Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jasne stvarne namere

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 03 septembar 2011 13:05
gavrilo
Miroslave, u POLITICI sam napisao jedan komentar kada je vaš tekst bio samo najavljen!Po oprobanom receptu POLITIKA ga nije htjela objaviti jer je komentar u stilu vašeg teksta.I da znate dok god komentari koji čuvaju Dostojanstvo,slobodoljubivost i hrabrost ovog naroda ne mogu da budu objavljivani u jednom listu kakav je POLITIKA,list sa dugom tradicijom ali koja je sada srozana na nivou žute štampe ali koja i dalje na svu sreću ima Vas, dokle neznam, ovoj zemlji jadnoj,poniženoj,popljuvanoj i obogaljenoj neće biti bolje.Dok god gledamo lica Borisa Tadića, Tome Nikolića,Čede Jovanovića,Dačića... i neizbježnih ali strašnih igrača, kao što su Sonja Liht,Nataša Kandić,Dereta ili jedan Korać, vjerujte mi se nalazimo u tunelu gdje se svjetlo još i ne nazire, gdje tama postaje naš fundus življenja,gdje smo već sahranjeni ali nam to niko nije rekao...
Preporuke:
131
4
2 subota, 03 septembar 2011 13:40
Miladin
Dakle, sve ovo što nam se sada događa još jednom pokazuje da je srpska politička elita politički adolescentna ekipa.
Stvarno je veliki deo političke elite u početnoj fazi adolescencuije. Takođe ovi na vlasti su potpuni amateri za bilo kakva ozbiljna predviđanja.Počev od Tadića preko Đelića do Dačića.Svima njima je najvažnije šta đe biti sa njihovim strankama i kako opstati na vlasti. Nema tu državotvorne politike.
Samo medijska promocija zasnovana na manipulacijama i lažima. E tu su VRH.
Preporuke:
77
2
3 subota, 03 septembar 2011 13:45
Marko Gay
Nije dovoljno zakljuciti da Zapad hoce da rasparca i oslabi Srbe, kao sto radi Lazanski.

Zbog odnosa snaga, treba poci i korak dalje i otkriti zasto.

U najboljem slucaju, dosli ste do zakljucka da je Zapad protiv vas jer ste mali Rusi na Balkanu.

To je tacan, ali ne i kompletan odgovor. Postoji i nesto sto je dublje od toga, a to je tradicionalna kultura.

Zapadu je (ne)izvlacenje Srbije iz pre-modernog stanja najvazniji faktor. Na Zapadu se ne veruje (Anthony Giddens) da cete samo uvodenjem modernih institucija to postici.

Nazalost, vreme pokazuje da je Srbima pre-moderna kultura vaznija od srpske drzave jer je brane s daleko vise upornosti.

Zbog takve srpske tvrdokornosti, NATO ce nastaviti sa ovakvim kursom na Kosovu, a uskoro i u Bosni.
Preporuke:
17
86
4 subota, 03 septembar 2011 13:46
Miladin
Gavrilo dodaj ovoj grupi i Bujosevića. Meni nije nimalo čudno sto POLITIKA nije objavila tekst kad znam ko je zamenio Ljiljanu Smailović.
Preporuke:
63
3
5 subota, 03 septembar 2011 13:49
Predrag
Vjerujem da srpska javnost zna da sadasnja srpska vlast nece da "zalegne" za prava kosovskih Srba i da ce im pruziti "podrsku" kao i do sada. Uostalom, za gradjansku neposlusnost kosovskim Srbima i nije potrebna nikakva podrska Srbije!
Tvrdnje Zapada da je srpsko rukovodstvo u pogledu Kosova neiskreno tj. da ne zna sta hoce, izgledaju kao dio zajednickog plana u kojem srpsko rukovodstvo ima ulogu naivca a Zapad ulogu "postenog pomudjaca", koji ceka da se srpsko rukovodstvo konacno odluci i izjasni, a u medjuvremenu ponudjac nesmanjenom brzinom realizuje sve svoje kosovske planove, nakon cega ce naivcu ostati samo da konstatuje da je "voz prosao kroz kukuruze".
Onom ko nema uslove za vodjenje politike/diplomatije drugim sredstvima jedino i preostaje da vjeruje u nepostojece medjunarodno pravo. Poznato je ko je bio "nadlezan" za ukidanje drugih sredstava.

Ako mislite na obican narod (cast/pare) - kojih para gospodine Lazanski?!
Preporuke:
32
2
6 subota, 03 septembar 2011 14:17
ZORAN
svaka cast ZA CLANAK SVE JE ISTINA!
Preporuke:
51
3
7 subota, 03 septembar 2011 14:30
gavrilo@subota, 03 septembar 2011 13:46 Miladin
ima ih, ima još!toliko ih ima da NSPM nema toliko karaktera koliko ima tih političara koja jedno pričaju, drugo radi a treće mislle i to samo kako bi ostala na vlasti, na vlasti jer njoj je vlast SVE!kakva država, kakav narod, upadaju u sve odnose samo ako imaju interes, to je taj moralni otpad koji hara našom političkom estradom a koja se inače gadi najpametnijih srbskih glava a koje su proglasili klerofašistima i ostalim atributima njihovim bogatim lažljivim rečnikom.U zemlji u kojoj se politička elita gadi sopstvenog jezika i pisma govori ne samo o njoj nego govori i o maralnom padu samog naroda jer da nismo takvi davno bi ove rastjerali i ne bi nam zagađivali životnu sredinu! e to bi bilo u interesu naše djece, naroda i države!a sve ostalo je miladine čista DEMAGOGIJA i ispiranje mozga, tamo gdje ga još ima...
Preporuke:
35
1
8 subota, 03 septembar 2011 15:32
Petrovic
tako je, Bravo; Ocajna politika na svim nivoima koja se vodi u Srbiji od 87e do danas, a i ranije ...ali ocajna od dolaska Milosevica do danas doterala nas je do ove bede; Neko se u Beogradu uljuljkuje sa pricom da "nikada necemo priznati..." a ko to kaze e ljudi moji ...a nas narod je naivan ako nije naivan onda je iskvaren; Pa koji su onda najbolji medju nama koji mogu da podrze ove najbolje medju nama Srbe na Kosovu nase poslednje mohikance jer ih drzave NE podrzava ...pregovara se o pecatima a BT ide u Viminacijum; Odavno je trebao da da ostavku bas zbog Kosova, bas zbog EU; Jer ko je rekao da hocemo da idemo u EU; A sto mi glasnije vicemo da necemo oni sve vise vicu da hoce da idu u EU; A ko hoce? Cercil je odlicno rekao i treba toga da budemo duboko svesni, jednog kada se proda cast necemo imati vise nista ...necemo imati ni para ...ali CAST to su nam nasi stari krvlju doneli u nasledje a mi smo uradili STA? Pitajte Tadica, Kostunicu, Milosevica i kliku gde je otisla cast?
Preporuke:
26
4
9 subota, 03 septembar 2011 15:56
Fristajlo
Gospodine Lazanski, pokazujete opasno visok lični nivo integriteta, i ljudskog i profesionalnog. To je, svakako za divljenje, u ova pogana vremena, ali vas upozoravam- jer Vas neizmerno cenim kao čoveka i novinara- da imate na umu da ovi ne biraju sredstva.
Slon je najteži kad pada, reče neko; čuvajte se.
Preporuke:
43
3
10 subota, 03 septembar 2011 17:03
Bobo
@Fristajlo
Čini mi se da je Selimović rekao: Boj se ovna, boj se g..a, kada ćeš živjeti?
Preporuke:
41
2
11 subota, 03 septembar 2011 17:08
Maroje
Lazanski za razliku od vecine Srba donekle vidi gdje je problem. Uocavanje problema je prvi korak ka ozdravljenju. A problem koji niko ne zeli da prizna je slijedeci.

Srbija je vodila i izgubila osvajacke ratove i pritom pocinila brojna razaranja i zlocine. Nije bitno da li su i napadnuti cinili zlocine razaranja itd , ko sto nije bitno sto su saveznici u II sv. ratu cinili zlocine i razaranja.

Porazeni tj. Srbija trebala je da prizna svoje ucesce u osvajackim ratovima i da se pokrije po usima, da isplati barem simbolicnu odstetu i da pokaze volju da se istinski pomiri i da pokaze da je zavrsila sa osvajackom politikom. Oporavak bi bio iznenadjujuce brz i dobar.

Ovako Srbija konstantno podrzava lose misljenje o sebi kroz totalno nerazumnu politiku Dodika i RS, kroz nastavak javnog zahtjeva za teritorijima koji nisu osvojeni itd. Time sebi cini najvecu mogucu stetu, koju ni kulturni Tadic ne moze da sprijeci.

Izvjesno je da ce i dalje Srbija nastaviti dolje, uz agoniju.
Preporuke:
5
87
12 subota, 03 septembar 2011 18:38
Priznanje i preporod
@Maroje Izvjesno je da se vi Hrvati nikad niste izvinili za genocid i Jasenovac i za vase osvajacke pohode,a eto uprkos tome dozivljavate preporod.Svaki vas zlocin i mrznja prema Srbima nacisto vas "preporodi".Eto na Vasem primeru se lepo vidi da priznanje zlocina i "preporod" nije ni u kakvoj korelaciji.
Preporuke:
71
3
13 subota, 03 septembar 2011 19:05
Nikola
Gavrilo je istinito napisao da se u ovoj zemlji politička elita gadi svog jezika i pisma.Ista je i lingvistička elita.Kada se jedna novina prevarila pa objavila stavove Udruženja "Ćirilica" Beograd odmah sutradan univerzitetski profesori su govorili da je ova latinca srpska koliko i ćirilica, kao i da su po Ustavu ravnopravna oba pisma. Komentatori su ih nazvali lažovima, jer član 10.Ustava glasi :"U Republici Srbiji u službenoj upotrebi su srpski jezik i ćiriličko pismo. Službena upotreba drugih jezika i pisama uređuje se zakonom , na osnovu Ustava." Nijedne novine u Sbiji neće da objave tu ustavnu odredbu, pa senarod i dalje drži u neznanju.I mi se čudimo što su komentari na nacionalnim sajtovima i na srpskoj ćirilici i na hrvatskoj latinici.
Tako ni Lazanskom niko neće hteti objavljivati tekstove. Jednom je napisao da može putovati od Kotora do Vladivostoka preko Kavkaza,i da se na srpskom jeziku može sprazumevati,jer je sličan ruskom. Prosto, patriota i genijalac.
Preporuke:
42
2
14 subota, 03 septembar 2011 19:11
s.p.Lajković
Problem je Srba što su na vlasti oni koji su izabrali PARE a ne čast.Zato što će ONI LIČNO dobiti PARE a mi preostali SRBI izgubićemo ČAST,pare sigurno nećemo nikada videti.

Rešenje : ima DVA.

1. Jedno repriza 5 oktobra ali za razliku od prošlog treba da bude NEORGANIZOVANA ...

2.IZBORI gde opet imamo dvarešenja :
1.DSS ,
2.RADIKALI ,
pa ko voli nek izvoli ...
Preporuke:
41
4
15 subota, 03 septembar 2011 19:43
i
sta sad.............
Preporuke:
3
6
16 subota, 03 septembar 2011 20:38
Dragan
Postoje i Dveri - Pokret za zivot Srbije!
Preporuke:
34
5
17 subota, 03 septembar 2011 21:10
država koje nema
"... odgovoriti masovnom građanskom neposlušnošću i blokadama."
Slično sam i ja napisao u svom komentaru pre nekog vremena. A napisao sam da 10.000 jedinstvenih, mirnih civila koji zakrče put, ili blokiraju granicu, niko ne može ništa.
Čak i ako poruše nešto, to je u sklopu uobičajenih nemira na demonstracijama ...

Naravno, uz podršku Srbije, države koje nema ...
Preporuke:
32
2
18 subota, 03 septembar 2011 21:44
s.p.Lajković
Možda je rešenje da se ovog petog oktobra komemorativno pojavimo na istom mestu gde smo i bili tog istog dana dve"iljadite , naravno svako od nas ponaosob i da uradimo isto ono što smo i tad ali bez nekih bitangi na čelu,tzv.otporaša ?
Preporuke:
18
3
19 nedelja, 04 septembar 2011 01:48
Darth Vader
Pomalo patetican poziv na civilnu neposlusnost. Ko god tvrdi da Srbi na Kosovu mogu na sipatrsko koriscenje sile uspjesno odgovoriti civilnom neposlusnoscu, ili ne zna nista o istoriji ili nije iskren. Na silu se mora silom odgovoriti! To znate i vi, gospodine Lazanski, to znam i ja i to znaju svi u Srbiji. Problem je u tome sto su Srbi, kako rekoste, prodali cast pa ce za 20 Evra vecu penziju ili platu dati ne samo Kosovo, vec i Vojvodinu. I prestanite koristiti tu mantru o elitama; elite odrazavaju volju naroda. Svi znamo da kad bi neko pokusao mobilisati Srbiju ne bi mogao dvije brigade ljudi skupiti. U svemu ovome najzalije mi je onih jadnika juzno od Ibra koji glavu stavljaju u torbu svaki put kad napuste kucu vec vise od decenije. Ono sto se njima desava je sramota za sve nas i svima nama ide na dusu. Njihov polozaj najbolje govori o dvolicnosti prosjecnog Srbina koji vazda dize tri prsta i Srbuje u sigurnosti Srbije ili RS dok mu pred ocima na Kosovu sunarodnici zive ko stoka.
Preporuke:
32
1
20 nedelja, 04 septembar 2011 18:09
SERBONB
Odličan tekst od G.Lazanskog!!Ali najbolje rešenje je da se na sledećim izborima,što masovnije izađemo i glasamo za DVERI SRPSKE!!!
Oni su jedino zdravo rešenje za preporod Srbije!!!
Skupili su veliki broj nezavisnih intelektualaca,ljudi sa integritetom,a sami dverjani imaju i pameti,i hrabrosti,i integriteta i ideja kako da se svi mi(i Srbiju)izvučemo iz ovog blata u koje su nas žuti gurnuli!!!
Preporuke:
17
3
21 nedelja, 04 septembar 2011 18:11
nataša
Mislim da je Lazanski nešto pogrešio. Geostrateški Srbi odlično stoje po pitanju Kosova i Metohije.
Praktično i politički katastrofalno, ali geostrateški odlično.

@ Marko Gay

Ako vi zaista mislite da Zapad ne voli Srbe radi pravoslavlja onda nikad niste bili na Zapadu.
Takođe ako dajete prednost katoličanstvu i tu mnogo grešite. Znate li ko su katolici na oprimer u Americi. Ja ću vam reći. Meksikanci, Portorikanci, Poljaci i jednim delom Irci.
To je ujedno i spisak građana drugog i trećeg reda tamo. Ako to ne znate onda ne znate ništa.
Treće, da ne mislite da je Islam spasonosna formula za Srbe. Mislim, šta reći?

I na kraju najvažnije. Za rat mora postojati " casus belli". Danas je to nafta. I sami stratezi NATO-a to kažu.

Ako mislite da je smisao politike NATO pakta da neki Jovo iz Kalinovika ili Radiša iz Užica klekne dok se moli Bogu i okrene se na Zapad, onda ste zaista funny.
Pričajte nam malo o svojoj ličnoj misiji.
Preporuke:
22
1
22 nedelja, 04 septembar 2011 19:01
Marko Gay
@ nataša

Takođe ako dajete prednost katoličanstvu i tu mnogo grešite.


Srbija se moze izvuci iz statusa kolonije samo ako se radikalno modernizuje, a to podrazumeva i okretanje leda religiji. Svakoj religiji.

Srbija bi dakle trebalo da uradi isto ono sto je uradila Svedska.
Preporuke:
5
39
23 nedelja, 04 septembar 2011 21:08
nataša @ Marko Gay
Izgleda da nikada niste bili u Švedskoj. To što su Švedi protestanti i što se njihovi sveštenici i žene sveštenici žene i udaju, uostalom kao i prvoslavni, to po katoličkim kriterijumima možda jeste "bezbožnički", ali nije religija isto što i pokoravati se papi. Dakle Švedi se ne pokoravaju papi, njihovi rituali su prilično neformalni, ali daleko od toga da su nereligiozni. Još je dalje od istine da postoji neka institucionalna zabrana religije religije.

Izvinite nemate pojma.
Ništa ne znate ni o religiji, ni o položaju religije u savremenom svetu ni zakonsku regulativu u tom pogledu.
Vi poput nekog besprizornika pokušavate da nekoga skandalizujete, zar ne?
What's wrong with you?
Preporuke:
27
1
24 nedelja, 04 septembar 2011 22:11
Stanoje Zlatanović Zaječar
Gospodine Lazanski, kao i uvek ste odlični.
Otvoreno, pošteno, jasno i glasno.
Još kad bi ovi na vlasti poslušali Vas i još neke pametne ljude koji nisu političari bilo bi nam bolje.
Preporuke:
11
0
25 ponedeljak, 05 septembar 2011 09:22
slobodan 50
srbija ima fenomenalan geostrateški položaj, ali svojim lošim činjenjem i nečinjenjem, sebe dovodi u bezizlaznu situaciju na svim nivoima...srbiju spašava samo istina, a istina je ta, da već 10+10 godina imamo najgoru vlast na svetu...toliko talentovanih i pametnih ljudi, a pri dnu smo...nema opravdanja.nema.uništene su generacije ljudi.zapadni strani faktor je glupo više analizirati, jer su nam oni neprijatelji po svim životnim pitanjima, a dovoljno je samo spomenuti bombardovanje i otimanje kosova.ništa više ne treba, a ima još minimum 10 sigurnih pokazatelja, dokaza.prema tome, ako sam izneo istinu, šta nam je činiti?ja sam siguran: okretanje rusiji i kini.dakle, učiniti kompletni, istorijski zaokret, dati rusiji i kini, sve što traže, u nadi da spasimo biološki divni srpski narod.ljudi su bitni, a ne mostovi i putevi, firme...ljudi, srbi pravoslavci, talentovani, druželjubivi, nasmejani i hrabri, pravdoljubivi i toliko pametni, da su spremni još mnogo toga da daju čovečanstvu...
Preporuke:
17
0
26 ponedeljak, 05 septembar 2011 15:46
MP
@maroje ; au sta ste Vi tu "iscakulali" koji osvajacki ratovi? pa nije valjda da ste dosli da pisete ono sto ste culi na vasoj televiziji; Srbija nikada gospodine nije vodila osvajacke ratove a ako niste Srbin i ne zivite na Kosovu man'te se komentara ...nemate interesa, ne dotice Vas ...brinite Vase brige kod Vase kuce ...Srbi zive na celoj teritoriji bivse JU, oni su tu najveci, vazan i konstitutivan narod, sve ostalo je vasa prazna prica; Nije lako Srbima ziveti na Balkanu, stegnu zube i bore se koliko mogu za svoja ognjista; i za ono sto su im preci ostavili u amanet.
Preporuke:
15
1
27 ponedeljak, 05 septembar 2011 23:24
Jovan
Razumem da nam se na hrvatskoj latinici obraća Maroje koji kaže da je Srbija izgubila sve svoje osvajačke ratove , ali me čudi što Srbi ne razumeju da trebaju ukinuti podelu makar po pismu. Takve podele nema u Hrvatskoj, jer tamo ćirilicu mrze svi od deteta do akademika . A mrze je zato što je ona sinonim za Srbina.Braćo Srbi, opametimo se, danas je 70 godina otkad je Pavelić zabranio ćirilicu.
Pitao sam izbeglicu nastanjenu u Busijama kako im je, a on ovako odgovara: "Pa dobro je. Osveštali smo i temelj za crkvu. Fali nam samo 5-10% Hrvata."Pa na moje čuđenje dodaje :" Nema ko da nas vodi." Oni nas pobili i isterali, a mi žalimo za zajedničim životom u latinici, pa zato u celom naselju imaju samo tri ćirilička imena firmi.Time pokazujemo da nismo dostojni tuđeg poštovanja.
Preporuke:
8
0
28 sreda, 07 septembar 2011 12:38
ustavko
Kakva nerazumna politika u Rep Srpskoj ?!
I Nataša, svaka čast, mudri komentari. Objasni ovima opijenim glupostima šta si htjela reći sa geostrategijom i politikom.Njima nikako nije jasna razlika.
Preporuke:
3
0
29 četvrtak, 08 septembar 2011 01:37
Marko Gay
@ nataša

To što su Švedi protestanti i što se njihovi sveštenici i žene sveštenici žene i udaju, uostalom kao i prvoslavni, to po katoličkim kriterijumima možda jeste "bezbožnički", ali nije religija isto što i pokoravati se papi.


Zar to ima veze s papom?

Zar nije jedino vazno da li Svedani veruju u boga?

(A poznato je da ne veruju.)

Dakle Švedi se ne pokoravaju papi, njihovi rituali su prilično neformalni, ali daleko od toga da su nereligiozni.


Po ispitivanju Eurobarometra, samo 23% Svedana veruje u boga. Ostala ispitavanja daju jos manji procenat. Moje licno iskustvo potvrduje da su Svedani u ogromnom procentu neverujuci. U Americi i ostatku sveta Svedani imaju reputaciju ekstremnih ateista. Posto su svi ovi podaci prilicno konzistentni, na osnovu cega tvrdite da su Svedani religiozni, ne razumem?

Još je dalje od istine da postoji neka institucionalna zabrana religije religije.


To niko nije ni tvrdio.
Preporuke:
0
3
30 četvrtak, 15 septembar 2011 09:33
alkar@jovan
mi u hrvatskoj imamo svoje pismo i to kao sluzbeno i jedinio-LATINICU.ovo je nasa drzava i unjoj će bit kako mi,građani hrvatske kazemo.a kazali smo-hrvatski jezik i latinica.srbi u hrvatskoj imaju svoje prestavnike u saboru,potpredsjednika vlade,slobodu političkog djelovanja i okupljanja,slobodu vjerskog izrazavanja,skole na srpskom i PRAVO NA UPOTREBU ĆIRILICE.sta su sve radili 90-95.g po hrvatskoj ?imaju oni sva prava uprkos pravljanju drzave u drazavi....a vi u srbiji rjesavajte svoje stvari kako oćete.ja svakako pisem i čitam ćirilicu,meni ona ne smeta niti mi je ikad smetala
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner