Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Prepiska patriota – neistomišljenika

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 08 septembar 2013 22:28
Branislav G. Romčević
Ovim izjavljujem, pod zakletvom, da u potpunosti poričem i napuštam svaku lojalnost i vernost bilo kom stranom vladaru, vlastodršcu, državi ili suverenoj vlasti kojoj sam ili čiji sam dosad bio podanik ili građanin; da ću podržavati i braniti Ustav i zakone Sjedinjenih država Amerike od svih neprijatelja, stranih i domaćih; da ću istima biti iskreno odan i lojalan; da ću nositi oružje u interesu Sjedinjenih država kad to zakon zahteva; da ću obavljati neboračku službu u Oružanim snagama Sjedinjenih država kad to zakon zahteva; da ću obavljati posao od nacionalne važnosti pod civilnim rukovodstvom kad to zakon zahteva; i da ovu obavezu preuzimam slobodno i bez ikakvih prećutnih ograda ili namere izbegavanja; tako mi Bog pomogao.

Ovakvu zakletvu su položili i Tesla, i Pupin, i gospodin Majkl Đorđević, i svi emigranti koji su postali američki državljani. Ona je stub njihovog AMERIČKOG PATRIOTIZMA. Problem je kad on dođe u koliziju s ljubavlju prema "starom kraju".
Preporuke:
45
2
2 nedelja, 08 septembar 2013 22:44
Drinko Končarević
Ništa nema od njihovog patriotizma, bilo da su istomišljenici ili ne. Razlog je prost i jednostavan. Na patriotizam svakog od nas, nahvatao se talog, naš i tuđ, talog od alavosti, pohlepe, sebičnosti, nešto poput prokletstva boje rđe. Kako se očistiti? Pre svega mir, potom ljubav a onda shvatanje naših pravih vrednosti, kako bi na osnovu njih, zauzeli mesto u koje se uklapamo. Hm, čista teorija, jer je broj onih koji će se pokajati i oprostiti zbog taloga, za sada veoma mali. Da li taj mali broj daje nadu ili će mo zbog nepoustljivosti završiti na smetlištu???
Preporuke:
27
1
3 nedelja, 08 septembar 2013 22:46
Rđosav
Znači, iz ove prepiske izrodila se glupava ideja sa Panićem - premijerom? Vrlo verovatno. Čak su i Slobu ubedili u taj idiotluk...
Preporuke:
35
6
4 nedelja, 08 septembar 2013 22:57
Jovan Anastasijević
@Branislav G. Romčević: “Ovakvu zakletvu su položili i Tesla, i Pupin, i gospodin Majkl Đorđević, i svi emigranti koji su postali američki državljani. Ona je stub njihovog AMERIČKOG PATRIOTIZMA. Problem je kad on dođe u koliziju s ljubavlju prema `starom kraju`". Imate pravo!. To se ne odnosi samo na – ne Emigrante, nego na Imigrante u SAD, ili u bilo kojoj drugoj stranoj državi. Onog trenutka kada si primio državljanstvo zemlje u koju si se uselio i položio zakletvu/svečanu izjavu, ili kako već... to je tako. Duguješ joj nepodeljenu lojalnost. “Kolizija prema starom kraju“ je čisto emotivna stvar svake individue, i ništa više. Jedino oni imigranti u stranoj državi koji nisu prihvatili njeno državljanstvo, nego imaju samo (stalnu) dozvolu boravka, mogu da gaje nepodeljenu lojalnost prema matičnoj državi. Što se g. Đorđevića i druga Ćosića tiče – svaki dijalog je suvišan. Ćosića od njegovog komunizma i članstva u Agitpropu i CK može oprati samo kajanje i ćutanje!
Preporuke:
24
10
5 nedelja, 08 septembar 2013 23:49
Beli Orao
Braćo Srbi, ustaša je bio uvek ustaša, domobran je bio uvek domobran, ali su obojica bili Hrvati u zajedničkoj borbi protiv Srba.
Kada to partizani i četnici budu ukapirali da samo jedna zastava vodi pobedi, biće nam lako. Dotle berimo kožu na šiljak.
P.S.
Izvinjavam se onoj trojici Hrvata što su bili u partizanima.
Preporuke:
39
1
6 ponedeljak, 09 septembar 2013 03:34
Svetislav Kostić
Jovan Anastasijević! Najkasnije od onoga dana Kada bivši Miroslav dobrovoljno mutirao u Majkl-majkla, on je već tog dana upisan u američku knjigu umrlih a Miroslav ispisan iz Knjige rođenih u Srbiji.

To je samo jedna strana Majklove medalje; Novopećeni Majkl mogao je da ostane Miroslav i brojao bi se i nadalje među živima. Majkl se koristio u službenim knjigama izbrisanim ličnim imenom Miroslav samo u privatnoj prepisci sa Ćosićem. Majkl je klasičan konvertit. Strano državljanstvo može se uzeti i rođeno ime zadržati.

Promjena ličnog imena jeste akt izdaje prema staroj domovini i prema roditeljima živim i još drastičnija izdaja prema umrlim roditeljima. A što se Ćosića tiče, vi Jovane, Ćosiću nabijate na nos njegovu komunističku prošlost, koja davno pokopana ali bez Ćosića, a na stub srama ne stavljate aktuelne izdajice na vlasti koji su daleko gori i od najzagriženijih bivših komunista.
Preporuke:
19
4
7 ponedeljak, 09 septembar 2013 05:26
roadrunner
A gde je ta ekipa Srba iz USA oko gospodina Djordjevića, u zadnjih 10-ak godina pošto su sa gazdama iz Bele kuće baš usrećili Srpstvo? Što ne izbokosovaše kod svojih američkh prijatelja, barem manastirie na Kosovu da nam ne ruše,ako ništa drugo?

Nešto se ućutali?To je ekipa bolesne ideološke ostrašćenosti, koja sve vidi kroz vizuru borbe protiv nekih "komunista", i za "uspešni američki kapitalizam", "srbija 52. američka država" i slične budalština pa makar to bilo i na najgoru štetu svoga naroda.Korisne budale, koje to rade jer su ubedjeni u to,a takvi su uvek bili najbolji pomagači okupatora

Eno u Čikagu i dalje u crkvi stoji veliki portret kralja Petra II-Šta reći?!Šta je taj uradio za Srpstvo?Pa pre treba da stoji portret bilo kog srpskog seljaka

Ili i dalje poštovanje episkopa koji je odvojio Crkvu,jer je SPC bila "komunistička".Pa u zapenjenom "antikomnuzmi", a sve za tadašnje hladnoratovkse interese USA, javo branio Stepinca,kao "žrtvu komunstičkog terora[/b
Preporuke:
29
4
8 ponedeljak, 09 septembar 2013 07:03
dragoslav pavkov@Jovan Anastasijević
Dakle, Srbi u ime slavne prošlosti i izvesne budućnosti nikako ne bi smeli da oproste što je Dobrica Ćosić kao dvadesetogodišnjak, dete iz bolje seljačke kuće - odlučio da se bori protiv okupatora,nastavio da sledi (kako je verovao) ideal o socijalnoj pravdi tako što je sa 24 godine postao član jednog od najvažnijih organa KPJ i narodni poslanik; što se odrekao karijere u ime principa - prvom prilikom kada je antisrpstvo ideologa i rukovodstva KPJ postalo očigledno!?
Što je radio sve ono što niko od nas nije smeo i umeo da radi - postao je stub Srpstva koga čak ni Tito i njegovi doglavnici nisu smeli da zatvore, a da im se to ne vrati u lice u vidu lošeg imidža kod poverilaca.

Ne, Srbi mu ne opraštaju što je i u onakvoj Srbiji postao autoritet, što je bio najveći poreski platiša, što nije zbrisao u emigraciju i tako postao epski junak.
Moramo propasti definitivno, i ko zna zašto je to dobro. Ovakvi kakvi smo, samo džaba arčimo kiseonik
Preporuke:
30
12
9 ponedeljak, 09 septembar 2013 07:47
Agent
Kada su se sve frakcije podeljene crkve i američke dijapsore sreli u Klivelandu 1990 i osnovali Kongres Srpskog Ujedinjenja, Miroslav Đorđević je bio izaban za predsednik. Tokom narednih desetak godina postao je jedan od najglasnijih zastupnika "srpskog pitanja" u Americi. Da bi pomogao ujedinjenje demokratske opozicije u Jugoslaviji, inicirao je i organizovao Sent Andrejeski Sabor u Madzarskoj krajem 1999. godine. Tu se odrzao prvi susret između prestavnika svesrpske dijaspore i celnika demokratskih snaga u Srbiji od 1944 godine.
- stoji na sajtu Kongresa srpskog ujedinjenja. Pitao bih g. Đorđevića da li danas misli da mu je ovo bio pametan potez i da li i danas podržava ljude koje je okupio te '99?
Preporuke:
19
0
10 ponedeljak, 09 septembar 2013 07:56
...
jadna je zemlja u kojoj su mladi apatični a starci brinu o budućnosti
Preporuke:
37
0
11 ponedeljak, 09 septembar 2013 08:01
DŽejmi Šej
@ Jovan Anastasijević - mnogo je iskljucivosti u vasem stavu. Niti su svi Srbi (kao ni ostali narodi) koji nisu presli granicu svoje zemlje rodoljubi (u izvornom znacenju te reci) niti su svi dvostruki drzavljani ili oni koji su primili strano drzavljanstvo, “prodali dusu djavolu” ili zaboravili da budu jedino sto jesu, Srbi. Po mom misljenju to nije “odnos prema starom kraju” vec odnos prema sopstvenom identitetu. Na zalost naci cemo mnogo Srba koji ce pre biti svi drugi (Jugovici, novi Crnogorci, Bosnjaci, Evropljani i sl) samo da ne budu ono sto jesu tj Srbi. U tu svakako spadaju i politicke podele na cuvene komuniste i cetnike, uz totalan zaborav da su i jedni i drugi Srbi. O nepoznavanji istorije i istorijskih okolnosti da se ne govori, bez uplitanja osecanja.
Preporuke:
17
0
12 ponedeljak, 09 septembar 2013 08:24
sokrat
A šta mislite o tome da državu Srbiju sagradite za Srbe?
Preporuke:
12
0
13 ponedeljak, 09 septembar 2013 08:40
Laza
Podeljena lojalnost prema starom zavicaju i novoj domovini.Ima jedan primer to je oduzimanje titule cetnickog vojvode od strane Djuica V. Seselju, zbog ulaska u vladu i koaliciju sa S. Milosevicem, zbog saradnje sa tad tzv. komunistickom vlascu kad je uveliko pocinjala pobuna na Kosovu i Metohiji 1998. Da li je gospodin Djuic i dalje bio zaslepljen sukobom partizana i cetnika, ne videvsi nista dalje od toga ili je bio primoran da zbog drzave u kojoj je ziveo to uradi. Citajuci Solzeljicina posle raspada SSSR, svidela mi se jedna njegova misao, napisao je gadjajuci SSSR pogodili smo Rusiju. Ta misao se moze uveliko primeniti i na Srbiju.
Preporuke:
19
1
14 ponedeljak, 09 septembar 2013 09:30
Sinisa Bogdanovic
Vest iz "bljuca" od pre 2 godine - "Revolucionar i akademik Dobrica Cosic je prodao svoju vilu na Dedinju". Toliko o "revoluciji" ali na zalost i o Akademiji Nauka. Upamtite, srpski komunista NIKADA nece moci da bude patriota. A za ovog drugog nikada nisam ni cuo, sta da radim, skromnog sam obrazovanja...
Preporuke:
15
5
15 ponedeljak, 09 septembar 2013 09:43
Jovan Anastasijević
@dragoslav pavkov@Jovan Anastasijević: “…što se odrekao karijere u ime principa - prvom prilikom kada je antisrpstvo ideologa i rukovodstva KPJ postalo očigledno!?”. Ne slažem se sa Vama, ali Vas razumem – bili ste oficir JNA, tako ste vaspitavani i gajeni, pa otud tako i gledate. Ćosić je posle rata bio u Agitpropu, uspinjao se (krvavim) lestvicama komunističke hijerarhije sve do pod vrh njihovog “ Olimpa“ (CK). Nemoguće je da nije znao za kominternovsku (prošlost?) svojih glavešina i njihovu antisrpsku delatnost, vozao se sa onim probisvetom Titom njegovim “Galebom“.... i posle toliko godina i partijskog iskustva – odjednom mu je “ antisrpstvo ideologa i rukovodstva KPJ postalo očigledno“??? Ma, neće biti baš sasvim tako, g. Pavkov – ali Vaša gledišta su Vaša – a moja su moja i ne možemo se sporazumeti. Smatram da Ćosiću posle njegove naprasne “očiglednosti“ pristaje jedino pokajanje u tišini, književnost (mada ga ni kao takvog ni malo ne cenim) - ali bez javne/političke delatnosti.
Preporuke:
12
5
16 ponedeljak, 09 septembar 2013 11:42
Branislav G. Romčević
ZA JOVANA ANASTASIJEVIĆA. Čovek je (a taj naziv ne možemo oduzeti Ćosiću, valjda) kompleksno i grešno biće. Ševrda na svome putu, nekad beslovesno, nekad tražeći pravi. Ćosić jamačno nije bio beslovesnik. To što je grešio - šta god to bilo - jamačno se trudio da ispravi, onako kako on vidi stvari. No, bez obzira na "Galeba" i ostalo, Ćosić je PRVI postavio pitanje (i to na svome CK) - "Čije je Kosovo?" Ne cenim posebno Ćosića kao političara. Mislim da je dobar književnik onima koji vole takav način pisanja, takav stil Srpska duša mu se ne može oduzeti, bez obzira na zamerko koje kogod ima prema njemu. Uprkos animozitetima usmerenim na nj, zasigurno ulazi u istoriju kao jedan od srpskih velikana. Samo zaslepljeni (čime - nekim apstraktnim antikomunizmom?) mogu mu osporiti rodoljublje.
Preporuke:
15
3
17 ponedeljak, 09 septembar 2013 12:01
Stanić Milan
Treba svakako pročitati knjigu"prepisku"da bi čovek bio pametniji.Uvek sebi postavljam pitanje - da li o čoveku(ljudima) treba negativno suditi u koliko nismo upoznati sa njihovim razlozima.Kolega Pavkov glorifikuje Ćosićev doprinos revoluciji sa sijaset epiteta,a ja postavljam pitanje:šta je sa onim partizanima koji su najviše dali za revoluciju - život,a kako se to vratilo njihovim majkama,deci,sestrama i suprugama?Zar su se morale sećati NjIH kroz mesečna davanja tzv."invalidnine"koja nije iznosila ni današnjih 20Eu.Od g. agenta saznajemo da je u Mađarskoj(pod plaštom obaveštajnih zajednica) g. Đorđević ideološki aktivno radio na njihovom destruktivnom osposobljavanju u kasnijem delovanju 5.oktobra.Tačno opservira g. Pajtić da je srpsko društve pretpolitičko društvo.Iznosim lično mišljenje- ni jedan ni drugi nisu obrazac za ugled,iako u jednoj(citiranoj) rečenici g. Đorđevića ima opore istine.Mene muči drugo pitanje.Kako okončati(već jednom) rat između partizana i četnika?
Preporuke:
5
12
18 ponedeljak, 09 septembar 2013 12:37
Sinisa Bogdanovic
@Stanić Milan - Rat ce se okoncati kada ce se jedni izviniti drugima. Ali izlgeda da za to jos nije doslo vreme, vile, stanovi i ostale beneficije koje su osvojili, pardon "oslobodili" se ipak tesko napustaju... Ne sporim da je bilo dobre volje medju "obicnim" partizanima da se protera okupator, ali "crvena vrhuska" je svesno radila protiv Srbije, ruke im nisu do lakata vec do ramena krvave. Kada se krene u rasvetlajvanje svih zlocina, mozemo tvrditi da je pocelo pomirenje.
Preporuke:
10
0
19 ponedeljak, 09 septembar 2013 13:30
Ioann Dubinjin
@Stanić Milan: “…Mene muči drugo pitanje. Kako okončati (već jednom) rat između partizana i četnika?”. Dobro pitanje. Da ja pokušam odgovor iz ruske (zagranične) perspektive: Građanski rat je završen 1920 g. Pobedili su boljševici (vojno), obrlativši svojom propagandom neuki narod, koji je mnogo decenija tokom boljševičke vladavine krvavo i zasluženo plaćao tu svoju podršku. Prva generacija “Belih“ se nikada nije s njima pomirila: opravdano –bili su u pravu; druga i treća – delimično, ali – potomci “pobednika“ u zemlji uviđaju grehe svojih predaka i pokušavaju da u onome što sada ponovo nazivaju Rusijom to kako-tako (najčešće neukusno i nespretno) poprave oživljujući ubijene tradicije. Ja se s njima ne mirim – neka žive kako hoće, ja sam sa mojim potomstvom postao zapadnjak (i veliki deo zagraničnih potomaka “Belih“), jer pomirenje sa zlom ne prihvatamo – ali rata s njima više nema. Slično: i Srbija – ali potrebno je vreme. Vidite kako je i u SAD sa posledicama rata Severa i Juga.
Preporuke:
7
3
20 ponedeljak, 09 septembar 2013 15:59
Bob
Iz svog iskutva znam, a verovatno su i mnogi od vas primetili, da se američki useljenici prilično razlikuju od ostalih - kanadskih, australijskih evropskih, itd. Čudo jedno kako je ta zemlja uspela da mozgoispirački sistem ugradi u sve svoje institucije.

Zato ja na Srbo-amerikance uvek gledam sa rezervom - iskreno, i ne očekujem ništa posebno dobro od njih. Mogu oni iskreno voleti svoju postojbinu, ali će konačno uvek razmišljati da od Srbije naprave 51. državu. To su njihove želje, a na žalost, i krajnje intelektualne mogućnosti.
Preporuke:
18
4
21 ponedeljak, 09 septembar 2013 16:02
Bob
Samo da napomenem - ovo "Srbija 51. država" nisam izmislio, čuo sam više puta od raznih ljudi, po novogovoru poznatih kao Srbo-amerikanci.
Preporuke:
15
0
22 ponedeljak, 09 septembar 2013 17:41
Beli Orao
""Ioann Dubinjin.
Sve je to teško, ali ostvarljivo samo postoji varijanta da li hoćemo ili nećemo. Tamo gde nema krvi lako je. Tamo gde je ima teško je.Komunjare će to da sprečavaju svim silama istim onim silama kojim su terali naše pretke na o.Goli pokušavajući da slome kičmu Srbima pobednicima.To su isti oni koji sada pokušavaju i resurs pamćenja da izbrišu i novim generacijama da utuve u glavu da je sve jedno i da ništa nema veze. Dosta su toga učinili, ali s obzirom na Jovana Dučića moramo da se odužimo pesniku i makar kao i on da verujemo u srBstvo.Šta nam je činiti?Povezivanje malih Udruženja koja vole svoju otadžbinu bez krajnjih ciljeva. Krajnji cilj mora biti iznedrivanje Vožda Vladimira koji će biti jak kao Crni, a pametan kao Knjaz.To će mnogo teško da ide,ali samo uz dobru tvrdu veru i maksimalnu toleranciju među nama samima prolazi sigurno.Dakle samo jedna zastava i tvrda vera.
NASTAVAK...
P.S.
Što se tiče Severa i Juga u SAD oni kažu,
War is not over.
Preporuke:
2
0
23 ponedeljak, 09 septembar 2013 17:48
Beli Orao
""Ioann Dubinjin, 2.

Nekima koji misle da sam realista reći ću da sam teški realista jer smo 20. vek potrošoli kao i osminu 21.veka. Koliko ćemo brzo da radimo zavisi od nas samih, ali nažalost Voždovi i Knjazovi iznedrivali su se samo u teškim vremenima u burama i olujama. Ovo sada niti su bure niti oluje već samo bara i žabokrečina.
Preporuke:
3
0
24 ponedeljak, 09 septembar 2013 19:56
seljak bezemljaš
Antropolozi, psiholozi, psihijatri...pokušavaju da odgovore, šta je to što, čoveka razdvaja od drugih životinjskih vrsta.
Meni se sviđa tvrdnja, da je to smeh, ali lično mislim da je to, laganje.
Tačnije, samozavaravanje, pa sebeslagavši,čovek, laže i druge.
Ako pokušate da korigujete, tu ljudsku osobinu, u najboljem slučaju, bićete "teški", teški realista,
rekao bi Beli orao.
Pojava je sveljudska i masovna ali sada je reč o dijaspori.
Ne bih sada o drami gubljenja identiteta, koju naša dijaspora preživljava pretapajući se u druge.Da se ne zavaravamo.
Položili ili ne, zakletvu, u svakoj zemlji u koju su otišli, ponašaće se u skladu zakletvom SAD.
Sve drugo je priča. Ili da to kažem grublje.
Otišli su radi "boljeg života". I "turčenje"(katoličenje) je bilo zbog "boljeg života". I to je to.

To ne znači da ne treba sarađivati ili bar saslušati svakog, imao ili ne "srpske korene".
Ne vidim ništa sporno u rečima, gospodina Makla (Miroslava), bivšeg Srbina, a sada Amerikanca.
nastavak
Preporuke:
5
0
25 ponedeljak, 09 septembar 2013 20:39
Student
Čovek koji srpsko ime zameni za američko u ovom slučaju Majkl govori o prepordu Srbije? Postao "American citizen" i "preko bare" nam savetuje šta da radimo,mi koji smo preživeli sva stradanja od američkih iluminata i fašista. A koja je caka sa tim menjanjem imena? Valjda u tom "multikulturalom raju" ne možeš da napreduješ na društvenoj lesvici ako ne uzmeš američko ime! Pre bih ceo život jeo gloginje nego promenio ime. Ostajem u Srbiji. Ovde makar mogu da jedem donekle zdravu hranu,a ne onu genetski modifikovanu od "Monstantno" semenja od koje Amerikanci postaju preterano gojazni i ne mogu normalno da hodaju.
Preporuke:
5
4
26 ponedeljak, 09 septembar 2013 21:00
spiritus
g.g. Stanić Milan, Ioann Dubinjin, Beli Orao
Partizani i četnici su bili na istoj strani, savezničkoj. Njihove međusobice rešili su veći. Postojala je u tom ratu i druga strana. Šta ćemo sa njom: istinskom drugom stranom? Ili, Beli, Hrvatima priznajemo dve strane, a nama samo jednu i to samo pod određenim uslovima? G. Dubinjini: Da li priznajete da je Ungern fon Šternberg heroj? Ili je zločinac?
Preporuke:
7
1
27 ponedeljak, 09 septembar 2013 21:39
seljak bezemljaš
Branislav G.Romčević
Ćosićeva, kako se to tada govorilo "diskusija" izgovorena 29 maja 1968 g. na 14 sednici CK SK Srbije mnogo je šira od pitanja "čije je Kosovo".

Naslovljena je kao KRITIKA VLADAJUĆE IDEOLOŠKE KONCEPCIJE U NACIONALNOJ POLITICI.

Trebalo je da prođe, četrdeset godina, da bi bila izrečena PRVA JAVNA kritika nacionalne politike KPJ.
Dovoljno za pametnog.

Isključeni su Ćosić i Joca Marjanović.
U obrazloženju CK SK Srbije između ostalog stoji
da su:
"politička gledišta koja su izložili ..suprotna programskim načelima i pozitivnim tekovinama SKJ
U NACIONALNOJ POLITICI i znače diskvalifikaciju sadašnjih napora komunista Srbije na otklanjanju nedoslednosti, slabosti i deformacija ispoljenih u periodu pre Brionskog Plenuma i Šeste sednice CKSKS." (na otklanjanju tih "slabost" već je sjajno sijala zvezda drugarice Latinke Perović primedba moja)
nastavak
Preporuke:
9
1
28 ponedeljak, 09 septembar 2013 22:25
seljak bezemljaš
nastavak
U obrazloženju isključenja CK SKS
"energično osuđuje klevete upućene komunistima u autonomnim pokrajinama (obema primedba moja)
A POSEBNO KOMUNISTIMA AUTONOMNE POKRAJINE KOSOVA I METOHIJE. Isto tako SK SKS ENERGIČNO ODBACUJE UVREDE
UPUĆENE KOMUNISTIMA U DRUGIM SOCIJALISTIČKIM REPUBLIKAMA"

Nikakvih uvreda nije bilo. Naprotiv.
Postojala je stvarnost u kojoj se od 1963 (ustav od 1963) stvaraju nacionalne ekonomije .Lobira se za muslimansku naciju.
Pokrajine stiču funkcije države. Vrše se pripreme za ustav 1974 .g.po kome će Jugoslavija postati konfederacija......
Možda bi ti procesi tekli i bez KPJ.
Ali ne tako uspešno.Ni blizu.
KPJ-SKJ, tačnije dvojac Broz i Kardelj, koristeći
neverovatnu alatku, diktaturu proletarijata, korumpirajući mase i birajući amoralne, savršeno vodila ka samostalnosti Slovenije i Hrvatske.
Preporuke:
10
1
29 ponedeljak, 09 septembar 2013 23:12
Ioann Dubinjin
@spiritus: “…G. Dubinjini: Da li priznajete da je Ungern fon Šternberg heroj? Ili je zločinac?...”. Jeste, on je bio izopačena ličnost i zločinac – takvih je, pojedinačno, sigurno bilo još nekoliko na “Beloj“ strani. Ali, to ne menja osnovni karakter te strane, koja je u svojoj borbi i protivljenju boljševičkom zlu bila potpuno u pravu – jer je cela “Crvena“ strana u svojoj osnovi bila i ostala zločinačka.
Preporuke:
12
3
30 ponedeljak, 09 septembar 2013 23:40
seljak bezemljaš
Gospoin Ćosić, lepo razume da
"Srbija preživljava duboku i možda i tragičnu krizu ljudi. Mi nemamo ljude koji mogu da izvedu zemlju iz istorijskog ponora"
Samo ne razume otkud to.
"Starije generacije su se istrošile da bi mogle biti protagonisti preporoda."
kaže gospodin Ćosić.
"Koliko se ja sećam te "starije generacije" kada se 29 maja raspravljalo o međunacionalnim odnosima, svi odreda su rekli da je gospodin Ćosić izrekao "političku laž" da je "društveno neodgovoran" da je njegov istup "nacionalistički" itd.
A znali su da su oni, društveno neodgovorni, da oni lažu.Za šaku vlasti.Prva proleterska protiv prve šumadijske. Takmičenje u savitljivosti. Elita politička tako. A narod. Radnička klasa.
Partija je uvela "demokratiju" nerad i nered u fabrike a na ulici tito partija guzi treba hartija
Tako se formirao "novi čovek".
nastavak
Preporuke:
9
1
31 utorak, 10 septembar 2013 00:05
seljak bezemljaš
Ma koliko to čudno izgledalo, partiji je gospodin Ćosić bio potrebniji i korisniji posle isključenja.

Trebalo je kao bratstvo-jedinstvo voditi nacionalnu politiku koja je razbijala srpski korpus i od Srba udaljavala sve one grupe koje su im bile bliske.
Krajnji cilj nacionalne države u sadašnjem obliku.
U ekonomskoj politici, insistiralo se na pravcu koji
je davao negativan rezultat.
Za to su se tražili kadrovi posebnih moralnih osobina. Partija ih je prepoznavala tako što su
"pljunuli" po Ćosiću.
fORMALNO JE SVE BILO U REDU.
Tako su dobijali atest, da su oni pravi.
Hiljade. Na svim nivoima.
Danas su oni, demokrate, članovi NVO, novinari, ambasadori...Neiskrene sluge. Naša elita.
Preporuke:
15
1
32 utorak, 10 septembar 2013 05:43
spiritus
@Ioann Dubinjin
Ne umem da se odredim prema crnom baronu u kontekstu sakralnog subjekta, što imperija jeste. Metodi ovog budiste su bili prilično divlji, ali, nije ni tako malu stvar uradio u Mongoliji. Čak je bilo i Srba u njegovim trupama. Iščitavam "Crnog konjanika", pretražujem po jandeksu, ali nemam definitivan sud. U svakom slučaju - hvala Vam.
@Milan Sttanić, Beli Orao
I? Da li mirimo samo saradnike saveznika (istočnih i zapadnih), ili mirimo Srbe? Imaju li Nedić i Ljotić, na primer, (pravno neosuđeni), pravo na "normalnu" sahranu u Beogradu, odnosno Smederevu? Ili ne? Šta je to u nama što nas navodi da lakše praštamo Hrvatima, nego Srbima? Promena svesti u SFRJ?
Preporuke:
4
1
33 utorak, 10 septembar 2013 09:34
...bezemljašu
70-ih i 80-ih SKJ nije imala nijednog iskrenog pristalice i nijednog časnog protivnika, napisao je M. Danojlić ("To")
Preporuke:
8
0
34 utorak, 10 septembar 2013 10:11
Stanić Milan 3
Stanić M.-spiritus

Apsolutno mislim ,da ste(i ne samo Vi)već većina kolega pogrešno razumeli.Kako možete postaviti na dnevni red panela rehabilitaciju Ljotića i Nedića?Pa to su osvedočeni fašistički neprijatelji pre svega sopstvenog naroda.Ovde se ne radi o definitivnim istorijskim istinama,nego o duhu koji decenijama vlada u srpskom narodu,a polarizacija je dobila na spinu potonjim građanskim ratovima,izmešanim ideologijama,različitim ciljevima,pri čemu je srpski narod ostao bez konzistentne nacionalne svesti,razjedinjen i duboko podeljen.Uzmite koje god hoćete vreme,recimo od 2000-te.Koji je osnovni društveni odnos u Srbiji i koja politička opcija može dobiti ocenu patriotska?Svaka nova vlast koja dolazi posle izbora u pozadini ima strane mentore,a ti nesretni političari izgledaju kao lutke na koncu. O tome se radi,a ne o reviziji istorije bar tamo gde su istorijske činjenice nepobitno utvrđene.Radi se o tome da se erozija srpskog društva već jednom zaustavi.
Preporuke:
2
14
35 utorak, 10 septembar 2013 11:45
spiritus
@Stanić Milan
Govorili ste o okončanju rata između četnika i partizana, a ja sam razumeo da govorite o pomirenju Srba. O pomirenju kojim bi trebalo da se prevaziđe najkrvavija podela, a to je ona nastala tokom i posle Drugog svetskog rata. Četnici i partizani su bili na istoj strani, a na drugoj strani su bile i neke druge, takođe srpske, formacije. Vi ste ih svrstali u fašiste (misleći valjda na naciste), što po definiciji istih nisu, ali, to je etiketa koja im se po navici lepi. Zvuči, a ne znači. Ali, u srpskom narodu su tokom i posle drugog svetskog rata postojale DVE strane: s jedne su bili saveznici - partizani i četnici, s druge Nedićevci, Ljotićevci, pristalice Koste Pećanca i još neki. Dobro je da smo neke pojmove i vrednosne sudove razjasnili, Vi mirite istomišljenike. Nema prepiske između Dobrice i Nikole Ljotića, a čisto sumnjam da su se dopisivali Boško Kostić i g. Majkl. Bog Vam dobro dao.
Preporuke:
7
1
36 petak, 13 septembar 2013 08:52
Hanibal Lektor
"Ovde se ne radi o definitivnim istorijskim istinama,nego o duhu koji decenijama vlada u srpskom narodu"
E, ovo je biser, jedan iz niske koje g. Stanić ume da prospe! Znači, uvreženo je mišljenje o nečijoj izdaji, ono traje decenijama, i zašto bi se sad našao neko da poteže to pitanje.
Preporuke:
9
1
37 petak, 13 septembar 2013 19:54
Rđosav
@Hanibal Lektor

On se neprecizno izrazio, Vi ste (opterećeni tim istim `duhom` o kojem čovek govori) sasvim zalutali sa zaključkom.

Preciznija i detaljnija formulacija (pošto mislim da sam provalio): rehabilitacija raznoraznih kolaboracionista (Nedića, Ljotića - ja bi da dodam i Dražu) nije rezultat nekakvih novootkrivenih istorijskih istina - kojih i nema, sve je uglavnom onako kako su Komunisti i govorili - nego je ta rehabilitacija rezultat nezdravog stanja duha srpskog naroda koji trenutačno preferira upravo izdajnike, zaveden pričom o `spasiocima` i `razumnim ljudima` koji `nisu bili ludi` da se bore protiv nemačke sile.

Razjašnjeno? Molim lepo, i drugi put...
Preporuke:
0
9
38 subota, 14 septembar 2013 13:33
Aca
Mene zanima postoji li patriotizam, koji se ne treba braniti oružjem.
Preporuke:
3
0
39 četvrtak, 19 septembar 2013 10:55
...
Aci
Sigurno postoje vrednosti u koje se ulaže rad, a za koje se ne daje život. Te vrednosti treba jasno formulisati. One su temelj građanskog društva.
Preporuke:
4
0
40 subota, 21 septembar 2013 21:13
Turas
@bezemljaš" Bravo, upravo je tako bilo i današnje metode istih bidžovana koji vode Srbiju potvrđuju vaš komentar. Iznenađuje me Anastasijević koji ili ne uviđa ili pre neće da prizna da se Ćosiću mora odati priznanje i kao čoveku i posebno književniku.Smatram da nije u redu da "ubeđuje" Pavkova da čovek nije u pravu. I onda kao da smo na pijacu oko krompira "vaša je cena ova ,niste u pravu ,glupi ste ne svatate..."Žalosno da se oko ovakvog čoveka koji je u Brozovo vreme(gde je bio J.Anastasijević?)ustao u odbranu srbskog pitanja a mnogi su poltronski se ponašali, sada ti isti imaju obraza da kritikuju Ćosića .Opet mi pade misao S Antonića "pluralizam jednoumlja"iz skorašnjeg komentara,to se nažalost nama stalno dešava. Zato je i Srbija u ovakvom jadnom stanju.Ovakvi koji se kao slepac kobasice drže svoga "mišljenja"drže se u stvari ličnog interesa.Nažalost ima ih sve više takvih a razložni i mudri se sve više povlače i što savetuje "mudri"Anastasijević-treba da ćute.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner