четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија мора да постане свесна да је најмоћнија држава на Балкану

Kоментари (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 09 август 2012 22:21
фристајло
Уверен сам да хоће, јер мора. Ако само буду понављали "да", неће далеко стићи. Ако изнесу ставове, то ће већ бити проблем и Европе. Јер, Србију не може заобићи, она је земља потенцијала, она има шансу. Нема везе Истока и Запада - без Србије.

Тако је, Миле.
Организовање свесрпског сабора, са титулом свесрпског председника- симболичном- и почети програм коначног уједињења Срба, на некаквом конгресу. Крајње је време, поједоше нас гори од нас, а ми ћутимо...
Препоруке:
134
4
2 четвртак, 09 август 2012 22:24
Горан Чикаго
Милораде поносу српски! Свака част на свему овде иѕговореном! Једну реченици ипак посебно морам да иѕдвојим.Цитирам:
''Већина ставова које смо један другом изнели готово су истоветни. И око Косова, и око Дејтона. Договорили смо се да морамо више да сарађујемо у области образовања, културе, спорта, економије. Крајем септембра ћемо имати седницу заједничког савета у Бањалуци, где ће бити и председник Николић и премијер Дачић. Тада ћемо направити нову мапу наших односа. ''
Коначно да неко ко је на челу Србије има 100% исте ставове са Додиком.
Препоруке:
103
5
3 четвртак, 09 август 2012 22:28
zoran
kratko, jasno i glasno...kraj price!

dodiku, svaka ti cast!
Препоруке:
92
5
4 четвртак, 09 август 2012 22:38
Акса
Савршено!
Препоруке:
72
5
5 четвртак, 09 август 2012 22:38
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Srpska politika je superiorna u svakom pogledu i bit će onako kako Srbi kažu !
Препоруке:
53
16
6 четвртак, 09 август 2012 22:45
djomla
Srbija i Srpska moraju sto blize saradjivati i zajednicki nastupati u odbrani srpskog interesa, mnogo je neprijatelja koji hoce da vide propast Srba
Препоруке:
69
3
7 четвртак, 09 август 2012 22:46
Slobo NK
G. Dodik je uistinu održao veoma potrebnu lekciju i iz patriotizma i ljubavi prema naciji. I ja sam mislio da je g. Tadić još poreban, ali bez nadmenih Šutanovca, Trivan, .... Pogriješio i sad uočavam da se Srbija vraća sebi, ako Bog da. Neće se valjda Vučić vozati u hvalisave 'hamere' sa rezervoarima bez dna. Neka ih Šutanovac vozi kući ima odakle sipati u njih. Možda mu i prisjedne, samo polako,
Dodik je teško opstao, ali svojom doslednošću izgradio je autoritet. Prijeko je potrebno Srbiju tako voditi neće li stalna ucjenjivanja stati. Treba imati ponosa i što manje uvjeravati nadmene moćnike o 'svim demokratskim sredstvima' i imati uvijek 'alternetivu'. Istorija neće nikad zaboraviti Stepu, Mišića, .... Gavrlovića. Za malo da budu izdajnici jer nijesu savijali kičmu. Jedna ostrašćena nova nacija uz prijetnje "svim sredstvima" naspram "svih demokratskih sredstava" je uvijek postizala krvoločni cilj. Ako može SDA da sarađuje sa Iranom, Saudi A, zašto ne RS i Srbija i to u savezu.
Препоруке:
71
4
8 четвртак, 09 август 2012 22:53
Deda
kad god je neko iz RS nešto 'donosio' Srbiju je bolela glava.

Onomad je Karadžić Slobi 'doneo' optuzbe za genocid, sankcije, anatemisanje cele Srbije koje i danas traje.

Sada ovaj Dodik koji ne ume ni da nahrani sopstvene borce Tomi 'donosi' savete, valjda bi voleo i da vodi Srbiju ko sto vodi Srpsku. Njemu sve a narod da gladuje
Препоруке:
14
123
9 четвртак, 09 август 2012 22:55
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Samo sloga Srbina spašava !

Moram dati duši oduška !
Препоруке:
82
10
10 четвртак, 09 август 2012 22:55
Бели Орао
""Фристајло. Иницијатива за организовање свесрБског сабора може да потекне од споља, али носилац треба да буде Србија. Слажем се са Вама.
Препоруке:
57
3
11 четвртак, 09 август 2012 23:04
Mirko
izgleda opet pijanka traje. Al će opet da boli glava kad dodje budjenje.
Препоруке:
14
97
12 четвртак, 09 август 2012 23:07
Светислав Костић
Милораде, земљаче! Да си то још који мјесец раније прозборио о Србији, војно најмоћнијој држави на Балкану, твој другар Борис Тадић прекинуо би смјеста све "дипломатске" односе с тобом лично и са Српском а Босанску вилу у Београду, ако ње још има, реквирирао.

А како ће ови његови насљедници из редова политпревртљиваца, то треба тек да се види. Ја лично њима ништа не вјерујем. Све су то иста каријеристичка прозападна спадала од Запада морално корумпирана, ако не и даље изнад тога.
Препоруке:
53
6
13 четвртак, 09 август 2012 23:20
zippo
Srbija najjaca drzava Balkana?! Prije, da je najslabija. A, o tim snovima o kojima sanjas, mogli bi olujno zavrsiti u samo par dana.
Препоруке:
8
86
14 четвртак, 09 август 2012 23:22
ћирилица - идентитет и граница
Браво, браво, браво! Коначно, назнака трачка наде ...
Не заборавите да ћирилица као једино писмо српског језика може да има огромну интегративну улогу за Србију, Српску и Србе изван њих, и да представља специфичну разлику и служи као најбоља граница према околним нацијама/државама.
Препоруке:
62
2
15 четвртак, 09 август 2012 23:26
Светислав Костић
"Деда"- деда! Оматорио, а од живота ништа научио. Опробај се у Џамији и помоли алаху и не заборави компас да се окренеш према меки и медини. Онај у глави очигледно не фунлционише.
Препоруке:
50
6
16 четвртак, 09 август 2012 23:48
za @Amira
Amire bre idi medju svoje i nemoj ovde nama da se uvlacis
Препоруке:
10
72
17 петак, 10 август 2012 00:15
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Prvo šta treba Srbija da učini jeste da podijeli svim Srbima ma gdje se nalazili (svima onima koji nose srpstvo u srcu i duši) i koji izraze želju za državljanstvom Srbije, da im Srbija dodijeli svoje državljanstvo i da ih time i pravno prizna za svoju djecu !
Svim Srbima ma gdje se nalazili u svijetu !
Svi koji podnesu zahtjev i u zahtjevu jasno napišu , ja sam Srbin.
Препоруке:
73
7
18 петак, 10 август 2012 00:28
Jovan Nenad
Bravo Milorade,

rekao si istinu koji su mnogi od nas odavno znali. Koliko sami sebe cenimo toliko ce i drugi da nas postuju. Naravno, mora se zavesti slovo zakona i pametano usmeren rad.
Препоруке:
41
2
19 петак, 10 август 2012 00:49
au mile
Додик је подржавао Тадића колико се сећам.
Он сам је највише допринео преношењу надлежности са Републике Српске на БиХ.
Откуда сад оволика кураж.
Поставља се питање, када је био у праву, и шта је његово аутентично мишљење, ондашње или ово садашње?
Препоруке:
14
45
20 петак, 10 август 2012 01:09
Др@ ау миле
Ау миле баш си се налупао. Додик је најуспешнији српски политичар у 21. веку, који је успео да заустави нестајање Републике Српске.
Препоруке:
42
7
21 петак, 10 август 2012 01:22
Веља
@au mile

Ако је Додик подржавао Тадића, то онда пре намеће закључак да Тадић можда и није тако лош патриота, него закључак да је Додик лажни патриота. Не може Тадић бити мерило додиковог патриотизма, него обрнуто.
Додик, Јеремић, Кустурица, Ђоковић су симболи данашњег Српства. Српски непријатељу су највише њих таргетирали. Ко њих напада или је глуп Србин, или нема добре намере према Србији.
Препоруке:
34
4
22 петак, 10 август 2012 02:16
Mile kao Milo, docepao se drzave, pa deli savete
Ja vise nemam "stomak" da citam ovakve "savete"! Od novog predsednika Srbije, o kojem je samo ruzno govorio, Dodik ocekuje da od Srbije napravi "najmocniju drzavu na Balkanu" (sto bi ona realno morala biti). On pritom zaboravlja da je NJEGOV JARAN Tadic, bivsi predsednik, od Srbije napravio OTIRAC za hrvatske, siptarske, turske, nemacke i americke noge! I nikad mu Dodik nije zamerio, ni javno, verovatno ni privatno! Je li on to "ucenjuje" Nikolica? Tj. ako Nikolic od Srbije ne napravi "najmocniju" drzavu, morao bi se povuci, dajuci sansu Tadicu (ponovo!)... Ljudi, Srbi, braco, jedno vas molim: ne budite naivni, znam da vam je tesko, pa se hvatate za slamku. Ali - Dodik nije ta slamka spasa! Sve se vise uveravam u to, kad ga cujem sta i kako govori, skacuci stalno sam sebi u usta. Cak ni u "dijalogu" sa C. Jovanovicem nije se znao odbraniti od tvrdnje da je sam 90-ih godina govorio o "genocidu" u BiH!? Mozda je on "slamka", ali nikako slamka spasa!
Препоруке:
24
20
23 петак, 10 август 2012 04:21
putnik
srbija je imala zakon gdje je djelila svim koji su htjeli drzavljanstvo bazirano na porijeklu iz stare jugoslavije - da li iz kraljevine ili poslije- to je bilo za vrijeme vlade kostunice.

sa zadovoljstvom mogu da kazem da imam drzavljanstvo zahvaljujuci to.
Препоруке:
22
1
24 петак, 10 август 2012 04:22
Miki
Nije Dodik bio dobar sa Tadićem zbog Tadića, nego zbog Srpske i Srbije...
Препоруке:
44
3
25 петак, 10 август 2012 04:45
Ж
Милорад Додик је највећи српски цар!
Милорад Србообјединитељ Први!
Цар Миле Песница и Тачка!
Тако је, царе наш! Живео нам ти, живели ми, живеле све српске земље на челу са Русијом!
Баш сам уживала читајући овај интервју. У недостатку лепе и чврсте реалности добри су и лепи снови чврсто виђени.
Препоруке:
20
5
26 петак, 10 август 2012 05:01
plitko oranje
Lijepo kaze covek,ne pristti da budes mali.To je sva mudrost.Ako te ubede da si kriv,ili mali ,sta mu dodje na isto ,puskica.To je toliko istina da mi je nedostaju reci .Upornost,ali bez tvrdoglavosti.
Препоруке:
24
1
27 петак, 10 август 2012 06:10
revolucionar
Aj da vidimo i to cudo. Nesto nam se Mile osokolio, sta li se sad sprema. Da nije vec dogovoren scenario tamte za kukuriku. Al makar da pozdravi biseg pajtasa sad kada mu je najteze a o njemu ni reci.
Препоруке:
12
4
28 петак, 10 август 2012 06:52
Луди Ванко све луђи и луђи
Додик углавном тачно види оно основно.Србију уцењују, траже да се поправи, да призна а све оно штио нам пребацују они који то чине сами раде.Тај Јосиповић тражи да Николић призна да је грешио.Слави олују и бљесак,дакле Туђманово геновцидно чишћење Срба из Хрватске а криви нас што то осуђујемо.Хоће да нас бије а не да да плачемо.Шиптари се служе свим убилачким средствима да нас заплаше и коначно отерају са Косова а криви Срби са Севера који неће под ту власт ни за живу главу.Кфор нас оптужује.Па нек их приме у ЕУ да науче како се тргује дрогом и како се набављају тазе органи за пресађивање на илегалном тржишту.Додик све то види реално и добро.Треба понешто и слушати од других.Ми морамо да будемо офанзивнији.Ништа ми у свим овиом догађајима нисмо криви.Све су нам они са другима , моћнима замесили.Јасеновац, Олуја и Бљесак нисмо ми начинили него они.Сребрницу су измислили као Рачак и Маркале а Братуинац је претходио Сребрници.А кад бијеш другог - добром не можеш ни да се надаш
Препоруке:
30
1
29 петак, 10 август 2012 07:46
Бели Орао
@Амир Чамџић. Није овде место да се зло збори. Амир је довољно написао и ко је и шта је. Потпиши се макар као Ибрица који покушава да буде Ивица или сл.

""За све. Мићо је био контра тег Тадићу. Да није било њега, онај би ишао у Америку преко рта Добре Наде. Фала Богу те не држи више кормило.
Препоруке:
18
2
30 петак, 10 август 2012 08:34
Klaster Migrena
Prvo od Srbije su na Balkanu jace Grcka i Bugarska po vojnom i demografskom potencijalu.
Drugo,stari je madjionicarski trik da rukom kojom mases,zavaravas publiku,a da trik izvodis sa rukom koja se ne vidi.Toma ce mahanjem Dodikom i patriotizmom,predati Sever Kosova korak po korak.Radite za istog kauboja.
Препоруке:
13
17
31 петак, 10 август 2012 09:12
Moravac
Drzavnicki mudro, politicki dobro za sve nas korisno. Za Zute, za politicke srkadjije veoma lose vreme dolazi.
Препоруке:
12
1
32 петак, 10 август 2012 09:15
Milo
nazalost sve je to igra. Malo je tragikomicno da Dodik kome je drzava u rasulu a ratni heroji imaju 51 KM penzije, bez vojske i ekonomije, govori o jacini i pobedama.
Препоруке:
11
26
33 петак, 10 август 2012 09:41
Susjed
poštovani susjedi. Vidim opet se dešavaju 'ujedinjenja', sabori i ostalo što je već dobro poznato iz devedesetih. Ako usporedimo period II svjetskog rata, devedesete i danas rekao bi da je danas srpski nacionalizam glasniji nego za vrijeme II sv. rata, a jednako glasan kao i devedesetih.

Pošto svi znamo kako je to završilo, nadam se da među vama ipak ima dovoljno trezvenih koji neće Srbiju i cijeli Balkan ponovo povesti na put stradanja.

Ne kažem da mi nismo spremni (spremniji nego tada u svakom slučaju), ali mislim da svi skupa zaslužujemo ipak malo mira i prosperiteta a ne rata i razaranja.

pozdrav
Препоруке:
7
36
34 петак, 10 август 2012 09:45
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
za @Amira
Amire bre idi medju svoje i nemoj ovde nama da se uvlacis

Ja sam upravo ovdje među svojima !
Nacionalno se osjećam Srbin i među svojima sam !
Препоруке:
60
5
35 петак, 10 август 2012 09:51
Алијини душебржници
Саветујте Бакира, Бакир моли за савет, оставите се неоосманлијске мудрости, стварно сте упорни а ми фанатично упорнији од вас, АВАЗ , бујрум ефендије !
Препоруке:
12
3
36 петак, 10 август 2012 10:01
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
После оволико година у политици, потпуно ми је јасно да вас други поштују само уколико имате став. Сваког ко нема став лако забораве. А још нађу и да вас за нешто окриве. Понизни не пролазе нигде. Ауторитет треба уважавати онолико колики он заиста јесте. Само тако можете победити те ауторитете и бити им равноправни. Ту нема срамоте, ни страха. На крају, нема ни цене.

Odlična opservacija ! Upravo kako je napisano !

U politici baš kao i u životu ( a i politika je sastavni i jako bitan , mislim i najbitiniji dio života) moraš imati petlju !
Препоруке:
21
2
37 петак, 10 август 2012 11:01
гаврило
Милораде, Бог Ти на помоћи!Је ли дошло вријеме да имамо таквог Србина, за нашег вакта, који неће да клечи и моли?!Живио 100 љета!
Препоруке:
21
4
38 петак, 10 август 2012 11:25
гаврило@ петак, 10 август 2012 09:45 Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Данас је храброст ријетка врлина.Моје поштовање!
Препоруке:
22
4
39 петак, 10 август 2012 11:32
Слободан Стаменић
Први државник кога је српски народ изнедрио после Николе Пашића
Препоруке:
16
5
40 петак, 10 август 2012 11:44
расејање
Миле Царе!
Препоруке:
15
6
41 петак, 10 август 2012 11:45
раја
На митинге је долазио Тадићу који је оном паролом како Европа нема алтернативу радио све супротно од ових препорука које Србији упућује Додик. Николић се држи исте Тадићеве пароле само му није давао пдршку јер је мисло да ће победити онај што изгуби.
Препоруке:
11
0
42 петак, 10 август 2012 11:47
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
гаврило@ петак, 10 август 2012 09:45 Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Данас је храброст ријетка врлина.Моје поштовање!

Hvala prijatelju !
Pozdravljam !
Препоруке:
23
2
43 петак, 10 август 2012 11:50
УТОПИСТИЧКА СТВАРНОСТ
Зашто да губимо? Али, ако Европа то неће-неће. Нисмо ми баш спремни да се много знојимо за Европу. Зашто бисмо уопште ишли према Европи ако би она инсистирала на централизацији у којој би се полако угасила Република Српска?


у том контексту видети и чланак Мировића:



nspm.rs/ekonomska-politika/sta-je-eu-donela-sloveniji.html
Препоруке:
5
1
44 петак, 10 август 2012 11:56
Vlado
Demagog, postavljen od zapada da zamlacuje naivne Srbe. Doveden na tenkovima Sfora, ekonomija unistena, kriminal u nezadrzivom naletu, granica sa Brcko distriktom izbrisana, grb i himna ukinuti, ali bitno da on prica sto narod zeli da cuje....
Препоруке:
14
21
45 петак, 10 август 2012 12:16
za @Vlado
vidim da ima i pametnih koji se ne daju zavarati. Zato ga i pustaju da govori, a oni u tisini rade na svojim ciljevima. Nikad se nije desilo da mali ker laje na velikog kera, ako se to desava nesto je sumnjivo. Ako neko to neveruje neka pogleda gde je Seselj i kada ce da ga puste ovi na koje je da izvinete 'lajao'.Mene stvarno cudi ovaj narod, prava RS-a se konstantno smanjuju nacigled sviju a narod ne vidi, samo slusa sta ovaj Dodik govori. Mnogo sam zabrinut.Sreca da ima ljudi kao ti Vlado, ali slaba je vajda
Препоруке:
14
12
46 петак, 10 август 2012 12:20
jojo
Puno smo jaki Mile, a opet nam šiptari uši zavrću.
Препоруке:
14
9
47 петак, 10 август 2012 12:55
Vlado
Sad cemo ti i ja druze dobiti brdo minusa , ali bas me to nesto puno ne zanima. Kad se sva ova lazna sapunica razbije i sve propadne, kad ne bude kredita da se isplacuju plate i penzije ti i ja cemo samo da se slatko nasmijemo. Ko se zadnji smije, najsladje se smije.
Препоруке:
6
16
48 петак, 10 август 2012 13:26
Lalica-Bečej
Svaka reč mu je na mestu.Možda je trebao koju reč da kaže i o dešavanjima u Vojvodini.Ovde je na delu sprovođenje ideje internacionalizacije "vojvođanskog pitanja".Dovoljno je pogledati emosije RTV,pročitati DNEVNIK,pa odmah steći sliku šta ova vlast u Vojvodini želi.
Mišljenja sam da bi naš Predsednik morao da reaguje što pre.Smernice sa sastanka dva Predsednika su dobar putokaz,ali se pitanja vezana za ovaj deo Srbije ne bi smela izbegavati.
Možda će najavljene promene vlasti u pojedinim opštinama naterati pokrajinsku vlast da sagleda realno ova dešavanja u Pokrajini.
Najgora stvar je što ja ne vidim ko je ovde zastupnik SRPSKOG naroda?
Препоруке:
14
5
49 петак, 10 август 2012 13:29
Jos jedan "tribalac"
Onaj ko samo slusa receno verovatno je zadovoljan. Onaj ko se pride seca i dela verovatno je zgrоzen. Dodik je upravio bio na celu mini klike (Kusturica, Colic itd) koji su iz petnih zila slali predizbornu poruku "Ili Tadic ili kraj sveta". Sta li je tek trebalo Kusturici da se uhvati u kolo s politickim predstavnikom nevladinog sektora koji ga je 100 puta vredjao i prozivao na najprizemniji nacin meni nikad nece biti jasno...?
Препоруке:
7
8
50 петак, 10 август 2012 13:56
alkar
kako vi to mirite jačinu-ko je stvarno jak ili ko glasnije viče?čini mi se da vi srbi samo glasno vičete.i " manji" od vas su vas devedsetih pobijedili-slovenija,hrvatska,muslimani u bosni(ipak ih niste etnički očistili iz bosne i nije cila bosna vasa-tj drinu niste prosli i pored svih zločina koje ste napravili u to ime)albanci s kosova.svi su vas pobijedili a da o nato-u 99. ne govorimo.na čemu vi temeljite svoju snagu?brojčano su jači od vas i rumunji i bugari i grci i svi su u eu i natou.ovo van napiominjen ako mislite ponovo ratovat za svesrpstvo pod jednin krovon da nebi svesrpstvo zavrsilo pod tarabićevon šljivon.ako ste mislili kulturološki povezat sve srbe to je druga stvar-to podrzavan-svi srbi da se povezu ali politički i teritorijalno ne bi išlo.svi su van radi tih stvari zavrnili ušima i još van ih zavrću.ostav te se vike i svesrpstva,nije to za vas-od beganja prema solunu i krfu davnih dana do beganja u oluji devedesetih zanosite se mitovima i nemate koristi.nikakve.
Препоруке:
6
34
51 петак, 10 август 2012 14:14
HalkaRu
Ne glupiraj se na ovom sajtu , nisu Šiptari sa stranim plaćenicima prešli stopu jedne tadašnje SRJ, da li je to činjenica, njihova grobnica se zove Košare, raspitaj se malo !
Ako se bude ratovalo, e onda Halkaru na srpskoj strani će biti stotine aviona ,nemoj sanjati da samo vi znate lizati cipele celi život !
Препоруке:
13
3
52 петак, 10 август 2012 14:56
Данило
@alkar

Не морате ви да се бринете за нас. Знамо ми одлично шта је узрок свих тих пораза које сте споменули. Знате, губили смо ми и раније... 1915., 1941... Па сами знате шта се дешавало касније.

Можда то "касније" за овај део историје тек долази, а овај Додиков интервју само иде томе у прилог. Само што овога пута нећемо бити наивне будале као што смо били 1918. и 1945 ако до тога дође. А Ви радите како знате и умете, нико вам неће сметати.
Препоруке:
18
2
53 петак, 10 август 2012 15:36
Симо
За Миле као Мило...!
Ваш коментар као да сам, сам писао. Читам ове хвалоспеве и не могу да се начудим колико су људи наивни и поводљиви за лажном сладоречивошћу лидера.
Мило је професор за Милорада. Немам лепе речи за Мила
али му не могу негирати способност која Милораду у сваком погледу недостаје. То вам је као католички парпох са свршеним теолошким фаултетом и православни поп са свршеном богословијом, која је у рангу средње школе. Резултати рада са вјерницима (бирачима) су такви да, Мило обрће, окреће (бираче)средњошколце а Милорад основце. Хоћу рећи бирачи у Српској су много
наивнији и заплашени па и необразованији од оних у Црној Гори.
Препоруке:
13
12
54 петак, 10 август 2012 16:25
zippo
Ja, stvarno ne razumijem vas Srbe.... naime, svaki narod ima svoje mitove i legende i dio su drustvenog zivota i jedne paralelne kulture,. ali vi ste uvjereni u svoje mitove i predrasude pa izgledate tragikomicno poput Don Quijota. Jednom je, ne tako davno, vas Vozd (furer, duce, poglavnik) rekao da " da ako Srbi ne umeju da rade, onda umeju da se biju". Moje je misljenje da vi ne umijete niti da radite (ekonomija), a jos manje da se borite/bijete. Kada jednom shvatite izreku: "zivi i pusti druge neka zive", Srbijanci, a i svi ostali Srbi ce poceti disati punim plucima!
Препоруке:
10
18
55 петак, 10 август 2012 16:26
Пилипенда
НЕМА ВЕЋЕ, СТРАСТВЕНИЈЕ И ИРАЦИОНАЛНИЈЕ МРЖЊЕ ОД МРЖЊЕ КОНВЕРТИТА.

Меша Селимовић: ... Шта смо онда ми? Луде? Несрећници? Најзамршенији људи на свијету. Ни с ким историја није направила такву шалу као с нама. До јучер смо били оно што желимо данас да заборавимо. Али нисмо постали ни нешто друго. Стали смо на пола пута, забезекнути. Не можемо више никуд. Отргнути смо, а нисмо прихваћени. Као рукавац што га је бујица одвојила од мајке ријеке, и нема више тока ни ушћа, сувише мален да буде језеро, сувише велик да га земља упије. С нејасним осјећањем стида због поријекла, и кривице због отпадништва, нећемо да гледамо уназад, а немамо камо да гледамо унапријед, зато задржавамо вријеме, у страху од ма каквог рјешења. Презиру нас и браћа и дошљаци, а ми се бранимо поносом и мржњом. Хтјели смо да се сачувамо, а тако смо се изгубили, да више не знамо ни шта смо...
Препоруке:
20
2
56 петак, 10 август 2012 16:40
alkar@halkar
imali ste vi i devedesetih na stzotine aviona i tisuće tenkova pa ste otperjali nanoge i to kako-30 000 zarobljenih na kordunu,dali smo in mesni u ruke i poslasli put srbije.nismo ih pobili ka vi srebreničane.te više nećete dobit za novi napad na hrvatsku.znaju oi sta bi in bilo.znate i vi,pa opet van đava neda mira.dođite,ne čekajte ....
Препоруке:
7
17
57 петак, 10 август 2012 16:45
Halkar iso u sridu!
Imal' đe mog jarana halkara?
As ti gospu saraj'vsku i sanđaćku, kad god navrnem na ovaj vel'ko-srpski veHab-sahajt ti si tu.
Nemoj se, bolan halkare iso, prepirat' sa ovim srbo-ćetnicima. Haram je, bolan ne bijo.
Znaš dobro da je ramazanski post, dilbere. Saćekaj iftarsku vaktiju, pa ondak ošini, šućur Allahu ekhber, po Miletu i ostalim srbo-ćetnicima.

Puno te selami tvoj multietniĆki ahbab halkar Abu Alija Ibn Ejup Bin Haris El Naser Al Hađihafizdervišhalidović.

A sad ti birvaktile, lijepo zapjevaj, i za zelen pojas zadjeni, hairlijo halkare, onu našu laiĆku, multietniĆku, suverenu i neOvisnu, multiđamijsku:

"Ne bi sjala 'vako jako ova naša FILĐAN avlija,
da te nije, babuka i vizijonaru naš, Alija!"
Препоруке:
10
3
58 петак, 10 август 2012 16:53
ben
@Zippo

Sta vas muci, dragi gospodine? Zasto ste toliko iskompleksirani Srbima? Necista savest?
Препоруке:
11
2
59 петак, 10 август 2012 17:26
zippo
Ben, ni najmanje...mi imamo komplekse od vas , vjerojatno ko i vi od Kirgistanaca.... ali divljate nam tu na limesu civilizacija i stvarate buku. Znas , Ben ovo je 21. stoljece, a mi vam pokusavamo pomoci da izidjete iz 14.
Препоруке:
4
15
60 петак, 10 август 2012 17:31
Robin
@alkar

Elaborirajte mi malo tu teoremu po kojoj su nas muslimani u BiH pobedili. Od pet ratnih ciljeva Republike Srpske postavljenih na pocetku rata mi smo ostvarili cetiri! I jos, kada uporedimo prvi plan pre rata tj. Kutiljerov plan sa Dejtonom vidi se da smo mi na kraju dobili vise nego sto nam je nudjeno pre rata dok su muslimani dobili manje. U Hrvatskoj je drugo, tamo jesmo porazeni. Dok nas je na Kosovu porazio NATO. A Bugara je manje nego Srba i to je lako proveriti...
Препоруке:
10
2
61 петак, 10 август 2012 17:36
Kozak
Milorad Dodik-Ataman Srpski!
Препоруке:
11
2
62 петак, 10 август 2012 17:42
Sale
E Alkare, nije poenta nikad ne pasti nego uvek ustati. Vi kad padnete nikad više ustati nećete. Neće više ludi Srbi ginuti za braću Slovene.
Bilo pa prošlo. Živi bili to će i moja generacija doživeti.
Препоруке:
8
1
63 петак, 10 август 2012 18:24
za @robin i @alkar
u BIH niko pobijedio nije. Rat je zaustvljen Dejtonom koji je sve strane stavio u položaj paralize. Bosanci i Hrvati ne mogu naprijed, a Srbi se ne mogu odcijepit.

Sve su to gazde dobro proračunale, da im pričuvamo BIH dok oni ne riješe druge probleme pa će se vratit da nas obrade ko što su nas uvijek obrađivali u BIH, naravno na našu štetu.

Jel ima neko da ne vidi da sve što se dešava u BIh određuju stranci, a mi se samo prepucavamo, tu uključujem i političare. Jel ima neki političar da je donio neku važnu odluku u zadnjih 15 godina? Nema

Jasno ko dan.
Препоруке:
6
1
64 петак, 10 август 2012 18:36
alkar@sale@robin
nista vasa generacija dozivit neće po pitanju teme dok je mene i moje generacije...jedino neovu bezaniju i oluju. a sta se tiče robina i njegove tvrdnje malo se je čovik zaletio-dobili vise neg je tribalo-matematički ste u pravu ali logički-e tu ste pali na ispitu.s obziron na sve tribali ste dobit veliku srbiju do austrijske granice a ne se falit sa po bosne i to bez prava na sjedinjenje sa srbijon,usput ste ostali bez kosova.imali ste gotove ratne planove,podrsku sanu,spc,četnika,komunista,drzave,dipolomacije,jna,amerike(do 92.)krajisnika i ubosni i hrvatskoj,avione,tenkove,oruzje teritorijalne obrane,ratne rezerve,monetrane rezerve cile juge,upali ste u monetarni fond cile juge i....nista.jeste li svjesni veličine poraza srpske vojske i politike?niste.zato opet i prizivate rat.samo je sad drukčija situacija-mi vas čekamo spremni,a muslimani će vas na kolac kad tad radi srebrenice,samo vi čačkajte.
Препоруке:
5
11
65 петак, 10 август 2012 18:44
alkar@robin
bugarska je veća od srbije za 30 000 km kvadratnih i ako se izuzme nesrpsko stanovnistvo u srbiji bugara je više za oko milion.lako provjerljivo moj šjor.ma nije to mjerilo o nečijoj veličini ,vidili ste kako vas je mala hrvatska rasturila ka mečka košnicu.
Препоруке:
4
8
66 петак, 10 август 2012 18:48
Saša
@alkar

Hrvatska nas rasturila? Broj poginulih Hrvata - 16 200, broj poginulih Srba - 8 150... Slobodno nas još koji put tako "rasturite", verovatno više nećete postojati.
Препоруке:
11
3
67 петак, 10 август 2012 20:18
Za Alkara
Hrvatska mala? Što je onda Srbija? Nema neke velike razlike između 56000km2 i 77000km2, mi smo čak i veći ako gledaš ukupnu površinu (morska obala).
Препоруке:
4
0
68 петак, 10 август 2012 20:54
isak
Sav ovaj nastup Dodika,niste ovo trebali objavljivati, jer "pravi" Srbin u čijim grudima kuca kosovsko srce vam neće poverovati.O Srbiji naj jacoj sili na Balkanu glupost,da ne dolazi od Dodika bilo bi smijesno.Srbija je slomljena i ekonomski i politicki jos od Slobe milosevica.Dodik nije pravi Srbin kao ni Amir Camdzic.I dalje da nastavimo. Reče jednom jedan neobavešteni i pospani političar, ko ne razume Guču, ne razume ni Srbiju sa svojim neotuđivim i vitalnim delom - Kosovom.Toma je pravi Srbin i on zna sta ce da budne sa Kosovom.Priznanje onog sto je vec priznato.
Препоруке:
5
8
69 петак, 10 август 2012 21:03
Robin
@alkar

Sto se tice podrske Amerike, nju smo zaista imali ali samo u onom momentu dok je Amerika mislila da mi branimo celovitost SFRJ. Kada je Amerika videla da mi to ne zelimo (to se videlo kada se Slovenija pustila da ode) tada su se oni ukljucili na nasu stetu. Podrsku za Veliku Srbiju nikada nismo imali. Mada ni nju nismo hteli, zapravo najtacnije bi bilo reci da Beograd i Knin nisu ni znali sta tacno hoce. Znali su jedino bosanski Srbi i zato su oni jedini nesto i dobili.

Bugarska zaista jeste veca od Srbije i broj Bugara u Bugarskoj je nesto veci od broja Srba u Srbiji medjutim Bugara je jako malo u svim susednim zemljama dok je Srba puno i u BiH i u Crnoj Gori tako da u ovom regionu ima vise Srba nego Bugara.

P.S. Jako malo ima prostora ovde na netu i sporo traje, voleo bih jednom u lepom Sinju sa vama prozboriti o svemu. Nesto imam utisak da je tako lakse nego ovako.
Препоруке:
5
1
70 петак, 10 август 2012 22:40
banjo
Nikolić ne želi da vlada (kao Dodik npr).On samo želi da bude predsjednik :-D .Zagovarati etno aparthejd u ovo doba je svakako osuđeno na neuspjeh.A to da je Srbija najmoćnija zemlja balkana postavlja ironično pitanje kakve su onda ostale.
Препоруке:
2
2
71 петак, 10 август 2012 22:43
Radosav
Ljudi, pročitao sam nekoliko prvih komentara i malo me zabrinjava to što sam video. Naravno da se u potpunosti slažem sa svime što je Dodik izneo, ali polako bre, pa to je političar isto kao i ovi naši sa ove strane Drine. Bio bih najrećniji kada bi se ispunilo sve što je Dodik rekao, ali ne zaboravimo da je to isti onaj čovek koji je davao ogromnu podršku Tadiću o kome ovde ne treba trošiti reči. To je čista matematika koja nam govori da se ne treba baš tako lako oduševljavati predsednikom RS.
Препоруке:
6
0
72 петак, 10 август 2012 22:48
alkar@robin
u sinju?naravno.dobrodosli ste.svak ko postuje moju domovinu a voli svoju je dobrodosao.a sta se teme tiče ne mislin da je srbija najjača na balkanu,nema ni potribe za nekin pokazivanjen mišića,znamo svi da su nan mir i suradnja suđeni,ali na osnovama uvazavanja.nem,oreamo se volit ali srbija nemore ratovat-nema potencijala ,ni ljudskih ni ekonomskih,pa ni političkih,iako crno-crvena koalicija vraća dašak devedesetih.srbija nebi izdrzala još jedan rat,bila bi unistena i vojno i politički ato joj ne triba.pokazatelj je kosovo-i pored retorike o nepravdi i kososvu kao o srcu srbije još niste stavili vojsku na granicu do albanije-bi vi ali nemorete.i ko zna kad ćete moć.ja mislin nikada.ja srbiju uvazavan ali ideja velike srbije je unistila sve oko sebe a srbiju najviše.dršte se vi do drine a priko drine zaboravite.biće bolje svima,vama pogotovo.ne igrajte se,niko vas ne voli niti drzi do vaseg rjesenja srpskog pitanja u vidu velike srbije.
Препоруке:
3
8
73 петак, 10 август 2012 22:54
alkar@robin
naivno ste rekli da veliku srbiju niste tili-pročitajte sve transkripte vrha jna,vlade srbije ,pogotovo 41.i 44.sjednicu pa vidite sta je milošević govorio o ciljevima srbije,jna..memorandum sanu mu je bio temelj-već 1986.d.ćosić otvoreno zaziva rjesenje srpskog pitanja u obliku jedne drzave za srbe.nije imao iluzije o jugoslaviji,mislio je na veliku srbiju,pozivao se na londonski ugovor,poslusajte draskovića,šešelja,karadžića iz tih dana-sve je tu jasno.imali ste sve ,tili ste sve i dobili ste nista-otislo kosovo,a rs niste dobili ujedinjenu sa srbijon već kao dio bih.sta ste dobili,vi recite?koje ste ciljeve ostvarili?
Препоруке:
2
8
74 петак, 10 август 2012 22:56
za @Isak
slazem se sa vama. Dodik je placen samo da slatkorecivo govori dok gazde rade svoj posao, a onaj Amir je takodjer neki sumnjiv tip.

Pravi Srbin ce da radi u tisini, a rezultati ce da budu vidljivi bez da se netko javno hvalise. Da li je sazrelo vreme za takvog pravog Srbina?
Препоруке:
1
8
75 петак, 10 август 2012 22:57
alkar@saša
da smo mi imali 3 god milijun puta više oruzja od vas, ka sta ste vi imali od nas, koliko bi vi imali zrtava?ali nepristojno je licitirati zrtvama i prebrojavat ih jer je i jedan mrtav previse u ime bilo čega ili koga.ali vas poraz je potpun,politički,vojno,teritorijalno,mentalno...by by
Препоруке:
2
5
76 петак, 10 август 2012 23:23
Za @alkara
Alkare ja kao Hrvat mislim da dosta toga govorite realno (mada emotivno) ali ne mislim da je Srbija bila poražena totalno i na svim poljima. Milošević je na početku imao veliku snagu i vojnu i političku. Ali nije uspio da brže 'srbizira' JNA, a čini se da i sam nije bio sasvim načisto šta želi. JNA je također lutala i tražila novog poslodavca, nije se odmah sva svrstala na srpsku stranu. Također Srbin Bogićević poštedio nas je vojnog udara, u Beogradu su bile demonstracije protiv rata, mobilizacija je bila slaba. Nije sve bilo crno-bijelo i ne možemo to pojednostavljivati jer dobijamo krivu sliku.

Da je Slobo bio odlučan da rasturi Hrvatsku i da je odmah imao kompletnu JNA na svojoj strani vjerojatno bi došlo do pretežne okupacije i dugotrajnog gerilskog rata. Sve je moguće.

U vašem izlaganju dobija se dojam da je Srbija potpuno 'omanula' a mi bili bezgrešni što je potpuno netočno. Osobno mi je drago da je na svim stranama bilo korektnih ljudi koji su odigrali pošteno
Препоруке:
11
1
77 петак, 10 август 2012 23:28
Млади Џедај
"Морамо да нађемо заједничке одговоре на проблеме који тиште српски народ - од Косова, до Црне Горе и Хрватске. Сада нам треба заједничка српска политика за цео регион."

Много ми се свиђа ова Додикова тврдња. Сасвим је у духу идеје Мила Ломпара о српском становишту и интегралистичкој политици. Очекујем да ће сад да нам скоче у очи како браћа Хрвати, тако и Срби који живе од заступања туђих интереса: хеј, како то да Срби смеју да имају било шта заједничко? То је, по мом мишљењу, сигуран показатељ да је Додик у праву.
Препоруке:
5
1
78 петак, 10 август 2012 23:43
Republika Srpska
Bravo Mile ponos si zapadne Srpske Drzave Republike Srpske koja je Srbinu raj iz tvojih usta .u Bozije usi nadajmo se oporavku Srpskog Naroda i stop bjeloj kugi Zivela Republika Srpska,Republika Srbija i Srpski Narod pomaze Bog Braco i Sestre.
Препоруке:
6
3
79 петак, 10 август 2012 23:55
isak
Ma jel to onaj isti Mile sto doskora dava izjave o
presjedniku Nikolic da je on:politicki idiot,politicki pobacaj,Toma Grobar,pardon jel to on onda mislio o predsjedniku Srbije
O kakvoj velikoj zemlji on sad govori?Kad toj istoj zemlji i njenom narodu dava ovakve pogrdne nazive za buduceg predsjednika drzave Srbije.
Nemoze se normalan svijet nacuditi ovakvim brljotinam nase Bosanca Mile.


Zaista, krajnje je vrijeme da se Dodiku postavi pitanje, o kakvoj se to ,,zajedničkoj politici radi“ , i ko to toliko mari u Srbiji za Srbe u BiH? Ako, ne zna Predsjenik RS, evo mu malo demografskih podataka- Srba sa zapadne strane Drine ima kao pola Beograda, kao trećina Vojvodine...dakle brojčani jad i čemer. Ali to je već drugi par rukava.
Препоруке:
3
6
80 субота, 11 август 2012 00:12
Не клепећи нанулама@ Симо Американац
Хајде ти Симане нама пиши како је у Америци, шта јавља твој ЦНН, јеси ли напредовао у америчкој војсци или си и сада на оној школици.Јеси ли био у ослободилачкој акцији у Ираку , Авганистану, јеси ли помогао својим ангажманом у колац " демократији" у Либији, зажелео сам се разговора о америчкој демократији... ! Имаш ли сада идентитет???Пиши Симане о мулти-култи , јављај се, јављај !
Препоруке:
6
1
81 субота, 11 август 2012 00:32
Saboter
Ja Miloradu ništa ne verujem.
Препоруке:
4
8
82 субота, 11 август 2012 03:22
zippo
I Kosovo je ozbiljna drzava za Srbiju! A, Srbija danas izgleda kao Cad, Burkina Faso, Somalija...., a politicki kao S. Koreja.
Препоруке:
1
14
83 субота, 11 август 2012 08:58
Бели Орао
""За пријатеље.
На полемишите са алкаром. Он је на овом сајту пет година. Он је имела НСПМ-а. Како се ко закачи тако се он прикачи.Сви нови дискутанти су његова храна.
Препоруке:
12
1
84 субота, 11 август 2012 09:13
За Исака
Носталгичару, нема ти више да сисаш Србију не радећи ништа , бабин син да мезетлуке спрема на туђој грбачи, јеси ли добио социјалу јађо. Пиши ти о Федерацији , шта има код Суље твога, хватају су неоосманлије за вратове ко ће бити главни, одлучиће хатишериф из Стамбола, максуз селам, за бившег ју, ју Југословена.
Препоруке:
7
2
85 субота, 11 август 2012 15:00
Миша
da smo mi imali 3 god milijun puta više oruzja od vas, ka sta ste vi imali od nas, koliko bi vi imali zrtava?

алкару,
ви сте имали више од оружја, ви сте уз себе имали Немачку, Америку, Ватикан и све муџахедине света. Они су непрекидно претили ЈНА да ће интервенисати НАТО снаге (значи све горе поменуте нацистичке државе). Зато је ЈНА ишла један корак напред, три назад, па је по пет пута ослобађала исти простор. Сети се само када је Осек био пред падом, и када се причало да је после пада Осека само питање дана пада Загреба. каква је тада настала паника, усталасао се цео Запад. Иначе, оружје сте увезли из Мађарске и Источне Немачке, а довозили су га и авиони. Додуше, ти ниси гледао те филмове, па ниси информисан. Дакле, немој да се лажемо. Јесте да ви Хравти немате ни мало образа, али, ипак, имај неку меру.
Препоруке:
10
1
86 субота, 11 август 2012 15:16
alkar@miša
pa niste "obavesteni"...stvari su stale ovako-sve do priznanja hrvatske 92.g na vasoj su strani bili amerikanci,rusi i kinezi uz čiju ste pomoć ,posebice bakera,isposlovali embrgo na uvoz oruzja u jugoslaviju.s obzirom da je to vama pogodovalo jer ste bili naoruzani priko svake mire i načina to je ispala kao najveća vasa "pobeda".ali naoruzali smo se mi kradom,pogotovo 93.bio san direktni učesnik rata pa znan o čemu govorin.a 91.i 92.ste nas mogli podavit u jadranskom moru sta se tiče oruzja,nismo imali ni najosnovnije,ali vi to niste znali jer su nase sluzbe odradile posa zavaravajuć vas da smo uvezli iz mađarske i njemačke(špegelj)..nasili ste ka mala dica i stali na dosegnutin linijama.e to je već naša prva pobjeda,doduse obavjestajna ali i to se računa.tek kasnije ,kad se vidilo da ste vi u stvari kanili stvarat veliku srbiju a ne očuvat jugoslaviju(pustili ste sloveniju i donili ustav koji je derogirao ustav sfrj)amerika je prisla deklarativno na nasu stranu.
Препоруке:
2
6
87 субота, 11 август 2012 15:18
alkar@bili ora
ostali ste vi bez argumenata i teksta pa ste odusali od gonjanja....polako,skupljajte snagu i floskule,ja čekan...
Препоруке:
1
7
88 субота, 11 август 2012 16:11
s.p.Lajković
Nije problem da mi nismo svesni-nego je problem što su toga svi svesni pa sad sledi ono - TRI LOŠA UBIŠE MILOŠA .Umesto da delimo "šamare" okolo za svako loše ponašanje "u društvu", te prevaspitamo te male novoformirane "nacije" mi smo dopustili, kao neki dobroćudni džin, da nas ponižavaju gori,pokvareniji od nas !
Препоруке:
2
2
89 субота, 11 август 2012 16:50
alkar@sp lajković
šamaraste vi sve oko sebe dok van svi mi ne zavrnismo usi..koga sad šamarate?
Препоруке:
2
8
90 субота, 11 август 2012 17:02
Saša
@alkar

Jaoj, alkare... Pa da smo mi imali deseti deo političke i ekonomske podrške zapada koju ste vi imali mi se ne bismo do Beča zaustavili. Govoriš o tome ko je imao više sredstava - pa u Oluji je bilo angažovano 150 000 ljudi na hrvatskoj strani dok je bilo 30 000 Srba, odsečenih od sveta.

Uostalom, ja se ne osećam poraženim, ko si ti da mi namećeš osećaj poraza. A ko će konačno biti poražen to ćemo tek da vidimo. Već ti je neko rekao da su Srbi i ranije bivali ovako "materijalno" poražavani i ponižavani, ali smo moralno pobeđivali pa smo se uvek trijumfalno vraćali. Daće Bog da tako bude i ovog puta.
Препоруке:
11
3
91 субота, 11 август 2012 20:50
alkar@saša
imali ste vi i engleze i francuze do devedesetih a amerikance(do 92.) te kineze i ruse i dan danas.ko van još triba za napravit veliku srbiju?marsovci?
Препоруке:
2
7
92 субота, 11 август 2012 21:06
Saša
@alkar

Hahahaha! Pa dok smo ih imali vi ste samo bežali da niko nije mogao da vas stigne. Lepo si rekao - do devedesetih.

A Kina i Rusija su snaga sledećeg kontra-udara, kao SSSR u drugom svetskom. Polako, tek treba Staljingrad da se desi (nadam se da je to Sirija). Pa da vidimo ko će se smejati na kraju.

Jedini razlog što se ovo ovoliko odužilo je što je u međuvremenu izumljeno atomsko oružje, pa da je ceo svet zapao u rat to bi bila ogromna kataklizma. A sve ostalo je jako slično:

Prvo je "pala" istočna Evropa, kao i prošli put, Rusija je mislila da je relativno bezbedna, kao i prošli put, srušili su Jugoslaviju i ponizili Srbiju i Srbe, kao i prošli put, ali smo mi time dali vremena da se Rusija(i Kina sad) spremi, kao i prošli put. Pa da vidimo, šta će se još dogoditi, kao i prošli put...
Препоруке:
8
2
93 недеља, 12 август 2012 01:01
alkar@saša
analiza van je dostojna osmoškolca...neman riči ,koja površnost i naivnost
Препоруке:
1
7
94 недеља, 12 август 2012 02:18
s.p.Lajković vs alkar
Da smo vas mi "šamarali" ili bar "šamarali" kako treba, ne bi se ti sada ni javljao .A da ste vi nama nešto zavrtali uši - niste ,zvali ste upomoć kao pravi "alkari" celu Evropu i Ameriku , pokrenuli tone laži i neistina - ne bi li nas ocrnili i što kažeš "zavrnuli uši" - to vas je sigurno koštalo a i koštaće još samo da vam stignu računi . Neće vam biti dovoljna pesmica Danke Dojčland moraćete nešto perverznije da smislite ne bi li vam zapad dalje pomagao ....
Препоруке:
6
0
95 недеља, 12 август 2012 06:31
zippo
Sasa, molim te reci dali ti sebe cujes sto govoris/pises?! Ti prizivas i ocekujes da netko odradi posao umjesto tebe (rusi, kinezi...). Da smo i mi tako cekali, jadno i podanicki, jer ti zapravo trazis nove gospodare, mi nikada nebi ostvarili svoju ideju i svoj zadani cilj. Ispricavam se na izrazu, ali da ste i vi imali ... i nagrnuli sa 150 000 - 200 000 tisuca vojnika na Kosovo i ostali dosljedni u svome naumu, nitko vam nebi mogao nista i nebi imali probleme koji su sada nepovratno negativni za vasu stvar. Sasa, mi smo za oluju imali prijavljenih dragovoljaca oko 300 000 tisuca, ali nisu bili potrebni.... a, vi ste na 500 000 poziva za mobilizaciju imali 30 000 ... toliko o tome tko drzi do svoje Domovine/Otadzbine.
Препоруке:
2
5
96 недеља, 12 август 2012 11:37
Saša
@alkar

Znam da si ostao bez reči, jer si ostao i bez argumenata. zato si rekao neviđenu glupost koju svako može da izgovori kad ostane bez argumenata. Evo, mogu i ja tako - alkare, tvoje analize su na nivou nerazvijenog fetusa. Šta sam time rekao - jedno veliko ništa, isto kao i ti u prethodnopm komentaru.

@zippo

Pročitaj ponovo moj komentar pošto ti logika očigledno nije jača strana. Po tebi ispade da se Srbi nisu borili u Drugom svetskom - pa jesu, ali ne vredi to previše ako nemaš i jake saveznike protiv jakog okupatora. Mi ćemo se boriti za našu slobodu, ali kad bude postojao neko jači da nas podrži kad onaj "jači" na vašoj strani bude podržavao vas. Pa da vidimo.

Inače, na Kosovu je bilo angažovano 160 000 vojnika. I niko im ništa nije mogao, više puta su odbili napade iz Albanije. Ali su civili po Srbiji sve više stradavali a pomoć od Rusa je bila izostala, pa smo morali da popustimo da bismo preživeli. Šta je bilo - bilo je.
Препоруке:
10
2
97 недеља, 12 август 2012 11:44
Saša
@zippoA to oko 30 000 ljudi - to je bilo na samom početku rata kada su ljudi u Srbiji bili zbunjeni. Pa koliko ste tada vi imali odziv, da mi je znati? Ali kada vas je malo državna propaganda uverila u "ispravnost" rata, pa kad su tu stigle i neke pare sa strane, e tek vas je onda MOŽDA bilo 300 000 spremnih.A šta misliš, koliko će Srba biti spremno sa mnogo realnijim uverenjem? Nema nas država u šta da ubeđuje, mi vidimo da smo mi bili pravedniji sve vreme. Nek samo dođe malo novca od Rusa i Kineza - puuuu... Možda nas bude i milion prijavljenih. Pa da vidimo.Nemoj da te buni to što je Krajinu branilo 30 000 ljudi - to su bili žitelji tog područja, od povlačenja JNA i nije bilo vojnika iz Srbije.
Препоруке:
8
2
98 понедељак, 13 август 2012 13:59
Peter RV@Vlado
Pa to je onaj isti Dodik koga je americki ambasador u Sarajevu proglasio za njihovog 'covjeka od povjerenja', sto je Mile uglavnom opravdao. Poslusno je izostavio da pomene ime Ratka Mladica (tvorca RS-a) za vrijeme proslave zadnje godisnjice stvaranja RS-a. Seta se covjek od Tel Aviva do NjuJorka , drzeci 'konferencije' i bacajuci savjete na svaku stranu. Njegovi licni interesi su postali interesi svih Srba. Proglasen je , od njegovih satrapa za najveceg srpskog drzavnika (vidi sad njihove standarde). Najuspjesniji politicki hohstapler na srpskoj sceni.
Препоруке:
3
0
99 уторак, 14 август 2012 11:30
Грга
ПАМЕТБО ТИ ЈЕ, ДОДИЧЕ!

Паметна Ти је она изјава, Додиче, што си рекао да би између независности и припајања Србији, кад би бирао, Ти изабрао - независност. Ниси луд да Ти после из Србије наметнту хрватску латиницу!
Препоруке:
1
1
100 уторак, 14 август 2012 11:59
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
ISAK JE NAPISAO: Dodik nije pravi Srbin kao ni Amir Camdzic.

U aprilu 2013.godine provest će se popis stanovništva u BiH !
Bit će prilike da se svi izjasnimo ko smo i šta smo, pa i nacionalno !
Ko je šta djelom dokazuje !

Muslimanski političari su krivi zato što čine strahovitu nepravdu "svojim ljudima" pa i meni ovom . !
Препоруке:
4
1
101 уторак, 14 август 2012 12:25
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Muslimanski političari treba da shvate jednu istinu a ta je da je srpska politika superiorna i da svako "varničenje" u dodiru srpske i muslimanske politike , izuzev kada su te politike sinhronizovane i kreću se u istom smjeru a tada i nema "varničenja", je samo na štetu onome čija je politika inferiorna !
Препоруке:
4
1
102 уторак, 14 август 2012 12:41
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Ne razumijem muslimanske političare da ne mogu da shvate da sa Srbima treba lijepo , jer Srbi su to , politički mudraci za koje u svakom pogledu radi vrijeme i činjenično stanje !

Ne mogu da vjerujem da muslimani još vjeruju u laži da su im Evropa i Amerika saveznici i da su im naklonjeni !

Mir i sloga sa Srbima ovdje a ne upiranje pogleda u Vašington i Brisel jer isti ti "kada je udaraljka počela" su muslimanima uveli embargo na oružje i nikada ga nisu skinuli svo vrijeme rata od 1992 do 1995.godine.
Ja takvima ne bih davao povjerenje već bih gledao da se izmirim sa komšijom Srbinom , da stvorimo strateško prijateljstvo i slogu , da pronađemo zajedničke interese i ono što nas spaja a različitosti bih pokušao razumjeti i ne potencirati ih u prvi plan !

Toliko od mene !

Neka svako razmisli o tome !
Препоруке:
3
2
103 среда, 15 август 2012 18:00
isak
Za amiragu(buduceg Bosnjaka pravoslavne vjere i srbskog jezika po zadnjem popisu 2012-2013god.)
Eto docekaces ti popis na nivou BiH.Vidjet ces da moje demografsko predvidzanje barata matematickim cinjenicama.Bit ce Bosnjakaa pravoslavne vjere i srbskog jezika manje nego Srba u pola Beograda.Ovim brojkama nece pomoci ni Srbi tvoje i Miletove vrste.Hocu reci onim pravoslavcima srbskog jezika sa istocne strane Drine a koji se ubise upinjajuci da postanu Srbi sa zapadne strane Drine to jest pravi Srbi.
Brojke nece lagati vidjet ces ti amiraga kojeg naroda ima naj vise u BiH.Bez obzira na GENOCDI,opet ce Bosnjaka hocu reci ljudi i Muslimanske vjere i Bosnjackog jezika biti najvise a drugi po redu ce biti Bosnjaci pravoslavne vjere i Srbskog jezika a treci ce da budu Bosnjaci katoliceke vjre i hrvatskog jezika.
Препоруке:
1
0
104 четвртак, 16 август 2012 12:49
gordon
sanjajte i dalje
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер