петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

РЕКОМ – стоп производњи лажне историје

Kоментари (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 27 октобар 2012 12:42
zoran
STOP REKOM!!!
Препоруке:
94
8
2 субота, 27 октобар 2012 12:54
Кувар Бродски
Потписао!
Препоруке:
66
6
3 субота, 27 октобар 2012 13:18
cascada
Niko ne zna da laže kao srbin rekao bi Dobrica Ćosić.
Препоруке:
10
83
4 субота, 27 октобар 2012 13:28
xy
Ovim putem vas molim da sve neupucene na ovu temu uputite tako sto ce te samo navesti imena (kandicka,biserko i co )ljudi koji stoje iza ovoga .Ovo je nevidjeno antisrpstvo po ko zna koji put.
Препоруке:
79
5
5 субота, 27 октобар 2012 14:02
слуга-01
Борба за историјску истину на Балкану, у оном делу који се односи на контроверзне сукобе деведесетих година прошлог века, улази у озбиљну фазу.


овај тзв. РЕКОМ је за моје појмове трагикомичан, одн. онај ко их уважава.
што се тиче сукоба у БиХ је сасвим довољан дневник проф. Др. Николе Кољевића - посбно део у II. ТОМ-у,који се односи на "збивања у Сребреници (види део од јуна до септ. 1995)
Препоруке:
55
6
6 субота, 27 октобар 2012 14:05
слуга-02
НПР:

Додао је да морамо бити свесни да нико у Европи неће ништа одлучити против интереса Америке, а да ће Американци сигурно радити на томе да се до15. септембра „нешто деси" јер вето траје два месеца. Рекао је и да је заузимање Сребренице била наша велика грешка која је одмогла Билту и омогућила Амеранцима да ствар преузму у своје руке.

Ја сам онда Виалату изнео наше ставове у вези са мапама и уставним аранжманима, а Виалат ми је препоручио да обновимо контакте са Де Лапрелом, али да наши предлози морају бити врло јасни и прецизни и још једном поновио да морамо рачунати на то да су Американци против Срба и против Билта, а и Амемериканци и Милошевић против Караџића и сви чекају нашег новог преговарача.


стр.268 (ТОМ II.)

Проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Препоруке:
45
3
7 субота, 27 октобар 2012 14:06
слуга-03
У сваком случају, био је то непотребан сукоб који је могао имати тешке последице и то управо сада када су лансиране нове оптужбе, од кога него опет од Медлин Олбрајт. Одлучна дама јуче је у Савету безбедности показала сателитске снимке на којима се види свеже ископана земља, наводно у околини Сребренице, што, наводно, доказује да су Срби побили 2.000 до 2.700 Муслимана. Амерички званичници додају да имају доказе да је Младић лично издао наредбу српским борцима да силују Муслиманке и убијају муслиманске дечаке.

стр.253 (ТОМ II.)

Проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Препоруке:
45
4
8 субота, 27 октобар 2012 14:08
Стомаклија
Иницијатива за поновно плутање лешева Срба РЕКОМ.
Препоруке:
52
5
9 субота, 27 октобар 2012 14:08
слуга-наставак
Интересантна је теза војног коментатора у јучерашњем Тајмсу да је Сребреница била „свесно постављена замка" и да је енклава практично препуштена без борбе „као део шире политике босанске владе". Лист закључује „Ако је то била стратегија, онда је била делотворна". Заиста, пад Сребренице довео нам је Снаге за брзо реаговање на Игман и обећање да ће НАТО бомбардери штитити остале заштићене зоне уз претњу широке ваздушне кампање. Тезу Тајмсовог коментатора потврђује и један високи званичник Контакт групе: „Источне енклаве су Сарајеву увек биле роба за трговину, иако то ми никада нисмо могли рећи. Али прошлог месеца постали су пиони који су жртвовани ни за шта.
Препоруке:
42
2
10 субота, 27 октобар 2012 14:10
слуга-наставак
Сетио сам се својих разговора са Муратовићем и мог утиска да нам он готово „нуди" Сребреницу. Дакле, врло је вероватно да су те енклаве жртвоване и да је то била стратегија, али ти пиони су добро искориштени. Медији су нам наметнули Сребреницу као тежак камен око врата, а други тежак камен треба да буде пораз наших снага на терену.


итд.....

стр.240 (ТОМ II.)

Проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Препоруке:
39
2
11 субота, 27 октобар 2012 14:45
слуга-закључак
Henri Bergson
From Wikipedia, the free encyclopedia


Henri-Louis Bergson (French pronunciation: 18 October 1859 – 4 January 1941) was a major French philosopher, influential especially in the first half of the 20th century. Bergson convinced many thinkers that immediate experience and intuition are more significant than rationalism and science for understanding reality.


дакле,парафразирам - према Бергсону је интуиција битнија од рационализма и науке. Према томе, ко више верује "науци", нека изволи...ја нећу никог да убеђујем/уверавам!
Препоруке:
32
2
12 субота, 27 октобар 2012 15:59
Brane2
Puno priče, malo podataka.

Ako ste hteli da angažujete ljude protiv REKOM-a, trebali ste dati neki podatak o njihovim problematičnim aktivnostima a ne samo izneti svoje tvrdnje bez ikakvog utemeljenja.

Nije sporna konstantacija, da se istorija prekraja kome kako treba ali ne vidim da je za to kriva samo ona druga strana a naročito se ne vidi da tu ima REKOM nečasne namere.

Ako se istorija prekraja i ako se REKOM bar zvanično bori protiv toga, šta ima lošeg u tome ?
Препоруке:
10
70
13 субота, 27 октобар 2012 16:10
Србин
1) Управо сам потписао петицију !

2) за "cascada"
Твоја реченица "Niko ne zna da laže kao srbin rekao bi Dobrica Ćosić" је потурање кукавичијег јајета неупућенима, односно то је ЛАЖ.
Велики Српски писац, Добрица Ћосић, сигурно НИЈЕ у томе смислу навео ту реченицу у своме роману, ако је навео. Биће да је то реченица неког "лика" из романа, а тај "лик" може бити било који антисрбин, може бити ма који фашиста или ултра фашиста, као усташа, фашиста из ове или оне агресорске нације на Србе и Србију, а таквих је богата историја овога простора, и ове Европе, што се утопила у окриље НАТО фашизма.
Тако,твоје навођење и потурање ове реченице може бити учињено из два разлога:1. да не разумеш текст романа, 2) да си то учинио из подлости произишлој из мржње према Србима.
Било како било, твоја акције није успела, осим што те оголила до краја као мрзитеља Срба и свега што је Српско.
Препоруке:
55
5
14 субота, 27 октобар 2012 16:37
malden
Ljiljana Bulatovic : Stefan Karganovic - sta je to !!! "... Nova nevolja nastaje kada nam se iz Amerike dostavi neki novi borac za istinu,cak u obliku gromoglasno nazvane "nevladine organizacije ISTORIJSKI PROJEKAT SREBRENICA", sa mestom porekla-Hag,a ciji osnivac i jedan od dvojice clanova,nema ni svoje biografije ni svoga imena,a narocito nema validne bibliografije po kojoj bismo ga mogli prepoznati i razumeti zasto je na mah dobio ogromne novce od strane vlasti Republike Srpske!... Kaze da se zove Karganovic Stefan ... Budzet RS siroke je ruke prema ovom vagabundu,uprkos ozbiljnih sluzbenih prigovora i na njegove programe i na mnogo toga sto bi se moglo nazvati moralni integritet licnosti...Od njegove pojave iz kase RS prelivaju se na njegove ruke stotine hiljada evra,i zaista ne podnosi izvjestaje kuda odlaze ...Kako je bas u Holandiji izabrao da se bavi Srebrenicom?Od cega je krenuo?Zasto je oteran iz svakog tima haske odbrane ? ..." Citati su iz pisma upucenog Pecatu .
Препоруке:
8
56
15 субота, 27 октобар 2012 16:57
cascada
@ za Srbina

Da ste pročitali od Ćosića sve našli biste taj njegov tekst. Ako tekst ne odgovara nekome u svakoj opciji to je već druga stvar.
Препоруке:
6
42
16 субота, 27 октобар 2012 17:37
Давид Новаковић
Када се погледа ко стоји иза РЕКОМ-а јасно је да ту нема трунке објективности. Они би такође да се баве ревизионизмом и направе једну конструкцију стварности где се кривица за распад Југославије и потоње догађаје сваљује комплетно на српски државни врх без помињања страног фактора који је највише и допринео стварању кризе и починио злочин против мира. Прилог у томе иде чињеница да се они баве периодом од '91, као да се цео след догађаја односно југословенски ратови могу тек тако извадити из историјске хронологије и дисецирати.

Да не све ово била празна прича окачићу линкове ка домументима са којих је скинута ознака поверљиво, а који представљају доказ да је амерчка спољна политика радила на рушењу Југославије поджавајући дисиденте и националисте зарад дестабилизације политичких и економских прилика.

U.S. Policy Toward Yugoslavia
http://www.fas.org/irp/offdocs/nsdd/nsdd-133.htm

U.S. Policy Toward Eastern Europe
http://www.fas.org/irp/offdocs/nsdd/nsdd-54.pdf
Препоруке:
40
4
17 субота, 27 октобар 2012 18:32
Brane2
Kada se pogleda ko stoji iza REKOM-a jasno je da tu nema trunke objektivnosti.


Eto, tu padate na ispitu svi zaredom. Vama je važnije KO govori nego ŠTA govori.

I već sada ste se "razvrstali" - oni tamo nisu "naši", a tada je naravno sve dozvoljeno

Dajte neki solidan, objektivan članak o tome ŠTA je kod njihovih ciljeva i metoda problematično, po mogućnosti sa takvom dozom razuma i objektivnosti da to neće srušiti svaki slučajni prolaznik sa 5 minuta slobodnog vremena.
Препоруке:
9
52
18 субота, 27 октобар 2012 18:38
Даг
Срби су у последњем рату штитили своје националне интересе, као што би урадила било која нација у свету. Велике силе су имале друге интересе, што није први пут на простору Балкана. Оне су подржале формирање самосталних националних држава других народа са тог подручја.

Рекомовци би да орвеловским методама бришу прошлост према садашњим потребама тих народа и њихових сила протектора. То је наставак рата другим средствима.
Препоруке:
42
4
19 субота, 27 октобар 2012 18:39
Србин
За "cascada"
Прочитај ти, ако си у стању да схватиш, роман Време смрти од Добрице Ћосића.
Препоруке:
28
3
20 субота, 27 октобар 2012 18:51
kaca
Muka mi je od REKOM-a i svi njima slicnih , vreme je da se svim njima kaže ZBOGOM , bilo je DOSTA , VIŠE TO NE PROLAZI i NEMOJTE se vise truditi kod vasih stranih antisrpskih prijatelja ili iz BuDŽETA R. SRBIJE dobijate novac ZA FALSIFIKOVNJE I PEKOMPONOVANJE ISTORIJE.
Препоруке:
32
5
21 субота, 27 октобар 2012 19:03
Зоран Ђорђевић
Председник Николић и Влада ће бити под неиздржљивим притиском да ставе државни печат на овај негативан пројекат.
Како конкретно изгледа тај притисак? Чиме нам они прете ако не урадимо оно што траже од нас? Новим бомбардовањем? Разлог ће некако наћи. Зна ли неко? Политичари о томе не говоре. Можда је у питању оно: "Како смо вас довели на власт, тако ћемо и да вас макнемо".
Препоруке:
26
1
22 субота, 27 октобар 2012 19:08
Mila
Naravno da bi bilo uzasno glupo da istoriju pisu pomenute dama iz raznih organizacija ovde instaliranih od tudjih vlada. To treba da pisu istoricari ukoliko mogu da se usaglase sa povjesnicarima, utoliko bolje.
Препоруке:
29
3
23 субота, 27 октобар 2012 19:10
au mile
Унапред се зна шта ће бти коначна истина оваквог суда.
Мање више, уобличена западна пропаганда 90-их, подупрта пресудама "независног", "међународног" трибунала у Хагу.
Историјски суд не подлеже никаквим коначним истинама и пресудама. Оцена неког историјског догађаја или раздобља није орочена и она се мења у складу са сазнањима и открићем нових историјских извора.
Господарима ратова на Балкану је стало пошто-пото да ставе случај ад акта, а посао је поверен корумпираним и пристрасним извођачима радова.
Време је да интелектуална јавност, а поготова она која се бави историјом, дигне глас против оваквог коминтерновског оцењивања и прекрајања историје.
Препоруке:
27
2
24 субота, 27 октобар 2012 19:16
Давид Новаковић@Brane2
Извукли сте моју реченицу из контекста. Дао сам у остатку поста одговор зашто сматрам да је комисија спорна. Ко стоји иза РЕКОМ-а је само разлог више за скептицизам и обазривост на могућу злоупотребу иако цела идеја о независној комисији, која би решила питања несталих, прогнаних итд., добра.

У сличној ситуацији сам се нашао пре неки дан. Петиција портив касетних бомби на Тргу, апсолутно је подржавам собзиром да смо и сами осетили ефекат истих током агресије '99-те и срамота је што нисмо ратификовали конвенцију, али собзиром да су иза исте стајале Жене у црном нисам хтео да дозволим да моја добра намера злоупотеби кроз потпис.

НВО сектор је јако споран, деловање истог треба ограничити, али не треба априори одбацити све идеје, већ их истински спорвести. Сваљивање кривице на један народ је злоупотреба идеје помирења, као што је и нпр. ношење заставе ЕУ на геј паради злоупотреба исте, чији је циљ еманциповање једног дела популације, невезано за политичку опредељеност.
Препоруке:
26
1
25 субота, 27 октобар 2012 19:37
сељак беземљаш
Трудићу се свим снагама да будем против било које владе која директно или индиректно пружа подршку или даје паре групи око рекома или сличној "екипи".
Желим да овај и сличне послове обаве стручни и интелектуално поштени људи.
И ДА ПАРАФРАЗИРАМ ПЕТРА КОЧИЋА РОДИО САМ СЕ У ВРЕМЕНУ ГАДНО ИДЕОЛОШКИ ФРИЗИРАНЕ ИСТОРИЈЕ НАДАМ СЕ ДА ДА У ТАКВОМ ВРЕМЕНУ НЕЋУ И УМРЕТИ.
Препоруке:
28
2
26 субота, 27 октобар 2012 19:54
сељак беземљаш
&БРАНЕ 2
Постоје ноторне чињенице које се не доказују.Или.
Ако вама није јасна екипа око рекома или мислите да се они могу променити,и ако мислите да непоштен и зао неће то бити и ако је у прилицви да потврди своју природу,ви сте у најмању руку наивни.
Препоруке:
29
2
27 субота, 27 октобар 2012 20:29
маја календар
и госпођа Латинка се огласила:

pre 6 sati - Izvor: Beta
Perović: Prokockali smo šansu, preti nam nestanak

Istoričarka Latinka Perović ocenila je da je Srbija "prokockala" svoju evropskiu šansu i dodala da ovom narodu preti nestanak.

Perović: Prokockali smo šansu, preti nam nestanak
Препоруке:
21
2
28 субота, 27 октобар 2012 20:41
Одбрана и последњи дани
Већа је илузија од оне Реноарове очекивати некакву независну комисију која би утврдила истину потврђујући је веродостојним чињеницама.Иза Рекома и сличних ангажовања око ратних дешавања на овим просторима стоји политички интерес.Они који улажу паре у ове људе и ову иницијативу очекују корист политичку.А ти ће Рекомовом истраживању дати легитимитет. Наручиоци посла признаће резултате. Нама остаје само да у томе не учествујемо.
Препоруке:
23
3
29 субота, 27 октобар 2012 21:34
Brane2
@сељак беземљаш:


Постоје ноторне чињенице које се не доказују.Или.


Mislite na aksiome. Dobro. Samo da ne bude kasnije opet pravoslavnog plakanja...
Препоруке:
5
28
30 субота, 27 октобар 2012 21:41
сељак беземљаш
&ДАВИД НОВАКОВИЋ
Потписујем све што сте овде написали.Веома ме радује што као левичар изузетно добро користите формалну логику.Искрен поздрав.
Препоруке:
20
2
31 субота, 27 октобар 2012 22:04
Ala
Potpisala!Zivela Srbija!
Препоруке:
20
1
32 субота, 27 октобар 2012 22:31
zoran
@Brane2

mislio sam iz pocetka da sa tobom vredi diskutovati, ali ocigledno si ovde da bi provocirao, sto je legitimno, i ne ulazim u tu psihu niti zelim, cinjenice o objektivnosti REKOM i ko ih vodi, pa pogledaj sve izjave, a mnogo ih je, pogledaj samaranje starca od strane natase kandic, mozda ce ti nesto reci o njihovoj neutralnosti, ali ako to ne mozes, izvini brate, svi smo mi limitirani po nekim pitanjima, ali toliko kao ti...jbg, mislim da je tebi beskorisno objasnjavati bilo sta...kao sto vidis, ovde si sam po svakom pitanju, verujem da je tako i u realnom zivotu, nista lose, samo se potrudi malo vise sto se tice edukovanja i informisanja o piatnjima koja su aktuelna. Pozdrav! ;)
Препоруке:
21
2
33 субота, 27 октобар 2012 23:01
Студент
Данас случајно налетим на HRT,али искрено понекад волим да ослушнем све те њихове лажи. Суботом имају неку емисију "Vetarani mira" велика пропаганда,гледам и смејем се,у истој емисији укључење из Београда Bruno Vekarić који прича о неким злочинима,то гледати је смешно. Против сам тог REKOMA али још горе је што на државној телевизији немаш ништа паметно да видиш,новине катастрофа пре неки дан "Пресовци" посветише две стране вестима из Крватске?!
Препоруке:
30
2
34 субота, 27 октобар 2012 23:15
A.Č.
Potpisao sam peticiju...
Препоруке:
12
1
35 субота, 27 октобар 2012 23:20
misterbiti
SRBI su hrabar narod i nemaju nikakvu manu sem jedne male mane-PLASHE SE ISTINE.Za njih je bole da ih udari grom nego da IZGOVORE ILI PRIHVATE ISTINU.
Препоруке:
10
21
36 субота, 27 октобар 2012 23:21
A.Č.
Molim redakciju NSPM da objavi jos jednu peticiju a ta je za dodjelu dvojnih drzavljanstava svim Srbima u svijetu i reciprocitet u drzavljanstvu na relaciji BiH, Srbija,Crna Gora, to jest da svi Srbi imaju drzavljanstvo tih država.

Daj učinite to za srpstvo.
Препоруке:
11
2
37 недеља, 28 октобар 2012 00:07
Brane2
@zoran:

Pa ako vam je cilj samo okupljanje na gomilu i potpisivanje zbog potpisivanja, molim. Ali ako mislite nekad negde nešto i da promenite, to podrazumeva i to da nekog u nešto ubedite, da bi taj promenio mišljenje. A tada ne bi smeli da pričate tako olako o nepobitnim činjenicama.

Što se "šamaranja starca" tiče, to me stvarno šokiralo. I relativnost koja to prati. Recimo nema ni traga od konteksta. U kojoj situaciju mu je opalila šamar, tačno šta je tome predhodilo recimo. A onda bi bilo fino videti poređenje tog šamara sa recimo naredbom Ratka da se gađa u civile tokom onog rokanja po Sarajevu. Ili eto da siđemo pokoju stepenicu na skali intenziteta, pa da recimo uporedimo s Šekijevom naredbom da njegovi telohranitelji razbiju onog tipa, koga je pre isprovocirao na debati. Ili recimo Tomino predskazanje Đinđićevog ubistva itd itd.
Препоруке:
6
16
38 недеља, 28 октобар 2012 08:53
pedjauae
@Brane2 i slicni koji su se ili rastali od stvarnosti, ili uzimaju lovu za provokacije i propagandu (bar se nadam, jer ako ovo rade za dzabaka, stvarno treba da se zabrinu)


U bilo kojoj iole normalnoj zemlji/sredini na svetu, likovi kao n kandic i slicni bi odavno bili uhapseni i osudjeni na dugogodisnje robije zbog veleizdaje, neprijateljske propagande, kradje, pronevere i da ne nabrajam.

Gospodinu Karganovicu hvala na organizovanju peticije i na neprekidnoj borbi za istinu i pravdu.
Препоруке:
10
4
39 недеља, 28 октобар 2012 12:52
zoran
@Brane2
Pa ako vam je cilj samo okupljanje na gomilu i potpisivanje zbog potpisivanja, molim.


Jeste, to nam je cilj!

Ali ako mislite nekad negde nešto i da promenite, to podrazumeva i to da nekog u nešto ubedite, da bi taj promenio mišljenje. A tada ne bi smeli da pričate tako olako o nepobitnim činjenicama.


Pa vidi, svi srbi proterani iz hrvatske i svi srbi proterani sa kosova, najvece etnicko ciscenje jednog naroda u modernoj evropi, nasilno oduzeto 15% srpske teritorije....i tako dalje. dali su to nepobitne cinjenice :) da li je nepobitna cinjenica da je novinar objavio podatke natase kandic i uhvacen u lazi za koje je odgovarao u usa..te cinjenice ne znas, ali, hej, nije to nasa greska.

ono sto mi je drago, uvek pobedim i uvek te ubedim kad se upustim sa tobom u diskusiju. zasto si tako nemocan? ajde idi sad potpisi peticiju protiv rekom, bice ti lakse. Pozdrav!
Препоруке:
8
2
40 недеља, 28 октобар 2012 13:45
Brane2
ono sto mi je drago, uvek pobedim i uvek te ubedim kad se upustim sa tobom u diskusiju. zasto si tako nemocan? ajde idi sad potpisi peticiju protiv rekom, bice ti lakse. Pozdrav!


Nadam se da ne misliš baš tako da "pobediš" i sa peticijom, pa da se to opet pretvori u nova bombardovanja i seobe...
Препоруке:
3
11
41 недеља, 28 октобар 2012 20:31
сељак беземљаш
&бране 2
Ноторне чињенице нису аксиоми.Укуцај па читај.Најбоње да ти правници то објасне. Признаје их и суд.На теби би био терет доказивања да"екипа"није злонамерна и интелектуална непоштена.

ШТА ВИ ЗНАТЕ О САРАЈЕВУ.(да ли си сигуран да познајеш прилике и у сопственој породици)
Само узгред.Рат није био завршен а у Касиндолској улици на Илиџи је било 86 и словима осамдесет шест погинулих цивила.Лично сам познавао човека кога је убио муслимански снајпериста док се кретао улицом.То је дугачка улица,окренута аеродрому.
Лично сам прошао кроз више градова у Босни одмах после рата и могу са сигурношћу рећи да је Мостар више разрушен.У Сарајеву на Грбавици коју су током рата држали Срби,били видљиви трагови хиљада метака које су испалили муслимани.
Унитарна Босна је између осталог грађена цивилима као штитом.
Ратко је из Трнова.То није далеко од Сарајева.Од Карађорђевог времена рачунајући, излазили су ДЕВЕТ пута из града и девет пута је дошло до српских страдања.Задњи пута 1942.г.
Препоруке:
4
1
42 недеља, 28 октобар 2012 21:20
Brane2
@seljak bezemljaš:

Notorne činjenice nisu aksiomi.Ukucaj pa čitaj.Najbonje da ti pravnici to objasne.


To gore po njih. Oko aksioma se bar slažu. Što se tih notornih činjenica i pravnika tiče, verovatno je tu pitanje i toga na koje pravnike misliš.

Notorne činjenice Haškog suda se ovde recimo ne priznaju recimo.

A ako se ne slažeš s nekim oko notornih činjenica onda ti treba neki postupak usaglašavanja. Osim naravno ako si toliko jači od onih, s kojima se ne slažeš.

Ili ako si daleko slabiji ali lud. Tada ti ionako ništa ne pomaže, pa ni to nije važno.
Препоруке:
2
3
43 понедељак, 29 октобар 2012 04:14
Prostitutke Srpske Politike!
Dok je dolara bice i prostitutki. Tako je svuda u svijetu pa i kod nas. Ne bih govorio o seksualnoj prostituciji u ovom momentu vec o politickoj. Sa moralne tacke gledista obje vrste prostitucije su iste.
Nase postarale politicke prostitutke bi da prodaju srpsku drzavu , narod, tradiciju i kulturu. Sve za saku dolara.... sve sto im Makro naredi.
PA VRIJEME JE DA IM KAZEMO NE... I DA IH NAZOVEMO PRAVIM IMENOM STO JESU.
Препоруке:
3
1
44 понедељак, 29 октобар 2012 08:50
Vuk
Potpisujem!!!
Препоруке:
2
0
45 понедељак, 29 октобар 2012 09:52
Decko iz B.
@Brane2
Notorne činjenice Haškog suda se ovde recimo ne priznaju recimo

Пошто сте навели баш тај Хашки Суд. Ако су стварно чињенице у питању, по којој је тај "Суд" пресудио нпр. због Сребренице, па где је проблем да се то испита? Па нпр. г. Каргановић је издао доста текста где се отварају озбиљна питања због те пресуде. А од стране Хашког Суда није дошло до сада ни једно објашњење. Од РЕКОМа и других "Власника" истине и да не говорим. Па што се крију?Ако је г. Каргановић изрекао нешто спорно што не "разбијају" његове тезе?

И због чега ви сада хоћете да такви Људи из РЕКОМа добијају Судску власт у руке? Па мени је већ довољно да Државно Судство до сада не ради како треба. Сада ћете ви ваљда рећи да је баш то аргуменат, да се приватизује Суд због тога. Али ја као и доста других желе да се Државне институције исправе а не да нам долазе неке домаће или стране Мешетаре да нам командују како ми морамо да гледамо на блиску Историју. Ако је вама све једно, јадно је!
Препоруке:
1
0
46 понедељак, 29 октобар 2012 09:53
Decko iz B.
@Brane2

Notorne činjenice Haškog suda se ovde recimo ne priznaju recimo

Пошто сте навели баш тај Хашки Суд. Ако су стварно чињенице у питању, по којој је тај "Суд" пресудио нпр. због Сребренице, па где је проблем да се то испита? Па нпр. г. Каргановић је издао доста текста где се отварају озбиљна питања због те пресуде. А од стране Хашког Суда није дошло до сада ни једно објашњење. Од РЕКОМа и других "Власника" истине и да не говорим. Па што се крију?Ако је г. Каргановић изрекао нешто спорно што не "разбијају" његове тезе?

И због чега ви сада хоћете да такви Људи из РЕКОМа добијају Судску власт у руке? Па мени је већ довољно да Државно Судство до сада не ради како треба. Сада ћете ви ваљда рећи да је баш то аргуменат, да се приватизује Суд због тога. Али ја као и доста других желе да се Државне институције исправе а не да нам долазе неке домаће или стране Мешетаре да нам командују како ми морамо да гледамо на блиску Историју. Ако је вама све једно, јадно је!
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 29 октобар 2012 11:23
Brane2
Пошто сте навели баш тај Хашки Суд. Ако су стварно чињенице у питању, по којој је тај "Суд" пресудио нпр. због Сребренице, па где је проблем да се то испита?


Pa to ej moja poanta - ne pozivajte se na "notorne činjenice" tako olako.

Kad želiš na da s nekim raspraviš oko nečega, moraš imati polje i uslove za raspravu. A gomila "notornih činjenica, o kojima se ne raspravlja" to polje ZATVARAJU i stvaraju uslove, u kojima odlučuje čista snaga.

A "inteligentne" patriote guraju u tom smeru ko mutav na telefon, ne shvatajući da nije ceo svet niti njegov glavni deo sastavljen iz tipične publike NSPM i da stavovi koje oni udobno zauzimaju ovde u iole široj sredini ne bi prošli bez solidne debate - u koju oni nemaju nameru da se upuštaju.
Препоруке:
0
1
48 понедељак, 29 октобар 2012 12:47
Decko iz B.
@Brane2
Izvinite, nekako mi nije sasvim jasno sta vi hocete? Zamolio bi vas da mi vi objasnite na primeru o "slucaju Srebrenica" kako vi licno mislite o tome? Posto ste u jednom komentaru naveli da se REKOM bori protiv prekrajanja istorije!?

Pa u tome lezi stos Gospodine! Da se vec jednom sazna sta se desilo npr. u Srebrenici. I da budem jasan, za mene se taj Haski Sud kao i g. Kandic kao visoki clan REKOMa kao i netransparentne finansisko stanje u toj organizaciji ne uliva nadu u borbu za

prvo utrdjivanje istoriskih cinjenica koje se mogu potvrdeti a odstraniti stvari koji nisu utvrdjeni.

I drugo da se onda to odbrani od prekrajaca Istorije. I to trebaju da odbrane DRZAVNE Institucije. Ako su te iste Institucije za sada jos nesposobne, pa valjda trebamo da ih jacamo i ne da ih dajemo u "outsourcing"?

ps: Cak je i termin Genocid sporan (ne samo u Srbiji nego i u Globalnoj Javnosti) i ako bi se utvrdilo da se desilo tako, kako je Haski Sud presudio.
Препоруке:
1
0
49 понедељак, 29 октобар 2012 13:21
Brane2

Izvinite, nekako mi nije sasvim jasno sta vi hocete? Zamolio bi vas da mi vi objasnite na primeru o "slucaju Srebrenica" kako vi licno mislite o tome? Posto ste u jednom komentaru naveli da se REKOM bori protiv prekrajanja istorije!?


Kao što je jednom rekao profa koji mi je tada (opravdano) zabio keca za pismeni rad sa inače 100% pravilnim krajnjim rezultatima:

Ne vidim kako si došao do tih rezultata. To što si ti preskočio korake u izvođenju koji su TEBI očigledni ne znači da su očigledni svima.
Препоруке:
0
1
50 понедељак, 29 октобар 2012 13:59
Decko iz b.
@Brane2
Izvinite, ali opet ne razumem. Vi ste pisali da hocete "solidnu debatu". Evo i ja zelim da se izmenimo. A vi umesto da dajete odgovor na moj primer vi izgleda ulazite u "prozu". Pa i ja nevidim kako ste dosli do zakljucka da REKOM brani Cinjenice. Ta organizacija brani Hasku presudu. A Hag nije pravedan niti pravilan Sud.

Menja pravila rada u toku sudjenja na ustrb optuzenog.
Svedoke koji dokazano lazu se ne kazne, cak se i njihove sporne izkaze dalje tretiraju u drugim predmetima
G. Kandic je dokazano instruisala Svedoka koj je dao pred Tribunala iskaze.

Ovo su samo tri male tacke koji kompromituju i ICTY i REKOM (ili bolje g. Kandic). A ima i dosta drugih Boraca Cinjenica. Znaci ovo nisu vise devedesete gde se valjda jos u siroj javnosti mislilo da je Hag pravedan i negresiv. Od tog vremena su se dosta skandala izrodile iz te "ustanove". Znaci kako vi mozete da branite takvo stanje i da trazite da se uvede kao standardno resenje za sporove?
Препоруке:
1
0
51 понедељак, 29 октобар 2012 14:16
Brane2
Izvinite, ali opet ne razumem. Vi ste pisali da hocete "solidnu debatu". Evo i ja zelim da se izmenimo. A vi umesto da dajete odgovor na moj primer vi izgleda ulazite u "prozu". Pa i ja nevidim kako ste dosli do zakljucka da REKOM brani Cinjenice. Ta organizacija brani Hasku presudu. A Hag nije pravedan niti pravilan Sud.


Nikad nisam ni rekao da REKOM brani činjenice. Niti to opovrgao.

Rekao sam, da se ne treba okomljavati na OSOBE nego filtrirati ideje, poglede i tvrdnje.

Iz toga sledi, da je pogrešno dizati dreku i galamu čim neko pomene Natašu Kandić, nego se treba logički pozabaviti argumentima druge strane.

A oni su, bar onako kako su ozvaničeni, OK. Verovatno nije sporno da sve (ili bar neke) strane pokušavaju da "šminkaju" istoriju.

REKOMova ZVANIČNA misija je znači protiv toga. Šta tu ima sporno ?
Препоруке:
0
1
52 понедељак, 29 октобар 2012 14:22
Brane2

A Hag nije pravedan niti pravilan Sud.


Dobro. A sa kojim srpskim sudom treba da ga poredimo za referenciju ?

Da nije idealan, slažem se. Ali šta je alternativa ?


Kandic je dokazano instruisala Svedoka koj je dao pred Tribunala iskaze.


Dobro. Ako je to istina, ostaće zabeleženo a taj njen prekršaj kažnjen. U svakom slučaju, pravni mehanizam, je tu odradio bar deo posla- ukazao je na nekorektnost u postupku.

Ali da li ju treba zbog toga streljati ?
I kako onda stavitu u pravi kontekst ona slavna Šešeljeva uputstva o tome "kako najbolje ubiti Hrvata", koja su i danas na YT ?
Препоруке:
0
0
53 понедељак, 29 октобар 2012 16:01
Nektarije Fruktalov
A zašto se Srbi boje ISTINE??
Pa ne možemo slediti Čosićevu dogmu laganja a istovremeno biti hrišćani!
Препоруке:
1
4
54 понедељак, 29 октобар 2012 19:08
Decko iz B.
@Бране2

Због Хага
Па рекох да наше Судство није идеално, али да се види да није ни "идеално" овај ICTY. Да некажем да је то политичко суђење "Par Excellence". Због тога, за мене није ОК да се било које питање реши изван ДРЖАВНИХ Институција! Ако чак Специјални Суд за ратне Злочине не ваља, онда мора да се то поправи. Не да се пресуди по западним наредбама него по чињеницама утврђене на том Суду. И ако се деси да изчазе друге детаље у вези неке пресуде треба отворити тај поступак и то онда решити.
Препоруке:
0
0
55 понедељак, 29 октобар 2012 19:32
Decko iz B.
@Бране

Због г. Кандић и стрељања
Па баш је она после 5.Октобра била главни Викар да сви који нису хтели да се помире са поделе СФРЈ и чак се бранили дали ратом или политиком морају да одговарају.Наравно само ако није ишло у прилог западне приче растурања Југе. Ако је неко вршљао по "плану" онда је мање битно!
Значи та Госпођа већ годинама прича да су Срби и Србија криви за крвави распад СФРЈ.И од те чињенице она почиње и гради њене манипулативне приче. А увек када кида аргументативни ланац она, као и доста других "друго Србијанаца" почињу да лаје да се шири Милошевића пропаганда, великосрпски шовинизам итд.
Да вас питам,како ви гледате на пресуду Хага, у вези са Геноцидом у Сребреници? Дали је за вас чишћење Енклаве,из које преко 3 година изађу терористи/сеператисти да пале околна Села и убијају Људи,и у којој акцији се воде крваве борбе у којем изгубе обе стране доста Војника

1. Праведно одвраћање/реваншизам
2. Злочин
3. Геноцид

Г. Кандић оговор знам! Мој је 1. А ваш је?
Препоруке:
0
0
56 понедељак, 29 октобар 2012 19:42
Decko iz B.
@Brane2
У вези са г. Шешеља
Па како стаљати у контекст славне Усташке поруке да Срби у ХР више нетреба бити?
Нисам ја Шешељевац. И мислим да се са доста Људима слажем да је Човек бахат и да таквих ликова, по понашању више нетребамо у Скупштини. Али ОН, је ДОБРОВОЉНО отишао у ХАГ, и у том ПОЛИТИЧКОМ суђењу он је феноменално одранио себе и доста лажних теза које иду на уштрб Србије/Српског Народа. За разлику од Госпођа Кандаић која до сада није ни видела ћелију изнутра. А видићемо дали ће ова Власт и истражити и финансијско порекло и ФХП као и других НВОа. Само да наведем да су се г. Кандић и други стожери ИСТИНЕ свађали јавно на Б92 о подели плена. Значи о донације из познатих Америчких фондова. Значи она је од "њених" нападана да она зграби све паре тог фонда и они немају више користи од тога. И таква хоће да дели целом балкану лекције и да имам екслузивну судску моћ???Грозан замишљај!

Како ви на то мислите? Дали требају НВО да отворе ко их плаћа? И колику плату примају Чланови?
Препоруке:
0
0
57 понедељак, 29 октобар 2012 20:20
Decko iz B.
@Brane2
Само још да наведем да је чак члан Holocaust Memorial Museum g. Micheal Dobbs рекао да реч Геноцид можда није најбоље бирана реч за тај "догађај".
А и он се правио да само из чланака неких новина, може да састави чињенице. А сада је увидео чак и Музејум да је штетно мешати ствари. И да сваки кој негира Холокауст може да каже, ако сте грешили због Сребренице, мењали бројке Јасеновца, ко каже да је Аусшвиц тачан?!
Препоруке:
0
0
58 уторак, 30 октобар 2012 21:00
Данко Б. Марин
Перјаница великоалбанска и Даница хрватска би да нам "праве" историју?
Препоруке:
3
0
59 среда, 31 октобар 2012 16:12
Rade Skendzic
Bas sam radoznao,zasto ima delova teksta na Engleskom.D a nece mozda to pomoci, da vise ljudi potpise,ili ocekujemo veliki broj glasova sa engleskog govornog podrucja.Cini mi se da se SVE moglo napisati i na ovom nasem Srpskom jeziku.
Препоруке:
1
0
60 среда, 31 октобар 2012 18:48
Мила
Господине Каргановићу, ја сада из техничких разлога нисам у могућности да потпишем петицију, али знајте да сам је срцем потписала. И да сам молитвено уз Вас и све Ваше напоре!
Препоруке:
5
0
61 субота, 03 новембар 2012 22:40
Nikola Ozegovic
Razgovarao sam sa jednom promoterkom REKOMA-a 24. oktobra (na stogodisnjicu zavrsetka Kumanovske bitke). Rekoh joj da svi treba da slavimo prosirenje Srbije koje se dogodilo 1912. (samo sam htio da vidim reakciju, naravno) da bi mi ona rekla da je to isto sto i Hitlerovo osvajanje Poljske 1939. godine!!! Braco, REKOM, dakle, Srbe smatra NACISTIMA!!!
Potpisuj ako Boga znas!
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер