Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tarabić ili Trgovčević - Vučićeva prekognicija?

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 14 septembar 2013 14:38
Vlada, Srbija
Ja bih pre rekao: Trgovčić!
Trguje svim i svačim, posebno patetikom!
Preporuke:
94
2
2 subota, 14 septembar 2013 15:00
Stefan
Nesumnjivo je da se, od dolaska na vlast gospodina Vucica, neumorno radi na razvijanju njegovog kulta licnosti. Podsetio bih da je u ovoj zemlji 850 000 stanovnika bez osnovne skole, a jos toliko funkcionalno nepismeno. Da bi se zadrzao na vlasti i ispunio svoje, ili tudje, politicke ciljeve, u buducnosti, u kojoj nece biti ekonomskog, kulturnog i naucnog prosperiteta, to je, izgleda jedino resenje.
Preporuke:
83
4
3 subota, 14 septembar 2013 18:46
Jovan Anastasijević
Mada uopšte nisam Vučićev ljubitelj ni poštovaoc (kao, uostalom, ni one druge dvojice njegovih ortaka na vlasti), ipak smatram da je oaj predugačak tekst ne samo neumestan, nego i krajnje neukusan.
Preporuke:
20
86
4 subota, 14 septembar 2013 18:58
Munze Konza
Za Jovana Anastasijevića:
Dragi Jovane, sve napisano za ovog veleizdajnika je umesno, i ne može prevazići njegovo zločinstvo. Posledice njegove vladavine će ispravljati generacije Srba, i to sa neizvesnim ishodom.
Preporuke:
93
6
5 subota, 14 septembar 2013 19:17
djoka
Sve je moguce ovo sto je vucic obznanio oko svoje smrti. Negde procitah,da u listu "tabloid list protiv mafije", da je seik iz Emirata,vuckov najbolji prijatelj i nesto vise kazu od toga,nocio kod vucka, u njegovom dvorcu nadomak beograda,da je seik bio veoma zadaovoljan vuckom i poklonio mu nekoliko blindiranih dzipova kao i najbolju pusku na svetu,a vucko seiku poklonio najplodnije zemljiste,kao i sve postojece luke na dunavu,aerodrom "Nikola Tesla"... Sada mu poklanja i FK c.zvezdu. Te novine kazu da seik boluje od teske i neizlecive bolesti,zvane sifilis. Ako se vucko navukao,onda ima pravo sto zbori da su mu dani brojani,opaka je to bolest,napada cak i prebogate i one koje se naveliko bogate. Ipak smatram,da je vucko uznemiren kome ce to "zakonski" steceno blago blagovremeno podeliti,pa se i sa ovim slazem sa jednim od zakljucka komentara gospodina Bakarec.
Preporuke:
46
5
6 subota, 14 septembar 2013 19:25
pitanje
Sve je to tako kao što kaže g. Bakarec. Ali me zanima zašto onda njegova stranka sa tim i takvim Vučićem pravi koalicije širom Srbije i u Beogradu?
Preporuke:
69
12
7 subota, 14 septembar 2013 20:10
DrJelaBisic
Samo mala napomena sto se tice medicine:Sifilis jeste smrtonosna bolest,ali samo ako se ne leci.Inace je potpuno izleciv,lecenje je jeftino.Guglujte drugi put,pre kosrriscenja primera iz medicine u komentarima.
Preporuke:
37
3
8 subota, 14 septembar 2013 20:33
Lela
Čega ste Vi doktorka kad pišete medEcina?
Preporuke:
8
35
9 subota, 14 septembar 2013 21:30
DrJelaBisic
za Lelu:Izvinjavam se,ali stvarno ne vidim.U komentaru,koji je kratak,dva puta sam napisala rec "medicina"i oba puta pravilno.
Preporuke:
35
2
10 subota, 14 septembar 2013 22:08
@Stefan
Prema studiji OECD-a „Littéracie, économie et société“, od 6. decembra 1995. koja je obuhvatila više razvijenih zemalja, procenat osoba u starosnoj dobi od 16 do 65 godina koje su funkcionalno nepismene iznosi u Francuskoj 40,%, u SAD 20,7%, u Kanadi 16,6%, u SR Nemačkoj 14,4%, u Holandiji 10,5% i u Švedskoj 7,5%.
Pod funkcionalnom nepismenošću se podrazumeva „nesposobnost da se u svakodnevnom životu i na radu shvati i koristi pisana informacija“.
Preporuke:
21
1
11 subota, 14 septembar 2013 22:34
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu...
Da nije Vučka neki njegov savetnik "posavetovao" da POŠALjE PSIHOLOŠKI SUPTILNU PORUKU, koja "udara" u emotivne "žice" našeg, ionako SLUĐENOG, a Boga mi i nedovoljno informisanom i naobraženog sveta!? Ovo me podseća kad su posle 1948 g. Sovjeti krenuli sa OZBILjNIM DENUNCIRANjEM Broza, a naš svet (već poprilično rastrešen NEOČEKIVANIM KRAJEM rata (neočekivanim za TRADICIONALNU Srbiju) i pobedničkom "pravdom" naše DINAROIDNE i od ustaškog noža pretekle braće) reagovao sa onim "čuvenim": "ŠTO JE VIŠE KLEVETA i LAŽI, to nam je Tito MILIJI i DRAŽI!" Tako i Vučko, OČIGLEDNO PO SAVETU nekog DOBROG POZNAVAOCA Homo Balcanicusa EMITUJE ovakve FALSE MESSEGES, sa OČIGLEDNOM NAMEROM da ZAVARA već SLUĐENO GRAĐANSTVO Srbije i DOVRŠI "POSAO"! I ne vidim DRUGOG NAČINA da se to PREKINE, izuzev ne samo UKLANjANjA PROTAGONISTA OVAKVE POGUBNE "politike", već i NEPRIZNAVANjA SVIH POTEZA KOJE je IZVELA OVA, PRETHODNA, a i dobar deo drugih vlasti u Srbiji posle 2000 g.! Jednom rečju, SVE ODUZETI STRANCIMA i ŠLUS!
Preporuke:
42
4
12 subota, 14 septembar 2013 23:07
Turas
@ Misleći" Tako je ;prvo separacija pa zatim nacionalizacija svih koji su bili posle 2000te na vlasti i u vezi sa njom.
Preporuke:
26
0
13 nedelja, 15 septembar 2013 07:51
Savest
Vučića grize savest zbog onoga što radi. On projektuje sopstveno negativno osećanje prema sebi na čitav narod. A ni Đinđića nije ubio narod, već obična mafija po ko zna čijem nalogu. Mafija radi za pare, nema moral, nema patriotizam! Pa nije valjda Sloba naredio Legiji da kidnapuje Miškovića ili otme Breninog sina??? Ja sam srpski patriota. Svakom čoveku želim dobro a naročito svakom Srbinu i njegovoj deci jer smo ugroženi kao narod, zna se od koga. Prezirem ono što on sada radi u vezi Kosova. Ali želim Vučića živog i zdravog. Da vidi za 30 godina svoje delo. Ili da uporedi svoje delo sa npr. Putinovim delom.
Preporuke:
24
1
14 nedelja, 15 septembar 2013 08:52
Stanić Milan
Slažem se sa mišljenjem g. Jovana Anastasijevića.Autorski osvrt imao bi daleko veću "specifičnu težinu" da je na zadanu temu isto "odradio" kvalifikovani psiholog,još bolje psihijatar(ali bez ikakve zadnje namere).Ponašanje g. Vučića i Dačića na javnoj sceni za ozbiljne i nešto obrazovane ljude je bizarnoi uvredljivo, i u potpunosti odgovara društvenoj kaljugi u kojoj se našla Srbija.Svaki njegov javni nastup garniran je sa Hamletovskom dilemom:"Biti ili ne biti"...liči,odnosno ustvari i jeste skupljanje jeftinih poena radi učvršćenja vlastite moći.Sada nam obznani da će od svojih prijatelja Arapa dobiti između 2 - 3 milijarde $ kredita,umesto da kaže zaustavićemo dalje propadanje naroda i zemlje i u naredne 3- 5 g.ostvarićemo toliki prihod.Idući tragom mudre misli,da narod zasluži vlast kakvu ima,stavlja čoveka u tešku dilemu.Zar,zaista mora biti tako?Kao bivšem vojniku nije mi teško toliko palo što smo 90-tih gubili ratove,nego što su nam slomili volju za odbranu!
Preporuke:
28
1
15 nedelja, 15 septembar 2013 09:09
ja onako
On,dakle Vucic, dobro zna sta treba, da izvrsi zadatak i da je posle toga kraj, novi ljudi novi zadaci.Tako to radi Imperija u banana drzavama.Nije nikakvo cudo sto se njemu zuri nebi to on ali njima se zuri u tome je kvaka.Uzgred sve ovo sto on radi trebao je da zavrsi Djindjic, ali ovaj nije mogao ici tako radikalno na unistavanju drzave i popio je metak.Zna to Alek,veza za seicima je bila nametnuta i Djindjicu ali su se tu neki konci pogubili, ko ih je pokido ostaje jos uvek nepoznato.Jednog dana o tome cemo citati u necijim memoarima.
Preporuke:
21
0
16 nedelja, 15 septembar 2013 09:28
Darko
Ma koliko mislio loše o PPV, tekst je zaista krajnje neukusan i samo može izazvati kotraefekat.

Pri tom, iako nisam stručan, čini mi se i da bi se iz teksta moglo ponešto zaključiti i o mentalnom stanju autora.

Što se tiče same izjave PPV, ona je previše melodramatična čak i za njegove standarde, ali čini mi se da nije mislio na skončavanje u bukvalnom smislu, već u političkom, kada sprovede sve te "nepopularne mesijanske mere" koje planira.
Preporuke:
9
29
17 nedelja, 15 septembar 2013 09:45
NEBOJŠA STRUGAR - BAR
Ne znam kada će ''prvi potpredsjednik vlade'' aLjek vUČKo završiti životnu karijeru, ali znam gdje će završiti poslije toga: na đubrištu istorije, kao i svi izdajnici.
Preporuke:
29
0
18 nedelja, 15 septembar 2013 09:57
fristajlo
Bez i najmanje potrebe da ponavljam svoj stav o PPV, ova Bakarecova opsednutost Vučićem počinje da biva neukusna i čudna.Čini mi se da on oportunistički koristi nenaklonjenost sajta ovom režimu za ličnu promociju; kritičnost njegovih tekstova opada, a skribomanija raste.Preporučujem mu da se posveti nečem ozbiljnijem, ukoliko misli da mu politika bude posao, a ovakve "analize" da sačuva za sebe, ili za publiku "Pinka".Nije vreme za neozbiljnost, stanje je smrtno ozbiljno; država i nacija su ugroženi kao retko kada. Sa ovakvim pristupom i relativizacijom pomaže se onima, koji tu propaast priželjkuju.Svi "Skiti", koji bi da nastave da "jure zeca"- neka se skupe na nekoj poljani, pa neka to rade tamo.Pa i Bakarec...
Preporuke:
13
24
19 nedelja, 15 septembar 2013 12:55
Alekta, Tisifona i Megajra
Nesigurni srpski političari kao,uostalom,i nesiguran srpski narod, uvek su imali tu dimenziju mesijanskog, ezoteričnog(dabome i tanatofiličnog). Sigurni ste samo kad ste naoružani do zuba nasuprot civila. Ali nikako nećete izbeći vašoj sudbini! Alale,alala!
Preporuke:
3
9
20 nedelja, 15 septembar 2013 19:04
osveženje
Za razliku od ostalih komentatora i samog Bakareca,pažnju mi je privukao spot.
U prvom trenu sam pomislio da je u pitanju reklama za banku ili osiguravajuću organizaciju("nemojte čekati da drugi odlučuje o vašoj ušteđevini,vašoj sudbini")ili za menjačnicu("menjajte po najboljem kursu kod ovlaščenog dilera")..
A onda sam skontao.
Pa svi smo mi u ludilu zvanom"putujući cirkus Monti Pajtona"bez izuzetka.
Neko to podnosi bolje,a nekom je potreban savet nadležnog specijaliste.
U svakom slučaju,izlaza nema,što bi rekao Msje Merso iz jedne druge reklame.
Preporuke:
8
1
21 nedelja, 15 septembar 2013 19:13
Drinko Končarević
Posredi je još jedna manipulacija sa delom javnosti koja treba, pomoću paralele sa Hristom, da proguta tu manipulaciju. Poruka manipulacije: "Hrist je dobar, dobar sam i ja. Hrista nema, pa eto, ja sam tu da učinim sve što treba za vaše bolje sutra. (Malo morgen). Drugog Hrista osim mene nemate". A znamo kako Srbi postupaju prema svom Voždu. Danas ga slave a sutra, skrate ga za glavu. Ko ovo prihvati (proguta manipulaciju)staje na stranu trenutnog Vožda, tj. om ima visoki rejting, što je neosporno. Hoće da ga uveća. Prirodno.To što slabo živimo nema veze. Nećemo hleba, hoćemo Vožda. I to što Vožd može da bude skraćen za glavu, također nema veze. Slatka je vlast, makar mast, otišla u propast. Ko voli da se igra, nek izvoli. Pravo je vreme za igre. Hleb? Ne treba, važno je igranje.
Preporuke:
16
0
22 nedelja, 15 septembar 2013 22:05
el ninjo
Vučić : Hrist je stradao, a i ja se nešto ne osećam dobro.
Preporuke:
14
0
23 ponedeljak, 16 septembar 2013 07:12
Dragoslavic
Ljudi umiru ili ginu a zna se ko "skoncava."
Preporuke:
6
0
24 ponedeljak, 16 septembar 2013 13:09
ww
Slazem se sa Darkom da je tekst neukusan. Autor se trudio da, koristeci jednu neobjasnjivu i zagonetnu konstataciju g. Vucica, iznese bombaste ocene, papazanja i zakljucke koji su u najmanju ruku neukusni. Sa Vucicevim poterzima na unutrasnjem i medjunarodnom planu se mozemo sloziti ili ne (ja spadam u ove druge)ali se nekakvim civilizacijskih normi moramo pridrzavati. U zelji da bude supereksluzivan i prvoklasni analiticar, autor je postigso suprotan cilj i efekat.
Preporuke:
2
9
25 ponedeljak, 16 septembar 2013 18:53
Ostoja Simetić
Lično mi Bakarec nije mnogo miliji od Vučka, iako delimo partijsko članstvo. Ipak, poslednja dva članka koji raskrinkavaju i ismevaju Vuleta, naročito prvi, su izvanredni. S primitivci Ma ne može dss drukčije, što reče her Milan.
Preporuke:
6
2
26 utorak, 17 septembar 2013 08:24
siniša
Postoji neprecizno definisano šta to radi Vučić. Đilas i mnogi oko DS koji nikada nisu shvatali značaj i važnost precizne definicije onako oflje, odoka misleći da će time mobilisati svetsku javnost "čitav svet" koriste izraz diktator. Pošto to nije recizan izraz na taj način Vučiću samo prave reklamu. Vučić nije diktator niti ima za to uslove. Da li ima diktatorske namere ili je diktator u srcu to nije ni važno. On izigrava gospodara BOSS-a. A ono što radi to je tipičan BOSSING. Taj izraz kod nas nije ni prihvaćen i mislim da mu se ne zna ni pravo značenje. Koriste ga jedino psiholozo kad govore o MOBING-u. BOSSING je gori stepen mobinga. To nije diktatura koja podrazumeva potpunu kontrolu čoveka ili ljudi, ili grupe ljudi, a BOSSING je prekoračivanje ovlaštenja i nametanje i tamo gde nije mesto. Mešati se u sve, imati odgovor na sve, Štros Kan je Pikaso, umetnik svih vremena za finansije. Kako zna?

Ima odgovore na sva pitanja osim kako zna to što zna.

BOSSING je psihološka osobina.
Preporuke:
4
0
27 utorak, 24 septembar 2013 20:47
Pisanje
Naravno da će se dosta pisati o Vučiću jer se čovek širi po funkcijama kao kuga - potisnuo je premijera, predsednia, gradonačelnika Beograda i koga sve ne i ne planira da stane. Svoje poltrone postavio je na razne funkcije, zaposlio stotine i hiljade aparatčika a tzv. nepopularnim merama zadaje smrtni udarac Srbiju. U pitanju nisu nikakve reformatorske mere nego sprovođenje u praksu liberalskih budalaština.
Preporuke:
2
0
28 utorak, 24 septembar 2013 20:50
Opsednutost
Ne bih rekao da je Bakarec opsednut Vučićem. Naprotiv srpski analitičari i novinari premalo pažnje poklanjaju ličnosti koja je preuzela gotovo sve ključne funkcije u državi.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner