субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Док се политичари смешкају, Срби у Хрватској окружени мржњом и несигурношћу

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 22 јун 2013 15:56
Зоран Ђорђевић
Није много околишио, већ је пречасноме одмах после поздрава рекао да се зове Александар и да јесте из Земуна, али да је Немац и по оцу и по мајци.

И већ сутрадан, где год би се појавио, мештани су га дочекивали са осмехом и поздрављали.
Немојмо бити наивни. Нема то везе са жупником, него са чињеницом да је Немац. Жупник им је то пренео.
Препоруке:
52
3
2 субота, 22 јун 2013 16:06
ivan3012
Srbi imaju za ovakve prilike odlicnu poslovicu"Uzalud ces coravoj kvocki drobiti"..Najbolji odnosi izmedju Srba i hrvata su-sto dalje jedni od drugih..I nikako ne dozvoliti da se cirilica pogani upotrebom u vukovaru.A sto se brakova sa hrvaticama tice,glupost je na to i pomisliti.Hrvatice jesu dobre,ali za -jednokratnu upotrebu!
Препоруке:
50
8
3 субота, 22 јун 2013 16:13
Jasna*
Pa to sto su Srbi u Hrvatskoj okruzeni mrznjom ,zahvalite monarhiji."Umesto da su zaokruzivali srpsku drzavu pravili su zajednicku drzavu sa Hrvatima"(J.Ducic).
Dakle,pravili su svoj megalomanski,imperijalisticki projekat sa srpskim koljacima.Danas im se vracaju vile i imanja,a srbijanski "patrioti" radosni sto im se vraca "opljackano".Cuj opljackano.Da nisu ta silna imanja stekli postenim radom?A koliko su oni opljackali?Koliko je naroda grcalo u bedi i zaostalosti da bi ovi ziveli parazitiski?Koliko je srpskih zivota kostala njihova megalomanija?Zestoki patriotizam u srbijanskim glavama!
Ajde sada opalite po Tomi i Dacicu,kao sto ste svojevremeno Milosevica za sve i svasta optuzivali,kao da je on licno stvorio Jugoslaviju,kao da je on licno bio razlog pobune siptarskih terorista itd.
Препоруке:
24
38
4 субота, 22 јун 2013 16:45
jojo
Gospođa Vesna ima zadatak da isposluje srpske povlačenje tužbe za genocid, a za drugo je nije briga.
Hrvati (pre svega katolička crkva)su Srbe mrzili odvajkada i nema to veze ni sa kraljem ni sa titom.
Srbi su sami sebi krivi što to neće da shvate.
Препоруке:
56
3
5 субота, 22 јун 2013 16:57
Aкса
@ Jasna

Слажем се са Вама да је стварање Југославије била кобна грешка по српски народ, због које и данас испаштамо! Али није монархија нити династија Карађорђевић за то крива, или није једино она крива!

Целокупна српска елита је то онда желела, нико се томе није противио! Дучић је тек касније схватио шта нам је заједничка држава са Хрватима донела, а раније је и он писао чланке попут оног "Реч Југославија" из 1929. године у коме је хвалио заједничку државу са Хрватима и Словенцима! Краљ Александар I је 1. децембра прочитао можда и своју жељу, али сигурно и жељу српске елите која тада, као ни сада,није од букве видела шуму! Цену тог уједињења Краљ је први платио јер је убијен од стране оних који су у Јасеновцу, само неколико година касније убили 700.000 његових сународника!

Кажете монархија је крива за уједињење, замислите какво би то уједињење било и на шта би та држава личила да је Србија тада била република, а Акт о уједињењу прочитао ПРЕДСЕДНИК РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ!
Препоруке:
42
4
6 субота, 22 јун 2013 17:41
пробудите се
Просек година Срба у Хрватсој је 50-60г. Хрватски лоби је потурио неистину да Срба у ХР има 200 и кусур хиљада. Потурили су наивном српско/југословенском народу и Олују као главну акцију уништавања Срба а заборављају да је највише Срба отерано у периоду од 1988-1992 из већих градова. Срби који су одлућили да се врате су свесни свега и морају да знају да су тамо грђани шестог реда без икаквих права.
Препоруке:
47
3
7 субота, 22 јун 2013 17:53
Српски
Хрватска политика је на свој начин "ријешила српско питање" у Хрватској и нема потребе да више буде неких спорних питања.Хрватска политика је добила за политичке савезнике и бошњачко-муслиманску политику и албанску политику, црногороку политику (иако у Црној Гори живи 60% православних а што је доказ да религија и национална политика не морају бити једно).
И најгоре од свега српске националне позиције западно од Дрине су у јако тешкој позицији и под хитно треба тражити политичко савезништво са муслиманима српске националне оријентације да би се учврстиле постигнуте политичке позиције.У супротном лако се може десити уколико дође до евентуалних турбуленција да српска национална позициција западно од Дрине буде "поједена за вечеру"...
Препоруке:
28
4
8 субота, 22 јун 2013 18:06
Jasna*@Aksa
Znam da su tadasnji vidjeniji intelektualci ,koji kao sto kazete od drveca nisu videli sumu ,kao i ovi danasnji,podrzali jugoslovensku ideju.Ali isto tako znam,tj citala sam i da je kralj poslao Zivojina Misica u izvidnicu,koji je procitao Hrvate i preneo mu svoje najgore utiske o tom narodu,a ovoga nista nije moglo odvratiti od te sulude ideje,pa ni upozorenja casnog vojvode Misica.Znaci ne moze se reci da nije znao o kakvom se soju radi,ipak sladje je bilo sirenje carstva i bogatstva ,bez obzira na cenu,koju ce platiti tj koju je platio srpski narod.
Препоруке:
35
5
9 субота, 22 јун 2013 18:17
за Јојо
Потпредседник Владе као основни аргумент спомиње да је против тужба скупа и да је зато боље да се одустаје од ње, па предлажем да га питамо о којој се суми ради, да је ми, грађани, скупимо, па нека Суд у Хагу донесе пресуду. Пресуда ће мало разбистрити односе између две државе, мислим.
Овако ће они и даље бити нешто увређени, дозволиће нашим фирмама да отворе нека представништва нпр.око Ниша, слушаћемо стално нека кукумавчења, наших људи ће тамо стално бити све мање и мање, они ће и даље имати две стварности: једну фашистичку а другу антифашистичку, и даље ће бацати кола са таблицама градова из Србије са рива у море, а наши ће се представници смешкати.
Дај, мало да се присетимо речи Војводе Мишића и да се разграничимо. Биће боље и за нас, а и за њих.
Против тужба је добар правац.
Препоруке:
43
2
10 субота, 22 јун 2013 18:38
Смиљански
По ко зна који пу Срби падају на хрватске "форе????Јосиповић писао тужбу,а сад се као чуди чему тужбе?А,ми наивни једва дочекали,и помислили "Диван је овај Јосиповић"!Докле бре више?Преко 700.000 прекланих Срба у Јасеновцу,42.000 бачено у јаме на Пагу,Госпићу,Јадовну,спаљивање мештана у глини,и много тога,а ми заборавили!!!
Уместо да иде нас 100.000 на хрватско море,ајмо 29-ог јуна у јадовно на помен српским жртвама!
Препоруке:
52
4
11 субота, 22 јун 2013 19:14
САМО ВАС ГЛЕДАМ (ЧИТАМ) ИЗ БЈРМ
Према недавним истраживањима, утврђено је да је постотак младих Хрвата који не подносе Србе – данас већи него што је био пре 14 година, те данас само 7% младих Хрвата жели Србе и Српкиње за брачне другове, у односу на 1999, када је постотак износио 13%.

Не видим у чему је проблем ако "млади Хрвати" не желе Србкиње и Србе за брачне другове. То је у ствари добро, ЈЕР БИ ДЕЦА из тих (претпостављених) бракова У ХРВАТСКОЈ СИГУРНО (СВИ) БИЛИ ХРВАТИ.

Не знам чему то САМОЗАЛУЂИВАЊЕ И ПОТРЕБА ДА НАС ХРВАТИ "ВОЛЕ". Људи, ОНИ НАС ПРЕЗИРУ И МРЗЕ И НЕ КРИЈУ ТО. У СТВАРИ НИКАДА ТО И НИСУ КРИЛИ.

А ови што се секирају што ће неки ауто са СРБСКИМ таблицама завршити у мору, ПА И ТО ЈЕ ДОБРО. Јер неки изгледа САМО ТАКО И ТАДА могу схватити ту ИСТИНУ - ДА НАС ХРВАТИ ПРЕЗИРУ И МРЗЕ.

ИСТИЧЕМ ово "ПРЕЗИРУ".

Колико памтим на утакмицама кад би гостовала "момчад" из СРБИЈЕ, ХРВАТИ НИСУ СКАНДИРАЛИ "МАЛИ РУСИ" већ "ЦИГАНИ".

АМАН, људи брините САМО О СРБИМА-СВОЈИМА.

Поздрав из БЈРМ
Препоруке:
67
5
12 субота, 22 јун 2013 19:44
Lola
naši političari su totalno glupavi , i to ne prirodno ,nego kao da su uzimali dopunske časove .....pa tako se radi pos'o , smeškaš se i daješ pozitivne izjave a na drugoj strani radiš svoj pos'o .
Šta nama trebaju negativne izjave političara o susednim državama kad realna politika to ne sledi ,treba pozitivne izjave i negativne radnje na nižim nivoima .....počev od ulaganja do supermarketa .....tako treba da se radi .
Препоруке:
31
2
13 субота, 22 јун 2013 20:18
perkins
Sa svojom tuzbom protiv SRBIJE hrvati su od lovca postali plen,posle priznavanja vodecih evropskih drzava genocida turske nad Jermenima hrvatima je pao mrak na oci.,jer su racunali da se taj genocid
nad SRBIMA desio u nekom drugom vremenu,kao nemaju veze sa tim periodom,tako su i turci tvrdili da nemaju veze kao republika sto se desilo za vreme otomanske imperije,na kraju se ispostavilo da i te kako imaju veze.,sigurno da svi hrvati nisu ustase,ali zato su sve ustase bili hrvati,poznavajuci nase politicke trabante stvar je zavrsena,kada dadose KiM za nista,jos ce lakse povuci tuzbu.,samo novi gospodari nemaju tapiju na vlasnistvo nad svim SRBIMA,kada se tuzba povuce nije da nece nego kada ce,svi SRBI potomci stradalih 41-45 te 91-95 skupe pare nadu top advokate te privatnom tuzbom kao osteceni nastave proces za priznavanje genocida,te pravo za nadoknadu ljudskih zrtava i matrijalnih dobara,to je normalan proces u svetu,svajcarci i danas vracaju deponirane uloge Jevreja naslednici
Препоруке:
35
3
14 субота, 22 јун 2013 20:27
OBRADOVIC MIRKO
AKO PAPA DOZVOLI
Препоруке:
17
3
15 субота, 22 јун 2013 22:18
sokrat
A Pusićka vas nije pozvala da dođete na more.

U stvari, ne morate dočaziti samo pošaljite pare.
Препоруке:
33
1
16 недеља, 23 јун 2013 00:01
thinking maize@ Jasna*
У приличној мери делим ваше нерасположење према одлуци ОНДАШЊЕ српске елите да прави Југославију, а не ВЕЛИКУ Србију, а посебице посвећеност тадањег регента (потоњег краља) Александра Карађорђевића. Но, пре него уђемо у полемику, волео бих да ми објасните политички пут тадањег истакнутог српског политичара и Србина из Хрватске Светозара Прибићевића! Ако ЗРЕЛО РАЗМИСЛИТЕ видећете да је "СЛУЧАЈ" г-дина Прибићевића управо ПАРАДИГМАТИЧАН ПРИМЕР за ГЛУПОСТ представника српске елите! Као и да је та ГЛУПОСТ била подједнако распоређена СА ОБЕ СТРАНЕ Дрине! Такви политички SALTO MORTALE-i које је ПРАВИО г-дин Прибићевић су ПРИЛИЧНО НЕСВАКИДАШЊИ чак и за тадању прилично сирову политичку сцену! Знате, кад се расправља о овим, >ЈОШ УВЕК АКТУЕЛНИМ стварима, ваљало би узети у обзир СВЕ ЧИНИОЦЕ!
Препоруке:
19
5
17 недеља, 23 јун 2013 02:19
Србин Обични
Било је у прошлости подоста ситуација када се са правом могли рећи да су "Хрвати веома храбар народ, њих ништа није стид!". Да се подсјетимо, цитирао сам изјаву пјесника и дипломате Јована Дучића дату након једне од сједница Краљевске владе у Лондону, а послије вијести о страховитом геноциду над Србима у тзв. НДХ...

Постоји "нешто" у колективној свијести Хравта што их нагони да Србе доживљавају као "реметилачки фактор", који се онда наравно треба елиминисати свим расположивим средствима. Пред том деформираношћу хрватске "менталне хигијене" блиједе и иначе позитивни примјери Хрвата који су били склони Југославији па и животу са Србима. Наравно да је одувијек било других, попут Католичке цркве и германског блока, који су знали инструментализовати и иницирати хрватски менталну бољку звану Мржња према Србима.

Кључни ударац заједничком животу (и суживоту) задао је геноцид над Србима у НДХ. Никада послије та два народа нису могла заиста искрено сарађивати. Нити ће моћи убудуће.
Препоруке:
35
2
18 недеља, 23 јун 2013 08:16
lupulescu
У Кини прекидају дипломатске односе и уведу економски бојкот (Кина контролише деведесет одсто производње редких метала неопходног за електронску индустрију) Јапану кад тај само хоће да мења уџбенике историје или кад се службеници поклањају својим војницима на светишту. У Кореји нема јапанских аутомобила, уместо Сонија ти је Самсунг.
Тома, о чему ти разговараш са Хрватима?
Препоруке:
25
1
19 недеља, 23 јун 2013 12:15
Tonči
Srbi u HR su bili antidržavni element, saučesnici u velikosrpskoj agresiji na HR!
Šta nakon toga da očekujete, da ih neko mazi!?
Činjenica je da žive i uživaju svoju imovinu. Šta hoćete više od države protiv koje ste se borili?
Препоруке:
9
33
20 недеља, 23 јун 2013 12:36
Панта
Па, ваљда, ако се Вучић и Пусићка договоре да у Јасеновцу није било геноцида над Србима, онда је то права истина. Зна се да је и тада било правило: Свако је невин, док се не докаже да је Србин. По тим правилима је судио и њен отац. То правило од фашиста је преузео и 'Ашки трибунал.

И да се лепо договоре да је прогон пола милиона Срба из проеуропске Кроације био само етапа у повратку Срба иза Карпата, одакле су дошли, као дивљаци, у 6. веку и поразили римску Империју, и извршили србизацију латинске културе у Сербинову, каснијој Влашкој веси, тј. данашем Загребу.

Све за Датум, Датум ни за шта. Еуропа овога пута обједињава усташе, четнике и партизане у борби против Срба. Срби, склањајте се у мишије рупе, док нисте постали легитимне животиње за одстрел, као за време Турака.
Препоруке:
22
3
21 недеља, 23 јун 2013 13:20
Акса
@ Jasna

Не заборавите да је Краљ Александар послао Војводу Мишића да обиђе крајеве насељене Хрватима у марту 1919.године, дакле после уједињења!

Тек након тога је Војвода Краљу поднео извештај о Хрватима који се показао као апсолутно тачан!
Препоруке:
19
3
22 недеља, 23 јун 2013 14:30
Турас
Станојчићу, све је ово познато од давнина. Могу само да поновим стару добро познату непобитну чињеницу. Сви"чимбеници" у данашњој НДХазији указују на непромењено "дапаче" још горе стање "љубави"према Србима него 1942г...Наравно у ову чињеницу данас србска власт не верује као ни ондашња,а стање у народу служи само за испразне разговоре са госпођом Пусић,која је дошла да ЕУробској "удруги"покаже колико су Срби глупаци.Верујем да мржња према Србима у рватској има општи ,стандардни карактер који обзиром на просвећивање рватске младежи која је "повјесна",има одобрење не само Ватикана, већ и "прогресивне" ЕУ уз подршку наших енглеских пријатеља.Ово је опште позната истина о којој се у Србији (нажалост )избегава дискутовати.
Препоруке:
16
5
23 недеља, 23 јун 2013 15:37
lupulescu
@Tonči

Ако су Срби били антидржавни елемент и стварали великосрбску агресију, шта речи за НДХ за време другог свтског рата. Имали су пре рата бановину која је била већа од данашње авнојевске Хрватске. Али имали су веће апетите, укљућили су захваљујући Немачкој целу Босну и Херцеговину, цео Срем (заједно са фрушкогорским манастирима, које су разорили) и прогласили их "исконско хрватским територијама". Од шест и нешто милиона становника, било је 3,3 млн. Хрвата, 650 000 муслимана, (које су прогласили ''хрватским цвијећем'' и које су нахушкали против Срба као и у рату деветесетих), и 2 милиона Срба. Е, тих 2 милиона Срба је требало уништити, постали су ванправни елемент и на које си могао да изводиш најниже људске нагоне. 4 милиона је требало уништити 2 милиона људских бића. Без преседана у људској историји! Срби су били КОНСТИТУТИВНИ народ у СР Хрватској и нико им то није подарио, поготово не Хрвати, уствари одуyели су им коститутивност што је био један од узрока рата.
Препоруке:
28
3
24 недеља, 23 јун 2013 21:44
bezimeni
Tako je, Srbi su bili konstitutivni narod u SR hrvackoj, a to znaci da je SR hrvacka bila jednako srpska koliko i hrvacka, a to opet znaci da su neoustase okupirali RSK.
Препоруке:
21
3
25 понедељак, 24 јун 2013 17:23
marin
nije istina da su srbi u hrvatskoj okruženi mržnjom i nesigurnošću.pa trećina vlade hrvatske su srbi,a mnogi su i u nižim stupnjevima vlasti i niko ne pravi problem oko toga.srbi u hrvatskoj imaju iste probleme kao i hrvati a najveći je nezaposlenost.volio bi da neko napiše koliko je hrvata u srbiji zastupljeno u vlasti i koliko ih je prisiljeno napustit srbiju iako su bili lojalni građani i tamo nije bilo rata.ideja jugoslavenstva je potekla iz hrvatske ali i najzagriženiji jugoslaveni su se kroz druženje sa srbima političarima bilo u kraljevini,ili komunizmu prije ili kasnije okrenuli hrvatsvu jer nisu željeli bit pod beogradom nego sa beogradom.to je bit svega.sada nakon iskustva obe yugoslavije hrvatima ne pada na pamet treća.hrvatska je država hrvata i svih njenih lojalnih građana bez obzira na narodnost i vjeru,svi smo jednaki pred zakonom,službeni jezik je hrvatski ,službeno pismo latinica.srbija nas zanima isto koliko i mađarska ili slovenijani više ni manje.
Препоруке:
3
15
26 понедељак, 24 јун 2013 18:46
perkins
@marin

kada te ne zanima sta radis ovde,predi na novu slovensku ili madarsku politicku misao
Препоруке:
13
1
27 понедељак, 24 јун 2013 22:11
Ф.С.
субота, 22 јун 2013 16:57
Aкса
@ Jasna

Слажем се са Вама да је стварање Југославије била кобна грешка по српски народ, због које и данас испаштамо! Али није монархија нити династија Карађорђевић за то крива, или није једино она крива!

Целокупна српска елита је то онда желела, нико се томе није противио!


Ту је занимљиво поменути и судбину Супила који је полудео (и ваљда извршио самоубиство).
Препоруке:
0
0
28 уторак, 25 јун 2013 01:30
Ljuban Naredni
Pod dirigentskom

palicom shoqu Musliu

u beloj marsalskoj

uniformi ostre se

milijuni srbosjeka

tung
Препоруке:
0
10
29 уторак, 25 јун 2013 08:36
alkar@marin@perkins
stalno govorin da smo mi nesrbi na sajtu da četnicima otvorimo oči ,jer mi nismo protiv srba i srbije nego protiv velike srbije i četnika,a to je daleko različita stvar.povijest nam je donijela međusobnu mrznju iz nekoliko razloga a dva su najvaznija-srpski hegemonizam,stvaranje velike srbije,zelja za apsolutnom dehrvatizacijom nase zemlje i zločini četnika s vase strane i velikohrvatski projekt s ustaskim zatiranjem srba u jasenovcu i drugim stratistima kao odgovor na vase radnje.nit pravdan nas nit napadan vas,niti nas izjednačavan-ali tito nas je donekle pomirio i stvorio uvjete za suzivot-ali dok je u hrvatskoj,koja je u međuvremenu pod utjecajem zapadne misli odustala od velikohrvatskog projekta do zemuna(minorni dio klerooustasića se još drzi)dotle je u srbiji i dalje ostao kult tro-mita-domaćin na zemlji,kralj u bg i bog na nebu- koji je abolirao velikočetničku misao i dao joj zakonsku snagu i srbiju ponovo gurnuo u rat protiv susjeda.sad van opet nije jasno zasto vas mrzimo.
Препоруке:
3
12
30 уторак, 25 јун 2013 10:22
lupulescu
Јасеновац и остала стратишта су само "одговор" ? Магнум Кримен о коме пише Виктор Новак је последица покушаја "дехрватизације"? Усташтво је умско премећење или ментална болест, којој су идеолози Анте Старћевић, Еуген Кватерник, Јосип Франк (ниједан етнићки Хрват у пуном смислу) и које се појавило знатно пре стварања заједнићке државе. Стварало се под покровитељством Ватикана, Беча, касније Берлина. Усташе су "дивљи пси" западне цивилације против источне православне-словенске цивилиазије којој је предводник Русија. Да ли ће на исти наћин "одговарати'' Немцима и Американцима за хегемонизам и долазећу "дехрватизацију"?
Препоруке:
17
1
31 уторак, 25 јун 2013 19:28
Турас
"алкар,марин..."Ви конвертирана господо рватска, не само да не сватате новију повјест већ не умете ни латиницу да читате.Дакле:Stvaranje rvatske države 23 11 1918g u Agramu pošto su Srbi odbili granicu iz 1915g.Virovitica-Karlovac-Karlobag iz gluposti(prisile) Karađorđevića(to vam je bio kralj kome ste klicali kao i Hitleru kada je ulazio u taj isti Agram nepunih tri decenija kasnije)Dakle pitam.Dali je Srbija "VELIKA" danas ili je ranije to bila ,vi povjesni "mudraci"?
Препоруке:
11
2
32 уторак, 25 јун 2013 23:41
perkins
@alkar
napisi slovima ili brojevima koliko je''srpski hegemonizam''od 1918 do 1941 odneo hrvatskih zivota.kazes- zatiranjem Srba u jasenovcu i drugim stratistima kao odgovor na vase radnje-KOJE su to NASE RADNJE?,sto su bile povod za ubijanje 1 miliona SRBA.,da mozda nije davanje banovine hrvatske od onog politickog slepca pavla?,citiram te;-ali tito nas je donekle pomirio i stvorio uvjete za suzivot-,nije mason bravar nas pomirio sa vama radi nas,nego radi vas,cena brastva i jedinstva je za nas bila pregolema,za vas je to bila sitna para bez kusura,jer tad je ludi SRBIN dobio hrvata za rodena brata,citiram te-sad van opet nije jasno zasto vas mrzimo-,vec sam ti naveo Niceovu teoriju mrznje,pa evo jos jednom;U mrznji je STRAH,zato mrznja trazi kontakt da UNISTI objekt STRAHA.;mene rvata nije strah zato ih i ne mrzim,cak ni ustase ne mrzim,njih prezirem,ali vidim ja da je malo 3 Kineska zida za vas,trebati ce SRBI zidati novi zid pod imenom SRECA 10 puta visi i siri prema vama!!!
Препоруке:
14
1
33 среда, 26 јун 2013 12:21
alkar@perkins
ako vi srbi niste imali sve sta je potrebno za infiltraciju nesrba u srbe i pretvaranje kraljevine jugoslavije u veliku srbiju onda ko je ima?imali ste-KRALJA,DIPLOMACIJU,VALUTU,TREZOR,VOJSKU,POLICIJU ,ZANDARME,TAJNE SLUZBE,BROJČANO DOMINACIJU STANOVNISTVA,IZDAJICE U NESRBA ZVANE ORJUNAŠI-STA SVE NISTE RADILI-POSRBLJIVALI KRAJEVE-POGOTOVO LIKU I KNIN(1901 u kninu je bili 90%hrvata a 1991 npr.NIJEDAN),KRSTILI NA SVE SRBIMA,NISTE DALI NACIONALNOST NI CRNOGORCIMA NI BOŠNJACIMA,ZATVARALI I PROGONILI SVE NEREZIMSKO I NEPRAVOSLAVNO.to sta ste nama dali banovinu je dokaz da smo kao narod postojali i onda-vi ste nan to priznali a danas se kledete da mi nikad nismo bili nista osin bivsi srbi i da niukad nismo imali drzavu.nebi vi nju dali da se niste bojali "hrvatske oluje"čak i u onoi doba.sad ste gubitnici,pročitani,nemate više saveznika i NARAVNO-NISTA VAS SE NE PITA!ADIO ŠJOR PERKINS!ODO JA NA NASE LIPO I TOPLO MORE-RIVA,RIBA,VINO,ŽENE! a vi lagano -lavorčić pa toć-toć!
Препоруке:
1
6
34 среда, 26 јун 2013 12:24
Ivica
Ti odnosi zatrovani su suludom srpskom idejom o Velikoj Srbiji, idejom Garašanina koja je na Balkanu donijela mnogo zla a najviše samim Srbima. Mnogi Srbi bili su upregnuti u tu ideju od kralja, Mišića do nebrojenih drugih. Oni su uzrok svih vaših nevolja i na vama je da odlučite da li ćete nevolje trpjeti dalje zarad suludih ideja vaše uporne manjine. Pogledajte izjave Dobrice, njegovi planovi se izjaloviše pa mu sad Srbi krivi.

Hrvati nemaju ništa protiv Srba ali imaju protiv zagovornika ideje Velike Srbije bili to Srbi, Bugari ili Eskimi. Velika Srbija je nespojiva sa koegzistencijom Srba sa ostalim narodima na Balkanu.

To što vam vaša propaganda desetljećima govori drugačije to je vaša nesreća. No danas u doba Interneta trebali bi uzimati u obzir i druge medije pa sami naći istinu.

Naš zajednički neprijatelj su velikosrbi, velikohrvati i velikomuslimani iako su ovi prvi daleko najagresivniji. No ubrzano gube tlo pod nogama jer svijet je postao vrlo razvijeno mjesto.
Препоруке:
5
6
35 среда, 26 јун 2013 13:54
ALKAR@IVICA
svaka čast šjor,al kad će to sta mi trubimo doć do mozga srbima pojma neman,iako rezultati i situacija govore jedno oni ne posustaju-dok god ne uniste srbiju neće se parjat!
Препоруке:
2
6
36 среда, 26 јун 2013 23:11
perkins
@alkar

nemoj piti cilo,jer za tebe je i bevanda prejaka,mnogo si se sticas i jidis,fermaj malo,na taj zvizdan doli tribas paziti ca radis i cinis,puno ti je tlak skoci,opasno je to,ne daj BOZE da te kolpa,onda bi mi bili za to odgovorni,e zaprav reci ni meni nebi bilo drago tako bi i ja dosa u rang onog ober kelner generala,a ja ne bi tia da se cilu noc u postelji vrtim, nego uvati friske arije,popi bucerin pelinkovca,dobar je za stumak,ako te on muci popi svaki dan jednu zlicu kvasine,ubija bacile,ti lipo baci dir do mora,samo znas onu vlasku;fali more drz se kraja,a ja sigurno necu tocat noge u kainu,gajeta je u vodi,Dunav ka more,zovu levanat i ajmo....
nego ja jos uvek cekam odgovor; koliko je''srpski hegemonizam''od 1918 do 1941 odneo hrvatskih zivota?,pa posle mozemo da vidimo sta kaze historija,a sto veli povijest
Препоруке:
5
1
37 среда, 26 јун 2013 23:19
Турас
Псеудоним Ивица, размишља као и његов имењак Дачић уз одобравање "алкара" Обојица живе у држави којој је Броз ударио границе. У Тршћанској кризи педесетих добила рватска Истру која је толико рватска као и Далмација као и Срем, Барања, Лика.Да ли верујете ви фалшери повјести да ће распадом ЕУ Италија да вам остави ове територије које су Срби освојили.Верујете, да ће овакве протуве као алкар и слични још дуго да се брчкају по ТУЂЕМ мору? Ја не верујем. Сила закон мења. Најслађе се смеје ко се задњи смеје.
Препоруке:
5
1
38 четвртак, 27 јун 2013 00:32
Ivica
"koliko je''srpski hegemonizam''od 1918 do 1941 odneo hrvatskih zivota?"

hegemonizam ne odnosi zivote samo puskom vec unistava ljude, porodice i citavu drzavu zajedno sa nacionalnim optimizmom koji je potreban da se drzava i narod razvijaju. Narod koji je zatiran i ugnjetava trpi veliku stetu, pogledajte kako su vam Albanci ekspldirali z istog razloga. A vi se cudite uvijek iznova

Ali i fizickih likvidacija u HR je bilo dosta, ubojstava od strane zandara, pripadnika cetnickih organizacija u HR (bilo ih je preko 130). Sve se to gomila i u jednom trenutku prokljuca
Препоруке:
1
3
39 четвртак, 27 јун 2013 11:06
alkar@turas
ko se zadnji smije....nije shvatio vic...
Препоруке:
0
2
40 четвртак, 27 јун 2013 11:17
alkar@ perkins
od 1918 do devedsetih puno je stradalo hrvata od srpske ruke,ako uzememo i da su hecegovski hrvati hrvati-žandarmskih progone ljudi protivnika rezima do četničkih zločina u 2 svj rata i dvedesetih.nisan istraziva brojke ali obećajen da oću pa van javin-sad na brzinu da van spomenen 252 zaklana hrvata iz sela gati,oko 1500 pobijenih hrvata u sinjskoj krajini,oko 2000 pobijenbih hrvata u kninskoj krajini,oko 5000 u lici i banovini,baniji,kordunu,oko 4000 u hercegovini,91.g 1561 civil ubijen u etničkom čišćenju rsk,ukupno stadalih devedesetih oko 25-30 000.malo?to je samo vrh ledenog brijega.
Препоруке:
0
5
41 четвртак, 27 јун 2013 11:33
Ivan Aleksić
@alkar

Vi izgleda zaboraviste na Antu Starčevića i njegove pristalice. Mnoooogo pre 1918. su oni postojali.
Препоруке:
5
1
42 петак, 28 јун 2013 00:55
perkins
@alkar

dobru si moretu ucini, ti sigurno drzis tice,najverovatnije lugarine,franzuline[mala verovatnoca]mozda baštardu,ali ti je glavni ljubimac gardelin,jer nema tica koji bolje piva,on ne staje dok mu ne pokrijes cibu
nego sokole rvacki sada si me razocarao kao povijesnicar,domoljub,dragovoljac i branitelj,vi toliko pricate o srpskom hegemonizmu,teroru,a niti jedan hrvat da mi odgovori koliko je taj nas hegemonizam odneo hrvatskih zivota od 1918-1941,slovima,brojkama plus-minus 10%,a ne dosta,mnogo i slicno pilicarenje,posto vidim da ste ti i tvoji pajdasi dobro upoznati sa nasim hegemonizmom,iznosite cinjenice da potvrde vasu teoriju,a NITKO da iznese bar priblizno broj vasih zrtava,nego nismo jos istrazili,pa krece ona od cetnicima ,pa 91 itd,sve znate o nasem hegemonizmu,ali slucajno NE znate koliko vas je ljudskih zivota kostao,kada to doznas javi onda cemo dalje i o cetnicima i 91 ,bez toga odgovora svaka je daljna diskusija beskorisna
Препоруке:
5
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер