Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Amputacija bez anestezije

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 maj 2013 22:07
Depeche Mode
Zivela Srbija! Sa velikim teretom, unistenim vrednostima, zivimo usred Sodome i Gomore...trazimo put,istinu i zivot. Mali savet: putujte po Srbiji.
Preporuke:
66
0
2 utorak, 21 maj 2013 22:11
fristajlo
U ovu medijski satanizovanu grupu ljudi spadaju i svi oni za koje bi i „najbolja cena“ za Kosovo bila premala i patriote koje bi bol osećale i pod najmoćnijom anestezijom. Čini se da među njima ima i onih koji su na sve spremni.

Samo vam se čini.
Njih je daleko manje nego što vam izgleda, ali- daleko više nego što je normalno, u zamlji koja ima perspektivu. Srbe je opasno ostaviti bez perspektive; no, na to zapad i računa. Njima je neophodno da proizvode neprijatelje, da bi tom pretnjom pacifikovali sopstveno stanovništvo, nezadovoljno kao i u drugim delovima sveta.
Upravo stoga, moramo da budemo mirne glave, i racionalno planiramo poteze; nemamo više prava da ginemo uludo, a posle kukamo kako stalno mi stradamo.
Vreme je da Srbi neku bitku dobiju glavom, a ne više snagom; ukoliko se tome ne priklonimo, izgubićemo i ovu preostalu snagu, a i glave. Naši neprijatelji jedva čekaju da pogrešimo, i damo im izgovor da nas dotuku, a samo budala ne vidi koliko im je to lako.
Preporuke:
17
26
3 utorak, 21 maj 2013 22:30
Branislav G. Romčević
Tvrdnja da "severni Alžir" nije bio kolonija nego "deo Francuske" je zbilja neozbiljna. Ta teritorija je istorijska zemlja Alžiraca. Zato su pobedili. Nastavak, "parafraza" da je "severni Alžir" bila skuplja reč od "Kosovo" je takođe besmislica, jer je Kosovo, tj. Kosovo i Metohija, istorijska srpska zemlja. Tu prostu činjenicu nikad ne pominju ni stranci ni njihovi plaćenici ovde. Ipak, zbog nje, Kosovo će. kad-tad, opet biti srpsko.
Preporuke:
56
1
4 utorak, 21 maj 2013 22:36
Baja Patak
G-din Ćirjaković piše: “…Budućnost Srbije će u velikoj meri zavisiti od odgovora na tri pitanja:
1. koliko dugo će ova logika nastaviti da „vlada“ našim medijima,
2. da li će se „useliti“ i u izborni proces i
3. koliko će nasilja proizvesti...”
Posmatram sve ovo vrlo dugo,sa velike udaljenosti, uz zaista iskreno saosećanje sa vama, i sa dubokim sažaljenjem, pa vam zato, sa bolom u srcu moram na ta pitanja dati ove odgovore:
1. Ko zna koliko – ali vrlo dugo - možda i za uvek
2. Da, bez daljnjeg
3. Nikakvo nasilje, samo duboku depresiju i rezigniranost
Pitaćete: A kako to? E, pa veliki zapadni majstori manipulisanja su to sve decenijama isplanirali i zaista maestralno izveli koristeći vašu neukost i kompradore koje su regrutovali iz vaših redova. Eto, tako. A budućnost će biti onakva kakvu zapadni majstori odobre, i sve druge fantazije su vam uzaludne – jer ako fantazirate da će vam BRIKS, ili sama (bratska) Rusija biti od bilo kakve pomoći – jako se varate.
Preporuke:
23
27
5 utorak, 21 maj 2013 23:31
...
Odličan i pošten tekst. Mudre reči u komentaru gos-n Baje. Kratki, jasni i 99 odsto tačni odgovori. Ipak, nada umire poslednja.
Preporuke:
17
32
6 sreda, 22 maj 2013 00:56
Johnny
@ Baja Patak ;Postovani iz daljine,zalim ali cinjenice vam nisu jaca karta, ko podize nekoliko mostova( Marsovci ili Kineski krediti ? )i u ovom trenutku razmatra izgradnju autoputeva, Naftnu industriju , mogucnost da se neograniceno izvozi na rusko trziste i td i td.. Sta je manguparija i .. u Bg od svega toga( BRIKS) prihvatila ? Sabotiraju ove mogucnosti i vrte prazne price zaduzujuci i unistavajuci i ono malo sto je ostalo od zemlje, to je realnost zar ne ? A Bastilja stoji,a dok ona stoji naravno da spasa nema.Zatvoriti Britansku Ambasadu bar za sledecih 100 godina, bi bio isto dobar pocetak.
Preporuke:
30
3
7 sreda, 22 maj 2013 02:28
glede i unatoc
Eto pre neki dan se ostvari prorocanstvo Tarabicevo-skupila se saka Srba,ono sta je ostalo od njih -pod jednu sljivu.Ali
Preporuke:
6
10
8 sreda, 22 maj 2013 02:38
Brane2
A da li će neko konačno na NSPM skupi hrabrosti za članak ne temu "ima li u tome Patriotske krivice" na nekom ozbiljnom, poštenom nivou ?Patetično je pozivati se na Đinđića i njegove poglede danas, posle njegovog ubistva zbog tih pogleda.Gde su sada ....eravanja tipa "Mogu samo da nas mrze" i "Niko nam ništa ne može" ?I malo je komično čitati ovih dana mešavinu naslova na NSPM od kojih neki govore o pristustvu a drugi o odsustvu anestezije...Pa ako vam fali, gde vam je ona, koja je proslavila Srbiju po svetu - šljivka ? Ili su možda sve šljive pokupovali braća Rusi ?
Preporuke:
3
23
9 sreda, 22 maj 2013 05:36
Svetislav Kostić
Fristajlo plus Baja patak dvije individue koje u poslednjem vremenu mutirale u defetiste, ne kapirajući da u ovakovim sudbonosnim vremenima po naciju širenje defetizma kada je država ugrožena kvalifikuje se kao teško krivično djelo protiv Države.

A država niti je izdajnička trojka na vlasti koja biračko tijelo svjesno i grubo lagala u predizbornim kampanjama, niti su defetisti formata Fristajla i "Baje patka" država Srbija. A svojim kapitulantskim stavovima još manje.

Pa ipak niti jedan od pomenute "gospode" nema razloga da strepi jer rade za izdajice na vlasti, i time za Zapad i NATO koji punih 78 dana i noći Srbiju bombama vraćao u kameno doba i na hiljade žitelja Srbije pobio od beba do staraca i starica.
Preporuke:
24
7
10 sreda, 22 maj 2013 09:55
Grgur
Definitivno treba dici ruke od Kosova. Srbija ce tu uciniti onoliko, koliko je u njenoj moci da bilo sta ucini i tu je kraj. Ono, na cemu se posebno treba fokusirati, to su prilike u samoj zemlji Srbiji. Cinjenica je da mi imamo mnogo neresenih problema i da je egzistencija gradjana u pojedinim srpskim porodicama jos ugrozenija od kosovskih porodica. Ne mozemo zaobici cinjenicu da imamo ogroman broj nezaposlenih ljudi koji nemaju nikakva primanja. Standard stanovnistva je ekstremno ugrozen pa stoga nije nikakvo cudo sto imamo veliki broj ljudi koji gladuju i nalaze se pred gotovo neresivim problemima. Posledica toga su povecan broj obolelih lica, povecana smrtnost, veliki pad nataliteta, porodicne trgedije, samoubistva itd.
Znaci, tema broj 1 u Srbiji nesme da bude Kosovo, nego kako sacuvati gragjane Srbije koji polako nestaju u velikom broju.
Preporuke:
2
32
11 sreda, 22 maj 2013 10:17
šarene pilule(treći pokušaj)
Ukratko da me ne prekinu.
Ima nas otpornih na anesteziju kao što primetiste.
Ostali,pošto"skidanje"uvek boli,a
ne mogu farme i tajkuni i vojvođanska pitanja i beogradski feudalizam itd itd večno da deluju(u silikonske droge,ozbiljni ekonomisti da li veruju?)šta ostaje ,dim od faraonskih kanala vidljivih sa meseca i preseljenje arabijskih pustinja na vojvođanske ravnice(fatamorgana).
I tu dolazimo do raskrsnice:
ulica ili izbori(zaokružiti po izboru/ulici).
Preporuke:
21
0
12 sreda, 22 maj 2013 11:11
komentar
Preporucio bih takodjer ranije tekstove ovog zaljubljenika u lik i delo z. dj.pa ce uvideti odakle autosovinizam u Srpskom novinarstvu!!!
Preporuke:
12
2
13 sreda, 22 maj 2013 11:15
fristajlo
Svetislav Kostić
širenje defetizma kada je država ugrožena kvalifikuje se kao teško krivično djelo protiv Države.

-a za tim-

Pa ipak niti jedan od pomenute "gospode" nema razloga da strepi jer rade za izdajice na vlasti,

Gospodine...
Upravo ste učinili krivično delo klevete.
Ovo, što ste okvalifikovali kao teško krivično delo- treba da dokažete; i za to nije dovoljna Vaša reč, već dokazi.
Moji dokazi da ste izvršili klevetu su mnogo lakše dokazivi; treba mi samo potvrda o prihodima, sa Biroa za nezaposlene izvod, i- eto Vas na Sudu.
Ponovite li ovakav postupak- u velikom ste problemu.
Imate pravo da branite svoj stav samo kad poštujete norme demokratskog dijaloga. Budući da to pravilo ne poštujete, postoje i drugi načini da komuniciramo.
Preporuke:
3
16
14 sreda, 22 maj 2013 11:54
seljak bezemljaš
Milorad Ekmečić u eseju SRBOFOBIJA I ANTISEMATIZAM
(zbornik radova DIJALOG PROŠLOSTI I SADAŠNjOSTI Službeni list SRJ Beograd 2002)tvrdi da moderni nesporazum srpskog naroda sa javnim mnenjem zapadnih naroda nije plod neobaveštenosti.
Fobije (a radi se o srbofobiji kao rukavcu rusofobije) su instrument ideološke i političke mobilizacije masa, kao priprema za rat.

citat iz eseja:
"Današnja srbofobija u zapadnim zemljama je značajnija po onome što će se iz nje izroditi, nego po onome što je do danas sa njom urađeno.Padovi i usponi kolektivne srbofobije na zapadu su zlosutni znak da u svetu dolazi nešto gore...."

Fobije imaju tri bitna sastojka
citat.
"1)netolerancija prema protivniku se pretvara u neku vrstu religije, iracionalnog zanosa, kao "Vjeruju" u katihizisu.
2)stanje razuma prelazi iz zaluđenosti u ludilo.
3)lično uverenje da je na ovaj način postao "nepopustnjivi građanin" svoga doba kao jedinka u kolektivu. nastavak
Preporuke:
24
0
15 sreda, 22 maj 2013 12:54
Slobodan Bijljina
Tekst je za mene pun neistina. Od neznanja autora ciji je Alzir,preko Milijane Baletic koja je cestito izvestavala sa terena ono sto vidi i cuje od najpouzdanijih,do pokusaja da se Djindjic uvrsti u patriote najvise vrste je smesno.
Ovo o Bosku Jaksicu je ODLICNO,jer je istinito.
Preporuke:
17
2
16 sreda, 22 maj 2013 13:53
Ranko
@Fristajlo
Sto,bre,da tuzis legendu naseg novinarstva? Meni ga nesto zao...
Preporuke:
4
4
17 sreda, 22 maj 2013 14:13
Srbin
1) Ima delova teksta za koje "se ne zna šta je pisac hteo da kaže".
2) Da nas FAŠISTIČKI USA EU NATO ZAPAD vidi takvim očima, pa jasno je svakome, ako ne ranije, onda bar od bombardovanja. Njihovo viđenje Srba i Srbije proizilazi iz njihovih IMPERIJALNIH CILjEVA PRODORA NA ISTOK. Za imperijalnost Zapada nisu krivi Srbi, pa ne mogu ni doprineti da Zapad promeni "sliku o Srbima".
DA BI PROMENIO SLIKU O SRBIMA, ZAPAD MORA DA PROMENI SVOJE IMOERIJALNE CILjEVE.

3) LAGANjE da nas Zapad "ne vidi" ovakvim očima provode, po zadatku, NATO trojanci u Srbiji.
4) Zato autorova konstatacija "Srbija će ovaj teret teško skinuti" NEMA smisla. Taj teret će "spasti" pri jednom od tri uslova: 4.1) Neko porazi NATO fašizam, baš kao što je poražen Hitlerov, 4.2) NATO potpuno dovrši uništavanje Srba i srpske zemlje kao plen podeli susedni zlikovcima, 4.3)NATO toliko smanji broj Srba a onda u razređeni prostor naseli svoje doseljenike.
Preporuke:
8
0
18 sreda, 22 maj 2013 14:31
Svetislav Kostić, upozorava!
@ fristajlo @ Svetislav-u Kostić-u. Fris-tajlo! ne budi smješan! ovo nije sudska dvorana, i budi sretan da nije. Inače inače bi u funkciji državnog tužioca za tebe, za Baju patkicu i za novopridošlog prestupnika Grgura, imenjaka rahmetli Pape Grgura, pledirao za doživotnu robiju na Gvantanamu.

jer u Srbiji, američkom protektoratu po milosti vašingtona i Brisela, prestonice četvrtog nacističkog rajha ukinuta smrtna kazna, a na mjesto smrtne kazne, od fašističke centrale u Vašingtonu naložena puzajuća likvidacija beogradske Srbije i srpskog naciona.

Ekzkluzivno u Srbiji jer opasnost od otpora minimalna zbog malodušnosti tamošnjih konzumenata rijaliti šoua i nedužnih demoralisanih masa od medija u rukama domaćih kvislinga u svim porama srpsko srbijanskog društva, poimenice i primjerice: Fristajla, Baje Patka i Papipinog imenjaka Grgura koji se za ime "Grugur" nije slučajno odlučio jer u sebi sadržava zloslutnu sudbinu po Srbiju i Srbe. Panьali Druzi?
Preporuke:
9
3
19 sreda, 22 maj 2013 15:20
seljak bezemljaš
nastavak
Moglo bi se uzezi za tačno da rusofobija u Engleskoj, počinje posle Karlovačkog mira 1699 jer godinu dana kasnije ruski predstavnik Ukrajincev stiže pred sultanov saraj na brodu sa 40 topova,
radi potpisivanja primirja sa Turcima. Oni koji su gradili brod, teško da su verovali caru Petru Velikom "da će brodovi naći sebi pristanište".

Ulaskom Rusije u krug velikih sila, zapadne zemlje čine napor da usklade napore i spreče Rusiju da izađe na Mediteran.
Osećaj Britanije da je u svetskoj vladavini ugrožava
druga sila, rodio je rusofobiju kao način mobilizacije naroda.
Sumnjičenje Srba i srbofobija kao ogranak rusofobije nastaje i pre 1804. Još u vreme austrijsko- turskih ratova na teritoriji Srbije, vlada strah da će Rusi izaći na Dunav. Ne dozvoliti im ni stopu govorio je Napoleon i sumnjičio Srbe. nastavak
Preporuke:
11
0
20 sreda, 22 maj 2013 15:41
seljak bezemljaš
U knjizi Miloša Kovića DIZRAELI I ISTOČNO PITANjE izdavač CLIO 2007 imate naslove koji KAO DA SU IZ DEVEDSETIH A ODNOSE SE NA 1876.g.(naslove pišem velikim slovom)

KUPITI CRNU GORU Ministar spoljnih poslova Britanije
lord Derbi u julu 1876 piše u svom dnevniku:
"kupiti Crnu Goru kao centar ustanka i odvojiti je od Srbije" (strana 180) Radi se o ustanku Srba u Bosni i Hercegovini. Crnoj Gori je nuđena teritorija
Nikšića sa okolinom "jedan mali vrt u kome će da gaji kupus i krompir" rekli su diplomati. Ruskom diplomati Šuvalovu 28 juna 1876 saopšteno je da
"Britanija može da prihvati predlog ustupaka za Crnu Goru a da Srbija ne zaslužuje nikakva proširenja".

Naslovi TVRDOGLAVA DRSKOST SRBIJE i
SRAMNA SRPSKA INVAZIJA odnose se na srpsko-turski rat 1876. Prema britanskoj oceni Srbija je 1876 izvrila sramnu invaziju na teritorije južno od Kruševca i Aleksinca. NASTAVAK
Preporuke:
12
0
21 sreda, 22 maj 2013 15:50
fristajlo
Svetislav Kostić
poimenice i primjerice: Fristajla

Upravo ste zaradili tužbu, čestitam.
Preporuke:
1
8
22 sreda, 22 maj 2013 16:14
Slavomir Srpski, @Fristajlo
U ovu medijski satanizovanu grupu ljudi spadaju i svi oni za koje bi i „najbolja cena“ za Kosovo bila premala i patriote koje bi bol osećale i pod najmoćnijom anestezijom. Čini se da među njima ima i onih koji su na sve spremni.


Vas defetizam se ogleda u tome da zelite da se Srbi ne odupru antiustavnom rusenju drzave, i da prihvate otimacinu Kosmeta, i to PRAVNIM sredstvima koje zagovara Briselski (ne)dogovor. Defetizam u vas je toliko veliki da ne samo da ne vidite da ima sasvim dovoljno onih koji su na sve spremni da to sprece: ja tvrdim da je dovoljno da imamo podrsku barem 400.000 gradjana i da od sam0 10% od njih (40.000) izaberemo iskusne i motivisane dobrovoljce da brane Srbe na KIM.

Svaka revolucija pocinje sa izrazitom manjinom boraca, ali kada boj otpocne onda se front rasiri medju vecinom. Ako je Broz uspeo sa 8.000 komunitickih grilaca da stvori veliki antifasisticki front, i da na kraju uzadje sa vise stotina hilhada vojske, svakako da to mozemo i mi!!
Preporuke:
6
2
23 sreda, 22 maj 2013 16:24
seljak bezemljaš
Te 1876 kada su Crna Gora i Srbija 28 juna 1876 proglasile federaciju, dve zemnje a ustanici iz BiH
obznanili da im se pridružuju Dostojevski je ostavio zapis kako se u zapadnoj Evropi podiže mračan talas:
"Samo u jednom su svi složni-svi odmah pokazuju na Rusiju, svako je ubeđen da opasan gad otud dolazi"

Koga zanima može da nađe i čita šta se o Srbima po zapadnoj Evropi pisalo u Balkanskim i Prvom svetskom ratu. Mehanizam je svaki puta usavršavan.

Mi smo usmen narod i ne volimo da čitamo. Da nismo čitali bi šta je sve Kominterna i njena ispostava KPJ i njeni članovi rekli o srpskom narodu i njegovim legitimnim interesima.
Sama zvanična istorija partije PREGLED ISTORIJE SKJ Institut za proučavanje radničkog pokreta Beograd 1963.g. prepuna je sintagmi o "velikosrpskoj hegemoniji" (preuzeto iz klerikalne štampe)
"partija treba da stalno jača zajednički front svih ugnjetenih i da zajedničkom borbom slomi velikosrpsku hegemoniju" (treći kongres u Beču 1926 strana 127)
nastavak
Preporuke:
9
1
24 sreda, 22 maj 2013 16:27
Slavomir Srpski, @Fristajlo (2)
A sada, posto se ocigledno vidi vas defetizam u komentarima, jer pozivate ljude da odustano od otpora prema antiustavnom razbijanju Srbije, vi time pokazujete da imate i simpatiju za vladu koja antiustavno rusi drzavu. Posto ste vi obican gradjanin, vama svakako ne preti sud kao politicarima u vladi koji krse Ustav.

Ali onda se postavlja pitanje da li Svetislav ima pravo kada kaze da time doprinosite izdaji sopstvene drzave: mislim da je to na mestu, jer svako ko se ne odupire antiustavnom rusenju drzave od strane vlade, u stvari stoji na strani tih izdajica. Pitanje: da li simpatizer izdajica je i sam izdajica je legitimno, i svakako JESTE ukoliko svojim stavovima izdaje zakone Ustava, i prihvata njegovo rusenje sto je ravno veleizdaji.

Dakle Svetislav ima pravo i osnovanost u svojim kometarima prema vama. To nije kleveta, vec racionalni stav.
Preporuke:
6
2
25 sreda, 22 maj 2013 16:58
fristajlo
Slavomir Srpski

ja tvrdim da je dovoljno da imamo podrsku barem 400.000 gradjana i da od sam0 10% od njih (40.000) izaberemo iskusne i motivisane dobrovoljce da brane Srbe na KIM.

Kad počinje ta regrutacija, i kakvom vojnom tehnikom raspolažete?
Političko vođstvo, vidim- imate; sad još samo da sprovedete te reči u delo.

Ako je Broz uspeo sa 8.000 komunitickih grilaca da stvori veliki antifasisticki front

Broza su pomogli i Moskva, i London, i Vašington, iz svojih interesa.
Čim vidim da Vašu borbu podrže sa ova tri mesta- eto me u stroju.
Iako se sećam kako je sve to izgledalo 90-ih; kad fijukne prvi metak iznad glave i eksplodira prva granata.
Da ne pominjem kako napaljeni borci iz dnevnih soba reaguju na prve poginule.
Manite se, nemate pojma o čemu govorite; svako ima pravo da misli šta god hoće, ali kad odgovaraš za nečiji život, moraš da paziš na šta ljude nagovaraš.
Svi zaboravljaju da mi nemamo posla sa Albancima, već NATO paktom.
Preporuke:
1
6
26 sreda, 22 maj 2013 17:13
Grgur
Posteno! I meni bi odgovarala drzava u kojoj nebi placao porez, struju,vodu, komumalije.... pa jos kad bi bio na teretu budzetskih sredstava Republike Srbije, to bi bilo divno. A mi cemo ovde u Srbiji da rintamo citav zivot za vas. Mislim, razumem ja vas potpuno zasto ste vi tako ogorceni, verovatno bi i ja bio da sam na vasem mestu. Kazete da ste zivotno ugrozeni od Albanaca na Kosovu. Verujte, da nista vise niste ugrozeni od mene.Od ljudi koji ovde u Srbiji nemaju sta da jedu, nista dobro ne mozete da ocekujete.
Preporuke:
0
5
27 sreda, 22 maj 2013 17:21
Marko Radovanović
@fristajlo

Zar nemate utisak da se ovim dogovorom upravo NATO-u daje mogućnost da vojno dejstvuje (po potrebi) protiv Srba na severu KiM?

Ako mene pitate, jedino što je držalo sve njih podalje od Severa KiM je MOGUĆNOST da srpska vojska i žandarmerija deluje, a ovim Sporazumom je Beograd tamošnje Srbe stavio u praktično isti položaj kao što je svojevremeno SM stavio krajiške Srbe - bez ikakve podrške. Dakle, ovim Sporazumom Beograd se te mogućnosti - odrekao.
Preporuke:
9
0
28 sreda, 22 maj 2013 17:57
Svetislav Kostić
fristajlo Svetislav-u Kostić-u "Upravo ste" (smatra Fristajlo-vić "zaradili tužbu".

Fristajlo Fristajloviću! Prestani da mi letiš na rudu i vućeš me za moju jezičinu. Uozbilji se i prestani da mi se obraćaš sa per"Si". To me vrijeđa. Mi smo još uvijek naši i pajdaš.
Preporuke:
3
2
29 sreda, 22 maj 2013 18:35
Baja Patak
@Svetislav Kostić: Za razliku od Fristajla, neću Vas tužiti, mada moram reći da - što se mene tiče, jako grešite. Nisam ni u čijoj službi. Imao sam nesreću da se, sticajem istorijskih nezgoda, rodim pre mnogo, mnogo godina u (Kraljevini) Jugoslaviji, i da posle rata dugo protiv volje ostanem zaglavljen u DFJ/FNRJ/SFRJ – odakle sam najzad pre mnogo godina uspeo da odem. Živim dugo na severu Evrope i posmatram stvari sa udaljenosti (ali sa udaljenosti se često bolje uviđa nego kada živiš u sred događanja). Zaista saosećam sa Srbijom i Srbima, veoma dobro poznajem njihovu istoriju i jezik. Ovo: jezik, za razliku od Vas, jer kad bih Vas za nešto tužio, tužio bih Vas za mrcvarenje srpskog jezika. Ne znam odakle su Vam rusizmi, ali – kao da Vam srpski nije maternji jezik. To na stranu – sada na stvar: Ostajem pri svemu što sam napisao, prihvatam i razumem sve minuse, jer ljudi su ogorčeni kada se suoče sa neprijatnim činjenicama. Ali – šta mogu. Činjenice su neumoljive i diktiraju mi zaključke.
Preporuke:
3
1
30 sreda, 22 maj 2013 19:14
Jos jedan "tribalac"
Tekst je po mom misljenju vrlo dobar, ali bih zeleo da se osvrnem na sve cesce i neopravdano pozivanje na "rijalitijima zaludjen" nacion u kontekstu otpora veleizdaji uzurpatorske koalicije. 2008 miting za Kosmet je bio izuzetno posecen iz sledecih razloga: Na miting je pozivala parlamentarna stranka, clan vladajuce koalicije, Kosmet unutar Srbije je bila zvanicna politika te koalicije, o vremenu i mestu mitinga ste mogli da saznate citajuci bilo koje novine ili gledajuci TV stanicu, miting je bio u vecernjim casovima. 2013: Na miting pozivaju marginalna opoziciona partija i vanparlamentarne grupacije, 5 godina unazad clan vladajuce koalicije ne moze biti partija koja nije odustala od Kosmeta, o vremenu i mestu mitinga se mozete informisati samo preko alternativnih internet medija a mitinzi se drze radnim danima u sred radnog vremena. I 2008 kao i danas smo imali rijalitije a sustinsku razliku koju sam izneo ovde svi zaobilaze...
Preporuke:
4
3
31 sreda, 22 maj 2013 19:31
Mićko
@ još jedan tribalac

Greškom sam lupio minus. Trebalo je da bude plus. Izvinjavam se.
Preporuke:
0
0
32 sreda, 22 maj 2013 19:52
@Fristajlo
Kazete da nasi neprijatelji jedva cekaju... Pa nas veliki predsednik kaze da Srbija nema neprijatelje nego samo vece ili manje prijatelje.
Preporuke:
2
1
33 sreda, 22 maj 2013 20:17
fristajlo
Marko Radovanović

Zar nemate utisak da se ovim dogovorom upravo NATO-u daje mogućnost da vojno dejstvuje (po potrebi) protiv Srba na severu KiM?

Mislite da bi oni čekali našu dozvolu za to?
Pa, uprkos svim međunarodnim ugovorima, obavezama i pravilima rata- na nas su bacali sve i svašta, ovih 20 godina, kad god su hteli, za sve i svašta nas okrivili, držali po sankcijama, satanizovali gore nego nacističku Nemačku, pljačkali i ubijali bez ikakve odgovornosti. Uradili bi oni to na ovaj ili onaj način; gajiti zablude da bi stradanje tih ljudi tamo bilo manje ako se mi nešto protivimo naprosto je nedozvoljeno naivno.
Ovim "dogovorom" stvorena je bar teorijska šansa da ti ljudi tamo opstanu; u svakoj drugoj varijanti, imali bi novu kolonu izbeglica, i etnički očišćeno Kosovo i Metohiju.
Nije Kosmet "nezavisnost" dobio zbog Albanaca, već zbog rudnog bogatstva, da zemlje NATO to lakše otmu.
Na tu kartu treba igrati; onda je sve jasnije.
Razmislite o tome.
Preporuke:
2
4
34 sreda, 22 maj 2013 20:56
Svetislav Kostić
Baja Patak, ne zamjeri, "per tu" jer nas obojicu naše majke stigle da rode još u Kraljevini Jugoslaviji u kojoj sam ja pošao i završio osnovnu školu. Pa sada računaj.

Tebe sam zajednio sa Fristajlom udružio da mi stari poznanik a tek od skora polit kontrahent, ne dijeli društvo sam sa katoličkim papom grugur-om. O mom srpskom jeziku ne brini on je dovoljno oštar i sa dozom improvizacije i urođenom dosjetljivosti, funkcioniše

Pitanje: Da li je Baja Patak u rodu ili tazbini sa Pajom patkom još iz Politikinih vremena 2006 2009-ih godina, koji se, kako Paja patak jednom pomenu, i u Rusiji poslovno kretao? PO stilu pisanja moglo bi da bude.
Preporuke:
2
2
35 sreda, 22 maj 2013 21:19
jezdimir dangić & komentar
... ovog zaljubljenika u lik i delo z. dj. pa ce uvideti odakle autosovinizam u srpskom novinarstvu!

Ljubiteljima "lika i djela" Z.Đ., "petooktobarske revolucije" i "elite" koja je na vlast "doletjela" na krilima NATO-bombardera, parafrazirao bih jedan pasus iz članka Nila Klarka "BEOGRADSKI KVISLING":

Lekcija iz Srbije za današnje serijske smjenjivače ("nepodobnih") režima je jednostavna. Možete pokušavati da podjarmite jedan narod sankcijama, subverzijom i bombama. Možete, ako želite, obarati vlade koje vam se ne dopadaju i nastojati da nametnete svoju volju postavljanjem nekakvog Zorana Đinđića, Gorana Svilanovića, Borisa Tadića, Vuka Draškovića, Sonje Liht, Čede Jovanovića, Dragana Šutanovca, Mlađana Dinkića, Vesne Pešić, Aleksandra Vučića, Mikija Rakića, Tome Nikolića, Ivice Dačića... da igraju uloge imperijalnih, kvislinško-marionetskih konzula. Ali nemojte ni pomišljati da onda možete NATJERATI PONIŽENI NAROD da takvima odaje počast i ukazuje poštovanje.
Preporuke:
8
0
36 sreda, 22 maj 2013 23:21
seljak bezemljaš
U svojoj drami BELA KAFA Aleksandar Popović će kroz usta svoga junaka potvrditi da će sve propasti ali će ostati odluke AVNOJA.
KPJ će posle Beča 1826 sve improvizovati ali će ozbiljno raditi na "slamanju velikosrpske hegemonije "
svih narednih godina.
KPJ VEĆ 1937 organizaciono ima osam jedinica. Kao po ustavu 1974.
Kosovo i Metohija ima oblasni komitet kpj, a Srbija kao i Vojvodina pokrajinske komitete.Slovenija, HRVATSKA I DRUGE OD 1937 IMAJU CENTRALNE KOMITETE.
nastavak
Preporuke:
7
1
37 sreda, 22 maj 2013 23:28
Svetislav Kostić
Mogu svakom toplo preporučiti tekst dole od Jezdimira Dankića (21:19) posebno čestitom veteranu Fristajlo i Papi Grguru. Ali i poštenom veteranu Baji Patku. Uz orimjedbu: jedino što je "realnost" u cijeloj priči, to su dole na stubu srama imenom i prezimenom navedene idnividue, okužene izdajom srpske nacije.

Lekcija iz Srbije za današnje serijske smjenjivače ("nepodobnih") režima je jednostavna. Možete pokušavati da podjarmite jedan narod sankcijama, subverzijom i bombama. Možete, ako želite, obarati vlade koje vam se ne dopadaju i nastojati da nametnete svoju volju postavljanjem nekakvog Zorana Đinđića, Gorana Svilanovića, Borisa Tadića, Vuka Draškovića, Sonje Liht, Čede Jovanovića, Dragana Šutanovca, Mlađana Dinkića, Vesne Pešić, Aleksandra Vučića, Mikija Rakića, Tome Nikolića, Ivice Dačića... da igraju uloge imperijalnih, kvislinško-marionetskih konzula. Ali nemojte ni pomišljati da onda možete NATJERATI PONIŽENI NAROD da takvima odaje počast i ukazuje poštovanje.
Preporuke:
3
1
38 sreda, 22 maj 2013 23:57
Slavomir Srpski, @Fristajlo
Broza su pomogli i Moskva, i London, i Vašington, iz svojih interesa.
Čim vidim da Vašu borbu podrže sa ova tri mesta- eto me u stroju.
Iako se sećam kako je sve to izgledalo 90-ih; kad fijukne prvi metak iznad glave i eksplodira prva granata.


Razmatrali smo vas defetizam, kao i sa pretite Svetislavu sudom sto vas je time okarakterisao. A iz vasi gore navedenih reci taj defetizam sada sasvim jasno izlazi na videlo.

Svako ima pravo na svoje misljenje, ali pretiti sudom da je kleveta nesto sto u stvari sami potvrdjujete, zaista je besmisleno.
Sva diskusija je na tu temu, kao i na vese pretnje Svetislavu sto se usudi da kaze ono sto sami pokazujete. Sta tu ne stima?
Preporuke:
1
1
39 četvrtak, 23 maj 2013 10:54
seljak bezemljaš
nastavak
Organizaciono je CK Hrvatske pored Trojednice pokrivao i deo Bosne.Banja Luka, Livno, Duvno, Mostar.
I Srem.
Jovan Veselinov, sekretar PK KPJ za Vojvodinu, obaveštava pismom CK KPJ da je CK KP Hrvatske pozvao druga Nikolu Grulovića da bude predstavnik Srema u
ZAVNOHu. Veselinov obaveštava CK da su oni druga Grulovića zaustavili jer misle da Srem pripada Vojvodini.(muzej socijalističke revolucije Vojvodine br. 13101)
Nikad javno rečeno a iz pozadine se gura Velika Hrvatska, Velika Albanija i mala srbija.

I posle nestanka kpj-skj, naša će se istorija i naši životi odigravati u znaku organizacione šeme kpj od 1937.
Glavni ideolog i pisac svih ustava E.Kardelj je u svojoj knjizi RAZVOJ SLOVENAČKOG NACIONALNOG PITALjA
(prvo izdanje 1939.g. drugo Kultura Beograd 1956.g.)
jasno će staviti do znanja da će Slovenija, kada to prilike dopuste, napustiti Jugoslaviju. nastavak
Preporuke:
3
0
40 četvrtak, 23 maj 2013 11:34
seljak bezemljaš
nastavak
Ovaj ideolog će posle 1949.g. da bi skrpio "samoupravni socijalizam" prepisivati između ostalih i iz Musolinijeve teorije korporativne države i njegovog iskustva republike di Salo.
A prilikom streljanja Svetislava Stefanovića 1944.g. navodiće se između ostalog da je preveo jednu Musolinijevu knjigu.
Više je od simbolike da je streljan Svetislav Stefanović,pesnik,prevodilac, lekar, osnivač katedre za patologiju, a ustoličen je Svetislav Stefanović, šegrt koji nije stigao do majstora i odao se revolucionarnom radu.

Diktatura proletarijata je bila sjajan alat da se do najmanje sitnice rastavi svaka mogućnost da se na duži rok ovde stvori ozbiljna država. Srpski narod je svojom brojnošću i razuđenošću jedini mogao da je stvori. I to je to. nastavak
Preporuke:
3
0
41 četvrtak, 23 maj 2013 11:59
seljak bezemljaš
nastavak
Onaj ko govori o sredstvima informisanja danas, mora znati da je mehanizam stvaranja virtuelne istorije stvoren 1945.
U priči ŠTAMPANA REČ Znanje Zagreb 1980.g. Milovan Danojlić piše o svom iskustvu.

"Iz knjiga i novina znao sam da daleko po drugi zemljama i selima, ključa nezapamćeno radno oduševljenje,
Budile su se uspavane snage. Jedino je u Trešnjevici stvar stajala loše....
I tada, u okružnom listu NAPREDAK, izađe reportaža...
TREŠNjEVICA PRESKAČE STOLEĆA.. JEDNODUŠNOST I DOBROVOLjNOST...
Ovo je u odnosu na druge bezazlena manipulacija.
Treba naći i pročitati kako su mediji 1968.g. ispratili pokušaj kritike nacionalne politike.

Ili kako se vodila rasprava oko ustava 1974.
A kada 1991 oko rešenja koja je doneo taj ustav, dođe do rata,
biće kriv Slobodan Milošević. nastavak
Preporuke:
4
0
42 četvrtak, 23 maj 2013 15:27
Marko Radovanović
@fristajlo

Žao mi je, ali zaista ne mogu da se složim. Prvo - da oni to mogu oni bi to do sad uradili (podsećam na sve napade koji su se dešavali Srbima od 1999. do 2004. i na izjavu bivšeg komandanta KFOR-a Rejnharta koji je rekao skoro da je "situaciju na severu bilo moguće rešiti u jednom trenutku" (http://www.nspm.rs/hronika/klaus-rajnhart-medjunarodna-politika-nije-dozvolila-plan-kfora-za-ujedinjenje-severa-kosova.html), a da ne pominjem onaj pokušaj upada ROSU od pre skoro dve godine.

Drugo-nemaju oni više snage za takve akcije (a i tad su se bili odlučili kad su Moskva i Peking još uvek bili marginalni centri, nakon punih 4 (1995) i 9 (1999) godina besomučnog medijskog pljuvanja po Srbima i Miloševiću.

Misliti da su sad u stanju za tako nešto, kada je glavni oslonac za akciju u Libiji i Nigeriji bila Francuska, kada ni posle 2 godine nisu u stanju jednog Asada da sklone, je apsurdno.

Nego su ovi naši postali potpuni izdajnici, prodali su sve za Datum, i to je,nažalost-to.
Preporuke:
1
1
43 četvrtak, 23 maj 2013 22:07
fristajlo
Marko Radovanović
Žao mi je, ali zaista ne mogu da se složim.

A ja ne verujem da se naša politika sm i dalje oslanjati na prepostavke. Kasnije, u svom obrazloženju, vi kažete- ja ne verujem; tako Milošević "nije verovao", pa...
I suviše puta smo se sapleli baš na taj kamen loših procena.
Nego su ovi naši postali potpuni izdajnici, prodali su sve za Datum

Mislim da je njima do EU stalo manje nego nama; no, to je neka druga i duža priča.
Igra je u pitanju; umešani su svi. I EU, i velike sile, pa i Rusija, i MMF, i krupni kapital-apatrid, koji neće u suverene države, jer je sumnjivog porekla.
Svetska siva ekonomija; ima mnogo novca koji bi ušao u Srbiju ako bude u EU. Ako ne uđe- neće ni da ulažu.
Švajcarska je takva vrsta bankarske sile, a Srbija može da bude industrijska, nešto kao J. Koreja...
Ovo su naznake; sami razmislite dalje.
Preporuke:
1
1
44 petak, 24 maj 2013 18:17
Marko Radovanović
@fristajlo

EU je ista šarena laža kao što je bila SFRJ kada su je nudili Srbima - odrekli smo se svega zarad "boljeg života", koji istina jeste trajao relativno dugo, ali kad su počeli da pristižu računi svima je preselo (osim onima koji su mladost i veći deo života proveli u to doba, pa su negde umislili da je to bilo zato što su oni sami, kao osobe, bili bolji od tih mlađih).

I da se desi sve to što mislite da bi se desilo - da se odreknemo i Kosova, i ispravnosti stava 90ih, i RS i Srba iz Krajine zarad novih 50 godina relativno mirnog života, opet će se desiti još i veća nacionalna katastrofa nego devedesetih godina 20. veka. A ja neću da moje dete ili unuk strada zato što sam ja danas u jednom trenutku popustio zarad nekih "šarenih laža".

Švajcarska nije u EU, niti pomišlja na nju, a iz EU odavno proteruju čak i taj "sivi kapital" koji Vi valjda vidite kao neku priliku. Neće kapital nigde gde nema stabilnosti, a Srbija u EU može samo da dobije ulogu Grčke ili Španije danas.
Preporuke:
0
0
45 petak, 24 maj 2013 18:39
Marko Radovanović
Oko toga ko u šta veruje - svako ima svoje procene i "veruje" ili "ne veruje" da bi se nešto moglo dogoditi ili ne. I ta Vaša pozicija je NEKA procena, koja nije ništa ispravnija zato Vas što moja (tako sam bar shvatio) podseća na neku Miloševićevu (mada sam uvek bio protiv njegove politike, iako sam najveći deo njegove vladavine bio maloletan).

Ne zavisi sve od nas, pa ni naš način postavljanja. Miloševićeva politika je bila pogrešna (između ostalog) jer nije shvatao da se Berlinski zid srušio. Danas g. Vučić ne shvata da Zapad sve brže propada, što je naročito vidljivo u Siriji, pa će Srbi opet da prođu najgore. Političke reakcije naših elita podsećaju na reflekse osobe sa narkolepsijom - kasne po 10 godina.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner