уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Далтони“ поново јашу

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 02 децембар 2011 01:16
Misao
Његош, Пашић, Саша Гајић, Бранко Радун – то вам је та светскоисторијска линија


Хаха, ово је стварно "узимање праве мере"! Бриљантно, као и цео чланак!
Препоруке:
77
46
2 петак, 02 децембар 2011 01:17
Час анатомије
Мислим да је овакав чланак ипак потребан, ма колико изгледало да има паметнијих и важнијих ствари данас и сада. Нисмо и нисте сви исти, а Истина мора бити на првом месту!
Препоруке:
72
40
3 петак, 02 децембар 2011 01:38
Др
Иако је професор Антонић добро расформирао ове лудoрије, ипак мислим да не треба придавати пажњу маргиналним квазипатриотским порталима којима је главни циљ да дају легитимитет и заташкају праве намере Српске напредне странке - кључне карике западног пројекта неутрализације и уништења Србије.
Препоруке:
86
29
4 петак, 02 децембар 2011 02:04
Давид Новаковић
Како НСПМ постаје све више заступљен у јавности као респектабилан извор анализа и критика, као друга опција у односу на (не)зависне медије и једноумље у српском јавном мњењу тако се напади интезивирају. Само наставите пуном паром!

Vi veri universum vivus vici.
Препоруке:
87
30
5 петак, 02 децембар 2011 02:28
Игор
Гора историјска паралела од ове радуновско-гајићевске одавно није виђена. Од свих историјских личности су узели део који им одговара, одбацили неке њихове кључне идеје и уклопили их у своје виђење, да би као шлаг на торту, на крају ставили себе и србофобе са B 92 као идеолошке наследнике Његоша и Доситеја Обрадовића.
Препоруке:
63
24
6 петак, 02 децембар 2011 02:35
za "dr-a"
Slažem se sa Vama i naravno sa profesorom Antonićem, ali samo uz jedan "sitan" dodatak, tj dopunu vašeg komentara. "...nakon što su DS i njegovi sateliti prethodno odigrali svoju mraćnu ulogu na tom planu, i od stranog faktora iskorišćeni i isceđeni poput krpe. Da bi na kraju poput krpe verovatno bili i odbačeni u korist "svežih" i perspektivnijih kvislinških snaga."
Препоруке:
78
4
7 петак, 02 децембар 2011 02:54
Зоран
Ма нисте лоши. Све што одудара од ове једноличности по стандардним медијима је добро, ма у ком смеру ишло. Не ваља само у једну страну, ма у коју.

Иначе, све исте вести по свим медијима. И велика анемичност оних који се бусали у груди западне за време Слобе.

Не може да се ради паметно а стално да слушаш команде другог. Пре једно пар месеци овде у САД одем у пошту да пошаљем нешто и они обично питају да ли ми требају поштанске марке. А како ме често виђају, ја кажем озбиљно, да видим како ће да ме схвати: Није ми речено да купим.

Онај ме загледа, заврте главом и каже: Ха, није ти речено!? Не ваља стално да слушаш како ти се каже.
Ја нисам хтео да му кажем да је била шала, није ни битно.
Препоруке:
29
7
8 петак, 02 децембар 2011 03:26
Ружичасти пантер
А ко је Нарцис у целој причи ?
Препоруке:
26
6
9 петак, 02 децембар 2011 03:32
Биљана Николић
Преко прече, наоколо ближе.
Они који немају стрпљења да до ауторитета дођу усавршавањем и радом, једноставно себе прогласе за "нешто".

Пуна подршка професору Вукадинавићу и професору Антонићу.
Препоруке:
65
14
10 петак, 02 децембар 2011 03:33
Мара из Ниша
Мада сам ја само једна обична жена из народа, одавно ми је јасно да је највећи традиционалиста у овој нашој Србији - Светислав Басара. Он поштено признаје како мрзи све што има везе са модернизмом, па чак и Нови Београд јер је изграђен по принципима функционалистичке архитектуре тј. модернизма. А тај модернизам су посејале "окултне силе" - то каже Басара, не ја - и те окултне силе су криве за буржоаске и социјалистичке револуције, оне управљају јудео-масонеријом, бољшевицима, архитектуром и модерном скулптуром... Е па, не звала се ја Мара ако Басара није највећи српски традиционалиста!
Препоруке:
42
8
11 петак, 02 децембар 2011 03:50
Milos
Dragi g.Antonicu,
Godinama potpisujem sve sto napisete i stojim iza toga.Tako je i ovoga puta.Imate vrlo ostro pero.Nadam se da cete tako nastaviti i ubuduce.Medjutim,ne mogu a da vam ne zamerim jednu stvar:gledao sam prosle nedelje vase gostovanje na B92 sa Nadom Kolundzijom i Miljenkom Deretom.Tu ste mi potpuno podbacili.Nekako kao da niste hteli da kazete sve ono sto smo svi mi ocekivali.Sve je nekako bilo previse diplomatski tipa "ne bih da uvredim sagovornike i njihove sefove".Prosto sav sam se iznervirao ispred svog televizora sto je od cele emisija gospodja Kolundzija brbljala bez prestanka jedno 70% vremena emisije (ne znam kao je samo usta ne zabolese i kako ona misli da ima odgovor za sve-kao ono kad pomenu "Kolubaru"-direktno na vas racun),Dereta jedno 20% duvajuci u istu trubu kao i pomenuta gospodja a vi samo 10%.Vasa je moralna i nacionalna duznost da progovirte duze i ostrije zbog miliona nas drugih Srba koji misle isto kao i vi.
Препоруке:
94
7
12 петак, 02 децембар 2011 08:05
Aleksandar
I u cemu je zapravo sukob? Moze li se formulisati u tri reci? Mozda samo-promocija, arogancija i borba (za citaoce)?
Препоруке:
48
8
13 петак, 02 децембар 2011 09:08
драгослав павков
Ову комичну папазјанију и патетичну лудорију одмах је пожурио да пренесе и Нови стандард, који је од почетка пружао обилату медијско-логистичку подршку свим нападима на нас. Тако се лаж, клевета, нечиста савест, прање биографије, дрскост и глупост покушавају заоденути у царско рухо нове, „патриотске теорије и праксе“ коју ће, од сада, морати с поштовањем проучавати сваки онај Србин који хоће да се назове патриотом.


Немам намеру да пресуђујем ко је у праву у већ заборављеном спору "НСПМ вс. остали" али био бих захвалан ако би ми неко објаснио откада се преношење текстова које уредник неког медија нађе за занимљиве сматра подршком било коме?!

Исто тако, немам намеру да изигравам дрвеног адвоката власника Новог Стандарда, али дозволићете ми право да се борим за доступност свих информација, укључујући и оне које се не свиђају редакцији НСПМ. Ви ипак нисте (или јесте?) НИН... Хвала на простору.
Препоруке:
68
24
14 петак, 02 децембар 2011 09:29
Јасна Симоновић
Баш лепо што сте нам ово написали, баш сам се питала о чему се ту ради...кад оно о једном обичном "извињењу" које је код нас још увек теже изрећи него "срушити државу"! Ту у крајњем циљу не мора ништа бити лоше..напротив..значи да се "не заборављају" разне "струје", а "полемика" добија шансу да "изроди" и нешто још боље...(нову "струју" или једноставно неку "светлу звезду" којих је веома много у нашем народу)
Овим текстом помогли сте ми да у себи издиференцирам и етатисту, и традиционалисту и бескопромисног патриоту и много штошта, надограђено на "мој начин"...
А што се "фантазија, калкулација и „водича“ тиче, нажалост нико од њих није оперисан...Верујте, као велики поштовалац нспм-а, посебно Вас и гдина Вукадиновића, вероватно бих недавно "капитулирала" пред отварањем сајта нспм из објективног разлога...
пс Проф. Антонић, мислим да кад себе помињете у тексту ипак је лепше да кажете "ја" а не "Антонић", размислите....Све најбоље
Препоруке:
28
2
15 петак, 02 децембар 2011 09:31
Владимир Ђилас
Госп. Антонићу, зашто сад ова тема?
Препоруке:
67
25
16 петак, 02 децембар 2011 10:07
Mira iz Vranja
Za "Aleksandra": ako vi zaista ne vidite i ne shvatate u čemu je spor i šta je cilj, bojim se da vam ne vredi objašnjavati.

Za Dragoslava Pavkova: Ako Vi zaista ne vidite razliku između onoga što NSPM radi i "novog" NIN-a, onda Vam takođe ne vredi objašnjavati.

Za "Maru iz Niša": pretpostavljam da je ono sa Basarom kao najvećim srpskim tradicionalistom samo duhoviti cinizam. Ali u svakom slučaju mislim da se vi ne ne zovete "Mara", mada možda jeste iz Niša:))
Препоруке:
29
12
17 петак, 02 децембар 2011 10:08
апис
"Опрости ми."
"Нека ти је Богом просто."
Са ове две реченице руши се сва демонска сила оличена у зависти, гневу, гордости....
Препоруке:
43
2
18 петак, 02 децембар 2011 10:23
samo napred
Ja sam ovaj tekst razumeo kao prilog prof. Antonića mučnom poslu stavljanja stvari na mesto i pospremanja u našim sopstvenim patriotskim redovima, što je uvek teška i neprijatna stvar. (A sam Bog zna koliko nam je to takođe potrebno.) A pri takvom poslu se uvek digne prašina i čovek malo uprlja.
Препоруке:
32
6
19 петак, 02 децембар 2011 10:37
Старац Фочо
Тачно је ово што је написано у последњем пасусу. Само, врло је тешко повући своје речи и признати грешку. Но, најгоре је овде што чак се не мора признати грешка у ставу, већ само грешка у паковању, да се тако изразим. Дакле, није проблем што се Гајић и Радун не слажу са Антонићем и Вукадиновићем и што мисле да нису у праву, проблем је "само" у томе како то своје неслагање показују, а, да не буде забуне, то су урадили на изузетно ружан начин, као да им је Басара узор (примети то добро Мара из Ниша).
Препоруке:
34
8
20 петак, 02 децембар 2011 11:09
teoreticar
Mislim da je ovo jos jedan udar na NSPM od strane Vidovdana koji podrzava onaj Cvijanovic, u sta je bio ukljucen i Vucelic. Mislim da iza ovog stoje oni kojima ne odgovaraju stavovi NSPM i koji zele da bude jedine patriote.
Препоруке:
28
25
21 петак, 02 децембар 2011 11:23
XXX
Možemo se svi mi slagati ili ne sa gospodom Antonićem i Vukadinovićem, ali je činjenica da su to ljudi čiji su stavovi uvek vredni pažnje i razmišljanja. Izazov je (i retkost danas u Srbiji) stav neistomišljenika koji je potkrepljen argumentima, odmeren i navodi na razmišljanje, bez da diskvalifikuje ikoga ružnim dnevno političkim sredstvima.

NSPM, Antonić i Vukadinović su preko potrebni i korisni, u ovoj šumi površnosti i neiskrenosti.

Gospodo samo nastavite tako!
Препоруке:
41
9
22 петак, 02 децембар 2011 12:06
politikofob
Ispravio bih prof.Antonića u izboru strip junaka u naslovu-radi se o klasičnom Iznogud (is-no-good) sindromu "hoću da budem kalif umesto kalifa". Za pomenutu gospodu malo ko bi čuo da nije bilo NSPM.
Препоруке:
28
7
23 петак, 02 децембар 2011 13:02
Мирослав Анђелковић
Поштујем господина Антонића, али данас овој теми нити је место нити време. Сведоци смо да и са страница НСПМ-а (преношењем туђих текстова и интервјуа), на нас и нашу државу свакодневно насрћу разноразне аждахе, које хоће да нам расточе државу и да нас коначно расрбе! На тај начин и редакција НСПМ-а врши страховити притисак на нас малобројне, који смо још увек остали при здравом разуму, а уз то смо и национално свесни на традиционалан начин!
Господине Антонићу, пружена Вам је прилика на Б92, да пред милионским аудиторијем упутите аргументовани урлик за спас Србије. Ви ту прилику нисте уопште искористили! Нису вам дозволили да ишта кажете у нашу корист. Већ сам Вам у једном од својих ранијих обраћања рекао, да се борба за Србију против овако опаких непријатеља не може добити ношењем белих рукавица и упражњавањем финих манира.
''Vasa je moralna i nacionalna duznost da progovirte duze i ostrije zbog miliona nas drugih Srba koji misle isto kao i vi.''
Препоруке:
62
5
24 петак, 02 децембар 2011 13:20
Lena
Dokazali ste gospodo da ste "pravi Srbi" i to svojom neslogom.
Manje umetnickih sloboda i zanosa, vise intelektualnih analiza i konacno neki plan rada.
Препоруке:
35
7
25 петак, 02 децембар 2011 15:02
DB je njegova sudba
@ Dragoslav Pavkov

Dragoslave, zaista ne sumnjam u vaš patriotizam, poštenje i iskrene namere. Ipak, pogledajte ovaj izuveštaj Saveta za borbu protiv korupcije

Нови Стандард
Петнаест одсто акција недељника Стандард донедавно је било у власништву новинара Жељка Цвијановића, док је 85 процената припадало бечкој фирми ЈК Zeitungsverlag beteiligungs. Занимљиво је да је формални власник тог предузећа аустријски адвокат Вернер Јоханес Краус, који је такође власник Гринберг инвеста у ТВ Авала. … Цвијановић је познат домаћој јавности као новинар који је за време рата службовао у кабинету СДС-а Радована Караџића, а потом био и шеф београдског дописништва Срне, новинар Репортера, уредник „Блиц њуза“, недељника „Европе“, чије су наводне везе са Службом државне безбедности више пута биле објављене у јавности.
Препоруке:
30
17
26 петак, 02 децембар 2011 15:56
драгослав павков
@петак, 02 децембар 2011 14:02 DB je njegova sudba

Знам за извештај чији део сте цитирали, али подсећам вас да је Цвијановићев портал који је веома посећен једно од места на коме коментатори и аутори имају скоро неограничену слободу за изношење својих ставова. Додуше, мој блог је још слободнији, једина мана му је што је Нови Стандард много читанији :(
Коментар који сам оставио испод Антонићевог текста има за циљ да упозори обе стране на штетне последице наставка ове расправе; текст који је предмет Антонићевог осврта искрено - нисам ни читао, а надам се да његови аутори неће прочитати овај коментар :)
И коначно, са којом ДБ је Цвијановић наводно сарађивао - нашом или неком страном, непријатељском? Мислим да су нам тренутно већи проблем они који су у министарствима инсталирали "канцеларије за везу" са страним агентурама, који су као доказ добре намере у Ленгли слали СД-ове са подацима из архове УДБ-е, СДБ, РДБ... Поздрављам вас.
Препоруке:
49
13
27 петак, 02 децембар 2011 16:55
Влада Канада
Како сам врло често, надам се не задуго, физички далеко од Србије, али увек довољно близу да свакодневно пратим политичку, друштвену и економску ситуацију читајући поменуте сајтове. На њима сам налазио, и још увек налазим, чланке, мишљења и анализе које су ми отварале очи. Зато ми "свађа" и "неслагање" између њих смета и сматрам их непотребним и недостојним људима који стоје иза њих. Зато бих поновио коментар АПИСА:

"Опрости ми."
"Нека ти је Богом просто."
Са ове две реченице руши се сва демонска сила оличена у зависти, гневу, гордости....
Препоруке:
29
4
28 петак, 02 децембар 2011 17:30
Влада
Могу да разумем нелагоду неких што се, тобоже, уноси смутња унутар "патриотског блока". Али овде се не ради о томе, и мислим да се неки овде праве мало наивни, него о томе да се су господин Антонић и Вукадиновић и читав НСПМ пре годину дана били брутално нападнути и оклеветани на правди бога, и да сада неко том мучком и политикантском нападу покушава дати квази-теоријски смисао. Господине Антонићу, не дајте се, молим Вас, смести и изнервирати, и апелујем на ваш да истрајете у својој борби.
Препоруке:
20
9
29 петак, 02 децембар 2011 18:31
Byakuya-sama
@петак, 02 децембар 2011 01:28 Игор

Ne vidim šta vas to čudi, oni sa kojima se oni porede su bili internacionalisti,kao što je i ta filičarska ekipa sa Vidovdana,B92(rusofili,anglofili,germanofili,frankofili...)

Nije uopšte čudno što su prvog napali Miloša Obrenovića, a očigledno autori nisu baš iz Srbije(li prva generacija), inače bi trebalo da znaju da MO najpoštovanija istorijska ličnost u Srbiji.

Npr komunisti nisu dobili Srbiju samo na ideju,ni na ruske tenkove nego i na animozitet (dobrog dela)naroda prema Karađorđevićima, i te cele 1903-1945 lumpen-proletarijat(internacionalističke) ''građanske'' elite.
Препоруке:
16
6
30 петак, 02 децембар 2011 18:45
Byakuya-sama
@драгослав павков


Nemojmo da se lažemo, NS je jedan od sajtova koji ima jednu od najstrožih cenzura,normalni stavovi se ne puštaju,ali se zato vrlo rado puštaju najgore moguće vulgarnosti, i kad se pogleda da iza NS stoji tata Mitrović(ona austrijska firma koja je vlasnik Avale je vlasništvo pinkovca) sve je jasno
Препоруке:
17
14
31 петак, 02 децембар 2011 19:03
El Pibe
Čisto da ponovim ono što sam već napisao na Novom Standardu oko upravo ove iste tematike...
U ovom trenutku kakav jeste za ovu našu jadnu zemlju vi ( i jedni i drugi bez ikakve razlike ) kao da nemate pametnija posla nego da se svadjate kao nekakve ženetine na lokalnoj pijaci. Pa dok perje leti svuda okolo one jajare i fukara tj lokalna NVO preokretna bulumenta samo veselo trlja ruke.
Kanda što kaže poslovica: Dok selo gori dokone babe vunu po novinama češljaju !?!


P.S. Pojam tradicionalizam pretežno ume da ne znači to što gdin Antonić odnosno ono drugo njino ( vidovdansko ) pleme što je spremno na sve podrazumeva u svojim tekstovima. Tradicionalizam je nešto sasvim deseto od toga a koga zanima neka uzme da pročita bilo šta od Rene Genona ( Mračno doba npr )
Препоруке:
9
0
32 петак, 02 децембар 2011 21:14
milos odalic
Bas dobro da saznamo sta misle nasi analiticari i kvazianaliticari jedni o drugima. Srbi su poznati po svojoj slozi i zato je ideja o 4 S utopija. Da li je ovo momenat za takve rasprave? Pitajte one Srbe koji dezuraju na barikadama danonocno i smrzavaju se.
A sto se tice komentara na svim tkzv slobodnim sajtovima, pa i ovom mom, zasto se ne objavljuju pod punim imenom i prezimenom ?
Препоруке:
8
4
33 петак, 02 децембар 2011 22:04
slucajni prolaznik
druzio sam se jedno vreme sa Cvijanovicem, povremeno, slucajno, i nemam neku primedbu na lik i delo, barem iz tog vremena, ako je tacno da radi promociju SNS-a to bi mu uzeo kao veliki minus
Препоруке:
13
0
34 петак, 02 децембар 2011 22:19
Мара из (околине) Ниша
Крајње је време да се прекине са елитизмом који влада на овом НСПМ-у откад је света и века! Можда ваши опоненти нису нарочито образовани, можда нису баш нарочито даровити, можда не умеју добро да пишу.... Али то не значи да као грађани ове земље не треба да буду равноправни са вама, интелектуалцима. Не могу сви да буду урбани и културни као Коштуница, талентовани као Kустурица и успешни као Ђоковић. Ја мислим да један Басара треба да буде равноправан са горепоменутима без обзира на своје интелектуалне и уметничке домете. Исто тако, један Миљенко Дерета, без обзира на чињеницу да се у својој струци (филмској режији) није остварио, треба да ужива иста права као Кустурица. А и овим момцима са "Видовдана" и "Новог страндарда", без обзира на квалитет њихове продукције, треба пружити прилику!
Препоруке:
8
14
35 петак, 02 децембар 2011 23:04
Озбиљнија је то ствар
Све што је г. Антонић рекао стоји, нарочито оно о забијању ножа у леђа и комичним "историјским" паралелама и реконструкцијама. Али има ту још нешто важније, из чега се може одмах и боље схватити о чему се овде ради. Н. Стандард и Цвијановић је постао отворени промотер СНС-а, он је чак и говорио на њиховим смешним протестима и на сваки начин у сваком тексту (ин)директно промовише тезу зашто је, ипак, "Тома ок" или "најмање лош", а овај сајт је једино место на коме се може прочитати аргументована патриотска критика напредњачког "преокрета". То је заправо суштина овог спора, а не ова или она повређена сујета и амбиција. А колико је то важно што НСПМ чини и раскринкава (као што је годинама пре раскринкавао причу "и Косово и Европа") можете се уверити одмах ако прочитате Николићев данашњи интервју Данасу, дат горе у фото вести. То је скоро на корак од Чеде и Вука. Зар не видите то, господине Павков?
Препоруке:
18
5
36 субота, 03 децембар 2011 00:04
steva
Bas je ljut g. Antonic. Bolje je da ne unosi toliko negativnog diskursa. Njegove analiza ovog sukoba ne treba da bude ovako svadjalacka i netrpeljiva prema, na kraju krajeva, ljudima sa kojima deli neka politicka stanovista.
Препоруке:
17
9
37 субота, 03 децембар 2011 00:11
Старац Фочо
За Мару из околине Ниша
Ја мислим да један Басара треба да буде равноправан са горепоменутима без обзира на своје интелектуалне и уметничке домете.Исто тако, један Миљенко Дерета, без обзира на чињеницу да се у својој струци (филмској режији) није остварио, треба да ужива иста права као Кустурица.


Која то права Кустурица има, а Дерета и Басара немају?
Или сте само били ироничи?
Препоруке:
16
0
38 субота, 03 децембар 2011 00:17
Фристајло
Колико је овакав сукоб на ионако климавом крилу патриотских снага у Србији био потребан, а коме може да користи, нека свако сам процени; лично, мислим да је ово лични проблем актера овог чланка, и њихов "прљав веш", но, то је само моје мишљење.
Са жаљењем примећујем да је овде и даље проблем хипертрофираних сујета, ма о коме се радило, и ма ко био у праву, а ко грешио.
Има и пречих ствари у овој земљи.
Препоруке:
16
4
39 субота, 03 децембар 2011 02:09
Lena
Da li je SNS gori od Jeremica (hajde da DS navata glasove desnom retorikom)? Taj covek je imao priliku da se distancira od kuma, zar ne?
Jadnog li izbora!
A DSS? Hoce li se ikada trgnuti.
Препоруке:
7
2
40 субота, 03 децембар 2011 03:09
Обсервантес
Невероватно је, да до овога може да доведе (од споља силом произведена) ентропија немоћи у овом народу. Г. Антонић је јако добро дефинисао основне промашаје (верујем) наивног погледа на „етатизам“ и „модернизам“ у Срба. Симплификација једне историје бизарним алгоритмом псудоаналитичке (испоставиће се) поставке наноси штету овом народу. Нема „етатиста и модерниста“ већ има српске несреће. У тексту о „етатистима и модернистима“ недостаје једна квачица а то је питање слободе Срба да самостално креирају сопствену судбину у оквиру трајног антисрпског окружења и пројекта великих а који је потврђен овим поражавајућим животним данас. Српска историја и жртва је сва авангардна, космополитска а то што је данас непризната није пораз Срба пред цивилизацијом. Више је то пораз цивилизације пред Србима и пред самом собом...
Препоруке:
2
0
41 субота, 03 децембар 2011 03:18
пс
За све критичаре - углавном оправдане - Антонићевог слабијег наступа на последњем Утиску недеље препоручујем да погледају ако има негде вечерашњу емисију "Иза вести" ТВ Авала, где је поново на делу био онај "стари" Антонић. Па, људи моји, ни Меси није увек у истој форми, зашто нтонић не би имао право на слабији дан. Подршка профессору и захвалност за све што чини.
Препоруке:
5
1
42 субота, 03 децембар 2011 03:29
Обсервантес
Фамозни српски „етатизам“ је изнуђена, понављаним покољима, егзистенцијална категорија. „Модернизам“ у Срба је раније био концентрат појединачног посвећеничног научног, културног, ... валоризованог у елитним светским напредним академијама и увек је у себи садржавао прогресивно родољубиво. Данас тзв. „модернизам“ искључује свест о српском, алармантном, опстајућем и као да је лична занесеност која је далеко од реалног, српског биланса. Српско питање је поништено голом силом, вишепут поновљеним геноцидним атацима. Историјско српско сналажење за опстанак пред налетима зликовцима не даје повод за овакво површно „видовданско“ анализирање. То је промашај и није, у основи, неразумевање материје. Више је појединачни умишљај о владању материјом. То је за овај народ, данас, инплицитни луксуз.
Препоруке:
3
0
43 субота, 03 децембар 2011 05:02
Светислав Костић као подршка ставу Мирослава Анђелковића
Све што се од посљедних предсједничких и скупштинских избора у Србији и са Србијом догађа посљедице су политичке незрелости и незграпности актуелних властодржаца, а посебно Бориса Тадића.

Нико Тадићу није држао пиштољ на слепоочници када је 2008. у консултацијама са Бриселом одабрао какво ће питање о отцепљењу Косова поставити Међународном суду правде у Хагу.

Може неко тврдити да је Запад Београду завртао руке да би се одустало од своје верзије УН резолуције и умјесто ње Тадић и Јеремић поднијели од Вашингтона и Брисела издиктирану Резолуцију Генералној Скупштин.

Дакле Србија је титулар и подносилац Резолуције по мјери и укусу Запада који није ни помишљао да Србију као деведесетих година ригорозно кажњава. Знају на Западу са каквим послушним подрепашима у Београду имају посла.
Препоруке:
7
5
44 субота, 03 децембар 2011 10:38
Bob
Tako je Fristajlo!
Nije ovo dobro.

Setite se kako su odvratne svadje u " drugojsrbiji", a sada oni mogu da se smeju.

Možda treba čitaoci ovaj put da budu pametniji i stišaju raspravu.
Препоруке:
7
1
45 субота, 03 децембар 2011 19:42
Светислав Костић
Текст професора Антонића навео ме на помисао да у већ ионако потијесној Србији егзистирају упоредо не две, него три Србије и томе сљедствено, поред Друго-Срба, постоје и Треће-Срби који у Искључивости са Друго-Србима конкуришу за прво мјесто.
Препоруке:
5
1
46 субота, 03 децембар 2011 22:50
Светислав Костић, проницљиви
@ Bob! Ско по Бобу "овај" пут треба читаоци да буду паметнији, ко је онда до тада од читаоце био непаметнији?

Од читалачких памети сољења нема ништа ма колико год се неки позван сматаро да то чини. Последњи читалачи прилог би 3. децембра савајле и катанац. Може дебата и тако да се обустави.
Препоруке:
1
0
47 понедељак, 05 децембар 2011 09:31
analiticar pocetnik
gospodin antonic je u pravu sta se sve moze procitati na tom vidovdanu to je cudo. osim nacionalistickih ispada tu su i teorije zavere kako iza wikiliksa stoje strane sluzbe i tome slicno. to treba procitati te patriotske demagoge koji misle da mogu konkurisati intelektualcu poput profesora. jadno jadno
Препоруке:
7
0
48 понедељак, 05 децембар 2011 17:24
Светислав Костић
@ "analiticar pocetnik"! Кo признаје, пола му се прашта. Било би само праведно да похвале професору Антонићу услиједиле од једне стране компететније од "аналитицара поцетника".
Препоруке:
0
3
49 уторак, 06 децембар 2011 23:44
Mile
Taj Vidovdan je nesmetano klizio u nistavilo, pa su toga svesni poceli da se koprcaju ne bi li se malo podigli iznad zone vidljivosti i poceli da napadaju sve redom. Onda bi u tom ratu malo dosli do te njima preko potrebne supstance - prisutnosti u javnosti.Ignorisite ih ljudi jer su to zasluzili samo jednom stvari - napisali su toliko gluposti da je to komicno, smesno i urnebesno.
Препоруке:
3
1
50 среда, 07 децембар 2011 00:51
mario
Ovo je prevrsilo svaku meru, ovi sukobi medju patriotskih portalima. pozivamo na pomirenje i kompromis.
Препоруке:
3
1
51 недеља, 11 децембар 2011 17:32
каренјин
Као убица који се непрестано враћа на место злочина, тако су криптоаналитичари Гајић и Радун који показују своју острашћеност према НСПМ, а и недостатак стила поново ударили по Антонићу у још једном срамном тексту "Далтонисти трче почасни круг". Тамо понављају своје старе оптужбе и показују се да нису прави интелектуалци и да Гајић није никакв доктор наука иако се тамо представља, већ приучени сваштар као и тај Радун који пишу и пишу а да ништа паметно ту не може да се нађе.
Препоруке:
1
0
52 уторак, 13 децембар 2011 21:48
mare
Ko se najede "Vucelinog hleba" u stanju je svasta da napise i umisli , pa pa tako i ovi! Zalosno je sto rade to sto rade...makar da su se naplatili...
Препоруке:
0
0
53 четвртак, 15 децембар 2011 18:06
Мирко Павловић
Мислим да је потпуно сувишно полемисати са "Видовданом".
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер