Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dveri će biti najveće političko iznenađenje

Komentari (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 februar 2012 17:26
Vlada Kanada
Žuto-crvena-ekspertska kvislinška i preokrenuta NVO družina - NEĆE proći.
Preporuke:
96
144
2 petak, 24 februar 2012 17:42
Molder
Postovana redakcijo NSPM-a objavljivanjem ovog intervjua kupili ste me za ceo zivot kao vaseg vernog citaoca. Jos jednom ste pokazali da ovaj narod moze da bude ponosan na vas jer ste jedan od poslednjih bastiona slobode govora i stranacke nepristrasnosti. Dveri-Pokret za zivot Srbije je zabranjeno voce za sve TV stanice sa nacionalnom frekvencijom kao i za vecinu stampanih medija. Ali vi ste iznad svih. Hvala vam.
Preporuke:
310
19
3 petak, 24 februar 2012 17:48
P_N_Vrangel
S verom u Boga! Moj glas imate
Preporuke:
249
19
4 petak, 24 februar 2012 18:07
branimir
i moj glas. Imate i glas mojih ukucana, nas 6oro
Preporuke:
218
17
5 petak, 24 februar 2012 18:09
Antiekumenista
Jedno pitanje za pravoslavnog gospodina Nešića: zar su rimokatolici crkva? Zar nisu jeretici?
Preporuke:
42
132
6 petak, 24 februar 2012 18:12
Miloš
Nije Branislav nego Branimir Nešić!
Preporuke:
107
1
7 petak, 24 februar 2012 18:16
siniša
Da nije kasno? Tadić KČ Boris (KČ-kandidat za člana) danas priznade Kosovo.
Preporuke:
59
26
8 petak, 24 februar 2012 18:17
Arizan
@Vlada Kanada

Ja planiram da glasam za Dveri.

Imate li neki konkretni argument na osnovu kojeg mogu i ja da vidim da su oni ''prevara''?

Ovo vas pitam bez trunke ironije.

Šta je to negativno što vi vidite, a ja nisam u stanju da vidim? Ako biste mi argumentovano odgovorili, bio bih vam zahvalan.

Pozdrav
Preporuke:
209
5
9 petak, 24 februar 2012 18:18
Nina
Još jednom hvala NSPM što daje prostor Dverima da iznesu svoje stavove. Dveri to svojim predanim radom i stavovima zaslužuju. Zato su Dveri cenzurisane do maksimuma u režimskim medijima, jer srpskom narodu ne sme da se da nada da neđto može da se promeni. Zato ću ja da glasam za Dveri.
Preporuke:
196
4
10 petak, 24 februar 2012 18:26
b.s.
Dverjani, samo nemojte da dozvolite da Vas zloupotrebe neki koji su u politici jako dugo, neću da kažem na koga mislim. Mnogi su skloni zloupotrebi, a neki su malo skloniji. Vi ste svi nazagađeni koristoljubljem, Bogu hvala, sva Vaša načela su veoma hrišćanska, melem na srce! Samo se dobro čuvajte, od drugih, pa zatim i od sebe. U hrišćanskom smislu, ne dajte da Vas gordost zbog eventualnog uspeha porazi!
Preporuke:
173
1
11 petak, 24 februar 2012 18:26
s.j. @Antiekumenista
Malo ohladite sa takvim komentarima, jer njima nikome ne pomažete, i samo pokazujete svije neznanje i nerazumnost. Ne pomažete našoj svetoj Crkvi rečima koje izgovarate puni pakosti.

Postoji samo jedna Crkva, a crkava je više. Sve hrišćanske verske organizacije nazuvamo 'crkvama', jer govorimo o ovozemaljskim institucijama. Naša upotreba tog termina u vezi sa njima NIJE nimalo pogrešna, jer ih ne priznajemo za 'Crkvu', koja je za nas samo jedna, i pravoslavna.
,
Preporuke:
95
6
12 petak, 24 februar 2012 18:36
Aleksa
Ko o čemu baba o uštipcima. To nedvosmisleno pokazuje prvi komentar.
,,Dveri su fašisti ,Dveri su ultranacionalisti, Dveri su kukavičje jaje žutih,,... Muka mi je više od ovakvih komentara. Upitao bih gospodina je li video ili čuo za Dveri u javnom servisu RTS-a, ili pak u ostalim medijima?
Da li je možda posetio sajt Dveri?
Sve više počinjem verovati da su oni koji šalju komentare ovakvog tipa upravo skrivene režimske nevladine organizacije.
Ukratko, sasvim je jasno da su Dveri jedina zvezda na sumornom, tamnom nebu Srbije.
,,Ah Gospode, kakva žabokrečina,, što bi rekao Domanović u Mrtvom Moru. Dveri ne smeju odustati, zbog porodice, uopšte zbog budućnosti Srbije, koja je sada ništa više nego jedna paradajz republika.
Na kraju, odgovarajući na pitanje kako vidite Srbiju za pet godina, jedan član Dveri je odgovorio ,,oslobođenu,,.
Podaj Gospode da bude tako.
Preporuke:
186
6
13 petak, 24 februar 2012 18:56
Dragan
Srbiji je hitno potrebna korenita promena političke ehm... "elite" (nekako mi taj naziv nesklada obzirom na moralni profil vladajućih) i potpuni zaokret od "puta koji nema alternativu" ka putu Evro-azijskih integracija koji imaju perspektivnu budućnost i u kojima srbija neće biti ponižavana već prihvaćena kao ravnaopravan partner. Prosto je neverovatno da i pored svih poniženja od strane zapada i EU u Srbiji postoje ljudi kojima teko nešto ne smeta i koji uporno srljaju u taj poremećeni sado-mazohistički perverzni odnos.
Preporuke:
88
2
14 petak, 24 februar 2012 18:56
Marko Gay
@ Arizan

Ja planiram da glasam za Dveri. Imate li neki konkretni argument na osnovu kojeg mogu i ja da vidim da su oni ''prevara''? Ovo vas pitam bez trunke ironije. Šta je to negativno što vi vidite, a ja nisam u stanju da vidim?


Posto cete glasati za Dveri, mozete li da mi objasnite sta u svom programu nude Dveri sto vec ne nude SRS i DSS?

Pitam i ja bez trunke ironije.
Preporuke:
30
143
15 petak, 24 februar 2012 19:02
Igor Pančevo
Svaka čast i hvala Bogu što su se Dveri odlučile da uđu u politički ring i suprotstave se izdajničkoj vlasti a i većini izdajničke i lopovske opozicije! ZA ŽIVOT SRBIJE!
Preporuke:
135
9
16 petak, 24 februar 2012 19:11
Antiekumenista
Ipak, ne bi bilo loše da se porodične Dveri jasno opredele: da li su za Jednu Svetu Sabornu i Apostolsku Crkvu ili za unijatsko-porodičnu ekumenističku "crkvu" sa papistima i ostalom veselom jeretičkom družinom? Načelno, nemam ništa protiv Dveri, samo postavljam pitanje na koje očekujem jasan odgovor. Jer džaba da pričamo o nacionalnim pitanjima sa pravoslavnog stanovišta ako prethodno nismo ustanovili u kakvopravoslavlje verujemo.
Preporuke:
24
64
17 petak, 24 februar 2012 19:13
raja
Pametnije bi bilo Dverima da podrže DSS jer oni ne nude ništa što već nije ponudila DSS. To je samo rasipanje glasova.
Preporuke:
37
119
18 petak, 24 februar 2012 19:13
Vladimir
@Marko Gaj
Razlog zašto ne glasam za SRS je način na koji su prodali izbore Miloševiću 1997 godine ako se ne varam koji je jedna zlo za srpski narod kao i ovi danas.
Što se Koštunice tiče on sam po sebi nije loš, međutim ljudi koji ga okružuju ne zaslužuju moj glas.
Kada se samo setim ministra policije Jočića znam dok god se DSS ne ogradi ne od takvog čoveka moj glas neće dobiti.
Što se Dveri tiče nikada nisu bili na vlasti dok se za gore pomenute 2 stranke ne može reći, nisu učestvovali u aferama i stavljaju porodicu u centar svoga programa za razliku ove dve stranke.Mogao bih još pisati ali mislim da je dosta za sad.
Svako dobro od Boga
Preporuke:
135
11
19 petak, 24 februar 2012 19:20
Edvard
Marko Gay
Zakon o utvrđivanju imovine svih javnih ličnosti od '89. godine naovamo. Složićete se da ima mnogih u tim strankama koji su nepristojno bogati.
Preporuke:
106
1
20 petak, 24 februar 2012 19:21
marko nemanjic
Napred Dveri!
Svim srcem za vas! Za Vas, iskrene rodoljube, postene i porodicne ljude! Za Vas koji jedini nudite nadu da moze biti bolje jednog dana!
Nema predaje!
Forza Serbia!
Preporuke:
131
9
21 petak, 24 februar 2012 19:27
Jedan utisak
Recimo, nije mi se dopao plakat "Mi nismo partija, mi smo porodica". Oprostite, bez loših namera, bez ironije, ali... ima u tome nečeg sektaškog, nečega što podseća, barem po izgledu, na onaj izdajnički čedistički slogan "Srbija bez granica" sa raširenim rukama ka nepostojanju. Daleko od toga da mislim da su Dverjani izdajnici, naprotiv, ali takav "sveporodični" pristup je ipak samo loš marketing i štaviše, pokazuje nezrelost, ali još dublje: da ima nečeg trulog u samoj toj organizaciji, što će se i pokazati jednog dana ako Dveri na bilo koji način budu učestvovali u vlasti. Ipak, ako je cilj svih njihovih "pravoslavnih" aktivnosti bio pravljenje stranke, možda je dobro da uđu u vlast, ako ni zbog čega drugog, ono bar da bi uvideli svoju nemoć. Pa ipak, daj Bože da grešim! Zaista, od srca, želim im mnogo uspeha! Dakle, još jednom pitanje: Svetosavlje ili ekumenizam?
Preporuke:
13
94
22 petak, 24 februar 2012 19:28
Za Raju!
Šta mi imamo od programa DSS-a, to je mrtvo slovo na papiru; kad su ovi komotno već 4 godine na vlasti a DSS se uvek pokazao kao nesposoban da bilo šta promeni. Uvek je bilo zabijanje glave u pesak kad god bi se izglasavao neki štetan zakon ili bi napustili sednicu, kao i SRS ili bi ćutali ili bi podržali. Nemam ništa protiv Koštunice ali je posle 5. oktobra primio kadrove SPS-a u stranku i postavio ih za direktore preduzeća dok je svojim mladim članovima stranke rekao da su još neiskusni da vode bilo šta.
Preporuke:
90
12
23 petak, 24 februar 2012 20:07
Milan
Napred Dveri!!!
Biće zanimljivo, kad dan nakon izbora, saznamo da Dveri imaju 3 % glasova a DSS 4. % glasova.
Preporuke:
21
116
24 petak, 24 februar 2012 20:14
Sanja
Naša vlast koja nas je upropastila, i nesposobna opozicija,doveli su do činjenice,da nam zaista treba ideja i ljudi koji će da nas spase.
Kad sam pre par meseci,slučajno naišla na njihov sajt(nisam ranije znala za njih)otkrila sam izvor istinitog inforimisanja.Mnogo toga sam naučila čitajući tekstove ljudi koji pišu za njih.
Ne bi im Patrijarh Pavle dao blagolov,da ne valjaju.
Dverjani su Svetosavci,ali smatraju da ne treba da se javno izjašnjavaju o Crkvi.Misle da kad se narod moralno podigne,da će i crkvu podići.
Svima kojima je muka od ove propasti Srbije,neka se upoznaju sa njihovim radom.
I ja sam bila zaluđeni Petooktobarac,ali danas svi znamo da smo namagarčeni.Stariji smo 12 godina,mudriji samo i ne treba da nasedamo na priče onih koji su nas doveli ovde gde smo.Opozicija ništa nije radila osim saopštavala da se ne slaže.To nije dovoljno.
Ako mislite da su premladi i da neće znati,iza njih stoje vrhunski stručnjaci iz svih oblasti,koji imaju višedecenijske svetski priznate karijere.
Preporuke:
102
1
25 petak, 24 februar 2012 20:15
Mika
Dveri daju visok prioritet porodičnoj politici toliko da bi se moglo reći da se preko te teme na neki način identifikuju. Međutim, više od pola vodećih Dverjana (prvih 15-ak) niti ima iskustva u roditeljstvu niti u braku. Pitam se onda odakle toj ekipi sposobnost da shvati i razume porodične probleme. Kada je reč o privredi situacija je još gora: niko, ali niko od vodećih Dverjana nema ni dana iole ozbiljnijeg iskustva rada u privredi. Mnogi su još uvek ili koliko juče bili u školskoj klupi. Opet se pitam odakle im kredibilitet da sagledaju i razumeju problematiku privrednog razvoja? Dobra volja, mladost i poštenje su potrebne, ali ako nema potrebnog znanja i iskustva može biti katastrofalno, jer "i put u pakao je često popločan najboljim namerama". Dverima je potreban sloj iskusnih četrdesetogodišnjaka, dokazanih i kao porodični ljudi i kao profesionalci u poslu kojim se bave. To o poštenju i čestitosti je ok, mada su mi uvek sumnjivi oni koji to stalno za sebe ističu.
Preporuke:
14
77
26 petak, 24 februar 2012 20:22
fristajlo
Cela ova priča o "Dverima" liči mi na nepotrošene rezerve entuzijazma koj najnaivnijih; lično, ne verujem da su ičija filijala, ali- ni potencijal koji bi mogao da načini neki pomak...
Grupa mladih ljudi prilično nedefinisanog i konfuznog političkog pledoajea, sa mnogo već viđenih ideja, i već- neuspelih.
Nisam za ono da "cveta hiljadu cvetova", jer od toga se dobije samo- polenska alergija; no, u svom ovom političkom korovu, koji je preplavio Srbiju, i ovaj "cvet" ima pravo da promoli glavu, kad već nema nikog boljeg.
Njihovo insistiranje na religijskom predlošku, na idejama desnice i nesposobnost da vide koliko je to danas pogrešno, verovatno će ih koštati dovoljno da ne pređu cenzus. Baš zato, imam poštovanja prema njihovom pokretu, iako se sa mnogo čim ne slažem.
Bar nisu kompromiserske hulje.
Preporuke:
28
42
27 petak, 24 februar 2012 20:22
@Jedan utisak
Slažem se da "ima nečeg trulog u samoj toj organizaciji". Ali kad to već ističete, recite mi u kojoj to srpskoj stranci danas nema ničeg trulog?
Preporuke:
39
16
28 petak, 24 februar 2012 20:59
arizan
@Marko Gay I


Ovo što sledi je moj zaključak do koga sam došao na osnovu

1. razgovora sa ljudima iz vrha Dveri, 2. njihovih tribina 3. nekih njihovih internih dokumenata koje sam imao priliku da vidim

Što se samog programa tiče, donekle ste verovatno u pravu. Mada je za mene pitanje programa irelevantno. Zašto?

Zato što sam siguran da je najveći deo programa ostalih stranaka takođe dobar, ali do sada nismo videli odgovorno sprovođenje tih programa, već borbu za sopstveni interes i izvrgavanje predizbornih obećanja.

Ono što ih razlikuje od ostalih stranaka je njihova molba i poziv svima u ovoj zemlji (pa i vama) da se predlože najbolji i najčestitiji od nas, da oni uđu u politiku i da nas o ni vode. Ne da nas, dakle, vode ljudi iz Dveri, već možda vaš komšija, rođak ili prijatelj...Da čestitost bude kriterijum pri obavljanju javne funkcije.
Preporuke:
84
4
29 petak, 24 februar 2012 21:00
arizan
@Marko Gay II


Otvorena su vrata svakome ko Srbiju doživljava kao svoju kuću:i Srbima pravoslavcima i ateistima i pripadnicima drugih veroispovesti i nacionalnosti.

Ko ne želi da njima (a i sebi) time pomogne-u redu. Samo, nemoj posle da kuka kako nas vode najgori.

A da nemaju površan pristup problemu, znam iz prve ruke-rezultate očekuju za jedno 15-20 godina. Na žalost, ovakva promena ne može brže.

Pa ako znate nekog kvalitetnog od ''običnih'' ljudi-predložite im. Ovaj narod će vam biti zahvalan.

Svako dobro vam želim
Preporuke:
56
0
30 petak, 24 februar 2012 21:26
NEBOJŠA STRUGAR - BAR
Daj Bože da se ostvari predskazanje iz naslova ovog teksta: ''Dveri će biti najveće političko iznenađenje''!
Preporuke:
86
4
31 petak, 24 februar 2012 21:55
DuLe
Svim srcem uz DVERI!
Preporuke:
81
5
32 petak, 24 februar 2012 22:01
Jos jedan "tribalac"
Posteno da Vam priznam krsten nisam, porodicu nemam a u Crkvi sam zadnji put bio kao dete na ekskurziji, ili ako hocete preciznije za religijom nemam potrebe a porodicu nemam sticajem prilika. Takav kakav sam ne osecam se ni najmanje ugrozenim od strane Dverjana cak stavise i nameravam da glasam za Dveri. Kad bi me pitali sta je to sto mene i druge pristalice ove opcije vezuje ja bih rekao da bi se mi glasaci Dveri ritali kad bi nam neko pritisnuo jastuk na lice dok bi glasaci ostalih opcija mirno lezali. U mojim ocima Dveri nisu zajednica verujucih ili porodicnih ili levih ili desnih vec zajednica normalnih ljudi kojoj procenjujem i sam pripadam. Sto se ostalog tice ima tu i naivnosti ima i nerealnosti a o koalicionoj sposobnosti da ne govorim. Pa sto onda za Dveri? Zato sto jesmo normalni i zato sto jesmo Srbi - vecinski narod Srbije bez ijednog svog predstavnika u vlasti. Srpski glas u institucijama je veci poraz DS nego njena prosta zamena sa SNS.
Preporuke:
77
3
33 petak, 24 februar 2012 22:01
paja patak
Nije teško složiti se sa većinom iznetih stavova, ali....
«Zakon o ispitivanju imovine svih političara od 1990. do danas, kao i njihove rodbine...» A ono od 1945-1990 je bilo u redu?
«To što je engleski politikolog ser Siton Votson još početkom 20. veka smatrao da je prevlast srpskog naroda na Balkanu poraz Zapada nad Istokom» Molim prevod podvučenog dela na srpski - pa vi ste studenti srbistike?
«Nisu narodni glasovi torta koju dele jedne te iste političke stranke» Zavisi ko dobija koliki šnit – a Dveri direktno konkurišu DSS-u i SRS-u, i bez predizborne koalicije, glas za Dveri je samo glas u štetu tih stranaka, jer same Dveri zaista nemaju šansu da pređu izborni cenzus.
«Kakva su vaša očekivanja u pogledu broja osvojenih glasova? ...Živi bili, pa videli...» Sa ovim se, nažalost, slažem- samo to će biti veliko razočarenje za glasače koji daju glas samo Dverima. Predizborna koalicija sa DSS je jedino praktično rešenje.
Preporuke:
27
49
34 petak, 24 februar 2012 22:04
Vladimir
NEBOJŠA STRUGAR BAR

Daj Bože da se ne ostvare.
Preporuke:
4
65
35 petak, 24 februar 2012 22:06
Vlada, Srbija
Milan
()
Biće zanimljivo, kad dan nakon izbora, saznamo da Dveri imaju 3 % glasova a DSS 4. % glasova.

Učešćem Dveri na predstojećim izborima, takav ili sličan rezultat veoma je izvestan, dakle, obe stranke bi mogle biti ispod cenzusa!
Ko bi se sve obradovao?!
Mislite o tome!
Preporuke:
31
25
36 petak, 24 februar 2012 22:08
Boban Petković
Posto cete glasati za Dveri, mozete li da mi objasnite sta u svom programu nude Dveri sto vec ne nude SRS i DSS?
Dveri nude sledeće što ne nude SRS i DSS:
Nove,nekompromitovane ljude koje SRS i DSS ne mogu da ponude. Naročito ne DSS koja je dozvolila da joj vodeći ljudi na lokalnim nivoima budu "mister procenti", oni koju su u DSS ušli samo iz razloga što su namirisali vlast, nemajući nikakve dodirne tačke sa programom DSS a naročito ne sa gospodinom Vojislavom Koštunicom. Jer kako drugačije objasniti činjenicu da kod jednog poštenjačine i askete, kakav je Koštunica imate lokalne lidere koji su se u doba vladavine DSS naglo obogatili. DSS nije imao dovoljno jaku infrastrukturu kada je osvojilo vlast, pa se stranka morala formirati u hodu, tako da nisu uspeli da izvrše proveru i selekciju kadrova što su lovci u mutnom iskoristili i uništili stranku. Dverima se to ne može dogoditi, jer se svi međusobno poznaju i sarađuju 13 godina. To je osnovna i veoma bitna razlika između DSS i Dveri.
Preporuke:
78
10
37 petak, 24 februar 2012 22:08
Rodoljub
Pokušaj davanja kratkih odgovora na gore postavljena pitanja i dileme

Najveća razlika između Dveri i DSS-a je u Koštuničinoj "neutralnosti" i dverjanskom "oslanjanju na Rusiju.

Drugo, Dveri na prvo mesto stavljaju fizički opstanak Srba, kao naroda, i porodične vrednosti, a kako o tome misli DSS videlo se kada je odbijeno ukidanje PDV-a na artikle za decu.

Dveri su politička a ne verska institucija, iako im to "ziloti" (koji zilota nisu ni videli) - ne opraštaju. Kome stav Dveri nije jasan po pitanju ekumenizma, neka pročita broj "NDH".

Ljudi iz starešinstva su zreli i porodični ljudi 35-40 god u proseku. A Boško Obradović npr. ima troje dece.

Da, i ja ću glasati za Dveri. Nemam za koga drugog.



Preporuke:
94
5
38 petak, 24 februar 2012 22:26
Dušan Ariljević
Fristajlo je izneo tačan stav o Dverima. No može se bez sumnje dodati da je reč o prilično nerealnim ambicijama te političke grupe. Stalno naglašavanje 13-to godišnjeg iskustva nas dovodi do taga da se zapitamo šta su konkretni rezultati tog rada i postojanja, na primer u Čačku, Užicu ili ... Zatim u razgovoru se o ekonomiji malo šta kaže. I sam program im je u tom delu "tanak". Vođe Dveri su tvrdile "da su na programskim dokumentima pokreta radile (srađivale) najmudrije srpske glave". Na pitanje, ko su te ličnosti, odgovora nema. Očigledno je da ambicija da "se zapliva u političkim vodama" sama po sebi ne donosi ništa novo. Novo će jedino biti: gužva na desnici a to već nije loše.
Preporuke:
10
55
39 petak, 24 februar 2012 22:28
Petar
Dosta nam je i ovih na vlasti i ovih mutavaca iz opozicije, želimo mlade, orne i spremne za veliku borbu za očuvanje nacionalnog identiteta. Ne delite se Srbi, množite se. Dveri do konačne pobede, što pre.
Preporuke:
80
2
40 petak, 24 februar 2012 22:42
educator
NSPM......hvala! A sad ćemo da ih oduvamo!
Preporuke:
54
5
41 petak, 24 februar 2012 22:45
Nikola
Dobijaju 1% max, ali to nije nikakvo iznenađenje...
Preporuke:
20
69
42 petak, 24 februar 2012 23:18
Zanima me
Zasto su Dveri u tako losim odnosima sa SNS-om? Na Fokus radiju neprekidno napadaju taj politicki pokret. Sta je razlog tome?
Preporuke:
28
2
43 petak, 24 februar 2012 23:22
Nenad Jovanovic
Zaista iskrena podrska od mene, ideja oko koje ste se okupili je za svako postovanje. Mislim da na ovim izborima, nazalost, necete uci u parlament dok na sledecim to vise ne bi bilo iznenadjenje, budete li se drzali dalje od losih ljudi. S tim u vezi i sledeca preporuka. Dajte sansu mladim, a pre svega, neizkompromitovanim ljudima. Vas poverenik za Cupriju je katastrofalan izbor, zaista sam se neprijatno iznenadio.
Preporuke:
21
0
44 petak, 24 februar 2012 23:23
Tamara
Kad raspravljate o procentima i uzimanju glasova,evo još jedan glas i 3 od moje porodice za Dveri.Pre 4 god. te glasove je dobila DS,nažaost.
Ko je znao da će se to pretvoriti u ovu bruku?
Dakle nemojte raspravljati na temu da li Dveri uzimaju glasove DSS-u,radikalima.Uzeće mnogo glasova DS-u,G-17.Ljudi koji su glasali za ove opcije,nisu izdajnici Srbije,nego su prevareni,a greška se ne sme ponavljati.
A zašto Dveri? Zato što je njihov program državotvoran
,što nisu korumpirani i što imaju Branka Dragaša,koji je sposoban da pokrene domaću privredu i da nas odvoji od MMF-a.
Preporuke:
54
0
45 subota, 25 februar 2012 00:02
Lazar Drugi
Glasaću za Dveri. Između ostalog, jedini u svom programu, pored DSS, imaju ćirilicu. Ona će da procveta!
Preporuke:
58
1
46 subota, 25 februar 2012 00:26
Marko Darković
Dveri nemaju nikakv plan i program, to se da videti iz intervjua. Besmislena i propagandna je priča kako 20 godina gledaju iste ljude, kao i da Dveri nisu stranka(formalno nisu, ali suštinski jesu).
Najavljivali su podršku intelektualaca, a dobili su samo od onih sa kojima godinama sarađuju i koji pišu za njihov časopis, kao i onih što su godinama unazad menjali partije.
Smešna je i priča o anonimnim donacijama, jer ko danas ima novca da pokloni jednom maloj stranci u nastajanju. Jedini ko može da im pokloni novac jeste Đilas ili neki drugi tajkun. Cilj njihovog učešća na izborima jeste da DSS ili SRS ostanu ispod cenzusa, a od toga najviše koristi imaju demokrate i naprednjaci.
Preporuke:
8
57
47 subota, 25 februar 2012 01:02
fristajlo
MIKO,
Opet se pitam odakle im kredibilitet da sagledaju i razumeju problematiku privrednog razvoja?
Verujte- to više nije potrebno; dovoljno je sprečiti krađu i pljačku...
Ne shvatite me kao "advokata" Dveri- vidite šta sam o njima gore napisao; no, istini za volju- nas su "stručnjaci" i eksperti dovde i doveli.
Ekonomiju ove zemlje bolje bi vodio pošten i glup, nego ovi "mudri i školovani", da ne dodajem inverzni pridev...
Svako, ko prekine krađu i javašluk, dobiće ogromnu podršku naroda; svako, ko sa tim nastavi- izlaže se sve većem riziku da plati za sve lopove do sad...
Preporuke:
41
0
48 subota, 25 februar 2012 01:08
@Rodoljube
@Rodoljube (ako si onaj isti, Darko), šta bi sa Rasimom? Pa onda sa SNS-om?
Otkačio si ih?
Šta ćeš posle Dveri?
...
A da uzmeš malo predaha od politike?
Preporuke:
16
3
49 subota, 25 februar 2012 01:33
Petar
Dveri treba da....Proglase okupaciju Srbije od strane NATO na celu sa Borisom Tadicem i okupaciju SPC od strane Vatikana.Ako to ne urade onda Dveri jesu kukavicje jaje.A ja znam da jesu, zato sto znam ko su i za oga rade.Koga Dacic i njegovi iluminati nisu hapsili,kao na primer Obrazovce i ostale patriote,taj je u najmanju ruku sumnjiv a to je slucaj sa Dverima.Lazne patriote i nista drugo.!!!!Dveri zagovaraju najvecu jeres ekumenizam.!!!
Preporuke:
7
51
50 subota, 25 februar 2012 01:56
Neka me zaborave
Ja, brate, ne vidim neku razliku da li je DSS u skupštini ili nije. I to nije samo zato što su mediji zatvoreni, kako mi je jedan poznanik, njihov član, kukao. Da su imali bar malo hrabrosti i bolji politički njuh, davno bi šetali po ulicama i drmali žute. Ali ne, brate zabrinuti nad svojom zemljom Srbine! To je bio preveliki politički rizik na koji nisu smeli da igraju. Zentare
Preporuke:
33
7
51 subota, 25 februar 2012 02:02
Predlog 1
Ako Dveri zaista žele da budu nešto novo u političkom životu zemlje predložio bih sledeće.
1. Mi treba da se ujediljujemo sa ljudima iz Rusije, iz zemalja Evrope i iz onih koje su članice EU i onih koje to nisu kao i sa narodima iz ostatka sveta. Ne vidim po čemu je razlika između obespravljenog radnika u Grčkoj, Rusiji,Španiji i onog u Srbiji. Mi na ličnom planu imamo rodbinu, prijatelje, saradnike iz celog sveta i zašto dozvoliti da neke elite, bile evropske , američke ili brazilske utiču na tu našu saradnju i veze.
2. Po gore navedenom principu treba da se otvorimo za sve zemlje, da sledimo naš državni interes a da se zaštitimo od elita koje nam žele zlo (u ovom slučaju zemlje zapadne Evrope). Dakle sarađivati sa narodima i boriti se zajedno sa njima protiv onih koji uništavaju naše živote. Nepravda koja nas prati već 20 godina je tek zadesila večinu stanovnika južne Evrope. Zašto ne formirati zajednički politički front sa njima protiv hladnih sa severa i zapada.
Preporuke:
19
0
52 subota, 25 februar 2012 02:17
Predlog 2
3. Dveri treba da što pre organizuju demonstracije kojim bi pored zahteva za smenu Vlade, zahteva za punom zaštitom našeg naroda na KiM iskazali i svoju solidarnost sa obespravljenim radnicima u Srbiji ali i Evropi, stradalim i mučenim ljudima u Libiji. Da slobodu koju želite nama Srbima želite i drugim narodima čija je sloboda ugrožena.
4. Da se uključite u borbu za zaštitu slobode interneta.
5. I što je najvažnije, što bi vas činilo posebnim pokretom jeste da tražite da se formira neki organ, agencija preko koje bi se zapošljavali državni službenici. Otprilike, da preko konkursa čak i ministri u vašoj Vladi dobiju posao. Da ta agencija ili ustanova radi potpuno transparentno, objektivno i da omogućava najboljima da dođu na mesta koja zaslužuju prema svom znanju i sposobnostima.
Preporuke:
20
1
53 subota, 25 februar 2012 09:17
Šilja iz Patkovgrada
Eh, i ja bih da poletim! Hteo sam da priredim najveće.... iznenađenje... Mahao sam rukama iz sve snage... pa nikako da poletim!? Sada me samo ramena bole... i tako...
Preporuke:
9
40
54 subota, 25 februar 2012 10:55
raja
Napisah u komentaru da Dveri zbog sličnih stavova treba da podržavaju DSS. Komentar je, zasad, dobio 60 minusa. Nebi ih više bilo od Čedinih ili od Čankovih. To govori o pristalicama Dveri.
Preporuke:
13
31
55 subota, 25 februar 2012 11:10
SSSS
Za Milana:


"Napred Dveri!!!
Biće zanimljivo, kad dan nakon izbora, saznamo da Dveri imaju 3 % glasova a DSS 4. % glasova".

Ne mora biti tako Milane, cak i da ste pogodili procente. Patriotski blok se mora predizborno koaliciono udruziti, makar one partije koje su tu negde oko cenzusa. Jedino tako cemo saqcuvati svaki patriotski glas i pokusati oterati ove zlotvore s vlasti.
Preporuke:
29
2
56 subota, 25 februar 2012 11:11
Molder
Gospode Boze koja kolicina gluposti u komentarima pojedinih citalaca, a pri tome i velika neupucenost u datu temu tako prisutna medju Srbima danas. Postujem svacije pravo da ima svoje misljenje, ali tek onda kada zna o cemu prica. Kukavicije jaje? Cije? Djilasovo? Hahaha pa sto onda nisu po TV-u u novinama? Ako su ovi koji to tvrde iz SNS-a onda razumem otkud ta prica. Odgovor i na komentar Zanima me. Vucic je pre godinu dana na jednom sastanku u Beogradu rekao svojim clanovima da sire pricu da Dveri finansira Djilas, zasto, pojma nemam. O kakvoj kradji glasova mi ovde govorimo? Prvo glasovi nisu nicije vlasnistvo, drugo za Dveri su glasaci ljudi, a ne procenat od 13% ili 32%. Druge stranke narod gledaju kao procenat koji ce ih dovesti na vlast. Na kraju krajeva niko ne moze da ti otme glasace ako ti radis dobro. Izvolite gospodo zadrzite svoje glasace.
Preporuke:
52
2
57 subota, 25 februar 2012 11:57
vlks
Njihovo trinaestogodišnje iskustvo je takvo da im jedan od poverenika za Suboticu ima 22 godine. DSS se jeste formirao u mnogim opštinama tek kad je došao na vlast, ali Dveri nemaju danas stranačku strukturu ni u gradovima kao što je Subotica.
Preporuke:
12
26
58 subota, 25 februar 2012 12:27
Tijamat
@Marko Gay,
bez da je upućeno meni pitane,odgovor: gay, Dveri, SRS i DSS upravo nude, da bi i ti o svom unutrašnjem životu mogao zadobiti neka saznanja, da ti nebi izmizale najviše vrijednosti duše-duha Srbije, a to opet stoji u tijesnoj vezi sa moralom-etikom istorije Srba, a i sa tvojom sopstvenom personom da bi mogla postati ličnost. Jer, ta unutrašnja snaga jedina vodi ka spoznaji, i samospoznaji-samosaznanju, koje ti zaobilaziš, i zbog toga stvaraš samo žaoke, koje ujedno zahtijevaju istinitost prema samom sebi. I odmah da ti kažem: sasvim sigurno, duša je meni data pri rođenju kao i tebi, meni je data, a ne napravljena što ti pokušavaš, i DS, i EU kao viši poredak svijeta, ali on ima bezličan karakter, a Srbi su ličnosti, a ne persone, ili maske. Tako, saznaješ zašto će gore gospodin glasati kojeg ti pitaš, bez pitanja dobijaš odgovor pomoću Srpskog duha-duše pod kojom se razumiju više mentalne sposobnosti-nebeske i znače: poput "prozora u vječnost".
Preporuke:
12
1
59 subota, 25 februar 2012 12:47
Tijamat
@Marko Gay,
bez da je upućeno meni, odgovor, gay, Dveri SRS i DSS upravo nude isto, da bi i ti mogao o svom unutrašnjem životu da stekneš neka saznanja, da ti nebi izmicale najviše vrijednosti duše-duha Srbije, a to je opet u tijesnoj vezi sa etikom, i sa sopstvenom personom da bi mogla postati lčnost. Ta unutrašnja snaga jedina vodi ka spoznaji, i samospoznaji-samosaznanju koji ti zaobilaziš, i zbog toga stvaraš samo žaoke, koje ujedno zahtijevaju istinitost prema samom sebi. I, odmah da ti kažem, sasvim sigurno, duša je meni data od rođenja kao i tebi, meni je data, a ne napravljena, što ti pokušavaš, i DS i EU kao viši poredak, ali on ima bezličan karakter, a Srbi si ličnosti, a ne persone, to jest maske. I, lako bi ti znao zašto će glasati gospodin kojem si uputio pitanje, bet pitanja dobijaš odgovor pomoću Srpskog duha-duše pod kojim se razumiju više mentalne-nebeske sposobnosti i znače: poput "prozora u vječnost".
Preporuke:
8
1
60 subota, 25 februar 2012 14:32
Mićko
I biće najveće iznenađenje - zakucani za 1 posto. Niko nema pamet. Samo oni. Nervira me sve to.
Preporuke:
11
40
61 subota, 25 februar 2012 15:59
zoranSan
Tadić je očigledno uspeo ohrabrio Dveri da se anghažuju i povići će i sebe i DSS ispod cenzusa.Veliki profitiraju.Zato je angažovanje Dveri čist promašaj.Sve će biti jasnije posle izbora.Opstaće DS SNS SPS.
Preporuke:
7
45
62 subota, 25 februar 2012 17:04
Dejan S.
Kolko vidim ovde se najviše brine o tome što DSS neće proći cenzus,gospodo da je DSS vredeo i mimo nekih saopštenja koja su uglavnom zakasnela,umesto da preduprede neka dešavanja poput jučerašnjeg priznanja Kosova i izručenja srpskih vojnika,koje su i sami izručivali,ne bi danas morali da brinu o cenzusu.Morali su mnogo ranije da vide kuda vodi put koji su i sami trasirali.Dveri,ako i ne pređu cenzus,ipak bude nadu.Živela Srbija!
Preporuke:
49
6
63 subota, 25 februar 2012 17:40
Jaa
Pročitajte mišljenje gospodina Cvijanovića sa sajta Novi standard, o tome koji put Dveri treba i zašto da učine.
Naime, ja sam po srcu glasač Dveri, ali po mozgu sam član DSS-a i glasaću za njih, baš kao i sva moja porodica. Jer politika za razliku od, npr umetnosti, se mora meriti mozgom, a ne srcem ...
Bio bih najsrećniji kada bi se udružili pred izbore, pa da nemam više pomenuti problem sa srcem.
Na žalost, ne vidim raspoloženje za to ni sa jedne strane.
Možda ipak pamet, pristojnost i viši interes pobede kod najodgovornijih ljudi u ova dva pokreta. Vredi se nadati...
Preporuke:
26
11
64 subota, 25 februar 2012 19:38
educator
Dveri pokušavaju da animiraju one koji ne glasaju, a ne da ukradu bilo čije glasače. Imam duboko poštovanje prema žrtvi Vojislava Šešelja i poštenju Vojislava Koštunice. Ukoliko bi predizborna koalicija značila pobedu, pa naravno da bismo se ujedinili. Pošto još nije takva situacija, moramo da rizikujemo, svi. Dverima cilj i nije da uđu u skupštinu, ako Srbija propadne posle toga. Zato radimo najbolje što možemo, a narod ako to prepozna neka da Dverima 10 posto, Koštunici 25 i radikalima 20. Samo tako možemo da zaustavimo odumiranje Srbije. A SNS? Pa odavno se zna da su Vučiću i Tomi našli neku "slabu tačku" i ucenili ih.Ne verujete? Pa uporedite njihove ranije govore sa ovim današnjim. Tada su bili ubedljivi, a danas kao da su loše naučili tuđu pesmicu. Oni vape da im se nekako pomogne da pobegnu od Đavola. I hoćemo, ali pomozite i vi nama. Javno se obavežite da posle izbora nećete napraviti koaliciju sa Tadićem, ni po koju cenu. Jer, ako budemo mrtvi, da li je bitno u kojoj smo stranci
Preporuke:
40
2
65 subota, 25 februar 2012 20:37
Ipak, da se razumemo...
...ipak vi niste porodica, vi ste politička stranka, uspešna ili ne, vreme će pokazati. I ako je na vama da veštim marketingom pridobijete nacionalno opredeljene birače, onda je na nama nacionalno opredeljenim biračima da to prepoznamo i ne budemo, eventualno, zavedeni. Jer, nemojte nam samo reći da ste baš vi jedini na političkoj sceni nepodložni iskušenjima srebroljublja i slavoljublja? Takvom pričom samo pokazujete svoju naivnost, naivnost koja vas može skupo koštati. Vaše namere su svakako iskrene, ali, čuvajte se! Takođe, morate se opredeliti: ili ne govorite o svojom svetosavlju kao politička stranka, ili, ako ste već porodica, i to pravoslavna, budite to do kraja, otvoreno i iskreno! I nije baš mnogo hrišćanski da mnogo pričate o svojim milosrdnim delima. Biće to prepoznato i bez te priče, kroz vašu istinsku pobožnost, još mnogo pre nego kroz vašu priču!
Preporuke:
4
25
66 subota, 25 februar 2012 21:27
Rodoljub
@Rodoljube
@Rodoljube (ako si onaj isti, Darko), šta bi sa Rasimom? Pa onda sa SNS-om?
Otkačio si ih?
Šta ćeš posle Dveri?


Nisam "taj" Rodoljub. Ne znam ko je taj, ali voleo bih da si komentarisao ono sa čime se ne slažeš, a ne da zbog čoveka koji ima isto ime/pseudonim ne čitaš komentar...
Preporuke:
16
0
67 subota, 25 februar 2012 22:13
old fashion Srbin
Kad se već komentari na ovaj članak pretvaraju u mini-predizbore, evo i mog glasa: ujediniti srpsku patriotsku opoziciju. Ne rasipati glasove. Postati dovoljno velik i bučan kako mediji više ne bi mogli da prećutkuju postojanje jednog tako krupnog političkog bloka (osim ako nisu severnokorejski mediji, u šta ima razloga da se poveruje). I na svaki komentar koji kaže da Koštunica želi ovo, Dveri ono, radikali nešto treće, ja odgovaram: BAŠ ME BRIGA! Političari su tu zbog naroda, to je jedna prosta istina koju su svi zaboravili u ovih poslednjih 20(70, 100?) godina. Ako se političari (bar oni patriotski) ne sete uskoro te proste istine, neće više biti naroda, i neće više imati ko da glasa. Dogorelo je!
Preporuke:
28
1
68 subota, 25 februar 2012 23:57
Onufrije
Svaka politika koja za osnovu ima oslonac na crkvu i nacionaliѕam kratkoga je koraka.tako da i ;Dveri; Prterano ima nacionalnog, a nacionalizma smo svi siti.
Preporuke:
1
39
69 nedelja, 26 februar 2012 00:11
Marko Darković
Setite se da je B92 pre neku godinu obelodanio da su DVERI dobijali novac od državnih firmi. Nije bilo demantija, nego su Dverjani priznali to i pitali šta je tu sporno? Dakle, oni su de fakto bili plaćenici koji su radili za Koštunicu? Danas rade za Đilasa ili Dačića, njihov cilj je samo da ocepe deo birača DSS-a i SRS-a. Zamislite situaciju da DSS, Dveri i SRS dobiju svi po 4,9% glasova, što je vrlo moguće mada kako stvari stoje DVERI neće dobiti ni procenat. Ko je tu na dobitku? Tadić, Đilas i Dačić. A u krajnjoj liniji i naprednjaci.
Preporuke:
5
41
70 nedelja, 26 februar 2012 00:54
ZOKA
Možda su u pravu i oni koji su za i oni koji su protiv DVERI, ali jedno je tačno vladjuće stranke ih se plaše, nemaju prostora ni u jednim medijima ili vrlo malo, ono što nam nude je bajkovito i teško izvodljivo(a mi na bajke nismo navikli) ali koji je jak razlog pa da im ne damo šansu.U napomenu da stavim da nisam član ni jedne stranke niti nameravam da budem ali bih volela da već jednom normalno živimo.
Preporuke:
30
1
71 nedelja, 26 februar 2012 01:52
Vera,ljubav i nada
Vi koji ste sumnjicavi prema Dverima jer su novi pa
vam se ne svidja njihov program,glasajte za ove koji su sad na vlasti, koji vas nikad nisu prevarili.Uspesno vas vode u propast pa im treba dati sansu da zavrse svoju misiju.
Ne kaze se dzabe da svaki narod zasluzuje vlast
koju ima,naravno ako je sam bira na legalan i
posten nacin.
Preporuke:
28
1
72 nedelja, 26 februar 2012 06:59
micky
odgovor na "raja"... I ja sam "lupio" minus a nisam ni Cedista ni Cankovac. Nisam ni Francuska sobarica a nisam ni Becki konjusar. Ali ne vidim razlog zbog cega bi Dveri podrzavali DSS a ne bi sami izasli na izbore. Srbiji treba ideja i perspektiva, velika promena. Ona ce poceti samo kad pocne duhovna promena a nju na zalost mogu samo Dveri da pocnu. Dosta mi je afera kofera i Kolubare, kradje naroda i pljuvanja na Srpstvo, prosvetu i kulturu, ekonomiji i nauku, vojsku i crkvu. Meni je dosta politicara koji u Briselu,Berlinu i Vasingtonu imaju "prijatelje". Hocu nesto originalno Srpsko a to su,barem za sada SAMO DVERI
Preporuke:
32
0
73 nedelja, 26 februar 2012 10:48
Vid
Podržavam Dveri i smatram da i njihov glas treba da se čuje u Skupštini. Ne slažem se sa njima baš u svemu , ali ih smatram poštenim ljudima i iskrenim patriotama. Smatram da ne treba da ulaze u koaliciju sa bilo kim jer je to jedini način da očuvaju čistotu zato što su svi ostali prljavi, kompromitovani, korumpirani i lažljivi.Ako sada ne pređu cenzus, preći će na sledećim izborima, ali ako sada pristanu na kompromise (koalicije) sa postojećim strankama u Srbiji postaće samo "jedna od njih".
Preporuke:
30
0
74 nedelja, 26 februar 2012 13:22
Gruban Malić
Volio bih da se na narodno-rodoljubivoj strani
desi koalicija svih onih koji su protiv EU i za samostalnu i jaku Srbiju. Zaokret na stranu Rusije i Evroazijske unije. Jačanje srpske vojske vojno industrijskog kompleksa. Demografski podsticaj. Preispitivanje privatizacija i preispitivanje uništenja srpskog bankarstva. Srpske integracije.
Preporuke:
26
0
75 nedelja, 26 februar 2012 13:38
Promena
Mislim da Dveri mogu da budu iznenađenje ali samo moraju da paze da nemaju isključive stavove. Dveri, za razliku od drugih partija treba da slede svoj program ali da predstavljaju sve građane Srbije. Da se obraćaju svima i da govore u ime svih a ne samo svojim biračima. Preložio bih nekoliko ideja. Da za manja krivična dela okrivljena treba da se bave društveno korisnim radom a ne da idu u zatvor. Posebno se odnosi na siledžije. Najbolje bi bilo da prave bedeme za zaštitu od poplava širom Srbije. Da zagovarate da se u Srbiji koristi samo besplatni softver. Da ako se uvede obavezno služenje vojnog roka, pored vojne obuke treba uvesti i obuku u preživljavanju u ratnim uslovima. Da momci iz gradova nauče kako da cepaju drva, obrađuju ѕemlju, muzu krave i sl. Da se u saradnji sa tvornicom automobila Zoragi osmisli novi model porodičnog automobila i da u početku se proizvodi samo kao taksi vozilo i vozila za policiju a kasnije, da se proširi i na tržište. Tako bi se pokrenula automobilska industrija.
Preporuke:
26
0
76 nedelja, 26 februar 2012 14:30
ztzz
Dveri su jedine normalne, svi ostali su se kompromitovali nebrojeno puta do sada.
Preporuke:
30
1
77 nedelja, 26 februar 2012 19:26
Pilip
Zivele Dveri! U najgoru ruku oduvace LDP, koji je postao domacin cak na Dnevniku RTS!

Gospodin ,,Antiekumenista'' je promasen slucaj!!!! Ne dao dragi Bog, takvu pamet Srbima!!!
Preporuke:
26
0
78 nedelja, 26 februar 2012 19:27
brm
"Srbiji nije potreban politički preokret, već politički preobražaj!"
što bi rekli 68maši Mićun, sonja liht i ko "al smo evoluirali"
SAČUVAJ BOŽE
Preporuke:
0
15
79 nedelja, 26 februar 2012 19:45
brm
"Boško Obradović npr. ima troje dece. "
Čeda Jovanović četvoro, Tadić i Đinđić dvoje

Koštunica i Vuk Drašković nijedno..

šta zakljućiti iz ovo "ključnog" argumenta?
koalicija LDP i Dveri?
Preporuke:
4
28
80 nedelja, 26 februar 2012 20:25
Marko
Bio sam juče u Kuli gde su Dveri održali skup povodom godišnjice od početka njihovog političkog delovanja, naravno u PREPUNOJ sali Skupštine Opštine Kula. Bilo je fenomenalno! Ljudima su se smučili današnji političari, koji već 20 godina lažu i kradu ovaj narod. E pa DOSta je bilo!


Kome treba ovakva autonomija - ZA Srpsku Vojvodinu!

Napred Dveri, i moj glas imate!

Živela Srbija!
Preporuke:
34
0
81 ponedeljak, 27 februar 2012 00:01
Olja
Mislim da je na ovim mladim ljudima mesto u politici i nadam se da se neće pokvariti, kao dosadašnji političari.
Mislim da njihov program zalužuje više poštovanja i poverenja nego što ga mnogi imaju prema njima.
Želim im sve najbolje u predstojećoj političkoj kampanji.
Preporuke:
25
0
82 ponedeljak, 27 februar 2012 02:17
hiperborejac
uzdamo se u mlade ljude ...ALI...oko Dveri su se već skupili stari preletači iz raznih , uglavnom bivših stranaka...mnogi abonenti univerziteta koji prodaje maglu.
Kako Dveri nemaju svoje tvrdo jezgro članova i stručnjaka ..eto njih da im ponude svoje usluge..onako ..samo za jedno ministarsko mesto

Dveri nemaju kapacitet vršenja vlasti i kad bi je dobili.( nemaju to ni mnogo veće i starije stranke) .
Njihova vrlo uočljiva iskrenost , prilježnost , vernost našoj crkvi i briga za Srbiju...su uvek potreban uslov za činjenje dobra ...ali ne i dovoljan.
Oni su (trenutno nadam se )na nivou "iskreno i pošteno hoću"...a još daleko od nivoa "mogu da promenim nešto "

Srbi treba da glasaju za Dveri, mladi posebno..ali neće to "proraditi" bar još par izbora
Preporuke:
4
11
83 ponedeljak, 27 februar 2012 08:15
Q&Q
Kome je u Srbiji dobro neka glasa za vlast. Ko misli da opozicija koja je ćutala na rezoluciju o Srebrenici,na zakon o pravima deteta,na postepeno priznavanje Kosova,može da promeni nešto - neka glasa za neku od tih opcija. Ko želi da država Srbija .... neka glasa za LDP ili LSV. A za ostale (onih bar90 % koji se ne pronalaze ni u jednoj od ovih opcija) tu su Dveri. I ja sam kao i Marko bio u Kuli. Svaki čovek koji nije politički "kupljen" a prisustvovao je tom skupu,nema dilemu za koga da glasa. A one što kritikuju sa strane,a informacije dobijaju iz treće(ili ko zna koje) ruke,pozivam da posete neku od tribina Dveri. Nije reč o tome da li će Dveri preći cenzus,i da li će uzeti vlast.. Ne,reč je samo KAD će Dveri doći na vlast! Jer je sigurno da je to jedina normalna politička opcija koja zastupa interese Srba,i svih građana Srbije. Pozdrav.
Preporuke:
29
0
84 ponedeljak, 27 februar 2012 14:57
Za Dveri
I moj glas ZA DVERI moje porodice, rodbine, i prijatelja.
Preporuke:
22
0
85 ponedeljak, 27 februar 2012 16:11
Šumadinac
Pratim rad Dveri i dopada mi se njihov program i način rada. Fascinira strah stranaka od Dveri, i pozicije i opozicije, i to će biti dodatni argument da glasam za ovu istinski novu snagu.Naravno, i moja porodica. Dosta mi je više potrošenih političara i stranaka, koje su legla negativne selekcije.
Preporuke:
29
0
86 ponedeljak, 27 februar 2012 18:25
jaa
phahha ma daj molim te koga zavaravate nije narod lud da glasa za vas pa svi znamo ko stoji iza vas sram vas bilo
Preporuke:
1
22
87 ponedeljak, 27 februar 2012 18:39
tntmsc
@hiperborejac

Da li se neko seća 90-tih i početka rađanja 'demokratskih' partija? Koliko je bilo 'zvučnih' imena u srpskoj politici? Ko je tada znao za Tadića, Dačića, Đilasa, Nikolića, i mnoge druge da ne nabrajam. Sve politički pioniri. Po čemu su oni postali 'zvučna' imena? Bavljenje politikom iz lične koristi, to je celokupnoj političkoj 'eliti' bio i ostao jedini cilj. Zašto su oni sada politička 'elita' i imaju 'zvučna' imena?
U Srbiji ima još ljudi koji patriotski i domaćinski razmišljaju i koji imaju snage da iznesu promene.
Zato moj glas za Dveri, i mojih ukućana i mojih prijatelja i komšija.
Preporuke:
23
0
88 ponedeljak, 27 februar 2012 19:09
Godpodin "promašen slučaj"
Hajde, kada se već zalažemo za porodicu, da to pokažemo na delu, tako što ćemo ujediniti istinski nacionalnu opoziciju, a ne insistirati samo na interesu svoje stranke! Zato i ima toliko nacionalno neopredeljenih birača, zato što je istinska opozicija, ona kojoj je Kosovo i Metohija iznad EU, poprilično razbijena, i to bez nekog stvarnog razloga. Osvajati baš sad 1 ili 2 posto, kao, baš sad je došlo vreme, to je ipak malo čudno. Kao što se ličnost razvija tek kroz porodicu, tako bi Dveri trebalo da se razvijaju uz neku stariju stranku, učeći i usvajajući sve ono što je dobro, i učeći i izbegavajući ono što je loše. Prvo treba nacionalna porodična opozicija da savlada evrofanatike, i desne i leve, a tek onda neka Dveri pokazuju i dokazuju zašto su bolji od drugih.
Preporuke:
2
10
89 ponedeljak, 27 februar 2012 21:24
Vladimir Đilas
Ako su Dveri kukavičije jaje vlasti, zašto onda nisu bolje medijski promovisani?
Sećate li se Srpske radikalne stranke "Nikola Pašić"?
Zašto Dveri nema nigde, u potpunoj su medijskoj blokadi.
Mislim, ako govorimo o procentima, da će Dveri lagano preći cenzus. To je sada sasvim izvesno, ali takođe je izvesno da taj procenat i nije značajno veći od pukog prelaska cenzusa, jer da imaju 10% - 15% biračkog tela, počela bi strašna medijska hajka na njih.
Ali, živi bili pa videli, jer izbori su "ante portas".
Preporuke:
20
1
90 utorak, 28 februar 2012 08:40
Duško Radović
"Sve što raste i treba da raste!"
Preporuke:
15
1
91 sreda, 29 februar 2012 05:14
saša r.
Dveri vrlo lako i mogu da postanu iznenađenje, posebno zato što ima mnogo neopredeljenih. Budimo iskreni, svaki režim bi poželeo opoziciju kakvu ima Srbija u poslednjih nekoliko godina: SNS koji svojim saopštenjima počinje da "impresionira" i njih same, radikale kojima je najbitnije da se prepucavaju sa bivšim "kolegama", kao i DSS spavaonicu. Mnogo teških stvari se dogodilo u Srbiji u poslednje 3 godine, a mi ne doživesmo da nas neko pozove na miting ili demonstracije, sem ako ne računamo Tomin stiropor i trodnevni post. Poštujem odanost radikala prema utamničenom lideru, ali ne može se samo čekati na povratak Šešelja, nešto se mora i delati. Koštunica po običaju izda saopštenje i vrati se u pećinu na spavanje do sledeće prilike . Dveri nude nešto zdravo, makar su oslobođene "kontraverznih biznismena", "uspešnih privrednika" i "reformatora". Ja ću im sa zadovoljstvom dati glas.
Preporuke:
17
1
92 sreda, 29 februar 2012 10:30
zoran
( Kobi )"Dovoljno je samo videti ko se sve zalaže za promenu Ustava i shvatiti da je ODBRANA postojećeg USTAVA Srbije KLjUČNA za opstanak srpske države i srpskog naroda".

Kome je istinski stalo do dobrobiti Srbije, neka se svi oni ujedine pre izbora, neka manji (npr.dveri, naši, obraz...), pristupe većima,pa neka objave sa kim nastupaju i da prihvate Jednomišlje u tom svom nastupu, sa jasnim obavezama i odgovornosti.
Ili je možda ipak, sujeta i interes iznad toga.
Kako radite, tako vam i Bog pomogao!

PS " Čuvajte se mangupa iz vlastitih redova"...
Preporuke:
5
0
93 sreda, 29 februar 2012 10:43
Boris M.
Hvala NSPM na ovom tekstu. Potpisujem sve što stoji u njemu i što je gosp. Nešić izneo. Moj glas ovoga puta ide Dverima!
Preporuke:
14
0
94 subota, 03 mart 2012 01:00
Dragan
Za Dveri! Zlažem se za zajednički nastup Dveri, DSS i SRS. Svi imaju kvalitetne ljude, svi mogu da pokrenu ljude koji su kvalitetni, a nisu ni u jednoj stranci. Samo najbolji mogu da pokrenu Srbiju iz ovg mrtvila.
Preporuke:
8
0
95 subota, 03 mart 2012 12:50
milena ankic
Kolko znam ljudi u Dverima su skromni(nadam se da ce takvi i ostati),da ih politika nece pokvariti kako to obicno biva.Pitanje je da li ce izdrzati pritisak ljudi ,lovaca na fotelje,narocito ako udu u vlast.Sto se tice DSS-a nazalost mnogi se kriju iza Kostunicine skromnosti i postenja.Ako bi se malo pokrenuli i procistili redove,pustili obrazovane i sposobne u prve redove ,malo krenuli sa reci na dela moglo bi se nesto uraditi.Kako god potreban je radikalni preokret u pristupu politici i vladavini uopste.Nazalost uvek na kraju bude tako da profit formira vlast a ne narod na izborima.
Preporuke:
7
0
96 utorak, 06 mart 2012 16:19
Boris
Ljudi, sta da se kaze...

BOG VAS BLAGOSLOVIO I SVAKO DOBRO DAO!!!

Nadam se da veliki broj ljudi zna za vas i za vas program i da cete imati veliki odziv u birackom telu. Vas program i vase teznje su jedino normalno, a uz to organizovano, sto postoji na nasoj (politickoj) sceni.

Jedino na sta bih skrenuo paznju, s obzirom da se nadam vasem daljem i dugom postojanju bez obzira na rezultate (izbora) - pazite na clanove, da ih slasti ovog sveta ne pokvare. Dalje je isuvisno govoriti.
Preporuke:
5
0
97 utorak, 06 mart 2012 21:26
Turas
Dveri nemaju program koji bi nacionalno pobudio Srbiju.Slabo su aktivni.Primer, radikali koji se lagano tope i nestaju treba da bude upozorenje.Višestrnaštvo i raznolikost nije značajno.Za one kojima treba hleba ne nuditi im cveće.Voleo bih da pređu cenzus ali sumnjam.
Preporuke:
2
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner