петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Кратко о Вуку Јеремићу

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 09 јун 2012 23:54
Anka Krajina
da sam ja isključiv čovek

E, moj dragi Ostoja, to je Lenjin definisao kao "dečju bolest levičarstva".
I nije mnogo pogrešio. Ponekad, put do ostvarenja cilja, traži mnogo laviranja i paktiranja.
Nije zalud rečeno "preko-preče, naokolo bliže".
Vukova velika prednost je što poznaje taj svet. Zna kako razmišljaju. Zna šta se krije iza ljubaznog osmeha.
Da je izašao iz DS? Bio bi ekskomuniciran i zaboravljen. Nepojmljiva je snaga medija! Ko vlada medijima, vlada svetom!
Препоруке:
45
57
2 субота, 09 јун 2012 23:57
Др
Искрено, али танко господине Симетићу. Превише наивно и острашћено. Погледајте само саопштење руског МИП-а овде на сајту, па ће вам ваљда бити јасно, ако већ није био довољан Вукадиновићев више него јасан и објективан текст.
Препоруке:
34
64
3 недеља, 10 јун 2012 01:28
Veljko
Ostoja , da je ovo normalna drzava podrzao bi ovaj text 100 %. U svemu se slazem sem u iznosenju neki detalja koji svi znamo. Svi znaju kako je Jeremic plakoa u New York, ali on nikada nije rekao cime je bio ucenjen i ja to postujem. Mnoge neobicne stvari se desavaju ljudima koji ne slusaju. Nazalost mi heroje brzo zaboravljamo, tako da nije posteno ni traziti da neko bude heroj.
Pusti coveka da zivi sa svojom mukom. Istina ce se znti kad tada.Nicija nije do veka.
Препоруке:
52
16
4 недеља, 10 јун 2012 01:31
Српски културни клуб?
Мрске су ми демократе, али независно од тога, "будала", "глупак", "жутаћи", па опет "будале", хм, ако је ово културно, шта је онда некултурно?!
Препоруке:
38
70
5 недеља, 10 јун 2012 01:35
Душан
Као што рекох, овим чланком никако не желим да се расправљам с Вукадиновићем


Па наравно, иначе би те Вукадиновић разбуцао. Ал, како се то зове? Кукавичлук. Много галаме, само да би се прикрио страх...
Препоруке:
23
82
6 недеља, 10 јун 2012 01:38
Konstantin
Зато морамо бити јасни, ми који уображавамо да је некоме стало до нашег мишљења


Jedino tacno u celom tekstu. Decko je mnogo uobrazio. Mislim, kome je stalo do njegovog misljenja?! Ko je on?! Smesno...
Препоруке:
22
77
7 недеља, 10 јун 2012 01:51
Noruega
Bravo majstore!
Препоруке:
81
19
8 недеља, 10 јун 2012 01:52
Шешељевац
Вредности као што су истина, правда, патриотизам - не могу бити делимичне. Делимична правда је неправда, делимична истина је лаж, делимични патриотизам је издаја националних интереса. Тако мислити није искључивост већ храбро и часно суочавање са природом тих вредности што онда повлачи и драматично суочавање са самим собом.
Препоруке:
86
11
9 недеља, 10 јун 2012 01:54
Sta je pisac hteo da kaze?
што сам оповргао рекавши да ми није затворила многа, већ сва врата политичког нивоа на ком се налазим


Ako neko razume ovo sto je pocrnjeno, nek se javi. Meni ovo deluje semanticki neispravno, a ako nije, na kom se to nivou doticni nalazi?
Препоруке:
21
48
10 недеља, 10 јун 2012 01:56
Новосађанка
Браво, Симетићу, сиви тићу!
Препоруке:
69
20
11 недеља, 10 јун 2012 01:56
!
auu, Ostoja Simeticu, svaka ti se pozlatila....kod ovoga nema kaklkulisanja...eh, da je malo vise ovakvih....svaka cast Ostoja, kapa dole za tekst!
Препоруке:
71
18
12 недеља, 10 јун 2012 01:57
Надица Стевановић
"Зашто макар сад не изађе на медије и не каже све о Борисовом петоколонаштву? Ако му и даље верује, онда је или будала или заљубљен, а то двоје су исто"

Господине, кад већ кажете да сте од бомбардовања у ДСС-у, закључујем да сте били уз Коштуницу и за време 5. октобра и пар година након тога, када је овај починио читав низ, најблаже речено, недржавних потеза. Е сад, пошто сте му ви тада и даље очигледно веровали, онда сте ви или ... или заљубљен, а то двоје је исто.

Мислим, немојте се љутити, само користим ваше речи, примењујући их на вас.
Препоруке:
39
46
13 недеља, 10 јун 2012 06:54
Occupy Serbia
Iako se slazem sa autorom u pogledu namera zapada prema Srbiji, mislim da nije moguce sprovesti ono sto on i mi mnogi zelimo.
Zato je Jeremic izgleda dobar igrac da odigra najbolju mogucu kombinaciju. Bas meinteresuje sta ce uraditi. Za pocetak, trebao bi da izadje iz DS, kao Nikolic, jer mu je funkcija sda nadstr4anacka.
A sto se tice ucene, bilo bi interesantno saznati ko je iz prethodne (ne daj boze i buduce) vlasti ucenjen parama, a ko necim drugim.
Препоруке:
25
5
14 недеља, 10 јун 2012 06:57
Istina
Zelje autora su legitimne, ali neostvarive.

Clanak spada u grupu tekstova pod naslovom: "Ne volim da govorim o sebi, ali evo na primer moj slucaj".
Препоруке:
11
35
15 недеља, 10 јун 2012 07:34
"Коментатор"
Ово "коментарисање" Вукадиновићевог текста изгледа као кад шаховски пацер коментарише партију светских првака Карпов-Каспаров или, сада, Ананд-Гењфанд. Дакле, ништа не разуме, а говори, говори...
Препоруке:
13
52
16 недеља, 10 јун 2012 08:01
гаврило
Све је речено!Потписујем!!!
Препоруке:
45
9
17 недеља, 10 јун 2012 08:34
Relja
Još kraće o V. Jeremiću.
Pokazao je svojim delovanjem da mu je fotelja i karijera važnija od bilo kojih principa za koje se navodno zalagao.
Sam je tvrdio da su ga pokrali na izborima u DS. A ostao je u stranci!Kako i zašto?
Tačno je da je plakao kad je zamenjena srpska rezolucija u UN, unijatskom. Zašto je ostao ministar inostranih poslova posle toga?
Zna, kao i sva javnost, da ga vrh DS ne želi u svojim redovima, da su ga eliminisali, da su ga zamenili poslušnim B. Stefanovićem, isključili ga iz razgovora sa Prištinom. A onda je podržao B. Tadića u izbornoj kampanji i dozvolio da ga koriste kad njima iz vrha DS odgovora. Zašto?
Mislim da je u pitanju karijerista, njegova želja i ambicija za uspehom po svaku cenu. A kad je takva stvar u pitanju onda kod takvih ne odlučuju principi, stavovi, uverenja, već vlada odsustvo svake doslednosti.
Препоруке:
69
9
18 недеља, 10 јун 2012 08:43
Коњец дело краси
Отворили сте кључно питање моралног рефлекса овог човека.
Препоруке:
50
7
19 недеља, 10 јун 2012 09:51
Žiko
G. Simetiću i vi ste kao i skoro svaki čovjek u SRbiji iznenadjeni, uvrijedjeni i poniženi odnosom vlasti prema državi i gradjanima. Dosta je istine u vašem tekstu mada ste to izrekli i previše ostrašćeno pa čovjek pomisli da ta strast potiče iz pripadnosti stranci DSS, što opet ne mora da znači da je tako. Politika je vrlo kompleksna i kao što neko ovde reče paktiranja i koalicije su veoma čudne ali u svakom slučaju se prave zbog dobrobiti svoje države i svog naroda. To naravno nije važilo za Srpske političare koji zaista više nego očito, ne svi naravno, prodaju interese svoje zemlje i svoga naroda. Dovoljno je samo da se podsjetimo ministara inostranih poslova kakvi su bili Svilanović i Vuk Drašković pa da stomak proradi. Vuk Jeremić je po meni odmeren i ipak patriotski opredeljen čovjek. Što je u toj stranici to ne znam ali znam da mnogi stranku i promjene iz ovih ili onih razloga. Kako će biti sa Vukom vidjećemo, trenutno je distanciran od stranke svojim namještenjem..vidjećemo.
Препоруке:
14
19
20 недеља, 10 јун 2012 09:55
СаваСаки
Ако је ово програм неке политичке партије могу рећи да сам ја одавно њен члан .
Што се тиче текста не бих ништа додао , а ни одузео !
За мене лично је фасцинантно то колико ми као Срби знамо истину и колико се са друге стране трудимо да је закамуфлирамо свакавим кулисама !
У нашем окружењу нема никога ко се тако понаша !
Ми смо нека врста феномена и почећу да верујем да смо као нација нека врста садомазохиста .
Поздрав аутору текста , добро здравље и дуг живот .
Препоруке:
46
6
21 недеља, 10 јун 2012 10:12
Деда Мића, пензионер
Од слова до слова, потписујем!
Препоруке:
43
7
22 недеља, 10 јун 2012 10:16
Peter RV
Vase primjedbe Vukadinovicevom tekstu (o Jeremicu) potpuno prihvatam. Diplomatiju ostavit diplomatima a politiku- politicarima. Postajemo isuvise fini i hocemo da budemo dopadljivi sto je mozda i razlog da smo se nasli u ovakvoj zabokrecini. Nikad da naucimo da kazemo sto mislimo- na direktni i jasni nacin. Hvala na primjeru koji dajete.
Препоруке:
46
6
23 недеља, 10 јун 2012 10:19
Svaka cast govornice!
U ova mutna vremena kad svaka susa iz svog sitnokoristoljublja
prodaje svoj cok, porijeklo, naciju i drzavu tesko je cuti glas bistrog razuma.
Mutivodama to i odgovara da sto vise ucare. Slazem se da je DS i njeni celnici na vrhu tih necastih rabota. Vuk kao clan te bande je imao priliku da ih se odrekne a mislim da mu se ta prilika jos nije potpuno izmakla,
Препоруке:
30
5
24 недеља, 10 јун 2012 10:21
Dimitrije
Lepe reci vladajuce elite su ipak samo lepe reci.
Istinski patriota se delima bori za svoju zemlju kad je u prilici.
Cutati,pa makar i plakao, a raditi protiv interesa svoje domovine, cak i po naredjenju, nespojivo je sa epitetima kojima ga je opisao Vukadinovic.
Osim toga, period od 10 godina je bio dovoljno dug
da se nesto konkretno i uradi.
Ovako ostaje bljutav ukus da je sve bilo spinovanje.
Препоруке:
32
4
25 недеља, 10 јун 2012 11:00
Мирко
Остоја, шта сте радили 5. октобра 2000. године?
Препоруке:
21
21
26 недеља, 10 јун 2012 11:05
Стоја и Остоја
"Где год пођем теби идем
на ту страну све ме вуче
сви живе за своје сутра
а ја још за своје јуче"

То јуче је - Коштуница...
Препоруке:
8
35
27 недеља, 10 јун 2012 11:07
Влада, Србија
Нема патриотизма у Демократској странциТачно! Неколико пута сам коментарисао "нема ломова у Демократској странци" на текстове у којима се то прогнозирало после очигледно издајничких потеза које су предузимали њени главнокомандујући! Дакле, међу њима нема суштински различитих!
Препоруке:
36
5
28 недеља, 10 јун 2012 11:15
Питање
Због таквих гласача други круг је био меч Том – Борја, а не Коштуница – Глишић


А зашто не Јадранка Шешељ? Зашто је она гора од Коштунице или Глишића? Јел ова двојица страдају као Шешељ и његова породица?

Господине Симетићу, много сте љути, ал верујем да имате мање разлога од многих других. Шта да причамо ми који још горе од вас трпимо учинке Коштуничиног пактирања са Ђинђићем под надзором и диригентском палицом Империје?!
Препоруке:
16
22
29 недеља, 10 јун 2012 12:40
PYC
Svaka čast ovom čovjeku, ne da je 100% nego 1.000% u pravu.
Препоруке:
30
9
30 недеља, 10 јун 2012 14:19
Nena
Odlican i istinit tekst a ovaj broj minusa samo pokazuje koliko nas vise voli lazi umotane u sareni papir nego golu istinu.Sto se patriotizma tice tu polako ali sigurno preuzima primat "PALMIN MOTO"-"NE SIPA SE PATRIOTIZAM U TRAKTOR".Kad vam to kaze covek koji je visestruki nosilac vlasti:
1.poslanik u skupstini 2.gradonacelnik Jagodine
3.predsednik i osnivac svoje stranke"Jedinstvena
Srbija" i pritom dobar trgovac koji svoje ucesce u vlasti uceni dobijanjem zirafe za svoj zoo park u
Jagodini,sta da radi covek koji je ostao bez posla pa samim tim i sredstava za zivot a ima porodicu kojoj nije u stanju da obezbedi golu egzistenciju?
Ja takvom coveku ne bih zamerila sto mu je veca briga da svom detetu stvori tri obroka dnevno i nesto malo odece i obuce nego da brine o patriotizmu i drzavnickim stvarima.Ali verujem da bi taj mali covek,ako ne daj Boze zatreba pre otisao da brani svoju zemlju nego onaj iz vlasti
koji iz tudje zemlje poziva NATO da bombarduje
Srbiju.
Препоруке:
29
7
31 недеља, 10 јун 2012 20:46
игорсима
Ово је један врло јасан и сасвим доследно написан текст.

Ово је мисао која заиста тера на размишљање - да ли је писац у праву или претерује са својом доследношћу.

Ако је читава Демократска странка издајничка, као и ЛДП, Чанак, УРС и Тома са својим СНС-ом - ко остаје? И колико нас то остаје?
Чему води таква доследност?

Тешко је тврдити да се непријатељу увек треба супроставити без обзира на околности и последице. Ако ћемо сви да страдамо због тога можда ипак да одложимо одсутну битку.

Ако ћемо да пропаднемо доследно и без одступања се супростављајући противнику - у Шешељ стилу - онда је можда боље да не будемо толико оштри и да не терамо ствари до пропасти.
Треба знати када сагнути главу и пустити друге да владају - обзиром да ми нисмо у стању.

Наравно, као и остали аматери који политику посматрају са стране, заправо из жабље перспективе - ми не можемо знати да ли и када је тренутак да се главе сагињу, а до када можемо да се трсимо и вршимо истрагу потуриц
Препоруке:
9
14
32 понедељак, 11 јун 2012 02:45
Светислав Костић
@ игорсима! Тако резунује припадник нације потенцијаних дефетиста и практикованих капитуланата, унапријед осуђене да нестане са лица земље. Не сви физички јер нацију у којој мудрују такве индивидуе непријатељ неће да побије све јер се за непријатеља у вишемилионској Србије исплати више да се Србима затре идентитет и конвертирају у будуће непријатеље друге преостале српске нације на другој страни ријеке Дрине. Србија, бирајући на власт српско србијанске србофобичаре, већ је данас подјелена на несрпске Србе као први ступањ Срба који то више нису. Већ од слиједеће генерације конвертита регрутују се католички, англосаксонски или муслимански јуришници и потенцијлане убице нас прекодринских Срба.
Препоруке:
17
4
33 понедељак, 11 јун 2012 02:46
гвозден
Вук Јеремић је, избором у УН, отишао у иностранство. У ДС више није имао шта да тражи. А у Србији му се, изгледа, није остајало. Зато се запослио у иностранству (у УН), где ће настојати да остане и после истека мандата.
Препоруке:
20
3
34 понедељак, 11 јун 2012 09:11
игорсима
@ Светислав Костић
Тако резунује припадник нације потенцијаних дефетиста и практикованих капитуланата, унапријед осуђене да нестане са лица земље.

Свето писмо тврди да ће кротки наследити земљу. Шта ја знам...

да се Србима затре идентитет и конвертирају у будуће непријатеље друге преостале српске нације на другој страни ријеке Дрине.

То ти кажем.
Ако од српске приче није ништа остало - шта се трсимо без везе?
Препоруке:
4
4
35 среда, 13 јун 2012 13:07
Vera NS + Prijatelji
Gospodine SIMETICU, mi kazemo BRAVO i 100% smo Vaseg misljenja, ALI, to -
NISTA NE VREDI ako se zadrzavamo na pisanju po novinama!!!

Narod mora da se DIGNE i da kaze NECEMO TADICA i ZUTE kao VLADU!!!

ORGANIZUJTE ljude da ORGANIZUJU srpski narod, onu POLOVINU koja je i na izborima rekla NE = TADICU i ZUTIMA!!!

Organizujte TRIBINU, GOVORITE i NE PRESTAJTE da GOVORITE, sve dok se srpski narod ne OTREZNI i izdje na ulice svojih gradova i kaze: NECEMO ZUTE, NECEMO TADICA i njegove podrepase!!!!

To a ne cutanje i dopustanje da ti isti izdajnici ponovo ZAVLADAJU Srbijom!
Препоруке:
7
2
36 среда, 13 јун 2012 13:18
Андро Лутак
Ма јел то онај Остоја који се пријавио у Образ пардон у четнике 47ме?
Препоруке:
2
11
37 среда, 13 јун 2012 20:37
Никола Танасић
Имам разумевања и симпатија према ауторовом отпору према "нијансама сиве" када су у питању државни интереси и опстанак државе и народа. Али ако аутор има намеру да примењује толико ригорозне критеријуме родољубља/издаје, онда мора да их примени доследно и универзално.

Ту пре свега мислим на В. Коштуницу, кога Симетић наводно "критикује, али уважава". По чему г. Коштуница не заслужује да заврши у истом кошу са Вуком Јеремићем? Сарађивао је са Тадићем, довео га за министра војног у југословенској влади, направио владу са његовом странком 2007. године, да не помињемо онај дуги списак недопустивих концесија, попуштања и катастрофалних полтичких промашаја и гафова. Ако ћемо да будемо ригидни и искључиви, онда тешко да би се и један данашњи политичар квалификовао као ваљан.

Дакле, ако Симетић неће да прогласи себе за једино мерило и критеријум, мора негде да повуче црту, и направи неку "нијансу". Само што тада, бојим се, пре Јеремић остаје изнад црте од самог Коштунице.
Препоруке:
3
5
38 четвртак, 14 јун 2012 00:22
Турас
Господине Симетићу,свака реч овде написана је на месту.Потпуно се слажем са вама и то не од данас.Данас сте ме продрмали.Јер заносио сам се-"боље бирати мање зло",али сада видим а и долази време када ће многи да се сложе са Вама.
Препоруке:
7
1
39 четвртак, 14 јун 2012 00:54
Турас
Чуде ме образложења коментатора који оспоравају на било који начин Симетићев коментар.Господо мудраци,када би био са вама у рову(надам се да знате шта је ров),не бих смео да вама окренем леђа.Сваки онај ко овако процењује петриотизам већ је именован у коментару Симетића.Свака част изузецима.
Препоруке:
6
1
40 петак, 15 јун 2012 09:48
Андро Лутак @ Турас
Не знам за друге, али Ви и моја маленкост могли бисмо бити само у супростављеним рововима...
Препоруке:
1
2
41 петак, 15 јун 2012 12:47
Мирослав Ђукић
Разумем Остоју, кад сам био млађи, ја сам са неистомишљеницима и о њима имао и краћу комуникацију него он. Ипак, нека размисли о мудрости која је, кроз народну песму, изречена о највећем српском јунаку марку Краљевићу (цитирам по сећању):
"иако је турска удворица,
он је ипак српска перјаница".
Препоруке:
1
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер