Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija na farmi Velikog brata

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 20 maj 2013 01:28
Goran Jevtović
Svaka čast majstore!

Inzvaredna analiza potpune okupacije u koju je sluđeni narod uleteo podlim igrama svetskih zlotvora, velikim prevarama, lažima i silom "domaćih" plaćenika, a zahvaljujući neznanju, naivnosti, lakomislenosti i uskogrudosti.
Tragedija je što se posrnuću ne vidi kraj.

Ali, nije sve propalo. Probudiće se taj isti narod. Ovako ili onako. Desiće se nešto, uzdam se u Boga, što će potpaliti iskru iz koje će krenuti veliki i neugasivi plamen.
Važno je ne klonuti duhom, istorija nam to govori, sve ostalo će doći samo od sebe.
Preporuke:
109
4
2 ponedeljak, 20 maj 2013 02:15
fristajlo
Mediji u Srbiji imaju svoje gazde, koji takođe imaju gazde i gazdine gazde, i tako u nedogled. Začarani krug, u kome se određuje sudbina Srbije.

Po sred srede...
Preporuke:
77
0
3 ponedeljak, 20 maj 2013 05:37
F-16
Gorko, duhovito, sjajno! Nisam znao za pojedinost da ćemo morati Šiptarima da plaćamo zaostale penzije, i to u milijardama. Neke stvari se baš dobro kriju od javnosti.
Ako smem da primetim i moram da pohvalim napredak u tehničkim detaljima na NSPM. NAime ilustracije uz tekst doprinose da je umesto 100%, dobar 150%.
Preporuke:
81
0
4 ponedeljak, 20 maj 2013 05:55
Slobodan N.
Prva je mentalna tortura nad građanima ... Kad shvatimo da je svako od nas izvršio barem pet silovanja u Srebrenici, i pobio barem pet nedužnih tamošnjih civila, od toga barem po jednog starca, ženu ili dete, onda smo na dobrom putu da nas civilizovani svet, za koga opet naši mediji tvrde da mu ne pripadamo, prihvati, potapše po ramenu, ukine nam državu, jer takvi zlikovci kao mi ne treba da je imaju. Onaj koji i nakon toga pomene Kosovo na primer, biće upućivan u razne sanatorijume, kao beznadežan slučaj, i ogorčeni protivnik svetle budućnosti. Do tada ćemo biti ..., da i sami shvatimo da je to pravedno.

Onaj ko živeći u Srbiji I iko do ovog članka nije shvatio da je to što mediji i Vlada rade tako i istinito ,neće ni posle ovog članka shvatiti?!
FRAPANTNO I POGUBNO ZA SRBE je da se oko 50000 hrvata pobunilo protiv zakonski regulisane ćerilice u Hr.A da se samo nekoliko hiljada Srba pobunilo protiv VELEIZDAJE I PROTI PROTIVUSTAVNOG OTUĐENjA 15% SVOJE TERITORIJE.
Preporuke:
83
1
5 ponedeljak, 20 maj 2013 08:23
sokrat
Pet stotina godina pod Turcima daje rezultate.
Preporuke:
13
31
6 ponedeljak, 20 maj 2013 08:34
Bravo!
Lepo napisano.Posebno to za Hitnu pomoć i ostale crne vesti. (Evo jutros javljaju kako se neko u Zagrebu polio benzinm).
Ali, nije baš da ne javljaju dobre vesti.
U svim vestim tokom dana,Studio Đ javlja koliko je beba rođeno u BG porodilištima. Sa sve specifikacijom,po svakom porodilištu, koliko dečaka koliko devojčica. Za sada ne javljaju dužinu, težinu beba, pa koliko je koji porođaj trajao.
Očekujem da počnu detaljnije, koliko je beba rođeno prirodnim putem, koliko carskim rezom, koliko na vakuum.
I, sada se pitate zašto jedna takva TV stanica to javlja: Da pokaže kako je Đilas podigao natalitet u gradu.
Blago vama Beograani,
od bele kuge Đilas vas brani!
A ne javljaju koliko porodilja je došlo iz unutrašnjnosti da se pproodi u BG.
Takođe, ne pričaju koliko je ljudi sahranjeno po BG grobljima tog dana.
Pa da uporede.
*
Vrhunac cinizma je bila vest da je Busplus među 3 najbolja sistema naplate gradskog prevoza u svetu.
Preporuke:
74
0
7 ponedeljak, 20 maj 2013 08:48
Bravo! 2
Ima jedna javna ličnost, koja se bori protiv ovakvih medija, održava razne sastanke, piše knjige.
Stalno priča kako se treba kloniti medija,jer „izmoždavaju“ ljude.
A onda reče kako je njegov sin novinar,jedan od urednika „Grand revije“.
Naravno da sada drugačije gledam na svu njegovu borbu protiv ovakvih medija.

Nešto slično kao sa Matijom i Oljom. Naravno, svako je svoja ličnost,svaka punoletna osoba ima pravo na svoj put i na svoj stav, ali teško mogu da prihvatim lekcije koje mi neko deli, a koje nije delio svojoj deci. Ili ga nisu slušala, ko zna...
*
Da li ste primetili da „Bljuc“ uvek brani žute, a „Alo“ ih šatro napada. A koliko znam, isti je vlasnik oba lista...Kao na zapadu, jedan Mardokov list pljuje jednu opciju, drugi je brani.
Preporuke:
66
0
8 ponedeljak, 20 maj 2013 08:49
Bravo! 3
A tek ovaj Bljucov podlistak „24 sata“ koji se besplatno deli, kakav je to biser!
Hajde što forsiraju LBGT, u svakom broju jave koga su gejevi izabrali za ikonu, ili šta slično, nego se bave totalno nevažnim stvarima. Recimo, lani, taj BG list za svakodnevne BG teme, na naslovnoj strani velikim slovima objavi „Samo 16% posetilaca Egzita imalo seks ns tvrđavi“.
Zamislite! U svoj ovoj situaciji, besparici, problemima, još nam saopšte tako tužnu vest da su egzitovci ostali frustrirani i seksualno neiživljeni. Baš se nasekiram...
Preporuke:
62
0
9 ponedeljak, 20 maj 2013 08:53
Marko
Pravo u metu, svaka čast na komentaru! Nažalost, ovo ćemo pročitati mi koji ovo sve već znamo, ovi farmeri i veliko-bratovci će i dalje pored očiju ostati slepi. Nekada davn mi je bilo smešno ono: "Jel ti više veruješ MENI ili svojim očima!", danas više nije...
Preporuke:
49
0
10 ponedeljak, 20 maj 2013 09:39
thinking maize@ uzgredna zapažanja, a propos autorovih TAČNIH teza
Pogledajte tekst protojereja DŽomića o PARALELAMA "priznanja" austrougarske ANEKSIJE Bosne& Hercegovine i Dačićevog& Alekovog PRIZNANjA "kosova republjik"!? ZGODNO je videti i tekst g-dina Petrovića-Piroćanca, posebno ZAVRŠNI DEO gde se pretpostavlja ŠTA BIVA ako Šiptari OSTANU BEZ "pokrovitelja", a "PRUŽILI su se PREKO GUBERA"!? U vezi sa tekstom g-dina Đikića, saglasno intencijama tekstova protojereja DŽomića i g-dina Petrovića-Piroćanca jasno je ŠTA BIVA sa IZDAJNICIMA kad se NAROD OPASULjI!? A propos teksta protojereja DŽomića, ako se ljudi sećaju KULTURNE DELATNOSTI Stojana Novakovića, a zaboravili su njegov politički SUNOVRAT, BOLjE da NEZNAM ŠTA ĆE OSTATI IZA OVIH "modernih" "srpskih" NIKOGOVIĆA, "političkih"& "medijskih"!? I LAST BUT NOT LEAST u "Istoriji Slovena ranog modernog doba" veliki češko-američki istorik František-Frensis Dvornik ističe RIVALITET Slovena i Nemaca, sa poentom da su VEKOVNA NEMAČKA PREGNUĆA OBIČNO BIVALA PONIŠTENA SLOVENSKOM PROTIVAKCIJOM tokom CIGLO PAR GODINA!?
Preporuke:
46
3
11 ponedeljak, 20 maj 2013 09:48
Smiljanski
Odličan tekst,i surova stvrnost!Treba takođe reći da većinu medija opslužuju novinari koji su prošli "školu b92"!istaći,da
Preporuke:
45
0
12 ponedeljak, 20 maj 2013 09:59
Anka Krajina
Ta sprega nevladinog i vladinog sektora nezapaženo prolazi, a vrlo je interesantna. Otkud tolika ljubav, nakon decenija međusobnog vređanja? Ili su se pomirili, ili sada imaju zajedničkog gazdu.

Odavno je Njegoš dao odgovor na sva ta pitanja:
"Car od carah mene je spremio
da oblazim zemlju svukoliku,
i da raji uzdu popritegnem,
e je raja ka ostala marva."

Na onoj slici Vučić-Đukanović fale prsti Merkelove!

Za ovu današnju prvu silu (ne samo u Srbiji) Gebels je bio sitna boranija.
Preporuke:
42
0
13 ponedeljak, 20 maj 2013 10:05
Studio Đ
Evo upravo najaviše večerašnju emisiju onog kako se preziva, SarapaTema su državni interesi Srbije.Pazite list gostiju:1. Poslanik LDP, ne čuh ime, iz neke komisije za ravnopravnost.2. Zoran Ostojić, takođe iz LDP-a, bivši glodur Stdija Đ, čuven po aferi prodaje opreme3. Vladimir Todorić, "analitičar", donedavno dužnosnik LDP a sada DS4. jedan iz SNS.Kakav pluralizam!
Preporuke:
53
0
14 ponedeljak, 20 maj 2013 10:23
Marko Miljanov
Bravo za doktora Đikića, ponovo odličan tekst , pravo u centar. Alek je srpski Sizif.
Preporuke:
39
0
15 ponedeljak, 20 maj 2013 10:25
Zoran
BRAVO ! ! !
Prvi tekst koji sam čitao od g-dina Đikića bio je o značaju jezera Gazivode i oduševio se analizom. Ovo je treći tekst i mogu samo reći BRAVO!
Čovek pogađa.
Preporuke:
45
0
16 ponedeljak, 20 maj 2013 11:24
fristajlo
Bravo! 3
A tek ovaj Bljucov podlistak „24 sata“ koji se besplatno deli, kakav je to biser!

On se pravi od "otpada", koji ne ulazi u druga izdanja, pseudo-vesti i spinova, koje treba pustiti u promet; besplatan je po koncepciji, iz više razloga. Navodno, treba da se izdržava od reklamnog prostora, prodatog u broju (i to funkcioniše, jer su zapadnjaci vrlo lojalni jedni drugima- spremni su da to plate), a pravi se od recikliranog, jeftinog papira, i u vrlo maloj, jeftinoj redakciji (kao da tu treba biti novinar?) sa mnogo spoljnih, besplatnih saradnika, koji su presrećni da im ime izađe u potpisu...
Po vrlo ozbiljnim istraživanjima na zapadu, na taj način se vrlo brzo pokažu efekti u kreiranju javnog mnjenja; kada shvatimo koliko su opasne takve "novine", bićemo na putu ka ideji kako se protiv toga boriti.
One služe za "nezvanične" napade na nekog i pokretanja harangi na neposlušne; posle to preuzimaju glavna izdanja, ako prepoznaju šansu.
Preporuke:
37
0
17 ponedeljak, 20 maj 2013 11:31
Mali Bosnjak
dakle, mladi g. dikicu, svaka cast! ovo je clanak za seminarski rad na filozofskom fakultetu, odsek sociologija, moze i psihologija (masa). imate srece da postoji nspm, inace ovo vam ne bi objavili ni u ruandi, koja se u svetu velikih tretira isto kao i jadna srbija. samo za nas dvoje postoji haska inkvizicija.kao obican gradjanin u zrelim godinama obradovao sam se ovakvom clanku. ovakav pregled i analizu ja ne mogu da razmatram ni u kafani sa svojim drustvom, jer uvek se nadje neki koji je vec medijski sludjen, i onda je gotovo sa razumnim razgovorom.ipak, licno se ne mogu sloziti s vama u oceni jedne emisije, jednog poznatog autora. pre neki dan u toj emisiji je gostovao jedan profesionalac, koji mi je otvorio oci za mnoge dogadjaje iz srpske bliske proslosti. ali, g. dikicu, vi ste uzeli preveliki zalogaj, pa je normalno da malcice pogresite. inace, kod mene, kao profesora biste za ovu studiju dobili cistu 1o-tku! samo napred, jer nam takvi intelektualci trebaju.
Preporuke:
35
1
18 ponedeljak, 20 maj 2013 11:49
Lola
Ma vid'o sam ja to da su oni taj sizifov posao ozbiljno svatili .....ZA POČETAK PRIPREMA SU ODABRALI DA TRENIRAJU NA POKRETNIM STEPENICAMA ....
Preporuke:
26
0
19 ponedeljak, 20 maj 2013 12:01
ka će smena?
Da,kad smo kod ćirilice,kad voditelj po planu smenjuje Tijanića?
Šta,još se ne zna.
Pa dobro nek pokuša onda kod Željka na Pinku kao e,kremov kolega,ili makar kao profesor na "segamega".
Preporuke:
18
0
20 ponedeljak, 20 maj 2013 12:10
Srbin
BRAVO ZA TEKST !

DELITI TEKST I NARODU I OVIMA NA VLASTI DA SE OSVESTE IZ NARKO EU POSPANOSTI !
Preporuke:
27
0
21 ponedeljak, 20 maj 2013 12:52
Robespijer
Rušeći socijalizam, te uvodeći najekstremniju varijantu kapitalizma - neoliberalizam, ovakvo jadna medijska slika, mogla je da se predvidi. Autor se samo bavio posledicama, a uzroke je zanemario. Nekada je omladina odrastala uz obrazovni program RTB, ali to je bio deo državne politike obrazovanja. Onda su antikomunisti zaključili da država ne treba da se meša u obrazovanje, već da će to tržište najbolje urediti. I eto, uređuje ga! Šta se bune antikomunisti!? Za to su se borili. Sad hoće da predstave da nisu znali da se tržište rukovodi profitom, a ne opštim dobrom. Draga Jonaš, Miloš Marković, Dejan Mirković, Dušanka Kalanj... ma, sve su to za njih bili proizvodi diktatorskog socijalizma. Antikomunisti su nam zato doveli Milomire Mariće, Saše Popoviće, Lee Kiš, Vendije... i ine, njima slične likove, da nam vaspitavaju omladinu. To se traži na tržištu, ide kao alva. Povlađuje se najnižim ukusima ljudi, koji su u socijalizmu bili ličnosti, a danas su roba na tržištu. Tražili ste, gledajte!
Preporuke:
26
8
22 ponedeljak, 20 maj 2013 13:27
fristajlo
Robespijer
Autor se samo bavio posledicama, a uzroke je

.proizveo neko drugi, koga autor proziva; ne prebacujte mu nešto što je krivica drugih.
Onda su antikomunisti zaključili da država ne treba da se meša u obrazovanje, već da će to tržište najbolje urediti.

Nema veze obrazovanje sa komunizmom, već sa zdravim razumom; nisu ti programi bili dobri zato što ga vode komunisti, već normalni, stručni i odgovorni ljudi. Istini za volju- nisu baš svi bili komunisti; Tim Bajford, Duško Radović, i da ne nabrajam. Samo su znali svoj posao i radili ga dobro.
Povlađuje se najnižim ukusima ljudi, koji su u socijalizmu bili ličnosti, a danas su roba na tržištu.

Iza toga stoji vrlo ozbiljan posao, i visoko stručan tim, koji je godinama spremao ovo tržište za takve "programe". Činjenica je da su i u socijalizmu ražene slične stvari, pa ih preskačete.
Veljko Bulajić, Zdravko Šotra-šta su napravili, a da je vredno u umetničkom smislu?
Propagandisti.
Preporuke:
23
5
23 ponedeljak, 20 maj 2013 13:48
Bravo 3
@Fristajlo
Nisam znao za te tehničke detalje. Čak i da se pravi od dobrog papira, i d apišu „prvai“ novinari, cena koštanja tog lista bi bila aznemariva u odnosu na cilj gazde. Sludeti jadnu rjau. Posebno onu koja nema para da novine kupuje (mada ni one nisu ništa bolje) niti ima Internet da čuje drugačiju istinu.
*
@ Robespijer
Slažem se, bilo je tu još dosta dobrih novinara.
Nego, setimo se ovoga: kada je, 5 oktobra, razularena horda uletela da pali Skupštinu, uletela je potom i na RTS. Danima je posle toga u medijima bivao tip koji se hvalio kako je nokautirao Spomenku Jović.
Bio junak dana.
Ljudi, on se hvalio kako je udario ženu i to na radnom mestu!
Ni jedna NVO se nije oglasila, na čelu sa raznim petrušićkama.
Nije se oglasio ni legalista, koga je ta horda i dvela na vlast.
A ta Spomenka je bila samo spiker, a ne urednik. Znači, dobila je pesnicu zbog glasnih žica i radiofoničnog glasa a ne zbog uredništva.
Preporuke:
26
3
24 ponedeljak, 20 maj 2013 13:49
Bravo! 3
Kakve kreptalice puštaju na TV?!
Da li postoji kreštaviji glas, sa afektiranjem, glas koji ne bi prošao ni jednu audiciju ni za seoski radio, kao što je glas Sanje Marinković, koja je još i nekakakv predavač.
Preporuke:
23
0
25 ponedeljak, 20 maj 2013 13:53
Poštovalac NSPM
Jedno istinsko poimanje srpskoga života u zemlji srbijici, sa tačnom anamnezom zagađenosti i izvora te zagađenosti. Žalim na teškim rečima ali prema muci i mučnini koju verujem svi iskreni i dobronamerni građani ove srbijice osećaju i odgovarajuće. Da iz autora je progovorio taj zatrti ostatak intelektualne i duhovne svesti te nas na trenutak prizvao svesti ali koliko će još ta duša pružati otpor satani je pitanje svih pitanja, i da li će kroz tamu prodreti svetlost, to se mora izboriti ili nestati. Tekst je inspirativan za razliku od teme, koja je noćna mora, živeo brate. Živela Srbija.
Preporuke:
19
0
26 ponedeljak, 20 maj 2013 13:59
jojo
Ko dođe na vlast u Srbiji provodi politiku čedomira jovanovića.
Zašto onda čedu ne izabrati za doživotnog presednika Srbije, a Ekrema za premijera?
Bar bi vlastodržci u Stradiji stajali iza svojih predizbornih obećanja, a potezima premijera Ekrema se ne bi niko čudio.
Preporuke:
21
1
27 ponedeljak, 20 maj 2013 14:05
Brane2
Stvarno ne razumem razlog za toliko plakanja oko medija.

Danas je internet po "dinar na vagon", svako telefonče ima eto nekakvu kameru a fotoaparati više nego tek solidnu HD kameru.

Šta će vam "frekvencije" ? Kome to danas treba ?

Ako imate nešto da kažete i pokažete, ne treba vam ništa više.

Ako imate bolju ideju od B92, koga toliko mrzite, šta čekate ?

Zašto niste recimo snimili svoj odgovor na "Insajder" ili bilo šta drugo što vas žulja ?
Preporuke:
4
26
28 ponedeljak, 20 maj 2013 14:13
Brane2
A oni argumenti oko "katastrofe", koju EU donosi su bez osnove.

1. Normalno je, da ne zapošljavate ljude kao "ventilatore", da mešaju vazduh. Ako imate ogroman broj parazita u državno j upravi, šta je tome EU kriva ? Ili to hoćete da kažete, da bi bez približavanja EU ti "ventilatori" mogli i dalje da žderu pare ?

2. Koliko se sećam, srpski seljak je već u Srbiji praktično riknuo. Ne vidim kako u EU može da mu bude gore. Naravno, ima konkurencije i tek imati rodnu zemlju nije ni izbliza dovoljno, ali to nije bilo ni pre.

3. Zanimljivo je kod VOjvodine to što toliko brinete o vlasništvu zemlje u okvirima EU, a to vas nije brinulo pre. Nešto nije bilo puno priče kad je recimo NLB kupovala objekte, zemljišta itd. PRKTIČKI DŽABE. Ali sada je to odjednom problem. S tim, da sada cene dosta brzo rastu i očekuje se da će taj rast nastaviti.
Preporuke:
1
26
29 ponedeljak, 20 maj 2013 14:18
Robespijer
@ fristajlo

proizveo neko drugi, koga autor proziva; ne prebacujte mu nešto što je krivica drugih


Ne, sistem je uzrok. A taj sistem su ustoličili ljudi - antikomunisti, kojima autor pripada. O tome autor ne priča.

nisu ti programi bili dobri zato što ga vode komunisti, već normalni, stručni i odgovorni ljudi


Nisam ja ni rekao da su programi bili dobri zato što su ih vodili komunisti, već da su takvi programi emitovani zahvaljujući politici obrazovanja komunista. U tim programima su promovisani normalni, stručni i odgovorni ljudi, kako ste rekli, bez obzira na opredeljenje. Tu se slažem, ali čitajte pažljivije.

Činjenica je da su i u socijalizmu ražene slične stvari


Jesu, ali nisu imale toliku medijsku forsiranost i pravo građanstva. Bulajić je snimao izvrsne filmove, koji su ušli u svetsku filmsku baštinu. Na njima je država obrazovala narod u patriotskom duhu, dok današnjoj državi omladinu vaspitava ulica.
Preporuke:
10
16
30 ponedeljak, 20 maj 2013 14:20
novi sad
desetka za komentar . konacno pamet
Preporuke:
15
0
31 ponedeljak, 20 maj 2013 14:36
boban
Bravo ,bravo,bravo.Fantasticno opisano stanje duha u Srbiji.Ovo treba cuvati u istorijskim arhivama,za naredna pokolenja, da shvate zasto i kako su Srbi izgubili drzavu.
Preporuke:
18
0
32 ponedeljak, 20 maj 2013 15:11
f-16
@Mladi Bosnjak
pre neki dan u toj emisiji je gostovao jedan profesionalac, koji mi je otvorio oci za mnoge dogadjaje iz srpske bliske proslosti.
Ako ste mislili na emisiju MIlomira MArića sa Miloševićem, gledao sam je i ja. Poučen mnogim iskustvima, ne bih se zaletao i zaklinjao u afirmativnost te emisije. Konačno, nije Milošević dao zaključak emisiji, nego MArić. I to u svojstvenom stilu.
Preporuke:
15
0
33 ponedeljak, 20 maj 2013 15:23
fristajlo
Robespijer
Ne, sistem je uzrok. A taj sistem su ustoličili ljudi - antikomunisti, kojima autor pripada. O tome autor ne priča.

Ustoličile su ga budale, da upotrebim jak izraz. A oni su samo -budale; nisu oni ni komunisti, ni antikomunisti. Samo ljudi bez ikakvog političkog stava.
Bulajić je snimao izvrsne filmove

Vaš stav osporavaju mnogi od struke, sa kojima sam spreman da se složim. Njegov opus je sličan opusu Leni Rifenštal: propagandistički, crno- belo oslikani politički podobni stavovi.
O umetnosti tu nema ni govora, osim u glumačkim ostvarenjima, u čemu Bulajić nema zasluga.
Ja jesam levo orijentisan, ali- crveni su zabrljali na nekoliko mesta, i to je činjenica.
A njihova naj kolosalnija zabluda je ta anacionalnost, glupavi kosmopolitizam, koji nas je koštao toliko žrtava da mi je prosto neverovatno da to neki još ne uočavaju.
Danas ne insistirati na nacionalnom interesu ravno je kolektivnom samoubistvu za mali narod, kakav je srpski.
Preporuke:
17
4
34 ponedeljak, 20 maj 2013 15:55
Bojan, PRIŠTINA
Bravo Đikiću! Kad se sve medijske gnusne laži stave na stranu, evo šta je za Srbina i Srbiju Evropska unija :

" Desiće se kada početkom iste godine bude dozvoljen slobodan uvoz poljoprivrednih proizvoda, čime će srpski seljak, srpsko selo i srpska poljoprivreda biti osuđeni na bankrot. Hoće li se tada mediji sipati u traktor?

Desiće se kada dobijemo datum, pa kada stigne nalog iz Brisela da polovina zaposlenih u državnoj upravi i javnim službama ostane bez posla;

Desiće se kada stigne nalog, da se moraju javna preduzeća privatizovati, kada će iz njih polovina zaposlenih ostati na ulici;

Desiće se kada ti novi vlasnici, elektroprivrede na primer, podignu cene struje rapidno, jer će njih interesovati sopstveni profit a ne naša dobrobit. Pa kada budu oduzimali kuće i stanove zbog neplaćenih računa, koje narod bez posla neće moći da plaća "
Preporuke:
23
0
35 ponedeljak, 20 maj 2013 16:04
Robespijer
@ fristajlo

Vaš stav osporavaju mnogi od struke


Bulajićev film ''Neretva'', je 1969. godine, bio u konkurenciji za Oskara, kao najbolji strani film. Pre tri godine, film ''Neretva'', uvršten je u deset najboljih filmova o Drugom svetskom ratu, na filmskom festivalu u Moskvi. Toliko o struci.

A njihova naj kolosalnija zabluda je ta anacionalnost, glupavi kosmopolitizam, koji nas je koštao toliko žrtava


Zamenjujete teze. Žrtava nas je koštao primitivni, agresivni nacionalizam, a ne anacionalizam i kosmopolitizam. Problem je u tome što se nije do kraja išlo u obračunu sa tim snagama mraka, beznađa, mržnje i svih ljudskih negativnosti. Suludo je očekivati od komunista da vode nacionalne politike kada su oni pripremali ljude za period nestanka država i nacija. Nacionalisti su Vam sada na vlasti, a bili su kroz celu istoriju, a narod i dalje gladan. Toliko o nacionalizmu, kao poslednjem utočištu hulja, kako je to lepo rekao Samjuel DŽonson.
Preporuke:
4
17
36 ponedeljak, 20 maj 2013 16:22
Branislav Zekic Zeka
Na sva pitanja Vučić je imao samo jedan odgovor, da su on i Dačić „to“ prihvatili i „to“ se mora sprovesti.

Samo ucenjen covek mora da radi ovo sto oni rade. Secate li se kako je burno u medijima pocela afera zbog navoda o vezama sa narko klanom Darka Sarica? I sa kofercetom punim evra? I kako je neko odjednom sve stisao! Sada se to koristi kao kec iz rukava da "pregovarac" mora da igra kako mu se u Briselu kaze.

I to nije sve. Secate li se optuzbi protiv sada aktuelnog predsednika Srbije za navodni ratni zlocin u Slavoniji. I sve se odjednom stisalo! Bilo ili ne bilo to je jos jedan kec iz rukava da se uceni predsednik drzave i prisili da radi protiv drzave i protiv naroda, protiv ustava i protiv zakona!

Uloga prvog potpredsednika u prljavoj raboti zvanoj veleizdaja za sada nije potpuno jasna. Da li je i on ucenjen ili ucestvuje u ucenjevanju dvojice nadredjenih, pitanje je sad?

P.S.
Hvala na tekstu.
Komentar nije prosao na B92.
Preporuke:
20
0
37 ponedeljak, 20 maj 2013 17:26
Smiljanski
Naravno da je Neretva vrlo dobro snimljen film,još kad se uzme u obzir budžet!Problem je u ideji,odnosno lažima na osnovu kojih je snimljen, ovaj istorijski falsifikat!
Preporuke:
19
1
38 ponedeljak, 20 maj 2013 22:22
kaca
Pridružujem se većini koja hvali analitičnosti teksta u sagledavanju tragičnost nase medijske scene i ne samo nje.
Mucno je slušati,gledati i čitati većinu novinara i njihovih sagovornika u elektronskim i pisanim medijima u Srbiji KOJE MI GRADJANI PLAĆAMO NA OVAJ ILI ONAJ NACIN (direktno ili indirektno).
Osnovno pitanje je sta mi obični gradjani moramo učiniti (osim promene kanala i nekupovanja novina)da
ove besomucne ispirače mozga,spin majstore,prikrivače istine,zastupnike lažnih vrednosti i promotere samomržnje,sklonimo iz naseg medijskog prostora zajedno sa njihovim gazdama.
Preporuke:
10
0
39 ponedeljak, 20 maj 2013 22:42
fristajlo
Robespijer

Bulajićev film ''Neretva'', je 1969. godine, bio u konkurenciji za Oskara, kao najbolji strani film.

Ako je Vama ta nagrada merilo kvaliteta, onda je svaka dalja diskusija prilično besmislena.
Ameri vole pucačinu, pa im se dopalo; mo'š misliti...

Žrtava nas je koštao primitivni, agresivni nacionalizam

Da. Nemački.
Nacionalisti su Vam sada na vlasti

Onda Vi, uz dužno poštovanje- nemate pojma o nacionalizmu. Nego, onako- paušalno prikrpite, jer to afirmiše Vaš koncept.
Pravi nacionalizam nikad nije agresivan prema drugom narodu; on se samo stara da niko ne ugrožava njegov.
Sve ostalo su samo podmetanja mangupa koji se tog koncepta panično plaše, jer bi on ukinuo svaki sukob u korenu, a sve politikante i trgovce sudbinama i glavama ostavio na margini.
Setite se Gandija, Mandele, Kastra, Mišića, i da na nabrajam; branili svoje, ne želeći tuđe.
Toliko.
Preporuke:
22
5
40 utorak, 21 maj 2013 11:53
Marko Stanojević
Mediji su kod nas sve i svja. Drug Tito, ukratko rečeno.
Ne znam da li se ovo autoru slučajno omaklo, ili je namerno, ali ispalo je genijalno. Zaista sve što se dešavas oko nas, a u čemu mediji zauzimaju zapaženo mesto je na liniji titoizma: i rastakanje Srbije, i progon svega srpskog, i progon ćirilice, i uticaj UDB-e (BIE ili kako se već sve zovu a na čijem je čelu Alek) na naše živote i špijuniranja, i progon crkve, i glorifikovanje Hrvatske i svega zapadnije od Save i Dunava,...
Ako je autor namerno ubacio druga Tita, ond mu čestitam na genijalnoj percepciji političkog trenutka.
Preporuke:
7
1
41 utorak, 21 maj 2013 12:11
Nina
Sta se desilo sa svim vrednostima koje su krasile moj srpski narod? Kakav je ovo svet u kome zivimo?
Cesto sebi postavljam ova pitanja ali bez pametnog odgovora.Na sceni je ekremizacija Srbije.Covek sa dva razreda osnovne skole na ivici retarda,pijan,
bahat i bezobrazan zaradjuje vise nedeljno nego jedan fakultetski obrazovan covek mesecno.Jedna starleta ciji su najveci uspeh u zivotu fotografije njenog nagog silikonom napunjenog tela u Plejboju je uzor mnogim mladim devojkama kako se bez truda,rada i znoja moze lepo ziveti.Pitam se da li je to Srbija danas i dokle cemo se ponizavati i puziti pred onima koji nas otvoreno i jasno ponizavaju.Ta farma i veliki brat su promocije bluda i nemorala.Ekrem,Bozinovska i bebi
Dol su alkosi kojima treba lecenje u nekoj specijalizovanoj instituciji a ne da nekoga oni zabavljaju.Kome zabava moze biti pijani Ekrem koji ni da cita nije naucio.Kome oni mogu biti uzor?Gde ide ovaj narod i ova zemlja?Ima li nekoga da nas vrati normalnim vredostima
Preporuke:
7
0
42 utorak, 21 maj 2013 15:05
Kako "Vreme" širi kulturu
Drugosrbijanske mediji sve „prvosrbinajce“ prikazuju kao ružne, praljve, zle, primitivne, zadrigle, neuke...
A sebe kao fine, kutlurne, naparfimisane...

A u stvarnosti:
Danas oko 11,30, na stanici kod Slavije, glodur „Vremena“ D.Ž. ulazi u trolejbus prema centru. Čovek je pušio dok je čekao trolu, i kada je naišla, on neugašenu cigaretu baca na zemlju, tik pored drveta. A na 3 metra odatle stoji kanta, betonska, ona šestougaona, sa dovoljno širokim obodom da se na njmeu cigareta ugasi pre bacanja u istu. Ali, ko će se deranžirati da baca cigaretu u kantu....

Toliko o kulturi dotičnog i njegove bratije.
Živela kultura!
Preporuke:
15
1
43 sreda, 22 maj 2013 12:36
Todor
u koju voditelj pozove 2-3 vremešne gospođice

To se kod nas zvalo "baba-devojke"! U svakom slučaju svaka čast za tekst, a tek za ilustracije!
Preporuke:
10
0
44 petak, 24 maj 2013 19:08
Turas
Tekst je smešan ali je istinit pa dođe tužan ali nije ni malo ;kao recimo "robespjerov" ružan.Zato što je isključiva komunjara i ne znalica.Koji me direk vređa nadevajući mi karakteristike šoviniste, nazivajući me nacionalistom što ja i jesam.Zato "giljotinirani"knjigu u ruke i ne kuckati gluposti po NSPM.
Preporuke:
5
0
45 nedelja, 02 jun 2013 18:21
Lola
Bravo za izvanredan tekst! Nemam šta da dodam.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner