петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Челзи Хендлер - "нож у срцу" Србије

Kоментари (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 29 јун 2011 15:17
Gedža
Tako je - kako je!Srbija nosi stigmu genocidne države!
Slike Škorpiona koji streljaju srebreničke mladiće su obišle celi svet!
Препоруке:
8
102
2 среда, 29 јун 2011 15:48
amerikanac
Dosta toga ima smisla, ali ostaje jedna stvar nevezana za to sta Srbi misle o izjavi Celzi Hendler: u danasnjem javnom diskursu u Americi ovakav nacin ocrnjavanja ili klevetanja neke nacionalne/etnicke/rasne grupe jednostavno nije prihvatljiva, cak i ako su u pitanju Srbi. Da je doticna pokusala da se tako "nasali" na racun Jevreja, Crnaca ili Muslimana, dugo bi morala da se izvinjava javnosti za nepromisljene vredjajuce izjave ili bi cak mogla da se oprosti sa svojom karijerom tv voditeljke sve zajedno, a NBC bi se baktao po sudovima sa advokatima koji bi zastupali oklevetanu stranu. Zato je tuzba naseg zemljaka sasvim na mestu za americke prilike.

A ta negativna slika o Srbima na Zapadu je vise podstrekivana od strane tamosnjih medija koje su se upecale na Ruder Finn kampanju iz ranih '90ih i od onda prate i delimicno oblikuju politiku prema Srbiji/Srbima, nego sto tu bilo sta Srbi/Srbija moze da uradi po tom pitanju.
Препоруке:
66
5
3 среда, 29 јун 2011 16:27
Војвода Војислав
Да не би Тесле и Пупина у Америци, не би они имали фацебок,интернет,струју,телекомуникације...
Америку и данас граде страни стручњаци,јер је домаћима почео да удара хамбургер и цоца цола у главу.
Срби имају сјајне идеје,када бисмо зауставили одлив мозгова превазишли бисмо ми и Америку,а то веровање базирам на двојици горе наведених, али други покупе кајмак.
Шта мисли нација, која је прогонила и већим делом истребила домородце,а ово се нажалост односи и на остатак Запада,у опште ме не занима.
Препоруке:
53
7
4 среда, 29 јун 2011 16:41
Саша
Једна не баш нарочито популарна америчка водитељка излупета глупости о Србији, и онда нас овде домаћи медији засипају са том причицом, све у стилу како треба да се "поправимо" да би се "променула медијска слика о Србији".
Доста са тиме, Србија није колонија па да сви треба да се тресемо на сваки чланак или на сваку ТБ емисију у Америци.
Препоруке:
64
1
5 среда, 29 јун 2011 17:21
Бели Орао
@Аутору. Што се тиче подморница никад нисмо долазили у ситуацију да узимамо ваздух,јер док смо их имали, имали смо их, али што се тиче авиона сада летимо са обадва.
Као што сте се запитали, да ли просечан западњак мисли. наравно да не, али та Чендлерова није просечан западњак, него је надпросечан. Значи да зна, а ако не зна, дужна је да позове Дивца,Никлсона и остале и да их пита.
Питање свих питања јесте, како смо дозволили да Французи забораве Курсулу?
Препоруке:
19
1
6 среда, 29 јун 2011 17:31
Alex Cingara
Pa jedan deo price, koji nije spomenut a koji je uvek vazan je taj da je Ejmi Vajnhaus Jevrejka. Pa posto je Jevrejka moze da radi to sto radi a njoj niko ne moze da zameri.
Препоруке:
35
10
7 среда, 29 јун 2011 17:44
jezivi
Војвода Војислав:

Nema odliva mozgova iz Srbije!
Čedu, Božu, Dinkića, Šutanovca, pa sve do premijera i prosrpskog presednika, ne možeš oterati iz Srbije i da hoćeš.
A obi sve znaju.
Препоруке:
44
1
8 среда, 29 јун 2011 17:52
@Саша
Слажем се са вама. Будимо своји на своме. Ми као народ имамо интегритет и самопоштовање. А ако да бог довешћемо на власт и политичаре који имају и интегритет и самопоштовање и којима је Србија пре свега а не разна блебетала и спин мајстори.
Препоруке:
35
1
9 среда, 29 јун 2011 18:03
Ivanka
I sta sad s tim?
Препоруке:
6
12
10 среда, 29 јун 2011 18:28
Gedza
@ Beli Orao
"Питање свих питања јесте, како смо дозволили да Французи забораве Курсулу?"
Odgovor: Kad smo poceli da saljemo oruzje Alziru da bi isti imali sa cim da ubijaju te francuze one iste koje su nas spasili od austrijanaca!
Препоруке:
4
45
11 среда, 29 јун 2011 18:52
Дуле
@Gedza

Кад Французи више од 50 година не могу да забораве да смо се дрзнули и покушали да помогнемо њиховим жртвама, да их само мало мање убију него што су се намерачили, ми ћемо памтити много дуже њихове авионе изнад наших глава и бомбе које су изручивали. И, као што каже наш песник Абрашевић, "освета наша црвена ће бити".
Препоруке:
46
3
12 среда, 29 јун 2011 19:47
@Gedža
"Геџа" се пише ћирилицом.
Препоруке:
37
2
13 среда, 29 јун 2011 19:53
Хернанес @Gedza
Французи су мирне душе ту помоћ наплатили до последње банке.
Препоруке:
42
2
14 среда, 29 јун 2011 20:30
lala
jel gedgo a sto je tebi zao srebrenichkih koljacha.
Препоруке:
16
6
15 среда, 29 јун 2011 21:08
ИМЕЊАК +
Кад већ помињете Французе и Алжир да ли знате одакле потиче појам шовинизам? Исправно би било "шовенизам".Појам је назван по извесном Шовену (ваљда је био војник или неки окупациони службеник у Алжиру)Он је писао веселе песмице у којима је славио убијања домородаца.Значи, шовинизам је француски бренд. Уместо да га лепо заштите потурају га Србима и држе нам моралистичке лекције ,а каква је антисрпска пропаганда у Француској и какве су изјаве Ширака ,Кушнера и осталих , добро нам је познато.Зато "ВОЛИМО ФРАНЦУСКУ КАО ШТО ОНА ВОЛИ НАС "
Препоруке:
44
1
16 среда, 29 јун 2011 22:36
au mile
Једно истраживање је показало како је заступљеност "геноцида" у Сребреници (имајући у виду штампане и електронске медије) у западним медијима вишеструко превазишло стварне геноциде . Томе је допринела и бесмислена резолуција о осуди "геноцида" у Сребреници. Иако је и оним најлупљима јасно каква је то бедна манипулација и лаж.Геноцид је холокауст, а ратни злочин не може бити геноцид. У противном не би било нације у свету која не би била геноцидна. Једном сам већ писао о Гебелсовомј мисли: “Не би било немогуће – када би се само довољно дуго понављало, уз одговарајуће психолошко убеђивање људи – доказати да је квадрат у ствари, округао. Ту се ради о најобичнијим речима, а речи је могуће обликовати све док оне не сакрију право значење неке замисли.” Нигде нисам нашао бољи опис деловања данашњих западних медија и њихових филијала у Србији.У нашем случају ратни злочин је квадрат, а геноцид је круг. Како квадрат постаје круг, ми смо најбоље изучили.За Челси, квадрат не постоји.
Препоруке:
25
0
17 среда, 29 јун 2011 22:59
Горан Станковић
Ја овако разумем то: ко купио карте-од продавца паре назад. Девојка ( која, кажу лепо пева ) има приватни проблем, није моје да судим. Помогао бих, да могу. О ТВ-у, као немилосрдној 24 сатној машинерији, која меље и обесмишљава полако, свако поимање приватности, одговорности, културе... не вреди причати. И у Србији имамо стотине канала плус интернет. Овде је реч о повреди угледа по слову закона у САД-ма. Суштина је у томе, да плаћамо службеника у САД-у ( амбасадор и остали ), који би уз помоћ правника требало да пресавије табак, уколико има основа. И онда евентуално нека вест о томе-усвојена тужба, није усвојена... . Овако, само поштујемо предвиђени сценарио у замајавању.
Препоруке:
8
1
18 среда, 29 јун 2011 23:03
Старац Фочо
Све то у вези са Емином Винокућом је изузетно жалосно, и већина коментара људске трагедије те жене су неумесни, погодово ови "духовите" природе.
Зато је Српски само да се помолимо за њено спасење из тог пакла дроге и то је све.
Што се тиче лошег мишљења које људи са "запада" имају о нама, ја бих само рекао да и ми имамо јако лоше мишљење о њима. Једина је разлика што је наше лоше мишљење утемељено (у најмању руку далеко више Срба је било на том западу и својим очима видело, него што је тих западњака било у Србији), док је њихово мишљење састављено од пропагандних стереотипа. Дакле, нисам сигуран ко је ту од нас дугорочно гледано у лошијој позицији.
И на крају, што се тиче Француске, при одређивању ко су нам пријатељи, а ко не, требали би више да гледамо шта нам тренутно раде, него да бленемо у историју. Када је из онога што тренутно раде очевидно да нам не мисле добро, заборавимо онда историју. Немам ништа против појединаца Француза, али ко је онда гласао за ту њихову власт?
Препоруке:
21
0
19 среда, 29 јун 2011 23:25
Бели Орао
@Геџа. Говорећи Французи ја сам мислио на Западне савезнике, али нека остане Французи. Писао сам скоро да су нам и пертле наплатили у сувом злату. Слали су нам погрешан калибар, а наши су у Тополивници "одељали" вишак(срећом било је вишка) и направили топовске гранате које су одговарале нашим оруђима. Све то нашим бакама није сметало да им дају у Врању жуто цвеће (кад би Француз говорио бонжур мадам, она би рекла - неје сине божур тој је жуто цвеће).
Поштовани пријатељу @Геџо, пре него што се тако назовеш отвори чудотворни интернет и проучи шта је геџа, од које врсте речи вуче корен...
Што се тиче оружја и слања у Алжир то је тачно, али зна се ко је командовао СФРЈ-отом. Срби у њој су били само они који су извршавали наређења Врховног. Кад то будеш уклавирио онда себе нећеш називати Геџом, а онај који ти је написао да пишеш ћирилицу лепо ти је рекао.
Препоруке:
12
1
20 среда, 29 јун 2011 23:43
folker
pitanje svih pitanja...

Ko (šta) predstavlja Srbiju? Naučnici, (ili sir, kajmak, ajvar, šljivovica) - ili škorpioni? Onakvi Smo kakav je onaj koji Nas predstavlja u svetu.
Ne mogu a da ne uporedim sposobnosti Tita (bravara) sa današnjim Srpskim uđiguzima, koji nebi ništa "osetili" da nije straha zbog fotelje.

Deklaraciom o genocidu dali su povoda za razne "poze" zajebavanja, pa ne čudi ovaj slučaj neke TV, slične Našoj "Prvoj".
Препоруке:
6
1
21 четвртак, 30 јун 2011 00:08
Peter RV@ Alex Cingara
Ne samo Ejmi, nego i Celzi, koja joj pomaze da izadje iz skandala u kome je upala.
Srbi, kao sto je poznato svima (sem mozda Tadicu i Jeremicu) su demonizovani na Zapadu do te mjere, da su postali "joker" karte za svaku kombinaciju zla. (Ako si bijesan na nekoga, osini samo po Srbima, i slusaj aplauz).
Predlazem da mi prihvatimo ovo na dostojanstveni nacin. Umjesto da protestvujemo, budimo ponosni na to.
Ne zaboravimo da je Krst bio stub srama za Jevreje, dok ga Hristos nije pretvorio u simbol nase vjere.
Препоруке:
9
0
22 четвртак, 30 јун 2011 01:26
Senka
Jovanin zakljucak:"Pa, možda umesto da traćimo energiju na revoltiranost i zapitkivanje stranaca, da se pozabavimo razlozima zbog kojih su mnoge predrasude o nama bar delom tačne. Da poradimo na samom proizvodu, tj. Srbiji"
Ja mislim da taj savjet ne vredi ni pet para.
Zasto? Zato sto ta trka ide u suprotnom pravcu od cilja. Ta trka bi podrazumjevala jos vise " suocavanja sa proslosti" , " prihvatanja svesrpske krivice" i svakim sledecim korakom u tom pravcu - dalje si od cilja.
Ono sto je dovelo do ovakve satanizacije Srbije u svjetskim medijima nece Srbiju izvesti na put nesatanizacije i u svjetlu buducnost gdje ce Srbija biti prihvatana onakva kakva jeste.A niko ne moze toliko " raditi na proizvodu" da "odneradi" ovoliku ucinjenu stetu.
Sve u svemu, mislim da je ova reakcija na jos jedan baceni kamen na Srbiju- primjerena i bila je preko potrebna.
Препоруке:
8
0
23 четвртак, 30 јун 2011 01:37
Jasna
" Da poradimo na samom proizvodu, tj Srbiji". Rekla bih da to nikako ne stoji jer zapad mora da na svaki nacin odrzi tu sliku o Srbima kao genocidnom narodu, koju su nam od pocetka namenili. Kao primer cu dati slucaj Djokovica, kao nekoga izuzetno uspesnog u tenisu, koji dolazi iz Srbije. Necete verovati, ovih dana koliko traje Vimbldon, ne moze se skoro naci vest o njemu. Svi su tu, veliki naslovi, slike a Djokovic je negde u cosku uz mali komentar. To je toliko ocigledno, danas ga nema u vecernjem izdanju, iako je pobedio Tomica! Nisam ja jedina koja je to primetila, ima jos mojih prijatelja koji su to prokomentarisali.S
Sta reci,jednostavno,zapad( zna se ko je tu), ne moze da dozvoli da se o nama pise u pozitivnom smislu, jer kako onda opravdati sve one strahote koje su nam uradili i jos uvek rade!
Препоруке:
18
0
24 четвртак, 30 јун 2011 17:05
Peter RV
Jovana Papan se predala izvinjavanju i pokajanju u skladu sa Tadicevom politikom 'de-nacifikacije' Srba. Ovo treba odbacit na jedan naj-kategoricniji nacin. Izvinjenje prema nikome dok se drugi ne izvinu (i plate odstetu) za agresije prema nama.
Daleko je vaznije sto mi mislimo o samome sebi, nego sto drugi misle o nama.
Препоруке:
5
3
25 четвртак, 30 јун 2011 19:00
uzaludan poso
@jasna
da u pravu ste, ne vredi da se trudimo nego najbolje da odmah odustanemo od proizvoda, tj. Srbije i posvetimo se samo pisanju komentara o svetskoj nepravdi.
Препоруке:
2
3
26 четвртак, 30 јун 2011 21:20
Primarius
Da, u pravu si!
Celzi se malo postapala i malo je guglala u nedostatku talenta.
Poznat mi je taj tip isforsiranog humora koji pokusava da bude "originalan" a zapravo je samo sazaljenja dostojan.
Medjutim, kad nacija burno reaguje na ovakve neslane "duhovitosti" pokazuje da je svrbi to gde se pomalo ceska. Na srecu nije previse burno. U sustini bi bilo isto kao kad bi sad mi osudili licemerje zapadnog sveta koje nije stvorilo bolje drustvo u kome se Ejmi ne bi drogirala. A ima i takvih komentara.
Препоруке:
1
2
27 петак, 01 јул 2011 01:30
Сизиф
@ PeterRV
Predlazem da mi prihvatimo ovo na dostojanstveni nacin. Umjesto da protestvujemo, budimo ponosni na to.

Амин.
Препоруке:
1
0
28 петак, 01 јул 2011 01:43
Сизиф
И још нешто: Ови који су ишли на тај "концерат", већином су они који сматрају да ми као Срби треба да се којечега стидимо. И сад, када такви направе било какву будалаштину као што је уопште организовање концерта једне наркоманке, а онда и протествовање због неминовно лошег перформанса које изазове негативну реакцију на "западу", опет оптужују нас, јер да нисмо ми "поубијали милионе невиних" Хрвата, муслимана и Шиптара, "запад" не би имао разлог да нас блати. Таквој глупости нема лека, то ни Стаљин, ни Мао Це не би "преодгојио".
Препоруке:
5
0
29 недеља, 03 јул 2011 23:59
Bob
Odavno rasizam nema veze sa bojom kože, već sa duhovnim ustrojstvom.

Onda, šta se očekivali od neke bezvredne pripadnice niže, američke rase?
Ne znam zašto gubimo vreme na ove gluposti.
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер