четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Харадинајева слобода и недићевска Србија

Kоментари (168) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 29 новембар 2012 18:48
човек из лознице
ето НАРОДЕ СРБСКИ,КО ТЕ ВОДИ.ОНИ КОЈИ СУ ЗА ЈЕФТИНЕ ПАРЕ КУПЉЕНИ/то ми сада у овом тренутку НИКО не може оспорити,а поготову ТОМА ВУЧИЋ,КОЈИ ,,КОБОЈАГИ ГАЊАЈУ ВЕЛИИИКККЕЕЕ АФФФЕЕЕРРРЕЕ!ХА,ХА,ХА,ХА/.
Препоруке:
90
4
2 четвртак, 29 новембар 2012 19:04
Darko
Autor se pita da li smo u tolikoj meri egzistencijalno ugroženi da bi se opravdalo ovakvo ponašanje. Ako ste celu privredu uništili i rasprodali u bescenje raznim belosvetskim bitangama, ako ste državu zadužili do krajnjih granica izdržljivosti, ako ste uništili vojsku i odbrambenu sposobnost zemlje, ako vam stabilnost i opstanak države zavisi od novih kredita od istih tih belosvetskih bitangi, onda ste vi u ogromnom egzistencijalnom škripcu. Pravo je pitanje da li će oni koji su doveli Srbiju na ove grane ikada odgovarati pred zemaljskom pravdom, za onu nebesku sam potpuno uveren. Današnjoj vladajućoj garnituri manevarski prostor je toliko sužen da je jednostavno teško biti kritičan prema njima posle samo nekoliko meseci vlasti. Potrebno je dosta vremena da se ispravi ono što su predhodnici upropastili. Sad da li je nova vlast iskrena u tome da želi da podigne Srbiju iz mrtvih to je pitanje na koje ćemo dobiti odgovor u budućem periodu. Ostaje nam samo da se nadamo u pozitivan ishod.
Препоруке:
45
34
3 четвртак, 29 новембар 2012 19:14
Jasna*
"Ovom presudom Srbija je zatvorila krug koji je prosla od 5.oktobra ...Zato ocekuje objasnjenje od ove vlasti..."
Zasto od ove vlasti?
Svako objasnjenje dao je Slobodan Milosevic u svom poslednjem govoru ,ali nije zeleo niko u Srbiji da ga slusa.Naprotiv vecina onih koji danas traze objasnjenje od ove vlasti ,koja u 5.oktobru uzgred budi receno nije ni ucestvovala,docekala je taj govor sa podsmehom i sprdnjom.A ni dan danas niko od srbijanske intelektualne patriotske elite ,ne sme ni da spomene taj govor.
Kome jos uvek nije jasno sta se dogodilo i treba mu objasnjenje,neka (ponovo) saslusa taj govor,u njemu je covek sve objasnio.
Препоруке:
85
12
4 четвртак, 29 новембар 2012 19:15
vasilije
ne lepi moji,vi tvrdite da su žrtve Drugih bezvredne.jer rat koji su vodili i hrvati i bošnjaci i albanci bio je obramben i oslobodilački!a svedok zoran stijović npr.priznao je da ste do informacija od albanaca doušnika dolazili ili ucenama ili premlaćivanjem!takva kultura dokazivanja krivnje Drugih zaslužuje,posle svih civilnih žrtava Drugih,masovnih silovanja žena Drugih,jednostavno-vrelu šamarčinu!a biće ih još! s pravom! a vi satanoduli možda jednog dana i postanete teoduli,ali pre toga mora da odgovarate tačno onoliko ste krivi:debelo NAJVIŠE!
Препоруке:
6
117
5 четвртак, 29 новембар 2012 19:18
albanopolis
jeste,leka za bolest vaše kulture jednostavno nema...tu može samo da pomogne neprestano šamaranje-dok se ne osvestite!do tada,srećno!
Препоруке:
7
108
6 четвртак, 29 новембар 2012 19:31
МР
Све ми ово некако изгледа као да се Срби увлаче Западној Европи. Али свако живи онако како зна, уме и жели, па и Срби.
Препоруке:
29
3
7 четвртак, 29 новембар 2012 19:38
Цмок Торонто
Дачић ће морати сам себе да хапси.
Препоруке:
53
2
8 четвртак, 29 новембар 2012 19:40
efendi Dragić
Dva su rešenja ili nedićevska ili anglosaksonska ni jedno nje dobro bira se manje zlo.Nedićevsko -Germanska Srbija može koegzistirati sa Rusijom.Za Anglosaksonsku Srbiju ne postoji Srbija koja je povezana sa Rusijom Englezi su to brate.To je trenutno jedini mogući izbor Pošto su nas crnogorci izdali i zatvorili izlaz na more.Bez izlaza na more mi smo crna rupa Balkana okruženi NATO I EU bez ikakve mogućnosti da sa bilo kime ostvarimo kontakt.Nešto poput Jermenije.
Moramo biti svesni da smo sada Obrenovićevska Srbija mala i slaba ali svakako sa kapacitetom da budemo jaki.Tu je Republika Srpska,Makedonija ,Crna Gora.
Ovako teške okolnosti su samo tren u istoriji Srpskog naroda.Ako budemo jako i uporni doći će bolja vremena.
Препоруке:
51
8
9 четвртак, 29 новембар 2012 19:48
Jasna*@albanopolis@vasilije
Nasli se ustase i trgovci ljudskim organima da pricaju o kulturi i zrtvama.Fuj!
Препоруке:
92
4
10 четвртак, 29 новембар 2012 19:50
Дарко@албанополис
Не знам чему се ви радујете када сте и ви обично робље и топовска храна новог светског поретка. Најтужније је што ваш ментални капацитет није у стању то да региструје и схвати, па умишљате да вас они искрено воле и да су забринути за тобожње кршење ваших права. Слепи човече, ви се налазите у истом возу за одстрел, и злобно се радујете само зато што смо ми који вагон испред вас.
Препоруке:
83
2
11 четвртак, 29 новембар 2012 19:56
Биљана Николић@Jasna*
Говором се не добијају ратови и не брани држава, говорима се испирају уста и залуђују масе.
Питање је шта ко ради на власти, какве одлуке доноси, какве споразуме потписује, са којим организацијама се обавезује на сарадњу.

Били сте (вероватно) на неком предизборном митингу СПС, ако нисте имате савршене, државничке Дачићеве говоре на сајту СПС - сада ради све супротно од онога што је причао пре пола године.
Препоруке:
59
7
12 четвртак, 29 новембар 2012 20:02
ел нињо
што спомену Недића, сад ће да почне преиспитивање историје са елементима грађанског рата
Препоруке:
19
2
13 четвртак, 29 новембар 2012 20:13
@ darko,jasna i slični satanoduli
ovakvim naduvanim nepismenjacima može da pomogne samo neprestano šamaranje:vi ništa drugo ne svatate pa se svet odlučio za tu metodu!i koristiće je sve dok ne svatite!do tada,vaša istorija biće istorija primanja opravdanih šamarčina...a šta vam ja tu mogu,kako drukčije satanodula preobraziti u teodula?!
Препоруке:
4
67
14 четвртак, 29 новембар 2012 20:13
Jasna*@Biljana Nikolic
Jelda,ma nemojte govorima se ne dobijaju ratovi,ali se zato salonskim proglasima vaseg lidera Kostunice zvanog "naknadna pamet" ,ili "kasno Marko na Kosovo stize",dobijaju,ali samo u glavama jalovih salonskih patriota.
I gde sam ja u svom komentaru spomenula Dacica?Ako vec komentarisete onda se potrudite da komentarisete napisano ,a ne da spinujete.Dakle govorila sam o poslednjem Milosevicevom govoru,da vas podsetim,jer ste zaboravni jako, istom onom protiv koga ste lupali u serpe i stavljali vatu u usi da ne slusate.Zato vas taj govor danas toliko i boli i skacete kao opareni na svako njegovo pominjanje.Kad malo bolje razmislim ,ja vas i vama slicne petooktobarske"rusitelje" ,jedino mogu da sazaljevam.
Препоруке:
39
24
15 четвртак, 29 новембар 2012 20:16
Zoran J.
Nikako se ne mogu oteti utisku da ovaj naslov kaže sve pto i ja hoću reći ali neka unutrašnja muka me tera da ovo napišem:Nedićevci(DS i ekipa DOS)su sve učinili da Srbiju ponize,da ulizički i poltronski izađu u susret svim zahtevima naših glavoseča pa čak i ono što nam nisu tražili oni su davali.Bivšeg predsednika su kidnapovali i poslali u Hag protivno ustavu i to na Vidovdan,sve bivše i buduće koje su slali kvalifikovali su kao ratne zločince bez presude,sve što je haški sud tražio dobio je makar i skidanjem državne tajne (kako su drugi radili-Hrvati-videli smo).Te spodobe su kao jedan kada god bi neko rekao nešto što nije po njihovoj mantri graknule i poklapale osobu koja je pokušavala da misli svojom glavom.Razno-razne nvo bile su među prvima kada je trebalo doneti preki sud za svakog poslatog Srbina u Hag,i šlag na tortu su čeda jovanović i njegov ldp(za malog čoveka i mala slova)izdajnik par ekselans.Sve ovo pišem imajući potrebu da negde javno kažem koliko se gnušam neljudi.
Препоруке:
37
3
16 четвртак, 29 новембар 2012 20:24
Stanić Milan
Dobro je primetila g-đa Jasna,vododelnica kolaboracije sa neprijateljima srpskog naroda dobiva na intezitetu 5- to oktobarskim događajima,kada tzv."opozicija"potpomognuta pretnjom radikalne agresije NATO alijanse na Srbiju vrši državni udar i od tada je sve u funkciji satanizacije srpskog naroda iz više uglova;Haškim tribunalom,kriminalnim privatizacijama i zatiranjem privrednih subjekata,osiromašenjem zemlje kako nije zabeleženo ni u najgorim krizama.Za sve to,koristi se dimna zavesa - sloganEU nema alternativu!Hapse se ljudi,polumrtvi se isporučuju Hagu(jer Mladić i Karadžić su trebali najprije u "šumi"da bi se izdejstvovali ustupci od Srbije,a kad je farsa završena onda šef države saopštava da je sve gotovo)Pogledajte samo te nesretne ljude koji se nalaze na značajnim funkcijama."Isteraćemo Mladića iz jazbine",Vučić - nastavićemo napredovati prema EU bez obzira na stav građana.I sad se čudimo Hagu i njegovim presudama.Kolika je naša krivica?
Препоруке:
40
16
17 четвртак, 29 новембар 2012 20:35
tamo neki
Da je vreme tesko, tesko je. Ti koji su na vlasti, imaju ovde decu, zasto bi radili nesto lose? Pitanje je sta se moze. Valja preziveti, nije samo u Srbiji lose. Izgleda da je je nedicevski metod neprimenljiv, da ukratko elaboriram. Na primer zato jer se drzave u okruzenju medjusobno gloze a u stvari propadaju (nenasilna okupacija). Silazna putanja je, doduse, i za neke velike. Vrsi se generalni tihi tip unistavanja ljudi (metode su izgleda poboljsane). Postoji zakonomernost na nivou fenomena. Ipak, ima i sustinskih pomaka. Eno, Japanci napravise neki tip terminatora (a to je tek pocetak). Najsigurnije ulaganje trenutno nije u zivot. A trebalo bi, ljudski kapital je najunosniji, kada se prema njemu pravilno odnosi...
Препоруке:
14
4
18 четвртак, 29 новембар 2012 20:37
@ @ darko,jasna i slični satanoduli
A sta to da shvatimo,da nase zrtve NEMAJU prava na satisfakciju,jel to?
Ako je to sustina,tirade o teodulu i satanodulu samo pokrivaju sustinu,onoga sto uporno pokusavate da nam porucite.Samo tu je onda mnogo neciste savesti...
Препоруке:
27
2
19 четвртак, 29 новембар 2012 20:50
ex srbin
"Rat koji su vodili protiv Srba i Srbije proglašen je pravednim i oslobodilačkim" kaže autor - bolje rečeno:Rat koji smo vodili doveo nas je do ovog......
Препоруке:
4
43
20 четвртак, 29 новембар 2012 20:51
albanopolis @ nepotpisani
naravno da imaju! ali,prvo treba da svatite da neke stvari nisu bili organizovani i planirani zločini nego legitimna obrana! a posle toga svi imaju da odgovaraju za neplanirane ekscese koji prate sve ratove,a osobito one koje IZAZOVU SRBI svojim satanodulskim metodama!da li je sada nešto jasnije ili vi nemate ama baš uopšte nikakvu savest,nego su vam i žrtve sredstvo za realizaciju srpskog državnog interesa???
Препоруке:
1
48
21 четвртак, 29 новембар 2012 20:51
Jasna*@vasilije
Isamaran si i ti "prijatelju" samo sto tvojoj robovskoj svesti samari prijaju.
Препоруке:
39
2
22 четвртак, 29 новембар 2012 20:53
слепи народ слепих вођа
Господо и госпође Срби и Србкиње,

ја се убих убеђујући вас да нам нема слободе док нас не ослободе Руси, а ви и даље не одустајете од међусобне свађе Срба. Још вас овде потпаљују фашисти и неонацисти. Пола вас не пише ћирилицом (писмом које је затирао сваки окупатор Срба). Ако не разумете такву једну ствар онда је, заиста, немогуће да разумете државу и народ.

Србија постоји само да би "елита" могла лагодно да живи. Чим укинете "елиту", наравно, постављену од Запада, нестаће и Србија. Како то не видите? Нове тачке растакања Србије су већ спремне. Чека се само сигнал.
Препоруке:
38
4
23 четвртак, 29 новембар 2012 21:08
једнорог
Оно што држава Србија може да уради, по мени, је да Скупштина Србије донесе резолуцију којом би се СФРЈ прогласила злочиначком творевином. То под један и под обавезно. Под два: треба организовати суђење свима који су у ратовима 90-их починили злочине против српског народа, наравно у одсуству. Са резултатима упознати међународну правну јавност целог света. Под три: пописати све српске жртве (међу које убрајам и грађане Србије који нису Срби, али и Србе који нису држављани Србије) који су страдали током ратова 90-их. Посебно треба изаћи са списковима помрлих од канцера након бомбардовања Србије. Ми смо у рату, од нас се очекује капитулација, а на то нипошто не смемо да пристанемо.
Препоруке:
36
8
24 четвртак, 29 новембар 2012 21:20
Биљана Николић
Е па видиш Jasna* и Staniću, док сте ви живели лепо и слободно као птице у Титославији, шиптари и хрвати су искористили прилику И СЛОБОДУ коју им је пружио Тито и социјализам, опрали се од својих злочина који су постали злочини југословенских народа и народности против српских хегемониста.

Да сте током свог школовања читали још нешто осим оно што су вам комунисти потурили под нос, да вам није била битна само ваша пуна тиба и црвени пасош, ма да сте бар мало укључили мозак, схватили би да је та "слобода попут птице" заправо гробница српства и Србије.
Обоје сте левичари, обоје чезнете за Титовим временом, обоје сматрате време кад је Србија била ЦЕЛА У ЈЕДНОМ КОМАДУ - тамницом југословенских народа.

Знам да сте љути јер су ваше комунисте заменили њихови комунисти, па се сад позивате на жртве из деведестих, на официре и председнике - а и даље чесзнете за временом када се шиптраским и хрватским народом живели у братству и јединству.
Препоруке:
48
10
25 четвртак, 29 новембар 2012 21:35
Биљана Николић
Објасните себи зашто 1944 није био довољан разлог 700000 побијених у Јасеновцу да се не прави држава са Хрватима?
Зашто злочини балиста и само 70 шиптара у јединицама НОБ нису били доваљан разлог да се Србија не комада на Косовскометохијску област, уз забрану повратка Србима?
Зар злочини мађара нису били довољни да се по први пут ствара САП Војводина која до тада није постојала ни територијално ни под тим именом.

Ко је осуђен од балиста и усташа "по командној одговорности", ко је пуштен да побегене, коме се не зна гроб, ко је светац?

Али све то нема везе, Jasna*i Stanić су лепо живели, били добри ђаци, путовали по свету, певали Титу. Певајте му и сад. НЕМОЈТЕ СЛУЧАЈНО БОГУ ДА СЕ ПОМОЛИТЕ, то је назадно и антикомунистички.
Препоруке:
44
9
26 четвртак, 29 новембар 2012 21:36
Jasna*@Albanopolis
Da li u neplanirane ekscese racunas i vadjenje ljudskih organa i trgovinu istim?I sve to radi odbrane "slobode".
A koliko ste "slobodni",govori najbolje ova slika gore sa sve americkim zastavicama,koje ste poredjali.Zalosna je ta vasa "sloboda".Od robovske i slugeranjske svesti nikad vi dalje necete odmaci.Stvorili ste mafijasku drzavu,koju vode kriminalci,narkodolarima ste je platili,o kakvoj slobodi ti nesrecni covece govoris?
Препоруке:
23
1
27 четвртак, 29 новембар 2012 21:38
nepotpisani@albanopolis
Znaci svi su se samo branili od Srba,a zlocini nad Srbima su samo izetak koji potvrdjuje pravilo.Ispada da su Srbi jedini imali nacionalni program,a drugi,jadni i nezasticeni slepo verovali u "bratstvo i jedinstvo",pa morali da se brane.Tako se jadni Slovenci prvi digli na odbranu,pa zapucali po vojsci koju su cinili svi narodi Jugoslavije.Hrvati krenuli da se brane od Srba,tako sto su ih izbacili iz Ustava,zatim sa radnih mesta,a onda i iz kuca i stanova(mislim na urbane sredine,ne na Krajinu,jer je ona vrhunac te "odbrane")."Gradjanski" orijentisani Bosnjaci,preglasase Srbe uz pomoc starih saveznika Hrvata,a onda krenuse da uz pomoc mudzahedina brane vrednosti tog gradjanskog drustva.A Kosovari (to su Albanci,kad krenu da glume multietnicnost,jer je to in) su poceli sa odbranom jos za vakta druga Tita,jer kako ziveti sa Srbima,koji ti otvaraju skole i univerzitete,medije,drze otvorenu granicu prema Albaniji i jos se ne bune kad ih proterujes.Prvo smo imali proteste,pa trovanje,pa rat
Препоруке:
25
1
28 четвртак, 29 новембар 2012 21:43
Адвокатска канцеларија
Одбрану водила адвокатска канцеларија госпође Блер (супруга Тони Блера). Да ли су то наше власти знале, ако јесу зашто нису нешто предузеле.
Какав био другачији резултат пресуде могао бити?
Препоруке:
18
2
29 четвртак, 29 новембар 2012 21:43
Basna*
Jasna* je zaljubljena u SNS
Препоруке:
17
3
30 четвртак, 29 новембар 2012 22:07
Anta
Nikako mi nije jasno zasto vec desetogodisnje mrcvarenje Seselja u Hagu, Presuda Ojdenicu od 20 godina, smrt Milosevica pod cudnim okolnostima , dakle sve to nije bio samar, sramota, mrcvarenje Srbije... nego se sad zgrazavamo sto je saveznik Nato pakta pusten na slobodu... Pogledajte onu fotografiju na kojoj Ceku Taci, Dzekson I Klark sa ukrstenim rukama i osmehom na licu poziraju...
Препоруке:
22
0
31 четвртак, 29 новембар 2012 22:12
@ šiptari
Po običaju prodajete prazne priče. Krijete se iza svojih mentora i ponašate se nadmeno. Ali mentori će jednom otići, zabavljeni nečim drugim. Ostaćemo vam samo mi Srbi, Crnogorci, Makedonci i što je daleko najvažnije - Grci. Najbolje bi bilo da već sad počnete da vežbate plivanje, šiptari.
Препоруке:
23
0
32 четвртак, 29 новембар 2012 22:27
albanopolis @ jasna
imate dokaze KO je sudelovao u tome?? dakle,nesrećni su satanoduli koji UNAPRED SVE ZNAJU I NE TREBAJU IM DOKAZI(za njihove potrebe,naravno).A za ono što je celom svetu DOKAZANAO U VEZI SRPSKIH ZLOČINA,ZA TO TREBAJU SUPER DOKAZI KAKO BI SRBI PRIHVATILI ONO ŠTO JE CEO SVET PRIHVATIO...ta vulgarnost kod vas ovde stvarno je iritantna pa vam želim još šamarčina da vam proces dokazivanja malo bolje "sedne"...
Препоруке:
1
27
33 четвртак, 29 новембар 2012 22:32
albanopolis @ nepotpisani
a dakle skoro svi narodi bivše jugoslavije bili su najgori zlikovci:skoro svi napadoše nevine srbe! kako bre da se rat na teritoriji srbije NIJE vodio,ali,gle čuda,na teritoriju srbije bilo je npr nekakvih logora za nekakve ne-srbe...ŠAMARČINE,ŠAMARČINE-TO JE LEK ZA MORBIDNI BEZOBRAZLUK.NAJBOLJI!ZNA SVET KAKO TREBA S TAKVIMA!
Препоруке:
1
31
34 четвртак, 29 новембар 2012 22:35
šiptari @ anonimni
ne brini ti za plivanje Drugih,bolje se nauči da plivaš u svojem bednom životu,kad već ne znaš pravo plivanje jer nikada nisi video more...daobome i da nećeš!
Препоруке:
1
31
35 четвртак, 29 новембар 2012 22:48
Stanić Milan 3
Stanić M.- g-đa Biljana Nikolić
Ne znam Vašu dob,ali obrazovanje iz Vaših postova -da.Da,mi smo se obrazovali mukotrpnim radom jer smo verovali u projektovani cilj.Putovati,nismo bili u prilici jer nismo pripadali društvenoj nomenklaturi.Cilj nismo dosegli zahvaljujući međunarodnom banditizmu,ali i domaćim protuvama koje nisu imale samo hrvatski, slovenački ili npr. šiptarski predznak. Bilo je mnogo "mangupa iz vlastitih redova".Što se tiče Boga,tačno je da nisam s Njim na Ti.Da li Vam je poznato da je najviše ljudi ubijeno pozivajući se upravo na božije ime?U koliko ste starija osoba,mnogo lekcija ste preskočili-ukoliko mlađa, čitate iz pogrešnih udžbenika.Uostalom, to je lako prepoznati po Vašem vokabularu koji po tonu i bogastvu reči ne pristaje jednoj dami.Zato Vam savetujem,da Vam draga osoba za neku prigodu pokloni knjigu o lepom ponašanju(Bon -ton),jer očito lepo i damsko ponašanje nije Vaša bolja strana.
S,poštovanjem
Препоруке:
5
36
36 четвртак, 29 новембар 2012 22:55
Niko Nikolić
Autor ne razume suštinu ponašanja naše vlasti, a što je lepo objasnio naš Predsednik Nikolić danas u Kraljevu.
Srbi su u prilici da budu ponosni na to što im rade, te da su navikli na muku i da im drugi pokušavaju raspolagati njihovim sudbinama.
Dakle radi se o redovitom ambijentu bez kojeg Srbi praktično ne bi mogli opstati, pa stoga ne treba kukati i sumnjati u našu vlast, kako to čini autor.
Bitno je da ništa na svetu ne može zaustaviti naše rukovodstvo u vodjenju Srbije u svetlu EU budućnost.
Препоруке:
3
10
37 четвртак, 29 новембар 2012 23:03
Jasna*@Albanopolis
Kakvi dokazi ti trebaju?Pa ceo svet zna da je Kosovo mafijaska drzava i da ste nezavisnost platili narkodolarima,novcem od prostitucije,pa cak i monstruoznom trgovinom ljudskim organima.Vi nikada necete imati postovanje u svetu.Trazis dokaze?
Otkud Haradinaju novac za zamak koji gradi i hacijendu ,kad je pre rata bio ducandzija?Od cega Kosovari zive kad je tamo 80%ljudi nezaposleno?Nekolicini mocnih albanskih familija na Kosovu zivotni standard u odnosu na ono pre borbe za "nezavisnost"sigurno nije enormno skocio od prodaje semenki ,kokica i baklava.Kod ociglednih stvari ne trebaju nikakvi dokazi.Uprkos tome vecina naroda i dalje vam zivi u krajnjoj bedi,siromastvu i zatucanosti.Ubijate se medju sobom,zbog podele plena.Klasicna mafijaska drzava.
Objasni kako su takve pojave moguce u jednoj demokratskoj drzavi,kakvo vi tvrdite da Kosovo jeste.
Препоруке:
17
1
38 четвртак, 29 новембар 2012 23:16
Биљана Николић@Stanić Milan 3
Комуниста ми замера да нисам "дама"? Ваљда другарица. Ваше другарице су очеве својих мужева ословљавале са "друже тата". Запитајте се шта је био Титов официр Туђман, ваш партијски друг, ко је био стриц Стипе Месића... код њих вам ништа није засметало толике партијске и официрске године док сте били "слободни као птица"? Није вам засметало претварања Јасеновца у ливаду са "спомеником опроста"?
Препоруке:
27
5
39 четвртак, 29 новембар 2012 23:16
Милан
Мислим да није фер да се Недић пореди с овим данашњим политичарима. Недић је био патриота и како год да је радио сигурно је имао жељу и намјеру да сачува Србију колико год је то могуће.
Ово данас је све сам олош у политици.
Препоруке:
25
3
40 четвртак, 29 новембар 2012 23:24
Misa
Jasna!Sve sto si napisala vazi i za Srbiju, otkud Peconiju i Koletu silne fabrike, Kako to Toma posle skoro 20 godina u opoziciji kaze da je zbrinuo i unuke?Mafija je na vlasti i u Pristini i u Beogradu, a i u Sarajevu, Podgorici, Ljubljani Zagrebu....I Srecan praznik!!!
Препоруке:
16
6
41 четвртак, 29 новембар 2012 23:25
hm
Pitanje za sve prisutne, ali da dobro razmislite!

Zar bi haški tribunal uradio ovako nešto Srbiji koja je članica EU i NATO?!?

Dobro razmislite!!!
Препоруке:
2
23
42 четвртак, 29 новембар 2012 23:28
Робеспијер
Из говора С. Милошевића, 2.10.2000.

''Успостављањем власти коју подржава, односно коју инсталира заједница земаља окупљених у НАТО алијанси, Југославија би неизбежно постала земља чија би се територија брзо распарчала.''

''У склопу те политике за распарчавање Југославије Косово би била прва жртва. Његов садашњи статус би се прогласио за легалан и дефинитиван. То је први део Србије са којим би се она морала да опрости, не изражавајући, при том, чак ни наду да ће јој тај део њене земље једном моћи да буде враћен.''

''А грађани су дужни да знају да учешћем у субверзији којој је циљ спољна доминација над њиховом земљом, односно окупација њихове земље, сносе историјску одговорност за укидање права својој земљи да постоји, али сносе одговорност и за губљење контроле над сопственим животом.
Препуштајући своју земљу другима, туђој вољи, препуштају исто тако туђој вољи и сопствени живот и живот своје деце. И многе друге људе.''
Препоруке:
26
5
43 четвртак, 29 новембар 2012 23:41
Jasna*@Biljana Nikolic
Posto jos uvek niste ukapirali,da vam objasnim, ja nisam Titoista ,niti pripadnik Daciceve struje ,vec one porazene Miloseviceve,a to je znate ona levicarska, a patriotska struja ,koju ste da vas opet podsetim jer ste jako zaboravni, vi desnicari iz DSSa ,ljubitelji kapitalizma i americke "demokratije", suzene svesti i ogranicenih vidika, unistili 5. oktobra,potpomognuti desnicarskom CIOM, zajedno sa vasim desnicarskim koalicionim partnerima Djindjicem,Draskovicem ,Cankom ,Koracem,Pesickom i ostalim desnicarskim Natoljupcima i Natomezimcima.
Препоруке:
20
17
44 четвртак, 29 новембар 2012 23:49
Aleksandar
Sa najnovijim događajima dotakli smo dno, u političkom smislu. Mislim da su ovi dani prekretnica. Od našeg sadašnjeg držanja zavisi da li ćemo živeti kao ljudi ili kišne gliste. Imamo li ličnosti od integriteta, formata,dovoljno hrabre i mudre da kažu ono što treba reći? Ja takve ne vidim.
Препоруке:
11
0
45 четвртак, 29 новембар 2012 23:50
Jasna*@Albanopolis
Vece tebi samarcine od vase jadne "nezavisnosti" u kojoj zivite u bedi ,zatucanosti,kriminalu ne treba.Mislis da ce vama neko da zavidi na vasoj zavisnoj"nezavisnosti" vulgarni albanoide?
Препоруке:
15
0
46 четвртак, 29 новембар 2012 23:58
Рин о-о то
Србија је поново у наметнутом стресу због „пресуда“ тзв. суда. То се може видети и по произведеном ефекту ( како су злочинцици дочекани тамо и по коментарима овде). Шта смо добили као поруку овог „суда“? Порука је да рат од пре 1999 није завршен, да је бомбардовањем Србије само брутализован а да јепосле тога настављен другим средствима. Дакле, рат је у току. Зато овај „суд“ не може да осуди своје војнике- злочинце. Е, сад то што многи одавде нису то схватили сво време, па су јунаке овог народа предали „суду непријатељске војске“ је неко друго питање. Смисао 5. октобра је ваљда данас свима јасан. Може се, констатовати да је имао антисрпски, антинационални и издајнички карактер...
Препоруке:
24
0
47 четвртак, 29 новембар 2012 23:58
Рин о-о то
... Време је судија и мери билансе (добит и штету). Када причамо о Милошевићу тужно је то што они који га често бране и нападају желе да га идеолошки (браварски) присвоје а они други идеолошки негирају (називајући га браварским наследником). Многи заборављају да је Милошевић (8. седницом дебраваризовао КПС). Поражени с те седнице, браварски еквиваленти, осветили су му се 5. октобра. А рат је био у току (као што је и данас) и у оној фази у којој се Србима плете мрежа за коначну капитулацију. Дакле Срби, рат је у току и то вам овај „суд“ све време говори.
Препоруке:
22
1
48 петак, 30 новембар 2012 00:00
Jasna*@Misa
Tvoje komentare cenim,ali ovog puta ne mogu se sloziti u potpunosti.Ovi Dosovci bili su pljackasi,opljackali su drzavne resurse,ali ipak nisu bili narkodileri,trgovci organima i belim robljem.U Srbiji jeste siromastvo,u koje su nas DOS desnicari uvalili,rasprodajom,pljackom i predajom u duznicko ropstvo MMFu,ali ipak nije krajnja beda i zatucanost naroda ,kao na Kosovu,tamo vlada nekoliko mocnih mafijaskih porodica koje su se obogatile narko i prostitution "biznisom".
Препоруке:
10
7
49 петак, 30 новембар 2012 00:02
сељак беземљаш
Ево почетка текста са пропагандног немачог плаката у врема Недићеве Србије.

"ШТА ЋЕ БИТИ КАДА НАЦИОНАЛ-СОЦИЈАЛИЗАМ ПОБЕДИ.
Српски народ постаће део велике европске породице"......Све оно што даље пише чули смо задњих десет година.

.
Препоруке:
24
0
50 петак, 30 новембар 2012 00:03
Робеспијер
@ Jasna*

Јасна, Ви сте ипак дама, не приличи Вам, да се упуштате у беспредметне дискусије са шиптарским провокаторима.

А што се тиче ових хистеричних антикомунистичких госпођа, разумите њихову фрустрацију. Као када неко купи неку ствар у продавници, па када се врати кући схвати да то баш и није што је хтео. Но, ствар је плаћена, и нема враћања. Тако и оне, платиле су за ово данашње стање, али се испоставља да то и није производ који су желеле. Госпођа, са којом полемишете је недавно, у изливу фрустрираности, напала и бесплатно школство у СФРЈ. Разумите је!
Препоруке:
14
16
51 петак, 30 новембар 2012 00:13
@Робеспијер
http://www.youtube.com/watch?v=QWckvX19vCc

ево једног ранијег говора март 1999

"Ни говора нема о повлачењу војске војске Југославије са било ког дела територије"

онај када проглашава победу и предају Космета снагама НАТО да га чувају, нађи сам и објави.
Препоруке:
19
6
52 петак, 30 новембар 2012 00:29
@albanopolis
Нек ти Бог плати по истини у ријечима твојим! Амин!
Препоруке:
14
2
53 петак, 30 новембар 2012 00:31
Геџа
Не разумем зашто би пресуда оним хрватским "генералима", а сада и пресуда овим Албанцима била шамар Србији и Србима. Прво, нисмо их ми тужили, нисмо директно били укључени у те "судске процесе", па ако је ово неком шамар, онда је то преко лабрње европског и међународног права и правде. Ове пресуде потврђују оно што одвно знамо: да је хашко тужилаштво неспособно (или потплаћено) и да ово није суд ни у једном познатом смислу. Бар мени, а сазнања имам из медија (и са Интернета)је то одавно јасно, па како онда може бити изненађења код новинара и политичара, који се тиме професионално баве? Свако ко је макар и површно пратио рад овог трибунала знао је да ће бити овако. Кад обзнане коначне пресуде нашим генералима и посебно Шешељу (а добиће бар по 20 година), онда могу да покупе ћар и да парафразирају ону познату: Ја сам свој задатак извршио, Срби и Србија су обележени као геноцидни.
Па, за утеху, барем смо у добром друштву: ми и Немци, два једина званично геноцидна народа у Европи.
Препоруке:
13
9
54 петак, 30 новембар 2012 00:35
Jasna*@Robespjer
Znam ,u pravu ste ,ali takav mi temperament,cesto ne umem da se suzdrzim,pa se upustam u nepotrebnu polemiku.Mada nekad ne treba ni ocutati.
Hvala za odlomak iz Milosevicevog govora.
Sve najbolje.
Препоруке:
10
14
55 петак, 30 новембар 2012 00:38
Биљана Николић
Поражени с те седнице, браварски еквиваленти, осветили су му се 5. октобра. А рат је био у току (као што је и данас) и у оној фази у којој се Србима плете мрежа за коначну капитулацију. Дакле Срби, рат је у току и то вам овај „суд“ све време говори.


Тачно тако, шетамо се између југословенско-европских комунистичких фракција које нас шамарају оптужбама да нисмо Срби јер нисмо за њихову фракцију.

Кога Ви овде од коментатора видите да је за Србију? Овде је чиста пропаганда ових на власти и оних који би да се врате на власт.

Мере чији неуспеси су већи успеси.Мере ко је мање осакатио Србију.
Препоруке:
31
4
56 петак, 30 новембар 2012 00:43
З.Ј.
''Лако је отаџбини дати живот, јер то боли секунд, два. Али није лако дати образ, јер то боли и у гробу. Ви ћете ме стрељати кад се трагедија сврши. Али ја ћу летети ка рају, не ка паклу, видети бар милион Срба, који ми дубоко захваљују, јер их је у животу оставила моја издаја.“ - ђенерал Милан Недић
Препоруке:
18
6
57 петак, 30 новембар 2012 00:44
Рин о-о то
5. октобар је био субверзиван и то нико не може да оспори јер се одвијао у току незавршеног рата. Био је то пуч против државе Србије. Конгломерат оних који су му чинили кворум били су: поражени с 8. седнице (који су изгубили привилегије које „браварска династија“ подразумева), пропагандом заведени мученици после санкција и рата који је трајао већ пуних 8. година, револтирани избегли и расељени који су своју личну несрећу вентилирали и пројектовали на Милошевића, пропагандом заведени од стране тадашње лажне интелектуалне и политичке опозиционе елите- неизмучени скоројевићи, плаћеници који формом НВО касније 5. октобар славе као датум „свог рођења“, ...
Препоруке:
20
2
58 петак, 30 новембар 2012 00:46
Рин о-о то
... многи из садашње политичке (позиционе и опозиционе ) и интелектуалне „елите“ који су наткомпензовали своје животне квалитативне хендикепе доприносећи издаји земље. Па су данас посебна богаташка и „грађанска- пинк“ сорта. Па да ли мислите да је Милошевић све ово могао да победи изнутра? Нисам овде да браним лик и дело Милошеивића али ја о овоме непишем накнадно. Пишем проспективно има више година. И нисам се уморио. Главу горе Срби! Без идентификације субверзије рат се не може добити.
Препоруке:
18
3
59 петак, 30 новембар 2012 00:47
....
За све мрзитеље лика и дела хероја 1. светског рата:

''СРБСКА МАЈКА'' - http://borba14.blogspot.com/2012/08/blog-post_10.html
Препоруке:
14
1
60 петак, 30 новембар 2012 00:53
фристајло
albanopolis
ŠAMARČINE,ŠAMARČINE-TO JE LEK ZA MORBIDNI BEZOBRAZLUK.NAJBOLJI!ZNA SVET KAKO TREBA S TAKVIMA!

Иако сумњам да сте уопште Албанац- подсетићу Вас на нешто, што превиђате све време.
Председник Вам је Тачи, сад ћете опет имати за премијера Харадинаја; ако знате ко су, чиме се баве и одакле им толико новца- последње, чему треба да се радујете је та ваша "независност".
У Колумбији живи већина обичног света, која је успела, колико толико да се избори са сличним проблемом; вама спаса нема...
Врх ваше "државе" има подршку САД; погодите зашто. Ви сте распродат народ, непромишљени човече! Чему се радујете? Томе да ће ваша деца у печалбу, или радити као курири ових који су вам "власт"?
Кад се решите те ирационалне мржње (у коју бежите само да не би видели очигледно, реалност), схватићете да су све неправде и злочини, које сте доживели од Србије- биле благодат, спрам оног, шта вас тек сад чека.
Поздрав, и пуно среће; јер, требаће Вам...
Препоруке:
20
0
61 петак, 30 новембар 2012 01:02
Milko
E da je Slobo znao sve ovo pa da je išao miroljubivo, sa svim onim silnim oružjem iza sebe, danas bi ga poštovali i Hrvati i Bošnjaci i Albanci i Slovenci. Kuda god da krene bio bi dočekan sa uvažavanjem i kao domaći.

Ali šta ćeš kad je Sloba umislio da je Dušan Silni, a ovi oko njega da je Balkan Dušanovo carstvo. Vidim mnogi i danas to misle. Jednog dana probudiće se u Srbiji iz polovine 19. vijeka, od Dunava do Niša

Mislim da su Ameri naučili od Mladića onu 'razvuci im pamet'. Baš to rade Srbiji
Препоруке:
1
29
62 петак, 30 новембар 2012 01:19
nepotpisani@albanopolis
Zakljucke o zlocinackoj prirodi citavih naroda nikada nisam donosio,samo iznosim cinjenice,koje se lako mogu proveriti.A sto se tice te cuvene teze kako se rat nije vodio u Srbiji,podsecam da Srbija nije krenula u nasilnu secesiju i krenula da napada jedinice JNA,a da su u Hrvatskoj i BiH ziveli Srbi,cija majorizacija je dovela do sukoba sa centralnim vlastima.Rat se medjutim vodio na teritoriji SRJ,kao rezultat agresije zemalja NATO-a.
Препоруке:
16
0
63 петак, 30 новембар 2012 01:36
Рин о-о то
@ Биљана Николић, из ваших коментара провејава честитост родољуба који више и далеко гледа како по питању узрока тако и последица. Срби не треба да упадају у те идеолошке замке, јер оне су у рату (а рат траје) комфор глупости једног народа. Када кажем Милошевић, мислим државништво. И ту стављам тачку. Нити сам члан неке партије нити сам идеологизван политичким утопијама које се данас сервирају српском народу и које под фирмом „демократског“ занемарују државно питање. Баш ме брига ко је комуниста, демократа, геј све до оног тренутка док га не препознам као још једну употрбљену фалангу зла против овог народа. Нисам ја препознавач, сами се јављају. По определењу сам хуманиста и волим људе. Не волим лаж, користољубље, издају који нам се продају као антидржавна „фенси еволуција у Срба“. Дакле, поздрављам вас.
Препоруке:
24
3
64 петак, 30 новембар 2012 02:23
Niko Nikolić
@ Jasna*
Koliko me sećanje ne vara Milošević je galantno pristao na formiranje haške kreature, preračunavši se da ista nije njemu namenjena.
Svojevremeno je na televiziji prikazivana serija pod naslovom: "Jer vi ste to tražili" sa glumcem Ustinovim kao naratorom.
Препоруке:
13
3
65 петак, 30 новембар 2012 02:28
Хернанес
Замолио бих све писмене коментаторе да не одговарају на коментаре albanopolisa, vasilija i drugih тролова, нема ту размене мишљења, они просто пецају коментар и онда се то отегне у недоглед.
Препоруке:
15
0
66 петак, 30 новембар 2012 02:43
Хернанес
@Јасна
'Posto jos uvek niste ukapirali,da vam objasnim, ja nisam Titoista ,niti pripadnik Daciceve struje ,vec one porazene Miloseviceve,a to je znate ona levicarska, a patriotska struja'

Милошевић јесте био патриота, југословенски патриота са све супругом, борио се за Југу до последњег Србина.
Препоруке:
12
3
67 петак, 30 новембар 2012 02:52
doda
Fristijalno@Mnogo shta bi ti rekao i tebi i Jasni ali mrzi me...Haradija i Thacija lako cemo se reshiti ali kako objasniti vama sushtinu toga DA ALBANCI NIKAD NISU HTELI ZHIVETI SA VAMA JER NEMAMO NISHTA ZAJEDNICKOG.Jezik,pismo,religija,obicaje,shta nas mozhe navesti na to da mozhemo biti zajedno,recite!?Srpske blagodeti kazhesh ,kao po obicaju,90% populacije koja nema nikakva prava u sopstvenoj zemlji,zemlji koja je nasilno okupirana i kao takve vas oduvek smatrali citaj OKUPATORE ,koloni kojima je kralj poklonio nashe zemlje,koje te iste po drugi put trebamo kupovati,nacija koja misli da je Kosovo kolevka srpstva a gde u toj kolevci raste tudje dete.Ne "prijatelju" Haradinaj,Thaci,Ceku i svi tih koji su se borili protiv "srpskih BLAGODETI" nisu zlocinci oni su heroji koji su stali u odbrani sopstvenog naroda.Vi Miloshevica niste poslali u Hag zato shto je cino zvertva ,jer diktaturu ako ne podrzhava polovina naroda, nije diktatura, vec ga poslali zato shto je izgubio RAT.
Препоруке:
1
22
68 петак, 30 новембар 2012 03:30
Здравко
Сад већ давне 1986. године био сам у ЈНА и служио у Горњем Милановцу. Били смо на бојевом гађању ван града. Послије гађања, уморни од марша и врућине, капатан нас је построио и издао наређење да несмијемо ићи у оближње село и пити воде. Пошто сам долазио из Босне није ми ништа било јасно и схватио сам то као неслану шалу. Ја и колега смо отишли до оближњих кућа замолили за воду и најнормалније од домаћина добили ту воду. Вративши се у касарну кажњени смо због прекршене наредбе. Мени ништа није било јасно. Био сам млад и зелен ко зелена трава. Много, много времена касније, послије свега и свачега схватио сам да је до доласка Предсједника Милошевића Србија била, раскомадана и земља под окупацијом комунистичких терориста. Слажем се са приједлогом да би на почетку ове одсудне борбе СФРЈ требало прогласити за злочиначку творевину, а Предсједника за Ослободиоца. Биљани Николић и Рин о-о у капа доле, а клањам се сјенама Великог Предсједника Ослободиоца Милошевић Слободана! Доље пета колона!
Препоруке:
14
3
69 петак, 30 новембар 2012 05:52
@Jasna*
Николић и Вучић су се очигледно придружили петооктобарском друштву и жешће од свих претходника из тог друштва раде на растурању Србије. О понижавању да не говорим. Заиста не видим какав значај има у ком тренутку је неко постао саучесник у неком неделу. Једино је битно да је саучесник и то онај који је задужен за завршни ударац.
Препоруке:
11
0
70 петак, 30 новембар 2012 06:56
Srboljub Savic
@albanopolis i svim Alabncima
Da, oslobodili ste se Srbije, od koje ste dobili
mnogo vise nego sto sada imate (a jos manje sutra.
Hrvatsku indoktrinaciju 70-tih placali ste i nesvesno.
Svoju herojsku borbu protiv Turaka prodavali ste
bezanjem na Kosovo i Metohiju i ropskom sluzenju
Osmanskoj imperiji.
Da vas privuku na plodnu zemlju Metohije, pa Kosova,
pomogli su vam "prijatelji" i indirektno, mi-Srbi.
Harali ste, sileci se nad nejakima, sa truljenjem
Turske.
To sto ste i vi oslobodjeni od Turaka, "prijatelji"
vam nisu dali vremena da shvatite.
Ni nova drzava Albanija, nije izmenila vas stav
prema slobodi. Sto vise zemlje, sto vise koristi
od Srbije i Jugoslavije, bilo je vaznije, a
zadrzali ste jadnu (za vas otrovnu) pricu o
slobodi. Povratak u slobodnu Albaniju nije vam
padao napamet.
Obradovali ste se kad ste poverovali da ce Italija
i Nemacka biti korisnije za vas od Turske, pa ste
nastavili borbu, oslobajajuci zivota, koju god
nejac ste stigli.
S. Savic
Препоруке:
12
0
71 петак, 30 новембар 2012 07:16
Srboljub Savic
Ni danas ne znate "ko me gurnu" u borbu protiv 45-e
i 46-te.
Iz slobodne Albanije tek posle 47-e ste hrlili (cak
cela sela) na Kosovo i Metohiju-srpsko ropstvo.
[Nije cudo, slobodna Albanija je bila komunistickija od SSSR-a, pa Kine a ni :prijatelji" vam nisu sedeli
skrstenih ruku.]
Decenijama ste dobijali vise nego iko u Srbiji i Jugoslaviji, a uzimali i sami.Bili ste u SKJ u svim nivoima vlasti, do vrha. Robovali ste, zar ne?
Kako je razbijanje Jugoslavije i razaranje srpskog naroda bilo programirano, izabrani ste za slavnu ulogu. Pogazili ste svoje postenje, kojim ste mogli da se dicite, prihvatili ste se oruzja protiv komsija, zena i dece i to nazivate oslobodilackom borbom. Ta vase oslobadjanje zivota nejakih i oruzana borba protiv sopstvene drzave, zove se terorizam i izdajstvo. Docekali ste okupatore svoje zemlje da omguce vasim izdajicama bogacenje. Vasi stari nisu odobravali otimanje a vi sada otimate i omogucujete da pljackaju vasu i nasu zemlju.
S. Savic
Препоруке:
13
0
72 петак, 30 новембар 2012 07:34
Srboljub Savic
D.3 "Prijatelji" su vas gurnuli u borbu, zlocine i
iluziju. Svu podrsku morali ste da platite. Na Albanci na svetu razrezan je porez "zamazanje masne guske". Vi mislite da svet (van novina i TV) ne vidi
vase zlocine (i glupost). Vidi svet i nevidjenu
pljacku i sluzenje narko(CIA)kartelu (jer ste bas
pogodni a jeftini). Samo vi ne vidite da ste platili
za veliku Albaniju a dobili laznu zastavu i laznu
drzavu. Gazda-Amerima ne pada napamet da vam dopuste
Veliku Albaniju. Njima treba nered, pretnja, strah,
nestabilnost. To suosnove njihovog "modusa vivendi".
Preplavili ste Pristinu zastavama Albanije (za vasu
inace znate da je "falsh") ali ce "izdaja ideje"
doci na naplatu.
Pitajte vase stare, kako je izgledala Metohija
pre 30 godina. Pitajte koliko je fabrika bilo na
KiM i koje u njima radio. Pitajte za zdravstvo,
skole, kulturu, ...U Pec, danas ne morate putovati
(internetu hvala).Da li je zaposlenost 1 ili 2,5%
na 100.000 stanovnika, sami ocenite cinjenicu.
S. Savic
Препоруке:
11
0
73 петак, 30 новембар 2012 09:40
Ент
@албанополис@василије
Зашто патите од комплекса ниже вредности и ви сте људи.
Препоруке:
12
2
74 петак, 30 новембар 2012 09:50
@hm
"Pitanje za sve prisutne, ali da dobro razmislite!
Zar bi haški tribunal uradio ovako nešto Srbiji koja je članica EU i NATO?!? "

Добро сам размислио. Урадио би.
Препоруке:
17
0
75 петак, 30 новембар 2012 10:24
Игра сенки@Jasna*
Октобра 2000. је изведен пуч, то није спорно, само што је наставак тог пуча изведен 2008. а извели су га Николић и Вучић. Ко је финансирао "демократе" 2000. више није тајна, постоји књига оног Енглеза, "Игра сенки". А ко је финансирао напредњаке да режирају наставак октобра 2000, то ћемо тек сазнати.Вероватно исти. Али странци су педантни па ћемо сигурно добити неку књижицу са детаљима, цифрама, посредницима и слично.

Ви пребацујете другима спиновање а мени се чини да сте Ви у томе мајстор.Па да предупредим ствар. Нисам никада био члан ниједне партије.Мислим да је Милошевић од класичног комунистичког апаратчика (који је између осталог забранио прештампавање дела Слободана Јовановића),доживео метаморфозу у истинског српског патриоту и државника. Пети октобар и ону масу - да не употребим други израз - сам гледао са ужасом.Сви који су се смењивали на челу ове земље после 5.октобра су достојни презира. Прво место на тој црној листи недвосмислено припада Николићу и Вучићу.
Препоруке:
13
3
76 петак, 30 новембар 2012 10:36
Игра сенки@Jasna*
П.С.
Кад пишете о пучу октобра 2000. требало би да пишете и о пучу октобра 2008. јер то је други чин ИСТЕ трагедије са ИСТИМ режисерима.
Препоруке:
7
2
77 петак, 30 новембар 2012 10:47
једнорог
@РобеспјерНе схватам шта Ви, или Ваши истомишљеници хоћете да кажете сталним понављањем делова, или целине Милошевићевог говора од 2.октобра 2000? Шта нам то сад користи? Шта нам је то тада користило? Што није урадио свој посао, ваљда је чекао мене да му браним војску и полицију чији је био врховни командант? Ваљда сам ја требао да чувам Јул (који и сада презирем и сматрам злочиначким колико и овк) и ону ...? Његов потпис на сарадњу са Хагом нас је довео ту где смо сада, а то је готово безизлазна позиција. Тома и Вучић (СРС) су дело његовог дб-а, као што је Дачић био његов портпарол. Чињенице су неумољиве. Нама је неопходна српска, чисто српска, најсрпскија могућа политика и сагледавање стварности да би изашли из белаја у коме смо. Претерасте са Вашим левичарским шаманима! Горан Матић, портпарол Вашег "патриотског" (Слобиног и Мириног) Јул-а је од 6 октобра 2000, био на платном списку CNN-а, проверите, "родољуби"!
Препоруке:
16
3
78 петак, 30 новембар 2012 10:54
Бели Орао
""Дода
...Haradija i Thacija lako cemo se reshiti ali kako objasniti vama...

Додо Додићу, намирисао сам те одавно да си Србин. Додића има у Медвеђи и Медвеђи код Трстеника. Ћути срамото или иди на б52.
Препоруке:
10
3
79 петак, 30 новембар 2012 11:36
Робеспијер
Његов потпис на сарадњу са Хагом нас је довео ту где смо сада


Кад и где је Милошевић потписао сарадњу са Хагом?
Препоруке:
4
6
80 петак, 30 новембар 2012 11:44
...
Не само потпуна истина, него и првокласан новинарски чланак, честитам аутору. С колико је доброг стила написан види се и по томе што је поентирао (реторичким) питањем а није давао одговор, који ионако сви знају.

Али време је да се позабавимо следећим питањем: зашто? Зашто заправо наша политичка класа наставља истим садомазохистичким путем? Који су економски разлози? Који политички? Који војни? Који социолошки? Које су идеолошке претпоставке овог самоубиственог пута? У којој мери је цело наше друштво болесно?
Препоруке:
3
1
81 петак, 30 новембар 2012 11:46
Андро Лутак
Одавно је ово "недићева србија".

Актуелни властодршци су срамни наставак једне те исте приче.
Препоруке:
3
8
82 петак, 30 новембар 2012 11:51
@Робеспијер
У Дејтону.
Препоруке:
6
3
83 петак, 30 новембар 2012 11:58
Niko Nikolić
@ Igra senki
Neverovatno je tvoje neshvaćanje našeg Predsednika Nikolića i potpredsednika Vučića.
Oni su razapeti na križ i prolaze kroz srpsku Golgotu kao velikomučenici.
Uz svoje muke isti trpe i bol vlastitog naroda (zbog amputacije Kosmeta), a ti ih stavljaš na čelo prezrenih postoktobarskih srpskih izroda.,


@ Robespijer
Tvoj Slobo je potpisom Dejtonskog ugovora (sa poglavljem o kažnjavanju zločina) suglasio sa osnivanjem haške kreature.
Препоруке:
3
7
84 петак, 30 новембар 2012 12:02
Робеспијер
@ @Робеспијер

Изволите, имате Споразум у Дејтону, на нету. Цитирајте део о сарадњи у Хагу!
Препоруке:
3
4
85 петак, 30 новембар 2012 12:16
једнорог
@Робеспјер
Проучите документацију везану за мировни споразум за Босну и Херцеговину, како ону потписану у Дејтону, тако и ону у Паризу. Како се беху звала она браћа што су на Златибору, или где већ у Србији, киднапована и изручена Хагу, 1998? То је и тада третирано као наша "међународна обавеза", није то ДОС измислио, има ДОС и превише својих зала, али, ово је Слобино зло. Милошевић је насео на "Welcome president Milosevic" у бази Рајт-Патерсон, као и на "навлаку" да је фактор мира и стабилности. Мислио је да се Хаг на њега не односи, већ на "српску боранију", која је носила пушке и гинула годинама. А он је, са својом хипи-црвенперком викао како "Мир нема алтернативу".
Препоруке:
9
5
86 петак, 30 новембар 2012 12:26
једнорог
@Робеспјер
Није решење да лудаке од 5 октобра, замене лудаци од 4 октобра, југо-комунисти. Целу српску "опозицију" је правила Слобина служба. Али, као и све друго што је правио, и то му се отело и дошло главе. Рођену жену није умео да држи под контролом. Толико о патриотској левици. Знам и за приче како је готово са Србима, јер је "пао Ранковић". Србија има миленијумску историју, а све је свела на "лијева скретања". Да бисмо вратили Косово и Крајину, морамо да "вратимо" Београд.
Препоруке:
10
2
87 петак, 30 новембар 2012 12:39
Робеспијер
@ једнорог

Немојте Ви мене упућивати шта да проучим. Подразумева се, да сте Ви то све већ добрано проучили, чим износите такве тврдње. Изволите, цитирајте део о сарадњи са Хагом и испоруком наших људи. У противном, сматраћу Вас фалсификатором и подметачем.
Препоруке:
3
9
88 петак, 30 новембар 2012 13:01
Игра сенки@ Нико Николић
Нико, признајем да не схватам. Зашто великомученици Николић и Вучић не дају оставке и не сиђу са "крижа"?
Николић би могао да настави студије а Вучић да коначно негде заснује радни однос. Узгред, смањиле би се и муке народа који мора да чита ове њихове изјаве.
Препоруке:
5
1
89 петак, 30 новембар 2012 13:07
Робеспијер
@ једнорог

Одговарате као сведок Обершал, на суђењу В. Шешељу. Све док ми не наведете тачан цитат из Дејтона, где се јасно види да је Милошевић ставио потпис на испоруку наших људи, сматраћу Вас ни мало бољим од Вука Драшковића и Чеде Јовановића, и њима сличним, који исто то тврде.
Препоруке:
5
7
90 петак, 30 новембар 2012 13:08
Шешељевац
Накнадна памет је љигава, накнадна издаја је злочин.
Препоруке:
5
0
91 петак, 30 новембар 2012 13:10
otkud ova u Srbiji 1997?@Робеспијер
Nedelja, 31. avgust 1997.
Portparol Haskog suda i UN u Beogradu Suzan Manuel - gost "Nase Borbe"

- Saradnja potpisnika Dejtonskog sporazuma sa Sudom za ratne zlocine je bio jedan od kamena temeljaca Dejtona.

Ako je Slobo bez preke nužde i potpisanog sporazuma pustio Hag da mu vršlja po Srbiji, još bolje!

Ćuti, ne brukaj se!
Препоруке:
7
3
92 петак, 30 новембар 2012 13:12
Byakuya-sama
Ne vređajte Nedića.
Препоруке:
10
3
93 петак, 30 новембар 2012 13:17
Робеспијер
Рођену жену није умео да држи под контролом


Ви, крајњи десничари и верски фундаменталисти, нећете никада схватити, да жена није лична својина, која се држи под контролом. Жена је личност, са својим пуним интегритетом. Камо среће, да многи могу да пруже љубав својој жени, као што је то чинио Милошевић. И камо среће, да многе жене имају такве мужеве, као што је имала Мирјана Марковић. Тек тада ће у овом друштву почети нешто да се мења.
Препоруке:
8
8
94 петак, 30 новембар 2012 13:21
doda
@Beli orao, za razliku od tebe ja tacno znam shta sam i odakle sam.Moji preci su tacno iz nekadasjneg centra Nisha u kome danas nema ni jednog jedinog albanca ili ako ti je drazhe Shqiptara,a zashto, raspitaj se malo.Ponavljam ,teshko je kad zlocinac misli da je zhrtva.Nepravda,kazhete,ali kako je trebalo da vas docekamo,i shta je trebalo da uradimo kad smo znali shta ste uradili po Bosni,Krajini.Dosta smo bili vashi glineni golubovi tokom 100 god,gde biti policajac na Kosovo je bilo premija.Bij,ubi ,siluj ,pljackaj to je bilo Moto vashe policije ...
Препоруке:
1
13
95 петак, 30 новембар 2012 13:43
једнорог
@Робеспјер
Погрешио сам: браћу Бановиће је на пијаци ухапсила Ђиђићева полиција. Милошевићева Канцеларија за сарадњу са Хашким трибуналом је 30 марта 1996 изручила Хагу Дражена Ердемовића и неког Кременаровића. У томе су најнепосредније учествовали тадашњи помоћник министра правде Републике Србије Аранђел Маркићевић и други тужилац Хага Блуит. Ухапшени су у Бечеју, а саслушавани у Н. Саду, код, мисилим судије Вујичића, или тако некако. Погледајте анексе Дејтона. Иначе, тадашња Канцеларија за сарадњу са Хагом није потрајала ни годину дана. Милошевић је покрао локалне изборе, па је после "Лекс специјалиса" запад решио да га руши. И милом, и силом. А он је, да би се сачувао, укинуо и ту канцеларију.
Препоруке:
9
3
96 петак, 30 новембар 2012 13:48
једнорог
@Робеспјер
Та жена, та личност, је све нас уништила, користећи моћ свог мужа, сама није умела ни конзерву да отвори. Растурила је своју породицу, властитог мужа спаковала у гроб, а њој ништа не фали. Пева Ларину песму, могуће да је и Живаго доскакутао. Иначе, зобг тих "слободних личности", најбоље занимање у Србији је удовица: Стамболић, Милошевић, Ђинђић, па и Броз. Ето, расплакали сте мушког шовинисту у мени. Сироте оне, "тешке" су више од 2/3 мушке популације Балкана. И више од 9/10 женске популације.
Препоруке:
10
3
97 петак, 30 новембар 2012 13:56
робокап
Једини који је изрекао суштину данашње СРБИЈЕ је гос.РИН О_О ТО у својим коментарима.ТУ му се придружује и Биљана Николић а за господу СТАНИЋА;РОБЕСПЈЕРА И ЈАСНУ који здушно бране неке ствари могу само да поручим.ДА није било ТИТА и КОМУНИЗМА многи који данас мисле да су тзв.СРПСКА ЕЛИТА би даље били чобани са планина .А за АУТОРА само једна опаска .Упоређивати власт после 5.октора са НЕДИЋЕМ је увреда за њега.
Препоруке:
12
2
98 петак, 30 новембар 2012 14:24
Робеспијер
@ једнорог

Мораћу опет на Шешеља и Обершала. ''Када би ми неки студент на испиту овако одговарао'', каже Шешељ Обершалу, ''сместа бих га оборио''.

И даље не наводите релевантан део из Дејтона, који се односи на испоруку наших људи. Маните ме тих Ваших објашњења. Најпре, Ердемовић није био српски држављанин. Друго, сам је тражио да га испоруче, јер је имао договор са тужилаштвом, што се види и из пресуде, када је добио свега пар година затвора за убиство стотину људи.

Закључујем да сте само најобичнији подметач, који у антикомунистичкој хистерији, не преза ни од чега, па ни од таквих фалсификата.

Ово што сте одговорили за Мирјану Марковић је испод сваког нивоа, те не заслужује одговор.
Препоруке:
3
8
99 петак, 30 новембар 2012 14:29
једнорог
@Робеспјер
Члан 8 споразума, тачка 4 - МКТЈ -ко не може бити члан Комисије;
Члан 9. Размена заробљеника, подтачка g;
члан 10 Основног споразума. Странке ће сарађивати са... укључујући и Међународни кривични трибунал за бившу Југославију.
А сад читајте даље сами, не могу више да Вас подучавам за џ.
И још нешто: Драшковић, Вук - је комуниста био и остао, пандан му је само Мика Шпиљак. То што се он представља као монархиста, "десничар", његова је ствар. Ако би рекао да је Јелена Карлеуша, ви бисте му поверовали?
Јовановић, Чедомир - левичар. Код њега је Ваш истомишљеник, последњи живи управник концентрационаог логора у Европи, комуниста - Јово Капичић, дипломирани Титов убица, тамничар и отмичар.
Препоруке:
13
4
100 петак, 30 новембар 2012 15:06
Робеспијер
Нажалост, ово је тако бедна подметачина са Ваше стране. Најпре, погледајте како гласи наслов анекса са члановима које цитирате:

SPORAZUM O VOJNIM ASPEKTIMA MIROVNOG REŠENJA
Republika Bosna i Hercegovina, Federacija Bosne i Hercegovina i Republika Srpska (dalje u
tekstu "strane") saglasile su se o sledećem

Онда иде само спорни члан 9. од свих који сте цитирали:

Bez obzira na gornje odredbe Strane će poštovati svako naredjenje ili zahtev Međunarodnog
tribunala za bivšu Jugoslaviju za hapšenje, držanje, predavanje ili pristup licima koja bi inače bila oslobođena i predata na osnovu ovog člana, ali koja su optužena za prekršaje u okviru
jurisdikcije Tribunala. Strane moraju da zadrže lica koja su razumno sumnjiva za takve prekršaje
za dovoljno dug period da bi se omogućila odgovarajuća konsultacija sa organima Tribunala.


Дакле, ово се никако не односи на СРЈ, већ само на субјекте из наслова. Требате Ви још много што шта да научите о праву.
Препоруке:
4
7
101 петак, 30 новембар 2012 15:33
једнорог
@Робеспјер
У праву сте. Милошевић није ни био у Дејтону, то је пропаганда, није ништа потписао, није ни био на челу делегације, Ердемовић и Кременаровић су се сами изручили властитим Јатовим авионом, ухапшени су у Бечеју, касаби у мх федерацији. Уосталом, Ердемовић и није био српски држављанин и ко га... "Мудорм" проценом родољубиве левице одмах после њега се отворила Сребреница и РС данас "виси", као геноцидна творевина. На дан "Бљеска", кад је пала Западна Славонија, родољубиво-леви РТС је пуштао првомајске уранке и крканлуке, а Крајишнике је током "Олује" патриотски и храбро бранио фактор мира и стабилности, као и ви: "ко их ... нису српски држављани". На демонстрацијама у БГ тада, оганизованим због издаје РСК, поломила нас је "родољубива лева полиција". Е, а сад ми реците, какве користи ми данас имамо од Слобиног говора? И какве смо користи имали тада?
Препоруке:
9
4
102 петак, 30 новембар 2012 15:39
Робеспијер
@ једнорог

Даље, члан 9. се односи на размену заробљеника:

Strane će bez odlaganja osloboditi i predati sve borce i civile koje drže u vezi sa sukobom (dalje u tekstu "zarobljenici") u skladu sa međunarodnim humanitarnim pravom i odredbama
ovog člana.


Онда иде подтачка Г. коју сам претходно цитирао. Дакле, овај члан се односи на заробљенике, односно на лица која су непосредно учествовала у борбама. И без обзира што се ово не односи на СРЈ, јер није била учесник сукоба у БиХ, нити је држала заробљенике, овај члан је сасвим оправдан, како би се казнили непосредни извршиоци кривичних дела и ратних злочина.

Пропао Вам је покушај да изврнете чињенице. Не постоји ни један члан, који директно обавезује СРЈ да изручи било кога. Дејтонски споразум збирно чини низ подспоразума, од којих СРЈ не обавезују сви. Она је више гарант споразума, него што је било шта из тог споразума обавезује.
Препоруке:
3
8
103 петак, 30 новембар 2012 15:40
@робокап, 30 новембар 12:56
Тачно од А до Ш.
Препоруке:
5
1
104 петак, 30 новембар 2012 15:48
@једнорог
"Целу српску "опозицију" је правила Слобина служба."

Целу српску опозицију су правиле и финансирале стране службе а Слобини ДБ-овци су се инфилтрирали кад су поједине партије већ биле основане.
Препоруке:
9
2
105 петак, 30 новембар 2012 16:01
оклопна коњица
завршен је тријумфом недићевске филозофије и пузањем и улагивањем најгорим непријатељима Србије, од САД до Албанаца, којима је чак истолерисано и нацоналистичко оргијање поводом Дана заставе и у самој Србији.

u CENTRALNOJ Србији !!! Pobogu, covece !!!
Препоруке:
1
4
106 петак, 30 новембар 2012 16:18
Робеспијер
@ једнорог

Веома је тужно што једног осведоченог злочинца попут Ердемовића, који је сам признао да је учествовао у убијањима цивила, упоређујете са генералима Ојданићем, Лазаревићем и другим, њима сличним, који су се борили да нас заштите од таквих.

Ердемовић, понављам, није био српски држављанин и имао је договор са тужилаштвом. Сам је тражио испоруку. Осуђен је на пар година затвора, јер је сарађивао, попут Б. Плавшић. Он је данас на слободи.

Е, а сад ми реците, какве користи ми данас имамо од Слобиног говора?


Данас, заиста, никакве. Требало га је слушати онда, јер данас је касно.
Препоруке:
3
8
107 петак, 30 новембар 2012 16:55
једнорог
@Робеспјер
Одговора на питање чему служи Милошевићев говор и коме може да помогне, нема, наравно. Да закључим: Милошевићева судбина је трагична, али је много трагичнија судбина српског народа, који данас САМ стоји и чека ко ће све да га убија, јер је то дозвољено и пожељно. И никог нема да помогне Србима, чак ни Руси у које се кунемо неће прећи ону црту која би за нас била спасоносна. То не треба ни очекивати, нити се на њих љутити због тога. Ти Срби, у које и сам спадам, немају за кога да гласају, уздају се само у Бога и властите снаге, па докле се издржи, свесни да не постоји разлика између понуде 4 и 5 октобра. Исто је то Титово смеће, као што је и сам Броз био смеће. А Ви слободно читајте Слобине говоре и Мирине књиге и живите у властитим пројекцијама. И титлујте Тита, за живота није стигао до логопеда, од силних визија. Ако је уопште умро, у шта све више сумњам.
Препоруке:
8
2
108 петак, 30 новембар 2012 17:15
једнорог
@Робеспјер
Није битан Ердемовић, већ ко га је изручио. А Ви би мало да се играте Бога, па "овај може, овај не..."? Баталите ту игрицу, сувише је опасна. Човек је човек, није Бог, кад умисли да јесте, увек пође по злу. Хашки трибунал је лош не зато што је антисрпски, већ зато што је неко себи дао право да одређује ко може да живи, а ко не, на основу свог виђења, симпатија, новца... И то демонијаштво Уједињених нација би да се игра Бога. Целој планети зато иде по злу.
Препоруке:
8
3
109 петак, 30 новембар 2012 17:25
сељак беземљаш
&ИГРА СЕНКИ
Да се ми послужимо техником комитета КП и да Милошевићу на терет додамо и да је забранио издавање сабраних дела Слободана Јовановића(Прво издање 1933.г. Геца Кон.Имате га дигитализовано на нету.)

Сабрана дела Слободана Јовановића изашла су 1990.г.у издању БИГЗа и СКЗ.
Било је и онда необавештених људи.
Један од њих је био ДОБРОСАВ БЈЕЛЕТИЋ директор Завода за уџбенике и извршни секретар партије,незнам за шта.
Дела Слободана Јовановића су 1989.г. вероватно била спремна за штампу а Д.Б.је на сазнање да неко хоће да се штампају књиге С.Ј.реаговао спомињањем пиштоља,мог имена и имена још једног човека.
Ја сам ту био неважан гласић који је знао да је стигло вишегласје.Друг Добросав је промашио време и начин стицања каријере.Неколико година раније,радио би суд,неколико деценија раније тај пиштољ би пуцао.
Са Милошевићем стигла је и слобода.(личила је на галаму али то је друга прича)
А ДА МИ УПРКОС ЧИЊЕНИЦАМА СТАВИМО СВЕ НА МИЛОШЕВИЋЕВ ТЕРЕТ.ШТА КАЖЕТЕ
Препоруке:
6
0
110 петак, 30 новембар 2012 17:45
Бели Орао
""Дода. Додићу, ако кажеш да си из Ниша онда си чистокрвни Србин. Срамото једна. Како те није срамота да пишеш српским језиком.
Препоруке:
6
0
111 петак, 30 новембар 2012 18:25
Робеспијер
@ једнорог

Ево, расплакаћу се што Ви немате за кога да гласате. Има једна добра реченица, покојног Драгоша Калајића, који је опет цитирао поједине савремене руске мислиоце, а која гласи ''Гађали сте комунизам, погодили сте Русију''. Фантастично речено. Тако сте и Ви и Вама слични гађали комунизам у Србији, а погодили сте Србију. И ја сада треба да јадикујем са Вама, због Ваше кратковидости. Ваш идеолошки кружок је довео до овога, сада лијете крокодилске сузе. Како је назив оне књиге, ''Москва сузама не верује''? Ни ја не верујем Вашим сузама, што нисте у својој антикомунистичкој хистерији, могли да видите најпростије ствари. Ви ионако из своје сујете, нећете да разумете поуке из говора Милошевића. Шта Вам ја ту могу. Но, сви покушаји фалсификовања, као што сте мало час учинили, не могу спрати са Ваших истомишљеника љагу, да сте Србији ускратили право да управља својом судбином. Ја баш сада имам опет за кога да гласам - за СПС. Хтели сте европски пут, добићете га.
Препоруке:
4
7
112 петак, 30 новембар 2012 18:35
фристајло
doda
Haradija i Thacija lako cemo se reshiti

Када и како?
Jezik,pismo,religija,obicaje,shta nas mozhe navesti na to da mozhemo biti zajedno,recite!

Тачно, ништа; зато сте и дожли из Албаније.
OKUPATORE

Интересантно је да сада ми вас видимо тако.
nacija koja misli da je Kosovo kolevka srpstva a gde u toj kolevci raste tudje dete

Проучи историју, али не ту вашу, инстант; спориш се са УНЕСКО-м, не са мном.
Haradinaj,Thaci,Ceku

...су криминалци, и Ви то знате; а о њима причате оно што смете...
Vi Miloshevica niste poslali u Hag zato shto je cino zvertva

...него зато што је Србијом владала марионетска "влада", са којом је готово. Клима се мења, убрзано; Ваши савезници слабе, наши јачају.
Па Ви сад видите, чему можете да се надате.
Схватам ја Вашу ситуацију; само Вам указујем на опције, које мени не изгледају ни мало веселе. Пропустили сте прилику, ако је уопште и било.
Препоруке:
5
2
113 петак, 30 новембар 2012 18:37
covek iz loznice
da pisem latinicom,pa da me siptar sto se ,,pojavio na,,nasem sajtu,, dobro razume.sta ces ti na nasem SRBSKOM SAJTU!
Препоруке:
4
1
114 петак, 30 новембар 2012 18:48
Игра сенки
За сељака беземљаша

Сабрана дела Слободана Јовановића имам у оригиналу (зелене корице), наследио сам их од деде. Књиге су ми раштркане по кући али овде пред собом имам рецимо други том, „Политичке и правне расправе“, Издавачка књижарница Геца Кон, издање 1932. године (а не 1933), и Том 17 „Примери политичке социологије. Енглеска, Француска, Немачка 1815-1914“, Геца Кон, 1940. година.
Пошто имам Слободанова сабрана дела у кући (мислим, разуме се, на С.Ј.), нисам био заинтересован када ће и да ли ће бити поново штампана. Међутим неки од мојих пријатеља су жељно очекивали да их читају тако да сам за читаву ту перипетију око забране/дозволе слушао од њих. Дакле из друге руке. Ако сам Вас добро разумео, Милошевић је био изван целе те приче. Ако је тако, онда ми је заиста драго
Препоруке:
3
0
115 петак, 30 новембар 2012 18:51
Игра сенки
За сељака беземљаша

Мислим да је био човек великог формата, великих квалитета и великих грешака. Ово са забраном је било ситничаво и смешно и заиста није личило на њега. Е сад, то изгледа противречно са мојом примедбом да је почео каријеру као класичан комунистички апаратчик али било би ми потребно више од две хиљаде знакова да то образлажем баш зато што нисам особа која некоме ставља СВЕ на терет или СВЕ у прилог. Али ево, покушавајући да извагам плусеве и минусе, о Милошевићу имам високо мишљење (једини српски комуниста о коме тако мислим). О генералу Милану Недићу (јер о њему је овде реч) мислим све најбоље, тачније дивим му се, а гарнитуре које се смењују после 2000. године презирем.
Препоруке:
5
1
116 петак, 30 новембар 2012 18:57
једнорог
@Робеспјер
Ви, дакле тврдите да је Србија постојала у Југославији и то још у СФРЈ? Није постојала, или су Вам Ранковић, Крцун, Дража Марковић, Пера Коњ и остале громаде Срби? Ви не увиђате разлику између Србије и неког комбината, Вама је то исто! Не знам који су то моји, који су рушили Милошевића? Нема разлике између 4 и 5 октобра 2000, поново Вам кажем! Слобин Легија је прешао на Ђинђићеву и Коштуничину страну. А Ви сад тврдите како је Легија био ок док је био код Слобе, а није ваљао кад је прешао код Коштунице и Ђинђића? Тврдите како су војска и полиција били добри док су 4 били уз Слобу, а лоши кад су 5-ог прешли код Ђинђића и Коштунице? Тврдите како је Слоба био ок док је изручивао Ердемовића, а Ђинђић није био ок кад је изручио Слобу? Нема ту мојих, сви су Ваши: једне волите, једне не. Али једни без других не постоје. А мој није ни један. Сутра је рођендан Ваше Србије, 1 децембар. Лепо га прославите.
Препоруке:
7
3
117 петак, 30 новембар 2012 19:05
једнорог
@Робеспјер
Помињете Драгоша Калајића? Са којим правом? За живота сте га ви левичари, третирали и звали фашистом. Њега и покојног Небојшу Крстића,(за два дана је 11 година како су га убили), немате право да помињете ни ви,Слобини следбеници, ни из ДОС-а. А поготово не ови из СРС/СНС секте. Јер они су били Срби!
Препоруке:
7
3
118 петак, 30 новембар 2012 19:10
Slavomir Srpski
Postoji ipak ogromna razlika izmedju Nedicevog kolaboriranja sa okupatorima i ovih sadasnjih, a koja ide na prednost Nedicu.

Ipak, ma koliko to bilo ruzno za Srbiju, kolaborator Nedic je delovao u potpuno vojno okupitanoj Srbiji i Beogradu, uz ultimatum da bi za jednog ubijenig nemackog vojnika bilo ubijeno 100 Srba (ne vojnika, naravno, vec civila, kao recimo djaka u skolama).

Danas je to kolaboriranje jadno jer se ne bazira na efektivnoj totalnoj okupaciji Srbije, ili ulyimatumu ubijanja njenih djaka po skolama, vec zbog, kako Vucic jasno objasni u skupstini, stava da Srbija bez EU tek sutra nece moci da isplacuje penzije gradjanima.

I to pravdanje zbog navodnih isplacivanja penzija, sto bi bio dakle EU-ucena srpskim domorocima, je po njima razlog da kapituliramo na citavom Kosmetu.


Koje je delikt izdaje od ova dva, veci, ostavljam citaocima da se izjasne.
Препоруке:
4
2
119 петак, 30 новембар 2012 19:34
О непоткупљивости, револуцији и контрареволуцији
За грађанина Робеспјера

Ви и Вама слични сте гађали и комунизам и Србију, и погодили сте и једно и друго.
Најпре сте извршили национализацију и Уставом из 1946. успоставили систем друштвене својине која "онемогућава најамне односе".Онда сте 50 година причали грађанима о вредностима радничке државе да би децембра 1989. донели Закон о промету и располагању друштвеним капиталом којим је омогућена приватизација друштвене својине (прећутно преименоване у друштвени КАПИТАЛ !!!). Дакле процес обрнут од онога спроведеног 1946.То сте назвали реформом мада је било јасно да је то контрареволуција коју су спровели исти они који су спровели револуцију 1946. Случај јединствен у историји, грађанине Непоткупљиви.
Препоруке:
7
3
120 петак, 30 новембар 2012 19:51
@албанополис
ej,gde si srbljanovićka-tadiću-žarkoviću-B92mesije?ništa to nama nije,srpski petooktobarci/šiptarski lobi su baš poradili na velikoj albaniji na izvađenim organima.ili si to ti,čedomire,ružice?
Препоруке:
4
3
121 петак, 30 новембар 2012 19:51
Робеспијер
@ једнорог

Да, ја тврдим да је Србија постојала у Југославији, никад јача, цењенија и поштованија. Да, сви су они Срби, а због таквог Вашег етикетирања на подобне и неподобне Србе, Срба је све мање. Ваш идеолошки корпус је искључио из српства и Србе католике, и Србе муслимане, и Србе атеисте, и Србе хомосексуалце, Србе комунисте...и многе друге. Само сте Ви и Вама слични прави Срби, нико други. Снага развијених држава је управо у томе што те поделе игнорише, што су сви Французи, Немци, Шпанци...без обзира на верску, политичку, сексуалну или било коју другу опредељеност. Но, Ви то не можете схватити. Сутра Ви треба да славите, јер нису комунисти стварали СХС. Стварали су је Ваши. Ја сам славио јуче.
Препоруке:
7
9
122 петак, 30 новембар 2012 20:06
Робеспијер
@ једнорог

За разлику од Вас и Вама сличних, Калајић, иако идеолошки противник, никад није ишао тако острашћено у оцени појединих догађаја и процеса. Ви се никада не би сте усудили да кажете и делић онога што је он изрекао за СССР, Стаљина, социјализам... (видети: Драгош Калајић Последњи Европљани).

Ваш идеолошки кружок никада неће имати довољно поштења да као Калајић ода признање свом противнику.

А вероватно, по схватањима православних верских фундаменталиста, није био ни прави Србин, тражио је кремацију, а не сахрану.
Препоруке:
6
9
123 петак, 30 новембар 2012 20:11
@Робеспјер@ једнорог
Коначно сте рекли праву ствар. Као што су у Француској сви Французи без обзира да ли су бели, црни, жути, мешанци, Алжирци, Мароканци,Алзашани (Немци), Савојци (Италијани), Бретонци, Корзиканци.. тако и у Србији СВИ ТРЕБА ДА БУДУ СРБИ.
Препоруке:
5
2
124 петак, 30 новембар 2012 20:25
Jasna*@Robespjer
"Evo rasplakacu se sto vi danas nemate za koga da glasate.Gadjali ste komunizam ,pogodili ste Rusiju" ...itd.
Bas tako,bravo Robespjer!
Ali tesko je diskutovati sa politicki i pravnicki polupismenim i ostrascenim desnicarima,koji izvrcu cinjenice,tumace medjunarodne sporazume proizvoljno,pausalno,onako kako su culi na TVu,od strane svakojakih opskurnih likova iz Slobine opozicije, a ne onako kako je napisano,bave se podmetanjima i lazima,poluistinama ,te potpisao ono,te zabranio ovo, ,i sve to zbog toga sto nece da priznaju da su pogresili,da su rusili komunizam ,a srusili Srbiju,sad kukumavce sto nemaju za koga da glasaju.
Препоруке:
4
10
125 петак, 30 новембар 2012 20:33
večno vraćanje,ponavljanje
da li možete,srbi,da se složite,ikada?,i da u ovom ratu koji traje nad nama,ovde,u srbiji,od početka 90tih,zakopate međusobna ideološka neslaganja i sukobe,da se okupite,da se saborno ponašate,da se ne rasipate i da međusobno ne ratujete tumačenjima,kontekstima,komentarima na komentar.ne kažem,sve je to korisno da bi se razvijala kritička misao,da bi se unapredio jezik i da bi se osvetlili svi prljavi i nevidljivi uglovi,ali podele među srbima su,izgleda,tolike da se u taj prostor razdora i međusobne nepomirljivosti,kao klin,umeću,i tu nalaze svoje mesto za delovanje politikanti,agenti,dostavljači,plaćenici,psihološke mrlje od ljudi koji se prodaju za kusur i sve ih je više na tom mestu koje ste vi,srbi,za njih otvorili,predeli im ga da vršljaju,potkradaju nas sve zajedno,pljačkaju,ponižavaju i kriminalizuju celokupnu i mentalnu i fizičku društvenost.na mestu gde srbi stalno obnavljaju svoje nejedinstvo rastu novi srbi koji to nejedinstvo i izdaju produžavaju do novih poraza.
Препоруке:
5
2
126 петак, 30 новембар 2012 20:41
Робеспијер
@ @Робеспјер@једнорог

Да, али Французи немају дежурне инквизиторе, који ће оцењивати националну подобност. Не узимају грађанима крв, да пребројавају француска крвна зрнца. За њих су и Робеспјер и Де Боншан и Кавењак и Ле Бон и Иго и Зола и Клемансо и Петен и Де Гол и Митеран и Саркози... сви Французи, без обзира на разлике. Овде, у Србији, нажалост, тако нешто не може да се замисли. То се види и из коментара мог горњег саговорника.
Препоруке:
5
9
127 петак, 30 новембар 2012 20:48
једнорог
@РобеспјерНемојте да говорите о Калајићу, немате појма ко је и какав је био. Уосталом, управо треба да се појави прва књига његових изабраних дела, па читајте. Елем, ако су Вам Дража Марковић, Пера и остали из номенклатуре СК Србије која је величала Устав из 1974 - Срби и ако Вам је у то време Србија постојала и била поштована, како сте онда за Милошевића који је против свега тога био? Пошто сам ја искључио Србе католике, муслимане, хомосексуалце, што сте ви против ДОС-а и 5-ог октобра 2000? Тамо је било од свих набројаних фела. Мало сте контрадикторни, али то је вероватно од југословенства, па сте на свим странама и против свих истовремено. Последњи председник српске Владе био је, како то у "Књизи задушница" рече Брана Црнчевић, Милан Недић. Била је то вероватно квислиншка, могуће фашистичка и несумњиво српска Влада. Као таква, била је немерљиво боља од свих југословенских од 1918, закључно са Коштуничином, Цветковићевом и Дачићевом.
Препоруке:
7
4
128 петак, 30 новембар 2012 21:04
Робеспијер
@ Jasna*

Ево, Јасна, прочитајте задњи коментар мог саговорника у полемици. Погледајте каква је инверзија у његовој глави. Иде толико далеко да му је и Коштуница југословен и комуниста. Коначно, када је остварио свој сан, срушио комунисте, дошли његови, кад оно, ћорак. И сад, уместо да као достојанствен човек, призна грешку, људски је грешити, не, њему се свугде привиђају комунисти. Страшно!

@ једнорог

Не, нажалост, не знам какав је био. Нисам га лично познавао. Упознао сам га преко књига које је написао. Остајем иза сваке речи које сам изрекао о њему. А ово за Србе, знао сам да нећете разумети. За десничаре је то виша математика.
Препоруке:
3
10
129 петак, 30 новембар 2012 21:05
једнорог
@Večno vraćanje, ponavljanje, Робеспјер
Срби су велики, поштовања достојан народ, сјајне историје. Али, њих данас нема, односно нема их више од 50-так хиљада. А ја ћу вама Југословенима са задовољством пребројавати крвна зрнца и нећу дозволити да се представљате Србима, ви, бесплатно и најбоље школовани, отимачи српске историје, власници туђих квадрата и корисници лажоборачких пензија из српских фондова.
@Jasna*
Да бисмо полемисали, морате да испуните неколико услова: да знате да пишете ћирилицу, да знате која Вам је слава и да знате славски тропар. Кад то научите, прелазимо на теже лекције. Не брините, бесплатно је, али ће Вам заиста користити. Робеспјер ће морати да плаћа, према њему немам џентлменских обзира.
Препоруке:
14
4
130 петак, 30 новембар 2012 21:09
једнорог
Французи немају југословенско искуство, имају само француско, Немци немачко. Француска није таманила Французе због националне припадности, Југославија јесте Србе. Зато Срба данас нема, побила их Југославија и готово сатрла.
Препоруке:
10
4
131 петак, 30 новембар 2012 21:14
@večno vraćanje,ponavljanje
како се ујединити са комунистима осим у интернационални социјализам? За који сте ви?
Шта је левичарима часно осим Србије под комунистима?
Препоруке:
4
3
132 петак, 30 новембар 2012 21:39
Arčibald Rajs
Za aljbanopoljisa, vasilija i ostale ljubitelje hrvatskih, muslimanskih i albanskih neonacista

Zanimljivo mi je da stalno visite ovde, šta je u pitanju? Nečista savest, lažete sami sebe u te priče kako su Gotovina, Haradinaj i ostali koljači nevini pa pokušavate ovde da nas ubedite u to?

Hrvatske, muslimanske i albanske sajtove ne obilazim, ne želim da slušam režanje zveri željnih srpske krvi, ne znam ni jednog Srbina koji ide na ta vaša verbalna orgijanja sa zapenjenim vilicama.

Vi ne izbijate sa naših sajtova, možda treba da se zapitate zašto i prestanete sebe da lažete, možda vam i bude leka.
Препоруке:
6
1
133 петак, 30 новембар 2012 21:54
сељак беземљаш
&ИГРА СЕНКИ
ПОЛИТИЧКЕ И ПРАВНЕ РАСПРАВЕ књига 1 и књига 2 изашле су из штампе 1932 године а књига 3 1933.г.Тако сте ви у праву 66,66%.Што се тиче оталих делова вашег коментара слажемо се скоро 100%.

Лично незнам став Слободана Милошевића али је логично да сабрана дела не би штампана да је био против.
Истина је да је поменути извршни секретар и директор ЗАВОДА ЗА УЏБЕНИКЕ рекао да би пуцао на оне(спомињући и мене)који су за штампање дела Слободана Јовановића.
Ја сам ту само обичан нестрпљиви читаоц који је случајно натрчао у видокруг секретара.
И да се разумемо.Он је звучао комично јер су се други лукавији партијски секретари већ престројавали и нападно су носили ЕСЕЈ О СЛОБОДИ Џона Стјуарта Мила.
Види каже ми један:Ово је превео краљ Петар.
ВИДИМ ТРАНСФОРМЕСЕ ВИДИМ
Препоруке:
7
1
134 петак, 30 новембар 2012 22:29
Srdjan Jovanovic
Priznajmo sami sebi, svidjalo nam se ili ne, da je vazalni mentalitet danas u Srbiji poprimio razmjere epidemije i da ga tesko bilo sta moze zaustaviti. Velika vecina stanovnistva smatra da postupanje u skladu sa naredjenjima velikih i mocnih izraz prakticnosti i mudrosti, a da je principijelnost i dostojanstvo nesto sto je stvar proslih vremena. Za vecinu gradjana kratkorocni, individualni materijalni interes predstavlja svetinju kojoj treba sve podrediti, pa i zrtvovati: cast, postenje, nacionalni ponos, religiju, cirilicu i ko zna sta. Po ovom gotovo opsteprihvacenom shvatanju opsti boljitak, u prvom redu ekonomski, ce sa strane doci kao nagrada za poslusnost i poniznu disciplinu. Pri tome, mobilizacija sopstvenih potencijala, uspostavljanje drzave rada i reda, koriscenje sopstvenih prirodnih resursa i strucnosti ne postoji ni kao ideja, a kamoli opcija. Preporuka svima koji su se u ovoj vecini i sami prepoznali je da sto prije zauzmu red pred nekim kontejnerom, bice guzve.
Препоруке:
7
0
135 петак, 30 новембар 2012 22:38
сељак беземљаш
&ЈЕДНОРОГ &РОБЕСПИЈЕР
Поштована господо.Спомињете,Србију,Југославију,Слободана Милошевића.Ево споја из мога сећања.
У једном од два, три,кратка и необавезна разговора,господин, Слободан Милошевић ми је говорећи о краљу Александру,и нехотице дао најбољу дефиницију Југаславије и њене историје.
"КРАЉ АЛЕКСАНДАР ЈЕ ИЗДАВАО СРПСКЕ ИНТЕРЕСЕ НА ВЕЋЕМ НИВОУ НЕГО СРПСКИ КОМУНИСТ"
Истине ради морам рећи да је господин Милошевић навео имена комуниста а не партијску припадност..Али то је неважно.
Тек неколико дана касније постао сам свестан колико је то тачна,кратка и прецизна дефиниција седамдесетогодишње историје једне државе.
Не знам да ли ће се дефиниција свидети господину Једнорогу али другу Робеспијеру неће.
Препоруке:
6
2
136 петак, 30 новембар 2012 23:06
једнорог
@Сељак беземљаш
Ваше коментаре читам са великом пажњом и Вас, уз Харуна, Биљану Николић и још неке сматрам за веома мудре особе. Велико Слобино дело је то што је пробудио много Срба из југословенског мртвила и комунистичког претварања Срба у себре - радни сталеж. Био је верујући човек, знам за његове одласке на славу једном домаћину у Сурдуку. Отац му је свештеник. Али и Јул је његово дело. И потпис у Дејтону на сарадњу са Хагом. Али, све то сада није битно, зато сам и питао Робеспјера што стално понавља тај говор од 2 октобра 2000. Онима који су 5-ог јуришали на скупштину, он ништа не значи. Ми који нисмо јуришали, тај говор знамо, не треба нам га понављати, а и бескористан је. Русија уклања све трагове сећања на СССР, ми још не избацујемо Југославију из главе. Како дефинисати српско, а да не буде југословенско, а поготово не југо-комунистичко? Ту је спас, то ми кажите, мудри човече.
Препоруке:
6
2
137 петак, 30 новембар 2012 23:20
једнорог
@Srdjan jovanović
Сваку Вашу потписујем. Деценије живота у социјализму афирмисале су себре - оне Србе који еманципацију доживљавају као радни сталеж. За њих је струг национални интерес, а комбинат држава. Плата, регрес, топли оброк, летовање преко синдиката. То су ти Себри који су претрајали Косовску битку, јер у њој нису учествовали, а племство-елита је изгинуло. Зато се и убих објашњавајући да је Србин - племић, "пребројавам крвна зрнца" што би рекли опоненти. Себри немају вертикалу: част, Бога, витешки идеал, сакралну империју. Они имају хоризонталу: раднички савет и Скупштину: Тома - Ђилас, Дачић - Тадић, Вучић - Чеда итд, њихов Хашки трибунал је агенција за приватизацију комбината. То је потпуна промена система вредности. Данас себарски глас на изборима вреди пола киле кафе, или 2000 динара, а после му нико не ваља. Ми немамо државу, не знамо јој границе, а сви крекећу о бољем животу: ЕУ, или комунизам. Катастрофа.
Препоруке:
8
2
138 субота, 01 децембар 2012 00:38
Бели Орао
""Срђан Јовановић. Све се слажем пријатељу, ленчуго једна, пребаци клик на ћирилицу или је постави на комјутеру.

""Једнорог.
Свака ти је к`о у Његоша јуначе.
Ликови типа грађанин само причају, а ништа не зборе.
Препоруке:
5
1
139 субота, 01 децембар 2012 00:50
Робеспијер
То су ти Себри који су претрајали Косовску битку, јер у њој нису учествовали, а племство-елита је изгинуло. Зато се и убих објашњавајући да је Србин - племић


Јадно је и бедно, када неко пљује по свом пореклу. Поносим се што сам потомак Срба себара, тих часних људи који су Ваши држали у ропству, док су оргијали и баханалисали по двору. Тај дегенерисани сој племића, није успео ни себе да сачува, него су се убијали међусобно и клали, а камоли државу. Зато су тако неславно и прошли, како су радили. ''Великаши, грдне кукавице, постадоше рода издајице'', рече Његош. Можете Ви објашњавати шта хоћете, што је производ Ваше митоманије и верског фанатизма, Србија је земља сељака, којој су и нововековне династије биле сељачког порекла. А то мало племића што је остало после Косова, разбежало се по свету и асимиловало у друге народе, након пада Србије. Сви умови српски су сељачког порекла. Сад су ми јасније многе ствари у вези Вас.
Препоруке:
2
3
140 субота, 01 децембар 2012 02:27
Slavomir Srpski
@Robespier: ne razumem zasto toliko insistirate na jugoslovenstvu. Mislim da bi bilo korisnije za sve to recimo propagirate na nekom hrvatskom sajtu,jer oni imaju vecu potrebu da bis eopet stvarala.
Obzirom da onima koji se bore za Srbiju pre svega, pocevsi od toga da se ne prave granice sa Kosovom, moralna duznost svakog rodoljuba danas, bilo koje boje-levo-desno,je da ne razbija patriotski front.
Imacemo bolje teme,recimo o radu i posledicama Milosevica,pa da onda o tome dajemo misljenja.

Jasno je da bivsi ljubitelji Milosevica ne vide dobro njegovog nekadasnjeg potparola Ivicu, kako rasprodaje bezobrazno Srbiju. Ni mi to ne vidimo na isti nacin, pa je to slucaj da zajedno dajemo otpor rusenju Srbije. A Srbin je svako ko se tako oseca, bilo koje religije,boje,politicke pripadnosti ili socijalnog statusa.
Dakle, borimo se za ovu nasu drzavu, i ne dozvolimo u meri koliko mozemo da se ona bezocno rasprodaje za nista.Pocevsi od konkretnih akcija kao sto je DSS poziv za referendum.
Препоруке:
5
2
141 субота, 01 децембар 2012 09:30
једнорог
@Бели Орао
Жив био господару неба!
@Робеспјер
Ништа Вама није јасно и то је највећи проблем бесплатно и најбоље школованих. Ви говорите о класама, не примећујући да дубоко у позадини постоји подела на сталеже. Ништа није како изгледа. Себар је себар, постоји миленијумима, а највећу афирмацију је доживео у Брозово време. Вашем истомишљенику Реди-ју само то већ објашњавао на овом сајту. У СФРЈ себар се еманципује као пролетер, комуниста, гастарбајтер, црногорац, али не као Србин, јер је то недостојна категорија - нижда раса (погледајте документе КПЈ и Коминтерне). Да би дали какав-такав привид животу и себи смисао измишљате левицу и десницу, суштински реч је о истом. Али, центри одлучивања су далеко од тих скупштина, пре свега су у масонским ложама, потом у Билдерберзима и сл. Тамо су и сва знања, Вама је остављена наука - оно што стаје у пет чула. Свестан Србин - племић - има их међу коментаторима овде - је аристократа Духа - истински слободан човек.
Препоруке:
8
2
142 субота, 01 децембар 2012 09:51
сељак беземљаш
&СРЂАН ЈОВАНОВИЋ
Ваша анализа је изузетно тачна и прецизна.
Деценијама наши животи пролазе у тријумфу глупости.Ваљда је и то нека правда да и неспособност дође до достојанства.
Како не знам али ће се морати успоставити царство врсности.
Препоруке:
6
0
143 субота, 01 децембар 2012 10:28
večno vraćanje,ponavljanje
@Jeднорог
о чему ви причате???????ко сте ви?коме ћете пребројавати крвна зрнца?чиме?,а оно са квадратима и фондовима,отимачима?...срби,успоставите се,створите јаку државу,безбедно(политика бриге)друштво,заштитите све грађане србије,а ви ,једнорог,не форсирајте расизам.
'...А ја ћу вама Југословенима са задовољством пребројавати крвна зрнца и нећу дозволити да се представљате Србима, ви, бесплатно и најбоље школовани, отимачи српске историје, власници туђих квадрата и корисници лажоборачких пензија из српских фондова'
Препоруке:
2
8
144 субота, 01 децембар 2012 10:45
@Срдјан Јовановиц
А коме и чему сте Ви жртвовали ћирилицу? У сваком случају, ћирилица или латиница, текст је фраза до фразе.
Препоруке:
2
3
145 субота, 01 децембар 2012 11:05
једнорог
@večno vraćanje, ponavljanje
Расизам је успостављен пре мене и доминантно је друштвено мишљење у Србији. То је расизам који је у темељу сфрј, акламацијама је усвајан деценијама, сваки акт КПЈ који је говорио о злим Србима, његовој круни, цркви, историји. То је став и Коминтерне, то је став и запада, јер их је сфрј на то навикла, а "српски представници" - такојевићи - за мало отете имовине подржавали. Што се сад нико не буни: цела Хрватска дише као један: црква, држава, народ, сви Албанци дишу као један; Србима су нанете космичке неправде - они ћуте. Ћуте - јер су генерације "дресиране" да су криве за све. То је расизам, а не моје "пребројавање" крвних зрнаца. Расизам је кад потпуно распамећени, јер не умемо без газде који ће нас кажњавати, од Тита трчимо ка ЕУ и Нато уз просјачење: Уделите, Бог вам добро дао, ми смо зли. То је расизам који је од великог народа направио ретарде, па сад не могу без господара и дилема је Југославија или ЕУ! Инжењеринг који нас је претворио у Себре.
Препоруке:
9
2
146 субота, 01 децембар 2012 12:16
једнорог
@Сељак беземљаш
Нама је потребна рестаурација, враћање на темеље средњевековне, донекле и Обреновићевске Србије. Оно што је урадио Франко: зауставио "модернизацију", "прогрес" и вратио земљу исконском систему вредности. Зато он, у савременом свету нема право на историју, за разлику од републиканаца = сепаратиста. Па, због тога је проглашен фашистом. Као и Недић. Узгред, стално се говори "Недићева Србија", а он је био председник Владе. Та Србија није била република, није имала председника, а у литургијама, па и у Недићевим говорима се стално помињао краљ Петар II. Јел` та Србија била Краљевина Србија, па је зато фашистичка? Јел то био покушај рестаурације, па је зато фашистички, злочиначки, квислиншки? А ЈБТ је ок!
Препоруке:
9
2
147 субота, 01 децембар 2012 13:09
Робеспијер
@ Jeднорог Драго ми је што сте оголили своју суштину. Нисте Ви никакав аристократа духа, како себе претенциозно карактеришете, Ви сте најобичнији расиста, верски фундаменталиста, конзервативац...који са аристократијом духа има везе колико и сам Харадинај, да га употребим, пошто је он тема. Све што су Харадинај и њему слични, радили Србима, радили би сте и Ви, оним неподобним. Нама суштинске разлике између Вас и Готовине, Маркача, Харадинаја... Када би сте само знали о примерима аристократског духа међу себрима, када су ослобађали Србију у устанцима и касније, како су се племенито опходили према непријатељу. Ваша аристократија духа се своди на ''Биће меса, биће меса, клаћемо Хрвате, комунисте, педере...'', што Вас доводи на ниво варвара.
Препоруке:
3
9
148 субота, 01 децембар 2012 13:55
једнорог
@Робеспјер
Ваша теза има само један недостатак: мог расизма, мојих масовних злочина - нема, југословенских (хрватских, муслиманских, албанских, црногорских...) над Србима има. Мог варварства нема, Вашег има, као и Вашег расизма. Јер: Ви користите омиљено место свих антисрпских расиста и починиоца геноцида над Србима: "Кад би вас човек ПУСТИО, ви би све нас масакрирали. Између вас и Хитлера...Харадинаја нема разлике". И, ето антисрпског расизма као научног социјализма, или европских вредности... Тренутно сам ја прототип масовног српског злочинца, јуче је био Дража, Недић, краљ, патријарх, син војводе Мишића, Бојовић, кога су претукли на смрт да би му поштено отели кућу, средњевековна Света Србија, која је "мучила и експлоатисала", па сте је дали Шиптарима и направили Македонце, да бисте лепо живели. И-ха! Колико имате српских варвара и масовних злочинаца. Е, сад треба наћи нове, па сте пошли од мене. Како другачије наставити да се једе српски лебац џабе и влада Србијом?
Препоруке:
6
2
149 субота, 01 децембар 2012 14:15
једнорог
@Робеспјер
Харадинаја подржавају сви Албанци, Готовину сви Хрвати: и црква и државни врх, војска, народ, емиграција...сви. Што нисте доследни, па не кажете да су Хрвати и Албанци варвари, геноцидни, злочиначки народи? А, не. Та улога је резервисана само за Србе, јер, ето мене као примера. Не постоји други начин да лепо живите од Србије, јашући Србију и Србе, осим овом "научно-социјалистичком" = "проевропском" симетријом: Павелић је злочинац и Дража је злочинац. Усташе су дошле у два камиона, Срби су четници, домаћи и сви су злочинци, стварни, или потенцијални. Да бисте Ви лепо живели у отетим ("ослобођеним") дворцима на Дедињу, ми, злочнци нисмо смели да пребројимо и попишемо своје жртве, чак ни да их сахранимо. И чим смо се побунили, постадосмо геноцидни! Да бисте ви лепо живели. Е, то је расизам на делу,не у теорији. Не одређујете Ви ко је расиста, нисте Ви мерило, заборавите "филозофију плијена", Титови расисти и злочинци.
Препоруке:
9
2
150 субота, 01 децембар 2012 15:08
@ једнорог
Мора да ипак има више од 50-ак хиљада Срба како их Ви дефинишете иначе нас не би овако прогањали. Не верујем да је то због рудног блага на Космету, геостратешког положаја, зато што смо "мали Руси"... Пре бих рекао да је то због оне вертикале које су свесни и која представља подсмех њиховом "прогресу", стопама раста, стандардима... Подсмех, али истовремено и потенцијално опасну идеју о могућем друкчијем коју зато треба затрти у корену.
Препоруке:
4
1
151 субота, 01 децембар 2012 16:07
Робеспијер
@ Jeднорог

Ви у Вашем идеолошком слепилу и не видите злочине које сте починили током историје. У ствари, то за Вас и нису били злочини, Ви сте вршили ''свету мисију''. А земља Србија је препуна костију, ваших жртава, од себара над којима сте се иживљавали, преко комуниста и Јевреја које сте истребљивали током ДСР, до сада најновијих дивљаштава над свим неподобним. Крваве су вам руке до лаката. Вама је до српства стало као до лањског снега, те Вам не приличи да употребљавате изразе попут антисрпски, јер сте подједнако антисрпски расположени као и они које нападате. Методе обрачуна са неподобним Србима су Вам исте са методама непријатеља српства у целини. У Вашем поимању српства, отпало би 2/3 Срба, па би се оно свело као на чланство у неком езотеричном друштву, које би разоткривало светске завере и мистерије. Ви се ни у чему не разликујете од хрватског расисте, само су вам објекти мржње различити, али нађете заједнички језик на крају, као што сте 1945. када се заједно бежали пред НОП
Препоруке:
4
9
152 субота, 01 децембар 2012 16:32
Робеспијер
@ Jeднорог

Да сте пратили пажљивије моја писања, видели би сте да се никада нисам устручавао да кажем и говорим о хрватским и албанским фашистима и њиховим злочинима. Њихов фашизам је подигнут на државни ниво и постао саставни део њихове државне политике. Међутим, баш зато што тако кажем, дужност ми је да говорим и о српском фашизму, који на сву срећу није добио државни легитимитет, али постоји у одређеним друштвеним круговима, у које и Ви спадате. Па, ако је Вама дозвољено да правите разлике међу Србима, онда ћу и себи допустити да кажем, да сам поносан што припадам здравијем и хуманијем делу Србије, који то што тражи за себе, нуди и другима. То што сте ви ''аристократе духа'', спремни да учините, то нормалан део Србије није у могућности и да помисли. Нисте ништа бољи од било ког хрватског фашисте, понављам, пре ћете са њим наћи заједнички језик, него са Србином комунистом. Док ће хрватски фашиста српског само искористити, а споразумеће се са ''неподобним'' Хрватима.
Препоруке:
4
9
153 субота, 01 децембар 2012 16:54
једнорог
@Једнорог
Могуће да сте у праву. Цифру од 50 000 Срба је изнео Момчило Селић у једној тв емисији, пре неку годину, ја сам је само прихватио. Што се себара тиче, бивши посланик, а у међувремену и др наука, Парошки је свој однос према Србима радикализовао до те мере, да се на попису и није изјаснио као Србин (ни он ни чланови његове породице) већ као Рац, уз објашњење да неће да буде себар. Чак има и стручних радова на ту тему.
Препоруке:
4
1
154 субота, 01 децембар 2012 18:07
Бели Орао
""Једнорог. Не храни имелу брате мој Једнороже.
Имели чињенице ништа не значе.
Препоруке:
5
3
155 субота, 01 децембар 2012 20:50
@једнорог
Неспоразум. Хтео сам једноставно да кажем да се дух једног народа не може бројчано исказати и зато ми смета та цифра од 50.000 Срба. У сваком случају за дух једног народа није битан број његових припадника. Али чак и тако гледано рекао бих да има много више Срба који заслужују да се тако зову.
Препоруке:
4
0
156 субота, 01 децембар 2012 21:36
једнорог
@Бели орао
У праву си, хвала Ти. Ваља се чувати злих духова у иначе добрим људима. Свако свој крст мора да носи сам.
Препоруке:
5
4
157 субота, 01 децембар 2012 22:09
сељак беземљаш
&ЈЕДНОРОГ
у једном дужем,и једином разговору са господином Парошким он је оценио"ДА ЋЕ МО КАО НАРОД БИТИ КОНСТРУКТИВНИ КАДА ПАДНЕМО НА БРОЈ ОД ТРИ МИЛИОНА СРБА"Нисам коментарисао(можда зато што у разговору са Парошкимтешко долазите до речи)АЛИ МИ ТА РЕЧЕНИЦА ДВАДЕСЕТ ГОДИНА НЕДА МИРА.
И да додам Селића ценим.
Препоруке:
3
4
158 недеља, 02 децембар 2012 01:33
Владислав Ђорђевић
Хашки трибунал је на безброј примера - укључујући и најновије - показао да нема никакве везе ни са правом ни са привичношћу, него да је обичан политички казнени суд. Стога предлажем да Сркупштина Републике Србије објави резолуцију у којој би све пресуде Хашког трибунала - како досадашње, тако и будуће - прогласила правно, политички и морално нелегитимним.То би била ствар елементарног људског и националног достојанства и части, point d'honneur.Прогласимо Хашки трибунал оним што јесте: политичком пропагандом у форми позоришне представе - reality show са унапред изрежираним улогама.
Препоруке:
1
0
159 недеља, 02 децембар 2012 05:10
Шта је поента?
Једнорог, Бели орао, Робеспјер - речити, образовани, темпераментни, (ту и тамо благо конфузни) - али шта је поента? Срби/Анти-Срби/Не-Срби? Комунизам/антикомунизам? Традиционално/модерно? Елита/маса? Парламентаризам/aнтипарламентаризам/саборност?
Кад у школама тестирају децу, дају им да направе логичан низ од оваквих парова појмова. Али овај сајт није за децу тако да читаоци неће знати који низ је онај прави. Проблем је што ни у друштву то нико не зна. Односно, свако мисли да зна, што се своди на то да нико не зна.
Препоруке:
1
1
160 недеља, 02 децембар 2012 12:16
Шта је поента 2
Нико се не јавља? Па добро. Ево неких од могућих варијанти:

Срби-антикомунизам - традиционално -елита -саборност
Срби-антикомунизам -модерно -маса -парламентаризам
Срби-комунизам -модерно -маса -самоуправљање

О Не-Србима и Анти-Србима не бих.
Препоруке:
1
1
161 недеља, 02 децембар 2012 13:36
Робеспијер
@ Шта је поента

Добри су Вам низови. Који лично преферирате?
Препоруке:
1
4
162 недеља, 02 децембар 2012 15:25
једнорог
@Шта је поента?
Срби су у више ратова: грађанском, регионалном, општем, али и оном трајном између Добра и Зла. Српско Добро и Зло дефинисано је Косовским заветом, а поента је борба. Борба у којој не треба очекивати ратне дневнице, борачке пензије, станове, велике приходе,бесплатне аутобуске карте, летовања на морима и по бањама, итд. Борба, у којој најнормалније треба прихватити увреде, понижења, затварања и премлаћивања. Не очекивати захвалност, а надати се порузи. Али, никад не престајати са борбом.
Препоруке:
7
1
163 недеља, 02 децембар 2012 16:43
Ово није поента
Не знам. Заиста не знам. Све карике имају нијансе а то значи безброј могућности. Широка тема, могућа занимљива расправа, али текст је ипак о Харадинају.
Препоруке:
1
0
164 недеља, 02 децембар 2012 16:44
Робеспијер
Српско Добро и Зло дефинисано је Косовским заветом, а поента је борба. Борба у којој не треба очекивати ратне дневнице, борачке пензије, станове, велике приходе,бесплатне аутобуске карте, летовања на морима и по бањама


Једнорог хоће да нам каже да у случају да су Срби победили на Косову, српски великаши не би тражили уновчење своје победе и доприноса победи. Само могу грохотом да се насмејем, овој небулози, коју може да изрекне само инфантилан човек. Он још живи у свету епских фантазија. Великаши су и растурили царство, због себичних интереса ратних дневница, нових себара за ринтачење, нових територија за експлоатацију...и шта све не. Где је био Лазар на Марици и остали српски великаши? Него су гледали да пропадну Мрњавчевићи, да би му разграбили територију. А легитимног српског краља Марка Мрњавчевића, нису зарезивали ни три посто. Само Ви сањајте бајке, док је таквих, српски непријатељи, не треба да брину.
Препоруке:
1
4
165 недеља, 02 децембар 2012 16:51
Ни ово није поента
Ако сам добро схватио "једнорога", постоји српско питање које је изван, тачније изнад ових категорија.Понекад сам склон да у то верујем.
Препоруке:
3
0
166 недеља, 02 децембар 2012 17:55
прекипело ми је за Робеспјерове и сличне
Не могу фалсификати попут поменутог Робеспјера, који функционишу на принципима протестантизма ( добро је само оно што је корисно!), да схвате суштину Косовског завета.Оригинали фалсификата!
Препоруке:
8
2
167 недеља, 02 децембар 2012 18:26
једнорог
@Ни ово није поента
Постоји књига професора Александра Ломе "Пракосово", издала ју је САНУ, негде почетком овог столећа. У њој се говори о Пра-косову и Пра-Лазару и боју који је био давно пре овог нама познатог и христијанизованог, на који се позивамо. Митска битка, истовремено и реална. Дакле, реч је о стално истом боју и истом систему вредности, о "замрзнутој слици", у којој се тачно зна шта је и где је Добро, а где је оно друго. Реализација духовности, како би рекао Евола. Што се Харадинаја тиче, то је најмањи проблем, он је видљива мета. Кад српска Влада реши, као Обреновићева из 1903, да ствара четнички покрет, и убацује тројке на КиМ, решиће се тај проблем. Важно је знати где су и ко су непријатељи, а не очекивати од њих правду, нити кукати кад очекивано стигне неправда.
Препоруке:
8
0
168 недеља, 02 децембар 2012 22:47
једнорог 2
@Ни ово није поента
Да не останем недоречен, макар остао конфузан (што умем). И у ведама има део, цитираћу га по сећању, који највише подсећа на Кнежеву дилему, коме ће се приволети царству. Наиме, забринутом ратнику пред битку, јавља се Свевишњи и поручује (по сећању цитирам): Твоје је да се бориш. Ако победиш - задобићеш земљу, ако изгубиш - задобићеш Краљевство. Да, српско питање је изнад уобичајених катеогрија, дубоко верујем у то и то смо некад знали.
Препоруке:
8
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер