Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Karadžić je iz Erdemovića izvukao premalo

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 07 mart 2012 01:16
fristajlo
Ovo su sve vrlo čudne i simptomatične stvari. Da li se Erdemović, uprkos Karadžićevom relativno slabom unakrsnom ispitivanju, ipak donekle raspričao?
Potpuno je jasno da Erdemović mnogo toga prećutkuje, a da često i laže.
Jedina krivica Karadžića i Mladića je što su propustili da ovakve tipove odmah najure iz svojih redova; a o komandnoj odgovornosti je glupo i pričati. Svaki sud, koji ne ustanovi da je naređenje poteklo direktno od Mladića ili Karadžića- mora da ih oslobodi, uz nadoknadu i izvinjenje. Budući da i sam Erdemović priznaje da mu je "naređenje" izdao neki Pelemiš- oslobađa Mladića i Karadžića-direktno.
Stvar je jasna kao dan.
Preporuke:
45
2
2 sreda, 07 mart 2012 01:57
Zdravko
Hvala, gospodinu Karganoviću, što nas po ko zna koji put podsjeća na najbitnija događanja u i oko Haškog lažnog tribunala! Samim tim to je i jedini glas iliti informacija u teškoj informacionoj blokadi povodom ovog istorijskog suđenja. Mi u Republici Srpskoj, osim zapanjive površnosti u izvještavanju domaćih novinara, većinu informacija odnosno dezinformacija crpimo iz polučasovne TV emisije "Tribunal" koju potpisuje proamerička brozovsko-jugoslovenska redakcija na čelu sa Mirkom Klarinom.Bolju selekciju antisrpske propagande ne bi odradio ni dvojac Liht-Biserko. Razbijanje lažno nametnute krivice o izmišljenom genocidu bi valjda trebao da bude prvi i sveti zadatak svakog Srbina. Ako ne radi sebe a ono barem radi pokoljenja na kojima će ostati teška ljaga i teret. Mi u Republici Srpskoj, odnosno naša vlast, pokušava na legalan način da sruši Sud BiH za ratne zločine, kloniranu hašku giljotinu za Srbe u Sarajevu. Šta po ovom pitanju čini vlast u Srbiji osim što ubjedljivo i uvjerljivo ćuti? Sramota!
Preporuke:
52
1
3 sreda, 07 mart 2012 01:59
Sava
Da imamo ozbiljnu državu, čija je i svrha, po definiciji, da zaštiti i omogući bolji život narodu, iz ovoga bi se jednom osmišljenom akcijom mogao srušiti srebrnički mit i skinuti breme kako sa Srpske tako i sa Srbije koje nam se nameće, a sve u cilju sklanjanja krivice s odgovornih ( a ne zaboravimo i ratne odštete). Jer ovo je sve na jako klimavim nogama, ako izvučete potporni stub, propade cela konstrukcija.
Sramota je da država nije prstom mrdnula, jer uzimajući u zaštitu svoje ljude koji se nalaze na montiranom procesu, štiti i sebe, tj. nas.
Kada se ovo jedanput sruši, treba pod hitno tražiti (i uslovljavati) oslobađanje svih osuđenih na ovoj maskaradi i krivično goniti sve one koji su učestvovali u montiranju procesa. Pošto su to sve naši vrli prijatelji zapadnjaci, to može biti od velikog interesa i Rusiji i pod njenim pokroviteljstvom, pa makar nam nikada ne izručili Karlu, Najsa, sudije i ostale, ali bar da postoje krivične presude.
Preporuke:
32
1
4 sreda, 07 mart 2012 08:49
siniša @ fristajlo
Propustili ste da uočite jedan detalj. Pelemiš, koji jeste bio komandir tog voda je bio poručnik, a Erdemović je bio vodnik i obadvojica su bili STAREŠINE, a Gojković koji je bio VOJNIK je prema svedočenju Erdemovića prenio naredbu oficirima i oficiri su streljali po naređenju vojnika. To je jedan od apsurda.
Mislim da je uvaženi advokat Karganović malo strog prema Karadžiću. Zar samo ta izjava nije dovoljna?

Međutim ono što gospodin Karganović zna i što mnogi drugi znaju o tom "10. antidiverzantskom vodu", između ostalog znam i ja, a neću da ofiram, kao što neće da ofira i gospodin Karganović, saznaće se kad dođe vreme, zaista nije izneseno na ovom unakrsnom isitivanju. To što i Karganović, i Karadžić i moja malenkost, doduše ne sa vojnoobaveštajne nego sa kriminalne strane znam o tom vodu i njegovim sponzorima bi moglo da utiče da mnogi revnosno tužioci i branitelji srebreničkog mita dođu na optuženičku klupu kao naručioci streljanja.

Da se Karadžić nije nagodio? Da ih ne štiti?
Preporuke:
37
2
5 sreda, 07 mart 2012 09:33
gavrilo
da, zaista Radovan nema lucidnost Slobodana Miloševića koji bi ovakvog svedoka jednostavno razbio!Naročito poslije svih knjiga koje su o srebrnici izašle!međutim i ovdje su neke činjenice isplivale na vidjelo koje mogu da budu krunske za generala Ratka Mladić ako u međuvremenu ne umre!ko je platio i ko stoji iza ovog diverzantskomješovitog odreda izgleda da je teško naći pravi odgovor?MOžda francuzi?
Preporuke:
30
0
6 sreda, 07 mart 2012 10:09
Zoran Đorđević
Potpisujem sve što je Sava napisao, ali moram još jednom da dodam ono što sam već nekoliko puta napisao. Ova država, žuti, ne smeju to da urade zato što bi rušenjem stereotipa o Srebrenici srušili i stereotip o Miloševiću kao glavnom krivcu za sve nesreće srpskog naroda. Rad Stefana Karganovića je od neprocenjivog značaja za Srbiju i nadam se da će jedan od prvih poslova nove vlasti biti pokretanje inicijative za preispitivanje onoga što se u Srebrenici dogodilo. Treba, kao što kaže Sava, već jednom skinuti to breme sa leđa. I ne samo to, treba tražiti odštetu za svu moralnu, političku, pa i materijalnu štetu koja nam je zbog Srebrenice naneta.
Preporuke:
38
1
7 sreda, 07 mart 2012 10:46
Stefan Karganović
@ Gavrilo
da, zaista Radovan nema lucidnost Slobodana Miloševića koji bi ovakvog svedoka jednostavno razbio!


Da, potpuno ste u pravu i Milošević je nekoliko puta bio na ivici da Erdemovića razbije, ali onda bi sudija Mej svedoku pritekao u pomoć i pritisnuo dugme da optuženom onemogući da nastavi. To je sve u transkriptu. I da dodam još jednu značajnu stvar. Žerminal Čivikov je tada bio u sudnici kao izveštač Dojče Vele. Rekao mi je da se iz bezobraznog ponašanja sudije Meja, očigledno sračunatog da optuženom onemogući da rasvetli ključne delove svedokovog iskaza, upravo i začela njegova ideja da napiše studiju "Krunski svedok",koja je Erdemovića definitivno raskrinkala. Hag je jurio zeca, a isterali su vuka.
Preporuke:
46
1
8 sreda, 07 mart 2012 10:47
siniša @ Sava
Pripadnici 10. antidiverzantskog voda su se mogli susresti na ulicama Beograda u društvu Nataše Kandić, stvarnog i tužioca i sudije za ratne zločine u Srbiji. Od pada Miloševića do kada su se krili i pokušavali da ga ubiju do objavljivanja knjige o njima su se slobodno šećkali i biznisali, biznisali na milione.

Rekoh da neću da ofiram sponzore voda plaćenika, pripadnika francuske legije stranaca koji su streljali muslimane iz Srebrenice, a spomenuh Natašu Kandić, to manje više svi znaju i to nije ofiranje. Radi se o ministrima iz Đinđićeve vlade i pripadajuće ambasade. Pitam se zašto ih Karadžić ne prozove?
Verovatno zato što mu prete.
Preporuke:
32
0
9 sreda, 07 mart 2012 11:20
siniša @ gavrilo
Oni, iz tog voda, mislim na Srbe, jesu članovi francuske legije stranaca i imaju francusko državljanstvo i sudski imunitet po francuskim zakonima, jer su francuski legionari oslobođeni sudske odgovornosti za sve što počine van teritorije Francuske, ali za samo delovanje na području Srebrenice je postojala jedinstvena komanda, a to je komanda NATO pakta i tu treba tražiti odgovornost.
Za "posleratne" aktivnosti su delovali u okviru jedne druge organizacije koja je od svih stranih VLADINIH organizacija najprisutnija u Srbiji, a to je DEA. DEA je američka vladina organizacija koja je u potpunosti premrežila Srbiju i "region" i u sadejstvu sa njom, sa DEA-om su biznisali ta banda iz 10. voda.
Preporuke:
25
0
10 sreda, 07 mart 2012 11:59
Dobronamerna kritika
G. Karganoviću , nije vam prvi put da pažljivo analizirate pojedina svedočenja u vezi srebreničkih zločina. Uvek se pitam da li o tome obavestite predsednika Karadžića lično ili ponudite svoju saradnju njegovim braniocima? Ako ste već u Holandiji, možete li otići u posetu optuženom (ne razumem se u uslove tamošnjeg pritvora) ?
Preporuke:
23
1
11 sreda, 07 mart 2012 12:41
Stefan Karganović
@ Dobronamerna kritika

Pre svega, moja kritika je dobronamerna i konstruktivna kao i vaša. Mislim da je jasno da ja ne kritikujem nastup dr Karadžića radi kritike nego isključivo zato što želim da bude efikasniji i bolji. Na vaša pitanja, odgovori su sledeći. Naravno da sarađujem sa Karadžićevim timom odbrane u Hagu, ali dr Karadžić se brani sam i on donosi sve konačne odluke. Nisam bio u poseti dr Karadžiću, ali bi to rado učinio na njegov poziv, ali pored njegovog poziva morao bih da imam i dozvolu pritvorskih vlasti.
Preporuke:
30
0
12 sreda, 07 mart 2012 12:56
siniša @ dobronamerna kritika
Ako osdete u centar za istraživanja zločina nad srpskim narodom videćete da je ime Stefana karganovića pod embargom. Ja ne znam ko od njih radi za karadžića, a ko ga sabotira, ali postoji veliko rivaliziranje pa možda i netrpeljivost među onima sa naše strane, dakle među onima koji se zalažu da se Srbi i zaštite i da se sazna istina šta se desilo.

Znači nesloga.

Pravo pitanje glasi ko seje neslogu u srpske redove?

Mislim Tadićev režim i da koristi starog Dobricu Ćosića da mu on prenosi informacije šta Karadžićevi savetnici i pomagači u odbrani rade kako bi bili sabotirani i ometani i navođeni na pogrešne poteze.
Preporuke:
20
1
13 sreda, 07 mart 2012 13:04
Milica
Posto vidim da se oglasavate ovde i dajete odgovore,resavate dileme koje imamo mi komentatori,usudila bih se ,uz duzno postovanje ,da
Vam i ja postavim jedno pitanje:zasto niko ne sme
ili nece da pominje Dveri srpske.
G-dine Karganovicu izuzetno cenim Vas rad i mislim da Vam zahvalnost duguju Srbi sa obe strane Drine
za Vasu nesebicnu i istrajnu borbu da se rasvetle sve cinjenice i argumenti oko Srebrenice.BOG Vas blagoslovio,jer istina i pravda su i Bogu drage.
Preporuke:
20
0
14 sreda, 07 mart 2012 13:14
malden
Do sada su iskopani i identifikovani posmrtni ostaci
vise od 6700 osoba ubijenih pocetkom Jula 1995 na podrucju opstina Srebrenica , Bratunac i Zvornik . Desetine nizih i visih oficira VRS pravosnazno je osudjena pred Haskim sudom za krivicna djela ratnog zlocina . Velika vecina njih je priznala djela za koja su optuzeni i osudjeni . Nekoliko njih je izricito oznacila generala Mladica kao naredbodavca za streljanja zajedno sa njegovim najblizim saradnicima . Sve je to dobro poznato i ovom Stefanu Karganovicu koga finansira Republika Srpska da pise gluposti u koje ni sam nevjeruje . Nije Drazen Erdemovic kljucni ( a ni jedini ) svjedok streljanja bosnjak Srebrenice . Glavni svjedoci su posmrtni ostaci ubijenih i nedvosmislena priznanja vojnika i oficira VRS koji ucestvovali u tome .
Preporuke:
4
35
15 sreda, 07 mart 2012 13:32
Goran za gospodina Karaganovica
Postovani, hvala vam na vasem trudu i istorijskom projektu, kamo srece da se vlasti i Srbije i RS ozbiljnije ukljuce u tu pricu.
Sad, cini mi se da je veliki problem gospodina Karadzica sto on sam nije advokat i djeluje mi kao nedovoljno strucan da iskoristi sve mane optuznice i svjedoka.Nadam se da ce situacija sa Maladicem biti bolja i da ce te i njima pomoci, barem davanjem cinjenica na uvid.Hvala
Preporuke:
16
1
16 sreda, 07 mart 2012 13:43
Stefan Karganović
@ Siniša

Na sajtu Centra za istraživanje srpskih stradanja HH veka moje ime nije pod embargom. Naša glavna izdanja se mogu skinuti sa tog sajta:
http://www.scribd.com/collections/3170972/Srebrenica-Case-Slucaj-%E2%80%9ESrebrenica%E2%80%9C
Pored toga, nikakvog rivalstva nema. Razni istraživači koriste različite metodologije i pristupe, što samo može da doprinese kvalitetu ukupnih rezultata. Jednoobraznost je štetan i prevaziđen koncept.
Preporuke:
14
0
17 sreda, 07 mart 2012 13:48
gavrilo@sreda, 07 mart 2012 09:46 Stefan Karganović
g-dine Karganoviću ja sam upravo na to i mislio!i uprkos svim opstrukcijama od strane suda Milošević je sud bacio pod noge!A Vama se divim kao Čovjeku koji želi da ISTINA i samo ISTINA izađe na vidjelo dana bez obzira koliko je bolna.U ovom svijetu u kojem vlada zakon sile Vaš rad na rasvjetljavanju dobro organizovane hajke i proglašavanje ŽRTVE za zločinca je nemjerljiv.Ja bih volio da ste nam Vi Predsjednik države!
Preporuke:
23
1
18 sreda, 07 mart 2012 14:27
@malden
Da niste kojim slucajem prebrojali i srpske zrtve u Sarajevu i selima oko Srebrenice?Zlocin je zlocin
ma ko ga pocinio a i sve su zrtve iste bez obzira na nacionalnost,tako bi bar trebalo da bude istine
i pravde radi.TO sto nam razne kandicke,biserke,lihtovke,borke,pesicke,prpe pa
cedice,cankovi,koraci,vukovi,teofili,zene u crnom
itd,rade i pricaju,ostavljamo njihovoj savesti.
Preporuke:
21
0
19 sreda, 07 mart 2012 14:28
siniša @ Stefan Karganović
Radovan Karadžić mi je učinio jednu ličnu uslugu i ja sam mu lično zahvalan, a i ja sam njemu prilikom osnivanja stranke, tako da moj stav i nije baš potpuno objektivan, ja sam prema Raši sentimentalan.

Zbog toga moža u ponečemu i preteram ili vidim opasnost i gde je nema.

Vaš rad cenim, i slažem se da problematici srebreničkog mita treba prići sa više strana na više načina. Međutim najjasnije dokaze o lažnosti optužbi o streljanju 8000 ljudi postoje u Ujedinjenim nacijama jer su ovlašteni službenici Ujedinjenih nacija dali zvaničan stručni nalaz o streljanju osamsto ljudi i taj podatak neko drži zaključan u ladici i ne daje ga na svetlo dana iako je nesumljivo baš takakv kako vam rekoh, osamsto streljanih.
Preporuke:
18
1
20 sreda, 07 mart 2012 15:37
Stefan Karganović
gavrilo@sreda

Ma ne, molim vas! Šta ću vam ja sa svojim anahronim idejama kada imate sjajnog Poglavicu, umnog i dovitljivog, pravog državnika koji vas uvodi u prosperitetnu evropsku budućnost...
Preporuke:
22
0
21 četvrtak, 08 mart 2012 00:03
Alexander "X"
Zahvalan sam autoru clanka na celokupnom radu, dokumentovanim snimcima i svemu sto je uradio na rasvetljenju Srebrenice.

Jedina sugestija radje nego primedba je da Dr Karadzic nije u mogucnosti prvo nikoga da kontaktira ili da se obrati za pomoc.

Drugo opaska jednog od komentatora da nego ubacuje neslogu medju Srbe je nepotrebna. Ovde se pre svega radi o istini, sekundarno je Srpstvo. Sudija May iskljucivao mikrofon odbrani je najbolji dokaz da je Haski Tribunal organizovana institucija bicu blag ako kazem mafija i da su sa koncentricnim prstenovima odbrambenih advokata prodrli i drze pod kontrolom sve procese. Kada im nesto promakne iskljuce mikrofon.

Znaci Srbi tesko mogu spolja da prodru do odbrane jer u timu ima krtica koja pomaze optuzbi zato se svi zatvorenici brane sami, Srbi su inteligentni da bi naseli na prozirnosti.

Zaboravite ego i ako mozete naci nacin da pomognete POMOZITE nemojte kalkulisati ko ce prvi kome doci ovo jeste u interesu Srpstva ali i istine.
Preporuke:
7
0
22 četvrtak, 08 mart 2012 02:01
isak
Diverzantski vod=JNA=VRS=GENOCID.
Diverzantski vod,pravilo sluzbe u JNA il VRS.Kolji,pali,silju,zastrasuj,truj(bojnim otrovima)streljaj,pljacka,unistavaj religijske objekte.Sve sa jednim ciljom da se protivnici rezima nikada vise ne vrate na osvojenu teritoriju.
Pripadnici voda jos bolje ako su razlicitih nacija.Srbi,Makedonci,Hrvati,sto sareniji to bolje.
Direktno odgovorni KOS ili ti vojnoj bezbjednosnoj sluzbi.Raso a i dzeneral Mladic su samo izvrsavali naredzenja koja su osmisljena u general stabu JNA ili vojske Jugoslavije.Planirana masovna ubistva protivnika rezima ili naroda(Muslimanskog),koj bi zivio na teritoriji buduce rep.Srbske se zove GENOCID Karganovicu.Karadzic i nije postavljao puno pitanja samo zato sto zna da je je on taj koji je izdavao ili provodio ono sto je naredzeno.Informisi se vise o diverzantskim vodovima.
Preporuke:
1
17
23 četvrtak, 08 mart 2012 11:13
siniša @ isak
Vrlo si blizu istine isak, ali ono malo što fali to devojci sreću kvari.

Tačno. KOS, general Aleksandar Vasiljević, tačno generalštab JNA, general Perišić, ali mali čoveče, Vasiljeviću je potrčko gemnerala Tus-a, a Perišić je potrčko ong Hewita, videli smo na snimku kako ga Amerikanac plaća, a svima je glavni štab bio u Napulju, komanda južnog krila NATO i Perišiću i Tusu i Haliloviću, jedino je Mladić stao u odbranu svog naropa zato ga i gone, a ne zato što je naneo neko zlo muslimanima, kao što nije. Nikome nije ni šamar udario, a ne da je nekoga ubio. Na bojnom polju je druga priča, tu je bio mnogo nezgodan.
Preporuke:
15
1
24 četvrtak, 08 mart 2012 16:50
Peter RV
Ima isuvise misterije oko Karadzica, koje bi mozda profesor Karganovic mogao osvijetlit. Karadzic je smijenio Mladica sa polozaja komandanta VRS-a odmah poslije 'srebrenice', da bi ga vratio na komandno mjesto poslije protesta vojnika VRS-a i intervencije pokojnog patrijarha Pavla. Ovdje je ocigledno izbio unutrasnji sukob u RS-u. Dali je Karadzic, pod necijim uticajem, pokusao da se distancira od Mladica? Karadzic je potom napravio "deal" sa Holbrukom, da napusti, "nekaznjen" od Haga predsjednistvo RS-a. Sad Karadzic tvrdi da je on, sa Holbrukom, indzinirao Dejtonski ugovor. Pored svega ovoga, Karadzicev glavni savjetnik pred haskim sudom je Dersovits Na kraju, njegovo nonsalantno ponasanje prema ovome, ocigledno namjestenom svjedoku Erdemovicu, je krajnje sumnjivo. Profesor Karganovic bi mogao da kaze nesto o ovome?
Preporuke:
5
1
25 četvrtak, 08 mart 2012 17:46
siniša @ Petar RS
Treba nešto da znate. Karadžić je sam sebe odcinkario.Evo o čemu se radi.Dok je na vlasti bio Koštunica Karadžićevu porodicu su UNPROFOR-ci ili kako se već zovu maltretirali umereno, ali su ih ipak maltretirali. U razgovorima su predstavnici tribunala TRAŽILI I ZAHTEVALI o tome imaju dokazi da se pojača pritisak na Karadžićevu porodicu, Koštunica nije odobravao. Ova vlada je odobrila.Ljudi koji bi došli da im donesu malo hrane su neljudski premlaćivani, a koji bi doneli pare samo bi im oteli pare. Jednostavno bi ušli i oteli Ljilji zadnjih sto evra iz kuće i rekli "Zovi ga da se preda".On je telefonom nazvao bratića čiji se telefon pratio i sam sebe locirao, da ne bi razočarao nas koji ga volimo i poštujemo, a da bi zaštitio porodicu. Činjenica da je živ je uspeh. Činjenica da nije počinio ni jedan zločin je neoboriva.Kako će haški tribunal lagati i izmišljati je njihov problem pred javnošću.Zar se to ne vidi?
Preporuke:
6
0
26 četvrtak, 08 mart 2012 18:19
isak
E sto ga nalupa sinisa bre.Mladic nezgodan na ratistu?Kojem bolan nebio?Koje bitke je Mladic dobio?Opsadu Sarajeva?Etnicko ciscenje potpomognuto sa bivsom JNA od Zvornika,Bijeljine,Brckog,Doboja,B.Samca,B.Broda,Prijedora,S.Mosta itd.Sto ne dobi bitku za Bihac?Mostar,kasnije S.Most,Drvar,B.Krupu.I koridor je moga da izgubi pri samom kraju rata.Sve je mogao da izgubi kada vas je Hrvatska vojska zajedno sa armijom BiH potjerala iz Krajine.Samo kad je udarao na ne naoruzane onda je bio jak.I onda kada je streljao i proizvodio GENOCID.Opet ti o zavjerama.CIA je kriva za sve a tvoje vodze nisu?Kakav NATO?Glupost pricas.Zar nije Milosevic zaratova sa NATO?Kakav Tus,Vasiljevic,Kadijevic,Adzic(sve CIA po tebi)??Ma sve je zavjera kod vas Srba.Svi vi i neznate koliko ste upleteni u tajne rabote CIA da i radite za ove a da i neznate.Sve tajnovito da tajnovitije nemoze bit.Eto i ti radis za CIA a da i neznas!?
Sinisa=USA=CIA=NY
Preporuke:
0
11
27 četvrtak, 08 mart 2012 19:35
@isak
Za koga vi radite, nemojte se ponositi tudjim, USA--vojska je pobedila i organizovala proterivanje krajisnika. Vi ste uvek bili/jeste/bicete veliki dok ste svabi i globalnom milosrdnom pod skutom.http://mprofaca.cro.net/operation_storm.htmlPratite li sudjenja Pavelicevih legionara?
Preporuke:
8
0
28 četvrtak, 08 mart 2012 19:57
siniša @ isak
Aleksandar Vasiljević, je bio sekretar kod generala Tusa, i na njegov predlog kao bosanski kadar, žena Hrvatica, znači uz saglasnost CK SK BiH postao je šef vojne bezbednosti ministarstva odbrane šef i KOS-a svih drugih obaveštajnih službi, dakle član Markovićeve vlade na predlog i uz sagalasnost prvo Nijaza Durakovića pa tek onda Alije Izetbegovića. Tu nema nikakve ni zavjere ni nejasnoće. Vaš je bio i ostao i sve zločine koje je počinio u Vukovaru, a tamo je bio glavnokomandujući vi Bošnjaci podelite sa Hrvatima, bio je vaš kadar. Ime ne treba da zavarava.

U njegovom imenovanju niko iz Srbije nije učestvovao niti ga je kontrolisao niti mu je naređivao niti mu je mogao naređivati. Čak je i general Kadijević koji mu je bio neposredni šef, kao ministar odbranme izjavio da ga nije kontrolisao i da mu nije podnosio izveštaje. A Tus je smestio njegovu porodicu u Kanadu i ne možete im prići uvek ih čuvaju i dežuraju ispred kuće Granićevi i Šuškovi ljudi.
Preporuke:
5
0
29 četvrtak, 08 mart 2012 20:16
siniša @ isak
Što se obaveštajnih službi tiče malo si se isprojektovao jer pripadnici vaše obaveštajne službe većinom i ne znaju za koga rade.

Stvari stoje ovako. MAH je promovisao Mustafa Kemal, a u stvari sve poslove oko osnivanja i rukovođenja i komandovanja su učinili Britanci.
1965 godine MAH je postaoo MIT i nije promenio ustrojstvo. Retki poverenici MIT-a u BiH znaju da im je glavni štab u Londonu. Na primer Muhamed Filipović, on zna da Turska nema svoju obaveštajnu službu, nego da je to ogranak britanskih. Znao je i Alija Izetbegović pa je zato posle Drugog svetskog rata izbegavao svaki kontkt sa turskim službama i povezao se sa MISIRI koju je osnovao Homeini, zato je malo i odležao.

Njegova odbojnost od MIT-a potiče još od ranije jer su i turski islamisti, pa i ostali izbegavali tu u osnovi britansku službu i povezivali se sa Nemcima. Haj Amin El Huseini je dao Izetbegoviću vezu sa Abverom.

Bakir je izneverio oca i povezao se sa MIT-om.

Toliko da ne bauljate u mraku.
Preporuke:
3
0
30 četvrtak, 08 mart 2012 20:24
isak
Za sebe Sinisa bre.Eto za koga radim.Dan i komad jadan nebio.Nisi upravu ja se ne ponosim nicim i nicijim pobjedama u ratu.Sve pobjede u ratovima kroz ljudsku istoriju nisu nikom donoslie dobro.Uvijek su neduzni ispastali.Dok su saveznici tukli Hitlerovu Njemacku naj vise su placali narodi Njemacke.Dok je vas NATO bombardovao naj vise su stradali narodi Srbski.O kakvim hordama pricas u drugom svjetskom ratu.Kao i uvjek na jednoj strani Ustase na drugoj Cetnici,Nedicevci,Ljoticevci itd.Zar se i vi Srbi danas ne ponosite ovom bagrom iz 2.svjetskog rata?
Drazu rehabiltirate kao sto i Hrvati hoce da urade sa Pavelicom?Koga Muslimani rehabilitiraju?Ni kog?Jer nemaju ovakvih istoriskih likova kao vi Srbi i Hrvati.Danas imate Mladica i Karadzica zlikovce tipa Hitlera a i Hrvati vam nezaostaju u ovome oni slave Gotovinu koji vas je istrijebio iz Hrvatske.
Eto Sinisa bre cime se vi ponosite.ZA koga radite to i sami neznate.Otkrit ce te naknadno,kada vam stave zvjezdicu pored naziva Vojvodine.
Preporuke:
0
6
31 četvrtak, 08 mart 2012 21:22
@isak
Za sebe je korektan odgovor, pitanje je ko pise cek. Hrvatsko cvijece su se zvale jedinice i handzar divizije u sastavu Paveliceve Nezavisne Drzava, tada ste njega slavili, danas se kunete u Aliju kao u Alaha, mudzahedini nisu rodjeni u Bosni uvezeni su nemojte se praviti da niste bili tu. Ni tada ni sada Srbe niste smatrali prijateljima, ljudski je zeleti tudju propast ali nije hriscanski, sta vam dodaju zvezdice sa kojima se hranite. Postoji li kolicina pritiska koji srpski narod moze da podnese preko toga nesto mora da ekplodira. Zvezda vise nece biti nataknuta na srpsku sajkacu ni crvena ni zuta ali slozicemo se Srbi moraju negde da zive sem ako niste pristalica ideje da kompleks Jasenovca treba obnoviti i modernizovati sa vecim kapacitetima.

Steta sto vam je Mladic izmakao a mogao je da zavrsi isto kako mu je zavrsila porodica u Lijepoj Nihovoj. To mu je najveca zamerka sto nije polozio oruzje i vratove srpske da se ciste i naostre zardjali handzari.
Preporuke:
7
0
32 četvrtak, 08 mart 2012 23:06
siniša @ isak
Onaj mali tekst @ isak u kome se neko pita za koga radite nisam ja napisao , a vi odgovarate "za sebe" siniša.

Nije me briga, meni je inspirisala vaša procena da niko, pa ni ja ne znamo za koga radimo, odnosno za koji stranu obaveštajnu službu pošto navodite američku.

Ja sam vam ponudio za početak da naučite nešto o turskoj obaveštajnoj službi pošto ste navodno iz Bosne i predstavljate se kao Bošnjak, a ja ne znam jeste li, diskusija je anonimna. Ponudio sam vam početne informacije o MAH-u koji je padom otomanskog carstva progonio Turke odane sultanu, i prilično ih surovo zlostavljao. Zbog velike nepopularnosti su im promenili ime u MIT i otklonili deo odijuma koji su Turci imali prema toj službi. Ni naši Bošnjaci verni sultanu nisu mirisali MAH, ali neki jesu, po principu Turska majka a MAH babo. MAH je imao pozitivnu ulogu u Drugom svetskom ratu jer je uticao da se Turci i deo bosanskih muslimana ne priklone Nemcima.

Pomenuo sam i iransku službu MISIRIA to je sad hit.
Preporuke:
3
0
33 četvrtak, 08 mart 2012 23:21
isak
Izvinjenj sinisa brate srbine.Ja se ne potpisujem ni kao bosnjak a ni kao musliman.Potpisujem se kao covjek beskrajno dobrog karakter i koji voli i Srbe kao narod ali ne voli kreatore GENOCIDA. O tajnim sluzbama koje ti nabroja ja prvi put cujem.Fala ti na informacijama.Jedinu koju znam je ona koja je i zakuhala Srbskom narodu GENOCID je: UDBA,OZNA,KOS,SDB Srbije i na kraju BIA.Nema te tajne sluzbe is inostranstva,koja je mogla da vam nabaci jaram GENOCID a da nije domace proizvodnje.
Srbska akademija nauka je bila pocetni zamajac a sve ove ostale gore navedene su samo izvrsile ono skrojeno jos u Beogradu 1968-1988. Francuska7,adresa gdje se sve krojilo sinisa.Kako to da nisi obavjesten o ovome svemu a jesi o svim ostalim kao sto su Turske ili Iranske ili americke sluzbe i sluzbenici?
Preporuke:
0
8
34 petak, 09 mart 2012 17:16
siniša @ isak
I da ste čuli za MAH, odnosno MIT ne bi o njemu govorili i pisali, a i evo zašto.

1.Oni koji nisu MIT i koje MIT ne goni, a turski su vojnici bilo aktivni bilo rezervni imau zabranu da pominju to ime MIT.
2. oni koje MIT goni, misli se na Turke i turskoj državi odane, ne smeju da ga pominju da ga ne bi prizvali
3. oni koji su MIT ne smeju da ga pominju da im ne bi otišlo u "havu".

VI negirate njihovo priustvo i prisustvo MISIRI. Negirate da su činii bilo pta osim što bi dodali čašu vode ako bi neko zatražio. Negirajte.

Ne misle svi tako, neki nalaze debele tragove i MIT-a i MISIRI u Bosni. Mislim da se detaljno analiziraju.

Najlakše je sve na Srbe kao da nije bilo nikoga drugoga ni francuskih, ni iranskih, ni turskih ni, američkih specijalaca tamo.

Pogledajte samo par redova više i videćete da vi tvrdite da mnogi i nisu znali niti znaju za koga rade, odnosno, ako su ubijali čiji je to bio politički i propagandni interes.
Sami ste rekli.
Preporuke:
4
0
35 petak, 09 mart 2012 20:14
Radomir
G-dine Karganoviću,
u znak poštovanja šaljem vam ovaj video link, a siguran sam da će vas zainteresovati.
http://www.youtube.com/watch?v=cqFDTs9zNDw
Preporuke:
4
0
36 subota, 10 mart 2012 15:17
Predrag, Holandija
@Radomir,

Ne znam ko je Besim Spahic, pvri put cujem za njega, ali mi se tvoj link mnogo dopao.

Pozdrav iz Holandije
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 11 mart 2012 22:30
Gojko
@isak
Molim Vas nemojte riječ genocid spominjati prečesto. Spominjete je prečesto a ono što se desilo u Srebrenici nema veze s genocidom.
Uz dužno poštovanja ja ovdje imam pravo pisati o genocidu. Zato jer pišem iz kraja gdje je učinjen pravi genocid. Tamo gdje su djeca (na hiljade) ubijana. Tamo gdje su žene(na hiljade) ubijane.Toga u Srebrenici nije bilo.
Mjesto u kome živim(Kozarska Dubica) je u 2. svjetskom ratu izgubilo 58% svoje populacije.
Genocid je ,dragi moj isak, to kad je prvi vojnik iz Dubičke opštine otišao u vojsku šezdesetih godina.
To se zove genocid. Ne ponovilo se.
U pomen svim nevinim žrtvama svih ratova, molim Vas da riječ genocid ne zloupotrebljavate.
Pozdrav iz Kozarske Dubice
Preporuke:
6
0
38 ponedeljak, 12 mart 2012 20:55
isak
Brate Srbine Gojko.Rece da ne spominjem genocid tako cesto.Ja ga i ne spominjem cest koliko ga spominju tvoja braca Srbi.Mnoge citaoce i komentatore ovaj jaram boli.I treba da boli.Ja vam ga nisam nambacio niti iko drugi do vasi politicari iz 1990.Da ih ne nabrajamo opet redom.Kazes da si prezivio genocid u Kozarskoj D, e sad cu ti i ja reci da sam i ja prezivio genocid slican tvome u jednom mjestu u brdovitoj Bosni.U tom malom mjestascetu ljudi su zatvarani,prebijani,ubijan,pljackani,silovani samo zato sto su bili pripadnici drugog narod a ne naroda Srbskog.Sve je ovo izvedeno uz pomoc JNA,dobrovoljaca iz Srbije,Hrvatske Krajine,itd.Ovim zlikovcima je licnoe komandovao Raso,Momo,Bilja,Ratko,Slobo,Milo,Zivot,Blago itd.
E sad ti meni reci u cemu je razlika izmedzu onog sto ti prezivi i ja .Nema razlike.I vas su ubijali samo zato sto ste bili drugi i drugaciji,a tako i nas.To vam se zove genocid koji je bio isplaniran jos davnih 1988-1990.Ocistit teritoriju od drugih.
To je genocid.
Preporuke:
0
2
39 utorak, 13 mart 2012 01:10
Gojko
Isak,
tvoji komentari su politikantski.
Ti pričaš o genocidu i pominješ plitiku i političare.
Pročitaj moj prethodni komentar još jednom, pa
u rječniku stranih riječi pronađi šta znači riječ genocid.
Preporuke:
1
0
40 utorak, 13 mart 2012 18:35
isak
Gojko brate Srbine!Ja procitah kao sto ti rece ponovo definiciju GENOCIDA.Sad cu ja tebi isto da preporucim da ti procitas definiciju na WIKIPDIA.COM.Srbine bre procitaces da su sve tvoja braca Srbi po naciji, listom osudzivani za genocid.
Sve ove presude su donosene pred sudovima u Njemackoj davno prije presuda pred ICTY.
Preporuke:
0
1
41 utorak, 13 mart 2012 20:32
isak
Na primer, u presretnutim telefonskim razgovorima sa Gojkom Đogom, Momčilom Mandićem i Miodragom Davidovićem iz oktobra 1991, Karadžić govori o tome kako će u slučaju rata Muslimani „nestati sa lica zemlje”; kako će „za samo par dana Sarajevo nestati i biće petsto hiljada mrtvih”, a „za mesec dana će Muslimani biti uništeni u BiH”, dok će njihovi lideri „biti ubijeni za tri ili četiri sata i niko od njih neće preživeti.” Citira se, pored ostalih, i Karadžićev govor sa 17. zatvorenog zasedanja Skupštine bosanskih Srba u julu 1992. u kojem se kaže kako je konflikt u BiH „podjaren da bi nestali Muslimani.”
Brate Srbine Gojko.
Mozda ti i ovo cakulanje bivseg predsjednika Rase pomogne da razumijes GENOCID!
Preporuke:
0
1
42 četvrtak, 15 mart 2012 16:03
wolff.ser
@isak
Prijatelju da li tebi počinje istorija 1986. ili ima nešto pre toga? I ključno pitanje za tebe: ko je počeo rat?
Preporuke:
1
0
43 četvrtak, 15 mart 2012 18:13
@wolf.ser
Mozda pocinje od Kosovskog boja po tebi?Koje poceo rat?Onaj ko je bio naj jaci!SRBI!Eto ko ako nisi do sada znao.Rat uvijek pocinju oni koji su jaci.Bliza dalja istorija.600 i kusur godina pa naovamo.
Preporuke:
0
0
44 petak, 16 mart 2012 09:06
wolff.ser
@isak
E, moj prijatelju. Knjigu u šake. A može i Wikipedia za početak.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner