среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хрватски продор на Исток

Kоментари (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 19 јул 2012 12:30
Вито
Све ово се решава за 15 минута, непристојном понудом која се НЕ ОДБИЈА.
Препоруке:
100
0
2 четвртак, 19 јул 2012 12:37
zoran
Nikolicu, evo prva stvar u ekonomiji koja treba da se resi, sa ovim bi Josipovic trebao da spusti ton o Srbiji i da se ne ponasa kocoperno, drugo, uvesti reciprocitet kao USA sa Japanom, ukoliko ti ulazes ovde u poljoprivredu toliko, mi hocemo da ulazemo kod vas na more isto toliko, ukoliko ne, odlicno, odrezati im porez pa posluj koliko hoces, u ovakvim okolnostima smo kao ovce za sisanje!
Препоруке:
110
1
3 четвртак, 19 јул 2012 13:18
Student
"Српске инвестиције у Хрватској могу очекивати равноправнији третман у Хрватској тек са њеним уласком у ЕУ, јер је ССП-ом између Србије и ЕУ предвиђена и међусобна заштита инвестиција, тако да ако неки инвеститор из Србије у Хрватској буде дискриминисан, може упутити жалбу Европској комисији"

Na ovo mogu samo slatko da se nasmejem.Posle izvršenog etničkog čišćenja gde je samo u Oluju proterano 250.000 Srba a i pre je bilo indirektnog proteterivanja Srba.Ja znam ljude koje su napustili Osijek,Split,Varaždin i 80tih godina prošlog veka i za vreme stare Jugoslavije Srbi su bili diskriminisani na razne nači,danas nevraćaju imovinu,penzije,kuće,stanove,a EU ćuti i kao nagradu dobijaju članstvo u EU 2013.

Očigledno je da Htvatska na svima nacionalnim poljima mnogo bolje radi od Srbije koja je i dalje mala Jugoslavija.Ali nek samo oni kupuju firme po Srbiji što oni više firmi kupe to će mi jednog lepoog dana sve to da nacionalizujemo kao Rafael Korea u Ekvadoru.
Препоруке:
97
2
4 четвртак, 19 јул 2012 14:01
Krivac
Pametni neka i dalje rade svoj posao, budale neka stradaju. Krivci su ne hrvatski politicari i privrednici, nego srpski. Budala zanavek ostaje budala.
Препоруке:
75
0
5 четвртак, 19 јул 2012 14:06
Милоје прави
Сву ову несразмеру у економским односима, на штету Србије, направио је Борис Тадић, на месту на којем је "био Србија". Све што је Б. Тадић урадио штетно по Србе и Србију треба да се наброји, и временом санкционише, и ИСПРАВИ. Устав који је донешен за време Коштунице, Б. Тадић је кршио, јер је Устав штитио Државу а Тадићу то НИЈЕ одговарало.
Препоруке:
85
1
6 четвртак, 19 јул 2012 14:11
thinking maize
Жив је Тито, умро није! Према томе браћо Срби, да би могли да ЖИВИМО, ваља нам да КОНАЧНО САХРАНИМО "братство и јединство" и у односе са БИВШОМ "браћом" уведемо ПОД ОБАВЕЗНО РЕЦИПРОЦИТЕТ!
Препоруке:
86
2
7 четвртак, 19 јул 2012 14:29
паја патак
То није ништа ново: 1. После Првог светског рата, када је српска валута (динар) имала вредност –у Краљевини СХС је извршено препечатирање ограничене количине безвредних аустроугарских круна, које су тако (“привремено“ – али то је потрајало...) добијале извесну вредност и коришћене за плаћања. Хрватски и словеначки банкари и индустријалци (“драга нова браћа“) су организовали кријумчарење и доштампавање огромних свота круна из Аустрије и Мађарске, фалсификовали печате, богатили се и обарали вредност динара. ... Ником ништа... 2.У Титовој Југославији, вршена је селидба стратешке индустрије из Србије у Хрватску и Словенију и Србија је коришћена као извор јефтиних сировина: сеча шума, превоз пољопривредних сирових прозвода за прерађивање у Хрватску и Словенију, пљачка преко Љубљанске Банке, преко “малограничног промета“, ником ништа . 3. Ово сада....поново... Кажу да ни магарац никада не упада у исту рупу, али Србин понављано упада, упада и упада.... Мора да је тако јако пријатно?
Препоруке:
80
0
8 четвртак, 19 јул 2012 15:23
Ideološki preletači kao veliki Srbi
Sa Hrvatskom bi trebalo postupati ne samo po principu reciprociteta već i po principu "odmazde" za sve ono što su do sada uradili. Onaj Tinkering koji se pravi danas velikim Srbinom još koliko juče je pripadao baš Tadićevim dosovcima što znači i da je odobravao sve ono što je taj tada njegov omiljeni lik radio, dok danas javno prodaje svoju principijelnu neprincipijelnost da se neko ne bi dosetio šta je on, kao što će sutra Tadić, i za šta se zalagao. Takvih je Srbija prepuna i na njih bi trebalo obratiti posebnu pažnju. U Srbiji tradicionalno najbolje prolaze "ideološki preletači" jer takvi tipovi dobro znaju da Srbi brzo zaboravljaju pa i opraštaju. I ovaj poslednji primerak "velikog Srbina" bi se uvalio u takvu diližansu.
Препоруке:
47
5
9 четвртак, 19 јул 2012 15:43
pedjauae
Uglavnom su odnosi medju drzavama reciprocni, a kada su razlike ovolike kao sto je u clanku opisano, postoje dva scenarija. Prvi scenario - jedna drzava drugoj cini ustupke ekonomske vrste da bi ostvarila neku drugu dobit (naprimer politicku, bezbedonosnu i sl.). Drugi scenario - kad ljudi na visokim politickim polozajima iz jedne drzave cine ustupke drugoj drzavi da bi ostvarili svoju licnu korist.

Jednostavno - nasi vladari su nas prodali i drpnuli OGROOOMNE pare. Nista ne leci ovakve drustvene "bolesti" kao visedecnijska corka za sve lopurde te vrste, a mogu da primetim i da kod Kineza smrtna kazna jako efikasno suzbija ovakve "nestasluke".
Препоруке:
57
2
10 четвртак, 19 јул 2012 15:53
Посматрач
Нису Хрвати гадљиви на српске паре, него не дозвољавају улазак српског капитала у Хрватску јер би отварањем српских предузећа оно мало преосталих Срба у Хрватској добило прилику да се запосле и могућност да опстану на тим просторима.
Наставља се политика етничког чишћења, овога пута у миру и економским средствима!
Препоруке:
70
1
11 четвртак, 19 јул 2012 16:00
Шта је чудно
Када је Србијом 8 година владао човек који је рекао да не види ниаккав понос у томе што је ерпдседник Србије, али да с епоноси што су му деца Хрвати.
Мајка Хрватица, жена такође...
Препоруке:
83
1
12 четвртак, 19 јул 2012 16:07
boban
"Српске инвестиције у Хрватској могу очекивати равноправнији третман у Хрватској тек са њеним уласком у ЕУ" -a to znaci nikad.

Prevrce mi se stomak kad ovo citam.
Dozvolili ste dokazanom neprijatelju ,koji podriva Srbiju u svakoj prilici,da preuzme trziste i proizvodnju hrane.
Препоруке:
57
1
13 четвртак, 19 јул 2012 16:18
ДС = СНС
Све је искључива кривица српских политичара. Доласком напредњака ништа се неће изменити. Овде на власти нема политичара који желе да бране интересе Србије и тако нам је како нам је.
Препоруке:
41
2
14 четвртак, 19 јул 2012 16:40
zika
U Frikomu je radilo dosta Srba izbeglih iz Hrvatske.Pobegli od Hrvata koji su ih ubijali.
I sta su docekali.Rade za Hrvata u Beogradu u istom Frikomu.
To sam mislio dok sam prolazio autobusom 2004.pored Frikoma i cuo tuznu vest da je Frikom hrvatski.
Препоруке:
59
2
15 четвртак, 19 јул 2012 16:43
milica
Hrvati se ponasaju kao Amerikanci a Srbi kao banana drzava.
Amerika ne dozvoljava Kinezima da kupuju strateska preduzeca,banke.Kinezi su pokusali ali su uvek bili zaustavljeni.
Препоруке:
48
0
16 четвртак, 19 јул 2012 16:45
Цоле
Још да им малоСрби (као туристи) навале на 1244 отока, да им поправе господарски биланс. И опет кажу: Цига луд.
Препоруке:
58
2
17 четвртак, 19 јул 2012 16:49
И најлибералније западне земље
имају механизме за заштиту своје економије.Србија нема.
Када је отваран Меркатор, писало се навелико о томе како га је "погурао" Свилановић, чија је жена зспослена управо у Меркатору.

Него, руку на срце, да не пропуситмо рећи ово: када је тек отворена ИДЕА на Новом БГД, била је осетно јевитнија него данас. Чак и од Мишковићевог Темпа, а од Максија да не причамо.
За па дана у новинама пише: Мипковић затражио сусрет с Тодорићем, око сарадње.
?
Сарадња са конкурентом.
Вероватно му рекао нешто у стилу: Дај, дижи цене! Убијаш ме,а и сам губиш профит. Дигни цене, народ у Србији купује, не пита...
И наравно, и ИДЕА отишла нагоре...

Једва чекам да дођу Лидл и АЛди (Хофер) да их растуре...Али се истовремено плашим да и они не виде да су купци у Србији као стадо, па и они дигну цене изнад аустријских-немачких.
Препоруке:
34
3
18 четвртак, 19 јул 2012 17:46
realista
Koje li hrane za nacionaliste svake vrste.Rado kupim sve što je dobro iz Hrvatske, ali sam i tamo vidio pune markete Takovih i ostalih proizvoda.
Uvek mogu naći naći razlog za mržnju ako je tražim ....
Препоруке:
5
64
19 четвртак, 19 јул 2012 17:54
Луди Ванко
Дошло је време да се траже објекти, хотели, јавне зграде,национална српска добра узурпирана у Хрватсој.Они су у свим тим стварима у великој офанзиви,.Ми напротив идемо да праштамо.Али ако неко слави Олују и Бљесак а ми на тај дан кукамо- сумњам да имамо шта од неке посебне сарадње да тражимо.Морамо да се саберемо и испоставимо рачун Хрваткој.То наше на вешем тлу и толико кошта, то толико и све заједно толико.Дедер да се поравнамао.Хоћете, нећете.Ако хоћете платите, ако нећете , ми ћемо вашу имовимну на нашој територији да запленимо, па изволте да се споразумемо.Због тога је добро што су они у привредној офанзиви.Треба их пустити док њихова улагања достигну вредност онога што су нам отели, па онда ком опанци, ком обојцки.Ако смо паметни
Препоруке:
43
1
20 четвртак, 19 јул 2012 18:13
сељак беземљаш
Данашњи хрватски методи,су софистицирани.Ево како је то питање решавано у Загребу 1902.г.
"Предстојао је,врхунац сукоба српске и хрватске буржоазије..протусрпске демонстрације у Загребу 1902.г Изгреди против српских трговаца, обртника и економских установа,...доказују да је један од важнијих разлога хрватско-српског спора,међусобна конкуренција."
Цитат је из Повијест хрватског народа 1860-1914.група аутора Загреб 1968.г.
Ево и мало детаља,како је угушена конкуренција Историја Срба у Хрватској и Славонији Василије Крестић
"У зАГРЕБУ 1,2.и 3 септембра 1902 је руља најмрачнијих елемената предвођена франковачким хушкачима,а у извесној мери заштићена влашћу три дана разарала дућане,станове и установе српске у заграбу,бацајући на улице и спаљујући њихову робу.
Јурећи загребачким улицама,та разуздана и раздражена руља извикивала је различите погрде на рачун Срба
Поплашена бруталним терором група загребачких Срба поскидала је ћирилске натписе са својих фирми и дала понижавајућу изјаву"
Препоруке:
42
1
21 четвртак, 19 јул 2012 18:14
alkar@ludi vanko
pa nema na mišiće ,dobro znate kako ste devedesetih prosli kad ste silom rjesavali sve...pamet je danas na cijeni...sta vi imate nama ponudit?sam agrokor vridi koliko sva vasa trgovina...poljoprivredni proizvodi nan ne tribaju,more nemate,nafte nemate,vode nan ne triba,radne snage netriba,fiće više ne vozimo-malo smo se pogospodili u audijima?sta ćete vi nami ponudit?aj mozda prasići i goveda bi mogla nekako da se kupuju..drugo sumnjan
Препоруке:
6
52
22 четвртак, 19 јул 2012 19:15
Јармила
Паметни Хрвати. Прво нас протераше, а сада уз помоћ лобиста и Тадића купише прехрамбену индустрију и земљу у Србији да протерани овде раде за њих. Лепо је рекао Туђман да на опанцима однесемо оно што смо донели, а сада са опанцима да оремо њихове оранице по Војводини и Србији. То је оно Хрватска са Земуном, тако оно и јесте. Остаћемо без ичега, Мишко узе паре и преда трговину неком Делезу. Где нам је мозак?
Препоруке:
40
0
23 четвртак, 19 јул 2012 20:11
Aleksandar
Pod hitno odustati od liberalizma i ocistiti srpske firme od svakog stranog uticaja!
Препоруке:
37
2
24 четвртак, 19 јул 2012 21:19
Шанга
Ево још једног капиталног достигнућа Тадићеве уравнотежене политике и добросуседства на једностраним концесијама. Ко и када све то може исправити?
Препоруке:
31
1
25 четвртак, 19 јул 2012 21:51
Андреј
Питам се шта све клика треба да уради па да јој народ откаже поверење. За Ђиласа 36 одсто Београђана? За ДС и ЛДП двдесет седам одсто бирача у Србији!?Али, зар није министар пољопривреде у Коштунициној Влади била Ивана Дулић- Марковић? Она што јој је пријатељ Анте Ђапић из Хрватске странке права? Не да треба реципроцитет, него сарадњу у јарак.
Препоруке:
30
1
26 четвртак, 19 јул 2012 22:04
Луди Ванко Алкару
Па шта тражиш на овоме сајту?
Шта ти фали у празној кући.
Ми тражимо оно што сте нам отели.Морамо да наплатимо и целу Крајину и све жртве.Свеједно је шта ми имамо.Тражимо своје мој мудрацу.
Шта ћете овде кад ништа немамо?
Направили смо вам Лијепу вашу коју никад сами нисте успели да начините .Погрешили смо.И вас и Словенце смо учинили народима, а били сте слуге.И ту смо погрешили.Захвалност сте нам изразили Јасеновцем.Тужите нас а ви криви. Како ћеш сада с тим силним богаством да се раздужиш.
Ми ништа немамо а ви навалили да нам то ниишта отмете.Кад је неко богат не осврће се на сиротињу а ти нешто навалио ко јуне на пласт.Мора да си тамо нико и ништа.Долазиш да се тешиш.Овде можеш пре од мене своје гадости да објавиш.То је, ако разумеш, наше богаство.Шта бива у твојој Лијепој кад се неко наш јави.Демократија усековања.То је оно што једино знате.И бићемо изнад нарочито ако се никад не нађемо с вама у било којој новој заједници.Опело чувај за ЕУ. Иш
Препоруке:
51
2
27 четвртак, 19 јул 2012 22:28
Дража
Ванко, да те нема, требало би те измислити.
Препоруке:
28
2
28 четвртак, 19 јул 2012 22:45
Susjedi Srbi, činjenica jest da srbijanska poduzeća nisu baš dobrodošla u Hrvatskoj, što je i posljedica ratnih razaranja hrvatskih radova.

Pa nisu Marsovci rušili Vukovar, Gospić, Zdar, Dubrovnik...

No da Hrvati ipak surađuju sa Srbima pokazuje vijest o zajedničkoj gradnji hidroelektrane koju su dogovorili Vlada RH i Republike Srpske.

Bit će toga još, ali ne može sve preko noći.
Препоруке:
2
40
29 четвртак, 19 јул 2012 22:53
сељак беземљаш
&ЛУДИ ВАНКО
Немој тако грубо према Алкару.Сталном причом да смо ми ВеликоСрби можда хоће да каже да је он МалоСрбин.
Потомак Јована Кљаке из приче ПИЛИПЕНДА Симе Матавуља.Кљако је постао унијат и зато је Пилип Баклина хтео да га туче.Једва је Кљако побегао.Потомци су му и сада под стресом.
Препоруке:
38
3
30 петак, 20 јул 2012 00:24
Дража
Беземљаш, мислим да је Алкар настао од оног несрећног створа којег Пилипедна удари ногом на крају приповетке, из чистог беса,јер му је глад пред вратима, зато што није примио унију. Феноменалан детаљ, Матавуљ је то.Пилипенда се онда сажали схватајући да Он ничим није заслужио ударац.
Препоруке:
24
2
31 петак, 20 јул 2012 01:05
Ненад
Ми, потрошачи, имамо начина да помогнемо нашој привреди, бојкот свега што долази из тих земаља. Шта је то што долази из тих земаља, а да Србија не производи? Дошавши ратом у Србију наишао сам на један видим идолопоклонства свега што долази из тих земаља, а чини ми се да се у задњих 20 година ништа није променило.
Препоруке:
19
1
32 петак, 20 јул 2012 04:14
Danilo
Pa,di si kume,Isusa ti,djava te lipi odnija,odavno nismo cakulali.
A,sta to nam rece,u Srbiji nema nista,,ha,ha,ha,haa ima u vasoj lipoj,Gospe ti Sinjske,aj' s vragom,nemoj bestimat i pravit skerce.

A,vi kao dobro stojite,40 mld evra duga,ove godine vam dolazi da vratite 6 mld koje nemate.


Prodali ste vasu dicnu "Podravku",prodali ste INA,od 5 brodogradilista ni jedno vam ne radi,nekad slavna "Jugopastika" vec odavno nije medju zivima,nema cementare u Solinu,HCl se vise ne proizvodi,a Splicanin na TV Split kaze da su ih u SFRJ silom gonili da rade u fabrikama,a danas nema posla ni za lika.
Od silnih autoputeva,prema HRT,nema zarade ni za odrzavanje,a kamoli za otplatu dugova i profit.Njima prodje u godini 50 auta na dan. ha,ha,ha,ah,ah
Ukidate 46 vlakova,nema zarade.

A,more nemaju ni Svajcarska ni Austrija pa kako oni zive,a?A,ima ga Grcka,pa sta bi,pa sve drzave Afrike i Kariba,pa najveca bijeda.

I kakav prodor Hrvatske na Istok,sve je to jad i bijeda sa obe strane.
Препоруке:
14
1
33 петак, 20 јул 2012 08:29
Drag und Host или тако некако
Немац иза свега стоји, бдије, шије с руке обадвије.Кад их симболички будемо развластили,биће мањи од макова зрна, тојест равни себи.
Препоруке:
18
1
34 петак, 20 јул 2012 08:29
Бели Орао
"".Пријатељима Ванку, Сељаку и осталима.
Заборавили су они да су до јуче јахали на магарцу(Тому Бебића и Сивца зу заборавили), а ко је имао мулца тај је био господин.
Ипак пословица о Бечу и магарцима функционише.
Па да није било војске у Сланом и на острвима не би имали `леба да једу. Бодули би и сад волели да се врати војска.
О оваквом сајту ми можемо у ХР да сањамо, али хвала модераторима што му дозвољавају да се дружи са нама, бар зна какви смо људи, али знамо и ми какви су они. Ипак су они нама дужни. Ми њима нисмо.
Препоруке:
22
3
35 петак, 20 јул 2012 08:46
thinking maize@ "sajber marksista", па БИВША "браћа" Hrvati
Јел бре Ликота, докле више да исплачеш уста са мном!? Јел сам ти наружио старицу мајку, ударио оца, увредио част твојој сестри или кћери, а!? То да ПОДМЕЋЕШ, то се види из АВИОНА! Нпр., јер између "Отпора" 1999/2000 и Tадића 2004-2012 ИМА НЕКИ ВРЕМЕНСКИ РАЗМАК или не!? Временска КОНЦИДЕНЦИЈА је ОСНОВНО у БИЛО КАКВОЈ АНАЛИЗИ, па и дијалектичкој!? Но, као што је познато, Ви марксисти ОДАВНО ЕЛАСТИЧНО "примењујете" "ПРИНЦИП РЕЛАТИВНОСТИ" за анализу друштвених дешавања! Али ЗАБОРАВЉАТЕ и то ВРЛО СВЕСНО да "Quod licet Iovi NON licet BOVI!" Тј. не могу БРАДОЊА и његови СИРОЧИЋИ да се ИСПОМАЖУ Ајнштајном кад њима падне на памет! ЗАКОН је ЗАКОН, ма био и РЕЛАТИВИСТИЧКИ и држим га се "ко пијан плота", за разлику од ТИТИЋА и ТИТИЋА-УВЕОКА! Према томе, једем сладолед "Чоко Моко" већ више од 30 година, један од РЕТКИХ СРПСКИХ БРЕНДОВА који је неким чудом преживео ПОХРВАЋИВАЊЕ којекаквим "King"-ovima и сличним ЕКОНОМСКИМ ФРАНКОВЛУКОМ! Када га укину, прекидам и ја са ЊИМА! А и ти, НИШТА...
Препоруке:
13
3
36 петак, 20 јул 2012 08:55
thinking maize@ "sajber marksista", па БИВША "браћа" Hrvati, наставак
А и ти, НИШТА НИСИ БОЉИ од Хрвата, САМО би да ПОДМЕЋЕШ!? Него, ШТА КАЖЕШ за ИНИЦВИЈАТИВУ за УКИДАЊЕ оне Брозове ЛАЖНЕ "аутономије" зване АП Војводина!? распадају се у ПРАХ и ПЕПЕО СВЕ ВАШЕ КОМУЊАРСКЕ ГЛУПОСТИ, а УСКОРО ћеш и ти да будеш РАЗВЕЈАН у ВЕТАР и ЗАБОРАВ!? И немој да мислиш да имам нешто против левице, немам НИШТА против левице У НАЧЕЛУ, али имам против АНАЦИОНАЛНЕ ЛЕВИЦЕ!? Буди ти левичар бар УПОЛА колко шјор "alkar" и "мирна Бачка"! Ал, ако хоћеш да глумиш Југословена српског порекла, зна се, за тебе СТАТУС НАЦИОНАЛНЕ МАЊИНЕ без ДОМОВИНЕ (пошто Југославије НЕМА и НЕЋЕ је НИ БИТИ!), као Роми и... то ти је то! Што се тиче БИВШЕ "браће", САМО ПОЛИТИКА РЕЦИПРОЦИТЕТА и... то је то!
Препоруке:
14
3
37 петак, 20 јул 2012 09:50
Мићуновић
Није само Ванко луд, луди са ја и сви без изузетка. Хрватску капу скројио нам је неки Ђидо, како ли га зваху. Дисидент Титов. Написа карту са Барањом у Хрватској. И они се изненадили. Чак и Тужман.
Препоруке:
18
1
38 петак, 20 јул 2012 10:21
Милић Петар Кецман
Прво и основно:
искористиле заблуде српских либерала

Ми морамо схватити да они нису били ни у каквој заблуди -они су постављени да одраде посао!
И то је то. Каква је заблуда терала Динкића да се без икакве користи за Србију одрекне оснивачког капитала Хрватске банке (коју им је основао наш опевани краљ да им помогне, из чиста мира)?
А кад у држави Србији коначно неко буде одговарао за оно што је учинио, или пак за оно што није -а (по дужности) морао је; тек тада има шансе да буде другачије.
Њихово улагање у пољопривреду -нека наши гледају и уче: свима се исплати, и да купе па обрађују -једино је нама скупо, па продајемо и земљу и индустрију трактора и комбајна.
Препоруке:
17
0
39 петак, 20 јул 2012 10:32
Смиљански
Нема дана да у хрватским медијима нема неке лоше информације о Србима!Годинама се врши индоктринација,да су Срби агресори,убице,...!Једино што некад морају да објаве вести о Новаковим успесима!Код нас је наравно обратно,и постало је нормално да купујемо њихове производе, у њиховим маркетима!Ја наравно НИКАДА нисам ушао у ИДЕУ,нити ћу,међутим поједници не могу ништа!Али зато смо прошле године оставили на "хрватском" мору око 80 милиона евра!Срби воле да плате за батине и малтретирање,само да би рекли кад дођу"њихово море је најбоље"!
Препоруке:
18
1
40 петак, 20 јул 2012 10:41
Милић Петар Кецман
Додатак:
Меркатор 2% годишњег профита одваја за "Оружане снаге Косова" -и опет Меркатор у Србији ем послује, ем је стално пун.
Не знам да ли је још увек тако, али то је јавни податак, изнесен од њихове особе за односе с јавношћу баш после прве године пословања у Србији.
Препоруке:
19
1
41 петак, 20 јул 2012 17:32
сељак беземљаш кристалне ноћи у Задру
&ДШ
Да ли под разарањем Задра рачунате и то што је руља уз асистенцију полиције 2.3.и 4 маја 1991 године рушила имовину чији су власници Срби.Око 136 локала,велики број станова,и кућа.Убијено је десетину Срба.Велики број је мучен,затваран,пребијан.
До данашњег дана нико није одговарао.
Препоруке:
17
1
42 петак, 20 јул 2012 17:50
Мићуновић
Словеначки и Хрватски продор на исток? Имовином располажу руке Влаховића, Дулића, Пајтића, Ђиласа. Ђиде имају консултантске фирме, регистроване у неким Бус-Плусевима у Турској, Мађарској, Кнежевинама, на Марсу. Консултанти раде пуном паром. Продадоше и липов лист. Ђиде увале србима Хрвате и Словенце, Ideje и Мerkatorе, па их преко својих медија и консултантских линија – рекламирају. Словенац Зидар и његов SCT у Немачкој и у Словенији под истрагом, а овде «победише» на тендеру за МОСТ на Ади. У свим возилима а ГСБ-а латиница? Све мобилне телефоније и њихове рекламе - латиница. Ретка је реклама у Београду исписана српском ћирилицом. То се лобирање. Плати – па млати. Мавај сабљом док си на власти. Србија незапослена, нема посла, ништа се не гради, а увалили се Хрвати. Хоће ли НОВА власт имати снаге да развије решето, да мало просеје и одвоји кукољ од народа.Да им заврне шију, каки би рекли остаци мог жалосног српског народа у Ђидовој Црној Гори.
Препоруке:
14
1
43 петак, 20 јул 2012 21:11
au mile
Врло одмерен и објективан текст који даје добру слику стања ствари.
Основа од које треба поћи је ипак политика.
Као земља која је протерала скоро сво српско становништво, Хрватска никада не би имала овакав однос са Србијом, да није погубне и срамне политике Бориса Тадића и његовог ДС-а.
"Сарадња" Србије са Хрватском је био императив ЕУ како би веран немачки поданик могао ући у ЕУ без проблема са Србијом (то је био један од услова уласка у ЕУ), иако Хрватска није ништа учинила по питању повраћаја имовине и повратка српских избеглица, што је "приближавање" Хрватске и Србије свело на једну фарсу.
Куповином великог дела пољопривредног сектора (уз енергетику најважнију стратешку привредну грану Србије), Хрватска у великом делу утиче на основе економије Србије уопште, што Србију доводи у неравноправан положај.
По досадашњи српски режим је сраман увоз пољопривредних производа из Хрватске.
Србија би морала да удвостручи своју пољопривредну производњу и буде апсолутни лидер у региону.
Препоруке:
10
1
44 петак, 20 јул 2012 21:37
Daleko od toga da je Srbima bilo lako.

HHO tvrdi da je izvan tzv. SAO Krajine u terorističkim akcijama stradalo gotovo 10 tisuća srpskih kuća.

No to nikako nije opravdanje za neviđene zločine na hrvatskome teritoriju, razaranja sela i gradova.

-

сељак беземљаш кристалне ноћи у Задру
&ДШ
Да ли под разарањем Задра рачунате и то што је руља уз асистенцију полиције 2.3.и 4 маја 1991 године рушила имовину чији су власници Срби.Око 136 локала,велики број станова,и кућа.Убијено је десетину Срба.Велики број је мучен,затваран,пребијан.
До данашњег дана нико није одговарао.
Препоруке:
3
3
45 петак, 20 јул 2012 21:38
ау миле
Следеће, Хрватска нема апсолутна ништа што Србији треба и што не може сам да произведе или набави на другом месту, изузимајући море, али мора и лепшег и бољег и јефтинијег има у Грчкој, Турској, Египту. Е сад, ако сте мазохиста, и ако волите да шетате обалом Анте Старлчевића, тргом Јура Францетића, да вам шкрабају кола и псују вам српску матер, изволите у Хрватску, то је право место за Вас.Србији треба нафта, коју увозимо од Руса, Србији требају производи које сама не може и не треба производити.Увоз хране је за сиромашну и јадну земљу каква је Србија прави злочин.Сада ћемо увозити и Кончарове трансформаторе зато што је Поповић, власник АБС Минела, практички уништио фабрике у Рипњу и Младеновцу, уз велику помоћ режима који је имао интерес да се Поповић уништи као ДСС-овац. А Минелови трансформатори су били бољи од Кончаревих, барем статистика кварова то показује.
Препоруке:
9
2
46 петак, 20 јул 2012 21:47
ау миле
Не бих априори одбацио сарадњу са Хрватима на заједничким пројектима. Најбољи пример за то је био тенк Т-84 који се свуда извозио и био је истински југословенски производ. Тај пројекат би могао да се обнови, али не верујем да би америка и Немачка дозволиле конкуренцију,ипак је то велика пара, а поданичке банана државе, Хрватска и постпетооктобарска Србија морају слушати своје господаре.
С тим да је поданичкадржава Хрватска у повољнијем положају него поданичка постпетооктобарска Србије.
Па зато Хрватска и Словенија као награду добијају улоге хегемона који ће економском надмоћношћу држати Србију у беди, што се поклапа са интересима Вашингтона и Берлина(Брисела).
Са таквим друштвом Србија нема шта да ради, и зато поглед на исток, на Русију, на Кину, где је будућност, енергетска и технолошка. То су два огромна тржишта која могу апсорбовати апсолутно све што произведемо.
Еу пројекат се распада, и из те луде куће Србија треба што пре да се извуче.
Препоруке:
9
1
47 петак, 20 јул 2012 21:51
ау миле
Џаба се упињемо да докажемо Западу како нисмо "мали Руси". Џаба понижења, шиканирања, уцењивања, предаје територија, аминовање протеривања Срба.
Окренимо се истоку, јер тамо је будућност и сигурност - војна пре свега.
Да је ондашња Русија под пијаним Јелцином била макар део данашње Русије, не би усташе и балисти урадили оно што су нам урадили.
Само мало стрпљена и бићемо и ми Срби коначно своји на своме, како рече покојни поглавник НДХ2.
Препоруке:
11
1
48 петак, 20 јул 2012 22:40
трагач
Реципроцитет у односу на хрватску државу ми звучи више као политички коректан појам, него као оно што нам је стварно потребно.

Ако вам је неко побио чланове породице, онда са њим не можете надаље трговати као са неком неутралном особом...

Одговарајући однос би био онај који би био заснован на стварним размерама зла које је хрватска држава у барем два наврата испољила у односу на Србе.

Не знам зашто у Србији није могуће да уместо хрватских трговинских ланаца, не буду српски, или нпр. руски или грчки...

Најмања и најситнија ствар коју можемо учинити је да хрватске фирме од нас не зараде ни један динар. За нас то не би требало да представља никакав проблем, а они нека се сналазе на другим тржиштима.
Препоруке:
19
1
49 петак, 20 јул 2012 23:30
XXX
Da pitam, ali ozbiljno, kakva je uopšte razlika između srpskog, hrvatskog, ruskog, nemačkog... tajkuna? Hoće li to Mišković, Beko, Drakulić, Kostić, Mitrović... možda nekim čudom dobiti neki napad patriotizma i učiniti da postoji neka razlika između njih i bilo kojeg stranog gazde? Šta je tu "srpskije" ako radiš za domaćeg tajkuna?
Препоруке:
5
9
50 недеља, 22 јул 2012 11:18
Dva sveta
@Tinkering ili sajber dosovacVi nastavite po starom, za drugo i niste i zavidite mi još malo što potičem iz onog kraja gde sam se kao i tesla napajao zdravim vazduhom, vodom i opijao jedinstvenim ičkim mirisom. Nemate vi odakle ste a daleko ste ni blizu te sreće da imate išta zajedničko sa Nikolom a pogotovo po lini iste vere. U pitanju su dva sveta, dva osećaja za dobro, dva osećaja za plemenito, dva osećaja za istinito, dva osećaja za humano i dva osećaja za moralno.
Препоруке:
3
3
51 недеља, 22 јул 2012 11:34
Dosovac....Višebojac
@Tinkering ili sajber-dosovacGospodine, vas niko ni za šta ne pita a pogotovo ko će gde da živi i u kakvom statusu. Kao što znate za nas, Likote je i svet mali/ima nas svuda pa i u okolnom kosmosu..../ za razliku od tebe i tebi sličnih umišljenika sa mnoštvom zastava i ideoloških opredeljenja. Prekjuče dosovac, juće koštunac, danas pravoslavni mudrac, sutra veliki Srbin, preksutra još veći Rus, naksutra pljus.....
Препоруке:
4
2
52 недеља, 22 јул 2012 11:40
Dosovac....višebojac
@Tinkering ili Sajber-dosovac
A što se tiče držanja zakona ko pijan plota pa vi, koliko sam primetio a za to sam imao mnogo prilika, možete ugodno i bez plota. Vi ste poodavno naučili da somnambulirate i po najsvetlijem danu. Vama plot nije potreban, samo "dobra ljuta s jutra"
Препоруке:
3
2
53 недеља, 22 јул 2012 18:08
thinking maize@ "sajber marksista"
И "Дане" и "Мане", ПРВИ СУСЕДИ и БРАЋА по "ПАМЕТИ" "Мује" и "Хасе" су Личани!? Такође расли на "čistom ličkom zraku"!? Што не причаш ДА СУ ПОРЕД "шуцкора" и "domobrana" са ФЕСОВИМА и KRIŽEVIMA, ПО Мачви 1914 "РАТОВАЛА" ЗАЈЕДНО са ТВОЈИМ Брозом и ЈЕДНА ПУКОВНИЈА ПРАВОСЛАВАЦА из Лике!? И О ОВОМЕ је ПИСАО Рудолф Арчибалд Рајс, а НЕ САМО о српским ратним профитерима! Даље, САМО у Србији, некад на крајинској ДИНАРИ (види НАРОДНЕ песме о војводи Ђујићу), а одскора у Српској ("сиђи Рашо, сиђи са планине") говори се о "слободним српским планинама", али не ДРОБИМ о "neprieporno čistom zraku", ко што поједини "ПРО-СРПСКИ" ЦРВЕНИ FRANKOVCI раде као ЊИХОВА УСТАШКА "БРАЋА"! Што се не позовеш на браћу Грбиће, такође пореклом Личане и СРПСКЕ ПАТРИОТЕ, већ МРТВОМ Николи Тесли ТРПАШ у уста своје CRVENE IZMIŠLJOTINE!?
Препоруке:
4
2
54 недеља, 22 јул 2012 18:58
Srbijanski kavurin
@dobra ljuta s jutra
Moj deda je ratovao u Galiciji pošto, kao i svaki prljavi Srbijanac, voliš drugom da zaviruješ preko plota. Ali, morao bi znati i da su Đujićevi tata ili možda i braća mogla eventualno ratovati baš ovde u Mačvi. Pa, kako ti to, prepečena glavo, ne pade na pamet, ako je uopšte i imaš! A moguće je i da su neke Tesle ratovale protiv vas Srbijanaca. A, moguće je, svakako, i da su išli u rat dobrovoljno, zar ne? Biće, ipak, malo sutra pa čak i prekosutra. To se, međutim, već ne bi moglo reći za brojne Srbijance koji su Turcima pravili pešadiju pa po selima kupili danak, i u krvi i u koječemu, zar ne? O tome mudro ćutiš! A imaš i razloga jer je i od takvih formirana masa današnjih Srbijanaca. Ovi su i naročito glasni u svom patriotizmu e da ne bi neko pomislio i da imaju poneko tatarsko krvno zrnce. MOže biti da od takvih eventualno potičete i vi pa sada mene uporno špricate takvom tatarskom miksturom. KO će ga znati šta je u čijim venama.....
Препоруке:
4
3
55 недеља, 22 јул 2012 19:39
Galerija zlosrećnika
@dobra ljuta pa još s jutra iliti Tinkering iliti sajber-dosovac, u svakom slučaju prepečeni SrbijanacPa zar braća Grbići takođe nisu Dane i Mane. A zar Dane i Mane nisu završili odsečenih glava u Jadovnu i još par stotina ustaških jama kao i jedan Goran u četničkoj jami ili oni Vranićki anđelčići pod nožem domaćeg četničkog šljama čijem rodu je pripadao i jedan pravoslavni pop Đujić. A možda su im i preci ratovali baš u toj čuvenoj pravoslavnoj pukovniji Ličana tu negde na Ceru ili Kolubari. Nisu ustaše slučajno postale od Srba. Manje od vere u pitanju je zlovolja pothranjena sujetom i zavišću. Pićem zalivena mržnja. Primer vrlo očigledan.
Препоруке:
2
4
56 недеља, 22 јул 2012 19:54
thinking maize@ "sajber marksista", ЈОПЕТ
Тесле нису ратовале против "Srbijanaca" (како ТИ волиш да КОРИСТИШ овај DOMOLJUBNI термин!), јер Никола није имао порода, а као што знаш његов рођени брата је млад трагично завршио. Теслине сестре су рађале СРПСКЕ ПАТРИОТЕ, укључујући и "про-српског" Стевицу Косановића који је свог УЈУ спалио "ко Ђенку" и донео га овде да стоји "КО НА ИЗЛОЖБИ"! Њега, КРШТЕНОГ ПРАВОСЛАВЦА и СИНА ПРАВОСЛАВНОГ СВЕШТЕНИКА! Према томе, ДОК НЕ ПОТПИШЕШ ИНИЦИЈАТИВУ СПЦ за УКОПАВАЊЕ ЗЕМНИХ ОСТАТАКА ТВОГ, МОГ и НАШЕГ ВЕЛИКАНА Николе Тесле у ЗЕМЉУ, где је ПРВОБИТНО и БИО САХРАЊЕН, не јављај се И НЕ УЗИМАЈ СИРОТОГ Николу у своја УСТА! Друго, ратовао ти деда у Галицији, А ПРОТИВ КОГА!? Јел био можда "КАМАРАД" Брозу!? Треће, у време "Начертанија" и Светозара Марковића МОГУЋНОСТ државе Срба и Бугара била је РЕАЛНА, ШТО СЕ У МЕЂУВРЕМЕНУ НЕШТО ДЕСИЛО... Четврто, ГОРЕ СТВАРИ су Србима УРАДИЛИ Хрвати НЕГО Бугари! Пето, ...
Препоруке:
4
3
57 недеља, 22 јул 2012 20:09
thinking maize@ "sajber marksista", И ЈОПЕТ
Пето, пошто се ради о НЕРАВНОТЕЖИ у ЕКОНОМСКОЈ РАЗМЕНИ Србије и Хрватске и пошто је та НЕРАВНОТЕЖА на СРПСКУ ШТЕТУ и пошто су ТЕБИ ОМИЉЕНИ Хрвати ПРОТЕРАЛИ Србе из Хрватске, ЛОГИЧНО је, да АКО Србија и Срби НЕМАЈУ НЕКИХ ДРУГИХ АРГУМЕНАТА, ПОСЕГНУ за ПРИНЦИПОМ РЕЦИПРОЦИТЕТА, јер ЗАШТО БИ ФИНАНСИРАЛИ ДУШМАНЕ!? Шесто, ФИНАНСИРАЊЕ Хрватске од стране Србије јесте досегло неслућене "висине" са ДОСманлијама, али ТАКОЂЕ се СЕЋАМ Њофриног ИЗВИЊЕЊА "PUČANSTVU" за РЕСТРИКЦИЈЕ у СНАБДЕВАЊУ СТРУЈОМ због "ИСКАКАЊА БЛОКА "Б" Термоелектране "Никола Тесла" (sic!) у Обреновцу" и ТО УСРЕД НОМИНАЛНОГ РАТА Срба и Хрвата! Нешто се не сећам да је Обреновац у Хрватској, нити да Хрватска има знатне резерве лигнита или веће термоелектране!? Седмо, И ДАЉЕ МИСЛИМ да је за такве као што си ТИ, НАЈБОЉЕ РЕШЕЊЕ дати Вам СТАТУС Југословена српског порекла, мањине БЕЗ МАТИЧНЕ ДРЖАВЕ, пошто Југославије нема, НИТИ ЋЕ ЈЕ БИТИ! Јер, БИТИ Југословен НИЈЕ ЕТНИЧКИ него КУЛТУРОЛОШКИ ФЕНОМЕН, РАЗЛИЧИТ од СРПСТВА!
Препоруке:
5
3
58 недеља, 22 јул 2012 20:19
Srbijanske iokretne igre
@Tinkering ili sajber-dosovac a može i "unuče" ili "brka iz Gornjeg Milanovca"
Srbijanac iz daleka drži Likoti slovo o Nikolici. Davno ste ga prisvojili ali ga niste usvojili. A usvojiti znači prihvatiti i običaje onoga koga prisvajaš a hoćeš da usvojiš. Vi za tako šta niste sposobni niti ste istorijski a pogotovo moralno predodređeni. Postavite samo jedno pitanjce pa će vam se odgovor brzo vratiti. Zašto se Tesla tako malo zadržao ovde u cincarskoj provinciji i zašto je nauku učio na carskim univerzitetima širom Austrougarske, tamo gde i njegova braća iz Like ili susednih krajeva ali i po neki srpčić iz ove tužne sredine. A prisetite se i kako se Tesla u društvu otresao navika i običaja Srbijanaca lakomih na materijalne izazove. Gledali ste seriju a i čitali ste štogod o njemu, pardon, o moralu ljudi iz Like, jer Nikola Tesla je bio ipak i pre svega samo Likota a tek potom i sve ostalo. Biti Likota znači ne biti i Srbijanac, zar ne?
Препоруке:
3
3
59 недеља, 22 јул 2012 21:16
SPC....oni bi oko Tesle a ni Kosovo....
@Tinkering il prototip sajber-dosovcaGospodine, vi vređate i klevećete i zato bi odgovor sa moje strane morao biti onakav kakav zaslužuje takva osoba lišena osnovnih moralnih skrupula. jedini način je da se lišim usluga vašeg skarednog umovanja. rekoh da smo dva sveta, jednog koji nema mere ni u čemu, drugog koji je ilustrovan i odnosom Tesle prema svojoj okolini/ Pupin, drugovi sa studija/. To među nama stvara nepremostivu prepreku. p.s. Bezobrazno je sa vaše strane upućivati me na SPC kada ova institucija i po svesrdno radi na evangelstičkom pothvatu kome osnovni ton daje rimski papa. Ni Kiril nije daleko od toga a to se, bojim se, uklapa i u vaše dalekosežne namere. Sve što predlažete nosi tužnu i obmanjujuću boju neiskrenosti. Rekoh, pripadate svetu kome je laž brat a obmana sestra. Tesla a i Likote su ribe iz drugog, bistrog brzaka...
Препоруке:
2
2
60 недеља, 22 јул 2012 21:18
thinking maize@ "sajber marksisti", а о Николи Тесли, Личанима и/или, тј. i/ili Likotama, Србима уопште и Србима из Србије тј. Srbijancima
А јел мислите на ОНУ СЕРИЈУ о Тесли, где његов лик ГЛУМИ (И ТО ЛОШЕ!) ЈОШ ЈЕДАН Личанин, Раде Шербеџија, ОНАЈ Likota, КОЈИ ЈЕДВА ПОБЕЖЕ од "братске HRVATSKE љубави" у "цинцарски" Београд и ОДМАХ ПОЧЕ са ПЉУВАЧИНОМ по њему и Srbijancima! Па настави са ПЉУВАЧИНОМ по Русима, КАРИКИРАЈУЋИ, ЗА ПАРЕ, по Холивуду совјетске генерале, шатро одбегле и спремне да СПАЛЕ ЦЕЛУ КУГЛУ!? Јел НА ТОГ Likotu мислите, који ОЖЕНИ 30 година MЛАЂУ Srbijanku!? И који И ДАН ДАНАС ПЉУЈЕ по Србији, при чему УОПШТЕ НИЈЕ ГАДЉИВ на Srbijanske ПАРЕ!? Баш ПРАВИ "ЗГУБИДАН", тј. Ивица "КИЧМАНОВИЋ", тј. ЈУГОСЛОВЕН СРПСКОГ ПОРЕКЛА!? Јел беше има И PUTOVNICU!? Узгред, кад говорите о Цинцарима, том несрећном и расутом народу мешаног порекла, православне вере и претежно грчке културе, НЕ ЗАБОРАВИТЕ да је поред НИЗА ВЕЛИКАНА БАЛКАНСКИХ НАРОДА тај народ дао и једног фон Карајана, коме је МАЈКА БИЛА СРПКИЊА из Србије!? Шта ћете, НЕКО од Срба ЗАВРШИ и као нациста, али зато и са Богом даним талентом!? ЗА РАЗЛИКУ од ПОЈЕДИНИХ!?
Препоруке:
3
3
61 понедељак, 23 јул 2012 06:23
Talentovane ubice, "lupeži i mislioci"
@Tinkering ili sajber-dosovac ili "s jutra jedna ljuta"
Šta bih imao protiv talenta jednog Herberta a pogotovo nacističkog sabrata Martina ali nemojte, makar po talentu, priheftati i jednog Dragog Jovanovića, koji je tako talentovano ubijao beogradske ilegalce ili komuniste, a koji je po majci, Vilmi, bio nemaökog roda, takođe pripadao sorti übermenscha i velikog talenta. Biće da ga i danas oplakujete zašto nije pobio daleko viüe komunista. E, takvi talenti su, na moralno zgražanje javnosti, tražili oslobođenje od krivice i saradnju sa novim vlastima. Sramno i vrlo karakteristično za talentovane primerke o kojima tako dragovoljno raspredate. Sve da pomislim da ih oplakujete jer su pali u ruke bezbožnika. Pre toga je razotkrio ustašku zaveru za ubistvo kralja Aleksandra pa ga je ovaj vratio u beograd iz zagreba gde je bio proteran kao najobičniji korupcionaš, lopov i proneveritelj. Da, u pravu ste, imao je talenta za različite aktivnosti za razliku od siromašnog i ubogog Resle.
Препоруке:
2
3
62 понедељак, 23 јул 2012 07:48
Saša Milosavljević
Uuuf želudac mi se vezao u čvor, mislim da je krajnje vreme da se sve menja.
Препоруке:
3
0
63 понедељак, 23 јул 2012 10:26
thinking maize@ "sajber marksista", још мало па THE END
Рече "sajber VAGABUND": "Biti Likota znači ne biti i Srbijanac, zar ne?" Па онда рече ГОРЕИМЕНТОВАНИ, ЗАКЛАЊАЈУЋИ се иза ПОШТЕНИХ ЗЕМЉАКА и личког ВЕЛИКАНА: "Tesla a i Likote su ribe iz drugog, bistrog brzaka..." И настави ЗЛОБНО УБАЦУЈУЋИ: "... ali nemojte, makar po talentu, priheftati i jednog Dragog Jovanovića, koji je tako talentovano ubijao beogradske ilegalce ili komuniste, a koji je po majci, Vilmi, bio nemaökog roda, takođe pripadao sorti übermenscha i velikog talenta.", ЗАБОРАВЉАЈУЋИ да је Драги Јовановић ВЕРНО СЛУЖИО и Крцуна, Брозовог ГАУЛАЈТЕРА Србије, узгред Srbijanca! Крцун се наравно "ОТРЕСАО" ТАКВОГ "сарадника"! Као што је и Ваш ЉУБЉЕНИ Броз "ДАО" по ЗАСЛУЗИ ("Друже Тито, погинуо друг Крцун! Шта, ЗАР је ВЕЋ 3 и 15!?") том ЊЕГОВОМ КРВАВОМ САТРАПУ! Ето, ТО ЈЕ ВАШЕ ЦРВЕНО УПРАВЉАЊЕ Србијом! Независно ОДАКЛЕ СТЕ! Узгред, Ваш "вокабулар" НЕОДОЉИВО сећа на ЈЕДНОГ ДРУГОГ СИНА Лике, ПО МАЈЦИ Србина! Знате оно: "SLAVENOSERPSKI NAKOT"! Наравно, dr Ante Starčević, OTAC DOMOVINE!
Препоруке:
3
3
64 понедељак, 23 јул 2012 10:45
thinking maize@ "sajber marksista", THE END
Тај Ваш "вокабулар", који ПРЕМНОГО ЛИЧИ на "вокабулар" dr-а Antа Starčević, "OCА DOMOVINE", много што-шта ОБЈАШЊАВА! А такође и оно Ваше: "Nikola Tesla je bio ipak i pre svega samo Likota a tek potom i sve ostalo. Biti Likota znači ne biti i Srbijanac, zar ne?", говори ПРЕ СВЕГА о Вама И У ДЛАКУ се СЛАЖЕ са ИДЕОЛОГИЈОМ поменутог Вашег ЗЕМЉАКА dr-а Antа Starčević, "OCА DOMOVINE"! ПРАВА CROATSKА ПОДМЕТАЧИНА о некој "разлици" између СРБА и Srbijanаcа!? Продајеш ми ЦРВЕНИ ФРАНКОВЛУК, потпомогнут тзв. "Југословенством"!? А ЗБОГ ЧЕГА!? Лепо кажу Амери, "ПРАТИ ТОКОВЕ НОВЦА и СВЕ ЋЕ БИТИ ЈАСНО"! Много се ти секираш за српске раднике, КАНДИДАТУ ЗА "АВАНГАРДУ РАДНИЧКЕ КЛАСЕ"! Ником од ВАС ДА ПАДНЕ НА ПАМЕТ да као Тесла понешто и ПРОНАЂЕТЕ!? Или да се као ја "рмбате" по њивама или позајмите новац, да би НЕШТО НАУЧИЛИ у СВЕТУ, ВРАТИЛИ се у Србију и пренели знање!
Препоруке:
4
3
65 понедељак, 23 јул 2012 11:44
Laž i obmana
@Tinkering ili "jedna ljuta s jutra" a može i "sajber-docovac oslobodilac"
Srbijanac se ne određuje po srpskom rodu već po karakterističnom mentalitetu u kome preovlađuje laž, obmana, lopovluk, krađa i prekrađa, pritvorstvo, kleveta i slične osobine. U tu grupaciju privilegovanih vi sasvim sigurno upadate po pokazanim svojstvima. A, evo kako to radite. Nekada davno kada sam samo izrazio oponentski stav spram potpuno druge stvari odmah ste me oslovili staljinistom, pa onda, Pavlom Korčaginom, pa titoistom, pa crvenim, pa levičarem, pa komsaloncem, pa Jugoslovenom pa na kraju i ljubiteljem ustaša i Ante Starčevića. Eto, to je ogledalo vašeg srbijanskog karaktera, vrlo sklonog lukrativnom pristupu u diskusijama kojima takav karakter nije imanentan. To se u običnom svetu zove cincarluk ili srbijanluk. A ove izraze jasno delim od časnih i moralnih ljudi u čijem krugu vas ni uz najbolju volju ne mogu zamisliti. Stvar, drugim rečima, nije u meni i Lici već u vašoj patološkoj mržnji spram
Препоруке:
3
3
66 понедељак, 23 јул 2012 11:52
Laž i obmana
@Tinkering ili "jedna ljuta svakog jutra" ili sajber-dosovac oslobodilac....socijalističke i komunističke ideologije o kojoj sam tek u nekoliko navrata rekao koju dobru reč. Ali, to vam nije bilo dovoljno već ste proizivali ne samo mene već i Karla Marksa i koje sve znane i neznane koji su imali nekog dodira sa socijalističkom mišlju. Sve to proishodi iz primitivne i nesavladane pa naravno i nekontrolisane mržnje podstavljene vašom konzervišućom /ne/moralnom idelogijom prožetom najcrnjim pogromaštvom i religioznim mračnjaštvom. KO vas poznaje lako mu je dekodirati sve naume koji iskre iz vašeg ne tako često kontrolisanog "samovara". On prečesto kipi a još češće proliva i preliva suviše tekućine.
Препоруке:
3
3
67 понедељак, 23 јул 2012 12:25
Laž i obmana
@Tinkering ili "nije s jutra odviše ni jedna ljuta" ili "sajber-dosovac oslobodilac"

Pošto se malo šta može objasniti pojmom Srbin ili Srbijanac a čime dotični uveliko manipuliše stvarajući dimne zavese o nekakvom narodnom jedinstvu svih Srba tamo i ovde, s jednog ili drugog ideološkog kraja osnovanom na verskom ili etničkom principu što je paradoks modernog doba/no, naučenjak je naobraženi intelektualac pravoslavno-konzervativnog opredeljenja/ gospodin sajber svenarodni mislilac smatra da mu je utaban put za svakakve ideološke i /ne/moralne vratolomije. On kao gumicom briše sve razlike u običajima, jeziku, navikama, moralnim prekršajima pa i verovanjima i sve Srbe/a šta je to?/ trpa u jedan sanduk. Tako ste, dragi moji, pokušali i starom vam Jugoslavijom pa kada ste videli da ste naišli na tvrd orah i da su tome ogromnu cenu platili oni najneobezbeđeniji i najsiromašniji kojima nikada niste ni pomišljali priteći u pomoć onda ste obrnuli ćurak pa ste počeli da optužujete žrtve.
Препоруке:
3
3
68 понедељак, 23 јул 2012 13:47
thinking maize@ "sajber marksista", POST SCRIPTUM, али стварно!
Јел бре "црвендаћ, ЈЕЛ СИ ТИ ДОШАО ОВДЕ у Србију, СВЕ БЕЖЕЋИ од "братске hrvatske љубави", ил сам ја дошао у Лику, па ме ти примио ко погорелца!? Јел ПРИЛИЧИ да ти МЕНИ ОВДЕ ОДРЕЂУЈЕШ КАКО ћу да се ПОНАШАМ и ОРГАНИЗУЈЕМ ЖИВОТ овде!? Јел ти то остало као РЕФЛЕКС од 1944, кад сте "ослобађали" нас Србе из Србије или како ти рече Srbijance, од ИМОВИНЕ, често од СЛОБОДЕ, а МНОГЕ Бога ми и од ЖИВОТА! Е, НЕ МОЖЕ ВИШЕ ТАКО! Тако КАКО Ви ЈУГОСЛОВЕНИ српског порекла хоћете и како хоће Ваша браћа CROATE!? Но, пошто њих, ЗА САД, штити међународно законодавство, према Хрватској ПРИМЕНИТИ ПОЛИТИКУ СТРИКТНОГ РЕЦИПРОЦИТЕТА (види и прилог г-дина Мировића овде на сајту)! А Вама ЦРВЕНИМ Титиним ЗАДРИБАНДАМА, тј. Југословенима српског порекла, дати СТАТУС НАЦИОНАЛНЕ МАЊИНЕ без ДРЖАВЕ, пошто Југославије НЕМА, НИТИ ће је БИТИ! Тако можете, кроз политички живот Србије, као МАЊИНСКА СТРАНКА (нпр. преко КП Јосипа-Јошке Броза!) да ИСКАЖЕТЕ ДЕМОКРАТСКИ Ваше политичке ставове, у СКЛАДУ са УСПЕХОМ на ИЗБОРИМА!
Препоруке:
3
3
69 понедељак, 23 јул 2012 14:05
thinking maize@ "sajber marksista", POST POST SCRIPTUM, али стварно!
Јел то ПОШТЕНО!? ЈЕСТЕ! Јел се ТАКО ПОШТУЈУ СВА Ваша МАЊИНСКА ПРАВА!? ПОШТУЈУ СЕ! Јел се то УКЛАПА у све ЕВРОПСКЕ и УН прописе, што их је И ВАШ Броз потписивао!? Наравно, да се уклапа! И шта хоћеш, ДА ГАЗДУЈЕШ ОВДЕ, а ШАТРО као "авангарда радничке класе"!? Ма ЈА САМ РАДНИЧКА КЛАСА, РМБАМ по ЊИВАМА, УЧИМ СЕБЕ и ДРУГЕ, "САМОУПРАВЉАМ" на стручном плану у Научном Већу мог Института, СВЕ РАДИМ ШТО ТРЕБА да РАДИ ЈЕДАН РАДНИК, само "НЕ ПРОДАЈЕМ НИШТА за НЕШТО" (у ОРИГИНАЛУ, на "SRBIJANSKOM", ЗВУЧИ ДРУЧАЧИЈЕ, ал да "ИСПОШТУЈЕМО" модератора), нити ЖЕЛИМ да БУДЕМ та ТВОЈА "АВАНГАРДА РАДНИЧКЕ КЛАСЕ" и "ЈЕДЕМ ЛЕБА без МОТИКЕ"! Што ти ОЧИГЛЕДНО ХОЋЕШ!? Нема БАЈО, нема БЕСПЛАТНОГ РУЧКА! Мора да се РАДИ! Као што нема за ТВОЈУ БРАЋУ CROATE, МОРАЋЕ да ПЛАТЕ СВЕ СРПСКОЈ ДРЖАВИ и СРПСКОМ ТРУДБЕНИКУ! А што се тиче "SRBIJANSKIH" ТАЈКУНА!? Ма, ЗНАМО ми ШТА ЋЕМО са ЊИМА, НЕМОЈ да БРИНЕШ НАШУ БРИГУ!? СВАКОМЕ ПРЕМА ЗАСЛУЗИ! И иди бре, заради за ручак! PS. Распитај се ШТА ЗНАЧИ "SRBIJANSKА" РЕЧ "КОКЧИНАРИ"!?
Препоруке:
3
3
70 понедељак, 23 јул 2012 15:20
Pismo
Jezik pun turcizama zovu Srpskim jezikom! Čudo neviđeno!
Препоруке:
3
3
71 понедељак, 23 јул 2012 16:06
thinking maize@ "ЈЕЗИК"
"Језик" ПУН ГЕРМАНИЗАМА, ТАЛИЈАНИЗАМА и... СРПСКИХ АРХАИЗАМА зову "hrvatskim"!? НЕВЕРОВАТНО!
Препоруке:
4
3
72 понедељак, 23 јул 2012 18:34
Tatarski genom
@Tinkering ili "ja nagoh ti produži, još smo dužni, ti oduži" ili sajber-dosovac oslobodilac
Gusanu, slažem se, to isto i još u većoj meri važi za hrvatski jezički derivat ali, zaboga, šta ja imam sa tim? Hrvati su samo preobraženi Srbi, neđto slično Srbijancima. Dve neuspele kpije nekadanjeg naroda. I sad ovaj našao da ispravlja krive Drine! Tipična provincijalna iskompleksiranost. Srbija i Srbijanci sve više liče na falsifikovani balkanski Pijemont. Najsmešnije je kada po milioniti put dokazuju kako su uvek u pravu...i onda dobiju svoje.
Препоруке:
3
3
73 понедељак, 23 јул 2012 18:37
Gde si "srpsko"?
@Tinkering ili sajber-dosovac oslobodilac ili "s jutra jedna dobra ljuta"
Srpski arhaizam! Kako to komično zvuči.Ima li u tome uopšte nečeg srpskog?
Препоруке:
3
3
74 понедељак, 23 јул 2012 18:58
Марко Радовановић
@Tatarski genom
Добро побогу човече, шта је са вама? Не морате се сложити са неким ко је из Србије, али до те мере исказивање мржње према свим људима из Србије зато што вас је само један (1!) човек наљутио је апсолутно безумно.

Прочитајте Танасићев текст "О Србима, Србијанцима и србијанчењу Срба". Објављен пре неколико дана.
Препоруке:
5
2
75 понедељак, 23 јул 2012 19:46
Još ste samo vi falili....
@Марко Радовановић
Pod uslovom da niste već famozni Tinkering da vas upitam...odakle vam sigurnost da meni postavite takvo pitanje? Valjda ste uvereni kako je ovde nešto nepobitno utvrđeno. Verovatno da mrzim celu Srbiju i ceo srpski rod. Pa, ko vam to pravo daje? Ili ste umislili kao i ovaj da možete da drugog obeležavate kako gde stignete. Ne možete a i da još nešto naučite. Niti ste ikakav predstavnik srpskog roda niti sam vas lično prozvao. Vidite, zar i ja ne mogu imati pravo da branim svoje srpstvo time što ću reći koju istinu o "srbijanstvu" ili "patriotskom pijanstvu"? Ili mislite drukčije na šta imate pravo ali ne i drugog da zbog toga opominjete. Srbijanstvo nije ni srpstvo ni Srbija i ostavite se članaka drugih autora. Oni, koliko znam, ni na šta ne obavezuju sem dotičnog autora. A to vaše upućivanje na drugog, valjda i pametnijeg, više govori o vama nego meni. Čoveče, manite se srbovanja da u svakoj čorbi budete mirođija. Valjda ste.......
Препоруке:
3
3
76 понедељак, 23 јул 2012 19:49
Srbija za Srbe
@Marko Radovanović
Prvo, naučite jednom da svi ljudi iz Srbije nisu ujedno i Srbi a drugo, ne rezervišite sebi pravo da istupate u ime nekakvog srpstva ili Srba. Pogotovo ne u moje ime. Znate, u Srbiji živi čak i jedan Eskim.
Препоруке:
3
3
77 понедељак, 23 јул 2012 19:58
Марко Радовановић
@Jo[ ste samo vi falili
Управо супротно - ви сте одмах помислили да и ја мислим као "тинкеринг" а у томе уопште није била поента. Ја конкретно презирем назив "Србијанац" и све изведенице те речи, и сваком кога сам чуо да тако нешто изговара сам напоменуо да то не говори јер ме тај израз вређа по националној основи (никада нисмо чули за "Хрватсканца","Боснанца" или "Словенијанца" зар не?).

Дакле, моја препорука се само односила на то да ако се са неким не слажете нема потребе да његове лоше особине приписујете свима са којима се тај неко идентификује и сл.

Иначе, требало би да знате - сваки мој коментар носи моје име и презиме и ничије више. Нисмо сви ми "Тинкеринг мејз".
Препоруке:
3
3
78 понедељак, 23 јул 2012 20:05
НСПМ web
@thinking maize, @"sajber marksista"

Ваши коментари су (одавно) отишли од теме текста и стигли до личног препуцавања, па их више нећемо објављивати. Уједно вас молимо да вашу (приватну?) расправу не преносите на друге текстове/хронике.

хвала на разумевању,
уз поздраве од
(супер)модератора
Препоруке:
5
2
79 понедељак, 23 јул 2012 23:29
Ivan
ajde sta kukate toliko. Kupuje i u Srbiji i u Hrvatskoj ko god ima para. Po obali je hrpa ruskih objekata, koje Hrvati ne vole ali im ipak prodaju hotele i sada su stranci u vlastitim mjestima. Dalje pokupovali stranci pola Hrvatske, supermarketi, banke, tvornice. Cesto su vlasnici offshore sa Cipra ili Djevicanskih otoka tako da se i ne zna tko je pravi vlasnik kapitala.

Ista je situacija i u Srbiji, kupuje ko sta stigne, od Rusa do Srba koji su pare izvukli vani i sada ulazu anonimno preko ofshore kao toboze stranci.

Nema tu podjele na Srbe i Hrvate vec na obican prevareni narod i kapitaliste hohstaplere koji cijede jednako i Srbe i Hrvate.

Onomad Hrvati kao htjeli kupiti slovnski Mercator a ispostavilo se da to tajno kupuju stane banke preko hrvatskih firmi.

Radite probleme i gdje treba i gdje ne treba. Pravi je problem ovaj kapitalizam a ne Srbin ili Hrvat. Hvala na paznji.
Препоруке:
2
2
80 уторак, 24 јул 2012 02:31
...
@IvanU Srbiji, verovatno i u Hrvatskoj ima mnogo takvih kakav je Thinking maize i oni vrlo temeljno rade na podeli Hrvata i Srba. Njih, svakako, interesuje podela na vlasnike i radnike ali se oni nje boje više nego i same smrti. Njima je to egzistencijalni interes jer samo tako mogu ostvarivati svoje sulude ideje utopljene u pretpotopske i vanvremenske ideologije. U pitanju su oni koji se slade tuđom krvlju i egoističkim interesima. Pomenuti je tek vrh ledenog brega koji je okovao dobar deo javnog mišljenja, svejedno, u Hrvatskoj ili Srbiji. Oni su, naravno, ništavni ali je stvar što na takve budalaštine naležu pasivne individue koje u određenom trenutku predstavljaju odlučujuću glasačku masu pa i mašinu.
Препоруке:
2
2
81 уторак, 24 јул 2012 09:04
thinking maize@ гледе српско-хрватских економских "односа" и њихове предисторије
Шта је старије "кокош или јаје"!? Тј. да ли је "старија" ВЕЛИКОДУШНА СРПСКА ПОНУДА РАЗМЕНЕ ПОБЕДНИЧКОГ ДИНАРА за БАНКРОТИРАНУ K und K круну (што је КЉУЧНИ и ПРИМАРНИ ФАКТОР у садањем српско-хрватском, а и словеначком економском ДИСБАЛАНСУ!) или можда Бићанићев "меморандум" вођству HSS о "економској израбљености Хрватске у односу на Србију"!? Са Бићанићевим "меморандумом" је У ДЛАКУ ИДЕНТИЧАН и "правоверни" Кардељев "Развој словеначког националног питања", где друг Бевц ламентира ШТО Словенија није "окупирала" Македонију, као што су то урадили Срби!? Ајде! СУВИШЕ МНОГО ИМА ПОДАТАКА и МАТЕРИЈАЛА да бисмо ПОВЕРОВАЛИ о ФЛОСКУЛЕ о "израбљености" и "светској револуцији"! Јер, ШТА АКО СЕ И ДЕСИ та Ваша "светска револуција"!? Колко видим Ivane Ви би ЗАЈЕДНО са "САЈБЕРМАРКСИСТИЧКИМ" САБРАТОМ ПОНОВО на ВЛАСТ, БАШ ко НЕКАДА друг Тито, друг Марко, друг Бевц, друг Ђидо! Јопет "АВАНГАРДА РАДНИЧКЕ КЛАСЕ", а ПРЕКО СРПСКЕ ГРБАЧЕ! Јел то неко од марксиста оће оно Ничеово "ДЕДЕР ЈОШ ЈЕДНОМ"!? НЕЋЕ МОЋИ!
Препоруке:
2
1
82 уторак, 24 јул 2012 09:15
трагач
Са коментаторима - гостима из Хрватске бих се могао сложити и око капитализма и маса и гласачких машина, али то би пре ишло уз неки други текст.

Србији треба један lex specialis којим би хрватским капиталистима појединачно, као и хрватским компанијама било онемогућено власништво на нашој територији и остваривање профита у Србији. Уместо хрватског, нека буде овде трговачки ланац неког капиталисте Србина, Руса, Румуна или неког шестог. Уместо конзерви са рибом из Хрватске нека буду грчке. Итд. и томе слично. Ниједна пара из Србије у Хрватску.

Образложење: Оне који су Србе масовно убијали болесно-зверски, морамо третирати посебно док нас не увере да су постали бољи (нпр. кад им свима од Томпсона припадне мука)

Закон да важи све док се Хрватска држава и народ не покаје и према Србима не почне понашати адекватно злу које су учиниле њене масе које су следиле павелића, као и већинска гласачка машина која је омогућила фрањи да докрајчи усташко злодело
Препоруке:
3
0
83 уторак, 24 јул 2012 09:15
thinking maize@ гледе српско-хрватских економских "односа" и њихове предисторије, наставак
Знам и ја да се у оквиру тзв. "Глобализације" спроводи ГЛОБАЛИЗОВАНА ПЉАЧКА, али ту има неколико "ЗАЧКОЉИЦА" које ПРУЖАЈУ НАДУ ОЧЕРУПАНОЈ Србији, а НИШТА НЕ НУДЕ Хрватској! И то НЕМА ВЕЗЕ са политичким режимима или идеологијама! ПРВО и ОСНОВНО Србија је ЈЕДИНА ЗЕМЉА у РЕГИОНУ са ВИШКОВИМА ХРАНА и то врло диверзификоване ПРИМАРНЕ хране (житарице, индустријске биљке, воће, поврће, месо), а не луксузних пољопривредних производа, који ЗАВИСЕ од КОНЈУКТУРЕ! Значи једна Грчка, са УПУЋЕНОШЋУ на маслине, смокве или дуван ће УВЕК КУБУРИТИ, али Србија са житом, свињчетом или шљивом, а уз "Ђурђевску кишицу" (књаз Милош, КО БИ ДРУГИ!) ће УВЕК ИМАТИ ЗА СЕБЕ, а и преко! Хрватској су за њене потребе Славонија и Барања ДОВОЉНЕ, али НЕМА ВИШКА, а ПОСЕБНО ВИШКА за њен туризам! Ту је наравно и САМОУБИЛАЧКО ПРИСТУПАЊЕ ЕУ!? А онда, кад је тако "ЗАШТО НЕ БИ ОПЕТ ПРЕВАРИЛИ ВЛАЈЕ" и домогли се ЊИХОВЕ ЈЕФТИНЕ ХРАНЕ!? НЕЋЕ МОЋИ! То под 1. Под 2, имамо и ми ПРОБЛЕМ са ЕУ-фанатизмом, али то је НАШ ПРОБЛЕМ!
Препоруке:
3
1
84 уторак, 24 јул 2012 09:25
thinking maize@ гледе српско-хрватских економских "односа" и њихове предисторије, КРАЈ
Просто БУРАЗЕРИ, платите КОЛИКО КОШТА, па онда сваки своме дому! Јер, ако смо браћа, КЕСЕ НАМ НИСУ СЕСТРЕ! Зато нећу ПОНОВО ту Вашу "револуцију" јер нешто ЋУТИМ да би "сајбер марксиста" ЈОПЕТ да буде "авангарда радничке класе" и БЛИЗУ ПОМЕНУТЕ КЕСЕ, а наравно, где он, ту и БРАТ Rvat! Драги "наши", умро Маркс, умро и Енгелс, Лењин лежи на Црвеном Тргу, па и Броз у "Кућу цвећа", а Ви ЈОШ ДРОБИТЕ о "светској револуцији"!? Да, одвија се "светска револуција", ЛОМИ се ГЛОБАЛНИ ФИНАНСИЈСКИ КАПИТАЛИЗАМ, ломи га ПРОИЗВОДНИ КАПИТАЛИЗАМ, који сада БУЈА у Кини, Индији, југоисточној Азији и Индонезији, Турској, Бразилу, Јужноафричкој унији, Русији... Што се Срби не би ПРИДРУЖИЛИ ТОМ ПРОИЗВОДНОМ КАПИТАЛИЗМУ, а у ономе у чему су НАЈБОЉИ!? У пшеници, свињчету и шљиви! МЕЂУТИМ, ту нам НИСУ ПОТРЕБНЕ ПРИШИПЕТЉЕ!
Препоруке:
3
1
85 уторак, 24 јул 2012 09:40
трагач ...
Иако није тема, али је поменут од гостију, капитализам не може бити оправдање за оне у којима је победило оно не-људско, ни да послужи као амнестија злочинцима. Ми увек имамо избор хоћемо ли да будемо Људи или нећемо.

Хрватски је народ бар 2 пута у прошлом веку изабрао већински да крене путем зла, за шта би требало дубинско психолошко разматрање и објашњење чему ја нисам дорастао.

Стављање у службу павелићу је грех коју неће опрати векови времена. А онда, првом згодном приликом, већинска хрватска гласачка машина (и то убедљива, пазите, Рачан је пуно гласова добио од Срба) и то из најпросперитетнијег социјализма тог времена у свету (дакле никакав капитализам) једва дочека да опет следи оног који их је највише асоцирао на поглавника.

Дакле, тренутно актуелни друштвени системи нису примарни разлог те тежње ка злу. Срби морају однос са Хрватском успоставити у складу са сопственим историјским искуством са Хрватима. Иначе бисмо били будале.
Препоруке:
3
0
86 уторак, 24 јул 2012 11:31
Laž i obmana
Nemam nameru polemisati sa buzdovanima koji banalno dele kapitalizam na proizvodni i finansijski ali bih nešto drugo pitao. Kako to da Hrvate tako žestoko osuđujete za ono što su napravili krajiškim Srbima a tako blagonaklono se odnosite prema nemačkim nacistima? Koliko mi je poznato iz Srbije je posle rata a da se još nisu ohladile ni šabačke, kragujevačke ili kraljevačke žrtve nastao pravi egzodus prema omrznutoj Nemačkoj još uvek punoj nacista pa čak i kao gazda u posleratnom periodu. Nije ih bilo stid i sram da za njihove krvave marke rade pod nehumanim uslovima istovremeno znajući da su tu pored njih postojale i fabrike smrti kroz čije su dimnjake na drugi svet otišli i njihovi najmiliji. Eto, vidite, to je taj srbijanizam koji organski ne mogu podneti, to dvoličnjaštvo kada kukate tobož za svojima a istovremeno pezite pred gazdama koje su vas ubijale i kinjile. Očigledan primer takvog ponašanja
Препоруке:
1
2
87 уторак, 24 јул 2012 11:36
Laž i obmana a pogotovo marke
......dotični Tinkering maize/Thinking maize/ ili sajber-dosovac naš novi oslobodilac ili "svakog jutra jedna dobra ljuta". Da bi "potkrepio" svoju tezu o mrskom socijalizmu, crvenima i sličnom on uporno svakom bez imalo savesti i časti prišiva atribute demonizovane ideologije. U mom slučaju prvo me je krstio lenjinistom pa staljinistom, pa Korčaginom pa komsaloncem, pa titoistom pa Jugoslovenom pa ustašom pa poklonikom Ante Pavelića. To je u dlaku isto sa ponašanjem naših Srba/kao i Hrvata i ostalih/ koji su posle rata "brzo zaboravili" zločine učinjene nad njima ili njihovima. Za marku sve se dalo progutati. Toliko o moralu Srbijanaca ali i ostalih pripadnika naroda sa prostora bivše Jugoslavije.
Препоруке:
1
2
88 уторак, 24 јул 2012 12:40
Maroje
mislim da Srbi i Hrvati prvo i najvažnije trebaju raščistiti ko je kome i koliko kriv. I to ne svaki za sebe nego u zajedničkoj komisiji.

Srbi misle da su im Hrvati krivi za većinu nevolja, a Hrvati misle obratno. Istina nije ni jedno ni drugo. Ganjali su jedni druge dobrano u zadnjih 100 godina, nema tu nevinih. Igrom slučaja sve uglavnom na teritoriju Hrvatske a ne Srbije.

Srbija ne može imati jedan aršin prema Hrvatima a drugi prema Jevrejima koji su masovno pogubljivani u konclogorima u Srbiji pod Nedićevim patronatom (bio on podanički ili ne) ili prema pobijenim folksdoječerima u Vojvodini. Ne možeš očekivati nešto za sebe a ne nuditi to isto drugima za iste stvari. Da li je Srbija spremna odnositi se prema Jevrejima i Nijemcima jednako kao što zahtijeva da se odnose prema Hrvatima.

Hrvati također imaju amanet NDH, većina njih iako većina nije sudjelovala u tome. Prema Krajišnicima nemaju neraščišćenih računa, oni su sami krivi za sudbinu - ko to ne vidi taj se laže
Препоруке:
0
4
89 уторак, 24 јул 2012 12:56
thinking maize@ "sajber marksista", FINITO
За одлазак српских (при чему мислим И на Србе из Србије, као И на Србе из других република ПОЧИВШЕГ СФРЈота) и ДРУГИХ трудбеника из почившег СФРЈота на "ПРИВРЕМЕНИ РАД у ИНОСТРАНСТВО" приупитајте ДРУГА Титу, а не ПОКУШАВАЈТЕ овако ДРСКО и РАСИСТИЧКИ (како то раде ПОЈЕДИНЕ Ликоте, као нпр. ВАШ ЗЕМО dr Ante Starčević, OTAC DOMOVINE!) да ПОДМЕЋЕТЕ Србима из Србије! Друго, мој отац ИАКО ИНВАЛИД 100%, био је током његовог радног века, један од кључних људи за постојање краљевачког "Магнохрома", фабрике са прљавом технологијом, али и фабрике која је СПРЕЧАВАЛА одлив људи из краљевачког краја, постепено дижући стандард! Тај мој отац ми је сведочио и о томе КАКО се ПРИПРЕМАЛА ЛИКВИДАЦИЈА те фабрике још за Слобина вакта, па и пре! За друге делове Србије и почившег СФРЈота у вези УНИШТЕЊА ИНДУСТРИЈЕ и ДАЉЕ ТЕРАЊЕ ЉУДИ, обрати се УНУЧИЋИМА друга Тите и ЊЕГОВИХ ГАУЛАЈТЕРА! ГНЕВНИ ЧОВЕЧЕ, престани са РАСИЗМОМ СПРАМ Срба из Србије и ПОГЛЕДАЈ ИСТИНИ у ОЧИ: До ОВОГА су ДОВЕЛИ МАНГУПИ из ВАШИХ РЕДОВА!
Препоруке:
2
1
90 уторак, 24 јул 2012 13:28
Smrad i mrak
@Tinkering pogromaš ili "sajber/dosovac oslobodilac" a može i "jedna ljuta s jutra"Кako te nije sram da poturaš oca u svoje prljave rabote. Ko je obezbeđivao tržište za fabriku u kojoj je radio tvoj otac. Da nije možda Broz njegovom politikom nesvrstanosti ili ko? A ja, iako podmećeš suprotno, nikada nisam bio ni u njegovoj partiji kao ni u jednoj do sada u ovoj srbijanskoj anarhiji i podmetačini u kojoj se tako "lako snalaziš". No, nije čudo, gde vlada ovakva papazjanija Srbijanci tvoga tipa se lako snalaze i još lakše plivaju. Jer, jedina veština u ovakvim vremenima vredna za imati su laž i obmana.
Препоруке:
1
2
91 уторак, 24 јул 2012 14:07
НСПМ web
Поштовани коментатори,

коментаре који садрже личне оптужбе и увреде, као и препуцавања, (више) нећемо објављивати. Молимо вас да се вратите теми текста.

Срдачан поздрав,

НСПМ модератор
Препоруке:
3
1
92 уторак, 24 јул 2012 14:36
thinking maize@ "sajber marksista" или ПРАВА ИСТИНА о Титиној "вештини" економског преговарања!
Што се тиче "тржишта" Западне Европе, ПОСЕБНО Западне Немачке, Броз га је ОБЕЗБЕДИО тако што се У ИМЕ СФРЈота ОДРЕКАО РАТНЕ ОДШТЕТЕ према тој држави, НАСЛЕДНИЦИ Трећег Рајха и то ПРЕБИО a conto потраживања војвођанских Шваба, иако су ЉУДСКЕ ЖРТВЕ и МАТЕРИЈАЛНА РАЗАРАЊА (ПРЕ СВЕГА СРПСКИХ ЕТНИЧКИХ КРАЈЕВА) у СФРЈоту били несразмерно већи! Да не говоримо и о ЧУВЕНОМ СУСРЕТУ са папом Павлом 6-тим 1966, кад је договорено ДА СЕ НЕ ИНСИСТИРА на Јасеновцу, после чега су ПОКУЉАЛИ ЗАПАДНИ КРЕДИТИ! "Чудна" коинциденција!? Тиме је било ПЛАЋЕНО "отварање" западних тржишта за робу из СФРЈота, а СВЕ ПРЕКО СРПСКИХ ЛЕЂА! Што се тиче "несврстаног" тржишта, ПОНОСИМ се тим делом историје нашег народа, јер је БЕЗ КОЛОНИЈАЛИЗМА ступио у контакт са далеким народима! Но, то је, НА ЖАЛОСТ, ПЕРИФЕРНО, пошто се ПРАВИ ЦИЉ тог покрета показао на Брозовој ПОСЛЕДЊОЈ КОНФЕРЕНЦИЈИ НЕСВРСТАНИХ у Хавани 1979! Тад је Тиле, ЈЕДНОМ НОГОМ у ГРОБУ, ПОХРЛИО да СПРЕЧИ Фидела Кастра да те земље НЕ ПРЕВЕДЕ у КОМУНИСТИЧКИ БЛОК!
Препоруке:
3
1
93 субота, 28 јул 2012 10:01
inženjerska ekonomija
@Galerija zlosrećnika @srbijanski kavurin

1.000.000 српских душа
30.000 хрватских душа
______________________
-970.000.000

Да је коначан рачун био 0 онда би могли причати о једнакости Срба и Хрвата.

Све је врло једноставно.
Препоруке:
1
0
94 субота, 28 јул 2012 10:41
@Laž i obmana
Какве су ово будалаштине!
Шта ти сабираш.
Нацистичка Немачка је уништена. Побијени су нацисти. На власт је дошла демократска власт која је плаћала ратну одшету. Немци су признали кривицу. Зато је било могуће да Срби и сви други оду у такву нову Немачку
Хрватска НДХ2 данас је реалност, нажалост цивилизације и западне демократије која је такву монструм државу породила.Тек када се похапсе и погубе сви хрватски злочинци који су протеривали Србе,када отплати ратну одштету за побијене Срба како у 2. тако и у овом "домовинском" новоусташком рату, онда можемо причати о помирењу па и некаквој економској сарадњи.
Постоје само Срби. Србијански народ не постоји. Упамти то.
КАо што рече владика Његош: "Нико крупно ка Турчин(латин) не лажене"
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер