Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosmetski mostovi i ćuprije

Komentari (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 30 avgust 2011 13:25
slobodan50
ko nije osetio miris sankcija za zdravstveno i biološko uništavanja jednog naroda, ko nije osetio miris medijskog rata i posledica istog, a gotovo svuda u svetu, ko nije nije osetio bombardovanje srbije i njeno uništavanje svim mogućim hemijsko-biološkim sredstvima, onaj ko nije osetio tranziciju na srpski način, taj ne zna ništa i ne može ništa da zna o srbiji i sadašnjim problemima, a kamoli da ih rešava...a bukvalno, malo ko u srbiji zna nešto o kosmetskim mostovima i ćuprijama i zato nam je tako-kako je...to su dva suštinska razloga naših problema, koji iz dana u dan postaju sve veći i nesnošljiviji.samo fali sekund, kada budu đavoli zavrnuli slavinu i sve se raspada ko kula od karata.totalni bankrot srbije i građana srbije...

rešenje:

bekstvo ka rusiji i kini, ali to mogu samo da izvedu nezavisni i moralni ljudi bez "dugova"...
Preporuke:
140
18
2 utorak, 30 avgust 2011 13:35
Alexandarsrpski
"Put do pakla je poplocan najboljim namerama"
Ali najveći problem Borisa Tadića sastoji se u tome što, sem njega, uskoro u Srbiji neće biti nikoga drugog ko u tu njegovu politiku još iskreno veruje, odnosno što se opasno približio trenutku u kojem će ga složno i ne bez argumenata napadati međusobno najljući protivnici – jedno zato što je „prodao Kosovo“, a drugi zato što, iz ovog ili onog razloga, još uvek okleva da to potpuno učini.
Preporuke:
74
27
3 utorak, 30 avgust 2011 13:44
Mirjana Todorovic
Bravo Gospodine Vukadinovicu!Nas narod je svestan da ne moze da se bori jer nema oruzja , a i ono sto ima nije u njegovim rukama ali svestan je i cinjenice da sve sto odbrani na terenu izgubi za zelenim stolom.Ovaj napaceni srpski narod nikako da prihvati presudu da je kriv i da shvati da bi mocnici rado izrekli smrtnu presudu ili su je vec i izrekli, a kada "domacin kuce" povije glavu i seni ostaje mi da se pitam da li to kupuje jos malo vrmena do pogubljenja i spasava sebe i sacicu svojih podanika.
Da li ovaj tunel im kraja ,da li ima izlaza ? Ono sto boli ovaj narod ,nikada nije umirao snisodljivo i kukavicki kako se ponasaju ovi koji nas vode . Strasno!Oduzimaju nam i genetski kod,oduzimaju nam dostojanstvo! Katastrofa.
Preporuke:
83
34
4 utorak, 30 avgust 2011 14:00
sonjica i joca
Sreća u nesreći. Imajući u vidu da se događaji nižu u očekivanom ali zato po Srbiju povoljnom smeru, treba očekivati da se u ne tako dalekoj budućnosti na najodgovornijim položajima predsednika Republike i ministra spoljnih poslova nađu stvarni autori dosadašnje blistave politike Sonja Liht i Jovan Ratković. Naravno da će se tim srećnim razvojem stvari razrešiti same od sebe i sve će doći na svoje mesto.
Preporuke:
41
6
5 utorak, 30 avgust 2011 14:01
Aco
Kopajući po netu razne izjave i analize u vezi sadašnje situcajie koja muči sve Srbe (doduše ne muči sve baš iz istih pobuda) naišao sam na jednom sajtu na izjavu "Kosovo će opet biti Srpsko, makar i za 500. godina" !!! Ako ovako bude razmišljala većina Srba i naša politika se kretala u tom pravcu (da će jednog dana Kosmet ponovi biti srpski), a ne u pravcu predaje i izdaje (kakva je trenutna situacija), ništa nije nemoguće, čak i možda za mnogo manji vremenski period! Narod koji postigne visok stepen jedinstva oko istog cilja i čije vođe iskreno i pošteno se bore za isti taj cilj, može da računa na ostvarenje istog! U sopstvenoj istoriji imamo masu primera, a i u najbližem okruženju.
Preporuke:
99
4
6 utorak, 30 avgust 2011 14:44
Kurjak
Ujedinili se Nemci.Čekali, pa se ujedinini.
I srbi će, svi će se srbi ujediniti.
Mislim, oko srpstva i srpskih zemalja.
Šta im je drugo ostalo. To je smisao načeg opstanka
Drugu misao ne mogu i ne smem da imam.
Ne razumem ni jednog srbina koji ne misli kao ja.
Ako je stvarno srpskog roda i poroda.
Zato, braćo, pamet u glavu, na posao
Daleko je Amerika,
Svaka im čast, alim oni ništa osim bede ne mogu da nam ponude.
Nemaju.
Šta će nam ponuditi Nemačka, šta nudi?
Ništa. Za srbe nema. Nikad nije ni imala.
Ne da. Ima kome će dati.Uzimaju šta im treba.
Mislite ljudi svojom glavom, ostavite se javnog servisa i farmi.
Vidite kako Pinki Željko reaguje kada biju.
Zamislite Hrvatsku koja na granici pleni venčane burme srbima. Da neče slučajno nemčkom paru?
Ne tražite prijatelje tamo gde ih nikad nije bilo.
Preporuke:
87
3
7 utorak, 30 avgust 2011 15:35
Jakovljević
Sve bi delovalo oѕbiljnije da se poštuju principi podele vlasti u Srbiji, da predsednik bude prvi među jednakima a parlament legitimni izraz nacionalne suverenosti.
Kako je vlast prekomponovala sebe, prema vjeruju aktuelnog srpskog establišmenta za dobra dela zadužena je jedna interesna grupa, za loša svi.
Preporuke:
39
2
8 utorak, 30 avgust 2011 16:12
SERBON
Sjajan tekst Đorđa Vukadinovića,kao i uvek!!!
Jeste da''gađa''perom,ali uvek pogađa u centar mete!
Preporuke:
60
8
9 utorak, 30 avgust 2011 16:22
Marko Radovanović
Tadić je sam kriv za poziciju u kojoj se našao, to je njegov problem. Ako ništa drugo može da kaže "kockao sam se, nisam dobio" i doviđenja. Ali ne može da kaže da nije upozoravan sa hiljadu i jednog mesta da će se ovo dogoditi.
Preporuke:
63
1
10 utorak, 30 avgust 2011 16:23
Marko Gay
Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću na sjanoj analizi
Preporuke:
50
4
11 utorak, 30 avgust 2011 16:39
thinking maize@ autoru "glede" Tadićevih grešaka
Greške su kao i trule jabuke, jedna povlači drugu!
Preporuke:
45
2
12 utorak, 30 avgust 2011 16:44
Ivana P.H.
Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću.Nema se ništa dodati.
Moj komentar se tiče nečeg što je rekla -Mirjana Todorovic- u komentarima. Naime:"Ovaj napaceni srpski narod nikako da prihvati presudu da je kriv...". U nekom drugom kontekstu bih se i složila sa ovim stavom. No, napaćeni srpski narod je vrlo sklon samosažaljevanju, lamentovanju nad sudbinom i uvjek mu je kriv neko drugi. Neko drugi nam jeste kriv i to nedvojbeno! No, ipak vidim da u našem narodu najmanje kukaju oni koji najviše stradaju. Najmanje ćete čuti Srbe iz Republike Srpske da zapomažu. A o Srbima Kosova i Metohije da ne govorim. Oni ćute, trpe i gledaju kako da održe taj korpus Srpstva živim i pored svega što čuju i ne vide od Velikih političara Tadića, Pešićeve, Jovanovića, Čanka...Oni su sami sa sobom i Bogom, i uspjevaju u svojoj misiji održanja.
Preporuke:
55
1
13 utorak, 30 avgust 2011 16:57
Peter RV
Vukadinovic briljantno demolira svu strukturu lazi koja nam se nametnula od srpskog "peto-oktobarskog proleca". Dodje Njemica, i izsamara nase "evropske " pajace koji su se usudili da interpretiraju izjave njenih cinovnika na njihov 'untermensch' balkanski nacin. Ovo treba pozdravit jer svi napori patriota da dokazu isto, su se sveli na podsmijeh i prezir od strane 'nase' vlade i evropski emancipiranih medija i licnosti.
Licno mislim da je Markelova dosla da upozori Tadica, da ako ne promijeni pjesmu, dani su mu odbrojani. "Evropa" vec trazi zamjenu Tadicu.
Kandidati se pojavljuju, u vidu Vesne Pesic i Cede Jovanovica (nemojte se smijati), koji su mnogo pouzdaniji kad se radi o razparcavanju srpske drzave.
Ko racuna na izbore, jos je smjesniji. Od dvadesetak partija, americka ambasada nece imat problema da ponovo sastavi 'srpsku vladu'.
Preporuke:
53
2
14 utorak, 30 avgust 2011 17:30
Saša
Sve čestitke na izuzetnom tekstu. Događaji i ljudi koji se opisuju u tekstu su već više puta blagovremeno analizirani u tekstovima na NSPM. Bukvalno, svaki pasus ovoga teksta oslanja se na neki od tekstova ovog autora koji već duže vreme trezveno, zrelo, patriotski i hrabro anakiziraju šta nam se dešava i šta će nam se desiti. Takav je i ovaj tekst.
To je dokaz da događaji u politici nisu nepredvidivi, da izlaza ima ali da oni koji odlučuju o našim sudbinama te izlaze ne želi, ili ne znaju da vide. Još jednom, svaka čast Đorđe!
Preporuke:
30
3
15 utorak, 30 avgust 2011 17:50
Vizionar
Ljudi razmisljajmo trezveno: Pustimo mi Kosovo neka ide, ionako je vec otislo, nego dajte da se uguramo u Evropu i NATO dok jos imamo Vojvodinu i Sandzak.
Nemojte kasnije da razbijamo glavu oko dileme Vojvodina ili EU!!!
Preporuke:
16
97
16 utorak, 30 avgust 2011 18:11
Mirjana Todorovic
U pravu je Ivana P.H. ,mislim da nisam pogresila ime i inicijale ,skroz je u pravu kada kaze na moj komentar da oni medju nama kojima je najteze cute i trpe i zivi se ne cuju , a mi kukamo. U pravu si Ivana,slazem se ali valjda to radim od nemoci jer sve se u meni buni kada gledam,slusam i cudim se kako ih vise nije sramota da bilo sta kazu ,kada se ponasaju prema svojoj zemlji kao cuvari reda velikog rajha.
Ma ,necu bre u Evropu,bas mi je lepo bez nje!!!!!!!
"Jooooooj Srbijo medju sljivama !..."
Preporuke:
26
3
17 utorak, 30 avgust 2011 18:34
Observantes
Antisrpska euforija na prostoru bivše Jugoslavije, dozvoljena i hranjena od onih koji su sipali bombe, u fazi je očiglednog sadizma prema srpskom narodu („dva ga vuku a trojica tuku“). Srbi danas i dalje većinski narod na ovom prostoru , bez osmeha, poniženi, indiferentni, autistični, u „demokratskom kavezu“ egzistencijalno poniru. Pravila igre su antisrpska. Put u EU je put bez povratka za ovaj narod.
Preporuke:
55
2
18 utorak, 30 avgust 2011 19:42
Jasna Simonović
Baš ste lepo ovo napisali, gdine Đorđe...
Posebno mi se sviđa: kovanica "mu/nam", pa "BTadić-ČJovanović" personalna "ćuprija", pa BT duplo kriv, pa Angela kao "srpski hladan špricer"...
A najviše od svega mi se sviđa "Kosovski novčić" (kakva divna kovanica!)...Eh, šta bi Ameri sa takvim novčićem uradili, sa ili bez gdina Soroša, a sa Rusima svakako...
Sigurna sam da se njime ne bi lupali u glavu
Verovatno bi ga stavili u pravu ruku....

Hvala na tekstu...
Preporuke:
24
4
19 utorak, 30 avgust 2011 20:15
Milos Stankovic @ vizionar
Ko nam nudi to sto predlazete? Cak i da nemamo problem Kosova, u EU ne bismo usli pre 2025. Niko ne nudi clanstvo, nego "perspektivu clanstva", koja ima veze sa stanjem u EU, koje nema nikakve veze sa Kosovom. Ako pustimo Kosovo, Vojvodina i Sandzak ce vrlo brzo doci na red, a Republika Srpska ce biti u tezoj poziciji nego ikad. Da li iko normalan sada, kada je pritisak postao neizdrziv, smatra da je trebalo izruciti Mladica? Da ste Vi neko ko u EU odlucuje koga primiti, da li biste primili zemlju koja radi sebi ono sto sebi radi Srbija?
Preporuke:
45
4
20 utorak, 30 avgust 2011 20:18
uporno netolerantan
Ove godine je doslo do pomaka na zvanicnoj EU listi "Mrkve i stapa".Prema svim ocekivanjima dosao je Njegov momenat,taj momak vec 10 godina obecava,najveci broj bodova sakupio je B T.On se putem konstantnih nicim izazvanim izvinjavanjima ,ubedjivanjem samoga sebe i prilagodjavanjem "EU" standardima popeo na 2.mesto,ostavivsi iza sebe vecitog EU kandidata, Tursku.
Njegovi prvi utisak posle objavljivanja liste je bio:"Veoma sam ponosan na svoje uspehe i mislim da to sto sam nosilac odlicja srebrne mrkvice dovoljno govori,ali necu se zaustaviti na tome dok god ne postanem LIDER i u ovoj oblasti,ja i moj strucni stab smo napravili plan do 2020.godine"
Preporuke:
25
1
21 utorak, 30 avgust 2011 20:50
Fristajlo
Bojim se da u Srbiji ne postoji iko u političkoj ponudi spreman da ove zdravorazumske sugestije gospodina Vukadinovića sprovede u delo. Ne zato što je to teško, već zato što ovaj narod nije više sposoban da shvati koliko je to važno i koliko je uslov opstanka.
Ne valja narod, pa neće niko dobar da ga vodi; osim svih kriza, imamo i tu krizu- krizu vođa...
Preporuke:
33
2
22 utorak, 30 avgust 2011 20:54
Primarius - hirurg
E bas tako. Taj se problem prebacuje kao loptica, iz ruke u ruku a niko niti zna niti sme da ga resi. A morace neko, bolje danas nego sutra. Tesko je poverovati da danas ima politicara koji bi mogao bezbolno resiti problem Kosova, Nakon 15 godina Slobinih metoda pa po 6 Kostunice i Tadica. "Problem koji ne mozes resiti-nije tvoj problem-naposletku!" To treba zaseci i izvaditi pa pustiti da polako zarasta. Svi smo taoci ali i svedoci toga.
A tacno je i to da smo davno izgubili na mostovima koje sada placamo. Ali ne samo prosle godine u UN nego sa politikom u zadnjih cetvrt veka: Prvo ideja da se represijom drzi milion gradjana u drzavi, oduzimanjem prava koja su pre toga imali, pa kad su nas udarili po prstima i doveli vojsku na tu teritoriju, onda smo uporno ignorisali realnost i sve sto je bilo pre. Albanci na Kosovu su dobili od NAS na poklon nezavisnost kojoj se pocetkom 80'ih niko nije nadao.
Hvala lepo, dodjite nam opet! Zelite da upakujemo?
Preporuke:
24
51
23 utorak, 30 avgust 2011 21:49
Žak Stranger
Odlična analiza stanja u Srbiji, što ne predstavlja ništa novo od gospodina Vukadinovića.
Tadić je odlično znao šta radi i kuda vodi put kojim je krenuo, ali drugačije nije smeo. Kako da se suprotstavi onima koji su ga doveli tu gde jeste.
U suprotnom, naš predsednik je neshvatljivo loše obavešten i potpuno neupućen u politička kretanja u Evropi ili je toliko naivan....
Preporuke:
30
1
24 utorak, 30 avgust 2011 22:12
SM
@kurjak

Oj kurjace iz gorice vuce,
Sto si bele zube naostrio?
Da nam nisi,velik post postio,
Il te muke u gorici muce,
Il sudbina po usuma tuce?
De potrpi,i malo se strpi,
Pasce,janje nista od tog manje.


Tudja majka nema milosti,Nemacka jos manje.Onaj"nas"pesnik sto se prodao za cin generala u Ostereich vojsci je pevao:

Za tudjinca nista nemas,
Tudja majko,kad te moli,
tu mu gorke,suze dvije.
Niz obraze kapnu doli.

Ako je ikako moguce,treba uzeti svoje,a ne se moliti,i izvinjavati.
Preporuke:
10
3
25 utorak, 30 avgust 2011 22:16
Jasna*@hirurg primarius
"Albanci su od nas dobili poklon ,nezavisnost kojoj se niko od nas pocetkom 80 tih nije nadao".
Da u pravu ste.Pocetkom osamdesetih(a i pre) u Srbiji , je na vlasti bila neustrasiva komunisticka klika prosrpski orijentisana ,koja je sve cinila da Kosovo ni po koju cenu ne stekne nezavisnost.Toliko su se borili protiv nezavisnosti Kosova,da su cak i Srbe nesto kasnije tukli ispred Skupstine,(da se Siptari ne naljute sto Srbi protestuju,a i sto kvare kosovsku "idilu"umesto da lepo cute i trpe,a ako bas ne mogu onda da se isele "bez dizanja prasine"),a nesto ranije 1974.Kosovu Ustavom dali sve elemente drzavnosti.Da zaista pored takvih boraca za ocuvanje Kosova,nismo imali ni najmanjeg razloga da se pocetkom osamdestih ne nadamo kosovskoj nezavisnosti.
Preporuke:
38
5
26 sreda, 31 avgust 2011 00:41
Marko Gay
@ Observantes

Antisrpska euforija na prostoru bivše Jugoslavije, dozvoljena i hranjena od onih koji su sipali bombe, u fazi je očiglednog sadizma prema srpskom narodu


Citav zapadni svet duboko je potresen stradanjem srpskih homoseksualaca, ciji su fizicki opstanak i elementarna bezbednost ugrozeni.

Jedini nacin da se ovi zlocini zaustave je udar po srpskim manjinama na Kosovu i drugde, kao i rad na ukupnom slabljenju srpskog naroda.

@ Mirjana Todorovic

Da li ovaj tunel im kraja ,da li ima izlaza?


Dok Srbi budu tukli homoseksualce, nema ga.

@ Marko Gay

Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću na sjanoj analizi


Ne morate da pljeskate umesto mene imenjace, mogu ja to sam.
Preporuke:
4
32
27 sreda, 31 avgust 2011 00:42
Boki
Odustajanjem od EU "puta" najveci broj Srpskih stranaka ostao bi fakticki bez svog programa. Sa druge strane pobeda jake "nacionalne" struje odvela bi Srbiju u bankrot za tili cas. Braca Rusi Srbima naplacuju gas po 55% visoj ceni nego Hrvatima. To je fakat koji se jednostavno i lako moze proveriti. Zasto neko misli da bi Rusi ili Kinezi mrdnuli prstom za Srbiju. Da, Kosovsko pitanje je i jednima i drugima samo karta za potkusurivanje pa tako za ustupak po pitanju Kosova oni dobiju nesto sto SAD-u i EU nije interesantno, i to je sva podrska koja se moze ocekivati. Kako neki od vas misle da ocuvaju Srpske institucije pa i Srbe na Kosovu. Znate li vi da to kosta, a tu smo mi najveca rupa. Bas bih voleo da vidim konsenzus Srpskog naroda da se recimo svaki zaposleni i penzioner odreknu po jedne plate zarad pomoci u resavanju Kosovskog pitanja. Pa lakse bi skupili pare da neka fackalica snimi plocu. To je realnost u Srbiji i zato je "i Kosovo i EU" iznudjena politika koja je jedina moguca.
Preporuke:
6
31
28 sreda, 31 avgust 2011 01:27
Nele
G. Vukadinović je ,čini mi se; pogrešio: nije Tadić glavni kandidat za gubitnika. Gubitnici smo mi, bar najveći deo nas, on je samo jedan od uzroka tome. To što će on izgubiti je nevidljivo u odnosu ono što je učinio svojoj državi. ali, o tome će se tek suditi, pa i to ga verovatno neće doticati u nekoj većoj meri. On je svoju sujetu zadovoljio,bio je vrhovnik države i ostaće lično ubeđen u svoj dobar rad.Njegov problem, posledice mi ispaštamo.
Sve ostalo u tekstu mi izgleda da je g.Vukadinović radio po tezama g. V.Koštunice, i mislim da nije trebalo da ga napušta, jer se ispostavlja da je Koštunicina priča istinita i da ga je autor ipak pažljivo slušao.
Preporuke:
22
6
29 sreda, 31 avgust 2011 03:00
Blaga reč
Đorđe kao i uvek briljantan!Hvala mu još jednom na tekstu koji sav "vri" od njegovog bogatog duševnog i misaonog sveta. Hvala mu na smelosti sagledavanja.

Ima li neko predlog kako da se mi, nečekajući daleke izbore, otarasimo ovog Teatralnog Nesposobnjakovića Tadića(TNT-a)?

Ja bih Đorđa za predsednika!On meni deluje toliko normalniji od svih čije se ime na bilo koji način vezuje za politiku.
Preporuke:
18
4
30 sreda, 31 avgust 2011 05:56
Dragoslav Jovanović
@hirurg primarius
Jedini izvestan ishod vašeg predloga lečenja je: "Operacija uspela - pacijent umro"
Preporuke:
13
2
31 sreda, 31 avgust 2011 05:58
baštovan
Da nije odbačena ona rezolucija Skupštine Srbije, a za koju se zalagao aktuelni srpski ministar ino poslova, i za nju prodobio simpatije ne samo Srba već ogromnog broja uglavnom nesvrstanih zemalja, sve bi bi bilo drugačije jer je lako, uz principijelnu podršku Kine i Rusije (ruske diplomate su srpsku diplomatsku pobedu već nagoveštavale otvoreno u svojim izjavama) imala jake šanse da prođe u UN i time nanese nenadani a pri tome ogroman diplomatski poraz SAD i Eurobiji. Međutim, na malog Jeremića (kome predviđam blistavu političku karijeru, a voleo bih da ga vidim u SRS!) je prvo "drvlje i kamenje" bacio večiti kandidat za gradonačelnika, pa britanski ministar ino poslova i na kraju Predsednik Republike Srbije baš isto kao što sada kritikuje Vuka Jeremića jer je "uvredio" Jadranku Kosor, što je smešno da nije žalosno. Čudi me da se Tadić pri tome nije i izvinuo Kosorki, a ne samo iznosio da je "bilo neprihvatljivo za njega"!

PS Đorđu Vukadinoviću sve čestitike
Preporuke:
20
3
32 sreda, 31 avgust 2011 09:33
Biljana Nikolić
"svoju braću sa Kosova i Metohije neću prodati ni da mi ponudite sve milione Vašeg prijatelja Đelića" - ovu poruku sam e-poštom poslala Dinkiću kada mi je pred izbore, na kućnu adresu, stiglo pismo o besplatnim akcijama.

Mišljenje nisam promenila,ovakva Evropa me ne zanima,
moja Kosovskometohijska kolevka nije na prodaju.

Bez Kosova i Metohije mi smo beskućnici u rođenoj zemlji i trgovci rođenom braćom u svim drugim zemljama.
Preporuke:
31
3
33 sreda, 31 avgust 2011 11:35
slobodan 50
boki, kao što postavljaš pitanje, zašto bi pera nešto pozitivno uradio srbiji, postavi sebi pitanje, da bi i laza isto hteo, čak i više, ponekad, iz interesa mnogo iskrenijih...
Preporuke:
7
2
34 sreda, 31 avgust 2011 11:42
bob
Šta treba da se desi pa da jednom već predsednik Srbije i sva njeogva politička svita kao i svi poslanici u parlamentu počnu da krivično i meaterijalno odgovaraju za svoje poteze koji ruše INTERGRITET ,UGLED i DOSTOJANSTVO ove zemlje i ljudi u njoj. Dajte da se osnuje neko nevladino vaninstitucionalno i vanpolitičko telo sa ciljem očuvanja nacionalnog integriteta naroda kao i jačanja ugleda i dostojanstva Srbije .( Ne osećam da se naši političari državnički ponašaju a mislim da nisam jedini ) Plače mi se od muke kad vidim kakve poteze povlače .Sramota me što me ovakvi ljudi vode i zastupaju .Da nas sad naši vojnici iz prvog svetskog rata vide skakali bi u u more i masovno se ubijali -davili .
Preporuke:
9
1
35 sreda, 31 avgust 2011 12:22
Vladan Nenadić
OK, OK, gospodine Vukadinoviću.

Svima je jasno, na kojoj god strani političkog spektra da se nalazili, da je Srbija ucenjena - ili Kosovo i Metohija ili ništa!

Ali, dajte molim vas, napišite već jednom ono što smo svi naučili za proteklih dvadesetak godina otkako nas je obasjala blagodet kablovskih televizija i američkih detektivskih serija (većinom odličnih, uzgred budi rečeno).

A to je:

Kad imate posla sa ucenjivačem, popuštanje vodi samo novim i novim zahtevima.

Jedini način je da se suprostavite!

Ili da potražite pomoć policije. U ovom slučaju to bi verovatno bila Rusija ili neka prijateljska zemlja naklonjena Srbiji, ali to je predmet druge diskusije.

Dakle, ako hoćeš da te poštuju (ne i da te vole, to nije obavezno, a i koga briga) pokaži da imaš kičmu!

Sve drugo je samo jeftina predstava i propaganda.
Preporuke:
23
2
36 sreda, 31 avgust 2011 12:23
Dušan Ariljević
.."S druge strane, velik deo one „druge javnosti“ -patriotske (dopisao i podvukao D.A.)veruje, tj. siguran je da on JESTE Čedomir Jovanović, samo se iz taktičkih razloga skriva i ne želi da to javno pokaže." Nadam se da mi autor teksta g. Vukadinović neće ništa zameriti na intervenciji jer je to u skladu sa njegovim stavovima i podeli političara na one koji čuvaju KiM i na one što su ga prodali, izdali. Podela je sama po sebi lažna jer "čuvari" koji su bili na vlasti, počev od S. Miloševića, V. Šešelja, V. Koštunice a danas B. Tadića - ostavili su rezultate koji su katastrofalni. Ova dvojica poslednjih jedino što su uspešno uradili je da su "kosovski problem zamotali u papir, (u ustav) i ostavili ga da miruje". Sa druge strane Č. Jovanović nikad nije ništa potpisao, overio državnim pečatom pa samim tim ni nešto izdao ili prodao. Međutim tačno je da za realizaciju nekih rešenja u vezi srpskih nacionalnih intresa na KiM ima sve manje izgleda zahvaljujući "čuvarsko-patriotskoj" politici
Preporuke:
26
25
37 sreda, 31 avgust 2011 15:04
Vlada Kanada
Nema mesta očaju. Mi se možemo lako izvući iz ove situacije, jer smo dokazali da smo vrlo žilav i otporan narod. I imamo velike šanse, koje su lako dostupne. Ali nemamo nikavu šansu sa žuto-crvenim-ekspertskim itd, kao ni sa sveže kupljenim "narednjacima". Moramo oterati ove parazite, neznalice i kriminalce. Na izborima se to neće desiti. Oni neće predati vlast mirnim putem na izborima. To se nikada neće desiti. Kako su došli na vlast, tako treba i da odu. Filozofiranje i moralisanje neće nam mnogo pomoći nego odmoći. Nije tačno da Srbi gube na zelenom stolu, jer Srbi nemaju državu od 1918. godine, kralj Aleksandar nije želeo srpsku državu, koja mu je nuđena, nego državu navodne južno-slovenske "braće". Dokle god su Srbi imali svoju državu, dobijali su i ratove i mirovne ugovore. Ne smemo zaboraviti odakle smo krenuli 1804. godine. Puno poštovanje našim hrabrim precima. Kamo sreće da smo 10% kao oni.
Preporuke:
18
2
38 sreda, 31 avgust 2011 15:59
Dijasporac
G-dine Vukadinoviću ja nikada nisam sumnjao da postoji rubikon kod Tadića. Vi se sećate statuta Vojvodine, rezolucije o Srebrnici , naši generali su svi u zatvoru u tzv. sudu u Hagu osuđeni, ne znam kome sada nije jasno da je to zaista politički sud u Hagu.
Govorio je, Kosovo je evropski problem, demokratsko pitanje, Evropa će to rešiti i sl. nebuloze, pa kako se to zove !!!
Uništio je vojsku, srpska policija je armija za srpsku vojsku !
E sad nešto o ekonomiji, BDP, nezaposlenost, izvoz, dohodak per capita, naravno u društvu sa BiH i Albanijom, koliko je uvećan javni dug, ma sve katastrofa !
Preporuke:
9
3
39 sreda, 31 avgust 2011 20:51
Ružičasti panter
Da, "od Kosova se ne može pobeći". Jedan je to rekao još 2000. godine.
Preporuke:
6
1
40 sreda, 31 avgust 2011 20:51
Primarius @ Jasna-ljudski pristup
Nemoj tako Jasna. Sada pricas kako su jadni Srbi uvek stradavali na Kosovu od siptara. To je tacna ali nepotpuna cinjenica. Ali ne mozes da ignorises neverovatnu represiju koju je Milosevic poceo da sprovodi nad Albancima sve od Gazimestana (1989 ako se ne varam)pa zakljucno sa bombardovanjem 1999 i neslavnim pokusajem proterivanja. Pa cekaj, ako to ne uzimas u obzir onda to ili ne znas ili ignorises i opravdavas kao legitiman metod postupanja u tom smeru? Koliko je bilo zaposlenih Albanaca u javnim ustanovama? Sta je bilo sa svim njihovim pravima koja su imali iz ustava 1974 koji je bio koncenzus unutar bivse SFRJ? Uzmes im nesto sto si im pre dao. Pa nije moglo tako Jasna. Milion je njih dole.
Svi smo bili svedoci te represije i sada mozemo zatvarati oci i glumiti zrtve koliko hocemo mi smo to stanje podrzavali a izgleda i danas mnogi od nas smatraju da je to u redu osim ako se ne desava nama (kao npr u Hrvatskoj 1995.
Preporuke:
23
18
41 sreda, 31 avgust 2011 21:40
Observantes
@Marko Gay
Retko repliciram , pogotovo na apsurdne komentare. Vi ste valjda radosni zbog srpske nesreće? Kada ne bude Srba neće biti ni vaše „strukovne nagonske reference“ koju uporno pokušavate da afirmišete a u stvari joj odmažete. Vidim i Hrvatsku je čitav zapadni svet zbog odnosa prema toj populaciji kojoj pripadate (koja se mnogo lošije provela nego u Srbiji) kaznila otimanjem teritorija i represijom nad čitavim narodom. Nego, nikako da prošetate Podgoricom i Prištinom. Kad budete tamo prošetali e onda ćete imati moj dodatni respekt. Ovako, samo nepotrebno patite na pogrešnoj adresi. Meni ne smetate. Naprotiv, vidim da patite za dijalogom s nekim, pa eto pričinih vam to zadovoljstvo. Bilo je fer od mene, priznaćete.
Preporuke:
13
1
42 sreda, 31 avgust 2011 21:44
Dijasporac@Primarijusu
Naravno da je represija permanentno bila prisutna na Kosovu i Metohiji, zašto? Projekat Velike Albanije definisan Prizrenskom ligom je aktivan 130 godina, da li država ima legitimni monopol fizičke sila kad štiti integritet i suverenitet, naravno da.

Samo da vas podsetim ubice vojnika, Kalmendija u garnizonu Paraćin, postoji li grad u bivšoj SFRJ iz kojeg nije nastradao neki od vojnika na granici sa Albanijom ?!?
Taj velikoalbanski pokret je radio, Albanci indokrinirani su težili stvaranju svoje države, podnosili žrtve, zatvori su punjeni sa njima. "Crveni frontovi" i druge fantomske organizacije su egzistirale celo vreme SFRJ, da vas još podsetim na Adema Demaćija, setite se kad je njemu suđeno, dakle inputirati Miloševiću albansku pobunu i agresiju NATO pakta na SRJ je neargumentovano, KOSOVO REPUBLJIK, je bila dominantna platforma albanskih separatista.
Albanski lobisti u Americi, takođe su dali puni doprinos da dođemo u ovu situaciju, Robert Dol se šetkao po Kosovu.
Preporuke:
8
10
43 sreda, 31 avgust 2011 21:54
aleksandar, oslobodjen za malo za Boki
Istine radi , a i zbog javnosti koja možda nije obaveštena, ne naplaćuju Rusi Srbima skup gas nego posrednici Srbi, a i naše akcize za derivate, znači država, su najviše u okruženju.Pozdrav svima, mislite svojim glavama i rušite vladu svim dozvoljenim sredstvima.....
Preporuke:
8
1
44 sreda, 31 avgust 2011 21:58
slobodan 50
G.PRIMARIJUS, kratko vam sećanje, kratko vam znanje, tako da ste polučinjenice i činjenice pretvorili u totalnu neistinu...možda vam namera nije loša, ali vam je učinak loš 100%, jer ako bi vaše reči pročitao neupućeni čovek, stekao bi skroz pogrešnu sliku o dešavanjima na srpskom kosovu i METOHIJI...
Preporuke:
15
11
45 četvrtak, 01 septembar 2011 01:25
Marko Gay
@ Observantes

Vidim i Hrvatsku je čitav zapadni svet zbog odnosa prema toj populaciji kaznila otimanjem teritorija


Hrvatska je nekoliko decenija ispred Srbije po tretmanu homoseksualaca, sto znaci da je civilizovanija. Na primer, homoseksualnost je dekriminalizovana u Hrvatskoj 1977-e, a u Srbiji tek 1994-e godine. Takode, Hrvatska od 2003 zakonski priznaje “istopolnu zajednicu”, a Srbija do dana danasnjeg to nije uradila.

Nego, nikako da prošetate Podgoricom i Prištinom.


Ni jedna zemlja koja ima tradicionalnu kulturu nece dobro proci, jer planiramo da ih sve - bas sve - pretvorimo u nase kolonije. Neke kolonije na Balkanu naseljavaju anti-ruski narodi pa cemo im pomoci da budu malo jaci od Srba, ali u osnovi – svima smo im namenili bedu.

Nasa politika prema odredenoj zemlji zavisi uglavnom od njene kulture. Zato smo bolji prema Svajcarskoj i Norveskoj, koje nisu clanice EU, nego prema Rumuniji i Bugarskoj, koje to jesu.
Preporuke:
3
7
46 četvrtak, 01 septembar 2011 03:26
Urosius
Ništa čudno kada imamo političare koji su zapravo zapadne marionete i nije im puno stalo do sopstvene države.

Nadam se da ćemo na izborima odabrati neku drugu opciju.
Preporuke:
2
1
47 četvrtak, 01 septembar 2011 05:52
Mita
Samo je Koštunica bio spreman da se odupre imperiji. Zato su ga i marginalizovali. Svi ostali, sudeći po Vikiliksu su više obitavali u Američkoj ambasadi, nego bilo gde drugo. I to svi, ... ama baš svi. Počev od Tadića, preko Dačića, Dinkića, Nikolića, pa sve do onog Palme. Sramno i porazno!
Preporuke:
2
4
48 četvrtak, 01 septembar 2011 09:03
Coca
Boki, kažeš da Rusi i Kinezi ne bi ni prstom mrdnuli za nas. To sam čuo od mnogih ljudi sa kojima sam razgovarao, i u krajnjoj liniji, recimo da je to i tačno. Ali, zar je to malo. Pa pošten narod i ne traži da ga drugi 'lebom 'rani, nego brate, sam da stvara sebi 'leba.
Ovi tvoji nam obe ruke vezali, a kolenima biju gde najviše boli. Toliko o nemrdanju prstima Rusa i Kineza. Pa to je ono što nam treba - SLOBODA!
Čoveče, pa Vi više nemate ni jedan jedini iole normalan argument, ali volite da ćaskate!!
Preporuke:
2
0
49 četvrtak, 01 septembar 2011 10:38
Štirlic
Sve je tako kako kaže Đ.V. samo je sve još beznadežnije. Kod nas je malo nedostajalo da se ostvari tranzitološki san da o ključnim političkim pitanjima svi misle isto, odnosno - niko ništa, a tamo, kod njih, taj san je već ostvaren. Ono što je kod nas tema "korupcije" to je kod njih tema "ekologije". Nas su ubedili da smo suviše mali da se bavimo politikom, a njih su ubedili da su suviše veliki da bi se bavili samo svojom politikom nego njihove zemlje treba da se bave politikom u Iraku, Libiji, Siriji, a evo nagoveštaja da je na red došao i Iran. I razume se, treba da se bave spasavanjen planete,zaštitom životinja i brakovima gejeva. E sad, ko su oni? Marks bi rekao da je to finansijski kapital što bi bio znak da je sistem ušao u poslednju, predsmrtnu fazu.A neki, više skloni političkom a manje filozofskom mišljenju, rekli bi "Komitet 300" (što je možda u krajnjoj liniji isto).
Preporuke:
3
0
50 četvrtak, 01 septembar 2011 10:48
slobdan 50
frojd i ostali iskreni lekari su sve objasnili i šifrovali, u pitanju su šifre F65 i F66. dakle, ne treba obraćati pažnju, treba im pomoći.treba pustiti paradu, da ne bi još više poludeli, zaista moramo biti humani prema svim pacijentima, bez razlika.
Preporuke:
5
0
51 četvrtak, 01 septembar 2011 16:48
Primarius@Dijasporac - Sila boga Moli
Sve se slazem Dijasporac, osim u metodi represije nad kompletnim albanskim stanovnistvom. Secam se te uzasne floskule: Svi su oni teroristi-bez razlike. Ma i ako su bili svi 1999 mi smo ih napravili takvima.
Bio sam licno svedok kad su iz gradskog autobusa u Pristini 1996 izveli sve Albance, posle pregleda licnih karata od strane nekakve "Kontrole", da bi ih onda drzali 3 sata na kisi dok oni ne provere te licne karte. Ako to nije otvorena represija nad delom stanovnistva ne znam sta je onda? Priznaces, tu je bilo nekog neodredjenog cilja da se svi oni sklone sa Kosova. I kad im das takav argument u ruke-sta ocekujes?
Jedini nacin da se odrzi Kosovo, za koji mozda nije bilo kasno ni posle 2000, mogao je biti da smo ubedili Albance iskreno da bi ih mi bolje pazili nego sto bi oni sami sebe. Na kraju mi smo trebali sagledati interes u tome: Oni su veoma vitalan deo stanovnistva sa visokim natalitetom...
Preporuke:
2
1
52 četvrtak, 01 septembar 2011 17:56
nataša @ Marko Gay
Evo ja sam puunopravni građanin Zapada i nikada nisam primetio neko užasavanje bilo koga tamo nad navodnim zlostavljanjem homoseksualaca u Srbiji.

Mi ( na Zapadu ) nikad nismo čuli ni videli da neko tuče homoseksualce ovde.
Otkud vam to? I ko vam daje pravo da govorite u ime nas ( nas koji smo punopravni građani zapadnih zemalja )?
Preporuke:
5
1
53 četvrtak, 01 septembar 2011 23:53
Klaus Kinkel
Iskreno, osećam zasićenje celom tom pričom o Kosovu! Jedva čekam da se Vojvodina i Srbija razdvoje, pa da sve one srpske frustracije, koje se nas Vojvođana ne tiču, budu nekamo daleko, daleko od naše svakodnevice.
Preporuke:
0
4
54 četvrtak, 01 septembar 2011 23:56
Observantes
@Marko Gay --- Vi u to stvarno verujete? Ipak ste naivni! Što se hrvatskih zakona tiče, oni su proevropski ali su i paperje iz relanog života. Na Srbima su se dokazali. Iznenadite me, pa ipak prošetajte Prištinom, Podgoricom, Novim Pazarom, Skopljem, Sarajevom... sa vašim tamošnjim autohtonim domaćinima iz te istopolne sfere pa ćete za te umišljene megahegemonizme (zasnovane na „izuzetnoj“ nagonskoj referenci) ubrzo dobiti prave i realne odgovore. Nisu svi s vašom referencom obavezno i verni vašem umišljaju. Lažu vas. Navijam za vas za tamo, mada imate slabe šanse, ustvari nikakve. Ponavljam, iznenadite me a onda vam skidam kapu. Ovako, ipak će biti da se u najtolerantnijoj zemlji, Srbiji, nekorektno i frustrirano, nekritički eksponirate jer ste autsajderi i pajaci za tamo.
Preporuke:
8
0
55 petak, 02 septembar 2011 16:11
Ružičasti panter
Bravo Observantes. Svi dolaze u Srbiju sa svojim pričicama o toleranciji. Inače... U Bretanji su pre dva meseca meštani zapalili kuću jednog gej para. Ta dvojica su jedva izvukla žive glave ali sa teškim opekotinama. Pred školama malo, malo, pa bude isprebijan neki gej,kao, uostalom i Jevrejin koji nosi Davidovu zvezdu ili musliman koji nosi Kuran oko vrata. Zato je od te silne tolerancije zabranjeno nošenje verskih oznaka - da ne bi previše iznervirali nekog tolerantnog . E sad, postoje i "vidljive manjine" - to su obojeni. Pošto ne mogu da ne nose svoju boju kožu (jer nemaju svi pare kao DŽekson da se izbeljuju) oni i ne idu u škole sa "tolerantnima". Za njih su rezervisane škole u "osetljivim naseljima" što je lep izraz za sirotinjska geta u predgrađima Pariza. Ako neko nije Iv Sen Loran ili Frederik Miteran onda dobro razmisli da li će da "izađe iz ormana" - termin koji se koristi za javno deklarisanje homoseksualizma. Tako je to u naprednoj, tolerantnoj, i uopšte sve naj, naj, Evropi.
Preporuke:
4
0
56 petak, 02 septembar 2011 18:29
Marko Gay
@ Observantes & Ružičasti panter

Ispitivanja javnog mnjenja (koja su po meni merodavnija od licnih utisaka) pokazuju da na severu Evrope dominira nasa kultura (u kojoj se homoseksualnost uopste ne posmatra kao zlo).

Medutim, jugom Evrope (npr Grckom, Kosovom, Srbijom, Crnom Gorom, Bosnom) dominira patrijarhalna kultura, u kojoj je homoseksualnost zlo, pa se zato u takvoj kulturi i javlja “tolerancija”.

Nas cilj je da ocuvamo dominaciju nase kulture na planeti pomocu NATO-a, a ne da sirimo toleranciju, koja nam nije ni na kraj pameti. Nema pregovora s patrijarhalnom kulturom.
Preporuke:
0
5
57 petak, 02 septembar 2011 19:54
Ružičasti panter @ Marko Gay
Da se držimo Vukadinovićevog teksta.Pošto sam studirao, živeo i radio u zemlji "slobode, jednakosti i bratstva" mogu Vam reći da je sve to (sa terena posmatrano i doživljeno)jedna velika koještarija i licemerje baš kao i priče o ljudskim pravima, pomirenju u regionu i slično. Tema bi se mogla razrađivati u nedogled. Reći ću samo da sam se posle boravka na Zapadu vratio u Srbiju uveren da je to poslednja (a možda oduvek jedina) zemlja ljudi autentično slobodnih i slobodnog duha, gde prelepa misao o jednakosti i bratstvu čini deo kolektivno nesvesnog. I još nešto. Vratio sam se pre "demokratskih" promena. Da sam znao da će i ovde početi uvođenje "evropskih vrednosti" i "demokratije" otišao bih verovatno u neku zemlju Južne Amerike.
Nesporazum između Srbije i Zapada i dolazi odatle što oni glume slobodu dok smo mi autentično i suštinski slobodni ljudi.Ili, kako bi to rekao bivši predsednik jedne od nazovi demokratskih zemalja - "ljudi bez vere i zakona". U prevodu, neće da žive po našim zakonima.
Preporuke:
3
1
58 petak, 02 septembar 2011 20:34
Observantes
@Marko Gay --- „Urogenitalnim kriterijumom“ se samoponižavate. Inspirisali ste me kao niko da Vam iz apsurda repliciram. Dovoljno od mene. Panteru, tako je već poduže. Čestitam.
Preporuke:
8
0
59 petak, 02 septembar 2011 20:39
DNj
Kao i obično, vrhunski tekst.....
Preporuke:
2
0
60 petak, 02 septembar 2011 21:33
Nenad Pivaš
Marko Gay

Posttradicionalizam i protivljenje patrijarhalnim vrednostima? Vi ništa ne znate o toj Americi o kojoj pričate. Ja vam garantujem da su SAD konzervativnije društvo od Srbije. Znate li kako bi neki predsednički kandidat koji bi se izjasnio kao ateista prošao na izborima? U Hrvatskoj, koja je patrijarhalna otprilike koliko i Srbija, dva puta je pobedio ateista a jednom agnostik. U Americi je tako nešto nemoguće. Što se tiče LGBT zajednice, Amerika nije samo San Francisko... Bilo gde u Teksasu, Alabami, Kanzasu i još mnogim južnim, centralnim pa i severnim državama bili bi ste mnogo gore prihvaćeni nego u Srbiji.
Preporuke:
6
0
61 subota, 03 septembar 2011 04:19
Marko Gay
@ Nenad Pivaš

Ja vam garantujem da su SAD konzervativnije društvo od Srbije.


Po pitanju kulture, americke drzave podeljene su koliko i evropske, a New York i Massachusetts uporedive su sa razvijenim evropskim drzavama.

Pravi trn u oku nam je jednak broj glasova u Senatu koje ima konzervativna mala Nebraska (iz koje inace svi beze) i liberalni veliki New York. Ne postoji prakticna mogucnost da ispravimo grbavo roden pocetak treceg dela prvog clana americkog ustava koji ovo omogucava - bar za sada.

Zato je vazno sto greska nije ponovljena u Evropi. Drzave clanice EU nemaju jednako pravo glasa.

A Poljskoj i Rumuniji smo cak oduzeli i one glasove koji bi im pripadali po velicini stanovnistva. Kaznjene su i pretvorene u objekte umesto u subjekte odlucivanja -- iskljucivo zbog svog kulturnog konzervativizma.

Pa ako smo mogli kinjiti Poljsku i Rumuniju zato sto se drze tradicionalne kulture, zasto ne bismo mogli i Srbiju - tu evropsku Alabamu?
Preporuke:
1
1
62 subota, 03 septembar 2011 12:16
Biljana Nikolić - Marko Gay- nato provokator
Osoba ili osobe pod ovim nikom nisu na ovom sajtu da bi se borili za nečija prava.

Ovde su da bi provocirali, razvodnili diskusiju, skrenuli je sa pitanja Kosova i Metohije.

To je dokaz da je ovaj sajt jak, ako ne najjači i da ga treba izbaciti iz igre.


Vratimo se u komentarima na prava Srba sa Kosova i Metohije, na očuvanje naših svetinja, ostavimo PROVOKATORE da kažnjavaju države po svetu i slade se kaѕni za Srbiju koju nikad neće dočekati.
Preporuke:
3
0
63 subota, 03 septembar 2011 19:45
Nenad Pivaš
Marko Gay

Jedino Kalifornija, severoistočna obala i poneki od gradova na jezerima su u tom duhu u kojem pričate. S tim što i u Kaliforniji to polako počinje da se menja jer Amerikanci postaju ogorčeni zbog gomile Meksikanaca koji dolaze. Dakle nema mnogo te Amerike o kojoj pričate.

Pokazali ste i nepoznavanje odnosa unutar Evrope. To što Poljska i Rumunija imaju manje glasova definitivno nije želja Vašingtona. Ne, to je delo zemalja stare Evrope koji nisu želeli jačanje američkog faktora unutar EU. Poljaci jesu jako konzervativni ali su oni u isto vreme i jedan od najproameričkijih naroda Evrope. Slično ali u nešto manjoj meri su i baltički narodi, Česi, Rumuni i Albanci. Pomenuti narodi su uz Engleze najlojalniji američki partneri unutar EU. Antiamerikanizam je više prisutan u kosmopolitskim sredinama Evrope, naročito je uzeo maha u vreme mlađeg Buša. Ukratko, u EU je rezervisanost prema SAD uglavnom obeležje pacifista i umerenjaka, konzervativci su bliži Americi. Dok je u Srbiji suprotno.
Preporuke:
2
0
64 nedelja, 04 septembar 2011 01:23
Mladen Šipka
Oni koji su citali Branka Miljkovica, znali su da najlepse pevaju zablude i da sloboda nece pevati kao sto su suznji pevali o njoj.Samo da bi Kosovo otislo...
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner