петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Одговор Дикићу, или Парада је само почетак

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 03 октобар 2011 15:26
Jelena
Gospodine Simeticu svaka cast za tekst i hvala Vam .Pokazujete da smo normalan i razuman svet u Srbiji, uprkos instaliranom naopakom rezimu.U EU crkotinu koja nas je bombardovala i posejala osiromseni uranijum, nikad.A LGBT mogu da mirno i spokojno zive i rade a ne da paradiraju i demonstriraju svoju nastranost.
Препоруке:
109
3
2 понедељак, 03 октобар 2011 15:45
Marko Gay
Vidite, da zaista zelimo veca prava za homose u Srbiji, mi bismo ih ohrabrili da odnesu poklone u kakvu bolnicu, po mogucstvu bas Srbima koje je NATO ranio na Kosovu. Nismo mi tako glupi da ne znamo kako se umiliti narodu.

Medutim, mi zelimo konflikt.

Svesni smo da su homosi zaista strasno ugrozeni u Srbiji, a posto ne mogu da svoju seksualnost promene, iz pozicije zrtve ne mogu.

Svesni smo i da su Srbi kulturno jako zaostali tako da homosima garantovano nece dati slobodu - dakle ni Srbi ne mogu nazad.

To su idealni uslovi za nepomirljiv i dugotrajni konflikt kakav nama odgovara (slican onom izmedu Albanaca i Srba).

Ovim konfliktom mi takode mozemo upravljati, tako sto cemo finansirati gay organizacije u Srbiji i hladiti i vruciti homofobicne Srbe po potrebi.

Kao sto sam vec objasnio, mozemo taj konflikt vremenom toliko zaostriti, da postane pretext za nasu vojnu intervenciju u uzoj Srbiji. Koja bi ispala ne samo pravno legalna nego i moralno opravdana.
Препоруке:
8
108
3 понедељак, 03 октобар 2011 16:00
Влада Канада
Ја сам разочан, чак Шојићевски увређен, што параде срама није било. Одлагањем исте (није било забране), али и забране (није било одлагања) Параде Породичних Вредности и Поноса у организацији Двери Српских и осталих, НАТО режим је спашавао себе. НАТО режим није био сигуран у послушност полиције, која полако одбија да буде њихова преторијанска гарда и тиме буде конфронтирана са својим сопственим народом из кога потиче. НАТО режим је, на жалост, продужио свој живот и агонију Србије и тиме добио могућност да учини још штете Србији и Србима и тиме отежа излазак из ове тешке, али не и безнадежне, економске, политичке и друштвене ситуације, када, вољом и бесом понижених Срба оду на ђубриште историје. Њихов крај је врло близу, јер их Империја и ЕУ почињу да одбацују. После тога, између њих и Срба биће брисан простор. Пропустили су све могуће возове и све прилике да пређу на страну Срба и Србије. Њихова пропаст је спас за Србију и Србе и наша једина алтернатива.
Препоруке:
81
3
4 понедељак, 03 октобар 2011 16:08
Danski Srbin
Vi ste , g. Simetic, napisali pravi odgovor floskulama o ljudskim pravima, teoretskim malverzacijama i izbegavanja logike tzv. gey populacije.
Oni moraju znati da postoji tlacenje manjine od strane vecine, ali da postoji i sikaniranje vecine od strane manjine.
Oni su jedna jalova skupina koja od seksualnih odnosa, Bogom danih za produzenje vrste, ima samo sladostrasce.
Bune se kad im vladika Irinej kaze da su seksualno nastrani i izopaceni. Mi i oni nismo isto - neko od nas radi nesto pogresno. Ako oni nisu nastrani i izopaceni, onda smo to mi heteroseksualni. Malo treba sklonosti ka logici, da bi se sagledalo da je to ordinarna glupost.
Oni moraju shvatiti da nas, vecinu, ne interesuju ili nam se gade, njihovi javni nastupi, pogotovu kad se rizikuje, da se njihova promenada izrodi u mali ulicni rat.
STA CE NAM , UOPSTE, TA SEKIRACIJA.
Препоруке:
63
2
5 понедељак, 03 октобар 2011 16:43
Slobodan 50
gospodine Dikiću, koliko vidim, NIKO, Vas nije razumeo...ja jesam, jer sam srbin, ortodoksni socijalista, poreklom sa juga...
Препоруке:
32
0
6 понедељак, 03 октобар 2011 16:46
Slobodan 50
klasičan primer, najperfidnije zamene teza, kako samo mogu modifikovani čipovani roboti, normalno, instrumentalizovani sa zapada...
Препоруке:
32
0
7 понедељак, 03 октобар 2011 17:37
old fashion Србин
Честитам аутору, који је поентом свог текста стварно "смечовао" иѕвесног Дикића. И још моје скромно мишљење: ове "параде" немају много везе са некаквом борбом за права педера, то је просто жеља или нагон запада за декаденцијом на било који начин - назовимо то обест друштва које је у своје позно доба подетињило. Запад је достигао такав степен историјског развоја и они више не умеју нити могу другачије.
Препоруке:
39
1
8 понедељак, 03 октобар 2011 17:58
Fristajlo
Dobar, jaan tekst, koji skida masku sa Dikićevog pamfleta...
Препоруке:
41
1
9 понедељак, 03 октобар 2011 18:18
dd
Gospodine Simeticu, neizmerno Vam hvala za tekst...
Препоруке:
41
0
10 понедељак, 03 октобар 2011 18:44
Светислав Костић
Што српско читалаштво према теби попусљивије, то ти још дрскији и безобразнији. Твој једини циљ овдје да провоцираш конфликте и тренираш за рат у "ужој" Србији.

На такве дрскости, претње и неописиву ароганцију, залужујеш да те се објеси за м..а када би их имао.
Препоруке:
27
0
11 понедељак, 03 октобар 2011 18:48
Драгољуб
Намеравао сам да напишем одговор на Дикићев напис, али сада нема потребе за тим, јер је господин Симетић одговорио много боље него што бих ја умео. Наиме, пожељно је да расправа са таквим људима буде што агресивнија и бескомпромиснија. Не треба дозволити ни квадратни сантиметар простора онима који пропагирају идеје да се треба стидети што смо Срби.
Препоруке:
31
0
12 понедељак, 03 октобар 2011 18:49
Светислав Костић
@ Marko gej! Што српско читалаштво према теби попусљивије, то ти још дрскији и безобразнији. Твој једини циљ овдје да провоцираш конфликте и тренираш за рат у "ужој" Србији.
Препоруке:
33
0
13 понедељак, 03 октобар 2011 19:22
Peter RV
Slazem se potpuno sa tekstom Simetica.
Jedna od najodvratnijih aspekta homoseksualizma je njihovo usvajanje djece, sa kojima oni prave seksualne orgije. Jedan potpuno kriminalni akt, pred Bogom i pred ljudima.
Niko im danas ne smeta da njihovu zajednicu zovu sto hoce, ali oni hoce da uniste i neciji tudji porod. Ovo naprosto, se ne moze dozvolit u srpskim zemljama, pa neka nas zovu kako hoce.
Препоруке:
37
1
14 понедељак, 03 октобар 2011 20:36
Zivojin Rilakovic
Terminologija: 1) Zasto cak i NSPM prihvata tudjicu "gay" umesto postojece srpske reci koja je "peder"? Prihvatanje ove tudjice je i njihova prva pobeda. Posto je "peder" nesto ruzno, prljavo i ogavno, novim imenom se stvara i novi image gde se sve relativizuje.
2) Nekorektno se upotrebljava i kovanica iz novogovora "homoFOBIJA". Fobija implicira neciji strah od necega. Osecanje koje ja licno imam prema pederima je iskljucivo gadjenje a nikako strah. Napravite neku kovanicu poput "homogadljivost".
Ciljevi: Dok jos nisu dokazali da ima nesto sto je brze od svetlosti i sve okrenu naglavacke, novi svetski poredak brise granice izmedju
Dobra i Zla,
Lepog i Ruznog,
Ponosnog i Sramnog,
Hrabrog i Kukavickog.
Rezultati: Aspekt koji je u ostrascenoj pederskoj diskusiji potpuno prenebregnut je sirenje SIDE u Srbiji. Ko tome doprinosi? Bubamare, golubovi visokoletaci ili neko treci...
Препоруке:
37
0
15 понедељак, 03 октобар 2011 20:44
zoranSan
Ako je Dikić to rekao o Kosovu kako je napisano ovde nemamo reč o Paradi seksualno različitih od nas nego o političkoj stranci koja zagovara nezavisno Kosovo.Dobro to je pravo na njihovo mišljenje ali sad je jasno da je to politička partija i da nema pravo da Paradira kad hoće ovim gradom.
Zna se kad su izbori .
Препоруке:
20
0
16 понедељак, 03 октобар 2011 21:18
Primarius@autor & Marko Gay
Autor teksta se nalazi uvredjen i ponizen uvek i svakojakim tricama. To je njegov licni problem. On bije bitke na svim frontovima i u svakom trenutku jer mu srce razdire ljubav prema otadzbini.Sve je to u redu, ali zasto se to povezuje sa stanjem na KiM? Zasto tako gromko replicira u vezi "kosovske politike" a ne spominje realnu pretnju koja je dosla od strane onih koji su vec tukli i koji hoce opet da tuku? Ili autor daje njima legitimitet da tuku u ime "naroda", "bozje pravde", "porodicnih vrednosti" ili sta ti ja znam? Po mom misljenju Dikic je ispravno primetio problem: a to je: ko je jaci i daje li se za pravo onome ko je jaci?
@Marko Gay
U cije ime vi govorite gospodine?
Tesko mi je da se otmem utisku da ste zlonamerni i provokativni.
Препоруке:
3
17
17 понедељак, 03 октобар 2011 22:50
mali perica
e primarijus,vidi,

sta vi radite jedni drugima, to je vasa privatna stvar.

ali onaj natpis uz koji ste se veselo cerili

- smrt drzavi -

ne sme da prodje. Jer ja kao i vecina zelim jaku i stabilnu drzavu.
A ne raspad.
I da je sve dozvoljeno.

Sto mi se cini da i jeste cilj:Sve je dozvoljeno.

E pa nije.

Zbog moje dece. Jer njima zelim buducnost.
Препоруке:
26
0
18 понедељак, 03 октобар 2011 23:31
Rio LObo
Obrukali smo se ovom zabranom, vlast je pocela da podilazi narodu.
Препоруке:
3
28
19 уторак, 04 октобар 2011 00:18
slažem se...
...nije uopšte u pitanju fobija, nego gadljivost.

To njih najviše boli, gadjenje, to je gore od mržnje.

I nikad mi nije bio jasan ni prvi deo glupe reči homofobija: homo je čovek?
kakav strah od čoveka bre, koji idiot to smisli?
Препоруке:
22
0
20 уторак, 04 октобар 2011 01:20
Мастранђело
За Слажем се

Ваша збуњеност долази од тога што се израз хомосексуалац и сам састоји од две речи које не би требало да чине једну кованицу.

Видим да аутор, можда случајно, правилно употребљава реч хомофил, јер је то грчка кованица хомо - гр. исто и филија - гр. љубав, дакле хомофили су они који воле исти пол.

Хомосексуалац је кованица грчког хомо, исто и латинског секс, што означава пол, а не латинског хомо које означава човека, мушкарца.

Надам се да сам вам помогао.
Препоруке:
11
0
21 уторак, 04 октобар 2011 08:58
КсеМи
Треба да се региструју као политичка партија, па нека демонстрирају у Влади и скупштини, ако прође цензус.
Овако - неко их плаћа дебело, да уносе забуну и да пропагирају независно албанско Косово.
Не мрзе они србе, нису они гејеви, они су плаћеници.
Они су плаћени да разарају наше ткиво.
Стаког србина који има такву лепу особину као гејеви, је помало срамота због те изопачености људске.
Ови, који се тиме поносе, нека се поносе и даље, али не могу да провоцирају здраво српско ткиво.
Појавили су се да нас здробе, да као папагаји пропагирају антисрпство.
Кандићка и остало друштво антисрба треба да им се придружи, па на изборе. Победите тамо!
Препоруке:
13
0
22 уторак, 04 октобар 2011 09:34
Лаповац
Добро сте одговорили том Дикићу, него проблем је што су се овакви слепци премножили. Ја понекад разумем политичаре јер им је посао да лажу народ, такође и декларисане плаћенике из одређених НВО, али не разумем ове недекларисане, народ би рекао слепе код сопствених очију. Ову ситуацију око гејева и њихове параде разуме већина људи на суштински начин и за то не треба нека велика памет, али се опет нађу неки типови (немогу се другачије описати него погрдним речима) који хоће уз нос већини да доказују да то што они виде као црно, није ни ружичасто него баш бело.
Препоруке:
8
0
23 уторак, 04 октобар 2011 10:26
Atenagora
Jel ste srecni, gospodo, zadovoljni? Pobedjujete. Vasi stavovi su odavno vec mainstream, tim pre mi nisu jasne tuzbalice za nekakvu medijsku blokadu. I koga onda briga sto autor teksta izjednacava paradu sa brakom (!) a brak sa pravom na usvajanje dece (!). Kao neko ko bi svesrdno podrzao oba prava za homoseksualce (bolje srecna porodica od sirotista) da vam kazem da, ne, parada nema nikakve veze sa ostvarivanjem jednakog prava na brak. Parada je bila tu da podseti na drugost, i to se uspesno sprecilo. Brak inace onim (losim) ustavom defisan kao odnos muskarca i zene, i bez promene ustava (a to skoro nece) ne moze drugacije da se definise.
Препоруке:
0
15
24 уторак, 04 октобар 2011 11:09
@Marko Gay
Допада ми се ваша иронија, коју неки читаоци нису разумели. Што се мене лично тиче, људи су слободни да раде (и да се воле) како год желе (и у шта год желе), само мислим да је ту политицазија излишна, па и не баш превише укусна када се зна у како тешком времену живимо. Аман бре, толики људи једва састављају крај са крајем... оладите мало и волите се у тишини, као и сви други. Нико вас ни до сада није дирао, је л' тако?
Препоруке:
9
1
25 уторак, 04 октобар 2011 11:17
Никола+
Знам њих пар и не мрзим их. Они чак и нису острашћени за овим парадним наступом, тако да се иза свега крију поједине лоби групе, не читава геј популација.

На суштински проблем аутор текста јасно указује, а то је суптилан пут ка усвајању деце.

Тврдња да је деци боље у породици, макар она била и хомосексуална, свакако не демонстрира бригу о тој истој деци, већ једино и искључиво о сопственим интересима.

Сваки, некомпромитован, социолог ће вам рећи да су деца основно школског узраста најбруталнија популација међу собом, с обзиром да још увек не могу на прави начин ни да схвате ни да осете појам толеранције, морала...

у светлу наведене чињенице ЛГБТ лобисти не разматрају кроз какве трауме би прошло дете са два оца или две мајке (нема закона ни ус који ће то да спречи).
Бојим се да није проблем само у томе што о томе не размишљају, већ је у томе што их није брига. Њих, у тој борби за усвајање деце, интересује једино лично задовољство и истеривање хирова.

Патетично...
Препоруке:
9
1
26 уторак, 04 октобар 2011 11:52
Gordana
U sportskom stilu: Svaka cast majstore!
Препоруке:
3
1
27 уторак, 04 октобар 2011 13:12
Aleksandar nbgd
g-dine Ostoja Simetic, HVALA Vam za svaku napisanu rec u Vasem odgovoru g-dinu Dikicu!

Ceda + Biserko + CANAK + Kandicka + Dereta + zene u crnom itd....to je ono
sto se zove =placenicko,anti-srpsko sluzenje zapadnom gazdi!!!

Procitajte "izlive gradjansko-bezalternativnog" srbomrsca Miljenka Derete o zabrani gey-parade!

Taj isti "borac za gradjansku slobodu i ljudska prava" nije ni zucnuo o pucanju
KFOR-a na srpski narod na Jarinju i Brnjaku!!!
Nije ni rec izjavio kada je ubijen Aleksandar Putnik, otac Dobrice koji je tesko ranjen,prekjuce!!

Ni te "dame" iz tih SOROSEVIM dolarima finansiranih NV-ovaca, nisu ni rec izjavile.A mozete li zamisliti sta bi bilo da su Srbi ucinili to sto je ucinio NATO-
=KFOR???
I sve to te izdajice i placanici zapada SMEJU da rade jer "srpska VLADA" njih stiti,a stiti ih jer su i Tadic i ostali " sluge bezalternativnih prijatelja" koji im pune racune u bankama i drze ih u foteljama!

Dokle cemo cutati na sve to narode????
Препоруке:
14
1
28 уторак, 04 октобар 2011 15:21
Vera Sobat
@ MARKO gay, pa ne mogu vise da se smejem, rado se smejem...ali, dobro nema veze, ako bas moras....ima ovde jos nas kojima treba malo zabave!

Cao, Marko i sve najlepse do sledece paradice!
Препоруке:
5
0
29 уторак, 04 октобар 2011 20:59
Обсервантес
И шта смо закључили? Од споља индукован социопатски терор над Србијом. Тачније, делом Србије (нема „парадног“ манифестовања у Новом Пазару, у Приштини...). Антиправославни инжењеринг с јединим мотивом: производња „ српског бола“ и несреће ( Гебелсова, н - та генерација).
Препоруке:
6
1
30 среда, 05 октобар 2011 09:48
Bijek
Sve vam je super, ali zašto ne staviste u poslednjoj rečenici i Novaka? Ne smete ili smatrate da on ne ulazi u ovu klasifikaciju, tj. da je iznad nje? Citiram vašu poslednju rečenicu: "Једимо, пијмо, пиљимо у ТВ, обожавајмо Јанка, Виктора, Бракочевићку и Миљковића, а о границама и парадама има ко да мисли – Запад."
Препоруке:
1
1
31 среда, 05 октобар 2011 10:22
Marko Gay
@ Peter RV

Jedna od najodvratnijih aspekta homoseksualizma je njihovo usvajanje djece, sa kojima oni prave seksualne orgije.


@ Никола+

у светлу наведене чињенице ЛГБТ лобисти не разматрају кроз какве трауме би прошло дете са два оца или две мајке (нема закона ни ус који ће то да спречи).


Seksualne orgije su naravno samo u vasoj masti a traume nema ako drzava radi svoj posao na iskorenjivanju homofobije u skolama. Ne verujete? Evo pogledajte sami (titlovi su na engleskom):

http://www.youtube.com/watch?v=_qf0puHJ-KM
Препоруке:
1
0
32 среда, 05 октобар 2011 13:41
живио новaк
Мa дрзно се овaј и нa Новaкa, видиш горе му сметa што нaвијaмо Ноле, Ноле. Дa не би требaли Остојa, остојa.
Препоруке:
1
3
33 среда, 05 октобар 2011 19:56
хиперборејац
`Ајде и ја....БРАВО МАЈСТОРЕ !
Препоруке:
2
1
34 четвртак, 06 октобар 2011 10:38
mali perica
Marko Gay

Citat: Seksualne orgije su naravno samo u vasoj masti

Jeste, jeste. Samo sto onda imate potrebu da masete svojim extremitetima po ulicama?

Aaa, nije isto? Mi kao u zabludi?

Kako nije, pa sami ste nam pokazali kako to radite u ’razvijenom svetu’. Javno, na ulici. Ima snimaka koliko hoces po netu. Pijano, drogirano, obnazenih organa skacu kao veseli.

Rekli ste nam sta stvarno volite. Rekli ste kako nema granica, ima samo slobode u ’slobodnoj ljubavi“.

I onda vama vukovima da verujemo?
Da vam damo decu na cuvanje / usvajanje?

Nece moci, ne, ne, nece moci.
Samo u vasim bolesnim snovima.
Препоруке:
1
0
35 недеља, 09 октобар 2011 00:24
турас
"марко геј"морална оправданост ваше популације постала ми је јасна у јавном клозету београдске аутобуске станице.
Препоруке:
1
0
36 понедељак, 10 октобар 2011 16:37
Angel
Homoseksulanost je izopačenost, te prema njoj nikako nije moguće imati bilo kakav pozitivan stav, ni u najmanjem procentu, već samo negativan, ito 100% negativan. Taj fenomen nema apsolutno ništa zdravou sebi, ceo je bolestan, razvraćen.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер