Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Poslednja je prilika da se EU kaže „Ne, hvala“

Komentari (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:13
Igor
Bravo Đorđe! Stop maltretiranju naroda i države sa EU propagandom. Ovo već postaje noćna mora...
Preporuke:
226
7
2 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:25
Atila bič božji
O stavu g-dina Đorđa ni dodati ni oduzeti ali ovaj Dereta.Svako ko pristaje na ultimatume, nasilje i povlači se pred siledžijama nema druge osim da bude rob i poslušnik.Znam ja da Dereta ima dobre odnose sa čuvarima konclogora zvanog Srbija ali bi mu baš zato primer trebao da bude kraj drugog velikog rata u kome su glavne siledžije prošle kako su i zaslužile.Nama ostaje da lepo ljubazno kažemo NE hvala EU ipak smo mi slobodan narod i sve pakosti koje nam spremate od vraćanja viza, pritisaka ,traženja vraćanja pozajmljenih ili ti doniranih sredstava (kako su nas ubeđivale ove bivši DOSmanlije)i drugih "demokratskih" sredstava koje će te osmisliti kako bi nas ubedili da grešimo (prava demokrtaija EU tipa)NEĆE nas pokolebati.Mi iznad svega volimo slobodu i pravdu i naše Kosovo i Metohiju i zato dogodine u Prizrenu!A i kriza nam dobro dođe da nas ojača i rešimo se Vaših poslušnika i najzad krenemo samostalno ka oporavku i boljitku.Znamo neće biti lako, ometaće nas svi ovi Vaši lopovi.
Preporuke:
144
5
3 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:28
O Miljenkoooo
Eno ti primera Bugarske i Rumunije koje su u EU pa ostadoše prazne skoro, samo starci ostadoše. Toliko o tome "da nam omladina ne odlazi iz EU Srbije". Ovo što Miljenko priča nije ni bajka, to je vic!
Preporuke:
170
6
4 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:36
Biljana Nikolić
Naravno da treba reći "Ne, hvala".

Da odgovorim i Dereti šta će se desiti posle toga -

1.Prestaćemo da prihvatamo ucene oko KOSMETa, što je
najvažnije.

2. Prestaće finansiranje NVO jer nisu dobro odradile posao (što najviše brine Deretu)

3. Prestaćemo da budemo pokusni kunić - kako napraviti zaslužne dželate od nedužnih žrtava.
Preporuke:
191
5
5 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:37
mirjana
Krajnje je vreme da se donesu neke čvrste odluke. Narod može da trpi bedu ali sluđivanje ne može. Dosta je bilo.
Preporuke:
132
5
6 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:38
Kosta
Hoćemo referendum.
Preporuke:
115
13
7 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:43
srbinbanjaluka
Davno je to Srbija trebala reći, ali nikad nije kasno !


Znate, to je čak i teško reći kad imate narod koji ništa ne govori, srpski narod u Srbiji je letargičan. Gdje su, sta rade, gdje su ulice, bili ste na njima kad ste spostvenu zemlju rusili 5. oktobra, pa zar ne možete i zbog ovog ponižavanja?

Pozdrav.
Preporuke:
117
10
8 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:46
Dr
Đorđe je u emisiji objasnio kako se tretiraju propagandisti sa B92...
Preporuke:
130
4
9 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:56
olga Vladivostok
Sasvim je sve jedno šta će Srbija da kaže.Srbiju i njene političare ne uvažva više niko ni na istoku ni na zapadu jedino u nekim treće razrednim zemljama sveta.Jednostavno svi oni gledaju svoje interese,a problem je srba što oni i nema ju više koga da izaberu jer to su ljudi koji gledaju isključivo sopstveni interes i rade za onoga ko više plati.Srbiji bi manju štetu naneo okupator od samih srpskih političara koje su građani birali.Jednostavno ulično rečeno Srbija može da ugasi svetlo i proglasi fajront.tu je problem u narodu,a ne u nikome sa strane.Dok ceo svet štrajkuje zbog ekonomske situacije srbi čekaju da im neko plati da bi izašli na ulicu,a na samom su dnu.E,dragi moji sunarodnici bojim se da ubrzo ne će biti ni kazana i da će te svoj karakter i moral debelo platiti.
Preporuke:
65
10
10 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:03
subotičanin
Visoko uvažavam stavove gospodina Vukadinovića, i sa pažnjom ih pratim. Međutim, današnjoj Srbiji, ovakva kakva je, jedini spas je u EU. Istina, to znači i odricanje od Kosova, ali ono je i onako u očima 92 zemlje nezavisno. Sa druge strane, većina građana Srbije nikada u svome životu nije ni posetilo ovu bivše srpsku pokrajinu, tako da je priča o Kosovu samo alibi da se i dalje vodi politika samoizolacije, a iz čega pojedini moćnici (neki su i van zemlje) i te kako imaju finansijske i svake druge koristi. Priznajmo realnost, ponašajmo se racionalno, i možemo i te kako biti zadovoljni sa preostalom teritorijom, koja za evropske uslove i nije mala. Priča o Kosovu je prazna, ispričana priča, to je svima jasno.
Preporuke:
6
154
11 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:06
@Kosta
Niko nema pravo da postavi tako pitanje, niko nema pravo da stavlja Kosmet i neku tamo EU u istu ravan pa da mi biramo između ta dva. Ne mogu samo oni koji su trenutno prisutni da odlučuju o Srbiji, pitaju se i oni koji su svoje živote dali za Srbiju i Kosmet kao njen sastavni deo.

Referendum je održan još 1389 godine. I tu se završava svaka priča.
Preporuke:
111
5
12 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:08
Sve nase bastilje
Cestitke Djordje sto se niste dali i sto niste dozvolili da vas manipulisu tako sto ce goropadna voditeljka naloziti o cemu mozete , a o cemu ne mozete da govorite. Rekoste vi sve sto je trebalo, a najbolje od svega da im neko u lice konacno kaze, da mediji u Srbiji nisu nista drugo nego propagatori EU. To je sramna istina sa kojom ce Srbija morati da se suoci. Mediji su postali isposostave nasih kolonizatora, a cini mi se poslednjih dana, RTS im je postao perjanica. I pritom jos zahtevaju od drzave da im omoguci ubiranje pretplate. Bastilja nije srusena. A bez toga nema slobode Srbiji.
Preporuke:
92
3
13 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:14
Decko iz B.
Sigurno nije na meni da savetujem G. Vukadinoviću. Ali šta je očekivao kada ide kod te "Pevaljke" u emisiju koja je shvatila da nemože sama da se nosi sa njim i zvala drugoga koji bar malo više može da daje drugo Srpsku kontru!Mislim da je bilo ishitren potez,da se uđe u tu emisiju od 25 minuta u kojoj neće imati mogućnost da da precizne odgovore koji malo traju.Sada je "ispalo" da G. Vukadinović troši vreme g. Deretu koji je dobio stime mogućnost da se malo profiliše.A Moderatorkinja nek se bavi "Kulturom" jer u tome valjda i može da kaže nešto. Ali u sve drugo ona ispada kao Pevaljka!

G. Vukadinoviću, bilo bi bolje da sledeći put procenite dali je uopšte vredno da odete u "neku" Emisiju! Vi imate već taj kapacitet/ugled da nemorate više da uzmete svake glupe ponude da širite vaše, po meni odlične analize, većoj publici! Slobodno vi recite uslove kada bi se vratili u taj Studio. Jer ona dobro zna da 2. Srpske istomišljenike niko više neće da gleda, pogotovo ako ona ćaska snjim, bez veze!
Preporuke:
76
7
14 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:16
Jelena
U svakom slucaju,treba se ovim siledzijama zahvaliti na maglovito zajednistvo,prosto jer nas nisu dostojni,samo su mocni.Ta moc je posledica svakojakih bombardovanja,sankcija,otimanja.Nas put je na drugoj strani i sa onima koji nas nikada nisu bombardovali,
Preporuke:
65
3
15 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:17
Joviša Vidić od Rudina
Eto i to je moguće. Srpski premijer - uz to i ministar policije - Dačić Ivica, odnose svoj govor na uvid nemačkom ambasadoru i onda kao da se ništa nije dogodilo.

Ako je već tako, onda po svoje mišljenje, mogao je otići na vreme, kod pomenutog ambasadora.
Na kraju krajeva - rekli bi cinici - ministri nam nisu ni potrsbni, kad već imamo strane ambasadore sa sve poslugom.

Upitajmo se: kad će se Srbi ratosiljati rainskog mentaliteta?
Preporuke:
84
3
16 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:21
BOGOJE
DJV,svaka cast a odereta,bice i u Srbiji zakona i sudova,nebi bilo da budu preki,mnogi se nebi glave nanosili!
Preporuke:
51
3
17 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:31
Boza Kec
Bravo Djordje,govoris glasom vecine naroda.
Preporuke:
55
3
18 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:33
Igor
Posle "izdajničke inscenacije" još jedno poniženje koje je Đorđe priredio devedesetdvojci! Svaka čast!
Preporuke:
72
3
19 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:33
Karadjordje
Bravo Djordje!Jedno uctivo "Ne, hvala" ne bi izazvalo nikakvu katastrofu pod uslovom da u zemlji postignemo cosenzus oko minimalnih nacionalnih interesa koji bi podrazumevao da otrcana parola "Evropa nema alternativu" bude zamenjena sa "(Jedinstvena) Srbija nema alternativu".A onda poceti raditi na njenom jacanju, polako, vredno, sistematski, uz pomoc nasih istinskih prijatelja. Pokazimo da smo dostojni nasih slavnih predaka iz 1914. Tada je situacija bila MNOGO teza a oni su ipak rekli NE i uspeli su...Samo napred, hrabro, dostojanstveno i odlucno Srbijo. Nisi sama!
Preporuke:
62
3
20 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:33
kaca
Hvala Vam gosp. Vukadinovicu za svaku izgovorenu rec. Moram priemtiti da i retorika M. Derete nije vise bila tako ostrascenja kao ranije iako je i dalje Evrofanatik .
Srbiju , PONAVLJM , treba da gradimo kao pravno i demokratski uredjenu drzavu obrazovanih gradjana koji VOLE I POSTUJU svoju zemlju ,odrzavaju je cistom i bez korupcije NE ZBOG BILO KOGA DRUGO VEC ZBOG NAS SAMIH .ONA JE NAMA POTREBNA !!!!!!!!!
Hvala EU i njenim politicarima sto su pokazala svoje pravo lice jer smo mi u mogucnosti da bez oklevanja i ma kakve zadrske kazem HVALA SAD IMAMO PRECA POSLE ,!
Preporuke:
52
3
21 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:34
Svetislav Kostić
@ Kosta,ne trabunjaj koješta. Da si sposoban, kao i oni što ti podariše pluseve, sva ta osmorica plusodaravaoca zajedno s tobom smećete s uma da bi Ustavni sud morao najpre da pobriše preambulu o Kosovu i Metohiji kao sastavnom dijelu Srbije. Ili referendum raspiše, preambulu ukinuti ili ne. Inače, sasvim moguće da "Kosta" nije nikakav Kosta, nego jedan jeftini provokator kojem osmorica političkih analfabeta nasjela.
Preporuke:
32
7
22 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:35
Brane2
Ovde mi se Vukadinovićev nastup nije baš najbolje svideo.

Voli da bude opširan, a ovo je kratka emisija.

Voditeljka je morala da ga prekida i usmerava, da ne bi svojim vremenom "pojeo" celu emisiju.
Preporuke:
7
68
23 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:38
supersrbin
Ništa više ne znam!Biće kako Gospod hoće!A jesmo li mi bez greha?
Preporuke:
9
49
24 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:41
Decko iz B.
@subotičanin
Gospodine, 101 Zemlje nisu priznali Kosovo*. I budite ljubazni da objasnite kako će Srbiji biti bolje posle predaje Pokrajine! I nesećam se da sam ikada bio u Subotici, Pirotu i dosta drugih destinacija u Srbiji, ali zbog toga ostaje to sve u Srbiji! Pa realnost je ta da neće nama niti Srbima na otvorenoj okupiranoj Pokrajini biti bolje ni u ovakvom stanju ni u priznatom Kosovu*.
Znači ako hoćete da solite pamet to molim vas radite sa argumentima, i ne sa pričama o izolaciji Srbije od strane civilizacijske EU koja bi kršili (opet) međunarodne zakone da nam uvale bilo koje sankcije. Ali vi recite slobodno koje bi to sankcije bile, i ko bi se 100% priduržio u našem okruženju! Nema više para da se subveniše takve gluposti. Nema više ni para za EU fondove. Neći ni biti EU!
Preporuke:
74
4
25 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:45
Jedino ...
.... sto mogu da kazem je : - BRAVO Djordje!-. Telo mi oblije neka toplina kad vidim da ima Srba koji vole i kojima je stalo do Srbije.
Preporuke:
47
4
26 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:49
AntiNWO
Sve i da Kosovo i Metohija nisu umešani u celu priču, ulazak u EU je veoma štetan i vodi u sigurnu propast. Dakle jedno veliko NE je jedini ispravan odgovor.
Preporuke:
66
4
27 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:51
Slobodan
"Da li je moguće da mi mislimo da je moguće uspostaviti bilo kakav oblik vlasti na Kosovu, a koja bi bila u bilo kojoj, da tako kažem, direktnoj komunikaciji u zavisnosti od Beograda?"
Mislim da su pitanja drugačija: Šta g.Dereta misli da treba učiniti, reći da za početak EU prihvati da primenjuje Rezoluciju 1244? Šta treba da bude odgovor nosiocima (domaćim i stranim) defetističkih i ponižavajućih poruka? Kako tretirati one koji očigledno "navijaju" protiv na pr. primene Rezolucije 1244 i protiv su integriteta države Srbije, te sa u tome slažu sa neprijateljima Srbije?
Naravno da sam odgovor "Hvala, ne!" uprkos "insajderima".
Kad pomenuh "insajder", da pitam zašto se derete ne zapitaju ko se i čime pobrinuo za skoro milion izbeglih i prognanih, osim Srbije!?
Preporuke:
36
3
28 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:00
Cmok Toronto
Utvrditi koju je štetu Evropa nanela Srbiji za zadnjih 20 god.
Utvrditi koju je štetu Srbiji naneo režim Tadića.
Povuci crtu,saberi oduzmi i jednako je ...?
Preporuke:
43
4
29 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:04
subotičanin@Decko iz B
Srbiji ne može da bude bolje bez dolaska stranog kapitala. Privlačenje stranih investicija je najznačajniji zadatak svake, pa i aktuelne Vlade, i to ona svakodnevno i čini, ili se barem trudi u tome. Srbija, sve dok ne uđe u NATO i sve dok nema jasne granice (granice jesu jasne ali se Beograd pravi nevešt), neće biti zemlja bezbedna za inostrani kapital. Ulaganje Kine i najava Rusije (ali samo najava) jesu pre svega "političke igre" da se pokažu da se i oni nešto pitaju u ovom delu sveta. A to što je Subotica ušla u sastav Južnoslovenske države treba pre svega da zahvalite Slovenima katoličke veroispovesti (tj. Hrvatima), mada je i sam Pašić bio protiv pripajanja teritorija severno od Srbobrana (tvrdeće da tamo ima i previše katolika). A i Pirot mi nekako deluje Bugarski ...
Preporuke:
5
72
30 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:07
Vladimir
@Svetislav Kostić za @Kosta,

Sramota je da čovek u osmoj ili devetoj deceniji nekome kaže "ne trabunjaj koješta", a naročito ako do sveg svog elokventnog patriotizma ne vidi dalje od monitora. Veliki borac izgubljenih ratova i godina koje su pojeli razni nacionalizmi treba da zna koliko je, a nije, preambula obavezujuća.

Nije zato što je Preambula sve ono između naslova akta i njegovog normativnog dela. Znači da je van normativnog dela.

Nije zapovest sve što Koštunica izjavi.

Ajmo sada, ko pre lupi minus zato što mu se istina ne sviđa - pobednik!
Preporuke:
7
59
31 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:08
Dragan
To takođe pokazuje da EU ne počiva suštinski na demokratiji i poštovanju ljudskih prava već to radi samo deklarativno dok se u stvari rukovodi svojim političkim interesima i moći.


Od svoga početka, demokratija je na zapadu bila samo instrument ostvarenja političkih interesa zapadnih zemalja. Nikada to nije bila istinska demokratija i ona demokratija koja se javno promovisala.
Preporuke:
35
3
32 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:22
A.Č.
ĐORĐE VUKADINOVIĆ JE REKAO :
"Ja mislim da je to pogubno i ne samo da EU ima alternativu nego se plašim i da EU za Srbiju danas uopšte nije alternativa", zaključio je on.


TAČNO ĐORĐE, MISLIMO ISTO.

EU je već odavno pokvarena roba, u fazi truhljenja i samoraspadanja.
Preporuke:
58
3
33 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:25
saša r.
Au, g-dine Vukadinoviću, pa nemojte odma' s neba pa u rebra, strefiće šlog nekog iz SNS-a, a mlad čovek, greota je da se potresa zbog Vaših izjava.
Preporuke:
33
5
34 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:26
Biljana Nikolić@subotičanin
Mislite li da se patriotizam stiče špartanjem po celoj teritoriji države? Onda stanovnici velikih država nisu nikakve patriote jer nemaju nikakve šanse da obiđu sve delove svoje zemlje. A Kinezi, Indusi, Rusi, Amerikanci... pa oni bi trebalo da razdele delove svojih država samo tako!

Tražite politički azil u nekoj od zapadnih zemalja sa ovim vašim teritorijalno-turističkim pristupom, pa da vidimo šta će biti.
Preporuke:
43
3
35 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:32
A.Č.
Zaista već jednom srpski političari trebaju slijediti primjer pozitivnog srpskog nacionalizma te u tom smislu zaista mogu mnogo naučiti od Đorđa Vukadinovća i NSPM.
Vratite ljudi taj pozitivni nacionalni duh koji se karakteriše nacionalnim i ljudskim ponosom i vjerom u sebe a ne samo zaglupljivati se pričom o nekoj tamo zemlji "meda i kajmaka" EU koja će riješti sve srpske probleme.
Koliko se priča o ljepoti te " prostitutke " pomislio bih da će ljude učiniti besmrtnim u smislu da će vječno živjeti na zemlji.
Dosta je više obmana, okrenimo se stvarnosti a sve bajke o EU ostavimo iza sebe i krupnim koracima krenimo prema Rusiji i Rusko-balkanskim integracijama.
Preporuke:
25
3
36 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:35
Decko iz B.
@subotičanin
Zanimljivo, propagirate znači da se preda Kosovo* da se znaju granice Srbije, a na moje dva nevedena primera vi izgleda kažete da ne pripadaju baš Srbiji, jel tako!?
Pa već g. Đinđić je propagirao da je najbitnije da Srbija nađe investitore i da Statusna pitanja (ne samo KiM nego i Srbi u Regjonu) može se rešiti "kasnije". Izgleda da je ta Politika propala, kao i dosta drugih gluposti propagiranih iz tih vremena. Znači zbog rešenja problema se slažemo, ali tu treba veća diskusija. Da se prvo vidi gde Srbija hoće. U kojim granicama! Ako želi RS zajedno snamo ili hoću oni sami sa dorbim susednim odnosima! Sva ta pitanja su brisano sa stola, da smo došli do toga da eto moramo predati i KiM, Suboticu i Pirot i ko zna šta još, samo dabi linkovi ko vi bili zadovoljni! Nema više "EU i kiM" nego mora biti "Srbija, (Srpski) Regijon i Privreda" onda ćemo stići negde! Jer Investitori dolaze već sada. Primer Boš. Samo što oni dolaze zato što Srbija njih subveniše i ne zbog"Ratne krivice"
Preporuke:
28
3
37 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:46
zeljko
Bravo Djordje.
Preporuke:
22
3
38 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:46
Decko iz B.
@Vladimir
Pa ima dosta iz te druge Srbije kojima izgleda nije toliko bitno bilo koji zakon, bar ako su oni u pitanju! Imamo tu onog iz drugog Srpskog tabora koji je protivzakonito predao Slobodana Miloševića Hagu.
Ako je DOS u to vreme bio toliko moćan, što nisu menjali zakon i posle toga pravilno ga izdali/predali u taj cirkus tribunale?
Znači ni preambula vam ne valja niti da je Statut "Vojvodine" protivpravan i dosta drugih stvari. A takvi kao vi ste najglasniji kada želite u uređenu Evropsku uniju!!! A ta ista EU nema ni reč zbog kršenje prava G. Šešelja (ne volim ga, ali ima i on prava) i drugih u toj "instituciji" ali brane Timošenkovu koja ima problema sa leđima i zbog toga ne može da učestvuje u suđenju i koja je izgleda umešana u ubistvo "biznis partnera"! Izgleda da svi pljačkaši ovog kontineta imaju uporište u toj EU!
Preporuke:
22
3
39 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:50
David Novaković@subotičanin
To da li je neko posetio Kosovo ili nije, predstavlja pesudoargument. Pitanje Kosova je pokazatelj da ulaskom u EU suverenitet jedne zemlje postaje pitanje vladajuće elite, narodima Evrope ostaje samo da se pokoravaju. Od nekim se zahteva manje, kao što je slanje trupa, jer su NATO i EU inherentni pojmovi, od drugi više, kao što je davanje teritorije, odnosno njenih resursa.

Dok neoliberalizam puca, čak i u najrazvijenijim zemljama, a sa druge strane postaje fašistički korporatizam tamo gde opstaje, kao što je Kina, i dok se ceo svet diže protiv takvog nehumanog sistema Vi zagovarate uspostavljanje istog u našoj zemlji?

Sa Kosovom ili bez njega, Srbija ne treba da uđe u Evropsku uniju, iz do sada dobr obrazloženih ekonomskih i moralnih razloga koji se tiču nje same (da ne govorimo u zločinim i o imperijalističkoj politici Eu van Evrope).

Dosadanja politika je izdaja naroda, ne iz nekakvih mitskih i verskih razloga, već iz činjenica da smo u proteklih 12 godina postali ekonomski robovi.
Preporuke:
33
4
40 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:52
Lav
Gospodine Vukadinoviću " rizikujete" da sada budete u režimskim medijima i NVO ispostavama, tretirani kao srpski nacionalista, konzervativac, analitičar Đorđe Vukadinović, mada za to nema nikakve argumentacije.
Poklanjati teritorije( to traže) zbog virtuelnog članstva u EU je čista glupost, za svakog normalnog čoveka.
Subotičanin, jesi li ti Morić, tvoj navod da mnogi i nisu bili na KiM a zalažu se za tu teritoriju je logika noja, većina Amerikanaca nikada nije bila na Aljasci ni Kaliforniji, nego šta ima novo u tvojoj ljepoj o tome nam piši !
Preporuke:
29
2
41 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:54
Sova
Miljenko Dereta je zena u crnom .
Kako se danas (u krizna vremena) b92 uopste izdrzava uzev u obzir da tradicionalniji zapadnjacki mediji propadaju ? Hmmmm .
Preporuke:
36
3
42 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:59
@Svetislav Kostić od Koste
Gospodine Svetislave, kao prvo, nisam ja sa vama ovce čuvao da mi govorite 'ne trabunjaj koješta'. Drugo, da ste vi sposobni da razmišljate, shvatili biste da ja mislim na referendum ne o Kosmetu, nego o članstvu u EU. Treće, da čitate iole pažljivije komentare drugih ljudi, znali biste iz svih mojih prethodnih komentara da su oni bez izuteka dosledno patriotski. S obzirom da se bili novinar, mogli biste biti malo oprezniji u olakim izjavama. Pozdrav od Koste.
Preporuke:
30
5
43 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:02
Žalost
Šta će oni ako mi zapretimo da nećemo u EU? Da ne počmu plakati ?
Preporuke:
14
25
44 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:17
BBCode
Gospodin Vukadinović je iznio mišljenje većinske Srbije. Ako se to ne dopada Dereti i B92, to je njihov problem.

@subotičanin

U ranijim komentarima ste se zalagali za nezavisnost Vojvodine.
Zalaganje za "bezalternativni put" odustajanja od KiM se ne može protumačiti drugačije nego (u prenesenom značenju) - "ne laje kera zbog sela, nego zbog sebe"...

Ostali komentatori, koji pokušavaju da vam objasne kako je nezavisnost KiM neprihvatljiva za Srbiju, očigledno ne znaju sa kime raspravljaju.
Preporuke:
42
4
45 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:37
Vladimir
@Decko iz B,

Nikada nisam napisao da mi smeta preambula, da bih predao KiM, da bih dao sve za EU. Samo kažem da treba biti informisan, preambula kao takva nije deo normativnog dela Ustava. To je sve.

O patriotizmu iz fotelje mislim sve najgore. Ne slažem se sa pozivima na vojnu akciju, ali više cenim takve komentatore nego gospodu u godinama koji čak radikalnije pozivaju na akcije u kojima ne bi oni sami učestvovali već bi drugi stradali za njihove zanose.

Lepo zvuči vratićemo celu teritoriju za par dana. Slažem se. A šta onda? Misliš da će NATO nemo posmatrati? Opet da stradamo? Dokle?

Ajmo ljudi biti realni. Glasao sam ranije za promene i kretanje ka EU, sada pak mislim da treba malo usporiti, previše smo reagovali na pritiske. Ali isto tako treba biti svestan da EU jeste naj najvažniji ekonomski partner i da je nerealno trgovati sa Brazilom i Kinom. Predaleko su i već proizvode sve što i mi, samo bolje. Poljoprivreda je u redu, ali nije dovoljna.

Moramo biti mudri!
Preporuke:
2
20
46 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:41
Vladimir
@Decko iz B,

Nikada nisam napisao da mi smeta preambula, da bih predao KiM, da bih dao sve za EU. Samo kažem da treba biti informisan, preambula kao takva nije deo normativnog dela Ustava. To je sve.

O patriotizmu iz fotelje mislim sve najgore. Ne slažem se sa pozivima na vojnu akciju, ali više cenim takve komentatore nego gospodu u godinama koji čak radikalnije pozivaju na akcije u kojima ne bi oni sami učestvovali već bi drugi stradali za njihove zanose.

Lepo zvuči vratićemo celu teritoriju za par dana. Slažem se. A šta onda? Misliš da će NATO nemo posmatrati? Opet da stradamo? Dokle?

Ajmo ljudi biti realni. Glasao sam ranije za promene i kretanje ka EU, sada pak mislim da treba malo usporiti, previše smo reagovali na pritiske. Ali isto tako treba biti svestan da EU jeste naj najvažniji ekonomski partner i da je nerealno trgovati sa Brazilom i Kinom. Predaleko su i već proizvode sve što i mi, samo bolje. Poljoprivreda je u redu, ali nije dovoljna.

Moramo biti mudri!
Preporuke:
2
13
47 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:46
Gordana
Bravo Djordje!Pokusavala sam da uhvatim sta to ima da predlozi dereta i nista nisam saznala. Kao i njegovi istomisljenici iz NVO NEMAJU NIJEDAN, makar i los, PREDLOG.Doduse znamo sta oni misle ali nemogu da prevale, cak ni oni, to preko usta.
Sto se stranih investicija tice, kada se nasi politicari konacno opredele i IZJASNE, investicije STVARNE, KONKRETNE i VEOMA VREDNE ce sasvim sigurno doci ,jer nije EU iSAD ceo svet. Pametni, korektni i dobronamerni ljudi pokusavaju vec godinama da nam pomognu a mi dajemo elektro privredu, jedino vredno u danasnjoj Srbiji nemcima!?ZASTO?????
Preporuke:
15
3
48 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:51
Stanić Milan1
Jedno retoričko pitanje autoru teksta:Šta posle "Ne hvala"?Čudno da niko neće da shvati notornu činjenicu, da je Srbija ostala potpuno usamljena(preko 20 god) u turbulentnom vremenu,gde događaji dobivaju na ubrzanju i pretiču jedne druge.Da li Srbija može ostati(i opstati) van magistralnog puta razvoja EU?Neverovatno,da se ne uzima prilikom razmene mišljenja geostrateški i geopolitički značaj Srbije u nekom futuru II.Do tog vremena treba voditi mudru politiku(korak po korak)pa tako i po pitanju AP KiM.A, da bi se napravio bilo kakav iskorak u tom pravcu treba hitno srediti vlastito dvorište,podići ekonomiju,težište u infrastrukturi baciti na Koridor 10 i 11( 1 km puta,2 km u budućnost),reformisati kompletan agrar kao izrazitu komparativnu prednost Srbije nad zemljama okruženja,a ne a priori prihvatiti"horsko pevanje" D.Pak i Jelka Kacina.U svojim pisanijama ističam 2 krucijalna problema (pored desetina drugih) vezanih za KiM(nastavak)
Preporuke:
9
3
49 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:08
Decko iz B.
@Vladimir
Dobro, prihvatam. Sada bi mogao i da pitam, zbog čega doživljavamo EU kao brana Prava, a Članovi gaze najveće/najbitnije međunarodne ugovore ovog Regijona. Mislim na Dejton i RB 1244. Ali nije fer to vama prebacivati, nego je to suštinsko pitanje! A drugo ja nisam ratni huškač nego sam zabrinut zbog cele Situaciji, i neverujem da je možemo rešiti ovako! Za mene nije pitanje dali će Srbija (ili Srbi)u vojne akcije ući nego šta ćemo raditi ako bilo ko opet krene na lojalne Srpske građana (bilo gde)? Pa ima u Srbiji znači nekih koji bi prebili od strane Policije ceo Beograd zbog "Parade" a ako Šiptari navale na nemoć niko neće da brani (čak ni KFOR)!Da nedužim priču. Napisao sam par komentara šta sve po meni mora da su uzme u obzir pre daljih poklona Prištini. U tekstu:

"Ivica Dačić: Podela Kosova jedino realno i moguće rešenje"

Od 22:41 časa možete naći moje viđenje situacije u Regjonu i moguće posledice! Ako možete dodajete ili kritikujete! Ali Društvo mora da priča o tome!
Preporuke:
4
1
50 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:12
Stanić Milan 2
(nastavak)
a)Kako se odreći KiM i kakvi bi to uslovi bili za celokupni srpski narod?
b)Kako Albance integrisati u državnopravni sistem Srbije?
Puzeća agresija,koja traje decenijama(najpre protiv SFRJ,a onda fokusirana na Srbiju)sa povremenim egzarcerbacijama neće tako lako prestati.Šengen,kojekakve parade,NVO,ljudska prava,pitanje manjina,Vojvodina i dozirani pritisak na teritorijalnu autonomiju sa odlikama državnosti ,MMF,Narodna banka,organizovani kriminal,sve je to iz arsenala specijalnog rata koji se decenijama vodi na ovim prostorima.Srbija vodi II Balkanski rat da bi dobila izlaz na more,mora se vratiti na početne pozicije na intervenciju Rusije, dobiva ga(more) formiranjem zajedničke države u Versaju,ali to ukida Đukanović uz frenetičan aplauz zajapurenih Cetinjana koji na košarkaškoj utakmici skandiraju:"Srbe na vrbe".Sve to traži uključenje nauke,a ne naturščika iz politike.Ipak,( na našu žalost) Rusija je daleko,a Bog visoko.
Preporuke:
4
7
51 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:12
Đura
Za Subotičanina
Priča o Kosovu je prazna, ispričana priča, to je svima jasno.


Evo, meni nije jasno. Ne mislim da je tako i znam još ljudi koji isto tako misle. I šta sad predlažeš?
Preporuke:
32
2
52 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:14
Nikola Petković
Ne mislim da se pravdam Svetislavu Kostiću, jer sam i ja jedan od osmorice (49-orice) koji je Kostin komentar ocenio plusem. Kostin poziv na referendum sam razumeo kao poziv na referendum: EU da ili ne? Svakako da sam protiv pitanja na eventualnom referendumu: ili Kosovo i Metohija ili EU.
Preporuke:
18
2
53 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:23
Mile Bre
G.Vukadinoviću!
Imam utisak, da niste u emisiji rekli sve do kraja. Međutim, moram priznati, da Vam nije ni pružena mogućnost, a i vremenski ste bili ograničeni. Vaša je dilema: o postupcima i izjavama g.Dačića, pa da to može zbunjivati javnost. Stiče se utisak da naša vlada u pregovorima, nema strategiju i nemože da predvidi sledeći "protivnikov" potez (da ne govorimo o pet-šest mogućih narednih poteza). Jednostavno se isčekuje potez, pa ćemo onda razmišljati o našem narednom. Bez strategije! Da li je to tako? Da li su naši političari bez ideja, kada su "dobili"(?) izbore upravo brinući se o nacionalnim interesima Srbije? Nalaze li se g.Dačić i g.Nikolić i dalje u predizbornoj kampanji pa traže podršku javnosti?
Pre bih rekao da je u pitanju nešto drugo, a to je ono "bolno". Zar bi inače gubili vreme na ovom "remiziranju" i večitom šahu, sad kad je prilika da se vrati pitanje "Kosova"(KosMeta) u UN. Traba iskoristiti poziciju Vašeg "štićenika" u toj instituciji.
Preporuke:
18
3
54 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:30
The Tao of Groove
Svaka cast Djordju kada ima zivaca da razgovara u drustvu jednog KOMPLEKSASA kojeg ne mogu gledati a ne sedeti pored njega.
Preporuke:
23
3
55 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:35
Lola
Izuzetno cenim analize i stavove gospodina Vukadinovića, veoma često mogu da se složim sa njim ali ga poštujem pre svega zbog moralnog integriteta i istrajnosti.
Moram da se osvrnem na nastup u ovoj emisiji i to ne samo na izjave, već na samu situacija u studiju, koja je metafora onoga što nam se u medijima pa i u državi događa.
Vukadinović je pozvan da kaže ono što voditeljka želi da čuje onda kada ona to želi da čuje, pri tom je grubo prekidan na šta je on strpljivo i duhovito odreagovao. Ali ni to nije bilo dovoljno. Da je umesto njega tamo bio neki mio gost verovatno bi doček bio potpuno drugačiji. I zato pozdravljam jasnu i glasnu reakciju gospodina Vukadinovića na takvo ponašanje i na jasno navijačko uređivanje programa.
Prećutkivanje, omalovažavanje, blaćenje, ubijanje elementarne logike i dostojanstva su sveprisutni u najvećem broju naših medija ali što je još gore i od strane onih koji nam vode državu!
Inače izuzetna analiza u prethodnom tekstu, opomena i poslednji poziv na razum.
Preporuke:
19
3
56 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:52
Starac Milija
Svaka cast g.Vukadinovicu. "Dvojica" na jednog ,to je osnovni utisak. G-dju Odalovic ste nazvali pravim imenom i hvala vam.
Izvinite,ali volim kad se naljutite,jer tada ste najopasniji po protivnika.
Jos jednom,odlicno i hvala.
Preporuke:
21
3
57 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:54
Konobar
Gospodin Vukadinović ne treba da se napreže kada razgovara sa osobamaa iz ešalona NVO već bi trebalo da ima na umu narodnu izreku - pametnome savet ne treba, a budalu ne vredi savetovati. Merkelova je jasno rekla da ulaskom Hrvatske u EU nastaje ponovo istorijska granica interesa Evrope i Osmanske imperije za jedan DUŽI period. Srbija ne samo da treba da kaže NE toj nakazi od EU zajednice nego pod hitno treba da kaže DA braći Rusima. Kada se Nemci i Francuzi prisete kozačkog čelika proći će ih brzo volja od pritisaka na malenu i usamljenu Srbiju pa će poštovati srspki Ustav više nego lokalna ekipa.
Preporuke:
17
2
58 četvrtak, 18 oktobar 2012 17:31
Ludi Vanko sve luđi i luđi na kub
"Ne,hvala" nije samo ljubaznost,nit apstraktna ljubav prema neutralnosti,To je realn osećaj da nam u EU prete mnoge neizvsnosti.One iste koje su srušile Grčku, koje zapljuskuju Italiju,koje do kolapsa tresu Španiju,Portugaliju.Sve južne zemlje Evrope.Samo se Turska spasila jer je nisu primili.Da jesu i ona bi.A Dereta gusla "bilo bi kobno" a evo zašto:
"On se zapitao i šta posle "Ne, hvala", odnosno šta mi to preduzimamo u odnosu na Kosovo što bi promenilo dosadašnju situaciju. Mi ne možemo ništa jer treba da tražimo dozvole za sve, pa i da pređemo administrativni prelaz".
I ne shvata da je to što ništa ne smemo nesloboda.Čija ?Zar treba reći - toga EU režima.Ne samo što su okupirali Kosovo, nego ne daju da se primeni sporazum po kome smo im tu okupaciju odobrili.Ne daju našu policiju.Sporazum je podrazumeva oni je ukidaju.I već tu je trebalo reći "Ne hvala".A to da smo slabi je koješta.Šiptari su slabiji pa mogu.Stvar nije u slabosti, nego u načinu.Ali džabe -Odoše "karakteri"
Preporuke:
22
2
59 četvrtak, 18 oktobar 2012 17:31
Miloš Kikić
@ Joviša Vidić od Rudina: Mogli smo da vidimo na TV kako se Vensan Dežer i strani ambasadori iskidaše od smeha na neke Dačićeve šale, o grljenju i ljubljenju i da ne govorimo. A onda, kada Dačić sigurno pomisli kako ih je vešto pridobio za našu stvar, iz Brisela i njihovih centrala u njihovim državama sutradan dođe neki novi hladan tuš. I plavuše su to već ukapirale.
Preporuke:
14
4
60 četvrtak, 18 oktobar 2012 17:37
zvonimir
E pa dosta mi je ove slobode i demokratije ! Hoću otvorenu okupaciju pa ćemo da guslamo i spremamo se za ustanak.Ionako smo najbolji kada se zlopatimo. A ovi koji nosaju papire bar bi mogli da budu otvoreno domaći izdajnici. Imali bi nove paćenike, nove političke zatvorenike ali u ime demokratije.
Uglavnom, bar bi imali čim da se bavimo. A i na strani ovih NVO ( koji bi se pretvorili u Ljotićevce i Nedićevce, ups, pardon u Biserčiće, Deretiće i Kandićeviće ) bilo bi patnje kad im Tihi i Prle ups, pardon, Vule veliki i Vule mali , zbibere požar u garaži.
Preporuke:
11
2
61 četvrtak, 18 oktobar 2012 17:55
A.Č.
U vezi sa temom i mojim prethhodnim komentarom .
Predlažem redakciji NSPM da naprave peticiju za sve Srbe u regionu i svijetu (u Republici Srbiji, Republici Srpskoj, Cenoj Gori i drugdje u svijetu), da li su za ulazak u Evropsku uniju.
Potpisivat ćemo se imenom i prezimenom, matičnim brojem i mjestom življenja sa kontakt informacijama (telefon,e-mail i dr.)..
Hajde nek se to odradi.Pa onda pravac prema Skupštini Srbije, Srspke i Crne Gore.Neka se čuje srpski glas.
Preporuke:
14
1
62 četvrtak, 18 oktobar 2012 18:21
Milojević dr Miloje
Tačno tako, Gospodine Vukadinovići !!! Milioni nas misle tako, ali nemamo šansu da kažemo to na medijima u "evropskoj Srbiji".
Kome treba da troši vreme i snagu na nesuvisle priče EU-NATO propagatora, od kojih je Dereta samo jedan??? Ne treba nikome ko misli na Državu Srbiju, ko misli na budućnost naše dece. DVANAEST godina vlasti EU NATO emisara, komesara i namesnika je više nego dovoljno da se shvati šta hoće i čemu teži EU. Ja sam to shvatio 1991. godine i svih kasnijih godina se to potvrdilo.
Preporuke:
14
1
63 četvrtak, 18 oktobar 2012 18:30
Slavomir Srpski
@Vladimir: "O patriotizmu iz fotelje mislim sve najgore." Ne razumem, da li vam smeta fotelja ili patriotizam ili oboje. Da li vam je dobar recimo patriotizam iz djacke klupe? Ili patriotizam iz bracnog kreveta? Da li ta fotelja na koju se pozivate moze da bude zuto-palve boje, ili nema veze? Meni brate ne smeta ni jedan jedini patriotizam, pa ni mog dede koji je nepokretan u krevetu, i rodjaka u djackim jaslicama. Smetaju mi oni koji patriotizam nemaju ni u fotelji a ni pod foteljom, cak je nemaju ni u kucnim papucama. Sve najbolje.
Preporuke:
17
3
64 četvrtak, 18 oktobar 2012 18:31
Beli Orao
""Miloš Kikić. Po Vama Dačić je trebao da ih napuca i pošalje tamo odakle su došli. Miloše, pokazali ste se na kvizu.

...Pitanje glasi: Šta mi imamo od toga?-reče Grk Zorba.
Preporuke:
6
2
65 četvrtak, 18 oktobar 2012 18:36
Slavomir Srpski
Izgleda da Dereti nedostaju pare i donacije "gradjanskim inicijativama", pa sada platu prima od srpskog parlamenta i naroda po LDP plastom. Jeste da koristi drzavni novac umesto stranih NVO investitora, ali je mlogo bolje da ga vidimo ono sto jeste: LDP politikanac a ne tkzv. demokrata gradjanskih inicijativa. Nestale pare pa maske spale. A u dijalogu sa Vukadinovicem nema sta da kaze osim da kuka da je Srbija zadnja rupa pa mora da svakome lize noge, i jacim i slabijim od sebe. A zleo bi da nas sve snizi na takve njegove "standarde". Brine me njegova intelektualna nemoc da zamisli Srbiju bez EU. Tu pokazuje intelektualnu zaostalost u inteligenciji.
Preporuke:
14
1
66 četvrtak, 18 oktobar 2012 18:42
Slavomir Srpski
@Suboticanin:" Istina, to znači i odricanje od Kosova, ali ono je i onako u očima 92 zemlje nezavisno. Sa druge strane, većina građana Srbije nikada u svome životu nije ni posetilo ovu bivše srpsku pokrajinu,.."

Znam, ali cekamo cas kada otkuca da tamo lepo pojurimo svi odjednom, sve do Prizrena, i da nadoknadimo tolike izgubljene godine. Da li ce vam iz Subotice to biti jako daleko?
Preporuke:
16
1
67 četvrtak, 18 oktobar 2012 18:45
EU logoteti
sve što ste rekli-u pravu ste;mediji su okupirani od 5.oktobra,javnost je leš.
na tom lešu su,sa ciničnom grimasom,radili nato službenici a taj splin je prihvatila celokupna krem-šljam elita a nama koji smo odrasli u evropskoj kulturi i kroz evropsku istoriju ogadili su,svojim prostaklukom,evropsku uniju,ne evropu,ali,eto toliko su primitivni i nekulturni,ma barabe!(lopovi,kriminalci,moralni kusur)EU-logoteti.
Preporuke:
11
3
68 četvrtak, 18 oktobar 2012 19:52
mari
@Stanić Milan

Ajde dosta više s tim izlizanim frazama sa NGO kurseva o "dekontaminiranju Srbije" i "liberalizmu za početnike". Amerika je još dalje od Rusije, pa vidiš šta nam rade - pored ostalog plaćaju tebe i slične da međ Srbljem šire defetizam i ulizištvo moćnima!
Preporuke:
9
4
69 četvrtak, 18 oktobar 2012 20:08
au mile
Ljubazno NE Evropskoj uniji.

Ja bih preciznije rekao ljubazno NE članstvu Srbije u EU, zato što su uslovi koji se postavljaju pred Srbiju nemogući.
Ali Srbija jeste tamo gde jesta, i Srbija je upućena na EU u smislu ekonomskih odnosa, trgovine, transfera znanja. Jednostavno, Srbija treba da zadrži najbolje odnose sa EU koliko je to moguće. A to je moguće i bez priznavanja Kosova.
A to je način i da Srbiju više cene nego do sada.
Preporuke:
10
2
70 četvrtak, 18 oktobar 2012 20:53
Petrovgrad, bivsi Zrenjanin
Nas je cilj da hibernira stanje na Kosovu i Metohiji sve dok nam se namesti za povratak. To je najvise deset godina.
Preporuke:
13
2
71 četvrtak, 18 oktobar 2012 21:14
Ružičasti panter
Nezavisno od Kosova, nezavisno od uslova koji se postavljaju pred Srbiju, Evropska unija nije nikakva alternativa za nas (niti za bilo koga).Mogli bismo eventualno da razmislimo o članstvu pod uslovom da prethodno sve zemlje Unije koje su priznale Kosovo kao samostalnu državu, povuku to priznanje. Samo u tom slučaju bismo mogli da se žrtvujemo i postanemo deo te propadajuće organizacije.Jer članstvo u EU je velika žrtva za zemlje Istočne Evrope i velika korist za zemlje "stare Evrope", posebno Nemačku. Proširenje 2004. je usporilo krizu koja je izbila 2008.(a ne obrnuto) a sada im je potrebna nova transfuzija (Hrvatska, Srbija) koju gledaju da dobiju što jeftinije.
Kako uspevaju da ubede tolike zemlje u svoju "poželjnost"? Vrlo jednostavno. Igrajući na ljudsku sujetu (dakle glupost) baš kao i onaj prevarant Medof.Moćan marketing stvori mit da samo izuzetni mogu da uplate u Medofov fond tj. da postanu članovi EU. I posao je završen. Ovce se otimaju da budu ošišane.
Preporuke:
12
0
72 četvrtak, 18 oktobar 2012 21:17
Turas
Možda Eu i želi da Srbija kaže hvala na "gostoprimstvu".Pobpljšanje odnosa sa Kosmetom je prirodno,što Dereta ne spomenu,ako se sporazumemo prethodno oko usvajanje rezolucije 1244.Ovde Dereta se tobože čudi sa čime bi se onda "natezali"ako odustanemo od EU.Što reče"au mile"oko načina saradnje i uzajamnom partnerstvu.Jer Srbiji nije gosn.Dereta cilj da prekine odnose sa Maćehom Evropom,već korektna saradnja bez USLOVLjAVANjA.
Preporuke:
6
0
73 četvrtak, 18 oktobar 2012 21:52
Danilo
A,sta ima normalnije i ispravnije nego EU reci,"ne,hvala"?Nista.
To,"ne,hvala" je sastavni dio Ustava Srbije,koji svak mora postovati,a,Rez.SB.1244 je to potvrdjeno na planu medjunarodnog prava,to "ne,hvala" izrazava srpski nacionalni interes.

Jasno je da EU i SAD,za tkz.drzavu Kosovo,trebaju srpsku saglasnost jer nemaju pravnih argumenata,a silom vise ne smiju.
A,Srbija ima Rusiju kao alternativu,sto Zapad dobro zna i cega se boji kao guje ljute.

Sto se tice referenduma,zelim reci da je apsolutno nepotreban.

Prvo,Ustav Srbije kaze da je KosMet dio Srbije.

Drugo,kako rekose @ Srbinbanjaluka i @ S.Kostic,narod Srbije se,po pitanju ocuvanja KosMeta,pokazao krajnje nezainteresovano i neozbiljno,da ne kazem tezu rijec i to bi uzrokovalo vrlo malu izlaznost i sa mogucim manipulacijama "europejaca".
Sjetimo se kako je Kostunica,za donosenje posljednjg Ustava,dva dana "nagonio" narod da izidje i da potvrdi da je KosMet Srbija.

Dogodine u Prizrenu i u Evroazijskoj uniji.
Preporuke:
14
4
74 četvrtak, 18 oktobar 2012 22:14
Tanin
Neverovatno kako je voditeljica emisije bila antagonisticna protiv g. Vukadinovica. Imali su plan da ga diskreditiraju, ali, na njihovu zalost, on je za dva koplja iznad njih. Steta sto u Srbiji nema vise takvih (nezavisnih i ne korumpiranih) intelektualaca.
Preporuke:
19
1
75 četvrtak, 18 oktobar 2012 22:51
Milan
Istorijsko "NE,HVALA". Kao: bolje grob nego rob! Opet smo na toj liniji! Kometari čitalaca najbolje odražavaju odnos Srba prema svojoj Otadžbini! Gospođa Olga Vladivostok ,je bez mnogo filozofije kazala suštinu stanja u kome se nalazimo. Složno braćo: NE bez hvala- istorijskim neprijateljima!
Preporuke:
10
1
76 četvrtak, 18 oktobar 2012 23:13
A.Č.
Sazrelo vreme za sporazum o strateškom partnerstvu sa Rusijom?
Da li će Tomislav Nikolić i Vladimir Putin staviti svoj potpis na ovaj dokument što nije pošlo za rukom Borisu Tadiću i Dmitriju Medvedevu..

http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Sazrelo-vreme-za-sporazum-o-strateskom-partnerstvu-sa-Rusijom.sr.html
Preporuke:
14
1
77 četvrtak, 18 oktobar 2012 23:28
Rin o-o to
Nije ovde pitanje da li Srbija želi ili ne želi u EU? I nije bitno da li će ona postati član ili neće. Bitno je kako se EU ovim jednosmernim „pregovorima“ (diktatima) odnosi prema Srbiji već dve decenije. A odnosi se kao sila koja postavlja ultimatume i pomoću njih demontira jednu državu i revanšistički se odnosi prema srpskom narodu suprotno istorijskim dostignućima i potvrdama ovog naroda u borbi protiv fašizma. Na srpskim zemljama stvorene su nove „države“. I ne samo da su stvorene nego im je uslov za to stvaranje bio da antisrpski koaliciono, jednoglasno, nastupaju. EU remodeluje Balkan na antisrpskoj osnovi i to niko ne može da ospori. Jednoj sili, koja sebe tako shvata, možete da kažete šta god hoćete ona će nastaviti da deluje inercijom. Bitno je šta mi sebi kažemo, kako se odnosimo prema sebi i da li prepoznajemo egzistencijalno. EU ne želi Srbiju u članstvo. EU hoće totalnu kapitulaciju Srbije.
Preporuke:
18
1
78 petak, 19 oktobar 2012 05:53
#
"dragi" miljenko je vec dugo ozenjen dubravkom velat. koga ne mrzi, nek' gugla!
Preporuke:
3
0
79 petak, 19 oktobar 2012 08:03
revolucionar
Djordje ovo je emisija za primer, potpuno ste ih razbili. Samo tako nastavite.

Srbija je sa vama !
Preporuke:
7
2
80 petak, 19 oktobar 2012 08:29
brm
"Referendum je održan još 1389 godine. I tu se završava svaka priča."
oćemo i na Skoplje, Valonu, Skadar, Solun i Dubrovnik..a da vratimo Mađarima njihov krunski grad i celu Vojvodinu
Preporuke:
4
24
81 petak, 19 oktobar 2012 08:32
brm
Vladimir
@Svetislav Kostić za @Kosta,

"Sramota je da čovek u osmoj ili devetoj deceniji nekome kaže "ne trabunjaj koješta","
ajde Vladimire ne tupi, kod kostića ti je brate jednostavno - il trabunjaš il si izdajnik il provolator ili govoriš što si svi Turci pa si veliki patriJota ..nema rasprave u komitejima ćelijama
Preporuke:
3
6
82 petak, 19 oktobar 2012 08:34
brm
"Dogodine u Prizrenu i u Evroazijskoj uniji."
pet iz geografiej.. a može i u pacifičkoj uniji i Latinskoj AMerici ...realnost iznad svega
Preporuke:
3
22
83 petak, 19 oktobar 2012 09:10
Vukadin
Gledao sam juče duel. Vukadinović je uspeo da skrene Deretino pitanje "a šta mi dobijamo", tako da nije bio na gubitku (naravno, i ideja opstanka Srbije), ali možda je mogao iskoristiti priliku. Đorđe je uglavnom "politički neutralan", barem nije član niti povezan sa vlašću, pa je mogao otvoreno reći da je nama odgovarala situacija tzv. zamrznutog konflikta (mada sada, posle niza pristanaka bivše vlasti to je već pitanje). Dakle, da se ne lažemo, popuštalo zarad EUropske šargarepe. A šta bi se dobilo da se ostalo na zamrznotom konfliktu.
- Nema "slobodnog kretanja ljudi, roba, kapitala..." ergo Šipci mogu sa dokumentima Srbije čiji su građani ili nikako. Ili bi možda neko hteo da kupuju firme i posebno zemlju u Srbiji!?
- Dok je to pitanje otvoreno, ne otvaraju se druga, barem ne svom silom - Raška, sever Srbije...
- Ako Priština uopšte želi ozbiljnu organizaciju, mora da pregovara o statusu. Ako ne želi, šta onda možemo s njima...
Dakle, u EU kao Kipar ili nikako. Ovo drugo nije loše.
Preporuke:
9
1
84 petak, 19 oktobar 2012 12:15
au mile
@vukadin
Dobro ste zapazili taktičku dimenziju antisrpskog delovanja zapada prema Srbiji.
Nikada ne otvaraju sve frontove odjednom, već jedan po jedan.
Što pre "rešimo" (na način na koji to zapad želi, da se Srbija praktično odrekne Kosova kao svoje teritorije, zato što je to "realnost") kosovski problem, otvoriće se problem Raške, Vojvodine, Preševske oblasti.
Od početka krize Zapad je sistematski upravljao krizom, uvek protiv srpskih interesa.
Sukobi u Sloveniji, Hrvatskoj,Bosni,Kosovu, pa niz uslova u toku procesa priključenja EU, to pokazuju.
Najbolja paradigma zapadne politike prema Srbiji poslednjih 20 godina je epizoda koja se desila između Vorena Kristofera i Slobodana Miloševića u Dejtonu 1995. Tada je Milošević dao Vorenu Kristoferu parče papira da ispiše sve zahteve koje Zapad ima prema Srbiji. Voren mu je vratio papir i rekao da nema konačnih uslova za Srbiju. To znači da će borba protiv "malih Rusa" biti nastavljena bez prekida , do svođenja Srbije u predkumanovske granice.
Preporuke:
6
1
85 petak, 19 oktobar 2012 12:18
xyw
Gospodo, smatrate li da ako kazemo Evropskoj uniji ,,ne, hvala'' da ce nam od toga biti lakse i da cemo sacuvati Kosovo? Pa to samo naivni mogu da misle.Postavljace na i sto drugih uslova, mucice nas, kinjiti, jer im se, nazalost, tako moze. Nasi rukovodioci su toga svesni samo ne sme niko javno da kaze. Otuda i prebacivanje ,,vruceg krompira'' sa jedne licnosti na drugu. Nasavsi se u bezizlaznoj situaciji oko Kosova, sada se pokusava da se steknu poeni u isforsiranoj borbi protiv korupcije. Velika briga u pojedinim sredinama je i prekomponovanje vlasti.Ima mnogo Kurta koji bi uzjahali na mesto Murta. To je nasa sudbina. A sto se tice ,,demokratske Evrope'' pa ona odavno to nije. To sto je Dacic licno nosio svoj govor nemackom ambasadoru smatram ponizavajucim gestom. Time je samo dokazao da smo u krajnje podrdjenom polozaju i da mogu da nas motaju kako im se prohte. A zbog poltronstva toliko se zameralo ,,zutima''.
Preporuke:
1
8
86 petak, 19 oktobar 2012 12:27
Vukadin
@brm
Prosto pitanje za tebe: Da li ti se sviđaju ili ne Vensan Dežer, Jelko Kacin, Miroslav Lajčak i ostali naši prijatelji? Ne moraš tu očitavati neka ... značenja ... mada je to sad moderno, recimo samo da li za ili protiv ovih "političkih veličina".
Ako si protiv, sve i da smatraš Kosovo izgubljenim, trebalo bi da ti odgovara "patriJotska priča", jer nas udaljava od takvih. Rekli tako na "Peščaniku", ja se odavno cinično složio...
p.s. I za ostale: Ako krene da se po Srbiji tumba i opet se delimo, nije beznačajno što je u niz lokalnih vlasti ušao DSS. Dakle zavisi ponešto i od onih koji su dokazani evroskeptici i zagovornici očuvanja Srbije.
Preporuke:
6
0
87 petak, 19 oktobar 2012 12:35
Vera Sobat
Vi komentatori, koji biste sto pre da POKLONITE KiM za dobijanje pregovora i
ko zna kada ulazak u taj klub nasih neprijatelja,treba da se zapitata:

DALI BI DANAS BILO SRBIJE i SRPSKOG NARODA, DA SU SVIH VEKOVA IZA NAS -
LJUDI RAZMISLJALI KAO VI ?????

LAKO "POKLANJATE" gospodo (?), LAKO SE PRODAJETE gospodo (?) i to SAMO -
DA BISTE NA ZAPADU BILI ONO STO STE ZA NJIH UVEK I BILI =NIZA VRSTA!!!

"NIKADA kapitalisticko-katolicko-protestantske zemlje Srbe NISU DRUGACIJE -
ocenjivali sem kao NIZU RASU !!

Pa eto, izgleda je RAJINSKI i PAORSKI karakter jos uvek prisutan kod vas!

Svaka vam cast!!!
Preporuke:
10
2
88 petak, 19 oktobar 2012 17:32
taras buljba
kako su ovi danasnji novinari nekulturni totalno.
Preporuke:
4
0
89 petak, 19 oktobar 2012 17:32
Per
Soroš-Đorđe 0:5
Preporuke:
6
1
90 petak, 19 oktobar 2012 19:21
brm
Da li ti se sviđaju ili ne Vensan Dežer, Jelko Kacin, Miroslav Lajčak i ostali naši prijatelji?

moji nisu ako su vassi..ne svidjaju mi se.. . znam da to nije politiccki korektno ali musskarci mi se generalno ne svidjaju ... mozzda sam i zato evroskeptik ....
a Silvija kristel, jedna od krivaca za moje opredelejnje umrla jucce... umiru lagano zvevde pubertet
Preporuke:
2
1
91 subota, 20 oktobar 2012 10:42
Vlajko
Pitam ja vas? Kad se mi na selu dogovaramo o nekom zajedničkom poslu mi znamo posle toga šta je obaveza jedne a šta druge strane. Koje je obaveze preuzela evropska unija, pitam ja Vas? Ni jednu kažem ja. Znači sve što je dogovoreno ustvari je diktat. E pa molim lepo odgovor je jeasan neće oni nas tamo....
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner