Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Iz arhive NSPM - Briselski sporazum Beograda i Prištine u 15 tačaka (19. april 2013.)

Komentari (100) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 19 april 2013 21:42
Bojan
Na svim dosadašnjim slikama sa Ketrin & So. svi su srećni i zadovoljni jedino Ivica izgleda nekako zbunjeno i smušeno
Preporuke:
147
3
2 petak, 19 april 2013 21:43
o
Znači crno na belo srpske opštine su deo države Kosovo, a država Srbija neće ometati EU integracije Kosova, priznajućo ga i de jure za državu! Zemljo, otvori se, kakvi su ovo izdajnici.
Preporuke:
297
4
3 petak, 19 april 2013 21:45
Dragoslavić
Kosovski* Ustav je ispoštovan do poslednjeg slova!
Preporuke:
247
2
4 petak, 19 april 2013 21:52
Nemanja
Tacke 4,5,7,8,10 i 14 ovog parafiranog sporazuma su EKSPLICITNO PRIZNAVANJE KOSOVA KAO DRZAVE, sve ostalo su izmisljotine i zamazivanje ociju naroda. Doterali smo cara do duvara....
Preporuke:
229
1
5 petak, 19 april 2013 22:01
ne znam sta da napisem, ali ne mogu ni da cutim...
"Garancije za Zajednicu su važeći zakon i Ustavni zakon."

ciji zakoni i ciji Ustav, gospodine premijeru i gospodine prvi podpredsednice Vlade Srbije ?
ciji ???
Preporuke:
210
3
6 petak, 19 april 2013 22:09
Stanić Milan
Ne treba čoveku sa prosečnim IQ niti prevod niti dodatno tumačenje.Ovaj sporazum je de fakto i de iure priznanje države Kosovo od strane Srbije i više neće biti moguće ni pozivati se, na Rezoluciju UN 1244 koja je u stvari bila najači adut Srbije u odbrani vlastite teritorije i vlastitog suvereniteta.Imaginarni datum za početak pregovora je dimna zavesaiza koje se kriju još neke stvari,a iste nisu dostupne srpskoj javnosti.Ono što je sigurno-nema te cene na koju bi pristao biti u ulozi Dačića i Vučića.Kad čovek s druge strane pogleda komšije Hrvate koji se bore za neki kanal sa Slovenijom i par hektara zemlje,a vlada "Cvetković - Dačić"predaje 12 % državne teritorije R.Srbije, čovek jednostavno zanemi.Pa, da se prodaju neke oranice,šume i sl. pa da to čovek shvati.Ali, prodavati vlastitu kolevku i kosti onih koji su ginuli od 1389.na ovamo za KiM, zločincima,to može samo narod sa totalnom inverzijom kolektivne svesti.Imamo vlast kakvu smo zaslužili!
Preporuke:
210
9
7 petak, 19 april 2013 22:09
Visarion na kraju dana kad karte padaju
Ovo je predaja Kosova Šiptarima na više mesta i svuda gde je sve u vlasti Prištine.Čak i plate Srbima koji su policija daju Šiptari.Tu autonomije nema.Srbi sa Severa su bili danas blagi.Ovo treba smesta odbiti po celoj Srbiji.To je dokaz da je Vučuć .....Sve što je činio, sve što je bogoradio, sve što ja nazivao paklom, sve što jer predviđao da se nekome neće svideti ali da je popuštnje neizbežno, sve je to,čista igra i najveća namešstaljka u našoj istoriji.Takav besramni čin izdaje nije viđen na ovim prostorima.Čak ni Vuk Drašković ni Svilanović takav scenario nisu mogli da naprave.Tadić je beba, prema ovoj ujdjurmi.Ovo je ujdurma iznad razuma.Sve snage koje imamo treba okrenuti protivu ovog dokumenta.To je najveća prevara u istoriji Srba.Mi smo predati Tačiji na milost i nemilost.Neka bude borba neprestana ne ona koju nudi Jevrtovuić,za bastiljum, nego ona koja sve menja i sve ruši, što ovu vlast čini
Preporuke:
135
2
8 petak, 19 april 2013 22:10
anonymous
Srecna vam drzava albanci ili siptari, kako god hocete...vo vam nije donela vasa borba ili Taci, ovo su vam dali dacic i vucic, po meni, zasluzili su da budu bar pocasni gradjani pristine...mi srbi, ne bojte se za nas, mi propadamo nezadrzivo, a sa nama i srbija...gasi svetla!
Preporuke:
127
3
9 petak, 19 april 2013 22:13
pera
kako ih nije sramota. usli su istoriju izdaje.
Preporuke:
137
1
10 petak, 19 april 2013 22:14
Darko
Tuga!Neka svi oni razmisle da li njihovo bavljenje politikom i borba za vlast sve ove godine moze da se sazme u ovaj dokument.Kako ostati covek posle svega ovoga i pogledati sam sebe ..... u cije ime ovo potpisuju?
Preporuke:
109
0
11 petak, 19 april 2013 22:19
Jututunac
Ovo je izdaja kakvu niko nije mogao ni da sanja.Srbija predala Sever Tačiju.Srbe na Kosovu teslimila ŠiptarimaZnamo da nas istrebljuju vekovima, znamo da smo smanjivani kao procenata iz godine u godinu i za vreme Tita,znamo da sa Šiptarizmom i Velikom Albanijom leba nema i da su nam je Austrugari namestili i da je Kosovo, po ugleda na njih, izmislio Tito da tu igru nastavi, ali da će Nikolić dotle da stigne i da će se Vučić toliko usuditi to nisam ni sanjao.Ovo je poslednji čin .I zašto?Da bismo bili Bugari, ili Grci, ili Kipa,.Sramota .Ovo treba ruššiti smesta.Ne TV Bastilju.To je koješta , ovaj režim izdaje.Trojn pakt je bio cveće prema ovom činu.Ovo je predaja Kosova Tačiju za organe.To je istorijski zločin ove vlasti
Preporuke:
132
1
12 petak, 19 april 2013 22:20
dejan ar.
Svuda zakon i ustav Kosova. Nigde se ne pominje Srbija koja, nažalost, više nema nikakvih nadležnosti na jugu svoje tertorije. I ovo su OVI ispregovarali? Jadno i bedno.
Preporuke:
119
0
13 petak, 19 april 2013 22:21
Milodan
Pre par meseci na ovu istu temu napisao sam da postoji nekakva kosmička pravda kada je zapalo da sporazum o normalizaciji odnosa sa, ne sa Prištinom kako su nam sve ovo vreme punili glavu, Kosovom vaspostave (potpis je tu samo tehnička stvar) predstavnici sadašnje vlasti, koji su na vlasti bili i u vreme najžešće kosovsko-metohijske krize 1998. i 1999. godine kada je, nakon NATO agresije, Kosovo definitivno izgubljeno što je danas, konačno, ozvaničeno. Da li će doći do razmene ambasadora putpuno je u ovom trenutku nebitno.
Dakle, Miloševićev "sin" Dačić, Šešeljev "posinak" Vučić i Mirin pulen Vulin su dokrajčili ono što su njihovi idejni mentori, svojom oholom i samoubilačkom politikom u svoje vreme ovoj jadnoj Srbiji učinili.
DA, DA, KOSMIČKA PRAVDA JE TO.
Ne radi se ovde o izdaji već o kontinuitetu jedne prepotentne politike, koja nas potpuno urnisala u svakom pogledu, državnom, moralnom i materijalnom.
I sve se (kao) čudimo, kako, eto, niko neće sa nama. Pa normalno da neće.
Preporuke:
39
62
14 petak, 19 april 2013 22:27
Anka Krajina
E, za ovo nisu morali da arče pare i da se sastaju devet puta!
I student druge godine prava sklepao bi bolji seminarski rad na temu "sporazum".

Ostaje još samo da pitamo drugar'cu Katu šta je sledeće. Vojvodina ili RS?
Čini se da RS ima pravo prvenstva. Kata se već upisala u knjigu žalosti u Potočarima.
Preporuke:
111
2
15 petak, 19 april 2013 22:35
Arsenije
Može Dačić da parafira šta hoće, ako Srbi sa severa Kosmeta dignu dževu i odbiju ponuđeno rešenje, od tog sporazuma nema ništa.
Preporuke:
91
4
16 petak, 19 april 2013 22:37
Soko
Šiptari nisu ni sanjali da će sve ovo dobiti.
Sada mogu da sruše spomenik klintona u Prištini,
i da ga podignu srbskim petokolonašima koji su
za njih više učinili jednim potpisom, nego ovaj
višemesečnim bombardovanjem.
Preporuke:
114
2
17 petak, 19 april 2013 22:44
dejan ar.
@ Ana Karenjina

Mučili se devet puta; umesto da su odmah priznali Kosovo i idemo dalje. A dalje je Vojvodina. Gvožđe se kuje dok je vruće. Jedino ako ih ne spreče veliki likovi kao što su Bajatović, Maja, Mirović i Dveri naravno. Ako neko sazna pozivni broj za Kosovo, neka javi.
Preporuke:
39
17
18 petak, 19 april 2013 22:48
o
Sada malo hladnije glave setite se kako su e-novine podržale Mastera pred izbore, kako su Vesna Pešić i beli listići pomogli SNS. Sve je ovo odrađeno mnogo ranije. Ako v se ne gadi, pogledajte sad e-novine, sve će vam biti jasno
Preporuke:
80
3
19 petak, 19 april 2013 22:48
dejan ar.
@ Arsenije

Dizali su oni dževu i ranije, pa su jednoglasno podržali pregovarački tim. I večeras dižu dževu radi javnosti; a sutra će da prihvate.
Preporuke:
16
30
20 petak, 19 april 2013 22:53
seljak bezemljaš
&Stanić Milan
Potpisujem tvoj komentar.
Preporuke:
34
2
21 petak, 19 april 2013 22:58
Rale
Aferim Dačiću, aferim Vučiću!
Sad je jasno da je "borba protiv korupcije",poseta Dačića Rusiji, "strašni govor" predsednika Nikolića u skupštini UN, Pajtićeva deklaracija i cirkus u Novom Sadu samo najobičniji scenario u režiji Brisela sa gore navedenim egzekutorima.Čemu sve to?
Pa zar mislite da su Srbi toliko glupi i da ne shvataju šta znači ovaj "sporazum".
Šta to uradiste ako za Boga znate?
Preporuke:
96
0
22 petak, 19 april 2013 23:06
Arsenije
@dejan ar.
Pa šta nama van Kosmeta preostaje da radimo ako se kosmetski Srbi slože sa predlogom? Čini mi se da će Dačić&komp ipak teško udariti u zidinu na kraj puta.
Preporuke:
51
0
23 petak, 19 april 2013 23:08
Per
Hajd` sad, ustavobranitelji da hapsimo izdajnike...i Musharaff je dolijao
Preporuke:
61
0
24 petak, 19 april 2013 23:11
fristajlo
Ako ovo profunkcioniše- ja se sečem gde sam najtanji.
Nema od ovoga ništa; garant za propast je "monitoring" EU...
Preporuke:
48
0
25 petak, 19 april 2013 23:17
Drinko Končarević
Garancija ne može biti Ustav i zakon, nije navedeno ime države, već to može biti samo stavljanje sporazuma van snage. Ako se Srbija poziva na "Ustav i zakon", nečeg što nije priznato za državu, od strane države Srbije, onda taj "Ustav i zakon" nije garancija, niti sporazum može imati pravnu snagu. Ovaj sporazum je sprdačina na mala vrata. Nema logike da legitimna država otpisuje svoj teritorij nekom nepriznatom za državu.. Država Srbija može se i mora pozivati isključivo na svoj Ustav i svoje zakone koji su jasni po pitanju Kosova i Metohije. Ako nešto treba poštovati, onda je to samo Ustav države i Republike Srbije. Ovako, ispada da Ustav legitimne države nije predmet poštovanja. Gospodo "paraferi", ja sam prekinuo studij prava zbog Vas ... Ali kad već pišete ovakve škrabotine, onda napišite to kao pravi pravni stručnjaci a ne kao vlasnici diploma. Ovo je smejurija. Ne znate da napišete ni pravi tekst o izdaji svoje zemlje. Sramota.
Preporuke:
73
2
26 petak, 19 april 2013 23:33
dejan ar.
za Arsenija

Znam šta hoćete da kažete, ali zar nisu bili protesti protiv graničnih prelaza koje smo svi podržali pa čak i išli da im pomognemo, i šta bi? Jedna LAŽ od strane vlade i sve nesta kao mehur od sapunice.
Preporuke:
48
0
27 petak, 19 april 2013 23:46
Dragan
Izdaja sa sitnim elementima za zamajavanje naroda.
Preporuke:
54
0
28 petak, 19 april 2013 23:58
Rin o-o to
Nato država je formalizovana. Bond stil je glavni grad a svi u njoj paćenici. Metohija i Kosovo su srpska imovina i vlasništvo. Bitno je da toga Srbi budu svesni. Kada bi Srbija bila okupirana, istorija nam kaže, aktuelna vlast bi uvek donosila odluke od tutora i okupatora zavisne. Ovo danas može i da bude potpis da se kapitulacija odobrava i na nju pristaje ali nikako ne znači da je šiptarska država najzad ustanovnjena. O tome Azem Vlasi može samo da mašta a Tači neće imati vremena ni za to. „Nezavisno Kosovo“ je kamp NATO-a, površina puna vojnih bivaka. Jeste oteto od države Srbije ali strateški smisao tog otimanja nije da postane šiptarski. To Šiptari nikada neće shvatiti. To i Rusi znaju ali neće da kažu kao što to kaže Pešićeva. Putin je s ovim upoznat iz prve ruke današnjeg potpisnika sa srpske strane. Ovo je očekivano i stvar je samo dnevne percepcije okupacije koju mnogi pojedinci u Srbiji danas neidentifiuju.
Preporuke:
36
3
29 subota, 20 april 2013 00:08
SPORAZUM - za istorijsku predaju Kosmeta Albanskim muslimanima
Druga tačka: "Garancije za Zajednicu su važeći zakon i Ustavni zakon"? Čiji, koje države? Verujem da je Dačić perfidno i smišljeno predložio-prihvatio ovakvu formulaciju da zavara Srpski narod da prihvati Sporazum (istorijsku predaju Kosmeta Albanskim muslimanima)? Kakav je on prevrtljivac i izdajnik to ne pamti istorija?

I druge tačke su nakaradne: Albancima se poklanja država (Srpska teritorija), a Srbima nekakve regionalne funkcije i titule, obećenje - ludom radovanje?

I naknadna tačka-dogovor sa NATO-m, u delu gde se "i Nato-u daje ovlašćenje da može da omoguću prisustvo vojske Kosovs na Sever" - je nerazuman zahtev-pristanak srpske strane?
POLA KiM - Srpski entitet!!! Zašto se ceo Kosmet poklanja Albancima-Tačijevim separatističkim fašistima???
Preporuke:
68
0
30 subota, 20 april 2013 00:09
SPORAZUM - za istorijsku predaju Kosmeta Albanskim muslimanima
Druga tačka: "Garancije za Zajednicu su važeći zakon i Ustavni zakon"? Čiji, koje države? Verujem da je Dačić perfidno i smišljeno predložio-prihvatio ovakvu formulaciju da zavara Srpski narod da prihvati Sporazum (istorijsku predaju Kosmeta Albanskim muslimanima)? Kakav je on prevrtljivac i izdajnik to ne pamti istorija?

I druge tačke su nakaradne: Albancima se poklanja država (Srpska teritorija), a Srbima nekakve regionalne funkcije i titule, obećenje - ludom radovanje?

I naknadna tačka-dogovor sa NATO-m, u delu gde se "i Nato-u daje ovlašćenje da može da omoguću prisustvo vojske Kosovs na Sever" - je nerazuman zahtev-pristanak srpske strane?
POLA KiM - Srpski entitet!!! Zašto se ceo Kosmet poklanja Albancima-Tačijevim separatističkim fašistima???
Preporuke:
35
0
31 subota, 20 april 2013 00:23
doda
Shta cemo sad,Kosovo je otishlo,o cemu cemo pisati?
Preporuke:
8
34
32 subota, 20 april 2013 00:25
malisa
Kako ih nije sramota?! Pa gde oni zive? Jos ce i da se izvinjavaju sto ovoliko kasne sa priznavanjem Kosova. Pogazili su svaku rec koju su izjavili gradjanima Srbije, da nece priznati Kosovo. Jadan narod na liniji vatre dole, izdase ga krvni srodnici. Zasto lepo nisu izasli i rekli: Slusajte, prete nam iz EU, moramo priznati. A ne na ovaj pokvaren i podao nacin. Uh! Ovim krse preambulu Ustava, a prave se ludi.
Preporuke:
38
0
33 subota, 20 april 2013 00:44
Srpska seljak
Šta se palite. Sa Dačićevom napomenom on je krajnje relativizovan. Prethodno parafirani dokumenti su bili najobičnija prevara jer nije bilo klauzule koju je dopisao Dačić.
Drugim rečima "mož da bidne al ne mora da znači.".
U suštini sada je posao na srpskoj javnosti da ne dozvoli korumpirani poslanicima i drugim članovima Vlade Srbije da ovo prođe. U tome je smisao Dačićevog osmeha (po modelu al sam vas za*ebao).
Žestok otpor, demonstracije, protesti i slično i parf se neće pretvoriti u potpis.
A u međuveremnu smo dobili na vremenu za neke druge opcije (pošto su nam spremali olujnu opciju).
Znači pištaljke, lonci, šerpe, trube, vuvuzele i slično i po svim gradovima protest protiv sporazuma.
Kosovo je Srbija.
Preporuke:
43
3
34 subota, 20 april 2013 00:51
Rin o-o to
Konkretno, ja nerazumem razočarenje mnogih posle ovog potpisa. Možda i mogu ali to se više odnosi na one koji su svojim glasanjem investirali u one koji su ih danas potpisom razočarali. To se moglo videti mnogo ranije. Nema potrebe da se ovaj narod dodatno razboleva. On je već dovoljno oboleo svakodnevnim faktorima presije da ne bude ono što jeste. Srbi slavite Sv. Savu i sve će biti u redu. „Nezavisno Kosovo“ ne postoji niti će postojati. To je samo NATO kamp na srpskoj svetoj zemlji koja će to uvek biti. Kad se isele a iseliće se (učiniće "život") biće bitno da li smo i dalje svetosavci! Srbi stradalnici u Metohiji i na Kosovu to odavno znaju kao što znaju i naši mučenici u Hagu. Ne znaju mnogi ovde, ovde u Srbiji. Rodoljubi da budu opušteni danas i uvek spremni za sutra.
Preporuke:
22
8
35 subota, 20 april 2013 01:08
Rin o-o to
... I na kraju, ovo nije sporazum kako se predstavlja: srpski minimumi ili maksimumi u datim okolnostima niti šiptarsko „velikodušno popuštanje“. Šiptare niko ništa i ne pita. Ovo je NATO deklaracija i packa Šiptarima da bi „NATO država“ mogla da živi. Ovim potpisom Srbi su svakako poraženi (prošlo je to vreme za prepoznavanje čvora izdaje) ali su Šiptari dobili po ušima za iluziju da će nekad postojati „Nezavisno Kosovo“. Ustav Srbije je odavno srušen okupacijom ali šiptarski nikada neće biti ustanovljen. 10 rundi pregovora? O čemu? Ko tu sme da odustane ili da odbije, kad pita Bond stil sa zemlje?
Preporuke:
5
10
36 subota, 20 april 2013 01:23
Student
7. Policija će biti jedinstvena i to će biti kosovska policija. Čitava policija sa severa Kosova treba da bude integrisana u okvire kosovske policije. Plate će isplaćivati jedino kosovska policija.

IZDAJA! Ko bre,ovo može da prihvati!
Preporuke:
50
1
37 subota, 20 april 2013 01:36
Gordana
A kolko pre dva dana smo se poradovali da su se pribrali i oslusnuli sta Srbija misli, zeli i oseca! Boze, koliko smo jadni i naivni. Koliko smo pozeleli da verujemo da ovi ljudi imaju neka drzavotvorna osecanja i namere.
Puce "mehur od sapunice", srusise se nasi snovi pusti i sada se osecamo jadno, ponizeno i prevareno kao do pre dva dana.
Plati ce ovi za ovu izdaju ali ce se stvari mnogo teze popraviti kao i sve sto se poradilo od 2000 te naovamo.
Zasto su isli kod Rusa? Sta im je bacuska Putin i Medvedev savetovao?Zar ni malo nade nemamo da nas JEDINI STVARNI PRIJATELJI pomognu i zastite?Da li je moguce da smo toliko zabrljali da je Rusiji svejedno sto nas okupirase i upropastise totalno. Boze, pomozi!
Preporuke:
33
2
38 subota, 20 april 2013 02:25
Poštovalac NSPM
Sada Dačić ima ustav sa kojim može pod miškom da šeta po KiM - al ga opravi svaka mu čast, a Ustav Srbije može da baci pošto ga je pogazio. Ovo je za procesuiranje i nabijanje na kolac. Živela Srbija.
Preporuke:
41
2
39 subota, 20 april 2013 04:20
Jedan lik
Aman bre!!!! Šta je bre ovo? Pa zar da se Srbija na KiM ubije tekstom jednog i po lista papira??
Preporuke:
42
0
40 subota, 20 april 2013 04:52
spin dr vucic , nikolic dacic and co
Druga tačka: "Garancije za Zajednicu su važeći zakon i Ustavni zakon"?
naravno vazeci kosovski zakon i ustavni zakon kosova , sve zajednice ili asocijacije kako kosovske a tako i srpske podlezu jedinstvenom pravnom sistemu kosova , drzava srb se totalno iskljucila , nema tu ustava srb , rezolucije 1244 , tj drzava srbija se odrekla suvereniteta u korist drzave kosova , ukidaju se paralelne institucije i prelazi u jedinstven pravni sistem kosova , srbi ce imati tu neke ingerencije u svojoj zajednici , samoupravu ali pod kapom pristine , oni su sada pravno gradjani kosova , granica vise nije sporna , zna se gde je kosovo a gde srb , radi se o mirnoj integraciji severa , po starom sistemu nato snage, organizovat ce se lokalni izbori po kosovskim propisima , itd
Preporuke:
28
0
41 subota, 20 april 2013 08:44
Zahtev
"EU zahteva od Kosova da obezbedi stolicu u UN kako bi dobilo datum otpočinjanja pregovora o pristupu". U EU mogu ući samo potpuno međunarodno priznate države. Srbija se obavezala da ne blokira Kosovo na putu u EU. Nikoliću ... Kosovo si izdo. Sve je režirana farsa. I govor u UN i odbijanje sporazuma i Bojan Pajtić i Đilas. Svi su dobili svoju izdajničku ulogu. Pa još ona licemerna briga za Šešelja...A kada je vlast napala Đ. V. onda je postalo jasno. Dole ljubičasti!!! Dole Nikolić!!! Nikad NATO!!! Nikad EU!!!
Preporuke:
24
0
42 subota, 20 april 2013 08:50
Šefket Ramadany
Eto napokon da dvije nezavisne susjedne države potpišu međudržavni sporazum.
Aferim Srbijo što ste napokon priznali suverenitet, nezavisnost i teritorajalni integritet NEZAVISNE REPUBLIKE KOSOVA!
Preporuke:
6
35
43 subota, 20 april 2013 09:05
Trećepozivac
Sa gledišta naših interesa, tekst "sporazuma" je tako diletantski napisan da bi ga dva čobana bolje napisala.
Slušajući jutros na RTS-1 Dačića, nije ništa čudno. Radi se o teškim neradnicima i manipulatorima koji nam svojim tumečenjima "sporazuma" direktno poručuju da smo svi imbecili.
Opet lelekanje - pocrkaćemo od gladi! Kakve su to vođe naroda koje samo kukumavče, umesto da zasuču rukave i stanu na čelo svog mučenog naroda, i u izgradnji zemlje i u odbrani.
MAKNITE SE SA TE FUNKCIJE kad niste dorasli ni mesnu zajednicu da vodite!
NARODE, NA ULICE!!!
Oterajte ove fukare sa vlasti. Tražićemo normalne ljude dok ih ne nađemo! Naći ćemo ih!
Preporuke:
31
1
44 subota, 20 april 2013 09:15
alkar
sve ZAŠTO ima svoje ZATO!sad nije ni misto ni vrime za naknadno pametovanje,nakon razvoda i podjele imovine bivsi ljubavnici se najvise mrze i kivni su jedni na drugog,drugi je naravno uvik više kriv i više je,nezasluzeno,naravno,dobio.sad sta je tu je ,povratka nazad nema a ni ljubavi.stanje je tesko prihvatit ali nemoš živ u zemlju!ovo sve navedeno nije seirenje i cinizam nego evo,meni je zaista ža sta ste izgubili kosovo-znan sta van znači i duhovno i materijalno ali i u svem zlu ima i nesto dobro -POUKA-mir i suradnja nemaju alternativu-albanci su tili nezavisnost vi svoju zemlju i sve to na silu i jedni i drugi i-klatno privalilo na njiovu stranu-umisto mir i suradnja,autonomija i sve ok. sad pregovarate o podjeli kolača umisto da ste prije 50 g pregovarali o suzivotu sa pozicije jednakih a ne sa pozicije sile.a kad već niste navrime pregovarali i kad ste ste već došli do duvara onda ste morali junački poginit za kosovo.bez uvrede ali mi hrvati bi svoje obranili!
Preporuke:
12
35
45 subota, 20 april 2013 09:22
Unuk jednog solunca
Strašno!!!
Preporuke:
32
2
46 subota, 20 april 2013 09:49
...
Alkaru. Zaista vam verujem da vam je žao, gospodine. Hteo bih da pitam: otkad se kaže klatno, zar nije njihalo?
Preporuke:
31
3
47 subota, 20 april 2013 09:54
SRBIN IZ UVERENjA
Sporazum je ništav po sili Ustava, jer je u suprotnosti sa Ustavom Republike Srbije!
Preporuke:
27
0
48 subota, 20 april 2013 10:05
SRBIN IZ UVERENjA
Sporazum je ništav po sili Ustava, jer je u suprotnosti sa Ustavom Republike Srbije!



Ovo je sporazum o kapitulaciji o priznavanju čina okupacije i secesiji dijela Republike Srbije.
Preporuke:
23
1
49 subota, 20 april 2013 10:08
SRBIN IZ UVERENjA
Sporazum je ništav po sili Ustava, jer je u suprotnosti sa Ustavom Republike Srbije!
Ovo je sporazum o kapitulaciji o priznavanju čina okupacije i secesiji dijela Republike Srbije.


Predlažem NSPM-u da napravi on-line peticiju na koju bi se imenom i prezimenom, sa JMBG, upisivali posjetioci koji zahtjevaju da se ne ide dalje sa kapitulantskom politikom.
Preporuke:
27
3
50 subota, 20 april 2013 10:37
SRBIN IZ UVERENjA
Sporazum je ništav po sili Ustava, jer je u suprotnosti sa Ustavom Republike Srbije!
Ovo je sporazum o kapitulaciji o priznavanju čina okupacije i secesiji dijela Republike Srbije.


Kako se krenulo sa kapitulantskim "sporazumjevanjem" ništa me ne bi začudilo da za desetak godina imamo "sporazume" sa Vojvodinom i Sandžakom (Raškomom), te sporazum o ukidanju Srpske.
Preporuke:
21
2
51 subota, 20 april 2013 11:35
alkar@ ..
virovali ili ne baš mi je ža sta ste ostali bez kosova bez obzira na sve.iako je svako rjesenje,pa i ovako,bolje od rata.virujte da iman iskustva kako je stvari rjesavat raton umisto pregovorima i suzivotom,razumijevanjem.grozno.mi smo mogli bit malo obazriviji pa priznat srbima sve sta su imali,vi ste mogli bit razumniji pa se ne odvajat od hrvatske i prihvatit konfederaciju na nivou jugoslavije ili baren z4 na nivou hrvatske i svi zadovoljni,više ili manje.malo ustupaka i sve ok,daš više da bi dobio više!sva umjetnost pregovaranja i mudrosti jednog naroda.ali ispade SVE NAMA ILI VAMA,ali se NJIHALO privalilo na nasu stranu.vi nesritni i nezadovoljni mi sritni i zadovoljni.sad bilo NJIHALO ili KLATNO NIJE SE TRIBALI NI NJIHAT NI KLATIT NEGO SMO SE MORALI KOMPROMISNO DOGOVARAT. tako je i sa kosovon.nije bilo političke volje s nijedne strane za miron i suzivoton u granicama srbije.ne branin albance,ipak su tili odvajanje od srbije,ali imate i vi putra na glavi i to oho ho!
Preporuke:
6
29
52 subota, 20 april 2013 12:05
Drinko Končarević
Ovo je prosto da čovek ne veruje. Hašim Tači do juče član terorističke grupe "jašari" sada je druga i to ravnopravna strana u razgovoru sa Srbijom protiv koje je vodio terorističke aktivnosti. za ovo "eu" i maerici treba kazati "glagol" za ovakve aršine.
Preporuke:
27
1
53 subota, 20 april 2013 12:42
Srbin
Kad se analizira "sporazum" onda sledi zaključak:
PRIČE "srpskih" predstavnika (DAČIĆA, VUČIĆA,...) o "sporazumu" JESU PRIČE ZA IDIOTE.

Oni NISU "srpski" predstavnici, nego USA EU NATO sluge, koji su smicalicama uz pomoć NATO razbojnika "demokratski" dočepali vlast U SRBIJI SA CILjEM DA LEGALIZUJU BOMBAMA OTETO KOSOVO I METOHIJU.

SVAKA PRIČA JE OVDE IZLIŠNA !

Pajtić je poslužio za pritisak na "kolebljive" učesnike u "dijalogu", pa kada su obećali da će potpisati kapitulaciju, USA je primirila Pajtića i ostale, ALI je sednica sa tačkom o "ustavnom položaju vojvodine" odložena za kasnije, sve dok USA i NATO banda ne bude sigurna da su Dačić, Vućić i Nikolić poslušni.
ČITAV SCENARIO JE JASAN I JASNO LICEMERAN, ALI BANDITI I NjIHOVE SLUGE SE NIČEGA NE STIDE, A SLABIH I BOGA SE NE BOJE.
Preporuke:
26
0
54 subota, 20 april 2013 16:59
SRBIN IZ UVERENjA
U vezi sa kapitulacijom na Kosmetu, pogledajte link:


http://www.avaz.ba/globus/region/vucic-svake-sekunde-dobijem-sms-poruku-da-ce-me-ubiti
Preporuke:
7
0
55 subota, 20 april 2013 22:44
Mladen Sipka
A gde je ....Ustav Srbije?
Preporuke:
14
1
56 subota, 20 april 2013 23:54
Turas
"alkar"Kada srbin biva izdajnik- gubi državu ili jedan njen deo.Kad rvat biva izdajnik(a to je uvek kad treba)dobija teritorije i to mahom srbske.Pored svega toga šjor alkaru ,žalićete i to uskoro, vi rvati za srbima.Setite se one stare;drumovi će poželet turaka al`turaka više biti neće. Možete da ne priznate,ali sa srbima vam je bilo(ne samo rvatima)mnogo bolje nego danas,pogotovu sa EU.Čućemo o tome još.
Preporuke:
20
2
57 nedelja, 21 april 2013 20:48
Miodrag Stojanovic
Ma ljudi nemojte se ljutiti Vi NARODE SRPSKI i ne slutite u koje ce nas visine odvesti nas najbolji student prava i stazista britanskog drzavnog univerziteta, covek koji se toliko brine o onama da cemo uskoro stati svi pod jednu sljivu.Zelim Vam gospodo podpisnici velike uspehe u daljem bavljenju politikom u EU drzavi kosovo ups, greska zaneo sam se SRBIJI koja ce Vas pamtiti kao oslobodioce i velike dusebriznike koji su uspeli da nam vrate nasu kolevku KOSOVO, te koji vidi vraga veoma bistro i ostroumno utvrdise da Kosovo nije vise defakto nase.Pa sta onda ocekivati od sporazuma nego to sto i bi.Znajte postovana gospodo da ste izgleda pogresno procenili ovaj SRPSKI narod, on malko VISE ume i shvaca od vas prepredenih politicara koji su nadam se sa ovim svojim postupkom zavrsili bavljenje politikom.Morace da se bave nekim finijim poslom gde mogu da zarade velike pare sa svojim bistrim i veoma umnim shvatanjima.
ZIVECE OVAJ NAROD ali CE VAS ZAPAMTITI PO ZLU KOJE STE MU NANELI !!!
Preporuke:
8
0
58 ponedeljak, 22 april 2013 01:01
borna p
Vidim da gospodin potpisan s "Nemanja" razumije da ovaj tekst sporazuma jest priznanje nezavisnosti Kosova i od Srbije. A i da nije Srbija priznala nazavisnost Kosova, tko za to uopće mari. Prinala Srbija ili ne Kosovo jest država i više nema povratka. Što je ono još dometnuo gospodin Nemanja- Doterali smo catra do duvara- je li to rekao? Da, dotjerali ste, jer vam očito nije poznat, ili možda jest, zakon reda i poretka u Svemiru ili Vasioni kako vi to kažete. Sve funkcionira po zakonu akcije i reakcije, uzroka i posljedica. Ako ste mislili da ćete se iživljavati, ubijati, silom okupirati više od dva milijuna ljudi a sve bez posljedica, evo, suočili ste se sa načelom akcije i reakcije. Uostalom, učinjena vam je velika usluga, izbavljeni ste iz klinča iz kojeg niste bili kadri sami, svojevoljno, izaći. Sada možete i pokazati svijetu, a i sebi, da doista znate i umijete biti ljudi. Sretno u toj misiji pokazivanja sebi i drugima kako umijete biti i dobri ljudi.
Preporuke:
3
16
59 ponedeljak, 22 april 2013 23:29
Petar
Kad dobiju da vode državu nezrele i ucenjene ličnosti, onda je i ovo moguće.
Da je bezobčno prekršen Ustav Srbije, pogažena rez. SB 1244 i priznata nezavisnost "RK" to je potpuno jasno. Sva njihova drugačija tumačenja su ordinarna laž.
Ništa štop već ne postoji u drugim delovima Kosova i Metohije pod tačijem nije dato opštinama na Severu, već su se Dačić i Vučić odrekli i ono nešto srpske vlasti koja je do sada postojala. U tački tri se navodno utvrđuju nadležnosti asocijacije u privredi, obrazovanju, zdravstvu, urbanom planiranju. Ali tamo je utvrđeno "puno nadgledanje" u tim oblastima. A "nadgledanje" čak i kada je "puno" nije vršenje vlasti, već nadgledanje nečega što neko drugi (ko bi to bio, pogodite) vrši.
Obmana do obmane.
Preporuke:
10
1
60 petak, 26 april 2013 13:13
Za koga? Za SRBIJU!
Arnauti nisu mogli ni da sanjaju da će dobiti ovako lako ovoliko veliko...verujem da se i sami čude koliko su Srbi (dakle svi mi a ne samo potpisnici i učesnici) glupi i nažalost plašljivi. Čim Ešton malo podvikne mi savijemo rep ko...zante već ko.Mora li baš ovako da se završi? E ne mora! Narod će već da se organizuje u ime prošlosti ali još više u ime budućnosti! Pomozi Bože!
Preporuke:
14
3
61 nedelja, 19 april 2015 09:30
Banditski brlog
@Arsenije

Čini mi se da će Dačić&komp ipak teško udariti u zidinu na kraj puta
.

Upravo tako! Istorija nas uči da su veleizdajnici uvek završavali uz neki zid!
Pred izbore su arlaukali protiv žutih jer su pristali na onu fusnotu sa zvezdicom. Da bi je oni izbrisali i potpisali sporazum o hitnom i potpunom razdvajanju dva države.
A i diplomac je prljav u svemu ovom. Kad ga je Sin zvao iz Brisela da mu se požali na pritiske i uslovljavanja u vezi neke tačke tokom pregovora i kako se tamo pati i spava na stolici u nekom hodniku, on mu je odgovorio:"pa nemoj da pristaneš ali nemoj ni da odbiješ"! Drugim rečim pristani, ali da to u tekstu Sporazuma za domaću javnost bude dvosmisleno i uvijeno i da se vlasi ne sete!
Preporuke:
17
1
62 nedelja, 19 april 2015 10:08
...
Ne čekajte da ih stigne ikakva kletva, gledajmo sebe da nas i našu pasivnost ne stigne ista, jer pasivnost naša, njima znači da mogu da nastave sunovrat i čini nas saučesnicima, nekima manje nekima više.

U BEOGRADu su JEDINO bile demonstracije protiv Briselskog sporazuma! Gde su drugi gradovi i varošice i druge srbske zemlje???!!
Preporuke:
13
0
63 nedelja, 19 april 2015 10:18
staviti van snage Briselski sporazum
Od trinaest tačaka,prvih šest najbitnijih za opstanak Srba na Kosovu,(ne i srpske države)nisu implementitrane ni posle dve godine.
I.D. i A.V.su ispali"naivni"(?)a u svakom slučaju LOŠI pregovarači,jer su od gotovog pravili veresiju.
Od nezavisnog(od šiptarske kvazi države)Severa Kosova napravili su šiptarski privezak..
Stavili carinske prelaze,administrativnu liniju pretvorili u granicu,policiju i sudstvo gurnuli u sistem tzv kososva..
A ovi su odlaganjima(kosovski izbori..)izbegli primenu ahtisarijevog plana.
Pa kad je već tako,obzirom da ste još aktivni i na čelu vlade Srbije,jedino zdravorazumski i pravno politički opravdano jeste,stavljanje van snage Briselskih sporazuma u celosti iz razloga njegove neprimene od strane drugog potpisnika.
Niko
Preporuke:
15
0
64 nedelja, 19 april 2015 10:22
Beograđanin
Beograd je mogao - i trebao - da se drži samo dve stvari, rezolucije 1244 i vlastitog ustava. Ta pozicija je bila legalna, legitimna i veoma branjiva, u skladu sa međunarodnim pravom i zdravim razumom, svima kristalno jasna i principijelna.

Naravno, ovo je podrazumevalo zastoj u pristupnim pregovorima, ako ne i suspenziju, a na ovo Vučko nije bio spreman iz više razloga, a glavni je taj što su oni nova kasa bogatih u nastajanju, i stavljaju svoj klasni interes iznad nacionalnog. Nije njih briga za Srbiju, već za svoj džep.
Preporuke:
18
1
65 nedelja, 19 april 2015 11:02
nebitan
Želim da ѕa godinu ili dve čitam sledeću vest:
danas su uhapšeni učesnici u kršenju Ustava Srbije i izdaji državnih interesa Srbije, Ivica Dačić i Aleksandar Vučić, koji su počinili kriminalni akt pregovaranja sa teroristima, podržavali separatizam nateritoriji Republike Srbije, prekršili Ustav Srbije, zloupotrebili svoje službene funkcije i ugrozili građanska i ljudska prava građana Srbije koji žive na Kosovu".
Preporuke:
26
3
66 nedelja, 19 april 2015 13:34
Puki
Tači sa jatacima.
Preporuke:
17
1
67 nedelja, 19 april 2015 13:57
Coki
Prvo potpisali sa fasistom izdaju a sada bi da ga hapse ? Zasto ? Zasto im pre dve godine drug Taci nije smetao pa jos se rukovali, jeli i pili sa njim ! Zasto Bler, Sutanovac, Tadic, Ceda, Dacic, AV AV itd setaju slobodno po Srbiji a samo Tacija da hapse ? U cemu je razlika izmedju nabrojanih ?
Preporuke:
17
0
68 nedelja, 19 april 2015 14:55
Mirjana Niš
Braćo,
precenili ste ih. Izabrani su da ovako nešto ne urade.Kleli su se da neće. Ovo su im sastavili i podmetnuli da potpišu na uzmi ili ostavi. Niti je bilo razgovora niti Sporazumevanja, samo pišijada i banketi na naš račun. Komunistički. Lenjino-Staljinski. Olbrajtovsko - Klintonovski. Rambujevski. Ovo bi potpisali samo partizanski đilaso-titovci. Čiča Draža nikad ovako nešto nebi potpisao. Zato ga hitno treba rehabilitovati.
Srpski potpisnici ne znaju šta su potpisali. Ne da ne znaju sadržaj, nego ne znaju ni koliko strana ima taj Sporazum. Ko ih je ovlastio da to potpišu? Sporazum nema pravnu snagu, kosi se sa Ustavom Srbije. Sporazum je običan toalet papir, kojim će potpisnici da obrišu nos kada dođe vreme.
Braćo, budimo strpljivi. Doći će srpsko vreme brzo. Pravda mora da pobedi. Ne brinite, glavu gore, ove OVCE sa fotografija će da odu niz vodu.
Smrt fašizmu - sloboda narodu.
Preporuke:
22
1
69 nedelja, 19 april 2015 15:04
Marija
Imamo Vladu DS u senci?
Mislite da predložiti da se sramni Sporazum poništi kao neustavan Akt? Neće braćo.
Ko od partija hoće?
Niko, ni DSS ni Dveri?
To treba da oglasi SRS, Šešelj da definiše Akt i da oglase u javnosti. Neka nas za početak bude 2%. Pa će kifla da raste...
Idemo na trg Republike, da potpisujemo, da se učlanjujemo u Radikalnu Šešelj stranku. Stranku borbe za narod, za pravdu, istinu, za Ustav i zakonitost. Za male i velike narode, a ne za fašističko-lenjinsko evropsko rukovodstvo, koje se odvojilo od svojih naroda.
Preporuke:
7
6
70 nedelja, 19 april 2015 17:43
Slavomir Srpski, Tacka za tackom
1. Ovo NIJE medjunarodni sporazum, a pogotovo ne izmedju Srbije i Pristine. To je samo jedna politicka agenda zahtevana od Brisela za "normalizaciju" odnosa izmedju Srbije i Protektorata UN na KIM.

2. Ove jeste oblik politicke sprdacine, u meri u kojoj se poziva na zakone i Ustav. Vidi se da je kompromis za vladu Srbije i Tacija da se to ne definise pa svako moze da interpretira kako hoce.

3. Posto Kosovo nije clanica UN, pa nema formalni i legalni status drzave, vec samo Prpotktorat UN, mi svakako imamo pravo da to tumacimo da se odnosi na zakone i Ustav jedine zvanicne drzave i clanice UN: Srbija.

4. Ono sto nedostaje je ugradjivanje u Ustav Srbije ove institucionalne promene na Kosovu: to meze pod okriljem AP KIM, pa bi se "vlada" u Pristini smatrala samo vlada autonomne pokrajine u Srbiji, i na taj nacin u Ustav Srbije unesu novi oblici organizacije AP KIM i njihova ovlascenja, u kojem su predvidjene dve zajednice: Srpska i Albanska.
Preporuke:
9
1
71 nedelja, 19 april 2015 17:52
Slavomir Srpski, (nastavak)
5. Vlada Srbije je radila naopako i sutinski protivustavno: Umesto da prvo dopuni Ustav Srbije sa novim ovlascenjima za autonomiju KIM, ona je radila obratno. Prvo je rusila institucije Srbije na KIM (sto je izrazito protivustavno), dok u medjuvremenu nije donela prvo zakone a zatim njihovu primenu na terenu.

6. Dakle, iako ova politicka agenda, koja nije formalni sporazum vlade Srbije sa bilo kim, a pogotovo ne sa samonazvanom "drzavom Kosova", ona donosi prakticne promene organizacije drzave Srbije na teritoriji pod protektoratom UN.

7. Zasto Skupstina Srbije nije prvo donela te nove zakone o institucionalnim promenama na teritoriji KIM, a tek onda presla na nnihovu implementaciju? Odgovor: zato sto se vise brinula da zadovolji Brisel na evropskom putu. Jer za promenu zakona u Skupstini i za dopunu Ustava o AP KIM potrebne su godine, a Brisel je trazio bezuslovno ODMAH da se stvari urade na terenu.

8. Dakle vlada i Skupstina su urusile Ustav Srbije zbog EU-sargarepe.
Preporuke:
12
2
72 nedelja, 19 april 2015 19:01
Djura
Za sve je kriv KOSTUNICA sve vas upozoravao sta ce se dogoditi pokrite se usima slavite premijera iministra....
Preporuke:
13
6
73 nedelja, 19 april 2015 20:19
Slavomir Srpski, Kako, zasto?
Ono sto vlada i Skupstina jos ne rade, a morali bi, je da dopune Ustav Srbije sa konkretnim oblikom autonomije KIM u Srbiji. I danas to mogu ali nista ne rade.

Oni su se samo sveli da protivustavno puse drzavne institucije na KIM. Sve u svemu, vlada je uradila najgore sto moze, iako je morala Briselu da prvo pokaze da je jedini put "normalizacije" sa KIM legalni demokratski put: zakonske dopune u Ustavu.

Po meni su tu dva razloga: jedan je pritisak Nemacke, kojoj je Rusija odvezale ruke na balkanu, a drugi je da bi Taci odbio bilo kakav plan koji bi se bazirao na legalnosti, dakle dopuni Ustava Srbije po pitanju lokalne autonomije na KIM. Bez jake podrske Rusije, vlada je odlucila da glumi, nadajuci se da bi osnivanjem srpske zajednice onda to ozakonila u Ustavu Srbije i tek onda usaglasila autonomiju KIM sa Ustavom.

Cinjenica je da do te zajednice Srbskih opstina nije doslo, pa kasnjenje Skupstinskih odrebi dovodi vladu u situaciju nesumnjive izdaje Ustava.
Preporuke:
10
1
74 nedelja, 19 april 2015 22:34
Marija
Hrvatske nakaze čak ni na godišnjicu jasenovačkog genocida ne mogu da se suzdrže a da ne zagađuju srpske portale svojim bednim komentarima.
Preporuke:
21
3
75 petak, 20 april 2018 10:43
unutrašnji dijalog
VELEIZDAJNIČKI BRISELSKI SPORAZUM: Odredjivanje STATUSA - Kosovo albanska muslimanska država:
- Formulacija teksta prevarantska: Prve 6 tačke kao nacionalni interesi (autonomija) ZSO, ali ostale 9 tačke daju Kosovu sve atribute Albans. musliman. države?
- Zašto je u prvoj tački navedeno da mogu i druge opštine (albanske) da se priključe ZSO-u? Tako je uradjeno u sporazumu o tužilaštvu i sudstvu: Na 4 srpske opštine priključene su 3 albanske sa brojnijim etničkim sastavom: Albanci dobili brojčano petostruku većinu nad Srvima i skoro isti broj sudija i tužilaca kao i Srbi (ZSO postao ZASO: Zajednica albansko-srpskih opština)(!)?
- U drugoj tački... ZSO će raditi po zakonima i Ustavu. Zašto nije navedeno koje države - namerno izostavljeno da dovede Srbe u zabludu da se prihvati veleizdajnički sporazum (primopredaja teritorije);
- Dačić potpisao inicijalima I.D. da sakrije ime srpskog veleizdajnika koji je predao KiM? EU prihvatila potpis inicijalima - da se otme KiM od Srbije?
Preporuke:
17
0
76 petak, 20 april 2018 11:44
??????????
2. Zajednica će imati osnivački statut. Može biti ukinuta samo odlukom opština koje su u njenom sastavu. Garancije za Zajednicu su važeći zakon i Ustavni zakon.

3. Organizacija Zajednice će biti zasnovana na istim osnovama kao i Asocijacija kosovskih opština, odnosno imaće predsednika, potpredsednika, skupštinu i veće.
Preporuke:
4
1
77 petak, 20 april 2018 13:02
Srbin: ZAŠTO PREVIĐATE..?
"15...Kopiju sporazuma, na osnovu kojeg je urađen prevod, parafirao je danas u Briselu premijer Srbije Ivica Dačić uz propratni tekst: "Ovime potvrđujem da je ovo tekst predloga o čijem će prihvatanju ili odbijanju obe strane podneti svoje odluke. I. D.""

1. Ne umanjujem odgovornost Dačića u ovome, ALI:
Dačić se ogradio rečenicom da će "strane prihvatiti ili odbiti tekst".
Gospodo, komentatori, i Vučićevi botovi, imajte na umu: TE STRANE SU VLAST U BEOGRADU (SRBIJI) I PRIŠTINI, A VLAST U SRBIJE JE VUČIĆ - BOG I BATINA!
Ko će "dokazivati" da je drugačije??
ZAŠTO JE VUČIĆEVA VLAST PRIHVATILA OVO?
2.ZAŠTO JE VUČIĆ SA SVOJIM PAJTOSIMA NA SILU, PROTIV NARODA, PROVODIO I PROVEO OVAJ TEKST??? ZAŠTO?
3. Zašto je sadržaj teksta sakrivan od naroda i nemušto prikazivan kao "politički"? (Da bi Vučić prevarom ostajao na vlasti).
3. Predstavnik NATO na fotografiji pokazuje da je sila naterala "Srbe" da potpisuju ove nakazne tekstove.
4.
Preporuke:
19
1
78 petak, 20 april 2018 21:39
@borna p
Zakon akcije i reakcije nekad ne deluje odmah. Vi Hrvati ste jedan od dokaza za to. Zbog Jasenovca, Jastrebarskog - jedinog logora na svetu namenjenom ubijanju dece - jevrejske,srpske, romske; zbog Jadovnog,Golubnjače, Prebilovaca, crkve u Glini i ko zna koliko još stratišta na kojima su Hrvati tokom 2. svetskog rata vršili patološka zverstva nad nevinim narodom, uglavnom srpskim, čak i na zgražavanje Nemaca,dakle zbog svega toga, nemojte vi pominjati klatno, pravdu. Kako ćete tek vi proći?
Preporuke:
13
0
79 subota, 21 april 2018 15:17
Slavomir Srpski
Hvala NSPM da je ovo izvadila iz Arhiva(pre 3 godine).

Ponovo procitah moje komentare i zaista sve stoji kako treba i sada posle 3 godine tek se vidi sta sve nije nasa vlada uradila na formalnom dopunjavanju sadasnjeg Ustava sa novim zakonskim odrednicama po pitanju Autonomne Pokrajine KIM.

Spavali su tri pune godine,i samo odradjivali ono sto jetrazio Brisel-Pristina,i tako nas dovela u zaista tesku situaciju.

Stoga moj konstruktivni komentar: da vlada odmah dopuni nas Ustav sa zakonima o Autonomnoj Pokrajini KIM,sastavljenoj od dve zajednice,Srbske ZSO i Albanske (ne postoji drzava Kosova,ni Kosovari,pa su ti pasosi iz Pristine van zakona.

U isto vreme,ZSO bi morala da se samorganizuje,bez da ikoga pita,da sebi napravi Statut odgovarajuci onim sto bi NAS Ustav predvidjao za dbe nacionalne zajednice na KIM.

Ali za to je potrebno ne samo zanje, vrednoca vec pre svega hrabrost. Potrebno je da Srbi dole budu hrabri barem koliko su to bili Albanci poslednjih 100 godina
Preporuke:
9
2
80 nedelja, 22 april 2018 09:01
Dragoslavić
Bogu hvala da ste konačno objavili!
Preporuke:
6
0
81 ponedeljak, 30 april 2018 00:57
Ljiljana
IZDAJA potpisana od Dače, Vuče i Stefanovića.
I onda glasajte za izdajnike. Srbijo, šta radiš sama sebi? Gde su naslednici onih hrabrih Srba iz Prvog, Drugog Sv. Rata? 'Ubilo' ih bratstvo-jedinstvo, odbijanje od crkve, sebičluk, licemerje? U šta smo se izrodili? Ništa nam nije sveto. Šaka dolara za koju bi prodali i sebe same, a ne državu.
Preporuke:
9
1
82 petak, 19 april 2019 00:23
penzioner Cviko
U nastavku ovog teksta treba objaviti deo Ustava Republike Srbije koji zabranjuje odricanje od teritorija i definiše veleizdaju.
Preporuke:
14
3
83 petak, 19 april 2019 02:32
Slika
Slika govori vise od hiljadu reci, Taci djeluje kao Cezar, a Dacic kao da se u***o.
Preporuke:
6
3
84 petak, 19 april 2019 04:36
Causa Spectandum
Zamolite ga lepo da ode.
Preporuke:
6
2
85 petak, 19 april 2019 05:03
Heporobljeni Srbin
Molim lepo, tzv, Briselski sporazum iliti "Prvi sporazum o principima normalizacije odnosa Beograda i Prištine", logično, odavno više ne važi! To ne vide samo idioti! Priština je bila u obavezi, tim "sporazumom", da formira "Zajednicu srpskih opština", ma šta to značilo, i to nije ispunila. Znači, "sporazum" više ne važi! To je jasno i idiotima, izuzev našim "pregovaračima", na čelu sa glavnim, najgrlatijim i najvećim idiotom! Dok te idiote ne smstimo tamo gde im je i mesto, nema nikakvog smisla dalje "pregovarati"! A posebno je pitanje da li sa teroristima treba uopšte prregovarati!!!
Preporuke:
7
4
86 petak, 19 april 2019 05:11
Citam sve komentare
Da li je Srbija toliko ispijena do poslednje kapi krvi ili u zilama oseca slavne velikomucenicke ratnike, ili ce samo leci sama da bude silovana dobrovoljno, odgovori mi narode Srpski, zaboravi Vucica ili bilo koje ime, narode ovo je tvoje nasledje sta ces uciniti?
Preporuke:
8
4
87 petak, 19 april 2019 07:54
i ti bi
Bojan
Na svim dosadašnjim slikama sa Ketrin & So. svi su srećni i zadovoljni jedino Ivica izgleda nekako zbunjeno i smušeno

Da te je Vučić poturio da kao predsednik vlade potpišeš da "dobijaš" ono što ti je već "grarantovano" "sporazumom iz Rambujea" koji je sastavni deo Rez.1244 koji je prihvaćen od predsednka SRJ vlade SRJ vlade Srbije i skupštine SRbije kada su Šešelj, Vučić Nikolić Gojković, Tabaković i ostali radikali bili plaćeni za izdaju mestima u vladi SRJ umesto izbačenih draškovićevaca

Dačić zabrinut tada, postao je mnogo raspoloženiji kad je poremećeni Vučć uz podršku sadašnjih "pokajnika" preuzeo glavnu reč te je Dačić moga i da peva Ketrin Ešton "oprosti mi katrin" na sledećim "zbabaama" u Briselu

Tradicija je nastavljena da Brozovi komunsti od 1941-do danas uvek izdaju i rasprodaju Srbe
Preporuke:
3
30
88 petak, 19 april 2019 09:06
A
U Briselu prodao institucije Srbije na Kosovu i Metohiji, u Opštini Lučani pokrao izbore (Obradović ga raskrinkao)...danas 19.04. puni Beograd sendvičarima, plaća da viču ''Aco Srbine'', plaća da viču ''Obradović fašista'' plaća da nose barjake. Bler savetnik, bagra pravi predstavu preko zagađenih medija...

Vreme je da se bagri skroji i obuče košulja bez rukava.
Preporuke:
7
3
89 petak, 19 april 2019 09:21
Miki
i ti bi
Bojan
Na svim dosadašnjim slikama sa Ketrin & So. svi su srećni i zadovoljni jedino Ivica izgleda nekako zbunjeno i smušeno

Da te je Vučić poturio da kao predsednik vlade potpišeš da "dobijaš" ono što ti je već "grarantovano" "sporazumom iz Rambujea" koji je sastavni deo Rez.1244 koji je prihvaćen od predsednka SRJ vlade SRJ vlade Srbije i skupštine SRbije.

Sporazum iz Rambuje nije prihvaćen od presednika SRJ i vlade SRJ. Daj dokaz ako imaš ko je potpisao sporazum iz Rambuje. Svaki dan već godinama pišeš samo laži.
Preporuke:
7
0
90 petak, 19 april 2019 13:04
Oprosti mi Ketrin?
Izrod srpski pevao joj je tu pesmu.

Fuj!
Preporuke:
3
1
91 petak, 19 april 2019 13:09
Dragan
Svako ko danas dodje na miting podržava izdaju KiM.
Preporuke:
0
0
92 petak, 19 april 2019 13:19
Dragan R
@Drinko Končarević
Bilo bi dobro da ste u pravu, ali na žalost niste. Međunarodno pravo i Bečka konvencija o ugovorima su stariji od zakonodavstva bilo koje države, a po njima je međunarodni ugovor (sporazum) koji potpišu predsednik, premijer ili ministar spoljnjih poslova neke države punovažan bez obzira na Ustav i zakone te države. A i prvi drugi Briselski sporazum su potpisali premijeri Srbije (prvi Dačić, drugi Vučić). Uostalom, da li je bilo ko u Srbiji ozbiljno ustao protiv tog veleizdajničkog čina? Da li su na ulice izašle stotine hiljada ljudi da protestuju, da li je opozicija pozvala ljude na protest, da li su SANU I SPC osudile te sporazume, da li su ih Vlada, Skupština i Ustavni sud poništili? Ne gospodine, nismo prstom mrdnuli iako nam je još tada bilo jasno da se radi o faktičkom priznavanju tzv države Kosovo. A šta danas, na šestu godišnjicu te sramote radimo? Umesto da bar ćutimo i tugujemo, stotine hiljade nas ide u Beograd da slavi izdajnika? Kakav smo mi to narod?
Preporuke:
5
6
93 petak, 19 april 2019 13:42
Romej
Eh da, taj dan, koji je bio tačno 6 godina unazad, jedan je od najtežih trenutaka u novijoj srpskoj istoriji 21. veka. Toga dana, grupa veleizdajnika i bandita predvođena Aleksandrom Vučićem sramno je stavila potpisu u ime Srbije na dokument kojim se Srbija zvanično odriče svoje vlasti na vlastitoj teritoriji, na teritoriji Svetih predaka naših na kojoj je zvonilo srpsko zvono Pravoslavlja i slobode još pre mnogo vekova. Srbija se toga mračnog dana odrekla svojih sopstvenih institucija na Kosmetu koje su životima platili mnogi znani i neznani srpski heroji počev od 1389. do 1999. godine a zauzvrat dobila ništavnu "ZSO" koju Šiptari do dana današnjeg nisu realizovali i neće ni ubuduće. Ta grupa bandita je i danas na čelu ove jadne Srbije, sprema finalno vezivanje omče Srbiji oko vrata i izmicanje stolice ispod njenih nogu koje se jedva drže pod njihovim sedmogodišnjim terorom. Sprečimo bandu da nas dotuče do kraja, izađimo ljudi na ulice, bojkotujmo ovaj ludački režim, spasimo svoju Otadžbinu.
Preporuke:
3
2
94 petak, 19 april 2019 15:02
Miting izdaje
MITING IZDAJE!
Preporuke:
3
1
95 petak, 19 april 2019 22:03
Drinko Končarević
@ Dragan R.,
Žao mi je ali vi niste u pravu. Svetom vlada zakon jačeg a ne međunarodno pravo. Prema tome strani pravni dokumenti nisu jači od Ustava bilo koje države.
Preporuke:
9
1
96 petak, 19 april 2019 23:02
teletabis
Noćas na dva ruska sajta sam prvi put čitao članke o Srbiji i situaciji oko ovih mitinga.

Analitičar Filimonova, dobro poznata našoj javnosti, taksativno je sve navela kakva je situacija u Srbiji, sa analizom oba protesta i neverovatnom kritikom rukovotsva Rusije zbog svog nečinjenja i posrednog pomaganja Vučiću u izdaji. Ovo je prvi put da tako nešto pročitam na ruskom sajtu. Izgleda da je stvar krajnje ozbiljna.

Nisam zapamtio ime drugog analitičara koji na žalost predviđa i ovom Vođi scenario Zorana jer nije ispunio postavljene zadatke a i ako ih ispuni svedoci se uklanjaju. Ovo su vrlo ozbiljni igrači koji ne znaju za šalu. I ovo je prvi put da neko analizira paralelno dve situacije u Srbiji ali sa zajedničkim ishodom.

Sada sam stvarno zabrinut za Srbiju.
Preporuke:
3
1
97 subota, 20 april 2019 08:22
Bole
Sta mislite da li rulja koja glasa za vlast zna nesto o ovome.Culi jesu ali veruju da nece "patriote" Vuci i Daci izdati. Srpski tajkuni podrzavaju ovu politiku jer oni nemaju nikakav nacionalni osecaj.Jednostavno ljudski olos i sljam predstavlja takozvanu elitu u Srbiji.
Preporuke:
4
1
98 subota, 20 april 2019 13:12
M.V.
Ne treba se mnogo čuditi odnosno biti iznenađen. Oni koji koriste NSPM nisu većina. Vučić i Dačić su redovno dobivali podrčku ѕnatne većine birača u građanskoj Srbiji. Budimo realni, promenio se Srpski narod, koji je u većini ostao pod mentalnim uticajem jugoslovenstva. Beograd je najviše rasrbljeni grad, ali ni drugi mnogo ne zaostaju. Većina beograđana nije protiv Velike Albanije do vrha Kopaonika. Ne podržavam Vučića i Dačića, ali objektivno promenio se Srpski narod. Zato bi eventualni referendum koji bi u vezi Kosova i Metohije proveli Vučić i Dačić, sigurno uspeo.
Preporuke:
5
1
99 sreda, 01 maj 2019 13:35
dragan todorovic
da li je NSPM i ranije znao za ovaj ugovor i da li ga je i ranije objavljivao.
Preporuke:
5
0
100 utorak, 20 april 2021 19:31
Dragan Pik-lon
Jedini izlaz iz ove komfuzije je ponistavanje Briselskog sporazuma.To dalje znaci da sve aktere koji su u ovom ucestvovali najuriti u buvaru.Sledeci potez je pregovori sa Tiranom(Albanijom)jer je ona clanica UN-ja kao i Srbija.Sama je pogazila granice izmedju Srbije i Albanije.Zuta Kuca i logori su bili u Abaniji.Napala nas je na Kosarama i Pesteru.....samo mediokreteti kakav je Dacic i Vucic mogu tako nesto precutati.Zasto?U pitanju je mesavina neznanja i sitno-sopstvenih interesa.Zato su morali da zacape sve bezbedonosne sluzbe i medije.Sve je to po savetu Blera i drugih srpskih krvnika.Oni se hvale da ne placaju Blera.Britaniji i SAD-ma se isplati da ih dzabe savetuju.Samo je Klinton prekrsio taj ''kodeks'' pa tapsa naseg Nejakog Urosa po ramenu zbog 2 miliona Dolara.Srbi su zaboravili sa kim je tada nas Nejaki Uros bio kod Klintona.Tu lezi kljuc njegove izdaje.....aferim...!
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner