петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Невероватна лакоћа избора, или "Хајде Јано кућу да продамо"

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 27 јул 2013 15:43
Gramatika
не смета да се са њима далеко од очију наше јавности у неутралном и нама пријатељском Бриселу састају.


Neutralan i prijateljski je logicki ne moguca misija, a obaska sto je Brisel daleko od toga da je neutralan, a jos dalje da je prijateljski.
Препоруке:
48
0
2 субота, 27 јул 2013 15:47
Трећепозивац
Тако је.
Ипак, постоји један једини излаз: револуција! Помлатити багру.
Препоруке:
74
1
3 субота, 27 јул 2013 16:11
Ханибал Лектор
"да добијемо нову химну, . Предлажем „Хајде Јано кућу да продамо. Да продамо Јано душо, само да играмо“. Они ... одражавају нашу тренутну државотворну реалност"
Shvatio sam da je ovo samo gorak humor, ali ipak nekako ne zvuči lepo. Ko je kreator naše "državotvorne realnosti?" Ipak je to samo par stotina ljudi koje štiti par stotina siledžija. Spram pokreta naroda to nije ništa[/b]. A oni , spolja, koji ih uče i pomažu, pristaće na novu realnost, hoće, još kako.
Препоруке:
54
0
4 субота, 27 јул 2013 16:27
Србин
Пропаст Срба и Србије је утемељена "пето-октобарском револуцијом". Од тада је на власти у Србији АНТИСРПСКА УСА ЕУ НАТО ПОЛИТИКА, А ПОСЕБНО ЈЕ ОДВРАТНА ПОЛИТИКА, И ЊЕНИ НОСИОЦИ, ОД 2007 ГОДИНЕ, ЧИЈЕ ТЕМЕЉЕ ПОСТАВИ Б. ТАДИЋ А НАСТАВИ ЦРНА ТРОЈКА (НИКОЛИЋ, ВУЧИЋ, ДАЧИЋ).
Знало се да је Николић показивао многе слабости, али да ће у издаји Државе да надмаши Тадића, то, ипак, нико није очекивао. Успешно је крио Тома своје ПОДЛЕ АНТИСРПСКЕ НАМЕРЕ.
Препоруке:
71
1
5 субота, 27 јул 2013 16:33
boban
Sta ocekivati od naroda koji u poslednjih 50 godina konstantno,sistematski proteruje u pecalbu , najpametnije,najsposobnije,najzilavije,
najobrazovanije,najvrednije ,pripadnike svoga naroda. Negativna selekcija je uspesno izvrsena.
Ocigledno je da ce ovaj politicki sistem,sa ovakvim ljudima potpuno unistiti Srbiju.
Srbiju moze spasiti samo neka vrsta vojne diktature koja bi vodila zemlju posteno,skromno,mudro,domacinski.Svaka vrsta zloupotrebe,korupcije ili kradje bi morala biti kaznjena drasticno.

Sve ostalo je srljanje u ponor.
Препоруке:
47
2
6 субота, 27 јул 2013 17:01
Горан Јевтовић
Бриљантно господине Кошанин, свака част!
На малом простору сјајна анализа наше пропасти која не да се не зауставља, већ се драматично убрзава.

Где је спас?
Неко мора да преузме одговорност. Муњевито, храбро, одлучно, без пуно приче, свеобухватно са тежиштем на аеродромима, а ту мислим и на оне пољске и пољопривредне... и све тако редом, тачно онамо где кружи трамвај под бројем 2.
Препоруке:
53
4
7 субота, 27 јул 2013 17:10
краљ
Одете лепо на сајт Интерпола и видите, да тамо уствари нема никога из садашњих окупаторских власти на Косову. Обрисано...нажалост.
Препоруке:
38
0
8 субота, 27 јул 2013 17:16
leonidas
Nazalost,za Srbe sto igraju u kolu uz pomenutu "himnu" ovakav tekst na znaci nista!Ne znaju da iza prodaje kuce ide prodaja duse pa cemo opet da menjamo "himnu".A za dusu ima samo jedan kupac!
Препоруке:
38
0
9 субота, 27 јул 2013 17:34
perkins
Dobar osvrt na proteklo vreme.Svaki narod ima vlast koju zasluzuje,bira i podrzava.Demokratski izbori su najveca prevara da nesto menjaju uopste se ne bi provodili.Na dan izbora glas budale vredi kao glas normalnog coveka,nikad se ne mogu vrednovati jednako budala i normalan,to vazi samo na dan izbora,namerno napravljeno ili slucajno?

Zahvaljujuci tim izborima dobijenim na budalama i lazima posle se vladajuce garniture udaraju u grudi i deru;nama je narod dao poverenje,jeste narod[i ponesto budala]dao poverenje za njihova predizborna obecanja,ali obecanja se daju da se ne ispune,a u SRBIJI se kaza;OBECANJE LUDOM RADOVANJE

Demokratija je najgora diktatura!,u demokratiji se govori sta vam je dozvoljeno,ali nigde nije navedeno sta vam je SVE zabranjeno,kada demokratima treba razlog da eliminisu protivnika onda se dodaje i nabacuje iz SVEGA zabranjenog tako da nije pitanje da li ce optuznica uspeti,nego kada ce se objaviti.
Препоруке:
36
0
10 субота, 27 јул 2013 18:46
Đoka
Dugo smo se i ponašali ko balkanski razbojnik a građane uveravali da su nas drugi napali.Sad kad smo kuću raskopali i postali obični bogalj koga niko neće
okrivili bi sve druge oko sebe.Nama se čini da će opet socijalizanm nekako vaskrsnuti pa će nam svima biti dobro kako je nekad bilo.
Naterat će nas da živimo od svog rada a vreme je da tako i bude.
Препоруке:
7
44
11 субота, 27 јул 2013 20:07
Millán-Astray
@Трећепозивац
Револуција су нас довде и довеле. Било би добро да неко направи поређење српских интелектуалца у Београду: 1941 потписника Апела, тзв. фашиста; напредних - из периода 1945-1990; те европских - после 2000. Тек да се види где претеже спремност на личну жртву за отаџбину и интелектуална надмоћ. Можда неко нешто и схвати.
Препоруке:
17
1
12 субота, 27 јул 2013 20:30
Благоје
Најсрамнији дани у историји Србије су управо ови које сада проживљавамо. Никада више нихилизма и незаинтересованости за судбину ове земље није било. За кога су изгинули силни људи у голготи преко Албаније? И сви они пре и после њих? За распикуће и преваранте, антихристе и материјалисте, ситне душе.
Препоруке:
45
0
13 субота, 27 јул 2013 21:03
Mrgud
Početkom raspada SFRJ čak se i Šešelj zalagao za pet buktinja... Umetnost mogućeg, ustavno pravni kontinuitet, istorijske zablude i revizija...Sve su to kategorije u međusobnoj koliziji. Kada nemate podršku velikih sila uvek ste u krivu za koju got strategiju se odlučite. Na stranu komunjarstvo, kriminal, sankcije, nepotizam, korupcija... Posmatrajmo državotvornost. Sloba je ipak bio najbolji državnik. Ovi posle njega su svi ispali diletanti. Ja lično zastupam strategiju zbližavanja sa Rusijom. Ali i tu me Sloba preduhitrio. On je shvatio prvi, iako je verovao da su ga Rusi izdali...
Препоруке:
22
2
14 субота, 27 јул 2013 21:07
тапкароши
А шта пише у програму СНС и то под тачком 1.
То,што вама могуће није познато,не чуди,јер нисам схватио да сте члан,али многобројним пристиглим члановима(прелетачима)требало би понудити могућност да се упознају са програмом странке.
Јер,замислите ситуацију(20.век)изводите девојку у биоскоп,шта се гледа,па филм!
Журе нови чланови,нада увек постоји,можда је остала нека карта,кад тамо:тапкароши!
Препоруке:
7
0
15 субота, 27 јул 2013 21:13
simon simonovic
Poznati Somborski,Srpski lekr,Dr Radivoj Simonovic(rodjen 1858,g,-umro 1950,)smatrao je da pema"Ova nasa livada..."
najbolje odrazava duh Srpskog naroda:"Ova nasa livada vredi 7 hiljada.hej-haj,nek ude lanac i po livade.Jos se nisam ni napio-lanac i po potrosio.hej-haj...Ovako se kuca tece u kafani svako vece"Sto napisa neko skoro u komentaru:nase mane nisu od skora
Препоруке:
27
1
16 субота, 27 јул 2013 21:34
boban
perkins @ bas tako(u vezi prava na glasanje).Kada se uzme u obzir da sirom sveta inzinjeri i lekari imaju mnogo manje dece od nepismenih,primitivnih i prljavih,onda se jasno vidi koliko je losa ideja da svaciji glas ima istu tezinu.
Nuklearni inzinjer nema dece a nepismeni alkoholicar ima 6 deteta.
Препоруке:
23
0
17 недеља, 28 јул 2013 00:40
Srpski narod nije cvecka
Svaka cast za autora.Konacno da neko bez dlake na jeziku ukaze na velike, ogromne, pogubne slabosti srpskog naroda i da nisu iskljucivo politicke partije krive sto propadamo.Srpski narod nije sareno cvece i nisu krivi samo stranci i domaci satrapi sto on sveobuhvatno propada.Ako srpski narod sam sebi ne pomogne niko mu drugi pomoci nece.
Препоруке:
16
0
18 недеља, 28 јул 2013 01:17
DrJelaBisic
Za Bobana i Perkinsa:Drustvo mora da omoguci svakom ljudskom bicu,svakom detetu,da se obrazuje(pere,leci...)To mora da bude briga svakog gradjanina,a ne samo roditelja.Svako mora da misli o ovome,jer su ljudski resursi ono sto omogucava napredak jednog drustva,u svakom pogledu.Sredjena drzava,sa svesnom elitom,kroz oporezivanje bogatih(koji su posteno stekli svoje bogatstvo,ne govorim o lopovima)mora da omoguci ljudski zivot svim svojim gradjanima i napredak svakoga dokle ima sposobnostiOvo je nestalo sa padom Berlinskog zida,i padanjem maske humanog kapitalizma.Nestankom socijalne kapitalisticke drzave,koja je izgubila svoj znacaj kao sredstvo borbe protiv komunizma.Kada ljudi koji imaju mogucnosti budu poceli da ovako gledaju na svoje drustvo,i kada budu videli svoju korist(koja postoji)u podizanju nivoa zivota najsiromasnijih i najneobrazovanijih,i kroz davanje sansi svakome ko je sposoban-nece biti napretka u vecini drustava u svetu
Препоруке:
8
1
19 недеља, 28 јул 2013 01:47
Милош
Слажем се да смо гласали погрешно. Није велика мудрост то закључити. Ипак, остаје једно важно питање на које аутор нема одговора. Питање гласи: кога смо ми то требали да бирамо на предходним изборима да би нам сада било боље?
Одговора нема!
Сврха избора је да створе илузију малом човеку да нешто може да мења. Ми вођени мишљу да нешто можемо да мењамо упорно пратимо, слушамо и гледамо политичаре како би се определили за праву опцију - која не постоји. Гајимо менталитет острашћеног кладионичара који је убеђен да ће познавањем фудбала успети да погоди будућност а у ствари се увлачи у бесконачни круг покушаја и погрешака.
Закључак: искључите телевизију (изађите из кладионице) јер се управо тога валст највише плаши.
Препоруке:
20
1
20 недеља, 28 јул 2013 08:57
Little Big Serb
Revolucija kako predlaze "Trecepozivac", revolucija kao baza svih nasis stradanja, kako kaze onaj koji odgovara trecepozivcu a to spominjem jer bih se vratio na "revoluciju" . To ne bi moralo da bude izlazenje na ulice da se bijemo sa policijom sto umemo ako treba, uvezbani kroz navijacke pokrete i anti pederske grupacije! Ne! Evo revolucije : da se neko, neki dasa, treba da bude dobar, hrabar dasa a ne ciftinski borac za izbornu otskocnu dasku, dasa sa vizijom puta za svoj narod za koji je spreman da da sebe i da ceo svo zivot tome posveti a ne da je koaliciski pregovarac. Taj dasa bi imao jednu jedinu ulogu i jedan jedini zadatak : da se izbori za mogusnost da se javno kaze, ono sto svi znamo : DA VECINA NAS NECE U EVROPU. da se to ponavlja, da se to cuje. Cesto, svaki dan cuje. Uplasice se i pokusati da ga ucute jer se preko njega cuje glas naroda a protiv toga ni NATO ni Usa, ni nasi izdajnici ne mogu nista! Ulozice sve da ga uguse ali ako taj Dasa to uspe SPASICE SRBIJU! Celu !
Препоруке:
16
3
21 недеља, 28 јул 2013 10:55
Veritas Triumphus
Ono sto ohrabruje u ovakvoj situaciji su ovakvi clanci...na stranu sve, ali, ako se ikad uspostavi normalan sistem, a ne pohapse se ljudi koji su krsili ustav, i odrekli se naroda i teritorije, uvek ce biti sve isto....dakle, veoma brine ponasanje, predsednika, premijera i njegovog zamenika...i gde na sto vode...pogledajte bugarsku, u eu je, a losije nikad nisu ziveli....sta li tek nas ceka, jos nismo usli, a gubimo i teritoriju i narod, taj isti narod, premijer i predsednik na silu teraju kod tacija, koji je terorista i zlocinac....mozete da pevate koliko hocete "hajde jano kucu da prodamo"...ali, prvo treba imati kucu da bi se prodala...
Препоруке:
6
0
22 недеља, 28 јул 2013 15:49
kilibarda
Bravo Radomire !
Sve si dobro rekao samo je pitanje kada cemo mi Srbi da dodjemo pameti, a posto lepo uocavas stvari napisi kako je nastalo Jagodinsko "ekonomsko cudo"pod novim vodjstvom.
Препоруке:
3
0
23 недеља, 28 јул 2013 16:25
DrJelaBisic
Za Milosa:teorijska i prakticna mogucnost postojanja/funkcionisanja demokratije(zapadnog tipa)je vec davno apsolvirana.U teoriji-svaki mentalno sposoban,punoletan gradjanin je sposoban da odlucuje o svemu,da bira(ko je dobar,a ko ne)i da bude biran.To je naravno nonsens,jer ako je tako zasto onda ljudi studiraju ekonomiju,politikologiju,pravo,medicinu...?Ako moje pacijentkinje"glasaju"koji metod lecenja da se primeni-zasto sam ja lekar a one pacijenti?Ta osnovna teorijska postavka pojma demokratije pokazuje da je demokratija nemoguca.To potvrdjuje i praksa.Nigde demokratija ne postoji kako je u teoriji zapisamo.Svuda je slika"iskrivljena"zloupotrebama vlasti razlicitih vrsta,nivoa,...Dakle demokratija nigde ne postoji niti je postojala,a po teorijskoj pretpostavci ni ne moze da postoji.Medjutim,cinjenica je da bolji sistem,makar prividno,makar za vecinu gradjana,nije pronadjen.Ako jeste-recite mi.Sudbina naroda je kao sudbina ljudi:neko se rodi sa roditeljima narkomanima,polu-ludim,..
Препоруке:
4
0
24 недеља, 28 јул 2013 16:46
DrJelaBisic
..a neko odmah,za pocetak,dobije dorostojece,normalne roditelje.Tako imate formalne demokratije,koje su potpuno propale kao drzava.I imali ste diktature,koje su funkcionisale.Zato,nije(samo)za koga smo glasali,vec da u principu nema mnogo razlike,uopste.Ovi nasi su samo dno dna-od moguceg najgori.Ali je bolje da svako od nas gleda sta moze za sebe i svoje okruzenje,sam,i sa drugima sebi slicnima,da ucini.Dakle,Milose,sta vi predlazete,sem"beskonacng kruga pokusaja i pogresaka"?Za little big serb:To sto vi pisete zove se"uloga licnosti u istoriji".Pitanje je,nazalost,takodje apsolvirano:licnosti,ma kako markantne bile,nisu pokretac procesa,one su samo zacin u corbi.Jedite neslanu corbu-pa ce te videti kako je to.Uzas.Jadan ko mora.Imajte za jelo samo so(bez te odvratne bezukusne corbe)i opet ce te videti o cemu pricam
Препоруке:
5
1
25 недеља, 28 јул 2013 18:15
@Millán-Astray @Трећепозивац
"Револуција су нас довде и довеле."

Jesu. Da li su revolucije bile neminovne? Jesu li se mogle izbeći? Zašto su izbile? Da je vladajući sloj u svakoj prilici imao mere, ne bi ni dolazilo do revolucija. Otkako je sveta i veka, uvek neko nekoga iskorišćava, ali ako ga pri tome i maltretira, pravi ludim, ponižava na svakom koraku – eto revolucije. Posle nje sve se stabilizuje na nižem nivou. Za neko vreme. Zašto revolucije nisu izbijale u Švedskoj? Zašto je najveća beda u pravoslavnim zemljama? Teška pitanja…
Препоруке:
6
0
26 недеља, 28 јул 2013 20:12
DrJelaBisic
Po svojoj naravi nisam pristalica naglih,revolucionarnih resenja,a koliko znam istoriju,u 20.v.,od pocetka do kraja,bilo je revolucija koliko hoces.Sta je,konkretno,svaka od njih,donela,na duzi rok?Nama,ovako kilavima,samo treba revolucija,da porusimo i ovo sto je ostalo,da rasteramo ono malo obrazovanih,da unistimo to malo kapitala sto imamo.Da se,jos jednom,po ko zna koji put u poslednjih 200g.pobijemo medjusobno."Cije ovce-onoga planina",a ako Srbija"dobije"jos jedan gradjanski rat i revoluciju-ovce ce biti Albanske.I Kosmaj,pa i Fruska-bice Albanski.Secam se slucaja jednog pozatog beogradskog lekara,koji je isao na robiju,negde pocetkom 70ih,zato sto je,pripit,u kafani,izjavio da ce mu unuk/unuka sigurno biti Albanac,aludirajuci na razliku u natalitetu.Izgleda da je bio u pravu."Trpen-spasen".Dajte sirotinji,pomozite bliznje i one koje ni ne poznajete.Budite ljudi,sto rece hodajuci Srpski Svetac
Препоруке:
3
0
27 недеља, 28 јул 2013 22:07
Millán-Astray
@@
Ах, да...Шведска. Пошто му је засметао "срамни пакт", Черчил је запалио пламен револуције у Југославији пучем 1941, а тај "срамни пакт" је прихватила Шведска. До тада су умирали од глади, а онда су им нацисти изградили индустрију и идеолошки их обучили. Тако је настао шведски социјализам. Зашто је социјализам увек позитиван, а и нацисти и фашисти су били социјалисти? Нацисти су творци и ЕУ, само у њиховој варијанти се евро звао златни гулден. Био је велики међународни скуп у Берлину 1942, на тему заједничке будућности уједињене Европе. Ко је финансирао Хитлера, ко Лењина и његов воз, ко Троцког и његов брод који је из САД-а кренуо да руши Русију? Чудно? Не, план. Ево лаких питања: зашто су православне монархије рушене искључиво социјалистичким револуцијама? Рачунајући и дохалкидонску Етиопију? И зашто републиканци нису успели у Шпанији?
Препоруке:
6
0
28 недеља, 28 јул 2013 23:46
@Millán-Astray
Slažem se s vama od reči do reči. Ne spadam u neke obožavatelje švedskog modela. Ipak, imali su mira kada niko nije. A mi smo se napatili… Sećam se jednog intervjua s Bergmanom. Unapred se izvinio za ono što će reći, a onda je odvalio: bilo im je najbolje za vreme rata; privreda se zahuktala, snabdevali su Nemačku, zapravo svakoga ko je plaćao, natalitet im je bio najveći za vreme rata. Poražavajuće. A mi smo se, opet kažem, baš napatili. I tome se kraja ne vidi…
Препоруке:
8
0
29 недеља, 28 јул 2013 23:55
nastavak
"и нацисти и фашисти су били социјалисти"
Da, bili su. NSDAP je bila nacional-socijalistička nemačka radnička partija. Musolini je u mladosti bio socijalista; tako je i završio sa onom kratkotrajnom virtuelnom republikom na severu Italije, posle svrgavanja. Mučno je sve to. A najmučnija pomisao da smo mi često bili moneta za potkusurivanje, neka vrsta “đubriva istorije” kako su s ogorčenjem govorili ruski slovenofili krajem XIX veka. I da su samim tim naši životi uvek manje vredeli nego njihovi.
Препоруке:
6
0
30 понедељак, 29 јул 2013 01:27
DrJelaBisic
Clanak,koji je povod ove diskusije,odnosi se na(ekonomsku)propast nase zemlje,Srbije,i na to da mi(sada?)hocemo i svoju kucu da prodamo,samo da bi(se)i dalje igrali.Udri brigu na veselje,sto se kaze.Medjutim,mi smo,sto se zaboravlja,kucu sazidali na dug,a dug nismo ni poceli da vracamo,pa zato ni ne mozemo da je prodamo i da igramo.Uzece nam je poverioci.Bas ne mislim da je srpsko biracko telo toliko naivno.Nije ono bio naivno ni u komunizmu-svako se uclanjivao u partiju da se bolje pozicionira(pa to se i sada radi,zar ne)gledao da sto vise iskoristi sistem,a ne da bude njegov deo.Uporedite nas i Bugare:na pocetku novog veka bilo nas je otprilike isto,a sada?Raspali smo se po verskoj liniji,pa onda po liniji AU/RusijaPa po liniji dinastija.Onda smo se"ujedinili"pa jos prigrlili,bez ikakve potrebe,i Slovence.Pa se opet raspali,i poklali medjusobom-u toku gradjansog rata u toku IIsv r.i neposredno pole,Srbi i srboidi svih vrsta,pa i Srbi medjusobno-cetnici,ljoticevci,nedicevci....
Препоруке:
1
0
31 понедељак, 29 јул 2013 02:42
DrJelaBisic
...pobili su vise Srba nego sve okupatorske i oslobodilacke vojske zajedno.Tako ponovo ujedinjeni uleteli smo u komunizam-novu katastrofu,koja je potrajala bas zato sto je za nas bila lose resenje.I onda se ponovo razjedinili,uz gradjanski rat i urusavanje jedva izgradjene zemlje,pa sproveli lopovsku tranziciju.Taj jo-jo sindrom srpske nacionalne politike nije nametnut spolja,od strane spoljnog faktora.On izvire iz same sustine Srpskog nacionalnog bica.Prosto-sve to nam se desava,desavalo se,pa i desavace se zato sto smo takvi.Komentatori NSPM nisu lopovi(oni nemaju vemena za ovakve komentare)obrazovani su iznad proseka,i,bez obzira na razlicite politicke opcije kojima pripadaju,na srcu im je dobrobit Srbije.Kao takvi,pretstavljaju manjinu,verovatno na nivou statisticke greske.Zato njih(i njima sicne)vecina,koja kreira vec 2 veka jo-jo politiku,uvek lako preglasa.Zato Srbi,nikako,vec skoro cetvrt veka,ne uspevaju da osmisle svoje partje.One,su,rirodno,odraz srpske zelje da se bude ...
Препоруке:
1
0
32 понедељак, 29 јул 2013 03:01
DrJelaBisic
....pragmatican.Ako su tacne analize po kojima popularnost naprednjaka vrtoglavo raste posle kosovskog lupinga-onda su Srbi dokazali da ne samo da je gore navedeno tacno,vec da mi,i dalje,uspesno,funkcionisemo kao jedna velika"familija"stvorena po mafijaskom uzoru.Svaki gradjanin je,po tom principu,deo mafijasko-tajunsko-partijskog tala,i dobija svoj(istina mali)deo opste dobiti od razlicitih kriminalnih delatnosti.Srbi zele da Srbija bude Kuba Balkana,istina ne u svojoj komunistickoj,vec u onoj prethodnoj verziji.Oni zele da splavovi,provod na njima,prostitucija,trgovanje drogom i sl budu"usluzne delatnosti"kojima ce se kao nacija,kao vecina stanovnika baviti.Ne secam se da sam igde cula da se prica onaj nas omijeni tip vica,koji pocinje sa sreli Srbin i....svi drugi,pa...i naravno,na kraju,Srbin je neprikosnoveni,nesporni pobednik takmicenja.Ovaj tip vica nije uopste vic-to je nasa slika,misljenje,o sebi samima
Препоруке:
1
0
33 понедељак, 29 јул 2013 06:23
Millán-Astray
@@ 1
Одлично је што сте поменули баш те Бергманове речи. То је протестантизам - царство Божије на земљи, материјализам. Прогрес који за циљ има нови прогрес, убрзање, махните промене ради промена, још промена. Даћу Вам, као пример, са другог пола, почетак текста "Фалангизам" Примо де Ривере: "Шпанија НИЈЕ пука територија. Нити скуп мушкараца и жена. Шпанија је, пре свега, ЈЕДИНСТВЕНА СУДБИНА. Историјска стварност. Она је бит, истина сама по себи, која је знала испунити - и даље мора испуњавати - универзалне мисије. Самим тим, Шпанија постоји: као нешто НЕДОКУЧИВО било ком појединцу, класи и групи које је сачињавају; као нешто СУПЕРИОРНИЈЕ од тих појединаца, класа група, па чак и од свих њих заједно. Дакле, Шпанија која постоји као СУПЕРИОРНА И НЕДОКУЧИВА СТВАРНОСТ, мора имати своје ВЛАСТИТЕ ЦИЉЕВЕ. Они су следећи: опстанак сопственог јединства, васкрсење унутрашње снаге и надмоћно учествовање у светским духовним подухватима." Зато је Франко победио, имао је виши циљ, племенитији.
Препоруке:
4
1
34 понедељак, 29 јул 2013 06:44
Millán-Astray
@@ 2
Који би, у односу на два понуђена, по Вама, требао да буде српски пут? Да, онај за који су нам рекли да је мрачан, злочиначки, итд. За разлику од хваљеног и награђиваног Бергмановог. Док идемо Бегрмановом трасом, немамо права да се жалимо. Нама је револуцијама свест промењена, сада ће то ићи много лакше. Ако се не одупремо, а колико видим опет би се ишло погрешним путем, јер је лакше променити Вучића него себе. Не мислим на Вас, већ на српску већину. Претварамо се од озбиљног и старог народа у радни сталеж. А То је Бергманов пут. На том путу је све једно чије је Косово, важно је само да су фрижидери пуни и да је тв програм бољи. Свако од нас треба да победи Вучића у себи.
Препоруке:
3
0
35 понедељак, 29 јул 2013 09:36
@ Millán-Astray
Voleo bih da vas upoznam i da se natenane izrazgovaramo! Lepo reče Čehov, knjige su note, razgovor je muzika. Veliki pozdrav!
Препоруке:
7
0
36 понедељак, 29 јул 2013 11:26
DrJelaBisic
za Millan-Astray:posle dugacke diskusije,konacno,izgleda da smo se razumeli.Zovite to kako hocete-Bergmanov put,protestantizam....Srbi,ne od skora,ne od Vucica,ne od...nemaju ono sto se zove ljubav prema svojoj drzavi.Nemaju drzavotvornost.Nije to pitanje pogresnih procena.To je pitanje zasto do pogresnih procena stalno dolazi.Zasto se,u nasim rukama,svaka procena pokaze kao pogresna.Ako Bugari prave ispravne procene(u svojoj istoriji,kao nacija-bolje od nas,u svakom slucaju)onda zasto kod nas svaka opcija ispada katastrofa?Odgovor je prost:Zbog nas,naseg mentaliteta.Sto se tice promene(mentaliteta)Srpske vecine-veliki sam skeptik.Mi,kao sto se vidi,nismo bili za ozbiljan posao ni pre 100g,kada smo kao nacija ne samo biolski,vec pre svega moralno,duhovno(pa iz toga-obrazovno,radno...)bili mnogo zdraviji.Masovna moralna propast Srba je tolika(po kvalitetu propasti)da ne vidim kriticnu masu,koja je potrebna da se sa njom bilo sta uradi.Zao mi je-ali je tako.Mozemo mi svi,komentatori...
Препоруке:
1
0
37 понедељак, 29 јул 2013 11:42
DrJelaBisic
....i ostali da zapinjemo iz petnih zila.Ako se do 2020. ne formira neka normalna politicka opcija-od celog posla nema nista.(Nije vic ili shala,jer uopste i nije smesno.Ostaje nam amo opcija da se pronadjemo,izolujemo,kao neka mala sekta,geografski izolujemo,negde u ravnici medju salashima ili na nekoj planini.Bar praznog,nenaseljenog prostora danas u Srbiji ima koliko hoces)
Препоруке:
1
0
38 уторак, 30 јул 2013 14:43
СПОКОЈСТВО ДОГМЕ
недеља, 28 јул 2013 16:25
DrJelaBisic
...Dakle demokratija nigde ne postoji niti je postojala,a po teorijskoj pretpostavci ni ne moze da postoji.Medjutim,cinjenica je da bolji sistem,makar prividno,makar za vecinu gradjana,nije pronadjen.Ako jeste-recite mi.Sudbina naroda je kao sudbina ljudi:neko se rodi


ја лично и јесам за тај накарадно-геноцидни систем - дмократију, јер демократски плебс није боље ни заслужио. Само Кант је рекао да су "људи радикално злобни".

По мени једино аристократија долази у обзир. Зато су је и уништили. И увести драконске казне за демократски плебс. Шта има спорно у томе што су некад жене које су оговарале (шириле злу крв) за казну јавно умакали у воду, као пекаре-варалице, итд.

Иначе, срећно вам било: ЈЕДАН БИЛМЕЗ=1 ГЛАС
Препоруке:
1
1
39 уторак, 30 јул 2013 14:58
СПОКОЈСТВО ДОГМЕ
недеља, 28 јул 2013 20:12
DrJelaBisic
Secam se slucaja jednog pozatog beogradskog lekara,koji je isao na robiju,negde pocetkom 70ih,zato sto je,pripit,u kafani,izjavio da ce mu unuk/unuka sigurno biti Albanac,aludirajuci na razliku u natalitetu.


ако је један Де Гол врховника Титу назвао убицом, онда не грешим ваљда много кад кажем да је тај, разбојничко-антисрпско-бандитско-злочиначки...титоизам осудио на робију једног Михаила Ђурића, зато што је рекао нешто "слично" поводом усвајања устава из 1974.

и то што деморатски плебс у Србији, већином жали за временима тог убице, то ставити у контекст мог првог коментара.
Препоруке:
2
1
40 среда, 31 јул 2013 00:33
DrJelaBisic
Za spokojstvo dogme:Pa nisu ni aristokrate bas bili..."Nasi cari zakon pogazise,pocese se krvnicki goniti,jedan drugom vadit oci zive,zabacise vladu i drzavu,za pravilo ludost izabrase.Neverne im sluge postadose i carskom se krvi okupase.Velikasi,proklete im duse,na komade razdrobise carstvo,srpske snage grdno satrijese,velikasi,trag im se utro,raspre sjeme posijase grko,te s njim pleme srpsko otrovase,velikasi,grdne kukavice,postadose roda izdajice..."Veliki Vladika Rade! Nisu,dakle,ni aristokrate(i to ne samo nase)bili bolji.Stvar je u gresnoj ljudskoj prirodi,koja je takva svuda,uvek(u svim epohama)kod vecine ljudi.samo sto mnogo njih nema nikakvu vlast-pa ne moze svoje zlo da ispolji."Daj coveku roba-pa ces videti kakav je covek"(Seneka)Ipak,ne moze se poreci da se svet ipak krece,nekako(jedva)unared.Pre svega zahvaljujuci radu inzinjera,a ne filozofa i revolucionara.Da nema masina-jos bi postojalo ropstvo
Препоруке:
1
1
41 среда, 31 јул 2013 23:33
DrJelaBisic
Za spokojstvo dogme:Srbi vole T zato sto ih je hranio.Znate onu pricu:pitali ovcu zasto slusa coveka,zasto ovce ne jurnu i ne izgaze ga,zasto...da joj je on ubio oca,majku,dede,babe,decu...a ovca(ko ovca)odovori:pa kako da ga ubijem,kad me on hrani?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер