Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kako smo sistematski uništeni od medija

Komentari (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 09 decembar 2011 14:43
F-16
Izvrsno!
Preporuke:
97
1
2 petak, 09 decembar 2011 14:44
obostrani
Tuzno, da tuznije ne moze biti!!!!
Preporuke:
93
1
3 petak, 09 decembar 2011 15:02
uporno netolerantan
Svaka cast,svaka cast.Od medija mi je priseo zivot.Jasno mi zasto tako izvestavaju.Strani mediji brane neokolonizam i sa tim svoje "vitalne" drzavne interese.Sa druge strane domaci ne brane drzavne interese,vec odabrani urednici i novinari,brane fotelje politicara.Svakom ko gleda sa strane ponasanje nasih medija nije LOGICNO,nema istrazivanja,ni ozbiljnih i ravnopravnih emisija,izvestava se samo jedna strana ...

E pa da ne bi razbijali glavu,kako i zasto,evo logicne matematike:

"Srbi agresori"+pad barikada+predpristupni EU fond=fotelja
Preporuke:
83
0
4 petak, 09 decembar 2011 15:07
b.s.
Poštovanje g. Autore. Nama Srbima je inače zabranjeno da govorimo o rodoljublju, naši mediji pod ovom rečju podrazumevaju samo "nacionalizam". Sveti vladika Nikolaj Velimirović je dao definiciju nacionalizma govoreći da je to kod svih naroda inače pozitivan pojam. "
1. "Kada voleći svoju naciju naučiš da voliš i poštuješ i druge nacije, to je nacionalizam"
2. "Kada voleći svoju naciju naučiš da mrziš druge nacije, to je fašizam."
Mi Srbi smo neskloni mržnji. Ona nas davi, opterećuje, udara na zdrav razum, nepodnošljiva je za zdravo tkivo našeg mučenog naroda.
Novinari su zanimanje koje nosi najveću krivicu u propadanju našeg naroda. Njih je takozvano PRAZNOSLOVLjE udaljilo od istine i zdravog razuma. Zato u medijima gostuju samo oni koji "PRAZNO SLOVE", koji su puni sebe, a slepi za ISTINU.
Preporuke:
83
0
5 petak, 09 decembar 2011 15:10
slobodan 50
za moje kriterijume, najbolji ste i najiskreniji...svaka čast!
Preporuke:
4
0
6 petak, 09 decembar 2011 15:16
Pero KM
Padanjem rezima Slobodana Milosevica, ponadao sam se da zivot i svakodnevnica nece zavisiti od medija, "nezavisnih analiticara", Komrakova, Mile Stule... kad ono katastrofa ovi su deset puta gori. Prosto ne mogu da verujem da jos niko nije podneo tuzbu protiv npr Milana nikolica, koji nas savetova da trebamo da idemo negde oko Negotina, svaka cast i onima koji su tamo opstali, radi humanog preseljenja. Namerno sam pomenuo Nikolica zato sto je on suprug Sonje Liht, koja vedri i oblaci zivotom u Srbiji, tako da je njegova izjava daleko ozbiljnija od bilo kog drugog. A Srbija cuti, dok sa druge strane imamo uobicajeno izvestavanje da se svako koji bar iole pokusava da se prava Srba postuju onoliko koliko se prava Nemaca postuju u Nemackoj, proglasava za nacistu, fasistu, retrogradnog, radikalnog, antievropskog elementa. I na kraju shvatih i videh ko je urednik i vlasnik novina gde su Nikolic, Liht , Vuk, Ceda kao domacini. B92-Matic, StudioB- Timofejev, RTS- Tijanic...
Preporuke:
72
0
7 petak, 09 decembar 2011 15:19
Velja
Uz najveće poštovanje, gospodine Đikiću, nemojte tako. Notorna je činjinica da su do zuba naoružane srpske trupe sastavljene kako od nemilosrdnih starica sa sedamdeset i više godina, tako i ljute dece ispod deset, izvršile okupaciju njihove milenijumske dedovine, Autonomne pokrajine NATO i EULEKS-ija. Tamo su podigle vojnu bazu, tolerisale i sponzorisale otmice i trgovinu organima nevinih Arbanasa, streljale im decu u Goraždevcu i u prah i pepeo pretvorili 150 džamija i medresa, a njih sve drže u getu, bez prava na život i drugih osnovnih ljudskih i građanskih prava, uključujući slobodu kretanja. O trgovini belim robljem i belim prahom da ne govorimo.

Sve to im nije bilo dosta, već su hladnim, hemijskim i vatrenim oružjem nasrnuli na goloruke i nezaštićene unuke istih onih đaka koje su 1941. na pravdi Boga streljali u njihovom i tada okupiranom Kragujevcu.
Preporuke:
83
0
8 petak, 09 decembar 2011 15:21
MP
Dosledno zauzimanje medijskog prostora, kao predigra za plan „Nema alternativu“ počelo je preuzimanjem RTS-a i Politike. Prvo je B92 počeo da citira "Politiku",pa je Liht(predsednica upravnog odbora RTS i "Politike") smenila Ljiljanu Smailović.Onda je Bujošević počeo da zajdniči radi projekte sa B92.Onda je Dinkić(Tadić) doneo Zakon o informisanju,a Raja Rodić završio u zatvoru.Posle se Tijanić ljubio sa Tadićem na ulazu u RTS.Onda je RTS u jutarnjem programu počeo da reklamira "Kurir".Onda je "Kurir" počeo da objavljuje skupe državne oglase preko cele strane.Od tada je medijska scena Srbije „uređena“ po principu „Nema alternativu“.
Preporuke:
99
0
9 petak, 09 decembar 2011 15:42
novak
Odlican tekst. Nasi mediji personifikuju okupaciju u kpjoj se nalazimo. Hvala NSPM.
Preporuke:
60
0
10 petak, 09 decembar 2011 15:54
Kursula
To je moderan sistem okupacije. Sve izgleda "demokratski", iako je na delu prava okupacija sa izvršiocima - domaćim kvislinzima.
Jedino se ne zna ko stoji iza okupacionih snaga? Načinom tihe ali govzdene smene Berluskonija i Papandreua očigledno je da postoje strašne i mračne sile koje ne priznaju čak ni demokratske procedure u velikom svetu.
Sve se čini da se ova kriza ne može završiti bez novog velikog rata?
Preporuke:
75
0
11 petak, 09 decembar 2011 16:41
V.N.
To je to!
Preporuke:
37
1
12 petak, 09 decembar 2011 16:53
F-16
@Pero KM
Namerno sam pomenuo Nikolica zato sto je on suprug Sonje Liht, koja vedri i oblaci zivotom u Srbiji, tako da je njegova izjava daleko ozbiljnija od bilo kog drugog
Upravo tako. Sonja Liht vedri i oblači na RTS-u i MIP-u, a to su glavne poluge našeg puta bez alternative. Sonja Liht čak organizuje i škole za mlade diplomate (čini mi se da se održavaju u Draču u Albaniji), gde okuplja buduće diplomate sa Kosova, MAkedonije, Albanije i Srbije. Dakle, ne samo da danas vedri i oblači našom diplomatijom, nego seje seme zla i za buduća pokoljenja.
Preporuke:
69
0
13 petak, 09 decembar 2011 17:05
Vlada Kanada
Mediji u Srbiji se ne ponašaju čudno. Oni se ponašaju u skladu sa interesom vlasnika medija. Slobodni Srbi, trebaju već jednom da shvate i prihvate očiglednu činjenicu da je Srbija okupirana zemlja. Tadićeva vlast, prateća i uvek spremna za boj NVO bulumenta, novinari po medijima vlasnika za zapada i ostale službe za kontrolu i pripitomljavanje domorodaca Srba su deo okupatorske vlasti i sistema. Građani Srbije, koji u tadićevoj vlasti učestvuju i rade u NVO i medijima, su saradnici okupatora i izdajnici. Protiv okupatora i njegovih domaćih saradnika-izdajnika se treba boriti kao što smo se borili protiv svih predhodnih okupatora, koji su, usput, uvek dolazili sa zapada, bar u zadnjih 100-200 godina. To je jedina opcija onih Srba, koji se ne mire sa okupacijom i kojima se još stalo do slobode. Stvarnost Srbije je okupacija, a cilj te okupacije je totalno uništavanje svega srpskog, kao i Srba. Sve ostalo nije stvarnost nego virtuelni svet.
Preporuke:
65
0
14 petak, 09 decembar 2011 17:58
Živorad
Odličan tekst. Svaki komentar je izlišan, osim možda napomene, da sve to baš tako i sam doživljavam.
Preporuke:
35
0
15 petak, 09 decembar 2011 18:08
Dragan
Biser dana (ALO, 7.12.2011.)
"Nadam se da ću na kraju posla koji obavljam moći da kažem da sam više dao nego što sam oduzeo i da svi moraju da razmisle o tom tihom, unutrašnjem knjigovodstvu." (Boris Tadić, volonter)

Nikad kraja "biserima" Borisa Tadića. Šta još treba da se dogodi da imenov ani altruista volonter shvati da je pogrešio i da prestane da nanosi štetu Srbiji? To će mu pomoći njegovi vrli prijatelji iz Europske unije koju će ubuduće činiti (samo)Nemačka, Fransuska, Velika Britanija, Holandija.
Preporuke:
34
0
16 petak, 09 decembar 2011 18:34
Dag
NATO ih je zadužio novcem plasiranim ovde na razne načine. Kupio ih je, korumpirao. Sve te voditeljke i voditelje, novinarke i novinare. Zbog toga ne čuju taj gromoglasni govor mržnje protiv sopstvenog naroda. Ali eto, biće posla za tužioca Vukčevića. Obećao je istragu huškačkih medija.
Preporuke:
31
0
17 petak, 09 decembar 2011 18:38
Zoran
U Srbiji TV nisam gledao od 1990. to 1999. kad sam otišao iz nje. Van Srbije sam 10 godina i sve to vreme ne gledam TV. Novine nisam čitao od 1990. do danas. E sad, čitam internet vesti. Mislim da je to najmanje zlo. Ne mogu baš kompletno da se izolujem.
Preporuke:
15
3
18 petak, 09 decembar 2011 18:49
Đura Jakšić
Na kolena!... Bogu se molite,
Da ogluvi i čovek i Bog!
Nesrećnici! ta čuče vas Bog!
Il` pogas`te sunce,mesec,zvezde,
U grehove zamotajte dan!
Ta zaboga, videće vas dan!
Il` vas Gospod još i ne zna!... ne zna?
Onda ću vas optužiti sam-
Podlost vašu, neverstvo i sram!
Preporuke:
40
0
19 petak, 09 decembar 2011 20:34
Milos
Odlican clanak, pitanje je samo da li ima dovoljno Srba u Srbiji da taj medijski mrak prozru? Ako nema, ne ostaje nam resenje osim da placemo nad sopstvenom sudbinom, ili da se na neki slican nacin, kao u vasem tekstu, gorko nasalimo. Ukazao bih jos i na, po meni, najgori vid medijskog zlostavljanja srpske javnosti, a koji vi niste pomenuli. Radi se o ostavljanju komentara na internet verzijama rezimskih medija. Moderatori, ne samo da objavljuju samo pro-EU, pro-Albanske komentare, vec su poceli da moderisu i glasanje plusevima i minusima. Sve u svemu, Srbin koji misli svojom glavom danas je u medijskom koncentracionom logoru, vezanih ruku i zapusenioh usta. Mozemo jedino kao u "Paklenoj Pomorandzi" nasilno otvorenih ociju da gledamo sta nam serviraju.
Preporuke:
31
0
20 petak, 09 decembar 2011 21:13
Srbo
Globalizacija i nacionalizam su krvni neprijatelji, a bez nacionalizma nema opstanka nacije. Nosiocima globalizacije Srbi nisu prva meta nego su njihove strategije i taktike isprobane, a kao na jednu od redovnih stanica su dosli i medju Srbe. Milijarde dolara se izdvajaju na sirenje ideologije koja ubija nacionalna osjecanja. Hiljade instituta, akademija, centara, sluzbi i organizacija rade na manje ili vise koordiniranom rusenju nacionalizma sirom Evrope i svijeta. Sta za to vrijeme rade oni koji treba da ga brane, medju Srbima konkretno? Otimaju se za fotelje i radna mjesta, gurajuci se za jos koji mjesec ili godinu vlasti sa slicnim sebi. Ono sto niko ne brani ne moze ni opstati pred navalom sistematskog unistenja.
Preporuke:
23
0
21 petak, 09 decembar 2011 21:21
Topolski
Sve napisano u tekstu je tačno, što mnogi od nas vide i sami. Mediji u Srbiji su po tom pitanju totalno antievropski.
Hoće li sutra na isti način raditi protiv Evrope ako u nju uđemo?
Hvala autoru što je to sve tako lepo izneo.
Preporuke:
25
0
22 petak, 09 decembar 2011 22:35
Viktor Kos
Dozvolite da se obratim,

Potičem iz porodice koja je tokom kritičnog perioda ideološkog i praktičnog uništenja evropskih jevreja izgubila svu rodbinu na strani majke moga oca. Ona je jedna jedina preživela ovaj proces u tada okupiranoh militarnoj oblasti Srbija pod upravom ovlašćenog komandanta okupatorskih snaga. U poznatim ukupnim dešavanjima u Mađrskoj je nestao i drugi deo porodice. Niko nije preživeo.

Podmetanja i konstrukcije koje pokušavaju da izvrše istorijski revizionizam po konkretnim i poznatim činjenicama zloupotrebljavajući sudbinu žrtve i stvarne počinioce kao i njihovu ideološku matricu su ponavljanje zločina, posebno ako su deo instrumentalizacije bilo čije i bilo kakve trenutne politike ili interesa.

Ovo je krivično delo što se čini kroz razne pokušaje iskrivljavanja pune istine i pokušaja prebacivanja krivice na srpski narod, koji je sam žrtva tog perioda, često zajedno sa svojim jevrejskim prijateljima i komšijama.

Meho zaslužuje krivičnu odgovornost i TV kuća isto.
Preporuke:
40
0
23 petak, 09 decembar 2011 22:56
Fristajlo
Ljudi u Srbiji nemaju svest o moći bojkota.
Hoćete bolje medije? Nije nemoguće...
Hoćete bolje novine? Onda ne kupujte ove koje izlaze, dok ne počnu da govore istinu, ma kakva da je.
Hoćete bolje televizije?
Ne gledajte komercijalne, jer one žive od reklama, a one koje se ne gledaju- ne dobijaju reklame za emitovanje.
Hoćete bolji "javni servis"?
Pa, jednom ste ga već "oslobađali", šta je sad problem?
Eeee, Srbi...
Ne valja narod; mediji su mera ovog naroda...
Preporuke:
43
2
24 petak, 09 decembar 2011 23:13
ektoplazma klina
Postoji jedna država u kojoj se 2011. godine, može izjaviti da je Srbija efikasnije od svih država u Evropi („za samo mesec dana“), istrebila Jevreje 1941. godine. Ma, znamo: to je SAD, Albanija, Hrvatska, Turska? Ma, jok, bre! Srbija!u današnjim nekim novinama postoji nekakav dužii članak o logoru "Sajmište" u Zemunu. Mislim da nijednom reči nije pomenuto da je to bio ustaški lgor, već se, smatram, po zakonu automatizma aludira da je reč o srpskom logoru !
Preporuke:
27
0
25 petak, 09 decembar 2011 23:34
Marko Darković
Dobra analiza medija. Kada Srbija postane slobodna i mediji će, mada sumnjam. Novinari će biti sluge svake vlasti.
Preporuke:
15
0
26 petak, 09 decembar 2011 23:51
Soka
I, tu nije kraj našem daljem uništavanju. Na sajtu: http://poslovi.infostud.com/posao/Birn-d.o.o./Journalist-on-Transitional-Jus/o71416
se nalazi oglas kojim Balkan Investigative Reporting Network (BIRN) traži Journalist on Transitional Justice. BIRN je osnovala evropska Komisija i švajcarski ministar inostranih poslova. Onaj ko dobije ovaj posao biće deo regionalnog tima za pravdu u tranziciji! Cilj ovog projekta je da se "poboljša stanje u medijima" putem mreže specijalizovanih novinara, i da se omogući slobodan pristup vestima i analizama za građane, a u vezi regionalne tranzicione pravde kao "kamena temeljca uspešne demokratizacije, funkcionisanja pravne države, poštovanja ljudskih prava i održive mirnodopske budućnosti"!
Vrlo perfidanan način ispiranja mozga, prvo za nezaposlene novinare, a zatim i za ostale građane.
Preporuke:
18
0
27 subota, 10 decembar 2011 00:22
ektoplazma klina - nastavak
danas se na jednom sajtu nalazi članak naslova:

„Kad svane dan” Gorana Paskaljevića
Logor smrti u Beogradu koji su živi zaboravili
Tatjana Nježić | 12. 11. 2011. "

tekpri kraju članka je pomenuto da se logor nalazio u sastavu NDH.

čvrsto sam uveren da većina pročita samo naslov i uvod, tako da je pomenuti podatak ostao većini verovatno nepoznat.

još se pritom odmah zatim navodi Nedić, kako je bio kolaboter,...pa mislim da se hoće stvoriti potsesni utisak da je odgovorna .....

"Logor jeste bio na tadašnjoj teritoriji Nezavisne države Hrvatske, koncipiran po nacističkim i fašističkim principima, isprva za Jevreje i Rome, a potom i za Srbe antifašiste.



Ali da nije bilo kolaboracionizma, da nije bilo Nedića i njemu sličnih, sve skupa ne bi bilo tako kako je bilo”. "
Preporuke:
19
0
28 subota, 10 decembar 2011 00:53
Observantes
Na tekst g. Gaćeše napisao sam komentar o broju samoubistava u Srbiji što je dokaz kontinuiteta agresije na srpski narod (Srbija zauzima 13. mesto u svetu!). Ta agresija kao sredstvo kojim ostvaruje cilj ima i medije. Sramota je psihijatrijske struke da se ne javi po ovom pitanju. Po pitanju ciljane imputacije krivice celom srpskom narodu, kako od spolja tako i kroz kontinuitet nastupa nekih političkih vođa (prva rečenica obično im je: mi smo krivi, mi smo loši, mi smo zločinci...). Kolike su razmere te perfidne agresije koja afirmiše antiživot govori i to da je bela kuga u stvari periferno pitanje. Jer, sve što se ovde rodi osuđeno je na tragičnu sudbinu jer je konstanta antisrpska agrsija. I umesto da se otvori ovo pitanje, da se nacija samoupita gde je rešenje i kako stvari nazvati pravim imenom, ovde se plače za kandidaturom. Mediji su danas mašina za pomeranje egzistencijalne svesti ovom narodu i saučestvuju u zločinu protiv sopstvenog naroda.
Preporuke:
25
0
29 subota, 10 decembar 2011 01:47
Mihailo
"Dopisnici beogradskih listova smatraju za nacionalnu dužnost prikrivanje zločina naših vlasti i vojske i obmanjivanje naroda u Srbiji","Štampa je propovedala na sva usta osvetu prema Arnautima.I to je imalo dejstva","Mi smo izvršili pokušaj ubistva s predumišljanjem nad čitavom jednom nacijom.Na tom zločinačkom delu uhvaćeni smo i sprečeni.Sad ima da ispaštamo kaznu",itd.To ne kažem ja,već Dimitrije Tucović.A šta ima novog u Srbiji??
Preporuke:
4
38
30 subota, 10 decembar 2011 02:05
Mihailo
Evo još jednog Tucovića, izgleda večno aktuelnog:"O prodiranju Arbanasa na istok u nas se mnogo pisalo.To je i danas glavno sredstvo kojim šovinistička štampa izaziva kod srpskog naroda mržnju prema "divljim" Arnautima,prikrivajući kao guja noge divljaštva koja je srpska vojska prema njima počinila.Koliko je samo suza proliveno što je istorijsko Kosovo preplavljeno Arnautima!" Dakle,lakrdijaška osećajnost kombinovana sa obmanama i prikrivanjima-to je doslednost srpske štampe,bez obzira na vreme i državu,jednostavno to je lepi nacionalni običaj u pisanijama kojega se teško odreći kad je "vaše" Kosovo u pitanju!
Preporuke:
1
29
31 subota, 10 decembar 2011 08:11
Saša
@Mihailo
o ne kažem ja,već Dimitrije Tucović.A šta ima novog u Srbiji??

Nije sporno da smo uvek imali ponekog Čedu Jovanovića, Vuka Draškovića, Žikicu Jovanovića, tako da ni Tucović nije usamljen slučaj. Ali, da smo mi bili nasilni prema drugima a ne oni prema nama, ne bi se u 20. veku broj Srba prepolovio. a broj na primer Arbanasa koje pominjete utrostručio. Čast Vama i Tucoviću, ali to ne ide jedno s drugim. Mislim, po zdravom razumu.
Preporuke:
26
0
32 subota, 10 decembar 2011 09:01
Starac Milija
Naslov ovog teksta me podseća na naslov jedne pozorišne predstave od pre nekoliko decenija "Kako smo sistematski uništeni od idiota". Za uništavanje su potrebni idioti koji ne razmišljaju o sopstvenoj odgovornosti, već se vladaju koristoljubljem. Za one koji planiraju bilo koje uništenje kao što n.pr. biva u ratu potrebno je samo da njegovi vojnici-idioti dosledno sprovode ono što se naredi. Kod indiferentnog i podeljenog naroda kao što su Srbi u Srbiji dovoljna je i mala vojska ljudi koja striktno sprovodi šta joj se kaže, pa da većina naroda robuje. Naša sklonost anarhičnoj-demokratiji u socijalnoj i političkoj sferi, gubitak morala, i grišćanske etike, obiće se o glavu ne samo nama nego i našoj deci.
Preporuke:
10
0
33 subota, 10 decembar 2011 12:47
Peko Živković
Razočaran sam površnošću u čitanju onog što je Mihailo naveo i šta je sa tim hteo da kaže!
Preporuke:
1
11
34 subota, 10 decembar 2011 13:15
Vera Sobat
Gospodine DJIKIC, najvaznije sto ste u Vasoj kolumni saopstili jeste:

Tako je jer SRPSKI NAROD to DOPUSTA!!!!

Sve sto ste rekli vise je nego TACNO, ali NAJTACNIJE jeste cinjenica da
srpski narod i u BGD ali i u CELOJ Srbiji, sve to vec godinama dozivljava, sve tooseca, sve to shvata i....NE REAGUJE!!!

Kada NAROD CUTI, kada narod radije gleda bljuvotine od serija, kada narod -
i pored svega toga, radije sedi u kaficima svojih gradova, onda g.Djikic, sta i
ZASTO nebi, ti KUPLJENI urednici medija,ti placenici SOROSA od poznatih nam
"dama" NV-ovaca i politicara,i dalje izvrsavali zadatke USA i NATO zemalja??

Svi ti PODREPASI, g.Djikic, IMAJU KORISTI,kada idu u USA/Nemacku/Britansku
ili Francusku ambasadu (Wiki Leaks) po misljenje i savet tih nasih "bezalternativnih" prijatelja!?

SRPSKI NAROD = CUTI pa se ja pitam dali mi koji to ne razumemo, mozda
taj srpski narod, idealizujemo?

GDE su "OTPORASI"?
IZDAJICA koliko god hocemo,OTPORA NEMA!
SRBIJA 2011
Preporuke:
14
0
35 subota, 10 decembar 2011 15:26
Saša
@Peko Živković
Ne znam za neki dublji smisao onoga što navodite, osim što znam da Tucovića (i još neke "mislioce")citiraju sve albanske diplomate, političari i vođe svealbanskog nacionalnog pokreta. Do sada nisam video da su se pozivali na nekog srpskog nacionalistu, već samo na srpske internacionaliste i globaliste. Za vašu informaciju, svealbanski nacionalni pokret žestoko ugrožava srpski nacionalni prostor.
Preporuke:
14
0
36 subota, 10 decembar 2011 23:15
Mihailo
Poštovani Saša!Vaša pozicija srpskoga nacionaliste potpuno je legitimna i meni prihvatljiva.Da sam ja šiptarski nacionalista da li biste me citirali?Kakvo Vam je to rezonovanje,očekujete da se oni pozivaju na vas?!Kad ste se Vi pozivali na njih??
Preporuke:
0
9
37 subota, 10 decembar 2011 23:56
Saša
@Mihailo
Više je nego očigledno da me niste razumeli, ali ste potrefili suštinu. Ni hrvatski, ni albanski, ni nemački nacionalisti nikada se neće pozivati na srpskog nacionalistu. Ali će zato srpski internacionalisti i globalisti vrlo rado igrati ulogu albanskih, hrvatskih ili drugih nacionalista. Kažem, igrati ulogu, mada to je više davanje nacionalnih autogolova.
Za razliku od našeg slučaja, ja ne znam ni jednog hrvatskog, nemačkog ili albanskog internacionalistu. Bolje reći ne znam ni jednoga Hrvata, Nemca ili Albanca kome bi neka maglovita zajednica naroda bila preča od sopstvene nacije i države. Ako Vi znate, molim Vas uputite me da mogu da započnem dijalog. Ovo što naša vlast radi je monolog i diktatura.
Dragi moj, Hrvatska nije odustala ni od 5 ari (koliko je Čedin stan) mora u piranskom zalivu, a mi?
Preporuke:
9
0
38 nedelja, 11 decembar 2011 17:10
Mihailo
za Sašu...Mislim da se mi jako dobro razumemo.Ni Hrvatima ni Albancima u tim maglovitim zajednicama nije bilo baš lepo,pre je to bila robija. A Srbi su u tim maglama uvek volšebno uspevali da budu povlaštena kasta...
Preporuke:
0
13
39 nedelja, 11 decembar 2011 18:16
Mihailo
Dragi Saša!I u Hrvatskoj i na Kosovu i u BiH naći ćete umne i poštene ljude za dijalog.Ali,s vaše strane, to treba da budu ljudi s istinskom željom za dijalogom,od moralnog integriteta,a ne oni s figom u džepu.Vi stvarno mislite da su sve vaše komšije,nakon svih istorijskih iskustava,retardirani?? Kako stvari stoje,načekat ćemo se svi...
Preporuke:
0
8
40 nedelja, 11 decembar 2011 18:56
Saša
@Mihailo
načekat ćemo se svi...

Pa što se lepo ne potpišete kao Mihovil, ili Mihael nego me pokušavate zavarati nikom. Šta će Vam to, ako ste internaciopnalac sa poštenim namerama? Mogu Vas samo uputiti na činjenicu da dok su bili "povlaštena kasta" Srbi su biološki i kulturološki desetkovani, a njihovi ugnjeteni susedi su se utrostručili, pa čak su i dobili države oni koji ih nikada nisu imali. Kužite, ne?
Preporuke:
10
0
41 nedelja, 11 decembar 2011 19:39
Mihailo
Dragi Saša! Kada netko kaže da su Srbi biološki i kulturološki desetkovani,a ne pogleda oko sebe, kakvu je pustoš počinio srpski nacionalni pokret kod svih komšija(i pored svega,npr.u Prištini je lepo vreme,čist vazduh,miriše na SLOBODU),to samo potvrđuje da će dijalog voditi naša deca,a možda i naši unuci.Inače,zašto se Vi ne potpisujute imenom i prezimenom? Skrivanje identiteta ne vodi logičkom zaključku da sam nepošten čovek.Možda sam Srbin zaposlen u inostranstvu(a volim da teram šegu sa svojtom),možda sam zagrebački psihijatar zainteresovan za neke fenomene,a možda sam testeraš sa Kosova koji je po beogradskim podrumima cepao drva i rasturao ćumur po višim spratovima, te onako, usput, naučio slavenske jezike...
Preporuke:
0
7
42 nedelja, 11 decembar 2011 19:52
Filozofija
Gospodine Mihailo,retorika o Jugoslaviji kao tamnici naroda je tipicna retorika porazenih a kojima je oprosteno bez kazne. Hrvatska nikada nije platila ni moralnu ni materijalnu odstetu za ucesce u ratu na strani nacista. Zamislite da isto vazi i za Albance na Kosovu. Takodje, u etnicki cistim sredinama kao sto su Hrvatska, Federacija BIH i albansko Kosovo, ne mislim da postoje zaista zdravi dijelovi drustva spremni za bilo kakvu razlicitost, druge nacije ili drugu vjeru. A ne mozete reci da imaju traume iz Drugog Svjetskog rata.
Preporuke:
7
0
43 nedelja, 11 decembar 2011 20:01
Saša
Baš ste lepe primere našli. U Prištini vazduh miriše na SLOBODU?! U Prištini je do juna 1999, živelo 40 tisuća Srba. Danas ih je dvadesetak (ali ne tisuća nego osoba). Broj Bošnjaka i Turaka je sveden na statističku grešku, a Goranaca i Roma više nema. Devastirana su i groblja, srpsko i jevrejsko. Pa ako ste primjerice zagrebački psihijatar, pojasnite kak`je to moguće da neko miriše slobodu, samo zato što je izvršio genocid? Kakvu dijagnozu moderna psihijatrija postavlja u vezi takvih ljudi?
Preporuke:
6
0
44 nedelja, 11 decembar 2011 20:06
Mihailo
Draga Filozofija!Bojim se da Vam je filosofija na klimavim nogama:da su Srbi bili "zdravi dijelovi društva spremni za bilo kakvu različitost..." verujem da ratova u bivšoj Yu nebi ni bilo...
Preporuke:
0
11
45 nedelja, 11 decembar 2011 20:31
Mihailo
Dragi Saša!Poznajem neke Gorance koji tamo imaju porodice.Šta se tiče genocida,pre bi se tako mogla okvalifikovati operacija "Potkova".Vi prosto ne govorite istinu i držite debelu figu u džepu! Moderna psihijatrija takve ljude naziva,u najboljem slučaju,narcisoidnim manipulatorima.Ili Vam je omraza pomutila Vid,ne znam,ne poznajem Vaš slučaj. Ma kako bilo,ja sa takvim ljudima(s debelom figom u džepu) ne mogu i neću da razgovaram.Najlepši pozdrav iz Australije!
Preporuke:
1
9
46 nedelja, 11 decembar 2011 20:44
Mihailo
Još samo ovo za Sašu...Saša,ne možete tražiti slobodu samo za Srbe(a k tome se to ubrzo,na volšeban način,pretvara u isključivu srpsku dominaciju nimalo ugodnu po druge)i onda pričati o poštenju.Niste uverljivi,a i falsifikujete objektivne podatke(poznajem Gorance koji tamo imaju porodice,nemojte mi prodavati maglu).Kako čovek s Vama da razgovara??
Preporuke:
0
9
47 nedelja, 11 decembar 2011 20:58
Saša
Neobično mi se dopada situacija kada sagovornik usled nemoći počne da vređa pa se na kraju povuče. Priznajem u tim situacijama postajem malčice narcisoidan, i tu ste u pravu.
Divno je što čak iz Australije održavate kontakt sa Gorancima iz Prištine. Tu Vam čak i zavidim. Još samo ne znam pomoću kog medija to radite.
Iskren da budem prvi put čujem za operaciju "Potkova". To mora da je neka veterinarska intervencija. Razotkrili ste i svoju profesiju.
Znači Vi ne držite nikakve "fige" kada je u pitanju apsolutni nestanak srpskog naroda iz: Prištine, Uroševca, Peći, Prizrena, Đakovice, Vučitrna, Suve Reke, Lipljana... E pa baš ste iskreni srbomrzac, nepomućenog vida i uma, ali ja baš sa takvima volim da razgovaram. Istina je prejak argument za Vas.
Preporuke:
10
0
48 nedelja, 11 decembar 2011 21:30
Mihailo
E moj Saša...Kada netko misli da je u neprikosnivenom posedu Istine,kada netko kaže da 1.put čuje za operaciju "Potkova"(te je okvalifikuje kao veterinarsku intervenciju)onda je najbolje da razgovara sa veterinarom,a ne psihijatrom.Inače,iako će Vam čudno zvučati,imam dosta prijatelja Srba(jedan živi u Prizrenu,nisam baš tako neobavešten,u suvr.svetu postoje nekakve komunikacijske tehnologije, KAJ NE??).Ili Veleposednici Apsolutne Istine misle da to nije moguće??ZBOGOM!!
Preporuke:
0
10
49 nedelja, 11 decembar 2011 21:35
Milodan
istrebila Jevreje 1941. godine.

Krivo sedi al'pravo govori. To se desilo u maju sledeće '42. godine.
Oni koji su u Srbiji sprovodili konačno rešenje nisu gubili vreme, nego su o toj akciji odmah obavestili više vlasti, one u Berlinu i one na
Balkanu. U svom izveštaju o merama preduzetim protiv Jevreja na okupiranim teritorijama, koji nosi datum od 29. V 1942, stručnjak za jevrejska pitanja u Ministarstvu inostranih poslova Franc Rademaher (Franz Rademacher) naveo je sledeće: “U Srbiji jevrejsko pitanje više nije akutno. Preostalo je još samo rešavanje pitanja u vezi s imovinom”. Deset dana kasnije, 8. VI 1942, Šefer je izvestio skup oficira Vermahta, među kojima su bili i Paul Bader, glavni komandant u Srbiji, i Valter Kunce, vojni komandant za Jugoslaviju sa štabom u Grčkoj, a trenutno u poseti Beogradu, da u Srbiji jevrejsko pitanje više ne postoji

Bez obzira što se pojedini navodi u ovom tekkstu ne mogu osporiti pisac je TENDECIOZAN.
Preporuke:
0
6
50 nedelja, 11 decembar 2011 21:43
Saša
Pa što sad kad je najlepše? Pošto imate nadprirodna i nadasve neobična sredstva komunikacije hteo sam nešto da Vas zamolim. Mog kuma su u januaru 1999, kidnapovale bande OVK, dok se vraćao s posla (bio je poštar). Do sada nikako nismo sa njim mogli stupiti u kontakt. Možete li pomoći? Eto prilike da preuzmete vlasništvo nad istinom, pa nam je onda saopštite.
Preporuke:
8
0
51 nedelja, 11 decembar 2011 22:06
Milodan
Kako smo sistematski uništeni od medija

O srpskim (i ne samo srpskim) medijima, izuzimajući časne izuzetke, odista mislim sve najgore. Od kako znam za sebe. Tako je i danas, čak možda i najgore.
Da je sreće kao što nije mogli bi putem medija saznati sve o Draži Mihailoviću i Jovi Kapidžiću - i dobro i loše. Ideologija i dalje je glodur naših medija. Neki su na strani đenerala a drugi favorizuju generala.
što nam državu najmoćnije sile ucenjuju uslovima,

Ovo je klasična manipulacija. Ili, možda, misli na 800 miliona dolara ruskih para, obećanih pre dve godine, koje još ne dobismo zbog, meni nepoznatih, neispunjenih uslova.
Daleko bilo da želim da branim Đilasa. Što se tiče dešavanja na severu Kosova i Srba sa tih prostora je kompleksno pitanje i za to je najmanje kriv tamošnji narod.
Preporuke:
1
3
52 nedelja, 11 decembar 2011 22:09
Saša
U stvari Mihailu dugujem veliko izvinjenje. Kod njega je u Australiji već ponedeljak ujutru, pa je možda napustio diskusiju jer žuri na posao, a čitavu noć je probdeo polemišući sa mnom. Kako će da radi tako umoran?! Brate Mihailo, I'm terribly sorry!
Preporuke:
7
0
53 nedelja, 11 decembar 2011 22:24
Glavobija
Ćuti bre Saša,nisi uspeo da nadvladaš čoveka argumentovano
Preporuke:
0
10
54 nedelja, 11 decembar 2011 22:29
Mihailo
za Sašu... A ti baš oćeš da dobiješ adresu moje ordinacije u Melburnu?? E,ne može besplatno da radim...
Preporuke:
0
8
55 nedelja, 11 decembar 2011 22:42
Saša
@Glavobija
Znači ni za Vas 40000 manjka Srba u Prištini nije argument. A šta je onda?
Preporuke:
5
0
56 nedelja, 11 decembar 2011 22:46
Saša
Mislim da je previše opasno ići u ordinaciju kod nekoga ko je celu noć probdeo uz internet, pa se još i nervirao. Kod mene je sve normalno, vreme je za spavanje, ali kod Vas je 8 ujutru. Brinem se za Vaše pacijente, naročito za male kuce.
Preporuke:
0
0
57 nedelja, 11 decembar 2011 22:54
NSPM web
@ Mihailo, @ Saša i ostali,

Pošto je vaše prepisivanje preraslo u lično prepucavanje i u opasnosti da sklizne s onu stranu dobrog ukusa (ako već nije), vaše komentare ovde nećemo više objavljivati, kao ni one koje se bave vašom prepiskom.

hvala na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora
Preporuke:
3
7
58 ponedeljak, 12 decembar 2011 00:33
Turas
Gospodo komentatori,kucači,prepucivači i ostali.I neki carevi pre Marksa rekli su:U revoluciju se ne ide sa punim stomakom"Naši mediji ovo bi prokomentarisali,možda zato da revolucionarima ne bude muka.Ja ipak verujem u Marksa a manje našim medijima i vladi.
Preporuke:
1
4
59 ponedeljak, 12 decembar 2011 11:44
Vlada Barikada
@Milodan
Ovo je klasična manipulacija. Ili, možda, misli na 800 miliona dolara ruskih para, obećanih pre dve godine
Razlika između ruskih i evropskih para je u sledećem: Rusi su nas pozvali, pa ako hoćemo u redu. A ako ne, opet u redu. EU nas primorava, spoljnopolitičkim, unutrašnje političkim i vojnim sredstvima. Kod EU (u stvari Nemačke, da se ne lažemo) nema hoćeš-nećeš.
Ne slažem se sa Vama da je tekst tendenciozan. Za mene koji sam očevidac poslednjih događaja na Kosovu, tekst je čak i preblag i preuravnotežen. Znate li koliko puta su Čeda Jovanović i Miljenko Dereta na raznim TV ponovili da im se roditelji iz KM žale da im neko silom vodi decu na barikade? Mnogo puta. To je laž. Nema ni školaraca ni studenata na barikadama. Niti ih je bilo niti će ih biti. Niti iko ovde ima iole poverenja u ovu dvojicu da bi im se čak i poveravao. A pomenuta gospoda i su aktivno manipulisali javnost, preko državnih medija. Sto puta ponovljena laž samo liči na istinu, ali to nije.
Preporuke:
5
0
60 ponedeljak, 12 decembar 2011 13:40
pruga
nedelja, 11 decembar 2011 21:06
Milodan...

Ovo je klasična manipulacija. Ili, možda, misli na 800 miliona dolara ruskih para, obećanih pre dve godine, koje još ne dobismo zbog, meni nepoznatih, neispunjenih uslova.


Postoji ogromna razlika između ruskog kredita i kredita MMF. Naime prvi ide u više nego strateški projekat izgradnje pruge VS-LO, što nije obična infrastruktura, dok krediti MMF uglavnom odlaze za plate javnom sektoru, itd.
Preporuke:
5
0
61 ponedeljak, 12 decembar 2011 21:02
Milodan @Vlada Barikada!
Ovo oko para, ruskih ili evropskih, izuzev donacija, mnogo je prostija stvar nego što mislite. Radi se o uslovima kredita, kamate, rok otplate, "grejs" period, etc,,
Tekst je više nego tendeciozan. To sam dokazao u svom prvom komentaru.
Lepo sam napisao da su događaji na severu Kosova kompleksna tema i da bi se o tome pisalo treba znatno više prostora.
Stavovi se ne formiraju, barem kada sam ja u pitanju, na osnovu jednostranih informacija te pomenuta gospoda na mene nemaju ama baš nikakav uticaj a, verujem, ni na ogromnu većinu građana Srbije. Uzgred, prvi put čujem za školarce i studente.
@pruga!
Tačno, ruski novac je planiran za prugu Valjevo - Loznica i Prokop, novi beogradski čvor. Što se tiče ovog prvog projekta, bolje da od toga ne bude ništa. Kada god su počeli da je grada zaratilo se. Osim toga, koga i šta bi tom prugom prevozili? Nije logična ni kao alternativni koridor za tranzit. Ne zaboravite, ja sam bivši železničar.
Pozdrav!
Preporuke:
0
3
62 utorak, 13 decembar 2011 10:04
Vlada Barikada
TENDECIOZAN,tendeciozan
Poštovani gospodine, u oba komentara pravite istu grešku prilikom pisanja reči: Tendenciozan. Zato mislim da treba da je ne upotrebljavate više jer tekst nije tendenciozan, već po meni preobjektivan. A što se tiče Čede i Derete, ne sumnjam u to da nemaju uticaj na Vas, samo sam rekao da su optuživali mnogo puta nas u Kososvskoj Mitrovici da smo decu izvodili na barikade, a što je laž, na koju niko nije reagovao.
Možda ste i u pravu za ruske i evropske pare, jer treba da gledamo šta je za Srbiju najbolje, a ne za strane bankare. Mada imamo mnogo više razloga da ne verujemo Evropi, nego da ne verujemo Rusiji.
Preporuke:
2
0
63 utorak, 13 decembar 2011 20:34
Milodan @Vlada Barikada!
Nisam sujetan, nisam napravio grešku o neznanju se radi. Hvala Vam!
Da li je tekst tendenciozan ili preobjektivan stvar je ličnog stava, mada mislim da treba baratati isključivo činjenicama. U jednom od prethodnih komentara napomenuo sam da se pojedini navodi u ovom tekkstu ne mogu osporiti jer se radi o činjenicama. Ovde sam svojevremeno napisao (i dalje stojim iza toga) da su Čeda i LDP pod mojim sankcijama (ne komentarišem ih) sve dok na dnevni red ne dođe tužba (iz 2007. g.) protiv Miškovića i ostalih zbog monopola u Srbiji. Koliko znam to im još nije aktuelno. Miljenko Dereta nikada nije bio čovek koji zavređuje moje posebno interesovanje. To sa decom i barikadama mi, zaista, nije poznato.
U prošlom veku mi smo TRI puta ratovali sa (delovima) zapada te otuda ima razloga za Vaše (pa i moje) nepoverenje.
Ali, kad malo bolje razmislim ni od braće Rusa se nismo baš nešto okoristili. Ovi su nas tukli i pomagali, Rusi ni jedno ni drugo.
Srdačno Vas pozdravljam!
Preporuke:
3
0
64 sreda, 14 decembar 2011 10:52
Vlada Barikada
Slažem se. Sve najlepše!
Preporuke:
5
0
65 četvrtak, 15 decembar 2011 13:41
Žika
Juče sam bio uključen na RTS u emisiji čega se Srbi
boje?Bila je tu Gđa Isidora Sekulić i G.Boris Bizetić.
Na pitanje čega se bojim,rekao sam da se bojim za Srbe na Kosovu,za budućnost Srbije i naše dece.
Moderatorka je rekla kako to nije tema i arogantno mi zalupila slušalicu.Valjda sam trebao reći da se bojim skupoće benzina, da me ne zgazi auto na prelazu ili da se bojim impotencije i starosti?
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner