петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Срби и Србија сто година после Куманова

Kоментари (132) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 24 октобар 2012 14:06
Горан Јевтовић
„Сине, иди мирно, јер си свој дуг отаџбини испунио. Сине, ја не плачем, ја се поносим Тобом. Ти си био са витезовима који су после векова страдања дошли да својом смрћу спасу животе милиона других. Иди спокојно пред престо Вечнога и кажи радосно Лазару и Душану, кажи свим косовским мученицима, да је Косово освећено!“

И како не заплакати после оваквог текста!?
И како се не обратити нашем Врховном команданту, нашем Премијеру и нашем Министру одбране, најгорим могућим речима?

Како их не питати, зашто уништавате Србију, зашто Косово продајете и издајете, зашто се одричете оваквих јунака, зашто пљујете по оној правој, Небеској Србији!?

Да ли размишљате о казни Божјој, јер, све што радите, радите као најгори трговци и душе продане!

Слава и хвала српским јунацима, ослободиоцима Старе и Јужне Србије!
Кад тад, осветлаћемо образ и истим стазама се вратити тамо где сте Ви часно изгинули и пронели славу Србије и Срба широм Васељене!

Амин.
Препоруке:
115
5
2 среда, 24 октобар 2012 14:06
srbinbanjaluka
Slava im !


A gdje to stvarno Srbija i Srbi sto godina od Kumanova ?


Tu je, tavori i dalje, skoro kao da je početak 20. vjeka a ne druga decenija 21. vjeka. Kao što je politička oligarhija izigrala i borbe i napore i žrtve kako vojnika tako i naroda poslije tolikih balkanskiih ratova, tako su slijedom godina poslije to isto radile druge naše političke oligarhije, I. svjetski rat, pa II svjet. rat, pa 90te..... šta hoću da kažem ?

Uvjek su borbe srpskog vojnika i naroda bile uzaludne, jer politička oligrahija za to nije marila, uvjek je sebe, svoje stranačke i porodične interese gledala, preko žrtava prelazila i otpočinjale igre zvane prva, zatim, druga i na kraju treća Jugoslavija. No da ne bi samo nju okrivili, pitam gdje je tu bio narod sve ?

Narod srpski kao i svaki pošten narod, znao je da glas digne i da krikne samo kad mu je do grla dolazilo, za istinu i pravdu je ginuo i danas bi, nažalost, ginio ne pitajući cijenu te naivnosti.To moramo mjenjati, hitno.
Препоруке:
52
8
3 среда, 24 октобар 2012 14:13
srbinbanjaluka
nastavak....

To prijatelji moramo mjenjati hitno ako ne želimo da nas istorija skoro pamti poput Inka i Asteka... bio jednom, na Balkanu, jedan dobar narod...

To mora da mjenjaju škole, univerziteti, SPC, nauka, akademije, mediji.... a danas je sasvim obrnuto, danas svima njima, manje - više, je interes totalno suprotan, što manje znanja i pojma o sebi iznutra i izvana, toliko njima veća mogućnost da manipulišu sa narodom, danas ovako - sutra već onako.

Zbogg zatucane politike kroz komplet 20. vjek tu smo gdje smo. Dobro nije nikako. Zar mislite da može biti bolje sa naukom i intelektualcima koji ćute, koji pristaju i saučestvuju u tome da im narod i danas bude politički nepismen i zapušten?
Zar može biti bolje sa ovakvom politikim, ovakvom privatizacijom politike od 500njak istih ljudi, onih koji su umislili da bez njih ko fol ni Srbije nema ? Njih samo prirodan odlasak sa ovog svijeta, bolest ili puč odnose. To je sramota. Isto kao i prije vjeka jednog. Tavorenje.
Poz
Препоруке:
45
7
4 среда, 24 октобар 2012 15:48
брм
" у Цариграду, који је већ вековима био Истамбul"

Константинополис се зове Истанбул тек од Ататурка, ни један век..
Препоруке:
37
6
5 среда, 24 октобар 2012 16:08
A.Č.
Vratit će Srbin što je njegovo, danas, sutra, za 100 godina,za nekoliko stotina godina, bilo kada jer Srbin pamti i ne zaboravlja.
Srbin ima jaku kolektivnu (nacionalnu) svijest.Jer kako drugačije objasniti feonomen da je jedino Srbin uspjeo ono što niko drugi nije uspjeo , očivati nacionalnu svijest o Kosovoskom boju iz 1389.godine .Znači Srbin jako dobro pamti i ne zaboravlja.
Srbinu ništa ne znači što prođu stoljeća jer srpska nacionalna svijest je konstantna i ne zaboravlja svoje.
Treba razumjeti jednu krucijalnu stvar.Kosmet je temelj ili osnova srpske nacionalne svijesti , osnova ili temelj srpske nacionalne kulture, razmišljanja, srpskih molitvi, to je srpski Jerusalem,srpska "Meka"...Kosovo je srpka misao.Srpsko dijete kada se rodi prije sazna za Kosovo nego za majku i oca..

Ja samo znam jedno da niti jedan srpski državnik neće smjeti staviti svoj potpis na takozvano "priznanje nezavinosti Kosmeta od Srbije"jer bi to bio zločin protiv države i naroda.
Препоруке:
41
4
6 среда, 24 октобар 2012 16:22
A.Č.
Ахмед Адемовић Циганин из Лесковца, био је српски војни трубач. У јеку борби другог дана битке, неопажено се увукао у турске редове и одсвирао турски знак трубом за повлачење. Потом се пребацио на српску страну и одсвирао српски знак за јуриш. Турци су кренули у бежанију, Срби за њима. За овај подухват Ахмед је добио Карађорђеву звезду. Орден никад није скинуо, а током Другог рата Немци су му стрељали два сина. Умро је 1965, у кућерку свог синовца, у Циган-мали у Лесковцу, као убога сиротиња.


Država se jako loše ponijela prema heroju.Samo heroji u pravilu uvijek tako i završe.
Препоруке:
54
2
7 среда, 24 октобар 2012 16:43
A.Č.
U TEKSTU JE NAPISANO:
Овде је реч о Светој Земљи која је обесвећена и која се враћа у култ, постајући поново земаљски одраз Небеске Србије. У Првом балканском рату, забележили су страни новинари, пре свих француски, „цео народ: краљ, војска, црква, сви, стално су, као омађијани, понављали Косово, Косово, Косово...“

To je ono o čewmu pišem a to je Kosmet kao temelj srpske nacionalne svijesti.Ukoliko neko poruši temelj onda se raspada i sve ostalo, jer ne može egzistirati ni jedna "građevina" bez temelja, pa tako ni "građevina" srpske nacionalne svijesti bez Kosmeta.
Mislim da se zavarava svako ko misli da će se srpstvo odreći svoga temelja, jer bi se u tom smislu odreklo samog sebe i ne bi više bilo srpstvo.
Препоруке:
36
2
8 среда, 24 октобар 2012 16:56
A.Č.
Мајор Војислав Николајевић виде кад је потпуковник пао. Извуче сабљу, полете напред и викну „Јуриш!“.Чудо се догодило: ред по ред корпус турске војске био је збрисан. Мајор Николајевић са руком коју није могао да помери, са раном на леђима која је зјапила, погођен је са још два зрна шрапнела, а једна граната му је разнела плећку. Јуришао је напред, погодила су га још два метка, па још један у слабину. Пао је пошто му је нога сломљена, али турски отпор је сломљен. Мајор Војислав Николајевић са осам рана, држећи сабљу и српски барјак преломио је исход борбе на Сртевици.

О њему је писала сва тадашња европска штампа, био је хваљен и величан као антички бог. Данас заборављен, био је узор целокупном тадашњем свету, о њему су писали сви водећи светски, као и српски медији.

DANAS ZABORAVLJEN.STRAŠNO!VALJDA JE TO SUDBINA SVIH HEROJA?A NE BI TREBALO TAKO DA BUDE.

HEROJE TREBA POŠTOVATI I ZA ŽIVOTA A I NAKON NJIHOVE ZEMALJSKE SMRTI,JER "ONI SU ŽIVI" , NJIHOVA DJELA ŽIVE.
Препоруке:
42
2
9 среда, 24 октобар 2012 16:58
Baster
Slava junacima ratova 1912-1918, ali nemojmo biti previse strogi prema sebi jer me tako Davao 1999 i nas narra star vodio je svoj Kosovski boj. Nazalost protivnik je bio prejak bas kao i 1389. Pa ipak i pored svoj pritisaka i dalje se borimo za Kosovo !
Препоруке:
33
2
10 среда, 24 октобар 2012 17:04
Влајко
Данас је у Београду била комеморативна шетња од центра града до гробнице војводе Путника, поводом 100 годишњице Кумановске битке. Дошло је 3000 људи.

Шта даље рећи?
Препоруке:
40
4
11 среда, 24 октобар 2012 17:08
A.Č.
Ахмед Адемовић Циганин из Лесковца, био је српски војни трубач. У јеку борби другог дана битке, неопажено се увукао у турске редове и одсвирао турски знак трубом за повлачење. Потом се пребацио на српску страну и одсвирао српски знак за јуриш. Турци су кренули у бежанију, Срби за њима. За овај подухват Ахмед је добио Карађорђеву звезду. Орден никад није скинуо, а током Другог рата Немци су му стрељали два сина.

Kao srpski musliman ponosan sam na Ahmeda.Ahmed je dokaz da je bitno djelo a ne ime.Imali smo mi i Vuka Brankovića a bio nečovjek i izdajnik, imamo i danas nekih srpskih izdajničkih imena a imamo i Emira Srbina koji proslavljaju srpstvo.
Znači samo djela i ništa osim djela.Srpstvo se djelom dokazuje.
Препоруке:
59
3
12 среда, 24 октобар 2012 18:36
Φιλοσοφία
Дивне ријечи. Као завјет истините.
Наши преци су имали јаку вјеру у Бога и Божију правду. И наша генерација је прошла Голготу, а борити се за Косово данас није нимало лако и можда теже тиме што успут тражимо изгубљени идентитет и ту исконску вјеру у Божију правду. сигурна сам да ћемо и овог пута успјети да се изборимо и да се одбранимо.
Препоруке:
26
3
13 среда, 24 октобар 2012 18:58
beda srpske elite
srbija još nije postala država jer joj to ne dozvoljava nato-soros kadar u svim institucijama države.zbog toga srbija nije bezbedno mesto za život nijednog svog građana.srpska petooktobarska elita namerno radi na tome,zato jedino ona dobro živi,da se država srbija nikako ne uspostavi u svojoj punoj odgovornosti i obavezama jer jedino tako,u stalnoj groznici,jeste mesto koje produkuje nestabilnost,unutrašnje nasilje,nesreću,imploziju,dezorjentaciju koja pogoduje oportunim plaćenicima i nesvesnim intelektualcima.umesto da se uspostavio identitet i hijerarhija(kao u bivšim republikama jugoslavije)pa da se ide dalje,preko-meta,u kapilarno,bočno osvajanje afiniteta,nijansi,socijalne odgovornosti,senzibiliteta za mnogostrukosti...,kulture,obrazovanja...mi još nismo,zahvaljujući radu srpske elite,ni došli do elementarno,institucijalno branjenog identiteta.sramota je živeti u srbiji koja ne pruža nijenom građaninu srbije ni dostojanstvo ni blagostanje ni zaštitu.
Препоруке:
21
2
14 среда, 24 октобар 2012 18:59
boban
Odlicno,dirljivo napisano.Da se poducimo , podsetimo i mozda probudimo..
Ipak razlika je velika

Srbija 1912. nije imala Natasu Kandic,NVO-s,zene u crnom,milione bivsih komunista ,koji su prvo komunisti i Jugosloveni a tek poneki Srbi,Karleusu,
izrucivanje heroja neprijatelju.
Препоруке:
33
2
15 среда, 24 октобар 2012 20:36
alkar@ AČ iliti štovani amir čamdžić
kao prof povijesti znan za srpske uspjehe i mentalitet ratničkog naroda,znan ih i kao one koji su se oduprli turcima kroz silna stoljeće,znan ih i kao negativne kroz drugi svjetski rat kroz naziv četnici,znan ih i direktnoi san se s njima borio devedesetih-ova generacije srba je gubitnička za razliku od starih junaka srba sa kajmakčalana,cera,kumanova itd.sve ja to znan i ima sličnih naroda samo jedno čudo još nisan vidio-takvog muslimana srbouvlakača ka sta ste vi ,koji pljuje po svemu sta njegov narod čini narodon,po svojin korijenima,a favorizira srbe i srpstvo naustrb svega svoga kulturno-civilizacijskog naslijeđa.jadni ste moj gospodine.srbima sve najbolje ka i svakom drugom narodu koji zeli mir i suradnju ali vi ste ga pretjerali.
Препоруке:
4
55
16 среда, 24 октобар 2012 20:49
НЕМАЊА ВИДИЋ
Господине Србуловићу, мисао и рука Вам се позлатили.
Све оне светиње на Косову биле су обележене ћирилицом.Њоме су били исписани сви планови и наредбе српских официра, као и песма Милана Ракића која је расплакала ратнике осветнике.
Кад после таквог Вашег текста, који је морао да изазове осећање узвишености код свакога ко имало србски мисли и осећа, од 14 коментара само су 4 ћириличка!Много смо ми пометени, изгубљени и неспремни за чување сећања на дане кад је Србија чезнула за слободом и дочекала је, а камоли да смо спремни за подвиг. Па макар тај подвиг био и препознавање ћирилице као србског националног симбола. Ако у њој не можемо да спознамо своју основну упоришну тачку отпора расрбљавању, не заслужујемо ни њу ни србско име.
Препоруке:
23
1
17 среда, 24 октобар 2012 21:25
Рин о-о то
Заборављена Србијо, од себе! Коментар на овај текст, ову трибину био би вишак и непотребан од мене. Остају кључне речи од којих само неке набрајам: Мајор Војислав Николајевић, Ахмед Адемовић Циганин из Лесковца, четник – добровољац, дипломата и песник, Милан Ракић...
Препоруке:
24
1
18 среда, 24 октобар 2012 22:05
Веља
Српски јунаци, који су извојевали славне победе у балканским ратовима, свакако заслужују славу и поштовање нације, много више, него што је то данас. Сувише је мало празника, споменика, филмова посвећено балканским ратовима.
Ипак са једним закључком овог текста никако не бих могао да се сложим:
Срби живе од митова и на митовима, наша историја није рационална, кад год смо покушали да будемо рационални и прагматични, губили смо прво себе, а потом и битке. Кад год би излазили из архетипа, кад би кренули у модернизацију у осавремењавање, прерастали би у своју супротност.

Свака част маштовитим појединцима, али су те победе биле, пре свега резултат модернизације војске, коју је спровео Краљ Милан. Мислим да су управо модернизација и просвећеност начин да се вратимо на пут славних предака. Ни Немањићи, ни Карађорђе, нити ико из наше славне прошлости није био неки митоман, већ трезвени, мудри и одлучни. Неки други су после од њих правили митове.
Препоруке:
25
1
19 среда, 24 октобар 2012 22:08
добар почетак
Данас је у Београду била комеморативна шетња од центра града до гробнице војводе Путника, поводом 100 годишњице Кумановске битке. Дошло је 3000 људи.


Треба рећи - добар почетак, било је доста младих, има наде и јачајмо ту наду својим ангажовањем.

То треба рећи. Назад се не може, може само напред.
Комунизам и југословенство су иза нас, последице су још дубоко у многима.
Нове генерације се морају вратити Српству.
Препоруке:
25
1
20 среда, 24 октобар 2012 22:19
СрБски алкар - за Немању Видића
Ето, видите и сами, драги Немања, није ово досадашње србоувлакаштво било довољно, још има штовани АЧ и те како да се потруди како би својим делима потврдио сопствено српство ("Znači samo djela i ništa osim djela.Srpstvo se djelom dokazuje.") - на пример, никако своје коментаре не би смео писати латиничним писмом!

Дакле, заиста, свету (конкретно: Немањи Видићу) никад угодити...
Препоруке:
4
11
21 среда, 24 октобар 2012 22:21
pomešani lončići
@alkar. Vi ste očigledno malo iskočili iz šina. Kakav srbouvlakač. Vi ste najgoriuvlakači. Čovek je čistokrvi Srbin ist kao Emir Kusturica.

Evo malo za Vas pa se podsetite.

http://www.youtube.com/watch?v=2ua1WB-fovQ
Препоруке:
14
1
22 среда, 24 октобар 2012 22:31
hm
Pa šta!? Velika Britanija je pre 100 godina imala pola sveta, a sad je jedno osrednje ostrvo! Vremena se menjaju i ko to ne prihvati, nestaće ga! U mitovima i samoobožavanju se ne živi.
Препоруке:
5
21
23 среда, 24 октобар 2012 22:35
Φιλοσοφία
Мени сте ви, алкаре, заиста врло занимљив егземплар. Што се ви потресате око Амира и његовог опредјељења да буде поносан на своју националну припадност. Свако ваљда има право да буде што жели, а посебно када је то и по рођењу. Са друге стране ви, да иоле добро баратате тим сињским и имотским дијалектом, па ни по муке. Већ је јасно да сте ви наш, домаћи антисрбиста или другосрбијанац. Стога или се помирите да има Срба који воле своје поријекло или и сами постаните поносни на њега. Осјећати ћете се неупоредиво боље.
Препоруке:
19
2
24 среда, 24 октобар 2012 22:45
Зоран Живковић
1999. г одине 610 година после Косовског боја, водила се Косовска битка са највећом армадом познатом у историји цивилизације Нато пактом. 19 најмоћнијих држава света напало је малу Србију и НИЈЕ ЈЕ ПОБЕДИЛО. Ни сада нас нису победили! И сада имају муке да нас окупирају! Будимо поносни на Трећи КОсовски бој који нисмо изгубили! Историја ће знати да пише.
Препоруке:
27
2
25 среда, 24 октобар 2012 22:51
Рин о-о то
Само једно велико „+“ (плус) за Горана Јевтовића!
П.С. Стварно плус, сузом, Србине!
Препоруке:
16
1
26 среда, 24 октобар 2012 22:54
Горан Јевтовић
@ Зоран Живковић
Браво!
Препоруке:
16
1
27 среда, 24 октобар 2012 23:13
Горан Јевтовић
Рин о-о то

Хвала, хвала и ВЕЛИКИ поздрав!
Препоруке:
13
1
28 среда, 24 октобар 2012 23:14
Dragan Katun
Hvala autoru na ovakvom tekstu, bratu Amiru na prilozima i bratu Alkaru sto je sa nama.

Nek je vecni pomen nasim dedovima, i nasa zahvalnost njihovoj zrtvi.
Препоруке:
16
0
29 среда, 24 октобар 2012 23:33
Aleksandar
Čestitam autoru na ovom potresnom i uzbudljivom tekstu, čiji je ton potpuno primeren temi. Tada je zaista postojalo jedinstvo elite i naroda oko nacionalnog opstanka. Čak su i prozapadno orijentisani intelektualci,evropejci,reformatori, išli u rat. Njihove ideje pokazaće svoju destruktivnost tek kasnije, sa tzv. Ujedinjenjem i stvaranjem Jugoslavije, ali to je već druga priča. Takođe je neko od čitalaca lepo primetio da tada nismo imali Natašu Kandić. Imali smo Nadeždu Petrović. Mada je školovana u Minhenu, bila je dobrovoljna bolničarka; umrla je u valjevskoj bolnici, za vreme epidemije pegavca,posle Kolubarske bitke.
Препоруке:
21
1
30 среда, 24 октобар 2012 23:36
s.j. Знате шта? Видети колико ниско смо пали ме и не боли толико, јер какви смо, боље и не заслужујем; Али када видим како смо се понели према некима који су заувек задужили овај народ, згади ми се
Нису ни комунизам, ни Тито, никакав изговор. Нисмо требали чекати да држава помогне заслужнима - то смо могли и сами. Шта су радиле комшије ових поменутих хероја? Шта смо сви ми, који смо живели у њиховом суседству, учинили?

Ништа, и зато и јесмо ту где јесмо.

Криви смо сви, колективно. Не комунисти, не Тито, и не домаћи издајници. Они 'незнадаху шта чине', а ми знасмо, па опет ништа.

Но, не говорим то да би вас довео на очајавање, већ да бих вас, нас, себе, подстакао на промену.
Препоруке:
23
3
31 четвртак, 25 октобар 2012 02:55
Здравко
На велику жалост ових алкара и осталих злонамјерних, Срби су први пуцали по НАТО пакту и рушили им авионе. Једног дана кад падну маске и видите и ви, горе поменути, да је НАТО повампирење фашизма, молим вас, немојте нам се шлепати. Срби су и овај пут, мање што су жељели а више што су морали, постали првоборци. Ви остали, препознаћете се, били сте им савезници. Ништа ново на Балкану!
Препоруке:
20
2
32 четвртак, 25 октобар 2012 03:23
vasilije
Dimitrije Tucović je opominjao da je "IZVRŠEN POKUŠAJ UBISTVA S PREDUMIŠLJAJEM NAD CELOM JEDNOM NACIJOM" što je "ZLOČINAČKO DELO" za koje se "MORA ISPAŠTATI"...
Препоруке:
5
11
33 четвртак, 25 октобар 2012 05:26
Србенда
Аутору све честитке на врло важним информацијама а још више на топлим ријечима, које буде емоције поноса, али и туге.

Све је наопако кренуло 1-12-1918:
Сви су плакали сем Љубомира Ковачевића. Он је преживео рат, али није стварање Југославије. Умро је 2 децембра 1918.
.
Јер као што ни Љубомир Ковачевић није преживио стварање Југославије, то ни Србија није преживила.
@АЧ господине Амире као што је Емир Кустурица, Меша Селимовић и многи други Срби исламске вјероисповјести понос овог народа, ја имам исто мишљење и овам иако вас једино познајем преко НСПМ.
@Алкар: ја сам у Титино вријеме завршавао основну школу у Зеници(није ЗЈеница)и имао сам срећу да ми Историју предавао један дивни муслиман Шемсудин, југословенски опредјељен што би се рекло. Он нам је причао о својим студијама у Сарајеву, и Земаљском музеју гдје је својим очима читао пореске књиге о оцу Србину и сину муслиману а понекад и обрнуто.
Теби бих препоручио да прочиташ заштоје оснивач ХДЗ БиХ напустио ХДЗ.
Препоруке:
15
1
34 четвртак, 25 октобар 2012 07:40
Бели Орао
""СрБски алкар. Ала си га брате надробио. Кратко али дробљено.
Препоруке:
3
3
35 четвртак, 25 октобар 2012 08:33
ЂОРЂЕ
@ НЕМАЊА ВИДИЋ
Не обазирите се на провокације.Само две године после славне Кумановске битке ова хрватска латиница унешена је у Србију на бајонетима западне силе. Истим тим бајонетима је пробадана српска нејач у Мачви и скидане ћириличке ознаке радњи и улица по српским варошима.Побеђеног Поћорека заменио је генерал Стјепан Саркотић , који је овако образложио одлуку о забрани ћирилице у БиХ : "Срби са својом ћирилицом су страно тијело истока у борбеној зони запада." Исту ову , данас "српску латиницу", наметнуо је Србима Анте Павелић 25.травња 1941.забраном ћирилице.И ви,Видићу, верујете да би се могли застидети ови који се у југословенству и србохрватству потврђују коришћењем хрватске латинице?Ако имате снаге окрените се младима. Умножите оне транспаренте са поруком СРПСКА ЈЕ САМО ЋИРИЛИЦА, ЋИРИЛИЦА = СРБИЈА, ДАНАС ГУБИТАК ЋИРИЛИЦЕ-СУТРА ГУБИТАК ЈЕЗИКА И СРПСКОГ ИМЕНА.
Препоруке:
8
1
36 четвртак, 25 октобар 2012 08:48
thinking maize@ Горан Јевтовић
Ја плачем док читам. Слава им. А ми!? Ми да се УЗМЕМО у ПАМЕТ и да НЕ РЕАГУЈЕМО "на прву лопту" за сваку БУДАЛАШТИНУ коју нам баце НАШИ ДУШМАНИ, а и "наши" ЈАЊИЧАРИ (ИЗВИНИ Мехмед-пашо Соколовићу!). Ваља РАДИТИ на СЕБИ и ЗЕМЉИ, себе УСАВРШАВАТИ (материјално, а ЈОШ ВИШЕ духовно!), ЗЕМЉУ ОБОГАЋИВАТИ (материјално, а ЈОШ ВИШЕ духовно!) и ЧЕКАТИ да СТВАРИ САЗРУ! А кад сазру, ЗНА се! Бог и СРЕЋА ЈУНАЧКА! Идуће године у Призрену!
Препоруке:
19
1
37 четвртак, 25 октобар 2012 09:03
ЂОРЂЕ
@ НЕМАЊА ВИДИЋ
Не осврћите се на провокације. Ови латиничари, који могу бити Срби само по пореклу, а своју трансформисаност у југословене потврђују коришћењем окупационе хрватске латинице, немају стида. Ако имате снаге окрените се младима. Јуче сам испред Владе видео транспарент СРПСКА ЈЕ САМО ЋИРИЛИЦА. То треба рећи српском народу на улици, кад се већ не може рећи на несрпским телевизијама.
Само две године после славне Кумановске битке ова хрватска латиница унешена је у Србију на бајонетима западне солдатеске којој је припадао и Јосип Броз. Истим тим бајонетима је пробадана српска нејач у Мачви и скидане су ћириличке ознаке радњи и улица по српским варошима.Па наставимо да љубимо туђе уместо свог !
Препоруке:
8
3
38 четвртак, 25 октобар 2012 10:06
Бели Орао
Синоћ у Клубу Књижевника је одржана промоција књиге Веселина Матовића који је са још тринаест колега из Никшића и колегом Слободаном Чуровићем из ПГ изгубио посао јер није хтео да предаје накарадни новокомпоновани језик чији су правопис писали и дробили хрвати, нека украинка...
Да није жалосно било би смешно, али како професор рече, језик ће трајати докле траје и скупштина.
Ипак контаминирање терена је слично осиромашеном уранијуму.
http://www.srbel.net/2012/10/01/veselin-matovic-ni-u-jednom-udzbeniku-nema-srpskog-pisca-iz-cg/

Драги пријатељи, неко нас овде назва наивчине, а ја рекох да је мени, а ценим и вама лепо да будете наивчине ипак да се зна, ако 1000 људи сме да изађе на терен, а 2.000.000 не сме, то зачи да 1000 људи може да заврши посао, јер како је Милунка заробила вод војске, како се Цига(ја се и даље дружим са Циганима) увукао у ров тако и нови Николајевићи могу да понесу заставу.
За наивчине: Живела Србија и сећање на Милунке,Николајевиће и остале наивчине.
Препоруке:
15
2
39 четвртак, 25 октобар 2012 10:24
Ф-16
Па зар овакав скуп није за Сава центар? Срамота да су нас издриловали да се стидимо сопствене славне историје. То нам до сада ни један окупатор није урадио.
Препоруке:
14
1
40 четвртак, 25 октобар 2012 11:13
За Ф-16
Сава центар?!
Па зар не видите да је и ова релативно мала сала Радничког дома била полупразна?
Препоруке:
4
5
41 четвртак, 25 октобар 2012 11:28
thinking maize@ за ТРОЛОВЕ типа "За Ф-16"
Подсећам те ТРОЛУ на: "НЕ БОЈ СЕ МАЛО СТАДО ЈА САМ СА ВАМА У СВЕ ДАНЕ ДО СВРШЕТКА СВИЈЕТА!" Јеванђеље по Матеју
Препоруке:
11
1
42 четвртак, 25 октобар 2012 11:28
Ф-16
Жао ми је ако је било тако. Ја нисам био јер живим далеко од НС. Сава центар сам поменуо као место где се одржавају скупови од највећег значаја. И да нормално народ буде обавештен од стране организатора, па би сигуран сам сала била испуњена. Овако, ми смо обавештени преко НСПМ-а, а не преко Јавног сервиса, на пример.
Препоруке:
15
1
43 четвртак, 25 октобар 2012 12:06
Бојан Уе
Србија је умрла, јер јој је село умрло.
Већину недаћа, али и јунаштва и борби, изнео је српски сељак, навикнут да има мало, а да учини много.
Ко сад, за 10 или стотину година да ратује? Oстарела нација, људи који не знају ни да наброје 5 села у својој околини, људи који не могу да подигну ништа више од нокије или ајпода?
Ко да нахрани војску, кад би постојала, ко да нахрани макар и ову војску у покушају коју су сахранили? Кинези са њиховим јабукама и белим луком?
Ко да уопште размишља о неком чојству, јунаштву, отаџбини, кад се све то продаје за шаку евра, кад већина мизли само и искључиво на своју задњицу?
Ко уопште да се бори, кад је потпуно исто стање код нас задњих сто година, што описа А. Рајс - да на само пар година ти исти ратници су били заборављени, склоњени у страну, а разне мутиводе и сецикесе постали елита?
Много ствари треба да се промени па да доживимо макар трунку славних дана из 1912.

Помозите (информацијама) да их спасимо заборава:
www.prvibalkanskirat.rs
Препоруке:
15
1
44 четвртак, 25 октобар 2012 12:45
Марко Радовановић
За Ф-16

Сала је била пуна са тек пар слободних места, а та фотографија је усликана нешто пре но што је трибина и почела (као што видите Владика седи у публици). Укупно око 150 особа је било присутно.
Препоруке:
9
1
45 четвртак, 25 октобар 2012 12:51
Да се не заборави!
"Да ли су Срби заборавили жртву кумановских хероја? Колико знамо о спомен обележју на Зебрњаку и његовој трагичној судбини? Колико је тешко било сачувати чак и српско презиме од бугарских окупатора у 1. и 2. светском рату као и од послератних "македонских" власти?"

Јека са Зебрњака:
http://www.youtube.com/watch?v=mdw9Z4WGL-0
Препоруке:
2
0
46 четвртак, 25 октобар 2012 12:54
@za F-16
Poštovani, bio sam prisutan i mogu Vam reći da nije sala bila "poluprazna", nego su fotografije amaterske, loše i neprofesionalne. Mada i to govori i o dobrim i lošim stranama nspm-a :) Svi organizatori se trude da naduvaju i višestruko uvećavaju broj prisutnih, kako brojem, tako i fotomontažama, dok se ovde objavljuju fotografije na kojima deluje da ih ima manje nego što ih je bilo.
Препоруке:
6
0
47 четвртак, 25 октобар 2012 13:23
srbinbanjaluka
@ Бојан Уе

Pozdrav. Potpuno se slažem sa vama, to stalno i provlačim kroz svoje komentare, to je suština naše nacionalne tragedije, što mi i danas živimo riječi A. Rajsa, živimo isti onaj život strančarenja, kriminala i korupcije, bestidnog ćutanja tzv. intelektualaca... svega onog o čemu je A. Rajs pisao davnih 20ih godina prošlog vijeka. Nigdje nismo odmakli.

U pravu ste kad rekoste to i za selo, sve je to iznio srpski seljak na svojim leđima. A današnja omladina, ne znam da li joj je za zamjeriti ili ne. Jer fino reče A. Rajs još davno napisao, citiram :

"Dopustili ste da umre duh vaše omladine. Dozvolili ste da se ona ugleda na vaše skorojeviće, zabušante, zelenaše, profitere i sumnjive političare. Vaša omladina je nihova žrtva.Obrazovana je po uzoru na njih.....kad zazvoni na uzbunu omladina se neće htjeti žrtvovati... odlučno će reći ne, da ne želi da gine i da se bori za državu, jer je svojim očima vidjela kako oni prije koji su se žrtvovali dobili su nogom pozadi"
Poz
Препоруке:
9
0
48 четвртак, 25 октобар 2012 13:48
wolff.ser
Kada su Jevreji uspeli da stvore državu posle 2000 godina i posle genocida. Vala će se i Srbi na Kosovo vratiti.
Препоруке:
9
1
49 четвртак, 25 октобар 2012 14:02
subotičanin
"Било је то давно, кад је северно од Дунава и Саве и била Пречанска Србија, а не аутономна покрајина." E moj gospodine, bila je to zemlja Magyar Kiralysag (Kraljevina Mađarska) a ne "prečanska Srbija".
Препоруке:
4
18
50 четвртак, 25 октобар 2012 14:34
Vlado
O Srbima i Srbiji 100 godia poslije dovoljo govori da je rekord gledanosti srpskih televizija nedavno oborila turka sapunica nazvana po jednom turskom sultanu.
Препоруке:
4
0
51 четвртак, 25 октобар 2012 14:52
thinking maize@ subotičanin
Рекосте: "Било је то давно, кад је северно од Дунава и Саве и била Пречанска Србија, а не аутономна покрајина." E moj gospodine, bila je to zemlja Magyar Kiralysag (Kraljevina Mađarska)..." Хммм, а да САМИ Мађари, поред ознака жупанија (Бачко-бодрошка, Сремска, Торонталска, које грубо гледано, обухватају територије садашње Бачке, Баната и Срема), на мапама тог ВАШЕГ Magyar Kiralysag-а нису написали И "RACZORSAG, тј. СРПСКА ЗЕМЉА, тј. ЗЕМЉА Срба"!? Знате, што би ја као Србин био већи Мађар од картографа Краљевине Мађарске, тј. Magyar Kiralysag-а!? Узгред, мађарски назив "Kiraly" за ВЛАДАРА њихове (средњовековне) краљевине ИЗВЕДЕН је од СЛОВЕНСКОГ и СРПСКОГ назива "КРАЉ" за ИСТО ЗВАЊЕ! А не од од раносредњовековне немачке речи "KUNING" (у модерном немачком та реч је еволуирала у реч "könig", тј. у савременом енглеском у реч "king"), тј. "јаки човек", а за исто КРАЉЕВСКО звање! Шта мислите ЗАШТО је то ТАКО!? Толико драги ПОДСТАНАРУ!
Препоруке:
12
1
52 четвртак, 25 октобар 2012 15:44
прекипело ми је за суботичанина
А колико се ја сећам из мађарске историје, то Пречанско је некада била Арехиепископија панонска, где су столовали Ћирило и Методије.Срби и остали словени су били, а и данас су ,староседеоци на свој територији данашње Мађарске...
Будим, Печуј и сл. су словенски топоними.
А Мађари су примили хришћанство по источном обреду.Прве богомоље су им биле православне...
Препоруке:
15
2
53 четвртак, 25 октобар 2012 17:04
slytherin
@Subotičanin
Zemlja je bila srpska, a država je, ako ćemo pravilno, bila Carevina Austrija i Kraljevina Ugarska. Mađarska postoji tek od 1918. Apostolski car, Franc Jozef, odbijajući da srpskoj delgaciji preda telo kralja Milana, rekao je: "Milan je bio vaš kralj, ali i moj prijatelj. Na samrti sam mu obećao da ću ga sahraniti u srpskoj zemlji, ali ne u Kraljevini Srbiji". Ne verujem da ste veći poklonik Austro-ugarske od njenog cara.
Препоруке:
11
1
54 четвртак, 25 октобар 2012 18:44
A.Č.
alkar..Šta ćeš kad ljudi samo kod Srba dokažu svoju pravu vrijednost baš kao i rođeni katolik a po nacionalnom uvjerenju Srbin Ivo Andrić.
Zato što Srbi vrijede, zato ih ljudi i vole i žele s njima da žive i da se srpstvom ponose, pa tako i ja.
Ivo Andrić je bio pametniji od mene pa se opredjelio za srpstvo, jer je znao koliko vrijedi isto.
Препоруке:
9
2
55 четвртак, 25 октобар 2012 19:34
A.Č.
Alkar..I još nešto mislim da si primjetio da je u vrijeme Ive Andrića srpstvo bilo u " ofanzivi " a ja ga srcem i dušom prihvatam u njegovoj "defanzivi".
Znači li ti to nešto?
Znači ipak vrijedi.
Препоруке:
9
3
56 четвртак, 25 октобар 2012 19:37
alkar@AČ,,filozofija i OSTALI SRBOLJUPCI
ako je tako ka sta vi kazete zasto ste onda sa svima bas vi ratovali,bas vi uvik ugrozeni,bas samo vi imate prava a drugi ne,bas vasa crkva jedina isprvna,bas samo srbi junaci i heroji,bas svi drugi genocidni i zločinci,bas svi moraju uvazit vase teritorijalne i političko-vojne pretenzije,bas vi izgubili sve ratove devedesetih,bas samo protiv vas postoji svjetska urota,samo vi slobodoljubljivi i plemeniti-nebeski narod od boga dan,bas vas kralj i vojska moraju bit nadređeni svima nesrbima u svakoj drzavi koju ste stvarali,samo vi imali drzavu i povijest kroz vijekove a drugi nisu ni postojali,bas vas svi mrze a vi nas sve volite i mrzite,kako je samo vama i nikom drugom na sudu dosuđen genocid u srebrenici itd itd ....pa nije da nevalja selo ako je jedan u zavadi sa svima prije će bit ono drugo.srbiju i srbe pšoštujen ali ne one koji swu četnici i velikosrbi.
Препоруке:
3
6
57 четвртак, 25 октобар 2012 22:05
Турас
АМИН! Србуловићу,све је истина.Али било.Данас,гледе лумпем-елиту,мора се Јово поново.Дали ће већина нас срба да сватимо да "земаљско је царство за малена,а Небеско завек и довијека".За некога само стих а за нас смисао за шта вреди живети и мрети.Питам се Србуловићу,као и већина коментатора родољуба,мора ли се Србин осим непријатеља које има кроз векове,још борити данас против своје власти,као творца србске пропасти.Лумпен-елита перфидно ради(свесно) против Србије.Тадић је уништио војску.Привреду,економију земље.Како и да хоће овај народ да се бори када нема ни са чиме ни са киме?Тома и комп.настављају где је предходна власт стала итд.Али ја верујем-МОРАМ- да побеђујемо уз Божију помоћ и овај пут.Тада,чувајте се издајници свога рода!
Препоруке:
7
0
58 четвртак, 25 октобар 2012 23:28
сељак беземљаш
&Алкар
Када већ пишеш о увлакачима молим те напиши ми који то далматински писац није припадао ОРЈУНИ.А
Препоруке:
7
0
59 четвртак, 25 октобар 2012 23:33
сељак беземљаш
&алкар
А тек како су далматински интелектуалци писали о покровитељу алкара КРАЉУ АЛЕКСАНДРУ.Да је геније,човек највиших моралних особина.......
Пази да тебе не ухите ови што јуре духове ОРЈУНЕ.
Препоруке:
5
0
60 четвртак, 25 октобар 2012 23:57
сељак беземљаш
Дејан Медаковић ЕФЕМЕРИС V СТРАНА 9
"случај гробнице код Куманова.Споменик и костурницу минирали су Бугари у Другом светском рату.После рата овај оштећен споменик није обновљен.Сваки покушај,уколико га је било,спречиле су македонске власти.Они су сва српска знамења из Балканског и Првог светског рата прогласили симболима њихове нове окупације и захтевали од српских политичара да се званично обавежу да српска страна више неће покретати питање српских споменика на тлу данашње Македоније.
ТУ СРАМНУ ОБАВЕЗУ ПРИХВАТИЛИ СУ ЛАТИНКА ПЕРОВИЋ И МАРКО НИКЕЗИЋ ПРИЛИКОМ БОРАВКА У МАКЕДОНИЈИ.
..из костурнице недостају лобање српских војника.Те лобање систематски су ношене у Скопље и Приштину...
БИЛА СУ ТО ТУЖНА ВРЕМЕНА У КОЈИМА СУ СЕ НА СРПСКОЈ ПОЛИТИЧКОЈ ЦЕНИ ШЕПУРИЛИ ОНИ КОЈИ СУ ПРИСТАСЈАЛИ НА СВЕ ЗАХТЕВЕ..
Препоруке:
6
0
61 петак, 26 октобар 2012 08:04
subotičanin@thinking maize, slytherin, i ostali
Za početak, dobronamerno vam savetujem da naučite mađarski jezik, a potom da proučavate mađarsku istoriografiju. Tada bi uvideli da su pojmovi Ugarska i Mađarska identični. Ovom jezičkom triku, da je reč o različitim pojmovima, jedino su pribegle zemlje susedi Mađarske (izuzev Rumunije), jer na ovaj način ne moraju da pravdaju otimačinu mađarske zemlje po završetku I Svetskog rata. Čak šta više, istoričarima širom sveta teško je objasniti razliku između termina Ugarska i Mađarska, jer je prva reč latinskog porekla a druga izvornog mađarskog porekla. Takođe, prostor današnje Vojvodine je prvi put prisajedinjen Srbiji 1918. tako da je jasno da su Srbi PODSTANARI, ali koji su zloupotrebili svoja podstanarska prava na najgori način.
Препоруке:
2
6
62 петак, 26 октобар 2012 08:40
thinking maize@ alkar
Ти рече: "bas vi uvik ugrozeni, bas samo vi imate prava a drugi ne, bas vasa crkva jedina isprаvna, bas samo srbi junaci i heroji, bas svi drugi genocidni i zločinci, bas svi moraju uvazit vase teritorijalne i političko-vojne pretenzije, bas vi izgubili sve ratove devedesetih, bas samo protiv vas postoji svjetska urota, samo vi slobodoljubljivi i plemeniti-nebeski narod od boga dan, bas vas kralj i vojska moraju bit nadređeni svima nesrbima u svakoj drzavi koju ste stvarali, samo vi imali drzavu i povijest kroz vijekove a drugi nisu ni postojali, bas vas svi mrze a vi nas sve volite i mrzite, kako je samo vama i nikom drugom na sudu dosuđen genocid u srebrenici itd itd.... pa nije da nevalja selo ako je jedan u zavadi sa svima prije će bit ono drugo. srbiju i srbe pšoštujen ali ne one koji su četnici i velikosrbi." Уххх, ти га БАШ издуши! Ајмо лепо, ЈЕДАН-ПО ЈЕДАН твој "аргумент"! Што се тиче ПРАВА, ајмо по "Декларацији УН о забрани геноцида", где ИЗРИЧИТО ПИШЕ да се ПОСЛЕДИЦЕ...
Препоруке:
5
0
63 петак, 26 октобар 2012 08:56
thinking maize@ alkar, наставак
Што се тиче ПРАВА, ајмо по "Декларацији УН о забрани геноцида", где ИЗРИЧИТО ПИШЕ да се ПОСЛЕДИЦЕ ГЕНОЦИДА НЕ ПРИЗНАЈУ! Колико САД има Срба у Троједници!? 3%! Колико их је било 1991, када је спроведен последњи Попис у СФРЈоту!? Око 13-17%, зависно од тога КАКО третирате ФАМОЗНЕ "Југословене" у Троједници!? Колко их је било у Бановини Хрватској!? Око 25%, при чему та ТВОРЕВИНА је имала територије које НИ ПО КОЈЕМ ПРАВУ И ИСТОРИЈИ (сем Вашег "tisućljetnjeg sna", NDH) НИСУ биле у Хрватској, али ајд, толики ПРОЦЕНАТ Срба је био у Троједници по K und K Попису, одржаном ПРЕ "Veleizdajničkih procesa", шуцкора и WW I!? Значи, ДАНАС Срба на ТЕРИТОРИЈИ Троједнице има око ОСАМ (8) ПУТА МАЊЕ процентуално и око ПЕТ (5) ПУТА МАЊЕ у АПСОЛУТНОМ ИЗНОСУ! При томе НЕ РАЧУНАМ ДЕМОГРАФСКИ ГУБИТАК! Ајд ТИ мени КАЖИ КУД се ДЕДЕ ТАЈ НАРОД!? Значи, СВЕ што су Срби УРАДИЛИ после СВЕКАТОЛИЧКОГ КОНГРЕСА у Загребу 1900 може се схватити као РЕАКЦИЈА на ГЕНОЦИД, која некад прераста у РАТНИ ЗЛОЧИН, али ГЕНОЦИД НИЈЕ!
Препоруке:
4
1
64 петак, 26 октобар 2012 09:02
A.Č.
ODGOVOR ALKARU:Srbi nisu sa svima ratovali već su svi narodi i narodnosti bivše SFR Jugoslavije ratovali a evo i zašto.1991.godine u Sloveniji je "ratovala" (nije to bio ni R od rata) JNA sastavljena od svih naroda i narodnosti Jugoslavije u cilju zaštite ustavnog poredka Jugoslavije (zaštite teritorijalnog integriteta Jugoslavije).
Ratove su izgubili svi samim gubitkom Jugoslavije jer Jugoslavija je svima bila zajednička država.U smislu teritorijalne dobiti u ratovima ne bih rekao da su Srbi gubitnici.Znaš i zašto.
Po mom ličnom uvjerenju za Srebrenicu je prije svega odgovorna licimjerna i pokvarena "međunarodna zajednica" UN koji je i pripremio scenario u svojoj "kuhinji".Znaš za razliku od drugih muslimana ja jako dobro znam koji su pokvarenjaci ti u UN-u na Zapadu a to se vidi i danas na primjeru muslimanskih zemalja kako ih Zapad, UN i NATO uništavaju.Kada sve to povežem vidim i Srebrenicu.Muslimani su naivni što vjeruju tim licimjerima koji ih hucaju protiv Srba.
Препоруке:
5
0
65 петак, 26 октобар 2012 09:09
thinking maize@ alkar, други наставак
То што СТИЦАЈ геостратешких ОКОЛНОСТИ био ПОВОЉАН по Вас Хрвате и што је Ваш Броз (уз ПОДРШКУ СРПСКИХ БУДАЛА, који су очигледно ПРИРАСЛИ твоме срцу!) РАЗБУЦАО српство, па НИСМО МОГЛИ АДЕКВАТНО да одговоримо, нек ти је алал, шта ћеш, Бог и ратна срећа, није нам први пут да губимо ратове, али ГУБИЛИ смо САМИ, побеђивали што са савезницима, што сами, али КАКО сте Ви "добијали", а КАКО ГУБИЛИ!? Даље, ако се ПРИМЕНЕ НОРМЕ Конвенције о геноциду УН (а не "норме" Ашког "суда"!), да ли су В. Британија и ЊЕН SIR BOMBER Harris (заједно са ЊИХОВИМ америчким ПАЈТОСИМА!) ОДГОВОРНИ за УНИШТАВАЊЕ НЕМАЧКИХ, ТАЛИЈАНСКИХ, РУМУНСКИХ, али и СРПСКИХ ГРАДОВА!? Обашка Хирошима& Нагасаки! То што су "Горди Албион"& Uncle Sam тзв. "победници" не значи да треба да се ПРЕЋУТИ то што се ДЕШАВАЛО! А ДЕШАВАЛО СЕ! И КАКО то да на "дични" Загреб не паде НИ ПЕТАРДА, а Београд су ЗАВИЛИ у ЦРНО и Немци и "савезници"!? Не знам ГДЕ је СТОЛОВАО Анте Павелић, кога НЕМАЧКИ ВОЈНИ АТАШЕ у NDH генерал фон Хорстенау прогласи...
Препоруке:
3
0
66 петак, 26 октобар 2012 09:10
A.Č.
NASTAVAK ODGOVORA ALKARU:
Na prostorima bivše Jugoslavije svi su ratovali protiv svih.Srbi, Hrvati međusobno.Muslimani (kasnije Bošnjaci)ratovali sa Srbima i Hrvatima a zatim i međusobno protiv muslimana Fikreta Abdića.Hrvatska regularna vojska izvodila borbena dejstva na teritoriji BiH.Zna se dobro za užasan rat u srednjoj Bosni.Ja sam svjedok jer sam ga lično doživio kako je bio užasan taj rat između Hrvata i Muslimana (Bošnjaka) u srednjoj Bosni kada su ratovali svi protiv svih i bili saveznici svi sa svima.Zatim oko Mostara.Poznato je da su prije neko vrijeme mediji izvještavali kako je srpska artiljerija tukla HVO da bi se muslimani zaštitili od progona i poraza u Mostaru.Znači nije baš da su samo Srbi samo ratovali.Nije istina baš tako jednostavna.Ja znam na našim prostorima kako se pravili savezništvo sa Srbima i kako je i kod nas srpska artiljerija tukla kada je naše ljude (muslimane) HVO trebao protjerati pa nas Srbi spasili od progona.Mislim svi su ratovali protiv svih.
Препоруке:
6
0
67 петак, 26 октобар 2012 09:25
A.Č.
NASTAVAK ODGOVORA ALKARU:
Ja se jako dobro sjećam tog vremena kada sam kao 16 godišnjak radio u ratnoj bolnici kada je započeo rat sa HVO-om.Svaki dan u prosjeku nam je ginulo 50 ljudi (za vrijeme ofanziva).Pišem o prostoru jedne opštine i liniji koja i nije baš bila duga, jer je u pitanju nekih 4 do 5 kilometara linije pa i manje.Ja se dobro sjećam kako je u tri dana uništeno 15 tenkova HVO-a koji su bili krenuli na grad da ga zauzmu.Jako se dobro sjećam kako su naši muslimani govorili da su Srbi barem bili iskreni i pošteni i rekli nam u oči a ovi udaraju u leđa , mučki i licimjerno.
Sve se ja sjećam Alkar, nije da se ne sjećam.Zato nemojme molim te učiti našoj historiji ili ako hoćeš povjesti jer sam ja našu historiju lično doživio i sve vidio svojim očima.Znaš dobro šta sam kao bolničar mogao vidjeti u ratnoj bolnici, krv, smrt, osakaćene ljude koji su me molili da ih ubijem jer nisu mogli podnijeti da su ostali bez nogu i ruku.Zato šuti Alkar.
Препоруке:
4
0
68 петак, 26 октобар 2012 10:49
thinking maize@ alkar, трећи наставак
Не знам ГДЕ је СТОЛОВАО Анте Павелић, кога НЕМАЧКИ ВОЈНИ АТАШЕ у NDH генерал фон Хорстенау прогласи за "НАЈВЕЋЕГ ЕВРОПСКОГ ВАРВАРИНА"!? У Београду или Загребу!? И чије су биле "постројбе" на Источном фронту, Недићеве или Антине, о ђенералу Михаиловићу да и не говоримо!? Кад већ причате у ИДЕОЛОШКИМ КОНСТРУКЦИЈАМА Титине ере!? Па кад је већ о другу Тити (коме куписте "...Фићу, а мерецедес Анти Павелићу!?" Шта ћете, ХРВАТСКА НАРОДНА ПЈЕСМА!) реч, шта ћемо са ЦРВЕНИМ КРАЉЕМ, коме јес ВЕЋИНА ОФИЦИРСКОГ КАДРА бејаху Срби& Црногорци (превод на српски: Montenegrinski Срби), ал зато ИСТИ беше ХРВАТ с ДНА КАЦЕ, а после 1965 ОГРОМНА ВЕЋИНА САРАДНИКА беху Croaten und Slowenien!? Шта ћете, чисти "монархофашизам" ЗУР-а, ОУР-а, СОУР-а, са све ПРЕЛИВОМ "bratstva in enotnosti"!? Шта ћете, Броз као "ЧИСТИ" "srboćetnik"!? Даље, "само Срби имали државу кроз векове..."!? Добро, имали су је Грци (и то ЦАРСТВО!), Бугари (такође неко царство), Мађари (врло јака краљевина, чијег једног од најачих владара...
Препоруке:
3
0
69 петак, 26 октобар 2012 10:59
thinking maize@ alkar, идемо даље
Добро, имали су је Грци (и то ЦАРСТВО!), Бугари (такође неко царство), Мађари (врло јака краљевина, чијег једног од најачих владара Лудовика великог наш Душан почисти "ко Панта питу" и присаједини Босну НАШЕМ царству! А успут и даде сестру Јелену Вашим Шубићима-Зринским!? А у средњем веку владари су сестре давали или страним ВЛАДАРИМА или СОПСТВЕНИМ истакнутим великашима!? Баш ме ЖИВО ЗАНИМА КОМЕ су Шубићи& Зрински ДАДОШЕ "PRISEGU", као НАДОКНАДУ за Јеленину руку!?), Срби ЧАК и ДВЕ државе, Србију (СЛОБОДНУ до Косова, а још дуго потом независну), као и Босну (чији НАЈВЕЧИ краљ беше КРУНИСАН "сугубим венцем" краља Босне, СРБИЈЕ и приморских страна и то у Милешеви, по ПРАВОСЛАВНОМ ОБРЕДУ)! Нешто у тим ВЕКОВНИМ независним земљама Балкана и нема "држава" Хрвата, Словенаца, Албанаца, док су Босанци БИЛИ Срби, а Македонци или Срби или Бугари!? О Дубровнику довољно говори НА КОЈЕМ су ПИСМУ ПИСАЛИ писари дубровачког кнеза, кад су шиљали писма на "СЛОВИНСКОМ"!? Латиница беше нека варијанта...
Препоруке:
3
0
70 петак, 26 октобар 2012 11:11
thinking maize@ alkar, још мало, још мало...
Латиница беше нека варијанта Дантеове латинице, али КОЈЕ ПИСМО БЕШЕ та ФАМОЗНА "БОСАНЧИЦА", на којој су писали дубровачки писари кад су писма слана у Босну, Србију, арбанашке крајеве и турски Стамбол!? Баш ме живо занима да ли "БОСАНЧИЦА" потече од глагољице ИЛИ...су то ПИСМЕНА Ћирилових& Методијевих ученика!? Кажеш "геноцид у Сребреници"!? Ратни злочин, да!? Ал, КАКО да "крунски сведок" БУДЕ БАШ Хрват, а ПОЛОВИНА ЕГЗЕКУТОРА НЕ БУДУ Срби, а НЕ ЗНА СЕ НИ КОМАНДНА ПОВЕЗАНОСТ ФАМОЗНОГ 10-тог ДИВЕРЗАНТСКОГ ОДРЕДА (тако се звала та "јединица" ЏЕЛАТА!) са БИЛО КОЈОМ ВОЈНОМ СТРУКТУРОМ Војске Републике Српске!? И како то да ПОЛОВИНА људи из те "јединице" претходно беху текли "каријере" у француској ЛЕГИЈИ СТРАНАЦА!? И "ЧУДО Божје", да до скора НИКО из ТЕ ЈЕДИНИЦЕ ЏЕЛАТА НЕ БУДЕ ПРОЦЕСУИРАН, сем БАШ ОНОГ Хрвата Ердемовића, које, ето, постаде "крунски сведок", па му ДАДОШЕ и СЛОБОДУ!? Човек прича да је САМ СТРЕЉАО ВИШЕ од СТОТИНУ ЉУДИ, а овамо после пар година СЛОБОДАН "ко тица на грани"! Ајде!
Препоруке:
4
0
71 петак, 26 октобар 2012 11:17
alkar@AČ
nebi vi pinili da ja nisan u pravu.e nećete vi daleko moj AČ s tom mrznjom prema hrvatima i ljubavi prema srbima.srbi vas poklase u drugom ratu,sad vas poklase diljem bosne,a da srebrenicu ne spominjen a vi još uvik o ljubavi premna njima.i hrvati vas ....u ovom ratu,istina ,pa i ne triba bas nesto da nas volite.ali mene ljuti sta vi vas narod nevolite,odričete ga se u ime srpstva i jugoslavije ,ratnih trauma i slično.iman susjeda koji je ratova sa srbima ,izgubio dva sina ,veća trauma od vaše pa o srbima govori ka i ja-srbima čast ali četnicima .....do drine nek se komodaju ali priko drine neće.ako vi zalite za jugom i srbima priđite zivit u bg .i ne pričajte o ratu i uzrocima,svak je nesto dozivio,ali uzroci su srpska hegemonija,ali pratite vi sta ja pišen pa znate kako je to islo
Препоруке:
1
4
72 петак, 26 октобар 2012 11:21
thinking maize@ alkar, сад ће, сад ће...
"Експедитиван" тај ВАШ Ашки "суд" ко и Ваши хрватски "судови", нема шта!? "Објективност" на НИВОЈУ! Колко и Хитлерови РАСНИ "судови" или "партијско/класни" "судови" Хазјаина и "тужиоца" му Вишинског!? То ти је "добри наш пријатељу" ЖИВА ИЛУСТРАЦИЈА српске изреке: "Сила Бога не моли", ал сте ЗАБОРАВИЛИ на ДРУГИ ДЕО те изреке, који гласи "Бог силу не воли"! Па, пошто смо почели да ДОЛАЗИМО к СЕБИ и да вам ПРЕТИМО, але не силом, ВЕЋ ИСТИНОМ, Ви настависте по Вашем СТАРОМ и "добром" ПАРНИЧАРСКОМ фазону! (Гори сте него шумадијски сељак, кад крене да се парничи са пола села!) Па у том фазону, кад извесни г-дин nick name-a A.Č. рече нешто ПОВОЉНО за Србе, ти "пријатељу" ОМА ЗАГРАКТА: "Znam te, ti si onaj Amir Čamdžić!" Ајде! ОПЕТ се у теби, као ХРВАТУ, ПРОБУДИО ДЕНУНЦИЈАНТ и ПАРНИЧАР! Па шта ако је и г-дин Amir Čamdžić!? Ми Срби БАР имамо ТРАДИЦИЈУ ГРАЂАНСКОГ ДРУШТВА (иако нападнуту од Вас и Ваших СЕИЗА овде у Србији!) још од 1835! Чак је нешто о томе ПИСАТО и у Законику благовернага...
Препоруке:
2
0
73 петак, 26 октобар 2012 11:26
alkar@thinking maize
pinite vi koliko oćete ali činjenice govore-izgubili ste sve ratove devedesetih,niko vas ne voli,uzeli su van kosovo,falsifikatima i romantičarsko-ognjistarskim tumačenjima povijesti prigrabili biste sebi sve od bugarske do cetine ali ostade van samo srbijica,sad će i vojvodina otić pa ćete imat malu srbiju(bar van neće tribat dugački autoputevi,lakse ćete se povezat,neće vas bit puno,biće dosta stotinjak hektara šumadije da vas prirani , bićete nejaki,neće niko s vama imat problema,pa svi mirni i mi oko vas i vi,vidite koliko prednosti ima mala srbijica),prijatelji su van male i beznačajne zemljice,izuzev nejake rusije koja vas samo verbalno podrzava(evo van nedaju čak ni kredit)i fizički je izbačena iz balkana,jedino van ostaje kina i briks-ali jedva oni vas čekaju,nisu ni čuli zA vas(ka ni zanas doduse),nejak ste vi igrač a puno ste zagrizli i oslanjate se na krive igrače ,svi jaki su na nasoj strani,a vi glumite hajdučiju i kosovski mit,svi susjedi su van okrenili leđa.NEVALJATE!
Препоруке:
1
6
74 петак, 26 октобар 2012 11:32
Φιλοσοφία
Ne potresajte se zbog alkara. Pa, njegov svaki komentar je isti kao prethodni. Ne bih se iznenadila da se iza alkara krije nas sunarodnik albanopolis. :) A sto se tice ratovanja koje je osnovni argument u alkarevim raspravama, odgovaram da Hrvatska nije ratovala protiv Hitlera ali je to ne cini miroljubivom i pravednom drzavom. A zanimljiv momenat u skorijoj istoriji je da su Srbija i Srbi ratovali protiv svih bivsih saradnika nacisticke Njemacke. Da li se III Reich povampiruje istorija ce pokazati, ali da Srbi imaju komsije sa sumnjivom istorijom je cinjenica. To Srbe cini herojima, a ne ratobornima.
P.S. izvinjavam se zbog latinice.
Препоруке:
6
0
75 петак, 26 октобар 2012 11:36
thinking maize@ alkar, КРАЈ, па subotičanin
Чак је нешто о томе ПИСАТО и у Законику благовернага цара Срба и Грка у Христу Богу Душана Немањића! А и католици СРПСКОГ приморја, кад хоћаше папа римски да их црквено подложи Дубровчанима, брањаше верску АУТОНОМИЈУ барске надбискупије усклицима: "Ми не знамо ни за којег папу, наш папа је НАШ КРАЉ Стефан Немањић (касније прозван Првовенчаним)"!? Па кад је тако, А ШТО би мени сметао неки мухамеданац или човек пореклом из муслиманске породице, ако је наш ГРАЂАНИН или симпатише Србе или је бар НЕУТРАЛАН& ОБЈЕКТИВАН!? Неее, тако нешто се не слаже са КаПеЈотовим "прокламацијама& декларацијама" о "тамници народа Југославији" и "монархофашистичком режиму"!? Знаш "пријатељу" "дубок" си ко ЧАША ВОДЕ, а бистар "ко Морава после кише", а демократа си & "људскоправаш", МАЛО МАЊИ од Фрање Туђмана, а МАЛО ВЕЋИ од Наташе Кандић!? Иди бегај и НЕ СМАРАЈ нас ВИШЕ! Прости ти био РАСИЗАМ ПРЕМА НАМА Србима, ал ВРЕЂАЊЕ г-дина Чамџића ти НЕ МОГУ ОПРОСТИТИ! Он је тек скоро мој и ЗАТО ГА НЕДАМ! А сад ти тицо!
Препоруке:
4
0
76 петак, 26 октобар 2012 11:40
slytherin
@SubotičaninEh, sad smo promenili i temu razgovora i ugao posmatranja. Ugarska i Mađarska nisu isto, zvaničan naziv države je Ugarska do 1918, a Mađarska posle 1918. Jelisaveta (Eržebet) je ugarska kraljica, a Horti je regent Mađarske.Sad o podstanarima. Od svih danas postojećih i živih naroda na tlu AP Vojvodine, Srbi su najstariji. Prvi došli! Nikada Vojvodina nije prisajedinjena, nije ni postojala posle 1860, već su se Srem, a potom Banat, Bačka i Baranja prisajedinili Kraljevini Srbiji 1918, na osnovu 14 tačaka Vudro Vilsona, američkog predsednika i stavova sila pobednica u Prvom Svetskom ratu. Teritorija Mađarske je određena na osnovu rada Tardijeove komisije, koja je utvrdila granice etničke Mađarske. Dakle, od podstanara, Mađari su stekli stanarsko pravo zahvaljujući stavu francuiskog diplomate Tardijea i njegove komisije. A Srbima je oduzeta njihova istorijska teritorija. P.S. Dragutin je bio sremski kralj.
Препоруке:
1
1
77 петак, 26 октобар 2012 11:48
thinking maize@ ПОШТО сам ОТПЕРЈО "alkarа", сад ти "ТИЋУ" "SUBOTI-ČANČIĆU"
Ајд да те питам нешто из хисторије& повести!? КО ОНО ЖИВЉАШЕ у Панонији ПРЕ Арпада и 896-те!? Празан простор!? Неће бити! СВУДА ОКОЛО Словени и нешто мало Дако-Романа, а у Паноније НИГДЕ НИКОГА тек понеког Аварина преосталог од франачких мачева!? Па КОМЕ БЕШЕ ЕПИСКОП Методије, један од солунске браће и СЛОВЕНСКИХ АПОСТОЛА!? Грци су имали уврнуту номенклатуру народа у средњем веку са страшним архаизмима, ал кад се у ту уврнутост ПРОНИКНЕ, лако се човек сналази! ЛЕПО ПИШЕ да је ПРВИ Панонски ЕПИСКОП био свети и РАВНОАПОСТОЛНИ Методије, брат и ученик Ћирилов ииии... ПРОСВЕТИТЕЉ СЛОВЕНА! ПРОСВЕТИТЕЉ Словена! И трећи пут: ПРОСВЕТИТЕЉ Словена! Узгред, ГЛАВНИ МИТОМАН о некој маџарској "старини" (пре 1867 и УБРЗАНЕ МАЂАРИЗАЦИЈЕ свих не-Мађара Угарске! Срећом СРБИ су са Румунима то 1918 СПРЕЧИЛИ!) Паноније био је велики мађарски византолог проф. др Ђула МОРАВЧИК! ПРАВО МАЂАРСКО ПРЕЗИМЕ, дошо човек са Арпадовим везирима! Иди бегај у школу, ЗА ПОФТОРАВАЊЕ СИ!
Препоруке:
6
1
78 петак, 26 октобар 2012 12:51
thinking maize@ alkar, POST SCRIPTUM
Рече гореиментовани г-дину "AČ": "srbima čast ali četnicima..... do drine nek se komodaju ali priko drine neće." Шта, да ти ДО Дрине није оставио ТВОЈ Сплићанин Диоклецијан, онај одгајивач КУПУСА!? "Буразеру" ту си се ЗЕКИО! НАШ Нишлија Константин је НЕШТО ДРУГАЧИЈЕ рекао! А РИМСКИ ЦАР (истина ИСТОЧНИ Рим, али ИПАК Рим!) Константин 7-ми Порфорогенет (иначе Грк) ЗАПИСА да је ЕТНИЧКА ГРАНИЦА Срба и Хрвата ВРЛО СЛИЧНА оној Шешељевој Карлобаг-Огулин-Карловац-Вировитица!? А ТАКОЂЕ НЕШТО ПИШЕ и у Конвенцији УН о ЗАБРАНИ ГЕНОЦИДА!? Пише да се: "НЕ ПРИЗНАЈУ ПОСЛЕДИЦЕ ГЕНОЦИДА!" И ЈОШ ПИШЕ да је: "ГЕНОЦИД ЈЕДИНИ ЗЛОЧИН КОЈИ НЕ ЗАСТАРЕВА!" Кажеш даље да смо "мали" и да "не ваљамо"!? Знаш, кад то каже Америка, па и приличи јој као највећем светском СИЛЕЏИЈИ! И кад кажу Енглези, Французи, па и Холанђани и Белгијанци И ЊИМА ПРИЛИЧИ, својевремено ОСВОЈИШЕ ВИШЕ ОД ПОЛА СВЕТА! И Немцима приличи, "дали" људи свету Хитлера! Ал кад Ви, ВЕЧИТИ ПРИРЕПЦИ СВАКОГ СИЛЕЏИЈЕ то кажете, ма "УМРО" сам од СМЕЈА!
Препоруке:
4
0
79 петак, 26 октобар 2012 15:55
albanopolis @ filosofia
draga moja,ja stvarno cenim alkarove tekstove,ali nema nikakvog razloga da se lažno predstavljam(ko neke filosofije):on je on,a ja sam ja.drago mi je da je bar jedna enigma u vašem životu, punom dezorijentisanosti, sada rešena.i nemojte misliti da ja vas i dalje ne volim,samo mi je draža istina...
Препоруке:
1
5
80 петак, 26 октобар 2012 15:58
@ disfunkcionalnom kukuruzu(thinking maize)
pa kako bre da ti čovek ne pomene tvoju disfunkciju?znaš,čovek,to je stil,a tvoj stil je-disfunkcionalan...ha,ha,ha
Препоруке:
0
4
81 петак, 26 октобар 2012 16:26
Φιλοσοφία
Па, јесте, и Dr. Jekyll и Mr. Hyde су стварно двије различите личности, једно је један а друго је други. Само кад прозовете једног, ето и другог одма'! Мени је драго што се слажете са алкарем, јер то је већ добар пут ка превазилажењу расцјепа личности. Што је лоше у причи који ви исписујете, обојица постајете зли Edward Hyde. Наравно, увјек можете потражити срећу на другој, бољој страни и вратити се својим коријенима. Ево, кад то буде, частим вас једним Шумадијским чајем. Тада ћете и ви дјелити са нама понос због побједе у Кумановској битци и свим наредним српским борбама за слободу. А слобода, како то гордо звучи! Она је једина и права оријентација и водиља овом народу. Од вас, алкарополисе, очекујем брзу метаноју!
Препоруке:
1
0
82 петак, 26 октобар 2012 17:16
прекипело ми је за суботичанина
Суботичанине, занам да те боли, али немаш појма историју сопственог народа!
Мађари су се доселили на српске територије и крштени су у православљу!Данашња ткз. круна св. Стефана је у основи круна коју је византијски цар Михаило VII Дука (1071 — 1078) послао угарском краљу Гези I (1074 — 1077), сину Беле I.
Препоруке:
5
1
83 петак, 26 октобар 2012 17:39
Solarni impuls @ filosofija
Eh,ako je kome potrebna metanoja,onda su to- srbi!
Препоруке:
0
5
84 петак, 26 октобар 2012 17:51
@ filo-livada
a da pređete samo na sirove šljive?ne valja previše kombinovati...
Препоруке:
0
2
85 петак, 26 октобар 2012 20:59
A.Č.
Alkar ja zaista ne mrzim nikoga, i ne razumijem odakle ti izvlačiš te pogrešne zaključke..
Препоруке:
4
0
86 петак, 26 октобар 2012 21:03
A.Č.
Alkar ja svoj narod volim..Ja sam mnogo veći prijatelj Srbima i muslimanima nego što ćeš ti to ikada biti.Ja znam da je strateški interes muslimana sloga sa Srbima i da nikada više ne dođe do bilo kakvog belaja jer muslimani su strateški oslonjeni na Srbe i Srbi su uslov bez koga se ne može u bilo kakav prosperitet.
Препоруке:
4
0
87 петак, 26 октобар 2012 21:20
A.Č.
Alkar naprotiv ja mislim da ti imaš problem u tom smislu koji inputiraš meni.Zar je zabranjeno voliti Srbe i muslimane istovremeno i željeti slogu?Zašto to nekome treba da smeta?Zašto?
Препоруке:
5
0
88 петак, 26 октобар 2012 21:39
A.Č.
Alkar dužan si mi odgovor na pitanje.Kako misliš neću ja daleko sa ljubavljuju prema Srbima?Zašto?

U vezi sa drugim dijelom tvoje rečenice smatram da nema potrebe da komentarišem jer ja nisam čovjek od mržnje, naprotiv ja sam čovjek od ljubavi.
Препоруке:
5
0
89 петак, 26 октобар 2012 23:05
сељак беземљаш
&А.Ч.
Видиш да му "лијепа његова "има границе као да је цртао сликар надреалиста.Треба им Босна да попуне кроасан.Стари је то пројекат.Није то смислио алкар.

&алкар
Значи ти си био на Пљешевици 1991 када је договарано"За почетак је важно да српска граница буде на Дрини.Није се ваше испунило.Испунило се оно што је Филип Вишњић записао.
Вако Ђорђе Дрини говорио:
"Дрина водо! племенита међо;
"Измеђ' Босне и измеђ' Србије!
"Наскоро ће и то време доћи,
"Када ћу ја и тебека прећи
"И честиту Босну полазити."
Мало смо причекали али сад смо ту.
АКО ТЕ ЈА и А.Ч. НЕ ПУСТИМО НИ НА МОРЕ НЕ МОЖЕШ.
Узгред зар ти мислиш да се може сачувати кроасан у тим границама и сада када Немачка форсира Европукао као заједницу не држава већ РЕГИЈА.Како ће те спасити"лијепу вашу"јави ми молим те.
Препоруке:
8
0
90 субота, 27 октобар 2012 06:36
RAT-ko
Krasana kolika god da je nema u njoj srece jer vecni sljam,vecni prirepci svakom zlu,osvajacu,zlocincu ....
nisu Narod odrasli vec "narod" sklepan srbskom gluposcu
naivnoscu i Papcevim Germasnkim antisrbskim zlorabotama.

Nikada vecni prirepci,niske ropske duse nemogu imati ono sto imaju odrasli Narodi ...pa tako nemogu imati normalnu Drzavu .

Vecni prirepci su bili,jesu i ostace prirepci dok je sveta i veka.Isto vazi za sve NEsrbe od Triglava do Djevdjelije.

A Srbi hmmm jesu nisko pali...dobrim delom i svojom zaslugom...prvo ludoscu odluka 1918g pa sve naovamo...
Medjutim Srbi kakvi god da jesu...oni su odarsli Narod
jedini Narod s prostora ex YU .Jedini Narod koji ce OPET
da se iz sadasnjeg jada da izvuku i OPET svojom zialvoscu,drzavnoscu da budu ono sto su bili vekovima pa i celi milenijum.
Препоруке:
3
2
91 субота, 27 октобар 2012 18:29
thinking maize@ наградно питање за "alkara" и његове фанове
Шта бива кад се "кроасан" УБАЈАТИ!? Или кад му се исиса "чоколада" (читај: затворе бродоградилишта, распродају хотели, преко "Idee" и "Atlantis group" уништи хрватска пољопривреда, и на крају разбуца загребачка металска индустрија, "Кончар", "Плива" и "ИНА")!? Па, ништа, сем што ће ГАЗДА, ОСТАТАК "теста" или да ПОЈЕДЕ до КРАЈА или да ПРОСТО БАЦИ!?
Препоруке:
3
0
92 субота, 27 октобар 2012 21:39
@ disfunkcionalan(?) kukuruz
pa lepo,disfunkcija podrazumeva kakvu-takvu funkciju,a ovo sada je prestanak svake funkcije...a da uključiš adekvatnu glavu?ili ni ona ne radi,a?
Препоруке:
0
1
93 субота, 27 октобар 2012 23:30
alkar@thinking maize
biće hrvatske ka sta je i dosad bilo od prvog spominjanja u poslanici i darovnici pape iz 860 g kada se prvi put spominje regnum croatorum-kralj hrvatske.kad je niste uspili vi,ugari,austrijanci,turci,nijemci,talijani rasturit ili asimilirat ili porobit,trajno,onda nećete ni vi ni gore nabrojani ni danas unistit kroasan.a bosna nami ne triba.da smo tili imali bi je.dosli smo do banjaluke ,a vi već bili na drini ,ali mi smo se vratili nakon dejtona u avnojevske granice.kad bi vi to nas istrali iz bosne da smo dosli do drine?nikad.pogotovo nakon onake epske bizanije.
Препоруке:
1
2
94 субота, 27 октобар 2012 23:36
za A.C.
Amire primi jedan savjet. Kada opet zagusti a hoce sigurno jer Balkan je to, sakrij se negdje dobro jer Srbi ne vole ni svoje prekodrinske, vidis kako su ih ostavili u krajini. A kamoli da vole muslimane konvertite, ko jednom izda uvijek izda. Cuvaj ti samo dobro glavu ako zarati, pusto ove price o prijateljstvu. A i tvoji te sigurno nece nazad.

I nama Hrvatima su drazi otvoreni muslimani nego konvertiti koji se okrecu prema prilici. znas kako takvi prolaze.

Sto se tice tvoje ljubljene Srbije stvar je jasna. bice granicom vracena u svoje okvire, tj na Drinu. Zavrsilo vrijeme nasilne ekspanzije sta ces, sada drugi igraci stupaju na scenu.

opet si pogresno izabrao stranu, bas nema talenta. Ajd uzdravlje :)
Препоруке:
2
4
95 субота, 27 октобар 2012 23:39
alkar@AČ
nije stvar u tome sta vi volite srbe ,i ja ih volin,blizak mi narod po svemu,mentalitetu,hrani,glazbi,jeziku itdproblem je sta vi ne razlikujete velikosrbe(četnike)koji vas poklase i drugom i u zadnjem ratu i prave srbe,domoljube,domaćine,mirne i radisne ljude koji zele mir i suradnju a ne ratove za teritorij i vjeru..to je vas problem kad zelite u ljubav s njima.u redu je sta nećete ni sa velikohrvatima(ustasama)koji poklase nevini srpski narod u jasenovcu,ili sad u zadnjen ratu sta popalise vase selo.ali sta vi imate protiv hrvata domoljuba,koji neće tuđe a cijene svoje,miroljubiv i radisan svit bez namjere da osvoje i napadnu tuđe.a najveće pitanje je zasto vi ponistavate svoj narod koji uopće ne spominjete kao svoj nego ga uzgred spomenete kad ga povezujete sa srbima.zar vi mozete volit one koji vas poklase u srebrenici,omarskoj,keratermu,sarajevu,prijedoru,bijeljini,višegradu itd.to mi je čudo jednako onome kao da srbi vole nas koji smo ih poklali u jasenovcu.mir da ,al kad?
Препоруке:
0
2
96 недеља, 28 октобар 2012 08:45
alkar@filozofija
po običaju lazete-pa nije drugi svjetski rat bio u kameno doba,postoji još svidoka i dokumenata,snimaka itd da se moze donit prava i povijesno istinita ISTINA o drugom svj ratu i ulozi svih pa i hrvata i srba.dijelom ste u pravu kad kazete da hrvati nisu ratovali protiv njemačke,da ustase nisu,ali hrvatski partizani jesu(srbi i hrvati,dalmacija je imala deset udarnih brigada,većinon hrvati,lika i više i u većini su bili srbi),na kraju krajeva ko je to oslobodio nase krajeve ako se niko nije borio,ko je to ratova na sutjesci i neretvi i ko protiv koga?nedićeva i ljotićeva srbija isto tako kao i ndh nije ratovala protiv nijemaca,srpski partizani jesu,ali četnici nisu,osin prve zajedničke akcije oko uzičke republike,a kasnije su četnici i u lici i u kninskoj krajini i u hercegovini i u bosni i u srbiji stali otvoreno na stranu nijemaca i talijana i strahovito porazeni od partizana na neretvi.ko se onda borio protiv nijemaca i suradnika ustasa i četnika-PARTIZANI(srbi,hrvati i ostali)
Препоруке:
1
1
97 недеља, 28 октобар 2012 13:22
A.Č.
Za onog koji me savjetuje u vezi sa "čuvanjem glave".

Bit će onako kako će biti, niti mogu sudbinu promjeniti a niti joj mogu pobjeći, ma kako da bude.

Sve je unaprijed određeno.

Ko su moji, a ko nisu?

Ma daj čovječe zašto vam smeta plemenita ideja sloge i razumjevanja?
Препоруке:
3
1
98 недеља, 28 октобар 2012 13:43
A.Č.
Alkar.Ja za razliku od mnogih razumijem suštinu i uzroke rata (1991-1995.godine) i razumijem greške koje su dovele do istog.

Ja čvrsto stojim na stajalištu da se rat mogao izbjeći da je samo malo više bilo dobre volje i pameti.

Muslimanima je rat sa Srbima bila katastrofalna pogreška jer mir im je donosio mnogo više od rata u svakom pogledu.

Ja razumijem da je neodrživo i kranje pogubno stanje koje neko pod svaku cijenu želi održati a to je konfrontacija srpsko-muslimanskih nacionalnih politika.To ne valja, to je krajnje pogubno i zlo da se to mora spriječiti.Mora se naći zajednički imenitelj, zajednička riječ a radi sreće svih nas.

Ponavljam Srbi su za muslimane uslov bez koga se ne može a da bi se moglo govoriti o prosperitetu, sigurnosti i svemu onome što je bitno za kvalitetan život.

Srbi i muslimani su etnički potekli iz jednog korijena i suludo je da se više potiru bilo kada i zbog bilo čega.

Ja znam prepoznati srpsko-muslimanski strateški interes.
Препоруке:
3
1
99 недеља, 28 октобар 2012 13:59
alkar@AČ
"jednom izdajica opet izdajica"stara latinska koja govori i o vama.kako ćete vi volit srbe kad nevolite svoje i ne poštujete sve ono sta vas kao muslimane čini narodom.a to o miru okačite mački o rep,poklaćete se vi opet između sebe neće proć ni dugo ali nemate vi dara za shvatit budućnost iz naučenog i prozivljenog-TURATE VRAT POD NOZ ONIMA STA VAS VEĆ DVA PUTA POKLASE.u redu je zivit u miru ali sa srbima-četnicima ,hrvatima ustasama i muslimanima vehabijama nema mira.obični srbi,hrvati i muslimani bi mogli ali ranije nabrojana bagra nemore bez klanja i rata za tlo i vjeru.kad to shvatite,ako shvatite ,pametnije ćet postavit stvari.aluđi san ja od vas sta van crtan viđeno i ukazujen na znano a vi opet diplite u svoje diple,ka malo dite.
Препоруке:
0
3
100 недеља, 28 октобар 2012 14:06
alkar@AČ
il ste srbin pa podvaljujete il ste zaista musliman i nemate pojma o ničemu.to sta vi znate o ratu devedesetih znaju i mala dica ,samo vami nije jasno,a dici je,da je za sve kriva srpska hegemonija i velikosrbizam.i druge su se drzave raspale sssr,čehoslovačka i dijelovi naroda su ostajali u drugim novonastalčin drzavan pa se nije radi toga ratovalo a srbi su tili sve do linije karlovac-karlobag-virovitica,a to znači i bosnu....i vi virujete u njihovu nevinost a oni histeriju srbijanu SVE SRPSKO,SVI SRBI,SVE SRBIJA-gusle već stoljeće i po a vam je uzrok rata pogibija svata ili izetbegovićevo odbijanje unije sa srbima.pa vi ste totalni naivac.dokaz-svit je prizna sve novonastale drzave a srbiju proglasio genocidnom i glavnim pokretačen rata i to joj još uze kosovo.upitajte se zasto?kakao samo vami srbija nije kriva?
Препоруке:
0
2
101 недеља, 28 октобар 2012 14:52
A.Č.
alkar...Dobro si primjetio obični ljudi mogu a bagra ne može.Baš tako i ja razmišljam a pošto se ne ubrajam u bagru zato i smatram da može i da mora biti sloge i zajedništva jer ne može se drugačije.
Znam da rat 1992.godine u BiH nije počeo zbog ubistva svata ali jeste zbog politike jer je politika nastavljena ratom.Znam da je bila strašna greška preglasavanje Srba kao konstitutivnog naroda kada se znalo da će nakon toga biti rata.Svako je znao da ako se Srbi preglasaju i ignorišu i ako se njihove želje ne uvaže da će biti rata.Ja lično nikada ne bih žrtvovao mir za rat a što je učino Alija Izetbegović, nikada ne bih goloruke muslimane uveo u rat sa Srbima i to krajnje nepotreban rat radi vlasti i želje da budem predsjednik i prvi pa makar mi narod izginuo.Ne, to je bilo sluludo i krajnje bezobzirno od Izetbegovćia upravo prema muslimanima.Uostalom razdvojio je muslimane Sandžaka granicom.Zašto?Mogli smo živjeti sa Srbima i opet živimo samo sa entitetskim granicama.
Препоруке:
3
0
102 недеља, 28 октобар 2012 14:59
A.Č.
Alkar .Laž je da je Srbija proglašena genocidnom, naprotiv suprotno od toga je presudio Međunarodni sud pravde po tužbi BiH protiv Srbije.Međunarodni sud je utvrdio da Srbija nije bila ni agresor a kamoli da je izvršila genocid.Ništa od toga.Srbija je odgovorna za Srebrenicu baš toliko koliko je cijela planeta odgovorna , čitav svijet što nije spriječio rat.Za mene su odgovornije muslimanske države zato što su danas u svijetu niko i ništa i nisu ništa učinile da se spriječi zlo.Uostalom Srbija je mogla učiniti to što joj Alkar inputira u Srbiji, u Sandžaku a nije i znači otpada svaka podvala u tom smislu protiv Srbije.Srbi nisu genocidan narod, ne nikada to nisu ni bili, Srbi su žrtve baš kao i muslimani svjetske zavjere protiv muslimana na Balkanu (a i protiv Srba).Znamo mi ko danas proganja muslimane i kvalifikuje ih svjetskim teroristima a islam kvalifikuje kao terorističku vjeru.To nisu Srbi, niti su Rusi a ni Kinezi.Zna se ko je to pokrenuo na globalnom planu.
Препоруке:
3
0
103 недеља, 28 октобар 2012 16:03
A.Č.
Alkar i ako hoćeš pravo znaš šta debelo zamjerim Turcima i Saudijskoj Arabiji.
Zamjerim im to što su ohrabrivali Aliju Izetbegovića da ide kontra Srba a kad je došlo do belaja mi smo stradali a nisu oni.Uvalili su nas u jedno veliko zlo i sada smo u jednom velikom zlu a oni uporno pričaju nerealnu priču o onome što nije istina.Zna se dobro kakvo je faktičko stanje, sve se zna a zna se i koliko su muslimani danas u Evropi došli na tapet.Bolje nam je bilo da se nismo eksponirali , da smo ostali u zaštiti Srba kao što smo oduvijek i bili, da niko ne zna u Evropi da smo mi nešto "različiti" jer i nismo ali nam se ta "različitost" sada o glavu obija.Ja sam svjestan da nas muslimane Zapad nikada nije volio i da nas nikada neće ni voljeti.Svjestan sam da nas Evropa (Zapad) diskriminira samo zato što smo muslimani.Sve je ovo Zapad dozvolio i zakuhao pa su danas muslimani ko posljednja siročad u Evropi.
Препоруке:
3
0
104 недеља, 28 октобар 2012 19:44
Φιλοσοφία
Е, алкаре, мени је највећа провала што ви дјелите савјете да се сви чувају Срба. тих страшних кољача! Па, то вам је као кад би Хитлер дјелио савјете како сохранити живаљ од тих "страшних прљавих Жидова"! То је један однос жртве и џелата у којем ви на страни џелата покушавате да доживите неку моралну катарзу! Зато, оставите ви Амира на миру. А сада гледе тога што ме назвасте лажовом. Сложисте цијели један историјски циркус од информација. Хрватска је била и остала усташка до 1945. године, нико је и никада није ослободио, јер она то није ни тражила. Јасеновац никада није ослобођен. У Босни су Срби и муслимани (онај дио који није био уз усташе) однијели побједе у офанзивама, а Хрвати су одрађивали усташки посао по Сарајеву!Вјерујте, знам, јер су чланови моје породице одведени у Јасеновац. А четници- не знам како не знате да је Ужичку републику извојевала управо Дражина војска уз партизане! Алкар, сједите- јединица из историје!
Препоруке:
4
1
105 недеља, 28 октобар 2012 20:00
alkar@AČ@FILOZOFIJA
nema vama pomoći.odustajem.
Препоруке:
1
2
106 недеља, 28 октобар 2012 20:11
Φιλοσοφία
Одлично! Лаж пред истином увјек одустане, прије или касније. Код вас је највеђи проблем што ви поштењем називате хрватски национални корпус који не трпи мањине. Ви то зовете љубав према своме. Па, и Срби у Хрватској су били на своме, па сте их протјерали. А други ваш проблем је што су вама добри Срби, они који аплаудирају тим вашим Олујама и Бљесцима. (Ко ли вам само саставља те називе срамних акција.) Доказ за то је да су Срби страдали у Јасеновцу били врло мирни, поштени сељаци, трговци, дјеца, жене, старци, профил који сасвим одговара Србима које ви како кажете волите и поштујете! Па, што их то Усташе побише?! Свако вам добро, алкаре, али о историји немојте расправљати,ако имате имало образа! Не обраћам вам се као Хрвату (јер то сигурно ни нисте), већ као бранитељу усташког поретка, побијених усташа код Блајбурга и ове комичне приче о Хрватима, партизанским ослободиоцима Хрватске!
Препоруке:
3
1
107 понедељак, 29 октобар 2012 00:46
Dusan Rmus
Pokusao sam da pronadjem da je neko od vlasti, Pretsednik, sto bi bilo normalno, ili neki drugi oznacio ova dan i 100 godina slobode. Ako neko zna neka mi kaze gde mogu to da procitam, jer mi se cini da vlast pregovara kako Srbiju podvesti pod ropstvo Terorista i Fasisticke EU i NATO organizacije. Hvala
Препоруке:
1
0
108 понедељак, 29 октобар 2012 01:32
Турас
"алкар"заборављате све што вам не иде у прилог.Римо католичко лажирање"повјести" вам још увек лежи.Јао,вама покрштеним србима ако Ватикан отвори своје архиве из својих мемљивих подрума које љубоморно чува.Алкару,србине,још тежих истина је тамо"похрањено"да би вам опала коса са главе ако је имате,мислим косе, јер главу видим већ дуже времена немате.Од Порфорогенета.
Препоруке:
4
1
109 понедељак, 29 октобар 2012 09:47
thinking maize@ "alkar", па "disfunkcionalan"
Ти рече: "biće hrvatske ka sta je i dosad bilo od prvog spominjanja u poslanici i darovnici pape iz 860 g kada se prvi put spominje regnum croatorum-kralj hrvatske.", него ПОДСЕЋАМ те, ти некад причаше да си "социјалдемократа", "либерал", "атеиста", "домољуб" и ГОМИЛУ других ИЗАМА, ал НИГДЕ не запазих да хрватску будућност везујеш за папу, Немачку и ине "ТРИЦЕ", а оно кад ЗАГУСТИ, "помагај свети оче папо"!? Изгледа да ће опет бити и "Danke Deutschland"!? "СВАКА ТИЦА СВОМЕ ЈАТУ ЛЕТИ", па се тако и Хрвати ТИСКАЈУ уз "АЛЕ и ВРАНЕ"! "Гледе" БЕЖАНИЈЕ, јесте није да није, бежали смо ми Срби, али смо се УВЕК и ВРАЋАЛИ! А што се тиче Вас Хрвата, питај оне БИВШЕ Хрвате у аустријском Бургенланду (некадање Градишће; тамо се нађоше после БЕЖАНИЈЕ од Турака) што ПОСТАДОШЕ Немци, па ОДБИШЕ и Броза кад их је 1950-тих питао зашто ОТПАДАЈУ од хрватства!? Питај и словачког председника Гашпаровича КО су његови стари и КАКО су дошли у Словачку!? "Disfunkcionalan", види ШТА написах ТВОМ пајтосу "alkaru"!?
Препоруке:
5
1
110 понедељак, 29 октобар 2012 13:36
alkar@thinking-kong
ja navedoh povijesnu ispravu,koja i danas postoji,da ukazen na povijesnu istinu o priznanju regnum croatorum-tj kralja hrvatske(dakle ima i drzavu)od strane pape ne zato da se vatan za vjersku slamku spasa u argumentaciji ,iako san ateist, nego da ukazen na istinu koja nesto govori ,nasuprot vasim srpskim mitovima o nepostojanju hrvata i njihove drzave u davna vrimena.nista drugo.a begali ste,to jeste,ja svidok.begali ste i pod čarnojevićem,begali ste i nakon kosova 1389 u dalmaciju(vrlički kraj)begali ste 1509 opet prid turcima u krajinu kao oni koji su stitili granice između turske i europe.vi nekako uvik begate a stalno o srpskin pobjedama zborite i mitomanijasite.i nasi nesto begase u gradisće ali prema vasoj povijesnoj bezaniji to je zanemarivo.
Препоруке:
0
4
111 понедељак, 29 октобар 2012 16:35
thinking maize@ alkar
Чекај БРЕ мало "alkar", јел ти КОЛКО до МАЛОПРЕ писаше да је ПРВИ КРАЉ Хрвата био Томислав, који оде Богу на истину 925 г. н.е.!? И који почетком тог века ДОБИ КРУНУ од папе римскога!? Откуд сад 860 г. н.е. и rex croatorum!? Колко се сећам 860 г. н.е. СПАДА у ДЕВЕТИ, а не ДЕСЕТИ ВЕК, кад је наречени Томислав КРАЉЕВАО!? Еј, "кад ЛАЖЕШ, ЛАЖИ ОКРУГЛО, ДА СЕ КОТРЉА", вели једна ВИЗАНТИЈСКА пословица! Уосталом, што онај Константин 5-ти, цар ИСТОЧНОГА Рима не УЦМЕКА на време папе римске, те СТАРЕ ВАРАЛИЦЕ& СПЛЕТКАРОШЕ!? Ти њима верујеш!? Еј, човече, куда иде овај свет!? Уосталом, питам те ЛЕПО, што си се ТЕК САДА СЕТИО ПАПЕ РИМСКОГА, кад си ПОГУБИО СВЕ ОСТАЛЕ АРГУМЕНТЕ!? Ајде, гукни голубе или си се можда ко грлица ........!? Није пријатно, ал шта ћеш!?
Препоруке:
4
1
112 понедељак, 29 октобар 2012 21:55
alkar-thinking-kong
pa nisan ja reka da je kralj tomislav prvi hrvatski kralj.on je bio roda trpimirovića i bio je knez primorske hrvatske oko 910 g.nema puna saznanja o njegovu krunjenju osim sta se tradicionalno misli da se 925 okrunio u duvnu .postoje nekoliko zapisa iz tog doba o njemu ali nedovoljno da se detaljnije zna sta se sve desavalo..npr..u pismu pape ivana x se navodi "tomislao rege" ili iz zapisa crkvenog sabora ui split 925.piše"vladao je u provinciji hrvata i granicama dalmacije kralj tomislav"(cosulatu penagertein provinca chroatorum et dalmatiarum finibus tomislao rege).ovo spominjanje ranijeg naslova rex croatoruma iz 9 st. je dokaz da smo i prije imali drzavu i kralja.vase konstrukcije se ne temelje na povijesnim istinama nego na politiziranju činjenica i neslaganja s mojim stavovima.
Препоруке:
0
1
113 уторак, 30 октобар 2012 10:11
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права
За разлику од Вас нисам професионални "povjesničar", али имам врло пристојну библиотеку књига о историји (барем 100 ком., ако не и више!), а још сам барем толико прочитао, као и оне које поседујем. Ergo, прочитао сам тих књига БАРЕМ КАО ПРОСЕЧНИ СТУДЕНТ ИСТОРИЈЕ, па тиме и на основу познанстава са еминентним београдским историчарима, могу да као ОБРАЗОВАНИ лаик расправљам са Вама. У том смислу, надам се да Вам је познато да су у СРЕДЊОВЕКОВНОЈ Европи постојале ДВЕ ЦИВИЛИЗАЦИЈЕ и ДВА ПРАВНА СИСТЕМА: 1) византијски, 2) западни, германо-папски. Први је био ПРИРОДАН продужетак римског правног система са КРУНОМ Јустинијановог Corpus Iuris Civilisа, али допуњеним са Прохиронима, Еклогама, Епанагогама, Хрисовуљама, Синтагмама и иним правним документима сиријске и македонске династије, Комнина, Дука и Палеолога! Тај правни систем је постепено продирао у словенске земље Балкана и Источне Европе, али и у румунске и кавкаске земље, постепено образујући оно што се сад зове ВИЗАНТИЈСКИ КОМОНВЕЛТ!
Препоруке:
2
1
114 уторак, 30 октобар 2012 10:23
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, наставак
Карактеристика правног система Византије и Византијског комонвелта била је ЗАОКРУЖЕНОСТ и ЦЕЛОВИТОСТ у разноврсности! Сваки одговоран истраживач повеснице ће то ПОТВРДИТИ! Такође је већ у том "Bizantu" била ОШТРО ПОДЕЉЕНА ЦИВИЛНА и ДУХОВНА ВЛАСТ, што је белодано потврђено и у тврдњи ВЕЛИКОГ Фотија (иначе ГЛАВНОГ ИНСПИРАТОРА Ћирило-методијевске мисије!) о "ДВА МАЧА, ДУХОВНОМ и ТЕЛЕСНОМ, КОЈИ БДИЈУ над ДОБРОБИТИ ВАСЕЉЕНЕ!" Тога су се византијски цареви придржавали УПРКОС хеленистичким изливима дивинизације царске личности, јер, АКО БИ ЦАР ОДСТУПИО од ВЕРЕ, он је постајао ЈЕРЕТИК, а онда ЈАО СИ ГА ЊЕМУ! Тад и у још неким случајевима народ је имао ЛЕГИТИМНО ПРАВО ПОБУНЕ, што се и дешавало! Значи, САМО неких 4-5 векова ПРЕ ренесансе и 7-8 ВЕКОВА пре РЕФОРМАЦИЈЕ и исто толико пре правних реформи Гроцијуса и Мишела Монтења! У модификованом виду тако је било и у земљама ВИЗАНТИЈСКОГ КОМОНВЕЛТА! Узмите нпр. Душанов Законик! Пошто смо тај "Bizant" апсолвирали, да ВИДИМО како стоји са Западом!?
Препоруке:
1
1
115 уторак, 30 октобар 2012 11:15
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, други наставак
Укратко, на средњовековном Западу, који је сем западних провинција бившег Римског царства обухватао и Шкотску, Ирску, немачке земље, Скандинавију, потоњу средњу Европу (Аустрија, Чешка, Словачка, Мађарска, Пољска), западни Балкан (тј. како се тад говорило "Далмација са Панонијом") и јужнобалтичке земље (потоња подручја дејства немачких ритера), завладала је НЕОБИЧНА државна, а тиме и ПРАВНА РАЗНОВРСНОСТ, БЕЗ ЦЕНТРАЛНОГ АУТОРИТЕТА, ако се изузме папство, које у раном средњем веку уопште није било такав ауторитет (као у потоњим вековима), СЕМ НА НИВОУ СИМБОЛА! На тим широким пространствима, добрим делом паганским или површно христијанизованим ЦАРОВАЛО је ГЕРМАНСКО ПЛЕМЕНСКО ПРАВО, ДЕМОКРАТИЧНО, али ПРЕПУНО СУЈЕВЕРИЦА! Уосталом читајте "Салијски законик" и његове одредбе о "утврђивању истине" путем ТЕРАЊА ОКРИВЉЕНОГ да се ПРИХВАТИ УСИЈАНОГ ГВОЖЂА или "доказивање" вештичарења путем УРАЊАЊА несретника у воду, па ако се УДАВИ, онда је НЕВИН! Елем, ТАКВО ГЕРМАНСКО "право" ПРЕСУДНО је...
Препоруке:
1
0
116 уторак, 30 октобар 2012 13:53
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, трећи наставак
Елем, ТАКВО ГЕРМАНСКО "право" ПРЕСУДНО је утицало на НАСТАНАК СТРУКТУРА БУДУЋЕГ Западног ДРУШТВА и то тако да је ЧАК утицало на СИМВОЛ ВЕРЕ! Знате причу око "Filioque"!? Исидор Севиљски, тамо негде у 6-том веку, из жеље да избегне оптужбе за монофизитизам, а опсењујући своје ГЕРМАНСКЕ господаре, доскора аријанце, УНОСИ КЉУЧНУ БОГОСЛОВСКУ ИЗМЕНУ, без да консултује папу, а о Васељенским Саборима ни бригеша! Ускоро се ТА КЉУЧНА ИЗМЕНА шири по ГЕРМАНСКИМ краљевствима раносредњовековног Запада иии... ето СЦЕНЕ за РАСКОЛ 1054! Даље, папе, БРИНУЋИ своју бригу и НЕ СХВАТАЈУЋИ ГИГАНТСКУ БОРБУ Византије са НАДМОЋНИМ ИСЛАМОМ, а за СПАС ЦЕЛОКУПНОГ ХРИШЋАНСТВА, склапа ТАКТИЧКЕ СПОРАЗУМЕ са моћним Пипином Малим и тиме уклања лангобардску опасност, успут жртвујући Меровинге (што је предложак за Ден Браунов "Да Винчијев код", ЈОШ ЈЕДНУ ЗАПАДНУ МАШТАРИЈУ! Но, ПРОБЛЕМ је што је Запад од МАШТАРИЈА, ПРУПОВЕДАЊА и ИЗМИШЉАЊА направио ИДЕОЛОГИЈУ и ИНДУСТРИЈУ, НИШТА МАЊЕ ОПАСНУ од њиховог ОРУЖЈА!). Тиме...
Препоруке:
1
1
117 уторак, 30 октобар 2012 14:26
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, идемо даље
Тиме папство ступа на КЛИЗАВ терен СВЕТОВНЕ ВЛАСТИ, УСПУТ користећи ФАЛСИФИКОВАНУ (доказао у ренесанси Никола од Куза!) "Константинову даровницу", чиме постаје ВЛАСНИК 1/3 Италије! Следи "уздизање" Пипиновог сина Карла У ЦАРСТВО, чиме папе ПРЕКОРАЧУЈЕ ОВЛАШТЕЊЕ ДУХОВНЕ ВЛАСТИ, па наследник светог Петра постаје СЕКРЕТАР "кнеза овога света"! У том контексту шта је за папу да ОНАКО УСПУТ германским и иним ПОГЛАВИЦАМА, баронима, кнежевима, уопштено говорећи WAR LORDS-ovima (мислим да је превод непотребан!) ДЕЛКА титулице REX-a по узору на антички Рим! При том ПРЕЋУТКУЈУЋИ да су те ТИТУЛИЦЕ у време КЛАСИЧНОГ Рима биле НАМЕЊЕНЕ ЗАВИСНИМ краљевима, разним Митридатима и Тигранима! Тиме ти ВАРВАРИ (укључујући Ваше Трпимире и Томиславе, као и СРПСКЕ кнежеве Михаила Војислављевића, Константина Бодина и Стефана Немањића!) бивају УВУЧЕНИ у ЗАВИСТАН ПОЛОЖАЈ СПРАМ ПАПЕ, а тиме и њихови народи, јер папа може ОДЛУКУ о ДОДЕЛИ КРАЉЕВСКЕ ТИТУЛЕ у сваком тренутку да ОПОЗОВЕ и тиме ИЗАЗОВЕ РАТ у тој земљи!
Препоруке:
1
1
118 уторак, 30 октобар 2012 14:28
alkar@thinking
puno ste pročitali još više zabucali a najvise iskonstuirali.ostavite se povijesti.stvarate mitove oko mentaliteta a ne uvazavate povijesne događaje i razlike među narodima,vjerama.isključivi ste i protezirate bizantiju i pravoslavlje kao jedinu ispravnu povijesnu činjenicu sa više prava od drugih.tu su nastali svi srpski mitovi i vasi problemi tu imaju ishodiste-pravoslavlje i srpstvo iznad svih i svega.sliči li van to na "iber ales"i nekog tipa s brčićima?
Препоруке:
0
1
119 уторак, 30 октобар 2012 14:38
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, ево, ево!
Да, БАШ РАТ, о чему БЕЛОДАНО сведочи већ 11-то вековна НАДУТОСТ Гргура 7-ог и његово ПОНИЖАВАЊЕ германског цара Хенрика 6-тог код Каносе! Уздигли владара, па га СВЛАЧЕ у КАЛ, најчешће ИЗАЗИВАЈУЋИ ГРАЂАНСКИ РАТ у дотичној земљи! Тако је дошло до урушавања средњовековног германског царства, које су САМЕ ПАПЕ СТВОРИЛИ! Подсећа ли Вас ово на МОДЕРНУ ПРАКСУ Англосаксонаца у ПРОДУКЦИЈИ& ДЕСТРУКЦИЈИ "PUPET STATES"! Пријатељу, ТО је ТО! MADE in POPE of Rome! Или како рече један од многобројних Лавова са ОСРАМОЋЕНОГ трона св. Петра: "Добро нам је дошла легенда о Исусу!" А СВИ ТИ ТВОЈИ "дични" Трпимири, Томислави, Звонимири и ини "reges chroatorum" су САМО и ЈЕДИНО ИГРАЧКЕ у папиним рукама, а тиме и ЦЕО ХРВАТСКИ НАРОД, а после и ХРВАТСКА НАЦИЈА! "Зашто нација?" питаш се ти. Зато што ГРАЂУ за ХРВАТСКУ НАЦИЈУ није дао САМО СРЕДЊОВЕКОВНИ ХРВАТСКИ НАРОД, онај кога по Константину Порфирогениту, приликом доласка на Балкан предвођаху 7-ро браће и две сестре (или тако некако!). Дали су и СРБИ-католици!
Препоруке:
2
1
120 уторак, 30 октобар 2012 14:53
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, ту смо!
Шта мислиш Пријатељу ЧЕМУ ОСНИВАЊЕ Завода светог јеронима за "промицање ЧИСТОТЕ (sic!) вере међу Илирима (sic!)...", на набраја покрајине западног Балкана, које се О ЧУДА, У ДЛАКУ ПОКЛАПАЈУ са "poviesnim hrvatskim granicama"! Ајде! Да већ НЕ ПОМИЊЕМ да се ОСНИВАЊЕ тог "завода" ПОКЛАПА са издавањем једног КАПИТАЛНОГ дела јужнословенске САМОСВЕСТИ "Il regno degli Slavi" dum Mavra Orbina из Ragusae, тј. МОГ и ТВОГ Дубровника! И које ОДМАХ би стављено на папски INDEX LIBRORUM PROHIBITORUM, раме уз раме са делима Галилеа Галилеја, Ђордана Бруна и иних ВЕЛИКАНА СЛОБОДНЕ МИСЛИ! Шта је то ТАКО УЗНЕМИРИЛО ПАПЕ!? ЈАСНО ИСКАЗАНА ЖЕЉА једног СЛОВЕНА-КАТОЛИКА за УЈЕДИЊЕЊЕМ Словена, НЕЗАВИСНО од ВЕРЕ (а тиме и папе!) у ЈЕДНУ, СЛОВЕНСКУ ДРЖАВУ! Како оно рече Херодот: "Трачани су ПОСЛЕ Индуса НАЈВЕЋИ НАРОД на ЗЕМЉИ! И да НИСУ НЕСЛОЖНИ, НИКО ИМ СЕ НЕ БИ МОГАО СУПРОСТАВИТИ!" А антички Трачани, Илири и Дачани су РОД-РОЂЕНИ са СЛОБОДНИМ Скитима, ergo ПРОТОСЛОВЕНИМА! И сад ти мени кажи КО је ОВДЕ, ајд...
Препоруке:
1
1
121 уторак, 30 октобар 2012 15:08
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, КРАЈ!
И сад ти мени кажи КО је ОВДЕ, ајд да речем "издајник", МИ Срби који смо ПОСЛЕ Сама и Самуила ПРВИ НАПРАВИЛИ ВЕЋУ ЈУЖНОСЛОВЕНСКУ ДРЖАВУ на Балкану или можда Ви Хрвати, "antemuralis christianiti", који би мало да се СИГРАТЕ државе, тако што ћете је СРУШИТИ! ЗАШТО!? Јел зато, што колко ЈУЧЕ Ваш књижевник Миљенко Јерговић (често издаван и позиван у Београд) рече: "Па ове промене, ово улажење прво Хрватске, а сутра и Србије у ЕУ, довешће СТВАРИ на ПРАВУ МЕРУ! Нећемо имати слободу, МНОГО НАС ће РАДИТИ за СТРАНЦЕ у СОПСТВЕНОЈ ЗЕМЉИ, тј. БИЋЕМО СЛУГЕ ЊИМА, ал ТО је у неку руку ДОБРО пошто ПРЕКИДА ову СПИРАЛУ РАТОВА!?" Да ЈОШ не чувам ТАЈ ИНТЕРВЈУ, објављен у "Политици", "најстаријим дневним новинама на Балкану", НЕ БИХ НИ САМ ВЕРОВАО! ТО ИЗЈАВЉУЈЕ НЕКО КО БИ ТРЕБАО ДА БУДЕ ЕЛИТА ТВОГ НАРОДА, а ТО У РЕЧ ПРЕНОСИ НЕКО КО БИ ТРЕБАО ДА БУДЕ ЕЛИТА МОГ НАРОДА! Но, АКО СТЕ се Ви Хрвати РЕШИЛИ на ТАКАВ СТАТУС, просто Вам било, али ВЕРУЈ МИ, ИМА Срба који МИСЛЕ ДРУГАЧИЈЕ од Јерговића и њему сличних!
Препоруке:
2
1
122 уторак, 30 октобар 2012 15:30
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, POST SCRIPTUM
Kажеш: "protezirate bizantiju i pravoslavlje kao jedinu ispravnu povijesnu činjenicu sa više prava od drugih"!? Ја не протежирам, за горње ЗНАМ да је ИСТИНА, као што ЗНАМ за речи патријарха Николе Мистика упућене багдадском калифи, негде почетком 10-ог века: "Два Сунца осветљавају Васељену, СИЛА Римљана (Византинци су СЕБЕ звали "Римљанима", а тако су се и осећали!) и СИЛА Сарацена! Иако се разликујемо у ВЕРИ, обичајима и много чему осталом, Бог нам је ОДРЕДИО да ЖИВИМО ЈЕДНИ КРАЈ ДРУГИХ, па кад је тако, ВАЉА да ЖИВИМО као БРАЋА!" У ОВОМ КОНТЕКСТУ ШТА ПОРУЧУЈЕ папа Урбан 2-ги у Клермон-Ферану 1095!? "Бог ТАКО ХОЋЕ!" Значи, ПО ТОМ и МНОГО КОЈЕМ папи (откуд им уопште ДРСКОСТИ да тако нешто изјаве!) "Бог хоће" да ЗАПАДНИ "хришћани" 1099 ПОКОЉУ 50000 становника Јерусалима, муслимана, Јевреја и ДРУГИХ хришћана! Као и да 1204 ПОКОЉУ 20000 ПРАВОСЛАВНИХ хришћана у МОМ Цариграду! Знаш, ТЕМЕЉИ за Аушвиц и Јасеновац НИСУ од ЈУЧЕ! Па ти види како ћеш! Ја ЗНАМ како ћу! Уосталом, ДЕЛА, а НЕ РЕЧИ!
Препоруке:
2
1
123 уторак, 30 октобар 2012 16:53
alkar@thinking
ja znan da je i bizantija i zapadno carstvo doslo do svega -teritorija i vlasti silom i ratovima ili vi mislite drukcije?svaka danasnja zemlja -drzava nastala je na rusevinama druge ili drugih -kao sta je rimsklo carstvo rusilo i pokoravalo tako su i drugi njih,ili se oslobađali njih.zar srbija nije uzela danasnji teritorij od nekoga ili ste vi tu od vinčanske kulture iako svaki ozbiljan srbe ne veze za vinčansku kulturu kao ni hrvate za vučedolsku-te su kulture bile na ovim prostorima davno prije nas i vas.po zapdnoj teoriji smo doselili skupa na tuđi-ilirsko-rimsko-franačko-bizantijski i čiji sve ovo nije bio teritorij,osvojili ga i kroz stoljeća se to toliko puta izminjalo da smo na kraju postali oni koji se mrze i ratuju radi nečega sta nije bilo nase.sad je ,ali sav problem nastaje kad se postavi pitanje čije je biulo nekad pa se zato vode ratovi jer vi trvdite da je sve bilo srpsko-a ova zemlja je najmanje nasa -oteli smo je od drugih i umisto da se zajednički trpimo na tuđem...
Препоруке:
0
1
124 уторак, 30 октобар 2012 17:02
alkar@thinking
i mi i vi na tuđem a tučemo se ko će više zajazit.različiti smo ali to je produkt povijesti i povijesnih odnosa i događaja i nikad nismo bili dalji i vise se mrzili.nismo istog mentaliteta i ne pripadamo istom civilizacijskom krugu,zato se i ne razumimo.zato i sve ovo sta nam se desilo je produkt toga.vi imate velikosrbijanizam i četnike koje podupire spc a mi velikohrvatizam i ustase koje podupire katolička crkva.ista stvar samo je pitanje ko je koga kada ili ko će koga kada ili ko je koga više ili manje.dok god vi budete falsificirali ovu nasu povijest i istinu i proglasavali sve nas srbima ,sve srbijom i sve srpskim imat ćete neprijatelje u nama,albancima,muslimanima,pa i u vojvođanima,crnogorcima...pomirite se s tim da je povijest jedno a danasnja situacija drugo-po vasem praviulu na ovu zemlju bi imali pravo i rimljani i iliri i ugari i franci i ko sve ne ,naravno uz nas.ali ne -po vama sve je srbija.tu je problem a vi ga ne vidite.i taj regal s povijesnim knjigama zapalite.
Препоруке:
0
1
125 среда, 31 октобар 2012 09:49
thinking maize@ "alkaru", ПОУКА из историје и историје права, POST POST SCRIPTUM
Што да ПАЛИМ књиге!? Јел то по "рецепту" ВАШИХ "пријатеља"!? Мислим на УПРАВО ОНЕ ВАШЕ "пријатеље" које је предводио један "soboslikar sa brčićima", а за "ЧИЈЕ БАБЕ ЗДРАВЉЕ" су ТВОЈИ СУНАРОДНИЦИ ратовали под Стаљинградом!? Под 2, да, ПРИПАДАМО различитим цивилизацијама, ПОСЛЕДЊА РЕАЛНА ШАНСА да БУДЕМО ЗАЈЕДНО, у оквиру неке СЛОВЕНСКЕ ЦРКВЕ нестала је заточењем светог Методија у салцбуршким казаматима и смрћу папе Николе 1-ог и цара Михаила 3-ћег, који ПОДРЖАВАХУ тај тренд, НАСПРАМ ГЕРМАНСКЕ ДРЖАВЕ и СВЕШТЕНСТВА! Било је момената кад смо евентуално могли, Словени-православни и Словени-католици, бити ОПЕТ УЈЕДИЊЕНИ, ал и то је однео ветар историје! Под 3, нисам СЛУЧАЈНО навео речи патријарха Николе Мистика!? Да те волим, НЕ ВОЛИМ ТЕ, твоји су НАПРАВИЛИ Јасеновац и Јасеновац СТОЈИ ИЗМЕЂУ ТВОГ и МОГ НАРОДА! Но, ЗА РАЗЛИКУ од ТЕБЕ ЈА НЕ УСЛОВЉАВАМ НЕКО СНОШЉИВО СУСЕДСТВО Вас и нас НЕЧИЈОМ ПРОМЕНОМ! Ти си такав и ТО је ТО! ЗАТО РАЗМИСЛИ ЗАШТО ТРАЖИШ да се САМО Срби мењају!? Добро РАЗМИСЛИ!
Препоруке:
1
1
126 четвртак, 01 новембар 2012 20:47
alkar@thinking-kong
ne kuzite poantu toga da spalite regal-ne radi se o paljenju knjiga,tj ko pali knjige pali i ljude,nego san tio reć da imate krive knjige koje vas nista naučile nisu.a jasenovac je između nas ka sta je i blajburg di su srpske brigade pobile hrvate,bez suđenja ki ustase srbe u jasenovcu,između nas je i agresija na hrvatsku i 30 000 mrtvih i razorena zemlja,između nas je i 150 000 protjeranih hrvata iz krajine,oluja van je samo vratila milo za drago,između vas i muslimana je srebrenica,prijedor,bijeljina,keraterm itd ,između vas i vojvođana 500 000 protjeranih folksdojčera,između vas i kosovara je na tisuće masakriranih civila u dokazivanju da je kosovo srpsko.NE VOLIMO NI MI OKO VAS VAS SRBE.sad se vi pitajte zasto smo svi protiv vas,zasto vas ne volimo,zasto smo svi ratovali samo protiv vas,zasto međunarodna zajednica sve nas nagrađuje a vas kaznjava na razne načine?kad skupite realne odgovore na sva ova pitanja biće van jasno zasto se samo vi tribate minjat.bi vi svatili al neda regal
Препоруке:
0
1
127 субота, 03 новембар 2012 00:51
Турас
Мислећи кукуруз,је далеко од"мислећег"алкара. Драги мој господине(тхинкинг)упорно се трудите да објасните алкару(то Вам није први пут)а не увиђате да је "чоек" глув.Ја сам одавно сватио да није у питању "здрава"логика код овог који не(ЋЕ)разуме,већ ПРЕДРАСУДА.Зато Вас саветујем маните се ћорава посла.С поштовањем.
Препоруке:
2
1
128 субота, 03 новембар 2012 10:13
alkar@misleći turas
mislin da ste zaminili teze..na istoj ste valnoj duzini sa thinkingon i nemate odgovore na moja postavljena pitanja u zadnjem komentaru koja bi objasnila vasu situaciju(i nasu).zato i vama par pitanja-kad ste vi u pravu kako to da niste postigli ni jedan cilj,ne samo veliku srbiju nego ne sačuvaste ni avnojevsku,zasto je nato napa samo,najprije rs pa onda srbiju,zasto je od vas uteka ko god je moga-hrvati,slovenci,bošnjaci,crnogorci,muslimani,zasto se srbija dezintegrira iznutra sve evidentnijim nastojanjima preševa i bujanovca,vojvodine i sandžaka da se domognu bilo kakve autonomije(republike)tj zasto svi bize od vase svetosavsko-velikosrpske dominacije?zasto svi zure u europu i napredak,mir,suradnju a smao se vi zatvarate u svoj tor'zasto samo vi eu vidite kao ropstvo a suradnju s rusima napredak i slobodu,a u stvari bili bi ruska gubernija za koju rusija nebi imala previse ljubavi-evo sta vanm sad ne pomognu u oslobađanju kosova,pravljenju velike srbije?ni kredit van ne daju.
Препоруке:
0
1
129 субота, 03 новембар 2012 10:53
Марко Радовановић
@alkar

Зато Алкаре, што је фашистичка сила сад у наступању. Ништа ново за Србију, и 1914. и 1941. су људи попут Вас питали - па запитајте се зашто сте тако лоше прошли, зашто вам (1914.) Србије више нема, зашто вам је трећина становника побијена, зашто (1941-43) Вас је толико побијено у Јасеновцу итд.

Дакле једноставна ствар, оно што је био Вермахт, сад Вам је НАТО. Ваљда Вам је сад јасно.
Препоруке:
2
2
130 субота, 03 новембар 2012 22:02
alkar@marko r
nije marko zato nego sta ste dobili šamar za svoje velikosrpsko-hegemonističke ciljeve i stalnu teznju za diominacijin nad nama i svin nesrbima tumačeći povijest u histeriji srbijani sve srpsko,sve srbija sve srbi i mitovima o osveti za kosovo(stradanja muslimana u 2 svj ratu i u ovom zadnjem spskoimperijalističkom.samo zato ste vi dobili pšo nosu i od hrvata ,bošnjaka,albanac i natoa,ako onaj mali rat ,koji ste isto izgubili,sa slovencima na spominjen.pitanje za vas-zasto je nato napa samo vas a ne i nas,ni slovence,ni bošnjake,ni albance?zasto van rusija nije pomogla ratnim djelovanjima ako ste u pravu i ako drzi do vas?vi ste remetilački faktor na balkanu i zato ste dobili po zubima a i rusija je to uvidila i nije van tila pomoć.svi vide kakvi ste samo vi ne.da ste vi u pravu i sad,i eu i nato i rusija bi van pomogli u stvaranju velike srbije ali niste u pravu pa makr se vi na glavu nadubili..a u vasem neshvaćanju van to jedino i preostaje.
Препоруке:
0
1
131 понедељак, 05 новембар 2012 10:22
thinking maize@ Турас
Поштовани, ја šjor "alkaru" ништа не ОБЈАШЊАВАМ, само му УКАЗУЈЕМ на ИЗВЕСНЕ ЧИЊЕНИЦЕ, еда би га НА ВРЕМЕ УПОЗОРИО! Да не буде после: "Куку-леле!" Свестан сам да код ових са ПЕРИФЕРИЈЕ Западне цивилизације и нема нешто пуно рационализма (карактеристичног за ту цивилизацију!), већ УГЛАВНОМ папагајског понављања ОДУРНЕ ФЛОСКУЛЕ папе Урбана 2-ог из 1095 г.: "Бог тако хоће!" Мош мислити ДРСКОСТИ, да УЗИМАЈУ Бога у УСТА, еда би ОПРАВДАЛИ ЊИХОВЕ ЗЛОЧИНЕ! Нема код њих оног НАШЕГ: "Сине Марко боље ти је изгубити главу него огрешити бесмртну душу!" И нису џаба наши стари говорили за ове, так "модерне", а сад ВЛАДАЈУЋЕ у Србаља: "ПОРИМИЛИ СЕ!" Према томе, ваља нам НАШЕ "римљанство" да УСАГЛАСИМО не са ПРВИМ или овим АТЛАНТСКИМ "Римом", већ са ДРУГИМ и ТРЕЋИМ "Римом", наравно У СКЛАДУ са текућом ситуацијом! УВЕК и СВУДА треба да ЗНАМО КО СМО, па тек ШТА ЋЕМО да РАДИМО! Кад ЗНАМО КО СМО, ЗНАЋЕМО и ШТА НАМ ВАЉА ЧИНИТИ! Они који су МОДЕРНИЗОВАЛИ Србију у 19-том и 20-том веку ДОБРО су ЗНАЛИ КО су!
Препоруке:
0
1
132 понедељак, 05 новембар 2012 10:32
thinking maize@ alkar
Ти рече: "...nego san tio reć da imate krive knjige koje vas nista naučile nisu." Кажеш "КРИВЕ КЊИГЕ"!? Значи, ЈОПЕТ INDEX LIBRORUM PROHIBITORUM!? Тј. што не ОДОБРИ "свети отац папа" ТО НЕ ВАЖИ!? Ајде!
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер