уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Газиместански говор из другог угла

Kоментари (110) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 15 јануар 2012 21:29
socrat
Slobodanov govor je bio tipican za njega, samoziv, nedosledan, parolaski, komunisticki, isprazan, intelektualno ponizavajuci, kvazinacionalisticki, pseudoavangardan, robotski, retro i td.

zbog svega navedenog svako je u njegovom govoru mogao da vidi ono sto je hteo.
Препоруке:
40
142
2 недеља, 15 јануар 2012 21:31
Смиљански
Камо среће да је Милошевић био српски националиста,нажалост он то није био!Једино добро што је урадио,је Устав у коме је скоро укинуо покрајне.Али без савезника,лобија,и јасне националне политике,дошли смо довде.Био сам на Газиместану,и испред скупштине,5-ог октобра,и оба пута сам преварен!
Препоруке:
136
16
3 недеља, 15 јануар 2012 21:38
Зоран Ђорђевић
Тај говор је имао исту судбину као Меморандум САНУ. Критиковали су га они који га нису ни прочитали како треба, а извлачили из контекста оно што им је било згодно.
Прочитајмо сад оба текста и запитајмо се шта у њима није тачно.
Препоруке:
167
7
4 недеља, 15 јануар 2012 21:48
Влада, Србија
Стигма према овом Милошевићевом говору осварена је на истом фону и истој матрици као и према (никад завршеном) Меморандуму САНУ. Стигма без основа, а којој би позавидео и сам Гебелс, постала је парадигмом за сва остала изокретања, све до данас!
На њеним крилима језде другосрбијанске перјанице, Бисерко, Кандић, С.Поповић, Басара, Ч.Јовановић,П.Луковић, две Цеце, ... и булумента политичких, медијских и иних следбеника!
Препоруке:
130
4
5 недеља, 15 јануар 2012 21:48
Marko Gay
To sto politicari i NVO lobisti danas po Srbiji pricaju nema savrseno nikakvog efekta na srpski narod.

Srbe oblikuju samo 2 faktora: televizija i prazan stomak.

Milosevic je to razumeo pa je prvo preuzeo televiziju.

Kao kontrameru, pokusali smo da sankcijama Srbima ispraznimo stomak. Ali bez televizije, to je strahovito sporo islo, videli ste i sami.

Poenta: svako ko bi imao interesa da u buducnosti srpski brod okrene u drugom smeru (npr Rusija), mora poceti s televizijom.
Препоруке:
50
43
6 недеља, 15 јануар 2012 22:40
Rio Lobo
Nesto mi nije jasno cemu toliko opreza oko tog govora na Gazimestanu. Taj govor je dosao kao jagoda na tortu, zreli socijalizam, zrela Yugoslavija a na kraju zrela i svetska situacija... Milosevic je prvi javno rekao, sto bi rekli kukuriknuo, ono sto je u Srbiji tinjalo godinama ili decenijama. Srbi su to shvatili kao otprilike ono "... ko je Srbin i srpskoga roda..." i tu nema nista lose. Situacija je bila takva da je trebalo ponovo "promesati karte" i tu su se svi pokazali, u svemu tome sto je usledilo posle Gazimestana Srbija ni izbliza nije rekla svoju rec, pruzila je sansu svima ostalima da se izjasne i pokazu. A zamislite da su i ostali u Yugoslaviji imali sposobnosti da shvate sta dolazi i sta ce tek da bude, bar ne bismo izgubili dvadesetak godina u ratovima i bedi... Eto sad posle svega treba da se ponovo mirimo i krecemo iz nekih pocetaka sto verujem da Srbi najmanje zele.
Препоруке:
66
3
7 недеља, 15 јануар 2012 22:52
Бранислав Г. Ромчевић
Ех, СОКРАТЕ, неће бити да су твоје флоскулице тачне. Милошевићев говор је, узет у целини, био величанствен. А за садашње еврофанатике, ево и изватка: "Пре шест векова, Србија је овде, на Косову Пољу, јуначки бранила себе. Али је бранила и Европу. Она се тада налазила на њеном бедему који је штитио европску културу, религију, европско друштво у целини. Зато данас изгледа не само неправедно већ и неисторијски и сасвим апсурдно разговарати о припадности Србије Европи. Она је у њој непрекидно, данас као и пре. Разуме се, на свој начин, али такав који је у историјском смислу није никад лишио достојанства." Ситне душе и умишљеници нужно стају слепи код очију.
Препоруке:
104
5
8 недеља, 15 јануар 2012 22:55
@Marko Gay
Док Ви овде ћаскате којим смером треба да крене српски брод Ваш брод увелико тоне.
Препоруке:
36
24
9 недеља, 15 јануар 2012 23:59
Ђоrđe
Једно је сигурно: масивна бетончина која је стајала иза Слобе требало је да пошаље поруку: "Са мном сте стабилни, наше намере ће бити остварене".

Није сигурно које је намере имао.

Изгледа да је покушао је да сачува социјалистичко уређење Југославије, уз веће поштовање права Срба и Србије, него што је то био случај за време Титове СФРЈ.
Препоруке:
40
9
10 понедељак, 16 јануар 2012 00:22
фристајло
Marko Gay
To sto politicari i NVO lobisti danas po Srbiji pricaju nema savrseno nikakvog efekta na srpski narod.
Нетачно; постижу контраефекат, а неки чак и намерно, због скривених агенди.

Srbe oblikuju samo 2 faktora: televizija i prazan stomak.
Велику већину...

Milosevic je to razumeo pa je prvo preuzeo televiziju.
Да, али не као запад, данас; дозволио је да се чује и друга страна, и у томе погрешио.

Kao kontrameru, pokusali smo da sankcijama Srbima ispraznimo stomak. Ali bez televizije, to je strahovito sporo islo, videli ste i sami.
Тачно.

Poenta: svako ko bi imao interesa da u buducnosti srpski brod okrene u drugom smeru (npr Rusija), mora poceti s televizijom.Тачно, опет.
Добра анализа.
Препоруке:
46
1
11 понедељак, 16 јануар 2012 00:28
Рин о-о то
Аутор је одлично анализирао овај говор с аспекта измишљене оптужбе а касније и мотива за антисрпску удружену акцију изнутра(СФРЈ) и од споља (НАТО). Овај говор Милошевића је дијагнозни говор. Дијагнозни, зато што је изазвао алергију против Србије. Браварска владавина успоставила је образац функционисања једне државе у којој је инхибиција Србије и Срба била закон. Само Милошевићево помињање равноправности Србије у овом говору срушило је тај закон. Битно је у ком контексту је Милошеевић држао овај говор. Никад јачи шиптарски зулум на КиМ (силовања српских девојчица на месечном нивоу, убиства Срба на седмичном а пребијања Срба на дневном, Ђорђе Мартиновић и вештачење чак до Енглеске, заборавили су многи). Милошевић је одржао говор у коме је рекао да "Броз више не живи у Србији" ни антисрпски Устав из 74-е! И то је његов грех. Све остало, касније била је нечувена агресија на један мали народ који је само рекао да хоће да буде равноправан.Слава Слободану Милошевићу.
Препоруке:
77
4
12 понедељак, 16 јануар 2012 00:36
Саша
Не знам да ли је аутор присуствовао обележавању 6 векова од Боја на Косову. Главне манифестације поводом тог јубилеја су се одржавале у манастиру Грачаница. Цео црквени, научни, краљевски, уметнички врх српског народа, данима се налазио у Грачаници, предвођен и надахнут моштима светога Цара Лазара Косовског. Газиместан је требало да буде само крајња манифестација обележавања јубилеја. Најтужнија ствар коју (ни)је Милошевић том приликом урадио је да се није удостојио да дође у Грачаницу и поклони се моштима онога који нас је заветовао Богу. Тада је било очигледно да му је приоритет била политичка промоција, и да у њему трунке национализма није било. Сећам се да су се многи лоше осећали након његовог слетања хеликоптером на Газиместан, и недоласком по благослов од онога који је Газиместан уздигао до небеских висина.
Препоруке:
46
16
13 понедељак, 16 јануар 2012 01:05
ivan3012
Memorandum je na sjajan ,visoko naucni,argumentovani i nadasve objektivan nacin predstavio stanje u zemlji,besperpektivnost datog uredjenja gde je Srbija bukvalno bila eksploatisana i perfidno podjarmljena,a zakljucak je vise nego jasan.Slovenija i hrvatska su planski pripremale rat cim su izgubile povlasceno eksploatatorski polozaj u jugoslaviji..Sloba je napravio samo jednu gresku..Kardinalnu i katastrofalnu..Kada je posle famozne sednice ck video kuda idu hrvatska i slovenija,trebalo je da odmah raspise referendum za osamostaljenje Srbije!Time bi dao legitimitet Srpskom narodu da se bori za svoje interese,a posebno ekonomske.Srbija bi bila zaokruzena,a na kosovu je trebalo da forsira Ibrahima Rugovu..Da njega zaduzi za odrzavanje reda tamo..Naravno,i da sve jugoslovenske vojne efektive odmah povuce u Srbiju..Da je imao petlju da bude brz i odlucan,danas bi sve bilo drugacije.
Препоруке:
28
7
14 понедељак, 16 јануар 2012 01:42
Рин о-о то
@Саша, Ја стварно нисам разумео Ваш коментар и не знам шта сте Ви и слични у том времену очекивали више од Милошевића. Милиошевић је био Председник од легитимитета и политичар од легитимитета. Ко Милошевића од Срба тада није разумео тај ништа никад неће разумети. Милошевић је био пример државника кога народ није могао да испрати и не зато што је Милошевић био много паметан него зато што је народ био много, да не кажем шта али најблаже речено недостојан њега. Милошевић је овим говором тек наговештавао шта небраварска Србија уме и колико је креативна и снажна кад је јединствена. 5. октобар је после сулудог бомбардаовања овог народа, браварска реинкарнација и директна је потврда да само браварска Србија може да постоји и као таква да буде заробљена у инхибицији и кривици. Вечно. Бити председник Србије је данас уочљив образац. Само се извињаваш за непостојећу кривицу и отимају ти део по део нације са све хектарима, како каже овај од данас до јуче.
Препоруке:
42
8
15 понедељак, 16 јануар 2012 01:42
Здравко
Бивша трула држава кумровачког бравара функционисала је на принципу "слаба Србија, јака Југославија" и на такву и само такву улогу Србије пристајале су остале републике. То је уосталом договорено и у Јајцу и АВНОЈУ, то је доктрина и Коминтерне чији коријен налазимо на Конференцији нација одржаној 1919. у Бакуу када совјети заузимају став да се у Русији морају еманциповати сви мали народи на уштрп најбројнијег Руског. Привилегија мањина у односу на већину, говорио је Лењин. Иста матрица је примјењена и у Југославији. Надовезивала се совјетска мржња према српском краљу и Србима који су прихватили све избјегле белогардејце из Русије. Нажалост, план је и остварен те се 1945. приступило комадању Србије. Све се завршило усвајањем изразити антисрпског Устава 1974. То је агенда у којој треба посматрати долазак Милошевића на позорницу. Срби су тражили таквог човјека и нашли га у њему, а он је имао довољно храбрости да дирне у осињак. И зато је Слободан Милошевић велики и зато му треба захвалити
Препоруке:
45
4
16 понедељак, 16 јануар 2012 01:48
Здравко, други дио
Гледао сам господина Вукадиновића у вечерашњем УТИСКУ НЕДЕЉЕ и честитао би му на бриљантној интелектуалној и моралној побиједи над цвијетом Друге Србије, Светиславом Басаром. Светислав и остале Басаре које стоје иза њега, покушао је, по ко зна који пут, окривити Слободана Милошевића за сва зла овога свијета.
Препоруке:
63
1
17 понедељак, 16 јануар 2012 01:50
Peter RV
Slobodan Milosevic je 'Car Lazar' nasega doba.
Stupio je u odbranu Srpstva na Kosovu, protiv nesazmjerno jaceg agresora. Kao i Knez Lazar, izgubio je bitku i bio pogubljen (u Hagu). Ne znamo kakvi su zadnji casovi kneza bili, ali znamo da se Milosevic drzao kao vitez pred Nato-inkvizicijom, nikad ne trazeci milost.
Narocito sam ponosan na njega jer je poginuo kao pravi njegosev Crnogorac - braneci Srpstvo do posljednjeg daha. Vjecna mu slava.
Препоруке:
56
10
18 понедељак, 16 јануар 2012 02:51
Милутин
Саша, није баш тако!
Милошевић је био у посебним условима, ту је било разних представника , то је била државна прослава, али разбио је мантру,.. Говором је све рекао!
А присуствоао је дипломатски кор, представници других република...

Тај Слоба је први председник који је у новије време посетио Хиландар, хеликоптером грчке владе(како долазе и други државници, грчки и сл.) , тад је била замерка што је дошао хеликоптером и што није целивао икону,....а данас целивају иконе,рекламерски!

Ђинђић је био атеиста, касније верник,поворка из храма Св.Саве?!
Тадић на устоличење патријарху Иринеју у Пећ иде хеликоптером НАТО снага- Хрватским хеликоптером на наш Космет?(сви ћуте). Скоро је био у Дечанима уз пратњу немаца, сви ћуте,.

За време Слобе је доста храмова сазидано, купола на Храму Св. Саве,..патријарх Павле је дао благослов за преговоре,..( део цркве, тада се понашао арогантно)

Не треба заборавити контекст, стање у Југи, притиске,оптужбе, приписивање..
Препоруке:
41
1
19 понедељак, 16 јануар 2012 08:30
Саша
@Рин-о-то
Не ради се о томе шта сам ја или било ко очекивао. Ја као учесник догађаја се само присећам атмосфере обележавања 600 година. Мошти цара Лазара су после 6 векова биле на Косову, и очекивало се да Милошевићу то буде мотив да дође и поклони им се. Ко зна, можда би му то помогло да се избори са каснијим изазовима. Овако, он је тада одабрао Дрновшека, и прошао је како је прошао.
@Здравко, други дио
Придружујем се честиткама. Ово је било први пут да у студију нема 2-3 другосрбијанца, па да човек не може доћи до речи. Браво Ђорђе! Само напред, и немој се уобразити.
Препоруке:
18
2
20 понедељак, 16 јануар 2012 09:15
@Peter RV
Pa nemojte tako porodjenje, svetog kneza radi. Za njega je "za maleno carstvo zemaljsko", a mnogi posle njega sve dadose za to zemaljsko. I evo ako vec ne verujte, ne mozete cinjenice da ignoriste - istorija nam pokazala koje vrednosti su jace.
Препоруке:
9
5
21 понедељак, 16 јануар 2012 10:10
Karl Marks-naš duhovni vođa
-Jaka Srbija jaka Jugoslavija
-Najlukaviji srpski političar 20. veka
-Onemogućio ponavljanje 1941. godine, kada Srbija nije mogla da pomaže svom narodu
-Onemogućio separatizam Srbije od Jugoslavije, zašta bi Srbija bila optužena i osuđena za rasturanje Jugoslavije, i rat koji bi vodila, gde bi na mirovnoj konferenciji bila mirnodopski rasparčana
-Zato su ostali narodi dobili u zadatak da izvrše rasturanje Jugoslavije i uvuku Srbiju u rat, što je ona izbegla. Zato su titovi političari besni na njega, jer su sada oni morali da rasturaju Jugu. Svi titovi političari bili su predvodnici separatizama u republikama, i u Srbiji. Danas oni rehabilituju četnike, što današnji četnici nikako da ukapiraju da su deo igre protiv Srbije
-Ostvario je srpske interese u velikom delu, zato je nato, to morao sekirama da razvaljuje
-Ni većeg uspeha, ni žešćeg odgovora
-Ima jednu ogromnu grešku-bio je preterani demokrata, i opoziciju je držao u svom dzepu, ali je 5. oktobra legla veća para
Препоруке:
30
1
22 понедељак, 16 јануар 2012 10:12
siniša
Kad se sagleda sa kakvim se on teškoćama susretao, šta je sve postigao, može se zakljuičiti samo jedno da je bio svetski car.
Međutim, kad sagledate način kako je on postupao i kako se ponašao, on je bio SVETSKI MEGA CAR. Iskreno mu se divim svaki dan sve više.
Препоруке:
32
1
23 понедељак, 16 јануар 2012 11:30
срђан цонић
Слободан Милошевић је како је то прецизно и за сва времена дефинисао непролазни Брана Црнчевић био државник који је правио грешке а ови који су дошли после њега су грешком државници. Нека је вечна слава Слободану Милошевићу.
Препоруке:
45
0
24 понедељак, 16 јануар 2012 12:26
Луди Ванко
Тако је с Милошевићевим говором.Тако с Меморандумом САНУ, тако с Ћосићем. Анатема
бачена у неком тренутку бива трајна.Осуда је истовремно пресуда.Нико ништа не чита, само осуђује.Негативни акценат не попушта ни кад се политичке прилике измене.И кад га убију у Хагу, Милошевић је негативна лчичност.Како за Шиптаре , тако и за Србе, оне званичне, оне који обликују правду на овим просторима.Насер Орић, убија Србе и ником ништа , ни у Хагу, ни у Сарајеву.Готовина бива осуђен у Хагу а слављен у Хрватској и ето их чисти иду у ЕУ.Тамо ће Месић, стручно, да угаси и ту заједницу а ми ко јуне на пласт наваљујемо да не пропустимо тај тренутак.Они су сви прави, ми сами себи криви.Мазохизам је гори него икад у нашој историји.Славимо Басаре и Албахарије а набијамо у мишју рупиу Ћосића, Милошевића па и Шешеља.Милошевић и Шешељ су развалили Хаг и правни поредак овог сулудог света а ми не умемо то ни да ценимо,ни да славимо.Хоћемо гроб звани ЕУ .Да нас Месић поново покопа.Спорт да, политика не
Препоруке:
41
0
25 понедељак, 16 јануар 2012 12:36
Смиљански
Сви смо ми бесни на актуелни режим,али,немојмо дизати у небеса Милошевића кад за то нема разлога.Он је био Југословен,комуниста,и мало тога је урадио за српски народ!Не бих ни сву кривицу да на њега свалим,јер,ни то није тачно.Он само није схватио тренутак у коме живи,и није се снашао.Спољна политика му је била очајна,чак је тад био и против Русије,подржавајући Хазбулатова,и Руцкоја,о западу да не говоримо,дозволио је чак да га надиграју Туђман,и Изетбеговић,а војску су му водили хрватски генерали.
Шиптари никада нису боље живели него у време Слобе,имали су факултете,ТВ,Албанолошки институт,политичаре у врху државе( Рахман Морина,Басри Плана,Сејдо Бајрамовић,....),и то све легално!За то време траје одстрел на српске полицајце,и цивиле!Док је ДБ,пратила Србе,и истраживала ко је против Милошевића,за то време Шиптари копају траншее,и спремају се за рат!Границе су нам биле(као и данас)шупље,тако да су масовно улазили из Албаније, са оружјем и дрогом!А,сетите се како је издао Караџића!
Препоруке:
23
13
26 понедељак, 16 јануар 2012 12:42
Смиљански, 3 део
Али зато,осуђујем начин на који је испоручен у Хаг,и третман у затвору!Осуђујем перформанс,који је уприличен,када је он преминуо(г17=УРС)!Заиста иритира немоћ садашње "српске" власти,која је 12 година на челу Србије,и за све криви Милошевића.
Препоруке:
41
0
27 понедељак, 16 јануар 2012 13:56
Драган
Francisco Gil-White је био професор универзитета у Пенсилванији, психолог, експерт за етничке сукобе. Читајући штампу стекао је слику о Милошевићу као ултранационалисти и ратном хушкачу, при чему је та штампа наводила цитате из његовог говора на Газиместану, као доказ за такву слику.
У једом тренутку, Франсиско је посумњао у аутентичност неког од цитата, па се упустио у посао да то разјасни. С научном акрибијом и не жалећи труда и времена, прво је нашао веродостојан званични превод говора. Прочитавши га променио је мишљење о њему. И све у вези с том објавио:
http://www.hirhome.com/yugo/milospeech.htm
Његова анализа је детаљна и прилично дугачка,
али вредна је времена утрошеног да се прочита.
Узгред се може сазнати још штошта о аутору.
На пример, зашто је избачен с универзитета у Пенсилванији.
Препоруке:
25
0
28 понедељак, 16 јануар 2012 14:19
Socrat
@Branislav

Ситне душе и умишљеници нужно стају слепи код очију.


Ne znam ko je ovde slep. Gde je i šta je Kosovo bilo tada a gde je i šta je sada? Taj Slobodan Milošević, mudri srpski vođa, je svojom još mudrijom politikom doveo Srbiju i Kosovo do kumanovske kapitulacije.

Srbija u svojoj istoriji nije imala destruktivnijeg političara od S. Miloševića. Njgova statika i rigidnost, nepogrešivi osećaj za pogrešno i totalni nesluh za aktuelne političke događaje doveli su do toga da Srbi budu tri puta bombardovani od strane NATO-a. Doveli su i do toga da Srbija bude jedina zemlja koja je zaratila sa 19 drugih zemalja. Deset godina Miloševićeve politike je dalo za rezultat, ekonomsku, socijalnu i teritorijalnu destrukciju Srbije. U spirali Slobodanove destrukticije poslednja u nizu je bila destrukcija njegove porodice, pa se sve završilo njegovom ličnom prpašću. Čovek je jednostavno io izgubljen u vremenu i prostoru.
Препоруке:
9
31
29 понедељак, 16 јануар 2012 14:28
Nikola @Smiljanski
Apsolutno ste u pravu. Apologete Miloševića rade isto što i pristalice danšnjeg režima, sa drugim predznakom. Kao što je umobolno što je režimu i danas Milošević kriv za sve, tako je isto besmisleno pravdati sve njegove greške sticajem istorijskih okolnosti.
Vodio je rat bez jasnog cilja, sa nesposobnom JNA, i pijanim dobrovoljcima sa uglavnom pljačkaškim ambicijama. Tus je ispraćen iz Beograda uz najviše državne počasti. Kadijević je povlačio vojsku iz gotovo osvojenog Zadra. 92. su penzionisani svi visoki oficiri potpisnici peticije za smenu Kadijevića. Stalno se potencira da je JNA bila pod kontrolom Miloševića, a ja ne znam nijednu korisnu stvar koju je ona uradila za srpski narod. Nije imao nijednog spoljnopolitičkog partnera, a tobož je hteo da reši nacionalno pitanje. Gde je definisao kako?
Препоруке:
12
17
30 понедељак, 16 јануар 2012 14:39
alkar
neznan ko je ovde lud a ko uncut(zločesti dvoličnjak).pa neradi se ovde o razumijevanju slobinog govora već o nekin stvarima koje čine suštinu velikosrpske dvlične politike.prvo-tada je slobodan prvi put javno kao komunista stao uz svesrpske nacionaliste( četnike),spc,sanu na liniji velike srbije.drugo-donosenjem amandmana na ustav srbije on je ukinuo autonomije,oduzeo status naroda albancima i ustav srbije stavio iznad ustava jugoslavije(kojeg će srbija poštovati kad hoće i u čemu hoće)i time stvorio centraliziranu srbiju sta je prvipokusaj odvajanja nekoga iz jugoslavije,doduse na ustavnoj razini.nonsens je u tome sta je srbija svima koji su to kasnije poduzeli stavila na teret kao secesiju i povela rat protiv njih, kao za očuvanje jugoslavije ,a prvi je ustavno napustili.treće gazimestan je doveo mitologiju(histeriju srbijanu)na drzavni nivo koja je propagirala sve je srbija,svi su srbi i sve je srpsko.
Препоруке:
1
40
31 понедељак, 16 јануар 2012 14:43
alkar@smiljanski
eto sami rekoste zasto je i kako srbija ratovala,pljačka i ubijanje pod krinkom nacionalnog pitanja ili ranije pod parolom o očuvanju jugoslavije.uglavnom je vama zao ne to sta se dogodilo već sta sloba nije napravio veliku srbiju na račun svih nas i na nasim leđima.
Препоруке:
0
38
32 понедељак, 16 јануар 2012 15:08
Nikola - nastavak
Načelno jedina šansa je bila da je primio Cimermana i dogovorio Americi baza na Kosovu, a nama država sa većinom srpskih teritorija u njoj, naravno ukoliko je Amerika uopšte bila voljna za takvu opciju.
S druge strane na unutrašnjem planu DB ja pravio privatnu državu za SPS elitu i njima naklonjene privrednike. Državni interesi i interesi naroda su se prodavali na svakom koraku, a oni su se beskrajno bogatili i pribavljali moć. 95. kad nigde u Srbiji nije bilo ulja, šećera i druge domaće robe, bio sam u Prištini i gledao kako srpski privatnici kupuju ovu robu od Šiptara u prepunim magacinima hale Boro i Ramiz. Za 10dm datim policiji ova roba se vrati u Srbiju i prodaje, normalno na crno. Po istom principu šiptari su mogli da unesu na Kosovo šta im je palo na pamet, i onda 98. svi u čudu otkud pobuna i otkud toliko oružje, bunkeri...
Препоруке:
10
11
33 понедељак, 16 јануар 2012 15:24
Бранислав Г. Ромчевић
ЗА СОКРАТА, опет. Очито је да сте ВИ изгубљени у времену и простору, и у антимилошевићевском скотому. Зато ово не пишем да просветлим Вас – што је немогуће – но да Ваша не буде потоња. По Вама су, јамачно, криви и Садам Хусеин, и Гадафи, и Асад, и сви који не пашу Вашим западним пројекцијама. По Вама, Милошевић је направио такве грешке које ОПРАВДАВАЈУ злочиначки агресију Запада. „Србија заратила са 19 земаља“! Малне не написасте да им је објавила рат! Што не кажете конкретно – шта је и где је погрешио? На оном кенгурском суду не успеше да му докажу апсурдне злочине за које су га оптужили, па га погубише. Милошевићев газиместански говор и предизборно, пророчко обраћање народу учиће се у историји Срба, кад дође време. Није на њему Лазарева клетва, но на видовданским издајицама и самозваном Сократима.
Препоруке:
26
2
34 понедељак, 16 јануар 2012 15:43
Смиљански@Алкару
Само политички неписмен човек мможе да каже да је све почели од Милошевића!Криза на Косову и Метохији траје још од "призренске лиге"!Убијање Срба,силовања,пљачке,су нешто што је карактеристика за Шиптаре,и за то постоје небројани докази.Не постоји у свету национална мањина, која је имала толко права као што су шиптари имали у Србији.Увек су били на страни окупатара,као и Хрвати,и на крају га издали.Кад се српска војска повлачила преко Албаније ,шиптари су их онако изнемогле убијали и пљачкали,и то траје до данас!Сетите се случаја Мартиновић,из 80-их,па убиство Шарића у Ђаковици на кућном прагу,убиство Данила Милинчића у Самодрежи на мајчиним рукама је издахнуо,....!А,све то је било пре Милошевића!За то време Срби су имали документа на шиптарском,константно малтретирани,убијани,и присиљавни на селидбу.Српски комунисти на челу са Брозом,мирно су то гледали,и борили се против "српског национализма",гле апсурда!Нарвно Броз је био кум, сваком 9-ом шиптарском дету!
Препоруке:
32
1
35 понедељак, 16 јануар 2012 15:56
Mилоје (прави)
С. Милошевић је био Председник Србије у изузетно по Србе тешком времену и „владао“ је МАЊЕ него што владају његови наследници, ДОС марионете агресивног фашистички-империјално АНТИСРПСКОГ НАТО Запада (УСА и ЕУ). И у таквим условима успео је да сачува Србију и народ МНОГО више него ДОС наследници, који већ владају дуже од Слобине „владавине“ и налазе се под „кишобраном“ НАТО „демократије“. Пропагндне флоскуле о „Слобином деспотизму“ које понављају НАТО плаћеници и НАТО прпопагандисти НЕ могу изменити стварност. Србија је данас у очајном стању, без дефинисане границе, окупирана, народ осиромашен и доведен у робовско стање безнађа, без наде да регуларним путем може остварити било које своје право, а о праву на посао и праву на егзистенцију нема смисла ни говорити. Нема простора да би се у коментару навели очигледни и неочигледни докази за то, али многима су ти разлози познати, и онима који по дефиницији оптужују Слобу и сваку српску одбрану,
Препоруке:
24
3
36 понедељак, 16 јануар 2012 15:59
Mилоје (прави)
и онима који имају исправан поглед на „Слобино време“.
Говор С. Милошевића на Газиместану је потпуно коректан, у свакоме погледу. За непријатеље Срба прва грешка сваког Србина је чњеница да постоји, и из тога произилази свака оцена о Србима, било да су на државним функцијама било да су обични радници. Критичаре Милошевићевог говора упућујем да анализирају говоре садађњег Председника Србије у последњих 8 година и изврше упоређивање.
Заслуга С. Милошевића јесте у томе да је укинуо доминацију „аутономних покрајина“ над Србијом и обезбедио да Србија функционише по једном правном систему. За ту улогу С. Милошевић је заслужио споменик, који ће бити подигнут са закашњењем као и многим заслужним Србима. То сам говорио 1989. године и то говорим и данас.
У суштини критичари Милошевића, фактички, критикују оно што је као ЛАЖ (ЛАЖИ) избачена преко СНН медија и њених експозитура широм ЕУ и широм бивше СФРЈ, укључујући и експозитуре СНН у Србији.
Препоруке:
28
3
37 понедељак, 16 јануар 2012 16:02
Mилоје (прави)
Грешке које је Милошевић чинио нису оне које сметају „критичарима“ него критикују оно што је добро радио. Ево, на пример, једне Милошевићеве грешке: МОРАО је одмах објављивати све претње које су му у „четири ока“ упућивали моћници западних држава, и МОРАО је тражити гаранције за све „договоре“ са њима, које су они касније кршили и негирали да је било договора – а то није чинио.
Препоруке:
25
0
38 понедељак, 16 јануар 2012 16:06
брм
"једино добро што је урадио,је Устав у коме је скоро укинуо покрајне." СКОРО, замало...хахаха, скоро ко што је Коштуница са најновијим уставом... шта ћеш утолико горе по чињенице
Препоруке:
1
21
39 понедељак, 16 јануар 2012 16:13
Смиљански "ет" Алкару
Наравно да ми је жао јер то је требала да буде права Србија,а не велика!Милошевић да је хтео могао али није,зато су Хрвати по први пут после НДХ, добили државу коју никад нису имали у тим границима,и добили најлепши део Европе!Хрвати су добили 1000 км. мора, а Срби ни 1 метар!?Зато смо добили и покрајне,а изгубили македонију,и Црну Гору,чак и Скадар,који је српски град!Што се тиче злочина ,Хрвати би требало да ћуте,због Јасеновца,Дочека нациста,Степинца,Туђмана,Томпсона,и Магдебурга,где сви знамо шта пише.Али,ваше радовање неће дуго трајати,доћи ће Немци по своје,па зар мислите да сте све ово добили гратис?Нема бесплатног ручка!
Препоруке:
26
0
40 понедељак, 16 јануар 2012 16:18
брм
"bio je preterani demokrata, i opoziciju je držao u svom dzepu,"
ово је напросто генијална констација
Препоруке:
4
13
41 понедељак, 16 јануар 2012 16:24
Danski Srbin
Nazalost, i ja sam bio jedan od "milon" tvrdovernika da se nesto dobro radja na Kosovu. To je , pre svega, bilo nelogicno, jer nam sa Kosova nikad dobro nije doslo.
Nisam tamo dosao da bih slusao Slobodanov govor, govor komunistickog aparatcika, koga sam kao decaka znao iz Pozarevca, dosao sam u nadi, da ce ovde zapoceti srpski boljitak i izlaz iz komunizma.
Imao sam previse godina, da bih svoju neosnovanu nadu, mogao pravdati naivnoscu.
Slobodan je godisnjicu Kosovskog boja iskoristio, da etablira status srpskog vozda. Ta mogucnost mu se iznenada desila, isto kao sto mu je, bez njegove zelje, istrcala, tada nebuloza: "Niko ne sme da tuce narod".
Njegovo oprezno srbovanje je palo kao dazd na ispucalu zemlju.
Amandmani na ustab Srbije, kako je rekao:" su oznacili povratak srpskog duhovnog integriteta", izgovoreno na Gazimestanu? To je bio opasni populizam - kasnije zloupotrebljen, mozda iz neznanja ili male pameti, ali to nastradalima nista ne znaci.
NASTAVAK JE SVIMA POZNAT.
Препоруке:
5
21
42 понедељак, 16 јануар 2012 16:56
Socrat
@Branislav

Nisam ja nikakav NATO podrepak nego pravi srpski patriota kome je neizmerno žao za sve što se Srbima i Srbiji dogodilo proteklih 20 godina.

Naime, može valjda čovek da bude patriota a da u isto vreme ne pada u nesvest slušajući isprazne Miloševićeve govore i promašene projekcije. Mislim da je to moguće. Podjednako kritikujem i Miloševića i NATO siledžije. Za rat su vazda bile potrebne dve strane.

Činjenica je da je Milošević bio zastareli i okoreli komunistički političar. Kao takav, više bi se uklopio na čelu neke komunističke države pedestih i šezdesetih godina. Na pragu 21. vreka, u Evropi bez berlinskog zida i u svetu bez jakog SSSR Srbija je napravila totalni promašaj izborom jednog komunističkog radikala kao što je Milošević.

Svet u kome se Milošević probudio u predsedničkoj fotelji je za njega predstavljao lavirint bez izlaza. Na kraju je pokušao da nađe izlaz lupajući glavom kroz zid. Rezultat svi znamo.
Препоруке:
6
18
43 понедељак, 16 јануар 2012 17:05
Rio Lobo
Alkare Alkare, za tvoj slucaj Dalmatinci kazu ...tovar u Split, tovar iz Splita... Steta sto ne nauci nista o Srbima za sve te godine sem vec izlapele propagande.
Препоруке:
13
0
44 понедељак, 16 јануар 2012 17:24
Slavomir Srpski
Milosevic nije bio neki nacionalista, vec vise birokratski komunista zeljan neogranicene vlasti za sebe i za Miru. I na Gazimstanu je uzvikivao "bratstvo i jedinstvo" dok su mu drugu dojucerasnji komunisticki drugovi Kucan I tudjman vec gradili nezavisne drzave, i bolelo ih je mnogo za to bratstvo. Osim toga on je prodao Srbe iz Krajina, a onda poiceo da deli sankcije i Srbima u BIH, da bi se dodvorio amerikacima, verujuci da njegovo bankarsko poslovanje u USA ima za njih neku vrednost. Kao odani boljsevik on nije podrzao Jeljcina kada je dolazio na vlast vec one preostale boljsevike, pa smo izgubili i teoretsku mogucnost neke pomoci od Rusije: a Da je Jeljcin zeleo oni bi na niz prethodnih delovanja OUN mogao da postavi veto. Na kraju Milosevic je priznao i prihvatio sud u Hagu, pa su ga oni tamo lepo i ubili i tako mu se zahvalili.
Препоруке:
8
15
45 понедељак, 16 јануар 2012 17:35
Slavomir Srpski
Mozda od najvecih gresaka koju je Milosevic ucinio je bila da potpuno ukine autonomiju na Kosmetu. To je onda izazvalo mnoge lose stravi i nikakvog dobitka. Naprotiv, da je bio mudriji i demokraticniji (ali od rezimskog boljsevika to ocekivati je tesko), onda je trebalo Kosmetu ostaviti siroku kulturnu i ekonosmku autonomiju, bez ikakve mogucnosti da se stvara neka nova republika, po uzoru na postojece autonomije u Evropi. Vrseci jedan ekstremni potez navukao je na sebe mogucnost da spoljni neprijatelji, ali i unutrsanji, zloupotrebe taj potez kompletnog oduzimanja autonomije, sto je dovelo do raspada Jugoslavije na krvav nacin ali i do kasnojeg mesanje stranih sila direktno po pitanju Kosmeta i bombardovanja Srbije. Kao sto je Titin potez davanja skoro-republike-autonomije Kosmetu u 74 bio vrlo stetan za srpski narod, na slica nacin i obrnuti ekstremni potez Milosevica je bio vrlo stetan, jer time se dozlovio i stvaranje krutog albanskog otpora i nemogucnost dijaloga.
Препоруке:
5
16
46 понедељак, 16 јануар 2012 17:51
Бранислав Г. Ромчевић
СОКРАТУ, задње. Милошевић је био оно што је морао – оно каквим га је живот створио дотад, ко и све нас. И пун мана, ко и сви ми. Али ништа од онога каквим га је приказивао Запад и српски додворивачи његови. Милошевић, ко други политичари, није могао цело време причати ни паметно ни недемагошке ствари. Но остаје да газиместански говор није оно што Запад тврди. Порука му белодано није ни шовинистичка ни ратнохушкачка. Милошевић се пробудио у свет у ком су се пробудили Срби, који највећма не прихватају парадигму тог света, као што је нису ни пређе. Могли смо се одмах подати Мурату, потурити жутоцрној аждаји, клицати, по загребачки, Трећем Рајху, и дивити се Новом светском поретку. Али нисмо: изгинусмо на Косову, изгинусмо у Албанској голготи, остависмо кости у Оснабрицима и Јасеновцима, добисмо на главу бомбе с ОУ. Можда је то доказ глупости у Срба, а можда им је то усуд и величина. Милошевић се, и својим грешним животом и мученичком смрћу, уклапа у ту српску динамику живота и смрти.
Препоруке:
19
1
47 понедељак, 16 јануар 2012 18:27
Socrat
Brainslav

Oh daleko od toga da je situacija devedesetih nametala srbima potrebu da podnosu tako velike žrtve kao što je to bio slučaj na početku 20. veka. Naprotiv, istorijski trenutak je zahtevao strpljenje, politički avangardizam, mudrost, fleksibilnost, lukavstvo, svest o tome da to nije kraj istorije ali da jeste kraj jedne epohe. Eto, nije se moralo puno čekati da se Rusija podigne, da USA poklekne, da se Kina javi, da svet postane multicentričan...

Slažem se da smo se svi zajedno, uključujući i Slobodana, devedesetih probudili u drugom svetu. Ali to nije nikakvo opravdanje za situaciju da nam "vođa" tumara u svetskoj magli i da ne može da pogodi vrata. Čovek jednostavno nije bio dorastao političkom trenutku. I baš je on pod raznoraznim pritscima zapada činio neviđene ustupke da bi ga na kraju tretirali kao krpenu lutku. Setimo se samo Haga i ko je taj tribunal ozvaničio u Srbiji.

U trenutku spoznaje svoje nemoći dobar državnik se mora povući u suprotnom je gubitnik.
Препоруке:
4
13
48 понедељак, 16 јануар 2012 18:51
Peter RV
@Sokrat
Stvarno duboka filozofska opaska :

" Za rat su vazda bile potrebne dve strane"

Mudro otkrice, samo mu fali dalja analiza. Recimo, - jedna strana je napadac (agresor), a druga njegova zrtva t.j. onaj koji se brani.
Onda slijedi tipicna izjava peto-oktobarskog humanizma :

"Podjednako kritikujem i Miloševića i NATO siledžije".

Podjednako? Primjetno je, kod Sokratovih discipla, da se njihov najzesci kriticizam Nato-a zavrsava sa finim pridjevom 'siledjije'- ali nista grublje.
Srbi normalno rezervisu druge izraze za Nato sa kojima se ne moze ic na prijeme anglo-americkih ambasada.
Препоруке:
17
2
49 понедељак, 16 јануар 2012 19:21
фристајло
alkar
neznan ko je ovde lud a ko uncut(zločesti dvoličnjak)....
Видим...
Смисао Вашег "боравка" на овом сајту је прилично бесмислен. Наиме, јасно је да Ви, као Хрват, припадник народа који има интерес да Србија не оствари своје интересе не можете и не смете признати српску аргументацију.
Ствар је поштења да ли ћете икад престати да се кријете иза неког лажног "југословенства" и признати да сте прво Хрват, па тек онда- можда!- Југословен.
Овде нема више никог коме можете "продати" ту фатаморгану, којом се бавите, обмањујући само себе- да то радите добро. Срби, којима сте ту "шарену лажу" могли да продате су под земљом, заслугом у главном Ваших сународника; прихватите као чињеницу да су вас, Хрвате, Срби потпуно прозрели, и то у броју који чини чврсту критичну масу. Не постоји шанса да икога преварите поново, осим- себе.
Маните се бесмисленог посла, и ширите те своје идеје по Хрватској.
Под условом да смете.
Препоруке:
21
0
50 понедељак, 16 јануар 2012 19:51
Смиљански
Сократе да си српски патриота,писао би ћирилицу,а Славомире,ако је Милошевић погрешио,што је укинуо аутономију шиптарима,па ко је онда крив у БЈРМ,Montenegru,и Грчкој?И тамо се шиптари буне за кршење људских права,и траже аутономију?
Препоруке:
16
0
51 понедељак, 16 јануар 2012 20:26
МР
Са великим задовољством читам ове коментаре. Дивни су. Има их много, не могу их све одједном прочитати. Крсна слава ми је била Ђурђевдан. Кажу да је Св. Ђурђе био великомученик. Али зар има већег великомученика од Слободана? Наметнут рат, оковаше га ланцима, намучише га у казамату и најзад га и уморише. Све што је радио,није радио за себе, радио је за народ. Могао је да све то баци и да добро живи као што данас живе сва деца бивших комуниста. Слободан је моја крсна слава.
Препоруке:
16
1
52 понедељак, 16 јануар 2012 20:49
Slavomir Srpski
@Smiljanski: ja samo podvlacim da je najbolje resenje bilo da se na Kosmetu da jedna siroka autonomija, po pitanju lokalne ekonomije, kulture, jezika za one koji tamo zive, po postojecim standardima u svetu, bez davanja mogucnosti da to postane neka republika. Naravno da Albanci sa tim ne bi bili zadovoljni, iako je to i danas najprihvatljivije resenje. I u Grckoj i u Makedoniji postoji nezadovoljstvo Albanaca, ali te obe drzave su u sastavu NATO, pa nema mogucnosti da se tamo isprovociraju veci neredi. Ako je danas za nas najbolja moguca opcija siroka autonomija na Kosmetu, zasto smo izgubili vise od dve decenije i pri tome stekli mnogo i stranih i domacih neprijatelja? U onom kontekstu, bez velikih saveznika Milosevic nije mogao da sprovodi ektremnu politiku, jer to nas je ovde dovelo. I tito i on su boljsevici koji nisu imali smisla za dugorocna naciopnalna resenja za Srbe. Slovenija i Hrvatske krajem 80tih su dobile izgovor za njihove sekcesije. A mi nismo nista dobili.
Препоруке:
6
18
53 понедељак, 16 јануар 2012 20:57
Slavomir Srpski
Da bolje razjasnim: Oba boljsevika i Tito i Milosevic su bili fatalni za interese Srba u bivsoj Jugoslaviji: jedan otvoreni mrzitelj po kome "sto slabija Srbija to jaca Jugoslavija", a drugi birokratcik kopji je samo zeleo vlast, pa je do kraja podrzavao i boljsevike u Rusije, na nasu stetu. Ipak postoji jedna bitna razlika: Broz j Hrvat i gledao njihove interese, a Sloba Srbin je izdao vise puta srpske interese; Brozom nije komandovala Jovanka, dok je Milosevic bio i ostao sve do kraja Mirin pionir pod njenom papucom. Papucari nisu bas u tradicionalnom srpskom partijarhalnom duhu: ali je Mira komunistkinja uspela da mu se popne na glavu kao boljsevicka ...... To narod nas svakako ne oprasta.
Препоруке:
9
14
54 понедељак, 16 јануар 2012 21:21
Бра
СОКРАТУ – изгледа да нема задње! Па и 1941. је само требало да мудро сачекамо да се рат заврши. А ми – у демонстрације! Никако да саслушамо глас сократовских мудраца. Но, ваљда сте, Сократе, после петооктобарског преврата добили стрпљење, политички авангардизам, мудрост, флексибилност, лукавство,итд., па сад у том уживате и резилите Милошевића. Лутао је он, ко и Карађорђе, па ће, ко и он, завршити у српском Пантеону. Кад-тад.
Препоруке:
13
1
55 понедељак, 16 јануар 2012 21:31
Jasna*
Slobodan Milosevic je bio poslednji srpski drzavnik,kojeg su Srbi izdali ,prodali ( isporucili na mesto odakle nema povratka i to na Vidovdan).
Kako rece Emir Kusturica"drzava koja na takav nacin isporuci svoga predsednika nema pravo da se naziva drzavom".
Zato danas ni nemamo drzavu ,niti drzavnika ,a jos manje srpskog.Ovaj sadasnji kako sam rece problem Kosova resavace vodeci racuna o interesima velikih sila,("problem Kosova treba resavati vodeci racuna i o interesima velikih sila ,a ne samo Srba i Albanaca"iz intervja Borisa Tadica u Decanima).
Da je Milosevic na taj nacin "resavao" probleme, jos bi se danas " nanosao glave " i bio uvazeni "demokrata".
Препоруке:
21
6
56 понедељак, 16 јануар 2012 21:34
Бели Орао
Ја нисам ни знао ко је Милошевић, а нене су у Мостару плашле децу њиме.
Препоруке:
13
1
57 понедељак, 16 јануар 2012 22:43
Slavomir Srpski
@jasna: mozda ne poznajte tacne podatke. Slobo nikada nije bio drzavnik Srbije, vec samo ocerupasene Jugoslavije, i njega nije Srbija izdala i predala Hagu kao sto tvrdite, kaljanjem obraza citavoj naciji. Nije! Njega je jednostavno zarobio i predao, protivuzakonitno, Djindjic koji je onda sa Kostunicom bio na celu 5 oktobarske SCG. Dakle nije bio ni izdan, jer taj (koji je prvi covek drzave a gazi njene zakone) Djindjic nikada nije bio uz Milosevica da bi ga izdao. Milosevic je pre toga bio izdan od najblizih saradnika iz vojske, drzave i policije (po 5-okt drzavnom udaru), koji su smatrali da je on vec izgubljeni konj, pa su trazili nove da sa njima opet zajasu. Kostunica nije najbolje odregovao plaseci se mozda gradjanskog rata sa Djindicem? Dakle jedina je istina da su Milosevica protivuzakonito isporucili Hagu kao Karadjordjevu glavu Sultanu, umesto da mu MI ovde sudimo po zakonu, i da nam lepo objasni sve one mutne stvari koje su tako ostale u mraku.
Препоруке:
8
8
58 понедељак, 16 јануар 2012 23:00
Velikosrpstvo je krenulo u svoj pohod još 1966. godine i to je lijepo napisao Živan Berisavljević u Danasu. Milošević nije želio nikakvu Jugoslaviju jer je Slovencima dopustio da se odvoje, a on potkopavao jugoslavenski Ustav i monetarnu stabilnost.

Iako je istina i ovo o Kosovu. Mnogo krivice leži i u djelovanju srpskih komunista koji su više čuvali fotelje nego mislili o interesima srpskoga naroda. Sve piše u knjigama Mile Kordića: "Zloslut" i "Oj, Kosovo". Sami se krivi za Kosovo, Albanci su samo uzeli ponuđeno!

No jasno je i da srpski nacionalisti ne bi postigli mnogo. Pogledajte samo Tomu Nikolića i njegovu beskompromisnu borbu za srpstvo na Kosovu i Metohiji…

-------
Само политички неписмен човек мможе да каже да је све почели од Милошевића!Криза на Косову и Метохији траје још од "призренске лиге".
Препоруке:
1
21
59 понедељак, 16 јануар 2012 23:48
Jasna*
@Slavomir srpski
Slobodan Milosevic nije bio poslednji drzavnik Srbije,vec poslednji srpski drzavnik,to su dva razlicita pojma.Posle njega nema ni drzave ,ni drzavnika.Naravno da su ga Srbi izdali 5. oktobra ,a predali oni koji su takvom izdajom dosli na vlast.Naravno da biste mu sudili ovde, takvi kao vi koji se sluze tako "zrelim" i "ozbiljnim" i "ubedljivim" argumentima.
@Bra odlican komentar,Naravno da ce Slobodan Milosevic kad tad zavrsiti u srpskom Panteonu,to ce se desiti kad Srbi prestanu da budu misevi (sto su postali uz silne napore petooktobarske Srbije da ih rassrbi i denacifikuje )i kad Srbi opet postanu Srbi ,a to ce se desiti kad tad, i tada ce Slobodan dobiti mesto kakvo zasluzuje.
Препоруке:
15
5
60 уторак, 17 јануар 2012 01:16
revolucionar
Komunizam je ostavio dalekosezne traume u nas Srba. To se iz ovih komentara jasno vidi. Posledice svega toga trpimo i danas, a gle cuda jos su njihova pokolenja na vlasti. Dokle god bude tako Srbima nece biti dobro.

I nemojte vise da pominjete Milosevica u kontekstu sa svetim knezom Lazarom niti krsnim slavama jer on za Boga nije znao. Da je znao drugacije bi radio, veca bi njegova zrtva bila.

Evo rehabilitovase i kralja posle toliko godina, ali za sta ? Sto je bio nikakv drzavnik i koga su Englezi tako dobro izradili da je predmet tragi komedije. A cenu koju smo platili za to svi znamo. Evo platismo cenu i sa Milosevicem. A nista nismo naucili.

Svako ko se u buduce bude istinski drznuo da brani nase interese, mora da bude spreman da ide do kraja, i da istraje, ali samo uz Boziju pomoc.
Jedino tako moze Srbija da vaskrsne iz pepela, a nece joj to biti prvi put.
Препоруке:
7
5
61 уторак, 17 јануар 2012 03:10
Darko Andzic
Treba naglasiti da ovaj govor koriste mnogi koji ovoj zemlji i ovom nasem narodu ne zele dobro, da bi napadali legitimnu zastitu srpskih nacionalnih interesa.
Nemam preterano pozitivno misljenje o Slobodanu, zato sto nije uspeo da zastiti srpske nacionalne interese,ali ga postujem zato sto je to bar pokusavao,velika vecina ga u Srbiji i Svetu napada zato sto se drznuo da pomene da oni postoje i zato sto se drznuo da ih brani,kako je znao i umeo.
Nisam ga nesto voleo zato sto nije zastitio ekonomske interese gradjana ove zemlje,ali ovi posle njega su bili jos gori,ne da nisu zastitili ekonomske interese vec su ih svesno podrivali.
Zao mi je sto je devedesetih doslo do kulturoloske degradacije drustva,ali ovi posle Sloba,su tu degradaciju nastavili jos vise,prvo su se docepali PINK televizije,napadali su Grand(kao olicenje kica i neukusa)a oni imaju Grand i jos gomilu nekakvih prostih rialiti show-ova,koji su jos vece zlo.
Bio je autokrata,definitivno ali ovi nisu nista bolji.
Препоруке:
8
1
62 уторак, 17 јануар 2012 05:14
Радгост
Ма нико му не би замерио због говора само да је '91. године,са српском владом, емигрирао у Лондон.И да је из Лондона,преко ББЦ Лондон позивао све Србе да слушају Јожу,Хрвоја,Алију,Фадиља и њихове неборбене чете опремљене само ножевима и маљевима.Па је на Видовдан оне године могао да се врати у Србију.
А то што би за десет година можда нестало неколико милиона Срба,он би од Запада био хваљен и уважаван.
Уместо свега тога, он је са својим Србима изабрао да се супротстави нападу на Србе и Србију са стране 19 НАТО плус десетак подрепних држава и тако са својим Србима постану јунаци планетарних размера.
Препоруке:
11
1
63 уторак, 17 јануар 2012 08:26
чџш
@ фристајло

Хвала на коментару у вези са нашим гостом из етнички најчистије државе Европе. Просто је невероватно шта поједини припадници тог народа себи дозвољавају, а врхунац су моралне придике. Невероватно! Но добро, историјски контекст је такав. На њихову жалост, почињу да увиђају да су државу добили, а то је тежак терет за њихова плећа...
Препоруке:
12
0
64 уторак, 17 јануар 2012 10:02
siniša @ DŠ
Pomalo mi vi Hrvati ličite na narkomane. Oni imaju samo jedno pitanje; ko je kriv? i samo jedan odgovor; nismo mi krivi.
Doduše vi idete i korak dalje pa dajete uvek isti odgovor ; Srbi su krivi.
Besmisleno je više pitati se ZAŠTO, kad izgleda da su krivi zato što su živi, ali eto da vam ipak postavim to pitanje još jednom zašto su vam krivi Srbi?

Kad odgovorite ili ne odgovorite ne to pitanje, što bi onaj šaljivdžija rekao, zar i za pitanje srpske krivice treba odgovor, šta ćete onda?

Eto vi niste krivi? I?
Narkomani nikada nisu krivi, ali ipak svi od njih beže, svi se boje side, niko ih neće u društvo , posao niti porodicu.
A nisu krivi.
Ako nas neće bar znamo zašto, smatraju da smo krivi za nesretnu istoriju Hrvata, Šiptara, Bošnjaka, a bogami pomalo i Nemaca, a tek Turaka.
Najsimpatičnije srpske krivice su mi one kad kažu da smo gušili jezike, te hrvatski, te bošnjački, te crnogorski i stvaralaštvo na tim jezicima.
Šta sada smeta?
Препоруке:
14
0
65 уторак, 17 јануар 2012 10:38
Вид
Није много горих ствари могло да нам се догоди од милошевића, после Тита, у време кад се распада вештачка творевина СФРЈ. Све би било боље да смо тада на челу имали Србина, а не југословенског комунисту, потајно заљубљеног у Тита. Искористио је национална осећања Срба и успео да се наметне као неко ко чува Србију и српске интересе. И Газиместан је искоришћен искључиво за личну промоцију. Њему лично КиМ нису ништа значили, као ни сваком другом српском комунисти, тако да су у заблуди они који мисле о њему као националисти. За српске интересе у СФРЈ није урадио ништа, али је зато урадио много за свој култ личности што се и данас види из многих коментара. Рецимо:
Кажу да је Св. Ђурђе био великомученик. Али зар има већег великомученика од Слободана?

Слободан је моја крсна слава.

То је део коментара МР који је по опредељењу православни Србин комуниста, као и његов идол. Било би ме срамота да овако вређам своју крсну славу! Најгоре је што оваквих има још!
Препоруке:
5
12
66 уторак, 17 јануар 2012 13:11
Slavomir Srpski
@Jasna: postovana gospodjo ne koristite NIKAKVE argumente u svojim populistickim i facioznim "zakljucivanjima", za razliku od niza fakata koje sam vam dao na razmatranje. Milosevic nije poslednji srpski drzavnik, jer drzava posle njega je bilo itekako, a druga je stvar ako se niko od njih vama nije svidjao: budite onda objektivni pa ne tvrdite glupost da drzavnika nije bilo vec da je bilo ali se Vama ni jedan nije svideo. Vasa facioznost i neobjektivnost ne donose nikakvu korist za pronalazenje i bilansiranje pravedne istine, pogotovo sto ne dajete ni jedan valjani argument osim pamfleta. I u tome se bitno razlikujemo, jer ja po prinipu istine svakoj licnosti dajem i odobravanja tamo gde su u pravu ali i otvorene kritike tamo gde grese. Znam da takva odmerena kritika ne zadovoljava one koji bi da gledaju samo crno-belo. Ali to je jedini moralno zdrav i dosledan stav, koji koristim vec decenijama u mojoj kritici. Vas navijacki kriterijum ne vodi nikuda, niti istini.I to vam smeta.
Препоруке:
8
8
67 уторак, 17 јануар 2012 13:20
Slavomir Srpski
Postoje sasvim izvesne cinjenice da je Milosevic tokom svojeg vladovanja surovao sa CIA agentima i USA ambasadorima, na razne nacine i "dogovaranja". I kada je posle pritisaka na bosanske Srbe i one iz Krajine kojima je ostavio da budu etnicki ocisceni, posle Dejtona pomislio da ce ga ti USA "prijatelji" ostaviti na celu preostale Juge, i da ga nece rusiti sa vlasti. Posle tog prijateljstva sa CIA-USA taj "narodni heroj" i veciti Mira-boljsevik je mislio da ce do veka ostati rezimski vladar preostale bratstvo-jedinstvo Jugoslavije. Ali se nas junak prevario, kao sto je obicaj da CIA iskoristi svoje domoroce-poglavice, pa su ga dolarima iz Budimpeste zbacili (50 miliona dolara) sa sedla, a sada neko ovde tvrdi da su ga (svi) Srbi izdali!!! A njega izdala samo manjina vojno-udbaske vrske pre 5 oktobra, misleci da predju na stranu novog CIA-Djindjic gazde.Narod je vec bio opustosen ekonomski i moralno, pa nije dao veci otpor, smatrajuci da ce bilo koji novi gazda biti bolji.Prevarili se.
Препоруке:
8
10
68 уторак, 17 јануар 2012 14:10
фристајло
чџш
Просто је невероватно шта поједини припадници тог народа себи дозвољавају, а врхунац су моралне придике.
Крклец је за Хрвате рекао: "Кад су у нечијој држави, стално буше против ње и саботирају, а чим добију своју- не знају шта ће са њом, и упропасте је..."
Наш "гост" то зна, и то је његова мука; кренуо је путем истине, али- фали му један корак до циља- да прихвати да се "врат не залеће на нож", већ обрнуто.
Зато му се не допада Милошевић, који је умео да то раскринка. И он радо пригрли заблуду о кривици жртве и невиности нападача, јер она амнестира и њега од колективне кривице, несвестан да управо тако "заради" свој део.
Схватам ја његову муку; и њега мрзе, у пакету са осталим усташоидним Хрватима, иако он то није. Но, греши на истом месту где и други, превиђајући да се контраоптужбама за све и свашта не скида своја, већ наставља и продубљује сукоб, који му смета...
Препоруке:
12
0
69 уторак, 17 јануар 2012 17:53
Рин о-о то
Видим да овде многи коментатори, с негативним предзнаком, комформистички и накнадне памети елаборирају Милошевићев лик и дело. Далеко од тога да је Милошевић био идеалан али је био најбољи српски избор за дате околности и време и сигурно је један од десет најзначајнијих Срба у ХХ веку. Контекст српског питања, гебелсовска пропаганда против читавог једног народа и његовог председника, удружена кроатошиптарска коалиција и придружена монтенегринска уз спонзорство једине преостале силе и реваншистичке мотиве поражених у II св. рату нису остављале простор за успех. Паперје типа: није имао савезника (како их имати и створити кад је пет деценија бравар био апсолутан. Бољом дипломатијом, одмах? У тим околностима?), није се поклонио моштима Цара Лазара на 600- годишњицу (тада би постао српски клеронационалиста, овако је само „црвени касапин“. Питање је било избора (CNN,BBC - ovskih и сличних глобалних) како Милошевића пропагандно испрљати, како год да се идеолошки поставио). Итд. итд.
Препоруке:
10
5
70 уторак, 17 јануар 2012 19:19
Jasna*
@Rin o-o to
Upravo tako!S.Milosevic je bio najbolji odgovor srpskog naroda na nadolazecu katastrofu ,u onim okolnostima i medju onakvim opcijama,ali tada su Srbi imali jos mrvicu pameti i dostojanstva da biraju pravi ,ali tezi put.Posle petog oktobra potpuno porazeni,razbijeni i zavedeni tumaraju ,kao na onoj slici Pitera Brojgela "Slepci vode slepce".
@Slavomir srpski
Bez uvrede ali zaista ne mogu da polemisem sa nekim koji se sluzi,kao sto vec rekoh tako "ozbiljnim" argumentima tipa CIA i "papucar".
Препоруке:
11
7
71 уторак, 17 јануар 2012 20:11
Siniša, Srbi su krivi svaki put kada ih napadne velikosrpski virus.
Препоруке:
1
13
72 уторак, 17 јануар 2012 20:47
Рин о-о то
@Jasna*
Прича о Милошевићу је намерно учињена таквом (пропагандном узурпацијом емоција) да на крају буде негативна, изанђала(што би рекао наш народ) и да буде досадна. А прича је управо ту почела и ту је суштина. Аутор овог текста то јако добро види. Зашто је било битно ко ће бити председник Србије (тада) а није било битно ко ће то бити у другим републикама бивше СФРЈ? 8. Седница и отклон од Броза је био аларм за препорођено зло! Говор на Газиместану је историјски говор и не само за Србе. То је би говор у коме је ZIP - ovana сва генеза свесрпске (Брозом) индуковане пропасти. Зато је тај говор дијагнозни, лакмусни и историјски. Тај говор је идентификовао све битно од егзистенције за српски народ. И није то „Председнички говор“ филмски, оскаровски. Ово је говор више и највише. Милошевић је био цивилизацијски тест кога свет није положио. Жалосно је што га ни они од којих сам очекивао, а да су одавде, такође нису положили. Слабо...
Препоруке:
9
8
73 уторак, 17 јануар 2012 20:53
Slavomir Srpski
@Jasna: Postovana gospodjo, opet ne uzimate argumente za diskusiju. Neozbiljno je govoriti da CIA nije ozbiljna stvar, kao i da karakter coveka, to jeste da mu zena sedi na glavi i naredjuje misljenja, nije isto tako vrlo ozbiljna stvar: pogotovo za coveka koji je na vrhu vlasti i rezima koji radi kako on mice i malim prstom.
Kult Milosevica, naravno, nije lako preboileti za one koji su njime bili opsednuti. Ali da je tako i posle citave jedne decenije, priznajem, da me je vrlo dodirnulo u vasoj "ozbiljnosti" i ljubavi koju jos cuvate u dnu srca, pa cak ako je ta ljubav namenjena nekome koji je ovu drzavu gurnuo u sunovrat, pre svega sopstvenom nesposobnoscu i narcisoidnoscu (nije uspeo da prevazidje svog idola Tita), ali i onih koji su mu bili najblizi. A onda ga izdali kada je mozda imao najvecu potrebu za tim podanicima. I to je zalosno, naravno jer govori da je citava ta grupa ljudi i on i oni oko njega bila jedna moralno slaba boranija. Da li je to ozbiljno? Pa procenite sami.
Препоруке:
9
5
74 уторак, 17 јануар 2012 21:43
Slavomir Srpski
Ne razumem da ovde neki naknadnom pamecu pokusavaju da Milosevica proglase za prezivelu mumiju, spasioca Srbije, i najboljeg srpskog vozda u poslednjem veku. Pa to je smesno i nemoguce na samom pocetku takve price. U redu, znam da je nekima zao da im je nestao Milosevicev rajski period za Srbiju, pa sada naknadnom pamecu prisecaju Srbe da se bolje zivelo onda negoli danas. Vidim da ga neki sada zele da ozive pa ako treba i iz gline naprave da ponovo spasava i srpsto i Srbiju, kao sto rece: Zivela Jugoslavija, Zivelo bratstvo-jedinstvo" sa kojim zavrsi svoj govor na Gazimestanu. Eto, i jedno i drugo se sklepalo samo od sebe, to jeste vise nije zivo ni zivelo. I tu je izgleda pogresio u svojim predvidjanjima i namerama. Osvetlio nam je put u buducnost. Samo Mira partizanka eto to mora da posmatra iz Moskve, umesto da ovde licno doprinese stvaranju Milosevica bez Milosevica. Nadam se bez Dafine i bez tajkuna iz njihovog vladajucg podrepka, a koji opljackase sveukupni narod srpski.
Препоруке:
9
7
75 уторак, 17 јануар 2012 22:26
seljak bezemljas
Da parafraziram bili bi mi dragi Sokrati da im je draga istina.U to ime pokusao bih da povodom prica o izdaji Krajine otvorim pricu o Vojnoj granici.O toj za nasu istoriju vaznoj temi malo znamo.Vojna granica verovatno je bila kicma na kojoj se gradila Jugoslavija.Protezala se preko Vojvodine,Slavonije,pa do Knina.Zadnjih sto pedeset godina Vojna granica je lomljena svim sredstvima.Ono sto zovemo Krajinom samo je njen ostatak.Godine hiljadu devetstotina devedeset pete doziveli smo zavrsni cin.Pisem ovo u nadi da ce mo imati priliku da o ovoj temi procitamo ozbiljan prilog.
Препоруке:
6
0
76 уторак, 17 јануар 2012 22:34
Рин о-о то
@Slavomir Srpski, немојте да се брукате више... Последње што сам себи могао да дозволим је да полемишем с Вама с контрапозиције јер Вас поштујем. Претерали сте.
Препоруке:
5
9
77 уторак, 17 јануар 2012 23:24
Slavomir Srpski
@Rin o-o: Postovani kolega nemam potrebu za vese savete, ni uvrede na nacin na koji me tretirate. Naposletku, sa Vama nemam nikakvu diskusiju, i ne podnosim da mi neko zatvara mogucnost slobodnog govora. To je cisti boljsevizam, pa ni Milosevic nije do toga stigao. Boljsevicke metode svakako da ne prihvatam. Do sada sam iskljucivo govorio o Milosevicu i njegovim "delima", sto je argument ovog clanka. A ne ja i moja licnost. Smesno. Dakle ne brukajte se Vi pre svega mesanjem i direknim napadima na slobodu pisanja drugih. Govorite vise o vasem lideru Milosevicu i pokusajte argumentima da ga podrzavate. Ako u tome i uspete, naravno. A mi koji se sa tim razlozno ne slazemo, iznosicemo nasa slobodna pisanja o njemu kao boljseviku, politicaru, licnosti i o njegovim uspesima. Zar ne?
Препоруке:
10
6
78 уторак, 17 јануар 2012 23:47
Рин о-о то
@Slavomir Srpski, Јако сам тужан због Вашег поимања не Милошевића него слободе. Ништа Вам не браним као што не бих дозволио да мени неко нешто брани. Хтео сам да Вам кажем да сте Ви мени драг као коментатор и, ипак, искрен да будем разочарао сам се. Милошевић је интрига од највишег значаја а не пуста идеолошка мета. Ево све што сте до сада негативно написали обориво је само простим чињеницама: Зашто су само Србији уведене санкције(војне, економске, културне, спортске...) а фаворизована је остала сфрјдружина? Јел то било ради еквилбријума и ако јесте чему је он служио? Стигли сте до Дафимент-а. Шта ме брига ко је у тој банци држао новац. Ја нисам, зато што га нисам имао, ни тада ни сада. Шта ме брига ко данас узима кредите да би возио џип. Ја не возим ништа. Мало сам сит да више пишем али ово пишем зато што сам тужан. Растужили сте ме. И једна мала интервенција, јер може мало ћирилицом али само мало.
Препоруке:
9
9
79 среда, 18 јануар 2012 00:37
revolucionar
Politicki komesari su dobro obavili posao onomad. A miris grada, stambeni krediti i letovanja preko sinidikata samo ojacali ideologiju i nacisto zaludeli Srpskog seljaka novoborca na praveru. I ko ce sad da prizna da je pogresio, nego dok je lagodno i decu i unuke on naucio tako. I gle eto ti ga sad pravoslavac a komunista. Moze i to.
Sve moze, pa i da Slobodan bude najveci Srpski lider 20 veka. Al nece biti, ako cemo vec tako mislim da je Tadic ipak vise doprineo svesprskoj ideji pa njemu neka ide i stafeta.
Препоруке:
5
7
80 среда, 18 јануар 2012 00:48
Slavomir Srpski
@Rin o-o: zao mi je ako sam vas rastuzio, jer to nije moj cilj. Ja sam samo izrekao moje misljenje o (ne)delovanju Milosevica kada je imao sudbinu ovog naroda u rukama, i to baziram na argumentima. Da odgovorim: svakako da je Milosevic bio zloupotrbljen radi nasilne sekcesija,i za zlocine koje su nama ucinili Nato.Od njega su mnogo mnogo gori Kucan,Tudman i Alija.Sadasnja vlada je jos mnogo gora, ali to ne opravdava rehabilitaciju Milosevica.Ono sto je objektivna krivica Milosevica je to da nije shvatio u kakvom je okruzenju bila Jugoslavija, i sve greske koje je nacinio(napisao sam). Ali kada smo vec bili napadnuti od zapada (sankcije i "priznanja" nasilnih sekcesija)mi smo morali da se odupremo Nato u Krajinama(znali smo da vec organizuju vojsku u HR),kada smo bili najjaci i mogli najbolje da trgujemo.Zasto onda nismo pobedili Hrvatsku i usli u Zagreb pa da tek onda pregovaramo?Zasto smo glumili mir a bili napadnuti?A ne da cekamo da budemo do kraja teritorijalno srozani i opkoljeni
Препоруке:
11
7
81 среда, 18 јануар 2012 16:56
Peter RV
@ Slavomir Srpski
Vas komentar je prilicno prostacki izrazaj mrznje prema jednoj tragicnoj licnosti srpske tragicne istorije.
Govorite da je Milosevic 'poslao Srbiju u sunovrat', a nesposobni ste da uvidite da je to isto knez Lazar ucinio.
Koje su bile 'greske' Kneza? koliko je njegova zena imala uticaja na njega, dali mu se sin bavio sa nekim sumnjivim poslovima, dali je imao veze sa stranim agentima? Mi o tome pojma nemamo -i to nema apsolutno nikakve vaznosti za legendu kosovske bitke. Izgubili smo bitku i drzavu , ali ne i cast. To smo mi slavili toliko godina.
Ima naravno razlike sa Milosevicem.
Dok nije sasvim sigurno ,istorijski, da je Kneza izdao Vuk Brankovic , za one koji su izdali Milosevica i izrucili neprijatelju (naravno, ne vasem),znamo ih sve.
Da je Milosevic bio isiniti titovac-komunista, bio bi se stavio, munjevito, kao i oni, u sluzbu agresora-kapitalista. Jeli i to jedna od njegovih 'gresaka', Slavomire 'Srpski' ?
Препоруке:
6
10
82 среда, 18 јануар 2012 19:06
Slavomir Srpski
(Nastavak 1)..jer primer vojvode i njegove svite i svega onog sto je srpsko bilo bi dobilo moral koji su prave srpske vozde znale primerom da usprave.
Tamo smo mogli da se vojnicki proslavimo i konacno viteski pobedimo Hrvatsku, za slavu vekova i vekova.Kada cemo imati ikada takvu istorijsku sansu, da se junacki ogledamo, a ne da saljemo lopove i bande da ratuju i zla cine?

Ali ne, taj politicki aparatcik je partizanovao pod boljsevickom suknjom svoje Mire, koja mu je bila i zena i majka pa ga savetovala:
"nemoj Slobo glavu da izgubis, jer ako i 2 miliona Srba izbine nece Srbija propasti,ali ako tvoja glava padne eto vecne propasti Srbije!!!"
A svog kravljevica Marka sakrila u podrum, pa da je i ostale srpske majke, po primeru slede, i moralno srozaju: uspeli su.

(Nastavak sledi, jer mali prostor za pisanje!!)
Препоруке:
8
5
83 среда, 18 јануар 2012 19:10
Slavomir Srpski
(Kraj)..Na isti nacin, sebe je krio takozbvanom glumom da eto Srbija ni sa kim nije u ratu, i da onda iz Beoradskih oblakodera gleda kao Srbi ginu po Bosni i kako im pretisunovrat u Krajinama, kao da se to njega ne tice(bili su vec prodani i izdani).Sveti Lazar zivot dade na bokjistu kao primer odbrane, a ovaj birokratcik kao .... u zatvoru otrovanim sirem. Nema tu nikakve slicnosti, i Slobo nije ni do tabana Svetom Lazaru. Zar Vas nije sramota da ih poredite?? Jooj Srbijo, da li te jos ima??
Препоруке:
8
6
84 среда, 18 јануар 2012 19:22
Slavomir Srpski
@Peter RV: Citiram Vas:"one koji su izdali Milosevica i izrucili neprijatelju (naravno, ne vasem),znamo ih sve."
Da li time zelite da me vredjate kada kazete da ti neprijatelji nisu i meni nerpijatelj? Sa kojim pravom i argumentom? Ko Vam da pravo da me vredjate licno?Kakve gluposti ste jos u stanju da izmislite jer smatram da je Milosevic bleda senka lidera, pogotovo SRPSKOG lidera, i da nema nikakve mogucnosti da sebe poredi sa Svetim Lazarom koji se SAM stavi na celo svoje vojske da brani Srbiju. Gde je to ili bilo sta slicno uradio "veliki srpski vozd" Slobo, osmi da su cinjenice da je izdao narod u Krajinama, ostavivsi ih same bez odbrane??? Koliko znam to Sveti Lazar nije ucinuo i svoju je glavu u tom boju dao, za blagodet Srbije na vek vekova.
Препоруке:
8
6
85 среда, 18 јануар 2012 19:29
Slavomir Srpski
@Petar:(Prvi Deo)To je bogohuljenje prizivati Slobu i porediti sa svetim Lazarom. Taj usamljeni srpski kralj,
je pozvao svekoliki ondasnji srpski narod, porodicu, sve sto je imao,
i stavio se na CELO njene vojske kao prvi vitez da se na viteskom megdanu suprotstavi
Muratu i ondasnjoj najvecoj vojnoj sili. On je svoj zivot tamo polozio, Boze dragi koja je
to blagodet dati viteski zivot svoj i ostati opevan za vek vekova...
Taj Slobo nije nikada imao hrabrosti za tako nesto. Da je on ustao, stavio vojnicki sinjel
i sajkacu na glavu i krenuo na celu srpskih divizija iz Beograda, sa citavom svojom svitom,
da brani Srbe na Kordunu, Baniji i Lici, i da se tamo junacki sudarimo sa Hrvatskom vojskom
za koju svi znali da je pripremljena, ne bi bilo srskog sina koji ne bi krenuo za tom vojskom,
a i moj deda bi uzeo staru pusku sa tavana i onako sepav bi ih sledio. Majke srpske bi plakale
ali bi rado sinove svoje slale,...
Препоруке:
8
6
86 среда, 18 јануар 2012 20:02
Slavomir Srpski
@Peter RV: Citiram vas pitanje:"Da je Milosevic bio isiniti titovac-komunista, bio bi se stavio, munjevito, kao i oni, u sluzbu agresora-kapitalista. Jeli i to jedna od njegovih 'gresaka', Slavomire 'Srpski' ?" Da vam iskreno kazem jedan komunista se ne stavlja u sluzbu kapitalista, AKO JE komunista. Nisu to bili neki pravi komunisti u teorijskom smislu, jer su svi lepo sedeli po Dedinju, vec su bili komunisticki paraziti, dosli licemerno na vlast dodvarajuci se Titi koji JESTE bio pravi boljsevik (nista sinovima i kcerima ne ostavi za razliku od Milosevica, Mire, Julovaca i tkz. tajkuna iz istog parazitskog podneblja). Sloba NIJE mogao vise da se metne u sluzbu kada je VEC odradio glavni posao za zapad, a onda ga po poznatom principu zeleli da smaknu i da umukne, jer je mnogo znao. Nije Slobo junacki poginuo kao recimo Gadafi i citava porodica Gadafija. On je mislio da je zaradio oprostenje kada je trgovao Srbima u Krajinama, od gazde-Nato, I da ce ostati zauvek da vlada.
Препоруке:
9
5
87 среда, 18 јануар 2012 20:37
Одбрана и последњи дани
Срби као и Руси,дефанзивни до крајњих граница. Наметнули су нам теме као што су Милошевић, Меморандум, Газиместан и друго. Хајде мало,за промену, да се бавимо Исламском декларацијом и Алијом Изетбеговићем, те Хрватским пролећем и Фрањом Туђманом.
Препоруке:
3
0
88 четвртак, 19 јануар 2012 02:37
Peter RV
@Slavomir Srpski
Vi izgleda ne shvatate da nije isto rat Nato-a protiv Srba 1999, kao rat Murata II 1389. Tehnologija je razlicita. U Nato-agresiji svaki stanovnik Srbije je bio na liniji fronta. Ukljucivsi Milosevica, kojega su oni dva puta pokusali da ubiju, zajedno sa familijom. Jedamput na Dedinju a drugi put gadjajuci kinesku ambasadu (misleci da su on i familija tamo).
'Tomahawk' rakete su ucinile da je Milosevic bio na celu odbrane Srbije.
Kako vidim vasi argumenti se svode jedino na cinjenici da je Knez Lazar- svetac, a Slobodan Milosevic- nije, sto je odlican razlog da zavrsimo nasu razpravu prije nego sto postane potpuno glupa.
Препоруке:
7
5
89 четвртак, 19 јануар 2012 10:34
неће бити@Peter RV
Цар Лазар није из свог "белог двора" водио битку,није своју величину и свој живот ставио изнад Србије. До сада нико није споменуо ни Краља Александра који је са својом војском прешао преко Албаније.
За разлику од њих двојице, Милошевић се, заједно са својом породицом, добро склонио од НАТО бомби. Ако не знате где је био за време бомбардовања 1999, немојте тврдити да је био изложен исто као моја породица.
Препоруке:
7
5
90 четвртак, 19 јануар 2012 14:19
Slavomir Srpski
@Peter RV: Vi tvrdoglavo nastavljat da tretirate citavo delovanje Milosevica samo na poslednji period godine dana njegovog pada. Njegovi promasaji i u politici i moralni su izvrseni u jednoj deceniji pre toga, i tamo je on uradio najvise prljavih stvari i primerom sebe i njegove svite moralno srozao citav jedan narod. On j izbore da brani Srbe na najbolji nacin omao 1992 godine a 1999 kada vise NIJE imao mogucnost izbora: ondasnaj Jugoslavija je bila napadnuta od Nato i on tu nije nista vise mogao da odluci, jer Ustav drzave je nalagao da se ponasa onako kako se poneo. Da je uradio bilo sta drugo bio bi odmah skonut sa vlasti od ojadjenog naroda njegovim izdajama i promasajima i Kreni-stani. Nije on ODABRAO odbranu na Kosmetu kao Sveti Lazar, i u pitanju je vise njegovo moralno delovanje nego vrsta oruzja, pa nema nikakve veze na koji nacin se danas ili juce vodi rat: nije nikada dao licni primr kako se brani, kao recimo u I.SV. ratu. Izlozio je Srbiju da sebe brani.
Препоруке:
6
5
91 четвртак, 19 јануар 2012 14:24
Slavomir Srpski
Petar RV: i molim se ostavite se toga sta sam ja u stanju da shvatim, i da me opet vredjate, iako ja Vas licno NIKADA nisam nicim i ni jednim komentarom na Vas povredio. Ja sam izuzetno obrazovan covek sa najvisim stpenom i formalnog obrazovanja, i govorim i pisem na cetiori strana jezika, i u svetu sam jedan od vrlo priznatih naucnika. Svoje komplekse molim Vas okrenite na drugu stranu, jer Vasim delovanjem ne pokazujte ko sam ja, vec ko ste Vi najvise. Ni sada ne zelim da Vas licno vredjam. Sve najbolje.
Препоруке:
6
4
92 четвртак, 19 јануар 2012 14:34
Slavomir Srpski
Peter RV: citiram Vase reci:"Kako vidim vasi argumenti se svode jedino na cinjenici da je Knez Lazar- svetac, a Slobodan Milosevic- nije, sto je odlican razlog da zavrsimo nasu razpravu prije nego sto postane potpuno glupa." Nije tacno. Govorim da je IZDAO Srbe u Krajinama, a onda cak uveo i sankcije Srbima u BIH kada ga nisu "slusali", njegov ego je bio jaci od interesa srpskog naroda. Govorim o IZDAJI bitnih interesa srpskog naroda, ne o tome da nije svetac: to nikada ne moze ni teorijsko da bude jer je jedan nesposobni polu-kiomunista kome je zena najvise uduvala u glavu da je najbolji i najsposobniji komunista posle Taia, i cak da je i od Tite bolji. O kakvom onda svecu mozete da govorite? Pa zaista nema nikakvog smisla. On je bio IZDAJNIK onih Srba kojima je prethodno u 1990-91 rekao da ce ih braniti svim sredstvima, i tako ih gurnuo u rat protiv Hrvatske, a onda kada se dogovorio sa Nato-Hrvatskom ih je izdao, da bi spasao sopstevnu vlast i ostao ostavljen u "miru" posle Dejtona.
Препоруке:
6
5
93 четвртак, 19 јануар 2012 14:48
Slavomir Srpski
" U Nato-agresiji svaki stanovnik Srbije je bio na liniji fronta." Nije bas tako, jer gro bombardovanja je bilo na Kosmetu, a po unutrasnjosti Srbije bile su gadjane bolnice, fabrike, mostovi, infrastrutture, aerodromi, televizija, civilni vozovi. Tamo gde su misleli da je vojska, ranjenici, ili vrhovni stab. Da je Nato zelela da svaki stanovnik bude meta, onda bi imali 1 milion ubijenih gradjana a ne koju hiljadu. Ako je bombardobvano Dedidnje, onda je izgleda bilo bolje da je Milosevic sa svojom svitom otisao recimo na Kosovo, blizu vojske koja se tamo branila, kao sto je cinio jedan Gadafi na primer. Koje je i junacki i poginuo sa svojim borcima. Kao sto je kralj Aleksandar pratio povlacenje svoje vojske, i mnogi drugi vladari Srbije. Milosevic im nije ni do kolena.U pitanju je moral i dostojanstvo.
Препоруке:
6
6
94 четвртак, 19 јануар 2012 17:08
Рин о-о то
@Slavomir Srpski, разумем ја да сте Ви желели оптимално али гледате нереално. У једној тачки се тај расцеп очигледно осети. Милошевић уопште није имао, монополно, судбину овог народа у својим рукама. Зато и не сноси кривицу. Милошевић се бранио пред удруженом силом и корпус овог народа је бранио колико је могао. Мизерно је коментарисати да се крио. Заборављате, понављам, контекст постброзовске СФРЈ и фактор спољног утицаја. Са стране гледано, Ваш став и онај петооктобарски су у резултату исти јер кажу: Милошевић је крив! Управо се ради о томе да је то отклон од реалног и одмаже у кохезији потребној за реално сагледавање српског пута који не треба бити идеолошки обојен, екстреман („...требао је да уђе у Загреб“?). Негативна фиксација за Милошевића је Ваша велика грешка.
Препоруке:
6
7
95 четвртак, 19 јануар 2012 17:52
Рин о-о то
Ви све време пишете о његовим грешкама. Да ли је Милошевић имао неке отежавајуће околности? Ја то од Вас никако да чујем. Није добро ваше писање о Милошевићу јер је истина о њему већ тада, 90' их померена гебелсовском пропагандом. Накнадно доливање тој пропаганди иде ка дефинитивном кривотворењу ближе историје. Ја да пишем и арбитрирам о четницима и партизанима не могу. Нисам им био савременик. Могу индиректно да се петљам на основу историјских факата које је неко написао. После Ваших коментара волео бих да неко сличан Вама о четницима и партизанима није давао слично, тада актуелно мишљење. На Милошевићу сам осетљив, живео сам у истом времену и имун сам на малициозне пропагандне ефекте које мој вид и слух готово рефлексом препознају .
Препоруке:
7
6
96 четвртак, 19 јануар 2012 18:04
Рин о-о то
@Slavomir Srpski, Ја стварно не могу да верујем да један интелектуалац, родољуб, за кога се представљате, пада на тесту званом Милошевић.
Препоруке:
7
6
97 четвртак, 19 јануар 2012 19:36
@Рин о-о то
Тест звани Милошевић није тест из родољубља већ тест прихватања догађаја чији сте савременик били.

Владавина Милошевића на унутрашњем и спољном плану, дефинитивно је више добра донела другима него Србији. Не знам како Ви, као српски родољуб, можете бити задовољни нестанком Српске Крајине, прогоном Срба, везивањем Републике Српске за Федерацију БХ, Кумановским споразумом и доласком НАТО на Космет?

Морало се више и боље, као што се и после Милошевића и данас мора више и боље без обзира на отежавајуће околности.

Неспособност садашњих политичара не сме се користити за правдање Милошевиевих потеза на штету Србије. Од кад се то зове родољубље?

Од кад је "братство и јединство" симбол српства, зар то није симбол комунистичке Југославије? Не можеш ИСТОВРЕМЕНО бити србин, југословен, комуниста и православац.
Препоруке:
4
7
98 четвртак, 19 јануар 2012 19:44
Slavomir Srpski
@Rin o-o:moj stav o Milosevicu je rezultat dugogodisnjeg razmisljanja, i mnogo sam argumenata izneo gde je bio poguban za srpske interese: od ekstremnog i stetnog oduzimanja autonomije Kosmetu, gde je samo trebao da oduzme prerogative stvaranja nove republike, i blokiranje odluka na nivou Srbije. Dakle da je razumno to sveo na nivo autonomija koje razne pokrajine imaju u Evropi. Iz te pocetne greske je onda doslo do niza drugih, pre svega kao sto kazete ne uzimanjem u obzir okruzenja, i propasti SSSRa. On je naveo celokupni srpski narod da se Jugoslavija skrati na manju, povlacenjem JNA na granice Krajina da bi stitili Srbe, posle odluke Hrvatske na Saboru da se nasilno odvoji od Jugoslavije. Nije odmah preduzeo mere da se onda sve obezbedi za takvu novu politiku, i imajuci celokupnu vojnu moc je mogao da ne prizna bilo kakve sekcesije naredjene Badinterom iz EU, vec da ne povlaci JNA iz tih samoproglasenih tvorevina, sve dok se ne ustolici neki mirovni proces. (nastavla se..)
Препоруке:
5
7
99 четвртак, 19 јануар 2012 19:51
Slavomir Srpski
Nastavak 1: ako je vec podigao narod u Krajinama i tamo poslao da JNA brani od napada Hrvatskih trupa, onda je na tome morao da ostane i da brani 1992 tu manju Jugoslaviju svim mogucim sredstvima, a ne da povlaci armiju i ostavlja oruzje lokalnim Srbima da sami na svojim plecima vode nepravednu bitku. Nikome nije bilo nepoznato da sami Srbi u Krajinama ne mogu da se odupru barem 5 puta vecoj Hrvatskoj vojsci koja se vec naourazavala i spremala uz pomoc Natoa (to su znali svi vojni obavestajci). Ali se Milosevic uplasio, pa se povukao samo na granice uze Srbije, praveci se da nije nista nikome obecao ranije, iako ih je uveo u sukobe sa Hrvatskom, i da je on eto u miru sa svim i svacim. Tu se pokazao nedostatak ne samo znanja (jer zapad ga je procitao odmah, i nije ga bilo briga sta on to glumi), vec i karaktera i smelosti da preuzme odgovornost posle Gazimestanskog : NIKO NE SME DA VAS SRBE BIJE!!!! (Nastavak sledi..)
Препоруке:
6
7
100 четвртак, 19 јануар 2012 19:58
Slavomir Srpski
A onda dozvolio ne samo da ih biju, nego da ih etnicki ociste, sto ni carstvima kao Turskom i Austrougarskom vekovima. Jer ih je ostavio same, izdavsi ta prethodna obecanja, bez kojih verovatno da bi Srbi u Krajinama nasli bolje resenje.

Kada koristim "Kreni-stani" nije to samo ona vojna "strategija", vec i politicka, koju je vodio i potpuno demoralisao pocetni impus Srba da se slozno i odlucno brane. Jer kada su videli da se pregovara sa neprijateljima iza njihovih ledja, mnogi koji su dobrovoljno otisli na front su se razocarano vratili u kuce: i poceo je onaj moralni pad citave nacije, bez jasne politike, sa sumnjama u "dogovaranja", sa izdajama pocevsi od Bljeska pa nadalje. Niko vise svoje sinove nije zeleo da budu mobilisani pa ih krili po podrumima i slali u inostranstva: jer se osecao trulez lazi, podvale, ratnicke korupcije i rasprodaje, lopovluka. Ta klika sa Milosevicem je duboko ubila ovaj srpski narod u pojam i veru. Pocele su najvece moguce podele, izdaje..(nastavlla
Препоруке:
6
7
101 четвртак, 19 јануар 2012 20:07
Slavomir Srpski
Nastavak, kraj: Vi kazete da se slazem sa onim koji su 5og Oktobra rusili Milosevica? Iskreno ne slazem se da ga onako ruse i na onaj nacin, placeni dolarima posle odluke CIA da im vise nije koristan. Ja sam bio da se on smeni vec 1993 godine, iz razloga koje sam vam naveo. 5oktobar je on vec duboko bio truo, okoreo u korov, okruzen pljackaskom druzinom koja je novce drzave izvezla u Kipar, da bi 2000tih postali najveci tajkuni na opstenarodnoj pljacki sve do danas. On vise nije bio koristan ni sopstvenim saradnicima, kada je ogladneo narod poceo da misli da bi svako drugi bio bolji da vlada od njega. Nije cudno da se Montgomeri krsti kako nije ocekivao da ce tako lako odmah pasti (sa svega 50 miliona dolara), ako to recimo uporedimo sa padom Gadafija. Ti njegovi najblizi su prevarili pre 5 Oktobra da bi zajahali sa Djindjicem opet na grbaci naroda, sa uzasnim posledicama za neostvarenu demokratiju ove Srbije. Sve do danas. Da li je Milosevic svetac???
Препоруке:
7
6
102 четвртак, 19 јануар 2012 20:21
Рин о-о то
@Рин о-о то -- четвртак, 19 јануар 2012 18:36, Поздрав за Вас.У вашем другом пасусу којим сте ми реплицирали види се да нисте прочитали ништа од мог претходног писања. Чак и оно у коме пишем да сам тужан и разочаран због писања до сада мени драгих сународника. Милошевић није имао монопол за одлуке о судбини овог народа. Ваше жеље и жеље @Slavomirа Srpskog су некритичан и у реалности неутемељен поглед. Није Милошевић издао Крајину а није ни моју Метохију, пријатељи. Морате једном да порастете. У мојим коменатрима афирмацију о фамозном братству и јединсству никада нећете наћи, ни траг, јер неподносим стаљинистичкоброзовске опијатне флоскуле...
Препоруке:
6
7
103 четвртак, 19 јануар 2012 20:24
Рин о-о то
... @Рин о-о то -- четвртак, 19 јануар 2012 18:36, Верујем у правду и истину и често, поетски пошаљем по који метафоричан коментар којим тврдим да Србија има да победи јер се патњом пред Богом приказала. Идеолошки печет, идеолошка стигма је оно чим баратате и Ви и @Slavomir Srpski а да тога нисте свесни. Најлакше је тако пројектовати се. Немате само Ви личне губитке, имам их и ја (и многи) и нису они последица Миошевићевог деловања или, да апсурд буде већи, погрешног свесног деловања. Слабо и сумњиво поштено мерите. Ако сте губитници, лично није вам Милошевић крив као што није ни мени. Али мера, мера фали Срби.
Препоруке:
6
6
104 четвртак, 19 јануар 2012 20:44
Рин о-о то
@Slavomir - е Srpski--- Ајде будите озбиљни и одрасли. Немојмо да срозавамо углед НСПМ и других коментатора тиме како аргументујете. Стварно, нема смисла! Ви пишете из димензије ваше губитничке собе и личне фикције. Будите озбиљни да ја не бих био још више тужан.
Препоруке:
6
7
105 четвртак, 19 јануар 2012 20:52
Рин о-о то
@Slavomire Srpski (и пријатељу)--- Не замерам Вам ја пријатељи. Модалитети личне вентилације и дефрустрације су свакојаки. Али Милошевић није адреса за то. Најмање браним његово дело и лик, браним Вас од Вас.
Препоруке:
6
8
106 четвртак, 19 јануар 2012 21:10
Slavomir Srpski
@Rin o-o: citiram vas, "Није Милошевић издао Крајину а није ни моју Метохију, пријатељи. Морате једном да порастете." U redu, hvala na hrabrenju za porast, jer nikada nije kasno. Nego bas zbog te moje zelje da porastem, cekam na vasa objasnjenja, i citirajte delove mog teksta sa kojima se ne slazete, pa onda nad dajte fatkte i argumente koji to obesmisljavaju. Jer bez argumentovane diskusije, necemo daleko otici, i ostacemo bez mogucnosti da porastemo. Objasnite na koji nacin Milosevic je obecao Srbima da niko nece da ih bije, a onda ih ostavio same protiv deset puta vece vojne sile Hrvata. Da Hrvati istorijski naprave najvecu pobedu nad Srbima u istoriji i to sada slave svake godine drzavnim praznikom. Cekam na vasa objasnjenja, jer ostaviti ih same, a prekthodno obecavati da ce ih braniti da ih niko ne bije, izvinite, cini mi se apsurdno i protivurecno. A na tim obecanjima na Gazimestanu on je ugrabio vlast nad Srbijom. Cekam na vas odgovor i unapred hvala.
Препоруке:
7
6
107 четвртак, 19 јануар 2012 21:25
Slavomir Srpski
@Rin o-o: pokusavam da shvatim vase stavove, ali malo napisaste o Milosevicu, osim nekih generalnih ideja koje citiram:" Ко Милошевића од Срба тада није разумео тај ништа никад неће разумети. Милошевић је био пример државника кога народ није могао да испрати и не зато што је Милошевић био много паметан него зато што је народ био много, да не кажем шта али најблаже речено недостојан њега."
Dakle, ako ga nismo onda razumeli necemo nikada, jer smo nedostojni njega? Ja sam ga razumeo da je obecao da "Srbe vise niko nece tuci", kao i vecina Srba, pa su ga onda poneli na ramenima da dodje na vlast i brani Srbe i srpsktvo. Pogresili smo? Ako smo na tome pogresili, naravno da su pogresili i oni Srbi u Krajinama koji su takvim stavovima i dolaskom Slobe na vrh vlasti, iskreno misleli da ce ih on svim sredstvima braniti kada je Jugoslavija pocela da se cepa. Znaci da ga ni oni nisu razumeli, pa ih onda nije ni izdao? A sata je onda Milosevic hteo da kaze, kada ga vecina naroda nije razumela?
Препоруке:
7
6
108 четвртак, 19 јануар 2012 21:33
Slavomir Srpski
@Rin o-o (prijatelju): Citiram vas pokor: "Немојмо да срозавамо углед НСПМ и других коментатора тиме како аргументујете. " Ne razum taj vas izraz, kao ni tvrdnju da vas to rastuzuje. Postoji cenzura ako se nesto lupa, a ako nije interesantno sta neko pise, moze lepo da se preskoci i da se ne cita. Ne vidiom racionalno kako moji komentari mogu, cak "da srozava ugled drugih komentatora", kada jedino Vi pisete o mojim komentarima, pa ispada da samo onda Vama srozavam ugled? Mislim da svaki komentator moze samo sebi da srozi ugled ukoliko lupeta, a ako Vi mislite da lupetam onda bi trebali da dajete valjane i precizne argumente, citiranjem delova mojih komentara, kao sto ja to redovno i posteno cinim. Ne plasite se za ugled NSPM, oni ne zavise od pojedinih komentara, ukoliko su u skladu sa normama cenzure i izrazavanja. Postojali i postojace nadam se i posle nasim komentara. Iskreno, razocaran sam nedostatkom vase realne i precizne kritike. I ocekujem da jednom i dodje. Sve najbolje.
Препоруке:
8
6
109 четвртак, 19 јануар 2012 23:46
Рин о-о то
Поново ме разочаравате поводом мојих цитата. “Нико не сме да Вас бије“ је синоним за отварање очију срском народу после континуума вишедеценијског (Брозом спонзорисаног па и „кумствима“) шиптарског зулума. То Милошевићево је било искрено до бола. Обећао је да неће нико да их бије до момента у ком он то може да им обезбеди (Милошевић је учинио уставне реформе у складу с негацијом брозовске педесетогодишње антисрпске фатаморгане). И шта више од Милошевића? И то је била, показаће се историјска секунда (а Ви бисте тада до Загреба?! То трајање Милошевићевог обећања на које бацате акценат спречило је удружено зло , и одавде и оданде. Ви наивно не препозанајете поштену, добру вољу и насупрот томе, превару. Ако то тада нисте препознали, поштеним интелектуалним трзајем, тешко да ћете данас када је то мање очигледно. Заборавом и бетонираном пропагандом.
Препоруке:
5
9
110 петак, 20 јануар 2012 13:49
Dragan J.
Nije poenta u tome šta je Milošević rekao, nego u tome da se Srbin usudio da kaže bilo šta što nije hvaljenje Tita, samoupravljanja i socijalizma. Mnogo je onih koji su napadali i osuđivali ovaj govor, a niti su ga čuli, niti pročitali, što se lako vidi kada se pročitaju njihovi stavovi. Isto je i sa Memorandumom srpske akademije nauka i umetnosti, Načertanijem I.Garašanina i mnogim drugim dokumentima. Najviše su ih osuđivali oni koji ih nikada nisu ni pročitali. Prema tome, stoji gornja konstatacija: nije važno šta je (Srbin) rekao, nego kako se usudio da bilo šta kaže mimo dopuštenih kanona (komunizam - samoupravljanje - evropejstvo i td.)
Препоруке:
4
5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер