Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Prirodna Albanija je realnost i nužnost za mir Balkana

Komentari (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 20 oktobar 2011 12:25
Dešnjak
Kočo, slažem se sa tvojom prirodnom Albanijom, samo da bude u istorijskim granicama. Tvoj problem je što , nažalost, vi niste istorijski narod, nigde vas nema od Srednjeg veka do sredine 20 veka. Mislim da je za mir na Balkanu najbolje da vas sateramo da budete tamo gde ste bili u 19 veku, to je jednostavnije. Ni Amerika nije večna.
Preporuke:
152
8
2 četvrtak, 20 oktobar 2011 12:40
Miladin
Sto prije oni krenu sa 'ujedinjenjem' to cemo se mi na Balkanu udruziti pred zajednickim neprijateljem. Sto se mene tice neka je danas naprave, a Srbi i Grci ce je pocijepati na 10 komada. Cak ce i montenegrini i makedonci shvatiti da bez majke Srbije nema opstanka. Zato Albanci, brze-bolje krenite sa vasom histerijom.
Preporuke:
126
4
3 četvrtak, 20 oktobar 2011 12:43
Darko
Novi balkanski savez. Srbi i Grci opet zajedno. Kao nekad.
Preporuke:
119
4
4 četvrtak, 20 oktobar 2011 12:45
Stradija
Vrlo lako bi se moglo desiti da se stanovnici Kuršumlije,Kraljeva okoline Niša u skorijoj budućnosti probude jednog jutra i onako sneni zateknu albansku zastavu na zgradi opštine.
Preporuke:
73
14
5 četvrtak, 20 oktobar 2011 12:45
Mile Šumadinac
Što je babi milo to joj se i snilo.
Preporuke:
66
2
6 četvrtak, 20 oktobar 2011 13:01
Živorad
A prirodna Srbija?
Preporuke:
102
2
7 četvrtak, 20 oktobar 2011 13:06
Nebojša Beatović
Interesantno!!!
Preporuke:
33
3
8 četvrtak, 20 oktobar 2011 13:08
Kuvar Brodski
Sve je to lepo, ali ko nam garantuje da za 50 godina neće biti milion Albanaca u Leskovcu, pa Jovo nanovo. Vi Albanci ste strogo zatvoreni u svoj model ponašanja i gde god da se doselite ostajete u svom matriksu. Družite se samo sa Albancima, venčavate, ništa ne usvajate od drugih osim novca (čast izuzetcima). Drugim rečima države u koje se doselite nemaju nikakvu korist od Vas, a užasno ste agresivni u traženju svojih prava. Sledeći problem je što ste svim imperijama koje su lomile zube na Balkanu bili SAVEZNICI! Ako smo Vas komadali, zato smo to radili. Uskogrudi, slugeranski oportunisti zaslužuju takav tretman. Dokaz za to je i Vaš tretman kod velikih sila na koji se žalite. POVLASTICE SE ZASLUŽUJU, A NE DOBIJAJU! Iskreno, ja sam za kineski zid između nas, bar u narednih 50 godina, a za dalje bi videli!
Preporuke:
106
1
9 četvrtak, 20 oktobar 2011 13:13
siniša
Bujrum, šta ste do sada čekali.
Proglasite je, bolje danas nego sutra.
Preporuke:
50
0
10 četvrtak, 20 oktobar 2011 13:24
@Kuvar Brodski
Jedno plus i Bravo.
Preporuke:
38
2
11 četvrtak, 20 oktobar 2011 13:31
Marko Gay
Toplo pozdravljamo prosirenje Albanije koja ce biti nas glavni saveznik i oslonac na Balkanu.

Verujem da ce nasi odnosi biti medu najcvrscima u svetu!

Ali rano je da prosirenje Albanije zvanicno objavimo preko daje-se-na-znanje bubnjara, s obzirom da jos uvek nismo ni Kosovo od Srbije do kraja odvojili.
Preporuke:
9
77
12 četvrtak, 20 oktobar 2011 14:02
@Marko Gay
A sta bi s onim da ste protiv patrijarhalnih naroda?


----

Ovaj ocigledno troluje, ne bih mu ja davao minuse uopste.
Preporuke:
56
4
13 četvrtak, 20 oktobar 2011 14:07
Darko
Albanci ovoliku državu mogu stvoriti samo uz pomoć NATOa i Turske. Ne postoji mogućnost da ratuju na 4 fronta.Srbijancima i Makedoncima bi bilo najteže, dok bi Grci i Crnogorci lagano rasterali ološ. Posle toga, Srbija bi opet bila novi Pijemont.
Preporuke:
59
1
14 četvrtak, 20 oktobar 2011 14:38
Gordana
Nemadoh snage da docitam ovo! Za tako nesto stvarno trba velika doza mazohizma! Verovatno je Srbija u 13 i 14 veku gradila manastire na albanskoj zemlji?!Sigurno zbog toga francuzi pokusavaju nase manastire da proglase kosovskim spomenicima.Jedino sto ce komsije Makedonci i Crnogorci ,i pored "pune bratske saradnje" njihovih vlasti imati prilike da okuse siptarsku demokratiju na sopstvenoj kozi.Pa neka im"prijatelji" amerikanci sada pripomognu sa ovom pricom za koju smo svi znali da ce se vrlo brzo pojaviti.Ni Grcima nece biti lako ali na njih nece smeti da zagrizu ko na ovu sicu od zamalja.
Trazili ste gledajte!Mislili ste da se siptari mogu pripitomiti pljuvacinom po Srbiji! Glupo i naivno bivsa braco!
Preporuke:
70
2
15 četvrtak, 20 oktobar 2011 14:45
Katarina
Dakle, vreme je za prirodni savez Srbije, Grcke, Makedonije i Crne Gore. Vremenom ce se on prosiriti i u "neprirodan": Srpska Bosna i Hercegovina, Bugarska... mada mi se cini da je to nepotrebno, prva cetvorka ce vratiti Sciptâre u njihove prirodne granice, van Balkana.
Preporuke:
63
1
16 četvrtak, 20 oktobar 2011 15:05
alkar
nijedna drzava na balkanu nemoze biti velika jer se ta ideja prelamna preko susjeda i njihovih leđa .jel vi srbi sad razumite nas na čijim ste leđima tili veliku srbiju.sad vama smeta ideja velike albanije jer bi vam uzela teritorij.NIKAD ALBANIJA NEĆE BITI VELIKA ALBANIJA.jedino raton,ali tada bi se vjerovatno prostirala na par km kvadratnih gore u brdima di bog svog nema.
Preporuke:
3
38
17 četvrtak, 20 oktobar 2011 15:06
Ivan Drobnjak
Eee šiptari...
Super ideja. Pokušajte, što pre! Prirodno ćete i proći u tom poduhvatu.
Preporuke:
59
1
18 četvrtak, 20 oktobar 2011 15:24
Marko Gay
@ anonimni

A sta bi s onim da ste protiv patrijarhalnih naroda?


Jesmo, zato ih i okrecemo jedne protiv drugih. :) Nije to u koliziji kako se vama cini.

Neki nam u tome mogu biti korisni kao vojni saveznici. Ali akcenat je uvek na "iskoristiti", kao sto smo iskoristili Titovu Jugoslaviju.

Iskreno, ne smatramo patrijarhalne narode sebi ravnim obrazovno i ekonomski.

Crna Gora, Albanija, Srbija, Makedonija, Kosovo i Bosna su kulturno sve podjednako zaostale, jer se ni u jednoj od njih ne moze organizovati gay parada.

A cine i ekonomski najzaostaliji region u Evropi.
Preporuke:
5
40
19 četvrtak, 20 oktobar 2011 15:25
Jonna-Albanka iz Shkup (Skoplje)
vidim da neko ovdje na komentarima pise da ce se Srbija, Grcka, Crna Gora i Makedonija ujedinjiti pa 'rascepati' Albaniju...pa zar niste mogli procitati dobro da g.Danaj trazi mirnim putem da prihvatite realnost da se treba popraviti greska 1913 godine i vratiti se prirodne granice Albanije?!Ili je vama srbima tesko da svatite da nesto moze i mirnim putem biti reseno...osobeno sada kada smo 21 vek i kada svi mi drzave balkana imamo jedan cilj : biti dio Evropske zajednice...pa naravno da vama je tesko,kada ste bili KASAPI Balkana, ubijuci nevine civile:Bosne, Hrvatske, Kosovske, a bogami mogli ste i Makedonske ali eto oni su poznati po tome da zele samo mir ili se mozda malo vise plase kao narod...samo MOLIM vas jednu stvar za Boga miloga: NEMOJTE SE POTRUDIT DA SE PRODATE KAO NAROD KOJI ZELI MIR NA BALKANU KADA VAS CEO SVET ZNA PO GENOCIDU I PO KRIMINALU KOJI STE NAPRAVILI U BIVSOJ JUGSLAVIJI...Veliki pozdrav do svih miroljubivih naroda na svjetu kao sto je Albanski..Pozdrav izSkoplj
Preporuke:
9
102
20 četvrtak, 20 oktobar 2011 17:22
Momo_Niksic
Draga moja Jonno, sada vjetrovi svijeta duvaju na vasu stranu, ali niko ne zna sto ce mu sutrasnji dan donijeti. Tesko onome ko krene na narode Ahileja, Pelejevog sina i Crnog Djordja Petrovica.
Preporuke:
55
2
21 četvrtak, 20 oktobar 2011 18:21
siniša @ albanka iz skoplja
Meni se čini da ste se vi opili od meze.
Kao Popaj dobili i pojeli konzervu i odmah pokazuju mišiće.

Tako velike države na teritoriji suseda se ne stvaraju ni lako ni mirnim putem. A ako ne uspete u namerama, šta ćete onda? Ima li takva mogućnost, da vam ne pođe za rukom?

Šta to imate sada, a niste imali pre da postignete taj cilj?
Preporuke:
32
2
22 četvrtak, 20 oktobar 2011 18:35
Prirodno.
Šiptari su poput malog divljaka, školskog grubijana, koji ima starijeg brata. Iako sitan, nevažan i slabašan, nameće svoju volju jer ima "jaka leđa". U ovom slučaju, Šiptari imaju Zapad. Onog trenutka kad stariji brat iz nekog razloga počne da gleda svoja posla, ode u zatvor, bude odstreljen ili šta se već događa u tim krimogenim krugovima, svi oni koje je grubijan dotad maltretirao i pljačkao, vratiće mu s kamatom. Srbi, Crnogorci, Makedonci i Grci, sve prirodni saveznici, nemaju snage da izađu na kraj sa Zapadom, ima ko će njima da se bavi. Ali je za Šiptare najbolje da vežbaju plivanje na duge staze jer im, prirodno, u jednom trenutku ništa drugo neće preostati.
Preporuke:
52
0
23 četvrtak, 20 oktobar 2011 18:54
aca
Priča počinje sa 1912. ne slučajno .
Gledajmo problemi iz ugla Turske . 1804.1815.1833 itd. Turska gubi Šumadiju.
1878. Sanstefanskim mirovnim ugovorom u ratu sa Rusijom (i ostalim )Turska gubi Bugarsku , Makedoniju , Kosovo i Metohiju .
1878. Berlinskim kongresom iz straha od velike Slovenske države na Balkanu Turskoj se vraćaju ovi prostori , sa BIH u kojoj ima simboličnu vlast , Sandžakom kao vezom (i prekidom veze za Srbe ). Makedonija , Kosovo i Metohija praktično predstavljaju ,povraćene teritorije , teritorije koje su veza ka Bosni,a nalaze se između Grčke i Srbije.
1.Da li Turska strahuje da će Srbija osloboditi i ove svoje teritorije,ako vidimo otpočeti proces oslobađanja Srba ?
2. Da li Turska u periodu 1878. do 1912. protjeruje Srbe ,a naseljava Albance na ove prostore , ili šta je pametnije mogla raditi ?
3.Da li je ovo Inperijalistički potez ?
4.Neprotjerivanje Albanaca nakon oslobađanja ovih prostora , je imperijalizam ? Jeste jer nisu uklonjene posljedice imperijaliz
Preporuke:
43
0
24 četvrtak, 20 oktobar 2011 18:56
anonimni - Goran @Marko
Ah, daklem sad je sve jasno. Hvala na objasnjenju.

Ipak, to kako mozete da smatrate "jedan narod" nazadnim u obrazovnom i ekonomskom pogledu, to mi jos nije bas najjasnije, ali boze moj. Za drzavu bih nekako razumeo, ali za narod...mada sta ja znam, ja sam neobrazovani Srbin.

Eto, prekrsih i ja pravilo "thou shalt not feed the trolls for that is what makes them go berserk".

----

Ali ozbiljno, Marko se ocigledno samo zanosi, to sto mu komentatori ostavljaju minuse samo znaci da mu uspeva da ih zacne.
Preporuke:
11
0
25 četvrtak, 20 oktobar 2011 19:04
asa
Problem Albanaca (i ostalih ) je što nisu došli na nivo nacionalnog razvića da bi se oslobodili od Imperijalizama ,pa služe novim imperijalistima u novim osvajanjima ili starim ,uglavnom protiv Srba koji se suprostavljaju svim imperijalistima na ovima prostorima .
Kosovo ,Hrvatska ,Makedonija su veću nezavisnost imali u skolopu Jugoslavije ,nego danas .
Albanija će imati veću nezavisnost ako je osvoji Srbija nego da ostvari ovaj plan uz pomoć SAD ili neke druge sile . I usput ova kartu prirodne albanije svaki puta kada vidim sve veća i veća valjda se razvija kao živo biće , prirodna nije vještačka .
Preporuke:
32
0
26 četvrtak, 20 oktobar 2011 19:11
Bob
@Marko:
Naravno, ceo svet zna da su tvoji gospodari amerikanci veoma obrazovan i pametan narod.
Mi im se divimo.
Preporuke:
24
0
27 četvrtak, 20 oktobar 2011 19:59
Crnjoje
Srpske komunjare u svoj ovoj srpskoj golgoti nazivali 'svoja' ili vec srpska ognjista i grobove: "Velikom Srbijom" - i sa/pod tom parolom su branili nase pravo na nju (ocigledno da je njima bila i ostala pre-"Velika").

A srpski ministar spoljnih poslova Kosovo i Metohiju zove "Kosovom", kakvog nema u ustavu Srbije? A on toboze brani ustavno uredjenje Srbije?

Dok, na drugu stranu, pametni Siptari svoje okupirane teritorije nazivaju: PRIRODNIM?

Dobro je da ih nijesmo precijenili pa ih zovemo: "glupi Siptari"!

Zato nam i treba siptarska dozvola da nagazimo na to "Kosovo"!

Okrece li se, braco Srbi?!
Preporuke:
17
1
28 četvrtak, 20 oktobar 2011 20:09
srbin@gmail.com
Ko o čemu mi o teritorijama !
Preporuke:
3
10
29 četvrtak, 20 oktobar 2011 20:36
David od Raške
Nažalost, g. Danaj se poziva na slabe argumente za stvaranje "Prirodne" Albanije. Zanimljiv je sam naziv koji koristi: "Prirodna," umesto "Velika." Postoji li onda, shodno njegovom shvatanju, "prirodna" Srbija ili "prirodna" Bugarska? Pogotovu je slab argument kojim naglašava da, pošto je Albanija okružena oblastima koje su naseljene Albancima, onda te oblasti njoj prirodno pripadaju. Shodno tome, mogli bismo mi da tražimo nazad Republiku Srpsku, Krajinu ili sever Makedonije.

No, te činjenice na stranu, razlog zašto albansko "Vetëvendosje" ne može da uspe je to što ne postoji jedinstvo među njima samima i nemaju državatvornu tradiciju, da ne govorimo o opštem bezakonju koje vlada u oblastima pod njihovom vlašću. Istina je da je Albanija dobila nezavisnost 28. nov. 1912 proglasom u Valoni, ali uz silnu podršku Austro-Ugarske. (nastavlja se)
Preporuke:
18
0
30 četvrtak, 20 oktobar 2011 20:46
David od Raške
(nastavak)
Kada su dobili nezavisnost 1912. godine, trebalo im je do dolaska Ahmeda Zogua da se uspostavi čvršća vlast. Kao što su mnogi komentatori primetili, Albanci ne mogu da opstanu bez inostrane podrške. To ih ujedno čini nesposobnim za nezavisnost, i oduvek su bili prethodnica osvajača, nekada Turaka, Austro-Ugara, Nemaca i Italijana, a sada Amerikanaca. Svi ti osvajači su podsticali Albance na sukob sa svojim susedima; žalosno je što malo ko među njima ima samosvest da ih ti "prijatelji" i "saveznici" iskorišćavaju. Zašto se, npr., ne ugledaju na Esad-pašu Toptanija, čoveka koji je izuzetno poštovao Srbe i sa kojima je bio u dobrosusedskim odnosima? Doklegod se ne ugledaju na takve ljude u svojoj istoriji, oni će večito biti tuđi lakeji na Balkanu.
Preporuke:
23
0
31 četvrtak, 20 oktobar 2011 20:48
Petar Janketić
Prirodni Albanci, sačekajte samo još par godina kada Zapad poklekne finansijski pa se onda skloni sa Kosmeta, e onda ćete videti šta je prirodna Albanija...
Preporuke:
37
0
32 četvrtak, 20 oktobar 2011 21:04
Marko Gay
@ Bob

Naravno, ceo svet zna da su tvoji gospodari amerikanci veoma obrazovan i pametan narod.


U bankarstvu se to izrazava kvazi-objektivno, kroz velicinu kamate pod kojom su banke voljne da daju kredit drzavi.

I kad se tako pogleda, broj "kredibilnih" ili "pametnih" naroda je iznenadujuce mali:

- Nemci (Nemacka, Svajcarska, Austrija, Lihtenstajn, Luksemburg).

- Englezi (SAD, Kanada, UK, Australija, Novi Zeland)

- Skandinavci (Svedska, Danska, Norveska, Island)

- Holandani (Holandija, Belgija)

- Japanci

- Francuzi (Francuska, Belgija, Svajcarska, Luksemburg)

Manje-vise, ovih 6 naroda cine svetsku elitu. Okreni-obrni, ostali nisu u toj klasi.
Preporuke:
3
20
33 četvrtak, 20 oktobar 2011 21:52
Pecony
Sulude tvrdnje koje bezobrazno bezbroj puta izgovoraju, počinju da smatraju argumentima i istinom! Kvaziistorija
Srpski manastiri i toponimi po jugu pa i samoj severnoj Albaniji su večni svedoci čija je koja teritorija.
Naravno svako se poziva na ono u čemu je trenutno jači u ovom trenutku oni na stanovništvo.
Kako ćemo i kuda ćemo sa Skadrom na Bojani, Vrakom asimilirali naš narod pa se pozivaju na prirodne granice.
Vidim šiptari prekinuli popis u Makedoniji u Preševu, Bujanovcu bojkotovali, šta je nema vas koliko ste do juče lagali popisivanjem na više mesta!
Samo napred svi čekamo da krenete, ne znam šta još čekate? Svi želimo prodnu Albaniju veruj mi....
Pa vaš zaštitnik Amerika je sve slabija, vaša deca sve više i sama drogiraju a ne samoda prodaju drogu.
Za Dalmatinca idi malo do Poreča da vidiš čiji je to grad, mada su i po Zagrebu poprilično nakupovali!
Preporuke:
21
0
34 četvrtak, 20 oktobar 2011 22:32
slobodan 50
strpljivo čekam SS 400.
Preporuke:
21
0
35 petak, 21 oktobar 2011 00:09
Turas
Prirodna Albanija je realna kao M.Gejova tvrdnja o kredibilitetu pameti..
Preporuke:
21
0
36 petak, 21 oktobar 2011 00:34
B.B
Neka oni crtkaju karte, kad bude kolabirala zapadna politika moze se lako desiti da bude Srbija do Draca :) .
Preporuke:
18
0
37 petak, 21 oktobar 2011 01:03
Radgost
Kaže jedan:
"Manje-vise, ovih 6 naroda cine svetsku elitu. Okreni-obrni, ostali nisu u toj klasi."

Pomenutih Šest naroda koji čine svetsku elitu,su prepoznatljivi kao svetske ubice poslednjih 5-6 vekova.
U dvasedtom veku, po novom brojanju, elitni narodi su postigli ogroman napredak što se tiče međusobnog i uništavanja "neelitnih"naroda.Rekord u ubijanju što više ljudi,200 000, za što kraće vreme,par sekundi, elitni su zabeležili 1945g. u Hirošimi i Nagasakiju!
Videvši njihova dela,dragi Bog je pozvao jedan drugi narod da sa Zemlje stupi na nebo,da se prvi od svih naroda približi svevišnjem,Njemu.
Preporuke:
19
0
38 petak, 21 oktobar 2011 07:14
Petar Izgnanik
Moze prirodna Albanija ali pod uslovom da bude prirodna i Srbija. Za to prvo treba jednom za svagda povuci pravednu granicu izmedju Srba i Albanaca a to zahteva razmenu privatne i crkvene imovine, ko god hoce a ko nece naravno ne mora, neka ostane manjina sa druge strane linije.

Onog trenutka kad sporazumno podele Kosovo i sa njega izbace strane trupe jer za njih vise nece biti potrebe, interesi Srba i Albanaca na Balkanu postaju identicni. Resenje za Makedoniju i BiH se samo namece.
Preporuke:
6
0
39 petak, 21 oktobar 2011 07:18
Petar Izgnanik
PS Naravno, bilo koje resenje ne moze da ima veze sa ovom kartom, prosto da se covek upita zasto su toliko skromni pa nisu trazili i Solun, Kragujevac, i Sofiju?
Preporuke:
10
0
40 petak, 21 oktobar 2011 07:47
ALKAR
NIKO NA BALKANU ,AKO NE ZELI RAT,NEMA PRAVO NA VELIKU ALBANIJU,VELIKU SRBIJU,VELIKU HRVATSKU...imamo svi svoje drzave i uredimo ih kako ko zeli a o ostatku naroda po drugim drzavama se treba brinuti da dobiju maksimalna prava...ratovim i mitovima se samo stvar produbljava i ...SVE VAN JE JASNO..zato,ko zeli veliku drzavu nek sprema vojsku pa sta dobije,obično je to bumerang politika,odakle pođe tu i zavrsi uz razne gubitke ljudstva i teritorija,ugleda u svitu ,razjedinjenosti naroda...SAD JE VRIME ZA MIR I DEMOKRACIJU...dvadeset god se loše poslovalo na balkanu,neko dobio neko izgubio,moramo ispočetka bez obzira na rane i gubitke,mirom i demokracijom.druge nam nema osim novog rata.
Preporuke:
3
15
41 petak, 21 oktobar 2011 08:50
brm
aca
". Da li Turska u periodu 1878. do 1912. protjeruje Srbe ,a naseljava Albance na ove prostore , ili šta je pametnije mogla raditi ?"

a da li Turska zatim nudi kralju Aleksandru iseljavanje svih Albanaca u Anadoliju, a ovaj odbija?
Preporuke:
9
1
42 petak, 21 oktobar 2011 08:58
brm
"Shodno tome, mogli bismo mi da tražimo nazad Republiku Srpsku, Krajinu ili sever Makedonije."

a kad bi bili ustrojeni kao današnji Albanci ili negdašnji Srbi, onda bi jednostavno sklopili savez - konfederaciju - sa već postojećim srpskim međunarodno priznatim državama - Hrvatskom, Bosnom , CG, Srbijom , Makedonijom u koji bi vremenom ušle i Bugarska, Grčka i Rumunnija..Albanci naime ne proglašavaju svoje regije za posebne narode - gege, Toske, MAlisore i šta ti ja znam ko mi ..
ali zbog te konfederacije je ubijen knez Mihajlo, poslednji vladar koji je probao da vodi samostalnu politiku....

ovako - zavadi pa vladaju ...a mi složno pevamo ubi ubi ubi Srbinaaa..ustašuuuuu,,balijuu uu

ima još jedan poslovioca latinska --um caruje..niko nam nije kriv
Preporuke:
6
1
43 petak, 21 oktobar 2011 09:49
Lapovac
Ovaj mi pomože da ukapiram zašto je Kosorka odletela u Prištinu da utvrđuje njihovo prirodno savezništvo. Uplašili se hrvati da ovi, kako su im porasli apetiti, ne prošire svoju prirodnu albaniju do Zagreba. Pa u Zagrebu su kolko sam video već osnovali svoju prethodničku koloniju. Jedan Šiptar me je na pijaci u Zagrebu, kad me je po govoru prepoznao nazvao zemljakom. Samo sam ga popreko pogledao.
Preporuke:
12
0
44 petak, 21 oktobar 2011 10:23
vojska nameštenika
Verovatno poreklom Dagestanci ili slično, pokorno služe svoje gospodare,a u korist svoje štete.

pa da vas vidimo ako se protiv vas udruže Srbija, Bugarska, Crna Gora, Makedonija i Grčka.

pamet u glavu, dok je još vreme.
Preporuke:
12
0
45 petak, 21 oktobar 2011 12:55
Zmaj sa Homolja
Oce li neko, majke vam (nije psovka, vec zakletva), da objavi kartu ,,prirodne Srbije,,
Preporuke:
6
0
46 petak, 21 oktobar 2011 13:37
Katarina
@Petar Izgnanik

Petre, mapa koju vidite potice iz 1980. godine. Tada je deljena na ulicama u Nemackoj, Francuskoj, Skandinaviji, Belgiji (gde Sciptâra ima mnogo vise no drugih naroda koji tradicionalno zive na ovom podrucju)... Ta mapa je tek pre 5-6 godina "stekla pravo gradjanstva", pa se i u nasim, a kamoli zapadnim medijima pojavljuje kao "legitimna". Potrazite malo, ima i na internetu, mapâ koje od pre 1999. godine dele na svojim protestima, a ona obuhvata pola Srbije, sve do Kragujevca... a siri se na sve strane - Makedonija ne postoji, a Jeladi preti gubitak Atine (tvrde da ih ima skoro milion)... Naravno, preteruju, tvrde da ih je, ukupno, vise od 10 miliona, ali sciptârski jezik, po najnaklonjenijim procenama, govori jedva 3,8 miliona. "Velja kruska u grlo zapadne."
Preporuke:
12
0
47 petak, 21 oktobar 2011 13:47
brm
@ Petar Izgnanik
" zasto su toliko skromni pa nisu trazili i Solun, Kragujevac, i Sofiju?"

stvarno, čak ni Kastoriju odakle je Georgije/Jorgos/Đerđ Kastriot - koji sa albancima ni luk jeo ni luk mirisao - ko ni Vlahinja majka Tereza
Preporuke:
14
0
48 petak, 21 oktobar 2011 16:42
MALO ISTORIJSKE ISTINE
Narod koji mi Srbi nazivamo Arbanasima, stranci Albancima, a oni sami sebe nazivaju Šćipetarima, poreklom je sa Kavkaza. U antičkom vremenu bila je poznata jedna zemlja na Kavkazu pod imenom Albanija. Tako su je nazivali stranci, ali ne i njeni stanovnici, baš kao i danas ovu Albaniju. Savremenu Albaniju njeni stanovnici nazivaju Šćiperija. Albanija na Kakvazu nalazila se na istočnim padinama ove planine, između Kaspijskog mora i vrha Kavkaza. Sa njene južne strane počinjala je od Apšeronskog Poluostrva, na kome se nalazi savremeni azerbejyanski grad Baku. Severno od Albanije nalazila se zemlja Alana, severozapadno su bili Iberi, a zapadno i južno od Albanije nalazili su se Jermeni. Južni deo te antičke Albanije pripada danas Azerbejyanu, a severni deo Rusiji. Postojao je jedan grad pod imenom Albana na obali Kaspijskog mora između savremenih gradova Divičija i Derbenta. Po imenu ovog grada zemlja u njegovom zaleđu dobila je ime Albanija.
Preporuke:
10
2
49 petak, 21 oktobar 2011 16:47
MALO ISTORIJSKE ISTINE 2 DEO
Jedino po čemu je ta stara Albanija bila poznata jesu veliki i opasni psi, takozvani kavkaski ovčari. U vreme kada je Aleksandar Veliki osvajao Aziju pred njega je izašao neki vladar Albanije i poklonio mu jednog velikog psa. Kavkaska Albanija je bila jedna vrlo krševita i siromašna zemlja pa kao takva nije privlačila osvajače.

U osmom veku Arapi su zaposeli zemlje oko Kaspijskog mora i iza Kavaza. Tamošnje domorodačko stanovništvo su preveli u islam i vodili sa sobom kao pomoćne čete u borbi sa hrišćanima. Na Sredozemnom moru vođene su česte borbe između Arapa, kao predstavnika islama i Romeja, (Vizantije) kao predstavnika hrišćanstva. Arapi su oteli od Romeja veći deo Sicilije i jedan deo južne Italije, pa da bi ojačali islamsko stanovništvo u ovim zemljama doveli su jedan deo stanovništva iz kavkaske Albanije. Arapsko osvajanje Sicilije trajalo je dugo vremena od 827. do 878. godine. Sicilija je podeljena na dva dela, islamski deo i hrišćanski deo, pa otuda i naziv Dve Sicilije.
Preporuke:
9
1
50 petak, 21 oktobar 2011 16:51
MALO ISTORIJSKE ISTINE 3 DEO
Hrišćani su bili potisnuti u severoistočni deo ostrva. Vizantija je na tome delu ostrva držala znatne vojne snage. Vizantinci su uspeli da preotmu od Arapa jedan deo ostrva i tu su zatekli islamizirane Albance. U većini slučajeva vratili su ih ponovo u hrišćanstvo.

Vizantija je, 1042. godine, napala Srbiju i poslala svoje dve vojske kroz Epir, duž primorja. Tadašnji mladi car Srbije, Vojislav, satro je u dve bitke vizantijsku vojsku. Ovaj težak poraz u ratu sa Srbijom izazvao je nerede u Carigradu. Vizantijski vojni zapovednik na Siciliji, po imenu Đorđe zvani Manijak, odlučio se na pobunu sa željom da uzme vlast u Carigradu. Ukrcao je svoju vojsku na lađe i jedan deo Albanaca koje je uzeo sa sobom kao pomoćne čete. Oni su sa sobom vodili i svoje žene i decu. Sa tom šarenom vojskom iskrcao se u Draču marta meseca 1043. godine. Kako je Srbija tada bila u ratnom odnosu sa Vizantijom, Manijak je računao bar na neke srpske simpatije...
Preporuke:
11
1
51 subota, 22 oktobar 2011 00:48
aco
Ovo je potpuno suluda ideja.
Da bi se ovako nesto ostvarilo, bio bi potrebno visedecenijskog krvoprolice, otimanje teritorija na Balkanu. Za koga, za Albanace? Pa ko bi to podrzao od velikih sila? Cime Albanci misle da kupe velike sile za ovakav ubilacki projekat? A bez podrske velikih sila kako misle da to ostvare: 1.tako sto ce nas ubediti da treba da im to lepo damo jer to njima pripada vise nego nama, ili 2.svojom mocnom vojnom silom.
Tacno je da ALbanci raspolazu sa jednim velikim resursom i silom,a to je neverovatan prirodni prirastaj, neuporediv sa bilo cime u civilizovanom svetu. Ali na Kosovu medju Albanskom populacijom je i taj resurs poceo da se trosi..

Ovakva ideja, losa je cak i za onaj deo svesti sa same ivice razuma, primitivna, nerealna, nelogicna, za zrele i odrasle nezdrava.
Preporuke:
6
0
52 subota, 22 oktobar 2011 01:31
dulebg
I ja sam za prirodnu Srbiju. Ne mislim da moramo da se izborimo za Krajinu i Plitvice, ali ništa manje od linije Osijek-Split i ostrva - nema smisla da pominjemo. Na jugu je logično da se ponovo udružimo sa Makedoncima i uđemo u federaciju sa Bugatima i Grcima, Crnu Goru i KosMet podrazumevam kao srpsku zemlju. I smatram da nam je životno pitanje sever Albanije - sliv Drima, jer Moravsko-vardarska dolina nema prirodnu vezu sa Jadranom osim kanjonom Drima. Tako da bi pruga od Prizrena za Bar bila alternativa ovoj današnjoj preko Komova.
Preporuke:
6
0
53 subota, 22 oktobar 2011 12:19
ZoranR
Gospodin Danaj kao glavni argument svojoj tezi navodi stanovništvo koje živi na određenom prostoru, ali zaboravlja jednu važnu činjenicu a to je kako je došlo do takvog rasporeda stanovništva.Ako prihvatimo njegovu tezu to bi značilo da priznajemo i legalizujemo sve nasilne progone stanovništva (naročito srpskog) na Balkanu tokom dvadesetog veka. Ako pripadnike celih naroda nasilno iselite sa jedne teritorije, a onda počnete da priznajete sva ''demokratska'' prava jednonacionalnog ostatka i da se pozivate na ''realnost'' to baš i nije prirodan put za stvaranje države.Takve države imaju ograničen rok trajanja, što se pokazalo kao istorijsko pravilo. Činjenica je i da su poništene skoro sve odluke mirovnih konferencija, ali iz istorije treba nešto i naučiti.
Preporuke:
7
0
54 ponedeljak, 24 oktobar 2011 01:56
Zbunjen
Na kojem je ovo nazovi-jeziku natrucano? Arnautski rekao bih da nije, bez obzira na velikoarnautsku propagandu koju prepoznajem u pojedinim recima iz raznih juznoslovenskih jezika.

I zasto nije prevedeno sa tog cudovista na srpski ili makar engleski?
Preporuke:
4
0
55 utorak, 25 oktobar 2011 07:49
ivan3012
Ne razumem ljude koji uopste komentarisu lupetanja ovog nepismenog pajaca.
Preporuke:
3
0
56 utorak, 25 oktobar 2011 23:20
Turas
Ivan 3012 Ni ja ne vidim smisao ponavljanja nekih istor.činioca komentatora.Osim onog starog"nedaj Bože da se Srbi slože".
Preporuke:
1
0
57 četvrtak, 27 oktobar 2011 21:07
albani glavni grad NY
Za gosp,koji shiri "istinu".Kavkaski narodi,oni plemeniti,medju kojima i juzhni sloveni nisu zasluzhili epitet,krvavi ,zlocinacki,genocidni ali eto pojavili se Srbi pa...Albaniju su preshle razne vojske ,ali samo prolazno.jer ta zemlja ne podnosi osvajace ,Vizantinci,rimljani,osmanlije ,italiani,nemci,grci,i na kraju jedan karpatski narod.Previshe nam zla naneli ali mi se uzdigli,Danaj mozhda hoce mirnim putem reshiti Shqiptarsko pitanje ali oni koji su uzeli tudje nemirnim putem, oni znaju razumeju samo silu.Nashih 5 minuta moramo iskoristiti jer vashih ste potroshili tojest vreme vam je isteklo.
Preporuke:
1
1
58 ponedeljak, 31 oktobar 2011 18:31
S. Stanišić
Još kada bi ovaj gospodin rekao kako je došlo do toga da Albanija bude okružena Albancima. Noću, kada bi na graničnim prelazima na dužnosti bili Šiptari, državljani Jugoslavije, na desetine ponekad na stotine Albanaca je ilegalno prelazilo iz Albanije. I tako iz noći u noć.( Za ovo postoje svedoci). Zatim su počeli da terorišu starosedeoce, koji su se pod pritiskom i pretnjama selili sa svojih vekovnih ognjišta. Zato je u vreme Slobodana Miloševića donesena odluka da svi koji su rođeni van Srbije moraju da podnesu zahtev za državljanstvo. I oni koji su u Srbiji živeli i više od 30-40 godina.Time bi se dokazalo da oko dve trećine Šiptara nisu državljani Srbije. Taj pokušaj da se na miran način ilegalno nastanjeni legalno proteraju iz zemlje prekinut je nato bombardovanjem.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner