Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Lik stvari koje dolaze

Komentari (100) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 27 decembar 2011 13:39
Vlada
Pošteno, oštro i jasno. Kao što se i očekuje od gospodina Antonića.
Preporuke:
184
13
2 utorak, 27 decembar 2011 13:48
Živorad
Ha, baš ovo:
"Zašto je ovo naprednjačko spinovanje toliko onespokojavajuće? Zato što najavljuje kakvi će nam mediji biti nakon eventualne naprednjačke pobede i promene vlasti u Srbiji. ....... Zato, kada danas čitate „Pravdu“, vi zapravo čitate sutrašnju „Politiku“, kada danas slušate Radio Fokus, slušate kako će sutra da zvuči Radio Beograd, ...
Preporuke:
168
13
3 utorak, 27 decembar 2011 13:57
...
Svaka vam je ko Njegoševa gospodine Antoniću !
Preporuke:
140
13
4 utorak, 27 decembar 2011 14:18
Svileni
Znam da je došlo vreme za kukanje, potpuno razumem vaš strah od Naprednjaka, verovatno ste se tako plašili i DOS-a i ja sam se plašio jer sve što je novo i nepoznato plaši one koji su uljuljkani u svom blagostanju, ali neizbežno dolazi, dolazi do promene vlasti i to je cinjenica, tako ostaje samo kukanje za sadašnjim režimom koji je pokazao svoje sposobnosti a one su katastrofalne, to i sami tvrdite u svojim ranijim komentarima. Što se tice Naprednjaka potpuno ih razumem, i razumem navodnu njihovu laž kako vi tvrdite, ali ih opravdavam jer sve ostalo je istina i samo istina. Cinjenica je da su oni u velikom naletu, da su dobro organizovani i da znaju šta hocu. Priznajem da oni i nisu tako dobri koliko je vlast loša, a narod žudi za promenama za ostalo sacekajmo i videcemo.
Preporuke:
26
172
5 utorak, 27 decembar 2011 14:23
Slavomir Srpski
Ukoliko se ostvari obecanje Nikolica da ce oni da rade isto kao i tadiceva vlada , ali "mnogo bolje", zasto onda da se sada cudimo ovakvim istupima iz te stranke. U stvari ja tu vidim samo nastavak doslednosti Nikolica i njegovih "lidera", i zasto bih verovao da ce on drugacije od onoga sto vec godinama tvrdi.
Oni koji misle da su njegove izjave samo mimikrija da ne bi imao protiv sebe Jevropu, a da ce kada dodje na vlast raditi drugacije od tadiceve vlade, su ili naivni ili traze da se dogodi zemaljsko cudo, i da doje licno mesija sa neba da ih spase.
Na "malim" stvarima se vide i velike stvari i sustina: kao sto ovim pokazuje SNS koliko joj je vazno do objektivnosti, transparentnosti, korektnosti i do istine. Bas one stvari koje nas sve u opoziciji sakuplja kao vrednosti koje treba da nam otvore nove alternativne puteve napretka ove drzave.
Preporuke:
97
4
6 utorak, 27 decembar 2011 14:25
@@
Gospodine Antoniću , čestitam Vam na hrabrosti i otvorenosti.Da neko posle ne kaže , nismo znali , nije tako delovalo , to što je izdao kuma nema veze....
Preporuke:
135
7
7 utorak, 27 decembar 2011 14:31
Nikita Panin
Raѕmišljam nešto... ako i ČedaJovanović bude premijer ostao bih da se "borim" ovde,a ako građani Srbije daju ozbiljniji procenat glasova SNS-u, koji bi tu stranku uveo u Vladu, odseliću se iz Srbije. Stado hijena na čelu sa dva marionetska prevaranta pod direktnom upravom svakoga ko je vlasnik svote evra sa 4 i više nula koje je na uzurpatorski način došlo do poslaničkih mandata ne služi na čast predsedniku Srbije. Mislim da je to njegova greška broj 1.
Znam da je SNS - prosto GREŠKA!
Preporuke:
137
14
8 utorak, 27 decembar 2011 14:33
siniša @ Svilni
Mislite li pod NOVO novi likovi, Nikolić i Vučić vama su novi, takoreći mladi talenti srpske politike.

Ili mislite na novu politiku.

Verovatno mislite na novu politiku.
Šta je to novo u njihovoj politici, recite nam molim vas?
Šteta da umremo a da to ne saznamo.
Preporuke:
88
5
9 utorak, 27 decembar 2011 14:33
@Svileni
Gospodine od svile, upravo zog takvih kao što ste vi, ljudi kojima glava služi samo da nose frizuru, Srbija i srpski narod je tu gde jeste.

Evroafanatizam je opasna kancerogena bolest koja razjeda teritorijalnu celovitost Srbije, od koje umire Srpskin narod. Političare koji su zaraženi ovom bolešću treba u skladu sa ustavom i zakonom u karantin.

Srbija je večna dok su joj deca verna !
Preporuke:
118
5
10 utorak, 27 decembar 2011 14:34
Kulin
Ne mogu da verujem, da kako odmiče vreme Srbi postaju sve naivniji, siromašniji, duhovno bedniji i preplašeniji. Valjda je svakom pametnom čoveku, dosadašnje delovanje Tome Nikolića, na čelu američke srpske napredne stranke, pokazalo da je to put u sunovrat, ubrzaniji nego do sada. Evo nekoliko argumenata:
- Toma i Vučko su se sastajali, tajno, još kao lideri SRS, sa Milom Đukanovićem i Stankom Subotićem, u pariskom hotelu Ric,
- Toma se tajno sastajao sa haškim tužiocem u Budimpešti,
- Vučko je nudio Srbiji sanaderizaciju,
- Glavni "mozak" stranke je Motgomeri, čovek koji je bio američki ambasador u Zagrebu u vreme rušenja SFRJ, a sada je biznismen na ovim područjima,
- Toma se, samo pre nekoliko meseci, pred celom Srbijom, izbrukao sa svojim štrajkom glađu i žeđu, kojom je pokazao da nije u stanju za bilo šta da podnese ličnu žrtvu,
- Toma nam je već pokazao i kako poštuje zakletvu. Ne poštuje onu datu pred Bogom, kako li će tek poštovati onu datu u Skuštini?

Ima još...
Preporuke:
142
5
11 utorak, 27 decembar 2011 15:03
@Svileni
Ceo vaš cenjeni komentar može da se opiše u jednoj rečenici:

Plitko ko čanče za likovno

Nadam se da u Srbiji nema mnogo "svilenih" ...
Preporuke:
85
8
12 utorak, 27 decembar 2011 15:11
Mladi DŽedaj
Glasati za bilo koga, osim za DS i SNS. Ako Srbija uđe u dvopartijski sistem, izumreće sve nezavisne političke opcije, i politika će se konačno i neopozivo pretvoriti u ono na šta je ličila u doba SFRJ. SFRJ bila nezavisna država sa sopstvenim interesima, identitetom i ideologijom, pa nedostatak demokratije može donekle i da se opravda "višim ciljevima", dok će monopolizacija političke scene od strane današnje najveće dve partije dovesti samo do toga da će jedino takmičenje biti u slugerisanju, izdaji i punjenju sopstvenih džepova.
Preporuke:
120
4
13 utorak, 27 decembar 2011 15:20
Nemanja
Svaka čast gospodine Antoniću. Iz Vašeg teksta želim posebno da izdvojim sledeće:
Zato, kada danas čitate „Pravdu“, vi zapravo čitate sutrašnju „Politiku“, kada danas slušate Radio Fokus, slušate kako će sutra da zvuči Radio Beograd, a kada danas gledate TV Kopernikus 3, gledate sutrašnji RTS.

Ne bi voleo da dođe do ovoga, ali Vi ste na pravi način prikazali kakvu politiku vodi SNS i koje su im namere.
Preporuke:
86
3
14 utorak, 27 decembar 2011 15:20
Milenković
Niko nikada neće, gospodine Antoniću, tumačiti vladavinu žutih kao Periklovo doba, osim možda nekih stranih ambasadora...
Preporuke:
72
7
15 utorak, 27 decembar 2011 15:21
Vladimir
Ne znam samo cemu cudjenje. Ako date alkoholicaru da vam napise knjigu ili esej o moralu, mozete samo da se zgrazavate.
Ako mediokritetima urucite, isporucite ili dodelite vlast, takodje je jedinstven osecaj gadjenja.

Politicke metode su na nivou coveka kojem je operisan veci deo mozga, uz parolu da ce se valjda nekome svideti, nekome kome je alkohol nagrizao veci deo pameti. Ili neka druga hemija.

Posmatrati naturscike, diletante, nastavnike, cuvare parkinga ili doktore, kako apliciraju vlast, i "vode" drzavu, samo moze da izazove odurnost. A normalno ishodiste su i bahatost i bezobrazluk i osionost..kao posledica borbe frustriranog organizma...koji se zatekao tamo gde mu nije mesto..

Ja bih gospodi, kao ekspertima za sve, dao da odvezu neki avion, ponad okeana, pa neka upravljaju..do mile volje, kada vec sve znaju i razumeju
Preporuke:
60
2
16 utorak, 27 decembar 2011 15:47
MP
"Što je najgore, to sve vidi i cela naša beogradska inteligencija, sva naša opoziciona medijska i akademska elita. Ali ti ljudi od ugleda i uticaja ćute "
Slažem se sa Profesorom.No činjenica da "Pravdu" gotovo niko od pomenutih ne čita.Oni, iz te grupe koji je čitaju, su "hvatači primera" za demistifikovanje naprednjaka. Pravda i Kopernikus 3 je verovatno manje od jedan posto medijskog prostora Srbije. A da nije njihova priča "ljutim lekom na ljutu ranu"? Nisam video nigde bolju demistifikaciju kako vladaju žuti od emisije "Prevara veka" emitovana na Kopernikus 3.Da su samo ispričali tu priču o Mostu na Adi,oprostio bih sva spinovanja kojima su i sami do apsurda izloženi.
Preporuke:
49
5
17 utorak, 27 decembar 2011 16:12
Pukovnikov učenik
Davno sam rekao da je gospodi iz NSPM-a vreme da batale analitiku i da se bace direktno u političke vode, jer svakim izgubljenim danom srljamo ka provaliji iz koje ćemo se izvlačiti sledećih 1000 godina.
Preporuke:
74
1
18 utorak, 27 decembar 2011 16:19
Ivan
Kad naprednjaci spinuju, onda je to zločin epskih razmera, a kad su oni žrtva spinovanja, e onda je to u redu.Pa sami radikali su mali milion puta tvrdili da će naprednjaci stupiti u koaliciju sa ds, ali ja se ne sećam da je uvaženi profesor osudio takvo ponašanje.
Preporuke:
21
62
19 utorak, 27 decembar 2011 16:46
srđan conić
I posle svega profesor Antonić kaže da su na primer Dveri pokret koji nema nikakve šanse na izborima analizira šta je za pokret potrebno, da ih ne podržava kritična masa naroda itd,itd. A danas s pravom govori o intelegenciji koja ćuti i koja je kukavička. Ako želimo promene a želimo ih onda moramo biti pošteni prema sebi pre svega. Koja je danas snaga u Srbiji koja traži promenu sistema čije vođe nisu korumpirane i ko tu snagu podržava pisci muzičari ekonomisti.Treba pogledati ko je sve potpisao peticiju za promenu zakona o zaštiti prava deteta. Znači nije istina da svi ćute i da niko nije spreman da se žrtvuje zarad dobrobit društva. I zbog toga onda kritički nastrojeni intelektualci ovakav pokret koji će tek jačati ne treba jednostavno da ignorišu. Jednostavno nije pošteno.
Preporuke:
52
6
20 utorak, 27 decembar 2011 17:00
dragos
Slobodane, vrlo interesantan naslov ste upotrebili za vas clanak. H.Dz.Wels je u svoje vreme objavio knjigu koja se tako zove i u kojoj je upravo (tada - dvadesetih godina proslog veka)opisao vreme u kome zivimo. verujem da ste je procitali i da cete se sloziti sa mnom.
Preporuke:
30
0
21 utorak, 27 decembar 2011 17:00
Ružičasti panter @ Svileni
Pa problem i jeste u tome što naprednjaci znaju šta hoće.A to je gola vlast. Za nešto drugo nemaju ni sposobnosti,ni znanja, ni obrazovanja.
Preporuke:
47
2
22 utorak, 27 decembar 2011 17:07
paja patak
“...Jer, na ovom malom primeru vidi se sve, sav mentalitet, sva psihologija naše sledeće vlasti... “. Sinoć sam imao “zadovoljstvo“ da na “Ćirilici“ gledam i slušam jednog novog, izglancanog, isprepariranog i preprogramiranog DRŽAVNIKA (ej,bre!) – državnika(!) Tomu Nikolića. Ni traga od onog njegovog ranijeg nabusitog palančko-vašarskog đilkoštva... Nov čovek, pa to ti je! Sve sama tolerancija i razumevanje, pa čak i za političke protivnike. Milina jedna! Skoro da čovek zaboravi da ispod tog tankog i još neosušenog sloja sjajnog laka čuči ono isto: “loptica-loptica“ E, sad dolazim na onaj citat sa početka: ako je to zaista sledeća vlast, ako srpski birač izabere TO, onda se vraćamo na onu izreku da svaki narod zaslužuje vladu kakvu ima (će imati, ne daj Bože!).
Preporuke:
59
2
23 utorak, 27 decembar 2011 17:30
Dimitrije Sine Mitre
Napokon je neko rekao ono što čitava Srbija zna ali niko ne sme da zucne
...ako smo već okupirani, i nema nam druge, zašto onda svi naši kvislinzi moraju biti baš toliko bahati, lažljivi, bezobrazni i pokvareni?
Preporuke:
75
0
24 utorak, 27 decembar 2011 17:46
thinking maize
Recimo da sam član jedne, trenutno opozicione stranke i recimo da će ta stranka najverovatnije da uđe u neku koaliciju sa SNS-om, po izborima. Ta moja odluka bila je više puta kritikovana, ali dala mi je MOGUĆNOST da posmatram stvari IZNUTRA. Ipak, posedujem izvesnu nezavisnost, pošto imam posao, tj. nisam NEPOSREDNO na nekakvom partijskom ili državnom "valovu", pa mi to, uz osećaj ZA SVAKI ŠUŠANj, daje mogućnost da SAZNAM! (Istu f-ju vrše tekstovi, a JOŠ I VIŠE komentari na NSPM-u, ali o tom, potom!) U tom smislu preneću Vam KAKO su MI MOJE STRANAČKE KOLEGE OPISALE DOLAZAK SNS-ovaca na vlast na Voždovcu, februara 2010. "Znaš B., tog februarskog dana NAJTRAŽENIJA ROBA u Opštini Voždovac bile su KAPE, ŠALOVI i RUKAVICE! Ali ne zato što je bilo hladno, već ZATO ŠTO su SNS-ovci TAKO "OBELEŽAVALI" "DOBRU" kancelariju, kompjuter, sto i tako slične POKAZATELjE MOĆI! Ko je IMAO VIŠE RUKAVICA, KAPI i ŠALOVA, "ZAUZIMAO" je "RESURSE"! Pozdravili smo ih sa: AVE VARVARAS, ali nisu nas razumeli!"
Preporuke:
35
4
25 utorak, 27 decembar 2011 17:55
Agent
SNS i DS će da naprave koaliciju.
Scenario je sledeći: nakon izbora ni jedna od dve "glavne" stranke nema većinu da samostalno formira vladu. Prave se konsultacije ali ni jedna od "glavnih" stranaka ne može da nađe manjinskog partnera da bi mogla da formira vladu. Vreme prolazi, državu pogađa novi talas krize. Onda se kroz medije polako pušta priča da je jedino rešenje da se formira vlada od dve najjače stranke jer bi u suprotnom moralo da se ide na nove izbore što nije dobro jer se samo gubi vreme, kriza se pojačava a novi izbori ne bi doneli drugačije rezultate od postojećih. U takvom "odsudnom" trenutku, dve "rivalske" ali najjače stranke, "teškom mukom" odlučuju da zanemare "razlike" i da zarad "dobrobiti" naroda formiraju stabilnu vladu.
Preporuke:
60
3
26 utorak, 27 decembar 2011 17:55
seljak bezemljas
Politicka istorija Srbije u SFRJ moze se svesti a da mnogo ne pogresimo na borbu prve proleterske protiv prve sumadijske.Dve garniture koje u borbi za vlast daju sve.I tako su se oni takmicili...Racuni su stizali,stizu i stizace.Danas imamo isto takmicenje.Setili se i drugi.Dugo im je trebalo.I to je to.Sve ostalo je spinovanje.
Preporuke:
16
4
27 utorak, 27 decembar 2011 18:04
thinking maize@ nastavak
Neko će pitati: "A što ćeš ti ili tvoja stranka sa SNS-ovcima, AKO ZNAŠ KAKVI SU!?" I BIĆE u PRAVU! Stvarno zašto!? Moj pokojni otac bi govorio: "Sa takvima NI U PLjAČKU!", jer i za tu delatnost nije potrebna samo hrabrost i preduzimljivost, već JOŠ i VIŠE POVERENjE! Koje poverenje može neko imati prema SNS-u!? Vrlo sumnjivo pitanje!? Ipak, setite se narodne priče "Tamni vilajet" i "AKO UZMEŠ KAJAĆEŠ SE, AKO NE UZMEŠ OPET ĆEŠ SE KAJATI!" Prema tome, ako se BILO KO odluči da "sa đavolom tikve sadi", valja da ima na umu da će, AKO SE NEKO NE REŠI NA KOALICIJU sa TIM i TAKVIM SNS-om, SNS-ovskom "đavolu" ortak može biti i "žuti" "Velzevuv", a po NAREĐENjU "Lucifera" Imperije! Znam, reći ćete: "VEĆ SMO Vas GLEDALI sa G17+ i "žutima" i BIĆE u PRAVU! Opet isto! No, ima jedna začkoljica! Stranka kojoj pripadam je skoro sumanuto insistirala na MUP-u, POTPUNO PREPUSTIVŠI EKONOMIJU i medije G17+, potom i Ministarstvo pravde "žutima"! Jer, šta će Vam policija, ako ZANEMARUJETE elemente MEKE MOĆI!
Preporuke:
22
8
28 utorak, 27 decembar 2011 18:19
thinking maize@ još jedan nastavak
Šta bi bila "meka moć" u srpskim okvirima!? Dajem jedan, naglašavam, LAIČKI predlog, iskristalisan posle dužeg razmišljanja na ovu temu i čitanja priloga ljudi, KOMPETENTNIJIH od mene! Jedan od ELEMENATA "MEKE MOĆI" bi mogao da bude i stvaranje ISTINSKI NEZAVISNOG SUDSTVA, da bi u Srbiji bila moguća akcija "čistih ruku" kao u Italiji! Zato, onaj koji dođe na vlast, a ŽELI ISTINSKE PROMENE ne bi smeo da se libi OTPUŠTANjA, ako treba i VEĆINE trenutnih partitokratskih sudija! Isto važi i za FINANSIJSKU POLICIJU! Verujem da postoje MORALNI i stručni pravnici i finansijski stručnjaci za knjigovodstvo, da bi se ove dve rak-rane Srbije SANIRALE! Posle toga predlažem da se NOVIM Zakonima, RAZBIJU MEDIJSKI MONOPOLI! Ad 1. Pratili bi se tragovi novca, koji ulaze u medije (što bi bilo moguće prethodnim merama!), posle čega bi usledile ANTIMONOPOLSKE MERE. Ad 2. Bile bi uvedene neke kulturološke mere (npr. OBAVEZNOST ćirilice u NACIONALNIM medijima), čime bi bile OBUZDANI anti-srpski mediji u Srbiji!
Preporuke:
32
4
29 utorak, 27 decembar 2011 18:21
@ Kulin
Verovatno ce da "skoce" svi na mene ali POTPISUJEM da je to zato sto je iz ove zemlje "otis'o svak ko valja" - otisli su oni plodni, brzi, inteligentni, pravi "odlikasi", a ostali su (uz nekoliko nas koji kukamo da nas ne voli uciteljica) glupi i uporni streberi odlikasi, i naravno "raja" medju kojom su isplivali ovi snalazljivi - "prepisivaci" ; a kad ti je elita sastavljena od "trojkasa" tako ti to biva.
NIKO NISTA NE ZNA, ali "snacicemo se" vec...
I sta znanje? Sta ideja? Kakva vizija? Kakva strategija? Kakav plan? Otkud znam covece! Cuti i teraj dalje!
A masa sa dvojkama cuti i sedi u zadnjoj klupi. Njih mrzi da misle. Daj Kursadzije i Indiru na francuskom.
Receno je odavno - u zemlji slepih, coravi je kralj!

Jednacina je prosta. Nakalemite sad ovo na komunisticku negativnu selekciju, pa na partokratski model vladanja, zacinite spinom i tezama o "rajinskom mentalitetu" i dobicete tacan odgovor. Domanovic.
Preporuke:
30
4
30 utorak, 27 decembar 2011 18:31
thinking maize@ tu smo blizu...
Pošto je za medije nadležno Ministarstvo kulture, mišljenja sam da bi bilo koja stranka, a KOJA JE PATRIOTSKA, valjalo da pored ovog PREUZME i Ministarstvo prosvete i prosto OTPUSTI "drugosrbijanske" kadrove! Jedno malo zapažanje: imam komšiju koji radi u Ministarstvu prosvete i koji kaže da je g-đa Tunde Cerović, jedna od "večitih" posle 2000-te, "ČISTO ZLO" (ovo je citat!). Ako je sa njom tako, onda je BILO KOM, patriotski orijentisanom političaru JASNO šta valja raditi! Fala Bogu, mi Srbi smo VIČNI u obrazloženjima, pa će se I ZA OVAKVE MERE, već naći neko! U istom smeru mora biti i mera OBUZDAVANjA tzv. NVO! Pored administrativnih mera, valja pratiti i tokove novca, ostalo je lako! Prema tome, kad se preuzmu ELEMENTI "MEKE MOĆI" onda je LAKO sa ostalim. Naravno, voleo bih da iz "ralja" SNS-ovaca IZVUČEM i poljoprivredu (JEDINU ISTINSKU EKONOMSKU ŠANSU Srbije!), ali BEZ ELEMENATA "meke moći" ni "PET HILjADA POLICAJACA GRADA Čikaga" neće nam pomoći! Naravno, neko će reći, A ZAŠTO NE ODMAH...
Preporuke:
26
3
31 utorak, 27 decembar 2011 18:35
Ultravisitor
Nikolic stoji iza uspeha DS-a i Tadic Borisa koji je pobedio na laziranim predsednickim izborima.
Preporuke:
21
2
32 utorak, 27 decembar 2011 18:41
thinking maize@ KRAJ
Naravno, neko će reći, A ZAŠTO NE ODMAH PATRIOTSKA KOALICIJA SRS-DSS-"Dveri" i U PRAVU JE! Međutim, skoro g-din Kleftakis napisa jedan prilog, ovde na NSPM-u, u kome PROCENI snagu te koalicije na najviše 20% UKUPNO! Prema tome, PRVO VALjA NAROD "RAZLUDETI" i DATI mu NADU, posla će se već naći! Neko će reći (a fala Bogu kod nas Srba UVEK IMA SKEPTIKA!): "A ako te TVOJI prevare, kao i SVE NAS!?" Reći ću, da su U PRAVU! Ali tad, šta tad!? Ustaću i nastaviću dalje! Kako drugačije!? Uostalom, ZAŠTO NAS OVOLIKO DUGO UBEĐUJU da je VEĆ SVE GOTOVO, ako je BAŠ TOLIKO GOTOVO!? Ne, "NEMA SMRTI BEZ SUDNjEGA DANA", a to je već KOSOVSKI ZAVET! Svako dobro! PS. O tome da sluđujem i sebe i druge, dovoljno je pisao jedan moj oponent ovde. U pravu je, ali neka opet pročita "Tamni vilajet", valjaće mu! Naši preci su ga prepričavali i sa tim pričama i pesmama na usnama IZAŠLI IZ PETOVEKOVNOG MRAKA na SVETLO SLOBODE! I to SAMI i SVOJIM SNAGAMA!
Preporuke:
29
5
33 utorak, 27 decembar 2011 18:53
Patriota
Gospodin Antolic se uhvatio on za jednu malu izmisljenu laz kao pijan plota i od toga napravio slona. Nisam ga nesto cuo kad su Tomislava Nikolica izbacili iz SRS i nisu mu dozvolili da provovori i jednu rec u svoju obranu. Nisam ga cuo da je proglasio lazi SRS da je Toma Nikolic americki spijun, da je izdajica svoje zemlje ili mozda nije imao potrebe za tim jer se saa tim slaze. Ne smeta Antolicu i to sto Tadic laze da su ga direkno ucenili ili EU ili kosovo pa da zato nismo dobili pristupni ugovor. Zna Antolic da je to cista laz jer su se mnogi strani diplomati o tome izjasnili...
Preporuke:
6
62
34 utorak, 27 decembar 2011 19:20
Verterdegete
Gospodine Antonicu, Fokus i Pravda su postojali davno pre SNS, i retorika im je bila ista i u ono vreme (ako ne i jos gora). Ne reazumem otkud sada tolika zgrozenost nad ovim glasilima.
Preporuke:
13
42
35 utorak, 27 decembar 2011 19:23
Puk. Ernst Šicer
Kome nije jasno da je skoro kompletna "politička scena" Srbije apsolutno zatrovana, taj slabo šta shvata. U celoj toj priči gubitnici su kako Srbija tako i Srpski Narod. Dok god se u Srbiji ne bude odgovaralo oštro i pravično za sva zlodela koja se čine, počevši od kraduckanja i nepotizma, preko korupcije i nepoštovanja Ustava, do kvislinškog ponašanja i otvorene veleizdaje, dotle će ortodoksni mediokriteti moći da rade to što rade. Prema svecu i tropar. Svaka bolest ima svoje uzroke i posledice, a ako je lečenje neadekvatno, do ozdravljenja ne može da dođe.
Preporuke:
31
2
36 utorak, 27 decembar 2011 19:48
old fashion Srbin
jedno malo neslaganje sa g. Antonićem, kojeg inače veoma cenim: po meni, kada čitamo današnju pravdu, mi već čitamo i DANAŠNjU politiku, a ne nekakvu sutrašnju. Nema tu nikakve metamorfoze kakvu Antonić najavljuje, jer suštinski gledano, srpski mediji su u jednom istom blatu danas isto kao što su bili i svih prethodnih godina. Možda je za običnog čitaoca ta formalna promena (da li se forsiraju komunistička ideologija, socijalistička ideologija ili prozapadne vrednosti) donekle bitna, ali ipak, suština uvek ostaje ista. Forsira se tema koju gazda plaća ili nameće, a od objektivnog i nepristrasnog novinarstva koje bi hrabro razotkrivalo mane društva (i veličalo stvarne vrednosti, a ne izmišljene) se odustalo za sva vremena. I to je suštinski problem novinarstva u Srbiji, niko ko se hvata za olovku/tastaturu nema više ni najmanju želju da svojim rečima nešto uzdrma i razotkrije, nego samo radi kao plaćenik. Ili je izbeglica na slobodnom internetu.
Preporuke:
33
3
37 utorak, 27 decembar 2011 20:03
Nebojša Malić
A zašto se "naprijednjaci" prihvataju kao usud?
Preporuke:
24
2
38 utorak, 27 decembar 2011 20:11
Milorad Stanojlović
Bez obzira na to da li je Todorović dvosmislen ili nedvosmislen, sigurno je da u Srbiji nije besmislen.
Uostalom, DS i SPS su nas nedvosmisleno ubedili da je i besmisleno bilo smisleno, tj. smišljeno.
Politika je kapitulacija pred čuvenim "realnim stanjem stvari" (bez terena). Naime, kad može malo, što ne bi moglo i malo više, a može i mnogo.
SPS je pokazao da to uopšte ne boli, a DS da nije baš toliko gadljiv na koalicione avanture.
Birači, koju krenu u avanture, biće kažnjeni; nedvosmisleno.
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
24
4
39 utorak, 27 decembar 2011 20:32
Haški lobi
Saradnja sa Hagom je nabolji dokaz privrženosti evropskim vrednostima, a teško je proceniti da li je Tribunal imao više koristi od saradnje sa Natašom Kandić ili pak od saradnje sa Tomislavom Nikolićem. Zaista nema smisla kritikovati Tomu Nikolića i njegove medije jer je u pitanju čovek koji je više puta pokazao i dokazao apsolutnu privrženost evropskim vrednostima.
Preporuke:
13
5
40 utorak, 27 decembar 2011 20:37
XXX
Ako Nikolić i Vučić lažu & spinuju, onda su to samo standardne metode njihove političkr borbe, to su radili oduvek, još u vreme njihovih SRS karijera. Svojevremeno su to radili zajedno sa Todorovićem.

Nisam primetio da se tu iko promenio, da je naprasno postao ljubitelj istine ili neistine, samo im se menjaju ciljevi i ambicije.
Preporuke:
7
27
41 utorak, 27 decembar 2011 20:47
Dr Jozef
Sasvim je normalno to što se mediji naklonjeni SNS-u oslanjaju na nemačku školu propagande. Napadom na Tadića, Kancelarka je otkrila ko su njeni favoriti na srpskoj sceni i sasvim je prirodno da ta ljubav bude uzvraćena. Ako već prihvatamo nemačku Evropu, sasvim je normalno da oberučke prihvatimo i nemačku školu propagande, koja je svoju superiornost ubedljivo dokazala u mirnodopskim i u ratnim uslovima. Glajhšaltovanje srpskih medija predstavlja samo prvi korak u evropeizaciji ovog društva. Šarenilo naših medija užasno podseća na prizore iz filmova E. Kusturice i ja mislim da je došlo krajnje vreme da se toj karnevalskoj estetici stane na put. Uvedimo red!
Preporuke:
14
3
42 utorak, 27 decembar 2011 21:14
Nomadska opasnost
Urednik jednog patriotskog medija (Ž.C.) naučno je dokazao da je Toma Nikolić superiorniji od drugih srpskih političara, a posebno od V. Šešelja: Šešelj, Koštunica, Tadić i Kusturica nisu starosedeoci ove naše Srbije. Urednik navodi da su Koštunicini preci pre 200 godina došli iz Stare Hercegovine, Tadići su takođe poreklom iz Stare Hercegovine (današnje Crne Gore), a na Sarajlije Šešelja i Kusturicu ne treba trošiti reči. Kao što patriotski urednik podvlači, Šešeljevo poreklo je dvostruko prožeto ovom nomadskom dekadencijom, s obzirom na činjenicu da su njegovi roditelji bili železničari, tako da Šešelj ni kao dete nije mogao da upozna prednosti života koji je srastao sa jedinstvenim tlom. Jedini je Toma Nikolić umakao ovim nomadskim karakteristikama, jedino on razume i oseća kvalitet srpske zemlje, srpske crnice, srpskog humusa i posebno srpske ilovače!
Preporuke:
10
40
43 utorak, 27 decembar 2011 21:26
ludi skretničar
U ovoj naprednjačkoj podvali najviše bode oči neuk nivo spinovanja. Već po naslovu je i najzagriženijem LDP-ovcu bilo jasno da je u pitanju podvala. Žuti sebi ovakvu blamažu ne bi dozvolili. Plitko i nemaštovito.

Navedeni primer govori o SNS kao grupaciji željnoj vlasti po svaku cenu, ali sa manjkom ideja i rekao bih intelektualnih kapaciteta, da tu vlast osvoji i docnije, ne daj Bože, vrši.

Ako su ovakvi diletanti po pitanju kompromitacije političkih protivnika, šta tek očekivati od njihovih ministara, direktora, načelnika i ostatka državnog aparata.
Preporuke:
33
2
44 utorak, 27 decembar 2011 21:29
Ruvim Simonović
Kakve god stvari dolazile sasvim je bespredmetno. Srbi odumiru i ni na šta nemaju uticaj. Kakva će predstava biti za umirućeg ne menja na stvari.
Preporuke:
10
7
45 utorak, 27 decembar 2011 21:41
zato nam je tako
Ovaj članak je neka vrsta malog svetionika na ostrvu istine i morala.
Da imamo opoziciju koja vredi, vlast bi morala da bude mnogo bolja. Ovako, svi su članovi jedne velike interesne grupe koja drži ovaj narod i ovu državu u stanju nekretanja. A njima lepo, i u opoziciji i na vlasti.

A što se tiče Radio Beograda, ponekad naletim na Drugi program popodne, i to je strašno: neki od ljudi tamo ne umeju ni da čitaju . spotiču se, nepravilni i čudni naglasci se mogu čuti ...
Preporuke:
21
1
46 utorak, 27 decembar 2011 22:41
Guslari
Ja mislim da je u srpskoj političkoj eliti moguće prepoznati dva tipa političara: 1) "Ljudi iz Naroda": Toma, Čeda, Zoran Živković; 2) "Otuđeni Intelektualci": Tadić, Koštunica. Koštunica je najbolji primer otuđenog, odnarođenog intelekutalca; on je više vremena proveo čitajući knjige na stranim jezicima nego što je uživao u lepotama srpske prirode, a dobro je poznato da ljudi koji znaju mnogo stranih jezika pate od intelekutalne konfuzije jer nisu u stanju da misao jasno formulišu na maternjem, srpskom jeziku! Tadić je takođe odrastao okružen hiljdama knjiga njegovih roditelja, profesora univerziteta, koji su više vremena proveli po nekim dosadnim međunarodnim teorijskim konferencijama negoli u kontaktu sa običnim srpskim čovekom. Njima nasuprot stoje Ljudi iz Naroda: možda Toma, Čeda i Zoran nisu pročitali mnogo knjiga, možda ne znaju strane jezike, ali su baš zato očuvali onu autentičnu narodnu pamet i zdrav razum srpskog seljaka!
Preporuke:
7
51
47 utorak, 27 decembar 2011 22:53
Vera Nastasovic
Vec vise puta citam zaista izvanredne komentare, ali nikako da procitam sta nam predlazete da uradimo! Za koga da se glasa kad su svi od reda katastrofalni? Sta od ovog sto postoji moze da se izabere? Izjasnite se za koga ste vi, pa da nam date bar malo nade da na politickoj sceni postoji neko za koga moze da se glasa. Ovako smo sasvim sludjeni i bez nade.
Preporuke:
17
0
48 utorak, 27 decembar 2011 23:16
Ružičasti panter @ Vera Nastasovic
Za koga glasati? Časno je stati na stranu slabijeg i napadnutog. Osim toga to je uvek - pre ili kasnije - najbolje rešenje.
Preporuke:
17
1
49 utorak, 27 decembar 2011 23:36
SNS = SPO
Evolucija Tome Nikolića zaslužuje svaku pohvalu a ne ovakve prekore. Toma je krenuo stazom Vuka Draškovića, što je najbolji dokaz njegovog sazrevanja kao čoveka i političara. I Drašković je nekada bio srpski nacionalista, saveznik V. Šešelja, ali je onda shvatio da je to poguban put i za njega lično i za Srbiju u celini i uvideo je da Evropa nema alternativu. Sada je Toma krenuo utabanom stazom Vuka Draškovića i ja mislim da svi treba da pozdravimo činjenicu da između SNS-a i SPO-a više nema baš nikakve razlike. Vuk je dobio dvojnika.
Preporuke:
27
7
50 sreda, 28 decembar 2011 00:07
Dijalektičar bez mane i straha....
@tinkering maize
Sviđa mi se ta vaša "mekana revolucija" a rekao bih čak da ste u duši revolucionar, u svakom slučaju izvrstan dijalektičar! Bojim se, ipak, da ćete na kraju krajeva morati da se suočite sa sopstvenim iluzijama. No, ne brinite, vaše iluzije su vaša snaga!
Svako dobro!
Preporuke:
9
0
51 sreda, 28 decembar 2011 00:46
Štirlic za SNS = SPO
SNS = SPO = zrela politika = dobar vic
Preporuke:
26
0
52 sreda, 28 decembar 2011 00:50
Svetislav Kostić
10 ponedeljak, 26 decembar 2011 13:46
Svetislav Kostić
Ne budite pretjerano brzi u svojim sudovima! Strpite se i sačekajte reakciju Šešelja iz haškog kazamata. Jer ako u tome ima i trunka istine, on će to prvi da sazna i javi se.
Preporuči komentar:30 / 1

Svom mišljenju od 26. decembra o intrigi nemam šta da dodam. Sem priznanje gospodinu Antoniću, jednom od velikana iz plejade srpskih pera, da svojim autoritetom osudi politikantske hohštaplere zbog bezočnih lagarija.
Preporuke:
22
0
53 sreda, 28 decembar 2011 01:02
au mile
Ovaj narod (kao uostalom i svaki drugi narod ) zaslužuje tačno onakvu vladu kakvu je i birao.
Ne pomažu pravdanja tipa "oni su nas obmanuli" ili "nismo bili dovoljno informisani" ili "od dva zla irali smo manje".
Situacija u Srbiji je očajna s obzirom na činjenicu da je SNS najjača opoziciona stranka. POjava SNS na političkoj sceni Srbiji odgovara najviše zapadnim zemljama. Kako sada već lagodno pričaju ti isti ambasadori, "nacionalističke" stranke su potpuno marginalizovane.
SNS je razbio patriotski blok i biće najodgovorniji za decenijsko propadanje Srbije na Evropskom putu koje će uslediti.
Preporuke:
23
2
54 sreda, 28 decembar 2011 01:03
Marko Darković
Dobar je tekst i tačan, ali sve što ste rekli za naprednjake isto vredi i za druge. Svako od njih će dovesti svoje novinare, urednike, direktore, upravnike, sekretare itd. Naprednjačka Vlada će biti ista kao i Vlada DS-a, ništa se tu neće promeniti. Jedina promena je što će nezaposleni članovi SNS-a zasnovati radni odnos. Sve ostalo biće kao i sada a možda i još gore.
Nikolić je marioneta zapada.
Preporuke:
19
0
55 sreda, 28 decembar 2011 03:02
Stabilitet
Juče je Borka Pavićević lepo primetila da je naš osnovni problem "nedostatak stabiliteta". Ja mislim da bismo stabilitet koji priželjkuje gospođa Pavićević mogli da izgradimo samo pod uslovom da se napravi ravnoteža između Istoka i Zapada, između Moskve i Berlina. A nema sumnje da bi koalicija LDP-a i SNS-a predstavljala ideal i maksimum stabiliteta!
Preporuke:
11
9
56 sreda, 28 decembar 2011 05:14
KninjaNIN
Što je najgore, to sve vidi i cela naša beogradska inteligencija, sva naša opoziciona medijska i akademska elita. Ali ti ljudi od ugleda i uticaja ćute – i onda kada su pozvani, pa i kada bi, makar i nepozvani, bili zbog javnosti obavezni nešto da kažu.
Amin..."Ljudska rasa je rasa kukavica a ja ne samo da marširam sa njima već nosim barjak.".Mark Tven...Citirala Mara Knežević Kern...
Preporuke:
10
0
57 sreda, 28 decembar 2011 09:25
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha....
Umesto "moja stranka", "jedna opoziciona stranka" i inih eufemizama, ubacite nešto po Vašem nahođenju i na istom smo! Napisah skoro da g-din Milan Obradović iz "Obraza" ima šlifa za vođu, da bi mogao da pokrene mase i sl. (možda se Vama njegova ideologija ne sviđa!?), ali da čovek ima harizmu, NEOPHODNU za rasnog političara, ima. Drugo je pitanje ŠTA BI MOGLO DA ISPADNE od te njegove harizme, pokreta "Obraz" i konkretnih poteza koje bi isti morao da povuče u političkoj borbi!? Jer, NAČIN i REDOSLED biranja poteza, kao i VEŠTINA KORIŠĆENjA METODA i RESURSA u politici, a ne samo harizma, razlikuju političara od politikanta i državnika od političara. Trenutno u Srbiji imamo GOTOVO ISKLjUČIVO POLITIKANTE, uz ponekog bledunjavog političara! Zato povika na Milana Obradovića (na stranu njegova ideologija) i "Obraz" ima za osnovu STRAH trenutno vladajućih POLITIKANATA i sa njom srasle kompradorske intelektualne "elite" od čoveka KOJI BI MOGAO DA IH SVE POMETE! O PRIVILEGIJAMA NEDOSTOJNIH se radi!
Preporuke:
11
6
58 sreda, 28 decembar 2011 09:40
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha.... , nastavak
Slično kao za g-dina Obradovića i "Obraz" važi i za "Dveri" i njihove vođe, dok mislim da su "Naši 1389" još uvek neizdiferencirana grupa mladih, možda dobrih namera, ali sem onog "NEĆU" ima malo toga "ZATO", "OVAKO" i sl. Prema tome, na desnici već imate u začetku, delom i uznapredovalu ALTERNATIVU ovoj partitokratiji! Kakva je situacija na levici!? Mislim da je tu neka LEVA ALTERNATIVA postojećim OKOŠTALIM i SAMO na PAPIRU levičarskim partijama, znatno slabija. Vulin!? Ma, ajte! Mene, kao nacionalistu ta situacija ne raduje, jer npr., Vi mi možete reći ovo ili ono, ali da Čanak ili Čeda nekog nazovu npr. "fašistom", oprostićete, to je UVREDA! Ako jedan RODOMRZAC zove RODOLjUBE "fašistima" to je travestija najnižeg mogućeg nivoa, koja je moguća samo u ovoj Srbiji, zemlji kojom trenutno vladaju NEDOSTOJNI! Zato se borim, za vladavinu DOSTOJNIH, MORALOM pre svega, pa tek onda strukom. Toma vs. Boris!? Stara priča o Kurti i Murti, ali dobro je za nas što su se Kurta i Murta OZBILjNO POBILI!
Preporuke:
12
4
59 sreda, 28 decembar 2011 09:45
Mitar Karapandža
` On, zapravo, može samo da se pita – ako smo već okupirani, i nema nam druge, zašto onda svi naši kvislinzi moraju biti baš toliko bahati, lažljivi, bezobrazni i pokvareni? Zašto nas moraju tretirati kao maloumne idiote, podobne jedino za laganje, varanje, pljačkanje i iskorišćavanje? I okupiran narod ima ostatke dostojanstva. Zašto nas onda ovi naši „petenovci“ tretiraju kao marvu? Zašto pokazuju strancima koliko nas (ne) cene i kako sa nama zapravo treba postupati?`
Treba li ovome ikakav komentar? Mislim da ne treba, jer se bojim da nemamo bolje, ili se bolji pribojavaju da ovaj ološ zamene. Ili im se to ne isplati...?
Preporuke:
10
0
60 sreda, 28 decembar 2011 10:26
thinking maize@ Stabilitet
Koja je razlika između "Stabiliteta" i "Debiliteta"? Vrlo mala!
Preporuke:
15
3
61 sreda, 28 decembar 2011 10:45
Lapovac
I šta sad? Da mi ipak izađemo na sledeće izbore i sve to lepo legalizujemo, ili šta? Jel neko predloži neku opciju distanciranja od zagađenog toka stvarnosti?
Preporuke:
10
0
62 sreda, 28 decembar 2011 11:14
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha.... , KRAJ!
Zašto mislim da su se Toma i Boris OZBILjNO POBILI!? Srbija je "mala bara" za ovako mnogo "krokodila"!? Citirao sam već bivšeg kolegu, "žutaća" Živkovićeve frakcije, koji reče neposredno pred "oformljenje" "vlade nacionalnog jedinstva" (dal Vam ovo LIČI na NEŠTO!?) u junu 2008: "Tadić MORA da napravi vladu, jer će ga NjEGOVI POJESTI! Možeš li da zamisliš da DESETINE HILjADA PARTIJSKIH KADROVA, udobno zaposlenih i dobro plaćenih po raznim državnim sinekurama, ODJEDNOM ostane bez posla!" Znači Poštovani protejski prijatelju, radi se UPRAVO o borbi za malo parče državne "bare" između dve grupe "krokodila" u uslovima svetske finansijske "suše"! To je ono što mi daje NADU da će NEKI DRUGI, novi i NADAM se MORALNIJI, ISPLIVATI i povesti nas prema boljitku! Znaću da su PRAVI, ako krenu sa Čerčilovim: "Mogu Vam obećati samo krv, znoj i suze!" Znam da ne volite Čerčila, ali ovo je trenutak kada nam je pre svega ISTINA potrebna! Recept "meke sile"!? Rukovodim se biblijskim: "Ne bojte se onih koji..."
Preporuke:
10
2
63 sreda, 28 decembar 2011 11:17
Goran Stanković
@Nebojša Malić
zato što se/ih tako nameću, a da bi se imalo utisak da će se nešto promeniti. Pitaće ko? Ja vam odgovaram oni koji im obezbeđuju tako komforan rad, razvoj povereničke mreže, sofisticirano pojavljivanje u medijima ( u kojima su tobože zabranjeni ), troškove poslovnog prostora, kampanje, prisustvo u parlamentu... . I onda, kada tako prekriju Srbiju, gde su ostali suspendovani i svedeni na autoritet predsednika stranke ( primer DSS -a ), šta mislite za koga će narod glasati ? Inače, imam problem da shvatim, šta taj pojam zapravo znači: smisao mu kao i život leptira... . Dok se ustoličimo... . A onda teško nama, kada počnu da se razmeštaju, a prethodne da sklanjaju uz otpremnine, izmišljena radna mesta, i sve već viđeno, jer tobože neće biti odmazde. Neće, jer će ih tako kupiti da ćute i ne otkrivaju mehanizme vladavine... i to je taj džentmenski sporazum, od uvođenja demokratije u nas.
Preporuke:
12
2
64 sreda, 28 decembar 2011 11:29
thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha.... , POST SCRIPTUM
Recept "meke sile"!? Rukovodim se biblijskim: "Ne bojte se onih koji će Vam pogubiti telo. Bojte se onih koji će Vam uzeti i dušu, pored tela!" Zato Prijatelju, iako se ne slažemo u većini stvari, ja od Vas, kao levičara ne strahujem, jer lepo stajaše u Sretenjskom ustavu 1835: "Rob kad stupi na tlo zemlje Srbije, postaje slobodan čovek!", što ne samo da je srpski, već je I LEVIČARSKI! Protiv OVIH sam ne toliko zbog njihovog NEZNANjA i KRIMINALA, već zato što od SOPSTVENOG NARODA prave ROBOVE u NAŠOJ SRBIJI! Prosto rečeno, vreme je za ISTRAGU POTURICA! Naravno neće biti fizička, ali SVESTI OVE NIKOGOVIĆE na NjIMA PRIROĐENI NIVO (KOJA BI BILA PERSPEKTIVA VAN POLITIKE npr. Čanka, pogonskog inženjera, Nenada ili Jovanović, dipl. KARIĆEVOG dramaturga, Čedomira i sl.), to je NjIMA GORE od SMRTI! Zato nam valja PONOVNO VASPOSTAVITI VREDNOSNI SISTEM, a to je moguće samo preko elemenata "meke moći", koje u mojim postovima pobrojah! Svako dobro!
Preporuke:
13
2
65 sreda, 28 decembar 2011 12:33
dada
Svaka čast profesore. Sve mi je bilo jasno kakva je stranka SNS kada sam videla bivšek američkog ambasadora da radi za naprednjake. Većina je slepa i gluva kod očiju i ušiju. Ne ići za nepomenom. Neka nam je bog u pomoći.
Preporuke:
15
1
66 sreda, 28 decembar 2011 12:46
D'accordo!
@thinking maize
Što se tiče ove dvojice koju nabrojaste ne vidim nijedan razlog da se tako ne postupi. Samo napred! Ma, tu ima mesta za još stotine ako ne i hiljade istih ili njima sličnih. Ja tu ne pripadam niti sam ikada pripadao a celog života sam živeo oskudno i skromno. Čak nisam ni profesionalno napredovao, jer nikada nisam ni bio član nečeg takvog kao što je bio Savez komunista. Štaviše, suprotstavljao sam se nepodopštinama ljudi iz tog kruga. Prvo sam stradao od njih a potom i od današnjih "kvarnjaka". Izgubio u nekoliko navrata posao a i danas mi je egzistencija, uostalom kao i većini naroda srpskog, sasvim ugrožena. No, nikada nisam pao duhom! a ideju sam oduvek poštovao! Pa, čak voleo i "Kako se kalio čelik" te glavnog junaka u njemu. A Vi me, svojevremeno, uvaliste u to društvo, kako ih Vi nazvaste, KOmsalonaca. Otkuda Vam takva ideja, to mi je ostalo nejasno do današnjeg dana. Bojim se da je to iz preterivanja prema samoj ideji socijalizma ili komunizma. Svako dobro!
Preporuke:
6
2
67 sreda, 28 decembar 2011 13:15
mirko
Gospodinu Antoniću nije po volji SNS,ni SRS ni aktuelna vlast ni "Vidovdan"....
Ko mu je po volji?
Preporuke:
2
18
68 sreda, 28 decembar 2011 13:24
In vino veritas
@thinking maize
Ne razumem Vas. Zašto biste se mene plašili? Ili, eventualno, mojih ideja. Naglašavam još jedanput, nikada pa ni sada nisam bio pripadnik organizovanih partijskih grupa koje bi bilo koga ugrozile. Meni je mučno da ovako šta saopštavam! Ja sam prosto naprosto takvog mišljenja i stava spram koga imate velike rezerve. A zašto sam bio tako furiozan pa to može biti možda i posledica mog karaktera jer sa, inače, u životu, zbog čega sam platio i ogromnu cenu, prebrz, žestok i opore reči. No, Vi ste na tako šta umeli i previše mudro, vispreno, ponekada i diplomatski da odgovorite. Umeo sam i da se zagrcnem od smeha, uz primedbu na moj konto. To smatram samo za dobitak jer ostali su imali retku priliku da se dive takvom vrcavom, ponekada i zavitlantskom duhu. Naravno, mi smo dve "loze", s jedne i druge strane brda, koje i nose različite sorte. Ukus Vaše je, moguće, opojan, moj, "bouquet", pak, više prija onima sa oporim ukusom. Na kraju ŽIVELI i Srećna Vam Nova godina.
Preporuke:
9
1
69 četvrtak, 29 decembar 2011 01:24
Ljilja Vanc.
Da nam je malo vise ovakvih Antonica koji istinito, razlozno, logicni i akademski (kao sto i njemu dolikuje)objasnjava srpsko drustvo i njegovu politicku elitu, mozda bi i narod glasao drugacije. Zaista, ne mogu da verujem koliko nas narod pati od amnezije i mazohizma(pogledala sam rezultate ankete i videla da su SNS i DS vodeci). Sto se SNS-a tice, treba samo da se setimo Tome i kako je to izgledalo onih par dana kada je on bio predsednik skupstine...Sto se DS-a tice zar nije dovoljno okrenuti se oko sebe.
Preporuke:
7
0
70 četvrtak, 29 decembar 2011 09:27
thinking maize@ protejskom sajber marksisti, ljubitelju vina i svega što uz to ide...
Uhvatio sam Vas kao Odisej Proteja, eda bi izvukao ono što želim, no izvukoste se, ne izrekoste svoje ime, sem par generalija! Tako se i Jakov rvao sa nekim čovekom, bio ranjen, eda bi bio proglašen Izrailjom, tj. onim "koji se s Bogom borio i odolio"! No dosta "uvlačenja", nešto sam postigao u životu, ali sem deteta to nešto je sve samo prah i za smej, pa mu dođem na isto ko i Vi! To da volite vino i šalu, pa to se vidi, imate pesnički nerv i temperament, ali ne i pesnički talenat pa Vam zato sve "zuji, zveči, zvoni, zvuči", no ako, i to valja u ovoj žabokrečini koja se zove Srbija! Sve u svemu pružili ste mi zadovoljstvo borbe (pomalo igram šah, kako ne bih uživao u borbi!) i to je od svega najbolje! Sad da li će ove naše "kate" nekog mlađeg da inspirišu, eda bi razbistrio ovu žabokrečinu zvanu Srbija, ne znam, ali se nadam da će takvi mladi da se pojave. Za neke od njih naslućujem da su takvi, neki se samo izdaju da su ti, ali OVO sad, ne može trajati doveka! Svako dobro i ŽIVELI!
Preporuke:
3
4
71 četvrtak, 29 decembar 2011 12:09
Petar Latinović
Tekst se optužuje za „navođenje svedoka“. Obično tada neko vikne:„Prigovor“. Ako mi dozvolite, Vašu kolumnu shvatio sam kao prigovor. Ako je prigovor upućen gospodi Todoroviću i Stefanoviću, razumem. Ako je prigovor upućen SRS-u i DS-u što malo hoće a malo neće zajedno, razumem. Ako je prigovor upućen SNS-u jer ovo koristi za svoju promociju, razumem. Ali problem nisu političari koji su nekad opozicija, a nekad vlast, oni koji bi pred izbore sa ovima a posle sa onima, oni sa kojima niko neće, oni sa kojima svi iz koristi hoće, oni što su pričali jedno a sad drugo, oni koji pričaju a mi ih ne razumemo, oni što su najgori kad ćute, oni koji nam rade o glavi, oni koji nam rade o džepu, oni što su bili naši a sad su njihovi, oni što se uvek slažu, oni što uvek kontriraju, oni što se ne zna odakle im pare, oni koji ne znaju gde su naše pare, oni što bi državu, oni što bi dve države. Problem su novinari, koji, sram ih bilo, rade pošteno. P.J. ništa nije slagao. Za ostalo će vreme pokazati.
Preporuke:
2
8
72 četvrtak, 29 decembar 2011 18:13
Nikola
Lik stvari? Slažem se da nisu ljudi, ali ovo je uvreda za stvari. ;-]

Ja sam optimista. Mislim da će narod, uz naprednjake, osetiti blatnjavi ukus najnižeg dna, jer od toga se, zaista, ne može niže ići. Još ako budemo imali čuvenu „oročenu vladu“, gde će nam biti kraj?

Šalu na stranu, sramota je glasati za sve njih, od LDP-a do SRS-a i nazad-napred pet-šest puta. Ko to ne shvata, jeste maloumni idiot, kako Vi napisaste, i zaslužuje one za koje glasa. E, sad... Ispada da Tadić ne shvata...

Mene ovde najviše zanima „poštena inteligencija“... Zašto je ona toliko glupa, nepoštena i uplašena?

NOPO je otvorio izbornu listu (www.poslanik.rs), građanima se nudi da sâmi reše probleme. A gde je inteligencija? Ćuti. Čeka. Možda nisu zadovoljni detaljčićima?
Preporuke:
1
1
73 četvrtak, 29 decembar 2011 21:37
Od goreg uvek ima gore
@thinking maize
Rekoste da Ovo ne može trajati do veka. Može, može, a mislim da to Vi bolje od mene znate! Ovi ubijaju život a time i dijalektiku. A vi ste dijalektički, pomalo joj zamećući trag, pokušali da se izmaknete. Moje je skromno mišljenje da su vam male šanse mada Vam, svakako, želim uspeh u tom nastojanju. Šansa je zapravo u što dužem izmicanju.....
Preporuke:
3
1
74 petak, 30 decembar 2011 11:20
Dijalektika u kratkim pantalonama
@thinking maize
Ne znam čime sam zaslužio nadimak protejskog Sajber marksiste jer sam oduvek izlagao ono što stvarno mislim, dakle, bio sam dosledan. Figura Proteja orijentiše ka onom ko često menja oblik, pojavu, eventualno, stav. Ili ne shvatate ono što poručujem ili to namerno interpretirate kako Vam odgovara. No, možda je i to dijalektika, doduše, svedena na običnu manipulaciju. Pozdrav.
Preporuke:
1
0
75 petak, 30 decembar 2011 13:13
thinking maize@ "sajber marksisti"
"Nomen est omen", znate i sami, a što se tiče Vašeg imena, stalnog nick name-a i BILO ČEGA kako Vas vikaju ili kako sami sebe označavate, ostalo mi je nedostupno i dan-danas! Prema tome, Vaše PRAVO BIĆE pokazujete kroz Vaše argumente, Vaše PRAVO IME ili bar stalni nick name KRIJETE i NE POKAZUJETE, već mašete svim tim šarenilom epiteta, (nekad uvredljivih, nekad šaljivih, uglavnom ciničkih), kao toreador crvenom maramom ispred bika, ili kao što Bogorodica spušta Svoj Pokrov na Svet ili kao što Šiva, Igrač nad Igračima prekriva Svet sa Koprenom Maje! Prosto, IGRATE se! Zato i ono "sajber marksista", kao termini technicii, eda bi kratko OZNAČIO svo to Vaše ŠARENILO, primereno SAJBER prostoru, ali ipak ČVRSTO u okviru marksističke paradigme. Ni manje, a Boga mi ni više! To ste Vi, bar za mene. Ko ste u stvarnosti, to je Vaše, zadovoljan sam sa ovim sa čim se susrećem! U svakom slučaju, "nije važan rezultat, ako je borba bila lepa"! Svako Vam dobro i srećni Vam nastupajući Praznici!
Preporuke:
0
3
76 petak, 30 decembar 2011 15:29
naprednjak
pocela je kampanja i ovo je deo kampanje
Preporuke:
1
5
77 petak, 30 decembar 2011 15:39
pred ponoć il' jutro...
Dragi moj sagovorniče, ostavimo razjašnjenja za narednu godinu a mnogo je pritvrečja te koplja zabodimo no, ne previše duboko da bi, opet sa njima, mogli jedan drugom izlaziti na megdan. Sve zarad veselog pucketanja ideološkog raspoloženja ali i neuronske profilakse. Dižem čašu za buduće okršaje, jer, oni su, na kraju, priznaćete nadam se, neminovnost koja vodi okrepljenju!

Moja duša,
nezasita sa svojim jezikom,
liznula je od svake dobre i loše stvari već,
zaronila u svaku dubinu.
Ali, uvek, poput pampura, uvek zapliva ponovo na površini, ljulja se kao ulje na mrkom moru:
zbog te duše me nazivaju srećnikom.
Niče
Preporuke:
4
0
78 petak, 30 decembar 2011 20:37
thinking maize@ lep pozdrav mora imati dostojan otpozdrav...
HAIKU MEĐU ŠLjIVAMA


Igraju kolo!

Čak i rakiju peku!

Maybe delete!?

(No! We are ALIVE!)


(Inspirisano filmom "Munje" i sudbinom ovog naroda. Napisano tokom 2003 g., a dopunjeno novembra 2011 g., na barikadi kod mosta na Ibru u Severnoj Mitrovici.)
Preporuke:
2
3
79 petak, 30 decembar 2011 21:18
SM
Hvala redakciji NSPM na ustupljenom prostoru za raniju dopisku te "pozdrav i otpozdrav". Sve najbolje u Novoj godini!
Vaš, kako me Prijatelj oslovi, "Sajber marksista".
Preporuke:
4
1
80 petak, 30 decembar 2011 23:27
Dušan Ariljević
@thinking maize
Vaši komentari obeleženi sa "thinking maize" po malo setni, liče na političku ispovest. S druge strane komentari "thinking maize@ Dijalektičar bez mane i straha...." ukazuju na "kako i sa čim (kim)" izaći iz OVOGA DANAS. Ne delim Vaše poglede ali ih sa zanimanjem čitam i pratim. Vi ste jedini osnovano zaključili da je današnjih "20 posto" samo 20% i da je izlaz jedino moguć sa SNS. Međutim taj politički proizvod zvan SNS još nije pokazao sve osobenosti te se nadam da se on može upotrebiti i na suprotan način od onog kako Vi to očekujete. Pozdrav.
Preporuke:
1
5
81 sreda, 04 januar 2012 15:58
thinking maize@ Dušan Ariljević
G-dine, poznati su mi Vaši stavovi, ali oni uključuju pretpostavku promene našeg nacionalnog mentaliteta. Ne radi se o "carsku nebeskom" i sličnom što Vas i slične Vama dovodi do konsternacije, već o nečemu, što su Nemci za 2-og svetskog rata primetili. Njihove zapažanja "glede" Srba najbolje odslikava ispovest jednog nemačkog vojnika: "Kad naši vojnici uđu u dansku ili holandsku kafanu, SVI Danci i Holanđani IZAĐU, jer ne žele NIŠTA sa NAMA, ali sam siguran da nas Danci i Holanđani neće UBIJATI! Međutim, kod Srba NIKAD NISI NAČISTO! Kad uđemo u njihove kafane, uvek će Vas NEKO pozdraviti, pa čak i ČASTITI PIĆEM, ali će se među Srbima UVEK naći NEKO ko će nam PREREZATI VRATOVE, PUCATI i BACATI BOMBE na NAS, ako IKAKO MOGU!" Da Vas podsetim, tokom turkog vakta SAMO su se NEKI Srbi poturčili, kao što su se za austrijske i mletačke vladavine SAMO NEKI Srbi porimili! Možda će SNS raditi dosta toga što Vi odobravate, ali uradiće ono ŠTO ĆE SMRVITI SVE VAŠE PLANOVE: DOVEŠĆE RUSKI KAPITAL!
Preporuke:
2
3
82 sreda, 04 januar 2012 17:29
Vojislav Mistović
Odličan tekst,samo autor griješi u jednom. Naime, kalendar je veoma bitan i nije samo ''puko pravo naroda'' kada će slaviti Božić,Vaskrs.Pomijeranje kalendara gubi se veza sa nebeskom crkvom i narušava se kompletan bogoslužbeni krug, tako da je to veoma ozbiljno pitanje.Sledeće gdje griješi je po pitanju Grčke,Rumunije i Bugarske.Jeste da su u ovim zemljama ''zvanične'' crkve promjenile kalendar,ali isto tako, postoje i oni koji su mu ostali vjerni.Grčka država,recimo, priznaje starokalendarsku crkvu. Te crkve koje su ostale vjerne starom kalendaru-to su Crkve Hristove, što se ne bi moglo reći za Srpsku Pravoslavnu Crkvu koja,iako nije promijenila kalendar u punom je opštenju sa svim novokalendarskim crkvama i Vaseljenskom patrijaršijom koja je skinula anateme sa rimokatolika i ima puno evharistijsko opštenje sa Rimom.Prevedeno sa duhovnog jezika,SPC ima potpuno jedinstvo sa papistima.To je svima jasno,ko je pročitao makar jedan kanon Pravoslavne Crkve.
Preporuke:
3
0
83 četvrtak, 05 januar 2012 11:45
wishfull thinking
@thinking maize
....Možda će SNS raditi dosta toga što Vi odobravate, ali uradiće ono ŠTO ĆE SMRVITI SVE VAŠE PLANOVE: DOVEŠĆE RUSKI KAPITAL. Pa, ne budite tako naivni, dragi gospodine! Bio ruski, ameri;ki ili neynam kog roda Kapital, pre svega, ima svoj Interes a to je njegovo prezime. I samo se po tome prepoznaje a na to se i odaziva. Šta će ga ovde zaintrigirati. Možda slovenska sviralica i pravoslavna melodija? Pre će se zaplesti u Zigfridove lugove a već odavno spava u, na primer, Kensingtonu ili čelziju. Sigurno ne u Poljskoj, Rumuniji ili, ne daj bože, Bugarskoj!
Preporuke:
2
0
84 četvrtak, 05 januar 2012 16:16
thinking maize@ "sajber marksista"
Poštovani Druže, nemam nešto iluzija ni o Tomi, a ni u srpskoj budućnosti, brez da ne bude opet ono knjaza Miloša: "Ako padne Đurđevska kišica i rodi pšenica bićemo siti i Srbi i ja!" Ono o "ruskom kapitalu" upućeno je g-dinu Ariljeviću, starom sajber "drugosrbijancu", tek da ga jedim za praznike, da mu bude žgaravica za još nešto sem od jela! A neka srpska budućnost je MOGUĆA samo uz srpsku poljoprivredu, ergo naporan, uporan rad, rad i opet rad, pa kad polipšemo, JOPET RAD! Naravno, uz to "ide" i PRERAĐIVAČKA i PREHRANBENA INDUSTRIJA, koju možemo povratiti malo JAKOM državom (jer, potreban je NEKO nadležan za ALOKACIJU OGRANIČENIH SREDSTAVA!), a nešto i ruskim kapitalom! Naravno, tajkune u najmanju ruku OGRANIČITI (JASNO im staviti do ZNANjA, da ako "NE IGRAJU" po pravilima DRŽAVE, mogu da se OPROSTE od IMOVINE!), a onda dobrim radom i za 5-6 godina možemo govoriti o nekoj srednjoj, a Boga mi I O RADNIČKOJ KLASI! Pa vidite, dragi "sajber marksisto" šta Vam Valja činiti u TOJ SITUACIJI!?
Preporuke:
1
2
85 četvrtak, 05 januar 2012 19:22
Pavle Korčagin 1
@tinkering maize
Žao mi je, dragi gospodine. POjašnjenja su vam slabašnja i neugojena....nemam nešto iluzija ni o Tomi, a ni u srpskoj budućnosti...Oko Tome je sve jasno. Srbija je u istoriji imala primera takve prevrtljivosti što je umatano u oblandu patriotizma, primer daju četnici, oni Dražini."A neka srpska budućnost je MOGUĆA samo uz srpsku poljoprivredu, ergo naporan, uporan rad, rad i opet rad, pa kad polipšemo, JOPET RAD!". Ma, jeste simpatično ali nije izvodljivo, ovako kako to predstaviste. Uz srpsku poljoprivredu potreban je i strani kapital, i to onaj koji odbacuje dobar profit ako ne i još nešto, a bogami i njihov menadžment, na kraju i tržište! Mislite da se to ne plaća, na primer, ucenama ili sličnim zahtevima. Dobijete na jednoj a izgubite tri puta više na drugoj strani. Profit je danas "multifaceted phenomenon". It hasn't what had once been. Ovo što nakitiste na kraju podseća po malo na režim Auschwitz-a. Moguće da se i niste šalili!
Preporuke:
1
0
86 četvrtak, 05 januar 2012 19:33
Pavle Korčagin 2
@tinkering maize
....PRERAĐIVAČKA i PREHRANBENA INDUSTRIJA, koju možemo povratiti malo JAKOM državom (jer, potreban je NEKO nadležan za ALOKACIJU OGRANIČENIH SREDSTAVA!), a nešto i ruskim kapitalom! Gotovo da me zasmejaste! Jaka država, dragi sagovorniče ne znači automatski i jaku organizaciju. Za to imate milion suprotnih primera i samo jedan potvrdan.Ali, evo vama najbližeg. Meni i vama drag, predsednik Putin, radi na tom putu i to ne baš malo vremena! A rezultat??? Pih, pa i on sam često puta polupriznanjima dopušta moj zaključak! Možda nešto o Kini. Nisam zlonameran al tamo korupcija cveta baš zahvaljujući tom državno-partijskom polipu. Tamo je na delu najsurovija prvobitna akumulacija kapitala. Od socijalizma ni traga, od kapitalizma ovo što spomenuh! A Vi nama Srbima poturate državu!?!?!?...tajkune u najmanju ruku OGRANIČITI (JASNO im staviti do ZNANjA, da ako "NE IGRAJU" po pravilima DRŽAVE, mogu da se OPROSTE od IMOVINE!), a onda dobrim radom i za 5-6 godina možemo govoriti
Preporuke:
0
1
87 četvrtak, 05 januar 2012 19:45
Pavle Korčagin 3
@tinkering maize
....o nekoj srednjoj, a Boga mi I O RADNIČKOJ KLASI! Kako vidim, nosite jake utiske sa @putovanja i proputovanja po Vama i meni dragoj nam Rusiji. Rekao bih, međutim, da ste se previše zadržali u Kremlju pa i da ste osluškivali glasne rumore satova kremaljskog dvorca. No, kremlj nije Rusija, kako i sami vrlo dobro znate! Rusija i Moskva, to su dve civilizacije, ili dva vremenska sleda. Srednji vek i moderno vreme! A ispravljanja takvog nesklada poduhvatio se hrabri Vladimir Putin. Naravno da mu želim uspeh ali, verujte, Rusija će to opet platiti strašnom cenom! O srednjoj klasi u Srbiji? Pa, ne bi bar Vama trebalo mnogo vremena za odgonetanje ovog klupka. Srednja klasa je počišćena ne samo sa ovih prostora već je taj proces uveliko prisutan i na ostalim meridijanima. A metla koja je pometa jeste naučnotehnološka revolucija. Ona je čini izlišnom. Ne nikakvi Miloševići, Jeljcini, Tuđmani, itd. Čemu više profesori, advokati, lekari, novinari, o birokratiji je i odviše...
Preporuke:
2
0
88 četvrtak, 05 januar 2012 19:57
Pavle Korčagin 4
@tinkering maize
....pisati. Pa i vaše kolege u najširem smislu. Država ne samo da nema više sredstava za finansiranje velikih projekata nego nema ni potrebe. Potrebe se sada ustanovljavaju na mnogo nižim nivoima a njihova difuzija je daleko raznovrsnija i svrsishodnija. Naravno, sve je ovo projekcija, ali sasvim bliska projekcija. E, Srbija bi morala, ako me već pitate...šta Vam Valja činiti u TOJ SITUACIJI!? misliti o takvoj izvesnosti a nikako u predloženom ključu i eventualnoj "brzinskoj etapi". Jer, tu, ni cilj ni trasa a pogotovo sredstva nisu primerena. Ona nisu nedovoljna već su neadekvatna. Nama trebaju ljudi vizionari, oni koji već danas "vide svoja leđa", ljudi koji misle u PETOJ DIMENZIJI. Sa "obrnutim čuperkom" mogli biste, eventualno, i Vi to biti. Pogotovo jer pripadate odredbi naučnog proletera. Marx bi, zar ne, po koznakoji put mogao biti u pravu, sem zagonetke koju nam je postavio.
Preporuke:
2
0
89 četvrtak, 05 januar 2012 20:04
thinking maize@ "sajber marksisti" o poljoprivredi
Od čega početi! Aha, evo: "Uz srpsku poljoprivredu potreban je i strani kapital, i to onaj koji odbacuje dobar profit ako ne i još nešto, a bogami i njihov menadžment, na kraju i tržište!" Prvo, ne pričam džaba o ruskom kapitalu i to BAŠ u poljoprivredi! I to NE velikom kapitalu! Neko ko šparta levo-desno po kapitalu, pa malo štrpne od Kejnzija, pogleda onu starinu Trnavčevića, pa bup o poljoprivredi: "strani kapital", pa "njihov menadžment" i "na kraju i tržište" ne da NEMA POJMA o poljoprivredi, već dok ne provede bar 2-3 godine po TERENIMA, ne sme NI DA PONIŠLjA IŠTA o POLjOPRIVREDI, ne da se PROLUPAVA! Ad. 1. Poljoprivreda je privredna grana sa NAJSPORIJIM OBRTOM KAPITALA! Biljkama, a i životinjama je potrebno VREME da porastu i donesu PRINOS, ekonomski isplativ, uz održanje proste reprodukcije (zdravo i kvalitetno seme biljaka i podmladak domaćih životinja), pri čemu ZA TO VREME, UNETI KAPITAL BIVA IMOBILISAN! Mogu li se SMANjITI "inputi"!? Mogu, ali SAMO u NEKIM GRANAMA poljoprivrede!
Preporuke:
1
2
90 četvrtak, 05 januar 2012 20:17
thinking maize@ "sajber marksisti" o poljoprivredi, nastavak
Mogu li se SMANjITI "inputi"!? Mogu, ali SAMO u NEKIM GRANAMA poljoprivrede: intenzivno stočarstvo, ratarstvo, voćarstvo nekih voćaka, ALI... Svako gajenje većeg broja jedinki na ograničenom prostoru (štala, polje), pri veštački kreiranoj životnoj sredini za rast tih organizama, UVEĆAVA EFIKASNOST PRIRASTA MASE TIH ORGANIZAMA (ergo, uvećava PRINOS, tj., DOBIT!), ALI... SMANjUJE OTPORNOST tih istih GAJENIH ORGANIZAMA prema stresnim uslovima sredine, abiotskim i biotskim: suša, ekstremne temperature, poplave, bolesti, ergo MANjI PRIRAST MASE TIH ORGANIZAMA, tj., manji prinos i dobit! Šta činiti!? Tu dolazi do izražaja SREDNjA KLASA, ali ne "advokati, lekari, novinari...", već inženjeri, tehničari, doktori nauka, tj. SPECIJALISTI! Znači, jedne profesije odlaze, ali DRUGE DOLAZE, a ISTI (ili sličan!) VREDNOSNI SISTEM ostaje! Ti ljudi žive od svog rada i znanja, pa su slični negdašnjim proleterima, ali "naučnotehnološka revolucija", koja je jelte, GRAĐANSKA (Vaš izraz!) daje im VREDNOSNI SISTEM!
Preporuke:
1
2
91 četvrtak, 05 januar 2012 20:27
thinking maize@ "sajber marksisti" o poljoprivredi, drugi nastavak
Pa da Vas pitam, da li ste Vi razgovarali sa većim brojem SPECIJALISTA poljoprivredne struke, sa većim brojem inženjera, tehničara, doktora nauka, zatim sa ljudima drugih profesija, a zaposlenih pri poljoprivredi!? Da li ste se interesovali za njihova interesovanja, vrednosne stavove, njihovo shvatanje države i njene uloge u poljoprivredi, značaja nekadašnjih PIK-ova, a sadašnjih latifundija, da li ste razmišljali, kako ti stavovi utiču na rešavanje problema srpske poljoprivrede!? Ajde, budite POŠTENI, pa recite da nemate blagog pojma o svemu ovome! Ad. 2. OSNOVNI POJAM u poljoprivredi je REJONIRANjE, tj. koje su kulture biljaka i životinja PRIKLADNE za GAJENjE u POJEDINIM OBLASTIMA, uzimajući u obzir prirodne, saobraćajne, društvene i sve druge uslove, koji doprinose MAKSIMIZACIJI DOBITI! Nešto ste načuli, ali...! Zato je moguće da starina Trnavčević LUPETA PREKO 40 godina da "Srbija treba da se ugleda na Dansku i Holandiju", NE SHVATAJUĆI da Srbiji NAJVIŠE ODGOVARA FRANCUSKO ustrojstvo poljoprivrede!
Preporuke:
1
2
92 četvrtak, 05 januar 2012 20:38
thinking maize@ "sajber marksisti" o poljoprivredi,
Da, dragi Prijatelju, Srbiji NAJVIŠE ODGOVARA FRANCUSKO ustrojstvo poljoprivrede! I tamo i ovde, ravnice, brda i planine! I tamo i ovde ima šuma i velikih reka! I tamo, kao i ovde, broj stanovništva na selu nije zanemarljiv! (Barem je tako bilo do Miterana!) I tamo i ovde, iako postoje razlike u tradiciji i tehnološkoj opremljenosti, prisutno je i gajenje raznih kultura na istom posedu, pored prisutnih monokultura! I tamo i ovde preovlađujuća kulturna matrica je NE-PROTESTANTSKO HRIŠĆANSTVO! Dalje, njihov sistem ORGANIZACIJE STRUČNjAKA za POLjOPRIVREDU bio je zasnovan na DVA SISTEMA: 1) poljoprivredne stanice; 2) državni instituti, što NIJE DALEKO od dosadašnje srpske prakse! I ovde, kao i tamo, VISPRENIJI SELjACI ŽELE DA PROIZVODE ROBU sa DODATOM VREDNOŠĆU, otud francuski sirevi, vina i sve ostalo, kao i srpski kajmak, užička pršuta, sjenički sir! Takav poljoprivredni proizvod sa DODATOM VREDNOŠĆU, zahteva znatan MANUELNI RAD, ergo RASTE ZAPOSLENOST! Ali to zahteva i ZAŠTITU TOG RADA od DRŽAVE!
Preporuke:
1
2
93 četvrtak, 05 januar 2012 21:12
NSPM web
Poštovani komentatori,
Molimo vas da ne pišete više od jednog komentara i da se držite teme teksta.

hvala na razumevanju,
uz pozdrave
od super(moderatora)
Preporuke:
1
1
94 četvrtak, 05 januar 2012 21:18
Ego
@tinkering maize
Trebalo bi malo da promislite ya[to vas ovako uporno oslovljavam. Ima to veze, sada vidim dobro, sa vašom paranojom. Ni na kraj pameti mi nije bilo da sa vama polemišem o poljoprivredi već da nešto kažem o ekonomskom aspektu ulaganja u jednu oblast kao što je poljoprivreda. A vi ko iz petnih žila odmah nabodoste na rejonizaciju kao jedan od osnovnih pojmova iz tog domena. ne znam šta ste hteli time postići sem da preko svake mere dobrog ukusa plasirate svoje nebuloze kojih su, kako vidim, sve veći broj komentatora svesni. napomenuo sam već jedanput da vi praktikujete odgovore na nepostavljena pitanja i da se služite manipulacijama. Šta vas natera da od mene tražite priznanje u stilu - Priznajte da o poljoprivredi nemate blage veze! Pa, ispade da mi je jedini cilj u obraćanju vama bilo upravo suprotno. To je toliko primitivan manir da o tome više i nije potrebno raspredati. Time i sva druga eventualna objašnjenja padaju u vodu.
Preporuke:
2
1
95 četvrtak, 05 januar 2012 21:44
thinking maize@ Reče sveti Pavle... ili MAD MAX na srpski način!
Reče sveti Pavle: "Šta ima Atina sa Jerusalimom? Šta ima stoa sa crkvom?" Uostalom, kakve ima veze Marks sa poljoprivredom? I šta će nam uopšte to selo i ta hrana? Sve ćemo lepo uvesti iz..., ma nije ni važno odakle, VAŽNO je da je to rekao drug Marks ili ko već bilo! Al isti Marks REČE da "PRE SVAKE FILOZOFIJE, MORA DA SE JEDE"! E, dragi "sajber marksisto", TO JE "PRAVI LIK STVARI KOJE DOLAZE", lik GLADNE Srbije, jer pričati o poljoprivredi to je TAKO "SMARAČKI", TAKO OUT za Vas! A tad, tad će nam STVARNO BITI SVEJEDNO da li je na vlasti Boris ili Toma! I šta je stavljeno u naslovu, a šta u tekstu! I ko će to komentarisati! BAŠ će nam biti svejedno! Jer, to će biti vreme otimanja o hranu, vreme MAD MAXA na srpski način! PS. Neće me biti neko vreme, pa odmarajte se! Zato, sa Lanetom Gutovićem kažem: "De bili i gde ne bili, neka vas sreća prati!"
Preporuke:
1
2
96 četvrtak, 05 januar 2012 22:53
Dušan Ariljević
@ thinking maize


„....tek da ga jedim za praznike, da mu bude žgaravica za još nešto sem od jela!“ Moram napomenuti, biram hranu, pijem umereno, nemam žgaravicu ali ako je Vama dobro kad je nekom drugom loše neka Vam je prosto!

„Možda će SNS raditi dosta toga što Vi odobravate, ali uradiće ono ŠTO ĆE SMRVITI SVE VAŠE PLANOVE: DOVEŠĆE RUSKI KAPITAL!“ Uh, uh, prejaka retorika: smrviti, planovi, dovođenje (kapitala). Pod „dovođenjem“ kapitala „prvosrbijanci“ podrazumevaju nametanje kapitala i priželjkuju još koje šta, što uz to ide. No i ja verujem da ipak neće doći do „promene našeg nacionalnog mentaliteta.“ kojim mi jedino možemo sačuvati sebe od svakog podaništva i ekonomskog ropstva, sve jedno da li se ono kreira od strane Zapadne, Istočne ili Dalekoistočne imperije.
Preporuke:
2
1
97 četvrtak, 05 januar 2012 22:55
Dušan Ariljević
@ thinking maize
O poljoprivredi ukratko. Nekoliko godina sam proveo u druženju sa traktoristima, magacionrima, kooperantima, seljacima, „sezoncima“ nadničarima ali i sa onima „ iz inputa“ proizvođačima mašina i opreme, sredstava za zaštitu bilja, semenskog i sadnog materijala, zastupnicima osiguravajućih kuća, bankarima i uvek mi je bilo lakše sa ovim iz prve grupe a sve je zavisilo od ovih drugih. Tačno je, prinos se stvara na njivi i u štali ali profit se najčešće neravnopravno raspoređuje i usmerava „ka inputu“ ili ka prerađivačima. Tu za državu ima mesta i potrebe da se umeša.
Preporuke:
0
2
98 petak, 06 januar 2012 11:10
Zaslepljujuća blagoglagoljivost
"Tinkering maize" ima običaj da zaroni u mitove i da nam na indirektan ali, navodno, prihvatljiv način dočara svoje teze. A ponekada ide i "direktno u meso" nadajući se da će nas zapahnuti "doktorskim čarom". Utvrdi tako da smo u poljo sferi jako slični Francuskoj te da bi trebalo prihvatiti manje više i sve ono što oni rade u agraru. Pored brda, reka i ravnica utvrdi i da smo neprotestantske veroispovesti. Sjajna paralela. Mislim, ko može da razume ali i proguta! Onda dođoše poljostanice, instituti i još kojekakva čuda. priča verovatno potiče i iz nekog grčkog mita, možda i neke vizantijske pripovesti. A to što razdvaja Francusku od Srbije to ovaj nadriagrarac ko od šale smetnu s uma. Kao u dečjoj igri. Jak bankarski sektor, industrija koja je u stanju da podržava silne subvencije, više od polovine evropskog budžeta koje se sliva u te svrhe, i to poglavito Francuzima, obilje energetskog resursa, ogromno tržište, integrisanost zemlje itd...Sve što Srbija ima. Ali nema! E, to prećuta tm
Preporuke:
5
1
99 subota, 07 januar 2012 08:58
baštovan
Naprdnjaci mogu da dovedu "ruski" kapital, ali znate kako?
Tako što bi firmama poput Gasproma prodali sve naše preostalo "porodično srebro", na primer EPS; ne baš za neke astronomske cifre, više bi to otišlo kao što je otišao NIS, (ili kao Sartid amerima) ali Bože moj, "ruskom" kapitalu se u "zube ne gleda", naročito onom koji bi došao posredstvom super-super-super-ekonomista i zvezdanog tima eksperata iz naprdne stranke koji predvodi bivša Labusova sekretarica. A, iz razloga što se naprdnjački dvojac odavno odomaćio u zapadnim ambasadama, bilo bi "baš slepački" da neki deo "porodičnog srebra", evo na primer PKB, ne prodaju i svojim zapadnim prijateljima. Cena? Prava sitnica!

Za titanske infrastrukturne projekte kao što je kanal do Egejskog mora, ili za nove mostove, tunele, autoputeve i brze pruge, tu tek "nema zime": novac će dati gorostasi srpskog patriotizma, a u isto vreme ugledni, svetski biznismeni poput Joce Amsterdama i Caneta Žabca.
Preporuke:
1
1
100 subota, 07 januar 2012 13:42
Petar Veliki
Da nije tragično bilo bi smešno. Nažalost SVAKA JE NA MESTU. SVE STRANKE SU DIKTATORSKE, bez jasne vizije, političkog kursa, državotvorne politike sa neverovatnim minhauzenskim sindromom što bi narod rekao "ko jaje, jajetu". Meni kao i većini drugih po ko zna koji put ne ostaje ništa drugo nego da glasam protiv nekog a ne za nekog (muka mi je od bahatosti ovih sadašnjih). Užas. Jednu nesposobnu, lopovsku i nadasve ne stručnu stranačku vlast zameniće neka druga koja se neće mnogo razlikovati ili se uopšte neće razlikovati. Definitivno je za Srbe i ostale slovenske narode najbolja vlast koja je oličena u prosvećenoj diktaturi. Ima ona Pašićeva "Braćo Srbi ...".
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner