Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Republika Srpska je bastion srpstva

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 31 decembar 2011 00:33
.....
Dostojan svoje funkcije
Preporuke:
192
10
2 subota, 31 decembar 2011 01:25
miloš zeqiri
ha,ha,u bastionu mu stalno preti nešto...baš će da se proširite na nove teritorije...
Preporuke:
10
149
3 subota, 31 decembar 2011 01:32
Danilo
Eto,to je to,to je Republika Srpska,to je pravi srpski narod,to je taj Milorad Dodik,srpski vodja koga Srbi biraju da ih vodi.Kakav narod,takav mu vodja i obrnuto.
Ovaj intervju treba stampati u svim udzbenicima za srpsku djecu i odrasle.

A,kad Milorad kaze da je Jelku Kacinu zabranio ulazak u Srpsku,nije potreban nikakav komentar, ha,ha,ha,ha, Bravo Milorade,care.
A,taj isti Kacin udje u Skupstinu Srbije i pozdravi narodne poslanike siptarskim pozdravom Tunga tjeta,a niko mu nista ne odgovori.Kako to objasniti?Ima li Srba u Srbiji?

Mislim da je suvisno komentarisati ovaj intervju jer se,stvarno,nema sta dodati,a ni oduzeti,treba ga samo pozdraviti i provoditi u djelo.

Zivjele Srbija,Srpska i Rusija.Takodje je velika je stvar imati Izral i sve Jevreje za prijatelje i na na svojoj strani.
Zna Milorad sta radi.
Preporuke:
139
8
4 subota, 31 decembar 2011 02:03
Nikola
Sta reci posle ovoga nego, bravo gospodine Didik! Hvala Vam za sve sto ste postigli u ocuvanju bastiona srpstva danas, Republike Srpske. Zalosno je sto su politicari iz nekadasnje matice Republike Srbije postali obicni poltroni, koji za neke male povlastice skidaju gace pred bilo kim iz Zapada zarad nekih imaginarnih obecanja. Vasa vizija i vasa nepokolebljivost za ocuvanje Srpstva mi je jedini tracak nade da mi Srbi, kao narod nismo totalno izgubljeni. Hvala Vam jos jednom sto postojite, gospodine Dodik. Svim Srbima ma gde bili zelim srecnu Novu godinu i Bozic u miru. A dace Bog da se ujedinimo, jos malo strpljenja i bice braco...
Preporuke:
105
6
5 subota, 31 decembar 2011 02:55
veljkovic
Dodik je covek koga Srbija treba.
Preporuke:
112
6
6 subota, 31 decembar 2011 03:20
Vladimir Dimitrijević
Uz sve rezerve da je ono što je ma kako lepo, snažno i istinito izrečeno u verbalnoj ravni može poslužiti kao pokriće za sasvim suprotne postupke u praksi (ovlašćenja RS se za vreme Dodikove vladavine bitno smanjuju, ili „Nikad nećemo priznati Kosovo“, makar ga ko na traci stalno snabdevali elementima državnosti, ili Krkobabićeva iznenadna predizborna briga za ćirilicu, neke Dačićeve, Jeremićeve izjave...) ipak moram da priznam da ne mogu da se setim kad je neki srpski političar u poslednje vreme ovako snažno, jasno i otvoreno barem odslikao postojeće stanje, a nekoliko sledećih citata, mogli bi to sasvim ubedljivo da ilustruju:

-----------------------------------------

Neko mora da sedne i vidi šta je to sa Evropskom unijom. Ako se sami raspadaju, valuta i privrede im propadaju, zašto nam i dalje pričaju o priključenjima i prave nas ludima. Hajde da sačekamo da se ta Evropa redefiniše, da vidimo šta je od nje ostalo, pa da ocenimo gde mi možemo da se ”udenemo”.
Preporuke:
91
4
7 subota, 31 decembar 2011 03:27
Vladimir Dimitrijević (2
"Bilo bi interesantno videti koliko loši efekti evropske privrede utiču na Srbiju i na njenu privredu. Mislim da su ti negativni uticaji daleko veći od svih povlastica koje smo do sad imali. Mi smo veoma jasno videli da se podaništvo nikad ne isplati. Zato smo galamili. Uljudnost u ovakvom svetu ne igra nikakvu ulogu“.

-----------------------------------------
„Moj narod ne pristaje na podvale liberalnog kapitalizma po principu: Zašto je važno u kojoj državi živiš, granice se brišu? Važno je. Važnije je ko si i gde živiš nego da obučeš firmirano odelo. A vidim da srpski mediji, koje vodi strani kapital, formiraju stav da više ništa nije važno sem para. Ja ne mislim da je tako. Ovde je borba za nacionalnu poziciju prioritet. Mi smo toga svesni, od nas zavisi sve“.
Preporuke:
97
4
8 subota, 31 decembar 2011 03:36
Vladimir Dimitrijević (3)
„Ako je glavni diplomata ove Evrope ratni huškač Jelko Kacin, onda ja odbijam takvu diplomatiju i takvu Evropu. A da pokušavamo da promenimo Kacina i slične? Pa, to je glupo u startu. Lično sam mu zabranio i da ulazi u RS“.

-----------------------------------------

Turske namere na ovim prostorima uglavnom se tumače kao dobronamerne. Mislite li da će biti kasno obuzdati ih ako se njihovi stvarni interesi počnu ostvarivati?

- Naravno da nisu naivni, a ni dobronamerni. Nisu, čak, ni prikriveni. Oni otvoreno pokazuju nameru da preuzmu dominaciju. A versku zajednicu koriste kao važan faktor uređivanja odnosa u regionu. Njihova stvarna želja je da ovde grade neoosmanizam. Opet prodaju priče kako je ovde 500 godina vladao mir, dok su oni uništavali naše nacionalno biće. Turska je u to vreme izvršila genocid nad Srbima, u pravom smislu te reči. To treba otvoreno reći. I nikada za to nije odgovarala. Srbi moraju da se ujedine da se taj period rasvetli pred međunarodnom zajednicom
Preporuke:
93
4
9 subota, 31 decembar 2011 05:07
Đuka
Potpuno si u pravu. Stanje duha u Srbiji nije ni prići stanju duha braći preko Drine. Nadam se da to neće još dugo biti i da ćemo oterati ološ iz naše države.
Preporuke:
88
6
10 subota, 31 decembar 2011 09:00
odlican
Brutalan intervju.Njegovo vreme tek dolazi, na dobrom je putu da ispravi srpske greske od 1918.
Preporuke:
112
6
11 subota, 31 decembar 2011 09:45
alkar
srebrenica
Preporuke:
10
127
12 subota, 31 decembar 2011 10:21
Starac Fočo
Izdvajam:
Ni zbog čijih globalnih interesa nećemo žrtovati svoje. I sve više se pokazuje da to svet poštuje.

Važnije je ko si i gde živiš nego da obučeš firmirano odelo. A vidim da srpski mediji, koje vodi strani kapital, formiraju stav da više ništa nije važno sem para.


Kad ovo čujem, prosto me nekako sramota stanja u Srbiji i našeg predsednika.

I još nešto:
Znam šta znači kad sretnem čoveka koji nema, a kad ga pitam kako je, on ne kaže ”loše živim”, nego ”čuvajte mi Srpsku”.


Da li ima takvih ljudi danas u Srbiji? Možda bolje nismo ni zaslužili.
Preporuke:
101
7
13 subota, 31 decembar 2011 10:58
Harun al Rašid
Iskreno se nadam da sve ovde rečeno od strane Dodika nije samo prazna političarska demagogija skopčana sa dnevno političkim interesima. Ovo kažem poučen licemerstvom i prevrtljivošću srbijanskih nazovi političara - zapadnjačkih slugeranja. Ako Srbi u Republici Srpskoj budu i dalje imali ovakvo čvrsto, nacionalno svesno i usmereno političko vođstvo koje ima svoj jasno definisan stav u pogledu unutrašnje i spoljne politike, onda za njih ne postoji bojazan da će prevladati sva iskušenja i odbraniti svoju državu od zla i Zapada koji ga promoviše. Samo nek se mnogo ne uzdaju u Srbiju sa ovakvom vlašću i opozicijom, jer, žao mi je što to kaže, ali je istina - Srbija je danas najobičniji trojanski konj zapadnih zlotvora koji imaju samo jedan cilj - da unište i zatru u korenu svetosavski i svetolazarevski identitet Srbinov, a obe srpske države da dovedu u podanički položaj.
Preporuke:
82
6
14 subota, 31 decembar 2011 11:27
ZORAN L.
Već duže vreme mislio sam da nam nema spasa.Pa kada prozbore ovakve sjajne ličnosti opet mi se vrati nada.Ali vrlo mala nada,jer Beograd ne haje za patriotizam,nacionalne interese i za njih nebi žrtvovao ni grama svog blagostanja i hedonizma.
Preporuke:
54
3
15 subota, 31 decembar 2011 11:34
bravo predsednice
Jedan je Milorad Dodik, ovo je pravi srpski predsednik, i koliko mi se cini, jedini istinski srpski predsednik na balkanu, sa jasnom percepcijom, vizijom,hrabroscu, i pravim saveznicima. Iz perspektive obicnog gradjanina Srbije, Dodik mi lici na kralja Petra Ujedinitelja, ili Karadjordja, samo je njegova danasnja borba teza i sa visestruko lukavijim neprijateljem ciji je cilj da svede srpski narod na beogradski pasaluk.
Preporuke:
56
9
16 subota, 31 decembar 2011 12:03
Beli Orao
Svim čitaocima NSPM želim Srećnu Novu Godinu.
Preporuke:
55
8
17 subota, 31 decembar 2011 12:50
vlajko
Ma Dodika za precednika u Srbioji i to na sledećim izborima...(ma kakvo državljanstvo on je Srbin)

Žuvela Srbija, živela Srpska, Živela Rusija...
Preporuke:
68
8
18 subota, 31 decembar 2011 12:58
Vuk
Milorade posjeti Podgoricu !!!
Preporuke:
69
5
19 subota, 31 decembar 2011 13:01
nenad
Odlicni stavovi i jasna poruka.Trebalo bi poslati ove nase nesposobne,anacionalne i korumpirane politicare u Srbiji na kurs diplomatije, real politike i patriotizma u Banja Luku, mozda bi nesto i naucili,kao prvo kako se vodi drzava i narod.
Preporuke:
59
6
20 subota, 31 decembar 2011 13:09
Vlado
Koliko hvalospjeva, a kad bi malo proveli vremena kod nas vidjeli bi da nije sve tako bajno i krasno, naprotiv.
Preporuke:
18
67
21 subota, 31 decembar 2011 13:24
Dragan
Ako je Dodik iskren u ovim istinama koje je ovde izrekao i ako to nastoji sprovoditi u praksi ima moju punu podršku.
Preporuke:
41
6
22 subota, 31 decembar 2011 13:58
Jedan
zivim u jednoj evropskoj zemlji. Vise volim toplu sobu,toplu vodu, platu da normalno zivim, auto, putovanja, dobru medicisku i socijanlun pomoc od sve ove price. Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro. A mucenici neka se muce i zadovoljavaju "nacionalnim".
Preporuke:
7
110
23 subota, 31 decembar 2011 14:19
Munja
Poslije Herceg Novog, red bi bio da Dodik dodje u Niksic, Berane, Plevlja i PG.
Preporuke:
49
5
24 subota, 31 decembar 2011 14:40
Starac Fočo
Za Jednog

I ja želim da živim moj život sada i da mi je dobro.
Jedino su dve razlike između mene i Vas:
1. U definicji pojma "dobro življenje". Kod mene on ima daleko skromniju materijalnu dimenziju, a istaknutiju dimenziju samoostvarivanja.
2. U akcentu na "ja". Važno je da "ja" živim dobro, a ne neko "drugi", jer ako se odreknem onoga što sam "ja", zarad "dobrog života", onda postajem neko "drugi".

Na kraju krajeva, i prostitutka može da se pravda istim stavovima. Da je razlika između toga da li ima da jede ili nema, pa da i bude razumljivo donekle, ali ako je razlika između toga da li će voziti Juga ili Mercedesa...
Preporuke:
67
4
25 subota, 31 decembar 2011 14:54
Sa Brda
@Jedan
zivim u jednoj evropskoj zemlji.
Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro.


Pa neka ti je sa srećom.
Živi i pusti nas da živimo ovde a u skladu sa svojim uverenjima.
Ustvari ,ako ti je dobro, zašto se ovde i na ovakav način javljaš?.
Preporuke:
69
4
26 subota, 31 decembar 2011 15:41
ivan3012
Milorade sokole,svaka ti se u zlato kovala!Dostojan si da nosis slavu Srpskog Imena!
Preporuke:
45
5
27 subota, 31 decembar 2011 15:54
s.j. @Jedan
Niste ni prvi ni poslednji koji je u unutrašnoj borbi dobra i zla, vrline i čisto matrijalističkog, kapitulirao, i predao se samo ovozemaljskom. Ako je to vama dovoljno, nema problema, živite u skladu sa tim, ali ostavite nama ovu zemlju, ovaj narod, da ga izvedemo na put koji je malo manje materijalistički. Pošto je ljubav prema otadžbini predmet onih finijih osećanja - koje ste, ako se da izvući iz vašeg izostavljanja istih sa liste vama bitnih stvari, stavili na sporedno mesto - siguran sam da vam neće biti problem oprostiti se od onoga što delite sa nama, i što vas, i ostale žute, donosi u konflikt sa nama.

Srećan život, i neka vam se ispune želje (mada se nadam da ćete jednog dana videti ono što mi vidimo)...
Preporuke:
49
5
28 subota, 31 decembar 2011 17:15
Vlado
Koliko dobih minusa od onih sto informacije o Dodiku skupljaju preko interneta. Valjda oni bolje znaju od mene koji zivim u Srpskoj, sve je danaas moguce.
Preporuke:
14
49
29 subota, 31 decembar 2011 17:55
kojot
@Vlado
I ja zivim u RS, naravno da je socijalna slika slaba, i da je opljackano sve sto je moglo da se opljacka, da je korupcija bezgranicna, nepotizam na svim nivoima i svasta nesto. Naravno da te stvari treba uredjivati, medjutim, na spoljno politickom planu, Dodik se ponasa dosta uverljivije, nego u svom prvom mandatu. Relativno dobro se nosi sa pritiscima izvana, ne slusa Kacina i kojekakve, nazovi EU poslanike, sta ce biti videcemo. Nacionalna prica mu je dosta uverljivija, od recimo Tadiceve, ako mu i dela budu priblizna prici, treba ga podrzati iz sve snage.
Preporuke:
53
8
30 subota, 31 decembar 2011 17:55
Starac Fočo
Za Vlada

Koliko dobih minusa od onih sto informacije o Dodiku skupljaju preko interneta. Valjda oni bolje znaju od mene koji zivim u Srpskoj, sve je danaas moguce.


Hjde brate preko Drine, reci nam, šta zameraš Dodiku? Šta ne valja u tom što je rekao?
Preporuke:
33
5
31 subota, 31 decembar 2011 18:14
s.j.@Vlado
A, recite nam, odakle VI skupljate informacije? Možda poznajete Dodika? Biće pre da se informišete isto kao i mi, mutem interneta i drugih medija.

Ne kažemo mi da je Dodik neki novi car Lazar, ili slično, ali odbijamo napade sličnih vama, koji jedinog barem približno normalnog čoveka na našoj političkoj sceni (SVIH srpskih zemalja), napadaju zato što nije... valjda što nije savršeno u skladu sa njihovim željama (a možda i što oni sami nisu na njegovom mestu, jer smo mi uvek ljubomorni na same sebe).

MI malo relaniji, i, ako se mogu usuditi reći, mudriji, shvatamo da se mora imati sažaljenja i razumevanja da savršenog vođe NEĆE biti. Moramo se zadovoljiti sa BOLjIM opcijama. NIje rešenje jednostavno dignuti ruke...
Preporuke:
26
7
32 subota, 31 decembar 2011 18:17
BanjalukaKrajina
A kad će te smanjiti poreze? Sve je to lijepo, ne mora meni niko objašnjavati šta je patriotizam, ali od toga se ne živi. U RS imate sve manju podršku, naravno to ne znači da RS ima manju podršku kako vi pokušavate to da predstavite. Više posla za Srbe u RS i više pravde, manje kriminala i demagogije! Prodajete firme strancima i namirujete socijalne potrebe, pa gospodine predsjedniče šta mislite koliko to može tako? Na svim televizijama puštate nam turske serije ispirate nam mozak, a patriotizam se dokazje djelima, a ne pamfletom i hvalospijevima o sebi u novinama. Živjela RS !!!
Preporuke:
28
6
33 subota, 31 decembar 2011 18:24
Žika
Svaka cast predsedniku Dodiku.Ovo je pravi srbin a ne kao nas predsednik Tadic. Srbiji treba jedan Dodik koji postuje duge ali drži do sebe i svog narodae. Želim mu mnogo srece i zdravlja u vođenju Republike Srpske.Živeli.
Preporuke:
31
7
34 subota, 31 decembar 2011 18:28
kojot
@Jedan
Lepo je to Corba oslikao u svojoj gastarbajterskoj pesmi. "Ja o vratu, okacim kravatu"...
Preporuke:
23
3
35 subota, 31 decembar 2011 18:29
MilošRS
Ma ,prava ljudina .
Preporuke:
18
5
36 subota, 31 decembar 2011 18:30
Nikolaй
Ako iko bude uspeo da sačuva ovo nesrećno srpstvo, to će onda biti Srbi iz Republike Srpske.
Preporuke:
31
5
37 subota, 31 decembar 2011 18:36
s.j.@kojot i Starac Foco
DŽaba im je objašnjavati, jer oni očito nemaju razumevanja za političke realnosti. Dodik se pokazao kao dolsedniji u svojoj politici, i spremniji da zastupa naše nacionalne interese, i to samo mu je na pohvalu. Ali moramo shvtiti da on ne sme previše naljutiti naše neprijatelje na zapadu. On se mora biti mudar ako želi opstati, i to i čini. Da li to čini iz želje da pomogne narodu, ili ljubavi prema fotelji, je drugo. Ja bih rekao da je nepravedno reći da to ne čini barem delom iz ljubavi prema narodu (a lično mislim da je dobrim delom zbog toga).

To da li je krao, i šta već, ne znam. Lično ne mislim da jeste..
Preporuke:
21
7
38 subota, 31 decembar 2011 19:06
Peter RV
Ovaj potpisuje u Sarajevu sve sto mu se naredi, sto mu nikako ne smeta da uzdize njegovu srpsku patriotsku retoriku.
RS ima svojega Borisa Tadica.
Preporuke:
16
39
39 subota, 31 decembar 2011 19:14
Nase nade
Putin i Dodik.
Preporuke:
35
8
40 subota, 31 decembar 2011 19:52
Vlado
Ja Dodiku nista ne vjerujem, valjda znate ko je njega doveo na vlast 98 , da se sa Tadicem grli i ljuibi i na sva zvona i da izvedemo jedan logican zakljucak, da li bi vladari nsp-a dopustili da Srbi preko Drine imaju samostalnog vladara, a nasa braca u Srbiji da budu u raljama tog istog nsp poretka. Da on stvarno radi u interesu Srpske i Srba bio bio odavno ili ubijen ili uklonjen sa polozaja kao Poplasen, sta se to promjenilo u ocima medjunarodne zajednice pa Dodika nisu smijenili, a sjecamo se kako su posmjenivali ljude iz SDS-a. Da zakljucim, zapadu Dodik savrseno odgovara, sludjeni narod filuje demagogijom , a zapravo radi za te iste protiv kojih istupa.
Preporuke:
19
33
41 subota, 31 decembar 2011 21:41
Peter RV
@ Vlado
Savrseno tacno. Dodik je bio "jedini srpski politicar koji obecava" prema Ricardu Holbruku. Da, onom istom Holbruku koji je pio u zdravlje siptarskih terorista na Kosovu, i koji je eventualno ustolicio tamo Bernarda Kusnera 'bezgranicnog' prodavaoca organa srpskih mladica.
Tacno, odkad je Dodik dosao, napustili su ideju da njihov komesar ima pravo da mijenja izabrane srpske predstavnike. Interesantno,zar ne?. (opaska koja mi se bila izmakla. Hvala)
Preporuke:
15
13
42 subota, 31 decembar 2011 22:06
Danilo
@ Vlado,

Ako si Vlado i Srbin,a ne neki komsija iz Sarajeva,onda bi trebalo da znas da su se vremena promijenila,da je Dodik nasao podrsku u jakoj Rusiji i Izraelu,za razliku od N.Poplasena i Sarovica koji to nisu imali.
Drugo,ne moze se ocekivati da u ovoj svjetskoj ek.krizi Srpska bude kao Svajcarska,problema ima,ali Srpska je stabilna,plate i penzije,kolike god,su redovne,niko nije gladan,a beskucnika ima manje nego u New Yorku.Drzavni sistem funkcionise,a narod je slobodan.Pogledaj probleme po drzavama EU.
Dodika cuva specijalno obezbjedjenje,vidio si to u novinama.
A,sto se tice prijateljstva sa Tadicem,valjda si shvatio iz ovog intervjua sta Dodik misli o njemu i aktuelnoj vlasti u Srbiji.

@ Jedan,

Znas,brate,i onome lavu u kavezu je divan zivot,hrane ima na pretek,kavez mu ciste redovno,niko ga ne proganja,uziva u "slobodi" i sav je srecan jer ne zna sta znace one zice od kojih ne moze izici vani.Za zivotinje je najvaznije da imaju hranu,a duhovnost ih ne zanima.
Preporuke:
35
4
43 subota, 31 decembar 2011 22:31
nezaobilazno iskustvo
Izvinite, da li bi bio neko toliko ljubazan da mi objasni šta je to bastion srpstva i šta je to "srpstvo. Živim u Beogradu preko 60 godina i životno iskustvo mi govori da u jednom delu srpskog roda ima tolika zla i zlovolje da to ne bi bilo zdravo ni za mnogo veću populaciju od ove koja se ovde nalazi. Fenomenologija toga zla je tako raznovrsna da je to nemoguće i predstaviti. Ali, evo, u pitanju je bezdušnost, bezobzirnost, dvoličnost, stalno sumnjičenje drugog za sopstvene nepodopštine, bezrazložna mržnja, zavist, magareća tvrdoglavost, mučaljivost, karijerizam, ljubomora, namernost da se drugom nanese zlo, pritajenost, podmuklost, inat, itd....itd.....itd. Nije mi jasno odakle te osobine. Da li je to od mešanja krvi na ovim prostorima ili samo urođenih osobina samog naroda. Bojim se da je u pitanju etnička smesa koja još uvek traži sopstvenu identifikaciju.....Nisam siguran, na kraju, da ono što se naziva Srbinom u izvornom smislu i pripada tom rodu.....
Preporuke:
12
34
44 subota, 31 decembar 2011 22:44
Miroljub
Kako ne kužite.Balkan je već rastaljen-Rusi i Turci sa jedne strane i TZV. EU sa druge.Proguglajte malo
"UNOCAL Fethulah Gulen" ili teme vezane za zajednička rusko-turska ulaganja..Dačić je u pravu.Tanasković govori o istoj stvari ali opet ne iznosi sve u javnost.Mislim da zna mnogo više pošto je toliko vremena proveo u Turskoj.
Preporuke:
3
10
45 subota, 31 decembar 2011 22:54
MR
Ma koliko mi bilo žao palestinskog naroda, nipošto priznati Palestinu. Iz ličnog iskustva znam da su Palestinci na strani Bošnjaka i protiv Srba. Neka ih, neka rešavaju svoje probleme sa Izraelom (i Amerikancima) kako znaju i umeju. Baš dobar čovek ovaj g. Dodik.
Preporuke:
22
7
46 subota, 31 decembar 2011 23:05
dragoslavic
Hvala Dodiku za receno. VREME JE!
Preporuke:
17
8
47 subota, 31 decembar 2011 23:21
Radgost
Vlado+ Peter RV+
Komentatori koji ste oduševljeni delima precednika ,nešto vas nema kod članka[eto ga,malo udesno]:
Branislav Ribar: Profesori BHS – izdanci bošnjačke politike
Preporuke:
2
7
48 subota, 31 decembar 2011 23:44
Danilo
@ Nezaobilazno iskustvo,

Covjek vasih godina bi trebalo da zna sta je to licno,a sta nacionalno.

Negativne osobine ljudi koje ste vi tako dobro nabrojali su licnog karaktera i uglavnom se pojavljuju kod svih ljudi svijeta.Malo ko koga voli,a medju ljudima vladaju zavist,ljubomora,podmetanje,mrznja,a nacionalno je identitet,drzava,kultura,istorija,pismo,vjera.
Dakle,svi ljudi koji pripadaju jednoj naciji i drzavi teze k tome da oko tih pojmova budu jedinstveni,jer upravo ti nacionalni pojmovi omogucavaju svima nama da obezbjedimo prostor za zivot,u kojem cemo se i svadjati,nema veze,ali to je nas srpski prostor na kome mi upravljamo sami sobom,kakvi smo god,da ne dozvolimo da od nas neko ucini robove,da nas kinji,da nas ubija,da nam zene i kcerke siluje,a da mi to sve nemocno gledamo.

Ja sam bio u istom rovu sa komsijom Srbinom koga nisam volio,ali smo se precutno pomirili,bili smo na istom nacionalnom zadatku,borili smo se za slobodu srpskog naroda koju niko ne poklanja.
Preporuke:
18
5
49 subota, 31 decembar 2011 23:45
s.j. @Danilo
U pravu ste. Ali bih dodao da i životinjama nije kavez uvek mio, što dodatno ukazuje na jad i bedu ljudi koji su zadovoljni svojim kavezom obezdušenosti i materijalizma.

U pravu ste i u vezi toga šta Dodik misli o žutoj mrlji na telu Srbije. Do sada je Dodik bio diplomata, i stavaljao potrebu Srpstva na prvo mesto (jer meni lično izgleda kao da mu 'druženje' sa Tadićem nije bilo milo), pa je bio spreman da se 'druži' sa odrodima. To pozdravljam. Ali sada je očito i njemu dosta.

VELIKA je to stvar reći da je od dva srpska entiteta koja se još nisu odrekla srpskog imena, onaj manji 'bastion srpstva'. NE zato što to nije tačno, već zato što je to neprirodno i žalosno. Oni koji bi po logici trebali biti ugroženiji, i trebali biti štićeni, sada štite većinu. Šta je sledeće? Da nam NE DAJ BOŽE nije Srpske, onda bi nam dijaspora morala braniti interese? Ovo je ludilo, i na večni sram svih glasača Srbije!
Preporuke:
21
7
50 nedelja, 01 januar 2012 01:41
dostojan
Hvala Bogu pa imamo ovakog srpskog sokola, Dodik je jedina svetla tacka na mracnom nebu Srbije. Samo nastavite predsednice, i ne brinite, ceo srpski narod ce biti vasa tvrdjava!
Preporuke:
16
8
51 nedelja, 01 januar 2012 03:13
MR
(Ja) živim u Americi i dobro mi je. Imam sve o čemu @Jedan priča. Ali i debela svinja ima sve i čeka je posek. @Jedan je najobičniji be....... Kad prestanem da se brinem za druog vreme mi je da umrem.
Preporuke:
19
2
52 nedelja, 01 januar 2012 09:11
Ništa ne shvatate....
@Danilo
Sve je to u redu što rekoste ali razlika između ličnog i nacionalnog postoji samo u teoriji. U praksi vi to ne možete razdvajati. Zašto? Pa, zato što tako loše osobine ovog naroda čak presudno utiču na nacionalno. Nisam sigiuran da bi baš takvu sliku nosili u svetu da smo boljih karakternih osobina. Ne može se za slobodu boriti onaj ko nju nije sposoban braniti na ličnom primeru. Tu se Vi grdno varate. Pa, zar vam nisu poznate situacije gde su ljudi izdavali sopstvene komšije neprijatelju lične koristi radi. Zašto to prenebregavate? Trebam li navoditi slučajeve? Najpoznatiji je onaj predočen službenim priznanjem nemačkog okupatora da je u Beogradu uprava Gestapoa bila zatrpana prijavama Beograđana o svojim susedima! Pogledajte i danas na šta liči politička scena u Srbiji? Kosovo i Metohija odlaze u tuđe ruke a u Srbiji, posebno beogradu, nikada veća slavlja. Povodi nisu važni, slave, rođendani..Beograd je bezbrižno uživao dok je padala Srpska Krajina, trebam li još navoditi..
Preporuke:
14
4
53 nedelja, 01 januar 2012 11:55
milan
Treba stampati ovaj intervju i deliti narodu, da upotpuni znanje o situaciji na Balkanu i srpskim interesima.Odlican je Dodik, nije savrsen, ali ne moze se osporiti da se trudi odbraniti srpski interes i to se mora postovati.A da li ima vile i bogatstvo, ja bi mu dao i deset puta toliko samo neka nastavi sa mudrom, promisljenom i politikom homogenizacije srpskog korpusa, a rezultati ce doci vrlo brzo.
Preporuke:
12
9
54 nedelja, 01 januar 2012 12:19
Ad hoc
Nemamo Putina al Milorad Dodik treba da bude Vođa i Predsednik svih Srba.

Živ mi i zdrav bio Milorade još sto godina.(najmanje)
Preporuke:
14
7
55 nedelja, 01 januar 2012 13:18
Jedan
@Starac Fočo i @Danilo
Vi banalizujete moje misljenje "Ja zivim sada i zelim da mi je dobro". Vi svodite moje misljenje na materijalno @starac Foco "yugo i merceds" a @Danilo uporedjuje zivot na zapadu sa lavom koji ima hrane u kavezu(?). A to sto ja imam jesu slobode u svakom smislu. Imam duhovnu slobodu, nisam rob neke ideologije ili politike, npr. velikosrpstva ili socialdemokrata, levice itd. Imam slobodu da radim poso koji hocu, imam slobodu misljenja, nebih nikad dobio toliko minusa kao ovde, jer dozvolite da ja mislim sam, nema grupnog pritiska. Ne brinem se za buducnost jer cu imati socijalnu pomoc kakvu takvu. Zaradjujem dovoljno da imam slobodu da kupim ono sto ja zelim, imam slobodu i mogucnost putovanja za zivota u sve delove sveta, svako putovanje je dozivljaj nekog novog sveta i kulture. Sto se tice luksuznih auta i yuge, zna se koje auto je sigurnije pri sudaru. Zivim sada i ovde, zivot je prolazan kao balon od sapunice. Vreme ne trosim na ideje, budimo realni.
Preporuke:
6
24
56 nedelja, 01 januar 2012 14:31
milos
Kosovo se branilo u Kninu sto tadasnja vlast nije shvatala.Beograd se brani u Banja Luci.Za sva popustanja i saginjanja vlasti u Beogradu su dobijale samo nove zahteve.Zapad niti je postovao a pogotovo nagradjivao slabe,osvrnite se malo na istoriju bilo koje zapadne zemlje.
Preporuke:
21
4
57 nedelja, 01 januar 2012 15:30
Anonimna Srpkinja
"zivim u jednoj evropskoj zemlji. Vise volim toplu sobu,toplu vodu, platu da normalno zivim, auto, putovanja, dobru medicisku i socijanlun pomoc od sve ove price. Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro. A mucenici neka se muce i zadovoljavaju "nacionalnim"."

Zivim i ja u inostranstvu dosta dobro i komotno, ali srce mi i dalje kuca za ono tamo. Zivot je dosta lagodan na zapadu, ali srce se polako ledi. Prosecan nas covek u Srbiji se muci i pati u nemastini, misleci da ce na zapadu naci spas. A kad dodje napolje tek onda vidi da pocne da gubi ono to je najvaznije. I pored svih iskusenja i nedaca nas narod jos uvek ima dusu!
Preporuke:
27
5
58 nedelja, 01 januar 2012 18:07
Svetislav Kostić
Ako zapadnim i NATO dušmanima može Milorad Dodik da pruža smjelo otpor, zašto to ne čini Tadić? Ne vidim šta je tu nejasno?

I to sve da bi Srbiju uveo u EU i u NATO. Nešto više građanske smjelosti neće naškoditi.
Preporuke:
8
3
59 nedelja, 01 januar 2012 18:17
Ludi Vanko
Simbolično ili stvarno -Dodik tačno oseća.Srpstvo u Srbiji je ugroženo.Varaju se oni koji misle da je to zbog naroda.Nije kompaktan, nije homogen, deli se , rasipa, ali onaj narod koji podiže crkvu kakva je Sveti Sava, pa ako hoćete i ovaj most na Adi koji ja zovem Pauk most,onaj narod koji zna šta znači jedan Đoković,narod koji je zaposedao svoje mostove kad su ga bombardovali, koji je pevao od prkosa kad mu je šištalo nad glavama,koji zna da isprati patrijarha bez poziva , taj narod nije ni slab, ni dešperatan,ni nemoćan.Oni koji ovde nisu bastion srpstva su političari i to svi od reda, jedni zato što otvoreno zagovaraju pokornost jačemu. drugi zato što neće EU a ne umeju da postanu miljenici većne na izborima i svi redom zato što ne umeju da sarađuju i kad dele ista uverenja.Dodik je veliki zato što drži konce srpstva u rukama.Onaj ko je rekao "Putin i Dodik" izražava pravac, želju,san, suštinu.Dodik nam je potreban ali ne da jedne suprostavlja drugima nego da nas ujedinjuje
Preporuke:
11
2
60 nedelja, 01 januar 2012 19:53
Peter RV
Kad je Dodik otisao za Tel-Aviv, znao je da ce dobit jedan urnebes od aplauza od strane Jevreja.
Sto ce RS dobit od toga je bas samo to -prazne aplauze. Sad mu jos ostaje da nominuje Bernarda Henri-Levija (onog sto je izmislio Srebrenickih 'osam hiljada') za njegovog 'ministra spoljnih poslova'- sto ce mu garantirat produzene aplauze.
Preporuke:
5
11
61 nedelja, 01 januar 2012 21:10
Sarajlija
Bilo bi zanimljivo posmatrati šta bi se dogodilo na srpskoj političkoj sceni ako bi se Šešelj vratio iz Haga pre izbora i Dodikov SNSD se registrovao u Srbiji i ušao u izbornu utakmicu.
Preporuke:
7
1
62 ponedeljak, 02 januar 2012 03:30
Danilo
@ nista ne shvatate...

Slusaj brate,u nekim stvarima ste u pravu,a u drugim niste.Kazete da je razlika izmedju licnog i nacionalnog postoji samo u teoriji,sto nije tacno.

U prvom komentaru ste rekli da:"u JEDNOM DELU srpskog roda ima toliko zla i zlovolje" i tu ste u pravu.
Tacno,u jednom dijelu,a zaboraviste DRUGI DEO naroda,sve one patriote koji polozise zivote u mnogim ratovima bas za to nacionalno,dakle,sve licno se izjednaci sa nacionalnim i tako se krece u borbu za slobodu.

Izdajnike i prodate duse ste dobro oznacili i ja to smatram ciscenjem srpske nacije,koji su nanosili i koji nanose veliko zlo srpskom narodu.

Ja ne prenebregavam te izdajnike,ali zasto vi prenebregavate veliki dio srpskog patritski raspolozenog naroda koji je ugradjivao i koji ce ugradjivati svoje zivote u srpstvo?

Potpuno se slazem s vama i o tome stalno pisem,da u Srbiji danas vlada nenarodni rezim koji podrzava jedan broj gradjana,ali,ja sam ubijedjen da ce ti i takvi brzo otici u zaborav.
Preporuke:
5
5
63 ponedeljak, 02 januar 2012 05:50
Ratko
Da nam svevisnji pozivi i dadne snage nasem Dodiku da izdrzi i nastavi,svoj posao.

Valjda je i nas Srbe mucenike zapadno od Drine svevisnji Isus Hrtistos pogledao i smilovao se ovom NEdokalnom narodu.

Ehhh da nam je ovaj nas Dodik gazda i u Beogradu....
Srbstvo bi vaskrsnulo punim sjajem.

Gospodine predsednice Milorade Dodiku,HVALA vam za sve i nek' nam akoBOGda jos dugo pozivis i RS vodis
kao do sada.
Preporuke:
6
4
64 ponedeljak, 02 januar 2012 13:25
Beli Orao
@Jedan.Poštovani gospodine, razlika između vaših istomišljenika tamo i nas ovde je velika,mada na ovaj sajt dolaze i naši istomišljenici iz vaših Ameriki i Engleski i slažu se sa nama.Vaš život se svodi na diskusiju o nekoj socijalnoj pomoć. Vidite moja tetka ima penziju 14000 din (oko 140E) i uspe čak nešto da uštedi.Ja ne znam kako, ali uštedi.Ona bi se stidela da prima socijalnu pomoć, jer je ponosna mala žena koja je zaslužila penziju ispraćajući muža svako jutro na posao i čuvajući decu.
Zašto Vi mislite da mi ovde ne živimo lepo.Ja obično volim da kažem da sam bio u Singapuru kad ste ga Vi upoznali preko Srećka Šojića-Singapurćani.Mi i sad malo zalutamo, ali ne tako često kao nekad. Znači uklapam se u Vašu tematiku, ali Vi nikad ne možete da odete do Bastiona Srpstva, Pećke Patrijaršije i Dečana i da popričate sa braniteljkama pravoslavlja i vitezovima istog, jer to je za vas bez veze. Kao što vidite mi se uklopimo u taj vaš surogat brzo, ali brzo i odemo. Ipak je lepše kući.
SNG
Preporuke:
8
2
65 ponedeljak, 02 januar 2012 16:44
Razjašnjenja.....
@Danilo
Gospodine, Vama očigledno neke stvari nisu jasne. LIčno i nacionalno su samo analitičke kategorije i kao takve u teorijskom smislu se mogu razdvajati, dakle, i analizirati. U praksi nemate tako jasne i čiste situacije i to ne važi samo za ova dva pojma. Drugo, tvrdite da prenebregavam patriotski raspoložene pripadnike srpskog naroda. Opet ne shvatate! Kada kažem jedan deo naroda onda to znači da drugi deo upravo pripada patriotski raspoložemom delu srpstva. Ne mislite, valjda, da ću sada ovde razvlačiti njihov patriotizam kao testo za pitu! Bilo bi to ne samo nedolično nego i sasvim suprotno od njihovog osećaja. E, sada bi bilo potrebno da nešto razumete. Shvatiti da osećaj patriotizma nije isklučivo već samo preovlađujuće raspoloženje dela populacije. A to, opet, znači da je ono i pomešano sa drugim, može biti, i lošim osećanjima i osobinama koje napred pobrojah. Ali takvi ljudi su pozitivne ličnosti jer preovlađuje patriotski motiv. U tome je dijalektika njihove pozicije.
Preporuke:
4
3
66 ponedeljak, 02 januar 2012 19:34
isak
Zar vam ovo ne zvuci slicno onome:Knin je bastion Srbstva.Kosovo je sveto mjesto Srbstva.Treba se duboko zamisliti na Miletovim rijecima?Koje nam to poruke salje?Sve smo ovo jednom slusali u ne tako davnoj proslosti.Gdje su sada Knin i Kosovo?Samo u Srbskim glavama su jos ovo sveta mjesta Srbstva.
Mile sacuvaj nas svojih velikih rijeci.
Preporuke:
12
12
67 utorak, 03 januar 2012 00:17
Danilo
@ Isak,

E,decko moj,nije istorija ni deset,ni pedeset godina,Srbi su gubili teritorije od velikih imperija,pa ih vracali,a te imperije su propadale.
Istorija se ponavlja.KosMet je bio van Srbije u vise navrata,ali je uvijek vracan,kao sto ce i ovog puta biti vracen,kad-tad.
Granice na Balkanu su uvijek bile relativan pojam,zato sto je to podrucje kao kuca na drumu,istok-zapad,kojim vijekovima vrsljaju bande pljackasa i siledzija.

Medjutim,Srbi su,za razliku od vas,uvijek spremni da brane svoju slobodu i zivotni prostor.
Preporuke:
10
8
68 utorak, 03 januar 2012 16:28
Srpsko Sarajevo
Ovaj sto zivi "lagodnim zivotom" u EU mi je komican. Prvo sto ni u EU nije tako lijepo kao sto se to nama pokusava prikazati, drugo sto je jadno i zalosno ako misli da covjek mora biti zadovoljan samo ako napuni stomak. U ovakvim raspravama ne mogu da se ne sjetim jednon citata Bendzamina Brenklina: "Oni koji su spremni zrtvovati slobodu za materijalnu sigurnost ne zasluzuju da imaju ni jedno ni drugo".
Nego da se vratimo na Dodika. On nije zlatan, ali je trenutno najbolji politicar koga Srpska ima. I ima vecu petlju od svih politicara u Beogradu zajedno. Pogledajte u kakvim okolnostima Srpska funkcionise. Ona nije potpuno samostalna kao Srbija. Imate ratom unistenu privredu. Imate komsije iz federacije koji na sve nacine pokusavaju da je obezvrijede. Imate medjunarodnu zajednicu koja vam visi nad glavom i koja se od kad postoji uvijek neprijateljski odnosila prema Srbima. Imate ekonomsku krizu koja nas je sve pogodila. I sta ocekujete od Srpske u tim okolnostima? Da bude Svajcarska?
Preporuke:
12
4
69 utorak, 03 januar 2012 21:03
isak
Danilo brate Srbine.Sta cekas onda bolan nebio.U boj za narod svoj.Nemoj cekat 50-100-200-300-400 godina.Nazad u rep.Srbsku Krajina,udri na Kosovo,rastjeraj Bosnjake i Hrvate.Vracaj teritorije a ne cekaj na onu od vaseg vrlog pisca CERACEMO SE JOS!Kad?Nema vise silne ratne masinerije(JNA).Ili mozda treba cekat dok se bacuske pocnu buditi zajedno sa 2 milijarde Kineza.
Srbinu iz Srbskog Sarajeva.Brani slobodu kao sto je i Gavrilo Princip.Ubiti,zaklati,formirati trojke itd.Sve ovo raditi dok se ne postigne potpuna sloboda Srba.Jeli sve ovo toliko bitno?Srine oslobodi se istorijskih mitova i zivi u 21 vijeku.
Preporuke:
3
20
70 utorak, 03 januar 2012 23:13
bojan,okolina vranja
koji je car ovaj Mile Dodik. pozdrav iz Vranje za njega iz sela Bresnica
Preporuke:
9
4
71 sreda, 04 januar 2012 03:13
Srpsko Sarajevo
Isace sine, o kakvim mitovima govoris? Grckim, rimskim? I gdje sad iskopa Gavrila Principa? Kakve on veze ima sa ovom temom?
Preporuke:
7
1
72 sreda, 04 januar 2012 13:23
Miki BG
Dodik je zaista političar koji nedostaje našoj matičnoj državi Srbiji. Oduvek je bio jasan. I cenjen na Zapadu upravo zato što zna šta je nacionalni i državni interes i što to brani isto onako kako bi u takvoj situaciji isto radili Englezi, Francuzi, Nemci... Novosti su, takodje, list koji nije pao pod uticaj globalne politike i bar još medju retkim dnevnim listovima na ovim našim prostorima drži do nacuionalnih i državnih interesa Srba i Srbije.
Preporuke:
4
6
73 sreda, 04 januar 2012 14:11
kramp
Pitam se, da li je ovo Isak Samokovlija?
Preporuke:
3
0
74 sreda, 04 januar 2012 15:05
Ent
Kakvi god dasmo takvi smo. Neka pisu o nama sta hoce. Bas me briga. Da nismo takvi ne bi se odrzali medju nasim dusmanima. Samo kad bi se malko slozili. Srce mi zaigra kad pomislim da sam Srbin i sa time se ponosim.
Preporuke:
4
1
75 sreda, 04 januar 2012 15:39
Vladan Andrejic
A, zasto, Si Veliki Vodjo, prepustio mesto ministra spoljnih poslova,koje je jedino sto vredi, ako mislis dobro Srpskom Narodu. Koliko, to, KOSTA?
Preporuke:
7
2
76 četvrtak, 05 januar 2012 01:21
Marko
Dodik nije poslednji bastion srpstva nego najveca pretnja i kocnica srpskom razvoju.

RS je voleo to neko ili ne u ocima sveta nastala na progonu nesrba, oduzimanju njihove imovine, rusenju njihovih bogomolja, preimenovanju njihovih ulica. To pokazuje i boravak kompletnog rukovodstva u Hagu. Umesto da se pritaji i ceka povoljan trenutak da uzme par poena za svoju stvar, on se ponasa bahato ko slon u staklari. Za sve sto Srbija pokusava da uradi i sakupi nesto kredita, javi se Dodik i sve unisti. Zadnje sto je unazadio srpske pregovore za prijem u EU (zeleo neko ulazak ili ne). Eno pregovaraci su bez uvijanja naveli njega kao problem. Da ne govorim poznatu stvar da je oduzimanje Kosova direktna osveta za ratna dejstva srpskih 'vizionara' u BiH. Koliko jos treba da budemo taoci RS i apetita njenih vodja koji sve ostvaruju preko ledja Srbije

Da skratim, Dodik srbuje a Srbija placa racun. Dokle vise. Dokle?
Preporuke:
7
14
77 četvrtak, 05 januar 2012 01:57
Ivan
prosto za ne poverovati koliko naivnih ima ovde.

Ovo mi lici ko igorkaz gde razmazeni sin (RS) kori vlastitog oca (Srbija) koji muku muci kako da ga sigurno provede kroz mladi zivot.

Dodik prosipa praznu retoriku zato sto zna da niko ne dozivljava ni njega ni RS kao neku tamo pokrajinu neke tamo BIH. Sta god da kaze nema nikakvu tezinu ni odgovornost.

Za razliku od njega Srbija je stara i poznata priznata drzava koja mora da pazi sta radi i sta govori u ovim slozenim medjunarodnim odnosima. Zato se otac (Srbija) muci da pronadje put medju zverima, a sin (RS) se ponasa ko razmazeno dete i lupa li ga lupa bez odgovornosti i jos nam drzi predavanja, a narod guta.

Zato nam se i desava sta nam se desava, malo jeftine demagogije i vec narod vidi novog Lazara. Da se Dodik kao predsednik Srbije ponasa ovako, trajao bi manje od mesec dana.

Prosto se bojim sta ce da bude sa ovim narodom kada uvek iznova pada na ovako jeftine stvari. Bog neka nam je na pomoci
Preporuke:
9
3
78 petak, 06 januar 2012 01:45
rs
Vlado, ja zivim u Srpskoj i vrlo dobro znam da nam nije Milorada, danas bi bio Bosanac po nacionalnosti. Novca nigdje nema, a kamoli u koloniji kao sto je BiH.
Preporuke:
3
6
79 petak, 06 januar 2012 10:41
alkar
dodik sve jače puše u nacionalističke trube iz dva razloga-ostajanja na vlasti i skrivanja pravih gospodarsko-političkih problema....
Preporuke:
3
7
80 subota, 07 januar 2012 13:45
Đorđe
E vala dosta mi je tih galamdžija s onu stranu Drine! Srbiji će krenuti tek kada budu počeli za nešto da se pitaju Srbi iz Kragujevca, Valjeva, Šapca, Užica, Čačka, Gornjeg Milanovca, Niša, Topole, Sremske Mitrovice, Rume, Aleksandrovca, Brusa, Leskovca, Jagodine, Ćuprije, Kladova, Negotina, Zeječara i drugih srskih varoši. Ispade da nam državu vode samo Dinaridi. Od "velikih Srba" iz RS preko terazijskih Crnogoraca. Ne može tako gospodo! Vreme je za okretanje nove stranice.
Preporuke:
4
5
81 subota, 07 januar 2012 19:15
Jeste Gospodine Dodik
Upravu ste kada kazete da je to Bastion Srpsta svaki se Srbin u Republici Srpskoj i Srbiji slaze se sa vama samo napred Care mi smo uz tebe. Htjeo bi da dodam mozda bi bolje bilo da se kaze da je Republika Srpska zapadna Srpska drzava obnovila svoju drzavnost a ne nastala 92. R Srpska je starija od Bosne Dinastija Vlastimirovic-Klonimirovic je dinastija koja je utemeljilja kulturnu bastinu Srpsta u Srpskoj , Srbiji, CG. Caslav Vlastimirovic-Klonimirovic Srpski Car rodjen u Trebinje-Ragusa je uemeljitelj srednjeg veka.R Srpska treba da podigne spomenik Caslavu u Trebinju,i ostalima, svuda po R Srpskoj Radoslavu, Prosigoju,Jovanu Ducicu, Nikoli Kalabicu,Zoranu Djindjicu,Kralju Tvrtku kao Kralju Srblja,Jasno kazati Bosnjacima da je bosna Srpska provincija i nastala od R Srpske a ne obrnuto R Srpska je bila priznata medjunarodno u 8 vjeku Bosne nije ni Bilo. Veliki ogroman spomenik Caslavu na u Trebinju u Banja luci Patrijahu Pavlu , na palama Radoslavu vojisavl
Preporuke:
4
4
82 subota, 07 januar 2012 19:41
Republika Srpska Valuta Srblja
Gospodine Dodik ne bi bilo lose da se pokrene projekad u svim vecim gradovima u R Srpskoj.Projekad koji bi se odnosio na Republiku Srpsku od davnina i nenog medjunarodnog priznanje u 8 vjeku.Da se u svim gradovima podignu spomenici Prosigoja,Radoslava,Caslava,dinastija Vlastimirovic-Klonimirovic oni su svi rodjeni u Trebinju-Ragusa-Hercegnovi.Za vreme vljadanja nihove dinastije Republika Srpska je bila slobodna i medjunarodno priznata dok je Srbija bila okupirana od strane Bugara i Madjara.Ne bi bilo lose da se u svim malo vecim gradovima naprave Muzeji istorije ,kulturne bastine Republike Srpske od davnina a pogotovu da obuhvate period Caslava klonimirovica koji je tad dao zivot svoj da olobodi bracu u Srbiji od Madjara i Bugara. To smo uduvjek bili Republika Srpska obnovila svoju drzavnost a kada je bila jaka zapadna Srpska drzava 8 vjeka Bosne nije bilo kasnije Bosna je bila srpska provincija R Srpske. ljepo bi bilo da se napravi spomenik Jovanu Dereticu na Palama zivjela obnova
Preporuke:
3
2
83 četvrtak, 12 januar 2012 21:55
Srpstvo
Ljudi nemojte da se duhovno razjedinjujemo Volimo Srpsku koliko i Srbiju.Za spas Srpstva nemojte praviti podele izmedju Srba Njemanja Vidic Podrinjac + Neven Subotic zajedno sujaci odvojeno slabiji.Pantelic+Jovanovic zajedno jaci ovojeno slabiji. Ja mislim da smo svi sazreli necemo nista ratom iako nas provociraju moramo samo mudro pametno diplomatski mirno do ujedinjenja svih Srba ponavljam mirnim putem sacekajmo pravi trenutak posle kise izlazi sunce s vjerom u Boga sigurno ce sunce da zagrije Srbe jednog dana. Pogledajte Njemce medjusobno su ratovali 200 godina 2 svetski rat ih podelio pa su sad ponvo ujedinjeni,Talijani isto trebalo im 1200 god da se ujedine.Ja mislim da trebamo da ulozimo nase napore u ikorenjavanju korupcije jer korupcija je br 1 neprijatelj Srba sa obe strane Drine. Duhovno prenjeti nasoj djeci da kada mirnim putem bude prilike za ujedinjenje svih Srba to ne smemo propustiti kao sto smo 1918 radi drugih unistavati sami sebe nikada vise braco Srbi nesmjemo to
Preporuke:
2
0
84 ponedeljak, 16 januar 2012 17:43
Žiko
Dodik je samo političar koji je shvatio zašto je biran i šta njegov narod želi te se prema tome pošteno odnosi i to sprovodi u dijelo. Posebno cijenim njegovu retoriku jer tu nema ,,muvanja" niti bilo kakve ,,amblaže". Neko kaže da je takva retorika pogubna. Mislim da nije i da je samo ovo vrijeme koje provodimo u BH državi pogubno za sva tri naroda. Razidjimo se kao ljudi i da se gledamo oči u oči, kao ljudi koji različito misle, ali ne misle zlo. ONaj ko misli da je to nemoguće griješi. REalnost raspada SFRJ su nacionalne države i stvaranje novih nacija i novih jezika za sve, osim za Srbe koji su bili najbrojniji u toj državi. Cinizam ili žalost...šta li je? Pa red je da se to ispravi...i hoće. Predsedniče nastavi da radiš ovaj posao kao do sada.
Preporuke:
1
0
85 ponedeljak, 16 januar 2012 17:58
Žiko
Marko očito nije upućen u ovu priču. Kakav je to u današnjim uslovima Srbija talac Republike Srpske? Svi narodi bivše SFRJ su imali pravo na samoopredelenje osim Srba. Danas i Škotlandjani žele samostalnost u Britaniji i to im se ne brani. NIko u RS ne poziva na rat...samo tražimo svoja prava, pravo na samostalnost. Napokon Srbija je samostalna država i ne odvajamo se od nje, možda bismo joj prišli ali očito da ima još snaga tamo koje su protiv toga...i dobro su plaćene za svoje djelovanje. Vukovaca je uvijek bilo i biće ih...od Kosova pa do dana današnjeg.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner