субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хрватска да поштује људска и национална права Срба

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 16 август 2011 19:02
Шиља из Патковграда
Сви кажу да ми је интелигенција слаба страна. Зато усрдно молим неког паметног човека да ми објасни: Зашто би, побогу Хрватска требало уопште да поштује људска и национална права Срба? Шта би она тиме профитирала? Па, већ је од стране најкомпетентнијих и званичних органа ЕУ процењено да је она држава демокрације и цватућих људских права! Већ је одређен и датум њеног свечаног пријема за пуноправног члана безалтернативне ЕУ. Што сте, бре, г. Линта такав цепидлака? Кога је од компетентних бораца за људска права из ЕУ (а, поготово из тзв. “српских“ организација “невладиног сектора“) брига за то што Ви пишете? Само узалуд траћите природне ресурсе (хартију). Доста о прошлости! Како нас поучавају експерти из ЕУ, препуни добронамерности, треба са оптимизмом и пуним повијерњем гледати у свијетлу безалтернативну будућност... и томе слично.... А, Ви тако...? Само ме доводите у недоумицу.
Препоруке:
29
4
2 уторак, 16 август 2011 20:23
Žika
Da ste malo zavrtili Tomsona,možda bi sve bilo bolje????
Препоруке:
5
8
3 уторак, 16 август 2011 23:17
РС-1
Заиста страшно,нажалост истинито.Оваквих случајева је много, исто тако много је напада на Србе у Хрватској. Живим у БиХ, и сам сам у хрватској имао непријатно искуство, само зато што сам Србин, разбијено ауто... као и повреде које мало теже зарастају. Све у демократској Хрватској. И недалоеко од нас, вјеровали или не новинари Пинка БХ, гдле случајности. Наравно о свему томе на Пинку ништа.
Но да се вратим случају на Кордуну.Нажалост Хрватска данас ужива плодове Туђманове политике. Кордун,Банија,као и остали предјели гдје су некад живјели Срби празни су.Срби као народ на овим подручјима су у изумирању.Драго ми је кад чујем дља има и малдих, међутим они су малобројни.Углавном су то старци, који су ту дошли да окончају свој животни вијек.Жалосно је пролазити Кордуном и Банијом и посматрати празна или полупразна мјеста,туга је то голема.Држава Хрватска се својски "брине" да број Срба буде под контролом. Наиме...
Препоруке:
21
1
4 уторак, 16 август 2011 23:32
РС-2
Држава је власник агенције за куповину и продају кућа. Наравно купују се српске куће и за мале паре продају или поклањају Хрватима из Босне и Херцеговине.Раде јако мудро.Буквално преузимају улицу по улицу(ово за већа мјеста).Све је легално,све покривено папирима,а крајњи циљ-етнички очистити Хрватску.
Интересантна би нпр. била емисија Б92 или Пинк ТВ о запошљавању Срба повратника у Хрватској.Нека оду у Глину,Војнић,Двор на Уни и нека виде колико Срба ради на примјер у школи, а одакле све путују наставници Хрвати,и до 80 км.Срби без посла.Годинама радили у тим истима школама, данас не могу. Нажалост истинито. Сратшна истина. Стварно боли. Још више боли кад Премијерка Хрватске поздравља ратне злочинце у Хагу. Још страшнија порука.На другој страни у БГ неки активисти за људска права и многе НВО у Србији брину неке друге бриге. Геј парада, бити ил не бити?
Само 300км даље оно мало Срба у Хрватској води бригу за физички опстанак,али кога брига за тим?
Препоруке:
21
1
5 среда, 17 август 2011 02:00
Senka
Jeste li znali da je UNHCR Komisija za eliminaciju rasne diskriminacije u Hrvatskoj - napravila tri izvjestaja: jos 1992, 1994. and 1996?
U izvjestajima se mogu procitati velike i prazne izjave kako ce Hrvatska sprovoditi politiku etnicke tolerancije prema Srbima. Vidimo da je to sve bilo teorijsko naklapanje da bi se svijetu zamazale oci a da u praksi i onda i sada imamo ovakve grozne slucajeve ugrozavanja osnovnih ljudskih prava Srbima.
Mislim da je doslo vreme da se uradi svjezi uvid u sadasnje stanje etnicke tolerancije i da bi neko trebao traziti od UNHCR da ponovo oformi tu komisiju ili da se uradi dodatni izvjestaj. A ovo pismo Midraga Linte bi moglo biti uzeto kao uzorak za pocetak rada.
Ovo sta hrvatske vlasti i hrvatsko drustvo u cjelini radi Srbima - necete naci ni u najzaostalijim predjelima Afrike i Azije. Vreme je da svijet to i sazna i da se stanje drasticno promjeni.
Препоруке:
6
1
6 среда, 17 август 2011 10:39
Ceca Lazinica
Ovo nije jedini primjer, ima toga još puno samo su ljudi uplašeni pa ništa ne govore.Uopšte, kretanje po Hrvatskoj sa srpskim tablicama je za njih provokacija.Nemaju Srbi nikakvih prava u Hrvatskoj još od 1941.Ako ćute i sve prihvataju nametnuto onda mogu da prežive, ovako su stalno na meti hrvatske demokracije.O povratku Srba oni ne razmišljaju, to je za njih završena priča,a ono malo što je ostalo gledaju da oteraju na sve načine.Kako predstavnici Srba u Hrvatskoj ne dignu galamu da čuje i Evropa kakvi su Hrvati.Evropa zna jednu stranu priče al ne zna istinu.
Препоруке:
4
1
7 среда, 17 август 2011 14:06
srbin@gmail.com
Gospodine Linta najbolje bi bilo da se krene opet u balvan revoluciju.Krajina,Kosovo pa opet Krajina.Nama je to u zanatu.
Препоруке:
3
9
8 среда, 17 август 2011 23:09
Senka
@ Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Tebi je izgleda u zanatu da opravdavas maltretiranje Srba gdje god da su.
U ovom otvorenom pismu Miodraga Linte mogao si da si htio procitati cinjenice o strasnom polozaju u kojem se nalaze svi koji su rodjeni kao Srbi a ne zele ili ne mogu preko noci postati Hrvati- kako to vec od njih ocekuje hrvatsko drustvo i hrvatska drzava.
I zato su maltretirani danonocno.
Takav drustveni i drzavni teror prema drugoj etnickoj skupini – danas vise nigde na svijetu neces naci.
A ti se rugaj….izgleda da ne znas za bolje
Препоруке:
4
4
9 четвртак, 18 август 2011 14:55
Đole
Imajući na umu šta je velikosrpska ideologija i agresija počinila u Hrvatskoj, dobro je kad Hrvati tolerišu i jednog Srbina!
Препоруке:
4
5
10 четвртак, 18 август 2011 21:03
Ceca Lazinica
@Đole
A šta je to uradila velikosrpska agresija?Proterala svoje Srbe.Pa što onda ti dobri i pošteni Hrvati nisu zaštitili Srbe iz Hrvatske.Činjenica je da su tu u pitanju samo novci.Hrvatima su trebali srpski stanovi, radna mjesta i smanjenje penzionera.A pošto je bilo dosta Srba u Hrvatskoj našli su po njih dobro rješenje.Srbi će ostaviti svoje stanove otkupljene ili ne otkupljene,a i ko će misliti o radnom mjestu i penziji kad treba spašavati živu glavu.Zašto je onda država Hrvatska otkupljivala srpske stanove, što nije sačekala da se ti svi ljudi vrate.Daleko je to od velikosrpske agresije kad nam Hrvati sve oduzeše a mi još trebamo da se radujemo ko majmunčići što smo uopšte i živi.Kakava je to agresija i na koga?
Препоруке:
4
1
11 четвртак, 18 август 2011 22:54
Marko
postovani

ono sto hrvatska drzava 'radi' Srbima nije nista prema onom sto su ti Srbi radili njoj samo pred dvadesetak godina, ili ono sto su ti Srbi radili stotinu godina Albancima na Kosovu, ili Bosnjacima u BiH tokom zadnjeg rata. Kada radis lose, realno je da se pripremis i na posljedice.

Kako to da se nista 'lose' ne desava Talijanima, Madjarima, Bosnjacima, Ukrajincima, Rusinima, Slovencima i ostalima u Hrvatskoj. Srbi treba da prestanu sa naricanjem nad vlastitom sudbinom koju su sami organizirali. Tada ce sve krenuti na bolje i za njih i za druge. Ovacije koje dozvljavaju npr Srbi Zdravko Colic ili Djole Balasevic u Hrvatskoj najbolji su primjer kakvi bi mogli biti odnosi, i da isti nemaju veze sa nacionalnim porijeklom.

Velika je neistina da ostali narodi pa i Hrvati gledaju na Srbe sa ponizavanjem. Srbe ceka da se konacno pocnu ponasati prijateljski a ne da nikad ne znas kada ce te napasti, inspirirani nekim od brojnih mitova.

pozdrav
Препоруке:
4
4
12 петак, 19 август 2011 14:22
Ceca Lazinica
@Marko
Pa zar nisu imali Albanci na Kosovu pravo na svoj jezik kulturu i svoj način života.Zar su ih Srbi promjenili.Šta su to Srbi u Hrvatskoj radili Hrvatima tražili možda od njih da se izjašnjavaju kao katolički Srbi, kao što to traže od Srba u Hrvatskoj.Zar Hrvati nisu pucali, zar su stajali s rukama u džepovima.Činjenica je da su obe strane pucale, a sad treba da krivca tražimo samo među Srbima.Mislim da je to daleko od zdravog razuma.Srbi su živjeli na tim prostorima stoljećima pre.U poslednjih 100 godina kad god je kriza Hrvati udare po Srbima, pa dokle više, kako im ne dosadi.Činjenica nepobitna je da su izvršili genocid nad Srbima u Hrvatskoj,a još se i pokazuju kao žrtve.
Препоруке:
2
1
13 петак, 19 август 2011 20:21
Marko
@Ceca

izvini ali ovo o udaranju na Srbe u Hrvatskoj je nategnuto. Ocito je da je bilo konstantnih razloga za animozitet, kao sto nije bilo istog prema drugim narodima. Ovamo u Hrvatskoj mislimo da je to zbog toga sto su Srbi u Hrvatskoj uvijek vise radili za Beograd nego za Zagreb, sto ce reci bili peta kolona u drzavi u kojoj su zivjeli. To tesko da ce itko gledati sa mirom jer nikad ne znas sta ce da te snadje od jednog dijela naroda koji bi trebalo biti po defaultu lojalan. Ovo o pokrstavanju je definitivno neistina osim u ratnim vremenima kada su uradjene i gore stvari od toga.

A ovo o protjerivanju Srba iz Hrvatske je takodjer jedna od floskula koje dobro dodju za utjehu. Kada se smogne snage pogledati istinu lako cete doci do pravih podataka a to je da je egzodus organiziran i proveden sa srpske strane. Dokazi: beogradski transripti, knjiga krajinskog generala Sekulica 'Knin je pao u Beogradu', dokumenti u kojima krajinsko vodstvo potpisuje naredbu za evakuacijom itd.
Препоруке:
1
1
14 петак, 19 август 2011 20:56
Турас
Господо коментатори,пратећи политичкки развој "демократије"после олује и бљеска немогу да се отмем утиску да је притајена жеља Еу овоме шта се у рватској ради са Србима.Елем откада је БТ у Србији,када је србска влада уручила протест рватима зарад малтретирања,већ је и на неосноване рватске оптужбе хапсила грађане србије?Зато је овај коментар госп.Линте требало да носи наслов"Хрватска НЕ поштује људска и национална права Срба"
Препоруке:
1
0
15 петак, 19 август 2011 23:02
Ceca Lazinica
@Marko
Srbi u Hrvatskoj nisu radili za Beograd al nisu ni za Zagreb.O tome se radi da su nametnute te ideje da ako si Srbin u Hrvatskoj onda vučeš za Beograd.Srbi u Hrvatskoj su bili konstitutivan narod al nisu se opredjeljivali nego su bili na svom.Srbi u Hrvatskoj nisu se izdvajali od Hrvata.Hrvati su prvi počeli.U Hrvatskoj na svakoj priredbi i svečanom događaju prvo se intonirala himna Hej Slaveni a odmah zatim Lijepa naša.Nijedan Srbin nije sjeo posle Hej Slaveni.Da Hrvati nisu htjeli rat ne bi se naoružavali i stražarili noćima oko gradova i sela.Nemoguće da su samo Srbi ratovali a da Hrvati nisu.Ako su htjeli samostalnost onda su trebali naći rješenje za Srbe koji nisu imali nikoga u Srbiji i koji ne bi tako lako otišli sa kućnog praga.Ovako stvorili su ratnu situaciju gdje su Srbi bježali gdje su stigli.
Препоруке:
1
0
16 субота, 20 август 2011 11:06
Marko
@Ceca

postujem vase misljenje ali imamo problem u uskladjivanju cinjenica.

Uopce ne sumnjam da mnogi Srbi u Hrvatskoj ne rade za Beograd vec su dobrovoljno opredjeljeni za Hrvatsku, imam veoma dobrih prijatelja. Takvi gradjani zive pretezno u gradovima i ima dosta poznatih, od pjevaca, preko TV djelatnika do privrednika.

No jedan znacajan dio iz ruralnih krajeva opredijelio se direktno za ciljeve Beograda o cemu postoje brojni dokumenti i video zapisi kao npr ovaj: http://www.youtube.com/watch?v=HIDuTajz1C0

Taj dio ratovao je direktno protiv Hrvatske, bio naoruzavan iz Beograda i imao zajednicke ciljeve prikljucenja RSK srpskim teritorijima znaci ne stoji vasa tvrdnja da nisu bili za ciljeve Beograda.

Mislim da su Srbi iz urbanijih dijelova bili trajni taoci ovih potonjih te su silom prilika snosili posljedice koje su potonji 'zakuvali'. Ta situacija ponovila se u historiji vise puta. Ako pogledamo kako je Amerika tretirala Japance u wwII mislim da je moglo biti i gore
Препоруке:
0
2
17 субота, 20 август 2011 15:39
Ceca Lazinica
@Marko
Sve i da ste u pravu država Hrvatska je trebala više pažnje posvetiti srpskom nacionalnom pitanju, a ne dozvoliti da se od 12% svede na 4,5%.Da to nije odgovaralo Hrvatima stopirali bi sve i sjeli i dogovorili se.Gradovi po Slavoniji nisu ruralni, Vukovar ,Beli Manastir, Osijek pa ste imali jako velikih problema.Zašto je SUP pri postajanju MUP na udar stavljao Srbe.Ili su dobijali otkaze ili su bili prisiljeni da daju otkaz zbog radnog mjesta.Politika HDZ je bila da su do 1991.godine svi direktori bili Srbi, pa ih je trebalo smjeniti.Ovo sve mogu navesti po nekoliko primjera.Da rezimiramo:Hrvatskoj je odgovarao manji broj Srba bez obzira kojim će to sredstvom postići.Rat nije vodila samo jedna strana, jer zašto je onda Špegelj kupovao oružje.Da ne govorim o slikama koje su srednjoškolci nosili, a na slici deda u ustaškoj uniformi.Srbi su se bojali, ja prva, da se ne ponovi 1941.Dok zec objasni da nije bik za klanje, već je kobasica.
Препоруке:
1
0
18 субота, 20 август 2011 22:41
Ceca Lazinica
@Marko
Po youtube ima jako puno muzike i dijelova koji se inače mogu i namontirati.Najzanimljivi je Tompson koji psuje Račana i onoga ko je za njega glasao.Svi Hrvati su glasali za Tuđmana i HDZ a Srbi za Račana.Inače 1991,2,3 u gradovima Hrvati su okretali glave od Srba da ih ne bi pozdravljali.O kojim dijelovima mi pričamo ako su komšije popreko se gledale ili školski drugovi.Logika Hrvata je bila ako si Srbin idi u Srbiju.Albanci Mađari mogu u Srbiji da žive a da nikada ne nauče srpski jezik i pri tome nikakvih problema da nemaju.U Hrvatskoj su Srbi govorili ijekavicom i prihvatali su to kao svoj jezik.Sad u Srbiji da se negdje na razglas pusti Tompson možda bi par njih reagovalo a ostali bi samo gledali.U Hrvatskoj u nekom selu ako puste ove naše turbo folk odmah su četnici.
Препоруке:
1
0
19 недеља, 21 август 2011 00:00
Marko
@Ceca

premda duboko vjerujem da je taj antagonizam na relaciji Srbi-Hrvati vec dugo vremena potpuno besmislen i pevazidjen pokusacu da vam odgovorim.

U HR su bile dvije koncepcije, jedna Hrvata da stvore drzavu a druga dijela Srba da se izdvoje i prikljuce srpskim zemljama. U sredini je (dobar) dio Srba ostao u procijepu izmedju te dvije koncepcije i bio primoran da se opredjeli.

Hrvatska u mirno doba nikad nije tezila smanjiti postotak bilo koje nacije (ako izuzmemo zlocinacki rezim NDH). Antagonizam prema Srbima iskljucivo je bio posljedica ova dva cilja koja sam naveo. Cim vise Srba radi za ciljeve Bg-a tim vise Hrvata Srbe gleda kao 'remetilacki faktor' koji o glavi radi hrvatskoj drzavi. Na tome odnosu akcije-reakcije sve prestaje, nema nekog iskonskog cilja da se smanji broj Srba. Da su Albanci radili u Srbiji ono sto su Srbi u Hrvatskoj vjerujem da bi situacija bila identicna.
Препоруке:
0
0
20 недеља, 21 август 2011 00:10
Marko
..nastavak

Srbi su nesrazmjerno bili zastupljeni u upravljackim strukturama i doslo je do smjenjivanja radi strateskih razloga (policija, vojska, uprava) ali i do revansizma. Obicni ljudi iz fabrika nisu otpustani.

U tom kontekstu treba gledati fakt da je Hrvatska Srbe gledala kao potencijalni problem umjesto da je kako vi ispravno kazete vise paznje posvetila srpskom pitanju. HR tada i naprosto nije bila dorasla tako mudroj politici, svi smo mi Balkanci bez puno dalekovidnosti u odlukama.

Da su Hrvati iz Srbije radili ono sto su radili Srbi iz Hrvatske mislim da bi reakcija bila identicna, tako da i tu treba traziti uzroke netrpeljivosti. Sve je to proslost i vrijeme je da se okrene novi list jer ova neprijateljstva i razlike su naprosto potrosene i dotrajale (da ne kazem dosadne).

Mislim da je puno vise stvari koje nas spajaju i protivnici priblizavanja se vidljivo sve vise muce da bi ta neprijateljstva odrzali. Ja sam optimist pogotovo kad zadjem medju narod u Bg ili Zg
Препоруке:
0
1
21 недеља, 21 август 2011 00:36
РС
"postovani

ono sto hrvatska drzava 'radi' Srbima nije nista prema onom sto su ti Srbi radili njoj samo pred dvadesetak godina, ili ono sto su ti Srbi radili stotinu godina Albancima na Kosovu, ili Bosnjacima u BiH tokom zadnjeg rata. Kada radis lose, realno je da se pripremis i na posljedice. "

Марко Марко,
само да те још једном подсјетим. Ја сам држављанин БиХ, нападнут сам у Хрватској, ничим изазван(осим ако то што сам Србин није довољан аргумент). Хрватској држави и хрватском народу ништа нажао нисам направио.
Хрватска држава(она Независна 1941-1945) ми је убила више од 60% фамилије(логори Јасеновац, Јастребарско) и сву имовину и опет сам вам ја крив!!! Можда још и мене да убијете па да будете срећни.
Данас, такви попут тебе ликују јер је број Срба у Хрватској сведен да "подношљив" проценат о којем је сањао и Фрањо Туђман. Нажалост.
Препоруке:
2
0
22 недеља, 21 август 2011 07:22
Ceca Lazinica
@Marko
Sve je to proslost i vrijeme je da se okrene novi list jer ova neprijateljstva i razlike su naprosto potrosene i dotrajale (da ne kazem dosadne).
Kako okreniti novi list ako si vječito dežurni krivac u Hrvatskoj.Za vreme NDH pobijeno pola očeve familije i dio majčine.Za vreme MAS pokreta opet otac bez posla ostao a bio radnik a 1991.pretnje su izgovarane na svakom ćošku iz hrvatskih usta.Nema tu pomirenja i novog lista dok se ne ispravi ne pravda.Ne treba Srbima ni orden za hrabrost.Potrebna je ljudskost koje u Novoj Državi Hrvatskoj nema.Da nije bilo Tuđmana bio bi neki drugi jer Hrvati imaju urođeno mržnju prema Srbima.Ne dijelu ili nekom postotku nego je to za sve.Ne može se pod pretnjom ucjenom živjeti dovjeka a to je politika u Hrvatskoj prema Srbima."Ako ti se ne sviđa idi u Srbiju."Remetilački faktor je u svakoj državi al kad se zaokruži priča u Hrvatskoj onda su to Srbi.Kakva je to demokratija?
Препоруке:
2
0
23 недеља, 21 август 2011 07:44
Ceca Lazinica
nastavak
hrvatskoj drzavi. Na tome odnosu akcije-reakcije sve prestaje, nema nekog iskonskog cilja da se smanji broj Srba.
Pa šta je onda Bljesak, Oluja, Medački džep.Hoćete da kažete da su, eto, ZNG ulazio u sela i gradove s puškama da bi otvarali škole i ambulante.Mislim da takva politika da sve zaboravimo odgovara samo Hrvatima, da ne pokažu pravo lice.A pravo lice je da nema Srba u Hrvatskoj i ono što je ostalo moraju biti veći Hrvati od Hrvata, da bi pokazali lojalnost hrvatskoj državi.Nema zaborava ,a oprostili smo im odavno, jer su takvi kakvi su.Ja sam išla u pravoslavnu crkvu i po njihovoj logici sam remetilački faktor.Nisu li to onda genocidne namjere, ako pripadnike neke vjerske skupine fizički odstrane sa nekog prostora.A Tito nije zabranio i kažnjavao Hrvate koji su išli u crkve.Tajno su se krstili a kad je to Srbin učinio onda je nacionalista,šovinista i velikosrbin.
Препоруке:
2
0
24 недеља, 21 август 2011 16:06
Marko
@Ceca i @RS (uz ispriku urednicima za produljenu gnjavazu)

ne vrijedi da se ovako medjusobno jadamo jedni drugima. Mrznja ne nastaje iz nicega vec je to reakcija na neku akciju, pa reakcija na reakciju i tako unedogled gdje se vise ne zna uzrok i ko je poceo. Nijemci i Francuzi su tako rekinuli svoj gordijski cvor, Skandinavci takodjer (ako i nisu to je na njihovu stetu). Red je i da mi prekinemo svoj. Duboko sam uvjeren da historijskih krivaca ima na obje strane tako da ovo medjusobno optuzivanje da Hrvati (ili bilo ko drugi)imaju urodjenu mrznju prema nekome ne stoji.

Tudjmana ne zelim da spominjem jer iako je bio sposoban vojskovodja imao je totalno promasene i odvaljene politicko historijske ideje, a takvih je (bilo) sasvim dovoljno i kod vas.

Ono sto je bitno je narod i ono sto narod osjeca i misli. Narod mora da pocne sa pomirenjem. To nece ici lako ko sto kaze @RS jer neprijateljstva jos postoje i sve je jos svjeze. No svaki put pocinje sa prvim korakom, ma kako teskim.
Препоруке:
0
0
25 недеља, 21 август 2011 16:25
Marko
za @Cecu nastavak

i jos da komentiram tvoje misljenje kako Hrvatima odgovara zaborav i pomirenje te o ispravljanju nepravdi. Ako mogu da te podsjetim hrvatski su gradovi gorjeli i bili sravnjivani sa zemljom a ne srpski. Kada ste dozivjeli samo djelic toga od strane NATO vasa mrznja prema njima bila je puno veca nego nasa prema Srbima u toku 5 godina rata.

Zato mislim da bi trebalo da prestanete sa ovom politikom vjecne uvredjenosti kao dijete kome oduzmes igracku. Bilo je losih stvari obostrano, Srbi treba da znaju i pomire se sa cinjenicom da je u ime njih ucinjeno mnogo zla (kao sto su Hrvati svjesni istog u periodu NDH). To je ipak prvi korak ka pomirenju koji bi srpski korpus trebao da rascisti sam sa sobom. Jer pomirenje podrazumijeva prihvacanje vlastitih losih stvari uradjenih drugim stranama. Tek tada moze se prigovarati drugoj strani. Potpuno isto vazi i za Hrvate. Na nama je da ucinimo ili ne ucinimo prve korake. Djeca ce nam ovisno biti zahvalna ili ce nas mrziti.
Препоруке:
0
1
26 недеља, 21 август 2011 19:46
Ceca Lazinica
@MARKO
Em su gradovi u Hrvatskoj gorili em su Srbi pobjegli iz tih gradova što od bombi što od mržnje pa sad još i da se mirimo.Inače Hrvati se ponose sa NDH kao i Olujom i generalima.Tu sramote nema.Da su se sramotili još 1991. do rata ne bi ni došlo.Kod Srba u Hrvatskoj bilo šta što ima prefiks hrvatski izaziva paniku i strah.Da u Hrvatskoj misle na stvarno pomirenje vratili bi oduzetu imovinu pa bi se možda ponavljam možda neko vratio.Ovako kako da se iko vrati kad su kuće oduzete i nema prava da dokazuje svoje,a neki advokati odbijaju da zastupaju Srbe ili šetaju od vrata do vrata dok sami ne odustanu.Mi pričamo o pomirenju a iskreno koliko je skupljeno razreda na godišnjicama mature.Samo se Hrvati skupe eventualno poneki Srbin koji je ostao.Svi Srbi koji su otišli su ćetnici.Nema veze bolje i da sam po njima ćetnik al sam bar živa i mogu da se borim da sledeće generacije nemaju takav problem kao što smo imali mi.
Препоруке:
1
1
27 недеља, 21 август 2011 23:12
Marko
Ceca dobro brate kakva sad matura, zar mislis da se i u Banjaluci nalaze svi ili je isto selektivno po nacijama. Ili u Sarajevu. To je posljedica rata i nema tu pomoci, kakve to sad veze ima sa onim o cemu pricamo.

I bas me zanima kako ti mislis da se boris da 'sledece generacije nemaju taj problem'. Nadam se da ta borba ukljucuje i edukaciju vase strane a ne samo nase. Za pocetak npr da ne glasate za Srpsku Radikalnu Stranku da dobije toliki procenat. Da ti ne bi rekle sledece generacije da si problem rjesavala na krivom mjestu jer eto njih opet u rovovima umjesto na klupi u parku sa djevojkom.
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 22 август 2011 04:12
Senka
@ Marko
Ja mislim da si ti sa svojim razmisljanjima indolentan il po naski bezobrazan . Zasto mislim?
Zato sto uporno pokusavas prodavati istu genocidnu teoriju Hrvata koju su Hrvati kao narod uvijek zastupali, nikada za nju nisu bili kaznjeni a razlika u toj teoriji od danas i od prije je sto danas samo trazis od Srba da prihvate da je to sve proslost i da se okrece novi list. To bi bilo slicno kao da su nacisti ostali na vlasti u Njemackoj nakon sto su uradili Holocaust a da pod pritiskom svijeta samo pokusaju da prezivjeli Jevreji to prihvate i da okrenu novi list.
Tvoja uporedba o Hrvatima iz Srbije i Srbima iz Hrvatske – nije na mjestu ni istorijski ni moralno.Za razliku od Hrvata u Srbiji, Srbi u Hrvatskoj su prije 1940. godine bili narod od skoro 2 miliona ljudi a procesom fizickog istrebljivanja , nametanjem hrvatske kulture, i etnickim ciscenjem sproveden je genocid ( i to skolski primjer genocida) sa rezultatom da danas od tog naroda imamo manje od 300 000 ljudi.
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 22 август 2011 04:17
Senka
A vidimo da pod pritiscima hrvatskog drustva postoji ozbiljna tendencija da im se jos smanji broj.
Tvoja recenica da “Mrznja ne nastaje iz nicega vec je to reakcija na neku akciju, pa reakcija na reakciju i tako unedogled gdje se vise ne zna uzrok i ko je poceo” jako podsjeca na opravdavanje genocida. To je isto kao da kazes da su i Jevreji bili krivi ili uradili neku akciju koja je rezultirala reakcijom zvanom Holokaust....
Vidim isto tako da pokusavas prikazati neke pjevace iz Srbije kao pozitivan primjer. Ja ne mislim da su to pozitivni primjeri. Kao osoba iz genocidom izbrisanog naroda mislim da je Balasevicev pokusaj da namakne trziste za svoje pjesme tako sto pjeva po Hrvatskoj pjesmu “ Odjebi JNA” samo primjer pljuvanja po mojim zrtvama i sigurno mu to necu oprostiti, kao sto vjerujem ne oprastaju ni ostali Srbi sa slicnom sudbinom kao i moja.
Препоруке:
0
0
30 понедељак, 22 август 2011 04:42
Senka
A ovo sto pokusavas nametnuti razmisljanje da je kako kazes “egzodus organiziran i proveden sa srpske strane” je apsolutno prekrajanje istine i cista propaganda.
Prije( dve ,tri godine prije) nego sto se odvijao udruzeni zlocinacki podhvat zvan “ Oluja” , Crveni Krst u Srbiji je imao registrovanih vise od pola miliona Srba sa podrucja Hrvatske. I postoje zapisi o razlozima napustanja Hrvatske. Cesto se pitam zasto taj podatak nikada nije nigde nije bio objavljivan. Isto tako strane ambasade imaju hiljade i hiljade ljudi evidentiranih kao raseljena lica koja su prebacivana sirom svijeta. Ti podaci se stalno prikrivaju. I sada ljudi koji su prezivjeli egzodus pod Olujom treba da prihvate tvoju teoriju da je to BG organizovao. Pa opet ostaje pitanje zasto su hrvatski “ branitelji” pucali teskom artiljerijom na nezasticene civile?Jel i to bilo organizovano iz BG, kao jedna od velikosrpskih mahinacija?
Препоруке:
0
0
31 понедељак, 22 август 2011 15:13
Ceca Lazinica
@Marko
Nemaju veze baš nikakve Banja Luka i Sarajevo sa ovim što mi pričamo i ne želim da njih mješam.Sve to što sam pisala ima jako puno veze među "običnim"narodom.Znači Srbi iz Hrvatske su protjerani samo zato što su bili Srbi.A zamisli da je u Hrvatskoj osim HDZ i Račanovih komunista na svakom biračkom mjestu bila i radikalna stranka ili SPS.Onda bi definitivno sve bilo drugačije.Srbi bi imali izbor.To je ono što nedostaje u cijeloj priči da Srbi u Hrvatskoj nemaju nikakav izbor ni sad nit su imali.HDZ je uveliko počeo izbornu kampanju a tek tad se osniva SDS koji malte ne ilegalno djeluje.Zašto?Zato što ne može postojati ništa srpsko u Hrvatskoj.Znači ne mogu se Srbi kriviti zato što su Hrvati imali takva osećanja prema Srbima.Ne treba da se mrzi neko samo zato što je Srbin i pri tome uspješan nego treba drugi argument za neosnovanu mržnju.Ne možeš me ubjeđivati i ubjediti jer sam odrasla s njima i znam tu ideologiju.
Препоруке:
0
0
32 понедељак, 22 август 2011 23:58
Marko
@Senka i @Ceca

tako to biva kada vas vodi mitomanija a ne zdrav razum (u 21 stoljecu). Prema vama nije istina ono sto je istina vec samo ono sto mitovi kazuju. Samo Srbin znade istinu, svi ostali lazu. Srbin uvijek u pravu svi ostali u krivu i rade mu o glavi.

E pa sretno vam sa tim vasim mitovima, i sa Albanicma i NATO i muslimanima i Hrvatima i svim ostalim 'neprijateljima srpstva'. Ne bi vam bio u kozi onako iskreno, sa takvim stavovima je tesko naci zadovoljstvo u zivotu. A zivot je jedan

sto se mene tice ovo je kraj diskusije o ovoj temi, hvala urednicima sto su objavljivali ove vec pomalo dosadne postove. Odo ja da se druzim sa svojim srpskim prijateljima
Препоруке:
0
0
33 уторак, 23 август 2011 01:29
Senka
@ Marko
Nazalost u pravu si da je mucenicka sudbina vise od pola miliona Srba iz nove drzave Hrvatske- prerasla u mitologiju .
U pravu si da je na saznanjima o nekaznjenom genocidu nad Srbima iz Hrvatske tesko zivjeti.
Pogotovo kada postoji vrlo otvorena namjera da se taj genocid i dalje ignorise,. I ne samo da se ignorise nego smo svjedoci jednog aktivnog procesa u kojem se zeli zataskati bilo koje sjecanje na taj genocid .
Vidimo da je EU nagradila Hrvatsku za takav proces sada kad su Srbi konacno rasterani po svijetu sa svojih vjekovnih ognjista ,cak se ni ne postavlja uslov Hrvatskoj od strane EU da nadoknadi stetu za otetu imovinu... Vidimo da i to malo Srba preostalih u Hrvatskoj biva maltretirano od hrvatskog drustva i drzave .
Da ,tesko je zivjeti sa tim saznanjima.
Da , idi se ti druzi sa svojim srpskim prijateljima dok jos imas sanse . Uskoro ce i oni postati Hrvati pod ovakvim pritiscima pa neces moci ni reci da se druzis sa srpskim prijateljima.
Препоруке:
0
0
34 уторак, 23 август 2011 09:37
Ceca Lazinica
@Marko
Pa sad ako misle da je mit kad preživljavaš nešto loše a nisi kriv za to onda je mit.Onda se slažemo da se Srbi drže mita da nisu stradali ni u onoj NDH ni u ovoj nego su nam pod noge stavljali crveni tepih a posipali nas ružinim laticama.Blago tebi kad još u Hrvatskoj imaš srpskih prijatelja ja nemam ni prijatelja a ni rodbine u Hrvatskoj a da su Srbi.Razbježali se na sve četiri strane svijeta al su i dalje Srbi i moji prijatelji i rođaci.Al su duhom zdravi bez obzira na golgotu koju su prošli i ne mrze Hrvate kao ni ja nego se držimo onoga daleko vam lepa kuća.A to koliko Srbi znaju il ne znaju to je samo pokazatelj da su Srbi spremni da uče i nauče nešto novo i da se menjaju dok kod Hrvata je ustašluk bio i ostao osnovni motiv za sve.I zaista hvala nspm što možemo sa ponekim što drugačije misli da se dopisujemo a da ne bude uvredljivo.Pozdrav
Препоруке:
0
0
35 уторак, 23 август 2011 13:20
Marko
evo Ceca da napravim iznimku i da se ponovo javim, samo zato da pokusam da te utjesim. Ja i brojni drugi u RH privatno razumijem tebe i muke tvojih sunarodnjaka iz Hrvatske i suosjecam sa tobom. Kao sto razumijem i muke svih prognanih iz RS raseljenih po svijetu, identicna sudbina kao vi Srbi iz Krajine.

Ali trebate da smognete snage da konacno shvatite uzroke i posljedice svog statusa kako bi svoj zivot i onaj svoje djece vratili u normalu a ne da generacijama patite zbog nekih novostvorenih mitova.

Vi Srbi iz Hrvatske ste naprosto zrtvovani od strane Beograda u nekoj vecoj partiji saha izmedju Srbije i Hrvatske. U historiji ste vrlo cesto bivali korisceni, a zatim zrtvovani i odbaceni. To je tragicna sudbina ali za nadati se da ce se ubuduce naci dovoljno Krajisnika koji ce shvatiti slicne planove i nece se vise dati navuci na prljave igre za racun drugih.

Zivjeti u Hrvatskoj a raditi za racun osvajackih planova Beograda nije nacin za ostvarenje zivotne srece. Pozdrav
Препоруке:
0
0
36 уторак, 23 август 2011 15:06
Ceca Lazinica
@Marko
Pa kakvi sad crni interesi Beograda.O čemu ti to?Saosjećat si trebao samnom 1991.a sad hvala ne treba.Svaki problem je postao sitnica i rješava se u hodu.Sad manje više svi Srbi iz Hrvatske su zbrinuti pa misle kako kupiti ogrev i na šta se grijati.1991.je bilo pitanje naći mjesto gdje ćeš se skloniti od zime i ne biti nikome na teretu.To da smo moneta za potkusurivanje mislim da griješiš i da je samo na taj način lakše razmišljati nego o bivšim komšijama i poznanicima koji su pokupili pinkliće pa pobjegli u Srbiju.To je slično govorno područje, razlika je u -ije pa je tu bilo najbliže.Znam da vam nije lako al navići će te se pa će opet biti da su Hrvati dva puta pobjedili.Pirova je to pobjeda i drži se srpskih prijatelja jer vreme i ideje se menjaju.
Препоруке:
0
0
37 среда, 24 август 2011 03:29
Senka
Da bi nam diskusija bila bogatija evo vam jedan detalj koji govori o pravcu kojim ide Hrvatska nakon sto je ocistila Srbe iz „svoje“ drzave a sve vreme podmetala krivicu Srbiji.
Povodom Evropskog dana sjećanja na žrtve svih totalitarnih i autoritarnih režima Jadranka Kosor otkrila je u Macelju spomen-ploču u znak sjećanja na žrtve komunističkog režima stradale na tom području 1945, a zatim i spomen-ploču na zgradi bivšeg zatvora u Staroj Gradiški u znak sećanja na političke zatvorenike stradale u tom zatvoru.
Nadam se da svi vide koji je to pravac .
Problemsko pitanje je : Da li se treba nazvati zlocinom ona kazna koja je izvrsena 1945. nad hrvatskim fasistima ili sam boravak tih fasista u zatvoru u Staroj Gradiski?
Kosorka kaze: Da
A nama, prognanim Srbima jos jednom potvrdjuje istinu o zlocinu i kazni u novoj drzavi Hrvatskoj a dusa nas boli za one Srbe koji su morali ostati.
Nova drzava Hrvatska nije mjesto gdje antifasisti ili ne-Hrvati mogu opstati.
Препоруке:
0
0
38 среда, 24 август 2011 11:02
Marko
Senka, tjerate me da pogazim izjavu o kraju teme i ponovo vam odgovorim. A to zbog tipicnog srpskog nadmenog stava da samo Srbin valja a drugi nisu ljudi.

Sta po vama znaci kada partizani pobiju 50.000 Hrvata od kojih barem 40% civila koji su bjezali pred komunizmom.

Osjecate li vi svoj bezobrazluk u pitanju: 'Da li se treba nazvati zlocinom ona kazna koja je izvrsena 1945. nad hrvatskim fasistima'. Kada se to u historiji smjelo pobiti desetine hiljada ljudi bez sudjenja, mnogi od njih zene i djeca, a vi to opravdavate jer to ipak nisu Srbi nego neki tamo Hrvati.

Vidim da tudje zrtve uopce ne dozivljavate sto ustvari ne odudara od srpskog prosjeka (vidi pod Srebrenica). Ako je to vecinski stav krajisnika nerado cu reci ali mozda je ipak bolje da je zavrsilo ovako kako je zavrsilo. Jer sa takvima mi zaista ne zelimo imati posla.

A jos cete vi svasta cuti i dozivjeti, nisu samo Srbi stradavali ali ovi drugi nisu smjeli svoje zrtve objavljivati. Mijenja se sve, a vi gledajte
Препоруке:
0
0
39 среда, 24 август 2011 13:20
alkar@marko
svaka vam cast moj sjor marko.toliko dobre volje i argumenata i opet velikosrbi ne kuze...njima je sve srbija svi krivi srbija u pravu svi koljaci samo srbi zrtve.....evo mi jedan lik na sajtu izvali da je nasa sinjska alka srpska vitesko-nacionalna igra a ne sinjsko-hrvatska.ONI NE KUZE DA MI PRIHVACAMO JASENOVAC I OSTALA STRATISTA NEVINOG SRPSKOG I OSTALOG NARODA KAO MORALNU I CIVILIZACIJSKU SRAMOTU HRVATSKOG NARODA-CITAJ USTASA.A ONI NIKAD NEĆE PRIZNAT ZLOČINE SRPSIH BRIGADA NA BLAJBURGU,PRIJEDORU,VUKOVARU,SREBRENICI,BIJELJINI,SARAJEVU....drugi mogu biti zrtve u ime velike srbije ,to je kao normalno,ali srbi nemogu ni u kojem slučaju-njih se triba stitit i kad te napadaju kao 91.kad su bili najbrojniji,najnaoruzaniji sa četnicima i jna iza sebe..od čega ste se vi gospodo četnici branili-od moje lovacke puske.da smo mislili pošteno dokaz vam je mirna reintegracija istočne slavonije,pustanje 20000 zarobljenih krajišnika 95.
Препоруке:
0
0
40 среда, 24 август 2011 17:11
Ceca Lazinica
@Alkar
Ako prihvatate da su Srbi stradali od ustaša zašto ste početkom 91. koristili ustaške simbole i svak se odjednom ponosio slikom dede ustaše.To kao da potomak Hitlera nosi svastiku na rukavu i pozdravlja Zi hajl a tvrdi da spašava Jevreje od holokausta.No obilježja su najmanji problem sad.Ideje su te koje pokreću.Postavlja se pitanje zašto su se Hrvati bojali Srba ako je sve isto.Srbi su se bojali Hrvata jer stvaranjem Nove Države Hrvatske je postalo pitanje opstanka.Ako se Tuđman na svakom skupu obraćao građani Hrvati i ostali za te ostale nije baš bilo mjesta.Sledeća stvar je zašto su Hrvati dežurali oko gradova u Slavoniji u 3.mjesecu 91.kad još nije ni bilo naznaka napetosti.Tek tad počinju Srbi shvatati o čemu se radi.Iz opštine se arhiva sklanja.Nisu Srbi uvijek u pravu nego se Srbi drže onoga da su nas zmije ujedale dovoljno a ne gušteri.Da su Hrvati mislili bez rata dali bi Srbima neka prava konstitutivnost ili manjinska svejedno.
Препоруке:
0
0
41 среда, 24 август 2011 17:33
Ceca Lazinica
@Marko
Osjecate li vi svoj bezobrazluk u pitanju: 'Da li se treba nazvati zlocinom ona kazna koja je izvrsena 1945. nad hrvatskim fasistima'. Kada se to u historiji smjelo pobiti desetine hiljada ljudi bez sudjenja, mnogi od njih zene i djeca, a vi to opravdavate jer to ipak nisu Srbi nego neki tamo Hrvati.
Pa da li su Srbi u Hrvatskoj imali suđenje ili su pobjegli da ne bi bili smaknuti.Lično moja "greška" što sam išla u crkvu.Znači nema suda nego spašavaj se ko može a njima treba sud.I žensko sam i iz školske klupe izašla.A koji sud je presudio mojim babama i dedama u Jasenovcu pa se još i Tompson lepo izruguje s njima.Desetine hiljada je stradalo u opštinama po Slavoniji ostale djelove Hrvatske i Bosne neću da pominjem u ovom slučaju a sve žene i djeca ne muškarci.To si dobro primjetio i moj otac se bezbroj puta pitao ko je sudio da on ostane siroče.Zanimljivo al sam si sebi skočio u stomak.
Препоруке:
0
0
42 среда, 24 август 2011 23:53
Senka
U Macelju nije pobijeno 50 000 ustasa , kako Marko kaze,nego 1100. Opkoljeni su i odsjeceni od grupe ustasa koji su bjezali prema Austriji a koji su posle opkoljeni i streljani u Blajburgu.Na Wikipedidiji na engleskom pise misinformacija da su ti streljani bili cetnici???Medju njima su navodno bili 25 fratara iz nekog katolickog samostana. Zato Vatikan sada i trazi ovaj spomenik da se prikaze kako su to bile zrtve a ne streljani zlocinci.
U isto vreme Vatikan je zabranio knjigu Magnum Crimen koju napisao bivsi katolicki pop, a u kojoj je dokumentovano ucestvovanje katolickog svestenstva rame uz rame sa ustasama u klanjima srpske djece , zena i muskaraca.
Vaznije ustase nisu isle tim putem,nego ih je Vatikan sklanjao tzv " pacovskim kanalima". Tako Kosorka, Marko i alkar mogu biti srecni i zadovoljni da je ustaski vrh izbjegao " zlocine komunistickog rezima".
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 25 август 2011 10:40
Marko
ajde Senka ne pricaj...

" U Macelju nije pobijeno 50 000 ustasa , kako Marko kaze,nego 1100. Opkoljeni su i odsjeceni od grupe ustasa koji su bjezali prema Austriji a koji su posle opkoljeni i streljani u Blajburgu"
-------

ta lakonska izjava je nazalost produkt 'vase verzije' istine koju ste dobijali u krugu porodice. Taj porodicni prenos iskrivljene 'istine' je ustvari najveci generator mrznje izmedju Srba i Hrvata jer sadrzi ogromne kolicine neistina.

Toliko si daleko od istine da uopce ne zelim da se trudim da ti 'pokvarim' tvoj dojam. Nekako mislim i da ti ne zelis saznati istinu pa cemu onda trud.

U to ime pogledaj dokumentarni film o zadnjem ratu, mozda ce ti neke stvari postati jasnije o sukobu 'ustasa' i 'nevinog srpskog zivlja u Hrvatskoj'. A mozda i nece jer ti cini se ne zelis istinu. Ali ipak svakako pogledaj film se nalazi na YouTube i zove se 'Komšije 1' i 'Komšije 2'
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 25 август 2011 21:34
Ceca Lazinica
Taj film naprave Hrvati dobro izmontiraju i onda Srbi najgori.Sledeće što želim da kažem da su Hrvati ustvari i čekali neki otpor nekog ko će im se usprotiviti.Srbi u Hrvatskoj su htjeli sačuvati Jugoslaviju a Hrvati nisu bili zato da ostanu u Jugoslaviji.Znamo iz prošlosti šta je značila Neovisnost Države Hrvatske i kako su tu prolazili Srbi.To je ta nepobitna činjenica koja je vodila i jednu i drugu stranu.Srbi iz Hrvatske nisu bili okrenuti Beogradu al su tu mnogi našli spas mada je najveći dio u Vojvodini koja je višenacionalna.
Препоруке:
0
0
45 петак, 26 август 2011 12:33
Marko
taj film snimili su sami Srbi a i svi 'glumci' su Srbi. Hrvati su samo odabrali reprezentativni dio od velike kolicine materijala.

Lako je uociti koliko se puta u tom filmu spominju granice velike Srbije Kupa, Virovitica, Karlobag a ne neka toboze odbrana ognjista. Jos je lakse uociti koliko se puta spominjalo ujedinjenje svih srpskih zemalja u jednu Srbiju. A jos najlakse je uociti kakve su sve zle stvari radjene jos prije onog famoznog izbacivanja Srba iz ustava RH. Npr rusnje kuca gdje je 'svaka kuca dobila po granatu' ili rusenje crkava 'gde ce materijal da bude upotrebljen korisnije tj za saniranje puteva'. Ili 'sateracemo Hrvate tamo u taj Zagreb ili dalje do madjarske granice'. Sa kojim moralom ti pricas da je sve to spadalo u 'odbranu' srpskih ognjista ako smijem pitati?

Svima je sve jasno sem onima koji ne zele da im bude jasno.

I na kraju, vi prognanici nikako da se sjetite da je iz RS takodjer protjerano vise od 200 000 Hrvata. Kako to da nikoga nije briga za to
Препоруке:
0
0
46 петак, 26 август 2011 18:21
Ceca Lazinica
A gdje su živjeli moliću lepo tih famoznih 200 000 Hrvata?U Hrtkovcima?Ovo je dodano nula bar dve.Ali znate u onim nesrećnim vremenima 90-tih jedna porodica Hrvata je tako vidjela svoju šansu i otišla u Kanadu a dlaka s glave joj nije nedostajala.Samo su otišli u un i malo složili priču dok se iz Hrvatske Srbi malo teže puštali napolje.Puno para se uložilo da bi Srbi prikazani kao krivci pa sad istina izlazi na vidjelo i pare su bačene.Ima jedna izreka da jedna para ne zvoni u džepu.Dve i više da.Prema tome da su Hrvati odbili rat i da su zaštitili Srbe komšije bili bi možda najjači u Evropi ovako nam dolaze razni i udaraju packe.
Препоруке:
0
0
47 субота, 27 август 2011 04:00
Senka
@Marko
A jel ima u tom filmu kako se Kosorka useljava u stan otet srpskoj familiji i jel ima u tom filmu kako Hloverka Novak-Srzic daje adresu kuce u Zagrebu odakle se navodno javlja " cetnicki snajper" pa u toj kuci pogibaju zena i dijete a Hloverkin otac postaje vlasnik te kuce preko noci i preko leseva?
A jel pokazuju u tom filmu kako komsije Hrvati miniraju kuce komsija Srba pod istim izgovorom tj da su im te komsije- " cetnici " ?
A jel pokazuju u tom filmu kako "hrvatski branitelji" upadaju u stanove Srba koji zive po gradovima , uglavnom starijih Srba, i maltretiraju te gradjane i "zaplenjuju" goblene sa zidova i druge vrednosti iz tih " cetnickih " stanova?
A jel pokazuju u tom filmu kako vidjeniji Srbi "plivaju" Dravom sa selotepom vezanim rukama?
Sigurna sam da ne pokazuju.
Ne slaze se bas dobro sa koncepcijom velike Srbije.
Препоруке:
0
0
48 субота, 27 август 2011 10:59
alkar@senka@ceca
da skinete te velikosrpske naočale jasnije bi vidjeli da to sta vi govorite nije ni točno no posteno..MI I VI SE NEVOLIMO i to nebi triba bit problem ..pa sta mnogi se ne vole....samo nezaboravite da mi vas ne mrzimo a vi nas da jer ste vi kao zrtve...IZ KRAJINE JE PROTJERANO 150 000 LJUDI,SVI HOTELI NA OBALI SU BILI PUNI IZBJEGLICA,KAMPOVI..1561 HRVAT UBIJEN,SVE NJIHOVO OTETO I ZAPALJENO....ako vi niste bili svjedok tih godina i događaja JA JESAM...direktno,s puskom u ruci...DAJTE VEĆ JEDNOM PRIZNAJTE STA CILI SVIT TVRDI-TILI STE VELIKU SRBIJU,NIJE USPILO I TOČKA...pa nije vas svit bombardira bezveze,sta nisu gađali spanjolsku nego bas vas.mrze vas?ne nije to,već nemate mire tili bi da je sve vase.zavadili ste se sa svima a kao vi jedini u pravu...DOKLE VIŠE..sram vas bilo tog guslanja o jasenovcu itd pa jel dosta ...kao da mi neznamo da ste neopravdano tamo stradali...i da je to sramota nas hrvata...oćemo se klat dovijeka radi toga.malo ste ih vi pobili...al nebriga me,guslite vi
Препоруке:
0
0
49 субота, 27 август 2011 16:55
Ceca Lazinica
@alkar
Dobro je da napokon priznajete da nas mrzite i da bi najviše volili da nas nose Sava Drava i Neretva.Ako smem da pitam otkud puška nenaoružanim Hrvatskim civilima?Kupovali preko Slovenije jel tako?Znači osim srpskih naoružanih skupina imamo i hrvatske.E sad ko je bio lud da rizikuje svoj život i ostane nezaštićen među Hrvatima a deklarisao se kao Srbin ili Srpkinja. Da ne govorim o spiskovima Srba po preduzećima, po zgradama itd.Malte ne je svak bio zadužen za nekog Srbina da vidi kako živi ko mu dolazi i kako razmišlja.Al ja ipak ne mrzim Hrvate jer sam odrasla među njima i oprostila sam im sve.Al oni stradali iz moje familije oni sigurno ne mogu oprostiti.Da li ste dali obeštećenje porodicama stradalih u Jasenovcu, Staroj Gradišci,Jadovnom,Jasiki,Jastrebarskom.Da li ste prihvatili da su to bili civili kao što smo i mi 91.bili civili kojima je prećeno i koje su terali samo zato što su Srbi.
Препоруке:
0
0
50 недеља, 28 август 2011 00:17
Senka
Zasto nazivas pravo covjeka da zivi na teritoriji gdje su mu preci zivjeli , da se s postovanjem sjeca zrtvi stradalih po hrvatskim logorima smrti za Srbe, da posjeduje i uziva imovinu koju je stekao vlastitim radom, da se postuje pravo na integritet i razlicitost ( religijsku i etnicku razlicitost) – pogledom kroz velikosrpske naocale???
I drugi ljudi i narodi na ovom svijetu isto ocekuju da se postuju ta prava jer to su osnovna ljudska prava i niko ih ne naziva velikoSrbima nego ljudima.
Niko od Srba ( vise od pola miliona ljudi) nije trazio Veliku Srbiju nego samo postovanje etnicke i religijske razlicitosti i pravo na zivot na tom prostoru koji su Hrvati nazvali svojom i samo svojom.
Svaki covjek na ovom svijetu bi trebao znati sta se dogodilo srpskom narodu iz nove drzave Hrvatske mozda ni ne toliko zbog tih prognanih Srba nego zbog istine o novoj drzavi i pravcu kojim ide ta nova drzava Hrvatska za neko buduce vreme i neke buduce narode i drzave.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер