петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Београдска подршка сарајевским ЈМБГ протестима је подршка унитаризацији Босне!

Kоментари (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 12 јун 2013 10:33
filbo
Bravo za tekst..potpuno tacno ispravno gledanje..one majke sa decom i kolicima treba da precizno "zigosu" na transparentima "vinovnike" koji oduglovlace sa resavanjem pitanja jedinstvenog JMBG,a to su bosnjacki i hrvatski predstavnici u Parlamentu BiH,a ne da masu bezlicnim i razvodnjenim parolama..
Srusili ste bivsu SR BiH u sastavu SFRJ,i sada imate M/H entitet u okvuru Federacije BiH..
ZABORAVITE BIVSU BIH !!!
Препоруке:
149
6
2 среда, 12 јун 2013 10:45
Зоран Ђорђевић
Онима који се тамо окупљају можда и треба опростити, они стварно не знају шта раде, али онима који то организују не треба. Они знају шта и зашто раде, мада се ни они, како се то каже у народу, "не воде из своје главе".
Препоруке:
122
3
3 среда, 12 јун 2013 10:53
Mladen
Republika Srpska i Brčko distriht svo vrijeme uredno izdaju matične brojeve za novorođenu djecu.To jedino ne radi Federacija, odnosno, bošnjačko-hrvatski entitet. Bošnjaci su pokušali da ospore izdavanje matičnih brojeva i Republici Srpskoj tako što su se obratili Ustavnom Sudu BiH da zabrani Republici Srpskoj izdavanje matičnih brojeva.ali RS , ponavljam, svo vrijeme uredno izdaje brojeve i nijedno dijete iz Republike Srpske nije bilo bez broja ni jednog trenutka! Znači, sve ovo je čista bošnjačka akcija radi prebacivanja još jedne ovlasti sa entitetskog na nivo BiH i meni je samo žao da neki ljudi u Srbiji to ne shvataju ili shvataju ali namjerno žele da smanje ovlaštenja Republici Srpskoj i da je, na kraju, potpuno ukinu. Ali, neće moći! Neka šačica ovih ljudi samo podržava muslimane ali mi Srbi iz Republike Srpske znamo šta je naše i ne damo to!
Препоруке:
143
4
4 среда, 12 јун 2013 11:02
Србин
Коме је ово чудно??? У Србији има много оних са антисрпском фашистичком идеологијом, и они раде и на уништавању Србије и свега Српског.
Знамо ми то. Нека иду да живе у Сарајеву, па ће побећи главом без обзира, баш као што је побегло око 150000 (сто педесет хиљада) Срба.
Препоруке:
145
4
5 среда, 12 јун 2013 11:06
Милорад БЛ
Кад сам видео транспарент "ЈМБГ Нови Сад" нисам могао да вјерујем својим очима. Чини ми се да неки људи као да су пали са Марса.
Кад се сјетим тужби бошњачких политичара уставном суду БиХ како их "вријађају" српска химна, српска застава, српски грб, имена градова који носе перфикс српски....Попис становништва се одлаже зато што знају да ће се најмање око 35% људи на попису изјаснити као Срби. Па инсистирају да буде попис али без националног изјашњавања.
Како живјети са таквима у једној држави. Шта ће нам држава у којој се неке појединци увреде чињеницом што си Србин.
Ево огромну већину људи у Републици Српској вријеђа име државе Босна и Херцеговина, изглед заставе, химна... Зашто се ова држава незове "Држава Бошњака Хрвата и Срба? Кад језик којим говоримо могу називати "БХС" могу и државу у којој се говори.
У БиХ је скоро почела замена личних карата. Ја сам на својој личној тражио исписано ентитетско држављанство. Само због тога сам морао чекати личну мјесец дана дуже.
Препоруке:
134
3
6 среда, 12 јун 2013 11:25
Sve je laz
Oni u Beogradu i Novom Sadu koji pomazu JMBG proteste u Sarajevu, zapravo se zalazu za to da cela Bosna postane Islamska Dzamahirija, ka sto je
to danas FBiH.
Mozda su naivni i neupuceni, ali pre ce biti da su
to beogradski i novosadski fasisti.
Препоруке:
128
3
7 среда, 12 јун 2013 11:26
Етернити
Свуда и на сваком месту унутар српског народа постоји једна рупа у тумачењима, а која се једноставно дефинише. Све што је на линији хрватске политике, у Србији се финансира и награђује. Чак и претерана љубазност и алтруизам, значи агресију. Све је то организовано од стране обавештајних служби и хрватског лобија. Знате ли иједну НВО или медиј друге Србије који користи ћиричоцу? Ја не знам!
Препоруке:
107
1
8 среда, 12 јун 2013 11:30
salemelb
Nacionalna inteligencija kod srba je kriminalizovana, deinstitucionalizovana I unistena. Razmislite dokle smo dosli kad se takvi skupovi odrzavaju u sred BG, sta rade sluzbe, mediji?!
Препоруке:
87
4
9 среда, 12 јун 2013 11:42
Mirko Abrlić
Бошњаци и Хрвати желе да се из структуре ЈМБГ не види ко је из Републике Српске, а ко из Федерације...Тиме би били за корак ближи Бошњачком сну, добити централизовану БиХ без ентитета. Два слова из ЈМБГ чине регију а по жељи федерације се не би видело ко је из Српске а ко из федерације.
Два ентитета-заувек!
Препоруке:
90
3
10 среда, 12 јун 2013 12:12
Podrska iz Bgd
Podrska beogradjana JMBG, je jos jedan dokaz gluposti i neobavestenosti stanovnika Bgd.-a. Na proteste da sacuvaju KiM, nigde ih nema.
Ima nesto trulo u srpskom narodu.
Препоруке:
100
5
11 среда, 12 јун 2013 12:26
Игњат
@Mirko Abrlić
Два ентитета - заувек, а између њих велики, велики зид, већи од кинеског.
Препоруке:
77
3
12 среда, 12 јун 2013 12:26
mars
Lupetate....Suspendiran je clan 5 koji trazi samo promjenu naziva gradova u RS-u (na primjer Bosanski Novi/Novi i drugi), jer su ti nazivi promjenjeni.
Ne trazi Odluka Ustavnog suda nista vise. Dalje je politizacija i sve price oko kategorija koje se pominju su smijesne i uperene protiv gradjana.
Pitanje JMBG je pitanje o kojem odlucuje drzava BiH, a ne entiteti.....
Podrska JMBG protestima je podrska gradjanima, a protiv nacionalista. Nema tu nikakve unitarizacije ili dzamahirije ili bilo cega drugog....
Препоруке:
16
135
13 среда, 12 јун 2013 12:35
јбгбгд
Колико сам чуо, у Београду такве скупове организују екстремистичке антисрпске филијале "Жене у црном" и сл. Логистику обезбеђују сарајевски медији које контролишу споља.Чак и на овом примеру се види колико је тзв. бошњачкки политички фактор марионета и недоношче међународних обавештајних служби и великих сила.
Препоруке:
94
3
14 среда, 12 јун 2013 12:44
Prvo skoci pa reci hop
Pa Srbi su se 92. god. samoopredijelili osnivanjem RS protivno i Ustavu SFRJ, i Ustavu SRBiH i Ustavu RBiH.

Pravo na samopredjeljenje Srbima je priznala i međunarodna zajednica - Badinterova komisija 1992. godine, a potvrdio Dejtonski mirovni sporazum kojeg su sami Srbi potpisali. Srbi su sami potpisali 95. god. da su granice BiH nepromjenljive, a Srbija i Hrvatska da će poštivati teritorijalni integritet BiH.

Srbi su sami 1995. godine potpisali da je AVNOJ-evska granica BiH svetinja.

Šta sad više Srbi hoće? Koliko puta se mislite samoopredjeljivati? Malo vam pola Bosne i to što sami dišete zrak bez prisustva protjeranih Bošnjaka i Hrvata kojih je bilo 40% prije rata na prostoru današnje RS.

Malo vam što je međunarodna zajednica priznala način na koji ste napravili RS?

Sve vam je malo, samo vam je izgleda puno i prestrašno što morate formalno da živite u Bosni za koju ćete povremeno uvijek reći da je vjekovna srpska zemlja, a koje se danas sramite i smatrate uvredom.
Препоруке:
14
133
15 среда, 12 јун 2013 13:07
Страдија
Реакција на претходни коментар-провокацију,гарантујем да само у Бања Луци живи више муслимана-бошњака него у читавој федерацији Срба,зато се између осталог и опструише толико дуго попис становништва у БиХ.
Препоруке:
86
2
16 среда, 12 јун 2013 13:24
Александар Бојовић
Шта се друго могло очекивати од имбецилних београђана и новосадских аутономаша. Наравно мислим на оне који су одавно изгубили сваки појам о националном поносу и идентитету. А таквих у ова два града има превише. Ја сам из Републике Српске. У Србији живим као странац и тако ме третирају. Не мешам се у унутрашње ствари Србије, иако као Србин имам на то право. Спреман сам на сваки патриотски чин иако ме закон не обавезује. А ове смрадове , београдске и новосадске сигурно нећу игнорисати. Ако су већ издали своју државу, нека моју оставе на миру
Препоруке:
78
4
17 среда, 12 јун 2013 13:28
Laza
@Prvo skoci pa reci hop
Prvo ne mesaj pojmove, da su Srbi dobili pravo na samoopredeljenje, to podrazumeva i pravo na otcepljenje i Srbi bi se otcepili od B i H.Nego je usvojen preporuka Badinterove komisije da administrativne granice republika po otcepljenju postaju drzavne.To je prekrseno otcepljenjem Kosova i Metohije.Pitanje za Bosnjake ili Muslimane, ako trazite uzroke za rat podjite ovako, Srbi nude Muslimanima da ostanu u Jugoslaviji i da Alija Izetbegovic bude predsednik te drzave,prvo se slaze, pa onda ne prihvatam dogovor. Kutiljerov plan, Srbi prihvataju da BiH postane medjunarodni priznata drzava, ali Bosna da bude podeljena na kantone. I potpisuju ga Srbi, Hrvati i Muslimani. I Alija na Americku intervenciju povlaci potpis sa tog dokumenta. Srbi su trebali da veruju coveku koji je dva puta pogazio dogovor sa njima, plus Islamska deklaracija. Rata ne bi bilo da je prihvacen Kutiljerov plan, a kome je bio rat u interesu to pitanje treba da postave svojim rukovodiocima.
Препоруке:
78
3
18 среда, 12 јун 2013 13:39
свашта
Смешни су ми Срби из БиХ који себе називају Босанцима. Таквих је јако мало,али их има. Рођен сам у БиХ,али ниако нисам Босанац,већ Србин из Босне! Ако се неким случајем реперезентација БиХ пласира на СП у Бразилу 2014. највијаћу против њих,као што бих навијао против Милове антирспке Црне Горе.
Препоруке:
68
4
19 среда, 12 јун 2013 13:44
Hop
Jeste mnogo sto moramo da zivimo u Bosni i necemo da zivimo u njoj odnosno sa Bosnjacima, i sta sad?! Zar ljudi nemaju pravo da biraju svoju sudbinu? Iskreno, zelim Bosnjacima/muslimanima svako obro i sve najbolje, ali ne zelim da zivim sa njima. Ne zelim da zivim sa narodom koji je 1992. pokusao da napravi muslimansku Bosnu. Necu takvu zemlju, kao sto pretpostavljam da ni muslimani ne zele pod srpskvlast i tacka. Uostalom, u Federaciji i dalje ima preko 200 sprskih sela bez struje, a sto se tice etnicke komponente - koliko imas Srba u Sarajevu? A koliko ih je bilo pre rata? Sto ne dozvolite da se odrzi popis normalno, vec izmisljate svasta?

Drugo, ako vidimo kako su muslimani/Bosnjaci nastali i od koga, hajde dan objasnite cija je onda Bosna? Da nije vekovima bila bosnjacka?!
Ali i to vise nije bitno - pustite nas da zivimo sami i da sami opstajemo. Niko vama ne brani da idete svojim putem.

Svako vam dobro i srecan put. Sto dalje jedni od drugih...
Препоруке:
72
3
20 среда, 12 јун 2013 13:45
Hop - dodatal
Svaki narod zasluzuje da ima slobodu. Nezavisno da li je rec o Bosnjacima ili Srbima ili nekom trecem.
Zivela nezavisna Federacija. i zivela nezavisna Republika Srpska!

Iznad svega, ziveli ljudi koji zele da zive slobodno i u skladu sa svojim opredeljenjem!
Препоруке:
58
2
21 среда, 12 јун 2013 13:54
Милорад БЛ
@mars

Имам осјећај да је твој коментар на мој рачун. Што се тиче ЈМБГ у бившој СФРЈ свака република је имала свој број које је уведен 1980 године. ЈМБГ има 13 цифара. Првих 7 извучено је из датума рођења других шест је република округ и пол. Прва цифра након датума рођења означава републику која је издала ЈМБГ. Број 1 је БиХ, број 2 је Црна Гора, број 3 је Хрватска, број 4 Македонија, број 5 је Словенија а број 6 Србија. Кад је у СФРЈ свака република имала матични број зашто данас ентитети у БиХ то не могу? Одлука уставног суда тражи поштовање територијалног уређења БиХ што некима не одговара.

Кад је у питању самоопредељење, у СФРЈ по уставу из 1974 и по повељама ОУН конститутивни народи имају право на самоопредељење а не републике и покрајине. Срби у БиХ као констититиван народ имају право на самоопредељење и своју државу зато што смо ми Срби старији од Босанске државе. Народи стварају државу а не држава народе.
Препоруке:
65
3
22 среда, 12 јун 2013 13:55
Ujedinjenje
Ovom tekstu ne treba dodati nista jer je sve receno. Probleme prave bosnjacki politicari koji zarad neke fantazije koja se nikada nece ostvariti (unitarne BiH) ugrozavaju zivot sopstvenih gradjana. Uostalom zar to nisu ucinili i pocetkom devedesetih kada su sumanuto krenuli na put secesije i bratoubilackog gradjanskog rata?
Препоруке:
49
2
23 среда, 12 јун 2013 14:41
Станић Милан
Дозвољавам себи, па кажем да сам добар познавалац послератних(не)прилика у БиХ.Јасно је да босански СДП као политичка опција стоји иза ове читаве ујдурме потпомогнута електронским и штампаним медијима из Сарајева."Анфан - терибл"бошњачке политичке сцене бивши комуниста проф. др Лагумџија сматра да је дошао тренутак,да међународна заједница као за време владавине Чавића зада коначно ударац РС,њена овлаштења сведе у формалан политички оквир.Данас, се поново јавља и тражи измену Устава БиХ, управо по оним тачкама што су његови активисти воцирали на протестима.Међутим,променио се глобални однос снага,кад су у питању приоритети Русије која чврсто стоји иза г. Додика.Иначе, сам амбијент,простачка,примитивна и приземна манипулација са децом све говори о бунџијама,као и пропаст једне политике која је била резервисала БиХ за себе,а Срби да опет постану "раја",као у време турског вакта. Мало морген!
Препоруке:
45
3
24 среда, 12 јун 2013 14:47
ј
То је само доказ да у овој земљи постоји три милиона гусака који се потписују прстом. Човек мора мало да се информише, да побогу ЧИТА да неби долазио у ситуацију да сутра буде туђин на својој земљи. Пропао је овај народ и то жешће. Па више људи зна шта се догађа у Фарми него преко Дрине. ТУЖНО И БОЛЕСНО рекао бих!
Препоруке:
56
1
25 среда, 12 јун 2013 15:17
Смиљански
Највећи непријатељи "Српске",и српства су Београџни,и Новосаџани!
Препоруке:
62
3
26 среда, 12 јун 2013 16:13
ЛАЗАР ДРУГИ
Милорад БЛ

А богати Милораде, кад већ знаш тамношње прилике шта би нам могао рећи о стању ћирилице. Лагумџија мора да организује студенте да би помоћу ЈМБГ била ослабљена Српска,а сами Срби је добровољно слабе неупоредиво више својим латиничењем. Осим ако она Русија која стоји иза Додика није такође латиничка.
Препоруке:
30
8
27 среда, 12 јун 2013 17:52
Купујмо домаће
Хвала аутору на оваквом чланку.
Коментари нису потребни.
Свака част.
Препоруке:
32
2
28 среда, 12 јун 2013 18:19
Кара Милош
Против сам Калемегданџија! За мене су то дахије које би велику муслиманску Босну да пренесу у Србију. Неће им проћи.
Препоруке:
33
2
29 среда, 12 јун 2013 20:05
isti
to su oni isti koji su trcali za amerikance kad su postradali od CIA bombe!
Препоруке:
20
2
30 среда, 12 јун 2013 21:37
Gordana
Boze, da li je moguce da smo se toliko srozali!?
Jedva nekako da organizujemo skup za odbranu Kosova i Metohije , a onda u sred Bogrda dopustamo skup protiv Republike Srpske!
Sta se to desava u nasem narodu?Jasno je da se na ANESTEZIJI radilo i radi veoma predano i svesno, ali nije moguce da smo do te mere MRTVI i BEZOSECAJNI!U najskorije vreme ce moci organe da nam vade po grdskom parkovima u Beogradu, do te mere smo anestezirani.
Препоруке:
24
2
31 среда, 12 јун 2013 22:01
Vladimir Marković
Nisam ispratio obim te podrške u Beogradu ali ne verujem da je iole značajna a i dolaze mahom od ljudi koji nemaju ni kapacitet da tu stvar preuveličaju.S obzirom da sam član jedne grupe na FB od nekih 2000 članova koja je prenosila izveštaje i sa simpatijama pratila zbivanja u Sarajevu moram da naglasim da je karakter te podrške pre naivne i kratkovide prirode nego što ima neke značajnije niske namere(čitaj antisrpske), više se radi o šačici korisnih idiota koja prežvakava već sada otrcane parole "nas je 99%" i ništa više osim toga , da bekeću kao ovce kako smo mi 99% u stvari jedno moćno stado a političari su zlih 1% i to je sve, dalje od toga ni da beknu tako da verujem da je celu stvar propratila šaka naivaca. Elem koliko sam mogao da pročitam u komentarima od upućenijih u stvar , verovatno su protesti u Beogradu i Novome Sadu organizovani iz Sarajeva sa muslimanske strane ili nekim krugovima koji su bliskiji Sarajevu nego Banja Luci.
Препоруке:
18
1
32 среда, 12 јун 2013 22:21
xy
Postovani g.Smiljanski mislim da su to ipak pseudobeogradzani i pseudonovosadjani.To su neki panonski mornari i novinari kao i slicni iz kruga 2.
Препоруке:
16
1
33 среда, 12 јун 2013 23:31
Tvrtko RS
Nadam se da srbi pamte kako su sarajlije 1992 napadali mirne srpske izletnike na okolnim brdima oko Sarajeva i da im ni ovoga puta ne mogu vjerovati.
Braco srbi oprez, balije su ubijali vlastitu djecu da bi vas ocrnili, ko zna sta vam ovoga puta kuhaju u bosanskom loncu.
Препоруке:
20
2
34 четвртак, 13 јун 2013 00:14
Турас
Коментар је на месту.Узрок манипулације народа у тзв.бх држави није у корист било ког од тих који битишу на овим просторима. Корист има ЕУ која ради на поларизацији народа, не у сврху бољег живота уз помоћ ЈМБГ без кога се и до сада живело,већ чисте манипулације и лакшег управљања масом са којом је лакше управљати када се искључи основа државе а то су СРБИ.Остали ће бити послушници као рвати, шиптари,бошњаци,словенчеки,роми итд.Они који памте стање из бивше ЈУ сећаће се са носталгијом тога времена. Они који су били мали данас гутају лажне приче о србском национализму а не виде "мечку"(ЕУ)која их лагано али сигурно тера у анонимност.Када увиде превару биће касно.Велики брат држаће СВЕ под контролом.Онда биће оно;друмови ће пожелети срба али ових бити неће.
Препоруке:
12
2
35 четвртак, 13 јун 2013 02:05
Gvozden -Vojska RS
Tvrtko i njegov komentar : Hvale brate ,nek si im istinu rekao

Da ,i ne samo sto su nas napadali pocev od 1992 godine ,nas srpske dobronamjerne izletnike, pod punom ratnom spremom ,na okolnim sarajevskim brdima ,necu im nikada zaboraviti da smo morali provesti skoro cetiri godine pod neprimjernim vremenksim uslovima .Cesto je kisa padala, pa snijeg i hladno je bilo pa sto koristi gorivo iz tenkova da se ne smrznemo.Srecom bilo ih je puno,pa se mogla zima podnijeti.
Nista im ne smijemo vjerovati .Pa rade na tome da posalju naseg Predsjednika Dodika na Dedinje.Samo sloga ,braco! Hvala!
Препоруке:
2
8
36 четвртак, 13 јун 2013 02:07
Vasko -VRS
Tvrtko i njegov komentar : Hvale brate ,nek si im istinu rekao

Da ,i ne samo sto su nas napadali pocev od 1992 godine ,nas srpske dobronamjerne izletnike, pod punom ratnom spremom ,na okolnim sarajevskim brdima ,necu im nikada zaboraviti da smo morali provesti skoro cetiri godine pod neprimjernim vremenksim uslovima .Cesto je kisa padala, pa snijeg i hladno je bilo pa sto koristi gorivo iz tenkova da se ne smrznemo.Srecom bilo ih je puno,pa se mogla zima podnijeti.
Nista im ne smijemo vjerovati .Pa rade na tome da posalju naseg Predsjednika Dodika na Dedinje.Samo sloga ,braco! Hvala!
Препоруке:
0
6
37 четвртак, 13 јун 2013 03:29
Goran
Predlozio bih konkretne mere za suzbijanje
1 Popisati ucesnike skupa
2 Onima koji rade u skolstvu,zdravstvu ili bilo kojoj drzavnoj ustanovi podeliti otkaze
3 Strane drzavljane koji ucestvuju u ovim akcijama proterati iz zemlje i zabraniti ulazak na 10 godina
4 Ostale pozivati na informativne razgovore uz blagu psihofizicku torturu
5 Problem resen
Препоруке:
9
4
38 четвртак, 13 јун 2013 09:21
ljiljana Vukosavljevic
Ne baljezgajte....svojim ponasanjem cete Srbiju svesti na beogradski pasaluk...vojvodina ce otici to je gotova stvar ...pustite BiH da zivi svoj zivot...budimo civilizovani gradjani...manimo se religije i proslosti...sta radimo svojoj deci.Sve ofanzive i onog i ovog rata su se u bosni zavrsavale,ovo je kontraofanziva.....zapad je sve izrezirao...vodimo borbu protiv kriminala i prava coveka ....jadno zalosno..bijedno...tor je tor...ovce su ovce...
Препоруке:
6
16
39 четвртак, 13 јун 2013 10:01
Vukica Pržulj
pa nismo mi svi protiv BiH ,ovo je moja domovina,nije srbija meni bliza nego Bosna.Vecina nas tako razmislja samo se ljudi plaše da kazu.Jos nismo ogladnili al brzo cemo kad imamo ovakve vladare.Osvijestite se ljudi i gledajte od cega zivite.Ovaj sto je napisao ovaj clanak dobro se uvalio u stranku i dobiva dobru lovu za ovakve clanke i trovanje naroda.Ako vam odgovara umrite ODMA kasnije ce biti kasno...
Препоруке:
7
19
40 четвртак, 13 јун 2013 10:05
Prvo skoci pa reci hop
@Laza

Gospodine,ako već govorite o uzrocima rata u bivšoj Jugi,onda sigurno znate da istog ne bi bilo da su Srbi prihvatili zaključke Mirovne konferencije za SFRJ iz Londona koja je održana 1991. godine,dakle mnogo prije i Kutiljera i Ovena i Dejtona.Beograd i Milošević su bili ti kojima se nisu svidjeli zaključci sa te konferencije,pa su svoju volju i "pravdu" pokušali sprovesti na terenu preko JNA pod krinkom očuvanja SFRJ,za koju je krajem 91.god konstatovano da je u fazi raspada,a 92. godine da je prestala postojati kao međunarodni pravni subjekt.

Nemojte krivicu da prebacujete na Bošnjake i Bosnu,kada svi vrlo dobro znamo da su osnovni uzroci rata na prostorima bivše SFRJ bili na relaciji Beograd-Zagreb i neostvarenih nacionalnih snova Srba i Hrvata. Ostali narodi(Slovenci, Bošnjaci,Crnogorci,Makedonci) su se samo priklanjali jednoj ili drugoj opciji koja im je u tom trenutku odgovarala.

Srbima u suštini smeta što su Bošnjaci 92. god stali na stranu Hrvata, a ne Srba.
Препоруке:
5
15
41 четвртак, 13 јун 2013 11:01
Laza
Jasno i glasnom pitam zasto je Alija Izetbrgovic povukao svoj potpis sa Kutiljerovog plana na nagovor Amerikanaca, a Srbi i Hrvati su ga prihvatili, po kojem je Bosna i Hercegovina postajala medjunarodno priznata drzava a bila podeljena na kantone? Ocekujem da mi Vi odgovorite na to pitanje.
Препоруке:
8
0
42 четвртак, 13 јун 2013 11:15
Branko
zato što ste stali na stranu hrvata sad sa njima rješavajte svoje probleme u hrvatsko-muslimanskoj federaciji a srba se manite. republika srpska će biti nezavisna kad-tad i o tome se nećete pitati ni vi, ni hrvati a ponajmanje žene u crnom, sonja biserko, petar luković ni nataša kandić.
Препоруке:
9
1
43 четвртак, 13 јун 2013 11:29
Живорад
То да подрже могу само бивши Југоси и комунисти.
Београд је био главни град Ју као што је Москва била главни град СССР-а па отуда сличне појаве тамо и овде.
Препоруке:
8
2
44 четвртак, 13 јун 2013 11:31
Живорад
И друго, навикнимо се на демоикратију. То што неко протестује и тражи не значи да мора бити уважено. Није опасно колико изгледа.
Препоруке:
8
1
45 четвртак, 13 јун 2013 12:37
Prvo skoci pa reci hop
@Laza

Pa gospodine, vi ste i dalje vrlo uporni :) Pustite se Alije i Kutiljera, jer se rat mogao spriječiti mnogo ranije.Između ostalog,i Srbi su odbili mnogo više mirovnih sporazuma od Bošnjaka. Ko je odbio Londonski mir. sporazum koji je prethodio Kutiljerovom? Ko je odbio Vens-Ovenov plan?Odbili Srbi.

Prvo sebi odgovorite da li bi bilo rata da su Srbi prihvatili zaključke sa Londonske konferencije? Ja vam garantujem da ne bi.Srbi bi i dalje živjeli u Hrvatskoj i svim ostalim gradovima Bosne i ništa im ne bi falilo. Priča o ukidanju konstitutivnosti Srbima u Hrvatskoj iz Ustava je priča za malu djecu. A zašto je priča za malu djecu? Pa koliko je to bitna činjenica za Srbe govori sama činjenica da Srbima ta ista konstitutivnost u ustavu ne znači ništa kada je Federacija BiH u pitanju. Toliko o konstitutivnosti i opravdanjima.

Sve što se dešavalo poslije 1991. godine, a posebno rat, je posljedica srpskog neprihvatanja zaključaka i mišljenja sa Londonske mir. konferencije.
Препоруке:
3
19
46 четвртак, 13 јун 2013 16:04
Laza
@Prvo skoci pa reci hop
Vase neodgovaranje je odgovor na kljucno pitanje ko je izazvao rat u BiH. Jer ako je mogao da se spreci rat zasto nije,jer to povlacenje potpisa sa Kutiljerovog plana uz podrsku Amerikanaca, bila poslednja sansa da rata ne bude. Da je plan sproveden u delo ne bilo rata, ne bi postojala Republika Srpska, postojali bi kantoni, sto je mnogo nepovoljnije za Srbe, ali su Srbi pristali i na tu zrtvu samo da ne bude rata.A kome je trebao rat to pitanje morate da pitate one koji su tada vodili Bosnjake.
Препоруке:
12
2
47 четвртак, 13 јун 2013 16:58
@autoru
niko ne traži od protestanata, da se zakon donese na štetu RS: I sami ste rekliu da je u RS ovaj problem rešen sa JMBG problem je u Federaciji, kako, zašto,zbog neodgovornosti političara koji drže građane kao taoce! Ne političara jednog ili drugog entiteta već svih. Ako RS poštuje Dejton toliko koliko vi kažete, otkud priče o otcepljenju BiH cepanju?n Zašto vlasti u BiH ne mogu da se slože oko donošenja ovog zakona, na štetu ISKLJUČIVO I SAMO GRAĐANA, NOVOROĐENČADI, a ne nikako na štetu političara RS ili čitave RS. Neka se izbore za "svoje", ako treba nek proglase odcepljenje, a ne da se blamiraju ovako kako se blamiraju,putem medija, televizije i novina... Dodik poziva policiju da ujedinjenjo reguje prema protestantima, a ovamo ne mogu da se dogovore. Ma da. A ovaj Izetbegovic kaže da čekaju do izbora. Građani su jedinstveni svi koji misle svojom glavom a ne RTRSom, od B.Luke do Sarajeva.
Препоруке:
4
10
48 четвртак, 13 јун 2013 17:08
@@autoru
Ovo je veliki BLAm, što bi Dubioza Kolektiv rekla za celu Bosnu. Sramota u 21 veku.
Препоруке:
2
10
49 четвртак, 13 јун 2013 17:20
@ Vukica Pržulj
Svaka vam čast! Potpuno se slažem sa vašim komentarom. Podrška.
Препоруке:
1
12
50 четвртак, 13 јун 2013 21:14
Пријатељ НСПМ-а
Поставио сам одређена питања на линку:

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/kosovo-1999-otimanje-2013-legalizacija.html


Иста су много приличнија да на њих одговори аутор овог текста, јер се односе на Републику Српску и БиХ.

Молим аутора овог текста, да погледа питања и да покуша да да одговор на иста.
Препоруке:
0
0
51 петак, 14 јун 2013 16:17
Mirko
Ako ćemo realno, ako se Srbi mogu da samoopredjeljuju do izdvajanja iz BiH, tada se i bivši ne-srbi protjerani iz RS imaju pravo da izjašnjavaju o samoopredjeljenju do izdvajanja iz RS. Pa da vidimo kako će te granice izgledati, lakrdija.

Ili netko možda misli da je legitimno istjerati sve nesrbe pa onda praviti nacionalnu državu sa pravom samoopredjeljenja.
Препоруке:
2
14
52 субота, 15 јун 2013 09:55
Putnik
@Mirko

Ako cemo realno, kada bi se Srbi vratili na sve teritorije s kojih su prognani, RS biste dodali jos teritorije i Sarajevo!

Prema tome, manite se gluposti. Gledajte svoja posla i sto dalje vi od nas i mi od vas. Svako dobro i vama i nama ali da se ne vidimo vise... Dosta je bilo svih ovih godina... a bice lakse i vama i nama. Svako dobro i srecan put. Svako svojim putem!
Препоруке:
9
0
53 недеља, 16 јун 2013 08:34
бањалука крајина
Ма дајте људи, па овдје нема ни 100 људи, немојте бити као ови муслимани, каже подржавају нас американци, усликају 10 људи у Вашинготону који су из БиХ и то је као подршка. Срби треба да се држе заједно, и шта год ови да понуде, не треба прихватити, јер све раде у корист српске штете. Србија је уништена, и распада се, али то не мора да значи да ми из РС морамо прихватити то као и нашу пропаст, ако ништа борићемо се до краја ! Живјела Република Српска.
Препоруке:
7
1
54 субота, 22 јун 2013 01:11
Турас
@Вукица Пржуљ За вас су "уваљивње у странку и добра лова"главне ствари у животу.То ме подсећа на нешто !?
Препоруке:
0
0
55 субота, 22 јун 2013 18:09
JMBG
BOSNA I HERCEGOVINA JE DRŽAVA,entiteti su napravljeni na silu...90 ih godina nije bilo pravo samoopredjeljenja naroda već država REPUBLIKA koje su tvorile Federalnu Jugoslaviju...Na referendumu je postavljeno pitanje '' Da li ste za Bosnu i Hercegovinu,nezavisnu i suverenu sa jednakim pravima svih njenih naroda i građana?'' Vi Srbi ste to odbili sto je demokratsko pravo...ali onog trenutka kad ste poceli praviti blokade i ubistva...nepoštivajući demokratski princip i potvrdno izjašnjavanje preko 65 posto stanovnika BIH...Svjesno ste znali i MISLILI ''neće nam ovo dati u miru...imamo vojsku idemo da ih srušimo i napravimo VELIKU SRBIJU'' Mislili ste da ce to biti brzo gotovo...ali nije...1995 ste potpisali sporazum koji vas je spasio od egzodusa...DRZAVA BOSNA I HERCEGOVINA JE modificirala svoj ustav(NA SILU VRS I VOJSKE SRBIJE) i dala određena prava...SRBIMA....ALI NE NAUŠTRB DRZAVE...zato bolje da vam oduzimaju nadleznosti entiteta nego da su vas protjerali 1995. JMBG na nivou države!
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер