четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

После Косова порашће апетити и за другим деловима Србије

Kоментари (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 29 април 2013 23:31
Ф-16
Косово, тврдим, може бити или Србија или Албанија
Да, ово је суштина. Наше политичке елите не виде то јер су гладне лаких пара. Није важно која је војска тренутно на Косову. Важно је Косово не предати. Нека буде окупирано. Није први пут. Али се зна чије је! А то што је Србија на изборима обманута, то не мора да значи да треба да живи у обмани. Србија изнад свега, изнад свега, изнад света!!!!!
Препоруке:
130
3
2 уторак, 30 април 2013 00:00
...
Сјајан интервју. Браво за мудрост и храброст господина Батаковића. Као што видимо, има паметних патриота на свим странама, само што су раштркани, а кукољ нам превладава.
Препоруке:
120
11
3 уторак, 30 април 2013 00:24
Zoran
Samo budala posle ovoga nece da trazi neki deo Srbije.
Препоруке:
78
2
4 уторак, 30 април 2013 01:13
Poštovani
Između ostalih, najveća Slobina greška je neutralnost. To je najgore utopističko titoističko nasleđe. Svi svetski "neutralci" su uništeni za primer. I Sloba, i Gadafi, i Sadam... Sev.Koreji ni atomska bomba nije garancija. Ni Švajcarska ni Kipar ni Švedska danas nisu neutralni. Nemci i SAD im kontrolišu čak i banke od kojih su živeli. Morali su da pristanu na to protiv svog interesa. Sloba se Rusije setio kasno kad je zagustilo. Možda će biračko telo lakše progutati neutralnost od ODBK ali i Tomu su "lakše progutali" od radikala pa evo šta smo dobili. To nije rešenje. Mora se otvorenije nastupiti ka istoku. Vreme i rizik će se na kraju isplatiti. I nema veze kakvu Rusi mapu koriste. Pa nije nam ni Amerika bliža. Ponekad je u geopolitici bolje biti "ćošak" nego sredina. Neutralnost je plemenita ali nemoguća misija. Pozdrav za DSS. P. S. Da smo bili uz samog Staljina, NATO bi nas danas više poštovao. Što nisu bombardovali Belorusiju?
Препоруке:
40
9
5 уторак, 30 април 2013 01:20
Дринко Кончаревић
Ништа ново. После СФРЈ, на реду је черећење Србије. То раде снаге споља уз узајамну помоћ снага изнутра. Што би Мирко и Славко казали, " слуге непријатеља и домаћи издајници".
Препоруке:
51
1
6 уторак, 30 април 2013 03:51
The Jack
Albanska Pravoslavna Crkva, odnosno Tiranska Arhiepiskopija, ni jednom nije digla glas protiv onoga sta su njihovi sunarodnici i rodjaci uradili na Kosovu. Njihov etnos nije bas najjasniji, a sadasnji Arhiepiskop je grckog porekla!!?? Uglavno ako merkaju manastire (citaj metohe, odnosno imovinu) tesko da ce moci da se dogovore oko "tala" sa svojom muslimanskom sabracom. Oni koji ce da stradaju bez obzira na sve, su pravoslavni srpski stanovnici manastira. Daleko su siptari od pravoslavlja!! Voleo bih da gresim vise nego ista. Naravno to sve ide na dusu crne trojke.
Препоруке:
56
2
7 уторак, 30 април 2013 05:46
micky
Milosevic "izabrao titoisticka resenja za KiM". Rat je izgubljen od NATO-fasista i sad je preostalo da se proglasi okupiranom teritorijom sto kosmet i jeste. Ali NATO-fasisti misle i dalje pa na vlast dovedu poslusnike i najamnike(Dacic, Vucic i Nikolic) Onda nije cudo da se Habzburovci i Hitlerovi naslednici raduju vidovdanu 2014 godine da pokazu, zajedno sa muslimanskim satrapima da je Gavrilo Princip "terorista". Nikolic kleci pred svakim. Niti ima svesti niti morala. Zato uma skupe stanove i dobra auta. A i unuci su mu obezbedjeni. Srbiju vise ne moze da spase jedan covek ili tri coveka. Ljudi su postali gnjide, mufljuzi i sljam najgore vrste. Ja licno se uzdam u onoga koji nikad ne ostavlja. DRAGOG i milog BOGA.
Препоруке:
45
3
8 уторак, 30 април 2013 05:48
Цмок Торонто
Па Душане овај текст сам послао и Вашем приједседнику са надом да ће све бити ОКЕЈ.
Препоруке:
38
2
9 уторак, 30 април 2013 07:18
Dragan
Batakoviću Jevropa nema alternativu. Trojac, Toma, Dača, i Vučić ima da se bore za DATUM. Sve će da prodaju sve će da pogaze samo da dobiju famozni - DATUM!
Препоруке:
48
1
10 уторак, 30 април 2013 07:37
једнорог
Исправите, господине Батаковићу, нетачности са сајта Вашег института, везано за Балкански институт из 1934. Ратко Парежанин (младобосанац, као и Милан Будимир) и његов кум Спанаћевић су оснивачи тог института, а краљ је ту идеју подржао. Идеја је била Балкан - балканским народима. Вратите Србима Ратка Парежанина. Одбрану Косова и улоге Србије у првом рату почните од куће на чијем сте челу. Ко је и шта је Р. Парежанин читаоци могу да виде на интернету: Рако Парежанин ЈНП "Збор" и Балкански институт (С. Лапчевић) из докторске дисертације "Милан Будимир као балканолог" Н. Раденковића. Па, нека упореде са оним што стоји на сајту Балканолошког института (који су окупатори забранили, а Тито ре-основао тек 1969, са сасвим другим намерама и циљевима).
Препоруке:
25
12
11 уторак, 30 април 2013 08:29
Марко
Изјава за Б 92 2000. г. Оцењујући Милошевићеве промене Устава као државни удар, историчар и председник Већа за демократске промене у Србији, Душан Батаковић, оценио је да је почетак распада Југославије индукован од стране Слободана Милошевића, јер се он "уплашио да ће Црна Гора изаћи на савезне изборе". Батаковић је међутим, упозорио и на промену статуса Косова уколико Црна Гора изађе из СРЈ. Према речима, у том случају ће и Косово "истог тренутка престати да буде саставни део Југославије, званично ће прерасти у неку врсту протектората Уједињених нација, што је само корак ка независности". "Не треба заборавити да је по Резолуцији 1244 Савета безбедности УН Косово само део Југославије, а не Србије, иако се то у јавним коментарима углавном превиђа. Дакле, ако Црна Гора изађе из Југославије, Косово и формалнио - правно престаје да буде део СРЈ", рекао је Батаковић радију Б2-92.
Препоруке:
26
10
12 уторак, 30 април 2013 08:34
Миладин Зековић
А када ће нека ТВ са националном фреквенцијом да објави ставове Душана Батаковића, Смиље Аврамов, Косте Чавошког и других великих српских интелектуалаца. Њима су важнији ставови Дрецуна и сличних: например Чеде Јовановића, Весне Пешић, Соње Бисерко, Ненада Чанка. Е ето друштва у коме су се нашли АЛЕКСАНДАР( маргарин Витал)Вучић и Ивица Дачић.
Препоруке:
47
2
13 уторак, 30 април 2013 09:01
Милорад Станојловић
ПОГРЕШНА СТРАНА КЊИГЕ

"...Стаљин је, не треба заборавити, инсталирао Тита..."

Овде се мора рећи да је аутор цитирао погрешну страну књиге. Није Стаљин инсталирао Тита, него Запад, пре свих других, Черчил. Тиме се највећма циљало на Србију.
Стаљину Запад није одобрио да помогне Дражи оружјем, пре свега, а поред упорних захтева СССР.
У пролеће 1944. године Стаљин је предлагао да се у СССР формира једна већа јединица са монархистичким обележјима и пошаље да помогне Дражи у борби против нациста, јер је Тито само бежао по споредним брдима, али Запад то није одобрио.
"Совјетска интервенција" у Србији је договорена на највишем нивоу у свету, као цена за кукавичлук Запада у борби против нациста. На жалост, то је истина.
Рат није почео 1941. године. Зашто је онда Дража први устаник против нацизма у Европи?
Европа дугује одговор.
Ствар је много пакленија, што би рекао Проф. Андреј Митровић!

С поштовањем и уважавањем,
СРПСКИ ЛИБЕРАЛНИ САВЕТ
Препоруке:
31
12
14 уторак, 30 април 2013 09:13
Da, ali...
... DS je taj koji je pregovore izmestio iz UN u EU. A na celu sa batom Tadicem, koji je Batakovica i slao po ambasadama.
Препоруке:
41
9
15 уторак, 30 април 2013 09:17
Милан
Тиранска архиепископија никад није дигла глас у одбрану православних српских хришћана у Старој Србији нашег доба. Разлог томе треба тражити у томе што су Грци, Цариграђани на њеном челу (архиепископа је ту поставио миљеник Америке патријарх цариградски Вартоломеј),таквим ћутањем и, истовремено, крајњим солидарисањем са фарсом тобожњег милионског "изгона" Шиптара из ње,који је био само део НАТО-сценарија, куповали своје лично благостање у окружењу непријатељске Шиптарије. По ко зна који пут у новијој историји, једни православци нису подржавали друге надајући се да ће нешто да ушићаре за себе на изгибији браће.Нажалост, казна за овакву унутрашњу издају већ стиже. По јужном делу Албаније, близу Грчке, шиптарски злотвори руинирају средњовековне цркве и уништавају им фрескопис и сву имовину некажњено. Ми, остаци дишних православних предака, и у грчкој и у Србији и у Бугарској никако да схватимо да нам нема среће док сви не будемо своји у Православљу, без туђинског измета у души.
Препоруке:
33
2
16 уторак, 30 април 2013 09:54
Зоран Ђорђевић
Мислим да је погрешан став који се често чује у јавности да је Милошевић хтео да буде други Тито. Он је знао да неће имати онакву и онолику материјалну, моралну и политичку подршку коју је Броз имао. а ово што се данас дешава је можда само наплата оних силних кредита које је Броз добијао. Ко зна шта је све тада дато под хипотеку. Можда и Космет?
Препоруке:
22
7
17 уторак, 30 април 2013 10:01
Sinekure
Kako je lepo i korisno bilo biti dete komunizma i sirokih shvatanja.
Препоруке:
27
12
18 уторак, 30 април 2013 10:33
Ruski
Autor teksta svesno ili nesvesno je izostavio da bez kacusa i tenkova Crvene Armije (koja je izabrala ovaj koridor, vise da bi pomogla braci, a manje strateski), zvanican jezik bi bio nemacki. Mihajlovic i monarhisti nisu imali ni snage, ni zelje da stanu u odbranu srpstva.
Препоруке:
20
28
19 уторак, 30 април 2013 10:37
Daniel
Nikolicu, pohitaj brzo do Brisela da se izvinis sto smo zapoceli prvi svetski rat!!
Препоруке:
38
2
20 уторак, 30 април 2013 10:44
капетан
Razmišljam o 10.maju i pada mi ovo na pamet kao jedino rešenje i POBEDA!!!

1.Patrijarh i sve vladike sa svojim narodom.
2.Patrijarh na čelu kolone predvodi narod
3.Ostaje se na ulicama sve dok vlada ne podnese ostavku
4.Formira se vlada nacionalnog spasa i poništavaju se sve odluke prethodne vlade.
5.Vlada nacionalnog spasa vodi zemlju do novih izbora.

Samo i jedino tako možemo da pobedimo!!!
Препоруке:
41
6
21 уторак, 30 април 2013 10:54
Vojvodina
Naš put je jasan! Slobodna i nezavisna VOJVODINA.
Препоруке:
13
64
22 уторак, 30 април 2013 10:55
file
Ovog Clark-a koji je pisao knjigu "sleepwalkers" sam sreo dva puta u Londonu. Izuzetno sarmantan i nacitan on je u sustini jedan od najeminentnijih germanista anglosaksonsog govornog podrucja. Dok je pisao knjigu, potvrdio mi je, nije ni jednom bio u Beogradu, ni jednom zakoracio u srpski vojni arhiv. No, posto je germanista, njegova uloga jeste revizija istorije prvog svetskog rata i za to ima podrsku Nemacke. Rezultati njegovog rada su u Engleskoj vec opipljivi. Proslava 100 godisnjice za 900 hiljada palih engleza ce se obaviti zajedno sa nemcima. Ne kao proslava pobede, nego zajednicko klanjanje zrtvama. Rezultat po nas ce biti jasan. No, nije sve crno: njegova knjiga je u "Sunday Times Culture-Book Review" naprosto razcerupana. Njegov tenor o kolektivnoj krivici Srba, dok brani Prusku Nemacku - potpuno zanemarivajuci njihov militarizam -, nije prihvacen. Nauka u engleskoj se buni, ali politika odlucuje.
Препоруке:
38
1
23 уторак, 30 април 2013 11:20
браво
Одличан, важан текст. Програмски и поучан за оног ко уме да чује.
Препоруке:
26
6
24 уторак, 30 април 2013 11:27
Φιλοσοφία
Моје питање је зашто личности које имају важне позиције, имају став посматрача и аналитичара, очекујући од неког храбријег, смјелијег и спремног на жртву да учини кораке ка спасавању наше баштине, наше части!? Закључке смо одавно извукли, нама не треба теорија, нити неутрално анализирање политичке ситуације на терену. Нама требају организовани потези, а господин Батаковић се поставља као неко са стране, ко све зна и све види, али неће да се мјеша. Он грубо изједначава погром са нападом на амбасаду Америке у Београду, и сам заправо вјерује у српску кривицу за ратове, вјерује у неке велике грешке Милошевића, а сам наводи како је сва геноцидна политика Запада према Србима добро организована, и то много прије деведесетих! Ако нема добро написаних студија о нашој историји, зашто се не напишу!? Нашим интелектуалцима недостаје мудрост, храброст и жртва!!! Уби нас индивидуализам и користољубље!
Препоруке:
32
11
25 уторак, 30 април 2013 11:29
Ернан Кортес
Најлепше молим читаоца са ником "филе" да одвоји мало свог времена и преведе нам бар понешто од тих научних написа, како би и ми у Србији сазнали шта се то спрема у Енглеској. На време, а не као и увек и у свему кад је реч о нама Србима, чији је син Марко касно стигао тамо где се не сме закаснити ни по коју цену.
А што се тиче бриљантног текста г. Батаковића, немам шта да додам, осим жеље да се овакви чланци чешће објављују. Као и да се њихов садржај представи Председнику Србије, па макар се он звао и Борис Тадић, како не би лутао около по Сребреници, Брионима, Опатији или Букурешту, онда кад треба да буде у земљи и да брине о њој.
Препоруке:
21
6
26 уторак, 30 април 2013 11:40
Φιλοσοφία
Ако се припрема ревизија историје, зашто ми чекамо! Имамо документе, имамо толико научника у дијаспори који чекају ангажман, координацију и иницијативу из Матице! Нека свако напише по један чланак, ето вам цијели томови из историје, умјетности, философије,... Па, нека нас затиру, ми ћемо се борити до задњег. А Бог ће нам помоћи. Ова борба није ништа мања и лакша од оне коју су водили наши преци на Солунском фронту. И овдје треба вјера и нада да ћемо сачувати нашу Србију. Доста је кукања и сваљивања кривице на партизане и четнике. Да ли је наш народ свјестан шта се на нас обрушило!? Па, толика организована хајка није ни против Русије усмјерена. Ми добро и опстајемо, уз спољашње и унутрашње притиске. Зато, треба се пробудити, организовати и РАДИТИ! Ништа нам неће бити поклоњено. А ништа немамо да изгубимо. Знаћемо да смо се барем борили до задњег!
Препоруке:
33
0
27 уторак, 30 април 2013 11:41
Душко
"С друге стране, гнушам се и од оних псеудопатриота, лажних великосрба, који су најбучнији, опет ради личне користи, а који су после сваке народне несреће, мењајући по потреби и идеолошко-партијске предзнаке, све успешнији и богатији."
Волео бих да ми "ово" објасни који су то псеудопатриоти постали богатији и успешнији, да није можда професор доктор Војислав Шешељ, да није Немања Шаровић, да није Вјерица Радета, да није Зоран Красић, да није Наташа Јовановић, да није доктор Дејан Мировић, да није Милорад Мирчић, да није генерал Божидар Делић, да није Петар Јојић, да није Ђурађ Јакшић, да није Александар Дражић, да није проф. др Коста Чавошки, да није проф. др Смиља Аврамов... наведите ви већ једном поименце који су то, а не овако паушално већ 23 године, као браните Србију, али на крају "гнушам се псеудо патриота". Како високооооо "образован" човек а користи отрцане и глупе фразе.
Препоруке:
24
12
28 уторак, 30 април 2013 12:29
Aćif efendija
Vakat je za Republiku Sandžak!
Препоруке:
4
47
29 уторак, 30 април 2013 13:48
Rumun
Vlaški narod je u Srbiji već odavno obespravljen.
Bilo bi korektno i u duhu EU normi da Vlasi u Srbiji tamo gdje su značajno prisutni imaju svoju autonomiju.
To je naše pravo!
Препоруке:
8
37
30 уторак, 30 април 2013 14:00
Грк
@Rumun,
У Грчкој Власи су Грци, па би онда требало од Румуније тражити да призна грчку, влашку мањину и да јој аутономију. Такође тражити и од Албаније, њен јужни део.
Препоруке:
20
2
31 уторак, 30 април 2013 14:46
Rumun
Vlasi u Srbiji su već vekovima izloženi sistemskoj asimilaciji, negiranju i neviđenoj presiji zbog svoje autentične kulture i jezika.
Naše je pravo da imamo kulturnu, religijsku, obarzovnu i administrativnu autonomiju u onim delovima gde smo većina.

http://www.zajednicavlahasrbije.com/
Препоруке:
9
28
32 уторак, 30 април 2013 14:49
krojač
Najbolje da ubrzamo stvari:
http://sandzakpress.net/wp-content/uploads/2013/03/vojvodinasrbijasandzakk.png
Препоруке:
8
2
33 уторак, 30 април 2013 16:36
stevan tomic
"...нема јасне свести да се научна тумачења и нови резултати морају, осим на српском језику, што чешће саопштавати међународној публици и на страним језицима."

Nazalost vecina Srba jos uvek vidi diasporu kao "narodnog neprijatelja" nastavljajuci tako titovim putem. Ogroman potencijal diaspore je znaje stranih jezika, razumavanje anglo-saksonskog i germanskog mentaliteta i prisustvo medju "obicnim narodom" na Zapadu. Vecina od nas nema materijalan interes da nesto "ucari" promovisuci Srbiju u svetu, a kao prilog tome, nas poslovni uspeh u inostranstvu nas stavlja u poziciju da nam se "veruje na rec".
Da li tradicionalna srpska nesloga ili dobro obavljen posao "pranja mozga" u vreme tita, Srbi nece da prihvate ruku koju im diaspora pruza. Nasi neprijatelji su upravo na ledjima njihovih diaspora izneli svoje "oslobodjenje". Ni naucni gorostasi kao ni autor ovog teksta ne razmatraju ukljucenje diaspore u front za odbranu srpskih interesa.
Препоруке:
13
2
34 уторак, 30 април 2013 16:53
Ранко
Речју, где мачке нема мањински мишеви коло воде!
Препоруке:
12
1
35 уторак, 30 април 2013 16:53
Istina
Tita nisu instalirali Sovjeti,nego Cercil i Englezi. Englezi su posle Teheranske konferencije, naoruzavali partizane i pruzali vazdusnu podrsku zlocinackim bombardovanjem Srbije( pri cemu su gubici Nemaca bili minimalni),gde su mete bile pijace trgovi porodilista...U operativnom planu za osvajanje Srbije su ucestvovali britanski general (komandant Sredozemlja) Henri Miler,Tito i vazduhoplovni vicemarsal Eliot,a sve je odobrio Cercil u Napulju 12.avgusta 19.44.godine.Akedemik Batakovic pravi gresku kada smatra da su neke greske Milosevica (kasno raspisivanje visestranackih izbora)presudno uticale na stav zapadnih sila.Ideologija je samo maska,sto se najbolje vidi na primerima iz ruske istorije.Hitler je pod pricom borbe protiv boljsevizma,samo nastavio ono sto su zapoceli jos Tevtonci i ostali Germani.Videli smo sta se desilo sa Rusijom posle pada komunizma,kad je na vlast dosao "demokratski" kandidat Jeljcin.
Препоруке:
16
9
36 уторак, 30 април 2013 17:09
сељак беземљаш
Господин Батаковић, као историчар сигурно зна за синтагму, ЦРВЕНИ КЛЕРИКАЛИЗАМ.
То је тачнији и јаснији опис ТИТОИЗМА.
О ЦРНОМ КЛЕРИКАЛИЗМУ, писао је Виктор Новак у
МAGNUM CRIMEN.
О ЦРВЕНОМ КЛЕРИКАЛИЗМУ немамо књиге.
Да клином избијемо клин.
У својој званичној историји ПРЕГЛЕД ИСТОРИЈЕ СКЈ
Институт за изучавање радничког покрета Београд 1963.г.нашироко се пише о "сламању великосрпске хегемоније"
На страни 127 пише:
"Да партија треба да јача заједнички фронт свих угњетених и да ЗАЈЕДНИЧКОМ БОРБОМ СЛОМИ ВЕЛИКОСРПСКУХЕГЕМОНИЈУ. ТО ЈЕ ПУТ СОЦИЈАЛИСТИЧКЕ РЕВОЛУЦИЈЕ....."
Већ на трћем конгресу у Бечу КПЈ ће се удружити са ВМРО великобугарској организацији чији је програм био протерати Србе из Македоније "огњем и мачем".
То је само почетак удруживања са сепаратизмом.
У Дрездену 1928 КПЈ је четврти конгрес посветила,
"ПЕРСПЕКТИВИ БОРБЕ ПРОТИВ ВЕЛИКОСРПСКЕ ХЕГЕМОНИЈЕ" и "У ПРВИ ПЛАНИСТАКЛА КУРС НА РАЗБИЈАЊУ ЈУГОСЛАВИЈЕ И наставак
Препоруке:
20
3
37 уторак, 30 април 2013 17:48
сељак беземљаш
наставак
"и на стварању самосталних држава: Хрватске, Словеније, Македоније, Црне Горе".
Стратешки, те одлуке остају, а тактички се одустаје.
Од АВНОЈа до Устава од 1974, стратегија се не мења.
Иде се корак по корак. Темељно.
ЦРВЕНИ КЛЕРИКАЛИЗАМ има исте планове као и ЦРНИ али му је реторика другачија. Подмукла. Не спомиње се великосрпска хегемонија, већ је "југословенски унитаризам" највећи непријатељ итд.....
Тако је подунавски клерикализам, добио "диктатуру
пролетаријата" да трајно или на дужи рок реши
питање "реметилачког фактора" ( ако се не варам први тако означио Србе Фридрих Науман 1918 у делу MITTELEUROPA )
Едвард Кардељ у свом делу РАЗВОЈ СЛОВЕНАЧКОГ НАЦИОНАЛНОГ ПИТАЊА прво издање Љубљана 1938 друго Београд Култура 1959 кукајући што је:
"македонско питање 1912-1913.г великосрпса буржоазија "решила" у своју корист.. што је такође била предност у односу на хрватску и словеначку буржоазију"..наставак
Препоруке:
18
2
38 уторак, 30 април 2013 18:07
Aleksandar
I ovaj tip sme da nam se javlja! Pa on je vidio najporaznije pregovore oko Kosova posto je Leon Kojen napustio tu duznost.
Препоруке:
18
11
39 уторак, 30 април 2013 18:22
сељак беземљаш
наставак
закључује да је битан ПОЛИТИЧКИ ФАКТОР
"..словеначка буржоазија ...сањала о некаквој водећој позицији у Југославији, са победом великосрпске хегемонистичке линије у нашем унутрашњем политичком животу ..наде словеначке буржоазије ..пале у воду ..политички фактор јачи..
Београд је остао не само политички центар него је полако постао равноправан а у многоме чак и водећи
економски центар..." страна 377
Шалом историје Е.Кардељ добија у руке "политички фактор" у виду "диктатуре пролетаријата" па је имао прилику да реши ове "сметње" словеначке.
Тога ради, овај мали провинцијалац и католички атеиста, рушио је земљу од двадесет милиона становника, са лакоћом којом се тресу ораси.

Ако је ико разуман имао дилеме, оне су морале нестати 1963.г. када је новим уставом почело
стварање националних привреда, граница, обе покрајине у Србији су ничим изазване ојачале,
Шиптари су могли да у оквиру политике КПЈ ОСТВАРУЈУ СВОЈЕ ЦИЉЕВЕ НА ШТЕТУ СРБА А КАРДЕЉ ЈЕ ОТИШАО У БиХ....наставак
Препоруке:
16
1
40 уторак, 30 април 2013 18:27
Jasna*
"U borbama oko statusa KiM Milosevic je sam ideoloski zaslepljen".Ne moram nista da znam o autoru ,dovoljno mi je samo da vidim njegovo odredjene prema S. Milosevicu,(sto je po meni svojevrsan test intelektualnog postenja tzv patriotski orijentisanih i nacionalno osvescenih srpskih intelektualaca,odn onih koji se tako predstavljaju i pretenduju da to budu) ,da mi sve bude jasno.Ako je Milosevicevo resavanje problema Kosova cije zablude osecamo i danas,kako tvrdi ovaj srbijanski intelektualac,bilo titoisticko,sto ne kaze kakvo je resavanje Kosovskog pitanja bilo Dosisticko?I da li Srbija trpi ikakve posledice DOSistickih zabluda u pogledu resavanja Kosovskog pitanja,izrazenih u stavu (kako Djindjica ,tako i Kostunice)da je problem Kosova demokratsko pitanje. E blago Srbiji sa ovakvom nacionalnom i patriotskom intelektualnom elitom i svima koji se ovakvima odusevljavaju.
Препоруке:
15
4
41 уторак, 30 април 2013 18:55
сељак беземљаш
наставак
На титоизму или тачније црвеном клерикализму
( да не буде спора, у питању је клерикализам који као резултат има геноцид над Србима у НДХ )
васпитавају се генерације од 1945.г.
То се наставља, уз нешто измењену реторику.

По сведочењу Дејана Медаковића ЕФЕМЕРИС III STRANA 289, извесни Бранко Павићевић борац од 1941 је напао 1954.г. Виктора Новака због југословенства ( у време краља Александра) и Новак је морао да напусти Историјски институ, чији је оснивач био.

Господин Батаковић прави грубу грешку када поред Михаила Ђурића ставља Милована Ђиласа.
Милорад Екмечић је забележио његову улогу у стварању црногорске нације.
М.Ђилас је по налогу руководства КПЈ, већ 1 маја 1945 у листу Борба писао о томе да црногорски идентитет не постоји али да га треба стварати.
По образувању правник, за одлуке Подгоричке скупштине 1918,г. писао је да не важе ЈЕР ЈЕ ДОШЛА НОВА ВЛАСТ. Јак и речит разлог.
Препоруке:
17
3
42 уторак, 30 април 2013 19:00
Србин агностик
батаковић нам је све лепо објасниосамо још да објасни шта је радио са артемијем 99. у рамбујеу(чије је интересе тамо заступао)чије је интересе заступао као амбасадор(нарочито у француској)
Препоруке:
14
16
43 уторак, 30 април 2013 19:38
s.p.Lajković
Treba mi Srbi sa sve Srbijom lepo da nestanemo, asimiliramo se utopimo u ostale narode tamo ćemo i onako biti najpametniji. šta će nama država kada nas ne interesuje da je vode najpametniji od nas nego smo našli najgore budale (medju nama) da to rade !
Препоруке:
7
4
44 уторак, 30 април 2013 20:12
Aleksandra Danska
Dzaba sva ova kuknjava i dokazivanje. Dzaba ridanje i zapomaganje. Gde god se okrenete i pokusate nesto da kazete, zalepe vas Srebrenicom, Vukovarom i ubijanjem Albanaca na Kosovu. Ruke su krvave...
Препоруке:
5
28
45 уторак, 30 април 2013 20:26
...
Аутор овог текста био је ударни промотер евронатовских ставова о Косову и Метохији 1999-2000. г. касније нисам више пратио, па не тврдим,који је на њих навлачио и СПЦ и тако слабио јединство њеног отпора окупацији. такође аутор је због заслуга у овом спиновању био награђен амбасадорским местима ђинђићевске Србије у Грчкој и Паризу. Он више нема правод а нам говори шта нам ваља чинити. Коментатор Марко горе је показао да је Батаковић још 1999. знао шта нам Запда планира и да је пристао да игра у тој намештаљци. Срамно.
Препоруке:
24
18
46 уторак, 30 април 2013 21:37
тужна Србијо
Одличан интервју господина Батаковића није могао проћи без пакости, покушаја пљувања и дисквалификације. А онима који проблематизују његове ставове иѕ 99. или 2000-те могу рећи да је одувек био добар стручњак, патриота и антикомуниста. А нека погледају мало шта је заступао и кога је на власт доводио и постављао њихов вољени Коштуница, који је за ову ситуацију данас много одгворнији од Батаковића.
Препоруке:
20
13
47 уторак, 30 април 2013 22:39
сељак беземљаш
Развој догађаја, још од раних деведесетих, јасно даје до знања, ДА АПЕТИТИ РАСТУ СА ЈЕДЕЊЕМ, па се са сигурношћу могу очекивати захтеви који ће водити даљем "разваљивању" Србије.

Реч две о благостању
Ради одржања титоизма САД су давале финансијска и материјална средства. То је кориштено за стварање потрошачких навика изузетно великог а веома непродуктивног слоја.Почело је на бувљој пијаци у Трсту а стигло се до париских робних кућа Прентан и Лафајет.
Да је ђаво однео шалу било је јасно када је
Дејан Мијач 1973 режирао Стеријину ПОКОНДИРЕНУ ТИКВУ.
фЕМА позитиван лик. Носилац напретка. Митар, њен брат негативац. Неда да се троше паре. Смрди и Феми и гледаоцима. Фема на крају преставе лелече ПАРИЗ ОХ ПАРИЗ
Тада је завршено формирање наших и само наших малограђанских слојева, који ништа не знају али мисле да их у Европи чекају њихови. Морално и интелектуално оштећени људи.
СТАЛНО САЊАЈУ ОНАЈ ИСТРГНУТИ ЧАНАК ИСПРЕД НОСА И СТАЛНО БРОЈЕ ПАРЕ КОЈЕ ЋЕ НАМ НЕКО СУНУТИ У ЧАНАК
Препоруке:
14
2
48 среда, 01 мај 2013 01:18
Душан комуниста
@Милорад Станојловић

ПОГРЕШНА СТРАНА УМА

Да је Черчил хтео да обори Тита он би га оборио али није дао Стаљин пошто је њихов договор био постигнут 1943. са четницима у Србији. Тито ће, не знајући за то, на терену променити то ослобођењем Србије па ће и Стаљин мењати мишљење кад је у питању Србија.
Да је Стаљин хтео да обори Тита он би га оборио али би му много засметали Британци и Американци. Међутим, поред овога, Тито је имао још нешто што се многима из идеолошких разлога несвиђа и не желе да кажу. Тито је имао војску и народ иза себе. То је разлог зашто њега нису могли ни из унутра да склоне.
Дража је први скупио људе око себе против нациста али није устаник, недостајале су му борбе. То је опет био Тито. Историју не можете променити.
Препоруке:
8
7
49 среда, 01 мај 2013 01:34
Душан комуниста
@сељак беземљаш

КПЈ је водила активну борбу у Македонији против ВМРО и бугарских националиста. Ванчу Михајлова потражује због пронацистичког деловања. Њему споменик не подижу комунисти него националисти у Македонији након њеног отцепљења. Нема опредељења за разбијање Југославије већ за разбијање власти а већ 1936. Коминтерна даје упутства да је борба против фашизма најважнија. Проблем је и у томе што је Стаљин играо тајну дипломатију. Током рата када је Југославија разбијена одржава се АВНОЈ који тражи обнову земље! Зашто ако су хтели да разбију Југославију?! Дакле циљ остаје исти, сачувати Југославију у блоковској подели света. Кардељ наводи да ни једна република не би могла да опстане сама у блоковској подели света. Црногорска нација не негира српско порекло Црногораца. само 30% капитала долазило је са Запада остало је давала Југославија, мало ли је.
Препоруке:
8
6
50 среда, 01 мај 2013 07:42
једнорог
@философиа
Питање ревизије (разјашњења) које помињете је важно. Макаров у најновијој "Збиљи" по питању сарајевског атентата помиње улогу Троцког. Како тврди, одлука да се Фердинанд ликвидира донета је још 1911, у Женеви (из Швајцарске нам стижу и краљ Петар и Лењин, поред Милка чоколаде). Организација која нема име све до 1917, када је Пурић у "Крфском забавнику" назива Млада Босна (да би се додворио сличној, италијанској) је одређена за ликвидацију Фердинанда, тек кад ју је Гаћиновић учинио озбиљном и оперативном. Са друге стране, везе Гаћиновића и Троцког су познате и они се узајамно хвале. Макаров не наводи извор, већ каже "неки говоре". То што говоре је да је на дан атентата Троцки био у Сарајеву. Био не био (ваља проверити), то је та "рука" која нам доноси перманентну револуцију и мимо наше воље (за боље сутра, за нашу децу). Батаковић је мехур од сапунице, пуна празнина, како је Данојлић насловио једну своју песму. Не замерите, размишљам о Вашим речима у дану Просветљених.
Препоруке:
4
2
51 среда, 01 мај 2013 09:43
Φιλοσοφία
@Једнорог, поштујем. Но, битно је одвојити битно од небитног. Небитно је што је извршен атентат. Империја је била ријешена да удари и то показује силина и организованост тог напада. Свака империја пред пропадањем, у задњем ропцу, напада и осваја да би оправдала своје постојање. Ми увијек мислимо да је све у нашим рукама, у нашим одлукама, па се или посипамо пепелом или се јуначимо, често беспотребно. а ревизионизам јесте важан, али у круговима акадмеског салонског дискутовања. За даље подјеле нема времена, па се једноставно морамо ујединити. Атентат великог Принципа је симбол, а служи нам у данашњој борби и нашем одређењу. Прошлост у сваком другом смислу није битна, јер ми имамо данашње борбе да војујемо. Историја нам остаје као учитељица и опомена.
Препоруке:
6
1
52 среда, 01 мај 2013 10:26
једнорог
@Философиа
Не делим, покушавам да укажем на правце удара који нас чекају догодине ("изазивачи рата и генетски геноцидан народ"). Наша историографија пати од дијалектике и прогресивизма. Да ли сте некад читали неку књигу о Краљу Петру у Швајцарској? С ким је био, ко га је повезивао са атентаторима и сл? Зашто су Аустрија, која нам је дала круну и Немачка, која нам је изборила независност, одједном против нас? Никада до републиканца-револуционара, чича Пере, нисмо имали ратних сукоба са Немцима. Да преведем на данашњи дан: не замерају Милошевићу што је био комуниста, већ што није. Јер, да јесте, чувао би Устав из 1974 и рушио СССР (Русију), као Тито. То би, између осталог, требао да ради овај Батаковић, аутор нико-читао десетина књига. Сад би нам, до јесени, био неопходан научни скуп, са све руским историчарима (може део и у Москви), али и поштеним научницима из других крајева, да покушамо да ублажимо зла која нас очекују. Унапред, а не да реагујемо на туђе акције.
Препоруке:
6
5
53 среда, 01 мај 2013 12:50
гавра
Никада до републиканца-револуционара, чича Пере, нисмо имали ратних сукоба са Немцима.

Које ли си ти историјске књиге читао? Човече, где год закопаш у некадашњој Источној Немачкој нађеш српски споменик. Погледај само, назив топонима из периода Римске империје, а да не говоримо пре тога. Да ли знаш нпр. да се Дунав звао Чрна, да извире у Чрној шуми (данас, Шварцвалд), а увире у Чрно море? Погледај мало где се налази Столни Београд, а где још један Вишеград. Прочитај мало о историји Лужичких Срба, или макар њихову химну. Јеси ли ти чуо за Љутиће и Бодриће? Погледај само назив племена у средњем веку, па потражи таква презимена.

А из новије историје, можда ниси знао да су Немци за време Блаканских ратова били главни турски војни саветници. Од када постоји историја, до данас, се ништа суштински променило није.
Препоруке:
8
1
54 среда, 01 мај 2013 12:51
Φιλοσοφία
У потпуности се слажем са вама! Један свеобухватан рад би био врло користан, а свакако би нам дао додатну снагу и полет. Сјетили бисмо се ко смо, одакле долазимо и куда треба да идемо.
Наш велики камен спотицања је наш комплекс да смо или неспособни, или да смо најпаметнији. Ако свако од нас учини колико може, то је већ довољно да се нешто добро направи. Хвала вам на лијепим идејама.
Препоруке:
3
0
55 среда, 01 мај 2013 12:59
Милорад Станојловић
Душан комуниста

"...Да је Черчил хтео да обори Тита... Да је Стаљин хтео да обори Тита..."
Ово није аргументација, већ врло наивно промишљање историје. Одлуке су донете на највишем месту у свету; сагласно. Пре тога, Стаљин никада није тражио да комунисти дођу на власт у Југославији, већ само да уђу у парламент. Стаљин није био песник. Историју не можете променити, али је можете измислити, како се Вама чини.
Што се борбе тиче, више верујем Роберту Макдауелу, јер је он оставио историјска документа; и није једини.
Не знам шта сте Ви у школи учили, али верујем да то није за причу.
Борба против нациста нема никакве везе са идеологијом, што је једино Стаљин схватио.

С поштовањем и уважавањем,
СРПСКИ ЛИБЕРАЛНИ САВЕТ



Тито је имао војску и народ иза себе. То је разлог зашто њега нису могли ни из унутра да склоне.
Дража је први скупио људе око себе против нациста али није устаник, недостајале су му борбе. То је опет био Тито. Историју не можете променити.
Препоруке:
2
10
56 среда, 01 мај 2013 13:35
сељак беземљаш
Посао историчара је да наставе да "ратују", када рат прође.
Наши (уз неке изузетке) црвени клерикализам, представљају као славни период српске историје.
Скоро сви без изузетка, онако у пролазу, шутну ногом Слободана Милошевића. Ти добри људи рачунају да од тога немају штету а могло би бити корисно.

Шта је ту је.
Узгред. Само битанга може да прича а будала да верује да атентат или нешто слично може бити разлог за рат.
Та 2014 биће лепа прилика и за нашу бившу браћу да
своју мржњу и свој шовинизам упакују у "науку".
А видећемо како се пренемажу, лажу и мажу представници "нормалног света". Видећемо већ виђено

Волео бих и ја да "наши" почну да пишу књиге, али само зато што бих онда знао да смо постали "нормални"
односно излечени.
Препоруке:
7
1
57 среда, 01 мај 2013 13:44
сељак беземљаш
&Једнорог
Могуће да је све то, што пишете тачно али ја мислим да то ништа не мења.
У питању је географија, а њу не можемо да променимо.
Немци су "закаснела нација" (спречавали им уједињење Французи) па су се касније укључили у расподелу светске моћи. А ми се копрцали како смо знали и умели.
Аустријанци су Немци.(пропали су сви напори да се створи од њих нова нација, није било туцовића и осталих) Па су 1878 ушли у Босну.
Препоруке:
7
1
58 среда, 01 мај 2013 14:16
једнорог
@Гавра
Нисам улазио у дубину словенско-германских односа, нити у историју настанка савремених језика, али, заиста не знам шта сте хтели са балканским ратовима да покажете, сем да сам у праву?
Суштина оног што сам писао Философији јенешто друго. Да бих избегао даље неспоразуме са Вама, поједноставићу, без намере да Вас омаловажим: вратити Драгоша Калајића у српску јавност, поново га ишчитати и дати реално место (не идеолошки примарно, само реално)оним мислиоцима Европе и света, са којима је упознао Србију. У том и таквом читању наша ће историја добити потпуно другачију боју, а магле садашњости ће се разићи. Дакле, требају нам људи другачијег духа од Батаковићевог(тј. српских историчара), који може да буде и комуниста и антикомуниста и аутобус, то ништа не мења на његовој суштини. А о другачијем духу сам већ писао напред, помињући Ратка Парежанина, на пример.
Препоруке:
4
3
59 среда, 01 мај 2013 16:20
једнорог
Сељак беземљаш
Ко данас помиње Милорада Гођевца и Луку Ћеловића? А, ето, баш њих двојица су, пре тачно 110 година, уобличили четничку организацију. За десетак дана ће на Равној гори гремлини извести још један антисрпски шоу. А истина је да је реч о четницима чији је добровољац био Милан Ракић, а финансијски их помагала Надежда Петровић. Врх српске, балканске, али сам врх европске војске! Истински витезови, попут војводе Драгомира, за ког баш нико не зна. Син јединац, дипломирао на најбољим школама Европе, асистент на универзитету, четник, умро од силних рањавања за Србију, сахрањен у Охриду, гроба нема. Ове године је сто година од Другог балканског рата. Србија ћути, прихватили смо Лењинову тезу о томе да је то био агресорски рат. Шта мислите, шта ћемо да радимо сами себи догодине? Шта пишу српски историчари о четницима? Све најгоре, а Тито је био љубичица, научно доказано. Срби не воле Србију, воле све сем Србије. Да волимо Отаџбину империја и Нато нам не бране. То је до нас.
Препоруке:
9
1
60 среда, 01 мај 2013 17:16
Комнен Коља Сератлић
"Стаљин је, не треба заборавити, инсталирао Тита. Без совјетске интервенције, комунизам никад не би победио у Србији, земљи сељака који су остали одани краљу, генералу Михаиловићу. Да су се они заиста питали, не би са Косова били протерани Срби колонисти, нити би аутономија имала садржаје које јој је Тито октроисао“.Када један историчар овако пише, Србији и српском народу нема спаса, зато што српски народ не зна истину ни о једном свом датуму. И ето вјечити амбасадор(који себе прогласи „претечом“ Дика Мартија, заговорник евроатланских - НАТО ставова у вези Космета) не зна ни историјске чињенице.Није Стаљин „инсталирао“ Тита, већ су Енглези једне ране зоре отели Тита из пећине на Вису и авионом одвели код Стаљина да му саопшти, затражи да Црвена армија и бугарске фашистичке дивизије прегазе само Србију.Енглези су прво отписали Дражу, младом краљу наредили да преко радија позове четнике да се ставе под команду Броза, њиховог провјереног шпијуна. Черчил је инсталирао Броза.
Препоруке:
7
6
61 среда, 01 мај 2013 17:24
Комнен Коља Сератлић
Када је Ф. Меклин (био у Мисији при Врховном штабу) рекао Черчилу (извештај) да Тито уводи комунизам, Черчил му је одговорио:„Нећемо ми живјети у том систему“.Енглеска је од пантивијека (још из доба Османлија) била гробар српског народа.Битка на Косову била је битка цивилизацијска и вјерска, битка ислама и хришћанства. Енглеска је подржавала и данс подржава ислам на овим просторима, само да се не створи снажна православна држава Србија. Знао је Черчил да ће Тита одвојити од Стаљина и да ће Југа бити граница Источног питања, које датира од Карловачког мира 1699. године. И данс је актуелно Источно питање, а оно је да се Русија не инфилтрира на подручје Балкана, да се разбија православље.Нису са Космета протјерани колонисти (мој деда је имао имање), већ (прецизније), Броз није дао да се врате на своја имања. Зна ли историчар да су Енглези отели М. Стојадиновића и прогнали 7 година на Маурицијус, а зна се зашто. Зна ли историчар да је паметни кнез Павле хтео да спаси српски народ погрома.
Препоруке:
6
7
62 среда, 01 мај 2013 17:27
Комнен Коља Сератлић
Међутим, енглески зликовци, шпијуни, агенти (побјегли су из Београда авионима прије налета штука) су организовали 27 март 1941. и гурнули српски народ у провалију, уништење сваке врсте. Черчил је знао рећи:„Шта хоћете ви Срби, тај 27 март сам вам платио милионима фунти стерлинга“ (то је говорио и Грцима које је, такође, гурнуо у рат са Хитлером). Отели су и кнеза Павла и протјерали у заточеништво у Африку.Не зна историчар (зашто не да оде у Беч и погледа архувску грађу која је отворена) да је Бечки двор намјестио убиство Фердинанда и његове жене која је била гравидна.Документовано је да су након убиства у Сарајеву, отварали шампањац и салвили, јер су се ријешили Фердинанда (и то се зна зашто) и отворили пут да униште Србију (атентатори нису ни знали да је њихове активности финансирао Бечки двор, а све нас су учили у школама о херојству Гаврила Принципа, каква иронија). Боји се историчар обиљежавања почетка Првог свејетског рата. Оправдано, јер су сами Срби писали да је Србија кривац.
Препоруке:
6
8
63 среда, 01 мај 2013 17:37
Комнен Коља Сератлић
Изасланик Кнежевине Србије у Њемачкој Богићевић, написао је томове књига„ о примарној кривици Србије и Срба за Први свјетски рат“.Када се обратио Хитлеру, ставио на располагање, 1936. године, Хитлер је – сазнавши да је издао властиту земљу, одбио његове услуге. Одмах затим Богићевић је извршио самоубиство.Упитајте се господо освртачи, ко је господин Батаковић.Био је амбасадор у Грчкој од 2001-2005.За то вријеме на високој девизној плати, радио је ТВ серијал, који је био дискутабилан, као што је и генијални амбасадор В.Огњеновић (позната по томе да је као управник Народног позоришта отворила врата и претворила га у политичку институцију, са чијег је балкона грмио В. Драшковић такође вјечни амбасадор, више боравила у Србији, режирала, писала, а примала девизну плату. Историчар се жали да у Канади (гдје је након Грчке обукао дипл. одору од 2007-2009.)није могао „од срама„ да дјелује, због паљења џамија и Империјине амбасаде. Зна ли историчар да су то биле подвале као Меркале, Рачак и др.
Препоруке:
8
10
64 среда, 01 мај 2013 17:44
Комнен Коља Сератлић
Послао је позивнице за опроштајни пријем са места амбасдора у Канади, отворило се амбасадорско мјесто у Паризу. Он велики дипломата може да бира, да се сељака, да понизи Канађане и након пола мандата оде из Канаде.Није сачекао пријема, напустио је Канаду и отишао у Париз. Пријем је одржан без њега, домаћина и изазво скандал. Многи амбасодори и представници канадских институција, одмах су напустили пријем. Када га је ова гарнитура опозвала из Париза (2009. до 2012.) побијеснио је и изрекао на рачун Србије нешто ужасно ружно. Историчар, такође, не зна да је Ђилас постао Беванов човјек (енглески лабуриста, обавјештајац), уз сагласност Тита.Многи и данс велчају секташа Ђиласа, који је имао надимак Затарац, потписао је текст 1938. о сарадњи комуниста са усташама, „против српског хегемонизма“ и направио погром 1941. са Мошом у Ц. Гори. Сајтови су чудо невиђено. На сајту се објављују циљне поруке. Не могу се објављивати ставови који крше основно људско достојанство и који вређају патриоте.
Препоруке:
10
13
65 среда, 01 мај 2013 21:41
Бели Орао
""Румун-Влах. Собзиром да имате по једно дете, гори сте чак и од нас Срба.

Немој да ме разочараш. Ваше мајке су вас училе да од пријатеља Срба имате још само пријатељско Црно Море. Не заборавите речи ваших мајки.
Препоруке:
6
1
66 среда, 01 мај 2013 22:15
Deda Djole
Prefinjena bogata analiza, odlican tekst
Препоруке:
5
10
67 четвртак, 02 мај 2013 09:56
Φιλοσοφία
Сератлићу, хвала на овим информацијама.
Препоруке:
4
7
68 четвртак, 02 мај 2013 09:59
Jovana
Intervju odlican, duboka analiza..Steta sto u Srbiji nema vise ovakvih..Pogledajte samo kako su ga e-novine napale zbog ovog clanka i onda je sve jasno!Ko smeta njima, taj je odlican za Srbiju..a oni napadaju prof. Batakovica posle svakog njegovog javnog oglasavanja.
Препоруке:
12
5
69 четвртак, 02 мај 2013 14:48
Cigo
I mi Romi smo građani ove države. Vreme je da i mi formiramo svoju autonomnu oblast unutar Srbije.
Препоруке:
6
7
70 петак, 03 мај 2013 05:07
vidoje
Ovaj Bataković je u pravu, čitao sam njegove knjige i tekstove i ranije, rekao bih da je prilično dosledan u onome što zastupa. U pravu je za titoizma, a u pravu je i za Staljina. Staljinu je Ruzvelt još u Teheranu u nov. 43 obećao CELU Jugoslaviju. Čerčil je samo pomogao da se to obećanje Ruzvelta Staljinu sprovede. ALI Čerčil se umešao tek 12 septembra 1944 pošto su SOvjeti već zauzeli veći deo Srbije. Čime bi to Čerčil instalirao Tita da nije bilo ruskih kaćuša koje su raščistile Nemce? Možda porukom preko Radio-Londona?
Čerčil je ovde igrač druge kategorije, koji pomaže Staljinu, a sam Čerčil se ne pita mnogo iako nešto stalno pokušava.
Čitajte bre ljudi ozbiljne istorijske knjige, nemojte da pričamo napamet po kojekakvim kvazi-istoričarima i napisima penzionera iz pisama čitalaca!
Препоруке:
13
2
71 петак, 03 мај 2013 05:28
Милана, Париз
Видим да би неки да оклеветају амб. Батаковића, а он је нама у Паризу био сигурно најбољи у последњих тридесет година, колико ја памтим наше представнике овде. То ће вам велика већина наших људи овдеда потврди. Париски доктор наука, шармантан и љубазан, са нама из дијаспоре Батаковић је био и пријазан и отворен, а резиденција увек пуна угледних Француза који не би долазили да није он баш наш амбасадор. Изненадило ме да је Батаковић ројалиста и антикомуниста, вероватно први и последњи кога ћемо имати. А то је наша несрећа, јер су нас раније, а биће да ће и после њега, овде представљају само каријеристи, комунисти и среброљубци. Отужно. Велики лајк за г. Батаковића.
Препоруке:
14
5
72 петак, 03 мај 2013 13:57
vera piletic
ovaj covek, koji je bio poslusnik DS vlade i rezima i u svetu svuda govorio da treba 'prihvatiti realnost' sada opet pokusava da se reciklira ne bi li valda bio opet neki ambasador u nekoj novoj vlasti;a bio je u nekoliko zemalja; nikad mu nije dosta;kao stancovan
Препоруке:
8
10
73 петак, 03 мај 2013 22:44
Србин агностик
@vera piletic

Тако је!

Међутим, тужно је што је неко широм отворио врата нспм овом бесрамном нато алазону!
Препоруке:
7
9
74 петак, 03 мај 2013 23:41
Турас
Господо коментатори.Неки од вас одобравају ,неки критикују Батаковића.Да ли су- наведене историске чињенице или кроз ваше коментаре -нису, је ирелевантно шта се као експлицит потврђује из Батаковићевог интервјуа.Ми Срби сами смо криви(наше владајуће елите)за данашње пропадање Србске Државе на Балкану.Отуда господо је настала изрека у народу:Какав народ таква власт!Зато морамо(како рече канц.Меркел)да мењамо себе. И то на тај начин који је једини, да нас у властима Србије заступају прави људи,патриоти који су УВЕК спремни да се жртвују за своју Србију.А не "дипломци",магистри,тајкуни,титоистички наследници и остали медиокритети.То је олош који је као што видимо спреман да прода своју мајку а да неће државу.Такве људе патриоте, препознајемо по њиховом животном путу.Где су искуством и зрелим годинама проведеним у беспрекорној државној служби доказали своје знање и моралност.
Препоруке:
11
2
75 петак, 03 мај 2013 23:49
miroslav
Batakovic je nazalost u pravu, surovo otvoren. Uoozorava, ali mi necemo da slusamo. Potezu se bezvezni argumenti, te ovo je te ono je radio, a niko ne gleda sta nam taj covek kaze. To je lekovito, ako umete da prihvatite ove poruke. Ne verujem u sve te spletke oko njega, rekla/kazala, to uvek podmecu nizi cinovnici ministarstva, ti sitni spletkarosi, ljubomorni na pametnije i spoosobnije od sebe. Nas je stvarno tesko voleti
Препоруке:
15
4
76 петак, 03 мај 2013 23:50
miroslav
Batakovic je nazalost u pravu, surovo otvoren. Uoozorava, ali mi necemo da slusamo. Potezu se bezvezni argumenti, te ovo je te ono je radio, a niko ne gleda sta nam taj covek kaze. To je lekovito, ako umete da prihvatite ove poruke. Ne verujem u sve te spletke oko njega, rekla/kazala, to uvek podmecu nizi cinovnici ministarstva, ti sitni spletkarosi, ljubomorni na pametnije i spoosobnije od sebe. Nas je stvarno tesko voleti
Препоруке:
13
4
77 субота, 04 мај 2013 00:12
marija
pratim ovoga coveka odavno. retko pametan i rodoljubiv, nismo ga zasluzžili !
Препоруке:
17
12
78 субота, 04 мај 2013 10:14
...
I ja ga pratim. Niko ga ne zaslužuje.
Препоруке:
9
18
79 субота, 04 мај 2013 17:32
marija b
Ja sam s njim godinama radila. A takvi kao vi ga zaista ne zasluzuju. Pljuvanje po ljudima od kvaliteta i integriteta, posebno ako iza njih jos stoji naucno delo, je kod nas omiljena zabava neuspesnih i osujecenih likova.
Препоруке:
11
3
80 субота, 04 мај 2013 17:43
balkanolog
Ima li ovde nekoga da strucno po naucnim delima tumaci istoriju, ili je sve odokativno, kako ko veruje, a ne kako dokumenti govore. Balkanoloski institut jeste osnovao kralj Aleksandar Karadjordjevic i dao sve novce za njegovo osnivanje, Parezanin i Spanacevic su to samo tehnicki sproveli. Njegova ideja bila je da se preko toga instituta propagira Balkanski pakt i regionalna saradnja.
Препоруке:
10
1
81 субота, 04 мај 2013 20:41
једнорог
@Balkanolog
Прескочићемо текст који сам навео. С. Лапчевић је публицистика, иако ништа не мањка његовим информацијама, ни тексту који је дао. Уметсо тога, користићемо нешто што би требало да спада у "објективну науку", а лако проверљиво, има на интернету. Зове се: "Милан Будимир као балканолог" - докторска дисертација, кандидат мр Небојша Раденковић, ментор др Ифигенија Драганић. Странице од 22, па на даље.
Препоруке:
0
8
82 недеља, 05 мај 2013 17:57
Historicar
U toj "ideološkoj represiji unutar Titove Jugoslavije" Srbi su zivjeli bolje nego ikad.

A ne bi ni bilo Titove 'represije' da Srbija nije zvanicno zavrsila rat kao naci saveznik.

Malo vise zahvalnosti i realnosti
Препоруке:
1
11
83 понедељак, 06 мај 2013 03:30
Душан комуниста
@Милорад Станојловић

Када би се одлуке које се доносе на највишем месту спроводиле независно од стања на терену историја не би постојала друштвени конфликти и покрети не би имали утицаја ни на шта као и у случају промене односа снага на југословенском тлу. Поједностављена гледишта којима се служите поједностављују историју и све своде на историју дипломатије и контраобавештајних агенција. Баш интелигентно нема шта. Дакле, од сада нема ни историјских, ни социолошких, ни политиколошких анализа. Заиста сте направили велики искорак. "...јер је Тито само бежао по споредним брдима..." иначе, ово није аргументација већ наивно промишљање. Пошто се позивате само на на Р. Макдауел, како то да се нисте позвали рецимо на Атертона или Вам смета то што су га заклали четници, и да,...зашто су га заклали четници?
Препоруке:
3
1
84 понедељак, 06 мај 2013 07:46
...
Bezemljašu. Dok sam čitao Vaše komentare, razum mi se veselio - da upotrebim izraz koji se pripisuje vojvodi Mišiću. Vaše komentare redovno čitam, kao što neke druge redovno preskačem ili samo "preletim".
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер