Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ivo Josipović i seme zla

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 31 avgust 2013 15:31
Milica
Kao neko ko nije na javnoj sceni, radujem se da na njoj ima mislećih i obrazovanih ljudi danas u Srbiji, kakav je autor ovog priloga, koji pažljivo i inteligentno prate i analiziraju našu aktuelnu političku scenu. Situacija je poprilično beznadežna, u svakom pogledu, ali mislim da ima smisla boriti se staloženo i racionalno da se javno mnenje prosvetli, da bi bar u budućnosti Srbi, oslobođeni raznih iluzija, radili u svoju korist i obezbedili za sebe mesto koje zaslužuju u Evropi i šire. Samo treba imati viziju i kao cilj opšte dobro! Možda ovo deluje naivno, ali ne znam kako bismo se bez ideala izvukli iz ove močvare!
Preporuke:
48
0
2 subota, 31 avgust 2013 15:31
realno
Ma sta god se ovdje tvrdilo za period'92-'95,
tipa otkrivanja tople vode kao 'svi su vrsili zlocine', treba insistirati na brojkama. Troznamenkaste cifre tokom egzekucija u samo jednom danu dosegla je jedino srpska vojska, s tim da su u julu '95. 'srpski neimari' prebacili normu te su za jedan dan dosegli i cetverocifrenu cifru ubijenih. Dakle, tako i treba suditi, prioritet dati onim najproduktivnijim ubicama, samo tako postaje razvidno gdje su bili zlocini a gdje su se desavali organizirani zlocini + genocid.
Djaba vam svi komentari i demagogija kako ce isplivati 'prava istina',
samo nek' ispliva - tim svakako gore po vas.
Deset Djerdapa vas ne moze oprati, nazalost.
Preporuke:
13
76
3 subota, 31 avgust 2013 18:45
Munze Konza
Slažem se u mnogome sa autorom, samo ne vidim šta je tu Josipović kriv što Srbija ima antisrpsku vlast? Umesto Vučinića, primereno je da Josipoviću nos natrlja predsednik Srbije, ali po svemu sudeći čekaćemo mi to zadovoljstvo još dugo.
Preporuke:
47
0
4 subota, 31 avgust 2013 21:11
perkins
u svim drzavama i rezimima hrvati su radili protiv SRBA,sta da josipovic menja taktiku,dok je maloga prizrenca,diplomca kazandzije,te vuka od bugojna SRBI ne moraju da strahuju za buducnost,jer sa njima buducnosti nema,ono sto nemas ne trebas strahovati da ces izgubiti!
Preporuke:
36
1
5 nedelja, 01 septembar 2013 01:02
Srbin Obični
Slažem se s ocjenom da je Josipović u suštini "redovna" i "očekivana" pojava na hrvatskom političkom nebu. (Da sada nakon prijema Hrvatske u EU dodamo - i katoličkom nebu). To je dobro poznata - moguće malo presvučena - politika skrivanja Ustašluka, itekako prisutnog u današnjoj Velikoj Hrvatskoj, politika izjednačavanja genocida i ratnog zločina, politika zaborava hrvatskih grijehova.

Sasvim je druga stvar sramna politika srbijanskog režima u Beogradu koji izdaje srpske nacionalne interese, pa trguje i srpskim žrtvama u genocidu počinjenom od 1941 do 1945, a sve zarad budućeg navodno "ugodnog života" građana u Krugu dvojke. Na ovakvu politiku se treba obrušite i sa stanovišta sramnog trgovanja Srbije i Hrvatske oko genocida nad srpskim narodom i to u obje verzije NDH-azije.
Preporuke:
20
0
6 nedelja, 01 septembar 2013 01:24
Turas
Pošaljite ovaj komentar Vučiću ,"srbskom lideru" on je sve ovo naglo zaboravio.
Preporuke:
20
0
7 nedelja, 01 septembar 2013 08:54
Beli Orao
Ovo je ključni deo teksta.


Uvek se mora naglašavati da su Jasenovac i Jadovno bili deo organizovanog genocida koji je sprovodio ustaški režim u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj i čija je jasna namera bila da potpuno uništi srpski narod i eliminiše ga sa njegovih istorijskih prostora.
Preporuke:
27
0
8 nedelja, 01 septembar 2013 11:00
Sve je laž
& realno

Ma jesi li ti lud, majke ti ? Ako već insistiraš
na brojkama, onda treba da znaš - u 2.sv.ratu doslovno je poklano 27.000 srpske dece sa Kozare,
uzrasta od 1-12 god. U nekim kozarskim opštinama,
prvo muško dete otišlo je u vojsku tek 1966.g.Nema.
sve poklano. To su skoro 3 Srebrenice, čak i ako
uvažimo sve vaše laži i podmetanja. Kada povežemo
sve ratove u 20-om veku ( a na Balkanu se ništa ne
može posmatrati odvojeno, svaki sledeći rat je samo
nastavak prethodnog, sa istim akterima koji uvek
odlaze u iste vojske, koje se samo drugačije zovu)
Srbi su imali 2,5 miliona žrtava (prema svetskim
Enciklopedijama Larus i Britanika) u 20-om veku.
To je više od 300(slovima: tristotine)Srebrenica.
Dužni smo vam još 299.
Preporuke:
25
2
9 nedelja, 01 septembar 2013 11:45
Ratko Ćujić
U potpunosti sam saglasan sa gore navedenim tekstom,pozdrav iz Sombora.
Preporuke:
11
2
10 nedelja, 01 septembar 2013 11:50
Alekta, Tisifona i Megajra
"...deo organizovanog genocida..."-baš lepo,vi srbi kad genocidizujete, onda to vama ide onako spontano, uz muziku(od izvesnih marševa do truba dragačevo i ženskih grudi na tenkovima u karnevalskim povorkama proslave srpske visije života)i osmeh na licu,potpuno prirodno ko kad žedan pije vodu...alale,alala!
Preporuke:
4
26
11 nedelja, 01 septembar 2013 12:55
Beli Orao
""Sve je laž i prijatelji.

Ne trošite tastaturu na učiteljske trolove. Oni nikad neće da priznaju Jasenovac i jame, a to je 1.000.000 naše braće i sestara. Prema tome čemu priča sa njima.
Preporuke:
20
1
12 nedelja, 01 septembar 2013 12:56
realno
Treba se drzati onoga sto stalno govorite: Sazanace se prava istina. Kazem: Bog vas cuo!'Objektivni eksperti' po Kozari obicno kao i danas neznaju za empatiju: Svoje dizi, tudje spustaj. Sta god mislili necete tako nikad na zelenu granu. Zadajte si dugorocni cilj: Pravite djecu!!! Pa vec sad su Albanci populacijski izjednaceni s vama, a vi i dalje mastajte i promisljajte o dusanovom carstvu.
Natalitet burazeru, sve ostalo je demagogija.
Preporuke:
9
3
13 nedelja, 01 septembar 2013 14:24
Mirko
Autor spada u one Srbe koji vlastite žrtve i njihovu težinu uzdižu iznad drugih. To može biti shvatljivo ali je kontraproduktivno jer ne vodi nikuda i ne rješava probleme i konflikte. Samo dolijeva ulje na vatru
Preporuke:
3
13
14 nedelja, 01 septembar 2013 14:28
Srbin Obični
Jutrošnji hrvatski tisak izvješćuje da je poznati hrvatski terorist i domoljub Zvonko Bušić izvršio samoubojstvo iz samokresa. Kako prozumačiti ovaj Bušićev samopuc? Razočaranost nedostatnim silanicama hrvatskog domoljublja, ili pak očaj što je Hrvatska negdje zalutala na putevima povjesne zbilje?

I ovaj događaj ukazuje na nestabilnost gotovo svih hrvatskih političkih opcija: od onih lijevih u kojima tobožnji agnstik, klavirista i sadašnji Vrhovnik tužaka Srbe za tobožnji genocid na Hrvatima, pa do onih desnih kojima su pripadali rahmetli Fuad Muhić i blaženo počivši Zvonko Bušić.

Ne bi nas začudilo da ukopu blaženog Bušića bude prisutan i neki izaslanik iz Srbije. Takva su vremena - jevropska.
Preporuke:
12
1
15 nedelja, 01 septembar 2013 15:28
Smiljanski
Jedini na svetu su Hrvati koji su imali logor za decu,u kojem su ih klali!To nikada nećete moći da sakrijete ,koliko god se trudili da Srbima svalite na vrat sve zločine!
Preporuke:
20
2
16 nedelja, 01 septembar 2013 15:44
Sve je laž
& realno

Dragoje Lukić je jedno od kozarske dece, koje je
imalo sreću da preživi. U njegovoj knjizi nabrojano
je pojedinačno, poimenično,svako od 27.000 poklane
srpske dece, sa svim podacima - ime, prezime, ime oca, datum rođenja, selo iz kojega su.
NDH, čije bi zločine ti nekako da zabašuriš, bila je jedina a Zemlja na svetu koja je imala konc. logore za decu. Govoriš o ciframa sa četiri znamenke. Pa da te obavestim - u Jasenovcu su
organizovana takmičenja. ko će da zakolje više Srba u
jednom danu. Bilo ih je 10 (slovima: deset)( šest
Hrvata i četiri Moslemana- da je bio još jedan,
čast bi bila bratski podeljena) koji su mogli da
zakolju 1000 ili više Srba u "radnom" danu. Pobedio
je monstrum simboličnog imena - Stipe Brzica.
U Srebrenici je počinjen istinski genocid - pobijeno
je 3.462 Srba od 92.-95.(dok ne stigoše osvetnici)
potpuno neselektivno-žene, deca, starci,nepokretni
Čak su pekli ljude na ražnju.
Srbi nisu ubili nijednu ženu, nijedno dete, nego
samo zlikovce.
Preporuke:
19
2
17 nedelja, 01 septembar 2013 18:54
Beli Orao
@Sve je laž.
Dragi prijatelju, taj ti neće odgovoriti, jer stari latinski fazon je da kad nemaju odgovor ćute i okrenu glavu.
Preporuke:
12
1
18 nedelja, 01 septembar 2013 20:00
Vojvoda Dujic Republika Srpska
Drug Ivo pa ne bi bilo lose da se instalira Republika Srpska Krajna jer mozda ta drzava bi imala malo postovanja prema Srbima. Hrvatska je pobila 700 000 Srba Iselila vise od 500 000 Srba I iselila talijane u Dalmacij. Osjek -Slavonija Njemacka groblja su starija od Hrvatskih. Druze Josipovicu izvini se jednom pravedno pa reci istinu da ti Bog oprosti za te svoje reci koje upucujes na racun mrtvih I iseljenih Srba. Srbija I Srpska su robovale pod turobosnje 500 god tebi Srbija i Srpska dale slobodu oslobodile te od Turaka I austrohungara. Vuk Karadzic ti je jezik Srpski na pklon ijekavicu dao da bi komunicirao. Srpska I Srbija dala ti pravo da se prekrstis da za bolji zivo sebe zoves Hrvatom I da ides protiv tvog korenitog roda Srpskog. Mozda vam Bog jednom oprosti tebi Mesicu I ostalima ako jednom ostavite Srbe na miru izbacite tog djavola iz vasih srca I ugledajte se malo na naseg rodoljuba Anfilohiju Radovica voli Boga Srpski rod iz kojeg si ti ivo poteko I sve dobre ljude.
Preporuke:
7
0
19 nedelja, 01 septembar 2013 21:02
realno
Kada bi ti navodio primjere srpske casti morao bi imati atacment na raspolaganju. Znas, kad licitiras imenima to kao treba da garantira autentiku. Hvala Bogu da se vise istorija ne distribuira samo iz Beograda. Ti si upravo produkt te dugogodisnje distribucije, nesposoban za bilo kave cinjenice od uglednih jevrejskih autora kao i bilo kojeg autora koji tebi ne ide u prilog.
Gubitak vremena je boriti se s tvojim predrasudama.
Ali ponovo ti kazem, trajace sve ovo jos godinama:
Pravi djecu koja nece ici na 'mrski zapad'.
Bolje da se bavite vlastitim natalitetom negoli da razmisljate kako uticati na mortalitet susjeda. Tako rade ozbiljne nacije.
Preporuke:
1
13
20 nedelja, 01 septembar 2013 22:29
Stanić Milan
Teško je autorovom kratkom osvrtu bilo šta dodati,a da se ne naruši istina.Od Tuđmana i njegove po zlu čuvene"komisije" za utvrđivanja ustaških zločina u Jasenovcu,hrvatski Vrhovnici nastoje izmešati kosti zločinaca i žrtava,uporediti Jazovku i Jasenovac,tamo gde je streljana ustaška banda i mesto gde su na najbestijalniji način mrcvareni nevini ljudi samo za to što su bili druge vere i svetonazora.To je bio zločinački projekat jedne razbojničke države,a III Rajh nije imao vernije saveznike.Neko od kolega u svom komentaru spomenu ustašu Bušića koji je oteo avion i ubi američkog policajca i za to dobio doživotnu robiju,a skončao,onako kako je zaslužio!Narode, da ste videli i čuli komentar na HRT -1 večeras o ovom ustaši!Strašno.Ograđujem se od zlikovaca iz sopstvenog naroda,koji su bili pajtosi i saradnici tih isti ustaša.Srbima to nije potrebno- Srbima je potrebna kritička misao i istina poput ovog sjajnog autora koji skida masku sa lica"vuku u jagnjećoj koži".Bravo!
Preporuke:
8
2
21 nedelja, 01 septembar 2013 22:42
Sve je laž
& realno

Ma ti si monstruozno realan. Dragoje Lukić nije iz
Beograda, nego sa Kozare. Dete svedok. Evo kako su
ustaše, tvoji štićenici, klale srpsku decu - drži
ustaša dete od 5 godina pred iskopanom rakom, nešto
mu šapuće na uvo, a onda ga zakolje i samo gurne u
jamu.Da su ustaše znale koliko si "realan", mogle su da te iskoriste za zakopavanje raka. Šteta.
Preporuke:
14
1
22 ponedeljak, 02 septembar 2013 09:54
realno
Ivo Goldstein mnogo je realniji kad barata ciframa negoli sve fabricirane brojke koje je Beograd stimao. Imas Lukica u Visegradu, taze primjer, dokumentiran - na koji ces ti kao protuargument navesti niz hiperbolisanih primjera uz opasku da to nijedan antisrpski sud nije procesuirao. Stara je to prica, gdje sud dokaze u pitanju je antisrpski stav, a za tvoja svjedocenja opet ces reci kako sud nece da radi jer su u pitanju Srbi. Ima li mjesta u tvojoj glavi da sud mozda nije naisao na autenticne dokaze. Jedno su medijski napisi a sasvim drugo su utuzivi argumenti. Znas, djeca nesrbi su takodjer stradali, koliko god ti to nevjerovatno izgledalo.
Sad za Busica, tvrditi da se ubio radi savjesti je kao kada bi isti argument potegli za slucaj kcerke Ratka Mladica.
Preporuke:
1
8
23 ponedeljak, 02 septembar 2013 10:40
Sve je laž
& realno

Ima li mjesta u tvojoj glavi da sud mozda nije naisao na autenticne dokaze. Jedno su medijski napisi a sasvim drugo su utuzivi argumenti.
_______________________________________________

Haški tribunal je, barem kad su Srbi u pitanju,
dokazao da su medijski napisi i Optužnica, jedno te
isto. Odnosno, da je Optužnica samo kompilacija
naslova iz štampe koja je pripadala jednoj od
zaraćenih strana. ICTY je i osnovan samo iz jednog
razloga- da bi se sudilo Srbima. Iz čisto političkih razloga, ICTY je smislio kvalifikative
i inkriminacije kao što su " Udruženi zločinački
poduhvat ", ili " Komandna odgovornost ".
Koliko je neozbiljan taj Sud, najbolje se vidi iz
Optužnice protiv Nasera Orića. Njemu nije suđeno
za " Komandnu odgovornost "za pobijenih 3.462
Srba u okolini Srebrenice, što je uradila jedinica
islamske vojske kojoj je on komandovao, 28.Divizija
Armije BiH, nego mu je suđeno zato što je u
Srebrenici u nekom podrumu držao 5 Srba i na njima
se iživljavao.
Preporuke:
7
1
24 ponedeljak, 02 septembar 2013 12:01
realno
Da si u stanju realno sagledati stvari shvatio bi. Hronologija: Srbi '92. zauzimaju Srebrenicu, nedugo potom Naser je vraca pod kontrolu. Tokom prvog zauzimanja vecina Srebrenicana je izbjegla ka Tuzli, a kada je Naser vratio u nju se sljevaju svi oni koji su prezivjeli golgotu iz drugih podrinjskih gradova, tako da je u Srebrenici najmanje bilo Srebrenicana. Ta masa ostaje u enklavi te svaki njen pokusaj da dodju do hrane smatra se zlocinom. Cudi me da ljudi iz Staljingrada po tom principu nisu odgovarali kada su odlucili da razbiju blokadu. Familijom se zakuni za tu cifru koju spominjes u tri godine opsade koliki je tu broj vojnika koji su stradali. Za razliku od tebe sud je imao u vidu da su ti ljudi bili opkoljeni, bez mogucnosti da im dodje bilo kakva pomoc. Isto za Hrvatsku, valjda su se trebali pomiriti da su to trajno izgubljene teritorije te s time svaku akciju smatrati nelegitimnom...
Preporuke:
1
7
25 ponedeljak, 02 septembar 2013 12:47
Sve je laž
& realno

Više je konvoja humanitrne pomoći ušlo u Srebrenicu
nego u bilo koje drugo mesto u BiH.Taj tvoj argument, da oni nisu noću izlazili iz enklave u
pokolje srpskog stanovništva u okolini, nego u
pljačku, više je nego smešan. A Naser Orić i njegova
banda su trgovali sa humanitarnom, kako bi od Naroda oteli i poslednji dinar. Količine hrane koje
su ušle u Srebrenicu, mogle da su da prehrane više
od 100 hiljada stanovnika. Više bi razloga bilo da
su Srbi upadali Srebrenicu u potrazi za hranom,
nego obrnuto. Samo što za Srbe takvi argumenti u
Hagu, ne važe. Za njih postoji Lex Specialis.
Preporuke:
4
1
26 ponedeljak, 02 septembar 2013 13:09
realno
Ne bih ti familiji pozelio da imaju taj prehrambeni meni koji su Srebrenicani imali. Pretpostavljam da je tvoja verzija kako je Naser sve te podrinjce nabio u enklavu kako bi za to optuzio Srbe. Naravno, u Visegradu, Zvorniku, Bratuncu... su pomahnitali i do zuba naoruzani ustasko-mudjahedinski odredi bili porazeni od golorukog samoorganiziranog srpskog stanovnistva i potpuno nespremnog uzickog korpusa, a prezivjeli 'zloconci' potrazili su utociste u opkoljenoj Srenrenici, gdje su imali proteinske obroke i maximalnu slobodu kretanja a iz razonode su isli da ubijaju naivnu srpsku nejac...
Preporuke:
2
7
27 ponedeljak, 02 septembar 2013 13:41
Bili Ora - samo za Alkara
""realno.
Alkare smanji doživljaje.
Preporuke:
3
1
28 ponedeljak, 02 septembar 2013 13:43
Sve je laž
& realno

Malo si karikirao, ali nisi daleko od istine.
Preporuke:
2
0
29 ponedeljak, 02 septembar 2013 14:32
realno
Vjeruj,
sa vasom nazovi propagandom jedino sto se moze je karikiranje fakata. Upotreblavati zdrav razum protiv posvemasnjeg nacionalnog sljepila je besmisleno :)
pozdrav
Preporuke:
1
6
30 ponedeljak, 02 septembar 2013 14:34
Goli Otok
dotičnome g. je otac valjda bio uppravnik Golog Otoka, ili slično.
Preporuke:
2
0
31 utorak, 03 septembar 2013 18:13
Ročnik
Ajde drugovi da se ne lažemo više. Da ne koristimo medjusobne optužbe, laži, preuveličavanja radi opravdanja vlastitih postupaka i ciljeva. Dosta je bilo.

Ajde da konačno kažemo istinu. Srbija i Hrvatska u budućnosti mogu krenuti isključivo u dva moguća smjera. Ili da dodje do trajnog i općeg pomirenja na svim nivoima. Ili da dodje do novog krvoprolića, gdje je svako slijedeće krvavije od prethodnog.

Meni je nažalost realnija druga opcija. U oba naroda dovoljno je Ćosića i Starčevića koji će povesti 'naš nedužan narod' na 'podle i zle komšije'. Uvijek se nadje dovoljno krvoločnih koji povedu ostale u 'pravednu borbu'.

Sasvim je realno da će u nekoj novoj konstelaciji snaga i politike neko opet pokrenuti rat ovih naroda. Sa time da svaki slijedeći ima sve više nakupljene osvete samim time i zločina. Zbog svega bojim se da bi neki novi sukob mogao biti fatalan za jedan narod, jer više nema zadrške u oba naroda.

Nisam optimist iako je i skandinavsko pomirenje moguća opcija
Preporuke:
0
0
32 utorak, 03 septembar 2013 18:18
Ročnik
nastavak ...

Znači uopće više nije važno tko ima pravedne razloge a tko je agresor, jer svaka će strana isfabricirati propagandu da uvjeri narod da su baš oni pravedna strana.

Eventualni pobjednik stoga će biti ne onaj koji se bori za pravednu stvar već onaj koji bude imao bolje saveznike, ko bude lukavije i beskompromisnije ratovao. Toga se i pribojavam, privatno i profesionalno znam da je takav scenarij sasvim moguć.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner