среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

О западном лицемерју и руским панкерима

Kоментари (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 22 август 2012 16:43
Поново
Изванредан текст.
Препоруке:
90
6
2 среда, 22 август 2012 16:53
Зоран Ђорђевић
Не знам ништа о руској музичкој сцени, па не могу да коментаришем тај део, али размишљам о нечему другом.
Како би Запад реаговао да је неко упао у цркву на онакав начин и певао некакву славопојку Путину? Опет би осуо дрвље и камење, али овога пута због скрнављења верског објекта.
Препоруке:
92
1
3 среда, 22 август 2012 16:54
Anta
rok muzika je stvorena od strane zapadnih obavestajnih sluzbi kao jako propagandisticko sredstvo u hladnom ratu... neki od zapadnih muzicara su to shvatili i danas su zivi ... oni koji to nisu odavno su pokojni... Mislim da autor gresi kad Rok muziku i njene stvaraose svrstava u umetnost
Препоруке:
43
37
4 среда, 22 август 2012 17:12
Misa
Ima DDT mnogo boljih pesama od navedene.
Moja omiljena:

Kada zakoncitsa njeft
nas prezident umret
i svet ce postati bolji...

Inace pogledajte na youtube njihovu pesmu Kapetan Kolesnjikov.

A sto nse crkve tice, kad pocne da se mesa u politiku i podrzava jednog kandidata onda su i sve akcije protiv nje i dozvoljene i pozeljne.
Препоруке:
12
109
5 среда, 22 август 2012 17:56
једнорог
@ Misa
Мислим да сте добрим делом у праву. Али, пошто "цркву" не чине искључиво патријарх и владике (они понајмање!), већ сав верујући народ, протест Пуси рајот-а би био смислен да је "молебан" одржан у згради Синода, патријаршије, или где се већ окупља архијерејска врхушка. Синод и Архијерејски Сабор не спадају у моја верска осећања, али олтар храма цркве у којој се молим - да. И зато су те несретнице урадиле оно што није дозвољено. А део око петљања јерархије у царство овога света је део у коме сте у праву. Понекад, а чини ми се све чешће, и клир треба чувати од њих самих.
Препоруке:
55
7
6 среда, 22 август 2012 18:06
гаврило
Само, зашто онда то не виде наши медији? ..."наши медији" ако су наши ТО НЕ ВИДЕ јер их исти газда плаћа!
Препоруке:
66
0
7 среда, 22 август 2012 18:15
Мики
Изванредан текст.
Имамо описан контекст, имамо дефинисану тему, имамо могућност да сами донесемо закључак (аутор нам га не сервира).
Слажем се са коментатором који каже да је рок музика и панк у одређеној мери производ препознатог утицаја музике на свест и као средство за мобилизацију јавности без постављања много питања али треба бити свестан да је Русија свесна тога па имамо ефекат бумеранга. Погледајте само најновије ТВ емисије и портале намењене иностранству. Руси су научили занат и сада на Западу дивљају због јачања меке моћи Русије и немогућности да нађу адекватан одговор.
Препоруке:
47
2
8 среда, 22 август 2012 18:33
Србиновић Србин
Каже писац "Запад има потребу да у Русији види инфериорну средњевекововну комунистичку диктатуру" А ЈА ГА ИСПРАВЉАМ: ЗАПАД ИМА ППОТРЕБУ И ПЛАН ДА РАЗБИЈА, УНИШТИ И ОПЉАЧКА РУСИЈУ, и за то се служи буквално свим средствима, баш као што то ради широм Планете, укључуујући и нашу Србију и све Српске земље.Једино још није смео, и надам се НИКАДА неће смети, да употреби оружје против Велике Русије. У овако дугом тексту писац заобиђе битне елементе карактера и суштине НАТО "демократског" Запада, империјално фашистичког НАТО Запада.Каже писац "ми не би требало да наседамо"... Ко наседа? Суштина је да "наседају" медијске експозитуре НАТО "олигархије", под чијом окупацијом је Србија. Србија је окупирана и поробљена.СРБИЈА ЈЕ У МРАКУ, МРКЛОМ МРАКУ. НИШТА НЕ ВАЖИ ШТО ПРИЧАЈУ НАТО ЕКСПОЗИТУРЕ У СРБИЈИ. НИШТА!!!ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА!!!
Препоруке:
55
0
9 среда, 22 август 2012 18:35
POESIE PURE
едан од кључних разлога због којих је Запад деценијама успевао да нас све убеди да управо његов модел демократије и слободе говора представља, ако не баш „најбољи политички систем“, онда свакако „најмање лош“, били су његови дисиденти, критичари и сатиричари.


pitam se, kad cete vise prestati sa tim lamentiranjem i filosofiranjem, kao neka zavdeena i napustena devojka.

ja imam svoj stav o tzv. yapadu vec najmanje ecenije, a nekima je mozda horizonte sirio Djelic, Delevic i slicni.

Predlazem akciju, produktivnost i sl., umesto lamentiranja.

BE QUICK OR BE DEATH
Препоруке:
18
9
10 среда, 22 август 2012 18:53
SM.
Tajnim,i potpuno legalnim putevima sa zapada,stiže knama dobar deo zla ovoga sveta.Licemerje,razvrat,razni poroci,dekadencija i hipokrizija.To nevidi samo onaj ko neće.
Radio ekipa,neke radijske postaje u Ljubljani,radi anketu o zbivanjima u Russiji.
.....Dali moslite da je previsoka kazna za devojke Pussi Riot?
Ne.Mislim da so napravile veliku grešku,i treba ih kazniti.Skrnavile su verski objekat.I,kod nas u Sloveniji,to nebi smele napraviti.
....Nebi smele u Sloveniji slobodno govoriti i izražati svoje mnjenje?
....Nadškof Uran,napravio je manju grešku pa ga je Papa,isterao iz Slovenije u Italiju/Trst,pa sad i Slovenci imamo"svog Napoleona".
....Nije ga proterao Papa,možda za to Papa nije ni znao.
Nije znao?Onda još gore po Katoličku veru,ako Papa nezna šta mu se dogadja u kući.
Dijalog se vodio na prešernovem trgu,pre nekoliko dana.
Препоруке:
29
1
11 среда, 22 август 2012 19:32
Харун ал Рашид
Сјајан текст и изврсно познавање руске рок културе. Само бих још поменуо Игора Летова, рок музичара, песника и оснивача легендарне руске рок групе Гражданская оборона. Тиме је овај сјајан мозаик руске рок сцене по мом мишљењу комплетан.
А што се тиче Пуси Рајота, и подршке коју добијају са Запада од њихове назови интелектуалне и културне елите, реч је о најобичнијим медиокритетима са обе стране.
Препоруке:
44
1
12 среда, 22 август 2012 20:00
Зоран
"Нама, који на Западу нисмо живели"

Добро је, није стављено на крају текста тако да нисам губио пуно времена.
Препоруке:
7
41
13 среда, 22 август 2012 20:31
колега
Чланак је добар, поткрепљен чињеницама и врло поучан.
Међутим, како сте чланак завршили позивањенм на наше медије скренуо бих Вам пажњу на једну ствар. Ако сте писали научни рад ово је одлично, аки ако сте писали за "шире" народне масе онда је чланак требао да буде доста краћи.
Наши медији су намењени "широким" народним масама. НСПМ свакако није такво гласило, али се запитајте због кога сте ово писали. Због људи који на овај сајт долазе и спремни су да одвоје више од 10 минута за читање или због оних које би овај чланак нечему научио, а који не читају чланке дуже од неколико реченица.
Сугестија је крајње добронамерна. Велики поздрав.
Препоруке:
26
4
14 среда, 22 август 2012 21:47
Betelgeuse
Ne gubite vreme dokazivanjem zapadnog cinizma. Neprijatelj je odavno poznat.
Препоруке:
29
2
15 среда, 22 август 2012 22:00
Misa
Ako cemo i o ruskom roku, mogu svima da preporucim moju omiljenu grupu ARKONA, narocito pesme STENKA NA STENKU i SLAVSA RUS (nije politika), a grupa je odlicna.
Препоруке:
10
1
16 среда, 22 август 2012 22:06
Бели Орао
""Миша.

То се лепо каже "живео Обама, Бил, Клинтонка и демократско оргијање".
Препоруке:
25
2
17 четвртак, 23 август 2012 06:59
Иван К.
О инциденту ових жена. Русија може имати не знам како добру панк и рок сцену, али је Русија *земља ненасмејаних људи*, и са нижим степеном гостопримства од суседних Турске, Казахстана и Ирана*. Отуда нема сумње да у Русији постоји велика потреба за културном променом у виду релаксације, повећања личног ентузијазма, можда и личних слобода. Колико се види, ове жене су показале иницијативу у том правцу; не ради се о мотиву уметничком, нити вандалском, него за ревитализацију срчаности. Кад би се она десила, руски генерали би могли одахнути. Бој не бије свијетло оружје, већ срце.

(*) Распитавати се код људи који путују у овим земљама; Видети онлајн дневничке белешке Snezane Radojicic; гуглати о гостопримству иранског народa...)
Препоруке:
3
31
18 четвртак, 23 август 2012 08:38
Јефимија
Не знам да ли је рок музика заиста настала у лабораторијама владара из сенке, не верујем, али сам сигурна да су ти исти владари на време препознали њену моћ и утицај на масе и на време почели да је користе за своје опскурне циљеве.Ленон јесте био критичар система али рекла бих, да је његова оштрица била уперена пре свега против конзервативних елемената, религије, традиционалних вредности. Питање је, да је жив, коју би и какву страну данас заступао. МОжда би стајао раме уз раме са лидером У2, Боном,врхунским лицемером рокенрола, у одбрани ,,људских права и слобода". То су они исти који се из својих приватних авиона( који, јелте, не загађују ваздух), ,,боре" за исти тај ,,чист ваздух", који се фанатично боре за права ,,сексуалних мањина" али их не узбуђује много експлоатација деце широм света, који су цмиздраво запомагали за фампзним Будама у Авганистану али им је паљевина православних храмова на Космету био ,,цивилизацијски чин".
Препоруке:
25
1
19 четвртак, 23 август 2012 09:53
Тешић Горан - србски панкер ЗА Путина
"A sto nse crkve tice, kad pocne da se mesa u politiku i podrzava jednog kandidata onda su i sve akcije protiv nje i dozvoljene i pozeljne."

А по чему црква не може да се меша у политику а ти можеш?
Препоруке:
22
6
20 четвртак, 23 август 2012 09:54
брм
"oo istočnom licemerju"
већ на почетку текста подметачина:
песма Go west (изворно Вилиџ Пипл) говoри о ЗАПАНОЈ ОБАЛИ САД (Калифорнија) "life is peaceful there
in the open air, where the sky are blue,
this is what were gona do" у поређењу са "Библијским појасом" САД,нема никакве везе са хладним ратом ... осим ако Вилиџ пипл не преводите као "људи са села"
Препоруке:
8
13
21 четвртак, 23 август 2012 10:31
Jефимија
,,Иван К."
Вероватно је тако, али морате познавати и психологију тих народа,менталитет, који можда није апсолутна категорија али као такав ипак постоји. Руси су северни народ,присиљен да се бори са суровом климом, вековима навикао на ,,чврсту руку", било царску, било ону комунистичку. Ја верујем да се одређене особине у народу развијају и под утицајем историјских околности. Као што у нашем народу, на жалост, постоји слој који у себи носи и развија послушничке, пузалачке и полтронске црте, као наслеђе вековне турске владавине, тако су и Руси затворени и опрезни. А поређење са Иранцима, Турцима, није на месту, ради се о другачијем карактеру, традицији, обичајима, животу. Мислим да су РУси своју ,,срчност" показали безброј пута, и да није било те срчаности, историја света а поготово Европе би била другачија, сасвим сигурно.
Препоруке:
17
2
22 четвртак, 23 август 2012 10:32
Мирослав Анђелковић
Може ли ми неко превести са енглеског значење имена ове квази музичке групе?
Дакле како гласи превод на србски језик имена групе ''Pussy Riot''?
Инсистирам!
Препоруке:
9
4
23 четвртак, 23 август 2012 10:36
брм
аутору честитам што нам је ову параду кича чак и без пијанства (машина времена) представио као врхунксу рок музику бољу од западне...
понекад заиста помислим да је у Срба апсолутно некритична русофилија дијагноза
Препоруке:
7
20
24 четвртак, 23 август 2012 11:32
@брм
Village People су написали текст, али га нису певали на мелодију руске химне, уз параду совјета који марширају ка обећаној земљи и Кипу слободе. Аутор не прозива Village People, него Pet Shop Boys, који су очигледно направили политичку песму...
Препоруке:
19
2
25 четвртак, 23 август 2012 11:37
Одбрана и последњи дани
Шта се десило са панком на Западу? Тај бунтовнички и превратнички музички правац који је толико обећавао најзаслужнији је за процват мануфактуре у којој је игла основно средство за рад.Омладина се навелико боде и шара по себи сматрајући то врхунским чином слободе.Најобичнија аутодеструкција.На Западу све што траје,траје док доноси новац.Велики су мајстори комерцијализације свега и свачега,па и друштвених покрета. Панк је на Западу допринео увећавању основног капитала,на Истоку може да представља иницијалну капислу за насилно и крваво рушење демократски изабраних представника.Зашто је тако?Оваква манифестација "слободе" једино је могућа у Русији.Најортодокснијим панкерима у постојбини панка никада није пало на памет да се бестијално иживљавају у цркви представљајући то уметничким чином.Који црни панк? Зар тај музички правац није завршио на сметлишту музичке историје?Русија каска за Западом,али га прати у стопу.Као и Србија никако да се ослободи комплекса провинције.
Препоруке:
14
1
26 четвртак, 23 август 2012 11:38
Марко Радовановић
Нисам стручан, али ако се добро сећам песма "Go West" је заправо јако стара песма америчких пионира (илити досељеника) из 19. века када је огроман број људи кренуо пут западне обале да би се тамо населио.

Мирославе - реч "пуси" је означавала умиљату кућну мачку, али је у међувремену постала и жаргонски синоним за вагину. "Рајот" је реч за побуну, немир. Дакле, назив је као двосмислен, али је јасно на шта се своди.
Препоруке:
14
0
27 четвртак, 23 август 2012 12:08
слободан превод
слободан превод би био-вагинална критична маса са елементима пострауматске фригидности која је директан производ бољшевичке прошлости,лошег сексуалног живота у колхозима
Препоруке:
5
11
28 четвртак, 23 август 2012 13:56
Вукадин
Сасвим солидан текст. Имао бих само две примедбе.
Прва се односи на "Ветар промена". Ја ту песму нисам схватио као тугаљиву оду победи у Хладном рату. Можда сам сентименталан, али то доживљавам као оно што је крај Хладног рата могао да буде, и како је представљан - као пад идеолошких граница. То видим пре свега у стиху "могли бисмо бити као браћа", и у целој песми. Дакле, позив на јединство на просторима Евроазије, после бесмислених подела. На Де Голову "Европу до Урала", или беше "Европа од Лисабона до Владивостока". Посебно што су то певали Немци, који због ДДР-а, и другог, имају разлога да мрзе Русе. И сад стварно видимо сарадњу Русије са Кином и Немачком, ослобођену идеолошког баласта.
Друго, краће и битније - како су оне заправо ушле у Храм?! Мало ми је чудно да уђу силом са сценом и инструментима. То ме копка у целом случају. А ако су ушле силом, то је повреда поседа (иако није лични) и подлеже санкцијама.
Препоруке:
7
3
29 четвртак, 23 август 2012 14:04
Вукадин
Кад смо код повреде поседа, то је била тема мале расправе. Ја сам рекао да су "панкерке" повредиле оно што је на Западу светиња - а то није ништа духовно, него приватна својина. Речено ми је како стан и фирма (правно лице) није исто. Је ли тако?
Ја кад бих ушао тамо где радим са мало краћим панталонама (стварно дискриминација, женама нико не проверава дужину сукње), видљиво наоружани чувар би рекао значајним гласом "ГОСПОДИНЕ". Ако бих га игнорисао, то би рекао још значајнијим гласом, па би можда почео и да се ДЕРЕ. Ако бих га и даље игнорисао, кренуо би силом на мене.
Вероватно не би употребио пиштољ, кога видљиво носи, само због краћих панталона. Али да дође до физичког обрачуна нас двојице, на чијој страни би био суд!? А шта да хоћу да изведем "перформанс"?!? Шта са клијентом кога не могу обуздати, ко зна зашто? Да ли је и то слобода изражавања, рецимо ако омета рад целе филијале?!
Препоруке:
13
1
30 четвртак, 23 август 2012 14:14
Вукадин
@Једнорог
Одлично уочено! Да су "панкерке" кренуле на управну зграду Синода, или шта већ, не би стигле ни да присмрде. Баш зато што тамо има наоружаних чувара (не кажем да не треба да их има), а у црквама их нема. Оне су играле на сигурно, да изведу свој перформанс и извређају осећања верника. Због тога могу бити само наводне "панкерке". Као и због шолди, јер сигурно да не раде све то бесплатно...
Препоруке:
11
3
31 четвртак, 23 август 2012 15:12
брм
@brm
хвала Вукадине, уштедео си ми труд да објасним особи перцептивне свести да се уметничка дела не тумаче буквално - ко што Бранкица Станковић и маловићкине судије тумаче навијачку песму... коме није јасно да је " певање на мелодију руске химне, уз (документарне снимке) параде совјета који као марширају ка Кипу слободе" вишезначно али никако злонамерно и политикантско, сем злонамерним политикантима?

но поједини коменаттори овде су и Крлежину сатиру о пургерима који кукају 1918. да су их освојили Цигани схватили као Крлежине антисрпске ставове.
Препоруке:
5
11
32 четвртак, 23 август 2012 15:17
брм
"Кад смо код повреде поседа, то је била тема мале расправе."обавештавам скривене пропагаторе неолибарализма да Црква није приватни посед, већ заједничка имовина и место Сабора свих, дакле и "Pussy Riot" имају право да у свако доба уђу у заједничку нам екслесију, иглезију (Сабор, скупштину).Такође Црква није нешто друго од нас њених верника , Црква смо сви ми (Сабор свих нас)тако је бар у православљу..у ваше екстремне секте и крптокомунистичка тумачења хришћанства се не разумем
Препоруке:
4
13
33 четвртак, 23 август 2012 15:27
брм
"Најортодокснијим панкерима у постојбини панка никада није пало на памет да се бестијално иживљавају у цркви представљајући то уметничким чином.Који црни панк? Зар тај музички правац није завршио на сметлишту музичке историје?"

замисли колико би векова робије добиле пусике да су пловиле Москвом на броду и пржиле "Боже спаси Путина и фашистички режим" .. тај музички правац је "завршио на сметлишту" само за оне којима су ови смешни Танасићеви руски шансоњери - рокери и бунтовници...

између Тачеризма којем је посвећен Год сејв д квин, Реганизма који је уништио њујоршку клубску сцену преко Вучићевог идола и претворио Њу Јорк у секс и град делта сити и Путинизма нема никаве разлике ... - што би реко друг Рон пол - чист фашизам Мусолинијвског типа..корпорацијска диктатура пар породица
Препоруке:
7
14
34 четвртак, 23 август 2012 16:29
Bob
Ne znam razliku izmedju nekakvog kvalitetnog i lošeg panka (roka, popa), jer je to sve jedan isti talog raspadajuće civilizacije. Treba biti oštećenog sluha pa takvu podkulturu proglasiti za umetnost, pored klasične ili duhovne muzike.

Ako je Lenon intelektualac, šta li su Bah i Čajkovski? Tempora, mores. Ludilo raspada.
Препоруке:
11
3
35 четвртак, 23 август 2012 16:40
Go West
Svaka čast za sve BRM-ove komentare! On u ovoj i drugim diskusijama spasava zdrav razum. Opisati spot Pet Shop Boys-a kao "trijumfalistički hvalospev zapadnoj pobedi u Hladnom ratu", znači stvarno promašivati ceo fudbal. Spot je, kako reče brm, zaista višeznačan, camp, i barata vrlo različitim simbolima, kako onom kapitalističkim, tako i onim socijalističkim + očiglednom gej estetikom. Ako išta, on pre svega pokazuje kako se ideološke umetnosti - s jedne strane sovjetska, komunistička, a s druge komercijalna, kapitalistički, "Coca-cola"-inska - u suštini ne razlikuje jedna od druge, i kako se sovjstski ideološki kič dodiruje sa američkim ideološkim kičom. U tom smislu, spot se upravo može razumeti i kao podsmevanje zapadnjačkom trijumfalizmu.

A čin Pussy Riot nalazi se upravo u hrišćanskoj tradiciji isterivanja trgaovaca iz hrama. Pravi uljez tu je Putin, kojeg je uveo lične patrijarh. Devojke su samo izvele čin egzorcizma.
Препоруке:
7
18
36 четвртак, 23 август 2012 18:37
Mina
Meni njihov nastup djeluje kao najlakši način da izađu iz anonimnosti.Mislim da bi bili najbolje kažnjeni ukoliko bi ih ignorisali.
Препоруке:
10
0
37 четвртак, 23 август 2012 19:41
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Не разумем како дискусија о ширем утицају политике на музику и обратно може да се сведе на препирку око једне или две песме или на ауторов избор песме с руске стране. Ваљда су и ти "Пет Шоп Бојси" били тако наивни па нису знали зашто објављују песму "Go West". И ми вероватно требамо бити толико наивни па мислити да то није у контексту проглашења западне културне хегемоније. Потпуно се превиђа чињеница да музичку индустрију Запада потпуно контролише владајућа финансијска елита и да та индустрија, посебно последњих 15-ак година служи за промоцију неолибералне идеологије, адолесцентног хедонизма и опште кретенизације науштрб критичког размишљања. Онима који мисле да западној музици нема алтернативе и не воле фине совјетске рок песмице "Машине Времена" препоручујем да послушају рок песму групе Gorky Park - Bang. Oд новијих група није лоша група Пикник.
Препоруке:
7
0
38 четвртак, 23 август 2012 20:22
Тешић Горан из Калужске области
Ево за оне које интересује како се све тачно одиграло у храму Христа Спаситеља специјална емисија на руској телевизији са коментарима у студију и видео снимцима са видео камера испред и у храму укључујући и борбу са обезбеђењем и снимке са испитивања оптужених а сада осуђених чланица "Пуси Рајот":

http://youtu.be/Hauy5idGFfI

За оне који не знају руски нека само гледају и биће им све јасно.
Препоруке:
4
0
39 четвртак, 23 август 2012 23:12
Робеспијер
Многи од тих великих музичких уметника, које аутор велича, залагали су се за оно што аутор жигоше. Тако да овај текст донекле сматрам контрадикторним. Стил њиховог живота, начин размишљања и понашања, не одговара ономе што аутор даље пропагира, у овом и другим својим текстовима. Но, чини ми се да се аутор плаши да удари тако отворено на неоспорне музичке ауторитете. Рецимо отворено, многи од њих су били хомосексуалне оријентације, уживали су у лакшим или тежим дрогама, конзумирали алкохол у неограниченим количинама... Да, слажем се да је то био бунт против стања у друштву, али не могу да схватим да аутор то даље оспорава другим уметницима у оним деловима света у којима влада његов систем вредности. Мада, сада ми и није јасно који је његов систем.

Сви се вероватно сећате оне веома увредљиве и вулгарне песме Боре Ђорђевића о Слободану и Мири!? Да ли му је фалила и длака са главе? Да ли је завршио у затвору две године?

Треба имати исте критеријуме у истим ситуацијама!
Препоруке:
6
4
40 четвртак, 23 август 2012 23:39
Marko Obilić
Poklič "No pasaran"("Neće proći")lansirala je u španskom građ.ratu Dolores Ibaruri.Bila je u toku odlučna bitka za Madrid,zadnje uporište republikanske vlade,na čijoj strani je bila slabo naoružana španska sirotinja i levičarski dobrovoljci iz sveta.Prema njima je nadirala do zuba naoružana rojalist.armada pod komandom generala Franka,podržana teškom avijacijom Hitlera
i Musol. Pažnja branilaca je bila usmerena na četiri kolone koje su opsedale grad ali ne i na"petu kolonu",izdajnike koji su iznutra sabotirali odbranu.
Svetli simboli španskog građanskog rata,kao što su "No pasaran" ili amblem stisnute pesnice poslednjih godina su cinično prisvojile profesion.petokol.organizacije koje za račun
imper.sila zapada organizuju revolucije kojima se suverene države pretvaraju u kolonije.Viđeni su u Srb.Lib.Iraku,Libiji,Siriji i na odeći Rajotkinja.
Arsen Lupen,najveći lopov svih vremena je,
iz taštine,na mestima gde je "operisao" namerno ostavljao karakteristične tragove.Nije uhvaćen.
Препоруке:
10
1
41 четвртак, 23 август 2012 23:48
Marko Obilić
Službenici Ginisove agencije za beleženje bizarnih svetskih rekorda rade ovih dana prekovremeno jer ne mogu da izračunaju dokle će dogurati tri do juče uboge ruske devojke u dve discipline.Prva disciplina je kako urušiti imiđž svoje zemlje u svetu za kratko vreme i one su tu postigle novi svetski rekord koji iznosi 43 sekunde i 7 desetinki.Isto to vreme priznato je devojkama kao svetski rekord i u drugoj disciplini koja se zove - kako steći "slavu" i bogatstvo sa što manje truda.Sav ovaj "uspeh"devojke su postigle sa nepunih minut kreštanja u svetom hramu i sa šestostranom pesmaricom od koje se stide čak i najzatucaniji poštovaoci panka.Jedno je sigurno-sada više niko ne može da lamentira kako "od panka nema selameta".Nije važno kako sviraš nego gde i kome.A pusice su,pevajući svom predsedniku,sve vreme znale da pevaju za neke druge uši,koje ne znaju nijednu rusku reč.
Препоруке:
11
3
42 петак, 24 август 2012 01:40
Bob
Bora, medjutim, brajko moj nije tu pesmu pevao nasred hrama Sv.Save i igrao.

@Go West: Egzorcizam da bi izveo, dakle brajko moj, uslov svih uslova je da ne igraš.


A možda i ja grešim. Nekima je egzorcizam isterivanje dobrih duhova?
Препоруке:
5
1
43 петак, 24 август 2012 09:01
Вукадин
Прво ми је указано да физичко и правно лице нису исто, када сам објаснио да нема битне разлике, следи аргумент да је Црква нешто "супстанцијално" другачије. Као, над православцем свако може да се истреса, ако овај то не прихвати није хришћанин. Како чедистички!
Христос јесте нешто проповедао, но то би била дугачка прича. Укратко - постоји теорија и пракса хришћанства, а ја дајем предност пракси. Као евроазијци што су више ценили Стаљинов СССР него Марксову утопију (све са групним браком).
Но, рецимо да је тако, Црква су сви, није у кулама од камена и дрвета (рече Христ, или то беше апокриф). Што онда "панкерке" нису "проповедале" на ливади, дошли би људи да их чују? Чак и православци, макар да их нечим гађају. Концерт као и сваки други, а не узурпација сакралног. У овом тексту (и линковима) видесмо како је све Путин називан, и систем критикован, чак и са брода, слично Пистолсима.
А "пице" нека буду последне, па кад их Владимир помилује, следећи концерт у џамији у Грозном.
Препоруке:
7
1
44 петак, 24 август 2012 09:21
Вукадин
Кад већ расплињавате дискусију са апотеозом Запада од стране оних шминкера Пет Шоп Бојс (да не би било колизије са модерацијом, употребићу за њих израз који је на овом порталу виђен приликом организације геј-прајда у Београду, а гласи: "знате-већ-ко" из фотеља)... Представићу свог фаворита. Frankie Goes to Hollywood, такође Енглези, такође хомићи, али са стилом, а не ко ови фићфирићи, и онај Бронски Бит. Предлози за слушање, такође се помиње Запад: Warriors of the wasteland и Two Tribes.
(Штета што у коментару не може да се линкује)
Препоруке:
2
1
45 петак, 24 август 2012 09:48
брм
"čin Pussy Riot nalazi se upravo u hrišćanskoj tradiciji isterivanja trgaovaca iz hrama"
свака част теби војводо
твој сердар
Препоруке:
2
8
46 петак, 24 август 2012 09:57
брм
"ја дајем предност пракси. Као евроазијци што су више ценили Стаљинов СССР него Марксову утопију (све са групним браком)."
поштујем кад се неко отврено изјасни као Стаљино/совјето фил.. али немојте забога да то представљате као русофилију у име народа који волим и уз чију културу сам формиран..аман па нико није убио више Руса од Стаљина ..Русима никако не желим новог Стаљина па ми је потез пусика разумљив .. . узгре с ви Руси које сам упознао имају према Путину однос као ја некиад према Милошевићу.. и тада су ме из безбедне даљине православна грчка браћа убеђивала да је он супер а да је незнам шта је доборо за Србе, као што ви данас боље знате од Руса..
Препоруке:
2
9
47 петак, 24 август 2012 10:19
Тешић Горан - живим у братској Русији
"узгре с ви Руси које сам упознао имају према Путину однос као ја некиад према Милошевићу.. и тада су ме из безбедне даљине православна грчка браћа убеђивала да је он супер а да је незнам шта је доборо за Србе, као што ви данас боље знате од Руса.."

Па изгледа да не познајеш довољно много Руса. Само да те подсетим да је Путин убедљиво победио на недавно одржаним изборима, то јест народ је показао за кога је.
Препоруке:
8
2
48 петак, 24 август 2012 10:35
Вукадин
брм,
Шта Руси мисле о Стаљину тешко да може да се зна, односно генерализује... Нешто кажу анкете, и то нешто пре би се свидело мени него теби. Али, то је статистика, има афоризама о њој, па се на исту не позивам много...
Међутим, шта Руси (грађани РФ) мисле о Путину, то се видело на изборима. Ваљда си толики демократа да прихваташ изборне резултате. Или се поводиш за "теоријама завере"?
Дакле, руски народ је неколико пута изабрао ову жртву егзорцизма, како неко рече у овој дискусији. На велику жалост другорусијанаца, а и (вас?) другосрбијанаца...
Препоруке:
8
1
49 петак, 24 август 2012 11:15
Тешић Горан
За Go West:

"A čin Pussy Riot nalazi se upravo u hrišćanskoj tradiciji isterivanja trgaovaca iz hrama. Pravi uljez tu je Putin, kojeg je uveo lične patrijarh. Devojke su samo izvele čin egzorcizma."

Побратиме, једна од чланица "Пуси Рајот" Надежда Толоконикова је пре неколико година у деветом месецу трудноће учествовала у сексуалним оргијама у једном руском музеју. Ево ти доказа:

"Война ебется за наследника Медвежонка (рен-тв)" на "ЈуТјубу"

Јел су ти то те твоје истеривачице ђавола? Ко из кога овде треба да истерује ђавола?
Препоруке:
5
0
50 петак, 24 август 2012 11:51
Вукадин
Из тих истеривачицама ђавола треба зло истерати...
Ваљда би се и њима то свидело, без обзира које су оријентације (и за то има лека).
Препоруке:
4
2
51 петак, 24 август 2012 12:03
брм
"Война ебется за наследника Медвежонка"
тако је и друг Стаљин средио руску авангарду која их је довела на власт и увео дивни соцреализам.. а и друг Адолф је уклонио изопачену уметност...
а и друг Ђулијани је то истерао из ЊуЈорка...

дивни узори за малдосрБББе
Препоруке:
3
9
52 петак, 24 август 2012 12:54
Вукадин
Младосрби, како басаријански то звучи... Има он један баш онако малигански креативан израз "младотурска чаршија"...
Лично не видим ништа лоше да ме неко пореди са младотурцима. Кемал Паша је урадио велике ствари за свој народ, баш као и Стаљин за свој...
А и није баш либерално замерати некоме турцизам...
Препоруке:
4
2
53 петак, 24 август 2012 13:13
Lepa Luna
Ako se ne varam, ,,pank" je kao muzički pokret nastao među mladima iz nižih društvenih slojeva, imao je jake socijalne elemente, izražavao bunt protiv kapitalističkog sistema, ali i bio protivteža u to doba aktuelnom ,,gliter"roku, disko muzici, ostacima hipi pokreta, svemu što je tupilo oštricu društvene kritike. A onda su ,,buntovni" pankeri upali u oprobanu zamku, došli do novca, slave, sve manje primećivali radničku klasu a sve više usvajali navike onih koje su napadali. I šta bi od bunta? Ćorak. Gde tu vi vidite ove devojke? Protiv čega se one, kao, bune? Protiv nepravde u društvu, protiv kapitalizma i njegovih aspekata, protiv nepravde? Ajte, molim vas, dobile su suviše pažnje,apsolutno nezasluženo. Vidim i da se javni seks, od strane nekih proglašava za UMETNOST a kreveljenje i orgijanje upravoslavnom hramu se poredi sa Hristovim delom. Da li pojedinci zaista veruju u to što pišu ili samo žele da budu ,,antiprotivni".A naš paganski ,,Perun", tek, smejurija.
Препоруке:
5
1
54 петак, 24 август 2012 13:25
Тешић Горан - да ти објасним суштину
"тако је и друг Стаљин средио руску авангарду која их је довела на власт и увео дивни соцреализам.."

Која je авангарда довела Лењина и Стаљина на власт? Мислиш Јакоб Шиф са Уол Стрита?

Ај одговори ми мајке ти јел за тебе авангарда да се скинеш го и изводиш оргије на јавном месту и да то називаш политичком акцијом?
Препоруке:
5
1
55 петак, 24 август 2012 13:28
брм
@ Lepa Luna
"A onda su ,,buntovni" pankeri upali u oprobanu zamku, došli do novca, slave, sve manje primećivali radničku klasu a sve više usvajali navike onih koje su napadali. I šta bi od bunta? Ćorak"
o koме конкретно пишете?
ниједан панк бенд не могу да препознам у опису, будите конкретнији... sem ako mislite na (o)pan(a)k pank
ПС рећи да је pank"...bio protivteža svemu što je tupilo oštricu društvene kritike - u to doba aktuelnom ,,gliter"roku, ostacima hipi pokreta ..."
је ОК али сврстати још већи андерграунд тог доба од панка - диско музику у то друштво значи само непознавање још веће него панка... не би се друг Ђулијани окомио на имтересе мегакорпорација..да нисте ви Луна Лу, разумете се слично њојзи?
Препоруке:
2
2
56 петак, 24 август 2012 13:29
брм
"Лично не видим ништа лоше да ме неко пореди са младотурцима." прихватам конструктивну критику, лоше ми је поређење

" Кемал Паша је урадио велике ствари за свој народ, баш као и Стаљин за свој"... прецизније Кемал паша је урадио за Јерменски народ ко Стаљин за руски, а шта је Стаљин урадио толико за Грузине да може да сe poredi sa Ататурком, нисам упознат
Препоруке:
3
2
57 петак, 24 август 2012 13:37
брм
"јел за тебе авангарда да се скинеш го и изводиш оргије на јавном месту и да то називаш политичком акцијом?"
није, авангарда је уметнички покрет који је био деведесетак година раније, у време пред узлазак друга Стаљина...
А ко је перформанс Пуси Рајот прогласио за политичку акцију? оне упорно тврде да је био уметнички изражај (перформанс), а суд такође тврди да нису осуђене због Путина и поретка већ због "вређања осећања верника" (што је онако баш пуси стично и јааадно). како се зову режими који толико драстично осуђују због "политичке акције"?
полемика постаје све забавнија јер толиккоо сами себе нагрдите и исмејете .. ја се не бих сам сетио без ваше помоћи..
Препоруке:
1
2
58 петак, 24 август 2012 13:40
Тешић Горан - србски панкер из руског села
Ајде мало о панку. Почеци панка су Д Стуџс и Иги Поп, то јест место дешавања је Детроит, Америка. Бацање Иги Попа по стаклу и слична деструкција и само-деструкција. Онда следе Рамонси, то јест ЊуЈорк, опет Америка. Тек после њих следе Секс Пистолс и Д Клеш, Велика Британија. А уствари иза целог пројекта Секс Пистолс стоји власник опскурног бутика садо-мазо ствари "Секс" - Малколм МекЛарен, менаџер групе. Џони Ротен и Стив Џонс су му били локални пивски партнери. Неки сматрају да је све песме са првог и јединог албума Секс Пистолса написао басиста Глен Матлок који је једини био музички образован из те прве, оригиналне поставе. Он је први и напустио групу. Неки кажу из верских разлога. У новије време се враћао у групу кад су почели да тезгаре. Њега је у групи заменио покојни, Бог душу да му прости, Сид Вишас. Зато је велико питање колико је у британском панку било спонтаности и смислености, а колико манипулације у правцу прављења корака даље ка демонизацији поп и рок музике.
Препоруке:
2
0
59 петак, 24 август 2012 13:49
MarkoObilić
Rani rock'n roll je izraz pobune mlade generacije protiv malograđ. sistema vred.na zapadu..Njegovi prvi protagonisti bili su siromašni priučeni muzičari koji su "šetali" tri akorda,nosili raščupane duge frizure da bi nervirali svoje roditelje i pevali protiv rata u Vijetnamu.U medjuvremenu,oni su ostarili i obogatili se,pošto je rok postao veliki šou biznis.Danas,na live aid koncertima u organizaciji CIA agituju za humanitarna bombardovanja.Bono Vox je na taj način postao dolarski bilioner.Najmarljivije estradne agitpropovce kraljica kiti laskavim titulama (deda)pera ili (baba)sera.Ruske pankerke zarad publiciteta i zapadne kinte pljuju po svojoj crkvi i predsedniku koji je zemlji vratio dostojanstvo.Neki to rade i za kesicu bombona,a najblentaviji džabe("useful idiots").Tako je u Srbiji,u vreme kad nam se s neba smešio "milosrdni anđeo"jedan nesrećnik"pevao"sada već himničan refren:"Neću da pobedi narodna muzika".A NATO bombe su padale.I padale.I padaju još i dalje,samo malo dalje.
Препоруке:
6
1
60 петак, 24 август 2012 14:40
брм
ал се фрљате са деценијама, све сте побркали..
- РР настао у време рата у Вијетнаму?
- "Онај несретник", аутор песме на компилацији на стихове владике Николаја певао "мир брате мир" (пу пу пу сачувај Боже адалео било) у време НАТО бомбародвања?
- Bono Vox као пример панкера и бунтовника???
- другари пивопије срачунато праве песме да би демонизирали бла бла бла.. не верујем да знају шта значи та реч...
ајте још мало, молим вас баш се забављам ..
само чекам да неко помене "ружу Хрватску" као пример панка
Препоруке:
2
2
61 петак, 24 август 2012 14:49
MarkoOilić
Tri devojke živele su svoje živote.Izgledalo je da će ostariti a da iza sebe traga ne ostave. Nisu imale ništa - ni para,ni talenta.Shvativši da im vreme ide,devojke su dumale i dumale.Pameti im nije preticalo,ali devojačko lukavstvo,u tome nisu zaostajale. I tako su devojke "patriotski"zasvirale svom"baćuški".Isplanirale su da performans izvedu u crkvi,zbog dobre akustike-odjekuje na zapadnu stranu.Posle svega,više niko ne može da kaze da od panka nema selameta.
Препоруке:
7
2
62 петак, 24 август 2012 16:26
Go West
Из тих истеривачицама ђавола треба зло истерати...
Ваљда би се и њима то свидело, без обзира које су оријентације (и за то има лека).


O, vrli hršćanin bi malo kazneno da siluje. Baš hrišćanski.

Inače, Tolokonikova je u "orgijama" učestvovala u osmom mesecu trudnoće, sa sopstvenim mužem. Ne vidim baš nikakav razlog za sablažnjavanje. Osim, kao što opet lepo reče BRM, od strane onih koji bi se gadili i nad "degenerisanom umetnošću".
Препоруке:
3
2
63 петак, 24 август 2012 18:21
Вукадин
Него, да резимирамо ми са оног документарног филма
1. Средином јануара Березовски пише патријарху руском да "уразуми" неверног Путина, те овај да власт преда у руке њему, овај не, него "народу". Патријарх не одговара, а и шта би несрећнику одговорио...
2. Месец дана касније "панкерке" улазе ПРВИ пут у Храм. Изводе нешто на брзака, "на суво", једна позира с гитаром која није укључена. Очигледно да би се монтирало за спот. То снима четврогодишње дете. Да видим душебрижнике шта би рекли да дете неког радикала ради нешто на митингу...
3. Три дана касније, враћају се на место злочина. Овог пута у већем броју. Уочимо да улазе релативно "смерно" обучени. Зима може објаснити прикривање "панк" одеће, но делује ми да нису ризиковале да их уопште не пусте у цркву. Ушле су "на кварњака" и извеле своје. Обезбеђење је реаговало.
4. Судски процес је створио фарсу. Ја бих другачије реаговао, али истиче ми простор поруке да објасним...
Препоруке:
2
0
64 петак, 24 август 2012 18:27
Вукадин
Западњаку, видим мене цитираш, али не знам ком се хришћанину обраћаш. Ја само браним право хришћанских верника на различитост, иначе нисам хришћанин.
А што се тиче оргијања са својим мужем, подсети ме на једну моју комшиницу кад сам био мали. Правила је силну буку. Дође баба из комшилука и ова је пита - да ли ти баба некада ТО радиш (није рекла тако, али видим алузије се овде добро схватају). А баба јој одговори - ја ТО радим за себе, а не за комшилук.
Препоруке:
5
1
65 петак, 24 август 2012 18:29
Marko Obilić
(Samo za Mr Brm-a i njegovo društvo)Kao što je u formiranju ličnosti ključan period ranog detinjstva,tako je za formir.sistema vrednosti pojedinca presudan period puberteta.Hormonalna hiperprodukc.podstiče otvaranje prema spoljnom
svetu.Događaji koji nam se dese u pubertetu prodiru lakše u našu svest i ostaju dublje urezani
u sećanju.To je burni period kada emocije ostvaruju predominaciju nad razumom.Snaga
emocija je kriva što se za neke vrednosti kao za svoje prve ljubavi vezujemo zauvek.
Prestankom puberteta hladi se to eruptivno emocionalno nuklearno jezgro a razum se prihvata
zadatka da poređa rasute kockice i od njih izgradi jače ili slabije zacementiran sistem.
Nemam sumnji da je vaš sistem vrednosti zabetoniran u vremenu kada je cvetao pank.Ali tema ovde nije pank,niti bilo koji efemeran pravac,
nego zloupotreba estrade u funkciji realizacije globalnih političkih interesa.
Ko o čemu,vi o uštipcima.
Препоруке:
6
0
66 петак, 24 август 2012 22:24
prenosi stav
Osobno sam razočaran presudom, majku mu ako je Dostojevski samo za kritiku cara dobio 4 godine robije i 4 progonstva, isto ko i Solženjicin za kritiku Staljina...nije mi u namjeri da uspoređujem ove s uvaženim književnicima, ali presuda nije u skladu s ruskom pravosudnom tradicijom. Rusija se mora odrediti da ovakvim spodobama šiba po 10 godina arktičkog kruga, čisto da ih blizina sjevernog pola duhovno regenerira, bez obzira na to što mislio ovaj ili onaj rusofobni liberal na zapadu. Rusija neće biti jaka ako će je brinuti što zapad misli. Čim stroža presuda, to veća kritika zapada!
Alen Horvat
Препоруке:
2
3
67 субота, 25 август 2012 19:31
Jasmina
Kakve sve drakonske kazne priželjkijete, šta biste im sve radili... Sramota me. Imate li nekih problema kući pa se malo istresate? Kako se vi divite nekim drugim kulturama i kamenovanju!? Ali, otkud to? Kad tamo kamenuju hrišćane oni su zlo, ali devojke, njih ako.
U ovoj zemlji manipulišu narodom i kradu ali Vi ćutite! Na Ustav i Ustavni sud pljune ko stigne. Vi čutite. Ali, devojke izvele performans u crkvi- e, to ne može, kako samo skočite kao zveri! Nešto ste mi izgubili samilost, vi hrišćani? Hoćete da se vrati vreme progona bogumila, kad su hrišćani odsecali jezike, ubijali žene i decu onima koji su drugačiji? Neće moći! Zapad ih platio? Plaćaju li ti vaši nekad nešto i nekog na tom (podkupljivom ) zapadu? Para imaju,ne brinite! Crkva im oprostila greh, ali smatra da je kazna primerena! Koji paradoks, a njih baš briga za oprost greha! A Autor napisao ovoliki tekst o muzici kao uvod samo da bi ih napao. I rekao da one nisu neka grupa. A, da jesu, onda bi znači sve bilo OK?
Препоруке:
9
1
68 недеља, 26 август 2012 17:27
@Jasmina
"Девојке извеле перформанс у цркви", није него?!

Никола Танасић је навео линк у овом тексту где сви могу да погледају Ваш "перформанс". Навео је и линк антипутинвске песме групе РАБФАК, која је и оштрија и скандалознија по своме тексту (директно оптужује Путина за заглупљивање народа, за срозавање друштва и пљачку државних ресурса), навео је и далеко шармантније и интелигентније критике режима (опет можете да послушате те песме). Танасић каже - све ово остало је антирежимски перформанс, а оно прво није.

Ви погледајте добро снимак, па нам напишите овде: "Ја ово подржавам. Ово је уметност и не вређа никога, нити крши било какав закон, нити било коју одредницу обичајног права." А онда бисте могли и своју децу да посаветујете да је баш то добар начин да заступају своје политичке ставове, и да је то потпуно исто што и мукотрпни рад који су ови други уметници уложили у изградњу своје јавне репутације, коју су опет заложили у своју борбу против Путиновог режима.
Препоруке:
2
3
69 понедељак, 27 август 2012 08:17
Jasmina
Samo, to što vi citirate su stihovi angažovanih pesmica, a ovo je performans! Marina Abramović bi sigurna sam dala dukat žut da napravi ovakav performans, ali lično ima problem, obavezuje je deda svetac (nekad patrijarh Varnava). A, devojke su to napravile. I uspele! Protrese su celu Rusiju i pola sveta. Kakvo samo srce treba imati da u Rusiji (ili jednoj Srbiji) uradite tako nešto. Što se majki tiče, "pravi" ste hrišćanin. Majke se koliko vidim ne brinu, ali vi brinete. Vaša volja što žalite druge umetnike "koji su uložili mukotrpni rad u izgradnju svoje javne reputacije koju su opet založili u svoju borbu protiv Putinovog režima" a niko ih ne zarezuje. Ali, nemojte više nikad, nikad, drugom da naređujete šta da kaže da bi vi bili u pravu! To nije lepo, pitajte vašeg duhovnika dal on to radi.
Препоруке:
2
1
70 понедељак, 27 август 2012 11:27
брм
@Jasmina
за неке је скоро увек гола Марина Абрамовић пример "вређања верских осећања православних верника" а има нас који сматрамо да је најсуштаственије произашла из континуитета православне цивилизације...разлика између првих и других је што први неће погледати филм "Уметник је присутан" због "начела", а други су га погледали па им је очигледно постало јасно..
за неке су типске иконе које штанцују пример и једини образац православне уметности, а има нас који дело Ендија Ворхола и Марине директно повезујемо са православним "бекграундом"...попут угледних светских историчара уметности... чиме се пмаметан ..тиме се луд...
исти принциоп важи за Пуси рајот, с тим што си заиста претерала у оцени вредности њиховог перформанса..
Препоруке:
1
1
71 понедељак, 27 август 2012 13:05
Go West
Brm objasnio. Endi Vorhol jeste bio pod uticajem pravoslavnog ikonopistva. Kao što je i Marina Abramovič pod različitim pravoslavnim uticajima, a hteli to komentatori da priznaju ili ne - pod takvim uticajima su i Pussy Riot (pogledajte samo njihove završne reči). Pravoslavna tradicija prevazilazi uske granice buržoaskog moralističkog zgražanja i zapravo predstavlja živu tradiciju rasprave, osporavanja, parafraziranja, pa i provokacije. I dobro je što je tako. A to što zgroženi moralisti ne vide dalje od svog nosa i devojačkih kratkih haljinica je zaista samo njihov problem.
Препоруке:
3
1
72 уторак, 28 август 2012 09:08
Jasmina
Hvala BRM-u što nas je podučio o Marini A. Lično mu zahvaljujem za očinski stav kad me samo blago ukorio jer sam malo preterala! Ko si bre ti? A, šta ako sam ja sarađivala sa Marinom i ako ja tebi mogu da budem majka? Otkud ta bolest da u ovoj zemlji svako misli da može nepitan da direktno soli pamet drugima? Postavila sam generalne primedbe, ali niko nista ni o jednoj. Da sam u okviru ove teme napisala da kiša obilazi oko Kragujevca, javili bi se mnogi da to demantuju, a neki i da žestoko ospore. Šta se to desilo sa nama? Gledam komentare po drugim sajtovima, užas. Ti ljudi žive oko nas, koji bi devojkama skinuli gaćice pa ih negde odveli. Naslađuju se mišlju da bi ih negde neki kamenoval ili kako jedan reče: šta tu ima da se priča! Na sajtu Glasa Rusije okrugli sto - "raspravljaju" dvojca koji isto misle (što nisu one to u sinagogi i sl.). Sad se vidi kako se vlada ovim svetom. Stalno pominju nesreću, bedu, boleštine, zlo u ljudima. I krive đavola! Napad je najbolja odbrana!
Препоруке:
0
2
73 уторак, 28 август 2012 11:42
Go West
Jasmina, sitne nesuglasice na stranu, mislim da ste vi i brm na istoj strani u ovoj raspravi :)
Препоруке:
0
0
74 уторак, 28 август 2012 16:28
брм
"Ko si bre ti?"
"znaš ti bre ko sam ja?"
"A, šta ako sam ja sarađivala sa Marinom i ako ja tebi mogu da budem majka?"
ништа
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер