четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Двери ће бити највеће политичко изненађење

Kоментари (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 24 фебруар 2012 17:26
Влада Канада
Жуто-црвена-експертска квислиншка и преокренута НВО дружина - НЕЋЕ проћи.
Препоруке:
96
144
2 петак, 24 фебруар 2012 17:42
Molder
Postovana redakcijo NSPM-a objavljivanjem ovog intervjua kupili ste me za ceo zivot kao vaseg vernog citaoca. Jos jednom ste pokazali da ovaj narod moze da bude ponosan na vas jer ste jedan od poslednjih bastiona slobode govora i stranacke nepristrasnosti. Dveri-Pokret za zivot Srbije je zabranjeno voce za sve TV stanice sa nacionalnom frekvencijom kao i za vecinu stampanih medija. Ali vi ste iznad svih. Hvala vam.
Препоруке:
310
19
3 петак, 24 фебруар 2012 17:48
П_Н_Врангел
С вером у Бога! Мој глас имате
Препоруке:
249
19
4 петак, 24 фебруар 2012 18:07
branimir
i moj glas. Imate i glas mojih ukucana, nas 6oro
Препоруке:
218
17
5 петак, 24 фебруар 2012 18:09
Антиекумениста
Једно питање за православног господина Нешића: зар су римокатолици црква? Зар нису јеретици?
Препоруке:
42
132
6 петак, 24 фебруар 2012 18:12
Милош
Није Бранислав него Бранимир Нешић!
Препоруке:
107
1
7 петак, 24 фебруар 2012 18:16
siniša
Da nije kasno? Tadić KČ Boris (KČ-kandidat za člana) danas priznade Kosovo.
Препоруке:
59
26
8 петак, 24 фебруар 2012 18:17
Аризан
@Влада Канада

Ја планирам да гласам за Двери.

Имате ли неки конкретни аргумент на основу којег могу и ја да видим да су они ''превара''?

Ово вас питам без трунке ироније.

Шта је то негативно што ви видите, а ја нисам у стању да видим? Ако бисте ми аргументовано одговорили, био бих вам захвалан.

Поздрав
Препоруке:
209
5
9 петак, 24 фебруар 2012 18:18
Нина
Још једном хвала НСПМ што даје простор Дверима да изнесу своје ставове. Двери то својим преданим радом и ставовима заслужују. Зато су Двери цензурисане до максимума у режимским медијима, јер српском народу не сме да се да нада да неђто може да се промени. Зато ћу ја да гласам за Двери.
Препоруке:
196
4
10 петак, 24 фебруар 2012 18:26
б.с.
Дверјани, само немојте да дозволите да Вас злоупотребе неки који су у политици јако дуго, нећу да кажем на кога мислим. Многи су склони злоупотреби, а неки су мало склонији. Ви сте сви назагађени користољубљем, Богу хвала, сва Ваша начела су веома хришћанска, мелем на срце! Само се добро чувајте, од других, па затим и од себе. У хришћанском смислу, не дајте да Вас гордост због евентуалног успеха порази!
Препоруке:
173
1
11 петак, 24 фебруар 2012 18:26
с.ј. @Антиекумениста
Мало охладите са таквим коментарима, јер њима никоме не помажете, и само показујете свије незнање и неразумност. Не помажете нашој светој Цркви речима које изговарате пуни пакости.

Постоји само једна Црква, а цркава је више. Све хришћанске верске организације назувамо 'црквама', јер говоримо о овоземаљским институцијама. Наша употреба тог термина у вези са њима НИЈЕ нимало погрешна, јер их не признајемо за 'Цркву', која је за нас само једна, и православна.
,
Препоруке:
95
6
12 петак, 24 фебруар 2012 18:36
Алекса
Ко о чему баба о уштипцима. То недвосмислено показује први коментар.
,,Двери су фашисти ,Двери су ултранационалисти, Двери су кукавичје јаје жутих,,... Мука ми је више од оваквих коментара. Упитао бих господина је ли видео или чуо за Двери у јавном сервису РТС-а, или пак у осталим медијима?
Да ли је можда посетио сајт Двери?
Све више почињем веровати да су они који шаљу коментаре оваквог типа управо скривене режимске невладине организације.
Укратко, сасвим је јасно да су Двери једина звезда на суморном, тамном небу Србије.
,,Ах Господе, каква жабокречина,, што би рекао Домановић у Мртвом Мору. Двери не смеју одустати, због породице, уопште због будућности Србије, која је сада ништа више него једна парадајз република.
На крају, одговарајући на питање како видите Србију за пет година, један члан Двери је одговорио ,,ослобођену,,.
Подај Господе да буде тако.
Препоруке:
186
6
13 петак, 24 фебруар 2012 18:56
Dragan
Srbiji je hitno potrebna korenita promena političke ehm... "elite" (nekako mi taj naziv nesklada obzirom na moralni profil vladajućih) i potpuni zaokret od "puta koji nema alternativu" ka putu Evro-azijskih integracija koji imaju perspektivnu budućnost i u kojima srbija neće biti ponižavana već prihvaćena kao ravnaopravan partner. Prosto je neverovatno da i pored svih poniženja od strane zapada i EU u Srbiji postoje ljudi kojima teko nešto ne smeta i koji uporno srljaju u taj poremećeni sado-mazohistički perverzni odnos.
Препоруке:
88
2
14 петак, 24 фебруар 2012 18:56
Marko Gay
@ Аризан

Ја планирам да гласам за Двери. Имате ли неки конкретни аргумент на основу којег могу и ја да видим да су они ''превара''? Ово вас питам без трунке ироније. Шта је то негативно што ви видите, а ја нисам у стању да видим?


Posto cete glasati za Dveri, mozete li da mi objasnite sta u svom programu nude Dveri sto vec ne nude SRS i DSS?

Pitam i ja bez trunke ironije.
Препоруке:
30
143
15 петак, 24 фебруар 2012 19:02
Игор Панчево
Свака част и хвала Богу што су се Двери одлучиле да уђу у политички ринг и супротставе се издајничкој власти а и већини издајничке и лоповске опозиције! ЗА ЖИВОТ СРБИЈЕ!
Препоруке:
135
9
16 петак, 24 фебруар 2012 19:11
Антиекумениста
Ипак, не би било лоше да се породичне Двери јасно определе: да ли су за Једну Свету Саборну и Апостолску Цркву или за унијатско-породичну екуменистичку "цркву" са папистима и осталом веселом јеретичком дружином? Начелно, немам ништа против Двери, само постављам питање на које очекујем јасан одговор. Јер џаба да причамо о националним питањима са православног становишта ако претходно нисмо установили у каквоправославље верујемо.
Препоруке:
24
64
17 петак, 24 фебруар 2012 19:13
раја
Паметније би било Дверима да подрже ДСС јер они не нуде ништа што већ није понудила ДСС. То је само расипање гласова.
Препоруке:
37
119
18 петак, 24 фебруар 2012 19:13
Владимир
@Марко Гај
Разлог зашто не гласам за СРС је начин на који су продали изборе Милошевићу 1997 године ако се не варам који је једна зло за српски народ као и ови данас.
Што се Коштунице тиче он сам по себи није лош, међутим људи који га окружују не заслужују мој глас.
Када се само сетим министра полиције Јочића знам док год се ДСС не огради не од таквог човека мој глас неће добити.
Што се Двери тиче никада нису били на власти док се за горе поменуте 2 странке не може рећи, нису учествовали у аферама и стављају породицу у центар свога програма за разлику ове две странке.Могао бих још писати али мислим да је доста за сад.
Свако добро од Бога
Препоруке:
135
11
19 петак, 24 фебруар 2012 19:20
Едвард
Marko Gay
Закон о утврђивању имовине свих јавних личности од '89. године наовамо. Сложићете се да има многих у тим странкама који су непристојно богати.
Препоруке:
106
1
20 петак, 24 фебруар 2012 19:21
marko nemanjic
Napred Dveri!
Svim srcem za vas! Za Vas, iskrene rodoljube, postene i porodicne ljude! Za Vas koji jedini nudite nadu da moze biti bolje jednog dana!
Nema predaje!
Forza Serbia!
Препоруке:
131
9
21 петак, 24 фебруар 2012 19:27
Један утисак
Рецимо, није ми се допао плакат "Ми нисмо партија, ми смо породица". Опростите, без лоших намера, без ироније, али... има у томе нечег секташког, нечега што подсећа, барем по изгледу, на онај издајнички чедистички слоган "Србија без граница" са раширеним рукама ка непостојању. Далеко од тога да мислим да су Дверјани издајници, напротив, али такав "свепородични" приступ је ипак само лош маркетинг и штавише, показује незрелост, али још дубље: да има нечег трулог у самој тој организацији, што ће се и показати једног дана ако Двери на било који начин буду учествовали у власти. Ипак, ако је циљ свих њихових "православних" активности био прављење странке, можда је добро да уђу у власт, ако ни због чега другог, оно бар да би увидели своју немоћ. Па ипак, дај Боже да грешим! Заиста, од срца, желим им много успеха! Дакле, још једном питање: Светосавље или екуменизам?
Препоруке:
13
94
22 петак, 24 фебруар 2012 19:28
За Рају!
Шта ми имамо од програма ДСС-а, то је мртво слово на папиру; кад су ови комотно већ 4 године на власти а ДСС се увек показао као неспособан да било шта промени. Увек је било забијање главе у песак кад год би се изгласавао неки штетан закон или би напустили седницу, као и СРС или би ћутали или би подржали. Немам ништа против Коштунице али је после 5. октобра примио кадрове СПС-а у странку и поставио их за директоре предузећа док је својим младим члановима странке рекао да су још неискусни да воде било шта.
Препоруке:
90
12
23 петак, 24 фебруар 2012 20:07
Милан
Напред Двери!!!
Биће занимљиво, кад дан након избора, сазнамо да Двери имају 3 % гласова а ДСС 4. % гласова.
Препоруке:
21
116
24 петак, 24 фебруар 2012 20:14
Сања
Наша власт која нас је упропастила, и неспособна опозиција,довели су до чињенице,да нам заиста треба идеја и људи који ће да нас спасе.
Кад сам пре пар месеци,случајно наишла на њихов сајт(нисам раније знала за њих)открила сам извор истинитог инфоримисања.Много тога сам научила читајући текстове људи који пишу за њих.
Не би им Патријарх Павле дао благолов,да не ваљају.
Дверјани су Светосавци,али сматрају да не треба да се јавно изјашњавају о Цркви.Мисле да кад се народ морално подигне,да ће и цркву подићи.
Свима којима је мука од ове пропасти Србије,нека се упознају са њиховим радом.
И ја сам била залуђени Петооктобарац,али данас сви знамо да смо намагарчени.Старији смо 12 година,мудрији само и не треба да наседамо на приче оних који су нас довели овде где смо.Опозиција ништа није радила осим саопштавала да се не слаже.То није довољно.
Ако мислите да су премлади и да неће знати,иза њих стоје врхунски стручњаци из свих области,који имају вишедеценијске светски признате каријере.
Препоруке:
102
1
25 петак, 24 фебруар 2012 20:15
Мика
Двери дају висок приоритет породичној политици толико да би се могло рећи да се преко те теме на неки начин идентификују. Међутим, више од пола водећих Дверјана (првих 15-ак) нити има искуства у родитељству нити у браку. Питам се онда одакле тој екипи способност да схвати и разуме породичне проблеме. Када је реч о привреди ситуација је још гора: нико, али нико од водећих Дверјана нема ни дана иоле озбиљнијег искуства рада у привреди. Многи су још увек или колико јуче били у школској клупи. Опет се питам одакле им кредибилитет да сагледају и разумеју проблематику привредног развоја? Добра воља, младост и поштење су потребне, али ако нема потребног знања и искуства може бити катастрофално, јер "и пут у пакао је често поплочан најбољим намерама". Дверима је потребан слој искусних четрдесетогодишњака, доказаних и као породични људи и као професионалци у послу којим се баве. То о поштењу и честитости је ок, мада су ми увек сумњиви они који то стално за себе истичу.
Препоруке:
14
77
26 петак, 24 фебруар 2012 20:22
фристајло
Цела ова прича о "Дверима" личи ми на непотрошене резерве ентузијазма кој најнаивнијих; лично, не верујем да су ичија филијала, али- ни потенцијал који би могао да начини неки помак...
Група младих људи прилично недефинисаног и конфузног политичког пледоајеа, са много већ виђених идеја, и већ- неуспелих.
Нисам за оно да "цвета хиљаду цветова", јер од тога се добије само- поленска алергија; но, у свом овом политичком корову, који је преплавио Србију, и овај "цвет" има право да промоли главу, кад већ нема никог бољег.
Њихово инсистирање на религијском предлошку, на идејама деснице и неспособност да виде колико је то данас погрешно, вероватно ће их коштати довољно да не пређу цензус. Баш зато, имам поштовања према њиховом покрету, иако се са много чим не слажем.
Бар нису компромисерске хуље.
Препоруке:
28
42
27 петак, 24 фебруар 2012 20:22
@Један утисак
Слажем се да "има нечег трулог у самој тој организацији". Али кад то већ истичете, реците ми у којој то српској странци данас нема ничег трулог?
Препоруке:
39
16
28 петак, 24 фебруар 2012 20:59
аризан
@Marko Gay I


Ово што следи је мој закључак до кога сам дошао на основу

1. разговора са људима из врха Двери, 2. њихових трибина 3. неких њихових интерних докумената које сам имао прилику да видим

Што се самог програма тиче, донекле сте вероватно у праву. Мада је за мене питање програма ирелевантно. Зашто?

Зато што сам сигуран да је највећи део програма осталих странака такође добар, али до сада нисмо видели одговорно спровођење тих програма, већ борбу за сопствени интерес и извргавање предизборних обећања.

Oно што их разликује од осталих странака је њихова молба и позив свима у овој земљи (па и вама) да се предложе најбољи и најчеститији од нас, да они уђу у политику и да нас о ни воде. Не да нас, дакле, воде људи из Двери, већ можда ваш комшија, рођак или пријатељ...Да честитост буде критеријум при обављању јавне функције.
Препоруке:
84
4
29 петак, 24 фебруар 2012 21:00
аризан
@Marko Gay II


Отворена су врата свакоме ко Србију доживљава као своју кућу:и Србима православцима и атеистима и припадницима других вероисповести и националности.

Ко не жели да њима (а и себи) тиме помогне-у реду. Само, немој после да кука како нас воде најгори.

А да немају површан приступ проблему, знам из прве руке-резултате очекују за једно 15-20 година. На жалост, оваква промена не може брже.

Па ако знате неког квалитетног од ''обичних'' људи-предложите им. Овај народ ће вам бити захвалан.

Свако добро вам желим
Препоруке:
56
0
30 петак, 24 фебруар 2012 21:26
НЕБОЈША СТРУГАР - БАР
Дај Боже да се оствари предсказање из наслова овог текста: ''Двери ће бити највеће политичко изненађење''!
Препоруке:
86
4
31 петак, 24 фебруар 2012 21:55
ДуЛе
Свим срцем уз ДВЕРИ!
Препоруке:
81
5
32 петак, 24 фебруар 2012 22:01
Jos jedan "tribalac"
Posteno da Vam priznam krsten nisam, porodicu nemam a u Crkvi sam zadnji put bio kao dete na ekskurziji, ili ako hocete preciznije za religijom nemam potrebe a porodicu nemam sticajem prilika. Takav kakav sam ne osecam se ni najmanje ugrozenim od strane Dverjana cak stavise i nameravam da glasam za Dveri. Kad bi me pitali sta je to sto mene i druge pristalice ove opcije vezuje ja bih rekao da bi se mi glasaci Dveri ritali kad bi nam neko pritisnuo jastuk na lice dok bi glasaci ostalih opcija mirno lezali. U mojim ocima Dveri nisu zajednica verujucih ili porodicnih ili levih ili desnih vec zajednica normalnih ljudi kojoj procenjujem i sam pripadam. Sto se ostalog tice ima tu i naivnosti ima i nerealnosti a o koalicionoj sposobnosti da ne govorim. Pa sto onda za Dveri? Zato sto jesmo normalni i zato sto jesmo Srbi - vecinski narod Srbije bez ijednog svog predstavnika u vlasti. Srpski glas u institucijama je veci poraz DS nego njena prosta zamena sa SNS.
Препоруке:
77
3
33 петак, 24 фебруар 2012 22:01
паја патак
Није тешко сложити се са већином изнетих ставова, али....
«Закон о испитивању имовине свих политичара од 1990. до данас, као и њихове родбине...» А оно од 1945-1990 је било у реду?
«То што је енглески политиколог сер Ситон Вотсон још почетком 20. века сматрао да је превласт српског народа на Балкану пораз Запада над Истоком» Молим превод подвученог дела на српски - па ви сте студенти србистике?
«Нису народни гласови торта коју деле једне те исте политичке странке» Зависи ко добија колики шнит – а Двери директно конкуришу ДСС-у и СРС-у, и без предизборне коалиције, глас за Двери је само глас у штету тих странака, јер саме Двери заиста немају шансу да пређу изборни цензус.
«Каква су ваша очекивања у погледу броја освојених гласова? ...Живи били, па видели...» Са овим се, нажалост, слажем- само то ће бити велико разочарење за гласаче који дају глас само Дверима. Предизборна коалиција са ДСС је једино практично решење.
Препоруке:
27
49
34 петак, 24 фебруар 2012 22:04
Vladimir
NEBOJŠA STRUGAR BAR

Daj Bože da se ne ostvare.
Препоруке:
4
65
35 петак, 24 фебруар 2012 22:06
Влада, Србија
Милан
()
Биће занимљиво, кад дан након избора, сазнамо да Двери имају 3 % гласова а ДСС 4. % гласова.

Учешћем Двери на предстојећим изборима, такав или сличан резултат веома је известан, дакле, обе странке би могле бити испод цензуса!
Ко би се све обрадовао?!
Мислите о томе!
Препоруке:
31
25
36 петак, 24 фебруар 2012 22:08
Бобан Петковић
Posto cete glasati za Dveri, mozete li da mi objasnite sta u svom programu nude Dveri sto vec ne nude SRS i DSS?
Двери нуде следеће што не нуде СРС и ДСС:
Нове,некомпромитоване људе које СРС и ДСС не могу да понуде. Нарочито не ДСС која је дозволила да јој водећи људи на локалним нивоима буду "мистер проценти", они коју су у ДСС ушли sамо из разлога што су намирисали власт, немајући никакве додирне тачке са програмом ДСС а нарочито не са господином Војиславом Коштуницом. Јер како другачије објаснити чињеницу да код једног поштењачине и аскете, какав је Коштуница имате локалне лидере који су се у доба владавине ДСС нагло обогатили. ДСС није имао довољно јаку инфраструктуру када je освојилo власт, па се странка морала формирати у ходу, тако да нису успели да изврше проверу и селекцију кадрова што су ловци у мутном искористили и уништили странку. Дверима се то не може догодити, јер се сви међусобно познају и сарађују 13 година. То је основна и веома битна разлика између ДСС и Двери.
Препоруке:
78
10
37 петак, 24 фебруар 2012 22:08
Родољуб
Покушај давања кратких одговора на горе постављена питања и дилеме

Највећа разлика између Двери и ДСС-а је у Коштуничиној "неутралности" и дверјанском "ослањању на Русију.

Друго, Двери на прво место стављају физички опстанак Срба, као народа, и породичне вредности, а како о томе мисли ДСС видело се када је одбијено укидање ПДВ-а на артикле за децу.

Двери су политичка а не верска институција, иако им то "зилоти" (који зилота нису ни видели) - не опраштају. Коме став Двери није јасан по питању екуменизма, нека прочита број "НДХ".

Људи из старешинства су зрели и породични људи 35-40 год у просеку. А Бошко Обрадовић нпр. има троје деце.

Да, и ја ћу гласати за Двери. Немам за кога другог.



Препоруке:
94
5
38 петак, 24 фебруар 2012 22:26
Душан Ариљевић
Фристајло је изнео тачан став о Дверима. Но може се без сумње додати да је реч о прилично нереалним амбицијама те политичке групе. Стално наглашавање 13-то годишњег искуства нас доводи до тага да се запитамо шта су конкретни резултати тог рада и постојања, на пример у Чачку, Ужицу или ... Затим у разговору се о економији мало шта каже. И сам програм им је у том делу "танак". Вође Двери су тврдиле "да су на програмским документима покрета радиле (срађивале) најмудрије српске главе". На питање, ко су те личности, одговора нема. Очигледно је да амбиција да "се заплива у политичким водама" сама по себи не доноси ништа ново. Ново ће једино бити: гужва на десници а то већ није лоше.
Препоруке:
10
55
39 петак, 24 фебруар 2012 22:28
Петар
Доста нам је и ових на власти и ових мутаваца из опозиције, желимо младе, орне и спремне за велику борбу за очување националног идентитета. Не делите се Срби, множите се. Двери до коначне победе, што пре.
Препоруке:
80
2
40 петак, 24 фебруар 2012 22:42
educator
НСПМ......хвала! А сад ћемо да их одувамо!
Препоруке:
54
5
41 петак, 24 фебруар 2012 22:45
Nikola
Dobijaju 1% max, ali to nije nikakvo iznenađenje...
Препоруке:
20
69
42 петак, 24 фебруар 2012 23:18
Zanima me
Zasto su Dveri u tako losim odnosima sa SNS-om? Na Fokus radiju neprekidno napadaju taj politicki pokret. Sta je razlog tome?
Препоруке:
28
2
43 петак, 24 фебруар 2012 23:22
Nenad Jovanovic
Zaista iskrena podrska od mene, ideja oko koje ste se okupili je za svako postovanje. Mislim da na ovim izborima, nazalost, necete uci u parlament dok na sledecim to vise ne bi bilo iznenadjenje, budete li se drzali dalje od losih ljudi. S tim u vezi i sledeca preporuka. Dajte sansu mladim, a pre svega, neizkompromitovanim ljudima. Vas poverenik za Cupriju je katastrofalan izbor, zaista sam se neprijatno iznenadio.
Препоруке:
21
0
44 петак, 24 фебруар 2012 23:23
Тамара
Кад расправљате о процентима и узимању гласова,ево још један глас и 3 од моје породице за Двери.Пре 4 год. те гласове је добила ДС,нажаост.
Ко је знао да ће се то претворити у ову бруку?
Дакле немојте расправљати на тему да ли Двери узимају гласове ДСС-у,радикалима.Узеће много гласова ДС-у,Г-17.Људи који су гласали за ове опције,нису издајници Србије,него су преварени,а грешка се не сме понављати.
А зашто Двери? Зато што је њихов програм државотворан
,што нису корумпирани и што имају Бранка Драгаша,који је способан да покрене домаћу привреду и да нас одвоји од ММФ-а.
Препоруке:
54
0
45 субота, 25 фебруар 2012 00:02
Лазар Други
Гласаћу за Двери. Између осталог, једини у свом програму, поред ДСС, имају ћирилицу. Она ће да процвета!
Препоруке:
58
1
46 субота, 25 фебруар 2012 00:26
Марко Дарковић
Двери немају никакв план и програм, то се да видети из интервјуа. Бесмислена и пропагандна је прича како 20 година гледају исте људе, као и да Двери нису странка(формално нису, али суштински јесу).
Најављивали су подршку интелектуалаца, а добили су само од оних са којима годинама сарађују и који пишу за њихов часопис, као и оних што су годинама уназад мењали партије.
Смешна је и прича о анонимним донацијама, јер ко данас има новца да поклони једном малој странци у настајању. Једини ко може да им поклони новац јесте Ђилас или неки други тајкун. Циљ њиховог учешћа на изборима јесте да ДСС или СРС остану испод цензуса, а од тога највише користи имају демократе и напредњаци.
Препоруке:
8
57
47 субота, 25 фебруар 2012 01:02
фристајло
МИКО,
Опет се питам одакле им кредибилитет да сагледају и разумеју проблематику привредног развоја?
Верујте- то више није потребно; довољно је спречити крађу и пљачку...
Не схватите ме као "адвоката" Двери- видите шта сам о њима горе написао; но, истини за вољу- нас су "стручњаци" и експерти довде и довели.
Економију ове земље боље би водио поштен и глуп, него ови "мудри и школовани", да не додајем инверзни придев...
Свако, ко прекине крађу и јавашлук, добиће огромну подршку народа; свако, ко са тим настави- излаже се све већем ризику да плати за све лопове до сад...
Препоруке:
41
0
48 субота, 25 фебруар 2012 01:08
@Родољубе
@Родољубе (ако си онај исти, Дарко), шта би са Расимом? Па онда са СНС-ом?
Откачио си их?
Шта ћеш после Двери?
...
А да узмеш мало предаха од политике?
Препоруке:
16
3
49 субота, 25 фебруар 2012 01:33
Petar
Dveri treba da....Proglase okupaciju Srbije od strane NATO na celu sa Borisom Tadicem i okupaciju SPC od strane Vatikana.Ako to ne urade onda Dveri jesu kukavicje jaje.A ja znam da jesu, zato sto znam ko su i za oga rade.Koga Dacic i njegovi iluminati nisu hapsili,kao na primer Obrazovce i ostale patriote,taj je u najmanju ruku sumnjiv a to je slucaj sa Dverima.Lazne patriote i nista drugo.!!!!Dveri zagovaraju najvecu jeres ekumenizam.!!!
Препоруке:
7
51
50 субота, 25 фебруар 2012 01:56
Нека ме забораве
Ја, брате, не видим неку разлику да ли је ДСС у скупштини или није. И то није само зато што су медији затворени, како ми је један познаник, њихов члан, кукао. Да су имали бар мало храбрости и бољи политички њух, давно би шетали по улицама и дрмали жуте. Али не, брате забринути над својом земљом Србине! То је био превелики политички ризик на који нису смели да играју. Зентаре
Препоруке:
33
7
51 субота, 25 фебруар 2012 02:02
Предлог 1
Ако Двери заиста желе да буду нешто ново у политичком животу земље предложио бих следеће.
1. Ми треба да се уједиљујемо са људима из Русије, из земаља Европе и из оних које су чланице ЕУ и оних које то нису као и са народима из остатка света. Не видим по чему је разлика између обесправљеног радника у Грчкој, Русији,Шпанији и оног у Србији. Ми на личном плану имамо родбину, пријатеље, сараднике из целог света и зашто дозволити да неке елите, биле европске , америчке или бразилске утичу на ту нашу сарадњу и везе.
2. По горе наведеном принципу треба да се отворимо за све земље, да следимо наш државни интерес а да се заштитимо од елита које нам желе зло (у овом случају земље западне Европе). Дакле сарађивати са народима и борити се заједно са њима против оних који уништавају наше животе. Неправда која нас прати већ 20 година је тек задесила вечину становника јужне Европе. Зашто не формирати заједнички политички фронт са њима против хладних са севера и запада.
Препоруке:
19
0
52 субота, 25 фебруар 2012 02:17
Предлог 2
3. Двери треба да што пре организују демонстрације којим би поред захтева за смену Владе, захтева за пуном заштитом нашег народа на КиМ исказали и своју солидарност са обесправљеним радницима у Србији али и Европи, страдалим и мученим људима у Либији. Да слободу коју желите нама Србима желите и другим народима чија је слобода угрожена.
4. Да се укључите у борбу за заштиту слободе интернета.
5. И што је најважније, што би вас чинило посебним покретом јесте да тражите да се формира неки орган, агенција преко које би се запошљавали државни службеници. Отприлике, да преко конкурса чак и министри у вашој Влади добију посао. Да та агенција или установа ради потпуно транспарентно, објективно и да омогућава најбољима да дођу на места која заслужују према свом знању и способностима.
Препоруке:
20
1
53 субота, 25 фебруар 2012 09:17
Шиља из Патковграда
Ех, и ја бих да полетим! Хтео сам да приредим највеће.... изненађење... Махао сам рукама из све снаге... па никако да полетим!? Сада ме само рамена боле... и тако...
Препоруке:
9
40
54 субота, 25 фебруар 2012 10:55
раја
Написах у коментару да Двери због сличних ставова треба да подржавају ДСС. Коментар је, засад, добио 60 минуса. Неби их више било од Чединих или од Чанкових. То говори о присталицама Двери.
Препоруке:
13
31
55 субота, 25 фебруар 2012 11:10
SSSS
Za Milana:


"Напред Двери!!!
Биће занимљиво, кад дан након избора, сазнамо да Двери имају 3 % гласова а ДСС 4. % гласова".

Ne mora biti tako Milane, cak i da ste pogodili procente. Patriotski blok se mora predizborno koaliciono udruziti, makar one partije koje su tu negde oko cenzusa. Jedino tako cemo saqcuvati svaki patriotski glas i pokusati oterati ove zlotvore s vlasti.
Препоруке:
29
2
56 субота, 25 фебруар 2012 11:11
Molder
Gospode Boze koja kolicina gluposti u komentarima pojedinih citalaca, a pri tome i velika neupucenost u datu temu tako prisutna medju Srbima danas. Postujem svacije pravo da ima svoje misljenje, ali tek onda kada zna o cemu prica. Kukavicije jaje? Cije? Djilasovo? Hahaha pa sto onda nisu po TV-u u novinama? Ako su ovi koji to tvrde iz SNS-a onda razumem otkud ta prica. Odgovor i na komentar Zanima me. Vucic je pre godinu dana na jednom sastanku u Beogradu rekao svojim clanovima da sire pricu da Dveri finansira Djilas, zasto, pojma nemam. O kakvoj kradji glasova mi ovde govorimo? Prvo glasovi nisu nicije vlasnistvo, drugo za Dveri su glasaci ljudi, a ne procenat od 13% ili 32%. Druge stranke narod gledaju kao procenat koji ce ih dovesti na vlast. Na kraju krajeva niko ne moze da ti otme glasace ako ti radis dobro. Izvolite gospodo zadrzite svoje glasace.
Препоруке:
52
2
57 субота, 25 фебруар 2012 11:57
влкс
Њихово тринаестогодишње искуство је такво да им један од повереника за Суботицу има 22 године. ДСС се јесте формирао у многим општинама тек кад је дошао на власт, али Двери немају данас страначку структуру ни у градовима као што је Суботица.
Препоруке:
12
26
58 субота, 25 фебруар 2012 12:27
Tijamat
@Marko Gay,
bez da je upućeno meni pitane,odgovor: gay, Dveri, SRS i DSS upravo nude, da bi i ti o svom unutrašnjem životu mogao zadobiti neka saznanja, da ti nebi izmizale najviše vrijednosti duše-duha Srbije, a to opet stoji u tijesnoj vezi sa moralom-etikom istorije Srba, a i sa tvojom sopstvenom personom da bi mogla postati ličnost. Jer, ta unutrašnja snaga jedina vodi ka spoznaji, i samospoznaji-samosaznanju, koje ti zaobilaziš, i zbog toga stvaraš samo žaoke, koje ujedno zahtijevaju istinitost prema samom sebi. I odmah da ti kažem: sasvim sigurno, duša je meni data pri rođenju kao i tebi, meni je data, a ne napravljena što ti pokušavaš, i DS, i EU kao viši poredak svijeta, ali on ima bezličan karakter, a Srbi su ličnosti, a ne persone, ili maske. Tako, saznaješ zašto će gore gospodin glasati kojeg ti pitaš, bez pitanja dobijaš odgovor pomoću Srpskog duha-duše pod kojom se razumiju više mentalne sposobnosti-nebeske i znače: poput "prozora u vječnost".
Препоруке:
12
1
59 субота, 25 фебруар 2012 12:47
Tijamat
@Marko Gay,
bez da je upućeno meni, odgovor, gay, Dveri SRS i DSS upravo nude isto, da bi i ti mogao o svom unutrašnjem životu da stekneš neka saznanja, da ti nebi izmicale najviše vrijednosti duše-duha Srbije, a to je opet u tijesnoj vezi sa etikom, i sa sopstvenom personom da bi mogla postati lčnost. Ta unutrašnja snaga jedina vodi ka spoznaji, i samospoznaji-samosaznanju koji ti zaobilaziš, i zbog toga stvaraš samo žaoke, koje ujedno zahtijevaju istinitost prema samom sebi. I, odmah da ti kažem, sasvim sigurno, duša je meni data od rođenja kao i tebi, meni je data, a ne napravljena, što ti pokušavaš, i DS i EU kao viši poredak, ali on ima bezličan karakter, a Srbi si ličnosti, a ne persone, to jest maske. I, lako bi ti znao zašto će glasati gospodin kojem si uputio pitanje, bet pitanja dobijaš odgovor pomoću Srpskog duha-duše pod kojim se razumiju više mentalne-nebeske sposobnosti i znače: poput "prozora u vječnost".
Препоруке:
8
1
60 субота, 25 фебруар 2012 14:32
Мићко
И биће највеће изненађење - закуцани за 1 посто. Нико нема памет. Само они. Нервира ме све то.
Препоруке:
11
40
61 субота, 25 фебруар 2012 15:59
zoranSan
Tadić je očigledno uspeo ohrabrio Dveri da se anghažuju i povići će i sebe i DSS ispod cenzusa.Veliki profitiraju.Zato je angažovanje Dveri čist promašaj.Sve će biti jasnije posle izbora.Opstaće DS SNS SPS.
Препоруке:
7
45
62 субота, 25 фебруар 2012 17:04
Дејан С.
Колко видим овде се највише брине о томе што ДСС неће проћи цензус,господо да је ДСС вредео и мимо неких саопштења која су углавном закаснела,уместо да предупреде нека дешавања попут јучерашњег признања Косова и изручења српских војника,које су и сами изручивали,не би данас морали да брину о цензусу.Морали су много раније да виде куда води пут који су и сами трасирали.Двери,ако и не пређу цензус,ипак буде наду.Живела Србија!
Препоруке:
49
6
63 субота, 25 фебруар 2012 17:40
Jaa
Прочитајте мишљење господина Цвијановића са сајта Нови стандард, о томе који пут Двери треба и зашто да учине.
Наиме, ја сам по срцу гласач Двери, али по мозгу сам члан ДСС-а и гласаћу за њих, баш као и сва моја породица. Јер политика за разлику од, нпр уметности, се мора мерити мозгом, а не срцем ...
Био бих најсрећнији када би се удружили пред изборе, па да немам више поменути проблем са срцем.
На жалост, не видим расположење за то ни са једне стране.
Можда ипак памет, пристојност и виши интерес победе код најодговорнијих људи у ова два покрета. Вреди се надати...
Препоруке:
26
11
64 субота, 25 фебруар 2012 19:38
educator
Двери покушавају да анимирају оне који не гласају, а не да украду било чије гласаче. Имам дубоко поштовање према жртви Војислава Шешеља и поштењу Војислава Коштунице. Уколико би предизборна коалиција значила победу, па наравно да бисмо се ујединили. Пошто још није таква ситуација, морамо да ризикујемо, сви. Дверима циљ и није да уђу у скупштину, ако Србија пропадне после тога. Зато радимо најбоље што можемо, а народ ако то препозна нека да Дверима 10 посто, Коштуници 25 и радикалима 20. Само тако можемо да зауставимо одумирање Србије. А СНС? Па одавно се зна да су Вучићу и Томи нашли неку "слабу тачку" и уценили их.Не верујете? Па упоредите њихове раније говоре са овим данашњим. Тада су били убедљиви, а данас као да су лоше научили туђу песмицу. Они вапе да им се некако помогне да побегну од Ђавола. И хоћемо, али помозите и ви нама. Јавно се обавежите да после избора нећете направити коалицију са Тадићем, ни по коју цену. Јер, ако будемо мртви, да ли је битно у којој смо странци
Препоруке:
40
2
65 субота, 25 фебруар 2012 20:37
Ипак, да се разумемо...
...ипак ви нисте породица, ви сте политичка странка, успешна или не, време ће показати. И ако је на вама да вештим маркетингом придобијете национално опредељене бираче, онда је на нама национално опредељеним бирачима да то препознамо и не будемо, евентуално, заведени. Јер, немојте нам само рећи да сте баш ви једини на политичкој сцени неподложни искушењима среброљубља и славољубља? Таквом причом само показујете своју наивност, наивност која вас може скупо коштати. Ваше намере су свакако искрене, али, чувајте се! Такође, морате се определити: или не говорите о својом светосављу као политичка странка, или, ако сте већ породица, и то православна, будите то до краја, отворено и искрено! И није баш много хришћански да много причате о својим милосрдним делима. Биће то препознато и без те приче, кроз вашу истинску побожност, још много пре него кроз вашу причу!
Препоруке:
4
25
66 субота, 25 фебруар 2012 21:27
Родољуб
@Родољубе
@Родољубе (ако си онај исти, Дарко), шта би са Расимом? Па онда са СНС-ом?
Откачио си их?
Шта ћеш после Двери?


Нисам "тај" Родољуб. Не знам ко је тај, али волео бих да си коментарисао оно са чиме се не слажеш, а не да због човека који има исто име/псеудоним не читаш коментар...
Препоруке:
16
0
67 субота, 25 фебруар 2012 22:13
old fashion Србин
Кад се већ коментари на овај чланак претварају у мини-предизборе, ево и мог гласа: ујединити српску патриотску опозицију. Не расипати гласове. Постати довољно велик и бучан како медији више не би могли да прећуткују постојање једног тако крупног политичког блока (осим ако нису севернокорејски медији, у шта има разлога да се поверује). И на сваки коментар који каже да Коштуница жели ово, Двери оно, радикали нешто треће, ја одговарам: БАШ МЕ БРИГА! Политичари су ту због народа, то је једна проста истина коју су сви заборавили у ових последњих 20(70, 100?) година. Ако се политичари (бар они патриотски) не сете ускоро те просте истине, неће више бити народа, и неће више имати ко да гласа. Догорело је!
Препоруке:
28
1
68 субота, 25 фебруар 2012 23:57
Онуфрије
Свака политика која за основу има ослонац на цркву и националиѕам краткога је корака.тако да и ;Двери; Пртерано има националног, а национализма смо сви сити.
Препоруке:
1
39
69 недеља, 26 фебруар 2012 00:11
Марко Дарковић
Сетите се да је Б92 пре неку годину обелоданио да су ДВЕРИ добијали новац од државних фирми. Није било демантија, него су Дверјани признали то и питали шта је ту спорно? Дакле, они су де факто били плаћеници који су радили за Коштуницу? Данас раде за Ђиласа или Дачића, њихов циљ је само да оцепе део бирача ДСС-а и СРС-а. Замислите ситуацију да ДСС, Двери и СРС добију сви по 4,9% гласова, што је врло могуће мада како ствари стоје ДВЕРИ неће добити ни проценат. Ко је ту на добитку? Тадић, Ђилас и Дачић. А у крајњој линији и напредњаци.
Препоруке:
5
41
70 недеља, 26 фебруар 2012 00:54
ZOKA
Možda su u pravu i oni koji su za i oni koji su protiv DVERI, ali jedno je tačno vladjuće stranke ih se plaše, nemaju prostora ni u jednim medijima ili vrlo malo, ono što nam nude je bajkovito i teško izvodljivo(a mi na bajke nismo navikli) ali koji je jak razlog pa da im ne damo šansu.U napomenu da stavim da nisam član ni jedne stranke niti nameravam da budem ali bih volela da već jednom normalno živimo.
Препоруке:
30
1
71 недеља, 26 фебруар 2012 01:52
Vera,ljubav i nada
Vi koji ste sumnjicavi prema Dverima jer su novi pa
vam se ne svidja njihov program,glasajte za ove koji su sad na vlasti, koji vas nikad nisu prevarili.Uspesno vas vode u propast pa im treba dati sansu da zavrse svoju misiju.
Ne kaze se dzabe da svaki narod zasluzuje vlast
koju ima,naravno ako je sam bira na legalan i
posten nacin.
Препоруке:
28
1
72 недеља, 26 фебруар 2012 06:59
micky
odgovor na "raja"... I ja sam "lupio" minus a nisam ni Cedista ni Cankovac. Nisam ni Francuska sobarica a nisam ni Becki konjusar. Ali ne vidim razlog zbog cega bi Dveri podrzavali DSS a ne bi sami izasli na izbore. Srbiji treba ideja i perspektiva, velika promena. Ona ce poceti samo kad pocne duhovna promena a nju na zalost mogu samo Dveri da pocnu. Dosta mi je afera kofera i Kolubare, kradje naroda i pljuvanja na Srpstvo, prosvetu i kulturu, ekonomiji i nauku, vojsku i crkvu. Meni je dosta politicara koji u Briselu,Berlinu i Vasingtonu imaju "prijatelje". Hocu nesto originalno Srpsko a to su,barem za sada SAMO DVERI
Препоруке:
32
0
73 недеља, 26 фебруар 2012 10:48
Вид
Подржавам Двери и сматрам да и њихов глас треба да се чује у Скупштини. Не слажем се са њима баш у свему , али их сматрам поштеним људима и искреним патриотама. Сматрам да не треба да улазе у коалицију са било ким јер је то једини начин да очувају чистоту зато што су сви остали прљави, компромитовани, корумпирани и лажљиви.Ако сада не пређу цензус, прећи ће на следећим изборима, али ако сада пристану на компромисе (коалиције) са постојећим странкама у Србији постаће само "једна од њих".
Препоруке:
30
0
74 недеља, 26 фебруар 2012 13:22
Грубан Малић
Волио бих да се на народно-родољубивој страни
деси коалиција свих оних који су против ЕУ и за самосталну и јаку Србију. Заокрет на страну Русије и Евроазијске уније. Јачање српске војске војно индустријског комплекса. Демографски подстицај. Преиспитивање приватизација и преиспитивање уништења српског банкарства. Српске интеграције.
Препоруке:
26
0
75 недеља, 26 фебруар 2012 13:38
Промена
Мислим да Двери могу да буду изненађење али само морају да пазе да немају искључиве ставове. Двери, за разлику од других партија треба да следе свој програм али да представљају све грађане Србије. Да се обраћају свима и да говоре у име свих а не само својим бирачима. Преложио бих неколико идеја. Да за мања кривична дела окривљена треба да се баве друштвено корисним радом а не да иду у затвор. Посебно се односи на силеџије. Најбоље би било да праве бедеме за заштиту од поплава широм Србије. Да заговарате да се у Србији користи само бесплатни софтвер. Да ако се уведе обавезно служење војног рока, поред војне обуке треба увести и обуку у преживљавању у ратним условима. Да момци из градова науче како да цепају дрва, обрађују ѕемљу, музу краве и сл. Да се у сарадњи са творницом аутомобила Зораги осмисли нови модел породичног аутомобила и да у почетку се производи само као такси возило и возила за полицију а касније, да се прошири и на тржиште. Тако би се покренула аутомобилска индустрија.
Препоруке:
26
0
76 недеља, 26 фебруар 2012 14:30
зтзз
Двери су једине нормалне, сви остали су се компромитовали небројено пута до сада.
Препоруке:
30
1
77 недеља, 26 фебруар 2012 19:26
Pilip
Zivele Dveri! U najgoru ruku oduvace LDP, koji je postao domacin cak na Dnevniku RTS!

Gospodin ,,Antiekumenista'' je promasen slucaj!!!! Ne dao dragi Bog, takvu pamet Srbima!!!
Препоруке:
26
0
78 недеља, 26 фебруар 2012 19:27
брм
"Србији није потребан политички преокрет, већ политички преображај!"
што би рекли 68маши Мићун, соња лихт и ко "ал смо еволуирали"
САЧУВАЈ БОЖЕ
Препоруке:
0
15
79 недеља, 26 фебруар 2012 19:45
брм
"Бошко Обрадовић нпр. има троје деце. "
Čeda Jovanović četvoro, Tadić i Đinđić dvoje

Koštunica i Vuk Drašković nijedno..

šta zakljućiti iz ovo "ključnog" argumenta?
коалиција ЛДП и Двери?
Препоруке:
4
28
80 недеља, 26 фебруар 2012 20:25
Марко
Био сам јуче у Кули где су Двери одржали скуп поводом годишњице од почетка њиховог политичког деловања, наравно у ПРЕПУНОЈ сали Скупштине Општине Кула. Било је феноменално! Људима су се смучили данашњи политичари, који већ 20 година лажу и краду овај народ. Е па ДОСта је било!


Коме треба оваква аутономија - ЗА Српску Војводину!

Напред Двери, и мој глас имате!

Живела Србија!
Препоруке:
34
0
81 понедељак, 27 фебруар 2012 00:01
Оља
Мислим да је на овим младим људима место у политици и надам се да се неће покварити, као досадашњи политичари.
Мислим да њихов програм залужује више поштовања и поверења него што га многи имају према њима.
Желим им све најбоље у предстојећој политичкој кампањи.
Препоруке:
25
0
82 понедељак, 27 фебруар 2012 02:17
хиперборејац
уздамо се у младе људе ...АЛИ...око Двери су се већ скупили стари прелетачи из разних , углавном бивших странака...многи абоненти универзитета који продаје маглу.
Како Двери немају своје тврдо језгро чланова и стручњака ..ето њих да им понуде своје услуге..онако ..само за једно министарско место

Двери немају капацитет вршења власти и кад би је добили.( немају то ни много веће и старије странке) .
Њихова врло уочљива искреност , приљежност , верност нашој цркви и брига за Србију...су увек потребан услов за чињење добра ...али не и довољан.
Они су (тренутно надам се )на нивоу "искрено и поштено хоћу"...а још далеко од нивоа "могу да променим нешто "

Срби треба да гласају за Двери, млади посебно..али неће то "прорадити" бар још пар избора
Препоруке:
4
11
83 понедељак, 27 фебруар 2012 08:15
Q&Q
Kome je u Srbiji dobro neka glasa za vlast. Ko misli da opozicija koja je ćutala na rezoluciju o Srebrenici,na zakon o pravima deteta,na postepeno priznavanje Kosova,može da promeni nešto - neka glasa za neku od tih opcija. Ko želi da država Srbija .... neka glasa za LDP ili LSV. A za ostale (onih bar90 % koji se ne pronalaze ni u jednoj od ovih opcija) tu su Dveri. I ja sam kao i Marko bio u Kuli. Svaki čovek koji nije politički "kupljen" a prisustvovao je tom skupu,nema dilemu za koga da glasa. A one što kritikuju sa strane,a informacije dobijaju iz treće(ili ko zna koje) ruke,pozivam da posete neku od tribina Dveri. Nije reč o tome da li će Dveri preći cenzus,i da li će uzeti vlast.. Ne,reč je samo KAD će Dveri doći na vlast! Jer je sigurno da je to jedina normalna politička opcija koja zastupa interese Srba,i svih građana Srbije. Pozdrav.
Препоруке:
29
0
84 понедељак, 27 фебруар 2012 14:57
Za Dveri
И мој глас ЗА ДВЕРИ моје породице, родбине, и пријатеља.
Препоруке:
22
0
85 понедељак, 27 фебруар 2012 16:11
Шумадинац
Пратим рад Двери и допада ми се њихов програм и начин рада. Фасцинира страх странака од Двери, и позиције и опозиције, и то ће бити додатни аргумент да гласам за ову истински нову снагу.Наравно, и моја породица. Доста ми је више потрошених политичара и странака, које су легла негативне селекције.
Препоруке:
29
0
86 понедељак, 27 фебруар 2012 18:25
јаа
пхахха ма дај молим те кога заваравате није народ луд да гласа за вас па сви знамо ко стоји иза вас срам вас било
Препоруке:
1
22
87 понедељак, 27 фебруар 2012 18:39
tntmsc
@hiperborejac

Da li se neko seća 90-tih i početka rađanja 'demokratskih' partija? Koliko je bilo 'zvučnih' imena u srpskoj politici? Ko je tada znao za Tadića, Dačića, Đilasa, Nikolića, i mnoge druge da ne nabrajam. Sve politički pioniri. Po čemu su oni postali 'zvučna' imena? Bavljenje politikom iz lične koristi, to je celokupnoj političkoj 'eliti' bio i ostao jedini cilj. Zašto su oni sada politička 'elita' i imaju 'zvučna' imena?
U Srbiji ima još ljudi koji patriotski i domaćinski razmišljaju i koji imaju snage da iznesu promene.
Zato moj glas za Dveri, i mojih ukućana i mojih prijatelja i komšija.
Препоруке:
23
0
88 понедељак, 27 фебруар 2012 19:09
Годподин "промашен случај"
Хајде, када се већ залажемо за породицу, да то покажемо на делу, тако што ћемо ујединити истински националну опозицију, а не инсистирати само на интересу своје странке! Зато и има толико национално неопредељених бирача, зато што је истинска опозиција, она којој је Косово и Метохија изнад ЕУ, поприлично разбијена, и то без неког стварног разлога. Освајати баш сад 1 или 2 посто, као, баш сад је дошло време, то је ипак мало чудно. Као што се личност развија тек кроз породицу, тако би Двери требало да се развијају уз неку старију странку, учећи и усвајајући све оно што је добро, и учећи и избегавајући оно што је лоше. Прво треба национална породична опозиција да савлада еврофанатике, и десне и леве, а тек онда нека Двери показују и доказују зашто су бољи од других.
Препоруке:
2
10
89 понедељак, 27 фебруар 2012 21:24
Владимир Ђилас
Ако су Двери кукавичије јаје власти, зашто онда нису боље медијски промовисани?
Сећате ли се Српске радикалне странке "Никола Пашић"?
Зашто Двери нема нигде, у потпуној су медијској блокади.
Мислим, ако говоримо о процентима, да ће Двери лагано прећи цензус. То је сада сасвим извесно, али такође је извесно да тај проценат и није значајно већи од пуког преласка цензуса, јер да имају 10% - 15% бирачког тела, почела би страшна медијска хајка на њих.
Али, живи били па видели, јер избори су "ante portas".
Препоруке:
20
1
90 уторак, 28 фебруар 2012 08:40
Душко Радовић
"Све што расте и треба да расте!"
Препоруке:
15
1
91 среда, 29 фебруар 2012 05:14
саша р.
Двери врло лако и могу да постану изненађење, посебно зато што има много неопредељених. Будимо искрени, сваки режим би пожелео опозицију какву има Србија у последњих неколико година: СНС који својим саопштењима почиње да "импресионира" и њих саме, радикале којима је најбитније да се препуцавају са бившим "колегама", као и ДСС спаваоницу. Много тешких ствари се догодило у Србији у последње 3 године, а ми не доживесмо да нас неко позове на митинг или демонстрације, сем ако не рачунамо Томин стиропор и тродневни пост. Поштујем оданост радикала према утамниченом лидеру, али не може се само чекати на повратак Шешеља, нешто се мора и делати. Коштуница по обичају изда саопштење и врати се у пећину на спавање до следеће прилике . Двери нуде нешто здраво, макар су ослобођене "контраверзних бизнисмена", "успешних привредника" и "реформатора". Ја ћу им са задовољством дати глас.
Препоруке:
17
1
92 среда, 29 фебруар 2012 10:30
зоран
( Коби )"Довољно је само видети ко се све залаже за промену Устава и схватити да је ОДБРАНА постојећег УСТАВА Србије КЉУЧНА за опстанак српске државе и српског народа".

Коме је истински стало до добробити Србије, нека се сви они уједине пре избора, нека мањи (нпр.двери, наши, образ...), приступе већима,па нека објаве са ким наступају и да прихвате Једномишље у том свом наступу, са јасним обавезама и одговорности.
Или је можда ипак, сујета и интерес изнад тога.
Како радите, тако вам и Бог помогао!

ПС " Чувајте се мангупа из властитих редова"...
Препоруке:
5
0
93 среда, 29 фебруар 2012 10:43
Борис М.
Хвала НСПМ на овом тексту. Потписујем све што стоји у њему и што је госп. Нешић изнео. Мој глас овога пута иде Дверима!
Препоруке:
14
0
94 субота, 03 март 2012 01:00
Драган
За Двери! Злажем се за заједнички наступ Двери, ДСС и СРС. Сви имају квалитетне људе, сви могу да покрену људе који су квалитетни, а нису ни у једној странци. Само најбољи могу да покрену Србију из овг мртвила.
Препоруке:
8
0
95 субота, 03 март 2012 12:50
milena ankic
Kolko znam ljudi u Dverima su skromni(nadam se da ce takvi i ostati),da ih politika nece pokvariti kako to obicno biva.Pitanje je da li ce izdrzati pritisak ljudi ,lovaca na fotelje,narocito ako udu u vlast.Sto se tice DSS-a nazalost mnogi se kriju iza Kostunicine skromnosti i postenja.Ako bi se malo pokrenuli i procistili redove,pustili obrazovane i sposobne u prve redove ,malo krenuli sa reci na dela moglo bi se nesto uraditi.Kako god potreban je radikalni preokret u pristupu politici i vladavini uopste.Nazalost uvek na kraju bude tako da profit formira vlast a ne narod na izborima.
Препоруке:
7
0
96 уторак, 06 март 2012 16:19
Boris
Ljudi, sta da se kaze...

BOG VAS BLAGOSLOVIO I SVAKO DOBRO DAO!!!

Nadam se da veliki broj ljudi zna za vas i za vas program i da cete imati veliki odziv u birackom telu. Vas program i vase teznje su jedino normalno, a uz to organizovano, sto postoji na nasoj (politickoj) sceni.

Jedino na sta bih skrenuo paznju, s obzirom da se nadam vasem daljem i dugom postojanju bez obzira na rezultate (izbora) - pazite na clanove, da ih slasti ovog sveta ne pokvare. Dalje je isuvisno govoriti.
Препоруке:
5
0
97 уторак, 06 март 2012 21:26
Турас
Двери немају програм који би национално побудио Србију.Слабо су активни.Пример, радикали који се лагано топе и нестају треба да буде упозорење.Вишестрнаштво и разноликост није значајно.За оне којима треба хлеба не нудити им цвеће.Волео бих да пређу цензус али сумњам.
Препоруке:
2
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер