Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Eh, da je samo Angela

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 27 decembar 2011 11:22
to je to
Odličan tekst. I koristan.
Preporuke:
41
3
2 utorak, 27 decembar 2011 12:11
Mikailo
Odličan tekst. Dopunio bih ga sa dva citata:

„Treba da se borimo da oslobodimo svet, da uklonimo granice i rasne barijere, da bi zauvek iskorenili zavist, mržnju i netoleranciju.“
*
"Ako Evropa ne postane Nemačka, Nemačke biti neće."

Adolf Hitler, Mein Kampf
Preporuke:
44
3
3 utorak, 27 decembar 2011 12:33
Petar
njihova dva rawena vojnika nekako su mi bleda senka u odnosu na trista djaka i nekoliko hiljada ostalih.
Preporuke:
46
1
4 utorak, 27 decembar 2011 13:11
Vladimir Dž
Pa suštinska stvar je: zašto su oni tu?

Tu su da bi srbima otimali resurse sa Kosova kao što to njihove kompanije rade svuda po svetu, to su radili i pre drugog svetskog rata na Kosovu. A još bitnije je da se brani odskočna daska za krijumčarenje droga iz Azije na zapad u kooperaciji sa njihovim šiptarskim teroristima.

Teraju avganistanske seljake da sade mak dok oni čuvaju polja. Posle to dopremaju avionima na Kosovo gde ga prerađuju i šiptarskim kanalima liferuju dalje. Tako se svake godine dopremi više od 500 milijardi dolara vredne droge.

Sad imamo situaciju da nemački vojnici srbima govore da se sklanjaju sa Kosova jer oni predstavljaju remetilački faktor za njihove demokratske procese.
Preporuke:
53
1
5 utorak, 27 decembar 2011 14:08
Živorad
E ova rečenica je za mene jedna od najboljih u tekstu:

"..Odnos prema Srbiji najogoljenije pokazuje nemačku brutalnost prema slabijima od sebe, a to neko pomno prati..."

Da li su Nemci svesni da su kroz Srbiju(žrtveni jarac) testirani da bi se videlo da li su se promenili, i na šta su danas spremni ako bi bili jači? Izgleda da nisu i izgleda da ponovo upadaju u istu klopku. Po ko zna koji put.
Preporuke:
58
1
6 utorak, 27 decembar 2011 15:18
Plodovi gneva
Kako je to rekao jedan zaista veliki Nemac (Bizmark): ''Sve to što se dešava na Balkanu, ne vredi zdravih kostiju jednog nemačkog (pruskog) grenadira.'' Šta rade grenadiri na Balkanu danas? Naravno da treba pucati u njih.
Preporuke:
38
3
7 utorak, 27 decembar 2011 15:21
Đani
Podesćanje je važno za srpski narod.A purić podseća na mnoge stvari.Nemačka je takoreći postala kroz vreme koje opisuje, takoreči prirodni neprijatelj Srbije.Mnogo je vremena prošlo a uvek smo na suprotnim stranama.Ni Rusija tu ne može da pomogne.
Preporuke:
34
3
8 utorak, 27 decembar 2011 15:32
1111
Poslednji put, kada je Nemačka vodila ovakvu politiku, dobili su Crvenoarmejce na Rajhstagu.
Preporuke:
37
0
9 utorak, 27 decembar 2011 15:52
alisa u zemlji cuda
sve je to lepo ali plasim se da mi opet kao narod, trazimo nekakvog mesiju da nas spase, a spas je u stvari u nama. dok ne uspostavimo drustvo (a konsekventno i drzavu) koja je zdravo razumska, sa nama ce se igradi i jedni i drugu i treci i ....

ne trebaju na ni rusi ni nemci da znanje i postenje postanu vrhovno merilo u porodici i na poslu. dok ne uzvisimo ili osvestimo tj osecaj licne koristi toliko prisutan u nasem nardou, na nivo zajednicke koristi, nema mesije i spasa za nas ni sa istoka ni sa zapada.
Preporuke:
32
1
10 utorak, 27 decembar 2011 16:33
fristajlo
Odnos prema Srbiji najogoljenije pokazuje nemačku brutalnost prema slabijima od sebe, a to neko pomno prati. Zato mislim da se Nemačkoj ne isplati da ide do kraja.
Nemačka i nemci nisu, uprkos uvreženom mišljenju, racionalna država i narod; čim se osete moćni, rukovode se mržnjom i osvetom. Ta naivnost i nesposobnost da to prepoznamo u ledenim porukama koje nam otud stižu, do sada nas je koštala nekoliko miliona Srba...
Izvanredna analiza, kao i obično (barem, po meni); smatram se polaskanim što mislim isto kao i gospodin Purić, koga neizmerno cenim.
Kao mali, iznuren i skoro bespomoćan narod (s obzirom- ko nam radi o glavi) ostaje nam da se nadamo da će nas Rusija, kao i obično, spasti sudbine koju nam je zapad namenio...
Preporuke:
35
0
11 utorak, 27 decembar 2011 16:40
Ivan
Ne razumem zašto se uvek prvo predamo neprijatelju, pa se posle deremo na njega da je nepravedan.Tako je bilo u aprilskom ratu, tako je bilo i 1999.I što nas Nemci stalno napadaju? Pa zato što znaju da ih to ne košta mnogo, jer se najveći deo našeg otpora sastoji u kukumavčenju i dreki, ali kada treba uzeti oružje u ruke, onda se (čast izuzecima) svi razbeže. A sad jedno nagradno pitanje:Zašto su Nemci napali Srbiju, a nisu Libiju?
Mislite o tome!
Preporuke:
7
19
12 utorak, 27 decembar 2011 16:50
Kiza
Napisano sa lepim zeljama ali izuzentno naivno. Otprilike kako se razmisljalo u Evropi od 1945-1955.

Americki kapital je duboko ukorenjen u Nemackoj. Te dve zemlje su prirodni saveznici. Amerika ce dozvoliti Nemackoj da kontrolise Evropu i da prilaze danak njenoj globalnoj imperiji. Nemacku ni najmanje nije briga da li je neki vide kao 4. Rajh. Ona ide svojim putem. Od Rusa ce kupovati gas, i prodavace Rusiji svoju robu. Tu su granice odnosa s Rusijom, koju Nemacka nece napadati a ni ulaziti u prijateljstvo s njom. Francuska ce biti Nemacki pas policajac, kome ce Nemacka povremeno dobaciti neku koscicu. Britanija Aerodrom 1 itd.
Preporuke:
15
3
13 utorak, 27 decembar 2011 17:11
anonimni opticaj dobara
međutim, nevezano za temu; zanimljivo je stalno isticanje navodne Ruske agresije/aspiracije prema Poljskoj, a iz pomenute knjige je navedeno nešto skoro suprotno. Rusija odn. Car Aleksandar je na svoj način podržavala Varšavsko Vojvodstvo odn. Poljsku, dok je glavni aspirator prema Poljskoj bila Prusija !

....Prema tome Pruska je spremala hegemoniju Nemačke, ma da to nije smela reći. Otuda je ona pokazivala prema Francuskoj, svom "naslednom neprijatelju", divlju mržnju, koju ništa ne bi moglo zaustaviti.
Preporuke:
10
0
14 utorak, 27 decembar 2011 17:35
cofi
tekst je odlican. Mislim da nisam jedini Srbin kome je iskreno zao da ne uspevamo da uskladimo interes sa nemcima. Koliko god on nama bili protivnici, uvek ima sta od njih nauciti. Slozan, organizovan, disciplinovan narod. Prvu industriju u Valjevu je postavio jedan nemac: Eichinger je osnovao prvu pivaru i tako prvu industriju u zapadnoj Srbiji. Nije ni englez, ni francuz ikad ista ovde od koristi radio.
No, i nije da su nemci svi protiv nas; jednostavno nam se ne poklapaju interesi. Steta; ali cemo mi preziveti. Jerboli je Srbija neunistiva.
Preporuke:
14
3
15 utorak, 27 decembar 2011 17:47
Ružičasti panter
Nažalost, neko je Nemcima utuvio u glavu da su nadljudi i da treba da vladaju svetom ili bar Evropom. Zašto neko misli da su oni zaboravili Staljingrad? A što se Rusa tiče, Sloveni ko Sloveni. Oni su zaboravili ili bar oprostili 30 miliona ubijenih od tog potencijalnog "saveznika".Ni Francuska, koja nije zaboravila Napoleonov fijasko na ruskim prostranstvima, ni Nemačka, neće nikada, ali baš nikada, biti saveznici i prijatelji Rusije. O Englezima da ne govorim. Isto se odnosi i Srbiju i Srbe. To je realnost koju bi stalno trebalo imati na umu.
Preporuke:
17
1
16 utorak, 27 decembar 2011 18:50
vrabac
Neshvatljivo koja mržnja autora prema jednom narodu.
Nije ni čudo što smo žigosani kao narod.Zbog ovakvih
nije zgodno biti srbin bilo gde u svetu.

"...Državu u kojoj je bio sakupljen sav srpski narod na Balkanu i koju su Srbi shvatali kao svoju zemlju"

U tom je i bio problem što je neko shvatio kao svoju
a ne zajedničku zemlju.Zato je morala i nestati.
Preporuke:
4
46
17 utorak, 27 decembar 2011 18:50
Johnny
Ako me pamcenje seca to je bio Pokojni Parijarh German (Djoric ) povodom Jasenovca i svih ostalih velikostradanja a ne Patrijarh Pavle .
Preporuke:
5
1
18 utorak, 27 decembar 2011 19:23
okeanski putevi
BERND RABEL: NEMAČKA I RUSIJA SU NA NAJVEĆEM UDARU SADKoji su danas interesi Nemačke?

- Tržište EU prosto nije dovoljno da zadovolji ekonomske interese Nemačke. Dugoročno gledajući, budućnost Nemačke ne vidim u Evropskoj uniji. Kada pogledate nemački izvoz u poslednjih pet godina, videćete da on raste vrtoglavom brzinom na tržište Azije, a pre svega Kine, zatim Rusije i naftom bogatih arapskih država. Sa druge strane nemački izvoz u zemlje EU raste minimalno, pa čak i stagnira. Ovo su neumoljive precizne brojke i one će da odrede smer buduće ekonomske politike Nemačke. Zato sasvim podržavam sve glasnije zahteve nemačkih političara i njene privredne elite, da poprave i promene politiku Berlina prema Briselu.
Preporuke:
5
0
19 utorak, 27 decembar 2011 19:26
okeanski putevi-nastavak
Nemačka iz 1871. ili 1933. godine bila je sasvim druga država. Današnja Nemačka ne poseduje puni suverenitet. Vojno je nemačka potpuno pod kontrolom NATO, dakle Sjedinjenih Država, a ekonomski pod kontrolom Brisela i njene tajne diplomatije.
Preporuke:
6
2
20 utorak, 27 decembar 2011 20:59
fristajlo
Ružičasti panter
Nažalost, neko je Nemcima utuvio u glavu da su nadljudi i da treba da vladaju svetom ili bar Evropom
Da, utuvili su oni to sami sebi, pogrešno tumačeći Ničea, koji se neodgovorno (kao i mnogi veliki filozofi) poigravao idejom o nad-čoveku; tako ispadne kad nedorasli izvuku zaključke koji im se dopadaju. Nemačka nacija je velika, ali- prosečna; kao velika, dala je neke genije, koje nisu shvatili neki drugi Nemci, pozvani da njihove ideje sprovedu u delo...
Ništa novo u svetu; i danas toga ima, tušta i tma...
Preporuke:
7
1
21 utorak, 27 decembar 2011 21:05
nedten
Komentarisati tekst je teško, jer sadrži dosta toga što nam je poznato ali mnogi ćute. Da bi dao komentar moram malo biti poetičan, ali surovo, prema svom bići, svom narodu, svojoj Srbiji. Slabašna je moja Srbija, sve nas je manje, a mi se ne trudomo da nešto u tom pravcu promenimo. Grlimo sve koji nam dođu i prođu, a mi koji kao krajputaši stojimo tu jedan pored drugog ne vidimo se, ne čujemo se, ne volimo se... Svi su nam podobniji i bolji nego mi sami sebi. Zato nas je lako napasti bilo s čim. Verbalno, politički, privredno i na kraju raketama. A to što moćni pokazuju svoju surovost prema malim i slabašnim je normalno. Samo točak sreće se okreće, želeo bih i voleo bih da se točak okrene i dođe do promena u ovoj mojoj Srbiji, da do promena treba da dođe mirnim putem, da vlast bude smenjiva, onda će nas valjda ozbiljnije shvatati i oni koji nas ne cene ili nas napadaju...
Preporuke:
14
1
22 sreda, 28 decembar 2011 00:30
Marko Gay
Tekst me neodoljivo podseca na tezu skoro celog generalskog vrha JNA 1990-tih godina da bas Nemacka rusi Jugoslaviju.Svi pro-srpski i pro-jugoslovenski politicari su poverovali generalima i zastitu od zloceste Nemacke potrazili kod koga? Pa kod Sjedinjenih Americkih Drzava, ha ha ha.Posto je generalski vrh imao KOS, kako je moguce da toliko promase u proceni?Razlog je taj sto je KOS imao informacije sa "terena", videli su naime da nemacka sluzba mnogo rovari po Jugoslaviji.Pa su iz toga izvukli zakljucak da rasturanjem Jugoslavije mora da rukovodi nemacka vlada, sto je naravno bilo sasvim pogresno.Zaslepljen lokalnim informacijama i mrznjom prema Nemackoj, KOS je ispustio vecu sliku. Nije shvatio da je nemacka sluzba odabrana za izvrsenje zadatka samo zato sto je u Nemackoj bilo mnogo jugo-gastarbajtera pa je logisticki bila pogodna.
Preporuke:
10
3
23 sreda, 28 decembar 2011 00:35
Ružičasti panter@Fristajlo
Imate pravo, pogrešno tumačeći Ničea Nemci su uobrazili da su nadljudi.
Inače, imao sam prilike da jedno vreme živim u Nemačkoj i Francuskoj. Nigde u tim zemljama nisam naišao na seljake koji pišu pesme, slikaju ili vajaju, niti na seljanke koje vezu one zadivljujuće rukotvorine od kojih staje dah. Vratio sam se u Srbiju srećan i ponosan što sam Srbin.
A što se tiče genijalnih ljudi, istina je da su ih ti veliki (mnogobrojni) narodi imali više nego mi. Uz jednu malu napomenu. Nijedan od naših velikana nije završio u ludari, što - kao što znate - nije slučaj sa njihovim genijalcima.
P.S. Toplo se nadam da bratska Rusija neće sklapati nikakva strateška partnerstva sa Nemačkom.Samo stroga komercijala - mi energente, vi evre.
Srdačno Vas pozdravljam.
Preporuke:
10
1
24 sreda, 28 decembar 2011 01:14
MS
Odlična opservacija i podsećanje na odnose Srbije i Nemačke kroz istoriju. Mnogo je razloga što su ti odnosi tako loši, ali Srbi ne snose nikakvu krivicu zbog toga. Uvek smo bili napadani, tlačeni, ubijani na sopstvenoj zemlji. Valjda je bilo prirodno da se branimo i suprotstavljamo teroru i porobljavanju. I sada treba pitati Angelu, šta njeni vojnici uopšte traže i zašto su na tuđoj teritoriji?
Preporuke:
6
0
25 sreda, 28 decembar 2011 02:29
Kristina
Mnogo zla su nam Nemci naneli kroz vekove, pa tako i dalje rade, što će za njih biti pogubno. Nikakvo zlo ne može predugo da traje. Kosmička ili Božija pravda će morati da bude zadovoljena po večnom zakonu "setve i žetve" gde su uzročno-posledične veze neizbežne. Ono što su sejali tako će i požnjeti sa svim pripadajućim kamatama. Što se pre opamete i oslobode zlih namera prema Srbima biće i za njih spasonosno. Kada Nemci i Srbi postanu saradnici, vremenom i prijatelji, doći će do velikog napreka oba naroda.
Preporuke:
3
1
26 sreda, 28 decembar 2011 04:48
Srboljub Savic
Potreban clanak, postovanog g. Purica. Dok malo sta moze da se
komentarise, zavrsni zakljuci, uz svo postovanje, ne stoje.
Nesporno je da je ujedinjena Nemacka (krajem XIX veka) postala
Privredna, vojna i politicka sila. Uporan rad- proizvodnja, od zanatske
do industrujske, u Nemacka je vekovna konstanta, cementirana
stedljivoscu/ne-razbacivanjem, upornoscu, solidnoscu, .. disciplinom.
Sve te osobine, ugradjene su i u kvalitete “nemackog vojnika”.
Ne zaboravimo da su u toliko poraza (odbrana svoga, protiv svesti
o otimanju tudjeg), pobede protivnika bile skupe (cak gore od Pirovih).
Sposobni da organizuju nevidjene udare (brze I snazne) I povlacenje.
Tehnicki, u oba svetska rata, bili su superiorni (iako su drugi elementi
drasticno umanjili vrednosti tehnickih resenja).
S. Savic
Preporuke:
1
0
27 sreda, 28 decembar 2011 04:49
Srboljub Savic
D2.
Ipak, danas s Nemcima imamo nešto važno što nas spaja. Zajed-
nička istorijska opsesija Rusijom, ali iz različitih pobuda.
Nemci, kao anglosaksonci, Slovene vide kao nizu rasu i svoje sluge.
Iz pragmaticnih razloga (sirovine) III Rajh je usao u ugovor sa SSSR-m,
sto ih nije sprecilo da ga napadnu I bez milosti ubijaju zarobljenike I
civilno stanovnistvo (nekoliko miliona zarobljenika nije dospelo do N.)
Danasnje “zblizavanje” Nemacke Rusiji, je otpuno isto, a olaksano
“kompleksima” Rusa od vremena Petra Velikog.

“Stotinu godina već traje uspešna borba Anglosaksonaca da
se spreči približavanje Nemačke i Rusije.”
Englezi su podrzavali Napoleona, dok su verovali da im moze doneti
Rusiju na tacni, a kaznili ga (a ni mrdnuli da sprece Kozake da udju u
Pariz), kad nije uspeo.
S. Savic
Preporuke:
2
0
28 sreda, 28 decembar 2011 04:59
Troglavski
Nemackoj je, pre svega, znacajan povracaj oduzete i nacionalizovane folksdojcerske zemlje. I to ne samo kao ispravljanje istorijske nepravde, vec kao presedan na osnovu koga ce se otvoriti takvo isto pitanje u Ceškoj, Francuskoj, Poljskoj, što bi prakticno i u krajnjoj instanciji dovelo do revizije rezultata Drugog svetskog rata.UPRAVO SUPROTNO! Njemackoj ne pada na pamet da pokrene ovo pitanje!======================================================================To je išlo dotle da je bivši americki predsednik Buš Mladi izjavio kako su americke tri crvene linije za upotrebu A bombe interesno spajanje Rusije i Nemacke, pitanje Tajvana i povratak Ukrajine u zajednicku državu s Rusijom. IZVOR? ODAKLE OVA INFORMACIJA?
Preporuke:
2
0
29 sreda, 28 decembar 2011 05:00
Srboljub Savic
D.3 Velika Britanija, pa SAD (sa britanskim jezgrom moci) vise od dva veka ne menjaju cilj-osvajanje Rusije, ali tudjim rukama i zivotima.
Upravo su oni podrzavali Hitlera, krsenjem potpisanih ugovora, uvecavali zrtve SSSR-a, potom slavu “pobede” podelili “na ravne casti” a reparacije I ugovorene ostete zadrzali za sebe.
SAD su jos u toku rata, pripremile “hladni” (I servirali svetu laz-“ideoloske” razlike, pretnju komunizma,) podigle Nemacku, “dali” joj NATO I ujedinile je. Pored americke pomoci, upravo oslobodjena prevelikog trosenja na naoruzanje (trosile su I trose sve clanice), Nemacka je bujala. U tom “bumu”, iskoristila je (I
koristi) sve “bednike” (makar bili I visoko-kvalifikovani).
[ U Srbiji smo srecni, jer se salje, pa mozemo da podizemo nadgrobe kapele I spomenike, kucerine (za duhove), ukrasavamo ih labudovima, patuljcima, lavovima,… dok Nemci ne trace ni na balkone.]
S. Savic
Preporuke:
2
0
30 sreda, 28 decembar 2011 05:04
Srboljub Savic
D.4 Nemacka je danas u punoj snazi, u Evropi- daleko najsnaznija. Francuzi (ne Sarkozi) to vide I strahuju, Britanci slicno, ali ce se povuci iza “Channel”-a, ostavljajuci EZ Nemackoj.
“Ta nova, svetski važna geopolitička veza Nemačke i Rusije, koja se postepeno učvršćuje, ima i za nas sudbinsku važnost”
Da, sudbonosno za nas, jer, dok Nemacka “igra” igru sa Rusijom, Srbija ce biti kolateralna steta. Da Nemacka nije “batalila” Srbiju, dokaz je sve ono sto se u, i oko, APV, desava posle uspesnog
razbijanja Jugoslavije, nagradjivanja Hrvatske (saveznika), bombardovanja Srbije, otmanja KiM, … Odvojena APV, donosi Nemackoj itekako vazno, “parce” Dunava (koga se mi secamo samo kad se svira “Na lepom …), koje jos nije “njeno”.
[Ne sme se smetnuti s uma zadnje desavanje u Madjarskoj.]
Na kraju, sustinsko stanje se nije promenilo, a jos manje odnos Nemacke-velike, mocne, arogantne, … i Srbije-male, nikad bespomocnije, sa manje nade, razarane spolja I iznutra.
S. Savic
Preporuke:
1
0
31 sreda, 28 decembar 2011 05:20
Srboljub Savic
D.5
Takodje, nije se promenio ni nas prkos, ni secanje da je Nemacka sila dva puta pobedjena, a mi, bili protiv nje.
Upravo taj plamicak, nadam se, da cemo sacuvati I vaskrsnuti.
U svemu, nadam se da cemo shvatiti, da jesmo mali,
da jesu drugi mocni, a da cemo udvaranjem, biti jos
manji, nemocniji i omalovazavani.
A pored Rusije, Nemacke i SAD, postoji jos sveta,
jos drukcije mocnih, ciji interesi mogu da nas
zastite i pomognu da nazadoavnje prokrenemo u
napredak i razvoj.
Zbog svega, procitajmo ponovo istoriju, naucimo
da razumemo zasto (a ne sta-opise i hroniku).
Makoliko istorija, zadnjih hiljada godina izgledala
obimna, na pitanja-"zasto?" sustinski odgovori su
relativno prosti-"interes!", materijalni, u kakvu
god "oblandu" bili uvijeni ili maskirani.
Zato, na sve pokusaje ugneatvanja Srbije, moramo
i g. Merkel i ostalima reci-"Danke, NEIN"!
S. Savic
Preporuke:
2
0
32 sreda, 28 decembar 2011 07:19
Srculence
Prvo treba razumeti Evropu da bi se razumela Nemacka i Srbija. Evropa je probala sve moguce sisteme: robovlasnistvo, vladavinu religije, monarhijsko uredjenje, liberalizam, komunizam, socijalizam, diktatorski fasizam, ultraliberalizam, socijal-liberalizam itd. U Evropi cak imamo neke mikro drzave za najbogatije klase (Vatikan, Monako...). Evropa je bila laboratorija svih mogucih sistema koji danas postoje u svetu. Najnoviji evropski izum je Evropska Unija. Sa druge strane, imamo zemlje poput USA, Kanadu, Australiju koje vec 300 godina sistemski ne menjaju skoro nista. Kad se u Americi pojavi sistem od tri partije, to ce sigurno znaciti propast USA. Od tih silnih reformi i transformacija Nemacka, a i Srbija uz nju, mora da zavrsi tragicno. Danasnje vladajuce partije u Srbiju samo produbljavaju agoniju zemlje sa silnim reformama, pregovorima, zaduzivanjem, promenama ustava, pitanjem statusa Kosova, Vojvodine itd...
Preporuke:
5
0
33 sreda, 28 decembar 2011 08:48
Mikula Mali
Vrlo Vrlo Dobra analiza a i TACNA!
Preporuke:
4
0
34 sreda, 28 decembar 2011 09:36
TomaS (1)
Verujem da će se svako objektivan saglasiti da EU nije više tako idilična i poželjna zajednica kako sam je do skora predstavljali, ako je to uopšte i bila. Uzor demokratije, blagostanja, eliminacije korupcije i drugih vrednosti? Što se tiče ovog poslednjeg zla, niko nam ne garantuje da ćemo se njega osloboditi, sada već hipotetičkim, ulaskom u EU, zašta je primer Bugarska, ali i neki drugi. Ekonomija i blagostanje? Nedavno Irska, pa Grčka agonija, Italija i Španija, a vidimo da će ih biti još. Niko ne može objasniti kako to da italijanska ekonomija, ako jedna o vodećih srlja u beznađe. Kako to da sve nabrojane, do juče perspektivne, države propadaju i da su se morale enormno zaduživati?
Preporuke:
5
0
35 sreda, 28 decembar 2011 09:37
TomaS (2)
A demokratija u EU je tek posebna tema. Prvo je bilo jasno da su na enormno veliku i odnarođenu briselsku birokratiju veći uticaj imale SAD nego Parlament EU, a potom dolazi čuvena smena demokratski izabranih vlada Grčke i Italija nametanjem nekih finansijskih insajdera. Nemačkim „državnim udarom“, kako je to g. Purić lepo objasnio, sve lepe priče o EU grubo su dezavuisane. EU više nikada neće biti ono što je bila, a plašim se da je ovo početak njenog kraja, bar onakve kakvu smo je želeli.
Preporuke:
5
0
36 sreda, 28 decembar 2011 14:05
Lapovac
Za vrapca
Jel si ti čoveče bio 1999te u ovoj državi. Jel ti neko pričao za varvarinski most. I znaš li da je nemački avion pobio onu decu i ljude u drugom ponovnjnom brišućem napadu, kad su ljudi potrčali da pomažu onima koji su bili ranjeni posle prvog napada na još nepotpuno srušeni most. Preživeli svedoci tvrde da su mogli da vide lice pilota, a svakako i on njih. I mi sad treba da klečimo da nam oproste za njihova dva ranjena vojnika. Apelujem na upravu muzeja u Kragujevcu da napravi stalnu postavku u vezi sa ovim događajem, pa da bude sramota ovakvim ljudima da pišu ovakve komentare u odbranu nemačke politike. Šta misliš da li bi mogao u Izraelu da napišeš nešto ovako.
Preporuke:
4
0
37 sreda, 28 decembar 2011 14:08
Inazo Nitobe
ne treba ispustiti iz vida da je pokušan atentat na firera 42 puta ! Ali imao je puno sreće !
Najpoznatiji je onaj (valjda) pukovnika Štojenberga koji je završio njegovom smrću (valjda su ga zadavili žicom od klavira za kaznu.
a masa kao masa. dao im viteško poreklo, posao, itd. Međutim on me podseća na ludaka, možda na Nerona. Kad je postalo očito da je Nemačka pala, on je dao uništiti što više infrakstrukture, a da ne pominje koliko je bombi palo na Berlin, itd.

odgledajte ovaj rečit dokumentarac, i biće vam jasno šta tačno imam u mislima:

www.youtube.com/watch?v=j-K7b8sAH1w
Preporuke:
1
0
38 sreda, 28 decembar 2011 16:34
Slavica
Tačno da je Nemcima i nama zajdnička opsesija Rusija.Nemci nas stalno,sa bližim našim komšijama, lupaju po glavi, a onda dođu Rusi pa nas osvete.
Preporuke:
1
0
39 sreda, 28 decembar 2011 18:31
Sakuma Šozan
mislim da su srazmerno broju stanovnika najveći broj nacističkih generala (ili oficira) dala Austrija. To su bili većinom oficiri još iz doba crno-žute monarhije. Najzad, i sam AH je bio Austrijanac.

ni sami Nemci baš mnogo ne simpatišu (nekakve južne Nemce) - Austrijance !
Preporuke:
1
0
40 sreda, 28 decembar 2011 18:32
Ivan
@Srboljub Savic Rekli ste gomilu istorijskih netačnosti.Prvo, Englezi nikada nisu podržavali Napoleona i (gotovo) sve vreme su ratovali protiv njega.Upravo su Rusi sa njim sklopili mir i savez(u Tilzitu).Drugo, Nemci nisu Anglosaksonci već se od njih razlikuju kao mi i Poljaci.Treće, tačno je da su zapadne banke finansijski podržavale Hitlera, ali su Rusi tokom dvadesetih godina zaobilazeći versajski ugovor tajno jačali nemačku vojsku.Četvrto, Staljin nije potpisao ženevsku konvenciju, što je sovjetske zarobljenike ostavilo bez pravne zaštite.Nemci nisu ubijali ratne zarobljenike zbog njihove rase, već zbog nepokrivenosti pomenutom konvencijom.Dokaz za to je sudbina srpskih ratnih zarobljenika, koji su, iako Sloveni, uživali isti tretman kao britanski i američki zarobljenici, jer je vlada Kraljevine Jugoslavije potpisala ženevsku konvenciju na vreme.Peto, Sovjeti su itekako naplatili reparacije, a zapadni saveznici i da su hteli nisu mogli da ih u tome spreče
Preporuke:
3
1
41 sreda, 28 decembar 2011 23:54
Bob
Sreća je za svet što su Nemci apsolutne neznalice za geopolitiku. I ovaj put će propasti.

Samo, na žalost, napraviće veliku štetu...
Preporuke:
2
0
42 četvrtak, 29 decembar 2011 14:40
Caki
Eto Nemačka nas mrzi pa je i "reformu" našeg pravosuđa proglasila neuspešnom.Ispade da predstavljanje naqvodne države Kosova nije jedini neispunjeni uslov.Mi u Srbiji najbolje znamo kako se sudi, al nije lepo da nam to Nemci kažu.
Preporuke:
1
0
43 petak, 30 decembar 2011 02:33
Darko
Slažem se sa g. Purićem u potpunosti.
Preporuke:
2
0
44 petak, 30 decembar 2011 03:06
Srboljub Savic
Britanski savezi i "lesee fair", preplitali su se kroz istoriju,
do danasnjih dana (9/11, iako u SAD, koren je engleski).
Cherchil je inicijator (i predvodio) "intervencioniste" protiv
ruske Revolucije, ali mu to nije smetalo da ubedi SAD,
da se udruze u savez sa SSSR-om, protiv Hitlera
(videvsi stvarnu opasnost po interese V.B., istovremeno
obezbedjujuci ratovanje sa tudjim zrtvama. Cinjenica o
pola miliona americkih zrtava, nasuprot gubicima SSSR-a
mnogo govori). Zenevska konvencija (ratni zarobljenici) je
primenjivana selektivno. Zarobljeni oficiri saveznickih
zemalja, zato su "dobro prosli" dok za Jevreje i Rome nije
vazila, niti je pomoglo znanje u SAD, o pogromu. Zaroblejeni
ruski vojnici su stradali na putu do logora I "konvencije",
bez milosti ubijani mecima i gladju. Nepotpisana "konvencija"
nije mogla dati pravo Nemcima da jedne tretiraju kao ljude a
druge-bespomocne zarobljenike, satiru kao ...
S. Savic
Preporuke:
0
0
45 petak, 30 decembar 2011 03:29
Srboljub Savic
Srbi I Poljaci su Sloveni.
Nemackoj vojsci od 1918 do 1933, SSSR nije mogao pomoci, i da je hteo. Cuveni trgovinski ugovor (kasnije) bilo je kupovanje vremena I obezbedjenje preko potrebog, obema stranama.
[Verovatno cemo jednog dana citati i o pozadinama
nekoliko kljucnih zbivanja u SSSR-u, u periodu od
ucvrscivanja Berije na polozaj, do II sv. rata.]
SSSR je uzeo samo prezivele fabrike, na istoku, dok mnogo vise, ugovoreno sa saveznicima, nikad nije ostvareno.
"Dvostruka igra" zapadnih saveznika bila je vidljiva
od invazije na Italiju 1943, preko krsenja potpisanih
ugovora tokom rata, do uvoda u "hladni" rat.
Spasavanje vaznih nacista (ne zaboarviti drugog komandanta NATO), ogromna pomoc i munjevita obnova
Nemacke (stvaranje NATO i njen brzi prijem)govori ...
Nema sumnje da SAD, danas, ponovo pripremaju Nemacku-pretnju Rusiji (i za rat, ako bude potrebno) i EZ.
Nemci (ili ogromna vecina), u svojoj privrednoj
moci (a tradicionalno slabi u politici) to ne vide.
S. Savic
Preporuke:
0
0
46 petak, 30 decembar 2011 15:21
Ivan
S.Savic@ Pokazujete veliko nepoznavanje istorije.Postoji obilje izvora i literature na temu sovjetsko-nemačke vojne saradnje u periodu 1924-1932.Na primer memoari Valtera Šelenberga,zatim članak Aleksandra Zdanoviča "Tajne laboratorije Rajhsvera u Rusiji", objavljen u knjizi "Tajne operacije ruskih specijalnih službi od IX do XXI veka"(Paideia,Beograd 2001,str.193).Naveo sam jedan ruski i jedan nemački izvor, odnosno literaturu, da ne biste rekli da je to zapadna propaganda.Ne znam na kakvo kršenje dogovora od strane Zapada mislite, ali ako mislite na ponovno otvaranje zapadnog fronta u Francuskoj, pa upravo je Staljin aplaudirao Hitleru kada se isti taj front rušio 1940. Da je tada pomogao Francuzima i Britancima, napada na SSSR ne bi ni bilo.Samo godinu dana kasnije, kada je bio napadnut, tražio je odmah ponovno otvaranje zapadnog fronta, što su Britanci i pokušali 1942. u Dijepu, ali su ih Nemci potukli i bacili u more.
Preporuke:
0
0
47 petak, 30 decembar 2011 16:21
Ivan
S.Savic@ Nije bilo nikakvog "čuvenog trgovinskog ugovora", već pakta o nenapadanju koji su sklopili Molotov i Ribentrop.Kao rezultat ovog sporazuma,sovjetske i nemačke trupe su zajednički napale Poljsku.Verovatno ste videli čuvenu fotografiju kako se nemački vojnik penje sa sovjetski tenk i predaje tenkisti cveće.Na osnovu ovog sporazuma, SSSR je aktivno doprineo nemačkom ratnom naporu na zapadu 1940, uredno ga snabdevajući žitom, naftom i ostalim neophodnim sirovinama. Što se tiče tretmana ratnih zarobljenika, on nije imao nikakve veze za tretmanom Jevreja i Roma, nad kojima je počinjen genocid.Slažem se da su se Nemci surovo ponašali prema sovjetskim zarobljenicima, uključujući i ubistva, ali ponavljam da se to ne bi dešavalo da je SSSR potpisao ženevsku konvenciju. Sa druge strane, poljski ratni zarobljenici nisu imali nikakve šanse, kada ih je Crvena armija predala NKVD-u, koji ih je pobio u Katinskoj šumi.Da ne biste rekli da je to zap.propaganda, podsetiću vas da je to priznao i Putin.
Preporuke:
1
0
48 nedelja, 01 januar 2012 01:27
Ratko Krsmanović
Za nastanak prve Jugoslavije, trebalo je da propadnu dva velika carstva (Otomansko i Austro-ugarsko). Za komadanje te iste Jugoslavije, dovoljna je bila obnova jednog, Hitlerovog carstva, inače Austrijanca kao i njegovog prethodnika Franja Ferdinanda. Ovo ima smisla istaći radi jasnoće kontinuiteta nemačkog angažovanja na Balkanu. Iza tog kontinuiranog angažovanja ostajala su ogromna groblja, nemačkih i naših ljudi. Teško da bi neko danas mogao biti pozvaniji i odgovorniji za brigu o tim grobovima, stratištima i logorima od samih Nemaca. Za razliku od većine, lično mislim da bi to moglo biti jedino opravdanje i smisao nemačkog angažovanja na Balkanu. Svako drugo angažovanje bi moralo biti zaustavljeno a naročito vojno i obaveštajno.
Preporuke:
0
0
49 nedelja, 01 januar 2012 01:29
Ratko Krsmanović
Za nastanak prve Jugoslavije, trebalo je da propadnu dva velika carstva (Otomansko i Austro-ugarsko). Za komadanje te iste Jugoslavije, dovoljna je bila obnova jednog, Hitlerovog carstva, inače Austrijanca kao i njegovog prethodnika Franja Ferdinanda. Ovo ima smisla istaći radi jasnoće kontinuiteta nemačkog angažovanja na Balkanu. Iza tog kontinuiranog angažovanja ostajala su ogromna groblja, nemačkih i naših ljudi. Teško da bi neko danas mogao biti pozvaniji i odgovorniji za brigu o tim grobovima, stratištima i logorima od samih Nemaca. Za razliku od većine, lično mislim da bi to moglo biti jedino opravdanje i smisao nemačkog angažovanja na Balkanu. Svako drugo angažovanje bi moralo biti zaustavljeno a naročito vojno i obaveštajno.
Preporuke:
1
0
50 nedelja, 01 januar 2012 01:30
Ratko Krsmanović
Međutim, jedno neobično carstvo nikada nije propadalo iako je samo imalo učešća u mnogim propadanjima drugih. To silno carstvo zove se Vatikan ili Sveta stolica. Punih dvadeset godina Vatikan je u tišini lečio rane od poraza. Tek nakon Drugog vatikanskog koncila (1965.) kreće iz pacovskih rupa u svet, uvodeći narodni jezik po crkvama. Tada niko nije primetio da Papa kreće u osvetnički pohod, što slučajno ili ne, koincidira sa tzv. Brionskim plenumom i smenom Aleksandra Rankovića, ali to je tema za druga istraživanja. Niko nije primećivao kako se oko velike ajkule grupišu sitni gubitnici rata i poraženi saveznici poražene Nemačke, spremni da podupru svog starog i osnaženog alfa predvodnika (ustaše, nedićevci, balisti, ljotićevci, belogardejci, handžarlije...). Glas onih koji su videli i primećivali bio je isuviše dremljiv i trom da rasvetli dobro kamuflirani osvetnički pohod.
Preporuke:
1
0
51 nedelja, 01 januar 2012 01:31
Ratko Krsmanović
Nepobitne su činjenice da su Nemačka i Vatikan poražene u prošlom ratu, odkle proizilazi logičan osećaj potrebe za osvetom nad pobednicima. Taj trenutak se strpljivo čekao i pripremao. Racionalnost pripreme je zahtevala izbegavanje konfrontacije sa jakim i uticajnim gospodarima sveta te su traženi i nađeni oslonci unutar velikih zapadnih sila. Rusija se u to vreme i sama koprcala u ekonomskim i političkim problemima pristajući na Genšerovu isporuku viškova hrane za gladno stanovništvo Sankt Peterburga, drugog grada po broju stanovnika, svojevrstan simbol otpora fašizmu i pored Moskve najznačajniji ekonomski, industrijski, naučni i kulturni centar Rusije.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner