Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pljuvanje po Republici Srpskoj

Komentari (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 14 januar 2012 14:53
Rade Jovićević
Dakle, legalitet i legitimitet Republika Srpska, osnovana na Sv. Stefana 1992, dobija posle otadžbinskog rata i Dejtonskog i Pariskog sporazuma. Svojim potpisima na ove ugovore Republiku Srpsku kao autonomni entitet priznali i međunarodna zajednica i u ime neprijateljske strane Tuđman, Izetbegović i Silajdžić. To je istina koja mnoge boli, a naročito tzv. intelektualace iz "Druge Srbije".
Preporuke:
152
8
2 subota, 14 januar 2012 14:57
Dragojlo B.
Reagujući na smišljene provokacije jednog prononsiranog rodomrsca, kakav je ovaj "advokat" ,samo mu se podiže cena kod njegovih poslodavaca sa Zapada.
Njega jednostavno treba ostaviti na pustom polju tišine i izbegavati da se na njega nagazi.
Preporuke:
141
5
3 subota, 14 januar 2012 15:03
Mirko Grbić, Banjaluka
Republika Srpska popit karavana ide ka svom cilju....prolazi, ..prolazi taj karavan ..ostalo je nebitno !
Preporuke:
122
6
4 subota, 14 januar 2012 15:08
Srbin islamske vere
Možda samo treba dodati da je među antifašistima u Bosni bilo i Srba islamske vere. Nikako ne smemo da zaboravimo na Mešu Selimovića i Skendera Kulenovića - to su velika imena srpske književnosti i srpske narodnooslobodilačke borbe!
Preporuke:
164
7
5 subota, 14 januar 2012 15:14
Kupujmo domaće
Udruženje novnara Republike Srpske podnijelo je tužbu protiv Federalne TV,zbog neistine, klevete i laži.
Lažove treba udarit po džepu,da ne prodaju laž, koja je za njih dobra roba, kao i biti cullll, što bi rekel sinjski redov.
Preporuke:
115
3
6 subota, 14 januar 2012 15:30
siniša @ Srbin islamske vere
Osim pomenutih i još mnogo drugih Srba islamske vere koji su se borili u partizanima bilo je i naše braće Srba islamske vere koji su se borili na strani četnika, odnosno Jugoslovenske vojske u otadžbini. Uopšte ih nije bilo malo.
Preporuke:
115
3
7 subota, 14 januar 2012 15:38
Vlada, Srbija
Povodom ovog advokata, zaista me najviše čudi kako je porodica pokojnog Đinđića baš njega odabrala da je zastupa. I pored svega, a posebno s obzirom na njegovu pragmatičnost, nikako ne bih mogao da zamislim Đinđićevu saglasnost s ovim izborom!Prosto je neverovatno šta ovaj priča?!
Preporuke:
79
5
8 subota, 14 januar 2012 15:57
Petar
Pateticno je i bedno uopste posvecivati cak i 2-3 minuta svoga zivota slusajuci ili citajuci intervju doticne individue.Jos pateticnije je (barem meni licno) posvecivati svoje dragoceno vreme replicirajuci doticnoj osobi bilo putem stampanih ili elektronskih medija.Dakle to sto cemo mi da izrazavamo nase neslaganje kroz neka nasa silna pisanija nema niti ce imati neke narocite vajde.Treba mi da se zapitamo u kakvoj mi to "drzavi" zivimo u kakvom to pravnom sistemu zivimo kada je moguce dati jednu ovakvu izjavu i proci apsolutno bez ikakvih posledica recimo u vidu ostre osude javnosti.
Inace ja sam za nezavisnu Republiku Srpsku oslobodjenu od ropskih lanaca eksponenata turske neoosmanisticke politike ali takodje nezavisnu i od Srbije, daleko bilo da se nekada u perspektivi ujedinjuju sa ovakvom bedom od Srbije mada ni ovdasnji narod odnosno Srbi istocno od Drine nisu nesto narocito kvalitetnog soja i karaktera moram priznati.
Preporuke:
64
7
9 subota, 14 januar 2012 16:18
Svetlana
Svaka mu čast, retko hrabar čovek!
Ako je celi vojno-politički vrh te nakaze od etniteta završio iza rešetaka zbog genocida i teški zločina onda je sasvim jasno da je ta tvorevina stvorena na genocidu i teškim zločinima i da je dok postoji mrlja na obrazu srpskog naroda!
Preporuke:
13
176
10 subota, 14 januar 2012 16:21
cofi
ovaj doticni Popovic je jednostavno tipicni balkanski galamdzija. To je ipak fascinantno: drugosrbijanci se toliko trude da budu fini evropljani ili sta vec, ali svaka njihova rec, svaki gest, toliko bazdi na orientalni bahatluk, sebicnost i oholost, da se kulturnom coveku prosto smuci. Bio on "evropski orientisan" ili ne. Nema tu ni trunke humanistickog vaspitanja, ni trunke hriscanske empatije.
Preporuke:
85
1
11 subota, 14 januar 2012 16:57
Radosav
@Petar: Vi ste samo donekle u pravu. Zaista, svaki čovek koji iole drži do svoje mentalne higijene ne želi ni da vidi, ni da čuje, ni da polemiše sa ovakvom ličnošću.
Ali, ključ svega je u rukama aktuelne vlasti koja ne samo da ne opovrgava zvanično njegove tvrdnje, već drsko i bezobzirno forsira i njega i druge glasnogovornike "druge Srbije" i širi njihove nakazne, "srbožderske" ideje, sve radi oblikovanja svesti naroda koji će po principu "kuvane žabe", ispranog mozga kad-tad misliti i govoriti isto kao @Svetlana.
Zato se protiv ovog zla treba boriti na svim frontovima!
Preporuke:
74
0
12 subota, 14 januar 2012 17:05
L A V
Proglasiše ga legendarnim, evo na Vašem sajtu čitam hrabrim , intelektualcem itd. , šta je ustvari taj advokat ? Sve što čovek tvrdi mora dokazati, šta je dokazao taj umišljeni vitez... Popović , da je jedan verujem plaćeni lobista, uvek je išao beskrupulozno za lovom.

Nije samo on evropljanin... kojeg eksploatišu mediji u Federaciji , tu su Biserka, Milošević, Kanda ,efendum Čeda, Čanak , Pančo Vila, lepi Pera itd. , to su persone non grata u Republici Srpskoj, nemojte se začuditi u Srbiji ako neki lokalni šef policije u RS naredi policajcima da ih isprate... za Srbiju.

Nama je jasno da oni ne žele da nas vide kao slobodne ljude, njima smeta genetski čip kod Srba u Bosni, SLOBODA koja nema cenu, ko ih mora da trpi neka konzumira, mi nikada.
Preporuke:
84
1
13 subota, 14 januar 2012 17:29
dejan ub
rs postoji postojace hanuma svetlana i srdja nek gledaju i placu
Preporuke:
88
3
14 subota, 14 januar 2012 19:36
Saša
Republika Srpska je izborena junačkom borbom protiv Mudžahedina, ustaša, NATO avijacije, CNN lažova... Mnoge su žrtve pale za Republiku Srpsku, i one su najveći garant stabilnosti Srpske. Zato Popović, Svetlana i društvo mogu samo da joj pljunu pod prozor.
Preporuke:
77
5
15 subota, 14 januar 2012 20:14
visual
Od naše silne ljubavi pola Balkana je gorelo, a proizvodi takve vatre nisu dugog veka.
Preporuke:
8
84
16 subota, 14 januar 2012 20:33
Beli Orao
@Svetlana. Kako reče Mirko Grbić bitan je karavan.
Preporuke:
57
6
17 subota, 14 januar 2012 20:59
Milojko
@Svetlana Iz kojeg se to pomracenja javljate!
Preporuke:
56
5
18 subota, 14 januar 2012 21:12
Peter RV
Ovo sto kaze ovaj strani agent treba potpuno skartirat. Kriticizam "Dana RS-a", medjutim, je sasvim druga stvar.
Na dan stvaranja Republike Srpske, vidimo nesto nevidjeno.
Dodik daje jedno odlikovanje Tadicu koji je izrucio Hagu tvorca Republike Srpske generala Mladica. Pritom se grli sa njim.
Mladic, u optuzenickoj klupi citavoga Srpstva, je zaboravljen od Dodicevog "bastiona Srpstva", da se snalazi, u tisini i mraku, kako moze.
Nikome na toj proslavi nije palo na pamet da pomene Generala, a jos manje da mu uruce neko odlikovanje kao simbol postovanja od strane Srba.
Bas u najkriticnijem momentu uskracuje mu se toliko potrebna moralna podrska.
Dodik, naravno, priprema njegovo 'patriotsko' putovanje u Tel-Aviv pa mu ne pada na um da pokvari njegova prijateljstva, braneci nekoga koga su Bernard Henri-Levi i Tom Lantos proglasili za 'zlikovca'.
Tesko je vjerovat da ima druge nacije koja se tako jeftino prodaje neprijateljima.
Preporuke:
47
3
19 subota, 14 januar 2012 21:18
Filozofija
Odlicno!
Vrlo je indikativno sto je rat vodjen od strane onih naroda koji su uzeli stranu nacista u Drugom Svjetskom ratu i koji su i tada napadali Srbiju.
Preporuke:
49
0
20 subota, 14 januar 2012 21:50
Simić Manojlo
Ne treba da nas čudi srbofobija "kruga dvojke".
"Krugodvojkaši" su zarobljenici titoističkih dogmi
(zapravo, elaborirano kominternovskih)o krivicama
na Balkanu.
Srbija nikad nije uspela da se suoči sa svojom
užasnom, titoističkom prošlošću.
Drug je Tito ukrao antifašistički poriv srpskog
Naroda,autohtonog i bez ikakve ideologije koja bi
ga umanjila,i upotrebio ga za svoju agendu, koja se
od ustaške razlikovala samo u nijansama i tehnicitetima egzekucije.
Danas, kada je na Srbiju i Srbe, ustala i ala i vrana, boriti se protiv srboždersta,a ostavljati
netaknutim titoizam i njegove apologete,isto je što
i zaprašivati komarce u letu,a ne isušiti smrdljivu
močvaru u kojoj se kote. To je začarani krug iz
kojeg Srbija nikad neće izaći(jedino ona), sve dok
ne napravi 1. neophodan korak, ka izlasku iz Titinih mengela.Srđa Popović je samo ugojeni žuti
komarac iz Titine močvare,zalutao u oblak magličastih "europskih" vrednosti.U Beogradu je tma
i tmuša "intelektualca",neslobodne misli
Preporuke:
52
2
21 subota, 14 januar 2012 22:28
Odbrana i poslednji dani
Treba pogledati spisak narodnih heroja,pa iz toga zaključiti koliko je koji narod učestvovao u borbi protiv nemačkog okupatora.Da ne računamo četnike.Nije bilo muslimana koji bi branio Sarajevo od Nemaca,nego je to bio Srbin Vladimir Perić-Valter uz kojeg se Sarajevo pokušalo prošvercovati kao antifašistički grad.A dobro znamo šta je Sarajevo bilo za vreme Drugog svetskog rata.
Preporuke:
48
0
22 subota, 14 januar 2012 23:04
Simić Manojlo
Razumem da je kolega učio iz udžbenika istorije koje je štrihovao Evdard Kardelj, ali antičetnička histerija koju projektuje kazuje nam da se očigledno zaboravlja činjenica da je predsednik SAD Hari Truman, 29. marta 1948. godine uvrstio Dragoljuba Mihailovića u „Legiju zaslužnih“ čime je on postao, koliko mi je poznato, jedini čovek sa ovih prostora koji je odlikovan najvišim priznanjem stranim državljanima – „Legion of merit“.
___________________________________________________

Nije Draža Mihajlović dobio medalju samo od Harija
Trumana, nego i od francuskog Predsednika De Gola,
Ratni Krst.
Tako da slobodno možemo da uztvrdimo, da dva najveća državnika toga doba, nisu ništa znala, a
da su drug Kardelj, i drug Tito, sve znali.
Jadna Srbijo.
Preporuke:
48
1
23 subota, 14 januar 2012 23:36
LAV @ Petru
Po tvojoj logici, Lantoš, Levi, Klark, Olbrajt koji jesu jevrejskog porekla a izraelska država ih ne priznaje kao svoj rod jer su promenili i veru, mi trebamo da mrzimo Jevreje, ma bogati.

Jovan Divjak je srpskog etničkog porekla, čak rođen u Beogradu, izjašnjava se kao Bošnjak ,znači po tvojoj analogiji i logici mi moramo da mrzimo i Srbe zbog efendum Jove !

Dodik i Mladić, ne samo Mladić, nego npr. naš general pokojni Talić i ostali nisu nikakav Dodikov greh, šta bi Dodik trebao da konfrontira sa SAD, Nemačkom,Francuskom, Velikom Britanijom i ostalim silama, šta bi postigao? Uništenje RS, e vidiš Petre zato Dodik drži i neprijatelje blizu sebe, manje će štete napraviti.

Nemamo mi moći, trebamo proći sve Scile i Haribde do ako Bog da, proslave 100 godina RS. Vreme inačenja je prošlost, mi samo tražimo da se poštuje Dejtonski ustav od toga nećemo odstupiti.
Preporuke:
33
9
24 nedelja, 15 januar 2012 01:08
Danilo
@ Peter RV,

Covjece,ovdje je rijec o intervjuu Srdje Popovica,a ne o Dodiku i Jevrejima.
To sto ti mrzis Dodika i Jevreje tvoja je stvar,ali ja samo upozoravam da je sirenje antisemitizma,i to u ime srpskog naroda,a rekao si da nisi Srbin,vrlo je stetno po srpski narod.

Nije isto govoriti o Izraelu,kao drzavi i svim Jevrejima svijeta kao sto ti cinis.
Ako su Dodik i Srpska za prijatelje izabrali Izrael i jevrejski narod i ako je to u interesu srpskog naroda,onda ja to podrzavam.

A,zasto Dodik nije odlikovao Mladica je cinicno i maliciozno,zato sto je Mladic optuzen za ratne zlocine,iako mi znamo da on nije kriv.Kakva bi buka bila oko toga mozemo samo zamisliti.Mi Mladicevi borci dobro znamo ko je djeneral.
Dodik je odlikovao BORS (Boracka Organizacija Republike Srpske),a zna se ko je bio na celu te vojske.
A najvece i najvaznije odlikovanje za Mladica,Karadzica,Krajisnika,Koljevica i ostale je REPUBLIKA SRPSKA.
Odlikovanje Tadicu je namijenjeno Srbiji,a ne njemu.
Preporuke:
21
6
25 nedelja, 15 januar 2012 02:06
Bob
Da nije to ona Ceca iz "cenjene" radio emisije što bi dete prodala petkom?

...ružni, promukli glasovi...
Preporuke:
12
0
26 nedelja, 15 januar 2012 04:31
s.p.Lajković
Ne treba se osvrtati na ovu osobu koja pljuje Srbe i srpski rod.
Preporuke:
12
1
27 nedelja, 15 januar 2012 06:18
Krcko
U Prvom svetskom ratu smo izgubili pola muškog stanovništva pa se potom uvalili u kaljugu zvana Jugoslavija umesto da smo stvorili Srbiju po svojoj meri. Drugi svetski rat je doneo 2 miliona srpskih žrtava, pa smo se potom uvalili u još veću kaljugu poznatu kao komunizam.
Zadnji ratovi su odneli 40000 srpskih glava. Republika Srpska je minimum ispod kojega nećemo ići, pa ma šta o tome mislio zapad, muslimani, Hrvati, prva, druga ili treća Srbija.
Preporuke:
26
0
28 nedelja, 15 januar 2012 11:47
Gordana
Jedino sto je zalosno je ,sto i Srbija nema jednog Dodika ,nego vlast koja sa uvazavanjem tretira individue poput predmetnog lika kome ni ime necu da ponavljam jer, nedo bog, mogu da ga mozda zapamtim.
Sacuvaj nas boze od ovakvih srba. Dali postoji u drugim narodima ijegdan jedini bar slican primer? Nema toga na svetu!Drugosrbijanci su jedinstveni u svom sizofrenom pljuvanju po sebi samima.Treba ih ostaviti da uveseljavaju "dnevne i ostale 'jer ionako sa nama nemaju nista zajednicko.Istroriski je poznato kako takvi zavrsavaju-od svojih prezreni , od "prijatelja" ismejani i odbaceni. No, njihovc problem!
Preporuke:
17
5
29 nedelja, 15 januar 2012 12:17
Peter RV
@LAV @ Petru Po vasoj logici jedan Jovan Divljak, koji je ucestvovao u ubistvu Srba i poznat kao izrod, i koji ne smije da kroci, ni u Srbiju ni u RS, je isti slucaj kao i Lantoš, Levi, Klark, Olbrajt,Goldhagen,Holbruk, Susan Sontag, Dzoun Baez, Kusner, Kristol, Friedman itd -sve zakleti neprijatelji Srba, koji su u isto vrijeme najfanaticnije pristalice Izraela (svi pripadnici raznih jevrejskih organizacija) i koji aktivno rade da uvuku Ameriku u nove genocidne avanture u korist Izraela, su nepriznati od Izraela kao njegov 'rod'? (Ma bogavam). Da vas ne raspoznajem kao propagandistu Izraela, pomislio bih da ste posasavili. Logika, LAVe, da bi nesto vrijedjela mora bit bazirana na solidnim postavkama- vase su apsurdne.
Preporuke:
17
3
30 nedelja, 15 januar 2012 12:52
Simić Manojlo
& Peter V

Vi jeste delimično u pravu, ali grešite u kritici
Dodikove politike koja pokušava da stvara prijatelje
u svetu.Dodik veoma uspešno ostvaruje bliske veze
sa 2 moćna svetska igrača- Rusijom i Izraelom.
Da sad ne govorimo o neophodnosti veze sa Rusijom,
koja se, iz mnogo ubedljivih razloga, sama po sebi
nameće, nego da osmotrimo moguće efekte prijateljskih odnosa sa Izraelom. Dodik je pokazao
pragmatičnost i usklađenost misli i akcije.Između
ostalog, dovodio je Libermana u Gradinu (deo logora
Jasenovac, sa desne strane reke Save, gde je pobijeno 300.000 Srba, i 10.000 Jevreja).Ostvariti
blisku vezu sa Izraelom, istovremeno znači popravljati odnose sa SAD-om koje, i na moju veliku
žalost, još uvek odlučuju o svemu na svetu.
Jedna od najvećih srpskih zabluda je, da će istina i pravda, same od sebe da pobede. U svetu interesa,
ti su pojmovi sasvim relatizovani, i mogu da se
kreiraju. Tamo gde je sasvim očigledno da smo u
pravu, treba uložiti najviše energije i lobi
Preporuke:
13
4
31 nedelja, 15 januar 2012 13:13
Peter RV
@ Danilo
Ovdje je rijec o Republici Srpskoj ili jos preciznije-o danu njenog stvaranja (i 'pljuvanja')
Stvarno ne vidite vezu?
Hocu da kazem da se i sami Dodik 'ispljuvao' na nju sa svojim performansom. Ponudio je medjutim njegovo odlikovanje banjaluckom muftiji -koji je to odbio.
Drzavnicki, nema sto.
Jos nesto, za vasu informaciju. Mozete me nazivati sto hocete, ali to nece predstavljat za mene nikakve argumente negiranja nevidjenog neprijateljstva prema Srbima, koje su Jevreji pokazali za vrijeme rata.
Izvrcanje cinjenica, sto vi praktikujete, bice vam uctivo odgovoreno, jer smatram da su Jevreji napravili jednu nepopravljivu stetu srpskome narodu. Za sto ne vidim ni izvinjenja, ni jos manje kajanja. Smatram da ovo Srbi trebaju da pamte . Koliko god vas to nerviralo.
Ako Dodik ,iz licnih razloga, rado prima ulogu njihovog piona (SC-Palestina), ne vidim nikakvoga razloga da Srbi treba da se tako ponizavaju.
Kao sto vidite , razliciti smo- moracete to da pretrpite.
Preporuke:
11
6
32 nedelja, 15 januar 2012 13:59
Lav
Mi Srbi u RS smo u potpunosti odbacili titoistički koncept vođenja spoljne politike, oni koji polaze od početne premise o zlim , pohlepnim, zlotvorima Jevrejima nemaju više nikakve šanse da se eksponiraju sa takvim stavom kod nas Srba ili reprezentuju takav fašistički animozitet.

Šta Jevreji imaju da se izvinjavaju Srbima, oficijelni Izrael je osudio bombardovanje Srbije a slobodni strelci imaju svoje lične interese, zar Vaclav Havel nije pozivao da se Srbija bombarduje, analogija... ma ne, Vaclav Klaus je intelektualac par ekcelance. Beogradski rabin je uputio svoje najdublje saosećanje, ohrabrio nas u vreme bombardovanja.

Mi smo uspostavili odlične odnose sa Svetskim jevrejskim kongresom preko g-dina Arie Livne on je i naš predstavnik u Jerusalemu, taj čovek nam omogućuje kontakte sa moćnim jevrejskim lobijem u svetu ali i Izraelom.

Mi Srbi nemamo neraščićenih računa sa Jevrejima, naprotiv od istog "srboseka" su klani Srbi, Jevreji i Romi, divimo se Jevrejima!
Preporuke:
23
2
33 nedelja, 15 januar 2012 14:42
Peter RV
@Lav
Treba vam dat Orvelovu, ili bolje- Gebelsovu nagradu za 'newspeak' :
"oficijelni Izrael je osudio bombardovanje Srbije"

Nemojte nikom od vasih jednomisljenika ovo reci, ali izvinite,
Izrael, na celu bas sa ovim istim Natanjahu-om, je APLAUDIRAO bombardovanje Srbije.
Provjerite ovo. Neko laze.
Preporuke:
11
5
34 nedelja, 15 januar 2012 14:55
Nenad Pivaš
@Peter RV

Postoje mnogi prijatelji Izrela koji su bili nenaklonjeni Srbima. Međutim, meni je interesantno da je među ovima koje ste vi pomenuli jedini koji se uklapa u taj profil (prijatelj Izraela i neprijatelj Srba u isto vreme) Bil Kristol. Ostali koje pominjete kao što su Olbrajtova i Holbruk nisu iz te priče. Olbrajtova je čak tek pod stare dana saznala da je Jevrejka poreklom. A neki poput Soroša su čak vrlo nenaklonjeni Izraelu. Vi uopšte niste pomenuli Džoa Libermana, Daglasa Feita, Mortona Abramovica, Eliot Endžel i još neki koji zaista jesu proizraelski i protivsrpski u isto vreme. Sada se postavlja par ključnih pitanja:

1. Da li je makar jedan njihov protivsrpski čin počinjen zbog jevrejstva i u ime jevrejstva? Ili im je možda motiv bilo ono što oni tumače kao interes Amerike?
2. Ako motiv njihov ponašanja jeste bilo njihovo jevrejsko poreklo kako to da su se slično ponašali i mnogi koji nisu Jevreji poput Klintona (Irca) i Bžežinskog (Poljaka)?
Preporuke:
12
2
35 nedelja, 15 januar 2012 15:39
Tema je " Pljuvanje po Republici Srpskoj
ŠALOM PETRE ! Ne buncaj !
Preporuke:
7
2
36 nedelja, 15 januar 2012 15:59
Peter RV
@Nenad Pivaš (1)
Sto vi (ocigledno) pripadate krugu obozavatelja Izraela i Jevreja, to je vasa stvar, istina, medjutim, je nesto sto se mora postovat.
Govorit o Olbrajtovoj kao da "nije znala da je Jevrejka" je malo previse, kad je ona prebjegla u Srbiju po padu Cehoslovacke, bas zbog toga. Ona je izfabrikovala Rambuje ultimatum Milosevicu, na nacin koji je bio neprihvatljiv t.j. da bi izprovocirala agresiju. U koju kategoriju prijatelja Srba ona pripada?
Sto se tice Holbruka (Dodikovog pokrovitelja),ovaj covjek je dao zeleno svijetlo siptarskim teroristickim bandama na Kosovu, druzeci se javno sa njima, i dajuci im instrukcije kako da kontaktiraju americke bombardere.(Treba ovdje dodat da je on ustolicio onoga Kusnera na Kosovu, cinicnog prodavca organa nasih mladica). Jos jedan 'prijatelj' kojega treba skinut sa liste?
Daleko da sam namjeravao da dam punu listu srpskih neprijatelja medju Jevrejima. Za to bi mi trebalo mnogo vise prostora. A dali vas to uopste interesuje?
Preporuke:
13
4
37 nedelja, 15 januar 2012 16:25
cdj
Istorija se, ipak, ponavlja.

Evo, stigli su unuci i UNUKE, da zamene dedove u rovovima i grobovima.

Strane su potpuno prepoznatljive.
Preporuke:
8
0
38 nedelja, 15 januar 2012 16:46
Peter RV
@Nenad Pivaš (2)
Da ima i drugih neprijatelja Srba, koji nijesu Jevreji?
Naravno.
Njih ne pominjem jer nemam posla sa nekim fanaticnim Poljakom, koji brani Poljsku i Bzeziskog.
Ne pominjem, isto tako nikakvoga naseg irskog neprijatelja, jer ne vidim da mi se neko namece sa obozavanjem Irske, da opravda to neprijateljstvo.
Sa Jevrejima je druksa stvar. Njihovo potpuno ne-opravdano neprijateljstvo prema Srbima, sad nam se servira arogantno kao da ga, ne samo nikad nije bilo,
nego se napadaju histericno oni koji ga pominju. Preskace se akrobatski u Jasenovac kad god fale argumenti. Ovo je potpuno neprihvatljivo.
Pitate dali su Jevreji to uradili- kao u jevrejski interes, ili iz nekog drugog razloga?
Ovo pitanje bi trebali oni da vam odgovore.
Dokazi, medjutim , obiluju da su htjeli da nas prodaju Aliji i Turcima za vrijeme njihove ljubavne idile s Turskom. Sto ce opet uradit prvom prilikom.
"Onaj koji zaboravlja istoriju-ponovice je" (Jorge Santayana).
Preporuke:
11
2
39 nedelja, 15 januar 2012 17:27
Nenad Pivaš@Peter RV
1.

Čini mi se da vi niste razumeli šta sam vam rekao u prethodnom komentaru. Naravno da znam za šta su krivi Holbruk i Olbrajtova. Sasvim je jasno da su oni bili srpski neprijatelji. Tu se slažemo. Međutim ono gde se ne slažem sa vama je u tome što vi očigledno mislite da su oni Srbima bili neprijatelji zbog jevrejstva, tj. zbog toga što su Jevreji. Ja smatram da je njihovo ponašanje prema Srbima bilo posledica onoga šta su oni tumačili kao interes Amerike. A što se tiče toga kako se Olbrajtova osećala, pročitajte ovaj članak, tu se sve vidi, crno na belo.

http://www.washingtonpost.com/wp-srv/politics/govt/admin/stories/albright020497.htm
Preporuke:
6
2
40 nedelja, 15 januar 2012 17:27
Nenad Pivaš@Peter RV
2.

Dalje, Kristol i kompanija, zaista jesu i prijatelji Izraela i nenaklonjeni su Srbima (dok je Olbrajtova samo ovo drugo). Ali opet isto pitanje, da li je njihov stav o Srbima nastao zato što su oni Jevreji i prijatelji Izraela ili zato što se vode onim što oni tumače kao interes Sjedinjenih država? Rekao bih da je ovo drugo, dok vi iz nekog razloga misliti da je ovo prvo. Sledeće, kako to da su identičan stav prema Srbima imali i neki isto tako uticajni koji nisu Jevreji, poput Klintona, Bžežinskog i Buša? Šta je njima bio motiv? Pa ono što tumače kao interes Amerike isto kao što je i ovim prvima. Zar vam to nije jasno?
Preporuke:
4
1
41 nedelja, 15 januar 2012 17:29
Nenad Pivaš@Peter RV
3.

I nemojte da podmećete, nikad vam nisam rekao da ste antisemita. Ne mislim da ste nekakav nacista koji bi gurao Jevreje u kamion. Smatram da ste normalno ljudsko biće koje je neke stvari shvatilo pogrešno. I gde sam pomenuo Jasenovac?? Dakle, ako me pitate da li je među ljudima u Americi koji su se pokazali kao srpski neprijatelj bilo i dosta njih koji su etnički Jevreji? Ja ću vam reći da jeste, ali ću vam isto tako reći i to da je bilo i dosta Nemaca, Iraca, Poljaka i raznih drugih. Da li je motiv za njihovo ponašanje bilo to što su oni Jevreji, Nemci, Poljaci …? Ne, razlog je bio to što su oni pre svega Amerikanci koji Ruse vide kao neprijatelje Amerike a Srbe kao produženu ruku Rusije.
Preporuke:
6
1
42 nedelja, 15 januar 2012 18:31
Peter RV
@Nenad Pivaš@Peter RV
1.
Ne slazem se uopste.
Imam utisak da vi uopste ne poznajete Ameriku.
Americki informativni mediji koji su odlucili demonizaciju Srba,i stim agresiju, su skoro svi u jevrejskim rukama. Americki Kongres je pod papucom jevrejskih organizacija (kao AIPAC, JINSA,ADL etc) i nikad ne propusti priliku da afirmira odanost Izraelu i prijetnju svakom na koga Izrael ukaze prstom. (Navodit Washington Post koji je predvodio hajku sa oruzjem za "masovnu destrukciju" i kasapnicu u Iraku- zvuci kao neukusna sala).
Americki interesi nemaju prioritet u Americi, sem ako nijesu u skladu sa Izraelskim. Slusajte samo izjave kandidata, ako mi ne vjerujete.
Vi ste situaciju shvatili naopacke, to je Amerika koja je gvozdena pesnica Jevreja i Izraela, ne obrnuto.
Preporuke:
10
2
43 nedelja, 15 januar 2012 18:53
Peter RV@Nenad Pivas
Opet ne razumijete americku scenu:"Sledeće, kako to da su identičan stav prema Srbima imali i neki isto tako uticajni koji nisu Jevreji, poput Klintona, Bžežinskog i Buša? Šta je njima bio motiv?" Oportunizam, Nenade.
Preporuke:
6
4
44 nedelja, 15 januar 2012 19:17
LAV
Joso je pedeset godina demonizovao jevrejski narod a ti Petre kao da si nasledio Josinu parolu.

Koji su razlozi motivisali Josu da vodi antijevrejsku politiku , naravno Jasenovac, Gradiška, N. Sad, svi gradovi u BiH i Hrvatskoj gde su njegovi sunarodnici bacali Jevreje u gasne komore i ubijali na najmonstrouzniji način, sve je to trebalo maskirati podrškom arapskom svetu , " da se Vlasi ne sete" , zločini nisu istraženi na najvećem stratištu na Balkanu.

Neće Dodik dozvoliti priznanje Palestine i to je ok, zašto da teroristima dozvoli da ti se dosele u dvorište ili komšiluk, zato je dolazio Liberman i lepo čovek objasnio.

Medijaska haranga protiv Republike Srpske se nastavlja nesmanjenom žestinom(Dnevni avaz, FTV), daj ti nama Petre reci, s obzirom da si etnički crnogorac, da li je Milo i ta njegova " elita" trenutno najagresivnija i najdoslednija Pavelićeva klica u jugoistočnoj Evropi.
Preporuke:
10
4
45 nedelja, 15 januar 2012 20:43
alkar
8000
Preporuke:
2
18
46 nedelja, 15 januar 2012 21:21
LAV
Evo alkar potvrđuje moju tezu, zato je Stipa rekao mi smo antifašisti, jeste, naročito Francetić a cela Hrvatska i BiH je imala svoga Francetića, nekažnjeni zločin ima tendenciju da se vraća.

Kad neki pevač Tompson u Čavoglavima ( selendra neka hercegovačka) pravi ustaški koncert i 20 000 simpatizera u transu peva ustaške pesme mi Srbi negodujemo, da to rade sa jevrejskim žrtvama potomci dželata, izraelski avioni bi taj koncert počastili sa " čavlima" !

Ne prihvatamo Josinu tautološku mantru, došli smo i mi pameti, Dodik sutra ide u Jerusalem, saradnja sa jevrejskom državom i ugovori o saradnji sa prijateljima je naša budućnost.

Na provokacije sarajevskih medija, političara i srpskih lakeja ,odgovorit ćemo sistematski, ništa nećemo prepustiti slučaju, sve argumentovano, od Kulina bana do danas, gospodin Karganović već demistifikuje " Opštinski genocid" to je početak !
Preporuke:
7
1
47 nedelja, 15 januar 2012 23:11
Danilo
Pricamo o pljuvanju po Republici Srpskoj i to iz Beograda,odakle ne bi trebalo.
Dodik i Srpska vode bespostednu borbu protiv fanaticnih islamskih centara moci potpomognutih sa vise strana.A,vrlo malo je prijatelja koji nam pomazu.
I kada vrlo mocni Izrael i jevrejski narod pruzi ruku prijateljstva Srbima u Srpskoj u borbi protiv zajednickog neprijatelja nadju se neki da sve to omalovaze,cak popljuju,navijajuci za Palestince i Irance dokazane neprijatelje Srba koji su nas licno ubijali i to u nasim kucama.
Dodik,mudro i drzavnicki uzima za partnere Rusiju i Izrael i rezultati se pocinju pokazivati,Srpska jaca,napadi sa Zapada jenjavaju.
Sta bismo dobili da smo podrzali Palestinu?Nista,jos goru situaciju po nas.

@ Peter RV,tako fanaticno napada Jevreje da to nije normalno,pominjuci neke americke Jevreje koji nemaju veze sa Izraelom.
Ako je tako kako Peter prica,zasto onda Izrael nije priznao tkz. Kosovo,zasto je Ariel Saron isao u SAD i na CNN trazio obustavu bombardovanja Srbije
Preporuke:
10
4
48 nedelja, 15 januar 2012 23:29
Danilo-nastavak 1.
@ Peter RV,napada Dodika,bez ijednog argumenta.Napada ga sto je Tadicu dao orden koji on nije zasluzio.A sta bi bilo,Peter RV da se Dodik zakaci sa Tadicem,da se poremete odnosi medju narodom srpskim,kako bi se radovali nasi dusmani,a to bi stetilo svima nama,Srbima.Napada Dodika sto nije Mladicu dodijelio orden.Vec sam ti napisao da bi to u ovom momentu bilo kontraproduktivno po Srpsku.Dodik je dodijelio orden BORS-u (Boracka Organizacija R.Srpske) i to je orden za Mladica,za koga drugog?Jugoslavija nije priznala drzavu Izrael 1948,god. u UN i tu smo im se zamjerili,ne mi Srbi,Tito,ali svejedno,a Izrael ne priznaje tkz. Kosovo.Pitam ja @ Peter RV,sta ima lose u tome ako se Srbi i Jevreji pomazu.Izrael je mocan,a Jevreji u svijetu jos mocniji,zato zaboravimo katolkinju Olbrajt i Benjamina Freedmana koji ne vole ni Izrael.
Preporuke:
8
3
49 nedelja, 15 januar 2012 23:41
Danilo-nastavak 2.
U ovim teskim vremenima po srpski narod svaki prijatelj je dobro dosao.Ko zeli dobro Srbima i Srpskoj prihvatice svaku pomoc.
Kada je Kostunica napustio vlast,Dodik je vidio da iz Beograda ne dobija podrsku,nego prezir,otisao je u Moskvu i sklopio stratesko prijateljstvo sa Rusijom koja vec pomaze Srpskoj kako na politickom,tako i na ekonomskom planu.

Zatim,pojavila se jedna velika sansa za Dodika i Srpsku da uticu na odluku SB,UN u vezi priznavanja Palestine,koju je Dodik iskoristio na najbolji nacin,podrzao je Izrael,a MVP,BiH Sven Alkalaj,Jevrej,je bio spreman da glasa za Palestinu i tako je Dodik poentirao.
Izrael je bio toliko zahvalan da je obecao svaku pomoc Srpskoj i to vec cini.Zapad je Srpsku ostavio na miru i sada Dodik trazi vise prava za Srpsku.

Jeste Dodik dosao u sukob sa islamskim svijetom, posebno Iranom,koji mu prijeti smrcu,ali nista novo,Iran je bio protiv nas od 1992 god.

Samo mogu izreci jedno veliko bravo za Dodika koji Srpsku uvodi u mirnije vode.
Preporuke:
10
4
50 ponedeljak, 16 januar 2012 01:40
Simić Manojlo
& Danilo

Bravo Danilo!!!
Proniknuli ste u samu suštinu.
Mnogi američki Jevreji bili su a i danas su protiv
Srba a za Bošnjake-muslimane, samo da bi Izraelu
dali alibi da može da nanosi nepravdu njihovim
muslimanima-Palestincima. To su svetski poslovi,
a Milorad Dodik je prije drugih shvatio da Srbi
treba da štite samo svoj interes, što je bez
jevrejskog lobija u Americi, teško ostvarljivo.
Saradnja sa Izraelom je najkraći put ka popravljanju
odnosa sa Amerikom.Pametno, pragmatično,promućurno,
prodorno. Ja se apsolutno slažem sa onima koji
smatraju da su Istina i Pravda na strani Srba i
Srbije. Da bi to i Svet shvatio potrebno je, nakon
50 godina titoističkog sakrivanja istine, na tome
raditi dugo i uporno. Jermeni,kojih je 1,5 milion
bukvalno poklano na livadi, su 90 g.preko svojih
najpoznatijih ljudi (Šarl Aznavur u Parizu, Atom Egojan u Otavi, i čitav niz američkih Jermena)radili i lobirali, da bi tek nedavno genocid bio
prihvaćen u Americi,Kanadi i Francuskoj.
Preporuke:
11
1
51 ponedeljak, 16 januar 2012 02:09
Milodan
Naime, nakon otvorene agresije na teritoriju RSK u avgustu 1995. godine, snage severne alijanse su krajem avgusta i početkom septembra te godine dale nesebičnu (a kasnije lepo naplaćenu podršku) snagama pod kontrolom A. Izetbegovića i F. Tuđmana, i tim je vojna situacija postala izrazito loša po Srbe.

Kakva je uloga u svemu tome bila Vorena Kristofera i Ričarda Holbruka i zašto?
Gospodin Miroje prećutkuje ove činjenice:
Od sredine septembra do sredine novembra 1991. godine, oslanjajući se na opštine u kojima je osvojio vlast, SDS uspostavlja srpske autonomne oblasti (SAO), koje su u svim svojim djelovanjima bile nezavisne od centralne vlasti.
usledio je referendum srpskog naroda, 9. i 10. novembra 1991. godine, na kojem su Srbi izglasali uspostavljanje samostalne srpske republike u granicama SR BiH
Srbi su 9. januara 1992. godine „autonomne oblasti“ formalno proglasili imenom republikom, pod nazivom Srpska Republika Bosna i Hercegovina...
Preporuke:
1
0
52 ponedeljak, 16 januar 2012 05:19
Velja
@Danilo-nastavak 2.
Treba do kraja biti pošten pa reći da ni Iran nije priznao Kosovo.
Preporuke:
6
2
53 ponedeljak, 16 januar 2012 08:23
Jovan S. Ilić
Miroje ljudno!
Preporuke:
1
0
54 ponedeljak, 16 januar 2012 10:00
Vlado
Govorite da kao on ne voli puno Taica, al eto mora da odrzava privid da smo jedinstveni zbog dusmana. Lijepo, nego sto onda tako nije isto postupao i sa bivsim predsjednikom Milosevicem, tad je bilo isto tesko vrijeme, mozda jos i gore, nato agresija, borba protiv terorista na Kosmetu, a sjecamo se rijeci Dodika Milosevicu da se ubie, dovodjenje otoporasa u Srpsku itd. Molio bih branioce lika i djela Dodika da mi to malo pojasne.
Preporuke:
3
1
55 ponedeljak, 16 januar 2012 11:45
@Vlado
Milošević je bio čovek bez vizije, nije planirao korak unapred, nije imao logistiku, diplomatsku podršku, ideološki je bio prevaziđen, multiplikovao je Srbiji neprijatelje svojom komunističkom ideologijom, Srbija je bila Kuba na Balkanu, laka mu zemlja, voleo je svoj narod.
Preporuke:
3
5
56 ponedeljak, 16 januar 2012 12:06
Dimljeni žabac
Ovaj vitez demokracije , intelektualac, hrabri ratnik za evropske vrednosti, borac protiv srpskog nacionalizma i fašizma sve pod $$$$$$$$, sin boljevičkog sudije, kaže da je rekao da je Srbin kad je došao u Ameriku i gle čuda Amerikanci daju Srbinu vreću dolara i angažuju viteza... da nastavi svoju hrabru misiju u Srbiji, vitez pobeđuje, narod gubi, pa gde je demokracija.

Očito je lepo biti privatni Srbin, Srbija je rasadnik privatnih Srba dekontaminiranih, kontaminiranih, humanitarnih, za praktičnu demokraciju i naučnu, odboraši,helsinkaši komesari, radioničari.

Ceo svet pozivam da im Srbi naročito iz Beograda, budu instruktori demokracije ili demonkratije, kako za koga. Odoh i ja u Ameriku...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨! Kad se vratim, čuvajte se dimljenog žabca $$$$$$$$$$ !
Preporuke:
4
1
57 ponedeljak, 16 januar 2012 12:19
Vuk
Naravno da ce Peter napadati Dodika jer Peter mrzi Srpsku isto koliko i drugosrbijanci samo iz razlicitih razloga a uzput malo promovise i svoj vec poslovicni antisemitizam pa sta jedan naslednik ideja Sekule Drljevica kao sto je on moze pozeleti.
Danilo, svaka cast na razumnom objasnjavanju stvari koje nekima ovde jos nisu jasne.
Srpska mora stvarati nove i cuvati stare prijatelje jer je to jedini nacin na koji moze opstati jer neprijatelja i to jakih ima previse.
Izrael ce pomagati Srpsku jer Srpska blokira BiH u davanju glasa za Palestinu u UN.
Nema ljubavi ni mrznje u politici, samo interes i mi Srbi vise jednom moramo nauciti sta pokrece svet.
Preporuke:
3
2
58 ponedeljak, 16 januar 2012 12:36
Vlado
A Tadic je covjek sa vizijom haha. Priznajem, ima strasnu viziju- kako da definitivno rasparca i unisti Srbiju.
Preporuke:
7
1
59 ponedeljak, 16 januar 2012 16:49
Dimljeni žabac@ Vlado
Ko spominje Tadića, odkud Vam takva ideja, Tadić je efemerna pojava kod srpskog naroda , produkt spin majstora, Srbija ima šta ponuditi biračkom tržištu ali treba raditi sa narodom, ići od kuće do kuće , argumentovano ljudima objašnjavati " dostignuća" ove vlasti.
Nema tog spin majstora koji može odbraniti politiku aktuelne koalicije u Srbiji , samo im nedostaje Čeda a ako bude tesno eto i Čede.

Suštinski kad je tu Čanak zašto ne bi bio i Čeda, za Srbiju je uskoro pitanje kruncijalno, da li će država uopšte opstati, banana republika je već, gladne ale će sa Tadićevom koalicijom Srbiju svesti na beogradski pašaluk, to je izvesno a Srbi će postati ljudi iz " Dijarbakira", naša deca će pljuvati po nama sa razlogom.
Preporuke:
5
3
60 ponedeljak, 16 januar 2012 20:05
Beli Orao
@Za sve koji se ne razumeju u politiku.
Orden je dobila Srbija preko njenog Predsednika. Prosto, ali treba znati.
@alkar. Nije bilo 8000. ali je bilo 1.500.000 u Drugom ratu.
Preporuke:
4
2
61 ponedeljak, 16 januar 2012 21:40
Peter RV
Ovdje se vidi jedan orkestrirani napor da se podigne ugled Dodiku zbog njegove pro-jevrejske politike. Ne vjerujem da je Dodik toliko popularan medju Srbima u RS-u kako se to sugerira na ovome sajtu, ali ovo 'odusevljenje' ima svoje objasnjenje Prije par godina, u Izraelu su organizovali jedan 'blogerski' centar za suzbijanje vijesti i misljenja koja su protivna izraelskoj politici i interesima. Navodilo se da ih ima nekih cetiri hiljade, ovih osoba koje suzbijaju 'anti-semitsku propagandu'. Pocinjem da vjerujem da ovih ima dosta na srpskim sajtovima. Ovi specializirani 'blogeri'('sayanim'-pomagaci,po zargonu Mosada) mogu bit bilo gdje u svijetu, dovoljno je da tecno vladaju srpskim. Raspoznaju se, medjutim, po njihovom arogantnom negiranju istine- i izmisljotina, pozeljnih za 'urodjenike' da povjeruju, sto se zove po hebrejskom 'hutcpa'(ekstremna drskost). Ima dosta stvari koje se lako ne vide, ali sa malim naporom...
Preporuke:
4
3
62 ponedeljak, 16 januar 2012 22:09
milos odalic
Savjetnik predsjednika Skupštine Crne Gore Andrej Nikolaidis će zbog teksta objavljenog na crnogorskom portalu Analitika biti predmet istrage, najavljeno je danas iz državnog tužiteljstva u Podgorici.

Nikolaidis je u tekstu "Šminkanje političkog monstruma", između ostalog utvrdio "civilizacijski iskorak bio da je upotrijebljen eksploziv u dvorani `Borik` u kojoj su glavari, duhovnici i umjetnici proslavljali 20 godina RS", što je u manjem bh. entitetu, ali i prosrpskim strankama u Crnoj Gori, dočekano na nož.

Kompletni autorski tekst Nikolaidisa je preneo Dnevni avaz i mnogi su seirili nad njim. Sad vidimo i da ima nasih drzavljana koji se u Avazu bacaju kamenjem (srecom ne i bombama) na Republiku Srpsku. Svako ima pravo na svoj zemljotres, sto rekao Ciga!Samo od tih zemljotresa se tresla gora a rodio se mis!
Preporuke:
3
0
63 ponedeljak, 16 januar 2012 22:10
Za ove sto ne vole sardnju sa Jevrejima
Nema izmedju Dodika i Jevreja mnogo ljubavi, samo interes.Sreca je da je BiH bila u poziciji da odlucuje, bar prije nego sto Ameri stave veto, o tako vaznom pitanju kao sto je Palestina.Samim tim se stvorila ogromna prilika da se jednim potezom ostvari ogroman napredak u saradnji sa Izraelom.Svi mi valjda shvatamo da u svjetskoj politici nema mjesta za male.Jednostavno davanjem podrske Palestini naljutili bi Amere,Izrael bi nas gledao kao neprijatelje a Palestina bi nam najvise mogla reci hvala.Ovim potezom dobijamo jednu mocnu drzavu koja nam u buducnosti moze pomoci, cak mi se cini da vec i djeluju, jer je pritisak iz Amerike dosta oslabio.Hajde bar jednom da igramo glavom a ne emocijama.
Preporuke:
4
2
64 ponedeljak, 16 januar 2012 22:22
Danilo
@ Velja,Da,u pravu ste,Iran nije priznao tkz.Kosovo,ali zato sto Srbija priznaje Palestinu i podrzava interese Irana u UN.po pitanju ljudskih prava.U drugom slucaju je sasvim suprotna stvar,iako se radi o istom,srpskom,narodu,R.Srpska ne priznaje Palestinu,veze se za Izrael i zato nema dobre odnose sa Teheranom.Tadic ima jednu,a Dodik drugu,sasvim suprotnu, viziju.Dodik se veze za Rusiju i Izrael,a Tadic za srpske dusmane SAD i EU i pri tome ignorise i Rusiju i Izrael.Dodik i Srpska imaju alternativu za razliku od Tadica i Srbije.U politici je vrlo malo ili nimalo emocija i ljubavi,a interesi su ti koji odredjuju pravac politickih kretanja.Sve je prolazno,samo su interesi vjecni,primjera radi,Rusija podrzava i Iran i R.Srpsku,a Srbija je uz Iran kao i uz SAD i EU. Ja,kao i velika vecina srpskog naroda u Srpskoj, podrzavam spoljnu politiku Republike Srpske i Milorada Dodika.
Preporuke:
3
2
65 ponedeljak, 16 januar 2012 23:35
Peter RV@Za ove sto ne vole sardnju sa Jevrejima
Ovo moje bi bilo 'za sve ove sto vole saradnju sa Jevrejima'
Da je americki pritisak na RS oslabio, je ocigledno,inace bi Dodika vec snasla sudbina Nikole Poplasena.
Izgleda glupo ponavljat stalno isto, ali kako zivimo pod barazom propagande, ponovicu jedan moj komentar.
Treba razumjet uzrok ovog 'slabljena pritiska'. Ne radi se uopste o necemu nad cim je iko od Srba imao ikakvi uticaj. Tako- nicije zasluge.
Do prije skoro Izrael je prakticno imao ljubavnu idilu sa Turskom, koja je isla,kako da ne- kroz Sarajevo. Kako svako zna ova je postala "kaput".
Sarajevo stim je postao 'turski' sto znaci da se kontra-tezina trazila u 'genocidnom' RS-u. Desi se onda 'arapsko prolece' i pritisak da se prizna Palestina. Dodik se ponudi da postane pion na judeo-americkoj sahovskoj tabli i da to pokvari. Dodik ce od toga licno dobit dosta. Ali sto RS? Ako se sad naljute arapske i muslimanske zemlje koje nijesu priznale Kosovo- pa ga priznaju? Sto smo dobili? Ili ovo i nije vazno za Dodika?
Preporuke:
4
2
66 ponedeljak, 16 januar 2012 23:44
Lav
Udaljavamo se od teme, neko...inicira takvu priču stoga moramo replicirati.Joso je vodio antijevrejsku politiku 45 godina, nije to zbog Jevreja Joso radio, to je bila monstrouzna kamuflaža, da je dozvoljeno Izraelu da istraži ustaške logore a što su oni inače činili po svetu, utvrdilo bi se stvarno stanje nevino , morbidno ubijenih Srba a ne samo Jevreja i Roma.Postulat te države SFRJ je bilo bratsvo-jedinstvo , tzv. hrvatske brigade i divizije antifašista koje su ravnopravno učestvovale u borbi protiv nacizma, jesu u virtuelnom svetu indoktriniranih boljševika i srpskih oportunista.Znaju Jevreji šta se događalo na celoj zemaljskoj kugli sa njihovim sunarodnicima kao i Srbima, zato je lepo i iskreno kad Vam izraelski policajac uzme pasoš i pogleda, a onda kaže ZDRAVO, pametnom dosta!
Preporuke:
3
3
67 utorak, 17 januar 2012 00:10
Simić Manojlo
& Alkar

800.000
Preporuke:
1
0
68 utorak, 17 januar 2012 03:38
Peter RV
Imamo ovdje jednoga 'Vuka' i jednoga 'Lava'.
Kad ce 'Tigar' da se pojavi?
Preporuke:
0
3
69 utorak, 17 januar 2012 11:55
Lav
Lav i Vuk su slovenska imena, da li će se pojaviti Tigar, pojavio se tigar od papira... ne možemo se svi zvati HANS ili PETER , taj tigar se involvira na sajtu sa svojim antisemitskim i antisrpskim stavom veoma perfidno, kao Trojanac!

Kako si blaziran na jevrejske žrtve, eufemistićki bez eksplicitnog stava negiraš holokaust, holokaust je integralan sa genocidom nad srpskim narodom u NDH, gde se nalazila i današnja RS.

Kad nemaš argumentacije onda menjaš teze, Dodik je ovo , Dodik je ono, pa kad ti ne uspe teza jednostavno je preskočiš, mi smo g-dine "Hans" pre " palestinskog priznanja" uspostavili odnose sa Izraelom i nastavićemo je kao i sa Rusijom, to su naši strateški partneri.

Danke schen her Peter, javljaj se, proziran si sa svojom profašističkom himerom !
Preporuke:
3
2
70 utorak, 17 januar 2012 17:53
Filozofija
Gospodin Peter, u nedostatku argumentacije, koristi posalice i doskocice.
Preporuke:
2
2
71 utorak, 17 januar 2012 17:56
Filozofija
Iran nije priznao Kosovo jer postoji nekoliko miliona Kurda koji traze svoj dio zemlje i svoj nezavisnost. Isto vazi i za Tursku.
Pozdravljam Dodikovo diplomatsko prijateljstvo sa Izraelom, jer je to pokazatelj da su Srbi poceli misliti svojom glavom. Idealizam jos nikome nije donio dobra na svjetskoj sahovskoj tabli, kako je zove Kisindzer.
Preporuke:
3
2
72 utorak, 17 januar 2012 18:26
Bošnjak pravoslavne vjere
Nemojte molim vas vrijeđati sve Bošnjake. Nismo mi tako monolitni. Znate i samo da nas je i sam Ilija Garašanin nazivao Bošnjacima muhamedanske, pravoslavne i katoličke vjere!
Preporuke:
2
2
73 četvrtak, 19 januar 2012 01:31
Ivan
advokat Popovic je u pravu, a autor ovog clanka radi tesku gresku jer casnu borbu BiH Srba partizana tokom II sv. rata predstavlja kao uzrok i razlog za osnivanje po svemu ucinjenom genocidne RS. Time prlja sjecanje na svijetli dio srpske historije u BiH.

Neke stvari se prosto ne daju braniti. RS je nastala na planskom genocidu i to je normalnom covjeku nemoguce braniti. Mozes da takve stvari branis i opravdavas ali upadas u sve dublje blato, a bivaju uprljani i svi oko tebe ni krivi ni duzni.
Preporuke:
5
7
74 sreda, 25 januar 2012 11:38
Žiko
RS je stvorena slobodnom voljom Srpskog naroda i proglašena je u Skupštini 9.januara 1992. godine. Dakle prije nego što je počeo rat u BiH a to je 4. aprila 1992. Razlog stvaranja Srpske Republike BiH, kasnije samo preimenovane u RS je nelegalna odluka Skupštine bivše BiH /samo muslimanskih i hrvatskih delegata/. Već se tu vidjelo kako bi Srbi uvijek bili preglasani kao konstitutivni narod i kako bi bili uništeni i protjerani pa su stoga održali svoj referendum o samostalnom putu Srpskog naroda u BiH. Da pojasnim Skupština bivše BiH po Ustavu nije imala pravo da donese odluku o odcjepljenju od Jugoslavije bez dvotrećinske volje sveukupnog gradjanstvana referendumom u BiH a pogotovo ako jedan cijeli narod to nije želeo. To je bila neustavna odluka. Genocid nije bio...ali jesu postojali zločini i to na svim stranama. Smiješno je RS nazivati genocidnom tvorevinom jer Srpski narod nije imao drugi izbor za svoju odbranu osim rata koji im je nametnut nakon što su stvorili RS.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner