Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija između dva spina

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 29 maj 2012 11:56
u centar
Objektivno i jasno razotkrivanje medijskog spinovanja vladajuće i "opozicione" klike. Kao što se i očekuje od prof. Antonića.
Preporuke:
136
11
2 utorak, 29 maj 2012 12:13
Branislav G. romčević
Ovo je najbolji tekst dosad u vezi s ovim izborima.
Preporuke:
158
14
3 utorak, 29 maj 2012 12:15
Velika koalicija malih ljudi
Mislim da je dobro to što Srbijom upravlja jedna nova elita političara druge klase. Dosta nam je bilo onih harizmatičnih ljudi sa vizijom, dobro je to što su konačno na vlast dospeli mali ljudi koji se ne zanose velikim pričama. U odnosu na Dačića, Sloba je bio politička gromada; u odnosu na Tomu, Šešelj je istorijska figura; u odnosu na Čedu, Vesna Pešić je francuski akademik; a u odnosu na Tadića, čak i Đinđić deluje kao vizionar...
Preporuke:
131
9
4 utorak, 29 maj 2012 12:22
Igor
Dobra i objektivna analiza. Mada ne znam zašto se ovde od nekih komentatora SNS još uvek tretira kao patriotska stranka.
Preporuke:
108
9
5 utorak, 29 maj 2012 12:30
Milan Šećerović
Da! Sve jasno i tačno rečeno. A spinivanja što se tiče sa zadovoljstvom konstatujem da to kod dobrog dela omladine ne prolazi. Dokaz? Moj sin upravo završava treći razred u Prvoj beogradskoj gimnaziji i član je tamošnjeg đačkog Parlamenta. Izglasali klinci da se u školu pozove Matija Bećković, koji je već bio prošle nedelje, i odrecitovao im, između ostalog, svoju pesmu o Kosovu gde se "džamijaju crkve". Odlično su ga klinci razumeli. A pre neki dan su izglasali da im u pohode dođu i Beogradski Sindikat i Dobrica Ćosić. Nije pao predlog, potvrđuje mi sin, da se pozove bilo ko iz tabora "Druge Srbije".
Preporuke:
135
3
6 utorak, 29 maj 2012 12:33
Miloš Kikić
"Ipak, najvažnije je razumeti procese u koje nas guraju ne samo ovdašnji spin majstori, već i zagranični gospodari naše elite – da se u Srbiji vlada samo delimično bira na izborima, i da na to treba da se naviknemo kao na nešto savim normalno.", ispravno konstatuje Slobodan Antonić.
Ne zato što sam mnogo pametan, nego zato što verujem da sam razumeo te procese, napisao sam još 9.maja,dakle skoro dve nedelje pre izbora za predsednika,na jednom drugom sajtu sledeće:
"Zar ne bi Brisel i Vašington mogli da predlože i treću kombinaciju, da se napravi koalicija DS-SNS pa onda predsednik iz jedne a premijer iz druge? Sa ikebanom u vidu Čedinih korpica za cveće? Možda oni nisu baš sigurni kakav bi Dačić najmoćniji koalicioni partner(a možda i šef) bio Demokratskoj stranci. Naročito posle njegove predizborne kampanje i pobedničke izjave posle objavljivanja rezultata izbora."
Tada je to izgledalo skoro suludo, a evo došli smo dotle da je ova kombinacija sasvim realna i moguća.
Preporuke:
42
1
7 utorak, 29 maj 2012 12:34
Jelena
Poražavajuće je sa kakvom sadističkom pedantnošću zapadni oslobodioci uništavaju Srbiju: stiče se utisak da se oni smrtno boje Srba“ (Leontjev). Zato, nažalost, nama trenutno i ne sastavljaju novu vladu, već samo novu kolonijalnu upravu. Sreća je da ni ona, ma kakva da bude, ipak neće potrajati predugo – kriza koja nastupa porušiće sve te konstrukcije kao kule od karata.
OVO JE SUSTINA.Gospodine Antonicu ,svaka cast i hvala za ovakav tekst.
Preporuke:
93
3
8 utorak, 29 maj 2012 12:36
Vid
Odličan tekst! Prst u oko naprednjacima, koji nezainteresovano mudruju kad je učešće u vladi u pitanju. tzv. velika koalicija itekako je moguća. Što se mene tiče najveća dobit od nje je što ne bismo morali da slušamo arogantnu demagogiju politikanta-patriote Ivice Dačića sa pozicije ministra i potpredsednika vlade. Kao poslanik je podnošljiviji zato što će manje biti zastupljen u medijima.
Preporuke:
53
4
9 utorak, 29 maj 2012 12:43
Mitar Karapandža
Nema mesta bilo kakvom komentaru, jer je sve jasno i kako vole da kažu naši vrli politikanti - transparentno, da komentar gubi svoj smisao. Žalosno, da žalosnije ne može biti.
Preporuke:
50
2
10 utorak, 29 maj 2012 12:51
Đura
Otkada Srbin na leta pazi,
Četir` stotine nogama gazi,
I, evo, opet novo se javi,
Da novom boljom srce krvavi!
Spora vremena brzo letiše!
Srb što je bio,to nije više:
Drugi po telu, drugi po duši;
Lagano vreme, al` brzo ruši!
Gde su nam sada ponos-junaci?
- Svi skupa venu u jednoj raci!
Gde nam je srce, duh ratoboran?
- Smireno vreme: `Sluga pokoran!`
O, grešna glasa ( proklete duše!),
Kojim se Marka unuci služe...
Preporuke:
48
1
11 utorak, 29 maj 2012 12:52
Srđa
Šta znači biti protivnik demokratije, a u isto vreme je predstavljati kao svoju ekskluzivnu vrednost? Doslednost. Ali ne dugog roka.
Preporuke:
6
12
12 utorak, 29 maj 2012 13:03
siniša
Naši komentari i komentori, pa i analitičari uglavnom nastoje da u svojim tekstovima imaju neku vrstu ravnoteže da sve zadovolje, da nešto i kažu ali da ne ogole soj stav do kraja.

Izuzeci su neke čisto navijačke novine komentatori i analitičari koje ne treba tretirati ozbiljno.

Ovaj tekst je prilično ogoljen i stavlja autora, Prof. Antonića na čistinu. On se ovde prilično jasno izjasnio. Ambasade nam spremaju koaliciju SNS i DS i verovatno SPS.

Ja sam Antonića do sada video kao i odmerenog i umerenog u prognozama, ovo je prvi javni iskorak izvan žabokrečinastih prognoza DS, SPS manjine koje najviše liče na prognozu po tipu pobeda domaćina ili gostiju, eventualno nerešeno.

Doduše ja i mnogi drugi smo tu koaliciju naslutili istog časa kad je SNS formirana, ali eto za par dana će nam se kompletna tehnologija vladanja Srbijom mimo njenih građana i zakona ukazati kao na dlanu.
Preporuke:
63
2
13 utorak, 29 maj 2012 13:06
fristajlo
Kao što se i očekivalo- promena na isto...
Dobra analiza, koja ogoljuje do kosti situaciju na srpskoj političkoj sceni; Nikolić i njegova stranka nisu (bar do sada!) ispunili ni jednu skrivenu nadu srpskih glasača, kojima duguju tu "Pirovu pobedu" na izborima. Očito je da su naše "nade" istog porekla kao i "strahovi" zapada- da bi Nikolić i SNS mogli da se "otrgnu sa lanca" i krenu nekom avanturističkom stazom neposlušnosti.
Ostaje nam da čekamo, posmatramo i nadamo se; nada je sve manja, ali kako vreme odmiče- sve će biti veća mogućnost da se potvrdi istinitost Leontjevljeve konstatacije.
Zar su jednom imperije stradale baš u Srbiji?
Niko ih nije zvao ovamo.
Preporuke:
71
2
14 utorak, 29 maj 2012 13:10
Dino Zoranić
Demokratsko i patriotsko ima u novom skupštinskom sazivu samo ta "mlaka" stranka! Način na koji se već godinama satanizuju ona i njen predsednik je bljutav i vulgaran! Pohlepni licemeri patološki željni vlasti, po sitemu "bato, koliko sam ja tu dobar" , od Srbije nastavljaju da prave Bantustan.
Preporuke:
45
2
15 utorak, 29 maj 2012 13:13
Mir Jam
Svaka cast profesore Antonicu.Mnogo je nas zbunjenih ovakvim spinovanjem i ovo Vase rasclanjivanje na najsitnije detalje ovih nemoralnih i bescasnih dogovora moze biti samo od
pomoci da shvatimo sta se desilo i sta se moze ocekivati od buduce vlasti.Ne pripadam ni jednoj od
ovih stranaka koje se bore za vlast(simpatizer sam DSS-a) i ne mogu da shvatim ovoliku dozu nemorala,
neprincipijelnosti pa i bescasca u ponasanju svih lidera stranaka zainteresovanih za vlast po svaku cenu.Boris Tadic posle dvostrukog debakla na izborima izjavljuje da nikako nece biti premijer da bi samo nedelju dana posle toga zapoceo pregovore o formiranju nove vlade.Kakva doslednost!
Tomislav Nikolic izjavljuje da ce svojoj bivsoj stranci(posto se rasplakao zbog vracanja funkcije predsednika)dati mandat za formiranje vlade da bi i
sam ispao neprincipijelan samo par dana kasnije,pristajuci da Boris Tadic formira vladu.
Pitanje je:KOME OVAJ NAROD DA VERUJE?MERI VORLIK?
Preporuke:
65
4
16 utorak, 29 maj 2012 13:22
Little Big Serb
Naravno da se za ovaj tekst moze reci ''dobar tekst", "najbolja analiza'' posle izbora. Svi se slazu. Ni ja ne mogu reci da je analiza lose a jos manje pogresna, ali meni nije do toga. Svi analiziraju, mnogi po medijima bliski bivsoj vladi sto ih nece udaljiti od buduce, jer ce biti ista, stvaraju psihozu demokratske obrade rezultata izbora na osvovu cega ce se formirati taj organ jer, ne daj boze da dodje do ''institucionalnog vakuuma'' ( 2 u, 2 treba ).KUhinja koja pravi : Bosanski lonac analiza, Annalyseneintopf, le pot au feu des annalyzes , sluzi, ustvari jednu te istu ''ortacku mandzu koju ni psi ne jedu''.
Zeleo bih da procitam ne analizu, zeleo dah da naidjem na putokaz ''Ej bre, Srbi ovuda"!, hteo bih neki predlog, neki izlaz, neki poziv na cekanje, poziv na reusmeravanje ljudi po coskovima ideologija, poziv na odmor pameti, poziv na oruzje, sta ja znam, jer sve ovo svi znamo s tim sto se mnogi od nas ne izrazavaju tako dobro, niti za to imaju priliki. IZLAZ ? Gde su vrata ?
Preporuke:
56
1
17 utorak, 29 maj 2012 13:27
Gavrilo
Kikicu, nisi razumeo analizu/tekst G-dina Antonica, rochitaj ga josh par puta u celini i probaj da ga razumesh.

Ja samo mogu ponoviti shto neko reche "najbolja izborna analiza do sada."
Preporuke:
17
5
18 utorak, 29 maj 2012 13:32
Little Big Serb
Ovo je tacno :
„Poražavajuće je sa kakvom sadističkom pedantnošću zapadni oslobodioci uništavaju Srbiju: stiče se utisak da se oni smrtno boje Srba“ (Leontjev). "

Ali zasto se mi onda njih plasimo? Ne mozes se plasiti nekoga ko se tebe plasi. Pa i ne plasimo se, mi smo dozvolili da nas ovi nasi na celu koji rade za njih, ubede da 'alternative nema'' !
Preporuke:
55
0
19 utorak, 29 maj 2012 13:49
thinking maize
G-din Antonić reče: "...nažalost, nama trenutno i ne sastavljaju novu vladu, već samo novu kolonijalnu upravu. Sreća je da ni ona, ma kakva da bude, ipak neće potrajati predugo–kriza koja nastupa porušiće sve te konstrukcije kao kule od karata." Zato predložem da razmotrite jedan MOGUĆI tajming događaja, po stvaranju bilo "velike", bilo "SPS-lajk" "koalicije"! Obema će "premijer" biti od sredine juna Boris budući-BIVŠI! Jun-avgust: godišnji odmori, ko može ide na odmor (do 5% građanstva), ko ne, svake večeri na "dozu" RTS "HAMBURGERA", sa "dodacima" "Pinka", "Prve" i sl.! Septembar: POLAZAK DECE u ŠKOLU, uz TROŠKOVE, kupovina PRVOG dela ZIMNICE. Oktobar: kupovina DRUGOG dela ZIMNICE i njeno spremanje, uz GEJ-NEDELjU, tj. NEDELjU DANA SUKOBA i BLOKADE Beograda! Novembar: kupovina čvrstog OGREVA i POSKUPLjENjE STRUJE! Od Decembra: "Visok datum" već 1-og u mesecu, dinar STRELOVITO "hita" ka 150 din. za evro, bankroti ljudi i oduzimanja imovine, ubrzano gašenje malih firmi i... PUSTITE MAŠTI na VOLjU!
Preporuke:
58
4
20 utorak, 29 maj 2012 13:53
Istok
Jasno je sve ko na dlanu. Suprostavimo se stranim azdahama da nas ne progutaju makar mi okupljeni oko NOPO.Okupimo sve patriote, svu Srpsku intelegenciju, presvega mlade. Ja zivim na zapadu. I vidim ga iznutra. Oni su pomalo vec mrtvaci ali kada ce da umru jos neznamo.Samo da se narod zapada digne protivu bogatih. Zbijmo svoje redove.
Preporuke:
33
2
21 utorak, 29 maj 2012 14:07
Miloš Kikić
@ Gavrilo: Samo da znaš da ti ja nisam dao onaj jedan minus a, molim te, objasni i radi mene i radi drugih šta to nisam razumeo.
Preporuke:
7
3
22 utorak, 29 maj 2012 14:44
Slavomir Srpski
Nemam dovoljno podataka da bih dao sud o tim spinovima. Ono sto sam video juce je jasno nastupanje Jorgovanke po pitanju i pravljenja vlad i provere izbornih kradja. Ni jedno ni drugo nije postavljeno pod tepih, ako govori istinu. Sto se tice neutralnosti Tome kao buduceg predsednika po pitanju pravljenja nove vlade, ono je u skladu sa Ustavom: ali svakako da inizijativu za prvi krig pregovora oko koalicije za vladu pre svega treba i mora (u demokratijama) da prvo preuzme prva stranka na izborima: dakle SNS. Veci problem je ovde sto mas medija spinuju, zajedno sa DS (iza koga soje sve klijentele i drzavni-korupcijski tajkuni), da DS odmah pravi vladu, sto je izvan logike demokratije i rezultata izbora. To je dokaz koliko su kod nas korumpirani mediji i NVO, koje bi trebala da na to prve reaguju, u smislu odbrane demokratije i njenih nacela. Koliko i kako ce se ovakve stvari voditi, ostaje da se vidi.
Preporuke:
20
6
23 utorak, 29 maj 2012 15:10
Nikola, USA
Povika na NSPM asocira na zapažanje jednog hroničara od prije 184 gdine. On je zabilježio sljedeće:Izvjesni Miloje Lipovac je daleke 1828. godine predlaže da u Srbiji iskorijene sve pismene ljudi, jer, kako je tvrdio, “šire nezadovoljstvo protiv vlasti i truju narod”...Sadasnje eliminisanje izborne volje građana, odnosno gusenje javnog mnjenja podstaknuto od “pismenih” Europejaca sa novom ćabom u Briselu i instrukotorima u ambasadama, svi su izgledi, vraća Srbiju u Milojevo doba. Spasitelj je tu sa učinkom- najveća nezaposlenost i najmanje plate u Evropi. Ko ne vjeruje u briselskog namjesnika (i u salto morale "izbornih pobjednika")? Uzor: Rimski samodržac Kaligula, kada je postao imperator povjerovao je da je tim činom postao Bog; sagradio je sebi hram božji i organizovao božju službu u svoju čast. Nagradjivao je sluge koje je ujedno i prezirao. Zato je i konja proglasio senatorom, kojemu su se klanjali. Izostajanje naklona konju bila je izdaja, smrtni grijeh prema državi.
Preporuke:
37
0
24 utorak, 29 maj 2012 15:11
@Little Big Serb
Tražili ste putokaz? Evo:

1. Obavestiti EU da definitivno nismo zainteresovani za članstvo;

2. Obavestiti NATO da definitivno nismo zainteresovani za članstvo;

3. Obavestiti Ruse da smo definitivno zainteresovani da na jugu Srbije(ili na lokaciji koju oni odaberu)naprave vojnu bazu koja bi po veličini i funkcionalnosti odgovarala američkim bazama u Rumuniji,Bugarskoj,na Kosovu.

Ovo jasno staviti do znanja "međunarodnoj zajednici", bez igranja žmurke. Sve drugo je mrcvarenje do konačne propasti.
Preporuke:
72
2
25 utorak, 29 maj 2012 15:13
Andro Lutak
Baš koliko je tekst naprednjačkog aktiviste u o "sedmorici koja tuku jednoga" - jadan i bedan, a nadasve lažan, toliko je ovaj tekst gospodina Slobodana Antonića blistav odraz zdravog razuma, i istinit prikaz situacije.

Svaka čast, gospodine Antoniću!
Preporuke:
28
8
26 utorak, 29 maj 2012 15:14
Bojan Priština
Ne znam šta ste očekivali od Tome, stan od 115 kvm, sinovljev stan od 140 kvm, luks kuća u Bajčetini , zapadni mentori koju su mu to omogućili sada to moraju da naplate kroz prodaju državnih interesa koje će dobiti od marionete koju su instalirali.
Preporuke:
40
4
27 utorak, 29 maj 2012 15:19
Dejan
Preporučujem da se sa ocenama sačeka do formiranja vlade.

Razumem ogromnu netrpeljivost pojedinaca prema SNS, ali pre nego što se odmah prihvate nečiji stavovi kao tačni, trebaju da budu u praksi dokazani.

Pogotovu kad neko pokazuje skoro patološki nivo netrpeljivosti prema SNS-u, nemam razloga takvima da verujem previše.
Preporuke:
17
24
28 utorak, 29 maj 2012 15:41
Vlada Kanada
Krađe na izborima je bilo u dovoljnoj meri da se izbace patriotske snage, SRS i Dveri, maksimalno osakati DSS, a njihovi glasovi dodaju regionalcima (Dinkić and Compani) i prekrenutim (Drašković, Čeda J. i Jova Kapa). DSS je u "parlamentu" i služiće kao ikebana (demokratija na delu). Tako je dobijen sastav koji apsolutno odgovara zapadnim kolonijalnim-okupatorskim ambasadama. DS, SNS, SPS, regionalci, preokrenuti i manjine čine više od 85% kolonijalnog parlamenta. Okupatori će moći da "izglasaju" odluku po želji, čak priznanje Kosmeta, dalje razbijanje osakaćene Srbije, sve u demokratskom duhu i u saglasnosti sa međunarodnim pravilima. Živi bili, pa videli. Srećom, dolaze teška vremena za Srbe, koja će se graničiti sa bukvalnim gladovanjem stanovništa. Kolač (čitaj: ostaci lešine) biće dovoljan samo za najuže članove okupatorskih vlasti u krugu dvojke. Smederevo je prvo.
Preporuke:
52
0
29 utorak, 29 maj 2012 15:59
Lola
Sjajno zapažanje suštine. I pokazalo se još jednom da se nije daleko odmaklo od onog vašeg teksta "Sve da bi jedan čovek otišao". Uspeli su da ukone celu garnituru. A ja se nadam da će im kriza porušiti i konstrukciju.
Preporuke:
17
1
30 utorak, 29 maj 2012 16:19
brm
"neće dati mandat za formiranje vlade, kojoj se nadaju naprednjački birači, a koju bi činili SNS, SPS i DSS."
a ko sad spinuje profesore Antoniću?
nisma sreo nijednog naprednjačkog birača kojii želi vladu s aIvicom Dačićem ..a ni demokratskog.
Preporuke:
17
15
31 utorak, 29 maj 2012 16:24
Dejan
Za Andru Lutka

Ne znam po čemu je tekst o sedmorici koji biju jednog jadan i bedan.

Sekund na RTS je koštao oko 100 evra. Segment Tadićevog intervjua HRT-u u kome je izjavio da nije ponosan što je predsednik Srbije ukupno traje oko minut i po.

Tomina izjava o "crnoj rupi u Evropi" takođe u celini traje minut i po.

RRA, koja je očigledno u kampanji bila produžena ruka vlasti, je zabranila spot o Borisu Tadiću tvrdeći da je izjava izvučena iz konteksta, a nije. Istovremeno je dopustila da se emituje Tomina izjava koja jeste izvučena iz konteksta.

Žuti tabloidi su svakodnevno vodili lične napade na SNS i Tomu. SRS i Dveri su puštani na televiziju u meri u kojoj su napadali SNS.

Nije bilo mogućnosti demantija.

Režimska družina kvazi intelektualaca i nadri analatičara je svakodnevno analizirala po nalogu svojih žutih gazda.

Vrhunac pokvarenosti je naslovna strana u predizbornoj tišini sa Tominom slikom i naslovom gubitnik.

Šta je bedno u tom članku Lutak?
Preporuke:
32
8
32 utorak, 29 maj 2012 16:25
Little Big Serb
@ @Little Big Serb

Dali ste mi odgovor na pitanje : sta da se radi? Odbiti EU, odbiti Nato i pozvati Ruse da organizuju bazu kod nas. Ko bi trebalo, da obavesti doticne instance i Ruse o toj nasaoj odluci? Tadic, ispred vlade koju ce predvoditi ili sam predsednik Nikolic? U ime jedne odluke donete u skupstini? Tadic to ne moze da uradi. Kazem ne moze, jer je to protiv svega sta je on ili cak, to je protiv svega sto je on stvorio od sebe. On je, pocev od vrlo visokog misljenja o sopstvenoj licnosti stvorio lik : VELIKAN DANASNJICE ! On nije vise samo izuzetno inteligentan, izuzetno lep, izuzetno obrazovan, izuzetno plemenit itd, on je sebe pretvorio u SUDBINSKOG COVEKA. Njemu je mesto sa gospodarima sveta, makar kao posluzitelj a to je u Vasingtonu, Brlinu i Briselu.
Nikolic ? Ni na njega ne mozete racunati racunati da sprovede vas plan.
Ko ?
Preporuke:
24
1
33 utorak, 29 maj 2012 16:27
Radosav
Fantastican tekst koji zaista otvara oci svima, osim onih koji namerno nece da vide kako stvari stoje.

Samo je ogromna steta sto se ovaj i slicni mu tekstovi ne moze pojaviti na nekom elektronskom ili stampanom mediju. Ovako ga nece procitati dovoljan broj ljudi. 17000 koji svakodnevno posecuju sajt NSPM je jako mali broj u odnosu na onaj koji gleda, slusa i cita upravo te spinovane vesti. Verovatno zato rezultati izbora i jesu takvi kakvi su.
Preporuke:
26
3
34 utorak, 29 maj 2012 16:34
Bojan Priština
Mada je meni od prvog dana jasno da su SNS i DS u dilu još iz vremena kada je Toma napravio puč u SRS a DS im nezakonito omogućio da nastave delovanje u skupštini.

Kako bilo, ja se nadam vladi SNS DS jer će konačno izaći na čistac da SNS nije nikakva patriotska stranka, i da lepo na crtu izađu patriotske i kolaboracionističke partije ako do tada Srbijica bude uspela da " zadrži vodu dok svi ovi majstori odu"
Preporuke:
36
1
35 utorak, 29 maj 2012 16:36
Odbrana i poslednji dani
Napokon da neko(uz zadnji tekst profesora Vukadinovića)prekine nadmudrivanje oko rezultata izb ora i stvari nazove pravim imenom.Ovu sam kohabitaciju u jednom komentaru nazvao kohaditorizac ija aludirajući na prištinske novine. Dakle, nastaviće se proces dezintegracije Srbije i odvajanja Kosova i Metohije, što su zadnjih osam godina uspešno provodili B.Tadić i njegova koalicija s tim da će sada imati i podršku SNS,koja je, barem do sada, važila za kakvu-takvu patriotsku opoziciju. Neverovatno je da sada dolazi do konsenzusa dve suprostavljene strane,kada su DS i njen kandidat za predsednika izgubili na izborima, a takvog konsenzusa nije bilo posle izbora 2008.g., kada su Boris Tadić i njegova klika praktično rasturili patriotsku opoziciju i sasekli je u korenu.Jaka, patriotska, SRS se raspala, a DSS je potpuno marginalizovan.Preostalo mi je još 171 karakter, ali sam ostao bez teksta.
Preporuke:
21
2
36 utorak, 29 maj 2012 16:40
gubitnici
pravi pobednici ovih izbora su W. Montgomery ili Monga Mara ili Meri Vorlik na zalost. Gubitnici smo mi obican narod.
Preporuke:
29
2
37 utorak, 29 maj 2012 17:10
Glasac bez mogucnosti dobrog izbora
A kako se zove funkcija lokalnog sefa kolonijalne uprave?...Na koju ga danima nagovarase,kao da on nije hteo!....Zalosno ali moguce-SLOM EKONOMIJE(izgleda neizbezan)KAO NOVI ZDRAVI POCETAK....A kamo ljudi?....SUMORNO....
Preporuke:
22
0
38 utorak, 29 maj 2012 17:29
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Ipak smo mi kao narod krivi.Ko nas bio po ušima da im(tamo njima)omogućujemo ovakve kombinacije.
Ne razumem se u sve te partijske koještarije i mangupluke(ima ovde stručnjaka za to)ali sam, kao potivnik EU i njihovih kandži kojima su nas sčepali, s osećanjem da će ta zajednica završiti kao Juga, predlagao u predizbornim danima da se udruže DSS,radikali i dveri, da načine patriotski front i da pokušamo da pružimo otpor belosvetskom mešanju i mešetarenju po ovoj nesrećnoj zemlji.U Tunguziji je bolje nego u EU, nama Grcima, Italijanima, Špancima.(Bugarima je svejedno.Isto im je pod Dimitrovom kao podMerkelovom.Bratko živi slatko)Međutim,to nikome od njih nije bilo ni na kraj pameti.A ni nama kao glasačima nije palo na pamet da jednoga od njih učinimo velikim.Radikali su propali.Koštunica nije postao sila.Postao je Dačić(koješta)Dveri su ostale tamo gde su i bile.Čak i da nije bilo krađa nismo ih dovoljno akcentovali.
I eto gde smo.Sad savijmo šipke i dajmo im šansu da vladaju odakle hoće i kako
Preporuke:
22
1
39 utorak, 29 maj 2012 18:09
Šešeljevac @ Little Big Serb
Da ne pravim misteriju, ponekad napišem neki komentar kao "Šešeljevac". Ipak, moj "šešeljizam" treba uzeti uslovno. Poštujem V.Š kao simbol uspravne Srbije, kao čoveka koji politiku shvata kao službu narodu i otadžbini a ne kao način da se "napravi karijera". Nije sporno, međutim, da je pravio greške i imao previde - da ih ne nabrajam.

A sad da se vratim na Vaše pitanje. PUT da se prekine ova agonija je jasno i otvoreno okretanje ka Istoku, koliko iz principijelnih toliko i iz pragmatičnih razloga. Pragmatični, tačnije racionalni razlozi su činjenica da je pitanje vremena kada će se EU definitivno i potpuno raspasti.
Ali Vaše pitanje je bilo - ko će nam biti PUTOVOĐA na tom PUTU ka Istoku? Niko od onih koji su sada na političkoj sceni Srbije. Ali ne treba sumnjati da će se u ovom narodu pojaviti takva ličnost. U međuvremenu treba razbijati mit o spasonosnom "evropskom putu" - iznoseći istinu i samo istinu o EU. Uveren sam da vreme radi za nas.
Preporuke:
28
1
40 utorak, 29 maj 2012 18:13
Biljana Nikolić
Tekstu se nema šta ni oduzeti ni dodati. Suva suština.
Kad tad doći će vreme da na izbore izlazimo da bi promenili NA BOLjE stanje u državi, a ne samo u inat neke stranke i u korist neke stranke.

Do tada, NSPM ne sme da odustane i posrne - čeka nas višedecenijsko druženje....

Veliki pozdrav!
Preporuke:
22
2
41 utorak, 29 maj 2012 18:18
Cile
Perfektna analiza Tominih aktivnosti!
Preporuke:
16
6
42 utorak, 29 maj 2012 18:22
Peter RV
Antonic je kazao nesto sto se vec odavno (t.j. od 5og Oktobra) osjecalo t.j. da mi imamo jednu kolonijalnu upravu, koja -kao takva, mora bit po volji kolonijalnoj sili koja nas je okupirala.
Uzimajuci ovo ozbiljno, ludo je spekulisat da ce iko drugi bit premijer sem Boris Tadic. Samo ovo moze bit istinski 'dokaz' ljubavi Nikolica prema njegovom 'bez-alternativnom' bozanstvu. Nije dovoljno sto se on izcrpno 'kleo da sa Borisovog puta ne skrene', kolonijalni gospodari se zadovoljavaju samo sa 'promjenama koje nista ne mijenjaju'.(Ko da se kladi da Sutanovac nece nastavit da bude srpski vojskovodja?)
Tekst je odlicna analiza domena koji je pod lupom. Ostaje, medjutim, da se vidi sudbina DSS-a u ovome 'imbroglio'. Dali ce se Kostunica zadovoljit snekim nevaznim ministarstvom ('neutralnosti'?)kao zahvalnost za njegovu kljucnu predizbornu uslugu?
Preporuke:
14
5
43 utorak, 29 maj 2012 18:44
Franakfilija
Proces lične dekolonizacije je počeo danas na jednom kiosku u centru grada. Kupio sam prvi put od kad zarađujem (plus 15 godina) švajcarske franke umesto evra za štednju, zbog stanja u evrozoni (čitanje evropske štampe o krizi je ostavilo traga). Ponosam sam što sam postupio tako evropski proračunato, "monetarno orijentisano", a nekako evroskeptično (u bukvalnom smislu reči evro i reči skeptično). Tekst je odličan, vredeo je i pisanja i čitanja.
Preporuke:
16
0
44 utorak, 29 maj 2012 19:14
Betelgeuse
U potpunosti se slazem sa Little Big Serb, jer nam je analiza, a bez koraka koji ce proisteci iz analiziranja, DOSTA! Prema tome, i Vi gospodine Antonicu, pokusajte ponuditi nesto, jer ako se ne varam, po mnogim kriterijima treba da pripadate srpskoj inteligenciji. Neprestano konstatovanje i opisivanje stanja, ne vodi nicemu. Medjutim i na ovim stranicama je bilo konkretnih predloga. Prvo, da bismo mogli nesto menjati u Srbiji, potrebno je imati skupstinsku vecinu. Dakle, potrebna je "vlast". Tu sansu smo propustili; Dveri, DSS, SRS, pa i SNS (SPS ne racunam, oni su se pretvorili u oportunisticke lovce na srecu - novac i polozaje), su mogli PRE IZBORA, oformiti nekakvu koaliciju koja bi pocivala na najosnovnijim zajednickim imeniteljima. Medjutim, nesloga nas je i dovela dovde, da beskrajno analiziramo i opisujemo, dok zivot prolazi. Predlog za sledeci put: pokusati premostiti SUJETE nasih patriotskih politicara, i osvojiti vlast. Eto, sta konkretnije od toga?!
Preporuke:
16
1
45 utorak, 29 maj 2012 19:17
Jasna*
Pa Srbi su hteli okupaciju.Sto se sada zale?
Preporuke:
20
2
46 utorak, 29 maj 2012 19:23
Jasna*@Bojan Pristina
A ko ce to u Srbiji da "drzi vodu dok majstori odu" ,ako su kako tvrdite DS I SNS u dilu?
Preporuke:
5
2
47 utorak, 29 maj 2012 19:25
Little Big Serb
@ seseljevac
Imam mnoge poglede koji se nebi uklopili u "seseljevstvo", medjutim sa ovim sto ovde kazete sam sasvim saglasan. I sam sam dao to objasnjenje u nekim ranijim komentarima na ovom sajtu, skori tim recima kao vi danas : NEKO se mora pojaviti i zaustaviti kosmar. To je neminovno .
Moja pitanja, danas i ovde su bila manje pitanja a vise povod da se i tome pocne diskutovati a ne samo o analitickim vidjenjima, sabiranjima mandata, koalicijama. Izborni sistem dopusta najludje varijante : izbubiti i legalno izigrati taj rezultat u ime neke vecine.
Preporuke:
7
0
48 utorak, 29 maj 2012 19:40
Šešeljevac @Little Big Serb
Da, čitam Vaše komentare. Razumljive su mi Vaše ograde i rezerve prema "šešeljizmu".
Svako dobro.
Preporuke:
10
0
49 utorak, 29 maj 2012 20:00
Mladi DŽedaj
U intervjuu Ekstra magazinu, prof. Milo Lompar ovako opisuje (kratko i jasno) suštinu kolonijalne uprave: "Njena jedina sloboda je da krade: imate kolonizatora koji daje naloge, imate kolonizovani narod koji treba da udovolji tim nalozima i imate klasu (vlast) onih koji to obezbeđuju po cenu da mogu da se obogate. To je sve."
Preporuke:
29
0
50 utorak, 29 maj 2012 20:32
Betelgeuse
utorak, 29 maj 2012 20:00
Mladi DŽedaj
U intervjuu Ekstra magazinu, prof. Milo Lompar ovako opisuje (kratko i jasno) suštinu kolonijalne uprave: "Njena jedina sloboda je da krade: imate kolonizatora koji daje naloge, imate kolonizovani narod koji treba da udovolji tim nalozima i imate klasu (vlast) onih koji to obezbeđuju po cenu da mogu da se obogate. To je sve."


Slazem se. I kako dalje prof. Milo? Ako vam je titula dokucila do tih visina, nije Vam ni bila potrebna (mozda jeste Vama licno, ali narodu ne koristi). Dokle cemo se zadovoljavati samo teoretisanjem? Ljudi, Srbija grabi u ponor, a mi filozofiramo i glumimo inteligenciju. Ne mislim ovaj put NA NAS OBICNE, vec na onu istinsku inteligenciju koja u svakoj normalnoj zemlji vodi napred! A ne, mi imamo "profesore" koji nam govore kako je posle mnogo dana bez kise zemlja suva!
Preporuke:
7
7
51 utorak, 29 maj 2012 20:33
@Jasna^ Bojan Priština
Aludirao sam na to dal će Srbija da izdrži dok sve ove lažne prozapadne manjstore raformatore i modernizatore , izdržimo i sklonimo sa vlasti.
Preporuke:
9
0
52 utorak, 29 maj 2012 20:43
Byakuya-sama
Inače interesantno je da u trenutku pisanja ovog komentara,odnos napisanih i objavljenih komentara na na tekst Zeljka Cvijanovica na NS je 155/55, demokratija...
Preporuke:
9
2
53 utorak, 29 maj 2012 21:14
Socijalizam ili nestanak
kakva sva lutanja kroz ove komentare je moguće spoznati. Svi ali doslovno svi sve što je vezano za ovu Srbiju sagledavaju kroz nacionalne naočari. Nije stvar u tome! Ovo je propast kapitala i sistema odnosa na njemu zasnovanih. I to nema veze sa Srbijom. A Srbi uporno ko najveće budale tvrdoglavo pričaju o Srbiji, parlamentu, izborima, većini, manjini, partijama, alternativama samo ne o onom suštinskom. Kako ubiti sistem koji ubija svakog od nas pojedinačno. A to je sistem kapitala i odnosa na njemu izgrađenih, politički i svih drugih. Prema tome, samo organizovani pod zastavom borbe za radna prava, za socijalna prava, za paravo upravljanja proizvodima svoga rada i pravom zastupanja interesa radnih slojeva možemo nešto uraditi. Na toj lini i povezivanje sa drugima u drugim državama. Ovde vas neće spasavati ni "vaša crkva" ni "vaša država" ni "patrioti" ni "vaši političari" niti "vaše gazde". Samo oni koji se nalaze u istoj poziciji u kojoj i vi. Socijalizam ili nestanak.
Preporuke:
11
15
54 utorak, 29 maj 2012 21:52
Soka
@ Socijalizam ili nestanak
Dajem 100 pozitivnih brojanja za Vaš komentar.
Preporuke:
7
7
55 utorak, 29 maj 2012 21:56
seljak bezemljaš
Mi imamo nevolje sa elitom.Istoričar Dragoljub Živojinović okarakterisao je one koji su vodili pregovore o stvaranju države 1914-1918.kao zamlate.Od Pašića do Cvijića.
Po meni problem je malo dublji.Srpska elita, zadnjih sto godina,ma koliko bila stručna(slučaj Jovana Cvijića)kada se nađe u poslovima oko politike ili u politici masovno i dugotrajno pada u stanje koje je najbliže stanju poremećene pameti.
U dogodilo se na današnji dan 28. maja mnogima je promakla vest da su toga dana 1928. godine u Beogradu počele demonstracije studenata Beogradskog univerziteta protiv ratifikacije NETUNSKIH KONVENCIJA.
Evo o čemu je reč.Na osnovu mirovnog ugovora Italija i Kraljevina Jugoslavija vodile su pregovore u mestu NETTUN.Dogovoreno je da Italija dobije pravo podizanja fabrika u Dalmaciji(to bi sada bile željene strane investicije,zaštita prava italijanske manjine(koja je bila žestoko pritisnuta od strane Hrvata)da hrvatski ribari ne prilaze obali Rijeke(koju su držali Italijani)bliže od milje.nastavak
Preporuke:
5
1
56 utorak, 29 maj 2012 22:15
show
Najverovatniji u vladu idu DS-SPS-URS(LDP)-manjine a svi analitičari koji su pričali o realnoj vladi DS-SNS moraju javno da se izvinu.Svi koju su pričali o vladi DS-SNS su bili ZLONAMERNI.
Preporuke:
3
4
57 utorak, 29 maj 2012 22:15
Jasna*@Mladi Dzedaj
Bravo ,to je sustina okupacije!
Preporuke:
4
1
58 utorak, 29 maj 2012 22:25
seljak bezemljaš
nastavak.Da ne dužim.Hrvati imaju druge računice sa Italijanima(ostvarene 1945.g)Počinju demonstracije u Splitu,Zadru...Pali se i lomi imovina Italijana(ponoviće se to sa Srbima 1991)Jedan od učesnika piše kako je jedna mala prostorija u kojoj je pripadnik italijanske manjine krpio kišobrane tri puta lomljena.
Tim povodom studenti Beogradskog univerziteta organizuju veoma nasilne demonstracije.Razbijen je "RUSKI CAR"a policija je treći dan ušla u studentski dom" Kralj Aleksandar"i dom je u sukobima demoliran.
Izvesni Milan Radanović povodom zadnjih studentskih protesta spominje demonstracije protiv Netunskih konvencija kao antifašističke.To je u podužem kontinuitetu priča o izmišljenom fašizmu kod Srba o kome sada posebnu brigu vode gospođica A.Jerkov i N.Čanak.To im zaduženje.
Studenti pale i lome po Beogradu da bi hrvatski ribari prišli bliže obali rijeke jer su tamo srdele najdeblje.I dete od tri godine ima više pameti.I oni sa posebnim potrebama bolje misle.nastavak
Preporuke:
8
1
59 utorak, 29 maj 2012 22:34
Socijalizam ili nestanak
Zašto socijalizam? Zato što to znači najšire ovladavanje uslovima i rezultatima svoga rad. To je pravo da svi članovi društva a ne neka apstrakcija kao što su građani, utiču na stvaranje uslova za život i razvoj. Toga nema bez realizacije prava na rad, školovanje i stanovanje, naravno, uz slobodu dioktiranu prethodnim uslovima. organizovati skupštine zaposlenih kao i savete zajednica ljudi na komunalnom principu. Tek iz njih birati delegate za više forme organizovanja. To je demokratija u interesu svih i svakoga. Nikakva demokratija na opštim izborima. Na njima dobijamo takve kao Tadića, Nikolića i slične. Ukinuti političke partije a organizovati proizvođačka i interesna profesionalna kao i servisna udruženja običnih ljudi. Političke partije su od ljudi udaljene i izolovane forme ekskluzivnog organizovanja u cilju ovladavanja otuđenom sferom društvene moći kakva je politika. Svojinu preurediti u intrese onih koji je revalorizuju. Poslove bezbednosti približiti običnim ljudima.
Preporuke:
4
10
60 utorak, 29 maj 2012 22:39
Konjec delo krasi
Ne samo da nam je izborna ponuda, medijskim i drugim manipulacijama, jasno omeđena, već i ona jedina stranka koja je, protiv volje Vašingtona i Brisela, dospela u parlament, ma koliko bila mlaka, mora biti isključena iz bilo koje kombinacije kod sastavljanja vlade


ILI, "SAMO DA BI JEDAN ČOVEK OTIŠAO", kako reče isti autor u junu 2008. godine,

a neki dodali i "SAMO DA SE JEDAN ČOVEK NE BI VRATIO"
Preporuke:
9
0
61 utorak, 29 maj 2012 22:42
Socijalizam ili nestanak
Šta je danas najpreči zadatak? Insistirati na što većoj homogenizaciji interesa radnog sveta. To učiniti putem naglašavanja njihovih suštinskih potreba dok bi pre toga trebalo promovisati kao najvažniji zadatak zadovoljavanje i snažan razvoj socijalnih potreba. Tek na određenom nivou njihovog razvoja se i mogu realizovati individualne i lične preferencije u smislu potreba. One se onda paralelno razvijaju i podstiču napredak jedne odnosno druge. Nacionalni interes prepoznati pre svega kao socijalni interes na bazi čega se potom razvija i svaka druga vrsta interesa. U Srbiji je preko potrebno kreirati što širi socijalni pokret koji jednovremeno naglašava i najširi nacionalni interes. Drugog nema bez prvog. Oni, međutim, moraju biti ne samo sinhronizovani već i progresivni a to znači delovati u najširem opsegu poštovanja svih ostalih prava. Ali, pre svega socijalnih prava i prava socijalne zajednice. Nacionalno pravo se ne može realizovati bez razijenog socijalnog prava.
Preporuke:
1
8
62 utorak, 29 maj 2012 22:45
fristajlo
Jasna*
Pa Srbi su hteli okupaciju.Sto se sada zale?
Ne bih se složio sa Vama.
Srbija je multinacionalna zemlja, i njome vladaju, ako ćemo pošteno, nacionalne manjine i drugosrbijanci; taman, koliko treba. Setite se- od 2000-te jedva se sklepaju Vlade, uvek je tesno, i uvek tako da namaknu neku kilavu većinu. I u samim koalicijama, koje se na silu prave, stvari često budu svedene na minimum, koji im obezbećuju pritisci sa zapada i pretnje zatvorom ovome ili onome...
Čak ni ovo malo "Srba po krštenici, i ničemu drugom- ne gaje iluziju da ovo nije okupacija; po prirodi slabog karaktera, priklanjaju se tom simulakrumu iz pukog kukavičluka i komoditeta.
Na nama, kojima je obraz preči od gu*ice je da to objašnjavamo i raskrinkamo; da proizvodimo stid, dok ne napravimo kritičnu masu.
Jer, hteti i morati je različito, koliko i prag-dokle se hoće, i kada se mora.
Oni moraju; mi nećemo...
Preporuke:
10
1
63 utorak, 29 maj 2012 22:48
seljak bezemljaš
Ne bih ovo ni spominjao da to nema kontinuitet.Samo da spomenem dešavanja oko Trsta gde su Italijani bili decenijama zaprepašćeni srpskim stavom.A tek Grci oko Makedonije.I da ne spominjem pitanje Srba u Makedoniji.
Nacinalni interesi ovde meni samo služe da ukažem da elita masovno deluje sa nedostatkom elementarne pameti.
Beogradski univerzitet je pored ostalog ustanova koja je samlela kulturne razlike kod srpskog naroda.
Pitam se u kom pravcu je to urađeno.
Što se tiče naziva patriotski blok.Bilo bi mi drago da i na mene računaju.Ali bi mi bilo draže da se kaže TO SU ONI ŠTO NE BI ZA ŠARENOM SALVETOM OTRČALI NA KRAJ SVETA.
Ta šarena salveta nudi se i u komentaru socijalizam ili nestanak.
Nacionalno je vezano za socijalno.Tako je više od dvesta godina.
Mi to prvi nećemo razvezati.
Preporuke:
10
1
64 utorak, 29 maj 2012 22:50
Socijalizam ili nestanak
U tom smiislu bi trebalo promovisati i socijalnu republiku. Ona bi bila izraz najšireg interesa naroda i radnih slojeva. Zvala bi se "Narodna socijalna republika Srbija". Svakako da bi podrazumevala i borbu za integralnu zajednicu kojoj pripadaju Kosovo i Metohija. napore u sličnom pravcu kod svih suseda trebalo bi pozdraviti pa u tom smislu i rqzvijati odnose. ne bi trebalo brinuti kako bi se takva tvorevina ponašala u okruženju kakvo poznajemo jer se ono iz časa u čas menja trebalo bi u punom smislu biti spreman za promene jer se u Evropi sprema prava revolucionarna oluja. Ko to ne shvati odocniće! Stvari se neverovatno ubrzavaju. Svet je na pragu velikih promena. Očigledno je da se na stari način i sa dosadašnjim nosiocima političke moći više ne može računati. Iluzija je da se bilo šta na dosadašnji način može promeniti. Novi amnijent traži nove ljude ali i otvara sveže i nove perspektive. U pitanju je viši tip socijalne organizacije. Okoštavanje je startovalo!
Preporuke:
1
13
65 utorak, 29 maj 2012 23:03
socijalizam ili nestanak
@seljak bezemljaš

recite konkretno šta vam smeta od iznetih teza? Možda zajednica socijalnog interesa. Ili način izbora i organizovanja? Možda odnos nacionalnog i socijalnog? previše skrivate iza zagonetne "šarene salvete". Vi bi ste lako skočili, po svoj prilici, u "nacionalni kazan"? ne branim. Samo to uradite na sopstvenu odgovornost i sa onim ko pristaje na tako šta. zagonetne fraze nikoga ne zadovoljavaju. Posebno one koji su sve više socijalno pogođeni. Kakav odgovor za njih spremate? Izjasnite se, ali ne zagonetno. Hoćete li ih nacionalno postrojavati i isto tako prebrojavati. Možda ih terati u red pred kazan ili u školske klupe? Ili mislite da će neko drugi rešavati vaše nacionalne nevolje. Neće ni oni na koje mislite jer i oni imaju sve više socijalnih nevolja koje u ovom času u Evropi dobijaju najviše na značaju. One e odlučivati i o nacionalnom principu na vaš užas ili žalost.
Preporuke:
1
10
66 utorak, 29 maj 2012 23:12
Goran Stanković
SPS ima istorijsku ulogu, ukoliko je i njima Srbija na prvom mestu, jer :
SNS, SPS i DSS imaju 138 poslanika.
DS, Preokreti URS imaju 102 poslanika.
Manjine nemaju problem da budu uz vladajuću većinu, jer po definiciji svi imamo razloga da ih dodatno uvažimo.
Uvaženi profesor ovim tekstom stavlja sve nas na probu: jesmo li zreli za samostalan život ( tvrdim da jesmo ), tj.imamo li snage da se odupremo pritiscima, da potražimo oslonac... .
Ne vidim u čemu je problem da DS ode u opoziciju. Da se za to vreme POZABAVE sobom, naprave DEMOKRATSKE promene unutar stranke ( npr.više kandidata za vodeće funkcije ), reše pitanja liderstva sa Jovanovićem, Živkovićem, formulišu državotvornu politiku. Ovako ostaje opor ukus: MORAJU da ostanu, da bi opstali. A narod ko narod, tu je. Nema kud.
Ili i SPS misli da je DSS najveći problem SRBIJE?
Preporuke:
9
0
67 utorak, 29 maj 2012 23:14
Jasna*@Fristajlo
Ja sam mislila na okupaciju,koju su izabrali 5. oktobra,u kojem dogadjaju su vecinom ucestvovali upravo Srbi.Posle toga bio je jedan period koprcanja(sa Kostunicom),a od 2008,do danas otvorena okupacija,ispunjavanje naloga koje okupator izdaje,poslusna vlast ,koja slusa da bi se bogatila,kako kaze Mladi Dzedaj,sto jeste sustina.
Preporuke:
8
3
68 utorak, 29 maj 2012 23:54
NSPM web
@ socijalizam ili nestanak

Poštovani,
Brojnost vaših komentara i činjenica da nemaju veze s temom teksta tera nas da ih ovde više ne objavljujemo, s molbom da ni na drugim mestima ne pretvarate diskusije u privatne tribine.

hvala na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora
Preporuke:
29
0
69 sreda, 30 maj 2012 00:03
Turas
Nažalost ispravna analiza.Otrežnjujuća.Thinking maize licitira blisku budućnost srbijice kao kolonije.Ostali komentatori manje-više slično predviđaju.Zaključak:nadamo se nekom rušenju"kule od karata"Ali pre toga sledi SNS-DS mrcvarenje naroda do iznemoglosti.Dali će ostati snage u srbskom narodu za zbacivanje jarma sopstvenih okupatora.Sumnjam.Ostaćemo, da možemo stati pod jednu šljivu(Tarabići)
Preporuke:
8
1
70 sreda, 30 maj 2012 01:11
Aleksandar
Pogresan je tuzan stav da pobedom Nikolica nista nije dobijeno. Dobili smo pad Tadica--oteran je sa predsednickog mesta. To je sve sto smo dobili, jer Toma predsednik nista ne znaci. Malo ko je uopste glasao ZA njega, vec je on pokupio sve one glasove PROTIV Tadica.

Ali posto je DS izgubila i predesdnicke i parlamentarne izbore, poruka naroda je jasna: Necemo daljnu vladavinu DS. E sad, onaj ko uprkos tome dovede DS nazad na vlast kao koalicioni partner, bilo SPS ili SNS potpisuje smrtnu presudu za svoju partiju. Zasto? Vidite polsednju recenicu:

Sreća je da ni ona, ma kakva da bude, ipak neće potrajati predugo – kriza koja nastupa porušiće sve te konstrukcije kao kule od karata.


Kriza o kojoj je rec nije samo nasa, vec i ona ka kojoj srlja EU. Poslusnost stranim ambasadorima u kojima je DS velemajstor ce u ovoj nastupajucoj krizi ce znaciti njihovu konacnu politicku smrt.
Preporuke:
5
4
71 sreda, 30 maj 2012 04:44
Glas Slobodne Srbuje
Ja zaista pojma nemam sta se u recniku kojim pisu pojedini autori podrazumeva pod recima kohabitacij, spin i tako redom. Cudna neka pojava kao i prebegavanje Ima ljudi koji pamte a i ima i onih koji brzo zaborave. Pa tako i drug Toma nista ga zaustaviti ne moze u borbi za vlast pa cak i velika laz i povracaj u zivot prevazidjene naprednjacke starnke
Preporuke:
1
2
72 sreda, 30 maj 2012 08:57
Tomislav Milanović
Na pola puta do potpune propasti. Tako bi se mogao nazvati nastavak vlade Dačić-Tadić. Sada je, nažalost, suviše kasno da se u Srbiji bilo šta popravi. Radilo se prilično nerazumno, onako, kako niko pametan nebi radio. Uzimali su nepovoljne kredite da bi delili penzije i plate budžetskim ustanovama i uzgred se hvalili kako je dinar stabilan. Smešno i tužno. Privreda je unakažena, nikad gora nije bila. Poljoprivreda, na primer, trebalo je da bude srpski strateški cilj, sada, skoro da ne postoji. Došli smo do situacije da uvozimo meso iz Španije i Italije, povrće iz Albanije, voće iz Turske. Strašno! E, sad da vas vidim, mojstori, šta ćete sada da izmislite?
Para više nema, a nema ni prijatelja. Da vidimo šta će vam reći oni što vam ukazaše poverenje. Ako sada i ovo
budete preživeli, vi ste onda svetski fenomeni.
Preporuke:
5
0
73 sreda, 30 maj 2012 11:20
brm 1
seljak bezemljaš:

"ma koliko bila stručna(slučaj Jovana Cvijića)kada se nađe u poslovima oko politike ili u politici masovno i dugotrajno pada u stanje koje je najbliže stanju poremećene pameti."

tebi su stanje pomućene svesti demonstracije studenata protiv poklanjanja dela svoje teritorije od strane Pašićeve vlade i kralja tada neprijateljskoj zemlji i režimu...ako sam te dobro shvatio ti si onda za mirnu predaju Kosova Albancima danas ...

i inače si sve živo pobrkao - Pašić i Cvijić su dve oprečne i suprotstavljene ideologije... pobedila je pašićeva pa ćemo svi uskoro postati bezemljaši..
Preporuke:
4
3
74 sreda, 30 maj 2012 11:24
brm 2
seljak bezemljaš 2

na toj teritoriji tada nisu živeli nikakvi "hrvati ribari" već ribari fetivi Dalmatinci fanatični Orjunaši (organizacija jugoslovenskih nacionalista) koji su lemali te Hrvate(pristalice ideologije separatnog hrvatstva), Vlaje ulicama Dalmacije kadgod bi digli nos... tebi dakle prodaja i predaja najlojalnijeg stanovništva i OBALE(!!!) nije a pobuna protiv toga jeste stanje pomućene svesti..

tvoja "pometenost" je tipična za današnje Srbe slavimo one kojih bi trebali da se grozimo a zaboravljamo ili čak pljujemo "pometene"..pa smo zato (baš zbog pašićevskog narodnjaštva i "mož da bine a ne mora da znači" neprincuipijelnosti) još uvek nedovršena nacija

ono što si zaboravio je da je upravo to bila tema zasedanja skupštine koja je zato (da se ne bi ratifikovala ta izdajnička odluka) mesecima blokirana, kada je ubijen Stjepan Radić .. što malo menja boje u crno belom pogledu na istorijske događaje
Preporuke:
3
2
75 sreda, 30 maj 2012 12:02
fristajlo
Jasna*@Fristajlo
Ja sam mislila na okupaciju,koju su izabrali 5. oktobra,u kojem dogadjaju su vecinom ucestvovali upravo Srbi.
O tome i govorim- to je taj deo, koji, uz manjine sprovodi "vlast" u Srbiji.
U suštini, slažem se sa Vama- ali, volim da se precizno zna kako smo dovde došli.
Kao što i sam naslov kaže- nalazimo se između spinova; dva, sto, hiljadu- tako kontrolišu stvari. Svi relevantni mediji danas rade za njih taj posao. Ali- nikad neću prihvatiti teoriju da su Srbi hteli okupaciju; jer, onda nisu Srbi, tada gube to pravo, da se tako zovu...
Preporuke:
11
0
76 sreda, 30 maj 2012 12:37
Pavle Ćosić
To je to! Kratko i jasno. Hvala, Antoniću.
Preporuke:
8
0
77 sreda, 30 maj 2012 15:21
Tuga Bozja
Ovo sto se radi sa Srbijom je tuga Bozja.Zasto?
Jer to Srbiji rade njeni Srbi ili drugi izabrani od Srba.Politicari bez morala,principa,doslednosti
dostojanstva,casti i postenja vode zemlju u ponor direktno bez trunke savesti.Jedno misle,drugo govore a trece rade i ocekuju da im narod veruje i glasa upravo za njih.A kad se to ne dogodi i kad dozive debakl(na oba terena)kao Boris Tadic ipak to nista ne znaci jer ce ga EU i USA"prijatelji"
ustoliciti ponovo ovoga puta na funkciju sa vise ingerencija po ustavu nego sto predsednicka funkcija propisuje.Istinu govoreci on se nije ni drzao tog ustava pa je prigrabio svu vlast u svoje ruke i bio apsolutni gospodar svih dogadjaja ili zbivanja u nesrecnoj Srbiji.Ali posto svoj zadatak jos nije ispunio(Srbija jeste na izdisaju ali jos nije mrtva)vracen je na drugu poziciju sa vise uticaja da zada onaj konacni udarac.Ko u sve ovo ne veruje nek procita"Vikiliks Beogradske depese"
Nikole Vrzica.Bice mu sve jasno.Pomozi SRBIJI BOZE!
Preporuke:
4
0
78 sreda, 30 maj 2012 21:19
seljak bezemljaš
&brm
Vašim podmetanjima,poluistinama kraja nema.Na sve se odgovoriti ne može.Izmislili ste poklanjanje teritorije.Ta izmišljotina je opravdanje za kako bi to Crnjanski rekao frankovluk.Da se pritisne italijanske manjina a da se disciplinuju oni Hrvati koji nisu prihvatali nacionalnu politiku koja je vodila isterivanju Italijana,bacanjem u fojbe(jame).Istu nacionalnu politiku koja je od 1902 razbijanjem imovine Srba u Zagrebu do Zadra maja 1991 i dalje do 1995.g stvorila etnički čistu državu u kojoj su samo Srbi pre sto godina činili 26%stanovništva.Ta država je stvorena teškim zločinima a vi ste tu da to relativizujete.
To su u krajnjoj liniji u svojoj gluposti podržali studenti Beogradskog univerziteta.Komunisti kao organizatori ubacili su i antifazizam i tako i Srbe okvalifikovali kao fašiste.Da bi se relativizirao i prikrio hrvatski fašizam.nastavak
Preporuke:
5
1
79 sreda, 30 maj 2012 21:42
seljak bezemljaš
&brm
nastavak.Slobodno zadržite za sebe gnjile i gnjecave priče o tome koga da se stidimo a koga da hvalimo.
Došlo je vreme da se sapere ideološko blato i da se istorijski pokreti,procesi,događaji i ličnosti osvetle i vide onakvi kakvi su stvarno bili.
Gospodin Dragoljub Živojinović je dao svoj doprinos dokumentovano ocenjujući rad Kralja i srpskih političara i intelektualaca prilikom stvaranja Jugoslavije 1918.g.I odnosi se samo na taj deo njihovog dela.Vi protiv naučnih istina hoćete ofucanim poluistinama i neistinama. Kod vas nije u pitanju ideologija već zla namera.
Vaše upoređivanje netunskih konvencija sa Kosovom je težak oblik bezobrazluka i cinizma.
Preporuke:
5
1
80 sreda, 30 maj 2012 23:11
Dragan Katun
Pošteno. Hvala.
p.s. predlažem da se pozabavite sa: šta nam je činiti?
Preporuke:
3
0
81 sreda, 30 maj 2012 23:44
Vera, Nada i Ljuba
~Mlak~, je pravi izbor reči za ponašanje izabranog predsednika, i moram priznati iako mi on nije politička opcija, očekivala sam odlučniji stav, na žalost izgleda da će vlada biti ista i da je sve bilo uzalud. Zašto neko ko je izabran demokratskim putem, ne poštuje Ustav po kome ima pravo da postavi svog mandatara,već snishodi i pre nego sto je stupio na vlast. Izgleda da će u skupštini biti tužno, jer je sve manje neistomišljenik.
Gospodine Antoniću nemojte da se umorite i odustanete od Srbije!
Nisu uspeli da nas islamizuju,pokatoliče, ateizuju pa neće uspeti ni da nas obezduše preko novog svetskog poretka, jer smo najjači kada nam najveće opasnosti prete.
Preporuke:
7
0
82 četvrtak, 31 maj 2012 09:21
Danko B. Marin
Gde je tu drug (nacionalista) Vučelić,razrešite nam TU enigmu!
Preporuke:
3
0
83 četvrtak, 31 maj 2012 14:24
Ljakse Bre
Da rezimiramo:
SNS + DS => NATO + EU
Preporuke:
1
0
84 četvrtak, 31 maj 2012 18:02
Alkar
@Little Big Serb
"Tražili ste putokaz? Evo:"
Nesreca u tome je sto Ruje u ovom trenutku nisu mnogo zainteresovani za tako nesto, iliti njihova dnevna politika je da podrzavaju celovitost Srbije zato sto im je jasno da smo se mi toga vec, tajno, odrekli.
Amerika jeste dosla na nivo u kojem ce da postoji, za neko vreme, dok se druge silice njima 'priblizavaju' ali nemojte misliti da ce oni dozvoliti da se to desi!
Preporuke:
2
1
85 četvrtak, 07 jun 2012 20:36
Bianca
Previse intelektualizma, cjepidlacenja i negativizma. To je mentalitet koji je gubitnicki, i koji sebe vjecno gleda kao zrtvu, i nikada aktivnog ucesnika u bilo cemu --- ili u pobjedi ili u porazu.

Nikolic ce raditi sto najbolje moze. Jasno je gdje je njegov horizont, a to su dugo zanemarene potrebe naroda --- psihicke i fizicke. Neka radi sto hoce, oni koji su ga na vlast donijeli nece mu uskratiti podrsku. Ako DS skroji vladu sa starim licima, narodu ce tek biti dosta DS i svih drugih. Tu oni mogu samo biti gubitnici. Ako DS osnuje vladu sa SNS, DS ce imati izbor: ili ce biti remetilacki faktor i specavati promjene, ili ce se povinovati novom Presdjedniku. Kako Tadic ce dobiti puno savjeta od svojih "partnera", logicno ce biti da ce on uvijek zastupati tudje interese. I to ce postati jasnije, i ociglednije. Nikolic samo treba da donese malo vise transparentnosti, i da prisili DS, a osobito Socijaliste da se pokazu u svojem pravom ruhu.

Ovo je tek POCETAK.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner