članova Ustavnog suda zbog ne činjenja, sve su to najteža krivična dela, Srbija ne može opstati dok se " imperatori" i njihovi pomagači ne sankcionišu.
Preporuke:
16
0
73 četvrtak, 19 septembar 2013 10:42
Sima
Antonic je sve objasnio ali ne privata gorku istinu.
Narod tacno zna sta hoce, narod hoce "izdaju" i da se prepusti Imperiji, konkurencija je samo medju izdajnicima ko ce se bolje prezentovati i biti privlacniji biracima a sto se tice Imperije njima je svejedno.
Ukratko njegova teza da su SNS i SPS nekoga prevarili nije tacna bar ne na izbrima 2012 god. SPS jeste prevario 2008 ali nije bio kaznjen zbog toga njima rejting skocio. strasno sta drugo reci.
Preporuke:
17
2
74 četvrtak, 19 septembar 2013 10:42
Trident @Jasna*
Pa ovaj tekst nije napisan pre 2000. jer je Profesor svojski zapinjao da ruši Miloševića. Tada je i on mislio da nas zapad voli, i da nas bije kao što i mi bijemo decu kad pogreše. Dobro, možda se opametio i shvatio da je grešio, ali ko nam garantuje da nije i on jedan od onih koji će okrenuti ćurak kad agenti Vašingterne (perfektan termin, svaka čast) iznesu ponudu koju neće moći da da odbije. Ja ne znam za vas ali ja sam u Vučića verovao, u njega je verovao čak i Kalajić, pričao je priče o Kajtelu koji je otišao uspravan na vešala, bio je izgleda i navijač nije bio kesa... Pa je opet sve prodao.
Zato naš odgovor treba da bude da pravimo male Velike Srbije u našim porodicama, da redovno idemo bar nedeljom u crkvu, da se pomažemo medjusobno što više, da čitamo dobre knjige i najvažnije da pravimo decu.
Preporuke:
18
11
75 četvrtak, 19 septembar 2013 11:16
fristajlo
Nikola Petković
Ti bre fristajlo nit` smrdiš, nit` mirišeš.
Sve, ali apsolutno sve ukazuje da je profesor u debelom pravu. Budi barem kao alkar ili brisel pa da ti sa radošću zveknem minus.

Biće- da me ne razumete dobro.
Od pre nekog vremena- ne verujem ni u čija politička Jevanđelja; ona su nas dovde i dovela.
Moguće je da je Antonić u pravu, u potpunosti; no, dok se ne pojave dokazi za to, i događaji odviju kako je predvideo- ja ću "dozvoliti" da ponegde i greši.
Nemam tu religioznu crtu sledbeništva bilo čijih ideja; izuzetno cenim Antonića i Vukadinovića, kao i njihove analize, i kada bih bio prisiljen da izaberem neku stranu- to bi bila "njihova".
No- svaka politička ideja, kojoj se predajete samo srcem, koje često uguši i glas razuma- ispadne "pobačeno dete".
Predugo Srbija prati samo takve ideje; to je kožtalo miliona glava, a sada i teritorija, i ko zna čega sve još.
Vreme je za hladnu glavu i vođstvo razuma.
Ili nas neće biti.
Preporuke:
8
12
76 četvrtak, 19 septembar 2013 11:55
...
Sima
"gorku istinu: Narod tacno zna sta hoce, narod hoce "izdaju"

Nažalost, vrlo malo ljudi želi pravdu, a mnogo, premnogo njih hoće samo udeo u dobiti.
Preporuke:
18
1
77 četvrtak, 19 septembar 2013 12:02
Veritas Triumphus
@Jasna*

znaci sad da pisemo "sta nam je raditi" posto je tvoj nikolic i vucic na vlasti, jer...kako njih da kritikujemo za koje si se ti tako srcano borila i to bas ovde na nspm...tako si pljuvala po tadicu, i to je ok, ali sad ni reci o izdaji nikolica, vucica, dacica, drecuna, stevanovica i ostale bratije, ti bi da mi jos diskutujemo o 2000-im, i tako skrenemo paznju sa kosova i stranih ministara u vladi na najosetljivijim mestima...zamisli tvog vucica koji je koordinator sluzbi, savetuju hostapleri iz stranih vlada, pa bravo, a ti ni rec kritike o tome, ma jok, ti bi da drvis jos o tadicu da se vlasi ne bi slucajno dosetili, je li? pa sta nam je raditi kad tvoj nikolic i vucic teraju srbe na kosovu da izadju na izbore...moze li zalosnije...ali ti sad verovatno ko po obicaju ces reci da je to tadic uradio...ne, nije...tadic je poslao sluzbenike, ova trojica su licno potpisala briselski sporazum...ali, ti bi malo o 2000-im...a ne ko je pokrao izbore. ;)
Preporuke:
25
3
78 četvrtak, 19 septembar 2013 12:14
modista za fristajla
po tebi bi trebalo nazvati liniju košulja, menjaš stavove češće nego košulje. Od NAJVEĆEG zagovornika 27. marta da se sruši izdaja DS, do NAJVEĆE ptice čekalice da se produži izdaja SNS.

Ako se nisi prepoznao u tekstu Antonića ajde čekalice da ti pojasnim. Hulio si na Antonića kako bez dokaza izigrava baba Vangu da će SNS raditi upravo ovo što je uradio. Onda ti je Vukadinović napisao - ako nešto izgleda kao patka, leti kao patka, govori kao patka, onda to i jeste patka. A ti opet gluv, nem, ne daš se, malo ti dokaza... i nikad ti neće biti dosta dokaza.
Preporuke:
27
1
79 četvrtak, 19 septembar 2013 12:58
fristajlo
modista za fristajla
Hulio si na Antonića

"Hula" je na Boga; hvala na dokazu moje tvrdnje.
Ja sam Antonićeva predviđanja stavio pod znak pitanja.
Na Antonićevom mestu- dobro bih se pazio ovakvih "istomišljenika"; takvi te najčešće prikuju na krst...
Onda ti je Vukadinović napisao - ako nešto izgleda kao patka, leti kao patka, govori kao patka, onda to i jeste patka.

Vukadinović je citirao jednog velikog Kineza, ali- i te "pačetine" smo se najeli; jer, vrlo često se ispostavi da su te patke- NLO, maskiran u patke...
Ako Vam je baš do metaforičnih primera...
***
Mi, Srbi, pobrkali smo demokratiju sa pluralizmom jednoumlja; umesto socijalističkih monologa, koji nisu dozvoljavali disonantne tonove- sada imamo partijske, u kojima svako mantra svoju "istinu", nesposoban ma i da sasluša, a kamo li razmisli o onome, što čuje od drugih. "Naši" su uvek beli, i imaju anđeoska krila- a svi drugi imaju kopita i rogove.
Ne znamo mi ništa...
Preporuke:
12
19
80 četvrtak, 19 septembar 2013 13:31
modista za fristajla
ovo "ne znamo mi ništa", primeni samo u svoje ime i ne izjednačuj me sa sadašnjim pristalicama SNS koje NEĆE, NE ŽELE da vide ništa. Bio si kristalno jasan kad je trebalo dovesti SNS, sada si postao naJvan ko francuska sobarica - smernost ti viri iz partijskog statuta, mudrost iz partijskog plana Montgomerija, samo TI pametno predviđaš, iako se pokazalo da ni jedna tvoja reč napisana o SNS nije bila tačna.
Preporuke:
21
3
81 četvrtak, 19 septembar 2013 13:36
Nimbus
Naravno, Slobodan Antonić nije uvek u pravu. Nije nam dato da uvek budemo u pravu. Data nam je sposobnost da popravljamo greške, što obilato koristimo da upropastimo i što dobro uradimo.
Treba, vele, da menjamo svest. Kad promenimo naopaku svest, kažu da će nam biti bolje. Nema šta da smo nesigurni oko toga: Svi Srbi koji su promenili svest, sad im je bolje. Kao što vidimo, bolje žive. Preliva im se. Opako mrze Srbe, što je dokaz napretka svesti i radosti življenja sa download-ovanom pameću.
Tzv "patriotska opozicija" sve radi naopako, samoubilački, biće zato što je "svest čoveka u stomaku", i to smo zato što je tvorac definicije bio dovoljno pristojan.
SRS je šurovala sa Đilasom i LSV, da bi postali opštenarodna ispušena muštikla. Ostadoše samo kletve. Sad isto radi DSS. A sve što je trebalo da urade je da vrate mandate u Skupštini i da zatim bojkotuju izbore. Da "uspijajuću" diktaturu ogole i osramote.
Ostalo, slava Bogu, znamo sami da uradimo.
Preporuke:
13
2
82 četvrtak, 19 septembar 2013 13:44
thinking maize@ Marko Gay
Ima Marko, ima! POKAJANjE! Al ti to nećeš! Šta ćeš. SLOBODA podrazumeva i slobodu LOŠEG izbora! Nego, jel tražiš posao u nekoj kineskoj firmi!? I kako napreduje učenje kineskih pismena!?
Preporuke:
14
5
83 četvrtak, 19 septembar 2013 13:49
fristajlo
modista za fristajla
smernost ti viri iz partijskog statuta, mudrost iz partijskog plana Montgomerija

Koliko ti je ovo tačno, toliko ti je i ostalo.
Lupetaš napamet, nabadaš iz neznanja.
U želji da "pobediš", kao i svaki pro-zapadnjak- spreman si na svakakav faul, na uvrede i denunciranje.
Nisi ti za polemiku, već za svađu.
Preporuke:
9
15
84 četvrtak, 19 septembar 2013 14:25
Poštovalac NSPM
Izdaja, signal za uzbunu zbog pretnje koja je prisutna. Ima još svojih karaktera ali o tom drugi put, sada je bitno da je u ovom treutku izvršen presek stanja bolesti srpske države određeni uzročnici u šest tačaka, a mislim da bi se profesor složio i sa još jednom vrlo bitnom a to je segment obrazovanja i vaspitanja mladih kao nosioca srpske nacionalne svesti i tradicije, te na tim osnovama i stvaranja srpske paradigme. To je po mom mišljenju naj bitniji segment u očuvanju bića naciona i države koji može biti potpomognut ili osavremenjen ali nikako lažan i isfalsifikovan. Smisao borbe je u tome da mladi spoznaju istinu o svom narodu i u njoj nađu smisao i oblik naše paradigme. Zvuči idealno ali ukoliko to ne razumemo onda ćemo izgubiti naj bitniju stvar. Profesore cezar je bio jedan i nije imao tutore on je i mogao da napravi zaokrete u svojoj politici ovi naši to jednostavno nisu u stanju oni su programirani bolje od robota. Tačka pucanja je već pređena, ali imperija zla je svesna šta je Srbija
Preporuke:
10
0
85 četvrtak, 19 septembar 2013 14:35
Poštovalac NSPM nastavak
Pritisak je ogroman na nas i početak rešavanja ovog stanja neće zavisiti od volje građana ili naroda već od spremnosti intelektualne elite da se obračuna sa zlom, od materijalne i politike podrške saveznika i slabljenja imerijalističkih sila koje nas pritiskaju. Ovo je ujedno i odgovor za sve one koji se pitaju šta, kako, dokle, itd. U ovom trenutku ne postoje uslovi za otvoren demokratski nastup, sa elementima parlamentarizma aktivnosti moraju biti tajne, prikrivene i koordinirane, jer srpska sloboda je najveći jeres u Srbiji. Živela Srbija.
Preporuke:
8
0
86 četvrtak, 19 septembar 2013 16:47
Jasna*@Veritas
Ma ne trebala sam da navijam za tvog Tadica da on i njegova ekipa ostanu na vlasti.Idi bre sa tom zutom argumentacijom zamajavaj nekog drugog naivnijeg od mene!
Preporuke:
3
21
87 četvrtak, 19 septembar 2013 17:03
Jasna*@Trident
Upravo tako Trident,znam ja vrlo dobro sta je profesor tada pisao,za razliku od vecine Srba ja nemam pamcenje amebe, i zato sam namerno to i napisala,da je ovakav tekst trebalo mnogo ranije napisati. Sada ovakvi tekstovi nemaju vise nikakvu svrhu odn.da od nicije naknadne pameti nema koristi.
Preporuke:
5
20
88 četvrtak, 19 septembar 2013 17:12
Jasna*@Veritas
A sto se tice mog spominjanja 5.oktobra e pa spominjacu ga namerno ,strasno volim da pominjanjem tog datuma skacem po zivcima vas koji ste u njemu ucestvovali.
Preporuke:
7
19
89 četvrtak, 19 septembar 2013 18:16
Veritas Triumphus
@Jasna*

mozes da spominjes 5 okobar koliko hoces...mogu da ti samo kazem, da su ti od 5 oktobra mala deca za ove, ne verujem da razumes clanak profesora, ako je on, koji je veoma tolerantan napisoa ovaj clanak, pravo stanje je alarmantnije, ali ti nikako ne mozes da razumes da su i tvoj vucic i nikolic od 5 oktobra, nikolic, vucic i dacic su licno potpisali briselski sporazum, ti mozes da tvrdis sta god hoces, ali to je zabelezeno u istoriji, srbi su imali svoju vlast dok im je nisu uzeli nikolic, vucic i dacic...zar nije tako :)...a ti si jedna od onih koja je dala za to glas, mozda i nije, ali uporno ne pricas o njima...danas vucic brani kacina, brani euleks, brani svakog samo ne one koji su ga birali....cudno...ili, mozda tebi i nije :)...aj sad malo jos o 5 oktobru, aj sad podrzi tvoga vodju da hapsi 100 za 1...i da, ko je pokrao zadnej izbore, nikako da nam to diplomac kaze, je li Jasna*?
Preporuke:
11
2
90 četvrtak, 19 septembar 2013 19:13
Jasna*@Veritas
Naravno da sam dala i opet cu im dati ako im protivnik bude Tadic i DS.Jel ti krivo?
"Pre Vucica i Dacica Srbija imala nezavisnu vlast"kazes,ma sta mi naprica,a ko je zamenio na Kosovu UN EUleksom,ko je unistio vojsku,ko je dozvolio ekonomsko porobljavanje Srbije,ko je ispraznio drzavnu kasu ?Afere raznorazne da ne spominjem Sartid, vakcine,"reformu" pravosudja ,lopovluk i korupciju dovedenu do neslucenih razmera?Ko ovi tvoji "nezavisni",ma ajde,ne zasmejavaj me bre, s kim ja diskutujem.
Preporuke:
5
16
91 četvrtak, 19 septembar 2013 19:27
DRAGOŠ
Hvala Slobodane.... A NSPM publika, koja je bila dovoljno razborita da sasluša upozorenja.....

Šta da radimo???
Preporuke:
13
0
92 četvrtak, 19 septembar 2013 20:11
Svevlad
Evo jedne ideje koja bi, po mom mišljenju, jednostavno morala da bude sprovedena u Srbiji: imperativni mandat, i to u vidu zakonske obaveze da platforma koja se promoviše u izbornoj kampanji (i na osnovu koje se glasovi dobijaju na izborima) bude pravno obavezujuća nakon dolaska na vlast, a kontrolisana putem mogućnosti direktnog i brzog biračkog opoziva. Ovo je jedini način da se spreči da se u izbornoj kampanji priča jedno, poberu glasovi, a onda na vlasti sprovodi nešto sasvim drugo (u čije ime?). Upravo zbog ovog problema danas u skupštini imamo situaciju da je 90% poslanika za Srbiju u EU, a samo 50% ispitanih birača za to (?!?). Izbornim prevarama "sad pričam jedno a sutra radim drugo" u Srbiji jednostavno mora doći kraj, a zakon o tome je jedini adekvatni pravni odgovor, dok je još od ove države nešto ostalo.
Preporuke:
12
0
93 četvrtak, 19 septembar 2013 20:47
Veritas Triumphus
@Jasna*

da li si glas, i je l mi krivo...pa nije, ko god ti se usprotivi ti ga stavljas u zute...ali ok, je l tadic doveo euleks, tacno je jeste, je l bilo kradje, naravno da je bilo, je l radio lose, svaki potez mu je bio los, ali na osnovu cega mislis da sam ja za tadica...ni u ludilu nisam, niti sam bio, i protiv sam 5 oktobra, ali ti uvek ko kritikuje ove narodnjake, koji nastavljaju politiku tih zutih svrstavas u 5 oktobarce...jadno, a? nije mi jasno samo jedno, kako je moguce da si protiv tadica, a da si jos uvek za ove...ja cu ti reci, ovde se pojavljujes samo kada naprednjaci budu kritikovano od pametnih ljudi, nikad jos ni jednom nisi kritikovala recimo briselski sporazum, razumem da ga podrzavas, to je legitimno, ali zasto ne kazes da za njega nisi glasala jer je u izborima receno da ce ga toma ponistiti, pa sta bi posle toga? :) 5 oktobar je bio losa stvar, da...ali ovo od naprednjaka prerasta u jos goru stvar...ali ti si tu da to podrzis...pa, svaka ti cast!
Preporuke:
15
0
94 četvrtak, 19 septembar 2013 21:05
Jasna*@Veritas
Na osnovu cega mislim da si ti za Tadica,pa na osnovu istog metoda zakljucivanja na osnovu kojeg ti mislis da sam ja za Briselski sporazum.
Preporuke:
6
15
95 četvrtak, 19 septembar 2013 21:09
Turas
Ovde se javljaju dve Jasne .Sa * i bez* . Pa se razgovaraju- šta bi jedna očekivala od naše "intelektualne elite"! ? Uglavnom ,manje priče više delovanja. To je njihova želja.Niko damama da obajasni da NEMA u Srbiji "intelektualne elite", u VLASTIMA . Tu planduje drage dame (gde ste do sada živele) LUMPEN ELITA kako je nazvao u svom geopolitičkom opažanju A.Kantor.Ovoj oligarhiji nije stalo do države Srbije -to je za njih davno propala stvar -demagogijom i poluistinama ispunjavaju svoje "državničke zadatke". Mi ovde na NSPM SAMO pokazujemo da NAS ne mogu da ZAMAJAVAJU-ništa više. Čak je NAMA poznato da ne možemo ni "demokratskim" izborima da se njih oslobodimo.Dali neko zna ?
Preporuke:
16
0
96 četvrtak, 19 septembar 2013 21:17
Marko Gay
@ Svevlad

imperativni mandat, i to u vidu zakonske obaveze da platforma koja se promoviše u izbornoj kampanji (i na osnovu koje se glasovi dobijaju na izborima) bude pravno obavezujuća nakon dolaska na vlast, a kontrolisana putem mogućnosti direktnog i brzog biračkog opoziva.


Zanimljiva ideja, ali djavo je u detaljima: kako bi se taj opoziv konkretno vrsio, da li bi biraci morali ponovo glasati, ko bi mogao da takvo glasanje za opoziv zatrazi?
Preporuke:
6
1
97 četvrtak, 19 septembar 2013 23:55
Biljana Nikolić
Ako sistem počiva na eskalaciji nasilja, postoji tačka u kojoj tu eskalaciju više niko ne može zaustaviti.


Odgovor države Dačića i Vučića biće žestok, iako se još ne zna ko je pucao i usmrtio vojnika Euleksa. Kažu da se pucalo u budućnost Srbije - pa valjda se pucalo u budućnost Tačijeve kvazi tvorevine!!!! Hoće li Srbija retroaktivno prihvatiti odgovornost i za ubistvo američkog vojnika od strane šiptara iz Đakovice?
Preporuke:
20
2
98 petak, 20 septembar 2013 01:33
@Turas
Ne, poštovani Turas. Postoji samo jedna Jasna. Da bi se razlikovala od Jasne Simonović (čini mi se da se tako preziva ta druga Jasna) ona je svojevremeno sebi dodala jednu zvezdicu. Dakle, postoje Jasna* i Jasna Simonović.
Ali vremena se menjaju a i mi sa njima - kako kaže ona stara mudrost. I tako je Jasna* od velike protivnice kapitalizma, neoliberalizma, amerikanizma, itd. itd, postala veliki obožavalac naprednjaka, Tome Nikolića i Vučića. A pošto su naprednjaci u međuvremenu postali obožavaoci Evrope, neoliberalizma, kapitalizma, amerikanizma... itd.itd., onda je bilo logično da i ona postane velika Evropljanka. Zato sam joj postavio pitanje dodajući njenom imenu 5 evropskih zvezdica. Mislio sam da će se njoj to dopasti kao velikoj obožavateljki naprednjaka a samim tim i Evrope. Ali, eto, izgleda da sam se prevario.Ona mi je odgovorila ignorišući te evropske zvezdice pa je ispalo da Jasna* odgovara @Jasni.
U svakom slučaju neću više Jasni* postavljati pitanja. I tako znam njene odgovore.
Preporuke:
11
3
99 petak, 20 septembar 2013 01:41
Radoznao
Uvek se pitam šta je ljudima na tim sastancima tako smešno. Osim Aleku, razume se. Ali to je zato što on zna šta ga čeka - bar tako kaže.
Preporuke:
9
0
100 petak, 20 septembar 2013 08:35
Kraj politike
Kada prevarom dođu na vlast puleni zagovornika kraja istorije, nastupa era kraja politike. Ona se svodi na bespogovorno izvršavanje spoljnih naloga.
Preporuke:
10
0
101 petak, 20 septembar 2013 09:51
siniša @ Marko gay
Rešenje je u promeni izbornog sistema. većinski sistem obezbeđuje da u Skupštini sede ljudi koji predstavljaju sbe i narod koji je za njih glasao. Ovako, poslanici su u stvari puke glasačke mašine i uopšte nije potrebno toliko poslania. Dovoljna su tri-četiri predstavnika stranaka, jedan predstavnik SNS, jedan SPS i jedan DS, i DSS.

U većimnskom sistemu je moguće svakavo trgovanjre i kombinacije, a u proporcionalnom je faktički poslanik vojnik partije koji nema ni prava, ali ni obaveza. Partija, odnosno lider izađe sa nekim izbornim programom, ljudi glasaju, zatim lider promeni program i poslanici ga podrže. niko za njih nije ni glasao nego za program koji je u međuvremenu promenjen.

Odgovor na vaše pitanje glasi, potrebna je departizacija koja neće biti verbalna i zasnovana na obećanju bez pokrića, "nećemo se rukovoditi stranačkim intersom", naravno da neće, rukovodiće se interesom stranačkog lidera. Institucionalizacija departizacije = većinski sistem izbora.
Preporuke:
6
1
102 petak, 20 septembar 2013 14:53
pegepet
Nemam veće zamerke na tekst, jer se bazira na činjenicama. Druga je stvar stav "jesam li vam rekao?", koji se nekome i ne mora dopasti. Mislim, ako već decenijama propadamo, zar je zaista toliko važno ko je prvi od analitičara-kolumnista-komentatora bio "vidovita baba Vanga"? Tu smo, gde smo, pa kada već do sada nismo našli načina da sprečimo propadanje, ono "za koje smo znali da će se desiti još onomad", hajde da bar sada pokušamo da sprečimo nastupajuće tragične događaje - nasilje, diktaturu, konačnu propast države... I sa tim u vezi, hoću da primetim da u ovoj, gotovo besprekornoj analizi nedostaje ključni činilac svih prošlih i budućih događanja - narod. Naime, koliko god da je izdaja nesumnjiva, stoji činjenica da je narod podržava! Da nije tako, ne bi Vučić imao toliku narodnu podršku i ne bi Dačiću rasla biračka baza, posle svakog "gafa" i menjanja političkih strana. Dakle, pravo pitanje nije usud diktature i nemoć opozicije, već šta učiniti da narod uskrati podršku izdajnicima?
Preporuke:
6
3
103 petak, 20 septembar 2013 15:11
Zmaj od Kosmaja
Saglasio bih se sa vecinom napisanog ali zelim da kazem...

Ma koliko da su DS i SNS na istom evropskom kursu, da ne koristimo neku tezu rec, mislim da za Srbiju u ovom momentu nije dobro da izmedju te dve opcije postavi znak jednakosti.

DS jeste pala sa vlasti zbog toga sto je dozvolila da ogroman broj pojedinaca na svim nivoima vlasti svoje licne ili profesionalne interese postavi ispred politike, ali DS u svojoj sustini nije stranka koja tezi apsolutizmu i stvaranju nekakve polu privatne kolonije od Srbije.

Verujem da je gospodin Vucic izuzetno opasna pojava za Srbiju, delom zbog svog urodjenog ekstremizma, delom zbog svoje patoloske potrebe da bude voljen. I upravo zato verujem da u Srbiji ne treba iskljuciti ni jednu politicku opciju koja u stajanju njemu takvom na put, moze da pomogne.

Ds nije ista od kada je vodi Dijilas i upravo zato je izlozen ovolikim pritiscima. Treba mu dati sansu.
Preporuke:
8
3
104 petak, 20 septembar 2013 18:45
boban
Narod koji cutke,nezainteresovano, posmatra poklanjanje Kosova i ne zasluzuje bolje od onoga sto mu se desava.
Samo nekoliko hiljada ljudi(oko 4000) je izaslo na mirni protest na trgu(kod Konja).Jadno,bedno i mizerno.Srbin je samo trebao da dodje i bez ikakvog rizika ,svojim prisustvom uveca grupu.Srbin ni to nije mogao ili hteo.Setimo se da je Vucic u jednom govoru to upotrebio kao potvrdu da samo sprovodi zelju glasaca.
Preporuke:
18
1
105 subota, 21 septembar 2013 04:32
Ninoslav Ninoslavic,
Molite se Bogu,samo On,slava mu i milost, moze sa svojom promisli, okrenuti srpski narod na pravi put, i dati mu snage i razuma.
Od svih diskutanata, najbolje rece onaj, koji kaza, da narod zeli tako i da se dobrovoljno stavlja u ropski polozaj pod imperijaliste.
Moze profesor pisati i razglabati koliko hoce,to je ocajnicki krik, borba poslednjeg Brankovica ,sa isukanim macem,u zamracenoj sobi, sa zamisljenim protivnikom.Sto napisa jedan umni pisac.
Davno je zakukao Njegos,"Oj kukalo Srpstvo izgubljeno".
Zlo je pocelo davno 1170, godine,kada su katolicki Nemanjici,svrgli pravoslavnog Srpskog Kralja Radoslava.
I niko ovo vise ne zaustavi, ako nije doteklo pameti za 843,godine, ako od Srba nastadose neki ,Croati, Makedonci,Bosnjaci,Mrcogorci,ko zna jos, Vojvodjani, Sumadinci,Ere, Macvani,Bacvani, Juzna Pruga, i dalje u nedogled,
Preporuke:
5
6
106 nedelja, 22 septembar 2013 10:49
Biljana Nikolić@Ninoslav Ninoslavic
Kažite mi Ninislave, da li je taj svrgnuti pravoslavni kralj pisao LATINICOM koju vi koristite za svoju demagogiju uvijenu u pravoslavlje?
Pomirite se sa beznađem ako mislite da je to rešenje srpskog pitanja, Vaša stvar.

Mi "očajnici" kojima istorijske pobede i porazi, usponi i padovi, podjednako služe kao nauk i motiv da se VREDI boriti za Srbiju i srbstvo, nastavićemo da se odupiremo i ukazujemo na današnje poraze. Sa nama nije nastala Srbija, nemamo pravo da pristanemo na njen nestanak.

kralj Stefan Uroš - Molim i one koji će posle nas biti, koje izabere Bog, bilo sina Kraljevstva mi ili drugoga od roda Kraljevstva mi ili sudom Božijim od drugog roda ako bude, da ne razori i ne oduzme bilo šta od ovog što sam ja dao, jer i ja ne razorih i ne oduzeh ništa od onog što su utvrdili sveti roditelji Kraljevstva mi svetim crkvama
Preporuke:
13
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner