четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Косметски мостови и ћуприје

Kоментари (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 30 август 2011 13:25
slobodan50
ko nije osetio miris sankcija za zdravstveno i biološko uništavanja jednog naroda, ko nije osetio miris medijskog rata i posledica istog, a gotovo svuda u svetu, ko nije nije osetio bombardovanje srbije i njeno uništavanje svim mogućim hemijsko-biološkim sredstvima, onaj ko nije osetio tranziciju na srpski način, taj ne zna ništa i ne može ništa da zna o srbiji i sadašnjim problemima, a kamoli da ih rešava...a bukvalno, malo ko u srbiji zna nešto o kosmetskim mostovima i ćuprijama i zato nam je tako-kako je...to su dva suštinska razloga naših problema, koji iz dana u dan postaju sve veći i nesnošljiviji.samo fali sekund, kada budu đavoli zavrnuli slavinu i sve se raspada ko kula od karata.totalni bankrot srbije i građana srbije...

rešenje:

bekstvo ka rusiji i kini, ali to mogu samo da izvedu nezavisni i moralni ljudi bez "dugova"...
Препоруке:
140
18
2 уторак, 30 август 2011 13:35
Alexandarsrpski
"Put do pakla je poplocan najboljim namerama"
Али највећи проблем Бориса Тадића састоји се у томе што, сем њега, ускоро у Србији неће бити никога другог ко у ту његову политику још искрено верује, односно што се опасно приближио тренутку у којем ће га сложно и не без аргумената нападати међусобно најљући противници – једно зато што је „продао Косово“, а други зато што, из овог или оног разлога, још увек оклева да то потпуно учини.
Препоруке:
74
27
3 уторак, 30 август 2011 13:44
Mirjana Todorovic
Bravo Gospodine Vukadinovicu!Nas narod je svestan da ne moze da se bori jer nema oruzja , a i ono sto ima nije u njegovim rukama ali svestan je i cinjenice da sve sto odbrani na terenu izgubi za zelenim stolom.Ovaj napaceni srpski narod nikako da prihvati presudu da je kriv i da shvati da bi mocnici rado izrekli smrtnu presudu ili su je vec i izrekli, a kada "domacin kuce" povije glavu i seni ostaje mi da se pitam da li to kupuje jos malo vrmena do pogubljenja i spasava sebe i sacicu svojih podanika.
Da li ovaj tunel im kraja ,da li ima izlaza ? Ono sto boli ovaj narod ,nikada nije umirao snisodljivo i kukavicki kako se ponasaju ovi koji nas vode . Strasno!Oduzimaju nam i genetski kod,oduzimaju nam dostojanstvo! Katastrofa.
Препоруке:
83
34
4 уторак, 30 август 2011 14:00
соњица и јоца
Срећа у несрећи. Имајући у виду да се догађаји нижу у очекиваном али зато по Србију повољном смеру, треба очекивати да се у не тако далекој будућности на најодговорнијим положајима председника Републике и министра спољних послова нађу стварни аутори досадашње блиставе политике Соња Лихт и Јован Ратковић. Наравно да ће се тим срећним развојем ствари разрешити саме од себе и све ће доћи на своје место.
Препоруке:
41
6
5 уторак, 30 август 2011 14:01
Aco
Kopajući po netu razne izjave i analize u vezi sadašnje situcajie koja muči sve Srbe (doduše ne muči sve baš iz istih pobuda) naišao sam na jednom sajtu na izjavu "Kosovo će opet biti Srpsko, makar i za 500. godina" !!! Ako ovako bude razmišljala većina Srba i naša politika se kretala u tom pravcu (da će jednog dana Kosmet ponovi biti srpski), a ne u pravcu predaje i izdaje (kakva je trenutna situacija), ništa nije nemoguće, čak i možda za mnogo manji vremenski period! Narod koji postigne visok stepen jedinstva oko istog cilja i čije vođe iskreno i pošteno se bore za isti taj cilj, može da računa na ostvarenje istog! U sopstvenoj istoriji imamo masu primera, a i u najbližem okruženju.
Препоруке:
99
4
6 уторак, 30 август 2011 14:44
Курјак
Ујединили се Немци.Чекали, па се ујединини.
И срби ће, сви ће се срби ујединити.
Мислим, око српства и српских земаља.
Шта им је друго остало. То је смисао начег опстанка
Другу мисао не могу и не смем да имам.
Не разумем ни једног србина који не мисли као ја.
Ако је стварно српског рода и порода.
Зато, браћо, памет у главу, на посао
Далеко је Америка,
Свака им част, алим они ништа осим беде не могу да нам понуде.
Немају.
Шта ће нам понудити Немачка, шта нуди?
Ништа. За србе нема. Никад није ни имала.
Не да. Има коме ће дати.Узимају шта им треба.
Мислите људи својом главом, оставите се јавног сервиса и фарми.
Видите како Пинки Жељко реагује када бију.
Замислите Хрватску која на граници плени венчане бурме србима. Да нече случајно немчком пару?
Не тражите пријатеље тамо где их никад није било.
Препоруке:
87
3
7 уторак, 30 август 2011 15:35
Јаковљевић
Све би деловало оѕбиљније да се поштују принципи поделе власти у Србији, да председник буде први међу једнакима а парламент легитимни израз националне суверености.
Како је власт прекомпоновала себе, према вјерују актуелног српског естаблишмента за добра дела задужена је једна интересна група, за лоша сви.
Препоруке:
39
2
8 уторак, 30 август 2011 16:12
СЕРБОН
Сјајан текст Ђорђа Вукадиновића,као и увек!!!
Јесте да''гађа''пером,али увек погађа у центар мете!
Препоруке:
60
8
9 уторак, 30 август 2011 16:22
Марко Радовановић
Тадић је сам крив за позицију у којој се нашао, то је његов проблем. Ако ништа друго може да каже "коцкао сам се, нисам добио" и довиђења. Али не може да каже да није упозораван са хиљаду и једног места да ће се ово догодити.
Препоруке:
63
1
10 уторак, 30 август 2011 16:23
Marko Gay
Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću na sjanoj analizi
Препоруке:
50
4
11 уторак, 30 август 2011 16:39
thinking maize@ аутору "гледе" Тадићевих грешака
Грешке су као и труле јабуке, једна повлачи другу!
Препоруке:
45
2
12 уторак, 30 август 2011 16:44
Ивана П.Х.
Све честитке господину Вукадиновићу.Нема се ништа додати.
Мој коментар се тиче нечег што је рекла -Mirjana Todorovic- у коментарима. Наиме:"Ovaj napaceni srpski narod nikako da prihvati presudu da je kriv...". У неком другом контексту бих се и сложила са овим ставом. Но, напаћени српски народ је врло склон самосажаљевању, ламентовању над судбином и увјек му је крив неко други. Неко други нам јесте крив и то недвојбено! Но, ипак видим да у нашем народу најмање кукају они који највише страдају. Најмање ћете чути Србе из Републике Српске да запомажу. А о Србима Косова и Метохије да не говорим. Они ћуте, трпе и гледају како да одрже тај корпус Српства живим и поред свега што чују и не виде од Великих политичара Тадића, Пешићеве, Јовановића, Чанка...Они су сами са собом и Богом, и успјевају у својој мисији одржања.
Препоруке:
55
1
13 уторак, 30 август 2011 16:57
Peter RV
Vukadinovic briljantno demolira svu strukturu lazi koja nam se nametnula od srpskog "peto-oktobarskog proleca". Dodje Njemica, i izsamara nase "evropske " pajace koji su se usudili da interpretiraju izjave njenih cinovnika na njihov 'untermensch' balkanski nacin. Ovo treba pozdravit jer svi napori patriota da dokazu isto, su se sveli na podsmijeh i prezir od strane 'nase' vlade i evropski emancipiranih medija i licnosti.
Licno mislim da je Markelova dosla da upozori Tadica, da ako ne promijeni pjesmu, dani su mu odbrojani. "Evropa" vec trazi zamjenu Tadicu.
Kandidati se pojavljuju, u vidu Vesne Pesic i Cede Jovanovica (nemojte se smijati), koji su mnogo pouzdaniji kad se radi o razparcavanju srpske drzave.
Ko racuna na izbore, jos je smjesniji. Od dvadesetak partija, americka ambasada nece imat problema da ponovo sastavi 'srpsku vladu'.
Препоруке:
53
2
14 уторак, 30 август 2011 17:30
Саша
Све честитке на изузетном тексту. Догађаји и људи који се описују у тексту су већ више пута благовремено анализирани у текстовима на НСПМ. Буквално, сваки пасус овога текста ослања се на неки од текстова овог аутора који већ дуже време трезвено, зрело, патриотски и храбро анакизирају шта нам се дешава и шта ће нам се десити. Такав је и овај текст.
То је доказ да догађаји у политици нису непредвидиви, да излаза има али да они који одлучују о нашим судбинама те излазе не жели, или не знају да виде. Још једном, свака част Ђорђе!
Препоруке:
30
3
15 уторак, 30 август 2011 17:50
Vizionar
Ljudi razmisljajmo trezveno: Pustimo mi Kosovo neka ide, ionako je vec otislo, nego dajte da se uguramo u Evropu i NATO dok jos imamo Vojvodinu i Sandzak.
Nemojte kasnije da razbijamo glavu oko dileme Vojvodina ili EU!!!
Препоруке:
16
97
16 уторак, 30 август 2011 18:11
Mirjana Todorovic
U pravu je Ivana P.H. ,mislim da nisam pogresila ime i inicijale ,skroz je u pravu kada kaze na moj komentar da oni medju nama kojima je najteze cute i trpe i zivi se ne cuju , a mi kukamo. U pravu si Ivana,slazem se ali valjda to radim od nemoci jer sve se u meni buni kada gledam,slusam i cudim se kako ih vise nije sramota da bilo sta kazu ,kada se ponasaju prema svojoj zemlji kao cuvari reda velikog rajha.
Ma ,necu bre u Evropu,bas mi je lepo bez nje!!!!!!!
"Jooooooj Srbijo medju sljivama !..."
Препоруке:
26
3
17 уторак, 30 август 2011 18:34
Обсервантес
Антисрпска еуфорија на простору бивше Југославије, дозвољена и храњена од оних који су сипали бомбе, у фази је очигледног садизма према српском народу („два га вуку а тројица туку“). Срби данас и даље већински народ на овом простору , без осмеха, понижени, индиферентни, аутистични, у „демократском кавезу“ егзистенцијално пониру. Правила игре су антисрпска. Пут у ЕУ је пут без повратка за овај народ.
Препоруке:
55
2
18 уторак, 30 август 2011 19:42
Jasna Simonović
Baš ste lepo ovo napisali, gdine Đorđe...
Posebno mi se sviđa: kovanica "mu/nam", pa "BTadić-ČJovanović" personalna "ćuprija", pa BT duplo kriv, pa Angela kao "srpski hladan špricer"...
A najviše od svega mi se sviđa "Kosovski novčić" (kakva divna kovanica!)...Eh, šta bi Ameri sa takvim novčićem uradili, sa ili bez gdina Soroša, a sa Rusima svakako...
Sigurna sam da se njime ne bi lupali u glavu
Verovatno bi ga stavili u pravu ruku....

Hvala na tekstu...
Препоруке:
24
4
19 уторак, 30 август 2011 20:15
Milos Stankovic @ vizionar
Ko nam nudi to sto predlazete? Cak i da nemamo problem Kosova, u EU ne bismo usli pre 2025. Niko ne nudi clanstvo, nego "perspektivu clanstva", koja ima veze sa stanjem u EU, koje nema nikakve veze sa Kosovom. Ako pustimo Kosovo, Vojvodina i Sandzak ce vrlo brzo doci na red, a Republika Srpska ce biti u tezoj poziciji nego ikad. Da li iko normalan sada, kada je pritisak postao neizdrziv, smatra da je trebalo izruciti Mladica? Da ste Vi neko ko u EU odlucuje koga primiti, da li biste primili zemlju koja radi sebi ono sto sebi radi Srbija?
Препоруке:
45
4
20 уторак, 30 август 2011 20:18
uporno netolerantan
Ove godine je doslo do pomaka na zvanicnoj EU listi "Mrkve i stapa".Prema svim ocekivanjima dosao je Njegov momenat,taj momak vec 10 godina obecava,najveci broj bodova sakupio je B T.On se putem konstantnih nicim izazvanim izvinjavanjima ,ubedjivanjem samoga sebe i prilagodjavanjem "EU" standardima popeo na 2.mesto,ostavivsi iza sebe vecitog EU kandidata, Tursku.
Njegovi prvi utisak posle objavljivanja liste je bio:"Veoma sam ponosan na svoje uspehe i mislim da to sto sam nosilac odlicja srebrne mrkvice dovoljno govori,ali necu se zaustaviti na tome dok god ne postanem LIDER i u ovoj oblasti,ja i moj strucni stab smo napravili plan do 2020.godine"
Препоруке:
25
1
21 уторак, 30 август 2011 20:50
Fristajlo
Bojim se da u Srbiji ne postoji iko u političkoj ponudi spreman da ove zdravorazumske sugestije gospodina Vukadinovića sprovede u delo. Ne zato što je to teško, već zato što ovaj narod nije više sposoban da shvati koliko je to važno i koliko je uslov opstanka.
Ne valja narod, pa neće niko dobar da ga vodi; osim svih kriza, imamo i tu krizu- krizu vođa...
Препоруке:
33
2
22 уторак, 30 август 2011 20:54
Primarius - hirurg
E bas tako. Taj se problem prebacuje kao loptica, iz ruke u ruku a niko niti zna niti sme da ga resi. A morace neko, bolje danas nego sutra. Tesko je poverovati da danas ima politicara koji bi mogao bezbolno resiti problem Kosova, Nakon 15 godina Slobinih metoda pa po 6 Kostunice i Tadica. "Problem koji ne mozes resiti-nije tvoj problem-naposletku!" To treba zaseci i izvaditi pa pustiti da polako zarasta. Svi smo taoci ali i svedoci toga.
A tacno je i to da smo davno izgubili na mostovima koje sada placamo. Ali ne samo prosle godine u UN nego sa politikom u zadnjih cetvrt veka: Prvo ideja da se represijom drzi milion gradjana u drzavi, oduzimanjem prava koja su pre toga imali, pa kad su nas udarili po prstima i doveli vojsku na tu teritoriju, onda smo uporno ignorisali realnost i sve sto je bilo pre. Albanci na Kosovu su dobili od NAS na poklon nezavisnost kojoj se pocetkom 80'ih niko nije nadao.
Hvala lepo, dodjite nam opet! Zelite da upakujemo?
Препоруке:
24
51
23 уторак, 30 август 2011 21:49
Žak Stranger
Odlična analiza stanja u Srbiji, što ne predstavlja ništa novo od gospodina Vukadinovića.
Tadić je odlično znao šta radi i kuda vodi put kojim je krenuo, ali drugačije nije smeo. Kako da se suprotstavi onima koji su ga doveli tu gde jeste.
U suprotnom, naš predsednik je neshvatljivo loše obavešten i potpuno neupućen u politička kretanja u Evropi ili je toliko naivan....
Препоруке:
30
1
24 уторак, 30 август 2011 22:12
SM
@kurjak

Oj kurjace iz gorice vuce,
Sto si bele zube naostrio?
Da nam nisi,velik post postio,
Il te muke u gorici muce,
Il sudbina po usuma tuce?
De potrpi,i malo se strpi,
Pasce,janje nista od tog manje.


Tudja majka nema milosti,Nemacka jos manje.Onaj"nas"pesnik sto se prodao za cin generala u Ostereich vojsci je pevao:

Za tudjinca nista nemas,
Tudja majko,kad te moli,
tu mu gorke,suze dvije.
Niz obraze kapnu doli.

Ako je ikako moguce,treba uzeti svoje,a ne se moliti,i izvinjavati.
Препоруке:
10
3
25 уторак, 30 август 2011 22:16
Jasna*@hirurg primarius
"Albanci su od nas dobili poklon ,nezavisnost kojoj se niko od nas pocetkom 80 tih nije nadao".
Da u pravu ste.Pocetkom osamdesetih(a i pre) u Srbiji , je na vlasti bila neustrasiva komunisticka klika prosrpski orijentisana ,koja je sve cinila da Kosovo ni po koju cenu ne stekne nezavisnost.Toliko su se borili protiv nezavisnosti Kosova,da su cak i Srbe nesto kasnije tukli ispred Skupstine,(da se Siptari ne naljute sto Srbi protestuju,a i sto kvare kosovsku "idilu"umesto da lepo cute i trpe,a ako bas ne mogu onda da se isele "bez dizanja prasine"),a nesto ranije 1974.Kosovu Ustavom dali sve elemente drzavnosti.Da zaista pored takvih boraca za ocuvanje Kosova,nismo imali ni najmanjeg razloga da se pocetkom osamdestih ne nadamo kosovskoj nezavisnosti.
Препоруке:
38
5
26 среда, 31 август 2011 00:41
Marko Gay
@ Обсервантес

Антисрпска еуфорија на простору бивше Југославије, дозвољена и храњена од оних који су сипали бомбе, у фази је очигледног садизма према српском народу


Citav zapadni svet duboko je potresen stradanjem srpskih homoseksualaca, ciji su fizicki opstanak i elementarna bezbednost ugrozeni.

Jedini nacin da se ovi zlocini zaustave je udar po srpskim manjinama na Kosovu i drugde, kao i rad na ukupnom slabljenju srpskog naroda.

@ Mirjana Todorovic

Da li ovaj tunel im kraja ,da li ima izlaza?


Dok Srbi budu tukli homoseksualce, nema ga.

@ Marko Gay

Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću na sjanoj analizi


Ne morate da pljeskate umesto mene imenjace, mogu ja to sam.
Препоруке:
4
32
27 среда, 31 август 2011 00:42
Boki
Odustajanjem od EU "puta" najveci broj Srpskih stranaka ostao bi fakticki bez svog programa. Sa druge strane pobeda jake "nacionalne" struje odvela bi Srbiju u bankrot za tili cas. Braca Rusi Srbima naplacuju gas po 55% visoj ceni nego Hrvatima. To je fakat koji se jednostavno i lako moze proveriti. Zasto neko misli da bi Rusi ili Kinezi mrdnuli prstom za Srbiju. Da, Kosovsko pitanje je i jednima i drugima samo karta za potkusurivanje pa tako za ustupak po pitanju Kosova oni dobiju nesto sto SAD-u i EU nije interesantno, i to je sva podrska koja se moze ocekivati. Kako neki od vas misle da ocuvaju Srpske institucije pa i Srbe na Kosovu. Znate li vi da to kosta, a tu smo mi najveca rupa. Bas bih voleo da vidim konsenzus Srpskog naroda da se recimo svaki zaposleni i penzioner odreknu po jedne plate zarad pomoci u resavanju Kosovskog pitanja. Pa lakse bi skupili pare da neka fackalica snimi plocu. To je realnost u Srbiji i zato je "i Kosovo i EU" iznudjena politika koja je jedina moguca.
Препоруке:
6
31
28 среда, 31 август 2011 01:27
Неле
Г. Вукадиновић је ,чини ми се; погрешио: није Тадић главни кандидат за губитника. Губитници смо ми, бар највећи део нас, он је само један од узрока томе. То што ће он изгубити је невидљиво у односу оно што је учинио својој држави. али, о томе ће се тек судити, па и то га вероватно неће дотицати у некој већој мери. Он је своју сујету задовољио,био је врховник државе и остаће лично убеђен у свој добар рад.Његов проблем, последице ми испаштамо.
Све остало у тексту ми изгледа да је г.Вукадиновић радио по тезама г. В.Коштунице, и мислим да није требало да га напушта, јер се испоставља да је Коштуницина прича истинита и да га је аутор ипак пажљиво слушао.
Препоруке:
22
6
29 среда, 31 август 2011 03:00
Блага реч
Ђорђе као и увек бриљантан!Хвала му још једном на тексту који сав "ври" од његовог богатог душевног и мисаоног света. Хвала му на смелости сагледавања.

Има ли неко предлог како да се ми, нечекајући далеке изборе, отарасимо овог Театралног Неспособњаковића Тадића(ТНТ-а)?

Ја бих Ђорђа за председника!Он мени делује толико нормалнији од свих чије се име на било који начин везује за политику.
Препоруке:
18
4
30 среда, 31 август 2011 05:56
Драгослав Јовановић
@hirurg primarius
Једини известан исход вашег предлога лечења је: "Операција успела - пацијент умро"
Препоруке:
13
2
31 среда, 31 август 2011 05:58
баштован
Да није одбачена она резолуција Скупштине Србије, а за коју се залагао актуелни српски министар ино послова, и за њу продобио симпатије не само Срба већ огромног броја углавном несврстаних земаља, све би би било другачије јер је лако, уз принципијелну подршку Кине и Русије (руске дипломате су српску дипломатску победу већ наговештавале отворено у својим изјавама) имала јаке шансе да прође у УН и тиме нанесе ненадани а при томе огроман дипломатски пораз САД и Еуробији. Међутим, на малог Јеремића (коме предвиђам блиставу политичку каријеру, а волео бих да га видим у СРС!) је прво "дрвље и камење" бацио вечити кандидат за градоначелника, па британски министар ино послова и на крају Председник Републике Србије баш исто као што сада критикује Вука Јеремића јер је "увредио" Јадранку Косор, што је смешно да није жалосно. Чуди ме да се Тадић при томе није и извинуо Косорки, а не само износио да је "било неприхватљиво за њега"!

ПС Ђорђу Вукадиновићу све честитике
Препоруке:
20
3
32 среда, 31 август 2011 09:33
Биљана Николић
"своју браћу са Косова и Метохије нећу продати ни да ми понудите све милионе Вашег пријатеља Ђелића" - ову поруку сам е-поштом послала Динкићу када ми је пред изборе, на кућну адресу, стигло писмо о бесплатним акцијама.

Мишљење нисам променила,оваква Европа ме не занима,
моја Косовскометохијска колевка није на продају.

Без Косова и Метохије ми смо бескућници у рођеној земљи и трговци рођеном браћом у свим другим земљама.
Препоруке:
31
3
33 среда, 31 август 2011 11:35
slobodan 50
boki, kao što postavljaš pitanje, zašto bi pera nešto pozitivno uradio srbiji, postavi sebi pitanje, da bi i laza isto hteo, čak i više, ponekad, iz interesa mnogo iskrenijih...
Препоруке:
7
2
34 среда, 31 август 2011 11:42
bob
Šta treba da se desi pa da jednom već predsednik Srbije i sva njeogva politička svita kao i svi poslanici u parlamentu počnu da krivično i meaterijalno odgovaraju za svoje poteze koji ruše INTERGRITET ,UGLED i DOSTOJANSTVO ove zemlje i ljudi u njoj. Dajte da se osnuje neko nevladino vaninstitucionalno i vanpolitičko telo sa ciljem očuvanja nacionalnog integriteta naroda kao i jačanja ugleda i dostojanstva Srbije .( Ne osećam da se naši političari državnički ponašaju a mislim da nisam jedini ) Plače mi se od muke kad vidim kakve poteze povlače .Sramota me što me ovakvi ljudi vode i zastupaju .Da nas sad naši vojnici iz prvog svetskog rata vide skakali bi u u more i masovno se ubijali -davili .
Препоруке:
9
1
35 среда, 31 август 2011 12:22
Владан Ненадић
OK, OK, господине Вукадиновићу.

Свима је јасно, на којој год страни политичког спектра да се налазили, да је Србија уцењена - или Косово и Метохија или ништа!

Али, дајте молим вас, напишите већ једном оно што смо сви научили за протеклих двадесетак година откако нас је обасјала благодет кабловских телевизија и америчких детективских серија (већином одличних, узгред буди речено).

А то је:

Кад имате посла са уцењивачем, попуштање води само новим и новим захтевима.

Једини начин је да се супроставите!

Или да потражите помоћ полиције. У овом случају то би вероватно била Русија или нека пријатељска земља наклоњена Србији, али то је предмет друге дискусије.

Дакле, ако хоћеш да те поштују (не и да те воле, то није обавезно, а и кога брига) покажи да имаш кичму!

Све друго је само јефтина представа и пропаганда.
Препоруке:
23
2
36 среда, 31 август 2011 12:23
Душан Ариљевић
.."С друге стране, велик део оне „друге јавности“ -патриотске (дописао и подвукао Д.А.)верује, тј. сигуран је да он ЈЕСТЕ Чедомир Јовановић, само се из тактичких разлога скрива и не жели да то јавно покаже." Надам се да ми аутор текста г. Вукадиновић неће ништа замерити на интервенцији јер је то у складу са његовим ставовима и подели политичара на оне који чувају КиМ и на оне што су га продали, издали. Подела је сама по себи лажна јер "чувари" који су били на власти, почев од С. Милошевића, В. Шешеља, В. Коштунице а данас Б. Тадића - оставили су резултате који су катастрофални. Ова двојица последњих једино што су успешно урадили је да су "косовски проблем замотали у папир, (у устав) и оставили га да мирује". Са друге стране Ч. Јовановић никад није ништа потписао, оверио државним печатом па самим тим ни нешто издао или продао. Међутим тачно је да за реализацију неких решења у вези српских националних интреса на КиМ има све мање изгледа захваљујући "чуварско-патриотској" политици
Препоруке:
26
25
37 среда, 31 август 2011 15:04
Влада Канада
Нема места очају. Ми се можемо лако извући из ове ситуације, јер смо доказали да смо врло жилав и отпоран народ. И имамо велике шансе, које су лако доступне. Али немамо никаву шансу са жуто-црвеним-експертским итд, као ни са свеже купљеним "наредњацима". Морамо отерати ове паразите, незналице и криминалце. На изборима се то неће десити. Они неће предати власт мирним путем на изборима. То се никада неће десити. Како су дошли на власт, тако треба и да оду. Филозофирање и моралисање неће нам много помоћи него одмоћи. Није тачно да Срби губе на зеленом столу, јер Срби немају државу од 1918. године, краљ Александар није желео српску државу, која му је нуђена, него државу наводне јужно-словенске "браће". Докле год су Срби имали своју државу, добијали су и ратове и мировне уговоре. Не смемо заборавити одакле смо кренули 1804. године. Пуно поштовање нашим храбрим прецима. Камо среће да смо 10% као они.
Препоруке:
18
2
38 среда, 31 август 2011 15:59
Дијаспорац
Г-дине Вукадиновићу ја никада нисам сумнјао да постоји рубикон код Тадића. Ви се сећате статута Војводине, резолуције о Сребрници , наши генерали су сви у затвору у тзв. суду у Хагу осуђени, не знам коме сада није јасно да је то заиста политички суд у Хагу.
Говорио је, Косово је европски проблем, демократско питанје, Европа ће то решити и сл. небулозе, па како се то зове !!!
Уништио је војску, српска полиција је армија за српску војску !
Е сад нешто о економији, БДП, незапосленост, извоз, доходак пер цапита, наравно у друштву са БиХ и Албанијом, колико је увећан јавни дуг, ма све катастрофа !
Препоруке:
9
3
39 среда, 31 август 2011 20:51
Ружичасти пантер
Да, "од Косова се не може побећи". Један је то рекао још 2000. године.
Препоруке:
6
1
40 среда, 31 август 2011 20:51
Primarius @ Jasna-ljudski pristup
Nemoj tako Jasna. Sada pricas kako su jadni Srbi uvek stradavali na Kosovu od siptara. To je tacna ali nepotpuna cinjenica. Ali ne mozes da ignorises neverovatnu represiju koju je Milosevic poceo da sprovodi nad Albancima sve od Gazimestana (1989 ako se ne varam)pa zakljucno sa bombardovanjem 1999 i neslavnim pokusajem proterivanja. Pa cekaj, ako to ne uzimas u obzir onda to ili ne znas ili ignorises i opravdavas kao legitiman metod postupanja u tom smeru? Koliko je bilo zaposlenih Albanaca u javnim ustanovama? Sta je bilo sa svim njihovim pravima koja su imali iz ustava 1974 koji je bio koncenzus unutar bivse SFRJ? Uzmes im nesto sto si im pre dao. Pa nije moglo tako Jasna. Milion je njih dole.
Svi smo bili svedoci te represije i sada mozemo zatvarati oci i glumiti zrtve koliko hocemo mi smo to stanje podrzavali a izgleda i danas mnogi od nas smatraju da je to u redu osim ako se ne desava nama (kao npr u Hrvatskoj 1995.
Препоруке:
23
18
41 среда, 31 август 2011 21:40
Обсервантес
@Marko Gay
Ретко реплицирам , поготово на апсурдне коментаре. Ви сте ваљда радосни због српске несреће? Када не буде Срба неће бити ни ваше „струковне нагонске референце“ коју упорно покушавате да афирмишете а у ствари јој одмажете. Видим и Хрватску је читав западни свет због односа према тој популацији којој припадате (која се много лошије провела него у Србији) казнила отимањем територија и репресијом над читавим народом. Него, никако да прошетате Подгорицом и Приштином. Кад будете тамо прошетали е онда ћете имати мој додатни респект. Овако, само непотребно патите на погрешној адреси. Мени не сметате. Напротив, видим да патите за дијалогом с неким, па ето причиних вам то задовољство. Било је фер од мене, признаћете.
Препоруке:
13
1
42 среда, 31 август 2011 21:44
Дијаспорац@Примаријусу
Наравно да је репресија перманентно била присутна на Косову и Метохији, зашто? Пројекат Велике Албаније дефинисан Призренском лигом је активан 130 година, да ли држава има легитимни монопол физичке сила кад штити интегритет и суверенитет, наравно да.

Само да вас подсетим убице војника, Калмендија у гарнизону Параћин, постоји ли град у бившој СФРЈ из којег није настрадао неки од војника на граници са Албанијом ?!?
Тај великоалбански покрет је радио, Албанци индокринирани су тежили стваранју своје државе, подносили жртве, затвори су пунјени са нјима. "Црвени фронтови" и друге фантомске организације су егзистирале цело време СФРЈ, да вас још подсетим на Адема Демаћија, сетите се кад је нјему суђено, дакле инпутирати Милошевићу албанску побуну и агресију НАТО пакта на СРЈ је неаргументовано, КОСОВО РЕПУБЛЈИК, је била доминантна платформа албанских сепаратиста.
Албански лобисти у Америци, такође су дали пуни допринос да дођемо у ову ситуацију, Роберт Дол се шеткао по Косову.
Препоруке:
8
10
43 среда, 31 август 2011 21:54
aleksandar, oslobodjen za malo za Boki
Istine radi , a i zbog javnosti koja možda nije obaveštena, ne naplaćuju Rusi Srbima skup gas nego posrednici Srbi, a i naše akcize za derivate, znači država, su najviše u okruženju.Pozdrav svima, mislite svojim glavama i rušite vladu svim dozvoljenim sredstvima.....
Препоруке:
8
1
44 среда, 31 август 2011 21:58
slobodan 50
G.PRIMARIJUS, kratko vam sećanje, kratko vam znanje, tako da ste polučinjenice i činjenice pretvorili u totalnu neistinu...možda vam namera nije loša, ali vam je učinak loš 100%, jer ako bi vaše reči pročitao neupućeni čovek, stekao bi skroz pogrešnu sliku o dešavanjima na srpskom kosovu i METOHIJI...
Препоруке:
15
11
45 четвртак, 01 септембар 2011 01:25
Marko Gay
@ Обсервантес

Видим и Хрватску је читав западни свет због односа према тој популацији казнила отимањем територија


Hrvatska je nekoliko decenija ispred Srbije po tretmanu homoseksualaca, sto znaci da je civilizovanija. Na primer, homoseksualnost je dekriminalizovana u Hrvatskoj 1977-e, a u Srbiji tek 1994-e godine. Takode, Hrvatska od 2003 zakonski priznaje “istopolnu zajednicu”, a Srbija do dana danasnjeg to nije uradila.

Него, никако да прошетате Подгорицом и Приштином.


Ni jedna zemlja koja ima tradicionalnu kulturu nece dobro proci, jer planiramo da ih sve - bas sve - pretvorimo u nase kolonije. Neke kolonije na Balkanu naseljavaju anti-ruski narodi pa cemo im pomoci da budu malo jaci od Srba, ali u osnovi – svima smo im namenili bedu.

Nasa politika prema odredenoj zemlji zavisi uglavnom od njene kulture. Zato smo bolji prema Svajcarskoj i Norveskoj, koje nisu clanice EU, nego prema Rumuniji i Bugarskoj, koje to jesu.
Препоруке:
3
7
46 четвртак, 01 септембар 2011 03:26
Urosius
Ништа чудно када имамо политичаре који су заправо западне марионете и није им пуно стало до сопствене државе.

Надам се да ћемо на изборима одабрати неку другу опцију.
Препоруке:
2
1
47 четвртак, 01 септембар 2011 05:52
Мита
Само је Коштуница био спреман да се одупре империји. Зато су га и маргинализовали. Сви остали, судећи по Викиликсу су више обитавали у Америчкој амбасади, него било где друго. И то сви, ... ама баш сви. Почев од Тадића, преко Дачића, Динкића, Николића, па све до оног Палме. Срамно и поразно!
Препоруке:
2
4
48 четвртак, 01 септембар 2011 09:03
Цоца
Боки, кажеш да Руси и Кинези не би ни прстом мрднули за нас. То сам чуо од многих људи са којима сам разговарао, и у крајњој линији, рецимо да је то и тачно. Али, зар је то мало. Па поштен народ и не тражи да га други 'лебом 'рани, него брате, сам да ствара себи 'леба.
Ови твоји нам обе руке везали, а коленима бију где највише боли. Толико о немрдању прстима Руса и Кинеза. Па то је оно што нам треба - СЛОБОДА!
Човече, па Ви више немате ни један једини иоле нормалан аргумент, али волите да ћаскате!!
Препоруке:
2
0
49 четвртак, 01 септембар 2011 10:38
Штирлиц
Све је тако како каже Ђ.В. само је све још безнадежније. Код нас је мало недостајало да се оствари транзитолошки сан да о кључним политичким питањима сви мисле исто, односно - нико ништа, а тамо, код њих, тај сан је већ остварен. Оно што је код нас тема "корупције" то је код њих тема "екологије". Нас су убедили да смо сувише мали да се бавимо политиком, а њих су убедили да су сувише велики да би се бавили само својом политиком него њихове земље треба да се баве политиком у Ираку, Либији, Сирији, а ево наговештаја да је на ред дошао и Иран. И разуме се, треба да се баве спасавањен планете,заштитом животиња и браковима гејева. Е сад, ко су они? Маркс би рекао да је то финансијски капитал што би био знак да је систем ушао у последњу, предсмртну фазу.А неки, више склони политичком а мање филозофском мишљењу, рекли би "Комитет 300" (што је можда у крајњој линији исто).
Препоруке:
3
0
50 четвртак, 01 септембар 2011 10:48
slobdan 50
frojd i ostali iskreni lekari su sve objasnili i šifrovali, u pitanju su šifre F65 i F66. dakle, ne treba obraćati pažnju, treba im pomoći.treba pustiti paradu, da ne bi još više poludeli, zaista moramo biti humani prema svim pacijentima, bez razlika.
Препоруке:
5
0
51 четвртак, 01 септембар 2011 16:48
Primarius@Dijasporac - Sila boga Moli
Sve se slazem Dijasporac, osim u metodi represije nad kompletnim albanskim stanovnistvom. Secam se te uzasne floskule: Svi su oni teroristi-bez razlike. Ma i ako su bili svi 1999 mi smo ih napravili takvima.
Bio sam licno svedok kad su iz gradskog autobusa u Pristini 1996 izveli sve Albance, posle pregleda licnih karata od strane nekakve "Kontrole", da bi ih onda drzali 3 sata na kisi dok oni ne provere te licne karte. Ako to nije otvorena represija nad delom stanovnistva ne znam sta je onda? Priznaces, tu je bilo nekog neodredjenog cilja da se svi oni sklone sa Kosova. I kad im das takav argument u ruke-sta ocekujes?
Jedini nacin da se odrzi Kosovo, za koji mozda nije bilo kasno ni posle 2000, mogao je biti da smo ubedili Albance iskreno da bi ih mi bolje pazili nego sto bi oni sami sebe. Na kraju mi smo trebali sagledati interes u tome: Oni su veoma vitalan deo stanovnistva sa visokim natalitetom...
Препоруке:
2
1
52 четвртак, 01 септембар 2011 17:56
nataša @ Marko Gay
Evo ja sam puunopravni građanin Zapada i nikada nisam primetio neko užasavanje bilo koga tamo nad navodnim zlostavljanjem homoseksualaca u Srbiji.

Mi ( na Zapadu ) nikad nismo čuli ni videli da neko tuče homoseksualce ovde.
Otkud vam to? I ko vam daje pravo da govorite u ime nas ( nas koji smo punopravni građani zapadnih zemalja )?
Препоруке:
5
1
53 четвртак, 01 септембар 2011 23:53
Klaus Kinkel
Iskreno, osećam zasićenje celom tom pričom o Kosovu! Jedva čekam da se Vojvodina i Srbija razdvoje, pa da sve one srpske frustracije, koje se nas Vojvođana ne tiču, budu nekamo daleko, daleko od naše svakodnevice.
Препоруке:
0
4
54 четвртак, 01 септембар 2011 23:56
Обсервантес
@Marko Gay --- Ви у то стварно верујете? Ипак сте наивни! Што се хрватских закона тиче, они су проевропски али су и паперје из реланог живота. На Србима су се доказали. Изненадите ме, па ипак прошетајте Приштином, Подгорицом, Новим Пазаром, Скопљем, Сарајевом... са вашим тамошњим аутохтоним домаћинима из те истополне сфере па ћете за те умишљене мегахегемонизме (засноване на „изузетној“ нагонској референци) убрзо добити праве и реалне одговоре. Нису сви с вашом референцом обавезно и верни вашем умишљају. Лажу вас. Навијам за вас за тамо, мада имате слабе шансе, уствари никакве. Понављам, изненадите ме а онда вам скидам капу. Овако, ипак ће бити да се у најтолерантнијој земљи, Србији, некоректно и фрустрирано, некритички експонирате јер сте аутсајдери и пајаци за тамо.
Препоруке:
8
0
55 петак, 02 септембар 2011 16:11
Ружичасти пантер
Браво Обсервантес. Сви долазе у Србију са својим причицама о толеранцији. Иначе... У Бретањи су пре два месеца мештани запалили кућу једног геј пара. Та двојица су једва извукла живе главе али са тешким опекотинама. Пред школама мало, мало, па буде испребијан неки геј,као, уосталом и Јеврејин који носи Давидову звезду или муслиман који носи Куран око врата. Зато је од те силне толеранције забрањено ношење верских ознака - да не би превише изнервирали неког толерантног . Е сад, постоје и "видљиве мањине" - то су обојени. Пошто не могу да не носе своју боју кожу (јер немају сви паре као Џексон да се избељују) они и не иду у школе са "толерантнима". За њих су резервисане школе у "осетљивим насељима" што је леп израз за сиротињска гета у предграђима Париза. Ако неко није Ив Сен Лоран или Фредерик Митеран онда добро размисли да ли ће да "изађе из ормана" - термин који се користи за јавно декларисање хомосексуализма. Тако је то у напредној, толерантној, и уопште све нај, нај, Европи.
Препоруке:
4
0
56 петак, 02 септембар 2011 18:29
Marko Gay
@ Обсервантес & Ружичасти пантер

Ispitivanja javnog mnjenja (koja su po meni merodavnija od licnih utisaka) pokazuju da na severu Evrope dominira nasa kultura (u kojoj se homoseksualnost uopste ne posmatra kao zlo).

Medutim, jugom Evrope (npr Grckom, Kosovom, Srbijom, Crnom Gorom, Bosnom) dominira patrijarhalna kultura, u kojoj je homoseksualnost zlo, pa se zato u takvoj kulturi i javlja “tolerancija”.

Nas cilj je da ocuvamo dominaciju nase kulture na planeti pomocu NATO-a, a ne da sirimo toleranciju, koja nam nije ni na kraj pameti. Nema pregovora s patrijarhalnom kulturom.
Препоруке:
0
5
57 петак, 02 септембар 2011 19:54
Ружичасти пантер @ Marko Gay
Да се држимо Вукадиновићевог текста.Пошто сам студирао, живео и радио у земљи "слободе, једнакости и братства" могу Вам рећи да је све то (са терена посматрано и доживљено)једна велика којештарија и лицемерје баш као и приче о људским правима, помирењу у региону и слично. Тема би се могла разрађивати у недоглед. Рећи ћу само да сам се после боравка на Западу вратио у Србију уверен да је то последња (а можда одувек једина) земља људи аутентично слободних и слободног духа, где прелепа мисао о једнакости и братству чини део колективно несвесног. И још нешто. Вратио сам се пре "демократских" промена. Да сам знао да ће и овде почети увођење "европских вредности" и "демократије" отишао бих вероватно у неку земљу Јужне Америке.
Неспоразум између Србије и Запада и долази одатле што они глуме слободу док смо ми аутентично и суштински слободни људи.Или, како би то рекао бивши председник једне од назови демократских земаља - "људи без вере и закона". У преводу, неће да живе по нашим законима.
Препоруке:
3
1
58 петак, 02 септембар 2011 20:34
Обсервантес
@Marko Gay --- „Урогениталним критеријумом“ се самопонижавате. Инспирисали сте ме као нико да Вам из апсурда реплицирам. Довољно од мене. Пантеру, тако је већ подуже. Честитам.
Препоруке:
8
0
59 петак, 02 септембар 2011 20:39
ДЊ
Као и обично, врхунски текст.....
Препоруке:
2
0
60 петак, 02 септембар 2011 21:33
Nenad Pivaš
Marko Gay

Посттрадиционализам и противљење патријархалним вредностима? Ви ништа не знате о тој Америци о којој причате. Ја вам гарантујем да су САД конзервативније друштво од Србије. Знате ли како би неки председнички кандидат који би се изјаснио као атеиста прошао на изборима? У Хрватској, која је патријархална отприлике колико и Србија, два пута је победио атеиста а једном агностик. У Америци је тако нешто немогуће. Што се тиче ЛГБТ заједнице, Америка није само Сан Франциско... Било где у Тексасу, Алабами, Канзасу и још многим јужним, централним па и северним државама били би сте много горе прихваћени него у Србији.
Препоруке:
6
0
61 субота, 03 септембар 2011 04:19
Marko Gay
@ Nenad Pivaš

Ја вам гарантујем да су САД конзервативније друштво од Србије.


Po pitanju kulture, americke drzave podeljene su koliko i evropske, a New York i Massachusetts uporedive su sa razvijenim evropskim drzavama.

Pravi trn u oku nam je jednak broj glasova u Senatu koje ima konzervativna mala Nebraska (iz koje inace svi beze) i liberalni veliki New York. Ne postoji prakticna mogucnost da ispravimo grbavo roden pocetak treceg dela prvog clana americkog ustava koji ovo omogucava - bar za sada.

Zato je vazno sto greska nije ponovljena u Evropi. Drzave clanice EU nemaju jednako pravo glasa.

A Poljskoj i Rumuniji smo cak oduzeli i one glasove koji bi im pripadali po velicini stanovnistva. Kaznjene su i pretvorene u objekte umesto u subjekte odlucivanja -- iskljucivo zbog svog kulturnog konzervativizma.

Pa ako smo mogli kinjiti Poljsku i Rumuniju zato sto se drze tradicionalne kulture, zasto ne bismo mogli i Srbiju - tu evropsku Alabamu?
Препоруке:
1
1
62 субота, 03 септембар 2011 12:16
Биљана Николић - Marko Gay- нато провокатор
Особа или особе под овим ником нису на овом сајту да би се борили за нечија права.

Овде су да би провоцирали, разводнили дискусију, скренули је са питања Косова и Метохије.

То је доказ да је овај сајт јак, ако не најјачи и да га треба избацити из игре.


Вратимо се у коментарима на права Срба са Косова и Метохије, на очување наших светиња, оставимо ПРОВОКАТОРЕ да кажњавају државе по свету и сладе се каѕни за Србију коју никад неће дочекати.
Препоруке:
3
0
63 субота, 03 септембар 2011 19:45
Nenad Pivaš
Marko Gay

Једино Калифорнија, североисточна обала и понеки од градова на језерима су у том духу у којем причате. С тим што и у Калифорнији то полако почиње да се мења јер Американци постају огорчени због гомиле Мексиканаца који долазе. Дакле нема много те Америке о којој причате.

Показали сте и непознавање односа унутар Европе. То што Пољска и Румунија имају мање гласова дефинитивно није жеља Вашингтона. Не, то је дело земаља старе Европе који нису желели јачање америчког фактора унутар ЕУ. Пољаци јесу јако конзервативни али су они у исто време и један од најпроамеричкијих народа Европе. Слично али у нешто мањој мери су и балтички народи, Чеси, Румуни и Албанци. Поменути народи су уз Енглезе најлојалнији амерички партнери унутар ЕУ. Антиамериканизам је више присутан у космополитским срединама Европе, нарочито је узео маха у време млађег Буша. Укратко, у ЕУ је резервисаност према САД углавном обележје пацифиста и умерењака, конзервативци су ближи Америци. Док је у Србији супротно.
Препоруке:
2
0
64 недеља, 04 септембар 2011 01:23
Mladen Šipka
Oni koji su citali Branka Miljkovica, znali su da najlepse pevaju zablude i da sloboda nece pevati kao sto su suznji pevali o njoj.Samo da bi Kosovo otislo...
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер