четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вучић као стабилизатор евроентузијазма

Kоментари (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 19 април 2013 12:17
Марко Миљанов
Генијално и право у мету. Др Антонић дефинисао срце проблема. Алек је скоро све гласаче СРС превео на страну ЕУ.То Ђинђић и слични нису могли ни да сањају.Брисел треба да му да орден.
Препоруке:
142
3
2 петак, 19 април 2013 12:25
Горан Јевтовић
Одлично професоре!
Препоруке:
114
7
3 петак, 19 април 2013 12:26
Игор
Антонић 2 - Вучић 0
Препоруке:
117
2
4 петак, 19 април 2013 12:28
Др
И сада тек постаје јасно колику штету праве квазипатриотски портали и часописи попут "Печата", "Видовдана" и "Новог Стандарда" који све време пацификују патриотско бирачко тело и представљају напредњака као некакву патриотску и државотворну опцију, док истовремено СНС вуче целу Србију ка еврофанатизму.
Препоруке:
127
9
5 петак, 19 април 2013 12:30
СНС = ДС
Из табеле 3 се види да готово половина оних из СНС који су за улазак у ЕУ није у стању да оцени да ли је ЕУ пријатељска или непријатељска према Србији!

Збогом памети! Ето зашто је тзв. демократија најобичнија фарса. Необразовани, неспособни и неуспешни (убедљива већина) кроје капу свима својим гласањем на изборима. Уз овакве окупиране медије и издајничку "елиту", из ове позиције се не можемо избавити.
Препоруке:
100
1
6 петак, 19 април 2013 12:31
Jelena
Neverovatno da ima ljudi koji veruju Vucicu,a ima ih.Da li je problem sto su mozda to mladi pa neznaju vucicevu genezu,a obiluje prevrtljivoscu i grabezom za vlast,ili su to stariji koji brzo zaboravljaju ili pak uopste ne pamte.Ova nebuloza vuciceva da Srbija ne moze da prezivi bez EU je obicna mantra,i samo drugi naziv da EU nema alternativu.Tu Ritz ima mnogo udela,konacno ako je vucic prevario Seselja koji ga je stvorio,koga onda nece.
Препоруке:
107
0
7 петак, 19 април 2013 12:40
Nikola
Zaista vrhunski analizirano i ako smem da dodam, krajnje objektivno. Nego mene sada JOŠ vise muci pitanje: Ko ce nas izvuci iz ove, na oko, bezizlazne situacije?
Препоруке:
73
1
8 петак, 19 април 2013 12:46
фристајло
Ова сразмера у последњем кораку се пресликава и у медијима.

Лично- мислим да су медији главни кривац за настављено хипнотисање народа ЕУ-догмом.
...слажемо ли се у томе да се главна политичка личност, заслужна за то што се после свега и даље бакћемо са бриселском Вавилонском кулом, зове – Александар Вучић?

-те се зато само делимично слажем са аутором текста; јер, Вучић није пресудно утицао на настављено "мантрање" и политичку "онанију" која је предмет текста.
Моћ подпредседника Владе ограничена је; медијска није.
Власници медија су ти који контролишу јавно мњење, а Вучић само покушава да се "очеше" о тај "мејнстрим" који је диктиран медијима. Не браним га, чак супротно од тога; сматрам га слабим због тога, јер је на позицији са које би могао да бар покуша да тај сценарио раскринка- а он то не ради.
Плашљив је и нема храбрости да каже истину, свестан да би ушао у сукоб са правом моћи у овој земљи, неспреман за тај сукоб.
Препоруке:
60
7
9 петак, 19 април 2013 12:59
thinking maize
Пита мене таксиста (шта ћете, могу просечни српски научници себи да приуште да се ПОНЕКИ ПУТ возе и таксијем, а не само "Бус-пљуцом"!) јутрос: "Шта мислите о Вучићу!? Изгледа да је ово око корупције ДОБРО ЗАПОЧЕО!?" Ја: "Знате, "жути" су имали обичај да ХАПСЕ и МЕДИЈСКИ ЕКСПЛОАТИШУ та ХАПШЕЊА, а потом да те људе ПУШТАЈУ кад све прође. Чекам да видим ШТА ЋЕ БИТИ са Мишковићем..." Таксиста: "Не мислите ваљда да је ИСТИ као и "жути"!?" Ја: "ЧЕКАМ и ПРАТИМ, знате већ изазива СУМЊУ што они Косово и то НАЈВРЕДНИЈИ СЕВЕРНИ ДЕО ДАЈУ за ЛИСТ ПАПИРА, тј. тај ЊИХОВ ДАТУМ, а не за рецимо..." "Па да нам Шиптари понуде 2-3 милијарде долара", ентузијастички прихвата таксиста. Ја: "Знате, САМО РУДЕ на Косову& Метохији, без тамошње воде, земље, фабрика, манастира... ВРЕДЕ ВИШЕ од 1000 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРА, ако ћемо да ПРОДАЈЕМО!" Чује се звиждук и настављамо да причамо о београдским лепотицама... Ето, то је моје јутрошње искуство са ПРЕУМЉЕЊЕМ и РАЗ-УМЉЕЊЕМ просечног Србина. Свако добро.
Препоруке:
89
7
10 петак, 19 април 2013 13:16
istorijski minimum
Дакле, ти бирачи СНС су у контрадикторној позицији: сматрају да Србија треба да се утопи у некакву супер-државу, а да уопште нису сигурни да ли нам је та наднационална структура пријатељ или непријатељ!?

Dakle, radi se o biračima sa dijagnozom "raspolućene ličnosti", a što se tiče evroentuzijazma (faza 1) on polako prelazi iz faze 2 - evrofanatizma u završnu fazu - evromanijakizam!
Stabilizator ili ne, napon za srpsku stvar i mišljenje je opao do istorijskog minimuma!
Препоруке:
46
1
11 петак, 19 април 2013 13:28
kad-tad
S obzirom da je Vučić još mlad političar to će sigurno biti prilike da odgovara za svoja nedela, kad-tad!
Препоруке:
63
0
12 петак, 19 април 2013 13:49
Marko
Slusam narod na pijaci kako govori "nas Aca". Zeljni su d aimaju mesiju, zeljni su kao ovce d aih neko vodi. Brisel je to dobro uvideo instalacijom ove marionete. Druga Srbija koja je do nedavno pljuvala A. Vucica mudro cuti, Znaju da iza njega stoji Ambasada.
Препоруке:
67
0
13 петак, 19 април 2013 13:56
Мићко
Слажемо се. Још од првог вагона.
Препоруке:
34
0
14 петак, 19 април 2013 13:56
барон фон Минхаузен
Е, да је мени такав један диван народ - такви гласачи из снова.... шта бих ја све постигао! Вучић према мени не би био ништа. Мада, ипак - морам да му признам - није он баш сасвим неспособан... уме тај.
Препоруке:
39
1
15 петак, 19 април 2013 14:11
Нимбус
Да, да. Ово је права политичка анализа. Егзактни подаци и хладнокрвни закључци на основу чињеница, без непотребне дескрипције, "песништва", коме су иначе тако склони наши политички аналитичари.

Ја бих додао још један закључак који је аутор пропустио да изведе: СРС као странка, а особито њене присталице су биле и остале "патриоте" у мери коју одређују презентовани подаци. Дакле - генерално лажне патриоте, превртљивци и ситнозуба лумпен-болан-раја, с Титом у души. Одмах до њих су присташе СПС.
Чик неко да је таквима пре десет година предлагао "пут у Европу". А сад су они влак без возног реда који нас јопе вуче у светлу будућнос`.
Доклен више земљаци?
Препоруке:
41
1
16 петак, 19 април 2013 14:17
@ 1.Nikola,2. thinking maize, 3.kad-tad
1.Ko ce nas izvuci iz ove situacije- pise sve precizno u Nebeskoj liturgiji vladike Nikolaja. Jos nismo dotakli dno, ali blizu smo;
2.Vas razgovor sa taksistom govori o blizini tog dna, prodali bismo mi ono sto se prodati ne sme, cak i po hiljadu puta nizoj ceni, daj sta das. Sta bolje ilustruje duhovni pad, blizu, sasvim blizu smo kraja Nebeske liturgije;
3. Kad dotaknemo to dno, a tu je, na milimetar, onda ce odgovarati svi koji su narod doveli do, kako rece jos jedan komentator, ludila i raspolucenosti. Ne znamo samo da li su i sami bolesni pa svoju sizofreniju indukuju u narod ili je sve smisljeno i na "naucnoj bazi" radjeno. U svakom slucaju, bice nikako drukcije, nego po zasluzi. Na zalost, i po narod koji nije ni malo nevin. Jer da ne cuti i aminuje, niko nikakav plan ne bi mogao da sprovede, mimo plana Bozijeg. A po njegovom ce svakako biti na kraju.
Препоруке:
33
2
17 петак, 19 април 2013 14:31
Pedro
Neko ce svakako na kraju bitiustanovljen kao simbol sveopste propasti i izdaje srpstva. Tacno je da se Vucic ovim sto cini vrlo priljezno kandiduje za to.
Препоруке:
34
0
18 петак, 19 април 2013 14:58
Milos Stankovic
Vucic je politicar koji je uradio sve pogresno. Dok je bio vajni patriota, za vreme Milosevica, cinio je svom narodu samo lose stvari. Sada, kada je evrosluga, jos je gori. Pitanje je samo kada je promenio dres. Mozda se to desilo i tokom devedesetih. Nikada necemo saznati.
Препоруке:
39
1
19 петак, 19 април 2013 15:24
Svetislav Kostić
Na osnovu u tabelama prezentovanih rezultata anketa dolazim do zakljucka da u Srbiji najkasnije od kriminalnog petooktobarsakog prevrata pocinjenog od palikuća Narodne skupstine, na izbore ili na ankete odlazi masa individua od rezimskih medija izvrnutih mozgova i kao na lancima i becevima gonjeni, da konje vezu tamo gdje Tadić, Dacić, Vucić i slicni, predstavnicki za gazde u Briselu i Vasingtonu naredili.

A tek koji dan ranije od SNS u javnost pusteno "obavjestenje" gdje se Vucić slavi kao srednjevjekovni krunisani vladari, potvrdjuje i opravdava moj duboki prezir prema ljudima i sredini koja nije ni sjenka svojih predaka. A jer se oni ne mogu iz grobova da artikulisu, to sam ja ucinio ovim tekstom u njihovo ime.
Препоруке:
31
1
20 петак, 19 април 2013 15:29
kaca
Neprestalno se namece pitanje: Sta je to sto je Vucica nateralo u Evroentuzijazam ?Ovaj tekst to ne otkriva , a svi clanovi SNS trebali bi se UPRAVO TO UPITATI . KOJI SU RAZLOZI (UZROCI) TAKVOG OTKLONA OD EVROSKEPTIKA KA EVROENTIZIJASTI A. Vucica?
U politici (pogotovo Srpskoj) nema slucajnosti !!
Препоруке:
38
0
21 петак, 19 април 2013 15:59
Slavomir Srpski
Nije dzabe Tito krecio Srbe samoupravljanjima i klasno-lopovskim bratstvo-jedinstivima, u kojima niko nije verovao u drustvenu svojinu, koliko samo da moze od toga za sebe da ukrade.

Stoga su (post)Slobine privatizacije vec od 90tih bile u najvecoj meri "ukradi koliko mozes" i "gledaj samo sta mozes za sebe ka ukrades".

Nije cudno da je taj nedrzavnicki i bescasni amoral preovladavajuci i kod danasnjih pionira, (ali bez Brozove zastite), koji bi za onoi "daj sta das" a za drugo boli me uvo.

EU je stoga jos na modi jer to je nama nasa borba dala da imamo bezmozgovice za vladara.
Препоруке:
22
6
22 петак, 19 април 2013 16:11
@kaca
KOJI SU RAZLOZI (UZROCI) TAKVOG OTKLONA OD EVROSKEPTIKA KA EVROENTIZIJASTI

Siromaštvo-slabost duha ili mito, procenite sami!
Препоруке:
16
2
23 петак, 19 април 2013 16:20
Ружичасти пантер
Ипак остаје нејасно зашто је велики део радикалског бирачког тела прешао у СНС. Одсуство било каквог програма, издаја заточеног саборца, лакрдија са штрајком глађу - све су то биле околности које су објективно ишле против напредњачког "пројекта". Како онда објаснити успех те странке код бирача, посебно код великог дела радикалских бирача?
Друго, чињеница је да евроскептичне, односно еврореалистичне странке имају мало простора у медијима али ти медији ипак преносе информације о економској (и људској) катастрофи у Грчкој, Румунији, Бугарској, Португалији....укратко у већини земаља ЕУ. Како онда објаснити да просечно разуман човек који чита новине и гледа ТВ, према томе упознат је са збивањима у тим земљама, може да верује у Вучићеве приче о Европској унији као спасу за Србију?
Препоруке:
35
0
24 петак, 19 април 2013 16:51
Jovan Bez Zemlje
Opet su, vecini komentatora, krivi - mediji?!
Iako je na snazi zakon o transparentnosti vlasnistva u medijima, zasad se samo zna za dva stampana medija - ko su im vlasnici. Vladan Dinic u "Svedoku" i Milorad Vucelic u "Pecatu", ah, da...i Milovan Brkic u "Tabloidu". Sve ostalo je potpuno mracno. Dakle, dok se SVI vlasnici medija ne znaju tacno- po imenu i prezimenu - medijska scena ce biti ovakva kakva jeste, ista kao i drzava. Dakle - nikakva!
Jovan Bez Zemlje
Препоруке:
23
1
25 петак, 19 април 2013 17:47
Милутин
Па тачно је да је Вучић главни играч Бриселаца, који за њих игра боље него сви до сада, наравно та његова "игра" је подла и прљава, као што видимо.

Овај режим ће овуземљу оцрнети, а њихова имена ће се писати црном катраном бојом , ако парфирају овај споразум на нашу велику тету.

Ово је зло од горег.
Препоруке:
23
1
26 петак, 19 април 2013 17:58
Бојан, ПРИШТИНА
Шта рећи, Ђаволска творевина ЕУ, ђаволски евикасно одраћује свој ђавољи посао ... Али стаће Србин свима њима на њихов ћаволски реп !

КОСОВО ЈЕ СРБИЈА НИКАД УНИЈА !
Препоруке:
32
0
27 петак, 19 април 2013 18:02
Zika
Da dopunim. Neko vec rece da je demokratija shvatana na evropski, odnosno, USA, nacin vesto zamaskiran feudalizam. Bira se izmedju onoga sto je dato, a ne ono sto bi mozda ljudima trebalo. Vucic je u pravu, drustva-drzave se i organizuju da budu zavisne, kako bi ekonomski jaci inace vladali ? Nije racionalno koristiti vojsku i okupirati teritoriju, to je proslost. Nema streljanja, sada je u modi Zakon o radu. Druga mogucnost su ljudske duse, ali ovde to nije slucaj, covek se zapravo svede na prezivljavanje. A onda, eto ucene. Eto recepta. Zar ljudi koji su na ovom sajtu nisu ucili-citali kako se vlada?
Препоруке:
16
0
28 петак, 19 април 2013 18:50
Jasna*
Prvo ako ih je Vucic "preumio" u EU entuzijaste,za to ne moze biti nikako kriv Vucic ,vec samo oni koje je uspeo da "preumi".Nisu nasi ljudi bas takve ovce pa da ih neko tek tako "preumljava".I Zasto tako nesto nije poslo za rukom npr Djindjicu,Tadicu,Djilasu i ostalim EUfanaticima.Evo zasto, odgovor je u kriminalu i korupciji.Nas narod obozava Vucica samo iz jednog razloga,a to je bitka protiv kriminala i korupcije u koju je krenuo odmah ,odlucno i pokazao da nema nedodirljivih.Narod je to podrzao i pozdravio ,jer je narodu dozlogrdila pljacka,bahatost,bezobrazluk,lopovluk i senlucenje svake suse i dojucerasnje gologuzije, koja se vlasti docepa.Pljacka je dostigla takve razmere da je pretila opstanku drzave.Vucic je odmah na pocetku pokazao da je tome dosao kraj i ako tako nastavi i ubuduce, narod kome je dozlogrdilo, ce ga podrzavati,ako ne izbrisace ga gumicom i kazniti ,kao da nikad nije ni postojao.To je jedini razlog zbog kojeg ce oni podrzati sve sto on kaze.
Препоруке:
8
22
29 петак, 19 април 2013 19:14
s
@kaca

Razlog ogromne podrške EU politici biviših radikala treba tražiti u mentalitetu Srba koji,ako su odrastali,radili i živeli kao gradjani drugog reda,bez društvenih beneficija i priznanja,bez medijske satisfakcije,sa izgledima MATERIJALNIH gubitnika, su spremni na sve nebili se primakli zemaljskom bogu. U prošlosti primere za to imate kod srpskih komunista 1945 koji su bili spremni brata i majku da ubiju za ukazanu priliku dolaska na vlasti (sve mahom sirotinja), pa Srba katolika koji su to postajali opet zarad manjih ili većih materijalnih ustupaka Katoličke crkve, pri tom spremni na sve kako bi odbranili nove pozicije-pokolj u Jasenovcu. Dalje imate srpske janičare i poturice... Dakle,iza svega se krije ogromna sujeta, ogroman ego,obožavanje moći i novca kao i mržnja prema nadzemaljskom Bogu.
Препоруке:
14
2
30 петак, 19 април 2013 19:51
The Jack
@ @kaca
KOJI SU RAZLOZI (UZROCI) TAKVOG OTKLONA OD EVROSKEPTIKA KA EVROENTIZIJASTI


Siromaštvo-slabost duha ili mito, procenite sami!


A moz' biti i neki komad hartije, za sada u nekoj od ladica, nazovi haskoh suda!!??
Препоруке:
13
2
31 петак, 19 април 2013 20:02
The Jack
Nas narod obozava Vucica samo iz jednog razloga,a to je bitka protiv kriminala i korupcije u koju je krenuo odmah


'Ajde??

Pa kako je onda Jozef Kasa, osumnjicen za proneveru miliona evra, em pusten iz zatvora, em imenovan na novu funkciju?

Kome je to od "zvucnih" imena makar poceo sudski postupak??

Koji se to od punog mora poverilaca nasao namiren??

Ko je, cako i od maginalnih politicara, priupitan a "odakle mu novci" za Fidelinke i tome slicno??

U kom se to segmentu vidi preuredjenje drzave?? Da nije administracija mozda postala efikasna i ne korumpirana??

Evo da Vam kazem kako ce ta "borba" protiv korupcije i kriminala zavrsiti. POJEO VUK MAGARCA, i nikom nista. Odnosno, to nikom nista, bas i ne stoji, jer ce magarac i dodatno da pati!!
Препоруке:
20
2
32 петак, 19 април 2013 20:13
Драгослава
@ Jasna*"Narod je to podrzao i pozdravio ,jer je narodu dozlogrdila pljacka,bahatost,bezobrazluk,lopovluk" To можда причате о неким члановима СНС-а, али код великог броја људи који су се прешли и дали глас најновијој жутој партији, дошло је до веома болног отрежњења. Ви мислите да народ не види ко штити Драгана који је спреман да народу пусти .......... не би ли покрио губитке своје партије и финансирао чувену рупу без дна, звану "Мост преко Аде" са оним сега-мега минаретом ! О косовској трагедији излишно је било шта рећи, јер нема тих речи које би могле да опишуово што раде садашњи евроунијати.
Препоруке:
17
2
33 петак, 19 април 2013 20:35
Jasna*@the Jack
"Ajde, da ti kazem kako ce da se okonca ta borba protiv korupcije..."
AJde ,a to si utvrdio "gledanjem u pasulj" ,ili si koristio neku drugu naucnu metodu?U svakom slucaju ako se i zavrsi tako,Vucic ce biti kaznjen i narod ce ga sa prezrenjem odbaciti.Dokle god bude sprovodio odlucno borbu koju je zapoceo,narod ce ga ,kao sto sam rekla podrzavati i slusati,jer je srpski narod zeljan i gladan pravde.Opljackani gradjani zeljni su da vide politicare i tajkune u zatvoru,a Vucic im je to zadovoljstvo priustio.Dok to bude trajalo Srbi ce ga podrzavati i obozavati,svidjalo se to tebi ,ili ne.Dakle ,to sto Srbi podrzavaju Vucica nema nikakve veze sa pricom o EU,jer skupljanje poena na toj prici je proslost.Svi Vucicevi prethodnici dolazili su na vlast,zbog privilegija i licnog bogacenja,u vreme Zutih to je dozivelo kulminaciju,ili za vreme Kostunice koji nije ni prstom mrdnuo da to spreci.Samo je Vucic pokazao odlucnost.Dok bude takav bice i na vlasti,u suprotnom proci ce ko Zuti.
Препоруке:
5
12
34 петак, 19 април 2013 20:42
Jasna*@Dragoslava
"Medju onima koji su glasali za SNS ,doslo je do bolnog otreznjenja..."Jes vala kako da ne.O tom "bolnom otreznjenju" govore sve ankete po kojima je Vucic u Srbiji "najomrazeniji" politicar.Ali ,ah da zaboravila sam ankete su namestene,a i izbori su pokradeni.A i narod je izasao na ulice u masovnom broju da protestuje protiv Vucica i ove vlade,lupaju serpe,piste u pistaljke,prevrcu kontejnere...
Ja govorim o cinjenicama,a vi u stilu sto je babi milo,to joj se i snilo.Nisam navikla da razmisljam na taj nacin.Sorry.
Препоруке:
5
14
35 петак, 19 април 2013 21:26
Драгослава
Jasna*
Ако су анкете меродавне, онда хитро на изборе јер треба искористити подршку. У стварности понашање најпопуларнијег политичара све више подсећа на Аву Карабатић ! Тако је то када си у служби Великог Брата.
Препоруке:
17
3
36 петак, 19 април 2013 21:37
...
Драга Јасна (са звездицом), ценио сам Ваше коментаре чак и када се нисам слагао са Вама, али сада сте ме баш разочарали. "Славомире Српски", пустите сад Тита и остале бакраче и кажите јасно и гласно да је ово издаја и капитулација и осудите, ако сте патриота, пре свега Дачића и Вучића, па онда Тадића колико год желите, а онда, ако сте човек, и вољеног Коштуницу што их је све ове петоколонаше довео на власт и подржао у неком тренутку.
Препоруке:
12
4
37 петак, 19 април 2013 22:35
Морални портрет Александра Вучића - ПОЛИТИЧКА ФУКАРА
...
"Александар Вучић је највећи, најбруталнији и најбесрамнији преварант у савременој историји Србије. Ова књига разоткрива позадину његове патолошке трансформације из великосрпског националисте у евроатлантског фанатика и нуди документоване доказе преваре којом је извршио пуч у Српској радикалној странци, направио политички картел назван Српска напредна странка и нанео огромну штету процесу демократизације српског друштва, а све искључиво зарад остварења личних амбиција."

Предраг ПОПОВИЋ, аутор
Препоруке:
21
1
38 петак, 19 април 2013 22:38
@Jasna*
"Nisu nasi ljudi bas takve ovce pa da ih neko tek tako "preumljava".I Zasto tako nesto nije poslo za rukom npr Djindjicu,Tadicu,Djilasu i ostalim EUfanaticima."

Па Ђинђић и остали петооктобарци су "преумили" велики број наших људи октобра 2000. И ви то стално помињете. Зар сте напрасно изгубили памћење? Или је нешто друго у питању?
Препоруке:
12
0
39 петак, 19 април 2013 22:57
Jasna*@...
Niste rekli zasto sam vas razocarala?Ja samo iznosim svoje misljenje zasto narod u tolikom broju danas podrzava Vucica.Ako vi imate bolje ,odn. drugacije objasnjenje tog fenomena,pa iznesite ga.
Препоруке:
3
5
40 петак, 19 април 2013 22:58
Морални портрет Александра Вучића
Александар Вучић је креирао и реализовао највећу политичку, идеолошку и националну превару у савременој историји Србије. Узроци, условљени његовим карактером и набујалом амбицијом, колико год били тривијални, прете катастрофалним последицама по државне и националне интересе.
Лична и политичка метаморфоза, изазвана само похлепом, логистички и финансијски подржана из страних и домаћих центара моћи, на крају ће довести до прихватања колонијалног статуса Србије, трајног губитка дела српске територије и заустављања процеса демократизације.
Српском политичком сценом уназад двадесетак година продефиловало је много конвертита свих боја. С намером да испуне ситносопственичке интересе,
трансферисали су се из једне у другу странку, трговали посланичким мандатима, формирали нове партије и, по правилу, с пуним џеповима нестајали у забораву. С истим мотивима, али и уверењем да има велике шансе за успех, Александар Вучић се 2004. године, ...
Препоруке:
15
1
41 петак, 19 април 2013 23:02
Jasna*@@Jasna
Djindjic nije nikog "preumio".Njegovi sledbenici su uvek isto mislili.To su bili EU entuzijasti i EU fanatici i ljubitelji Zapada i zapadne "demokratije" od pocetka.Tako da nije mi jasno zaista na kakvo preumljenje Djindjicevih obozavaoca ,od strane doticnog mislite?
Препоруке:
7
7
42 петак, 19 април 2013 23:07
Морални портрет Александра Вучића
... у време своје прве кандидатуре за градоначелника Београда, упустио у конвертитску авантуру. Као генерални секретар и први оперативац Српске радикалне странке, у успон свог рејтинга уложио је страначке и тајкунске паре, али ни то му није омогућило да испуни сан и дође на власт.

У новом окружењу - уз Драгана Ђиласа, Миодрага Ракића, Милку Форцан, Жељка Митровића, Орхана Драгаша и Николу Петровића – схватио је да амбиције неће моћи да задовољи док се не ослободи терета радикалске прошлости и Војислава Шешеља.

Тада је извршио први пуч у СРС-у. У врху странке направио је паралелни систем којим је амортизовао утицај старих кадрова. На избор конкретних потеза много више су утицали Вучићеви нови кумови, пријатељи и сарадници него чланови Председничког колегијума и Централне отаџбинске управе. Странка је изгубила опозициону оштрину, борба против корупције и последица пљачкашке приватизације сведена је на ниво парола општег типа, уведена је строга контрола критике тајкуна,...
Препоруке:
19
2
43 петак, 19 април 2013 23:21
Морални портрет Александра Вучића
... социјалне теме су добиле предност у односу на националне.
Привид политичке и идеолошке доследности оствариван је искључиво оптужбама на рачун Хашког трибунала,како би се створио утисак бриге за председника странке,и против режима Бориса Тадића, а и то углавном због очајног стања у привреди. Резултати избора и успон страначког и лидерског рејтинга потврђивали су Вучићево уверење да је „тихи пуч“ успео.

За потпуни тријумф недостајао је још само један детаљ–елиминација Војислава Шешеља с места председника Српске радикалне странке. Хашки трибунал није испунио Вучићева очекивања, ни после 8 година Шешељ није осуђен и дугорочно спречен да се бави политиком,а није се,без обзира на озбиљно угрожено здравствено стање, испунила ни нада да ће се, као Слободан Милошевић, у Србију вратити у лименом сандуку. У таквим околностима, да би преузео странку и ратосиљао се терета с којим му странци никада не би омогућили да се попне на власт, Вучићу је прави пуч остао као једина опција.
Препоруке:
14
3
44 петак, 19 април 2013 23:31
Морални портрет Александра Вучића
Јефтиним манипулацијама лако је успео да подјари амбиције Томислава Николића, препуштајући му улогу главног актера раскола у Српској радикалној странци. Шаптачком диверзијом Вучић је подривао Шешељево поверење у Николића. У Хаг је односио фотографије велелепног замка у Бајчетини, пребројавао је лимузине из возног парка породице Николић, згражавао се над његовом одлуком да, док шеф робује, летује на Куби, а нарочито да, одмах после митинга поводом хапшења Радована Караџића, оде на одмор у Турску. Упозоравао је на спорне везе са Жарком Зечевићем, Миланом Беком, Мирославом Мишковићем, Предрагом Ранковићем и другим тајкунима, као и с Борисом Тадићем. С друге стране, Вучић је истовремено распламсавао Николићеву сујету тврдњама да би сигурно победио на председничким изборима да Шешељ није намерно саботирао кампање, једном с тестаментом, други пут похвалама на рачун Звездана Јовановића, потом инсистирањем на четничкој иконографији или тајним преговорима с Војицлавом Коштуницом.
Препоруке:
15
3
45 петак, 19 април 2013 23:39
Морални портрет Александра Вучића
Као искусан прекупац људских душа, Вучић није имао тежак посао с Николићем. Иако је сабрао више станова него година школовања, вођен гробарском девизом „живот је кратак“, Томислав Николић није хтео да спутава апетит.
Напротив, толико се уживео у улогу правог лидера да је занемарио амбиције свог „политичког сина“. У поодмаклим преговорима са спонзорима јеретичког
подухвата, заменик председника Српске радикалне странке је неопрезно наступао као неприкосновени вођа којег ће следити већина радикала, међу којима и
Вучић. Наравно, Вучић није пристао на такав третман, али наставио је да Николића гура до тачке с које нема повратка.
Припрему самог чина свргавања Војислава Шешеља и преузимања СРС-а прекратили су догађаји на које Вучић и Николић нису могли да утичу. Прво су
Албанци прогласили независност Косова, а онда је премијер Коштуница „вратио мандат народу“ и иницирао расписивање ванредних избора.
Препоруке:
17
3
46 субота, 20 април 2013 00:19
Морални портрет Александра Вучића
У том тренутку је било јасно да ће пољуљану Тадићеву власт подржати Дачић, па радикалском тандему није остало ништа друго него да кампању усмере ка подизању личног рејтинга, а не борби за освајање власти. Страначким и тајкунским парама финансирали су своју промоцију, како би створили што боље услове за будуће преговоре са страним и домаћим партнерима. Кад је то остварено,могли су да крену у акцију.

Отворени пуч је почео 05.09.2008, када је Николић поднео оставку на све страначке функције. Покушај отимања странке завршио се 7 дана касније, одлуком Централне отаџбинске управе да из Српске радикалне странке искључи Николића и групу његових сабораца. СРС је претрпела велику штету, одлив већег дела заблуделог чланства и неколико истакнутих каријериста, крађу инфраструктуре и посланичких и одборничких мандата. Отете кадрове и имовину СРС-а, Вучић и Николић су уградили у темеље Српске напредне странке, која је добила статус парламентарне партије и пре него што је основана.
Препоруке:
12
2
47 субота, 20 април 2013 00:46
Peter RV
Ako je ova statistika Antonica za vjerovat onda ima nesto vrlo trulo u dusi Srbina.
Poslije toliko ponizavanja koja je Srbija pretrpjela od EU, skoro pola Srba (46%) su zadovoljni da postanu evropski konjusari, kao Hrvati i Slovenci. Nije im se jos zgadila misao da jedan Jelko Kacin moze da im bude tutor te nove Austro-Ugarske.
Kako god da se ovo objasnjava, ispada da je nasem narodu vec prebijena kicma. Neko da mi kaze da nije tako?
Препоруке:
12
1
48 субота, 20 април 2013 01:01
Морални портрет Александра Вучића
Без програма, идеја и ставова, СНС је позиције на политичкој сцени градила укрштањем подршке бриселских и вашингтонских мешетара и појединаца из Тадићевог кабинета. Пажљивим каналисањем незадовољства грађана Србије, ојађених деценијском владавином неколико мутација ДОС-а, Вучић и Николић су нанели огромну штету не само својој бившој странци, него и свим опозиционим снагама, па и огромном корпусу појединаца који нису политички ангажовани али захтевају промене.

Превара иницирана Вучићевом похлепом ускоро се отргла контроли. Бруталним порицањем радикалске прошлости, он је политичку и идеолошку трансформацију завршио издајом државних и националних интереса. Својим примером, Томислав Николић је у пракси доказао исправност америчке пословице коју је често цитирао док је био четнички војвода – бесплатан сир се налази само у мишоловци.

Да би добили подршку Америке и Европске уније, „напредњаци“ су у мишоловку гурнули целу Србију.
Препоруке:
11
2
49 субота, 20 април 2013 01:05
@Jasna*@...
Народ данас подржава Вучића (ако га заиста подржава), из истих разлога из којих је 2000-е подржавао досовско друштво(ако га је заиста подржавао).
Препоруке:
6
3
50 субота, 20 април 2013 01:12
Морални портрет Александра Вучића
Прихватили су савет Вилијама Монтгомерија, плаћеног лобисте и бившег америчког амбасадора који се изузетно истакао у време НАТО агресије на Србију, и постали носиоци пројекта „Европа уместо Косова“. Све остале услуге, којима су Вучић и Нико лић оправдавали подршку из Брисела и Вашингтона – разарање најјаче опозиционе странке, сатанизација Војислава Шешеља, сарадња с Хашким трибуналом, усмеравање ка евроатлантским интеграцијама... – потпуно су безначајне у односу на преузету обавезу да омогуће испуњење коначног циља: српског признања независности Косова.

Без одлуке грађана и државних органа Србије да се и званично одрекну територијалне целовитости и суверенитета над својом јужном покрајином, Европа и Америка не би могле да заврше процес разбијања бивше Југославије. Уместо челника Демократске странке, тај посао пристали су да обаве Александар Вучић и Томислав Николић. И, задатак испуњавају врло вредно, пажљиво и паметно.
Препоруке:
14
2
51 субота, 20 април 2013 01:22
Морални портрет Александра Вучића
Прво су одбацили стару тезу о потреби решења територијалног статуса Косова и Метохије, па тек онда о дијалогу на теме безбедности и људских права. Уместо тога, почели су да заступају став да „границе нису важне, ионако ће све балканске државе бити у Европској унији“. На крају, превара је еволуирала до предлога да се распише референдум на коме ће грађани имати прилику да се одлуче – Косово или Европска унија.

Александар Вучић је на себе преузео обавезу да припреми атмосферу у којој би се та дилема лако решила. Детаљно је објашњавао да је Косово заувек изгубљено, без обзира на став Србије. С друге стране, Србији нема спаса без Европске уније и Сједињених америчких држава. На тако постављеним основама, пред грађане се поставља референдумско питање: „Да ли сте за бесмислено самоубиство или за блиставу европску будућност?“

Већ монтирањем овакве замке, без обзира да ли ће их задесити „част“ да лично потпишу признање албанског Косова, ...
Препоруке:
10
1
52 субота, 20 април 2013 01:23
@Jasna*@@Jasna
"Djindjic nije nikog "preumio".Njegovi sledbenici su uvek isto mislili.To su bili EU entuzijasti i EU fanatici i ljubitelji Zapada i zapadne "demokratije" od pocetka.Tako da nije mi jasno zaista na kakvo preumljenje Djindjicevih obozavaoca ,od strane doticnog mislite?"

A мени није јасно да вама није јасно.
Ђинђићеви следбеници, тј. ЕУ ентузијасти и фанатици, 10 година су представљали МИНОРНУ групу која није могла да победи на слободним изборима. То је почетак.А онда су Ђинђић и досовци, после 10 година мрцварења Србије, "преумили" велики део бирачког тела који је 2000. гласао како је гласао. Дакле, Ђинђић је ПРЕУМИО ОНЕ КОЈИ НИСУ БИЛИ ЊЕГОВИ СЛЕДБЕНИЦИ ОД ПОЧЕТКА. Укратко, људи се могу "преумити", или - људима се може манипулисати. Октобра 2000. људима су манипулисали досовски издајници, а од октобра 2008. људима манипулишу народњачки издајници.
Да ли вам је сада јасно?
Препоруке:
8
0
53 субота, 20 април 2013 06:47
Морални портрет Александра Вучића
Александар Вучић и Томислав Николић су оправдали паре и поверење уложено у њихову издајничку авантуру. Иако је „колевка српства“, кроз историју, дуже била под окупацијом него у власти Србије, први пут су се стекле околности које су формирале српске политичаре спремне и на то да се, зарад испуњења личних интереса, заувек одрекну Косова и Метохије и да у тај избор „царства земаљског“ увуку већи део српског
народа
.

На овакав начин, у историју српског бешчашћа може бити уписан само Александар Вучић. По Шешељевом одласку у Хаг, Вучићеви лукративни пориви су створили услове за остварење незабележене политичке, идеолошке и националне преваре, којој нема ко да се адекватно супротстави.

У том контексту требало би и тражити разлоге за отезање суђења и задржавање у притвору Војислава Шешеља.
Препоруке:
14
2
54 субота, 20 април 2013 07:38
Грешни Љубомир
Поштовани господине Антонићу,
Одговор на Ваше питање је, без обзира на подпитања и на политичку прошлост првог подпредседника - Да!
Као неку тему за размишљање можемо се још питати: Коме је требало то "историјско?" Не, наводно усменом споразуму, у "осмој рунди?"? Из данашње визуре гледања: Шта је тиме "држава?" Србија добила?
Невероватно је да данас када сви гледају како да побегну из "обавеза?" које својим чланицама намеће ЕУ, "држава?" Србија настоји свим силама да постане члан ЕУ, по цену да се одрекне дела своје територије.
Предлажем да у пакету са потписом за одцепљењем Косова од "државе?" Србија, пошањемо и потпис српског патријарха да признајемо преднажлезности римског првосвештеника?
Препоруке:
12
4
55 субота, 20 април 2013 09:58
Андро Лутак
Браво Антонићу мајсторе!


"Алек" како га зову пријатељи и западни амбасадори, постигао је оно што Чеда Јовановић никада није могао. Верујем да је због тога Чеда, у овом тренутку велике победе "Друге Србије", далеко више љубоморан на Алека него на Алековог најбољег френда, његовог политичког и бизнисменског узора, актуелног градоначелника Драгана Ђиласа.
Препоруке:
12
3
56 субота, 20 април 2013 11:42
@Jasna*@@Jasna
Да појасним... мислио сам напредњачки а не народњачки издајници као што сам грешком написао. Мада нисам сигуран ни да ће вам сада бити јасно.
Препоруке:
5
1
57 субота, 20 април 2013 11:58
јбгбгд
Одлично је поређење Алека и Аве Карабатић. Све је потпуно јасно и када је у питању спрега се Ђиласом, Микијем Ракићем и сличним крајње опскурним ликовима чијим би ликом и делом требало да се позабаве компетентни стручњаци.
Препоруке:
11
3
58 субота, 20 април 2013 12:38
Mali Bosnjak
NE slazemo se. Tu je njegov partijski tatko i golub prevrtac. Znaci, nije on toliko pametan, kolko se cini da jeste. Ajd neka sad raspisu izbore na svim nivoima, ako smeju. Ova trojka, a i mnogi drugi, il su potplaceni, il su ucenjeni. Mesto Vuka Brankovica je jos upraznjeno.Kao sto je sad moda da vise drzava organizuje razna svetska prvenstva, mislim u sportu, tako i ova trojica organizuju izdaju. Pa ko je kriv:ne znamo.Ali ima Boga. Samo je Sveti car Lazar pravi Srbin. Ima jedan pametan covek u Srbijici, koji bi sve ovo doveo u red, ali nece ga "Srbi".Zato sto su nam protivnici mnogo jaki, a mi mnogo slabi i raspameceni.Kroz 100 godina ce sve ovo biti smesno, ili orvelovsko. Ko zna.
Препоруке:
8
3
59 субота, 20 април 2013 13:23
Alek je njihov
Hoćemo izbore!
Препоруке:
8
2
60 субота, 20 април 2013 13:50
Jasna*@@Jasna
Ne slazem se da je Djindjic 2000.nekoga preumio.Nije on nikoga mogao da preumljava,jer nikada nije bio lider koga su obozavale siroke narodne mase.Samo u krugu dvojke.Cak sta vise u narodu je bio prilicno omrazen. DOSje bio sastavljen od razlicitih partija,jedino im je zajednicko bilo mrznja prema "diktatoru",mrznja prema komunizmu i ljubav prema Zapadu i zapadnoj demokratiji,pa su tako zjednicki okupljeni u svojoj mrznji jedva uspeli da napabirce dovoljan broj glasova,a i to je ostalo pod sumnjom.Zato nikad nije ni smeo na crtu Milosevicu i zato mu je bio potreban Kostunica ,jer je znao da on nikad ne bi pobedio Milosevica.Dakle i tako okupljeni DOS u kojem je bilo svega i svacega jedva je uz pomoc Kostunice pobedio Milosevica,a i ta Kostunicina "pobeda"je ostala pod znakom pitanja ,jer su DOSovci spalili glasacke listice.Kad se docepao vlasti Djindjiceva i tako mala "popularnost" je stalno opadala.Dakle nikakvog preumljavanja naroda od strane Z.Dj. nije bilo.
Препоруке:
5
1
61 субота, 20 април 2013 14:15
Андро Лутак @ Ружичасти пантер
Пробаћу да одговорим на Ваше питање, а ви и остали процените да или сам бар мало у праву.

Александар Вучић импонује двема великих групација, а подржава га трећа, мања али на свој начин не мање утицајна.

1)Приглуп али превејан полусвет тј. гласачи старе Срс којима сада импонује неко ЊИХОВ ко се (фантомски) "бори против корупције"; "мушки" ухапсио Мишка (без доказа) и "штити" их од капитализма за који су гласали увек када су гласали за Срс ( наравно, ни на крај памети им није да ће баш они од своје бедне цркавице плаћати одштету Мишку).
Они не воле Еуробију и NATO јер имају толико мозга да знају ко нас је бомбардовао, али "Србија треба да је тамо" јер тако каже Вучић, њихов "заштитник"

2)псеудо-интелектуалци, тзв. "националисти". Импонује им Вучићева Зен поза која је у складу са опојним текстовима из "Печата" и "Трећег ока". Они не воле Шешеља ни Слобу, требало је бежати од војних позивара, а( у потаји)обожавају Запад.

3) Друга Србија. Она зна због чега га подржава.
Препоруке:
7
2
62 субота, 20 април 2013 16:03
@Jasna*@@Jasna
Поента је у следећем. Деведесетих година, на почетку вишестраначја, испоставило се да тзв.демократска опозиција нема упориште у народу. Не сећам се тачно цифара и процената али у сваком случају блок на челу са Милошевићем је био за њих недостижан. На челу „демократске“ опозиције се налазило шаролико друштво и у суштини народ није обожавао никога од њих. Можда у почетку Драшковића али то није дуго трајало. За Коштуницу се сматрало да је килав, Ђинђић лукав и непоуздан, Пешићка хистерична и некомпетентна да не ређам даље.
Елем, таква опозиција са таквим лидерима на челу, ипак је успела да за десет година придобије велики број гласача и приближи се магичној цифри од 50% бирача. Лично мислим да се само приближила али да је није премашила. Ипак остаје чињеница да су за десет година успели да придобију велики број грађана.
Препоруке:
5
2
63 субота, 20 април 2013 16:07
@Jasna*@@Jasna
Како то назвати друкчије него преумљење? Ко је ту одиграо кључну улогу – неомиљени Ђинђић, килави Коштуница или неко трећи? Мислим да је то немогуће утврдити. Али несумњиво је да се гласачко тело знатно померило на њихову страну, мада, понављам, по мени још увек испод гласачког тела СПС-а. И како то назвати друкчије него преумљење или манипулација?

Сада се одиграва исти процес са напредњацима. Прича о криминалу жутих (која је тачна од А до Ш) је један од елемената те манипулације. Kриминалци се могу гонити а корупција искорењивати и без продаје Космета, без чланства у ЕУ,без понижавања пред петоразредним белосветским мастиљарима aли многима изгледа годи да је Мишко долијао и да Алек глумата одлучност. У то име су спремни да прогутају срамни договор са Тачијем. Али изнад свега манипулација се састоји у бестидној и бесрамној лажи да ће овај народ умирати од глади без плата и пензија ако не продамо Космет и не добијемо датум(!!!).
Препоруке:
6
2
64 субота, 20 април 2013 16:08
@Jasna*@@Jasna
Исто бестидно и бесрамно манипулисање су користили досовци играјући на страх од рата, санкција, немаштине, глади. У основи и напредњаци и досовци користе исте полуге манипулације тј. преумљења. То није ни чудно јер су им ментори исти.
Препоруке:
4
2
65 субота, 20 април 2013 16:31
ja onako
@moralni portret Aleksandra Vucica

Svaka cast,to je to!Moralno nistavilo!
Препоруке:
4
4
66 субота, 20 април 2013 17:47
ивица камберовић
по други пут,слободан антонић указује на главног архитекту пута који води у еу!нација као да је под наркотицима,или је у питању друштвена апатија,колективна анксиозност?нема нам спаса без еу,је аксиом за све будуће "победе" које очекују србију у овој деценији.Нема нам бољитка ,уколико не уђемо у еу; само су поитички памфлети,или заблуде које ће разградити политичко ткиво србије.тачно је ,да србија треба да сарађује са еу,али на економским основама.да ли капитал има мирис или укус?зар није довољно створити амбијент за инвестиције ,или је потребно разградити државу ,да би се задовољили апетити искомплесираних хабзбурговаца и њихових опонената?ревизија историје?најгоре што може човеку да се деси јесте-очајање.онда није способан да живи достојанствено,од свог рад,тј.труда.споразум са русијом је далеко повољнији,јер није на штету као ссп,који нам је однео капитал из земље и ослабио пољопривреду.пробуди се,србијо,не банчи за први мај,већ се освести и поштуј себе,не мрзећи друге.
Препоруке:
5
2
67 субота, 20 април 2013 18:10
Jasna*@@Jasna
Izgleda da ne podrazumevamo isto pod terminom "preumljenje".Ja pod preumljenjem ne podrazumevam manipulaciju ,vec totalnu promenu politickog stava,kao kad neko od EU skeptika postane EU fanatik,kao sto je slucaj sa Vucicevim pristalicama(bivse radikalsko glasacko telo)o cemu se u ovom tekstu govori,pa sam pokusala da objasnim odn.da dam svoje misljenje zasto je do toga doslo.To je Vucicev obracun sa kriminalom i korupcijom ,koja godi opljackanom narodu gladnom pravde(najvecim delom radi se o tranzicionim gubitnicima,koji su i cinili glasacko telo SRSa,ali i ne samo njima).Samo zbog toga oni slusaju sve sta im Vucic kaze,pa su i pricu o EU progutali,mada ja licno mislim da ih ta prica ni ne zanima vise,ali Vucicev EU entuzijazam nije svakako prepreka da ga oni(bivsi SRS glasaci)i dalje ne podrzavaju,sve dok se bude obracunavao sa korupcijom i kriminalom zutih stetocina ,ali i u svojim redovima.Cim ih izda na tom planu,okrenuce se protiv njega.
Препоруке:
3
3
68 субота, 20 април 2013 18:27
Jasna*@@Jasna@Andro lutak
Znaci nije prica o EU razlog sto Vucic danas ima najvecu podrsku u birackom telu,vec obracun sa kriminalom.
Sto se tice Djindjica i njegovih pristalica,to sam vec rekla kod njih nije bilo nikakvog preumljenja ,oni su bili i ostali uvek istog politickog stava,obozavaoci zapadne demokratije.TO sto je mozda DOS za vreme Slobe ,dobijao sve vise pristalica (ali nikada dovoljno)nije bio razlog preumljenja istih,vec sankcije,sve teze se zivelo,pritisak ,strah za egzistenciju itd.,a i u Slobino vreme bilo je kriminala i korupcije(mada nista u poredjenju sa onim sto ce tek uslediti od strane DOS bande) pa su se ljudi razocaravali videvsii kako se neki bogate ,a oni tesko zive,pa je i to bio razlog osipanja Slobinog bir.tela,a ne sto ih je Djindjic "preumio".
@Andro lutak kazes "priglupo,ali prevejano glasacko telo SRSa",ako je uopste moguce biti priglup i prevejan istovremeno ,onda su to DS glasaci,kojima i sam pripadas.Samo svoju korist gledaju(prevejani),po cenu propasti drzave(glupi).
Препоруке:
2
5
69 субота, 20 април 2013 19:36
јбгбгд
@фристајло
"Власници медија су ти који контролишу јавно мњење, а Вучић само покушава да се "очеше" о тај "мејнстрим" који је диктиран медијима. Не браним га, чак супротно од тога; сматрам га слабим због тога, јер је на позицији са које би могао да бар покуша да тај сценарио раскринка- а он то не ради.
Плашљив је и нема храбрости да каже истину, свестан да би ушао у сукоб са правом моћи у овој земљи, неспреман за тај сукоб."

Потпуно исправан суд!
Препоруке:
4
0
70 недеља, 21 април 2013 02:08
Нико и Неко
Слажемо се професоре, дакако.
Главна и одговорна личност, за овакву ситуацију је нико други до Вучић и помало, његов, назовимо га шеф, Николић.
И сувише Србија верује овој двојици, који мењају своја мишљења неколико пута у току дана. Заборављамо само колико су подржавали политику Радикала и били спремни да окончају за њу, која је апсолутно супротна овој садашњој коју воде, па су јој олако окренули леђа и почели да је пљују као што су пљували политику ДС-а. Тако су, исто, док су били у опозицији пљували по ДС-овој политици о Косову, и када су дошли на власт, само су је преузели.

Николић и Вучић, као и остали њихови пулени (махом велики русофили и анти-европејци прије оснивања СНС)су само условно речено добри говорници. Највише личе на бабе које иду по селу и само олајавају друге, те величају себе и своје. Србију могу само још више ојадити и уништити.
Препоруке:
5
2
71 недеља, 21 април 2013 13:09
Андро Лутак @ Јасна
Поштована, ја сам се врло прецизно изразио: СТАРО ГЛАСАЧКО ТЕЛО Срс. Молим прочитајте поново мој коментар.

Да поштована, може се бити приглуп а превејан.

Видим другарице да вам то морам објаснити примером.

Знате поштована Јасна оно када дођете на пијацу, Ви или неко Ваш, па када питате продавца за тезгом одакле је, тај продавац, знајући да се у рубрикама за младе куварице провлачи стара легенда како је "купус из Футога најбољи", ко из топа одговара "ја?! па из Футога" . И тако је сваки продавац (накупац) који је купус купио на кванташу "из Футога", сваки продавац (накупац) кромпира је "из Ивањице" итд. А заправо су из Калуђерице, Мирјева, Умке ...
Е они су уједно и највећи обожаватељи "Великог брата", "Фарме", као и (виртуелне)"борбе против корупције", док им још тамо негде у подсвести чучи, и гусла ли гусла "Карлобаг-Огулин -..."
Препоруке:
3
0
72 недеља, 21 април 2013 18:53
Турас
Толико се пумпа овај лик конвертиранога ........(што у животу није могуће осим у Србији)да човеку почиње да бива тешко.Ко данас сумња у лик и дело медиски напумпаног господина?Ако смо искрени -сви.Ја не желим да помињем име ове полит-медиске звезде да не .....Ви госпо до нисте ни свесни да критиковањем, таквима подижете рејтинг у оваком конфузном друштву.
Препоруке:
2
0
73 понедељак, 22 април 2013 11:58
Vuk
Ma sta vi svi skupa znate?Ako vam ministar svega i svacega i "Kalif umesto Kalifa" Acika kaze da budete za EU ima da budete ili ima da vas nema.
Ko je taj ko zna bolje od Acike?Samo nemoj da mi kazete Vojislav,nema veze koji, ovaj ovde ili onaj tamo.Da znaju bolje bili bi oni ministri svega i svacega a ne on.
I sta ste zapeli "Ustav pa Ustav,nekakva teritorijalna celovitost".Acika je ministar i prvi drugi i treci podpredsednik i ako on kaze da Ustav i teritorijalna celovitost nisu bitni onda vi nema tu sta da se razmisljate i prenemazete.Zna covek.
Dakle,slusaj 'vamo!Nemoj vise da cujem nekoga da protivreci ministru i svim podpredsednicima svega i svacega,nego da svi fino glasate za sve sto vam on kaze pa ce Srbija dobije DATUM.A DATUM vam je sve sto pozeleti mozete.Kad dobijete DATUM svi ce problemi postati proslost.Gladni ce da budu i dalje gladni ali ih nece biti briga jer imaju DATUM.A da bi mi svi dobili DATUM,oni sa Severa Kosmeta ima da nauce albanski ili ima da ih nema!
Препоруке:
1
1
74 понедељак, 22 април 2013 23:48
Воја
Одличан текст! Овај процес је нешто што сам још давно приметио, почевши од расцепа ДС-а на ДС и ЛДП, када ЛДП постаје прва партија која се (тада још увек не баш) сасвим отворено залаже за независност Косова и чланство у ЕУ по сваку цену. Са ЛДП-ом на политичкој сцени, ДС постаје растерећен и лакше се гађа патриотским фразама како би себи привукла бираче ДСС-а. Процес се касније наставио преласком СПС-а у про ЕУ блок и стварањем СНС-а који је на прошлогодишњим изборима преузео улогу СПС-а из 2008-е.

Главно питање гласи, ко ће на следећим изборима да преузме ту улогу? Цепање СНС-а на Николићев СНС и Вучићев СНС? Или ће Вук Јеремић, на тренутном дошколовавању у САД-у, да оснује партију?
Препоруке:
1
0
75 петак, 26 април 2013 13:13
nn
Дакле, ако овај чланак треба да завршим на сличан начин као и прошли, не могу а да читаоце опет не запитам: слажемо ли се у томе да се главна политичка личност, заслужна за то што се после свега и даље бакћемо са бриселском Вавилонском кулом, зове – Александар Вучић?


Slazem se.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер