Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kratko o Vuku Jeremiću

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 09 jun 2012 23:54
Anka Krajina
da sam ja isključiv čovek

E, moj dragi Ostoja, to je Lenjin definisao kao "dečju bolest levičarstva".
I nije mnogo pogrešio. Ponekad, put do ostvarenja cilja, traži mnogo laviranja i paktiranja.
Nije zalud rečeno "preko-preče, naokolo bliže".
Vukova velika prednost je što poznaje taj svet. Zna kako razmišljaju. Zna šta se krije iza ljubaznog osmeha.
Da je izašao iz DS? Bio bi ekskomuniciran i zaboravljen. Nepojmljiva je snaga medija! Ko vlada medijima, vlada svetom!
Preporuke:
45
57
2 subota, 09 jun 2012 23:57
Dr
Iskreno, ali tanko gospodine Simetiću. Previše naivno i ostrašćeno. Pogledajte samo saopštenje ruskog MIP-a ovde na sajtu, pa će vam valjda biti jasno, ako već nije bio dovoljan Vukadinovićev više nego jasan i objektivan tekst.
Preporuke:
34
64
3 nedelja, 10 jun 2012 01:28
Veljko
Ostoja , da je ovo normalna drzava podrzao bi ovaj text 100 %. U svemu se slazem sem u iznosenju neki detalja koji svi znamo. Svi znaju kako je Jeremic plakoa u New York, ali on nikada nije rekao cime je bio ucenjen i ja to postujem. Mnoge neobicne stvari se desavaju ljudima koji ne slusaju. Nazalost mi heroje brzo zaboravljamo, tako da nije posteno ni traziti da neko bude heroj.
Pusti coveka da zivi sa svojom mukom. Istina ce se znti kad tada.Nicija nije do veka.
Preporuke:
52
16
4 nedelja, 10 jun 2012 01:31
Srpski kulturni klub?
Mrske su mi demokrate, ali nezavisno od toga, "budala", "glupak", "žutaći", pa opet "budale", hm, ako je ovo kulturno, šta je onda nekulturno?!
Preporuke:
38
70
5 nedelja, 10 jun 2012 01:35
Dušan
Kao što rekoh, ovim člankom nikako ne želim da se raspravljam s Vukadinovićem


Pa naravno, inače bi te Vukadinović razbucao. Al, kako se to zove? Kukavičluk. Mnogo galame, samo da bi se prikrio strah...
Preporuke:
23
82
6 nedelja, 10 jun 2012 01:38
Konstantin
Zato moramo biti jasni, mi koji uobražavamo da je nekome stalo do našeg mišljenja


Jedino tacno u celom tekstu. Decko je mnogo uobrazio. Mislim, kome je stalo do njegovog misljenja?! Ko je on?! Smesno...
Preporuke:
22
77
7 nedelja, 10 jun 2012 01:51
Noruega
Bravo majstore!
Preporuke:
81
19
8 nedelja, 10 jun 2012 01:52
Šešeljevac
Vrednosti kao što su istina, pravda, patriotizam - ne mogu biti delimične. Delimična pravda je nepravda, delimična istina je laž, delimični patriotizam je izdaja nacionalnih interesa. Tako misliti nije isključivost već hrabro i časno suočavanje sa prirodom tih vrednosti što onda povlači i dramatično suočavanje sa samim sobom.
Preporuke:
86
11
9 nedelja, 10 jun 2012 01:54
Sta je pisac hteo da kaze?
što sam opovrgao rekavši da mi nije zatvorila mnoga, već sva vrata političkog nivoa na kom se nalazim


Ako neko razume ovo sto je pocrnjeno, nek se javi. Meni ovo deluje semanticki neispravno, a ako nije, na kom se to nivou doticni nalazi?
Preporuke:
21
48
10 nedelja, 10 jun 2012 01:56
Novosađanka
Bravo, Simetiću, sivi tiću!
Preporuke:
69
20
11 nedelja, 10 jun 2012 01:56
!
auu, Ostoja Simeticu, svaka ti se pozlatila....kod ovoga nema kaklkulisanja...eh, da je malo vise ovakvih....svaka cast Ostoja, kapa dole za tekst!
Preporuke:
71
18
12 nedelja, 10 jun 2012 01:57
Nadica Stevanović
"Zašto makar sad ne izađe na medije i ne kaže sve o Borisovom petokolonaštvu? Ako mu i dalje veruje, onda je ili budala ili zaljubljen, a to dvoje su isto"

Gospodine, kad već kažete da ste od bombardovanja u DSS-u, zaključujem da ste bili uz Koštunicu i za vreme 5. oktobra i par godina nakon toga, kada je ovaj počinio čitav niz, najblaže rečeno, nedržavnih poteza. E sad, pošto ste mu vi tada i dalje očigledno verovali, onda ste vi ili ... ili zaljubljen, a to dvoje je isto.

Mislim, nemojte se ljutiti, samo koristim vaše reči, primenjujući ih na vas.
Preporuke:
39
46
13 nedelja, 10 jun 2012 06:54
Occupy Serbia
Iako se slazem sa autorom u pogledu namera zapada prema Srbiji, mislim da nije moguce sprovesti ono sto on i mi mnogi zelimo.
Zato je Jeremic izgleda dobar igrac da odigra najbolju mogucu kombinaciju. Bas meinteresuje sta ce uraditi. Za pocetak, trebao bi da izadje iz DS, kao Nikolic, jer mu je funkcija sda nadstr4anacka.
A sto se tice ucene, bilo bi interesantno saznati ko je iz prethodne (ne daj boze i buduce) vlasti ucenjen parama, a ko necim drugim.
Preporuke:
25
5
14 nedelja, 10 jun 2012 06:57
Istina
Zelje autora su legitimne, ali neostvarive.

Clanak spada u grupu tekstova pod naslovom: "Ne volim da govorim o sebi, ali evo na primer moj slucaj".
Preporuke:
11
35
15 nedelja, 10 jun 2012 07:34
"Komentator"
Ovo "komentarisanje" Vukadinovićevog teksta izgleda kao kad šahovski pacer komentariše partiju svetskih prvaka Karpov-Kasparov ili, sada, Anand-Genjfand. Dakle, ništa ne razume, a govori, govori...
Preporuke:
13
52
16 nedelja, 10 jun 2012 08:01
gavrilo
Sve je rečeno!Potpisujem!!!
Preporuke:
45
9
17 nedelja, 10 jun 2012 08:34
Relja
Još kraće o V. Jeremiću.
Pokazao je svojim delovanjem da mu je fotelja i karijera važnija od bilo kojih principa za koje se navodno zalagao.
Sam je tvrdio da su ga pokrali na izborima u DS. A ostao je u stranci!Kako i zašto?
Tačno je da je plakao kad je zamenjena srpska rezolucija u UN, unijatskom. Zašto je ostao ministar inostranih poslova posle toga?
Zna, kao i sva javnost, da ga vrh DS ne želi u svojim redovima, da su ga eliminisali, da su ga zamenili poslušnim B. Stefanovićem, isključili ga iz razgovora sa Prištinom. A onda je podržao B. Tadića u izbornoj kampanji i dozvolio da ga koriste kad njima iz vrha DS odgovora. Zašto?
Mislim da je u pitanju karijerista, njegova želja i ambicija za uspehom po svaku cenu. A kad je takva stvar u pitanju onda kod takvih ne odlučuju principi, stavovi, uverenja, već vlada odsustvo svake doslednosti.
Preporuke:
69
9
18 nedelja, 10 jun 2012 08:43
Konjec delo krasi
Otvorili ste ključno pitanje moralnog refleksa ovog čoveka.
Preporuke:
50
7
19 nedelja, 10 jun 2012 09:51
Žiko
G. Simetiću i vi ste kao i skoro svaki čovjek u SRbiji iznenadjeni, uvrijedjeni i poniženi odnosom vlasti prema državi i gradjanima. Dosta je istine u vašem tekstu mada ste to izrekli i previše ostrašćeno pa čovjek pomisli da ta strast potiče iz pripadnosti stranci DSS, što opet ne mora da znači da je tako. Politika je vrlo kompleksna i kao što neko ovde reče paktiranja i koalicije su veoma čudne ali u svakom slučaju se prave zbog dobrobiti svoje države i svog naroda. To naravno nije važilo za Srpske političare koji zaista više nego očito, ne svi naravno, prodaju interese svoje zemlje i svoga naroda. Dovoljno je samo da se podsjetimo ministara inostranih poslova kakvi su bili Svilanović i Vuk Drašković pa da stomak proradi. Vuk Jeremić je po meni odmeren i ipak patriotski opredeljen čovjek. Što je u toj stranici to ne znam ali znam da mnogi stranku i promjene iz ovih ili onih razloga. Kako će biti sa Vukom vidjećemo, trenutno je distanciran od stranke svojim namještenjem..vidjećemo.
Preporuke:
14
19
20 nedelja, 10 jun 2012 09:55
SavaSaki
Ako je ovo program neke političke partije mogu reći da sam ja odavno njen član .
Što se tiče teksta ne bih ništa dodao , a ni oduzeo !
Za mene lično je fascinantno to koliko mi kao Srbi znamo istinu i koliko se sa druge strane trudimo da je zakamufliramo svakavim kulisama !
U našem okruženju nema nikoga ko se tako ponaša !
Mi smo neka vrsta fenomena i počeću da verujem da smo kao nacija neka vrsta sadomazohista .
Pozdrav autoru teksta , dobro zdravlje i dug život .
Preporuke:
46
6
21 nedelja, 10 jun 2012 10:12
Deda Mića, penzioner
Od slova do slova, potpisujem!
Preporuke:
43
7
22 nedelja, 10 jun 2012 10:16
Peter RV
Vase primjedbe Vukadinovicevom tekstu (o Jeremicu) potpuno prihvatam. Diplomatiju ostavit diplomatima a politiku- politicarima. Postajemo isuvise fini i hocemo da budemo dopadljivi sto je mozda i razlog da smo se nasli u ovakvoj zabokrecini. Nikad da naucimo da kazemo sto mislimo- na direktni i jasni nacin. Hvala na primjeru koji dajete.
Preporuke:
46
6
23 nedelja, 10 jun 2012 10:19
Svaka cast govornice!
U ova mutna vremena kad svaka susa iz svog sitnokoristoljublja
prodaje svoj cok, porijeklo, naciju i drzavu tesko je cuti glas bistrog razuma.
Mutivodama to i odgovara da sto vise ucare. Slazem se da je DS i njeni celnici na vrhu tih necastih rabota. Vuk kao clan te bande je imao priliku da ih se odrekne a mislim da mu se ta prilika jos nije potpuno izmakla,
Preporuke:
30
5
24 nedelja, 10 jun 2012 10:21
Dimitrije
Lepe reci vladajuce elite su ipak samo lepe reci.
Istinski patriota se delima bori za svoju zemlju kad je u prilici.
Cutati,pa makar i plakao, a raditi protiv interesa svoje domovine, cak i po naredjenju, nespojivo je sa epitetima kojima ga je opisao Vukadinovic.
Osim toga, period od 10 godina je bio dovoljno dug
da se nesto konkretno i uradi.
Ovako ostaje bljutav ukus da je sve bilo spinovanje.
Preporuke:
32
4
25 nedelja, 10 jun 2012 11:00
Mirko
Ostoja, šta ste radili 5. oktobra 2000. godine?
Preporuke:
21
21
26 nedelja, 10 jun 2012 11:05
Stoja i Ostoja
"Gde god pođem tebi idem
na tu stranu sve me vuče
svi žive za svoje sutra
a ja još za svoje juče"

To juče je - Koštunica...
Preporuke:
8
35
27 nedelja, 10 jun 2012 11:07
Vlada, Srbija
Nema patriotizma u Demokratskoj stranciTačno! Nekoliko puta sam komentarisao "nema lomova u Demokratskoj stranci" na tekstove u kojima se to prognoziralo posle očigledno izdajničkih poteza koje su preduzimali njeni glavnokomandujući! Dakle, među njima nema suštinski različitih!
Preporuke:
36
5
28 nedelja, 10 jun 2012 11:15
Pitanje
Zbog takvih glasača drugi krug je bio meč Tom – Borja, a ne Koštunica – Glišić


A zašto ne Jadranka Šešelj? Zašto je ona gora od Koštunice ili Glišića? Jel ova dvojica stradaju kao Šešelj i njegova porodica?

Gospodine Simetiću, mnogo ste ljuti, al verujem da imate manje razloga od mnogih drugih. Šta da pričamo mi koji još gore od vas trpimo učinke Koštuničinog paktiranja sa Đinđićem pod nadzorom i dirigentskom palicom Imperije?!
Preporuke:
16
22
29 nedelja, 10 jun 2012 12:40
PYC
Svaka čast ovom čovjeku, ne da je 100% nego 1.000% u pravu.
Preporuke:
30
9
30 nedelja, 10 jun 2012 14:19
Nena
Odlican i istinit tekst a ovaj broj minusa samo pokazuje koliko nas vise voli lazi umotane u sareni papir nego golu istinu.Sto se patriotizma tice tu polako ali sigurno preuzima primat "PALMIN MOTO"-"NE SIPA SE PATRIOTIZAM U TRAKTOR".Kad vam to kaze covek koji je visestruki nosilac vlasti:
1.poslanik u skupstini 2.gradonacelnik Jagodine
3.predsednik i osnivac svoje stranke"Jedinstvena
Srbija" i pritom dobar trgovac koji svoje ucesce u vlasti uceni dobijanjem zirafe za svoj zoo park u
Jagodini,sta da radi covek koji je ostao bez posla pa samim tim i sredstava za zivot a ima porodicu kojoj nije u stanju da obezbedi golu egzistenciju?
Ja takvom coveku ne bih zamerila sto mu je veca briga da svom detetu stvori tri obroka dnevno i nesto malo odece i obuce nego da brine o patriotizmu i drzavnickim stvarima.Ali verujem da bi taj mali covek,ako ne daj Boze zatreba pre otisao da brani svoju zemlju nego onaj iz vlasti
koji iz tudje zemlje poziva NATO da bombarduje
Srbiju.
Preporuke:
29
7
31 nedelja, 10 jun 2012 20:46
igorsima
Ovo je jedan vrlo jasan i sasvim dosledno napisan tekst.

Ovo je misao koja zaista tera na razmišljanje - da li je pisac u pravu ili preteruje sa svojom doslednošću.

Ako je čitava Demokratska stranka izdajnička, kao i LDP, Čanak, URS i Toma sa svojim SNS-om - ko ostaje? I koliko nas to ostaje?
Čemu vodi takva doslednost?

Teško je tvrditi da se neprijatelju uvek treba suprostaviti bez obzira na okolnosti i posledice. Ako ćemo svi da stradamo zbog toga možda ipak da odložimo odsutnu bitku.

Ako ćemo da propadnemo dosledno i bez odstupanja se suprostavljajući protivniku - u Šešelj stilu - onda je možda bolje da ne budemo toliko oštri i da ne teramo stvari do propasti.
Treba znati kada sagnuti glavu i pustiti druge da vladaju - obzirom da mi nismo u stanju.

Naravno, kao i ostali amateri koji politiku posmatraju sa strane, zapravo iz žablje perspektive - mi ne možemo znati da li i kada je trenutak da se glave saginju, a do kada možemo da se trsimo i vršimo istragu poturic
Preporuke:
9
14
32 ponedeljak, 11 jun 2012 02:45
Svetislav Kostić
@ igorsima! Tako rezunuje pripadnik nacije potencijanih defetista i praktikovanih kapitulanata, unaprijed osuđene da nestane sa lica zemlje. Ne svi fizički jer naciju u kojoj mudruju takve individue neprijatelj neće da pobije sve jer se za neprijatelja u višemilionskoj Srbije isplati više da se Srbima zatre identitet i konvertiraju u buduće neprijatelje druge preostale srpske nacije na drugoj strani rijeke Drine. Srbija, birajući na vlast srpsko srbijanske srbofobičare, već je danas podjelena na nesrpske Srbe kao prvi stupanj Srba koji to više nisu. Već od slijedeće generacije konvertita regrutuju se katolički, anglosaksonski ili muslimanski jurišnici i potencijlane ubice nas prekodrinskih Srba.
Preporuke:
17
4
33 ponedeljak, 11 jun 2012 02:46
gvozden
Vuk Jeremić je, izborom u UN, otišao u inostranstvo. U DS više nije imao šta da traži. A u Srbiji mu se, izgleda, nije ostajalo. Zato se zaposlio u inostranstvu (u UN), gde će nastojati da ostane i posle isteka mandata.
Preporuke:
20
3
34 ponedeljak, 11 jun 2012 09:11
igorsima
@ Svetislav Kostić
Tako rezunuje pripadnik nacije potencijanih defetista i praktikovanih kapitulanata, unaprijed osuđene da nestane sa lica zemlje.

Sveto pismo tvrdi da će krotki naslediti zemlju. Šta ja znam...

da se Srbima zatre identitet i konvertiraju u buduće neprijatelje druge preostale srpske nacije na drugoj strani rijeke Drine.

To ti kažem.
Ako od srpske priče nije ništa ostalo - šta se trsimo bez veze?
Preporuke:
4
4
35 sreda, 13 jun 2012 13:07
Vera NS + Prijatelji
Gospodine SIMETICU, mi kazemo BRAVO i 100% smo Vaseg misljenja, ALI, to -
NISTA NE VREDI ako se zadrzavamo na pisanju po novinama!!!

Narod mora da se DIGNE i da kaze NECEMO TADICA i ZUTE kao VLADU!!!

ORGANIZUJTE ljude da ORGANIZUJU srpski narod, onu POLOVINU koja je i na izborima rekla NE = TADICU i ZUTIMA!!!

Organizujte TRIBINU, GOVORITE i NE PRESTAJTE da GOVORITE, sve dok se srpski narod ne OTREZNI i izdje na ulice svojih gradova i kaze: NECEMO ZUTE, NECEMO TADICA i njegove podrepase!!!!

To a ne cutanje i dopustanje da ti isti izdajnici ponovo ZAVLADAJU Srbijom!
Preporuke:
7
2
36 sreda, 13 jun 2012 13:18
Andro Lutak
Ma jel to onaj Ostoja koji se prijavio u Obraz pardon u četnike 47me?
Preporuke:
2
11
37 sreda, 13 jun 2012 20:37
Nikola Tanasić
Imam razumevanja i simpatija prema autorovom otporu prema "nijansama sive" kada su u pitanju državni interesi i opstanak države i naroda. Ali ako autor ima nameru da primenjuje toliko rigorozne kriterijume rodoljublja/izdaje, onda mora da ih primeni dosledno i univerzalno.

Tu pre svega mislim na V. Koštunicu, koga Simetić navodno "kritikuje, ali uvažava". Po čemu g. Koštunica ne zaslužuje da završi u istom košu sa Vukom Jeremićem? Sarađivao je sa Tadićem, doveo ga za ministra vojnog u jugoslovenskoj vladi, napravio vladu sa njegovom strankom 2007. godine, da ne pominjemo onaj dugi spisak nedopustivih koncesija, popuštanja i katastrofalnih poltičkih promašaja i gafova. Ako ćemo da budemo rigidni i isključivi, onda teško da bi se i jedan današnji političar kvalifikovao kao valjan.

Dakle, ako Simetić neće da proglasi sebe za jedino merilo i kriterijum, mora negde da povuče crtu, i napravi neku "nijansu". Samo što tada, bojim se, pre Jeremić ostaje iznad crte od samog Koštunice.
Preporuke:
3
5
38 četvrtak, 14 jun 2012 00:22
Turas
Gospodine Simetiću,svaka reč ovde napisana je na mestu.Potpuno se slažem sa vama i to ne od danas.Danas ste me prodrmali.Jer zanosio sam se-"bolje birati manje zlo",ali sada vidim a i dolazi vreme kada će mnogi da se slože sa Vama.
Preporuke:
7
1
39 četvrtak, 14 jun 2012 00:54
Turas
Čude me obrazloženja komentatora koji osporavaju na bilo koji način Simetićev komentar.Gospodo mudraci,kada bi bio sa vama u rovu(nadam se da znate šta je rov),ne bih smeo da vama okrenem leđa.Svaki onaj ko ovako procenjuje petriotizam već je imenovan u komentaru Simetića.Svaka čast izuzecima.
Preporuke:
6
1
40 petak, 15 jun 2012 09:48
Andro Lutak @ Turas
Ne znam za druge, ali Vi i moja malenkost mogli bismo biti samo u suprostavljenim rovovima...
Preporuke:
1
2
41 petak, 15 jun 2012 12:47
Miroslav Đukić
Razumem Ostoju, kad sam bio mlađi, ja sam sa neistomišljenicima i o njima imao i kraću komunikaciju nego on. Ipak, neka razmisli o mudrosti koja je, kroz narodnu pesmu, izrečena o najvećem srpskom junaku marku Kraljeviću (citiram po sećanju):
"iako je turska udvorica,
on je ipak srpska perjanica".
Preporuke:
1
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner