Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izolacija ili razvod - Ispovest Titove udovice (10)

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 03 jul 2013 11:26
thinking maize@ onako, usput, o koječemu... uglavnom o NIČEMU, tj. o CRVENOM CIRKUSU& BUDALAŠTINAMA!
Ko što rekoh, drugarci Jovanki Broz dati penziju koja i priliči SUPRUZI jednog Predsednika Republike, a ona NAMA Srbima da da "befel" da su SVA DOKUMENTA iz njene arhive ODMAH i NEPOSREDNO DOSTUPNA za NAUČNU obradu i publikaciju! Zašto to kažem!? Pa zato što SKJota više NEMA, NE POSTOJI ni PRAVNI NASLEDNIK SKJota (on se SPONTANO SAMOUKINUO na NjIHOVOM 14-tom "kongresu" 1990!), pa je vrlo LOGIČNO da supruga Predsednika SFRJota& SKJota da BEFEL za KORIŠTENjE tih DOKUMENATA u NAUČNE SVRHE! Jer, ti DOKUMENTI POSTOJE (u kakvom su stanju, drugo je pitanje!?) i valja ih PUBLIKOVATI, eda bi se ovaj CRVENI CIRKUS, KONAČNO RASPUSTIO i mi Srblji KRENULI DALjE! Prema tome, DOSTA je nama Srbima CRVENOG CIRKUSA i CRVENIH BUDALAŠTINA!
Preporuke:
38
13
2 sreda, 03 jul 2013 12:50
zanimljiva epizoda
E, ovo je zbilja interesantan i istorijski relevantan nastavak. Ali su se izgleda dežurni komentatori već umorili. Na sreću.
Preporuke:
14
2
3 sreda, 03 jul 2013 13:12
...
Neće se od Joke tražiti odobrenje za publikovanje, niti ga ona može dati. Ako su joj ograničavani kretanje i kontakti za vreme Slobe, to još i može da se razume - Sloba je donekle bio nastavljač lika i dela - ali i posle je sve ostalo isto što se nje tiče. Zašto? nisu li u pitanju ozbiljnije stvari nego što mi možemo i da naslutimo? Ko se plaši posledica? To je jedno od pravih pitanja? Očigledno, ovi, sadašnji ljudi na vlasti, kao i prethodni i oni pre njih itd. Zašto?! Sigurno ne zato što bismo mi bili zgranuti-sluđeni-ojađeni-revoltirani onim što bi bilo obelodanjeno, nego su zabrinuti za svoju vlast.
Preporuke:
34
5
4 sreda, 03 jul 2013 13:20
...
Cirkus je otišao iz grada, pada mi na pamet Erik Klepton. Komunizam je ukinut, ali nije prevaziđen. Kada budu biološki nestale generacije koje su ga gradile, naravno i volele, jer čovek voli svoje delo, ono u šta je uložio mladost, i kada iščeznu čak i generacije koje su ga nejasno pamtile, nastupiće nešto novo. Mi još ne znamo šta je to,kako se zove, ponajmanje kako će izgledati. Možemo samo da pretpostavljamo, da nagađamo, sa manjom ili većom verovatnoćom, u svakom slučaju bez izvesnosti da pogodimo. "Klice vremena budućeg" su prisutne, tu, oko nas, i ne izgledaju nimalo lepo, niti štogod dobro obećavaju. Najgore je da se tog novog plašimo, da odlažemo, oklevamo, sanjarimo. Zato moramo graditi sopstveno samopouzdanje, moramo biti kulturniji, bogatiji i moralno na visini. Tu se ulaže lični napor ali ne sme da se misli samo na sebe.
Preporuke:
26
4
5 sreda, 03 jul 2013 13:24
...
Četrdeset godina je Mojsije vodio Izrailj kroz pustinju ka Obećanoj zemlji. I kad su došli nadomak zemlje u kojoj teče med i mleko, Mojsije je, sledeći Božju zapovest, naredio da stanu na gori i čekaju. Zašto? čudili su se Izrailjci, zar nismo zaslužili da posle toliko patnji odmah siđemo u Obećanu zemlju. Sačekaćemo da izumru stare generacije, rekao je Mojsije, koje pamte ropstvo, Egipat i faraona. I bio je u pravu. Kako da se započne nešto novo sa starom svešću, podaničkim mentalitetom, ropskim navikama, i strahovima?
A mi Mojsija nemamo...
Preporuke:
24
8
6 sreda, 03 jul 2013 13:57
Srđa
Spletke srednjevekovnog dvora oko vladara absolutne moći i bezgranične gluposti i zlobe.
Preporuke:
18
7
7 sreda, 03 jul 2013 15:32
Semelia
Dolanc je pogodio suštinu.

Tito treba da donese odluke koje mu oni predlože. Dakle, da Jovanku izoluje od sebe, da sebe izoluje od Jovanke, a ako može, da se što pre razvede. Naravno, bez skandala. Za to će se već oni pobrinuti.


Boris SUBAŠIĆ | 27. februar 2013. 20:59

Ekskluzivno: Udovica Josipa Broza otkriva mračne tajne o događajima iz poslednjih Titovih dana. Tita i mene su stavili u kućni pritvor da bi mogli na miru da razbiju Jugoslaviju. Prislanjali su mu pištolj i tražili da se razvede od mene
Preporuke:
20
2
8 sreda, 03 jul 2013 16:34
thinking maize@ ...
Recimo da ste u pravu i recimo da niste rekli da I SAM Mojsije NIJE UŠAO u "Obećanu Zemlju"! Ali je zato IPAK ušao njegov brat Aron, kao predstavnik svešteničkog reda-levita (razmislite ZAŠTO!?), iako je podno Sinajske gore I ON žrtvovao IDOLIMA!? Ali je zato Isus Navin, PRVI PREDVODNIK Izrailja u "Obećanoj Zemlji" i PRVI od SUDIJA Izrailjevih, bio je iz NOVE GENERACIJE koja se NE SEĆAŠE (EGIPATSKOG) ROPSTVA! Ah, da, zaboravili ste da kažete da je GLAVNI ZADATAK nas "ZAGAĐENIH" (da, I MI SMO "ZAGAĐENI", a NE SAMO KOMUNCI! Ali mi smo toga SVESNI, a ONI ODBIJAJU da se SUOČE sa ISTINOM!) da NOVIM GENERACIJAMA PRENESEMO SEĆANjE na ONU, BOLjU Srbiju!? Toliko i SVAKO DOBRO!
Preporuke:
10
9
9 sreda, 03 jul 2013 18:17
seljak bezemljaš
&---
Slažem se sa vama. "Dobra gadost" će se dugo filtrirati.
Preporuke:
11
6
10 sreda, 03 jul 2013 19:10
...
Bezemljašu
Dobar ste izraz upotrebili, i Česlav Miloš je jednom prilikom rekao nešto slično. Citiram po sećanju. Za razliku od Hitlera koji je bio čisto Zlo, teže je bilo opredeliti se u odnosu na onaj čvor dobra i zla koji je svezao Lenjin.
maize-u
Da, uvek će biti nekoga da prenese baklju preko vode, kao u filmovima Tarkovskog: jaka,jednostavna simbolika
Preporuke:
16
6
11 sreda, 03 jul 2013 19:41
MR
...
Ostavite se Boga, Mojsija i Obećane Zemlje. Bog je doveo Mojsija u zemlju Kanana u kojoj su oni živeli i rekao Mojsiju: To je sad vaša zemlja. Uđite u nju i poubijajte sve, i staro i mlado i muško i žensko. Baš onako kao što je Hitler doveo Nemce do granice Slovena i rekao im da je to nemačka obećana zemlja. Eto, i oni su pokušali da nas unište. Ostavite Bibliju na miru, naročito Stari Zavet. Puna je neverovatnih grozota. Gospodine Tri Tačke, koje vam je pravo ime? Zar je tako opasno izraziti svoje mišljenje u Srbiji da mora da se krijete?
Preporuke:
13
11
12 sreda, 03 jul 2013 19:50
Krcko oraščić
Pošto iovako nemaju o čemu ni sa čim da dumaju sada će posle Jovanke da se uhvate Lenjina, posle Marksa a na kraju će da pokusaju i sopstveni rep. U međuvremenu će da očešu i Kastra, pa Maoa te Uga Čaveza. Prirodna involucija srbijanskog mozgića. Društvance spalo na tri slova!
Preporuke:
8
11
13 sreda, 03 jul 2013 20:22
...
"koje vam je pravo ime? Zar …da se krijete?"
Za razliku od vas, koji ste se potpisali pravim imenom, MR, ja se ovako potpisujem, ovde. Kao da bi ime nešto promenilo. A onaj biblijski primer je čisto simboličan. Nisam crkveni čovek. I ne krijem se: svakoga dana me sačeka i do 40 ljudi, sve treba saslušati. Lični rekord je 110, ali to je bilo davno, kada sam bio mlad.
Preporuke:
7
4
14 sreda, 03 jul 2013 20:26
...
Krcko oraščić
Gosn Redi, nemojte tako. Opet koristite deminutive, znači nervirate se. A što se društva ili "društvanceta" tiče - kamo sreće da postoji.
Preporuke:
7
4
15 sreda, 03 jul 2013 20:30
Ščelkunščok
Ajde malo da oh posmatramo. Zabavnije je.
Preporuke:
4
7
16 sreda, 03 jul 2013 22:36
Pitanje
Ko je ovaj tackasti.....? Da nije reddy ???
Preporuke:
5
8
17 četvrtak, 04 jul 2013 00:48
Marko Gay
Politicki sukobi ustvari su obicno generacijski sukobi.

Koliko je potrebno za smenu generacija i radikalnu promenu politike?

Pa evo, koliko je proslo od rodenja Tita (1892) i Kardelja (1910) na jednoj strani, i Kucana (1941) i Janse (1958) na drugoj strani. Nekih pedesetak-sesdesetak godina?

Dodajte tih pedeset godina na Jansinu godinu rodenja i dobicete otprilike godinu rodenja novih (r)evolucionara (2008), koji ce radikalno izmeniti sistem.

Znaci, buduci prevratnici, "ustanici, pobunjenici, banditi i teroristi" trenutno imaju 5 godina. Sad samo sacekajte da napune 50 godina i preuzmu vlast. :)

Ne razumem zasto ljudi pretpostavljaju da ce promena biti losa. Ne mora da znaci.
Preporuke:
4
9
18 četvrtak, 04 jul 2013 03:36
Reddy
Bože, kako egzotično deluju ovi srbijanski zaluđenici u moru suprotnog raspoloženja, bar ovde gde se ja nalazim. Osuvek su takvi bili. Suprotno od većine. Zako će i da skončaju. Raritet tvrdoglavosti!
Preporuke:
5
18
19 četvrtak, 04 jul 2013 03:37
Dolanc,Bakarić,Kardelj..
Bio Dolanc na izložbi slika.
Pred jednom,kaže:Rubens?
Ne,Munk,"Krik"
Pred drugom:Gogen?
Ne,Pikaso."Gernika".
Treća,"A-ha!ovo znam,nepoznati autor,svinja"?
Ne,ogledalo!
Preporuke:
18
1
20 četvrtak, 04 jul 2013 06:57
krcko oraščić
Pa, gde će većeg deminutiva od tebe. Sveo si se na tri tačke. A ti bi da me oneraspoložiš, je li? kako si maliciozan! Ostrvo usamljenih srbijanskih mozgića na pučini mora. Kakav pejsaž!
Preporuke:
4
11
21 četvrtak, 04 jul 2013 06:58
Reddy
Bog, Mojsije i Obećana zemlja, tu počinje i završava se sva domišljatoast srbijanskog intelektualnog puka.
Preporuke:
7
14
22 četvrtak, 04 jul 2013 07:05
thinking maize@ UTUK na "pitanje"
Vidi PRVO da li ČOVEK PSUJE, ako NE PSUJE, onda SIGURNO NIJE "Reddy"!? Dalje, vidi da li negde u njegovim postovima postoji CROATSKA FLOSKULA "srbijanac"!? Ako je NEMA, onda SIGURNO NIJE "Reddy"!? Pogledaj u tim postovima još što-šta, kao npr. "anadolski smrad", "srbijanski ispljuvak anadolskog prdeža", "trotočkasti", "thinkering", "gegula", a POSEBNO APSOLUTNI "Reddy"-jev "hit" "hop-cup Bosančica u čarapicama dokolenicama", čime NAGRDI JEDNU ŽENU!? Ako NIŠTA od TOGA NEMA u postovima g-dina "...", onda On SIGURNO NIJE "Reddy"! Nešto malo znamo o njemu, lekar je, bavio se stručnom publicistikom, obrazovan je i po drugim, vanmedicinskim pitanjima i sl. Od privatnog života ništa, no to je diskretan čovek... Sad, UPOREDI to sa "Reddy"-jevim postovima i gorecitiranim "biserima": "srbijanac", "anadolski smrad", "gegula" ili "hop-cup Bosančica u čarapicama dokolenicama" i zaključićeš da je DRUG "Reddy" autentični (AUTO)ŠOVINISTA sa žalom za agramerskim kavanama& K und K "šmekom"!? Ima li pitanja!?
Preporuke:
14
8
23 četvrtak, 04 jul 2013 09:19
...
@maize
Hvala, lep, prijateljski gest s vaše strane, to se danas nažalost retko sreće.
Preporuke:
8
4
24 četvrtak, 04 jul 2013 09:30
thinking maize@ UTUK na...
Marks, Englez, deduška Lenjin iii... KOMUNIZAM! Kakva stupiditarija RAZ-srbljenog K und K& agramerskog fana LUMPENINTELEKTUALNOG usmerenja, fah "Ožeži Mane! Ne propusti Dane!"
Ukratko, NACIONALISTI kakvog god opredeljenja bili (pa i levog!) ČVRSTO su NA ZEMLjI, a INTER-"nacionalisti" su IZMEĐU NACIJA, tj. NE PRIPADAJU NIJEDNOJ NACIJI, a STROGO GOVOREĆI NI JEDNOJ KLASI! Ergo, oni su NIKO i NIŠTA, tj. kako u Crnoj Gori kažu "NIKOGOVIĆI"! Što je SVE SUPROTNO od "ČEGOVIĆA" i "KOLENOVIĆA"!
Preporuke:
11
8
25 četvrtak, 04 jul 2013 09:35
Reddy
@Tinkering maize

Ovde nije reč o tebi meni već o stvarima za koje si pokazao da ih ne kapiraš. I šta sad!?!?!? ja kriv što ti i društvance tvoje ne kapiraju!?!?!? Samo vrtnja u krugu neopravoslavnih budalaština i bespotrebnih umišljatosti. Potom ja titoista a ti u Partiji, ja staljinista a ti e služiš Kobinim podmetanjima, ja Višinski a ti presuđuješ, ja crveni a ti nosio partijsku knjižicu, ja nosim visoku penziju a još nisam ni stekao pravo na nju, ja krležijanac a ni reč ne rekoh o njegovom delu, i tako unedogled. leba ti, odakle ti takve novosti, da i ja malo kusnem? Zato ti sve znaš o međunarodnim odnosima jer si pročitavao Arnolda, sve znaš o Marksu a nisi u stanju da citiraš makar jedan pasus itd. Ideološke poskočice jednog srbijančića. srbijanac bi da presuđuje ali ne i da proba, da trguje i mudruje tuđom žrtvom......
Preporuke:
6
17
26 četvrtak, 04 jul 2013 11:07
Anka Krajina
Drugovi komentatori, sretan vam Dan borca!

A sad ožeži! Udri, raspali...
Vidim da vam je ponestalo džebane pa, ko velim, da malo pridodam.
Doduše, vama nije ni potreban povod za svađu i pljuvanje.
Od deset nastavaka feljtona mogu na prste izbrojati komentare, koji se tiču teme. Sve ostalo je, sačuvaj i sakloni...
To ne bi progutao ni nekadašnji 133. čl. KZ.

Do sledećeg nastavka!
Preporuke:
10
9
27 četvrtak, 04 jul 2013 11:09
Srbin Obični
Nesumljivo veoma interesantan prilog...

Očigledno je poslije MASPOKA "stara garda" uz nešto kadrovskih prinova (Dolanc...) ponovno uhvatila čvrsto sve dizgine vlasti. Ne treba sumnjati da je to bilo uz Titovu saglasnost, on u druge nije imao povjerenja. Jasno je i da su ga o situaciji u zemlji obavještavali njegovi kamaradi po republikama, koji su nema sumnje znali da Jugoslaviju, a pogotovu Hrvatsku i Sloveniju, i dalje prožimaju šovinizam i tihi separatizam.

Očito da je Jovanka Broz (rekao bih na podsticaj djela vojnog i političkog vrha, sve mi se čini Srba sa onu stranu) pokušala da Tita upozori i eventualno pokrene na akciju. (Predpostavljam da dokumenta koja se spominju potiču od djela vojne obavještajne službe.) Jovanka nije shvatila da se Tito opredjelio, nije htio novi sukob, priklonio se Kardeljev i "samoupravnom socijalizmu".

Zvanično Tito je bio još uvijek Autoritet, ali je ustvari bio star čovjek koji nije želio talasanje. Ostali su tako mogli lako da love u novom Ustavu.
Preporuke:
12
0
28 četvrtak, 04 jul 2013 11:38
Odbrana i poslednji dani
Dolanc, Kardelj...društvance koje opisah u prošlom komentaru. Neimari revolucije zabavljeni oko Titove sudbine. U stvari, instrumentalizovane političke mrcine, kojima je jedini cilj bio da ustavna rešenja prođu bez velike dreke. Preko navodne zaštite Tita preuzeli su vlast podmećući Jovanki odgovornost. Iskoristili bračne nesuglasice za politički obračun.
Preporuke:
11
1
29 četvrtak, 04 jul 2013 12:50
Reddy
@tinkering maize

Uek jedno isto. ne čudim se tome jer tvoj cilj su oni na koje računaš da ćeš ih slagati i pomeriti im pažnju na sporedne stvari. Ponavljaš se ali to očigledno radiš u svrhu napisanog. Eto šta može i zna srbijanski doktor nauka. Čovek zadatka! Jad i beda! Što se toliko obaraš na socijalizam, marksizam, komunizam. nešto ti tu smeta. Ali, ka tome svet ide, hteo ti to da priznaš ili ne. Ma, ti nisi tu bitan ali zasmejavaš celo vreme ostale. Podržava te samo tvoj kružok i bukvalno niko više.
Preporuke:
9
16
30 četvrtak, 04 jul 2013 16:27
Reddy
Kao i svakom srbijanstvujuščem srbijančiću njihov glavni cilj je pogoditi sagovornika onako lično, iza leđa, podmuklo. jer, polazi od sebe i svoje sujete pa, ko, računa tako isto je i sa drugim. Ali, znam znanje, odnosno, poznajem ovdašnju srbijansku ciganiju pa unapred snevam šta će ciga da odapne. I, naravno, a kako bi, drugačije i moglo. Ciga cigani a tako će i da se upiški. Popišani srbijanac, eto ti ga gotov odrpanac!
Preporuke:
3
17
31 četvrtak, 04 jul 2013 16:49
thinking maize@ "Anka Krajina"
Sretan VAM Dan Borca!? Mada neznam šta slavite!? Okupilo se omanje društvance u kući Vladislav Sl. Ribnikara i ODLUČILI da budu SOLIDARNI sa SSSR-om!? Tj. sa NjIHOVOM PRAVOM DOMOVINOM!? Pošto su PRETHODNO ODBILI da BRANE ZEMLjU (Kraljevina Jugoslavija) čiji su DRŽAVLjANI BILI!? E, sad, KAKO se to ZOVE kad NE BRANIŠ ZEMLjU ČIJI si DRŽAVLjANIN, a BRANIŠ ZEMLjU sa kojom se SOLIDARIŠEŠ po nekom DRUGOM, recimo "klasnom" "principu"!? Ko što vidite NE ZAMERAM Vam na VAŠIM INTERNIM PRAZNICIMA, ali ne vidim da je to od IOLE VEĆEG ZNAČAJA za Srbe!? Uostalom, tad je pukovnik Mihailović sa njegovim ljudima VEĆ STUPIO u AKCIJU PROTIV Nemaca!? To je ČINjENICA, a za ostalo i kasnije, ne bih da nanovo započinjem polemiku!?
Preporuke:
14
5
32 četvrtak, 04 jul 2013 16:53
thinking maize@ "Reddy", alias "sajber marksista"
Rekoste: "Ali, znam znanje, odnosno, poznajem ovdašnju srbijansku ciganiju pa unapred snevam šta će ciga da odapne. I, naravno, a kako bi, drugačije i moglo. Ciga cigani a tako će i da se upiški. Popišani srbijanac, eto ti ga gotov odrpanac!" Pa Vi ste RASISTA, a usput i PREZIRETE ODRPANCE!? Pa GDE Vam je KLASNA SOLIDARNOST, a GDE LjUBAV prema ČOVEKU, a POSEBNO PROLETERU!? C, c, c, c, c,...
Preporuke:
11
4
33 četvrtak, 04 jul 2013 17:35
Bob
Redisto, hrvaćanski montanjaru, otpevaj nam uzvišenu ariju danke dojčland, da čujemo pravu muziku.
Preporuke:
13
3
34 četvrtak, 04 jul 2013 17:44
Boki
"poznajem ovdašnju srbijansku ciganiju pa unapred snevam šta će ciga da odapne. I, naravno, a kako bi, drugačije i moglo. Ciga cigani a tako će i da se upiški. Popišani srbijanac, eto ti ga gotov odrpanac!"Nikakav ovo nije pluralizam. Ništa Redi nema da ponudi, sem antisrpstva gluposti i nekulture. Da se radi o nekakvom inteligentnom trockisti koji ima nešto da pondi, pa da se nešto raspravi, da dođemo do nekog novog kvaliteta, sve u duhu Hegela i Marksa, ne ništa, samo kontaminacija. Moderatore, nokat ti se uvrnuo lijenome. A mene znaš da cenzurišeš za omanja odstupanja od javne sterilnosti (što si možda i u pravu) ili za političku nekorektnost (čak ponekad kad je i bez nepristojnosti ili nacionalizma).
Preporuke:
13
3
35 četvrtak, 04 jul 2013 19:45
ej RVATI
Stvarno ste takvi smaraci da je to strasno,a kompleksasi ,zamisli kad vi nemate vasih novina da citate nego dolazite na srpske novine,i to prave a ne fazon ustasko-nemackih sa sedistem u srbiji.A najvaznije sto ste vi tako ubedjeni da ste vi kao neki pametni ,lupamo vam minuse,smejemo vam se ,znaci katastrofa ste, od kompleksa pucate. Jos vam bridi u usima kad vam je kralj bio srbin,tu se ponosite kao sta ovo ono mi vas proterali iz krajine ima boga ima pravde.Ima da,koliko vas ima u republici srpskoj ? ja cu vam reci da vas je pre rata bilo preko 150 000 ,a sad vas nema ni za jedan autobus.
Preporuke:
7
4
36 četvrtak, 04 jul 2013 20:09
Sima @Anka krajina
kazete da se u ovim komentarima prica o svemu samo ne o temi.Pa to je bas tema,ta celokupna misterija ta diktatura ta zavrzlama,taj mrak u kojem smo 50 godina bili pod komunistickom diktaturom.Vi sledbenici komunisticki ste se pronasli u tome da neko osporava doprinos partizana od 41-45 antifasizmu,a uveren sam da to niko nemisli ,bar ne ja .A kako bi neko i mogo da misli kad su mu sve prendede bile u partizanma,dvojca se nisu vratile,moj prandeda je gostio Nikolu Demonju u slvaonskom selu sazije.Ako cemo vec o tome,al ovde je rec o mraku koju su nam deca tih partizna prodavali sve ove godine i to sve na stetu srpskog naroda.Ovi clanci sa jovankom su samo dokaz tih muljanja,te borbe za vlast svih ti debelih komunjara ,njihova otimacina kao lesinari oko tita,e to sustina.Zato sve ovo napadanje od strane komentatora i te kako ima veze sa ovom temom.
Preporuke:
12
5
37 četvrtak, 04 jul 2013 21:35
seljak bezemljaš
&Anka Krajina.
Evo za tebe i celu Bambi generaciju, generaciju kojoj NEKO ILI NEŠTO, nije dalo da odraste pesmica za Dan borca.

Borio se borio,
i u keks pretvorio.
Heroj naš,
Josip Kraš.
Preporuke:
12
5
38 četvrtak, 04 jul 2013 22:05
Idris
@Seljak bezemljaš
Ima još jedna, kao posledica Dana Borca:
Nesvrstana Kostarika
braniće nas od četnika!
E, a ovako je završen Dan borca:
http://www.youtube.com/watch?v=C803IXkiEA4
Najbolja scena - (Lepa sela lepo gore)
Kakav početak praznika, takav i kraj. Uz vatromet i pesmu!
Preporuke:
7
5
39 petak, 05 jul 2013 11:58
OKVIR
Reddy-jevo sladostrasce, ovo ispod:

..."četvrtak, 04 jul 2013 16:27
Reddy
Kao i svakom srbijanstvujuščem srbijančiću njihov glavni cilj je pogoditi sagovornika onako lično, iza leđa, podmuklo. jer, polazi od sebe i svoje sujete pa, ko, računa tako isto je i sa drugim. Ali, znam znanje, odnosno, poznajem ovdašnju srbijansku ciganiju pa unapred snevam šta će ciga da odapne. I, naravno, a kako bi, drugačije i moglo. Ciga cigani a tako će i da se upiški. Popišani srbijanac, eto ti ga gotov odrpanac!"...

`Reddy` - pun mrznje prema Srbima i Romima, i Ante Pavelic bi mu dao "kolajnu za doslijedan RASNI stav".
Tja, posto je navedeni monstrum pod zemljicom, mogao bi mu neko ovde "prirediti p r i j a m i predati mu pripadajucu kolajnu oko vrata".
Naprd Reddy, ustase-nacisti su prosli bez adekvatnih nagrada za svoja "velicajna djela", budi jos malo na tom zadatku, samo "kuri".
Mozda ti i tebi slicni pridonesu razvoju svesti ovde - da vas treba zasluzeno nagrditi kad-tad
Preporuke:
6
1
40 petak, 05 jul 2013 12:56
Nimbus
Drug Reddy se čvrsto drži progresivnog diskursa Mladog filosofa Onanija.
Preporuke:
5
1
41 petak, 05 jul 2013 13:24
thinking maize@ Nimbus
Niste Vi džaba poštovani Ivkoviću (vidite pod "G8" grupa) "Nimbus", ali ste "oreol" od svetaca-otaca iz časnog manastira Studiona u Carskom Gradu Konstantinopolisu!? Znate onih što se nisu libili ni carevima da SKREŠU u BRK!
Preporuke:
3
0
42 petak, 05 jul 2013 13:26
...
Nimbusu
Prirodno, izgleda da je poslastičar.
Preporuke:
4
0
43 petak, 05 jul 2013 17:11
Reddy
@Okvir

Lični interes vam je uvek bio iznad časti i poštenja. Istina vas vređa a ozdravljate samo od laži. jednog ste razapeli a kunete se u njega. Slika i prilika Srbijanca-Šumadinca. Istorija vam se sveti ali ste slepi za nju. Kao i svaka kratkovida budala. Pa, onda, bi da se svetite. Onome ko vam broji prljave naume. Anadolska posla. mešanci se uzmuvali. Smeta im neko ko ih posmatra sa strane. Svedoci laži i lopovluka nisu poželjni. I evo ih, već čitava rulja, urla, viče, histeriše. Pobiće sve crvene, šiptare, muslimane i njima slične. Njima argumenti ne pomažu, samo prah onaj koji će vekovima da iskijaju.....
Preporuke:
0
6
44 petak, 05 jul 2013 17:50
OKVIR
I da kleknes u Jasenovcu i molis Boga za oprost, dok tako mislis kako mislis i osecas o Romima i Srbima - sve ti je uzalud, jer ni srca ni duse nemas. Misli ti o nama sta oces i dobro je sto pises bar mali deo onog sta mislis.
Ne bi voleo da provedem zivot sa takvim stanjem mrznje.
Znam ko si i sta si - toga sam se nagledao i na svojoj kozi osecao - dosta godina, pa sam se svojevremeno odlucio maknuti - KADA SAM TO JA ODLUCIO, jer je trpljenje bilo preslo svaku meru.
I da znas SRBIN te ne mrzi ali na toliko zla treba da se reaguje - makar da se iznese drugaciji stav, stav SLOBODE!
Jadan i bedan bi ja bio kad bi bio obuzet mrznjom prema takvima. Budi kakav oces.
Moja VERA PRAVOSLAVNA me uci tome!!!
Samo sam se cuvao takve zveradi.
Takve samo treba zaobilaziti ali i casno im odgovoriti kad se mora!
Ne trosi uzalud ZIVOT SVOJ NA TOLIKU MRZNJU, tebi steti.

Razmisli malo, trujes ovde i sebe i druge, budi Bog sa Tobom, da ti pomogne.
Preporuke:
5
0
45 petak, 05 jul 2013 18:27
Reddy
@Okvir

Džabe da ponavljam ali ja sam sasvim zdrav, pošten i dobar čovek. Ono što meni pripisujete je samo vaša mržnja prema onome ko vam govori istinu. Istinu o vama samima, kakvi ste u svakodnevnom životu, zli, podmukli, nesposobni za solidarnost. Pa, to i sami o sebi govorite ali vam teško pada kada vam to Reddy poručuje jer ste "pronašli" za svoju potrebu a u svrhu "oslobađanja od greha" "krivca" u "crvenom". Nije mi samo jasno koga vi zapravo mrzite, same sebe, drugog ili komunizam, marksizam, socijalizam. Ko je vama kriv za strašan nerad, pljačku, pprevare, istorijske nedoskednosti, okutnosti koje pokazujete na svakom koraku, nesposobnost da prihvatite pravdu. Vas nekolicina ste prototipovi srbijanskog mentaliteta koji je najveća prepreka da ova zemlja i narod odrastu. Vi ste zakržljali bez šanse da porastete, to je muka neprebolna.
Preporuke:
0
8
46 petak, 05 jul 2013 19:58
...
Kome ti, takav, govoriš o zakržljalosti...
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner