Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Medijska pozadina izdaje Kosova

Komentari (80) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 30 april 2013 13:31
@@
Bravo gospodine Markoviću.
Preporuke:
146
10
2 utorak, 30 april 2013 13:40
F-16
na osnovu „senzacionalnog otkrića“ B92 da je jedna firma zloupotrebila odluku vlade Srbije
Ako Bog da, te Srbija napokon dobije jedan slobodni elektronski medij, predlažem da se prva emisija koja se bude snimila, nazove Antipatriotski lopovi, i da se bavi slučajem B-92, i kako su za džabe dobili zgradu ucentru Novog Beograda, a koja vredi između 15 i 20 miliona evra!
Preporuke:
177
7
3 utorak, 30 april 2013 13:42
Zoran Đorđević
Bravo i od mene za ovu studioznu analizu.
Preporuke:
132
8
4 utorak, 30 april 2013 13:46
lekovit tekst
Sve na svom mestu. Kratko, jasno i neophodno. Mi se obično previše fokusiramo na ličnosti i na nosioce vlasti, pa zanemarimo majstore iz senke koji vuku konce iz pozadine i nameštaju scenu na kojoj se onda smeljuju ove ili one marionete.
Preporuke:
117
6
5 utorak, 30 april 2013 13:47
mila w.
Kako Srbi da počnu da žive kao normalan svet?
Preporuke:
78
5
6 utorak, 30 april 2013 14:02
fristajlo
Umesto da glavna tema bude okupljanje gotovo pola miliona ljudi i jasan konsenzus građana Srbije da ne priznaju nezavisnost Kosova i da su za to spremni da se bore, mediji su svoju pažnju koncentrisali isključivo na paljenje ambasade i druge izlive sporadičnog huliganizma,

Tačno.
Godinama u nazad pričam da je bitka tu izgubljena, i da sve medije u Srbiji kontroliše zapad, i sprovodi doktrinu kreiranja medijske slike po svojim potrebama.
Uzalud. Ljudi ne uviđaju da bez promene u tom odnosu snaga ne postoji mogućnost za širu mobilizaciju patriotskih snaga, i da vatrena retorika sa nekoliko mesta na Internetu nije ni blizu dovoljna za neki smisleniji otpor.
Neki to primete ranije, neki kasnije.
Osim toga- moja iskustva su sledeća: između verbalne podrške nekome, i dela kojim se ta podrška potvrđuje- ogromna je razlika.
Priča ne košta.
Preporuke:
81
11
7 utorak, 30 april 2013 14:12
Little Big Serb
Opozicije nema jer 173 je za a samo 24 protiv. Pretstavnici naroda u Skupstini ne pretstavljaju narod, oni rade na odrzanju svojih pozicija i podrzavaju trojac sa nevidljivim kormilarom a koga svi znamo : Brisel ! Razuverimo se : do referenduma nece doci, nece ga dati, suvise im je lepo tamo gde su i tu bi i zeleli da ostanu. Izjavljuju besmislice kao ''Referendum ne sme da odlozi sprovodjenje sporazuma" ! Sta to znaci? Da ce iako bude ''ne'' sporazum biti sproveden ? Oni smatraju da smo svi debili ili je arogancija i samouverenost u nepostojanje otpora toliko da vredjaju nasu inteligenciju i ponos. Kroz skupstinu nece se nista postici. To treba uraditi ISPRED Skupstine !
Preporuke:
91
5
8 utorak, 30 april 2013 14:39
Bjelopavlić
''Referendum ne sme da odlozi sprovodjenje sporazuma," kaže Alek. Ono što je problem 624 godine, on rješava za 24 dana. I još je protiv referenduma? Zna ishod! Nakon referenduma njihov potpis iz Brisela biće "Parče papira." A onda dolazi na red - ko je gazio Ustav i vlastite rijčeči u izbornoj kampanji? Stalno ga slušamo kako promrsi preko nabreklih usana - Neću da Vas lažem! A šta je do sada radio? Kad uslijedi polaganje računa slijedi temeljno pitanje: Zbog čega su državoubice i za čiji račun bili programirani?Taj vrhunac "državne politike" ostaće generacijama koje dolaze za - uklin.
Preporuke:
78
4
9 utorak, 30 april 2013 14:52
Salle
Bravo za tekst gdine. Markoviću, svaka vam za potpis...

@f-16

podržavam, još da doživim da gospoda sa B92 završe ko na birou rada, a ko u insajderu II, mislim da bih ozdravio...
Preporuke:
76
3
10 utorak, 30 april 2013 15:38
au mile
Dodao bih još i floskulu da je Kosovo "izgubio Milošević" još 1999, potpisujući Kumanovski sporazum, pa shodno tome, besmisleno je opirati se priznanju njegove nezavisnosti.
Pri tom se potpuno prenebregava činjenica da Kosovo po rezoluciji 1244 nije nezavisno, da su mirovne snage na Kosovo došle ispod kišobrana UN po odluci Saveta bezbednosti, znači na legalan način.
Prenebregava se reći da je po toj rezoluciji bilo predviđeno hiljade policajaca koje bi obezbeđivale srpske manastire i spomenike kulture.
Besramno i obesno kršenje rezolucije 1244 su činile zemlje koje su i napale Srbiju da bi Šiptarima dali nezavisnost.
Pored toga, široko je eksploatisan i stav, "možete odbiti EU ali Vam to neće vratiti Kosovo".
Zatim LDP-ovva floskula o Ustavu koji je nerealan i koga treba menjati.
Autor teksta je spomenuo dovođenje u istu ravan temeljnih državnih interesa građana Srbije i materijalne egzistencije.
Preporuke:
74
5
11 utorak, 30 april 2013 15:38
Đorđe Nikolić, Kanbera
Ovo nam nije prvi a verovatno ni poslednji put kada treba da se setimo Jakšića:

A gde je pomoć, il' suza bratska?
Il' „Juriš, rode, za brata svog!”?...
U veljoj bedi, smrti i krvi
Danas vas, same, ostavlja Bog!...

Al' opet, grešan, grešno sam pevo —
Ranjeno srce naroda mog!
Ta Srbin kipi — kipi i čeka —
Al' ne da đavo... il' ne da Bog!


Ne treba da nas čudi ili boli što novine, radio i televizija ”navijaju” za napuštanje Kosova - mediji rade za svoje (strane) vlasnike. Izdajnika i kvislinga, poturica, kod nas je bilo oduvek.

Sada smo očigledno preslabi da se odupremo u neravnopravnoj borbi sa ”svojim i tuđinom” mada bi možda trebalo da zadržimo više dostojanstva u porazu. Ali ništa nas ne sprečava da ponovo i bez žurbe izgradimo državu koja je zadivila svet pre nego što je postala Jugoslavija. Za početak, Koštunicinu ”pravnu državu”.

Mediji će možda u tom slučaju da pređu na našu stranu.
Preporuke:
67
7
12 utorak, 30 april 2013 15:43
Jelena
Svaka cast za analizu gospodine Markovicu.Nedostaju samo pretnje vuciceve i daciceve.Ocigledno da su i sami uplaseni velicunom izdaje koju su napravili pa se brane pretnjama i zastrasivanjem.Nikada narod sam nista ne uradi ako ga elita ne povede,a u SRbiji je kvazi elita placena od zapada i maltretira i zastrasuje narod,dok rasturi drzavu.Nije KOsovo kraj.
Preporuke:
63
3
13 utorak, 30 april 2013 15:48
Narod nije kriv
Srpske vođe su neodlučne. Ko got dobije poverenje on nasedne na "evropu" i bukvalno slaže birače. Narod ne zna za koga da glasa. Energija se transformisala...Sloba je mnogo kalkulisao u Krajini. Koštunica sa Crnom Gorom. Pa i on je "pre kosova" šurovao sa evropom. Tadić je prevario narod da on nije Čeda. Kad se raspala SRS narod je opet izneveren u očekivanjima. I bez obzira što je uzrok Tomas, ceh je platila SRS jer je kao stranka ispala neozbiljna. Za koga da glasam da ispuni ono što obeća? Nema rešenja u koje verujem. Naši političari su neinteligentni i kratkovidi. Ima pojedinaca. Evo i Kusta je branio Kosovo na mitingu sa Vučkom. Pa i njega su slagali. Narod je počeo da zove Putina. On zna da nema pravne instrumente da nas zastupa i zato "nije veći Srbin od Srba". Narod nije kriv. I "zmaj" bi se smorio. Svi za Rusiju. Samo majka može sakupiti i usmeriti rasutu energiju.
Preporuke:
53
4
14 utorak, 30 april 2013 15:55
Ja
Pa molim Vas, ne širite Vi defetizam, potrebne su reči ohrabrenja za odbranu Kosova i Metohije.
Preporuke:
51
6
15 utorak, 30 april 2013 16:00
zika
Odlicno napisano,treba da udje u istorijske knjige,kada se bude trazilo objasnjenje zasto su Srbi izgubili drzavnost..
Zivim u Cileu i ovde niko ne bi smeo da pomene prodaju 1 metra teritorije.Potpuno jedinstvo po tom pitanju.Cile ima oko 4000 km. morske obale koja je 95% nenaseljena.Susedna Bolivija nema pristup moru vise od 100 godina.Napala je Cile i u tom ratu izgubila oko 1000 km. obale.
Bolivija kuka,moli,nudi u zamenu izvore gasa za samo jedan koridor do mora od 1 kilometar.Cile odlucno odbija ,iako mu je potreban gas,"nas suverinitet nije na prodaju.
Chile ima 17 miliona ljudi i teritoriju 5 puta vecu od SFRJ.
I ako vas zanima,Srbe u Cileu na raznim salterima tretiraju mnogo bolje nego u rodnoj Srbiji.Bez korupcije i uz osmeh.
Preporuke:
68
2
16 utorak, 30 april 2013 16:00
johnny
@ F-16
Ako Bog da, te Srbija napokon dobije jedan slobodni elektronski medij, ..
Hoće.. hoće..kako da ne dobiće..uprevo sam čuo da Nbadele i Inkose i Zulu dolaze i donose slobodne elektronske medije... :)
Na Bastilju ortak..na Baaastilju !!!
Preporuke:
66
3
17 utorak, 30 april 2013 16:23
Smiljanski
Nema nam druge nego da delujemo,pojedinačno,mada sam siguran da mnogi već imaju svakodnevne rasprave!Ubi nas neznanje,Srbi ustvari i neznaju ša gube?Nemaju pojma da je Srbija sa kosmetom,energetski potpuno nezavisna!Šta tek reći o rezervama Nikla,Kobalta,Zlata,srebra,Olova,boksita,...!Mnogi ne shvataju da bez Kosmeta neće biti ni posla ni para,iako mnogi to doživljavaju kao teret!Ne znaju koliko vode,i plodne zemlje ima na Kosovu i Metohiji,niti kao je lepa Šar planina!Mnogo toga ne znaju,a tek o Manastirima da ne govorimo!na žalost,Albanska Pravoslavna Crkva planira da naše manastire prisvoji,i proglasi "kosovskom kulturnom baštinom"!
Preporuke:
63
3
18 utorak, 30 april 2013 16:28
gavrilo
je li zaista moguće da svi poslanici SNS misle kao izdajnik Vučić?ili su to sve ZOMBI poslanici,sa ispranim mozgom?
Preporuke:
59
2
19 utorak, 30 april 2013 16:31
Zoran Đorđević

mila w.
Kako Srbi da počnu da žive kao normalan svet?
Moraju prvo da sa sebe skinu hipoteku krivca za sve ratove devedesetih, da na najvišem mestu, kao što je ono bio govor Nikolića u UN, zatraže preispitivanje dosadašnjeg stereotipa o karakteru svih ratova, da razotkriju i potpuno sruše mit o Srebrenici i traže odštetu za svu moralnu, političku i ekonomsku štetu koje su im ti stereotipi naneli.
Niko od postpetooktobarskih političara na vlasti, pa čak ni oni iz opozicije, ne usuđuje se da pokrene to pitanje zato što bi prava istina neminovno dovela do rehabilitacije Slobodana Miloševića, a to Zapad neće da im dozvoli.
Preporuke:
48
4
20 utorak, 30 april 2013 16:38
Srbislav
Sjajan i tačan tekst. Detaljna analiza medijskog anesteziranja građana. Sada možemo da očekujemo sledeću anesteziju, samo da vidimo šta će biti tema. A užasno je koliko je Aljek Vuči osilio zato jer mu leđa drže strane gazde. To se vidi i kroz njegov sramotni odgovor mitropolitu Amfilohiju i SPC, ne nazivajući ga mitropolitom već gospodinom, svodeći ga na civilni nivo, baš u stilu B92 i ostalih spin majstora. Nevjerovatno je koliko preko onih žvalavih usta može da pređe laži, besmislica i prijetnji. Sram ga bilo!
Preporuke:
55
4
21 utorak, 30 april 2013 17:01
paja patak
Sada ću reći nešto što može ličiti na formalizam – ali svako ko to tako doživljava, grdno se vara i već je na dobrom putu da prihvati medijsko ispiranje mozga. Radi se o tome koja slova koriste “srpski“ mediji: srpsku ćirilicu, ili latinicu? U štampanim medijima, ćirilice skoro više nema, na TV se filmovi prevashodno titluju latinicom, a i skoro svi drugi tekstovi na njima su latinični i to sve više raste. Srpska ćirilica ubrzano nestaje iz javnog života i skoro niko nije zabrinut, osim par udruženja za spas ćirilice. To je ogroman uspeh plana koji su komunistički vlastodršci doneli ranih 50-tih godina kako bi potpuno potisli i uništili srpsku nacionalnu svest, a to sprovode i sadašnji vlastodršci. Taj uspeh je i prvi korak koji je doveo do sadašnjeg stanja: srpska javnost više nema nacionalne svesti – sve aktivnosti medija su sadaupravljene na to da javnosti ogade svaku pomisao o nacionalnim interesima, nacionalnom dostojanstvu, poštovanju istorije i tradicija – i u tome su izvanredno uspeli.
Preporuke:
54
5
22 utorak, 30 april 2013 17:20
Apis
U pravu ste gospodine Markoviću, ništa na ovom svetu ne dolazi ni spontano ni slučajno. Sve je odavno osmišljeno i pripremljeno, sa željenim ishodom. Jedino treba obesmisliti narodnu volju i moć koja bi mogla da eskalira. Da bi se ona marginalizovala, nameću se principi jednostranog, pravolinijskog zaključivanja (utemeljenog u metafizici), kao što je dilema odricanja od ličnog blagostanja zarad očuvanja Kosova, kao neprikosnovene nacionalne vrednosti. Nikoga ne interesuje činjenica da je metafizički način zaključivanja svojstven pojedincima koji imaju probleme ili sa logikom ili sa moralom. U našem slučaju, nažalost, spojilo se i jedno i drugo, pa se narodu serviraju pragmatični interesi, koji, istovremeno, nisu utemeljeni. Kao da je Evropa, koja nam na naše oči otima Kosovo i Metohiju i pretvara je u natovsko-narkomansku bazu, toliko darežljiva da će nam rešiti sve naše nedaće. Zaboravljamo da TUĐA RUKA SVRAB NE ČEŠE, pa, uprkos tome, tuđinu verujemo više nego sebi samome.
Preporuke:
40
3
23 utorak, 30 april 2013 17:21
Apis
U pravu ste gospodine Markoviću, ništa na ovom svetu ne dolazi ni spontano ni slučajno. Sve je odavno osmišljeno i pripremljeno, sa željenim ishodom. Jedino treba obesmisliti narodnu volju i moć koja bi mogla da eskalira. Da bi se ona marginalizovala, nameću se principi jednostranog, pravolinijskog zaključivanja (utemeljenog u metafizici), kao što je dilema odricanja od ličnog blagostanja zarad očuvanja Kosova, kao neprikosnovene nacionalne vrednosti. Nikoga ne interesuje činjenica da je metafizički način zaključivanja svojstven pojedincima koji imaju probleme ili sa logikom ili sa moralom. U našem slučaju, nažalost, spojilo se i jedno i drugo, pa se narodu serviraju pragmatični interesi, koji, istovremeno, nisu utemeljeni. Kao da je Evropa, koja nam na naše oči otima Kosovo i Metohiju i pretvara je u natovsko-narkomansku bazu, toliko darežljiva da će nam rešiti sve naše nedaće. Zaboravljamo da TUĐA RUKA SVRAB NE ČEŠE, pa, uprkos tome, tuđinu verujemo više nego sebi samome.
Preporuke:
21
1
24 utorak, 30 april 2013 17:41
Milos
Fantastican tekst. Sve odlicno objasnjeno. Nije slucajno sto DS, tj. zapad drzi 99% medija u Srbiji. Mediji imaju neverovatnu moc - ni iz cega naprave nesto.
Preporuke:
37
2
25 utorak, 30 april 2013 18:34
Bojan
Potrebno je da osmislimo asimetrične mjere kojima će se djelovati po medijima i ostalim stranim subjektima kako bi se demotivisali i odvratili od daljeg djelovanja, a da sve bude u prihvatljivim okvirima zakona i etike.
Preporuke:
26
2
26 utorak, 30 april 2013 18:36
perkins
građani Srbije su se, uz retke i časne izuzetke, zbog kapitulacije u Briselu i faktičke predaje severa Kosova u ustavni i pravni sistem Prištine potresli skoro koliko i zbog referenduma na Foklandima ili kinesko-japanskog spora oko nenaseljenih ostrva u Istočnokineskom moru.

sramotno,ali istinito,samo ce se ti gradani za dve do tri godine ne potresti,nego ce se tresti do besvesti od muke koja ce ih snaci,kupovinom mira za danas oni ce dobiti pakao za sutra,njihovo sutra je vec danas,samo oni toga nisu svesni,kada budu svesni biti ce kasno
Preporuke:
47
3
27 utorak, 30 april 2013 19:28
paj patak
Da nastavim ono o ćirilici i latinici iz prethodnog komentara (1000 znakova je ograničenje). Na ovom sajtu, koji je sigurno patriotski – i na ovu temu, bar 20% komentatora, koji se slažu sa autorom, ipak pišu latinicom – a to je prvi korak u pravcu prihvatanja ispiranja mozgova. Inače, na drugim sajtovima, latinični komentari variraju od 50-90%. Mislite o tome. Nikakvi “tehnički“ izgovori o tastaturi, o kompjuteru i “šiomigađura“ to ne opravdavaju. Meni činjenica da više od 40 godina živim na Zapadu i da više od polovine tekstova pišem (na više jezika) latinicom, ni malo ne smeta da kada pišem na srpskom, ili ruskom, pišem ćirilicom. Treba samo pritisnuti na izbor jezika i tastature – i gotovo. Naravno – treba hteti, i shvatati zašto je to od važnosti. Bez tog shvatanja – ćorava posla.
Preporuke:
44
3
28 utorak, 30 april 2013 19:38
Miloš Kikić
Narod je anesteziran, u redu, ali šta se događa sa Srbima sa Kosova koji žive u Beogradu? Ja ne znam tačan broj ali on svakako nije mali. Oni se ne čuju i ne vide. Da li su zaboravili svoju postojbinu i više ih nije briga za nju ili se slažu sa svim ovim što se dešava? Ako oni takvim snom mrtvijem spavaju,kako onda očekivati da se "probudi" neko ko nije možda u životu ni bio na Kosovu?
Preporuke:
17
8
29 utorak, 30 april 2013 19:52
uf
Nadam se da je neko gledao , na Đilasovom STUDIJU B ,emisiju onog SARAPE i nadam se da delite moje mišljenje. Obradović iz Dveri i sudija Ivošević su , kao niko i nikada do sada tako "razvalili" one "ispušene lule" Deretu i Jakšića , da je bilo milina gledati kako se na jednostavan način iznajmljeni intelektualci dovode u stanje beznađa. Red , precizne pravničke pameti (Ivošević), pa red raskrinkavanja ( argumentima i bez pardona- Obradović) diletanizma , ... bilo je predivno i ohrabrujuće. Napravljen je medijski recept , za nastup svakog dostojanstvenog i politički "potkovanog" srpskog rodoljuba.
Preporuke:
47
3
30 utorak, 30 april 2013 20:30
Ć
Ljudi,Srbi,braćo moja,moramo svi doći na protest ispred skupštine 10. maja i reći glasno i jasno NE predaji Kosmeta!Moramo svi,bez rezerve,da se solidarišemo sa našom barćom dole,da napunimo ulice i da istrajemo,to je jedini način!Sada moramo zaboraviti na razlike i biti složniji nego ikad u našoj istoriji!Velika je medijsak blokada i moramo svi širiti reč da je ovo ustvari veleizdaja!Ako vam je stalo do Srbije kopirajte ovaj komentar i postavljajte ga gde god možete i lajkujte ga da se vidi!
Preporuke:
45
3
31 utorak, 30 april 2013 21:57
The Jack
obavezno spomene „plate i penzije građana Srbije koje vise o koncu“


Dobro, a ko je doveo do toga da se budzet financira iz kredita?? Ako se ne mogu platiti penzije i plate, a da ne govorimo o drugim troskovima, kao sto su drzavni aparat i socijala, valda bi neko trebao da stavi prst na celo i postavi poneko pitanje.

CT ( crana trojka) i njihovi predhodnici, sva skupa sa permanantnim, manje vise, sasatavom skupstine pogurali su sledeci scenario.

PREZADUZENJE i dogledni bankrot. Naravno kreditei se moraju vratiti, a ta radnja je nespojiva sa stanjem bankrota. Kako poverioci drze i batinu (nato) u ruci, "argumentacija" je na njihovoj strani.
Imajuci primer Grcke, pokusajte da zamislite "prijateljaske' predloge za kompenzaciju duga!!!

Podsetite se Tamnickog Prozora:
" i demokratiju, i štrajkove, i socijalizam, i ateizam, i toleranciju svih vera, i pacifizam i sveopštu revoluciju, i kapitalizam i komunizam"
Sveti Nikolaj naziva delima Satane.
Preporuke:
19
4
32 utorak, 30 april 2013 22:02
1984
Govori Veliki Brat.
Veliki Brat poziva u ispovedaonicu Markovića.
Igore, kako Vam se sviđalo izlaganje ženskog lobija SNS u igri "Skupština"? Koja je bila najlepša, a koja je najbolje odglumila ulogu nezavisnog poslanika "zvanični stav SNS"?
Hvala Igore, imaćemo ovo u vidu kada bude nominacija za izbacivanje iz Kuće Velikog Brata.
Preporuke:
13
4
33 utorak, 30 april 2013 22:57
Svetislav Kostić
A mene Srbina prekodrinske gore list spopada muka od "muke" srbijanskih Srba koje, kako kaže autor: "više muka od Kosova". Na stranu to da čovjeka Srbina, bilo koje gore list ionako spopada muka kada vaši domaci mediji već godinama što refleksno što namjerno govore i pišu samo "Kosovo" o "južnoj pokrajini Kosovu i Metohiji". Da li iz ljenosti, broja "karaktera" ili zbog Šiptara koji jedini sa zapadnim i domaćim ljudskim smećem, Metohiju ignorišu, valjda jer tako srpski i tako pravoslavno zvuči
Preporuke:
20
4
34 utorak, 30 april 2013 23:45
Renolds
Odličan tekst, ali budimo realni, ključni ljudi s tzv. "patriotske" političke strane nisu imali možda pameti, možda petlje, da u prelomnom trenutku - tom mitingu posle proglašenja nezavisnosti Kosova koji je pretvoren u "Kosovo za patike" - urade nešto konkretno. Previđa se činjenica da je tadašnji predsednik maltene u poslednjem trenutku pobegao iz zemlje. Postoji teza da nije hteo da učestvuje jer je "već tad bio izdajnik", a možda je i nešto drugo, možda je postojala energija da se dogodi novi Peti oktobar, samo malo drukčiji. Ali osim zapaljive izjave o miševima i tužne, pretužne i porazne činjenice da je od svih samo Nacionalni stroj imao političke pameti da zna kuda te večeri treba krenuti, šta smo imali? Paljenje sumnjivo nebranjene američke ambasade u kojoj je jedan "junoša" uspeo i da se uguši.

Kad niko ozbiljan nije umeo da povede ka ozbiljnim tačkama, imali smo ono što smo imali - jalovi moleban, jalovo paljenje jedne zgrade, uzalud ugušenog momka i - pa da! Logično. "Kosovo za patike".
Preporuke:
24
2
35 sreda, 01 maj 2013 00:33
LAZAR DRUGI
I odličan tekst, i odličan komentar paje patka.Kad je Goran Davidović žalbom odbio prvostepenu presudu jer je bila ispisana hrvatskom latinicom, drugostepeni sud je uvažio žalbu.Vremenom su sudovi počeli da svoja pismena dostavljaju isključivo na ćirilici, ali advokati i dalje dostavljaju podneske gotovo isključivo na hrvatskoj latinici. Moja firma je dobila od Privrednog suda Beograd latinički predlog rešenja za izvršenje, koje je podneo advokat. Napisao sam sudu da se mogu izjasniti jer bih time prekršio član 10. Ustava Srbije, po kome je u Srbiji jedino ćirilica imenovana službenim pismom u Srpskom jeziku.Rizikovao sam da platim i trošak izvršenja, ali sam hteo da vidim da li sud sme da prekrši Ustav ako je upozoren. Sme, juče je skinut novac sa računa.
Srpsko nacionalno udruženje SRPSKA AZBUKA pisalo je pre pola godine Ministarstvu pravde i advokatskim komorama Beograda i Srbije da podnesci stranaka moraju biti na ćirilici, ali nije bilo odgovora.
Sledi nastavak.
Preporuke:
13
2
36 sreda, 01 maj 2013 00:52
Rin o-o to
@Miloš Kikić, Poslali ste perverzni komentar. I taman sam mislio da ste se rehabilitovali u „banji“ koja se zove NSPM, valjda odbačeni od pređašnjeg društva (e-novine), Vi nastavljate da LDPovskim cinizmom tragate za „patriotskim odgovorom“. Vi zabrinuti(?) nemate druga posla nego da „naivni“ pitate gde su metohijskokosovski Srbi danas da buntom napune beogradske ulice? Sram vas bilo starče!
Preporuke:
10
1
37 sreda, 01 maj 2013 00:52
LAZAR DRUGI
Kada su pre tri godine dva odbornika u Skupštini opštine Prijepolje su dobili batine prilikom izbacivanja iz sale, jer su protestvovali zato što se materijali ne dostavljaju na ćirilici. Tada u Srbiji to niko nije objavio, ali jeste bijeljinska BN TV. Ja sam pisao na sajtu da su njih izmlatili prvo Srbi koji su polatiničili Šumadiju, a sada pišem da su meni naplatili trošak sudskog izvršenja komentatori koji na ovom patriotskom sajtu pišu hrvatskom latinicom. Jer kad to vide sudije, oni zaključuju da su Srbi protiv ćirilice. Oni pišu hrvatskom latinicomjer im je to omogućio pre dva veka cenzor Austrije Jernej Kopitar. Odgonetnuo je i smisao reforme srpskog jezika : da odvoji Srbe od Rusa.Najopasniji slogan kojeg su smislili srpski izdajnici je :"Da Srbija krene napred".Na to narod opasno naseda.
Preporuke:
17
2
38 sreda, 01 maj 2013 00:57
Milodan
Gospodin Marković, pisac ovog teksta, se ograničio na "medijsku pozadinu" izdaje Kosova u poslednjih nekoliko godina igrajući (verovatno) na "kartu" kratkog pamćenja nas čitalaca. Ne znam koliko dotični gospodin ima godina, možda je bio mali, ili se nije bio rodio, tamo negde u prolećea 1981. godine te kakva je tada bila medijska priprema za uzimanje autonomije Kosovu i Metohiji, posebno nakon 8. sednice CK SKS kada pobedila Miloševićeva frakcija. Nemamm malo godina ali me pamćenje dobro služi, jer kada je dotični bio Gradski sekretar SK Beograd više ga je bila na, tada, oba kanala TV Beograd nego svih ostalih političara zajedno i to onih na višim nivoima vlasti. Da li je to bila medijska primrema?
Seća li se neko događaja u Kosovu Polju i one DB režije o čemu je kasnije govorio jedan od lidera kosovsko-metohijskih Srba Miroslav Šolević. Kakva je to režija i prevara bila, kako se narod "navukao" na njihovu politiku. Pa tek hapšenje i suđenje Azemu Vlasiju, Gazimestan i tako dalje i tako dalje..
Preporuke:
6
17
39 sreda, 01 maj 2013 01:08
NEMANjA VIDIĆ
Paja patak i LAZAR DRUGI opravdano pišu o ćirilici, iako je tema Kosovo i Metohija.
Posle bombardovanja Srbije jedan medicinski tehničar u penziji je ovako odgovorio na pitanje kakav je njegov stava o ćirilici : "Da smo bili jaki u ćirilici,ne bi nas smeli napasti."A mi ne volimo sebe i ćirilicu dugo, dugo.Sa Kosova i Metohije su stizali autobusi koji su bili označeni isključivo hrvatskom latinicom. Pre napada NATO-a čim bi srpska vojska i policija oslobodile neku raskrsnicu, odmah bi se ukazala nova tabla : prvo srpski jezik i njegova ćirilica, pa albanski jezik i njegova latinica.Bio neko pametan pa je razumeo da je ćirilica srpsko nacionalno pismo i nacionalni simbol.
Preporuke:
18
3
40 sreda, 01 maj 2013 05:00
Anta
Naivno je verovati da Republika Srbija ima nameru da štiti srpski nacionalni interes, jer Republika Srbija i nije država srpskog naroda... pravi naziv Republike Srbije je Bivša Jugoslovenska republika Srbija... i kao takva njena prevashodna uloga je principijelna borba protiv srpskog nacionalizma... doduše malo smo napredovali pre 30 godina za pesmu o vojvodi Sunđeliću mogli smo da zaglavimo robiju... a danas možemo da je pevamo... doduše nije preporučljivo
Preporuke:
8
1
41 sreda, 01 maj 2013 06:09
bez alternative
Odlican tekst, g. Markovicu. Ono sto bi bilo veoma vazno je da se istrazi organizaciona struktura ove ocigledno veoma precizno dirigovane propagandne kampanje, ko su glavni inicijatori, izvrsioci,otkuda teku pare,ko medju politicarima to omogucava... Nista nije tu spontano.
Preporuke:
7
0
42 sreda, 01 maj 2013 06:32
Zombilend
Niste pomenuli Pink televviziju,koja uudružena sa b92,predstavlja nešto najgore što je zadesilo Srbiju i zbog čega ova država postaje zemlja zombija.
Preporuke:
21
0
43 sreda, 01 maj 2013 06:34
Moral šta to beše?
Markoviću ovo narod ne zna.Moj je utisak da prvi put posle prvih višestranačkih izbora, nema ko da finansira opoziciju.Konačno se odvojila intelektualna elita od vlasti.Finansijska pomoć je neophodna.Zrno po zrno pogača.
Preporuke:
10
0
44 sreda, 01 maj 2013 07:32
Slobodan
Ja sam još ranije rekao da polako spremaju Čedu Jovanovića za predsednika Srbije. Samo posmatrajte situaciju.
Preporuke:
15
0
45 sreda, 01 maj 2013 09:02
kako je moguće
Kako neki komentatori ne vide da u ovom trenutku pričom o ćirilici-latinici (slično kao i četnicima i partizanima)samo doprinose konfuziji i anesteziranju javnosti u ovom odsudnom času kada treba žigosati izdaju crne trojke? Uostalom, mislim da Ivica Dačić piše ćirilicom, Toma vam je iz "srca Šumadije" itd. Kapitulacija je kapitulacija bez obzira da li je potpisana ćirilicom ili latinicom.
Preporuke:
15
2
46 sreda, 01 maj 2013 09:57
opet istoa
Fond za spas Srbije,pa NAŠA TELEVIZIJA,pa SAMO NAŠE NOVINE,pa besplatne novine, i td, Znam da izgleda smešno ali deluje.Krenimo nije teško,sigurna sam u uspeh.
Preporuke:
5
0
47 sreda, 01 maj 2013 10:21
Miloš Kikić
@ Slobodan: Kada sam ja ranije napisao isto što i Vi u vezi Čede kao budućeg predsednika dobio sam veliki broj minusa. Vi ste, vidim, već dobili jedan plus. Da li to znači da je ta promena svesti srpskog naroda koja mora da se dogodi već na delu?
Preporuke:
4
1
48 sreda, 01 maj 2013 10:42
VELIMIR POPOVIĆ
@ kako je moguće

Pita se čovek kako je moguće da u ovom važnom trenutku neki komentatori prave podelu Srba po ćirilici i latinici, kao četnici i partizani. A kako je moguće da čovek tako nešto uopšte pita. Ako ne veruje tim komentatorima, kako nije razumeo da je srpsko nacionalno pismo ćirilica iz protesta zbog njenog postavljanja na autobuse Novog Sada. Nikome nije smetala hrvatska latinica u srpskom jeziku, nego je zasmetala ćirilica u srpskom jeziku. Zato što je samo ona srpsko pismo. Zato što je ona temeljni srpski nacionalni simbol. Pa ako ni to nije bilo dovoljno , kako nije izvukao zaključak iz činjenice da je 20.000 Hrvata protestvovalo u Vukovaru zbog ćirilice, a na trgu Bana Jelačića u Zagrebu mnogo više, jer je ona isto što i Srbin.Tako u Hrvatskoj ćirilicu doživljava svako, od deteta do akademika, ali u Srbiji ni akademici ne znaju šta je srpsko.Zato je genijalan stav srpskog medicinskog tehničara u penziji . "Da smo bili jaki u ćirilici, ne bi nas smeli napasti."
Preporuke:
13
1
49 sreda, 01 maj 2013 10:46
Miloš Kikić
@ Rin-o o-to: Ne vidim zbog čega moj komentar smatrate perverznim a za mene mislite da se pravim naivnim i da treba da me bude sram. Pitao sam sasvim ozbiljno. I nisam napisao da metohijskokosovski Srbi treba da napune buntom beogradske ulice nego sam pitao zašto se ne vide i ne čuju Srbi koji su poreklom odatle A KOJI ŽIVE U BEOGRADU. Osećate li razliku? I mislite li da je tih Srba malo? A ima ih dosta koji su čak istaknute javne ličnosti. A što se tiče mene, ja nisam odbačen od e-novina jer one nisu nikada bile moje pređašnje društvo kako Vi to mislite nego sam ih čitao i slao komentare koji se njima nikako nisu dopadali i zbog kojih su mi onemogućili svako dalje slanje komentara. Osećate li i tu razliku?
Preporuke:
8
4
50 sreda, 01 maj 2013 10:50
Beli Orao
@Miloš Kikić. Moram.
Razlika između tvojih minusa i Slobodanovog plusića je ogromna. On pozitivno priča o negativnosti pa mu je plusić veliki, ili ja grešim. Vi biste prvi otišli da se poklonite dečku sa starkama i šinjelom. Rekli bi to sam ja onaj demokrata sa Politike i ostalih e-novina.
Miloše, mi koji smo duže ovde znamo i sećamo se reklame "bilo kuda Kiki svuda", znamo i Milodane i ostale Zgubidane (sjećaš li se tog crtaća?).
Preporuke:
2
2
51 sreda, 01 maj 2013 10:58
VELIMIR POPOVIĆ
@ kako je moguće

Napisa čovek koji se čudi da Ivica Dačić piše ćirilicom.Neka piše privatno i kineskim pismom, ali da u javnosti koristi srpsku ćirilicu, zato što je ona srpski simbol.
Na sajtu je Đikićev tekst sa fotografijom na kojoj Dačić s ljubavlju gleda u fotografiju Tita i Jovanke mu. U predizbornoj kampanji u Užicu rekao je da je on naslednik Titove politike , i da njegov spomenik treba vratiti u centar grada. Drug Tito je latiničenjem Srba sprovodio vatikansku ideju Jerneja Kopitara da se udalje Srbi od Rusa. Tako je u onom Jajcu udesio da sve parole budu na hrvatskoj latinici, i Srbi poslušnici su pravilno razumeli da ćirilicu treba poslati u istorijsku tminu.Samo dve godine ranije i Pavelić je dao Srbima hrvatsku latinicu, tako što im je zabranio ćirilicu i u privatnoj upotrebi.
Jeli ti sad jasno ?
LAZAR DRUGI je očigledno napravio omašku kada je rekao da se može izjasniti o podnesku advokata, umesto da se ne može izjasniti, jer nije na ustavnom pismu srpskog jezika.
Preporuke:
10
0
52 sreda, 01 maj 2013 11:23
Miloš Kikić
@ Beli orao: Ja preterah sa odgovorima ali prinuđen sam. Ovo će ipak biti poslednji, obećavam.
Ako sam nekada imao razumevanja za neke stavove dečka sa starkama i šinjelom, više ih nemam i bio bih poslednji koji bi otišao da mu se pokloni, i njemu i bilo kome drugom. A pitam Vas zbog čega i Vi i mnogi drugi ne polemišete sa stavovima koje ja iznosim nego uvek idete ad hominem? Ja uopšte ne znam ko ste Vi i to me i ne interesuje, polemisaću sa stavom koji iznosite a neću gledati da li ste starac,mladić, zgubidan ili nešto četvrto.
Preporuke:
2
4
53 sreda, 01 maj 2013 11:32
Beli Orao
""Velimir Popović.
Problem je što je kod nas Srba uvek provejavalo ono, ma šta ima veze, sve je to isto, kakve veze ima ćirilica ili latinica, može i ovako.
Naravno da može, ali nije to to.
Dok su naši bili masni četnici, dotle su njihovi bili lepo obrijane ustaše, dok su naši bili dronjavi partizani njihovi su bili "jadni" domobrani-seljaci. Dok su se naši klali međusobno, dotle njima nije to ni padalo napamet. Dok mi sada pišemo i ćirilicu i latinicu dotle oni u Vukovaru organizuju proteste protiv ćirilice, a istovremeno u Kočerinu kod Imotskog kažu da je to njihovo staro pismo, kojim se mi koristimo. Dok se mi opasuljimo oni uzmu ojkaču i bečćarac idemo na još ponešto, da im baš ne dajem ideje svaki put.
E, to smo mi. Uvalili su nam komunizam, latinicu 1915-e, kada su zabranili ćirilicu, a onda kad su je vratili nije više moderna iako nije ćelava, iako ima lj, nj, ć, đ.
To smo mi Velimire dragi prijatelju. Uostalom koga briga za 1300 kaplara. Zgubidane sigurno ne.
Preporuke:
12
3
54 sreda, 01 maj 2013 11:55
Lola
Odčičan tekst!
Preporuke:
9
0
55 sreda, 01 maj 2013 12:08
ćirilica
Šta vi radite sem što piskarate rekla bih podugo , dopisujete se ,a rekla bih da se neki i poznaju.Kad se usaglasite oko ćirilice i šta dalje?
Preporuke:
8
9
56 sreda, 01 maj 2013 12:21
Beli Orao
""ćirilica.
Dođite u naše Udruženje da nam pomognete. Nije teško.
Uvek se čovek iznenadi.
http://www.cirilica-beograd.com/
Preporuke:
13
3
57 sreda, 01 maj 2013 12:45
ćirilica
Postoji li mogućnost da se vaše udruženje udruži ,i tako udruženi da se udružite sa udruženjem.Svaka vaška obaška,a oni su udruženi dok nas ne udave.
Preporuke:
7
1
58 sreda, 01 maj 2013 13:03
oklopna konjica
Potšovani čitaoci NSPM-a, uvaženi Srbi,
Ovaj članak u potpunosti opisuje stanje naše nacije. Trezveno, neobojeno, racionalno i hirurški precizno. Svakako da se još mogu dodati mnoge sramne izjave raznih kako bivših tako i sadašnjih političara, kao što je ovde i već pomenuto - samo što to više nije ni poterbno.
Jedino što bih želeo da dodam jeste u jednom trenutku očigledna heterogena retorika dva gospodara ove naše napaćene Srbije. Naime, odnosi se na prethodne, znate, one tobože propale pregovore, nakon kojih predsednik Nikolić govori da treba da se pregovori vrate u GS UN. Ubrzo posle te izjave, Vučić kaže: ”mislim da to nije realno.” i tačka. Time je ispravio predsednika države i poslao zvanično izvinjenje velikim gazdama (možda i klečeći!) i dao do znanje istima, da se ovakvi ispadi na putu bez alternative neće tolerisati.
- Gospodine Markoviću, hvala vam na ovom rezimeu. Trebalo bi svako od nas da prosledi ovaj tekst mnogima kako bi se i u ovoj strasnoj nedelji desilo čudo....
Preporuke:
11
0
59 sreda, 01 maj 2013 14:58
Beli Orao
""Ćirilica.
Postoji. Naš predsednik pesnik Dobrica Erić, nas je to jednom pitao. Ako imate dobru volju i ako niste gordi, javite se.
Preporuke:
6
0
60 sreda, 01 maj 2013 15:22
mornar popaj
@ćirilica: cinično pita: “Kad se usaglasite oko ćirilice i šta dalje?”. U ovom članku se radi o katastrofalno niskom nivou medija u Srbiji i njihovom poganom dejstvu na svest srpske javnosti, već decenijama zatrovane jugoslovenstvom, a danas njena bedna “elita“ nazovi europejstvom. Samo površno i zlonamerno gledano može se činiti da je pitanje spasavanja srpske ćirilice od neminovne propasti u koju je guraju sami Srbi neka sporedna stvar. Gubitkom ćirilice, izgubiće se i srpska nacionalna stvar – srpski nacionalni interesi. A sada na medije: zar slova koja se u medijima upotrebljavaju nisu osnovni alat onih baraba koje sebe zovu srpskim novinarima, a (skoro) sve objavljuju na hrvatskoj latinici? Njihov alat bi trebalo da bude srpska ćirilica – ali, to se ne isplati. Uglavnom polupismena, neprosvećena srpska javnost se miri s tim da “nema veze“ da li je to ćirilica ili latinica, jer “i ona je naša“. E, vi uskoro ako tako nastavite, nećete biti svoji. Samo je ćirilica srpska!
Preporuke:
8
3
61 sreda, 01 maj 2013 16:02
Beli Orao
""Mornar Popaj.

Čak i da cinično pita mi ne bežimo ni od čega. Mi nema šta da se usaglašavamo. Mi imamo manje više slične programe, ali kao i svo pravi Srbi malo smo zadribande kako to kažu Piroćanci. Naša ruka je pružena u svakom slučaju.
Preporuke:
6
3
62 sreda, 01 maj 2013 16:10
ćirilica
Ćirilica nije cinična,ne znam kako ste Vi to tako protumačili.Ćirilica je praktična, prvo promena vlasti, pa pismo.Nije sporna ćirilica, nego polemika kad joj nije vreme.Moje poštovanje!
Preporuke:
6
6
63 sreda, 01 maj 2013 17:00
fristajlo
Beli Orao
Mi imamo manje više slične programe, ali kao i svo pravi Srbi malo smo zadribande

Malo?
Mi smo etalon za to.
Upornost i tvrdoglavost nisu isto.
Preporuke:
6
7
64 sreda, 01 maj 2013 18:22
Beli Orao
""ćirilica.
Još nije vreme. Poznata floskula da se ne radi. Odo` ja da kupim nešto iz fotelje. Lakše je nego "pupak na pupak" kako reče Brajan Trejsi.
Preporuke:
5
3
65 sreda, 01 maj 2013 18:29
ĐORĐE
ćirilica nema stida

Deliti ovde lekcije na hrvatskoj latinici mogu samo ljudi bez stida. Ti bi da pišeš ćirilicu kad se promeni vlast. Kad moradneš. Ti se , ustvari, rugaš ljudima koji se trude da podstaknu narod da se osvesti i da počne da poštuje svoje nacionalno pismo i sebe.Ja sam od njih podosta naučio, a mogao bi i ti kad bi hteo. Ali nećeš, nego doprinosiš srpskom nacionalnom rastrojstvu i samoponištavanju.U Hrvatskoj je nacionalno svesniji konobar od srpskog akademika.
Ako je na sajtu NSPM više puta dokazano da dva pisma ne mogu opstati u jednom jeziku, a takvog lažnog bogatstva u vidu dva pisma nema niko drugi na svetu, jesi li i ti za to da kod Srba pobedi latinsko okupaciono pismo koje su im namenili Vatikan, Kopitar,Pavelić, Tito i ostali srpski neprijatelji?
Preporuke:
15
7
66 sreda, 01 maj 2013 21:04
Deda Djole
Cestitam onima koji su prihvativsi realnost, skinuli kosovsko djule s nasih nogu i omogucili Srbiji put ka miru i prosperitetu
Preporuke:
1
21
67 sreda, 01 maj 2013 21:31
Beli Orao
""Fristajlo.
Pa ne mogu baš da nas pljujem toliko. Osnovna varijanta kod nas Srba je što smo svi pametni, a zamisli kad u jedan lonac sipaš samo pamet. Mora da iskipi. Zato tu uvek treba da se nađe neko da donese drugi i da malo odliva. Ako znaš kako se pravi kajmak, tako nekako.

""Đorđe.
Ma pusti ćiriličara, kao da mi ne znamo da element, ali oprostićemo mu, ako nije, što se malo šalio.
Preporuke:
6
3
68 četvrtak, 02 maj 2013 00:10
NSPM Web
Poštovani komentatori, smatramo da jalova rasprava o ćirilici i latinici, u ovom trenutku i povodom ovog teksta, prestavlja neku vrstu - nadamo se - nenamernog "trolovanja" i zato takvi komentari u nastavku neće biti objavljivani.
Preporuke:
9
11
69 četvrtak, 02 maj 2013 00:49
SANDINISTA
Salle
Bravo za tekst gdine. Markoviću, svaka vam za potpis...

@f-16

podržavam, još da doživim da gospoda sa B92 završe ko na birou rada, a ko u insajderu II, mislim da bih ozdravio...

I to sa tendencijom da posao na birou nikad i ne dobiju kao što se sdada dešava sa poštenim svetom koji ne može da doboje nikakav pošten posao da bi mogao da opstane.
Preporuke:
4
0
70 četvrtak, 02 maj 2013 13:33
seljak bezemljaš
Veliki nedostatak teksta je "medijska pozadina izdaje Kosova" od 1945 pa sledećih 40 godina.

Hoće li neko analizirati mehanizme koji su 40
godina ceo narod držale u "blikadi" intelektualnoj i moralnoj.
Mi smo prvi narod u istoriji koga je nacionalna manjina iseljavala sa njegove matične teritorije a da se decenijama nisu čuli "ni protesti ni jauci" Dis NAŠI DANI

Sve u svemu plaćamo sa zelenaškom kamatom.
U kamatu na se računa i ova "elita". Ne samo politička.
Preporuke:
9
0
71 četvrtak, 02 maj 2013 13:53
Vladimir Zlatić
Potpisujem! Ne bih imao šta da dodam ili oduzmem. Izvrsna analaza tragičnog stanja duha srpskog naroda.
Preporuke:
4
0
72 četvrtak, 02 maj 2013 14:59
Miloš Kikić
@ Dara bubamara: Ima sada Mlađa sigurno i servis za kafu jer se proširio kupivši stan u istoj zgradi u kojoj je i Toma Nikolić kupio na kredit pre nego što se preselio u rezidenciju.
Sećam se da ga je neki novinar pitao da li se viđa sa Tomom pa je odgovorio da se retko viđaju i ne javljaju se jedan drugome. Nije to bilo baš tako davno, ali vremena se menjaju pa i mi u njima.
Preporuke:
4
0
73 četvrtak, 02 maj 2013 17:29
Peter RV
Velicanstvena analiza izdaje srpskih informativnih medija.
Mora se priznat, isto tako, da su dirigenti prevaspitavanja srpskog naroda (po pisaniju Danijela Goldhagena) iz 'srpske kriminalne nacisticke' proslosti, odlicno analizirali nase slabosti.
Postignuli jedan nevidjeni uspjeh, nesto sto nasim ranijim okupatorima (Turci,Austrijanci)nije nikako islo za rukom- poraz smo pretvorili u oslobodjenje i stim masiramo ponosno u izcezivanje, t.j. EU.
Dali su nam vec potpuno prebili kicmu?
To cemo vidjet 10og Maja.
Preporuke:
6
2
74 četvrtak, 02 maj 2013 19:21
Peter RV
Sad kad treba da prikupimo duh za demonstraciju 10og Maja, upustat se u magarece diskusije oko 'latinice-cirilice' srozava ugled svima koji situaciju uzimaju za ozbiljno.
Preporuke:
7
14
75 petak, 03 maj 2013 08:35
Beli Orao
@deda Djole. Tako je deda Đole. Treba skinuti kosovsko đule, preševsko đule, raško đule, vlaško đule, bosilegradsko đule, vojvođanski samar i onda, ajde jano kuću da prodamo.

Ako si stvarno deda????
Preporuke:
6
1
76 petak, 03 maj 2013 13:01
Nimbus
& au mile
Dodao bih još i floskulu da je Kosovo "izgubio Milošević" još 1999.

Nije floskula već ste žrtva propagande.
& Milodan
kakva je tada bila medijska priprema za uzimanje autonomije Kosovu i Metohiji, posebno nakon 8. sednice CK SKS kada pobedila Miloševićeva frakcija.

Nije medijska priprema, već je Vama medijski ispran mozak.
& Deda Djole
Cestitam onima koji su prihvativsi realnost, skinuli kosovsko djule s nasih nogu i omogucili Srbiji put ka miru i prosperitetu

Šta pišu vaši istomišljenici na današnji dan na "Autonomiji"? To "prosperitet"? Nije, već ustaška propaganda.
& seljak bezemljaš
Hoće li neko analizirati mehanizme koji su 40 godina ceo narod držale u "blikadi" intelektualnoj i moralnoj.

Nikad ceo narod. Moj otac je osuđen `48 zbog „reakcije“ u Starom trgu (ne zbog IB).
"Pučina je jedna stoka grdna". Ništa novo.
Ostati svoj. Sačuvati karakter. Ko može, može, ko ne može stavi glavu na medijski panj.
Preporuke:
2
2
77 nedelja, 05 maj 2013 21:33
tva
Podanici

U knjigama Svetozara Radišića možete pročitati o glasilima, udruženjima, nevladinim organizacijama i novinarima koji rade za aponažu, a protiv istine i svoje zemlje.
Preporuke:
1
0
78 petak, 10 maj 2013 00:04
DrJelaBisic
Postovani gospodineMarkovicu,mislim da nisu mediji stvorili sadasnje(mutirane)Srbe,vec ce pre biti da su ti mutanti stvorili medije kakvi im odgovarajuMi koji pamtimo neka predjasnja vremena(koja sada mnogima izgledaju idilicno)znamo da casopis kao sto je NSPM nikada ne bi postojao pre 90ihTo treba cenitiDa li iko tera ljude u Srbiji da gledaju Farmu ili VB?Ne,naravno,oni to rade svojom slobodnom voljom,ne gadi im seKada uporedite danasnje Srbe i one pre 50-80-da ne kazem 100g-pitate se da li je to isti narod.Pa i nije,da znate,samo se isto zove.Ako Srbi vise vole VB od Kosova-tu se nesto mnogo ne moze promenitiNe mozemo to da promenimo,na silu,svojom voljom,Vi i ja.U istoriji mnogi narodi su nestali sa lica zemlje,ne zato sto su ti ljudi pobijeni,pa je nacija nestala-vec zato sto su se degenerisali i pretopili u neke druge nacijeCini mi se(a volela bih da se varam)da Srbi nestaju,prvo moralno,pa onda bioloskiVidece se ko ce ziveti na teritoriji danasnje Srbije za 200-300godina
Preporuke:
0
0
79 petak, 10 maj 2013 16:08
LAZAR DRUGI
Ko će živeti u današnjoj Srbiji za 300 godina ne znam, ali će ćirilice biti samo ako ovde bude Bugara.Vi sa svojom hrvatskom latinicom svedočite o tome.
Preporuke:
1
0
80 subota, 11 maj 2013 08:56
STEVAN RS
Kada se Srbi vrate svojoj ćirilici imaće više samopoštovanja a i drugi će nas više poštovati. Kada pročitam komentare ovih koji su protiv ćirilice vidim koliko su im mozgovi isprani jugoslovenstvom lažnim. Srpska je samo ćirilica!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner