Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

A da pokušamo malo na "druga vrata"?

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:06
DUGA HIMNA
Neoliberalni koncept, smišljen radi što bezbolnije eksploatacije sveta, otišao je u istoriju


pa mislim da još nije. "Merama štednje" se želi nametnuti neoliberalni model države. Dakle, smanjena sredstva za školstvo, zdravstvo,....

stvoriti apsolutno potrošačko društvo, itd.

Nemačka im je tu opet u staroj ulozi. Pokušavaju je isticati i dati kao primer "uspešnost mera štednje", i slično.

Nemačka uloga je nešto kao Jagodina u žutih kmera,odn. njihovih šefova.
Preporuke:
41
4
2 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:14
Grof
Mislim da se vodi borba izmedju SAD i BRIK povodom Sirije. Ako ostane Asad na vlasti, onda su Amerikanci i svi njihovi saveznici izgubili od Rusije i Kine. Uskoro ćemo videti ko će vladati svetom...:-)
Preporuke:
46
6
3 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:18
MISTIČNA EKSTAZA
Za veoma kratko vreme došli su do toga da već imaju važne ekonomske i vojne interese, koje su spremni da odlučno brane kroz sve institucije međunarodnog prava, pre svega u Ujedinjenim nacijama.


a možemo li samo zamisliti stanje za 1000 godina, ili "samo" sto !

naravno,naredak Kine ide zahvaljujući ruskim "igračkama", odn. zaštiti. Njihova zasluga je što nisu dozvolili da ih izmanipulišu, i nahuškaju na Ruse, odn. teritorij (Sibir, i slično).

što se pomenute projkcije tiče. gledao sam pre neki dan emisiju o Hetima. Oni su u to vreme bili superiorna "nacija". Čak se pretpostavlja da su piramide u Egiptu njihovo delo.

Hoću da kažem kako su verovatno došli sa tzv. Balkana (Troja se u njih nazivala Viluša. Slučajo ostoji i takav kraj u CG-ne mislim da kažem da je on Troja-nikako, već upućujem na...)

Dakle, to je priča o tzv. Balkanu od pre par hiljada godina.
Preporuke:
19
7
4 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:18
Smiljanski
Zapad preko raznih NVO,obaveštajnih službi medija,i nekih političara permanentno vrši anti-Rusku kampanju!Pogledajte samo Čanka, koji ne prestaje da pljuje po svemu što je rusko,a najviše ga boli NIS,jer je svestan da otcepljenje neće ići baš lako, dok je ruski kapital u Vojvodini!
Naše vođe će nam doći glave ako se konačno ne priklonimo jedinom pravom savezniku.Naravno da su ti i ostale zemlje BRIKA-a,kao i Belorusija,i Kazahstan,koje takođe imaju ogromne potencijale.Da ne pričama da je Srbiji dovoljno da radi, samo za pola Moskve!
Zašto nam NATO nije pomagao da gasimo požare,pitanje je za naše ljubitelje zapada,ili ni ovo nije dovoljno od Rusa,pa će mo i tome da vidimo samo "njihov interes"!
Pogledajte samo,kako se ovih dana vrši propagnda,oko pankerki,koje su napravile prepad u Pravoslavnoj Crkvi i izvele "performans" protiv Putina!Svi ih podržavaju,čak i naši mediji, !Pitam se,šta bi bilo da se to desilo u katoličkoj crkvi ili DŽamiji kakve
Preporuke:
66
2
5 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:26
SAVRŠENA ILUZIJA
Naivni su oni koji misle da samo doštampavanjem nečega što se zove dolar ili evro, koje su bivše svetske rezervne valute, može da se izađe iz krize. Onaj koji je kreirao novac kojim je skoro ceo svet prezadužio, sigurno je svestan kako i dokle to može da funkcioniše. Sada to znaju i oni drugi i sigurno su spremni da brane i odbrane novonastajući sistem realne multipolarne ekonomije.


Slažem se !

Pa zato jer su ih verovatno naučili da je novac roba.

Novac u suštini NIJE roba, već samo sredstvo razmene.

Pa da vidimo onda i u ovom slučaju - šta je novac!

tako su stvarali magiju i sa onaj hipotekarni balun, i slično.
Preporuke:
33
2
6 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:38
UTOPISTIČKA STVARNOST
U svoje društvo primili su i Južnoafričku Republiku i tako pružili mogućnost Afrikancima da više sarađuju međusobno


u tom kontekstu bi naveo da se Mongolija čak odrekla državnosti.

od 2015 biće samo autonomija u sklopu Ruske federacije.

a AP Vojvodina (on. neke NVO) traže neku državnost i "novce"....!
Preporuke:
40
1
7 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:48
JASNI OBRAZAC
Pozicioniranje Srbije na tržištu za direktne investicije zemalja BRIKS-a. Privlačenje novih investicija iz tih zemalja. Stvaranje novog imidža državne i lokalne uprave.


po mogunosti da ulože i u sev. deo Kosovske Mitrovice, koja je (sa južnim delom grada) pre komunista ionako bila u Srbiji. Čak za vreme nacističke okupacije. Pa vi vidite ....
Preporuke:
35
4
8 ponedeljak, 27 avgust 2012 14:58
Miloš
Naravno. Ne samo da pokušamo, nego da se, uglavnom okrenemo "drugim vratim", koja su neuporedivo bolja, zdravuja, korektnija za Srbiju.
Preporuke:
34
1
9 ponedeljak, 27 avgust 2012 15:13
Lexa
Kroz sve Purićeve tekstove odlično je objašnjeno i pokazano kako se u kontinuitetu menja svet.Ovaj njegov odličan predlog pokazuje i kako se strateški misli i kako se na vreme reaguje na novu situaciju u svetu.
Preporuke:
33
1
10 ponedeljak, 27 avgust 2012 15:49
MR
...šta će na to zapad da kaže...Šta može da kaže? Zapad ima svoje probleme. Njihove vlade nisu za veliki privredni angažman u inostranstvu, naročito ne njihovi sindikati, jer bi to značilo gubitak radnih mesta za njihove radnike. U Americi se već bune što su mnoga radna mesta otišla u Kinu i žele da ih povrate. Srbi i Srbija treba da sarađuju sa svakim ko potencijalno može da im pomogne. Ako to nekom na zapadu nije pravo, neka onda investira u Srbiji, biće dobro došao. Danas svako gleda svoje interese, pa tako i mi.
Preporuke:
28
2
11 ponedeljak, 27 avgust 2012 15:50
Kristina
Spas nam je na drugoj strani. Zadnji je čas da odbacimo zle, pohlepne, zlonamerne i demonizovane opcije koje nas razaraju poslednjih decenija i to sve u ime slobode, demokratije, ljudskih prava i sličnih laži i gadosti.
Preporuke:
32
3
12 ponedeljak, 27 avgust 2012 17:21
CC
Ne verujem rusima
Ruske banke ponašaju se isto kao i zapadne, jer su svesni ekonomskog porobljavanja preko finansijskog sistema. Tako će biti i kod nas.
Preporuke:
6
33
13 ponedeljak, 27 avgust 2012 17:49
JohnyBgood
Srbija svakako treba da iskoristi svoj politicki i geografski polozaj i saradjuje sa svima, a pogotovo silama u usponu. Ali Srbija kao i svaka druga zemlja najvise trguje sa okruzenjem tako da mora da saradjuje i sa Turskom, zemljama Mediterana, i naravno EU koja je ipak najveci trgovinski partner. I naravno da je "EU nema alternativu" cista glupost jer se time toj EU signalizira da moze da ti radi sta hoce.

Ali sto se tice nekakve investiciona konferencije BRIKa, to mi zvuci kao tipicno srpska pompeznost i preskakanje domacih zadataka. Zasto bi to BRIK pojurio u Srbiju na nekakvu konferenciju? U zemlju cija je ekonomija velicine njihovog veceg GRADA. I da li nas neko sprecava da u bilateralnim kontaktima ohrabrimo njihove investicije?

Srbija je zemlja u kojoj nicije investicije nisu sigurne zbog reketasa na vlasti. Svako gleda da ti naplati neku "firmarinu" ili drugi reket i dok se ti stakori ne rasteraju NIKO ovde nece hteti da ulaze. Pa ni BRIK, radje ce ici negde drugo.
Preporuke:
20
1
14 ponedeljak, 27 avgust 2012 18:16
JohnyBgood
Spasa nema ni od BRIKa, ni od Rusije, ni od EU. NIKO te nece spasiti, pogotovo ne za dzabe, pa tako ni ruski bankari sto neko rece gore. A nekakva "investiciona konferencija BRIK-a" je tek cisto fantaziranje.

Spas je u NAMA. Da eliminisemo kradju gotovo MILIJARDU EVRA godisnje u javnim nabavkama, ne bi nam ni trebalo da nas neko spasava, nego bi mogli dostojanstveno da ispregovaramo medjusobno korisne aranzmane i sa BRIKom, i sa EU, i sa Turcima i drugim regionalnim igracima koji su nam vazni.

Jos da rasteretimo privredu i one koji nesto RADE od nemilosrdnog reketa i otimacine ovih na vlasti, gde bi nam bio kraj?

Steta sto je clanak poceo sa idejom uredjenja zemlje po standardima EU pa onda to napustio u korist nebuloze od nekakve konferencije umesto da pricamo o tome KAKO da se najzad uredimo da prestane kradja, korupcija, otimacina, uhlebljivanje partijasa u administraciju, itd. Da to sredimo niko i ne bi morao da nas spasava.
Preporuke:
15
3
15 ponedeljak, 27 avgust 2012 18:47
NEPOKOLEBLjIV RACIONALISTA
ponedeljak, 27 avgust 2012 17:49JohnyBgoodSrbija svakako treba da iskoristi svoj politicki i geografski polozaj i saradjuje sa svima, a pogotovo silama u usponu. Ali Srbija kao i svaka druga zemlja najvise trguje sa okruzenjem tako da mora da saradjuje i sa Turskom, zemljama Mediterana, i naravno EU koja je ipak najveci trgovinski partner.kakav bemisao, ili namerna demagogija (?)u vreme svemirskih putovanja, on priča kao da je u srednjem veku...
Preporuke:
9
7
16 ponedeljak, 27 avgust 2012 18:49
nedten
Tekst inspirativan, dobar i za komentare, jer tekst daje mogucnosti i jednima i drugima da iznesu stav o ponudjenim "verata": istocnim ili zapadnim... Pisac se okrenuo na istocno podneblje u kome je dominamntan BRIKS. Sta reci, interesi treba da nas opredelem ali i dusa i dostojanstvo. Ocito da zapadna vrata su nam otvorena samo za "prljave tehnologije" i "jeftinu radnu snagu" usput i da nas dugo, dugo edukuju prema njihovim standardima i demokratiji. Istok, e tu je malko lakse. Samo treba pronaci i za ta "vrata" pave formule. Nije to sve tako jednostavmno. Na istok se ne ide vise u "karavanioma" za malo zacina, pirinca ili vec. Sada se tamo ide za visoke tehnologije...usput se naidje i na razumavanje i podrsku, jer jos uvek nisu izgubili osecaje i dusu...Mi smo na granici da se opredelimo. Da li zelimo da imamo dusu i dostojanstvo i interes ili da se samo opredelim za nekakav interes. Na nama je, ili na vecini je da se opredeli...
Preporuke:
9
3
17 ponedeljak, 27 avgust 2012 19:01
Bogdan
Ovim bi Srbija pokazala da je, kao što štiti velike i male investitore sa zapada, pod budnim okom njihovih moćnih država, isto tako napravila sistem koji štiti sve investitore iz BRIKS-a i ostalih država.
Preporuke:
9
2
18 ponedeljak, 27 avgust 2012 20:25
BRIKSOVAC
Kratka analiza, pa odlično rešenje.Bravo.m
Preporuke:
12
3
19 ponedeljak, 27 avgust 2012 23:34
paja patak
Za početak bi onaj hrvatski natpis na ulazu u zemlju trebalo izbrisati, i umesto njega, ispod srpskog imena države,napisati "Republic of Serbia". Lako je, ne košta mnogo, a mnogo bi značilo.
Preporuke:
8
3
20 utorak, 28 avgust 2012 01:25
Goran Čikago
@paja patak

Slažem se apsolutno sa tobom da bi tako trebalo pisati, ali se nikako ne slažem da je natpis na tzv. hrvatskom, jer taj jezik, šta god ko mislio i verovao jednostavno ne postoji osim u političkom rešenju Tućmanove vlade.Lingvistički je neobjašnjiv za stručnjake, mada i ne moraš biti stručnjak da bi to shvatio.To je samo dijalekt srpskog jezika.Moja žena je izbeglica iz Knina pa i dalje zvuči kao da je hrvatica, ali tako je tamo sav srpski narod govorio, pa i ostatak tzv hrvatskog naroda pre nego što je pokatoličen i od pape službeno dobio narodnost i ime a kasnije i jezik. Tako da je i to srpski jezik napisan latiničnim, ponavljam LATINIČNIM pismom.
Preporuke:
9
1
21 utorak, 28 avgust 2012 03:20
BRIKSOVAC
Kratka analiza, pa odlično rešenje.Bravo.m
Preporuke:
3
2
22 utorak, 28 avgust 2012 03:24
Srboljub Savic
Koliko god svet imao vrata, mi udaramo glavom u zid.
Isli smo putem, kopirajuci ogromnu, opustosenu zemlju koja je vapila za svim proizvodima, da omoguci
stanovnistvu normalan zivot. Istovremeno, "progutala
je udicu" i bacila se na oruzje i svemirske programe,
"zakidajuci" i dalje osnovnim potrebama. Mi smo prvo
posli putem, kao da smo bar pet uta veci. Nikad
nismo smeli da se uporedimo sa ravnima, niti da se
suocimo sa svim oko nas. Privredna reforma (i niz
drugih) bila je pokusaj izlaska sa stranputice.
Kasnije, proizvodnja-industrijska, poljoprivredna, ... dala je i rezultate, a nasi radnici u Nemackoj
(i drugde) ostvarili su priliv deviza, koje izvoz
nije ni sanjao. Cak i taj redovan priliv, nismo
znali ni hteli da domacinski koristimo. Zato je
danas Srbija puna kapela i skupih spomenika po grobljima, kucerinama (najcesce nedovrsenih) i
"vikendicama", na usitnjennom zemljistu. Onaj
broj privatnih preduzetnika je upravo mera "uspeha"
S. Savic
Preporuke:
5
1
23 utorak, 28 avgust 2012 03:45
Srboljub Savic
D.2 Stanje u svetu-EZ, BRIKS, ASEAN, SAD, ...
Ekonomska kriza nije ni opsta ni ista svuda. U EZ
u krizi su neke zemlje, dok Nemacka stoji itekako
cvrsto, jer je razvijena na dobrim temeljima.
Brazil, u dobroj meri, ide "nemackim" putem.
Indija ima skoro tri puta vise stanovnika nego EZ,
na jedinstvenom prostoru-veliko, rastuce domace
trziste, zalog stabilnosti. Pored velikog broja
sirotinje i nedovoljno obrazovanih, broj visoko
obrazovanih i inteligentinih radnika je znacajan.
Kina-najmnogoljudnija, ogromnog unutrasnjeg trzista,
iako trpi posledice krize u SAD i EZ, donekle,
zdravo je orijentisana na proizvodnju. Kako se delom
vratila u doba surovog kapitalizma, razlike u
bogatstvu i "stare" navike (odnosi "gore-dole")
predstavljaju pretnju za buducnost. Nedostatak
sirovina kao i potreba za spoljnim trzistima, vodi
je u svetsku ekspanziju (vec je u proizvodnji
mnogo cega, cak i automobila, prva u svetu).
S. Savic
Preporuke:
4
1
24 utorak, 28 avgust 2012 04:08
Srboljub Savic
D.3 Rusija, danas je u slicnom polozaju kao SSSR.
Proizvodnaj naoruzanja i kosmicki programi su i dalje
odvojeni od civilne industrije. Iako planiraju
"re-industrijalizaciju", proces se ne moze pokrenuti
ni lako ni brzo. "Lak" i ogroman novac-banaka i
trgovaca sirovinama, ne mari za rizik investiranja
u proizvodnju, pogotovo sto se za sloj bogatih moze
sve obezbediti uvozom, koji je trgovcima profitabilan.
Pored toga, Rusija je cilj osvajanja i meta za
napade svih vrsta, pogotovo iznutra. Dok bogati
veruju da ce to biti i bez Rusije, oni ispod su
pretvoreni u amorfnu "masu".
Zemlje ASEAN-a bujaju. Brojno stanovnistvo, niski
zivotni troskovi (osnovni), pogodna klima (proizvodne
hale su znatno jeftinije, po m2) obilje svih sirovina, daju im veoma znacajnu komparativnu
prednost. Zbog svega nabrojanog (i jos drugog),
SAD, Nemacka, pre svih, investiraju (i dalje), cak
na stetu sopstvenog stanovnistva.
SAD, stara i poznata strategija.
S. Savic
Preporuke:
3
1
25 utorak, 28 avgust 2012 04:34
Srboljub Savic
D.4 Srbija, vrata
"Vrednost" Srbije danas, kao i toliko vekova, je u
polozaju. Pored nezaobilaznog dela puta iz daleke Azije ka Evropi (i obrnuto), Srbiju zapadne sile vide kao prostor gde se ne sme dozvoliti pristup Rusiji (carskoj, komunistickoj, kapitalistickoj, ...)
Kako nastanak i opstanak EZ kontrolisu SAD (i V.B.), to nase mesto zavisi od potpune predaje (do nestanka).Interes SAD i EZ za Srbiju je iskljucivo strateski, prema Rusiji. Ta strategija dovela je do svih napada (razbijanje Jugoslavije, vestacka hiper inflacija, sankcije, bombardovanje, "revolucija 2000" [6 Oktobar-cinizam i znak]) na Srbiju i do danasnjeg stanja.
Ako govorimo o vratima, iza kojih nam se nalazi spas (vulgarizovano, pare), moramo izaci-znati sta trazimo. Ako prosimo, tesko da ima vrata sa izakojih je neko, ko ceka nas da nam da bogatu
milostinju. Ako iza vrata trazimo investore, kako mi zamisljamo, gajimo iluzije. Niko danas ne ceka Srbiju, da zakuca na zacarana vrata.
S. Savic
Preporuke:
3
1
26 utorak, 28 avgust 2012 05:00
Srboljub Savic
D.5 Srbija, izlaz
Pre price o investicijama, nasa Vlada mora biti svesna zasto neko investira, bilo gde.
Pre "onih iza vrata", mi moramo znati sve elemente koji se vrednuju i biti svesni cime raspolazemo.
Brojem stanovistva, ne predstavljamo iole znacajno trziste potrosnje (samo Indonezija ima nekoliko gradova od kojih je svaki veci od cele Srbije).
Radna snaga, njena sposobnost, znanje, zdravlje, je opala. "Cena" joj nikad nije bila mala, iako nikad pristojno placena.
Analizom sirovina, (repro)materijala, poluproizvoda i proizvoda, neophodnih za finalnu proizvodnju, mozemo se suociti sa jos tuznijom slikom.
Primer: Iako raspolazemo vocem velike vrednosti,
nema organizacije koja ga dovodi do preradjivacke
industrije i proizvoda vece vrednosti.
Kad se predje na analizu saobracaja, infrastrukture, prostornog plana, tesko je naci osnovu za investiranje.
Postojeci proizvodni kapaciteti-!?
Ipak, Srbija moze privuci investitore zemalja koji hoce prodor u Evropu.
S. Savic
Preporuke:
4
2
27 utorak, 28 avgust 2012 06:30
Nema bolji
Nema bolji konkretan i odgovoran plan za početak izlaska iz srpske krize.Ja se pogotovo slažem da je budućnost sveta u BRIKS i ostalim novim jakim ekonomijama. Ovde je pokazano da u Srbiji ima pameti ali nema ko da je sluša.
Preporuke:
6
1
28 utorak, 28 avgust 2012 07:24
Tešić Goran - Evroazijac
Zalažem se za ulazak Srbije u Evroazijski Savez. To je konkretna stvar. Tu bismo bili vojno bezbedni i imali bismo mnogo veće šanse za ekonomski napredak, to jest za plasiranje naše robe.

Nema saradnje sa onima koji su nas bombardovali i koji su priznali Kosovo i Metohiju kao nezavisnu državu.

Ja sam već prešao da živim u Evroazijski savez, to jest u Rusiju.

Braćo Srbi, šta se čeka?
Preporuke:
13
2
29 utorak, 28 avgust 2012 09:17
Vuk
Vrata prema EU treba prvo obezbediti.Iz EU robe u Srbiju ulaze bez dazbina a iz Srbije u EU i pticama ce poceti da naplacuju prelet.Gospodo ili robe idu bez carina u oba smera ili ne idu ni u jednom.
Preporuke:
6
0
30 utorak, 28 avgust 2012 09:24
to je to!
Da li ćemo postati član EU i kada, mnogo je manje važno od činjenice da moramo, zarad normalnog života građana, postati dobro uređena država. To je svakako osnov iz koga proističu i svi budući potezi koje možemo preduzeti ka izgradnji modernog društva 21. veka.


To prvo, onda ono ostalo u članku.
Baj, baj EU!
Preporuke:
6
0
31 utorak, 28 avgust 2012 09:38
brm
"Pre svega, treba nam individualna mapa izvoznih tržišta i izvoznih grana. Ne možemo sve da prepustimo tržištu. Potrebna je ciljana intervencija. Npr. arapska, južnoamerička tržišta, pojedine egzotične zemlje (Libija, Kuba) mogu da posluže kao spasonosni čamac koji će deo naše privrede da preveze na obalu konkurentnosti i modernizacije (pre svega prerađivačka industrija u hrani, drvetu…). Treba osigurati tržišta za vojnu industriju (Brazil)“.

"neophodno sačiniti strategiju autonomnog razvoja pretežno oslonjenog na plan razvojnih resursa. Taj plan podrazumeva potpuno individualizovani koncept koji se neće oslanjati na globalne trendove (evropska integracija…)"
Preporuke:
4
2
32 utorak, 28 avgust 2012 09:41
brm
"Ja sam već prešao da živim u Evroazijski savez, to jest u Rusiju.

Braćo Srbi, šta se čeka?"

svi napuštajte Srbiju - LDPovci u Evropu evroazijati u Rusiju, duvači na jAMAJKU, TRENSERI U INDIJU...

živio nam patriotizam
Preporuke:
3
4
33 utorak, 28 avgust 2012 09:45
Daki
Stalno podsećanje na prošle događaje i uvek konkretan predlog za rešavanja sadašnjih problema Purića izdvaja od ostalih analitičara.Čestitam.
Preporuke:
4
2
34 utorak, 28 avgust 2012 10:19
Toma Savić
Slažem se sa ocenama komentatora oko profesionalnog i doslednog zalaganja g. M. Purića za "Srbiju sa više vrata".
Mislim da nas nebi trebalo da brine "šta će reći Zapad", koji ima svoje interese, kao što smo mi sami jedini autentični tumači i odgovorni za sopstvene interese. Nažalost, to do sada nije bio slučaj.
Sa druge strane, treba očekivati bučnu kampanju prozapadnih insajdera na domaćem terenu. Bojovnici te i sličnih kampanja su, kao što se zna, neke "nevladine" organizacije (NVO)sa svojim čelnicima i osnivačima, poznate političke stranke i njihovi pojedinci, određeni mediji i još po neki ostaci u aktuelnoj vlasti. Pre neki dan "Blic" na udarnom mestu štampa naslov - otprilike: "Kunu se u EU a pare traže u Rusiji", a "Politika Nacionale" preko vikenda objavi karikaturu nekog Petričića gde se vidi A. Vučić kako u Moskvi na ulici kao prosi novac u šeširu, a potom u BGD u pozi mađioničara vadi taj novac iz pomenutog šešira. Bljutavo,ogavno, neprimereno, neprofesionalno...
Preporuke:
6
1
35 utorak, 28 avgust 2012 10:35
Gordana
Gospodin Puric odlican, konkretan i kostruktivan kao i obicno.Da nisu toliko sujetni politicari bi ga uzeli , bar za savetnika , ako ne nekoga ko ce da odlucuje o daljim potezima ove nase unesrecene drzave.
U svakom slucaju svima je jasno kako i zasto je izabrana ova vlast. Takodje znamo da smo, i najmanje pravde, koja se smatrala ustupcima(?!) od zapada dobili, samo kada smo se pribilizili Rusiji. valda je jasno koji i kakov put moramo da izaberemo, odnosno da nas povede nasa novo izabrana vlada. Moze li to sa Dinkicem? Videcemo ubrzo.
Preporuke:
5
2
36 utorak, 28 avgust 2012 12:26
Student
Zapadni kapitalista ili brazilski kapitalista nema nameru da srpskom radniku da platu od 700e već 250-300e u vrh glave,sa takvom politikom Srbija se "zakucava" i sa takovm političkom snandard građana će manje-više ostati nepromenjen u dužem vremnenskom periodu.Državni intervencionalizam je mnogo bolje rešenje od polu-investicija gde Srbija plaća radnike,struju,i ostale troškove.Ja sam za inevestvije ali samo sa velike investicije,gde bi došao jedan ozbiljan igrač i zaposlio na hiljade ljudi a oko njega da se "ščepa" oko 10ak firmi kao koperanti.Ali kako da dođe investiro kad mi godišnje pravimo samo 10 kilometara čistog auto puta?
Preporuke:
9
1
37 utorak, 28 avgust 2012 14:05
Teodora
Kako smo već navikli, još jedan odličan tekst g. Purića i još jedan dokaz da za Srbiju ima nade, ideja, znanja i mogućnosti da se uzdigne i postane pristoja zemlja za život. Nadam se da nova vlast ima iskrene namere da uvažava pamet, znanje i sposobne ljude i da menja nakaradan i korupcionaški
sistem vrednosti i funkcionisanje vlasti, posvećene
punjenju sopstvenih džepova, a razaranju države. Verujem da su predstavnici nove vlasti iskreni u nameri da dovedu stvari u red i ispune predizborna obećanja. Prvi potezi su ohrabrujući i ne bi smeli, ni po koju cenu, da se pokolebaju ili odustanu.
Preporuke:
5
2
38 utorak, 28 avgust 2012 14:14
Može i sport
Na marginama konferencije moguće je dogovoriti saradnja u sportu, i mogućnost našeg učestvovanja u organizaciji i trenažnom procesu u kolektivnim sportovima tih zemalja.
Preporuke:
4
2
39 utorak, 28 avgust 2012 15:49
Podunavac
Odličan tekst. Iskrene čestitke autoru.
Preporuke:
5
2
40 utorak, 28 avgust 2012 18:08
DiMitrije
Ovaj tekst je neozbiljan i netačan.
Tzv. BRIKS ne postoji!
U agresiji na Siriju, i budućem napadu na Iran pod nekakvim udruženjem ''prijatelja Sirije'' učestvuju JAR, Indija i Brazil.
Srbe ne treba podsećati na '99. i ''pravdoljubivost'' NR Kine i SSSR!
Ne valja se radovati nad tuđom nesrećom.
Sirija i Iran valja da se prisete gde su bili i šta su radili zadnjih dvadesetak godina. Asada pitati gde su mu sada ''braća'' muslimani i ''arapski saveznici'', a iranske ajatolahe gde su im sada ''bosanski mudžahedini'' i oružije što su ga obilato izvozili preko hrvatske u Hercegovinu i Bosnu.

Kako radili, tako im se vratilo!
Preporuke:
5
4
41 sreda, 29 avgust 2012 09:56
brm
DiMitrije
ni EU nee postoji..
postoje Italija, Francuska, Španija ...(to su oni što su masovno danima demonstrirali protiv svojih vlada za vreme bombardovanja Srbije)..
Grčka..
ali i Nemačka, GB..
a i Skandinavske zemlje..
hoću da kažem da si načelno u pravu (isto važi i za "Evroaziju"), ne samou konkretnom slučaju
Preporuke:
1
0
42 sreda, 29 avgust 2012 13:44
Radivoje
Ovo je za desetku. Bolje je, da se što pre usmerimo na drugu stranu.
Preporuke:
1
1
43 sreda, 29 avgust 2012 15:24
Lazar
Sigurno je BRIKS perspektiva, ne samo Srbije.Oni su povukli nogu, a zanjima se i ostali polako otimaju dosadašnjim gospodarima na Zemlji.Meksiko,Južna Koreja, Indonezija,Turska, Nigerija predvode drugi talas.Američko dvorište sve je manje imanje.
Preporuke:
1
0
44 petak, 07 septembar 2012 08:06
Andro Lutak
Oslanjanje na Rusku Federaciju je pogubno kao i "bezalternativni" put u Eu.

Srbija će izvoziti na rusko tržište svojih proizvoda onoliko koliko bude proizvodila KVALITETNIH prehrambenih proizvoda, jer baš briga vlasnike ogromnih trgovačkih lanaca u Moskvi u kakvom smo mi i da li smo uopšte u nekakvom savezu sa Kremljom. Ne treba se ni zamlaćivati bajkom o tome kako naši prehrambeni proizvodi imaju prođu na ruskom tržištu "jer se ne plaća carina". Ako su naši proizvodi kvalitetni, lepo upakovani i prihvaćeni od strane krajnjeg potrošača u RF, carina ne igra presudnu ulogu. To je samo neznatno povećanje cene. Ovo zna svako ko je ikada bio u nekom moskovskom supermarketu.

Srbija se mora povezivati sa Kinom, kao svetskom, i sa Turskom kao regionalnom silom, a naravno tu je i bogati Azerbejdžan koji je pokazao dobru volju i to mnogo više od famoznih baćuški iz zemlje koja je u suštini siromašna (privreda se zasniva na izvozu sirovina na Zapad) i koju sasvim izvesno čeka "proleće".
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner