субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Лик ствари које долазе

Kоментари (100) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 27 децембар 2011 13:39
Влада
Поштено, оштро и јасно. Као што се и очекује од господина Антонића.
Препоруке:
184
13
2 уторак, 27 децембар 2011 13:48
Живорад
Ха, баш ово:
"Зашто је ово напредњачко спиновање толико онеспокојавајуће? Зато што најављује какви ће нам медији бити након евентуалне напредњачке победе и промене власти у Србији. ....... Зато, када данас читате „Правду“, ви заправо читате сутрашњу „Политику“, када данас слушате Радио Фокус, слушате како ће сутра да звучи Радио Београд, ...
Препоруке:
168
13
3 уторак, 27 децембар 2011 13:57
...
Свака вам је ко Његошева господине Антонићу !
Препоруке:
140
13
4 уторак, 27 децембар 2011 14:18
Svileni
Znam da je došlo vreme za kukanje, potpuno razumem vaš strah od Naprednjaka, verovatno ste se tako plašili i DOS-a i ja sam se plašio jer sve što je novo i nepoznato plaši one koji su uljuljkani u svom blagostanju, ali neizbežno dolazi, dolazi do promene vlasti i to je cinjenica, tako ostaje samo kukanje za sadašnjim režimom koji je pokazao svoje sposobnosti a one su katastrofalne, to i sami tvrdite u svojim ranijim komentarima. Što se tice Naprednjaka potpuno ih razumem, i razumem navodnu njihovu laž kako vi tvrdite, ali ih opravdavam jer sve ostalo je istina i samo istina. Cinjenica je da su oni u velikom naletu, da su dobro organizovani i da znaju šta hocu. Priznajem da oni i nisu tako dobri koliko je vlast loša, a narod žudi za promenama za ostalo sacekajmo i videcemo.
Препоруке:
26
172
5 уторак, 27 децембар 2011 14:23
Slavomir Srpski
Ukoliko se ostvari obecanje Nikolica da ce oni da rade isto kao i tadiceva vlada , ali "mnogo bolje", zasto onda da se sada cudimo ovakvim istupima iz te stranke. U stvari ja tu vidim samo nastavak doslednosti Nikolica i njegovih "lidera", i zasto bih verovao da ce on drugacije od onoga sto vec godinama tvrdi.
Oni koji misle da su njegove izjave samo mimikrija da ne bi imao protiv sebe Jevropu, a da ce kada dodje na vlast raditi drugacije od tadiceve vlade, su ili naivni ili traze da se dogodi zemaljsko cudo, i da doje licno mesija sa neba da ih spase.
Na "malim" stvarima se vide i velike stvari i sustina: kao sto ovim pokazuje SNS koliko joj je vazno do objektivnosti, transparentnosti, korektnosti i do istine. Bas one stvari koje nas sve u opoziciji sakuplja kao vrednosti koje treba da nam otvore nove alternativne puteve napretka ove drzave.
Препоруке:
97
4
6 уторак, 27 децембар 2011 14:25
@@
Господине Антонићу , честитам Вам на храбрости и отворености.Да неко после не каже , нисмо знали , није тако деловало , то што је издао кума нема везе....
Препоруке:
135
7
7 уторак, 27 децембар 2011 14:31
Никита Панин
Раѕмишљам нешто... ако и ЧедаЈовановић буде премијер остао бих да се "борим" овде,а ако грађани Србије дају озбиљнији проценат гласова СНС-у, који би ту странку увео у Владу, одселићу се из Србије. Стадо хијена на челу са два марионетска преваранта под директном управом свакога ко је власник своте евра са 4 и више нула које је на узурпаторски начин дошло до посланичких мандата не служи на част председнику Србије. Мислим да је то његова грешка број 1.
Знам да је СНС - просто ГРЕШКА!
Препоруке:
137
14
8 уторак, 27 децембар 2011 14:33
siniša @ Svilni
Mislite li pod NOVO novi likovi, Nikolić i Vučić vama su novi, takoreći mladi talenti srpske politike.

Ili mislite na novu politiku.

Verovatno mislite na novu politiku.
Šta je to novo u njihovoj politici, recite nam molim vas?
Šteta da umremo a da to ne saznamo.
Препоруке:
88
5
9 уторак, 27 децембар 2011 14:33
@Svileni
Господине од свиле, управо зог таквих као што сте ви, људи којима глава служи само да носе фризуру, Србија и српски народ је ту где јесте.

Евроафанатизам је опасна канцерогена болест која разједа територијалну целовитост Србије, од које умире Српскин народ. Политичаре који су заражени овом болешћу треба у складу са уставом и законом у карантин.

Србија је вечна док су јој деца верна !
Препоруке:
118
5
10 уторак, 27 децембар 2011 14:34
Кулин
Не могу да верујем, да како одмиче време Срби постају све наивнији, сиромашнији, духовно беднији и преплашенији. Ваљда је сваком паметном човеку, досадашње деловање Томе Николића, на челу америчке српске напредне странке, показало да је то пут у суноврат, убрзанији него до сада. Ево неколико аргумената:
- Тома и Вучко су се састајали, тајно, још као лидери СРС, са Милом Ђукановићем и Станком Суботићем, у париском хотелу Риц,
- Тома се тајно састајао са хашким тужиоцем у Будимпешти,
- Вучко је нудио Србији санадеризацију,
- Главни "мозак" странке је Мотгомери, човек који је био амерички амбасадор у Загребу у време рушења СФРЈ, а сада је бизнисмен на овим подручјима,
- Тома се, само пре неколико месеци, пред целом Србијом, избрукао са својим штрајком глађу и жеђу, којом је показао да није у стању за било шта да поднесе личну жртву,
- Тома нам је већ показао и како поштује заклетву. Не поштује ону дату пред Богом, како ли ће тек поштовати ону дату у Скуштини?

Има још...
Препоруке:
142
5
11 уторак, 27 децембар 2011 15:03
@Svileni
Цео ваш цењени коментар може да се опише у једној реченици:

Плитко ко чанче за ликовно

Надам се да у Србији нема много "свилених" ...
Препоруке:
85
8
12 уторак, 27 децембар 2011 15:11
Млади Џедај
Гласати за било кога, осим за ДС и СНС. Ако Србија уђе у двопартијски систем, изумреће све независне политичке опције, и политика ће се коначно и неопозиво претворити у оно на шта је личила у доба СФРЈ. СФРЈ била независна држава са сопственим интересима, идентитетом и идеологијом, па недостатак демократије може донекле и да се оправда "вишим циљевима", док ће монополизација политичке сцене од стране данашње највеће две партије довести само до тога да ће једино такмичење бити у слугерисању, издаји и пуњењу сопствених џепова.
Препоруке:
120
4
13 уторак, 27 децембар 2011 15:20
Немања
Свака част господине Антонићу. Из Вашег текста желим посебно да издвојим следеће:
Зато, када данас читате „Правду“, ви заправо читате сутрашњу „Политику“, када данас слушате Радио Фокус, слушате како ће сутра да звучи Радио Београд, а када данас гледате ТВ Коперникус 3, гледате сутрашњи РТС.

Не би волео да дође до овога, али Ви сте на прави начин приказали какву политику води СНС и које су им намере.
Препоруке:
86
3
14 уторак, 27 децембар 2011 15:20
Миленковић
Нико никада неће, господине Антонићу, тумачити владавину жутих као Периклово доба, осим можда неких страних амбасадора...
Препоруке:
72
7
15 уторак, 27 децембар 2011 15:21
Vladimir
Ne znam samo cemu cudjenje. Ako date alkoholicaru da vam napise knjigu ili esej o moralu, mozete samo da se zgrazavate.
Ako mediokritetima urucite, isporucite ili dodelite vlast, takodje je jedinstven osecaj gadjenja.

Politicke metode su na nivou coveka kojem je operisan veci deo mozga, uz parolu da ce se valjda nekome svideti, nekome kome je alkohol nagrizao veci deo pameti. Ili neka druga hemija.

Posmatrati naturscike, diletante, nastavnike, cuvare parkinga ili doktore, kako apliciraju vlast, i "vode" drzavu, samo moze da izazove odurnost. A normalno ishodiste su i bahatost i bezobrazluk i osionost..kao posledica borbe frustriranog organizma...koji se zatekao tamo gde mu nije mesto..

Ja bih gospodi, kao ekspertima za sve, dao da odvezu neki avion, ponad okeana, pa neka upravljaju..do mile volje, kada vec sve znaju i razumeju
Препоруке:
60
2
16 уторак, 27 децембар 2011 15:47
МП
"Што је најгоре, то све види и цела наша београдска интелигенција, сва наша опозициона медијска и академска елита. Али ти људи од угледа и утицаја ћуте "
Слажем се са Професором.Но чињеница да "Правду" готово нико од поменутих не чита.Они, из те групе који је читају, су "хватачи примера" за демистификовање напредњака. Правда и Коперникус 3 је вероватно мање од један посто медијског простора Србије. А да није њихова прича "љутим леком на љуту рану"? Нисам видео нигде бољу демистификацију како владају жути од емисије "Превара века" емитована на Коперникус 3.Да су само испричали ту причу о Мосту на Ади,опростио бих сва спиновања којима су и сами до апсурда изложени.
Препоруке:
49
5
17 уторак, 27 децембар 2011 16:12
Пуковников ученик
Давно сам рекао да је господи из НСПМ-а време да батале аналитику и да се баце директно у политичке воде, јер сваким изгубљеним даном срљамо ка провалији из које ћемо се извлачити следећих 1000 година.
Препоруке:
74
1
18 уторак, 27 децембар 2011 16:19
Иван
Кад напредњаци спинују, онда је то злочин епских размера, а кад су они жртва спиновања, е онда је то у реду.Па сами радикали су мали милион пута тврдили да ће напредњаци ступити у коалицију са дс, али ја се не сећам да је уважени професор осудио такво понашање.
Препоруке:
21
62
19 уторак, 27 децембар 2011 16:46
срђан цонић
И после свега професор Антонић каже да су на пример Двери покрет који нема никакве шансе на изборима анализира шта је за покрет потребно, да их не подржава критична маса народа итд,итд. А данас с правом говори о интелегенцији која ћути и која је кукавичка. Ако желимо промене а желимо их онда морамо бити поштени према себи пре свега. Која је данас снага у Србији која тражи промену система чије вође нису корумпиране и ко ту снагу подржава писци музичари економисти.Треба погледати ко је све потписао петицију за промену закона о заштити права детета. Значи није истина да сви ћуте и да нико није спреман да се жртвује зарад добробит друштва. И због тога онда критички настројени интелектуалци овакав покрет који ће тек јачати не треба једноставно да игноришу. Једноставно није поштено.
Препоруке:
52
6
20 уторак, 27 децембар 2011 17:00
dragos
Slobodane, vrlo interesantan naslov ste upotrebili za vas clanak. H.Dz.Wels je u svoje vreme objavio knjigu koja se tako zove i u kojoj je upravo (tada - dvadesetih godina proslog veka)opisao vreme u kome zivimo. verujem da ste je procitali i da cete se sloziti sa mnom.
Препоруке:
30
0
21 уторак, 27 децембар 2011 17:00
Ружичасти пантер @ Свилени
Па проблем и јесте у томе што напредњаци знају шта хоће.А то је гола власт. За нешто друго немају ни способности,ни знања, ни образовања.
Препоруке:
47
2
22 уторак, 27 децембар 2011 17:07
паја патак
“...Јер, на овом малом примеру види се све, сав менталитет, сва психологија наше следеће власти... “. Синоћ сам имао “задовољство“ да на “Ћирилици“ гледам и слушам једног новог, изгланцаног, испрепарираног и препрограмираног ДРЖАВНИКА (еј,бре!) – државника(!) Тому Николића. Ни трага од оног његовог ранијег набуситог паланчко-вашарског ђилкоштва... Нов човек, па то ти је! Све сама толеранција и разумевање, па чак и за политичке противнике. Милина једна! Скоро да човек заборави да испод тог танког и још неосушеног слоја сјајног лака чучи оно исто: “лоптица-лоптица“ Е, сад долазим на онај цитат са почетка: ако је то заиста следећа власт, ако српски бирач изабере ТО, онда се враћамо на ону изреку да сваки народ заслужује владу какву има (ће имати, не дај Боже!).
Препоруке:
59
2
23 уторак, 27 децембар 2011 17:30
Димитрије Сине Митре
Напокон је неко рекао оно што читава Србија зна али нико не сме да зуцне
...ако смо већ окупирани, и нема нам друге, зашто онда сви наши квислинзи морају бити баш толико бахати, лажљиви, безобразни и покварени?
Препоруке:
75
0
24 уторак, 27 децембар 2011 17:46
thinking maize
Рецимо да сам члан једне, тренутно опозиционе странке и рецимо да ће та странка највероватније да уђе у неку коалицију са СНС-ом, по изборима. Та моја одлука била је више пута критикована, али дала ми је МОГУЋНОСТ да посматрам ствари ИЗНУТРА. Ипак, поседујем извесну независност, пошто имам посао, тј. нисам НЕПОСРЕДНО на некаквом партијском или државном "валову", па ми то, уз осећај ЗА СВАКИ ШУШАЊ, даје могућност да САЗНАМ! (Исту ф-ју врше текстови, а ЈОШ И ВИШЕ коментари на НСПМ-у, али о том, потом!) У том смислу пренећу Вам КАКО су МИ МОЈЕ СТРАНАЧКЕ КОЛЕГЕ ОПИСАЛЕ ДОЛАЗАК СНС-оваца на власт на Вождовцу, фебруара 2010. "Знаш Б., тог фебруарског дана НАЈТРАЖЕНИЈА РОБА у Општини Вождовац биле су КАПЕ, ШАЛОВИ и РУКАВИЦЕ! Али не зато што је било хладно, већ ЗАТО ШТО су СНС-овци ТАКО "ОБЕЛЕЖАВАЛИ" "ДОБРУ" канцеларију, компјутер, сто и тако сличне ПОКАЗАТЕЉЕ МОЋИ! Ко је ИМАО ВИШЕ РУКАВИЦА, КАПИ и ШАЛОВА, "ЗАУЗИМАО" је "РЕСУРСЕ"! Поздравили смо их са: AVE VARVARAS, али нису нас разумели!"
Препоруке:
35
4
25 уторак, 27 децембар 2011 17:55
Агент
СНС и ДС ће да направе коалицију.
Сценарио је следећи: након избора ни једна од две "главне" странке нема већину да самостално формира владу. Праве се консултације али ни једна од "главних" странака не може да нађе мањинског партнера да би могла да формира владу. Време пролази, државу погађа нови талас кризе. Онда се кроз медије полако пушта прича да је једино решење да се формира влада од две најјаче странке јер би у супротном морало да се иде на нове изборе што није добро јер се само губи време, криза се појачава а нови избори не би донели другачије резултате од постојећих. У таквом "одсудном" тренутку, две "ривалске" али најјаче странке, "тешком муком" одлучују да занемаре "разлике" и да зарад "добробити" народа формирају стабилну владу.
Препоруке:
60
3
26 уторак, 27 децембар 2011 17:55
seljak bezemljas
Politicka istorija Srbije u SFRJ moze se svesti a da mnogo ne pogresimo na borbu prve proleterske protiv prve sumadijske.Dve garniture koje u borbi za vlast daju sve.I tako su se oni takmicili...Racuni su stizali,stizu i stizace.Danas imamo isto takmicenje.Setili se i drugi.Dugo im je trebalo.I to je to.Sve ostalo je spinovanje.
Препоруке:
16
4
27 уторак, 27 децембар 2011 18:04
thinking maize@ наставак
Неко ће питати: "А што ћеш ти или твоја странка са СНС-овцима, АКО ЗНАШ КАКВИ СУ!?" И БИЋЕ у ПРАВУ! Стварно зашто!? Мој покојни отац би говорио: "Са таквима НИ У ПЉАЧКУ!", јер и за ту делатност није потребна само храброст и предузимљивост, већ ЈОШ и ВИШЕ ПОВЕРЕЊЕ! Које поверење може неко имати према СНС-у!? Врло сумњиво питање!? Ипак, сетите се народне приче "Тамни вилајет" и "АКО УЗМЕШ КАЈАЋЕШ СЕ, АКО НЕ УЗМЕШ ОПЕТ ЋЕШ СЕ КАЈАТИ!" Према томе, ако се БИЛО КО одлучи да "са ђаволом тикве сади", ваља да има на уму да ће, АКО СЕ НЕКО НЕ РЕШИ НА КОАЛИЦИЈУ са ТИМ и ТАКВИМ СНС-ом, СНС-овском "ђаволу" ортак може бити и "жути" "Велзевув", а по НАРЕЂЕЊУ "Луцифера" Империје! Знам, рећи ћете: "ВЕЋ СМО Вас ГЛЕДАЛИ са G17+ и "жутима" и БИЋЕ у ПРАВУ! Опет исто! Но, има једна зачкољица! Странка којој припадам је скоро сумануто инсистирала на МУП-у, ПОТПУНО ПРЕПУСТИВШИ ЕКОНОМИЈУ и медије G17+, потом и Министарство правде "жутима"! Јер, шта ће Вам полиција, ако ЗАНЕМАРУЈЕТЕ елементе МЕКЕ МОЋИ!
Препоруке:
22
8
28 уторак, 27 децембар 2011 18:19
thinking maize@ још један наставак
Шта би била "мека моћ" у српским оквирима!? Дајем један, наглашавам, ЛАИЧКИ предлог, искристалисан после дужег размишљања на ову тему и читања прилога људи, КОМПЕТЕНТНИЈИХ од мене! Један од ЕЛЕМЕНАТА "МЕКЕ МОЋИ" би могао да буде и стварање ИСТИНСКИ НЕЗАВИСНОГ СУДСТВА, да би у Србији била могућа акција "чистих руку" као у Италији! Зато, онај који дође на власт, а ЖЕЛИ ИСТИНСКЕ ПРОМЕНЕ не би смео да се либи ОТПУШТАЊА, ако треба и ВЕЋИНЕ тренутних партитократских судија! Исто важи и за ФИНАНСИЈСКУ ПОЛИЦИЈУ! Верујем да постоје МОРАЛНИ и стручни правници и финансијски стручњаци за књиговодство, да би се ове две рак-ране Србије САНИРАЛЕ! После тога предлажем да се НОВИМ Законима, РАЗБИЈУ МЕДИЈСКИ МОНОПОЛИ! Ad 1. Пратили би се трагови новца, који улазе у медије (што би било могуће претходним мерама!), после чега би уследиле АНТИМОНОПОЛСКЕ МЕРЕ. Ad 2. Биле би уведене неке културолошке мере (нпр. ОБАВЕЗНОСТ ћирилице у НАЦИОНАЛНИМ медијима), чиме би биле ОБУЗДАНИ анти-српски медији у Србији!
Препоруке:
32
4
29 уторак, 27 децембар 2011 18:21
@ Kulin
Verovatno ce da "skoce" svi na mene ali POTPISUJEM da je to zato sto je iz ove zemlje "otis'o svak ko valja" - otisli su oni plodni, brzi, inteligentni, pravi "odlikasi", a ostali su (uz nekoliko nas koji kukamo da nas ne voli uciteljica) glupi i uporni streberi odlikasi, i naravno "raja" medju kojom su isplivali ovi snalazljivi - "prepisivaci" ; a kad ti je elita sastavljena od "trojkasa" tako ti to biva.
NIKO NISTA NE ZNA, ali "snacicemo se" vec...
I sta znanje? Sta ideja? Kakva vizija? Kakva strategija? Kakav plan? Otkud znam covece! Cuti i teraj dalje!
A masa sa dvojkama cuti i sedi u zadnjoj klupi. Njih mrzi da misle. Daj Kursadzije i Indiru na francuskom.
Receno je odavno - u zemlji slepih, coravi je kralj!

Jednacina je prosta. Nakalemite sad ovo na komunisticku negativnu selekciju, pa na partokratski model vladanja, zacinite spinom i tezama o "rajinskom mentalitetu" i dobicete tacan odgovor. Domanovic.
Препоруке:
30
4
30 уторак, 27 децембар 2011 18:31
thinking maize@ ту смо близу...
Пошто је за медије надлежно Министарство културе, мишљења сам да би било која странка, а КОЈА ЈЕ ПАТРИОТСКА, ваљало да поред овог ПРЕУЗМЕ и Министарство просвете и просто ОТПУСТИ "другосрбијанске" кадрове! Једно мало запажање: имам комшију који ради у Министарству просвете и који каже да је г-ђа Тунде Церовић, једна од "вечитих" после 2000-те, "ЧИСТО ЗЛО" (ово је цитат!). Ако је са њом тако, онда је БИЛО КОМ, патриотски оријентисаном политичару ЈАСНО шта ваља радити! Фала Богу, ми Срби смо ВИЧНИ у образложењима, па ће се И ЗА ОВАКВЕ МЕРЕ, већ наћи неко! У истом смеру мора бити и мера ОБУЗДАВАЊА тзв. НВО! Поред административних мера, ваља пратити и токове новца, остало је лако! Према томе, кад се преузму ЕЛЕМЕНТИ "МЕКЕ МОЋИ" онда је ЛАКО са осталим. Наравно, волео бих да из "раља" СНС-оваца ИЗВУЧЕМ и пољопривреду (ЈЕДИНУ ИСТИНСКУ ЕКОНОМСКУ ШАНСУ Србије!), али БЕЗ ЕЛЕМЕНАТА "меке моћи" ни "ПЕТ ХИЉАДА ПОЛИЦАЈАЦА ГРАДА Чикага" неће нам помоћи! Наравно, неко ће рећи, А ЗАШТО НЕ ОДМАХ...
Препоруке:
26
3
31 уторак, 27 децембар 2011 18:35
Ultravisitor
Nikolic stoji iza uspeha DS-a i Tadic Borisa koji je pobedio na laziranim predsednickim izborima.
Препоруке:
21
2
32 уторак, 27 децембар 2011 18:41
thinking maize@ КРАЈ
Наравно, неко ће рећи, А ЗАШТО НЕ ОДМАХ ПАТРИОТСКА КОАЛИЦИЈА СРС-ДСС-"Двери" и У ПРАВУ ЈЕ! Међутим, скоро г-дин Клефтакис написа један прилог, овде на НСПМ-у, у коме ПРОЦЕНИ снагу те коалиције на највише 20% УКУПНО! Према томе, ПРВО ВАЉА НАРОД "РАЗЛУДЕТИ" и ДАТИ му НАДУ, посла ће се већ наћи! Неко ће рећи (а фала Богу код нас Срба УВЕК ИМА СКЕПТИКА!): "А ако те ТВОЈИ преваре, као и СВЕ НАС!?" Рећи ћу, да су У ПРАВУ! Али тад, шта тад!? Устаћу и наставићу даље! Како другачије!? Уосталом, ЗАШТО НАС ОВОЛИКО ДУГО УБЕЂУЈУ да је ВЕЋ СВЕ ГОТОВО, ако је БАШ ТОЛИКО ГОТОВО!? Не, "НЕМА СМРТИ БЕЗ СУДЊЕГА ДАНА", а то је већ КОСОВСКИ ЗАВЕТ! Свако добро! PS. О томе да слуђујем и себе и друге, довољно је писао један мој опонент овде. У праву је, али нека опет прочита "Тамни вилајет", ваљаће му! Наши преци су га препричавали и са тим причама и песмама на уснама ИЗАШЛИ ИЗ ПЕТОВЕКОВНОГ МРАКА на СВЕТЛО СЛОБОДЕ! И то САМИ и СВОЈИМ СНАГАМА!
Препоруке:
29
5
33 уторак, 27 децембар 2011 18:53
Patriota
Gospodin Antolic se uhvatio on za jednu malu izmisljenu laz kao pijan plota i od toga napravio slona. Nisam ga nesto cuo kad su Tomislava Nikolica izbacili iz SRS i nisu mu dozvolili da provovori i jednu rec u svoju obranu. Nisam ga cuo da je proglasio lazi SRS da je Toma Nikolic americki spijun, da je izdajica svoje zemlje ili mozda nije imao potrebe za tim jer se saa tim slaze. Ne smeta Antolicu i to sto Tadic laze da su ga direkno ucenili ili EU ili kosovo pa da zato nismo dobili pristupni ugovor. Zna Antolic da je to cista laz jer su se mnogi strani diplomati o tome izjasnili...
Препоруке:
6
62
34 уторак, 27 децембар 2011 19:20
Verterdegete
Gospodine Antonicu, Fokus i Pravda su postojali davno pre SNS, i retorika im je bila ista i u ono vreme (ako ne i jos gora). Ne reazumem otkud sada tolika zgrozenost nad ovim glasilima.
Препоруке:
13
42
35 уторак, 27 децембар 2011 19:23
Пук. Ернст Шицер
Коме није јасно да је скоро комплетна "политичка сцена" Србије апсолутно затрована, тај слабо шта схвата. У целој тој причи губитници су како Србија тако и Српски Народ. Док год се у Србији не буде одговарало оштро и правично за сва злодела која се чине, почевши од крадуцкања и непотизма, преко корупције и непоштовања Устава, до квислиншког понашања и отворене велеиздаје, дотле ће ортодоксни медиокритети моћи да раде то што раде. Према свецу и тропар. Свака болест има своје узроке и последице, а ако је лечење неадекватно, до оздрављења не може да дође.
Препоруке:
31
2
36 уторак, 27 децембар 2011 19:48
old fashion Србин
једно мало неслагање са г. Антонићем, којег иначе веома ценим: по мени, када читамо данашњу правду, ми већ читамо и ДАНАШЊУ политику, а не некакву сутрашњу. Нема ту никакве метаморфозе какву Антонић најављује, јер суштински гледано, српски медији су у једном истом блату данас исто као што су били и свих претходних година. Можда је за обичног читаоца та формална промена (да ли се форсирају комунистичка идеологија, социјалистичка идеологија или прозападне вредности) донекле битна, али ипак, суштина увек остаје иста. Форсира се тема коју газда плаћа или намеће, а од објективног и непристрасног новинарства које би храбро разоткривало мане друштва (и величало стварне вредности, а не измишљене) се одустало за сва времена. И то је суштински проблем новинарства у Србији, нико ко се хвата за оловку/тастатуру нема више ни најмању жељу да својим речима нешто уздрма и разоткрије, него само ради као плаћеник. Или је избеглица на слободном интернету.
Препоруке:
33
3
37 уторак, 27 децембар 2011 20:03
Небојша Малић
А зашто се "наприједњаци" прихватају као усуд?
Препоруке:
24
2
38 уторак, 27 децембар 2011 20:11
Милорад Станојловић
Без обзира на то да ли је Тодоровић двосмислен или недвосмислен, сигурно је да у Србији није бесмислен.
Уосталом, ДС и СПС су нас недвосмислено убедили да је и бесмислено било смислено, тј. смишљено.
Политика је капитулација пред чувеним "реалним стањем ствари" (без терена). Наиме, кад може мало, што не би могло и мало више, а може и много.
СПС је показао да то уопште не боли, а ДС да није баш толико гадљив на коалиционе авантуре.
Бирачи, коју крену у авантуре, биће кажњени; недвосмислено.
С поштовањем и уважавањем,
СРПСКИ ЛИБЕРАЛНИ САВЕТ
Препоруке:
24
4
39 уторак, 27 децембар 2011 20:32
Haški lobi
Saradnja sa Hagom je nabolji dokaz privrženosti evropskim vrednostima, a teško je proceniti da li je Tribunal imao više koristi od saradnje sa Natašom Kandić ili pak od saradnje sa Tomislavom Nikolićem. Zaista nema smisla kritikovati Tomu Nikolića i njegove medije jer je u pitanju čovek koji je više puta pokazao i dokazao apsolutnu privrženost evropskim vrednostima.
Препоруке:
13
5
40 уторак, 27 децембар 2011 20:37
XXX
Ako Nikolić i Vučić lažu & spinuju, onda su to samo standardne metode njihove političkr borbe, to su radili oduvek, još u vreme njihovih SRS karijera. Svojevremeno su to radili zajedno sa Todorovićem.

Nisam primetio da se tu iko promenio, da je naprasno postao ljubitelj istine ili neistine, samo im se menjaju ciljevi i ambicije.
Препоруке:
7
27
41 уторак, 27 децембар 2011 20:47
Dr Jozef
Sasvim je normalno to što se mediji naklonjeni SNS-u oslanjaju na nemačku školu propagande. Napadom na Tadića, Kancelarka je otkrila ko su njeni favoriti na srpskoj sceni i sasvim je prirodno da ta ljubav bude uzvraćena. Ako već prihvatamo nemačku Evropu, sasvim je normalno da oberučke prihvatimo i nemačku školu propagande, koja je svoju superiornost ubedljivo dokazala u mirnodopskim i u ratnim uslovima. Glajhšaltovanje srpskih medija predstavlja samo prvi korak u evropeizaciji ovog društva. Šarenilo naših medija užasno podseća na prizore iz filmova E. Kusturice i ja mislim da je došlo krajnje vreme da se toj karnevalskoj estetici stane na put. Uvedimo red!
Препоруке:
14
3
42 уторак, 27 децембар 2011 21:14
Nomadska opasnost
Urednik jednog patriotskog medija (Ž.C.) naučno je dokazao da je Toma Nikolić superiorniji od drugih srpskih političara, a posebno od V. Šešelja: Šešelj, Koštunica, Tadić i Kusturica nisu starosedeoci ove naše Srbije. Urednik navodi da su Koštunicini preci pre 200 godina došli iz Stare Hercegovine, Tadići su takođe poreklom iz Stare Hercegovine (današnje Crne Gore), a na Sarajlije Šešelja i Kusturicu ne treba trošiti reči. Kao što patriotski urednik podvlači, Šešeljevo poreklo je dvostruko prožeto ovom nomadskom dekadencijom, s obzirom na činjenicu da su njegovi roditelji bili železničari, tako da Šešelj ni kao dete nije mogao da upozna prednosti života koji je srastao sa jedinstvenim tlom. Jedini je Toma Nikolić umakao ovim nomadskim karakteristikama, jedino on razume i oseća kvalitet srpske zemlje, srpske crnice, srpskog humusa i posebno srpske ilovače!
Препоруке:
10
40
43 уторак, 27 децембар 2011 21:26
луди скретничар
У овој напредњачкој подвали највише боде очи неук ниво спиновања. Већ по наслову је и најзагриженијем ЛДП-овцу било јасно да је у питању подвала. Жути себи овакву бламажу не би дозволили. Плитко и немаштовито.

Наведени пример говори о СНС као групацији жељној власти по сваку цену, али са мањком идеја и рекао бих интелектуалних капацитета, да ту власт освоји и доцније, не дај Боже, врши.

Ако су овакви дилетанти по питању компромитације политичких противника, шта тек очекивати од њихових министара, директора, начелника и остатка државног апарата.
Препоруке:
33
2
44 уторак, 27 децембар 2011 21:29
Рувим Симоновић
Какве год ствари долазиле сасвим је беспредметно. Срби одумиру и ни на шта немају утицај. Каква ће представа бити за умирућег не мења на ствари.
Препоруке:
10
7
45 уторак, 27 децембар 2011 21:41
зато нам је тако
Овај чланак је нека врста малог светионика на острву истине и морала.
Да имамо опозицију која вреди, власт би морала да буде много боља. Овако, сви су чланови једне велике интересне групе која држи овај народ и ову државу у стању некретања. А њима лепо, и у опозицији и на власти.

А што се тиче Радио Београда, понекад налетим на Други програм поподне, и то је страшно: неки од људи тамо не умеју ни да читају . спотичу се, неправилни и чудни нагласци се могу чути ...
Препоруке:
21
1
46 уторак, 27 децембар 2011 22:41
Guslari
Ja mislim da je u srpskoj političkoj eliti moguće prepoznati dva tipa političara: 1) "Ljudi iz Naroda": Toma, Čeda, Zoran Živković; 2) "Otuđeni Intelektualci": Tadić, Koštunica. Koštunica je najbolji primer otuđenog, odnarođenog intelekutalca; on je više vremena proveo čitajući knjige na stranim jezicima nego što je uživao u lepotama srpske prirode, a dobro je poznato da ljudi koji znaju mnogo stranih jezika pate od intelekutalne konfuzije jer nisu u stanju da misao jasno formulišu na maternjem, srpskom jeziku! Tadić je takođe odrastao okružen hiljdama knjiga njegovih roditelja, profesora univerziteta, koji su više vremena proveli po nekim dosadnim međunarodnim teorijskim konferencijama negoli u kontaktu sa običnim srpskim čovekom. Njima nasuprot stoje Ljudi iz Naroda: možda Toma, Čeda i Zoran nisu pročitali mnogo knjiga, možda ne znaju strane jezike, ali su baš zato očuvali onu autentičnu narodnu pamet i zdrav razum srpskog seljaka!
Препоруке:
7
51
47 уторак, 27 децембар 2011 22:53
Vera Nastasovic
Vec vise puta citam zaista izvanredne komentare, ali nikako da procitam sta nam predlazete da uradimo! Za koga da se glasa kad su svi od reda katastrofalni? Sta od ovog sto postoji moze da se izabere? Izjasnite se za koga ste vi, pa da nam date bar malo nade da na politickoj sceni postoji neko za koga moze da se glasa. Ovako smo sasvim sludjeni i bez nade.
Препоруке:
17
0
48 уторак, 27 децембар 2011 23:16
Ружичасти пантер @ Vera Nastasovic
За кога гласати? Часно је стати на страну слабијег и нападнутог. Осим тога то је увек - пре или касније - најбоље решење.
Препоруке:
17
1
49 уторак, 27 децембар 2011 23:36
SNS = SPO
Evolucija Tome Nikolića zaslužuje svaku pohvalu a ne ovakve prekore. Toma je krenuo stazom Vuka Draškovića, što je najbolji dokaz njegovog sazrevanja kao čoveka i političara. I Drašković je nekada bio srpski nacionalista, saveznik V. Šešelja, ali je onda shvatio da je to poguban put i za njega lično i za Srbiju u celini i uvideo je da Evropa nema alternativu. Sada je Toma krenuo utabanom stazom Vuka Draškovića i ja mislim da svi treba da pozdravimo činjenicu da između SNS-a i SPO-a više nema baš nikakve razlike. Vuk je dobio dvojnika.
Препоруке:
27
7
50 среда, 28 децембар 2011 00:07
Dijalektičar bez mane i straha....
@tinkering maize
Sviđa mi se ta vaša "mekana revolucija" a rekao bih čak da ste u duši revolucionar, u svakom slučaju izvrstan dijalektičar! Bojim se, ipak, da ćete na kraju krajeva morati da se suočite sa sopstvenim iluzijama. No, ne brinite, vaše iluzije su vaša snaga!
Svako dobro!
Препоруке:
9
0
51 среда, 28 децембар 2011 00:46
Штирлиц за SNS = SPO
SNS = SPO = zrela politika = dobar vic
Препоруке:
26
0
52 среда, 28 децембар 2011 00:50
Светислав Костић
10 понедељак, 26 децембар 2011 13:46
Светислав Костић
Не будите претјерано брзи у својим судовима! Стрпите се и сачекајте реакцију Шешеља из хашког казамата. Јер ако у томе има и трунка истине, он ће то први да сазна и јави се.
Препоручи коментар:30 / 1

Свом мишљењу од 26. децембра о интриги немам шта да додам. Сем признање господину Антонићу, једном од великана из плејаде српских пера, да својим ауторитетом осуди политикантске хохштаплере због безочних лагарија.
Препоруке:
22
0
53 среда, 28 децембар 2011 01:02
ау миле
Овај народ (као уосталом и сваки други народ ) заслужује тачно онакву владу какву је и бирао.
Не помажу правдања типа "они су нас обманули" или "нисмо били довољно информисани" или "од два зла ирали смо мање".
Ситуација у Србији је очајна с обзиром на чињеницу да је СНС најјача опозициона странка. ПОјава СНС на политичкој сцени Србији одговара највише западним земљама. Како сада већ лагодно причају ти исти амбасадори, "националистичке" странке су потпуно маргинализоване.
СНС је разбио патриотски блок и биће најодговорнији за деценијско пропадање Србије на Европском путу које ће уследити.
Препоруке:
23
2
54 среда, 28 децембар 2011 01:03
Марко Дарковић
Добар је текст и тачан, али све што сте рекли за напредњаке исто вреди и за друге. Свако од њих ће довести своје новинаре, уреднике, директоре, управнике, секретаре итд. Напредњачка Влада ће бити иста као и Влада ДС-а, ништа се ту неће променити. Једина промена је што ће незапослени чланови СНС-а засновати радни однос. Све остало биће као и сада а можда и још горе.
Николић је марионета запада.
Препоруке:
19
0
55 среда, 28 децембар 2011 03:02
Stabilitet
Juče je Borka Pavićević lepo primetila da je naš osnovni problem "nedostatak stabiliteta". Ja mislim da bismo stabilitet koji priželjkuje gospođa Pavićević mogli da izgradimo samo pod uslovom da se napravi ravnoteža između Istoka i Zapada, između Moskve i Berlina. A nema sumnje da bi koalicija LDP-a i SNS-a predstavljala ideal i maksimum stabiliteta!
Препоруке:
11
9
56 среда, 28 децембар 2011 05:14
КнињаНИН
Што је најгоре, то све види и цела наша београдска интелигенција, сва наша опозициона медијска и академска елита. Али ти људи од угледа и утицаја ћуте – и онда када су позвани, па и када би, макар и непозвани, били због јавности обавезни нешто да кажу.
Амин..."Људска раса је раса кукавица а ја не само да марширам са њима већ носим барјак.".Марк Твен...Цитирала Мара Кнежевић Керн...
Препоруке:
10
0
57 среда, 28 децембар 2011 09:25
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha....
Уместо "моја странка", "једна опозициона странка" и иних еуфемизама, убаците нешто по Вашем нахођењу и на истом смо! Написах скоро да г-дин Милан Обрадовић из "Образа" има шлифа за вођу, да би могао да покрене масе и сл. (можда се Вама његова идеологија не свиђа!?), али да човек има харизму, НЕОПХОДНУ за расног политичара, има. Друго је питање ШТА БИ МОГЛО ДА ИСПАДНЕ од те његове харизме, покрета "Образ" и конкретних потеза које би исти морао да повуче у политичкој борби!? Јер, НАЧИН и РЕДОСЛЕД бирања потеза, као и ВЕШТИНА КОРИШЋЕЊА МЕТОДА и РЕСУРСА у политици, а не само харизма, разликују политичара од политиканта и државника од политичара. Тренутно у Србији имамо ГОТОВО ИСКЉУЧИВО ПОЛИТИКАНТЕ, уз понеког бледуњавог политичара! Зато повика на Милана Обрадовића (на страну његова идеологија) и "Образ" има за основу СТРАХ тренутно владајућих ПОЛИТИКАНАТА и са њом срасле компрадорске интелектуалне "елите" од човека КОЈИ БИ МОГАО ДА ИХ СВЕ ПОМЕТЕ! О ПРИВИЛЕГИЈАМА НЕДОСТОЈНИХ се ради!
Препоруке:
11
6
58 среда, 28 децембар 2011 09:40
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha.... , наставак
Слично као за г-дина Обрадовића и "Образ" важи и за "Двери" и њихове вође, док мислим да су "Наши 1389" још увек неиздиференцирана група младих, можда добрих намера, али сем оног "НЕЋУ" има мало тога "ЗАТО", "ОВАКО" и сл. Према томе, на десници већ имате у зачетку, делом и узнапредовалу АЛТЕРНАТИВУ овој партитократији! Каква је ситуација на левици!? Мислим да је ту нека ЛЕВА АЛТЕРНАТИВА постојећим ОКОШТАЛИМ и САМО на ПАПИРУ левичарским партијама, знатно слабија. Вулин!? Ма, ајте! Мене, као националисту та ситуација не радује, јер нпр., Ви ми можете рећи ово или оно, али да Чанак или Чеда неког назову нпр. "фашистом", опростићете, то је УВРЕДА! Ако један РОДОМРЗАЦ зове РОДОЉУБЕ "фашистима" то је травестија најнижег могућег нивоа, која је могућа само у овој Србији, земљи којом тренутно владају НЕДОСТОЈНИ! Зато се борим, за владавину ДОСТОЈНИХ, МОРАЛОМ пре свега, па тек онда струком. Тома vs. Борис!? Стара прича о Курти и Мурти, али добро је за нас што су се Курта и Мурта ОЗБИЉНО ПОБИЛИ!
Препоруке:
12
4
59 среда, 28 децембар 2011 09:45
Митар Карапанџа
` Он, заправо, може само да се пита – ако смо већ окупирани, и нема нам друге, зашто онда сви наши квислинзи морају бити баш толико бахати, лажљиви, безобразни и покварени? Зашто нас морају третирати као малоумне идиоте, подобне једино за лагање, варање, пљачкање и искоришћавање? И окупиран народ има остатке достојанства. Зашто нас онда ови наши „петеновци“ третирају као марву? Зашто показују странцима колико нас (не) цене и како са нама заправо треба поступати?`
Треба ли овоме икакав коментар? Мислим да не треба, јер се бојим да немамо боље, или се бољи прибојавају да овај олош замене. Или им се то не исплати...?
Препоруке:
10
0
60 среда, 28 децембар 2011 10:26
thinking maize@ Stabilitet
Која је разлика између "Stabilitetа" и "Дебилитета"? Врло мала!
Препоруке:
15
3
61 среда, 28 децембар 2011 10:45
Лаповац
И шта сад? Да ми ипак изађемо на следеће изборе и све то лепо легализујемо, или шта? Jел неко предложи неку опцију дистанцирања од загађеног тока стварности?
Препоруке:
10
0
62 среда, 28 децембар 2011 11:14
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha.... , KРАЈ!
Зашто мислим да су се Тома и Борис ОЗБИЉНО ПОБИЛИ!? Србија је "мала бара" за овако много "крокодила"!? Цитирао сам већ бившег колегу, "жутаћа" Живковићеве фракције, који рече непосредно пред "оформљење" "владе националног јединства" (дал Вам ово ЛИЧИ на НЕШТО!?) у јуну 2008: "Тадић МОРА да направи владу, јер ће га ЊЕГОВИ ПОЈЕСТИ! Можеш ли да замислиш да ДЕСЕТИНЕ ХИЉАДА ПАРТИЈСКИХ КАДРОВА, удобно запослених и добро плаћених по разним државним синекурама, ОДЈЕДНОМ остане без посла!" Значи Поштовани протејски пријатељу, ради се УПРАВО о борби за мало парче државне "баре" између две групе "крокодила" у условима светске финансијске "суше"! То је оно што ми даје НАДУ да ће НЕКИ ДРУГИ, нови и НАДАМ се МОРАЛНИЈИ, ИСПЛИВАТИ и повести нас према бољитку! Знаћу да су ПРАВИ, ако крену са Черчиловим: "Могу Вам обећати само крв, зној и сузе!" Знам да не волите Черчила, али ово је тренутак када нам је пре свега ИСТИНА потребна! Рецепт "меке силе"!? Руководим се библијским: "Не бојте се оних који..."
Препоруке:
10
2
63 среда, 28 децембар 2011 11:17
Горан Станковић
@Небојша Малић
зато што се/их тако намећу, а да би се имало утисак да ће се нешто променити. Питаће ко? Ја вам одговарам они који им обезбеђују тако комфоран рад, развој повереничке мреже, софистицирано појављивање у медијима ( у којима су тобоже забрањени ), трошкове пословног простора, кампање, присуство у парламенту... . И онда, када тако прекрију Србију, где су остали суспендовани и сведени на ауторитет председника странке ( пример ДСС -а ), шта мислите за кога ће народ гласати ? Иначе, имам проблем да схватим, шта тај појам заправо значи: смисао му као и живот лептира... . Док се устоличимо... . А онда тешко нама, када почну да се размештају, а претходне да склањају уз отпремнине, измишљена радна места, и све већ виђено, јер тобоже неће бити одмазде. Неће, јер ће их тако купити да ћуте и не откривају механизме владавине... и то је тај џентменски споразум, од увођења демократије у нас.
Препоруке:
12
2
64 среда, 28 децембар 2011 11:29
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha.... , POST SCRIPTUM
Рецепт "меке силе"!? Руководим се библијским: "Не бојте се оних који ће Вам погубити тело. Бојте се оних који ће Вам узети и душу, поред тела!" Зато Пријатељу, иако се не слажемо у већини ствари, ја од Вас, као левичара не страхујем, јер лепо стајаше у Сретењском уставу 1835: "Роб кад ступи на тло земље Србије, постаје слободан човек!", што не само да је српски, већ је И ЛЕВИЧАРСКИ! Против ОВИХ сам не толико због њиховог НЕЗНАЊА и КРИМИНАЛА, већ зато што од СОПСТВЕНОГ НАРОДА праве РОБОВЕ у НАШОЈ СРБИЈИ! Просто речено, време је за ИСТРАГУ ПОТУРИЦА! Наравно неће бити физичка, али СВЕСТИ ОВЕ НИКОГОВИЋЕ на ЊИМА ПРИРОЂЕНИ НИВО (КОЈА БИ БИЛА ПЕРСПЕКТИВА ВАН ПОЛИТИКЕ нпр. Чанка, погонског инжењера, Ненада или Јовановић, дипл. КАРИЋЕВОГ драматурга, Чедомира и сл.), то је ЊИМА ГОРЕ од СМРТИ! Зато нам ваља ПОНОВНО ВАСПОСТАВИТИ ВРЕДНОСНИ СИСТЕМ, а то је могуће само преко елемената "меке моћи", које у мојим постовима побројах! Свако добро!
Препоруке:
13
2
65 среда, 28 децембар 2011 12:33
дада
Свака част професоре. Све ми је било јасно каква је странка СНС када сам видела бившек америчког амбасадора да ради за напредњаке. Већина је слепа и глува код очију и ушију. Не ићи за непоменом. Нека нам је бог у помоћи.
Препоруке:
15
1
66 среда, 28 децембар 2011 12:46
D'accordo!
@thinking maize
Što se tiče ove dvojice koju nabrojaste ne vidim nijedan razlog da se tako ne postupi. Samo napred! Ma, tu ima mesta za još stotine ako ne i hiljade istih ili njima sličnih. Ja tu ne pripadam niti sam ikada pripadao a celog života sam živeo oskudno i skromno. Čak nisam ni profesionalno napredovao, jer nikada nisam ni bio član nečeg takvog kao što je bio Savez komunista. Štaviše, suprotstavljao sam se nepodopštinama ljudi iz tog kruga. Prvo sam stradao od njih a potom i od današnjih "kvarnjaka". Izgubio u nekoliko navrata posao a i danas mi je egzistencija, uostalom kao i većini naroda srpskog, sasvim ugrožena. No, nikada nisam pao duhom! a ideju sam oduvek poštovao! Pa, čak voleo i "Kako se kalio čelik" te glavnog junaka u njemu. A Vi me, svojevremeno, uvaliste u to društvo, kako ih Vi nazvaste, KOmsalonaca. Otkuda Vam takva ideja, to mi je ostalo nejasno do današnjeg dana. Bojim se da je to iz preterivanja prema samoj ideji socijalizma ili komunizma. Svako dobro!
Препоруке:
6
2
67 среда, 28 децембар 2011 13:15
mirko
Gospodinu Antoniću nije po volji SNS,ni SRS ni aktuelna vlast ni "Vidovdan"....
Ko mu je po volji?
Препоруке:
2
18
68 среда, 28 децембар 2011 13:24
In vino veritas
@thinking maize
Ne razumem Vas. Zašto biste se mene plašili? Ili, eventualno, mojih ideja. Naglašavam još jedanput, nikada pa ni sada nisam bio pripadnik organizovanih partijskih grupa koje bi bilo koga ugrozile. Meni je mučno da ovako šta saopštavam! Ja sam prosto naprosto takvog mišljenja i stava spram koga imate velike rezerve. A zašto sam bio tako furiozan pa to može biti možda i posledica mog karaktera jer sa, inače, u životu, zbog čega sam platio i ogromnu cenu, prebrz, žestok i opore reči. No, Vi ste na tako šta umeli i previše mudro, vispreno, ponekada i diplomatski da odgovorite. Umeo sam i da se zagrcnem od smeha, uz primedbu na moj konto. To smatram samo za dobitak jer ostali su imali retku priliku da se dive takvom vrcavom, ponekada i zavitlantskom duhu. Naravno, mi smo dve "loze", s jedne i druge strane brda, koje i nose različite sorte. Ukus Vaše je, moguće, opojan, moj, "bouquet", pak, više prija onima sa oporim ukusom. Na kraju ŽIVELI i Srećna Vam Nova godina.
Препоруке:
9
1
69 четвртак, 29 децембар 2011 01:24
Ljilja Vanc.
Da nam je malo vise ovakvih Antonica koji istinito, razlozno, logicni i akademski (kao sto i njemu dolikuje)objasnjava srpsko drustvo i njegovu politicku elitu, mozda bi i narod glasao drugacije. Zaista, ne mogu da verujem koliko nas narod pati od amnezije i mazohizma(pogledala sam rezultate ankete i videla da su SNS i DS vodeci). Sto se SNS-a tice, treba samo da se setimo Tome i kako je to izgledalo onih par dana kada je on bio predsednik skupstine...Sto se DS-a tice zar nije dovoljno okrenuti se oko sebe.
Препоруке:
7
0
70 четвртак, 29 децембар 2011 09:27
thinking maize@ протејском сајбер марксисти, љубитељу вина и свега што уз то иде...
Ухватио сам Вас као Одисеј Протеја, еда би извукао оно што желим, но извукосте се, не изрекосте своје име, сем пар генералија! Тако се и Јаков рвао са неким човеком, био рањен, еда би био проглашен Израиљом, тј. оним "који се с Богом борио и одолио"! Но доста "увлачења", нешто сам постигао у животу, али сем детета то нешто је све само прах и за смеј, па му дођем на исто ко и Ви! То да волите вино и шалу, па то се види, имате песнички нерв и темперамент, али не и песнички таленат па Вам зато све "зуји, звечи, звони, звучи", но ако, и то ваља у овој жабокречини која се зове Србија! Све у свему пружили сте ми задовољство борбе (помало играм шах, како не бих уживао у борби!) и то је од свега најбоље! Сад да ли ће ове наше "кате" неког млађег да инспиришу, еда би разбистрио ову жабокречину звану Србија, не знам, али се надам да ће такви млади да се појаве. За неке од њих наслућујем да су такви, неки се само издају да су ти, али ОВО сад, не може трајати довека! Свако добро и ЖИВЕЛИ!
Препоруке:
3
4
71 четвртак, 29 децембар 2011 12:09
Petar Latinović
Tekst se optužuje za „navođenje svedoka“. Obično tada neko vikne:„Prigovor“. Ako mi dozvolite, Vašu kolumnu shvatio sam kao prigovor. Ako je prigovor upućen gospodi Todoroviću i Stefanoviću, razumem. Ako je prigovor upućen SRS-u i DS-u što malo hoće a malo neće zajedno, razumem. Ako je prigovor upućen SNS-u jer ovo koristi za svoju promociju, razumem. Ali problem nisu političari koji su nekad opozicija, a nekad vlast, oni koji bi pred izbore sa ovima a posle sa onima, oni sa kojima niko neće, oni sa kojima svi iz koristi hoće, oni što su pričali jedno a sad drugo, oni koji pričaju a mi ih ne razumemo, oni što su najgori kad ćute, oni koji nam rade o glavi, oni koji nam rade o džepu, oni što su bili naši a sad su njihovi, oni što se uvek slažu, oni što uvek kontriraju, oni što se ne zna odakle im pare, oni koji ne znaju gde su naše pare, oni što bi državu, oni što bi dve države. Problem su novinari, koji, sram ih bilo, rade pošteno. P.J. ništa nije slagao. Za ostalo će vreme pokazati.
Препоруке:
2
8
72 четвртак, 29 децембар 2011 18:13
Никола
Лик ствари? Слажем се да нису људи, али ово је увреда за ствари. ;-]

Ја сам оптимиста. Мислим да ће народ, уз напредњаке, осетити блатњави укус најнижег дна, јер од тога се, заиста, не може ниже ићи. Још ако будемо имали чувену „орочену владу“, где ће нам бити крај?

Шалу на страну, срамота је гласати за све њих, од ЛДП-а до СРС-а и назад-напред пет-шест пута. Ко то не схвата, јесте малоумни идиот, како Ви написасте, и заслужује оне за које гласа. Е, сад... Испада да Тадић не схвата...

Мене овде највише занима „поштена интелигенција“... Зашто је она толико глупа, непоштена и уплашена?

НОПО је отворио изборну листу (www.poslanik.rs), грађанима се нуди да сâми реше проблеме. А где је интелигенција? Ћути. Чека. Можда нису задовољни детаљчићима?
Препоруке:
1
1
73 четвртак, 29 децембар 2011 21:37
Od goreg uvek ima gore
@thinking maize
Rekoste da Ovo ne može trajati do veka. Može, može, a mislim da to Vi bolje od mene znate! Ovi ubijaju život a time i dijalektiku. A vi ste dijalektički, pomalo joj zamećući trag, pokušali da se izmaknete. Moje je skromno mišljenje da su vam male šanse mada Vam, svakako, želim uspeh u tom nastojanju. Šansa je zapravo u što dužem izmicanju.....
Препоруке:
3
1
74 петак, 30 децембар 2011 11:20
Dijalektika u kratkim pantalonama
@thinking maize
Ne znam čime sam zaslužio nadimak protejskog Sajber marksiste jer sam oduvek izlagao ono što stvarno mislim, dakle, bio sam dosledan. Figura Proteja orijentiše ka onom ko često menja oblik, pojavu, eventualno, stav. Ili ne shvatate ono što poručujem ili to namerno interpretirate kako Vam odgovara. No, možda je i to dijalektika, doduše, svedena na običnu manipulaciju. Pozdrav.
Препоруке:
1
0
75 петак, 30 децембар 2011 13:13
thinking maize@ "sajber marksisti"
"Nomen est omen", знате и сами, а што се тиче Вашег имена, сталног nick name-a и БИЛО ЧЕГА како Вас викају или како сами себе означавате, остало ми је недоступно и дан-данас! Према томе, Ваше ПРАВО БИЋЕ показујете кроз Ваше аргументе, Ваше ПРАВО ИМЕ или бар стални nick name КРИЈЕТЕ и НЕ ПОКАЗУЈЕТЕ, већ машете свим тим шаренилом епитета, (некад увредљивих, некад шаљивих, углавном циничких), као тореадор црвеном марамом испред бика, или као што Богородица спушта Свој Покров на Свет или као што Шива, Играч над Играчима прекрива Свет са Копреном Маје! Просто, ИГРАТЕ се! Зато и оно "sajber marksistа", као termini technicii, еда би кратко ОЗНАЧИО сво то Ваше ШАРЕНИЛО, примерено САЈБЕР простору, али ипак ЧВРСТО у оквиру марксистичке парадигме. Ни мање, а Бога ми ни више! То сте Ви, бар за мене. Ко сте у стварности, то је Ваше, задовољан сам са овим са чим се сусрећем! У сваком случају, "није важан резултат, ако је борба била лепа"! Свако Вам добро и срећни Вам наступајући Празници!
Препоруке:
0
3
76 петак, 30 децембар 2011 15:29
naprednjak
pocela je kampanja i ovo je deo kampanje
Препоруке:
1
5
77 петак, 30 децембар 2011 15:39
pred ponoć il' jutro...
Dragi moj sagovorniče, ostavimo razjašnjenja za narednu godinu a mnogo je pritvrečja te koplja zabodimo no, ne previše duboko da bi, opet sa njima, mogli jedan drugom izlaziti na megdan. Sve zarad veselog pucketanja ideološkog raspoloženja ali i neuronske profilakse. Dižem čašu za buduće okršaje, jer, oni su, na kraju, priznaćete nadam se, neminovnost koja vodi okrepljenju!

Moja duša,
nezasita sa svojim jezikom,
liznula je od svake dobre i loše stvari već,
zaronila u svaku dubinu.
Ali, uvek, poput pampura, uvek zapliva ponovo na površini, ljulja se kao ulje na mrkom moru:
zbog te duše me nazivaju srećnikom.
Niče
Препоруке:
4
0
78 петак, 30 децембар 2011 20:37
thinking maize@ леп поздрав мора имати достојан отпоздрав...
ХАИКУ МЕЂУ ШЉИВАМА


Играју коло!

Чак и ракију пеку!

Maybe delete!?

(No! We are ALIVE!)


(Инспирисано филмом "Муње" и судбином овог народа. Написано током 2003 г., а допуњено новембра 2011 г., на барикади код моста на Ибру у Северној Митровици.)
Препоруке:
2
3
79 петак, 30 децембар 2011 21:18
SM
Hvala redakciji NSPM na ustupljenom prostoru za raniju dopisku te "pozdrav i otpozdrav". Sve najbolje u Novoj godini!
Vaš, kako me Prijatelj oslovi, "Sajber marksista".
Препоруке:
4
1
80 петак, 30 децембар 2011 23:27
Душан Ариљевић
@thinking maize
Ваши коментари обележени са "thinking maize" по мало сетни, личе на политичку исповест. С друге стране коментари "thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha...." указују на "како и са чим (ким)" изаћи из ОВОГА ДАНАС. Не делим Ваше погледе али их са занимањем читам и пратим. Ви сте једини основано закључили да је данашњих "20 посто" само 20% и да је излаз једино могућ са СНС. Међутим тај политички производ зван СНС још није показао све особености те се надам да се он може употребити и на супротан начин од оног како Ви то очекујете. Поздрав.
Препоруке:
1
5
81 среда, 04 јануар 2012 15:58
thinking maize@ Душан Ариљевић
Г-дине, познати су ми Ваши ставови, али они укључују претпоставку промене нашег националног менталитета. Не ради се о "царску небеском" и сличном што Вас и сличне Вама доводи до констернације, већ о нечему, што су Немци за 2-ог светског рата приметили. Њихове запажања "гледе" Срба најбоље одсликава исповест једног немачког војника: "Кад наши војници уђу у данску или холандску кафану, СВИ Данци и Холанђани ИЗАЂУ, јер не желе НИШТА са НАМА, али сам сигуран да нас Данци и Холанђани неће УБИЈАТИ! Међутим, код Срба НИКАД НИСИ НАЧИСТО! Кад уђемо у њихове кафане, увек ће Вас НЕКО поздравити, па чак и ЧАСТИТИ ПИЋЕМ, али ће се међу Србима УВЕК наћи НЕКО ко ће нам ПРЕРЕЗАТИ ВРАТОВЕ, ПУЦАТИ и БАЦАТИ БОМБЕ на НАС, ако ИКАКО МОГУ!" Да Вас подсетим, током турког вакта САМО су се НЕКИ Срби потурчили, као што су се за аустријске и млетачке владавине САМО НЕКИ Срби поримили! Можда ће СНС радити доста тога што Ви одобравате, али урадиће оно ШТО ЋЕ СМРВИТИ СВЕ ВАШЕ ПЛАНОВЕ: ДОВЕШЋЕ РУСКИ КАПИТАЛ!
Препоруке:
2
3
82 среда, 04 јануар 2012 17:29
Vojislav Mistović
Odličan tekst,samo autor griješi u jednom. Naime, kalendar je veoma bitan i nije samo ''puko pravo naroda'' kada će slaviti Božić,Vaskrs.Pomijeranje kalendara gubi se veza sa nebeskom crkvom i narušava se kompletan bogoslužbeni krug, tako da je to veoma ozbiljno pitanje.Sledeće gdje griješi je po pitanju Grčke,Rumunije i Bugarske.Jeste da su u ovim zemljama ''zvanične'' crkve promjenile kalendar,ali isto tako, postoje i oni koji su mu ostali vjerni.Grčka država,recimo, priznaje starokalendarsku crkvu. Te crkve koje su ostale vjerne starom kalendaru-to su Crkve Hristove, što se ne bi moglo reći za Srpsku Pravoslavnu Crkvu koja,iako nije promijenila kalendar u punom je opštenju sa svim novokalendarskim crkvama i Vaseljenskom patrijaršijom koja je skinula anateme sa rimokatolika i ima puno evharistijsko opštenje sa Rimom.Prevedeno sa duhovnog jezika,SPC ima potpuno jedinstvo sa papistima.To je svima jasno,ko je pročitao makar jedan kanon Pravoslavne Crkve.
Препоруке:
3
0
83 четвртак, 05 јануар 2012 11:45
wishfull thinking
@thinking maize
....Можда ће СНС радити доста тога што Ви одобравате, али урадиће оно ШТО ЋЕ СМРВИТИ СВЕ ВАШЕ ПЛАНОВЕ: ДОВЕШЋЕ РУСКИ КАПИТАЛ. Pa, ne budite tako naivni, dragi gospodine! Bio ruski, ameri;ki ili neynam kog roda Kapital, pre svega, ima svoj Interes a to je njegovo prezime. I samo se po tome prepoznaje a na to se i odaziva. Šta će ga ovde zaintrigirati. Možda slovenska sviralica i pravoslavna melodija? Pre će se zaplesti u Zigfridove lugove a već odavno spava u, na primer, Kensingtonu ili čelziju. Sigurno ne u Poljskoj, Rumuniji ili, ne daj bože, Bugarskoj!
Препоруке:
2
0
84 четвртак, 05 јануар 2012 16:16
thinking maize@ "sajber marksista"
Поштовани Друже, немам нешто илузија ни о Томи, а ни у српској будућности, брез да не буде опет оно књаза Милоша: "Ако падне Ђурђевска кишица и роди пшеница бићемо сити и Срби и ја!" Оно о "руском капиталу" упућено је г-дину Ариљевићу, старом сајбер "другосрбијанцу", тек да га једим за празнике, да му буде жгаравица за још нешто сем од јела! А нека српска будућност је МОГУЋА само уз српску пољопривреду, ergo напоран, упоран рад, рад и опет рад, па кад полипшемо, ЈОПЕТ РАД! Наравно, уз то "иде" и ПРЕРАЂИВАЧКА и ПРЕХРАНБЕНА ИНДУСТРИЈА, коју можемо повратити мало ЈАКОМ државом (јер, потребан је НЕКО надлежан за АЛОКАЦИЈУ ОГРАНИЧЕНИХ СРЕДСТАВА!), а нешто и руским капиталом! Наравно, тајкуне у најмању руку ОГРАНИЧИТИ (ЈАСНО им ставити до ЗНАЊА, да ако "НЕ ИГРАЈУ" по правилима ДРЖАВЕ, могу да се ОПРОСТЕ од ИМОВИНЕ!), а онда добрим радом и за 5-6 година можемо говорити о некој средњој, а Бога ми И О РАДНИЧКОЈ КЛАСИ! Па видите, драги "sajber marksistо" шта Вам Ваља чинити у ТОЈ СИТУАЦИЈИ!?
Препоруке:
1
2
85 четвртак, 05 јануар 2012 19:22
Pavle Korčagin 1
@tinkering maize
Žao mi je, dragi gospodine. POjašnjenja su vam slabašnja i neugojena....немам нешто илузија ни о Томи, а ни у српској будућности...Oko Tome je sve jasno. Srbija je u istoriji imala primera takve prevrtljivosti što je umatano u oblandu patriotizma, primer daju četnici, oni Dražini."А нека српска будућност је МОГУЋА само уз српску пољопривреду, ergo напоран, упоран рад, рад и опет рад, па кад полипшемо, ЈОПЕТ РАД!". Ma, jeste simpatično ali nije izvodljivo, ovako kako to predstaviste. Uz srpsku poljoprivredu potreban je i strani kapital, i to onaj koji odbacuje dobar profit ako ne i još nešto, a bogami i njihov menadžment, na kraju i tržište! Mislite da se to ne plaća, na primer, ucenama ili sličnim zahtevima. Dobijete na jednoj a izgubite tri puta više na drugoj strani. Profit je danas "multifaceted phenomenon". It hasn't what had once been. Ovo što nakitiste na kraju podseća po malo na režim Auschwitz-a. Moguće da se i niste šalili!
Препоруке:
1
0
86 четвртак, 05 јануар 2012 19:33
Pavle Korčagin 2
@tinkering maize
....ПРЕРАЂИВАЧКА и ПРЕХРАНБЕНА ИНДУСТРИЈА, коју можемо повратити мало ЈАКОМ државом (јер, потребан је НЕКО надлежан за АЛОКАЦИЈУ ОГРАНИЧЕНИХ СРЕДСТАВА!), а нешто и руским капиталом! Gotovo da me zasmejaste! Jaka država, dragi sagovorniče ne znači automatski i jaku organizaciju. Za to imate milion suprotnih primera i samo jedan potvrdan.Ali, evo vama najbližeg. Meni i vama drag, predsednik Putin, radi na tom putu i to ne baš malo vremena! A rezultat??? Pih, pa i on sam često puta polupriznanjima dopušta moj zaključak! Možda nešto o Kini. Nisam zlonameran al tamo korupcija cveta baš zahvaljujući tom državno-partijskom polipu. Tamo je na delu najsurovija prvobitna akumulacija kapitala. Od socijalizma ni traga, od kapitalizma ovo što spomenuh! A Vi nama Srbima poturate državu!?!?!?...тајкуне у најмању руку ОГРАНИЧИТИ (ЈАСНО им ставити до ЗНАЊА, да ако "НЕ ИГРАЈУ" по правилима ДРЖАВЕ, могу да се ОПРОСТЕ од ИМОВИНЕ!), а онда добрим радом и за 5-6 година можемо говорити
Препоруке:
0
1
87 четвртак, 05 јануар 2012 19:45
Pavle Korčagin 3
@tinkering maize
....о некој средњој, а Бога ми И О РАДНИЧКОЈ КЛАСИ! Kako vidim, nosite jake utiske sa @putovanja i proputovanja po Vama i meni dragoj nam Rusiji. Rekao bih, međutim, da ste se previše zadržali u Kremlju pa i da ste osluškivali glasne rumore satova kremaljskog dvorca. No, kremlj nije Rusija, kako i sami vrlo dobro znate! Rusija i Moskva, to su dve civilizacije, ili dva vremenska sleda. Srednji vek i moderno vreme! A ispravljanja takvog nesklada poduhvatio se hrabri Vladimir Putin. Naravno da mu želim uspeh ali, verujte, Rusija će to opet platiti strašnom cenom! O srednjoj klasi u Srbiji? Pa, ne bi bar Vama trebalo mnogo vremena za odgonetanje ovog klupka. Srednja klasa je počišćena ne samo sa ovih prostora već je taj proces uveliko prisutan i na ostalim meridijanima. A metla koja je pometa jeste naučnotehnološka revolucija. Ona je čini izlišnom. Ne nikakvi Miloševići, Jeljcini, Tuđmani, itd. Čemu više profesori, advokati, lekari, novinari, o birokratiji je i odviše...
Препоруке:
2
0
88 четвртак, 05 јануар 2012 19:57
Pavle Korčagin 4
@tinkering maize
....pisati. Pa i vaše kolege u najširem smislu. Država ne samo da nema više sredstava za finansiranje velikih projekata nego nema ni potrebe. Potrebe se sada ustanovljavaju na mnogo nižim nivoima a njihova difuzija je daleko raznovrsnija i svrsishodnija. Naravno, sve je ovo projekcija, ali sasvim bliska projekcija. E, Srbija bi morala, ako me već pitate...шта Вам Ваља чинити у ТОЈ СИТУАЦИЈИ!? misliti o takvoj izvesnosti a nikako u predloženom ključu i eventualnoj "brzinskoj etapi". Jer, tu, ni cilj ni trasa a pogotovo sredstva nisu primerena. Ona nisu nedovoljna već su neadekvatna. Nama trebaju ljudi vizionari, oni koji već danas "vide svoja leđa", ljudi koji misle u PETOJ DIMENZIJI. Sa "obrnutim čuperkom" mogli biste, eventualno, i Vi to biti. Pogotovo jer pripadate odredbi naučnog proletera. Marx bi, zar ne, po koznakoji put mogao biti u pravu, sem zagonetke koju nam je postavio.
Препоруке:
2
0
89 четвртак, 05 јануар 2012 20:04
thinking maize@ "sajber marksisti" о пољопривреди
Од чега почети! Аха, ево: "Uz srpsku poljoprivredu potreban je i strani kapital, i to onaj koji odbacuje dobar profit ako ne i još nešto, a bogami i njihov menadžment, na kraju i tržište!" Прво, не причам џаба о руском капиталу и то БАШ у пољопривреди! И то НЕ великом капиталу! Неко ко шпарта лево-десно по капиталу, па мало штрпне од Кејнзија, погледа ону старину Трнавчевића, па буп о пољопривреди: "strani kapital", па "njihov menadžment" и "na kraju i tržište" не да НЕМА ПОЈМА о пољопривреди, већ док не проведе бар 2-3 године по ТЕРЕНИМА, не сме НИ ДА ПОНИШЉА ИШТА о ПОЉОПРИВРЕДИ, не да се ПРОЛУПАВА! Ad. 1. Пољопривреда је привредна грана са НАЈСПОРИЈИМ ОБРТОМ КАПИТАЛА! Биљкама, а и животињама је потребно ВРЕМЕ да порасту и донесу ПРИНОС, економски исплатив, уз одржање просте репродукције (здраво и квалитетно семе биљака и подмладак домаћих животиња), при чему ЗА ТО ВРЕМЕ, УНЕТИ КАПИТАЛ БИВА ИМОБИЛИСАН! Могу ли се СМАЊИТИ "инпути"!? Могу, али САМО у НЕКИМ ГРАНАМА пољопривреде!
Препоруке:
1
2
90 четвртак, 05 јануар 2012 20:17
thinking maize@ "sajber marksisti" о пољопривреди, наставак
Могу ли се СМАЊИТИ "инпути"!? Могу, али САМО у НЕКИМ ГРАНАМА пољопривреде: интензивно сточарство, ратарство, воћарство неких воћака, АЛИ... Свако гајење већег броја јединки на ограниченом простору (штала, поље), при вештачки креираној животној средини за раст тих организама, УВЕЋАВА ЕФИКАСНОСТ ПРИРАСТА МАСЕ ТИХ ОРГАНИЗАМА (ergo, увећава ПРИНОС, тј., ДОБИТ!), АЛИ... СМАЊУЈЕ ОТПОРНОСТ тих истих ГАЈЕНИХ ОРГАНИЗАМА према стресним условима средине, абиотским и биотским: суша, екстремне температуре, поплаве, болести, ergo МАЊИ ПРИРАСТ МАСЕ ТИХ ОРГАНИЗАМА, тј., мањи принос и добит! Шта чинити!? Ту долази до изражаја СРЕДЊА КЛАСА, али не "advokati, lekari, novinari...", већ инжењери, техничари, доктори наука, тј. СПЕЦИЈАЛИСТИ! Значи, једне професије одлазе, али ДРУГЕ ДОЛАЗЕ, а ИСТИ (или сличан!) ВРЕДНОСНИ СИСТЕМ остаје! Ти људи живе од свог рада и знања, па су слични негдашњим пролетерима, али "naučnotehnološka revolucija", која је јелте, ГРАЂАНСКА (Ваш израз!) даје им ВРЕДНОСНИ СИСТЕМ!
Препоруке:
1
2
91 четвртак, 05 јануар 2012 20:27
thinking maize@ "sajber marksisti" о пољопривреди, други наставак
Па да Вас питам, да ли сте Ви разговарали са већим бројем СПЕЦИЈАЛИСТА пољопривредне струке, са већим бројем инжењера, техничара, доктора наука, затим са људима других професија, а запослених при пољопривреди!? Да ли сте се интересовали за њихова интересовања, вредносне ставове, њихово схватање државе и њене улоге у пољопривреди, значаја некадашњих ПИК-ова, а садашњих латифундија, да ли сте размишљали, како ти ставови утичу на решавање проблема српске пољопривреде!? Ајде, будите ПОШТЕНИ, па реците да немате благог појма о свему овоме! Ad. 2. ОСНОВНИ ПОЈАМ у пољопривреди је РЕЈОНИРАЊЕ, тј. које су културе биљака и животиња ПРИКЛАДНЕ за ГАЈЕЊЕ у ПОЈЕДИНИМ ОБЛАСТИМА, узимајући у обзир природне, саобраћајне, друштвене и све друге услове, који доприносе МАКСИМИЗАЦИЈИ ДОБИТИ! Нешто сте начули, али...! Зато је могуће да старина Трнавчевић ЛУПЕТА ПРЕКО 40 година да "Србија треба да се угледа на Данску и Холандију", НЕ СХВАТАЈУЋИ да Србији НАЈВИШЕ ОДГОВАРА ФРАНЦУСКО устројство пољопривреде!
Препоруке:
1
2
92 четвртак, 05 јануар 2012 20:38
thinking maize@ "sajber marksisti" о пољопривреди,
Да, драги Пријатељу, Србији НАЈВИШЕ ОДГОВАРА ФРАНЦУСКО устројство пољопривреде! И тамо и овде, равнице, брда и планине! И тамо и овде има шума и великих река! И тамо, као и овде, број становништва на селу није занемарљив! (Барем је тако било до Митерана!) И тамо и овде, иако постоје разлике у традицији и технолошкој опремљености, присутно је и гајење разних култура на истом поседу, поред присутних монокултура! И тамо и овде преовлађујућа културна матрица је НЕ-ПРОТЕСТАНТСКО ХРИШЋАНСТВО! Даље, њихов систем ОРГАНИЗАЦИЈЕ СТРУЧЊАКА за ПОЉОПРИВРЕДУ био је заснован на ДВА СИСТЕМА: 1) пољопривредне станице; 2) државни институти, што НИЈЕ ДАЛЕКО од досадашње српске праксе! И овде, као и тамо, ВИСПРЕНИЈИ СЕЉАЦИ ЖЕЛЕ ДА ПРОИЗВОДЕ РОБУ са ДОДАТОМ ВРЕДНОШЋУ, отуд француски сиреви, вина и све остало, као и српски кајмак, ужичка пршута, сјенички сир! Такав пољопривредни производ са ДОДАТОМ ВРЕДНОШЋУ, захтева знатан МАНУЕЛНИ РАД, ergo РАСТЕ ЗАПОСЛЕНОСТ! Али то захтева и ЗАШТИТУ ТОГ РАДА од ДРЖАВЕ!
Препоруке:
1
2
93 четвртак, 05 јануар 2012 21:12
НСПМ web
Поштовани коментатори,
Молимо вас да не пишете више од једног коментара и да се држите теме текста.

хвала на разумевању,
уз поздраве
од супер(модератора)
Препоруке:
1
1
94 четвртак, 05 јануар 2012 21:18
Ego
@tinkering maize
Trebalo bi malo da promislite ya[to vas ovako uporno oslovljavam. Ima to veze, sada vidim dobro, sa vašom paranojom. Ni na kraj pameti mi nije bilo da sa vama polemišem o poljoprivredi već da nešto kažem o ekonomskom aspektu ulaganja u jednu oblast kao što je poljoprivreda. A vi ko iz petnih žila odmah nabodoste na rejonizaciju kao jedan od osnovnih pojmova iz tog domena. ne znam šta ste hteli time postići sem da preko svake mere dobrog ukusa plasirate svoje nebuloze kojih su, kako vidim, sve veći broj komentatora svesni. napomenuo sam već jedanput da vi praktikujete odgovore na nepostavljena pitanja i da se služite manipulacijama. Šta vas natera da od mene tražite priznanje u stilu - Priznajte da o poljoprivredi nemate blage veze! Pa, ispade da mi je jedini cilj u obraćanju vama bilo upravo suprotno. To je toliko primitivan manir da o tome više i nije potrebno raspredati. Time i sva druga eventualna objašnjenja padaju u vodu.
Препоруке:
2
1
95 четвртак, 05 јануар 2012 21:44
thinking maize@ Рече свети Павле... или MAD MAX на српски начин!
Рече свети Павле: "Шта има Атина са Јерусалимом? Шта има стоа са црквом?" Уосталом, какве има везе Маркс са пољопривредом? И шта ће нам уопште то село и та храна? Све ћемо лепо увести из..., ма није ни важно одакле, ВАЖНО је да је то рекао друг Маркс или ко већ било! Ал исти Маркс РЕЧЕ да "ПРЕ СВАКЕ ФИЛОЗОФИЈЕ, МОРА ДА СЕ ЈЕДЕ"! Е, драги "sajber marksisto", ТО ЈЕ "ПРАВИ ЛИК СТВАРИ КОЈЕ ДОЛАЗЕ", лик ГЛАДНЕ Србије, јер причати о пољопривреди то је ТАКО "СМАРАЧКИ", ТАКО OUT за Вас! А тад, тад ће нам СТВАРНО БИТИ СВЕЈЕДНО да ли је на власти Борис или Тома! И шта је стављено у наслову, а шта у тексту! И ко ће то коментарисати! БАШ ће нам бити свеједно! Јер, то ће бити време отимања о храну, време MAD MAXА на српски начин! PS. Неће ме бити неко време, па одмарајте се! Зато, са Ланетом Гутовићем кажем: "Де били и где не били, нека вас срећа прати!"
Препоруке:
1
2
96 четвртак, 05 јануар 2012 22:53
Душан Ариљевић
@ thinking maize


„....тек да га једим за празнике, да му буде жгаравица за још нешто сем од јела!“ Морам напоменути, бирам храну, пијем умерено, немам жгаравицу али ако је Вама добро кад је неком другом лоше нека Вам је просто!

„Можда ће СНС радити доста тога што Ви одобравате, али урадиће оно ШТО ЋЕ СМРВИТИ СВЕ ВАШЕ ПЛАНОВЕ: ДОВЕШЋЕ РУСКИ КАПИТАЛ!“ Ух, ух, прејака реторика: смрвити, планови, довођење (капитала). Под „довођењем“ капитала „првосрбијанци“ подразумевају наметање капитала и прижељкују још које шта, што уз то иде. Но и ја верујем да ипак неће доћи до „промене нашег националног менталитета.“ којим ми једино можемо сачувати себе од сваког подаништва и економског ропства, све једно да ли се оно креира од стране Западне, Источне или Далекоисточне империје.
Препоруке:
2
1
97 четвртак, 05 јануар 2012 22:55
Душан Ариљевић
@ thinking maize
О пољопривреди укратко. Неколико година сам провео у дружењу са трактористима, магационрима, кооперантима, сељацима, „сезонцима“ надничарима али и са онима „ из инпута“ произвођачима машина и опреме, средстава за заштиту биља, семенског и садног материјала, заступницима осигуравајућих кућа, банкарима и увек ми је било лакше са овим из прве групе а све је зависило од ових других. Тачно је, принос се ствара на њиви и у штали али профит се најчешће неравноправно распоређује и усмерава „ка инпуту“ или ка прерађивачима. Ту за државу има места и потребе да се умеша.
Препоруке:
0
2
98 петак, 06 јануар 2012 11:10
Zaslepljujuća blagoglagoljivost
"Tinkering maize" ima običaj da zaroni u mitove i da nam na indirektan ali, navodno, prihvatljiv način dočara svoje teze. A ponekada ide i "direktno u meso" nadajući se da će nas zapahnuti "doktorskim čarom". Utvrdi tako da smo u poljo sferi jako slični Francuskoj te da bi trebalo prihvatiti manje više i sve ono što oni rade u agraru. Pored brda, reka i ravnica utvrdi i da smo neprotestantske veroispovesti. Sjajna paralela. Mislim, ko može da razume ali i proguta! Onda dođoše poljostanice, instituti i još kojekakva čuda. priča verovatno potiče i iz nekog grčkog mita, možda i neke vizantijske pripovesti. A to što razdvaja Francusku od Srbije to ovaj nadriagrarac ko od šale smetnu s uma. Kao u dečjoj igri. Jak bankarski sektor, industrija koja je u stanju da podržava silne subvencije, više od polovine evropskog budžeta koje se sliva u te svrhe, i to poglavito Francuzima, obilje energetskog resursa, ogromno tržište, integrisanost zemlje itd...Sve što Srbija ima. Ali nema! E, to prećuta tm
Препоруке:
5
1
99 субота, 07 јануар 2012 08:58
баштован
Напрдњаци могу да доведу "руски" капитал, али знате како?
Тако што би фирмама попут Гаспрома продали све наше преостало "породично сребро", на пример ЕПС; не баш за неке астрономске цифре, више би то отишло као што је отишао НИС, (или као Сартид америма) али Боже мој, "руском" капиталу се у "зубе не гледа", нарочито оном који би дошао посредством супер-супер-супер-економиста и звезданог тима експерата из напрдне странке који предводи бивша Лабусова секретарица. А, из разлога што се напрдњачки двојац одавно одомаћио у западним амбасадама, било би "баш слепачки" да неки део "породичног сребра", ево на пример ПКБ, не продају и својим западним пријатељима. Цена? Права ситница!

За титанске инфраструктурне пројекте као што је канал до Егејског мора, или за нове мостове, тунеле, аутопутеве и брзе пруге, ту тек "нема зиме": новац ће дати горостаси српског патриотизма, а у исто време угледни, светски бизнисмени попут Јоце Амстердама и Цанета Жабца.
Препоруке:
1
1
100 субота, 07 јануар 2012 13:42
Петар Велики
Да није трагично било би смешно. Нажалост СВАКА ЈЕ НА МЕСТУ. СВЕ СТРАНКЕ СУ ДИКТАТОРСКЕ, без јасне визије, политичког курса, државотворне политике са невероватним минхаузенским синдромом што би народ рекао "ко јаје, јајету". Мени као и већини других по ко зна који пут не остаје ништа друго него да гласам против неког а не за неког (мука ми је од бахатости ових садашњих). Ужас. Једну неспособну, лоповску и надасве не стручну страначку власт замениће нека друга која се неће много разликовати или се уопште неће разликовати. Дефинитивно је за Србе и остале словенске народе најбоља власт која је оличена у просвећеној диктатури. Има она Пашићева "Браћо Срби ...".
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер