петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Еppur si muove…у „европском Сарајеву“

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 18 септембар 2011 13:09
Стефан Каргановић
Управо је из Шведске стигла вест да се новинар Мирсад Фазлић из Сарајева, упркос упућеним претњама, ипак не одриче филма „Сребреница: издани град,“ у чијој је продукцији учествовао. У заједничком саопштењу свих сарадника, износи се да Фазлић одбацује да је новинару Dagens Opinion-а Тончи Перцану изјавио да су га редитељи Флијум и Хебдич изманипулисали и да се више не слаже са садржајем филма. Мирсад Фазлић и даље стоји иза филма и његовог садржаја. Али то не мења чињеницу да је он у Сарајеву, да је суштински незаштићен и да је мета претњи којима се његова физичка безбедност доводи у питање. Нови обрт, на који смо напред указали, и даље не оправдава срамно ћутање опортунистичких „колега“ и поборника "европских вредности" из Београда, које смо у тексту навели.
Препоруке:
56
0
2 недеља, 18 септембар 2011 13:22
Kristijan
Prije svega,ubijeđen sam da su Srbi apsolutno nesposobni da izvedu jednu takvu propagandnu predstavu što se kroz proteklo vrijeme dosta puta pokazalo u raznim pokušajima.S druge strane zapanjen sam sa ogromnom količinom dvoličnosti i licemjerja u bošnjačkim političko-vojnim strukturama toga vremena.
Film sam uzeo za ozbiljno jer sam živio i sad živim među bošnjacima-muslimanima jer sam kroz to vrijeme upoznao taj narod.
Još bi trebalo da prođe dosta vremena da bi se počelo uopšte govoriti o nekom mirnom suživotu i pomirenju.Antagonizmi su još uvijek prejaki i moralo bi se sačekati neko vrijeme da sile entropije počnu djelovati na njih.
Ta dvoličnost izgleda je raširena i više nego mi mislimo.Fazlić:Jesam pa nisam.A glumio je tipa sa cigaretom u ustima:...da idemo mi odavde!Znao je u šta se upušta,morao je osjetiti osjetljivost teme.
Dvoličnost,dvoličnost...
Препоруке:
24
1
3 недеља, 18 септембар 2011 13:23
Стефан Каргановић 1
Текст који следи је Саопштење од 17. септембра 2011. са потписом свих сарадника у норвешком документарцу, укључујући Мирсада Фазлића:

No Srebrenica-manipulation
For the third time Tonchi Percan has attacked our film A Town Betrayed and accused it of being Serb propaganda. This time with a new twist. Now he claims that he has been to Sarajevo and interviewed Mirsad Fazlic about the film.
What´s correct is that they were at a party with a lot of drinks, but no interview was asked for and no interview was given. The quotes in the article do not reflect Mirsad Fazlic’s view on the matter. If this represents the ethical standard of Percan´s work, it is gutter-journalism at its worst.
Our team have been working on this project since 2006. Fazlic has been part of the team from the first day and like everyone else been fully aware of the content and interviews like the rest of the team.
Препоруке:
30
0
4 недеља, 18 септембар 2011 13:27
b
Hoću da znam u čijem interesu se gradi strategija, po kojoj je smrt sedam miliona bespomoćnih Jevreja isto što i smrt nekoliko hiljada naoružanih muslimana u Srebrenici? Ko se to podsmeva holokaustu?Zorica Mitic-Pisma iz (ne)prijateljske Norveske—Pecat jul 21 2011.
Препоруке:
43
1
5 недеља, 18 септембар 2011 13:35
Стефан Каргановић
После читања "О Вуковару, с Момом Капором," сврставам и Владимира Арсенијевића у групу од које очекујем реакцију на прогон новинара Мирсада Фазлића и Есада Хећимовића у Сарајеву.
Препоруке:
45
0
6 недеља, 18 септембар 2011 15:20
Dragan
Da li se moze na netu naci drugi njhovi film o Sarajevu ali da ima engleski ili srpski prevod? Ako neko ima link molio bih za isti. I da li je neki od ova dva filma prikazan na nekoj od srpkih televizija, pre svega na RTS-u?
Препоруке:
16
0
7 недеља, 18 септембар 2011 16:11
наташа @ Kristijan
Кад сам се пре више од десет година појавио у једном удружењу које се представља да штити права и интересе Срба везане за последња балканска дешавања деведестетих нисам знао колико су контролисани изнутра, али сам знао да су приличито несложни у сваком питању.

Кад су ме упитали знатижељно "Која је наша стратегија", са радошћу сам им рекао " Хвала на питању, одговорићу потпуно искрено", један мој пријатељ ме је гурнуо лактом и промљао "Провокација", а ја сам наставио "Волео бих да је провокација, а не да ви стварнио не знате нашу српску стратегију; стратегија је Истина".

Хоћу да кажем драги Кристијане да Срби нема разлога да праве икакве пропагандне представе па макар и били способни за то.

Они који су лансирали причо о "стребреничком геноциду" какве год успехе имали ове недеље или деценије треба да знају, не боре се они са Србима него са Истином.
Истина има своје путеве.
Препоруке:
41
0
8 недеља, 18 септембар 2011 18:47
Дамјан
@Стефан Каргановић
Пажљиво, колико ми то време дозвољава, пратим Ваша писања у вези са догађајима у Сребреници 1995. године. Чини ми се да је Дражен Ердемовић неоправдано најмање спомињан у медијима, па и у Вашим обраћањима. Он је у Хашком суду осуђен на 5 година затвора јер је, заједно са још петорицом добровољаца, стрељао 1.200 муслимана. За овај чин је добио 5 година, а остала петорица нису ни процесуирана иако се њихова имена знају и зна се да они слободно живе и раде у САД, Француској, Немачкој и Енглеској. Да ли Ви нешто знате о овоме? Како је то могуће, о чему се заправо ту ради?
Препоруке:
33
0
9 недеља, 18 септембар 2011 18:53
Kristijan
Da,slažem se s vama nataša@.U pravu ste.
Препоруке:
13
0
10 недеља, 18 септембар 2011 19:17
из Републике Српске
Не чудим се да је Тончи Перцан измислио Фазлићеву изјаву. Укуцала сам у претраживач његово име и презиме, на интернету је и његов врло критички текст о филму од 9. септембра ове године, са насловом да филм не поштује ни истину ни жртве.
Вјероватно је реис Церић бацио фетву на Фазлића и
Хећимовића, као својевремено ајатолах Хомеини на Салмана Руждија.
Господине Каргановићу, не вјерујем да ће неко од Срба стати у заштиту ове двојице новинара. Разлог видим у чињеници да ни филм о Сребреници ни онај о Сарајеву није приказала ни једна српска телевизија, ни у Србији ни у Републици Српској. Наводно је БН ТВ (Телевизија из Бијељине) откупила филм о Сребреници, али га није приказала. То је изјавио Милорад Живковић, замјеник предсједавајућег Представничког дома Скупштине БиХ.
Препоруке:
21
0
11 недеља, 18 септембар 2011 19:46
из Републике Српске
@Дамјан
Поставили сте занимљиво питање. Дражен Ердемовић је, као и оптужени Марко Бошкић, Хрват, док је такодје оптужени Франц Кос Словенац (не знам шта је с Бошкићем и Косом).
Сва тројица су били припадници 10. диверзантског одреда, окривљеног за масакр у Сребреници, којим је командовао Милорад Пелемиш, у Србији хапшен заједно са Југославом Домиником Петрушићем, бившим легионаром, чија је група "Паук" оптужена за шпијунирање у корист Француске, а који је признао да је својевремено радио за француску службу безбједности.
Препоруке:
25
0
12 недеља, 18 септембар 2011 21:04
Милодан
У потпуности разумем мотиве Фазле и Есада да учествују у стварању овог филма. Хтели су да осветле догађаје и са оне друге стране медаље и докажу да све у вези са Сребреницом не треба једнострано посматрати. У којој су мери у томе успели друго је питање. Наравно, реакција "дежурних" патриота како овде тако "оних тамо" је очекивана. Само што им се ставови дијаметрално разликују.
Све ово поменуто у другом пасусу у коме се прозивају разне НВО, медији, дежурни заштитиници људских права па и сами новинари, колеге Фазле и Есада, стоји и камо лепе среће да су уследиле очекиване реакције од, у том смислу, проминентних НВО, медија, појединаца. Ништа. Зашто? Не знам.
Хајде сво ово да ставимо пред огледало или да случај пресликамо и да се запитамо каква би реакција била да се сво ово десило у Србији, да се, например, неко усудио па да раскринка злочине које су учинили Срби? Звучи ли вам да је ово однекуд познато? Какав третман на овом порталу имају сви они што су на том плану доста порадили?
Препоруке:
1
31
13 недеља, 18 септембар 2011 21:07
Славко
Ко хрватима и Словенцима Ердемовићима добаци толику муницију да убију 7-8000 мушкараца, жена и деце за 2-3 дана? Да ли су спавали, ко им је дотурао храну и воду?
Па да су били сви убијени заједни, то је као када би Минхаузен пуцао из ловачке пушке и једним зрним поубијао јато од 100 птица селица, које се селе на југ у топле крајеве.
Лудаку је јасно да је у питању монтажа, лаж и фабриковање.
Нормалном човеку жао је и људи који измишљају невероватне приче да би оправдали своје болесне замисли.
Истима ће да исплива кад тад, претили они или не претили. Честитамо тим очевицима Каргановићу посебно што нас извештава
Препоруке:
18
0
14 недеља, 18 септембар 2011 21:28
зачуђен
@Милодан
Побогу, зар је могуће да има и нераскринканих српских злочина? Завирите мало у Вама омиљене хашке пресуде, у спискове осуђених и оптужених Срба у Хрватској, на структуру осуђених у БиХ...
Препоруке:
19
0
15 недеља, 18 септембар 2011 22:05
Нада
@Славко
Жене и дјеца и сви други који су то жељели евакуисани су живи и здрави с подручја Сребренице,
тако да је некоректно да говорите о убијању жена и дјеце.
Препоруке:
26
0
16 недеља, 18 септембар 2011 22:54
Attila the Hun
@ Milodan
каква би реакција била да се сво ово десило у Србији, да се, например, неко усудио па да раскринка злочине које су учинили Срби? Звучи ли вам да је ово однекуд познато?


Zlobni provokator "Milodan" je otvorio karte. Šta fali u Srbiji Nataši Kandić, Sonji Biserko i njima sličnima? Šta fali "Milodanu" koji neumorno "raskrinkava" samo Srbe? Ko se još u Srbiji bavi zastrašivanjem i pretnjama takvim licima? Ne zamenjujte teze i bar jedanput istupite pošteno i kao čovek. Ne relativizujte divljačko ponašanje u Sarajevu i recite javno da Mirsad Fazlić i Esad Hećimović imaju isto pravo da žive bezbedno i bez pretnji u Sarajevu kao što ga Nataša Kandić ima, i nesmetano koristi, u Beogradu.
Препоруке:
27
0
17 недеља, 18 септембар 2011 23:18
bivša Sarajka
@Attila the Hun
"Natjeraste" me da zamislim sliku Mirsada Fazlića kako na Baščaršiji šamara neku od majki Srebrenice,
kao što je Nataša Kandić ošamarila očajnog starca koji je tragao za svojim otetim članom ili članovima porodice, i ne znajući da su mrtvi, nakon što su im organe povadili i prodali prijatelji te iste Nataše Kandić, koja je Zmiji i društvu mu bila počasna gošća na proglašenju tzv.
nezavisnosti. Ne vjerujem da bi gospodin Fazlić preživio takvo šamaranje.
Препоруке:
29
0
18 недеља, 18 септембар 2011 23:53
Mилодан @зачуђен
Побогу, зар је могуће да има и нераскринканих српских злочина?

Има, има. Само треба имати жељу да се то сазна. Например:
Ko štiti pripadnike policije i vojske Srbije koji su progovorili o zločinima
Jedinica za zastrašivanje svedoka


@Attila the Hun
Ko se još u Srbiji bavi zastrašivanjem i pretnjama takvim licima?

Вама бих препоручио да коментарима прилазите са мање страсти и да се обавестите.
Да ли Вам је познато да је новинарка Бранкица Станковић под полицијском заштитом и да је новинар Теофил Панчић пребијен?
Осим тога мени су овде, на овом порталу, почели да пребројавају крвна зрнца а о епитетима који су ми наденути да и не говорим уз сво поштоваље онима који су коректно, без обзира на разлике у мишљењима, водили са мном полемику. То се за Вас не може рећи али ја немам никакв проблем због тога из разлога што само истина вређа. И још једном да поновим: Добро пазим шта ћу на овом порталу написати и потписати.
Препоруке:
0
23
19 понедељак, 19 септембар 2011 01:49
Bosanac
Samo vi guslajte!!!
Препоруке:
0
17
20 понедељак, 19 септембар 2011 08:57
nataša @ Milodan
Ako sam vas dobro shvatio vi postavljate pitanje recipročnosti. Recipročnost zločina protiv Srba i sudskog gonjenja počinitelja i recipročnost zločina koje su počinili Srbi i sudskog gonjenja osumnjičenih Srba.

Divno pitanje!

Takođe postavljate pitanje neugodnosti koje imaju oni koji u svojim sredinama postavljaju pitanja zločina "svojih" sunarodnika.

Niste mogli postaviti bolje pitanje!
Kažem ja Istina nađe svoj put i tamo gde se niko nije nadao.

Imao bih i lično i profesionalno i onako posmatrački nešto da dodam o tome, ali to se "bez gusala ne može opisati".

Ovaj put imam samo jednu primedbu. Otkud je kritikovanje "svojih" ako Sonja Biserko ili Teofil Pančić kritikuju Srbe.

I još nešto, ne može čovek da kritikuje one koji ga plaćaju, zar ne?
Препоруке:
21
0
21 понедељак, 19 септембар 2011 10:23
nataša @ Bosanac
Guslali smo juče, guslamo i danas, a guslaćemo i sutra.
Niti smo vas pitali za odobrenje niti nam vaše odobrenje treba.
Препоруке:
20
0
22 понедељак, 19 септембар 2011 10:45
Attila the Hun
@ Milodan

Да ли Вам је познато да је новинарка Бранкица Станковић под полицијском заштитом и да је новинар Теофил Панчић пребијен?

Zamena teza je jedini način koji vi znate da vodite raspravu. Slučajevi Brankice Stanković i Teofila Pančića nemaju nikakve veze sa srpskim ratnim zločinima ili Srebrenicom. Mogli ste podjednako bez osnova da pomenete nedavni fizički napad na Vesnu Pešić, za koji se prvo trubelo da je politički, pa se ispostavilo da se radi o običnoj pljački. Tekst koji komentarišemo odnosi se na dogadjaje u Sarajevu, ne na nekom drugom mestu. Još jedanput vas pitam: imate li dovoljno čovečnosti da osudite progon novinara Fazlića i Hećimovića i da se na tome zaustavite?
Препоруке:
19
0
23 понедељак, 19 септембар 2011 11:12
boris
@Attila the Hun

Лаж је основа њиховог постојања.
Препоруке:
6
0
24 понедељак, 19 септембар 2011 12:04
зачуђен
@Милодан
Колико се може прочитати на интернету, "Јединица за застрашивање сведока" помиње се на сајту е-новина. До сада нисам знала да су е-новине гласило МУП-а Србије.
Препоруке:
15
0
25 понедељак, 19 септембар 2011 19:46
Милодан @nataša
vi postavljate pitanje recipročnosti.

Не. У питању је прицип. Не може Фазла да буде херој а да неко што исто ради и то са знатно већим успехом буде разапет на стуб срама. О томе се ради. Против свакога сам реципроцитета, жртве имају своје име и презиме као и злочинци. Да би се задовољила правда према жртвама злочинци, без обзира коме припадају, морају на суд. Тачка.
Takođe postavljate pitanje neugodnosti koje imaju oni koji u svojim sredinama postavljaju pitanja zločina "svojih" sunarodnika.

Питање је било, да будем мало циничан, "хипотетичко":
да се запитамо каква би реакција била да се сво ово десило у Србији, да се, например, неко усудио па да раскринка злочине које су учинили Срби?

Ако мислите да сам за свој коментар очекивао аплаузе, верујте ми да нисам. Напротив! И био сам у праву.
ako Sonja Biserko ili Teofil Pančić kritikuju Srbe.

Слутим нашта алудирате. Овде се не тади о крвним зрнцима него резултатима рада.
Препоруке:
0
8
26 понедељак, 19 септембар 2011 20:18
Милодан @Attila the Hun
Zamena teza je jedini način koji vi znate da vodite raspravu. Slučajevi Brankice Stanković i Teofila Pančića nemaju nikakve veze sa srpskim ratnim zločinima ili Srebrenicom.

Па када је Стефан Каргановић могао да помене Московскке процесе или Галилео Галилеа могу и ја ово двоје. Избор је сасвим случајан.
imate li dovoljno čovečnosti da osudite progon novinara Fazlića i Hećimovića i da se na tome zaustavite?

Па наравно. И према таквима (где год да су) не правим разлику без обзира да ли раскринкавају Кравицу, Скелане, Сребреницу, КиМ, Госпић, Медачки џеп, Пакрац, Шкрабрњу, Лашванску долину, Сарајево, Вишеград, Зворник, Фочу, Приједор, Коњиц, Брадину, Книн... овог или оног политичара, ову или ону мафију, ову или ону приватизацију или ону једну позадину.
Нисам сигуран да се слажете у потпуности са мном.
@зачуђен!
До сада нисам знала да су е-новине гласило МУП-а Србије.

Ако се тиме желите захвалити, онда:
Молим и другу пут!
Препоруке:
0
10
27 понедељак, 19 септембар 2011 20:50
наташа @ Milodan
Хајде да расчивијамо ствар.

Ако је у питању злочин за који су Срби окривљени узмимо за пример Сребреницу.
Ко би у Србији од стране власти и медија боље прошао, онај ко негира да је био "геноцид" или онај који тврди да је био?
Они који негирају "геноцид" се уходе, изоловани су и прате се као саучесници, макар у време злочина били на другом континету.
А они који су ревносни у тврдњама да је био добијају новац за "невладине пројекте" од владе.
Износе боље да не помињемо.

Кад је у питању злочин над Србима. Рецимо Братунац.

Како ће проћи неко ко говори о том злочину? Јавно ће бити потпуно изигнорисан, а тајно ће бити уврштен на листу сумњивих за јатаковање Младићу или лустриран као Милопшпевићев нерегистровани обавештајац.

А како ће проћи онај ко негира тај злочин? Исто као онај ко подржава теорију "геноцида" у Сребреници.

У Србији постоји супротност између става владе и народа, а у БИХ постоји потпуни склад Бошњака и њихових лидера. То је кључ разумевања.
Препоруке:
12
0
28 понедељак, 19 септембар 2011 21:04
folker
"sigurna mašina"

Ne dirajte Milodan-a On je (bar za mene) sigurna vaga za tačno merenje kvaliteta bošnjačkih komentara koji se odnose na "genocid" u Srebrenici. Na e-novinama bez njega - nebi moglo.
Препоруке:
9
0
29 уторак, 20 септембар 2011 00:07
дулебг
"него су за геноцид одговорни, као што знамо - Младић и Караџић"
--
Ово бих ја деци показивао у школи као пример државне истине. Њих двојица нису осуђени, али босанска јавност већ 16 година ЗНА да су они криви. Штавише - ни ја се не надам да их Хаг неће огласити кривима - но Хаг је већ остварио такву статистику да би и највећи фан почео да сумња у куповину резултата.
Препоруке:
12
0
30 уторак, 20 септембар 2011 12:41
Nebojša Matić
Gledao sam film.

Molio bih da se primeti da film ne osporava pokolj - ili genocid ako hoćete - u Srebrenici, niti skida odgovornost za nj sa delova VRS, već tu odgovornost samo razvrstava i pojašnjava.
Препоруке:
2
0
31 уторак, 20 септембар 2011 16:30
Старац Фочо
Molio bih da se primeti da film ne osporava pokolj - ili genocid ako hoćete - u Srebrenici, niti skida odgovornost za nj sa delova VRS, već tu odgovornost samo razvrstava i pojašnjava.


Филм оспорава бројку од 8000. Оспорава "званичну" верзију догађаја. Оспорава мит о "мирољубивим" Муслиманима и Србима као "бунтовницима без разлога".
Тих неколико стотина који су убијени под злочиначким околностима нико овде, па ни филм, не покушава да оспори. О одговорности за њих у филму се не нагађа, дакле не имплицира се нинакоји начин ко је за то крив, осим у једној реченици где се спомињу могући осветнички расположени Срби из села које је Орић са својом групом зверствима завио у црно.

Наравно, највећи апсурд је што изгледа Муслиманске вође и њихове менторе није брига за те убијене људе. Закопали би истину и жртвовали њихово достојанство и њихових породица, зарад политичке позиције. Али није то ништа чудно, лепо се у филму види да је Алија још онда одлучио да њих жртвује за то.
Препоруке:
6
0
32 уторак, 20 септембар 2011 22:12
Mилодан @наташа
Ко би у Србији од стране власти и медија боље прошао, онај ко негира да је био "геноцид" или онај који тврди да је био?

Све зависи. Без обзира на све трансформације ДС-а и историјско помирење са СПС-ом став по питању Сребренице (и осталих страдања) се разликује од странке до странке. Отуда и она Резолуција "округла па на ћоше". Што се тиче медија, иста ствар. Не можете упоређивати "Данас" са "Правдом" као ни НСПМ са Е-новинама.
Кад је у питању злочин над Србима. Рецимо Братунац.

Нико никада није, барем мени није познато, негирао злочине почињене над Србима у БиХ па и другде. Проблем је у томе што се, опет зависи о коме се ради, злочини по броју жртава преувеличавају, реално приказују, минимизирају или чак и прећуткују. Мени лично смета што се жртве и злочинци стављају у политички а не у правни контекст. И док све буде тако никада неће доћи до истинског помирења и опроштаја (али не и заборава) те да сви почнемо живети као сав нормалан свет.
Препоруке:
0
4
33 среда, 21 септембар 2011 12:37
nataša @ Milodan
Ako se ono vaše "zavisi" odnosi na nacionalnost žrtava i počinilaca mogu lako da se složim. Zaista postoje dvostruki kriterijumi.

Ali da budemo potpuno iskreni. Ko zaista želi pomirenje? I koga je zaista briga za saživot?

Meni se čini da svi samo gledaju svoj interes i da iz stradanja izvuku neku psihološku, a onda i svaku drugu prednost za sebe.
U mom kraju kažu da je potrebno pedeset godina da se ohladi krv od žudnje za osvetom. Ako vidimo 1945 godinu i 1992 godinu izgleda da nikada nismo bili bliže toj situaciji da se krv ohladi. Znači ako izguramo do 2045 bez novog rata i novih osveta možda i bude nešto od nas. Ovako, krv je vrela, svi hoće osvetu, svi imaju svoje verzije događaja i ne vredi tu nešto pozitivno očekivati.

Sa moje strane ja ne mogu da dozvolim da neko plasira svoju verziju, a da se ja ne usprotivim, ali ne očekujem ništa od toga.
Jednostavnoo neću da ćutim jer ćutanje znači odobravanje. Ja ne odobravam priču o "srebreničkom genocidu".
Препоруке:
5
0
34 среда, 21 септембар 2011 20:08
Mилодан @наташа
Ali da budemo potpuno iskreni. Ko zaista želi pomirenje?

Недавно сам о томе писао на другом порталу. Све је ово, драги мој, политика. Политичарима одговара овакво стање. А ми смо (ама баш сви) жртве те политике.
Након Другог светског рата није било тако јер се друга политика водила, политика братства и јединства и ко је смео бећ 1947. године да гукне о национализму. Нико. Међутим! Требало је да све жртве и све злочинце идентификовати а то није урађено. ЗАТО НАМ СЕ ОВО ПОНОВИЛО ОВО '90.-тих.
Да су, као што нису, све ово урадили након ратова '90.-тих ствари би биле јасне. Не постоји политичка воља. И ту је проблем и нисам сигуран да нам се ово неће поновити. Опет због политике. Па ће за коју деценију наши (и њихови) потомци узети пушке у руке и кренути у још једну кланицу. Проблем је у томе што је политика изнад правде.
Препоруке:
1
2
35 четвртак, 22 септембар 2011 15:47
RaisingCain
@ Milodan
"Нико никада није, барем мени није познато, негирао злочине почињене над Србима у БиХ па и другде"
Vi ste Milodane bas zivopisan karakter, pamflete pisete sa bizarnom revnoscu i postavlja se opravdano pitanje zasto vam je toliko vazno da komentatore ubedite u vase konstrukcije, inverzije ili parabole? Ne radi se ovde o analitckoj razmeni misljenja, vi ubedjujete, gestikulirate (stilska bravura), zurno odgovarate na svaku repliku i uopste ste sveprisutni i sveznajuci. Istina vam je kolateralna steta ali takva je misija...sta da se radi, jel' da.
Posao vam je zaludan jer sami sebe diskvalifikujete kao ozbiljnog ili iskrenog sagovornika (procitati citat od gore) ali u redu...cuvate nas od dosade i takvih stvari.
Za grand finale jedna misao engleskog filozofa Johna Stuarta Milla: "Jedna dubokouverena osoba jednaka je sili od sto hiljada ljudi koji imaju samo interese" a vi je protumacite po vasoj volji.
Препоруке:
3
0
36 четвртак, 22 септембар 2011 19:47
Mилодан @RaisingCain
postavlja se opravdano pitanje zasto vam je toliko vazno da komentatore ubedite u vase konstrukcije

Ви као да сте пали с'неба. Да сте мало пажљивије читали видели би сте да полемишем са коментатором @наташа за кога бих рекао да је корекзан мада нам се ставови не подударају што и чини смисао те исте полемике. Шта је спорно? Које коментаторе ја овде убеђујем? Које моје конструкције? Зашто их не наведете и, ако можете, оповргнете?
zurno odgovarate na svaku repliku

Погледајте датуме и време мојих коментара. За компјутер седам око 19.00 часова а одавде устајем око 1.00 часова и, углавном, на "прозивке" одговорама сутрадан. Да не беше Вас ја вечерас овде не бих ништа писао.
Istina vam je kolateralna steta ali takva je misija...sta da se radi, jel' da.

Да сте пажљиво читали моје коментаре не би сте тако нешто тврдили.
Мисија!? Мислите оно, као што Бојану Тодоровићу спочитацају, да радим за новац. Сорош?
Уживајте у Вашим заблудама.
Препоруке:
0
0
37 петак, 23 септембар 2011 19:39
isak
Braco Srbi,Sestre Srbkinje(mrtvi u Srebrenici 8000+pobijenih na Koricanskim stijenam 200+Sanski Most +-300+Brcko iskopanih 275+Foca(x)+Visegrad(y)+Zvornik(z)+Bijeljina(b)+Sarajevo(x1)+Kozarac(y1)+Mostar(a1)+Banja Luka(c)+beskonacno)=GENOCID.
Sve ovo pokusah da napravim matematicku jednacinu i da izdvojim ispred zagrade kako me jednom prilikom nauci moja sestra Srbkinja Natasa.Nadam se da ce moja matematicka jednacina da pomogne svim Srbima svijeta da razumiju sta se to deslio u Bosni.Dzaba filmovi ovih tipova iz Norveske matematika i istorija su uciteljice svih ostalih nauka.Hag samo radi po cinjenicam,brojevima,iskopanim tijelima.
Препоруке:
0
1
38 субота, 24 септембар 2011 09:30
nataša @ isak
Isak, izvođenje pred zagradu je vezamo za tablicu množenja, a vi u prethodnom tekstu sabirate.
Do greške u sabiranju je došlo što ste izvukli pred zagradu 10 i pomnožili sa zbirom.

U tom slučaju se ne izvodi pred zagradu. Tako da vam je ispalo da je u Srebrenici, po najnovijem ne u Srebrenici nego od Srebrenice do Tuzle, na tom pravcu, streljano 8000 umesto 800. Od toga 400 dokazano, a 400 pretpostavleno.

Jeste matematika je ključ priče o genocidu u Srebrenici. Ali za matematiku su potrebni podaci. Na primer popis stanovništva 1991. i popis stanovništva 2001. i sada.
Matematika je ključ, mada to i nije neka matematika, pre će biti račun, prosto sabiranje i tablica množenja, ali slabo vam ide. Da sam bliže pa da vam dam koji čas možda bi i vi bili pametniji i ja bih zaradio.

Dakle isak, kod optužbi za lažni nepostojeći genocid ubi vas matematika.
Препоруке:
1
0
39 субота, 24 септембар 2011 22:57
folker
...baci "pola u vodu" -
i šta ti je ostalo? isako-va matematika mogla je da me košta glave. sa njegovim sunarodnicima proveo sam više od pola života , koje u školi ili na poslu. mislio sam: svi smo isti. zar je važno ko je rade a ko omer... sa ove distance jasno je da su bosanci islamske veroisposti postali po nacionalnosti muslimani i na kraju transformisali se u bošnjake, kako bi uz babinu pomoć dobili ono što su srbi posle više od hiljadu godina na putu da izgube. bilo bi smešno da nije tragično. konačno, u tom mešetarenju sa nacijama-narodima, kakav je smisao budućnosti ako ne sukobi i ratovi?
što nam je to potrebno?
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер