четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Антонић: Републику Српску своде на геноцидну творевину, негирајући злочине са друге стране

Kоментари (112) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 02 фебруар 2012 12:34
Милић Петар
Ако се већ улази у расправу са оваквима, сматрам да треба понети све расположиве документе и стриктно их се држати. У супротном имаћемо само вику, флоскуле и прекидања као што смо видели јуче. Све мислим да хоће да нас спусте на свој ниво, па да добију на искуство.
Нама је лако да се бранимо -истина је с уз нас, зато им не смемо дозволити да буду гласнији, бар не у Србији.
Препоруке:
152
0
2 четвртак, 02 фебруар 2012 12:34
симбиоза
"... да су четири процеса у току која се односе на геноцид у Сребреници, тако да се може рећи да се десио геноцид у РС."
Каква провидна и бедна конструкција! Процеси се односе на (не злочин, масакр, већ на) геноцид, одмах! И пошто се процеси односе на то што смо сами смислили, онда је логично да се није десило оно што се десило, већ оно што је госпођа сама смислила.
Ово је за смејање и плакање. Је ли могуће, и зашто је могуће да овакви манипулатори буду истакнуте јавне личности, уместо прочитани и морално одбачени. Али,знам, власт их воле и одржава се на таквима.
Препоруке:
102
0
3 четвртак, 02 фебруар 2012 12:35
том логиком крива је Словенија
Проглашење Републике Српске била је само реакција на претходно најављивање сецесије БиХ од Југославије. А све је почело још у Словенији 'подвучено жутим'. По Бисерковом резону, онда је за све крива Словенија.
Препоруке:
96
1
4 четвртак, 02 фебруар 2012 12:38
Јаков Војак
Све да се у Сребреници заиста и догодио геноцид (а није), она свеједно није 'настала на темељу злочина', већ на темељу народног референдума из 1991. године. Према томе темељи Републике Српске су демократски. То што је после њеног осинвања наступио рат, и шта се све дешавало у том рату, друго је питање, и тиче се свих зараћених страна, укључујући и западне и исламске земље, а не само једне.
Препоруке:
115
2
5 четвртак, 02 фебруар 2012 12:42
Лазар
Са су неким случајем српски војници одрубљивали главе непријатељу и сликали се нацерекани с њима, као што су то чинили муџахедини са српским и војницима и цивилима а што су пренели медији, Бисерко, Кандићка и сличне несрећне душе нам се не би скидале с грбаче 24 часа дневно. Или да су не дај боже Срби побили неку колону као ону у Добровољачкој или Тутли. А овако, то – и не спомињу.
Препоруке:
100
0
6 четвртак, 02 фебруар 2012 12:43
Svetlana
GENOCID, nego šta!!??
I to ne samo na području Srebrenice već na području polovine Bosne.Od Bosanskog Novog do Bjeljine a onda od Bjeljine do Trebinja!
Što pre svatimo i iskreno se pokajemo tim pre će nam se Bog smilovati i pomoći da izađemo iz kolektivnog ludila.
Препоруке:
7
196
7 четвртак, 02 фебруар 2012 12:44
Соњина смарачина
Бисерко и остале смарају, као да немамо у овој земљи преча посла о озбиљнијих проблема него расправе о томе шта је било пре 15 година. Шта год да је било, то је прошлост. Нека се позабаве садашњошћу. А у њој: незапослни, беда, откидање дела територије, корупција до неба...
Препоруке:
53
4
8 четвртак, 02 фебруар 2012 12:46
ево шта бих ја
Ја бих направио 'геноцид' невладиних оранизација. Мислим, оних владиних невладиних.
Препоруке:
110
1
9 четвртак, 02 фебруар 2012 12:52
b
Osim navoda o tome kako su Amerikanci muslimane u enklavi snabdevali oružjem, sprečavajući demilitarizaciju, u izveštaj je uvršćena i izjava bivšeg koordinatora za civilna pitanja UN Filipa Korvina, koja glasi: "Ono što se dogodilo u Srebrenici nije bio izdvojeni veliki masakr muslimana od strane Srba, već niz krvavih napada i protivnapada tokom trogodišnjeg perioda, koji dostižu vrhunac u julu 1995. Štaviše, verovatnije je da broj poginulih muslimana nije veći od broja Srba koje su u Srebrenici i njenoj okolini, tokom tri prethodne godine, pobili Naser Orić i njegove bande grabljivaca."
Препоруке:
86
2
10 четвртак, 02 фебруар 2012 12:54
predrag
Cenim gospodina Antonica i slazem se u potpunosti sa njegovim stavovima u ovoj debati a i u ostalim njegovim vidjenjima.Gospodine svaka vam cast i samo napred u istinu jer samo tako mora.Ja sam iz unutrasjosti Srbije i nisam neki poznavalac politicke analitike ali mi je dovoljno da shvatim o cemu se radi i ovo jutros i ono odavno i ono sto se biti.Vidi to i ovaj narod samo sto mu to objasnjavaju zavijeno.Drago mi je sto ste branili svoj stav kao i stav vecine u nasoj zemlji.Nastavite tako i dalje na radost sviju nas.Budite samo svoji i nepopustajte.POzdrav iz Valjeva.
Препоруке:
68
0
11 четвртак, 02 фебруар 2012 12:55
KOLE 1
Oчигледно да Бисеркова заступа неке интересе који се косе с здравим тразумомм и у свакој нормалној држави с њом би се позабавили стручњаци - за главу. Ако је Сребреница нешто доказано, а није јер се барата неистинама које се пласирају као аксиоми, онда би се мгло говорити о тези коју заступа ова госпоја. Овако она је за Немачку, Мађарску, Италију које су чиниле геноцид, недвосмислено и доказано, за Хрватску Јадовно, Јасеновац што је доказано и потврђено. О тиоме мудро ћути а РС на пасја кола ставља. Па ако је неко греноцидан онда је то САД, Канада, многе земље ЕУ које су уништавале читаве цивилизације да би се домогле богатсва, које им коначно излази на нос, а и овој веселници ће такве ствари којима се бави , даће >Бог, изаћи на нос и мораће да поожи рачуне, она и њој слични у Србији од актуиелне власти до Чеде и Неше...
Препоруке:
58
0
12 четвртак, 02 фебруар 2012 12:58
а ради се о следећем:
У америчкој терминологији постоји често коришћен појам 'рат за срца у умове' (struggle for hearts and minds), који означава организован напор да се маса убеди у ово или оно виђење стварности. Овај израз не прејудицира истинитост онога у шта људе треба уверити, него наглашава само напор да се то и учни. У Србији је управо у току једна овакава битка, коју је очито покренуо и плаћа је Вашингтон, а изврашавају Бисерко и остале...
Препоруке:
76
0
13 четвртак, 02 фебруар 2012 13:00
Зоран Ђорђевић
Власт у Србији не жели ни да стави под сумњу стереотип о Сребреници, зато што и даље настоји да све невоље које су нас задесиле припишу Милошевићу и "деведесетим".
Ово што се дешава сада само је последица тог става.
Препоруке:
59
0
14 четвртак, 02 фебруар 2012 13:02
@Svetlana
Ми смо све схватили драга Светлана, а не знам заиста шта сте то ви "сватили".
Препоруке:
90
2
15 четвртак, 02 фебруар 2012 13:06
Милутин
Не знам чему ово замајавање!?

Дуелом на дуел, мислим стварно где то води!

И онај дуел Јовановић-Додик и овај дуел на дуел, су бесмислени, обезвређује суштину проблема , која је једнставна, разводњавају се ствари!

Да је којим случајем у Милошевићево време неко дао квалификацију као што је дао Ч. Јовановић, а која није у корист Јевропске мафијашке бирократије, па дигли би се и хелсиншки комитети и ОЕБС и Савет Јевропе, и Стразбур, и Савет безбедности УН, и ББЦ, ЦНН, светска штампа.
Сви би се обрушили и оптужили за огољени говор мржње који треба оштро санкционисати!

Где је Загорка Доловац, Суд, Јавни тужилац,....да се казни говор мржње, ширење лажи, обмањивање јавности, обезвређивање жртава неоусташких и балијских злочина!
Препоруке:
70
0
16 четвртак, 02 фебруар 2012 13:16
već viđeno
Antisrpsku družinu Biserko, Jovanović, Kandić ignorisati do maksimuma.

Ako imaju srpske pretke sigurno se jadnici okreću u grobu.

Biserko, Jovanoviću i Kandićka, pitam vas: Da li je šaka dolara dovoljna za ovo moralno posrnuće i izdajstvo koje demonstrirate.

Ni izdajstvo Vuka Brankovića, ako je uopšte i postojalo, nije ravno ovome što vi radite?

Srpska istorija će vas zabeležiti kao izdajice jer teško da je bilo takvih kao što ste vi od kako je srba pod kapom nebeskom.
Препоруке:
60
2
17 четвртак, 02 фебруар 2012 13:18
бивши бпрац ВРС
Ја мислим да је гђа Бисерко једна у основи дубоко несрећна жена, која има неку унутрашњу потребу за негативизном, потребу да се из неких дубоких унутрашњих разлога свети својој околини. Нашла је као објекат мржње Милошевићеву политику, сасвим случајно. Да није постојао Слоба, нашла би већ неког или нешто друго. Тукла би и кињила барем свог пса или већ нешто слично. Ја је сажаљевам, она носи црнило у души, а то је ужасно. Гора казна јој не треба, и ја то не желим чак ни непријатељу. За оне које не верују мом суду, додаћу само једно: учествовао сам у том рату, али нисам мрзео своје непријатеље, ни тада а ни данас, као што ни већина мојих сабораца није. Имам и даљ пријатеље Муслимане и Хрвате, од којих су неки такође учествовали у рату. То је био рат, напросто. Морало се. Они који ратују ретко мрзе. Мрзе они који седе сакривени у својој кући. Њихов страх за свој живот, осећај да им тај рат 'краде' стандард и безбрижност, прави су узроци њиховој потоњој мржњи.
Препоруке:
77
1
18 четвртак, 02 фебруар 2012 13:19
Tonči
Hrvatska i Bosna su bile žrtve velikosrpske agresije i GENOCIDNE NAMJERE. To što su se Hrvati i Bošnjaci branili pa tokom odbranbenog rata nanijeli vojnu štetu velikosrpskoj agresoru, ne može izjednačiti žrtvu sa agresorom!
Krajnje degutantno i otrcano je optuživati Srebreničane ili recimo Vukovarce koji su bili pod stalnom opsadom i okruženjem kako su pobili neke Srbe.
Pa pobili su ih, ali u odbrani!!!
A zločin GENOCIDA se nije desio samo u Srebrenici već i u Bjeljini, Foči, Zvorniku, Trebinju, Banjaluci, Prijedoru,,,,i svakom djelu BiH koju je okupirala srpska agresorska vojska!
ŽIVJELA SLOBODNA BIH!
Препоруке:
5
114
19 четвртак, 02 фебруар 2012 13:21
s.p.Lajković
Labudova pesma druge Srbije .Posle izbora oni više neće postojati a ovo je obično šlihtanje svojim gazdama iz inostranstva i odradjivanje već potrošenih para...Kada vidite krupni plan ove vidite da ni sama neveruje u ono što govori...Problem je što sa takvima moraju da razgovaraju izuzetni intelektualci kao što je g.Antonić.
Препоруке:
50
0
20 четвртак, 02 фебруар 2012 13:22
Žiko
Sonja Biserko je jedan manipulator koji ne bira sredstva koja se isključivo svode na ubijanje Srbije i Srba u njoj. Mislim da je konačno vrijeme da ona odgovara za govor mržnje. Pogledajte da ni u jednom njenom intervjuu ili izlaganju ona nikad nije ,,ostavila" Srbe na miru a da ih nije optužila ili napala, bilo da je govor o pojedincima ili o institucijama. Ovo zaista nema smisla ni od države koja sve to toliko toleriše. Kada je neko u SAD progovorio i iznijeo svoje mišljenje da bi Teksas trebao da bude samostalan znamo kako su Amerikanci postupili i niko nije rekao da je to ograničavanje slobode govora. Ona ovde priča šta hoće. Pitam se kako neko može sebi da uzme toliko prava da ne zna gdje je crta i gdje treba postaviti granicu tolerancije u govoru a da to ne bude spriječavanje na iznošenje svog mišljenja. Očito da ta granica postoji i ona mora da se poštuje jer će njen prelazak napraviti velike probleme.
Препоруке:
48
0
21 четвртак, 02 фебруар 2012 13:23
Курсула
Соња Бисерко је одликована од стране Стјепана Месића као и Кандићка од Туђмана. Иначе, меша ч и ћ, па се питам који усуд нам је донесе?
Министрица Пусићева је посетила једино Чеду и НВО, пре неки дан. За кај? Пре тога се изљубила са Борисом, све пред камерама. Рођачки, не?
Београдски удар на Републику Српску се наставља свом жестином. Видећете ових дана како ничу нови ешалони, као печурке после кише. "Спонтано", наравно!
Власт ћути, не меша се? И ћутање је порука, веома експлицитна!
Препоруке:
68
0
22 четвртак, 02 фебруар 2012 13:30
Ljuba Cairo
Jasno je da citav korpus placenika otvara temu genocida u Srebrenici po necijem signalu. Ljudi samo odradjuju novac koji su dobili. Teska su vremena. Kriza je. Izgubiti prihode je uzasavajuce. Ko te pita za cast, postenje, uljudnost.... Treba ih razumeti.
Препоруке:
48
0
23 четвртак, 02 фебруар 2012 13:32
alkar@antonić
8000
Препоруке:
2
104
24 четвртак, 02 фебруар 2012 13:39
Molder
Ko je dozvolio da se ovakva rasprava vodi u javnosti i da se Republika Srpska poredi sa genocidnom tvorevinom i to u sred drzave Srbije????? Alo bre, pa takve rasprave se ne vode u Sarajevu i Zagrebu a u Srbiji se prica da je drzava gde zive Srbi genocidna tvorevina. Ovo se vise kosi sa zdravim razumom i vise lici na los vic i skrivenu kameru nego na ozbiljnu politicku raspravu. Utisajte ove galamdzije iz LDP i NVO i da se ta tema vise ne nacinje.
Препоруке:
57
0
25 четвртак, 02 фебруар 2012 13:41
MrGood
@alkar

700000
Препоруке:
113
0
26 четвртак, 02 фебруар 2012 13:41
раја
Да будем јасан. Оне бомбардере што су нас бомбардовали сматрам за непријатеље. Према томе све њихове подржаваоце било ко су они и било одакле су они такође су ми непријатељи.А нису нас бомбардовали само 1999 већ и раније.
Препоруке:
55
0
27 четвртак, 02 фебруар 2012 13:43
Агент
@Svetlana

Да ли сте ви случајно из Новог Града (Босанског Новог)и да ли сте тамо провели ратне године па знате нешто? Да ли уопште знате о чему причате? Током рата у Новом су се десиле многе лоше ствари, као што се уосталом дешавају у сваком рату, али није било масовних убистава а понајмање геноцида.
Препоруке:
52
1
28 четвртак, 02 фебруар 2012 13:44
veca vestica
Posle rata,tacnije od 1945 god.harali su preki sudovi po Srbiji.Jednog momenta su dosli do SIDA,i trebali su da krenu u Hrvatsku,tada je J.B.T.rekao cuvenu recenicu"DOSTA VISE TIH PREKIH SUDOVA,POBISTE NAROD"?U NDH se promenila samo jedna stvar,umesto slova"U"na kapama je osvanula PETOKRAKA,sve drugo je ostalo isto.Sada je to sve"prepakovano"i prilagodjeno vremenu,mi kao narod nismo u stanju da to prepoznamo.Ove NVO imaju jasan zadatak,i uz pomoc medija ga sprovode.Vlada Srbije,i njen predsednik nisu u funkciji da to sprece,zato i ne sprecavaju.
Препоруке:
45
1
29 четвртак, 02 фебруар 2012 13:53
фристајло
Село гори, а баба се чешља...
Чему губљење времена на овако бесмислене дискусије, кад свако зна шта ради Соња Бисерко и који су јој задаци?
Само је једно решење, и сви га знамо; но, нико не сме да га протисне кроз зубе. Све ово води у несагледиви хаос.
Препоруке:
43
0
30 четвртак, 02 фебруар 2012 13:57
iz RS
@alkar

To je broj iz izvještaja koji je utvrdila Komisija i koji je Dragan Čavić potpisao bojeći se za svoju predsjedničku fotelju. Samo da te podsjetim da je nakon pola godine Amor Mašović izjavio da se u izvještaju (na spisku ubijenih) nalazi 500 ljudi koji su živi.
Desio se strašan zločin koji je za svaku osudu i svi koji su u tome učestvovali treba da odgovaraju ali o genocidu nema ni riječi. Pogledaj definiciju genocida pa onda vidi gdje se i kad dešavao. Između ostalog i u najvećem etničkom čišćenju sprovedenom u udruženom zločinačkom poduhvatu (presude Gotovini i Markaču).
Препоруке:
47
0
31 четвртак, 02 фебруар 2012 13:58
за алкара, светлану и још по неке
Prisega Handžar divizije


"Ich schwöre dem Führer, Adolf Hitler, als Oberstem Befehlshaber der Deutschen Wehrmacht Treue und Tapferkeit. Ich gelobe dem Führer und den von ihm bestimmten Vorgesetzen Gehorsam bis den Tod. Ich schwöre zu Gott dem Allmächtigen, dass ich dem kroatischen Staat und dessen bevollmächtigtem Vertreter, dem Poglavnik, stets treu sein, die Interessen des kroatischen Volkes stets hüten und die Verfassung und die Gesetze des kroatischen Volkes immer achten werde."

Prijevod:

"Zaklinjem se Führeru, Adolfu Hitleru, kao vrhovnom zapovjedniku njemačkog Wehrmachta na odanost i hrabrost. Zavjetujem se Führeru, kao i pretpostavljenima koje on odredi, na poslušnost do smrti. Kunem se Bogom svemogućim da ću hrvatskoj državi i njezinom ovlaštenom predstavniku, Poglavniku, uvijek biti odan te da ću uvijek štititi interese hrvatskoga naroda i poštovati hrvatski Ustav i zakone."
Препоруке:
65
1
32 четвртак, 02 фебруар 2012 13:58
alkar@mr good
dobio ja okladu-kazen zeni da neće proć deset min a da će neki velikosrbin sa sajta iskočit sa napuhanim brojkama jasenovca.ona je progozirala da ća neko popinit tek sutra.
Препоруке:
5
71
33 четвртак, 02 фебруар 2012 14:01
Сократ
Велики сам противник Милошевићеве политике, али још већи противник сам квази-политичара чија се политика базира на анти-српству.

Једино објашњење за издајничко понашање ЈовановиЋа, Кандићке и Соње Бисерко је дубока траума њих самих или њихових родитеља а коју вуку још из дртињства. Ова траумираност се манифестује аутодеструктивношћу која је усмерена према сопственој нацији, ско су уопште Срби.

Чеда је у дуелу са Додиком причао неповезано и нелогично да сам се питао да ли је при чистој свести. Надам се да ће народ правилно проценити и овакве "вратоломије" казнити на изборима.
Препоруке:
45
1
34 четвртак, 02 фебруар 2012 14:09
@Tonči
Баш оригиналан доприснос правној науци: 'геноцидна намера'! Пазите, ни мање ни виеш него: намера! А чине се та намера доказује, господине? Срби нису имали никакав документ који би поткрепио вашу тврдњу о намери. Након појма 'командне одговорности', тако сада имамо и 'геноцидну намеру'. А и дефиницију да је 'говор мржње' све оно што ове вајне дефиниције побија. Него, кад смо већ код те 'одбране од српске агресије', да вас приупитам за једну добро познату ствар: рат је почео у априлу 1992. године, је ли тако? Е, онда: шта је радио цео огроман арсенал наоружања и муниције у канцеларији председника града Сарајева и његовог заменика, још тамо у јуну 1991. године, дакле скоро годину дана пре избијања сукоба? И, уосталом, је ли оно убиство 50 српских цивила од стране ХВО у Сјековцу било такође пре рата, у марту 1992? Као што сами видите, ваши коментари су празне речи. Рекао бих пре блебетање.
Препоруке:
48
2
35 четвртак, 02 фебруар 2012 14:15
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sonja Biserko zivi da bi svojom mrznjom Srbima sto vise naskodila a uz to je i finansirana od zapadnih fondova da tu srbomrznju koristi sto vise moze.

Pitanje je: ZASTO nasa VLAST i B.TADIC, ne nadju mogucnost da joj uskrate finansiranje sa zapada, kako se bas u svim zapadnim zemljama radi?
Sta mislite da bi uradili Nemci, kada bi jedna nevladina organizacija, koja ih -
neprekidno PLJUJE, bila finansirana iz Rusije???
A sta bi tek uradili Amerikanci sa takvom NVO?????

Natasa Kandic je kao i CEDA JOVANOVIC, placenici, njih finansira George Soros, milijarder amerikanac/Jevrejin,/Madjar,otvoreni SRBOMRZAC!

Za sve te "nase" NV-ovce, rade puno njih u Srbiji (Wiki Liks) novinari,Basara, gradjanske organizacije Dereta, Zene u Crnom (zale za mudzahedinima i siptarima, a ne za srpskim zrtvama) itd....PITANJE A TO JE i NAJVAZNIJE:

ZASTO SVE TO TOLERISE NASA VLAST u bgd???

PRVO to treba pitati???
Препоруке:
47
1
36 четвртак, 02 фебруар 2012 14:23
Агент
Ако треба да се укине Република Српска због Сребренице шта треба да се ради са Немачком или Хрватском имајући у виду злочине почињене у II Светском рату?
Препоруке:
57
0
37 четвртак, 02 фебруар 2012 14:25
раја
@Tonči-Све је почело кда сте давили оног војника Македонца на тенку у Сплиту. После сте давили целе касарне, па сте давили све Србе. И тако сте "цивилизирано" дошли до етнички најчистије државе у Европи. И сада сте за те злочине награђени од те исте.
Препоруке:
76
2
38 четвртак, 02 фебруар 2012 14:31
Sa Brda
Svaku javnu polemiku sa predstavnicima DRUGE SRBIJE doživljavam kao davanje veštačkog disanja mrtvim babama.
Ne treba oživljavati ono što prirodno umire.
Препоруке:
43
0
39 четвртак, 02 фебруар 2012 14:40
Pravnik
Od 1830-1867 godine u SRBIJI se dešavao GENOCID nad MUSLIMANIMA.
Muslimani Srbije mogli su ostati na svojim ognjištima, zadržati sva svoja dobra, ali samo pod sledećim uslovima:
-da se vrate veri pradedovskoj, a ako to neće onda mogu:
-da budu Srbi islamske vere, a ako i to neće,
-onda moraju da se pišu i vode kao Cigani, a ako i to neće
-onda moraju da se isele iz Srbije.
Kasnije su ovi uslovi redukovani na parolu KRST ili SMRT!!
Ta ideja da se uništi muslimanski narod je ponovo izašla na površinu 90-ih ne samo sa ciljem da se muslimani biološki ili unište ili rasele već da se BiH pripoji novoj SRPSKOJ DRŽAVI.
Rezultat takve velikosrpske politike je svakako GENOCID! To se ne može pobiti jer je i sudski potvrđeno i valorizovano!
Препоруке:
6
61
40 четвртак, 02 фебруар 2012 14:43
Н.Н.
Господине Антонићу били сте одлични у емисији и само тако наставите
Препоруке:
32
0
41 четвртак, 02 фебруар 2012 14:46
Miki
Ovo je balada o jednom jadnom balkanskom narodu koji je vjekovno proganjan i satiran sa istoka i sa zapada. Taj narod je uvijek imao puno Brankovica u svojim redovima koji su zdusno radili za svoje Sultane. Tako je nazalost i danas. Svi vlastodrsci su vazali . Danasnje vrijeme nosi jos jednu tehnolosku inovaciju promjena masa. Njihovi NVO rade na tome da sami srbi odrade posao za njih i kazu "mi smo zlotvori" , ne trebaju nam nikakva prava pa ni prava na opstanak.
Zalosno je sta ova drzava i narod tolerisu. Kada vlast vec nece da uradi nista, pitam se koliko je jos rodoljuba u zemlji Srbiji ostalo?
Препоруке:
30
0
42 четвртак, 02 фебруар 2012 14:55
Tonči
Ubojstvo, progon, grabež i palež su četiri znaka koji obilježavaju taj ratni politički proizvod što ga danas zovemo RS, poput četiriju elemenata – zemlje, vode, zraka i vatre – u razumijevanju svijeta starih grčkih filozofa!
Ali kome ja to pričam?? Velikosrpskim šovinistima!!
Препоруке:
6
48
43 четвртак, 02 фебруар 2012 14:55
Луди Ванко
Добро сте јој очитали вакелу Антонићу.Слушао сам.Само то њој не вреди.Она се држи свога и нарученога у себи ко пијан за плот.И прави се да је то једино добро и могуће.Неће да разговара с онима којима Српска није геноцидна творевина.Шта има да размишља било ко кад је Хаг то рекао.Ја сам бог твој и не смеш имати других богова осим мене.Таква дрскост и такав беспримерни безобразлук може, али како он има такав друштвени ранг и значај.Њу позивају, она мери свет око нас,она нам кроји међународну судбу а американци се чуде како их то нико у свету не воли.
Препоруке:
31
1
44 четвртак, 02 фебруар 2012 14:56
знам ја вас као злу пару
Највећи доказ колико су Срби заправо демократичан народ сведочи управо то што ви и вама слични могу да пљују без икакве основе по свом народу, а да им ни длака с главе није фалила. Код многих других народа, укључујуће и оне које ама баш никада не критикујете, не само да бисте остали без ове могућности за пљувачину, него бисте остали и без средстава за живот. А ако затреба, и без живота.
Препоруке:
30
1
45 четвртак, 02 фебруар 2012 14:57
Sonja Biserko protiv NOB-a!
Druga Jugoslavija nastala je u NOB-u; najveći praznik, Dan Republike, bio je 29. novembar, dakle dan kada su u Jajcu srpski partizani, zajedno sa svojim pristalicama iz drugih jugoslovenskih naroda i narodnosti, doneli sudbonosne odluke na II zasedanju AVNOJ-a. Isto tako, srpski antifašisti su tokom poslednjeg rata u Bosni doneli odluku o stvaranju Republike Srpske. Osporavanje prava srpskog naroda na Republiku Srpsku i osporavanje praznika RS, ne možemo da razumemo ako ih ne dovedemo u vezu sa osporavanjem tekovina NOB-a. Reći da je srpski praznik lažni praznik, da RS nije mogla da bude proglašena u ratu, isto je što i poricati pravo srpskog naroda (i njegovih saveznika iz drugih naroda) da u II sv. ratu donesu odluke kakve su doneli 29. novembra 1943. Osporavanje RS jeste osporavanje antifašizma i samim tim - revizija istorije i negacija istorijskih činjenica o Holokaustu!
Препоруке:
28
1
46 четвртак, 02 фебруар 2012 15:00
Плодови гнева
Госпођа је држављанин Србије (што, није проблем). Госпођа шовинистички мрзи државу у којој живи и народ међу којим се налази (то је проблем).
Препоруке:
35
1
47 четвртак, 02 фебруар 2012 15:05
Бане
Као прво РС није геноцидна творевина пошто је настала пре тих збивања у Сребреници. Она је творевина распада Југославије. А друго, ко то квалификује догађаје у Сребреници као геноцид? Да ли срби морају да прихвате ту квалификацију међународног суда? Да ли је тај суд независан, да ли је неутралан на којој основи дају свој суд. Да ли су независне институције проверили њихове доказе итд.. Суд је доста полтизован па зато на пример нема ниједне истраге о НАТО злочинама у Србији 1999.
Ако је РС геноцидна творевина шта је онда Немачка и Турска која данас пориче геноцид над јерменима.
Препоруке:
30
2
48 четвртак, 02 фебруар 2012 15:12
Sonja protiv MSP-a?
Međunarodni sud pravde prihvatio je odluku Haga ali je naglasio da se genocid nije dogodio u celoj Bosni i Hercegovini nego samo u Srebrenici. Za razliku od MSP-a, Sonja Biserko tvrdi da se genocid dogodio u celoj BiH. Dakle, Biserko prihvata odluku Haga ali ne i odluku MSP-a. Meni se čini da S. Biserko namerno pokušava da unese konfuziju jer je samo u haosu koji Druga Srbija sistematski stvara moguća revizija istorijskih činjenica o II svetskom ratu. Mi ne možemo da razumemo polemike u vezi sa poslednjim ratovima u Hrvatskoj i Bosni ako ih ne sagledamo u kontekstu evropske politike poricanja istine o holokaustu. Jedini smisao diskursa o ratovima devedesetih jeste revizija i negacija istine o II svetskom ratu.
Препоруке:
25
1
49 четвртак, 02 фебруар 2012 15:16
Nик
Сваком грађанину Србије који је гледао данашње излагање Соње Бисерко би требало да буде савршено јасно да је Србија тренутно под окупацијом.

Не постоји држава на кугли земаљској (а да њом не владају издајници постављени од стране окупатора) где би оваква особа била на слободи дуже од пола сата након оваквог излагања. На крају крајева, не би уопште ни дошла у прилику да води специјални рат против сопствене земље на телевизији са националном фреквенцијом.
Препоруке:
37
1
50 четвртак, 02 фебруар 2012 15:20
@Tonči
Необјективност, неистинистост, искључивост и острашћеност – четири су знака који обележавају ваше коментаре. Уосталом, зашто нам се уопште обраћате ако мислите да смо такви као што кажете? Јер ако смо такви – џаба нам то причате. Уштедите време и себи нама, немојте нам слати ваша празна клопарања. Пиште тамо где мисле као и ви. Њима ће се допасти, сасвим сигурно.
Препоруке:
35
2
51 четвртак, 02 фебруар 2012 15:28
Купујмо домаће
Правник

Е камо среће да си ти правник с дипломом, па би објаснио члан закона из тога времена, а не просипати прашину у очи својим симпатијама.
Нису то били Турци, то су били Срби који су се вјере своје одрекли да би главу своју спасили. Доста се њих вјери својој вратило.
Препоруке:
29
2
52 четвртак, 02 фебруар 2012 15:30
Decko iz B.
Gosp. Antonicu, dobro je sto ste pristali da stanete gosp. Biserko na megdan. I veoma ovazavam vas i gosp. Vukadinovica kao analiticara, vaseg rada i usprotivstaljanje mocnog 2. Srpskog lobija.
O agresoru HR koja je upala sa svojom vojskom u BiH i cinila zlocine ova gosp. cuti. Kao i o drugim stvarima. I veoma je dopadljivo da uvek kada argumentacijoni lanac ne ide u korist gosp. Biserko, Jovanovic i druge, oni o tom "temom" necu vise da raspravljaju!
Tom Zenom nemozete da raspravljate, opsto je ocigledno sta ona hoce. I u tome ste izgleda uspeli da pojasnite kako ona izvuce stvari iz konteksta ili neke cinjenice pobrka ili ne uzimajuci ih u obzir. Samo da amnestira zapdne pletke u krvavom raspadu SFRJ.

Posto vi valjda imate kontakt sa gosp. Karganovicem, pitajte ga, dali bi hteo da diskutuje sa g. Biserko o "cinjenicima" o Srebrenici. Pa da vidimo dali bi mogla da se izvuce sa "necu uopste o tome da pricam"!
Препоруке:
19
1
53 четвртак, 02 фебруар 2012 15:35
Umnjak
Ne razumem otkud Čeda zauzima 30% političkog vremena na "medijima" a on ima jedva 2,5% pristalica. Razumem Biserku što je ovih dana veoma aktivna jer joj se tamo preko bare upravo sada odobrava budžet. Trenutak je jer računa sad je narod zbog mraza pored tv pa će je veliki broj njih čuti. U stvari razumem i "Medije" u Srbiji jer su gotovo svi, osim Novosti i Kurira strani. Ne razumem ljude koji se predstavljaju kao Srbi a mnogo rade protiv njih. Hvala gosp. Antoniću što mi pomaže da razumem ono što ne razumem.
Препоруке:
30
1
54 четвртак, 02 фебруар 2012 15:41
Srebrenica negira Aušvic!
Jedan od haških sudija, inače Nemac, odavno je skrenuo pažnju na činjenicu da se upotrebom termina "genocid" u slučaju Srebrenice, relativizuju utvrđene istorijske činjenice o Holokaustu. Nema sumnje da je Hag - antisrpska institucija, ali se često previđa da je u pitanju i antisemitska institucija. Osporavanje prava srpskog naroda, prava koja su zadobijena u srpskoj antifašističkoj narodnooslobodilačkoj borbi, kao i relativizacija pojmova genocida i holokausta, predstavlja posredan udarac na legitimitet jevrejske države. Antisemitska Evropa predvođena Nemačkom već 20 godina razara tekovne srpskog antifašizma zato što veoma dobro uočava vezu između "srpskog pitanja" i "jevrejskog pitanja". Druga Srbija je samo oruđe u rukama antisemitsog lobija, a napadi na Srbiju i Srpsku samo su epizode u evropskom krstaškom pohodu na Izrael...
Препоруке:
23
4
55 четвртак, 02 фебруар 2012 15:59
Митрандир36
Драга Светлана, не пише се Бјељина, већ Бијељина! Свака част Антонићу и Вукадиновићу! Не палите се на Тончијеве и коментаре сличних њему. Ситне су то душе.
Препоруке:
29
1
56 четвртак, 02 фебруар 2012 16:01
Биљана Николић
Од 1945 убеђују нас, да смо ми Срби "мале жртве и велики злочинци" и као такви можемо да опстанемо тј. да се утопимо са великим хрватским и муслиманским злочинцима у комунистичком братству и јединству.
Кад су хрватски и муслимански пријатељи деведесетих поново ојачали, наставили су сви заједно свој недовршени посао из 1945. са још амбициознијом намером - сада су требали да нас убеде како смо гори од католика и муслимана!

Пролази им време, њихове усијане лажи о Србији и Србима које нико није смео ни да погледа, већ само да верује у њих, временом су се ОХЛАДИЛЕ, сад свако ко их озбиљно и мирно погледа, јасно види ПОДЛУ ЛАЖ.

Покушају поновног усијања антисрпских конструкција све чешће су смешни, иако иза њих још увек стоји велика сила и велики новци.

Да не заборавим - БРАВО за АНТОНИЋА!
Препоруке:
31
1
57 четвртак, 02 фебруар 2012 16:06
Damaskin
Srpski knjizevnik Milan Milicevic ce zabeležiti 1871.gdine u svom Dnevniku koji je ostao najvecim delom neobjavljen. “Ne mogu naši potomci znati istinu o nama jer je mi ne kazujemo, nego ono izlažemo što nam podmiruje trenutni jadni račun”.
Srebrenica ali i Prijedor, Foča, Višegrad, Vukovar su mrlje na srpskom obrazu.
Pokajmo se što pre!!
Препоруке:
5
41
58 четвртак, 02 фебруар 2012 16:10
саша р.
@alkar

Имаш право, човек је погрешио, ваљда је журио, па није стигао све да напише.
750.000 само у Јасеновцу (Нојбахеров извештај Фиреру)
1.000.000 Срба, Јевреја и Рома побијено је на територији НДХ само током 1941.
Не секирај се "мајсторе", једног дана ће све ово изаћи на видело.
Пошто видим да си докон, ево ти мало да читаш шта о вама пише Јерусалем Пост.
http://www.jpost.com/Features/InThespotlight/Article.aspx?id=169378
Препоруке:
27
1
59 четвртак, 02 фебруар 2012 16:13
Aušvic je srce Srbije!
Sasvim je jasno da u današnjoj Evropi samo Srbi brane tekovine antifašizma. Balvanima u Hrvatskoj pre 20 godina ili barikadama na Kosovu danas, Srbi se suprotstavljaju potomcima hrvatskih, nemačkih, austrijskih i albanskih nacista. Srpske barikade predstavljaju poslednju prepreku dovršenju "konačnog rešenja". Zato svima treba da bude jasno da se na srpskim barikadama brani ne samo Srbija nego i uspomena na žrtve Aušvica. A bilo bi krajnje vreme da nam postane jasno i ono što je našim neprijateljima odavno jasno - na srpskim barikadama brani se Izrael! Oni srpski ljudi, žene i deca koji danonoćno dežuraju na barikadama - oni predstavljaju prvu liniju odbrane srpske ali i jevrejske države!
Препоруке:
23
3
60 четвртак, 02 фебруар 2012 16:13
Pravnik
Filip Dz. Kohen autor knjige Tajni rat Srbije, ističe da je srpski fašizam stariji i od Hitlerovog, da korijeni srpskog fašizma počinju već 1804.godine koje 40 godina kasnije oblikova Ilija Garašanin u svom Načertaniju.Vec tada je nastao izraz etničko čišćenje, i da su Srbi izvrsili genocide nad nesrpskim stanovnistvom, da se to proteze vec dva stoljeća. U svim pobunama ili mirnim periodima u proslom stoljeću stradalo je muslimansko i jevrejsko stanovništvo, tako da je Srbija pred Prvi balkanski rat bila očišćena od muslimana. Mada su bili malobrojniji u odnosu na muslimansko stanovništvo, ista sudbina zadesila je i Jevreje, sa izuzetkom perioda Milosa Obrenovica. Obrazac koji je dao Ilija Garasanin, a koji su usavršili njegovi sledbenici, svodi se na zlostavljanje, prisilno iseljevanje, pljackanje, silovanje, klanje, masakriranje posebno nožem.
Препоруке:
3
39
61 четвртак, 02 фебруар 2012 16:22
Pravnik
Filip Dz. Kohen se u svom poznatom djelu "Tajni rat Srbije" nadovezuje na tvrdnju srpskog književnika Milana Milicevica iz 1871.godine koji je jos tada otvoreno kazao da “ne mogu naši potomci znati istinu o nama jer je mi ne kazujemo, nego ono izlažemo, što nam podmiruje trenutni račun” , pa kaže “ ako je istorija umjetnička galerija puna slika, s malo orginala i mnogo kopija, onda je srpska istorija takva galerija, puna falsifikata koje je Evropa pa i Amerika dugo vremena prihvaćala kao orginalne. Mnogi zapadni “eksperti” za Balkan eksploatisali su ih za svoje titule, a političari za svoje prljave ciljeve”.
Ehh, 90-ih nismo mogli sakriti ono što smo činili.
Sve je procurilo u svet. Sad nam je istorija orginalna.PRLJAVA!!
Препоруке:
4
37
62 четвртак, 02 фебруар 2012 16:30
Maцан
Као прво, да ли неко има линк за ово сучељавање? И унапред хвала.

Што се тиче злочина у ратовима у СФРЈ, први и основни злочин је злочин против мира, и за то би требало да одговарају они који су почели рат. Сви остали злочини су секундарни и последица овог злочина.

НДХ и муслманска пропаганда о великосрпској агресији више не пролази ни код њих, Србреница је већ одавно размаскирана, као и број стрељаних Орлићевих војника. Ако Мирсад Токача каже да има бар 500 имена људи који су живи, ко може да каже да их нема 1500 или 3500. На страну то што нико није умро природном смрћу у Сребреници за три године.

А за Бисерку и ине, морам само да кажем, да су они на истом коминтернвском задатку уништавања Србије и Срба, као и њихови очеви, само што су им идеали новац, и само новац.
Препоруке:
24
2
63 четвртак, 02 фебруар 2012 16:38
Žiko
Evo odgledao sam reprizno emisiju o kojoj se govori na ovoj stranici. Koji cinizam posjeduje Sonja Biseko i kako ga samo plasira kroz onaj njen osmjeh. Ništa se drugo ne može zaključiti nego da su poznati negativci i autošovinisti dobili ulogu da pokušaju Republiku Srpsku dezavuisati i osporiti iz Srbije. Sledeći korak nije teško predivdjeti. Išlo bi se na ukidanje iste, jer kada je ne podržava Srbija zašto bi neko drugi. Valjda ima dovoljno pameti da se shvati da bi to bilo kompletno Srpsko političko i svako drugo samouništenje.
Sonja Biserko je u ovoj emisiji govorila kako je RS etnički očišćena. Laže. U RS je vraćena cjelokupna imovina prognanim i svi koji su htjeli vratili su se na nju. Neki jesu prodali i otišli ali najviše zbog ekonomije. A gdje su Srbi iz Sarajeva, Tuzle, Mostara, Sanskog Mosta, Bos. Petrovca, Bos. Grahova, Bihaća i svih drugih mjesta iz Federacije. Zar to nije bilo etničko čišćenje? Ona veoma dobro radi svoj posao, isti onaj koji je radio i Pavelić.
Препоруке:
22
1
64 четвртак, 02 фебруар 2012 16:42
Мацан
А сад, око распада СФРЈ.

Немачка је, да ли под притиском УСА или не, приморала остале чланице да признају Словенију и Хрватску. Водећи политичари у Немачкој у то време су били Хелмут Кол и Ханс Дитрих Геншер. Да ли је ико погледао њихове биографије? Обојица су били чланови Наци партије. Па после разбијања СССР и Руса као државатворног народа, да ли је ико мислио да ће они Србе оставити на миру?

Сад мало за тролове алкара и Тончија. Јако су вам провидни аргументи. Односно, осим научених друго србијанских парола ни немате их. А пошто никаквих аргумената немате, дискусија са вама је млаћење празне сламе.
Препоруке:
22
3
65 четвртак, 02 фебруар 2012 16:58
Ljuba Cairo
Eh, da... Zaboravih, kako sad to: LDP i SPS?
Препоруке:
14
0
66 четвртак, 02 фебруар 2012 17:05
ПА
Одвише одмерен и академски приступ С.Антонића. Са њима то не вреди.
Препоруке:
17
1
67 четвртак, 02 фебруар 2012 17:17
au mile
Сва беда данашњег тренутка можда је најбоље осликана у срамним ревизијама и предефиницијама основних моралних постулата, историјских чињеница и елементарне логике.
И опет морам да цитирам Јозефа Гебелса који је поставио основе западне пропаганде:"Не би било немогуће – када би се само довољно дуго понављало, уз одговарајуће психолошко убеђивање људи – доказати да је квадрат, у ствари округао. Ту се ради о најобичнијим речима, а речи је могуће обликовати све док оне не сакрију право значење неке замисли ".
Тако је могуће један појединачни ратни злочин,са неутврђеним бројем жртава (2.500, 3.000,5.000-зацртаних од Клинтона) у коме нису ни све околности довољно расветљене (злочину у Сребреници претходило је вишегодишње оргијање ратног зликовца Орића), прогласити геноцидом, а са друге стране комплетно етничко чишћење једне териотрије од Срба која са прекидима траје скоро један век, са стотинама хиљада убијених Срба, потпуно игнорисати и свесно умањивати размере истих.
Препоруке:
14
1
68 четвртак, 02 фебруар 2012 17:24
Skeptik Roberto
Kako se samo neki frljaju terminom Genocida. Oprosti im Boze, ne znaju sta rade.

Za Pravnika: Covek koji je preziveo PRAVI genocid. madjarski drzavljanin Mojsijeve vere, filozof i pisac Djerdj Konrad, je na mnogim svojim tribinama, a posebno za vreme bestijalnog bombardovanja Srbije, uporno isticao da su Srbi jedan od retkih naroda koji nikada kroz istoriju nisu gajili INSTITUCIONALNU mrznju prema Jevrejima.
Препоруке:
22
2
69 четвртак, 02 фебруар 2012 17:34
Milos
Kada je svakome iole razumnom covjeku jasno sta se to danas desava i kakva to ala guta i rusi pred sobom sve ljudsko i moralno i kada se normalni svijet sklanja u stranu u nadi da ce to da protutnja u Srbiji ima jos takvih koji toj goropadi idu u zagrljaj nudeci kao zrtvu srpski narod.Nevidjeno slepilo i nevidjena mrznja.
Препоруке:
12
0
70 четвртак, 02 фебруар 2012 17:34
ау миле
За потребе мултинационалних корпорација и омогућавања њихове контроле над људима, територијама и њиховим богатствима, појавио се феномен "новог хуманитаризма". У име тог и таквог "новог хуманитаризма", читава армија полуинтелигентних и полуобразованих је проглашена новом интелектуалном елитом, која се не скида са медија, и у потпуности испуњавају медијски простор. Њихова једина сврха је идеолошко оправдање империје када иста врши уништавање читавих економија, држава, људи зарад свога циља - тоталне контроле.
Они прави интелектуалци су сурово маргинализовани. Њихова мишљења и утицај је медијском манипулацијом, у општој какофонији бесмисла потпуно скрајнут и изврнут прузи као нека врста екстрема.
Такозвана "интелигенција" скупо плаћена од империје, има свеопште присуство.
Погледајмо само лауерате Нобелове награде за мир и све ће бити јасно.
Јад и чемер.
Препоруке:
18
1
71 четвртак, 02 фебруар 2012 17:39
Sonja superiornija od Antonića!
Mislim da se i ovoga puta pokazalo da je Druga Srbija intelektualno superiornija od njenih protivnika. Svakom dobronamernom posmatraču sasvim je jasno da se S. Biserko kreće na izuzetno visokom intelektualnom nivou, da je u pitanju osoba koja je pročitala mnogo knjiga i koja bi ravnopravno mogla da polemiše i sa francuskim akademicima samo ako bi to htela. Juče je u istoj emisiji gostovao Miljenko Dereta i on je po ko zna koji put pokazao koliko je kao intelektualac i kao umetnik superiorniji od jednog Kusturice. Snaga Druge Srbije ogleda se pre svega u intelektualnoj superiornosti, renesansnom obrazovanju i izuzetnoj kulturi Sonje Biserko, M. Derete i Čede Jovanovića!
Препоруке:
4
42
72 четвртак, 02 фебруар 2012 17:41
Aleksandar (1)
Postovani komentatori, jedna stvar mi nije jasna. Toliko puta sam medju komentarima nalazio bisere - pravi trijumf erudicije, razuma i kulture izrazavanja i komunikacije, a medju komentatorima takve znalce i gospodu (po nastupu, doslednosti argumentima i postovanju sagovornika)da je prava steta sto im ne znam imena. Sa takvim sagovornicima skoro da nije bitno da li ste istomisljenici ili ne - savakako ste na dobitku, u najboljem smislu te reci. Sa druge strane, povremeno se javljaju komentatori (pseudonimi alkar, tonci ili kako vec i sl) koje po "doprinosu" raspravi mogu da opisem samo kao provokatore i to one najnize vrste.
Препоруке:
15
1
73 четвртак, 02 фебруар 2012 17:44
саша р.
@Мацан

Лепо сте запазили ове биографије, само бих Вас мало допунио. Ханс Дитрих Геншер је највећи кривац за распад СФРЈ. Али дотични господин у жутом пуловеру се "прославио" својевремено и као министар унутрашњих послова Савезне Републике Немачке, и то баш на олимпијади у Минхену када су масакрирани израелски спортисти. Први "пропуст" направио је када се читава "делегација" Црног Септембра, наоружана до зуба, ушетала у олимпијско село. Личи ли то на педантне Немце и врло способну немачку полицију? А тек сад иде оно главно; био је договор да на авиону који је требао да одвезе терористе, пилоти-командоси неутралишу један број терориста приликом прегледа истог. У задњи час они су напустили авион. Личи ли немачки војник или командос на кукавицу? Даље, хеликоптер са таоцима није слетео бочно у односу на снајперисте, већ фронтално, и тиме потпуно онемогућио прецизну акцију. Мора се признати да је ово сувише "пропуста и случајности" за неког као што је Ханс Дитрих Геншер.
Препоруке:
19
1
74 четвртак, 02 фебруар 2012 18:02
србски математичар
@ Sonja superiornija od Antonića!
Svakom dobronamernom posmatraču sasvim je jasno da se S. Biserko kreće na izuzetno visokom intelektualnom nivou, da je u pitanju osoba koja je pročitala mnogo knjiga i koja bi ravnopravno mogla da polemiše i sa francuskim akademicima samo ako bi to htela.

Свака част на иронији :))

Једино нисте поменули богат Соњин речник (геноцид... геноцид... 11 пресуда за геноцид... геноцид... геноцид... пресуђен геносид... порицатељи геноцида...) и колико је више златних палми добио редитељ Дерета од Кустурице!
Препоруке:
28
1
75 четвртак, 02 фебруар 2012 18:05
Beograđanka
Ja mislim da je problem u našoj omladini koja se identifikuje sa pogrešnim uzorima. Sve naše devojske liče na Cecu, Sandu Rašković i Marinu Abramović, dakle identifikuju se sa pogrešnim uzorima. A našim momcima idoli su Đoković, rukometaši i vaterpolisti, Tadić, Kusturica i Bregović. To je pogrešno! Za ovu zemlju neće biti sreće dok naše devojke ne budu delovale kao Sonja Biserko, Nataša Kandić ili Borka Pavićević, a naši momci kao Miljenko Dereta ili Pera Luković. Tek onda kada naša omladina usvoji pravi sistem vrednosti i kada počne duboko da se poistovećuje sa pravim uzorima, ova će zemlja imati evropsku budućnost!
Препоруке:
7
21
76 четвртак, 02 фебруар 2012 18:07
Милоје
Прича Соње Бисерко НЕМА везе са истином и логиком. НИКАДА није стала у одбрану Срба и онда када су права Срба била угрожена толико очигледно да је то јасно свакоме. Свима јасно, а Соњи НИЈЕ. Зашто? За мене АПСОЛУТНО НИШТА НЕ ВРЕДЕ СТАВОВИ СОЊЕ БИСЕРКО И СВИХ ЊЕНИХ САБОРАЦА.Чекам дан када ће Србија бити слободна да власт кажњава оне којима је задатак да нападју све што је српско.Ова њихова акција је из исте централе организована и синхронизована. Не подударају се случајно у иступима Бисерко и Ч. Јовановић. Исти су они и по памети и по намерама према Србима.
Препоруке:
15
1
77 четвртак, 02 фебруар 2012 18:12
Skeptik Roberto
@Sonja superiornija od Antonića!

Ovo se u narodu zove "lupi i ostade ziv". Nekada se govorilo da hartija trpi svakakve gluposti, ali ipak je mreza neprevazidjena.
Препоруке:
21
1
78 четвртак, 02 фебруар 2012 18:19
Милоје
РЕПУБЛИКА СРПСКА ЈЕ НАСТАЛА НА ОСНОВУ ПРАВА И ВОЉЕ СРБА ДА ЖИВЕ У СВОЈОЈ ДРЖАВИ.РЕПУБЛИКА СРПСКА ЈЕ ЈЕДИНИ СПАС СРБА ОД ГЕНОЦИДА У БИХ.Република Српска је онемогућила да се над Србима проведе планирани ТРЕЋИ ГЕНОЦИД У 20 ВЕКУ. ЗАТО ЈЕ СРПСКА и основана пре почетка рата у "бих".Први геноцид НАД СРБИМА је био од 1914 до 1919, а други геноцид је био од 1941 до 1945.Јасеновац је био монструм логор у коме су хрватски и муслимански фашисти убили 700 000 (седам стотина хиљада) Срба. Нека Соња, Чеда и братија проуче последице овога геноцида над Србима."БиХ је постала гробница Срба у 20. веку !!!ОВО СУ ИСТИНЕ, А ТО ШТО ПРИЧА БИСЕРКО, ИЛИ ЧЕДА , ИЛИ..., СУ БЕСМИСЛИЦЕ
Препоруке:
15
2
79 четвртак, 02 фебруар 2012 18:25
dd
Kakvo s. od emisije. voditeljka je izuzetno "profesionalno" obavljala svoj posao, pitanja nisu imala veze s vezom. Emisiju sam gledala samo zbog antonića.
Препоруке:
12
1
80 четвртак, 02 фебруар 2012 18:25
..........
Немојте лупати минусе на овако одличну иронију која је изражена код коментара нпр : београђанка....можда на прву не делује као иронија, али прочитајте пажљиво...
Препоруке:
10
0
81 четвртак, 02 фебруар 2012 18:28
Мацан
За Сашу - хвала на подсећање око олимпијаде у Минхену. Као што и сами кажете исувише "случајности".За Александа (1) - по мом скромном мишљењу, већина коментатора на НСПМ је ту баш због разлога које сте навели. Једини сајт на коме можете да нормално дискутујете.За Милоја - Није проблем што Бисерко, Кандић, Чеда и ко зна којекакви још причају то што причају. И није то само код нас, погледајте ултра ортодоксне јевреје, па они су још гори. Проблем је што се ево у задњих недељу дана они не скидају са ТВ-а, радија, новина и као такви букачи попуњавају мадијски простор. Па и овде ево колико коментара о њима. Србија је, без икакве увреде, и сам сам Србин, још увек у повојцима овакве демократије, и јако подложна медијском утицају.
Препоруке:
9
0
82 четвртак, 02 фебруар 2012 18:33
Бели Орао
@Светлана или Схветлана. Посипајте се пепелом по глави, али сХватите нема тог пепела којим би @алкар себе требао да поспе. Алкаре копље ти је отупило. Иди кући. Прозивају те код поклопца. Немој само да остављаш траг. @Тончи. Откуд Ви? Дајте ми Ви неки хрватски сајт да овако лепо причам са Хрватима, не покатоличеним Србима. Питао сам и молим овог алкара, а он ми каже, ево вам неке усташке глупости. Рекох иди ти на усташке глупости ја хоћу Хрватски НСПМ.
Што се жртава тиче сви знају да је било је нерешено 1:1. Једино Ви Хрвати ту водите.
Препоруке:
17
1
83 четвртак, 02 фебруар 2012 18:40
Агент
@Pravnik
Што не додате и то да је књаз Милош тако договорио са турским султаном, да је за то имао одобрење од турског султана и да је имао обавезу да свима који одлуче да напусте Србију исплати у злату непокретну имовину и да је имао обавезу да пази да се онима који одлазе ништа не деси односно да у миру однесу сву своју покретну имовину. Ово све је надгледао београдски паша. Договор књаза Милоша наставили су и кнез Михаило и кнез Александар Карађорђевић све до 1867 год када су Турци предали кључеве градова кнезу Михаилу и потпуно физички напустили Србију. Турска застава остала је да се вије на Београдској тврђави све до стицања потпуне независности. Срби су у 19 веку након 500 година малтретирања дали 4 могућности Турцима. Које су могућности Хрвати и потурице дали Србима у 20 веку?
Препоруке:
25
1
84 четвртак, 02 фебруар 2012 18:43
Danka
Antonic je pametno govorio.Bravo! Suparnica je, po obicaju, bila ispod svake pristojne razine. Zlonamernost njenih tvrdnji,uz apsolutno nepoznavanje istorije Evrope i Balkana,sramotni bi bili i za segrte. Tvrdnja:da su Srbi od Ustava iz 1973. bili spremni na rat jednaka je tvrdnji da su NVO humanitarna i neprofitna organizacija!Uvredljivo glupo! Posto je neobavestena,doticna Bla-bl,treba malo da cita o Velebitskom ustanku,Miljenku Hrkacu,hrvatskim teroristickim grupama,Hrvatskom proljecu,Tudjmanovim prostaklucima.. Da procita: Corovica,Krestica,Avramov,A.Manhatana,Cercila,T.Ruzvelta? Doticna nije vredna ni prezira....
Препоруке:
18
0
85 четвртак, 02 фебруар 2012 18:47
Aleksandar(2)
Izvinjavam se sto kasnim sa nastavkom... Hteo sam samo da izrazim cudjenje zasto uopste dolazite u iskusenje da bilo sta polemisete i dokazujete sa ovim drugima. Verujte, ja im ni minuse ne dajem. Sta se tu ima ocenjivati? Ja im iskreno, gledajuci na duze njihov "doprinos" raspravi, ne bih ni dozvolio "prolaz", ali verujem da moderatori imaju u vidu nesto sto meni promice... Jedno "0-0" ispod svakog takvog komentara im je najbolja ocena..
Препоруке:
13
1
86 четвртак, 02 фебруар 2012 19:11
за алкара, светлану , соњу и још по неке
Списак главних логора

Логор Јасеновац
Логор Стара Градишка
Логор Сајмиште
Логор Метајна на отоку Пагу, за жене и децу
Логор Ступачиново
Логор Слана
Логор Ђаково
Логор Госпић
Логор Јадовно
Логор Лепоглава
Логор Даница у Копривници
Логор Керестинец
Логор Крушчица, крај Травника
Логор Лобор, близу Златара (у хрв. Загорју), углавном за жене и децу
Логор Тење
Препоруке:
38
0
87 четвртак, 02 фебруар 2012 19:14
за алкара, светлану , соњу и још по неке
Логор на острву Паг је један од првих и најзлогласнијих усташких логора и састојао се из два дела: логора Слано и логора Метајна. Формиран је 25. јуна 1941, а распуштен августа исте године кад је Паг предат Италијанима. Прве жртве били су Јевреји из Загреба, а потом су довођени Срби и Јевреји из разних крајева. Усташе су их убијале клањем или бацањем у јаму у пределу Фурнаже. Као један од првих усташких логора, логор на Пагу био је у правом смислу речи кољачка школа у којој су професори били монструозни зликовци.

За непуна три месеца постојања (25. јун 1941 – крај августа 1941) кроз логор Слана је прошло око 16.000 затвореника. Највећи број је побијен (само у Јадовно на погубљење послано је 3.000 Срба), а мањи део упућен у Јасеновац.

Логор Метајни на Пагу је био искључиво за жене и децу, и неутврђен је тачан број жртава.

На острво Паг, у логоре смрти логораши су допремани у великом броју из сабирног логора у Госпићу преко Карлобага, кроз такозвана Велебитска врата.
Препоруке:
20
0
88 четвртак, 02 фебруар 2012 19:15
за алкара, светлану , соњу и још по неке
На прилазу плажи Суха је 7. септембра 1975. године подигнуто спомен обележје. Током Рата у Хрватској спомен плоча је уништена. Спомен плоча је обновљена 26. јуна 2010. године, али је после само три дана уништена
Препоруке:
27
0
89 четвртак, 02 фебруар 2012 19:34
раја
@Pravnik- Када се земља ослобађа од окупатора правило је да он буде протеран у целости. Када се Србија ослобађала од Турака није то учинила у потпуности. Остале су потурице. Партизани нису направили ту грешку. Када су отерали немце отерани су и њихови помагачи.
Препоруке:
14
1
90 четвртак, 02 фебруар 2012 19:46
Ђука
Свака част.
Препоруке:
12
0
91 четвртак, 02 фебруар 2012 19:46
mila w.
Evo malo istorije. KNAURS KULTURFÜHRER- JUGOSLAWIEN:

Srebrenica: Grad je bio u doba Rimljanja poznat po eksploatisanju srebra i olova. U srednjem veku Dubrovcani su trgovali sa ovim gradom, a pocetkom 15 veka grad pada pod vlast srpskog despota Stefana Lazarevica.
Ovo samo za one koji ne poznaju istoriju.

Sto se Jasenovca tice postpoji prevedena knjiga Hermana Neubachera, Hitlerovog izaslanika za Balkan i jugoistocnu Evropu. Ja posedujem original knjige izdat 1956.gde na strani 32 stoji:
Resenje pitanja pravoslavnog zivlja "Jednu trecinu prevesti u katolicanstvo, druga mora da napusti zemlju, treca mora da umre" (Pavelic). Zadnja tacka je izvrsena. Ustase su se hvalile da su pobili milion pravoslavnih Srba, ja mislim da su preterali. Radi se prema mojim podacima o TRI CETVRT MILIONA poubijanih Srba dece, zena i staraca.
Osim toga treba procitati memoare Glez von Horstenau-"Izmedju Hitlera i Pavelica".

Hermann Neubacher
Препоруке:
14
0
92 четвртак, 02 фебруар 2012 20:18
@Alkar
Sem pobrojanih NDH logora, decji ustaski logor Jastrebarsko jedno vreme bio je logor za decu.Samo za srpsku decu!Preko 3500 kozarackih malisana otetioh od majki.Umrlo je i zakopano-van groblja-oko 489 malisana.
Kako je to unijatski kraj,seljaci su krisom,rizikujuci zivot,doturali hranu malim Srbima.
Kao janicare,oblacili su ih u ustaske uniforme!!

U "Stakleniku" Alojzija Stepinca/Zagreb/ srpska su deca umirala od gladi i dizenterije!
Casne sestre/ ratni zlocinac Barta Pulherija/pacovskim vatikanskim kanalima prebacene su u Lat.Ameriku!Neke su posle rata radile i u zemunskoj bolnici.Zasto je UDBA cutala?!
Diana Budisavljevic,.Austrijanka udata za dr.Julija Budisavljevica/Srbina/ spasila je 12.000 srpske dece.Procitajte njen dnevnik i pozrtvovanje njenih saradnika.
U Prebilovcima klali su decu,silovali uciteljicu,bacali u jame-pa se onda tu,volsebno,pojavila Gospa....
Nema oprosta za tako sto.
U XX veku, ovde, genocid su vrsili samo Hrvati i Muslimani.
Препоруке:
20
0
93 четвртак, 02 фебруар 2012 21:03
milos odalic
Trebalo bi se osvrnuti na politiku B92. Prvo je bila transmiter Tanjugovog tkzv duela, a zatim uvodi u arenu istomisljenicu Cedomira Jovanovica da prosiri propusteno i nezavisnog analiticara, Antonica. Sta smo dobili? Samo zelju da promenimo kanal! I to treba svako da uradi da ne bi kanalima uvecavali gledanost.
Препоруке:
8
0
94 четвртак, 02 фебруар 2012 21:18
Петар Велики
Замерка г. Антонићу јер је сувише културан за овакве. Па са таквима дискутантима типа Кандићка,Чеда,Бисерко и слични аргументи не вреде.. Ипак г. Антонић је за разлику од мене господин па на врло културан и интилигентан начин покушава да разобличи оно што је евидентно. Па пазите на јучерашњи дуел Чеда -Додик јавила се она багра преко баре, све потомци робијаша,сецикеса,убица за које је злочин у Сребреници геноцид, а сми су олош неопевани. Мислим да је свет близу библијсе границе од пре великог потопа.
Препоруке:
13
0
95 четвртак, 02 фебруар 2012 21:19
alkar@bili ora
u pravu ste ,koplje mi je tupo,od rođenja!
Препоруке:
1
6
96 четвртак, 02 фебруар 2012 21:55
Борис
Хрватска је настала због жеље Хрвата да живе своји на своме. Учињен је геноцид (боље речи довршен над Србима). Уништена вишенацинална Југославија у којој су сви Хрвати живели у једној држави и велики дио богатства земље дошао у посед странаца. Република Српска је настала као тежња Српског народа да их нико не одвоји од Србије, али је нажалост учињен злочин и то не само у Сребреници. Неко каже да је то геноцид неко да није. Чињеница јесте да тренутно у РС где је пре рата живело око 40-50% несрпског становништва данас их живи око 2-5% и да су скоро све џамије у РС у току рата биле уништене. Срамота је и једно и друго, а ваља живети. Зато позивам и алкара и тончија и остале да мало реалније сагледају чињенице.Да не доливамо ватру на ово зло које нас све притиска. Као православни Србин осећам стални притиском и вањским и унутрашњи на мој народ, веру и државу и логично је да се у таквој атмосфери десе и претеривања са наше стране. Праштајте сви које сам увредио.
Препоруке:
11
1
97 четвртак, 02 фебруар 2012 23:02
wiki
Slobodane Anonicu: Bosnajci su se branili, barnili su svou zemlju, naravno da su i oni cinili zlocine u odbrani, da li su trebali otici na spavanje icekati da ih Srbi zakolju?
Vi Srbi vi ste ucinili najmracije planske zlocine u Bosni kako bi ste prosirili Srbiju i peko Drine, nije ovo srednji vijek!
I zato cete ispastati! Niko ne zeli Srbiju u EU. I niko svama nista nece.
Препоруке:
2
20
98 четвртак, 02 фебруар 2012 23:04
Zoom
U svim gradovima entieta rs su pocinje velik zlocini i silovane zene. Nije samo Srebrenica. U svim gradovima rs-a i su masovne grobnice CIVILA!
Uzivajte.
Препоруке:
0
17
99 четвртак, 02 фебруар 2012 23:07
снага доказа
И дан данас се служе истим триковима којима се некад служио Ватикан. Прво уцењују и притискају да се нешто на силу прихвати (као у полицијској станици), а онда, када у томе свом науму успеју, тако издејствован став користе као валидан доказ.

Тако су прислили Кулина бана на Билином пољу да потпише акт да прихвата католичансто (а у позадини су припремали крсташки рат), а после су тај потпис користили као доказ да је Босна католичка. То су монструозности за које не постоје речи да их опишу. А као гаранцију потиса су тада одвели другог Кулиновог сина, за кога се од тада губи сваки траг, јер, очигледно, нису били задовољни "договором". Дакле, Кулин је морао да жртвује сина да не би побили цео народ.
Препоруке:
11
0
100 четвртак, 02 фебруар 2012 23:09
@ Boris
Kako si ključno " zaboravio", na području današnje Federacije BiH živi oko 5% Srba i to je diskutabilno, popis će utvrditi , poznajući situaciju smatram da je ispod 5%, tretman Srba u Federaciji? Nešto kao Jevreja pred početak holokausta, ali srećom ljudi su napustili " multi-kulti" Federaciju !
Препоруке:
14
0
101 петак, 03 фебруар 2012 00:20
au mile
@Borise
Свака Вам част Човече. Давно нисам прочитао нешто дирљивије.
Препоруке:
5
0
102 петак, 03 фебруар 2012 00:46
Danilo
Sve je dzaba,i razgovori i dokazivanje i ubjedjivanje,nema se kome pricati.Biserko,Cedo,Kandicka su na liniji antisrpstva i u sluzbi zapadnih gospodara i ja samo mogu konstatovati da je dobar dio tog drugosrbijnskog "intelektualnog" Beograda uveliko KONTAMINIRAN i jedni lijek za to je DEKONTAMINACIJA tih krugova.Druge nema.

Ne vjerujem da u Srbiji nema toliko zdravih snaga da se izbore sa ovom posasti koja hoce da unisti sve sto je srpsko,samo ih treba probuditi iz dubokog sna u kome se nalaze posljednjih jedanaest godina.

Srbija je vaznija od svega,KosMet i Srpska se moraju sacuvati po svaku cijenu,srpstvo se mora braniti svim raspolozivim sredstvima i tu nema dileme.
I hajde sad narode srpski pokazite ovim crnim vranama da Srbija i Srpska nisu saka prosa koju one mogu pozobati.
Imali su Srbi snage da se odbrane,pa ce imati i sada i u buducnosti.
Препоруке:
7
0
103 петак, 03 фебруар 2012 00:50
Milos Maric
Koliko ja znam Helsinški odbor nije nevladina, već organizacija vlade SAD, pa se time i gospoša Biserko lažno predstavlja. Prije desetak dana, pročitao sam na jednom stranom sajtu da su amerikanci uhapsili nekog tipa koji je njihov državljanin, a bio je pripadnik neke strane organizacije slične tom Helsinškom odboru. naravno, poslali su ga na vojni sud jer su ocijenili da podriva bezbjednost zemlje. A kod nas ta Biserko i Kandićka umjesto da im se sudi za izdaju i podrivanje nacionalne bezbjednosti i to u ime strane vlade, dobijaju najudarnije termine na TV! I ne samo to:one, takoreći vode nacionalnu politiku. Kada one nešto pisnu svi ministri zaćute, a vlada im odobri grant da ih pomogne. Jednostavno, pored novca koji dobijaju iz vani i srpski poreski obveznici finansiraju svoje neprtijatelje! Nevjerovatno!
Препоруке:
12
0
104 петак, 03 фебруар 2012 01:11
Troglavski
Profesore Antonicu,

Neko treba da procita ovo i da povede pravu naucnu diskusiju !!!!!

Imamo DEMOCIDE(genocide, politicide, masakr i teror)

Mislim da Ceda i Sonja nisu kompetentni da pricaju o genocidu, ako ne mogu da naprave razliku izmedju democida, genocida i masakra

ova podjela je vazna:
http://www.hawaii.edu/powerkills/DBG.TAB2.1.GIF !!!


http://www.hawaii.edu/powerkills/GENOCIDE.HTM

http://www.hawaii.edu/powerkills/NOTE1.HTM

Jedno jednostavno pitanje obara njihove tvrdnje:

Dajte mi listu genocida izvrsenih u Evropi u 20 vijeku, izlistanih po broju zrtava?
---------------------------------------
I onda kad na kraju stave Srebrenicu sa 8000.

podpitanje:

Zasto je Srebrenica genocid, a Kragujevac je masakr?

http://www.hawaii.edu/powerkills/SOD.TAB9.1.GIF
http://www.hawaii.edu/powerkills/NOTE5.HTM
http://www.hawaii.edu/powerkills/DBG.CHAP2.HTM
Препоруке:
9
0
105 петак, 03 фебруар 2012 01:21
Mirko Cvetkovic
Pitam se koliko ih placaju da pluju po sopstvenom narodu. Generalno gledano svuda je kriza i spijunske i podmetacke organizacije za rusenje poretka u zemljama bi trebalo da imaju manje kesa i volje da rade svoj posao. Ovi nasi ili rade za dzabe, dakle iz uverenja da mi Srbi ne treba da imamo sopstvenu drzavu, ili novca u svetu ima, ali nemaju svi prava na njega vec samo spijunske i podmetacke organizacije za rusenje poretka. Po svemu sudeci na iducim izborima se nece odlucivati o buducnosti Srbije kao i o RS. Vec ce se odlucivati kad dodje vreme u stilu "a la francuska revolucija". Ali ona bi trebalo da bude svetska a ne samo u Srbiji. Jer pojedinacne revolucije su izrezirane. Dakle, ko nam je nova Marija Antoaneta?
Препоруке:
8
0
106 петак, 03 фебруар 2012 05:34
Светислав Костић
Као да није довољно што се оном комедијанту алкару подиже реп обрачањем пажње његовим плиткоумним и провокативним аналфабетским текстићима, сада се отишло дотле да један од најреномиранијих српских патриотских пера већ спремношћу размјене мишљења пред милионским аудиториумом са једном крајње спорном фигуром какве у "новој" Србији коло воде, подиже се енормно углед и репутацију тих антисрпских индивидуа, независно од исхода дебате и подијеленим "плусовима/мунусима" дискутантима.

Делегитимизацијом српског народа од стране те Соње Бисерко на другој старни Дрине, расте легитимизација у популарност Соње Бисерко. Те када се тој "рачуници" дода околност да је дебата вођена на истом инелектуалном нивоу - што никако не одговара мјесто на друштвеној љествици једне фаризејке, синонима лицемјерке и Слободана Антонића, једног из плејде модерних српских инелектуалноих титана.
Препоруке:
8
0
107 петак, 03 фебруар 2012 05:59
Troglavski
Ovaj
R.J. Rummel
je istrazivao naucne definicije genocida od 1956
NEKOLIKA PUTA JE NOMINOVAN ZA NOBELOVU NAGRADU, ali
uvijek se nesto desilo u zadnjem trenutku

http://www.hawaii.edu/powerkills/PERSONAL.HTM
Препоруке:
4
0
108 петак, 03 фебруар 2012 09:08
Deagan Bogosavljev
@wiki

Nas niko nece u Eu? E sad si me bas nasekiro ...
Препоруке:
8
0
109 петак, 03 фебруар 2012 10:24
Branislav
Dijametralno suprotna gledišta u vezi RS su uglavnom rezultat strasti (pa i mrežnje) i politike ili možda bolje reći - geopolitike. To su faktori koji čine da ljudi olako zanemaruju činjenice oko procesa nastanka RS u BiH. Raniji političar iz SAD(u vezi činjenica) je izavio : "Svako ima pravo na svoje viđenje, ali nema prava na svoje činjenice...". Sad problem je u tome što u regionu bivše Jugoslavije, ljudi uzimaju (vrlo često) pravo da zanemaruju i ignorišu upravo činjenice. Poznato je da RS nije nastala u Srebrenici niti zbog zločina počinjenih u Srebrenici, pa onda kako ona može biti rezultat događja u Srebrenici?
Reč genocid nije toliko uptrebljavana ni za rat u Vijetnamu u kome je na obe strano poginulo oko 2 miliona civila, gde su na stotine sela (planski) bila uništena napalm bombama - da li su ti masakri bili "bolji"?. 1948 na ostrvu Jeju u J.Koreji centralna vlada je ugušila pobunu uz 30.000-60.000 žrtava (od 250.000 žitelja) ni o tome se ne govori kao o genocidu.
Препоруке:
1
0
110 петак, 03 фебруар 2012 10:42
ево шта је пропагандни и специјални рат
Већ данима и недељама полемише се о Сребренци. Олују нико и не спомиње.
Препоруке:
6
0
111 петак, 03 фебруар 2012 14:57
alkar@boris
sve potpisujem.slazem se s vama.ja o tome cilo vrime i govorin ali niko neće o priznanju zločina i katarzi ni o miru nego samo -vi ste nas tamo,vi ste nas vamo a ovi drugi obratno i paljba se nastavlja.sta god spomenen da nije dobro kod srba ,jer je tako i sta ja tu mogu,oni odma jasenovac i ja opet moran po stoti pu tumačit da je to najveća sramote u povijesti hrv naroda.ni srbi ni hrvati nisu generalno i u većini fasisti i genocidan narod,danas najmanje,ali pojedinci i sustavi u proslosti su bili zločinački-ustase i apvelić na čelu hitlerove ndh,ljotićevsko-nedićevsko-črtnička srbija jeste,velikosrbijanizam iz devedesetih jeste.pa ma sta ko o tome mislio -zlo se događalo i sami smo sudionici vrimena kad se to događalo skoro direktno prenoseno na tv.nesmimo o tome sutit.ni o dretelju,ni o lori,ni rajhl kiru,ni o obitelji zec,ni selotejpu i garazi,pakračkoj poljani,medačkom džepu,ni o ovčari,vukovaru,sarajevu,srebrenici,bijeljini,zvorniku..neću dalje o tome.mir,braćo,mir!
Препоруке:
0
2
112 петак, 03 фебруар 2012 22:50
slobodan 50
NEŠTO NAJBOLJE OD G.ANTONIĆA....NEŠTO NAJBOLJE OD OSTATKA POŠTENIH GRAĐANA SKRAĆENE I UNAKAŽENE SRBIJE...
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер